PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63

aytskal
07 Haziran 2006, 18:19
Global motorun yağ seçimi malum tavsiye edilen 20-40 marka yazmıyorum reklam olmasın ama 20-50 olmalı bencede ülkemiz iklim şartları bazında tabiki üstelik daha kaliteli yağlar var 10-15 ytl fazla verip onları koymak daha mantık arzetmiyormu.Altını çiziyorum peg de bulunan koldaki mesafe ayarıyla oynandığında bir miktar düzeliyor açı problemi olabilir diye düşünüyorum fakat o açı üzerindede üst vitese almak için ayağı çok yukarı kaldırıp değiştirmek gerekiyor manuelde boşta açı tam 90 derece

trasher
07 Haziran 2006, 18:34
yaw bugünde hallolmadı benim plaka işi pratik bile yapamıyorum zaten bizde şans yok gelir polis bizi bulur artık yarını beklicez çaresiz bu durumda plakayı almak için istinyeye yarın gitmek zorunda kalcam inşallah yarın hallolur da buluşmaya yetişirim...


bide bu son zamanlarda gt250r a kasko yaptıran biri var mı varsa bilgilerini bizle paylaşırsa sevinirim...

jakobien
07 Haziran 2006, 21:58
http://video.google.com/videoplay?docid=3203664452168863985&q=hyosung

gamas
07 Haziran 2006, 21:59
arkadaşlar bugün motorumu (GT 250 Comet sarı) teslim aldım.:)
yaptığım 60 km.deki izlenimlerim:
1.titreşim fazla geldi
2.dururken boş lambası olayı bendede oldu
3.boşta ve 1-2 vites arası hafifçe gaza yüklenince ekzostan pat sesi geliyor
4.frenler daha güvenli değil
5.eski ybr 125 motoruma göre sesi çok fazla
6.kullanım klavuzundaki benzin valfı yok
7.lastikler güven verici büyüklükte
8.turu eski motoruma göre az fakat sıkışık trafikte yeni motorun verdiği ürkeklikten başka fazla sorun yaşamadım
9.saşe ve cantlar siyah
10.çok ilgi çekiyor
şimdilik bu kadar görüşlerinizi bekliyorum.:bounce:

jakobien
07 Haziran 2006, 22:02
http://video.google.com/videoplay?docid=3583911646149957344&q=hyosung

buda creto için

arkadaşlar işten çıktım bizim şantiyenin yokuşunu çıkıyorum turt diye bi ses geldi bi baktım debriyaj telim kopmuş 10 tel varsa 3 tel tutuyor:(

3 Telle idare ede ede hiç durmadan kadıköye geldi 2 . viteste melih ustaya gittim motoru bıraktım

Globala telefon açtım yrn bakalım nolcak buluşmaya gelebilcemmi:)

http://video.google.com/videoplay?docid=-1965915896552938824&q=hyosung
http://video.google.com/videoplay?docid=-7951973729083996593&q=hyosung
bu aquilası olanlar için:()

aythakan
08 Haziran 2006, 10:40
Hyosung kullanıcıları kilometre yapmaya başladıkça motosikletteki sorunlar Ortaya çıkmaya başladı. Bayi motoru test etmemize izin vermediği için bende motoru kullanmadan almayacağımı belirtmiş ve titreşim olayını sormuştum. Ybr den daha az bir titreşim olduğunu belirtmişti :) buradaki bir arkadaşta titreşim olayının ybr den çok daha fazla olduğunu söylüyor. Bence Motoru kullanan arkadaş doğru söylüyor. Bayi birde 250 cc lik motorun 210 km/h yaptığını söyledi. Yok dedik o 650 cc olanı, Bayi 250 olduğunda ısrar etti. :queen: Bizde gülüp geçtik.

ceko35
08 Haziran 2006, 10:59
Titreşim sadece ve sadece 4000-6000 devir arası olmakta.. evet ilginc bir titreşim ama bu sekilde.. ben 6500-7000 de kullanıyorum yağ gibi.. hiç bi şey yok ve super gidiyor...

ayrıca 1 den 2 ye alırken egsoz pat lıyor.. ilginc buda ama guzel oluyo...
şu ana kadar 600 km yaptım ve hiçbi şikayetim yok.. viteslerim yağ gibi geciyo hiçbir aksi durum yaşamıyorum ne trafikte ne dururken nede başka biseyde...
ybr ile karşılaştıran şahıs halt etmiştir.. hurafedir saçma sapan şeylere inanmıyorum...
ufak bi sorun dikkatimi cekti motosikletin arka koltugunun zımba yerleri berbat ve bir zımba iyi vurulmamış biraz dışarı cıkıkmış.. arkama bi yolcu binincede o cıkık olan zımba yeri boyayı yemiş ve iyi oymuş.. çok canım sıkıldı ama yapılacak bişey yok.. daha sonra sanayiye gidip çok ufak da olsa oraya müdahale ettiricem...

şu anda bu şekilde.. 1000 bakımından sonra dahada performanslanıcagı ve daha zevkli sürülecegini sanıyorum motorun :)

açıkyol
08 Haziran 2006, 11:11
Ybr ile kıyaslamak bile saçma çünkü bambaşka aletler.
Bunu kıyaslayabileceğiniz sadece CBF 250 var o da tek silindir ve daha güçsüz kalıyor.
Bu debriyaj teli olayı globalin forumundaki bir arkadaşın da başına gelmişti.
Yanımızda yola çıkarken yedekte taşımak fena olmaz,hele ki uzun yola çıkarken.

Gürkan Anbarlı
08 Haziran 2006, 11:12
cratocum arkadaşıda ekle listeye :P

http://www.hurriyet.com.tr/_newsimages/1647319.jpg

johnny_rook
08 Haziran 2006, 11:40
aythakan ben de titreşim çok az ve rahatsız edici değil diyorum. Nolcak şimdi ?
kime inanacaksın ? :)
açıkçası bu şekilde yaklaşımlar yüzünden bir süre sonra bu bilgi paylaşım sayfaları holigan sayfalarına dönüyor, şu an sitede bir tane böyle sayfa var,
(sanıyorum tahmin etmişsinizdir) en ufak bir eleştiride hemen haddinizi bildiriyorlar.
Örneğin ben, bir çok arkadaşın bahsettigi vites problemini hiç yaşamadım,
çok ciddiyim, ama rodaj sırasında 4000 - 6000 devir arası bir titreşim sorunu
vardı ve şu an bu da kayboldu.
Şu an kadar çıktıgım en yüksek hız 160 km ve makinanı hakkı maksimum 175 km
(gt 250 den bahsediyorum), motorun performansı yada çalışması ile ilgili hiç bir sorun yaşamadım, ayrıca çıkan pat sesi benim hoşuıma gidiyor,
benim şahsi kanaatim şudur, sorunsuz motor olmaz, mühim olan ne sıklıkla
sorun çıkardıgı ve bu sorunların hangi hızla çözümlendigi...
küçük bir not, ön far ile ilgili bir araştırma yaparken, ismini vermeyecegim,
japon markanın bir modeli için servisine telefonla sordum,
- .....modelinin ön farı var mı ?
- şu an yok elimizde abi
- ne zaman gelir ?
- valla 4 - 6 hafta arası gelir
- peki liste fiyatı nedir bu farın
- 280 Euro
yani kaza ile ön farı kırarsan bu model için 6 hafta ön far bekleyeceksin,
sonuçta bu piyasada her şey olabiliyor, önemli olan fiyat - performans
olarak aldıgın makinanın hakkını vermesi, bu tarafından bakarsan ben motorumdan şu ana kadar memnunum.

aythakan
08 Haziran 2006, 11:57
Ybr ile sadece üstünde otururken verdiği titreşim karşılaştırıldı. Sizde hemen konuyu yok 250 cc ile 125 cc karşılaştırılırmı boyutuna taşıdınız. Malzeme kalitesi, rahatlığı, sağlamlığı, işciliği neden karşılaştırılmasın anlamış değilim. Sizlerde hafiften CBR125 sahiplerinde olan bir hava sezdim :queen: :queen:

trasher
08 Haziran 2006, 12:14
evet arkadaşlar dün akşam alıştırmalara devam ettim ve şunu gördüm ben gerçekten hiç hareket etmiyormuşum :mrgreen: şu an bu satırları yazarken kollarım ağrıyo tabii ki bunda uzun süredir ham vicutlu olmanın verdiği ağrı, racing motorun normalde vereceği ağrı, benim buna alışma sürecim, ve heycandan elcikleri sıkmam geliyo sanırım bir an önce spora başlıcam :mrgreen: hatta elcik ve ufak ağırlıklardan kaldırmam lazım :)

bunun dışında artık tek başıma rahat bi şekilde hem kullanıyorum hemde vites değştiriyorum ama hala dönemiyorum:mrgreen: dönmek için önce iyice yavaşlıyorum sonra ayakları yere koyuyorum ardından güvenli dönüyorum şu an arkadaşın dükkana bıraktığım için çalışamıyorum en fazla gece trafik gidince 30 dk ama karşıya geçince bol bol çalışıcam ozaman dönüşleri iyice kavrıcam sanırım


bu arada hala plaka mı bekliyorum eğer bugünde bi aksilik falan çıkarsa şubeyi basacam yeter artık çıksın şu plaka :(

Gürkan Anbarlı
08 Haziran 2006, 12:19
Arkadaşlar bu başlık Hyosung sahipleri ile ilgililerinin araçlar hakkında bilgi alışverişi yapması amacı ile oluşturulmuştur, amacımız bir arada hareket ederek gerek bayiiler gerek servisler arasında rekabet ortamını yaratarak bunun bize daha iyi bir hizmet anlayışı ile geri dönmesini ve beraberinde hyosung almak isteyenlerin bu süreçleri takip ederek kendileri açısından en doğrusuna karar vermesini, paylaşarak çoğalacak bilginin tüm kullanıcılar ile potansiyel alıcıların dimağına bir nebze olsun katkı yapmasını sağlamaktır.

Her kullanıcı kullandığı markanın bir temsilcisidir aynı zamanda, bu tip pek çok ayrıntı bir araya gelerek marka tanımının anlamını pekiştirirler, bu yüzden tartışmalar ve eleştirilerde körü körüne bir fikir savunmak, çamur at izi kalsın politikası izlemek doğru bir davranış değildir.

Model kıyaslamalarınız için gerekli forumda başlık açarak gerekli tartışmaları yapabilirsiniz, bu başlığı ağırlıklı olarak hyosung kullanıcıları takip ettiğinden burada yapılacak bu tip tartışmalar gereksiz polemik yaratmaktan öteye gidemeyecektir.

İyi bir kullanıcı olmak markanın pozitif yanları gibi negatif yanlarınıda üstlenmeyi ve bu negatif durumları ortadan kaldırmak için çalışmayı gerektirir, bizim burada gerçekleştirmeye çalıştığımız bundan ibarettir.


Hyosung kullanıcıları kilometre yapmaya başladıkça motosikletteki sorunlar Ortaya çıkmaya başladı.

Bu saptama bir genelleme olamaz, Barış abi (BBRR) 6 senedir yaz kış hyosung marka motorunu kullanıyor, ve motora çoğunlukla kardeşi ile beraber biniyor, motorun taşıdığı ağırlığa oranla gösterdiği performans tahmin ederim ki Hyosung mühendislerini bile şaşırtacaktır :)

gamas
08 Haziran 2006, 12:29
Ben bir motordan inip diğerine geçtim.
Daha evvel 250 cc. motor kullanmadım.
Daha evvel 0 km. motor alıp rodaj yapmadım.
Size ilk 60 km.deki izlenimlerimi yazdım.
Rodajdan sonra birçok sorun düzelebilir.
Bu motoruda bilgi paylaşımlarını okuyarak aldım.
Ancak yazımdan sonra ceko35 arkadaş demişki:
ybr ile karşılaştıran şahıs halt etmiştir.. hurafedir saçma sapan şeylere inanmıyorum...
Eğer bu şekilde cevap verilecekse biz birbirimize yardımcı olamayız!
Hepinize saygılar,sevgiler...

Gürkan Anbarlı
08 Haziran 2006, 12:49
harareti alalım :)

Hyosung MS3
http://kr.img.dc.yahoo.com/b4/data/bike2/ms3_3.jpg
http://kr.img.dc.yahoo.com/b4/data/bike2/ms3_4.jpg

Elde edilen ilk bilgiler:
DOHC motor, su soğutmalı olarak resmi olmayan bilgiler var, 125 ve 250 cc lik 2 versiyon, 240mm çift ön disk, 220mm tek arka disk, 55 W Halojen far ve LED stoplar.

jakobien
08 Haziran 2006, 12:52
peki birde ben bişeyler yazayım,holiganlıkla alakası yok 6000 devirde motor diğer valfi açıyor ve hızlanmayı ani bi şekilde hissediyorsunuz 5000 devirde ufak bir titreme oluyor oda diğer valfin açılış zamanı yaklaşmasından kaynaklanıyor 4500 de vites değişerek giderseniz bu titreşimi alamazsınız ama tempolu kullanımda ki ben 10000 devirde vites değiştirmekten bahsediyorum böyle bişey hissetmiyeceksiniz eğer hissediyorsanız karbüratör hava ayarlarına baktırın ikinci olay rolantide 1500 de olsun sevgiler saygılar...
ama ybr komik geldi hakikaten...
Sevmediğim bir motoru savunmam...
Aldığım gibide satarım olay budur...

crato
08 Haziran 2006, 13:14
Arkadaşlar bu başlık Hyosung sahipleri ile ilgililerinin araçlar hakkında bilgi alışverişi yapması amacı ile oluşturulmuştur, amacımız bir arada hareket ederek gerek bayiiler gerek servisler arasında rekabet ortamını yaratarak bunun bize daha iyi bir hizmet anlayışı ile geri dönmesini ve beraberinde hyosung almak isteyenlerin bu süreçleri takip ederek kendileri açısından en doğrusuna karar vermesini, paylaşarak çoğalacak bilginin tüm kullanıcılar ile potansiyel alıcıların dimağına bir nebze olsun katkı yapmasını sağlamaktır.

Her kullanıcı kullandığı markanın bir temsilcisidir aynı zamanda, bu tip pek çok ayrıntı bir araya gelerek marka tanımının anlamını pekiştirirler, bu yüzden tartışmalar ve eleştirilerde körü körüne bir fikir savunmak, çamur at izi kalsın politikası izlemek doğru bir davranış değildir.

Model kıyaslamalarınız için gerekli forumda başlık açarak gerekli tartışmaları yapabilirsiniz, bu başlığı ağırlıklı olarak hyosung kullanıcıları takip ettiğinden burada yapılacak bu tip tartışmalar gereksiz polemik yaratmaktan öteye gidemeyecektir.

İyi bir kullanıcı olmak markanın pozitif yanları gibi negatif yanlarınıda üstlenmeyi ve bu negatif durumları ortadan kaldırmak için çalışmayı gerektirir, bizim burada gerçekleştirmeye çalıştığımız bundan ibarettir.



Bu saptama bir genelleme olamaz, Barış abi (BBRR) 6 senedir yaz kış hyosung marka motorunu kullanıyor, ve motora çoğunlukla kardeşi ile beraber biniyor, motorun taşıdığı ağırlığa oranla gösterdiği performans tahmin ederim ki Hyosung mühendislerini bile şaşırtacaktır :)


bizim bu başlığı açmamızın ve bu kadar sayfa dolusu mesaj yazılmasının tek sebebi budur. holiganlığa, fanatizme gerek yok.
evet, gt250r ya da comet 210km/h sürat yapamaz, kendi adıma benim gördüğüm maksimum sürat 175km/h, artmaya devam ederken şiddetli rüzgar sebebiyle gaz kesmek zorunda kaldım. tahminim 180km/h maksimum sürate çıkabilir.

benim motorum yaklaşık 2800km de, kronik bir problemle karşılaştım mı? hayır.
titreşim var mı? evet var, her V motor kullanan motosiklette olduğu kadar. rahatsız edici düzeylerde mi? hayır. ancak, 2. viteste kalkmaya çalışınca ya da motor olması gerektiği vitesten yukarıdaki bir viteste olduğu zaman gerçekten rahatsız edici bir titreşim oluyor ki bu arabalarda da böyledir, hangi marka olursa olsun.
bu kadar sayfada, defalarca belirtilmiş bilgileri tekrar tekrar yazmak zorunda kalmamız neden peki?

aytskal
08 Haziran 2006, 13:56
Aythakan seni tebrik ediyorum bu topic te hiç olmamış bir şey yaptın gerginlik yarattın Bende titreşim falan yok her devirde yağ gibi akıyor üstelik bizler marka fanı değiliz buradaki tüm arkadaşlar objektif bir biçimde tecrübelerini aktarıyorlar ne en iyisi biziz nede en kötüsü ama biziz işte paylaşım üst düzey amacımız birbirimizin tecrübelerinden yararlanmak kimseyle kavga etmek değil bende ybr kullandım üç hafta önce boyut ve motor hacmi güç olarak kıyaslamak çok doğrumu sence gerçekten güzel bir makine şehir içine daha uygun ama ama işte benim beklentilerim çok daha farklı henüz 125 km deydi o vitesler arası pat pat sesi bence motosikletin herşeyi kulağa çok hoş geliyor umarım hiç kesilmez birde viteste debriyaja basmadan makine devir düşerken harika bir ses geliyor Trasher dönme konusunda ilk bir kaç gün bende aynı sıkıntıyı çektim yatmaya yavaş yavaş alışıyorsun bence çok acele etme

trasher
08 Haziran 2006, 14:16
bide bendeki r oldugu için dönüş kabiliyeti daha zor sanırım buna bide acemilik eklenince dahada kötü oluyo ama yavaş yavaş alışıyorum

şu egsoz olayını global motora toplu baskı yaparak çözsek nasıl olur arkadaşlar bunu bi düşünelim hep beraber global motor a gidelim yada toplu bir mail atalım vs. vs. vs. dielim ki egsozu alalım getirelim servis taksın biz dokunmıcaz tamamen sizin ustalarınız halletsin parası neyse verelim olmaz mı

aytskal
08 Haziran 2006, 14:22
bide bendeki r oldugu için dönüş kabiliyeti daha zor sanırım buna bide acemilik eklenince dahada kötü oluyo ama yavaş yavaş alışıyorum

şu egsoz olayını global motora toplu baskı yaparak çözsek nasıl olur arkadaşlar bunu bi düşünelim hep beraber global motor a gidelim yada toplu bir mail atalım vs. vs. vs. dielim ki egsozu alalım getirelim servis taksın biz dokunmıcaz tamamen sizin ustalarınız halletsin parası neyse verelim olmaz mı
Komtandan rica etsek belki hepimiz adına görüşür +2 bende servisle görüştüm zaten beklemedeyim kırmaz bizi komtan :)

aythakan
08 Haziran 2006, 14:54
Sevgili thundersss

Benim amacım ne bu topikte kargaşa yaratmak nede bu motosikleti kötülemek. Bu topikte 5.000 km nin üzerine çıkalı 5 ay olmuş ve motor hakkında tam bir bilgi verecek 3 kullanıcı göstersene bana. Benim, motorlar kilometre yaptıkça ortaya çıkan sorunlardan kastettiğim kullanıcıların motoru daha iyi tanımaya ve eksikliklerini daha iyi çözmeye başlamalarını anlatmak istememdir. İyi taraflarını zaten hepimiz biliyoruz. Hyosung 250 cometi almaya bayiye gittiğimde bir deneme motoru olmuş olsaydı şu an bende hyosunga biniyor olacaktım yada olmayacaktım. 5-6 km yol yapmadan motosiklet almak bana göre değil. Eğer almış olsaydım objektif ve doyurucu bilgileri buradan sizinle seve seve paylaşırdım. Antalyada bu motordan hiç görmedim. Oysa bayi 20 tane sattığını söylemişti. Yolda görsem bi tanesini durudurup test sürüşü yapacam :)

bikehoper
08 Haziran 2006, 15:06
Selam dostlar;
Herkes motorunun ilk izlenimlerini yazmış;bende birşeyler eklemek isterim.
Motorum 300 km yi devirdi.Vites geçişlerinde,boş vites uyarı ışığında ve debriyaj ayarlarındaki ilk şikayetlerimin hepsi geçti.İlk önce motora ve debriyaj koluna alışmak için bence kendimize zaman tanımalıyız.Daha rodajdan bile çıkmamış ve muhtemelen ilk defa bindiğimiz bir markayı hemen eleştirmemeliyiz.
Hangi marka veya model motorlu araç olursa olsun;öncelikle tanımak ve reflekslerimizi ona göre ayarlamak için zamana ihtiyacımız var.Bu süre sonunda beklentilerimizi nekadar karşıladığını veya karşılamadığını konuşmalıyız.
Genelde kullandığımız motorun 250 cc olduğunu unutmuş gibi bazı yorumlar ve şikayetleri okuyorum ve malesef üzülüyorum.Yinede unutmadan 250 cc lik bu motorun piyasadaki diğer markalardan daha teknolojik ve sağlam olduğuna inandığımı söylemek isterim.Rakip olarak adı geçen Honda Twısterın;motor,silindir,soğutma sistemi,fren sistemi v.b. pek çok özelliğinin;Cometin çok gerisinde kaldığını düşünüyorum.
Bu forum Hyosung kullanıcılarını bilgilendirme,tanıştırma birarada tutarak gerekli makam ve mevkilere karşı birlik içinde hareketini sağlamak için olmalı diye düşünüyorum.Asla motorumuzun eniyimi yoksa enkötümü gibi kısır ve yıpratıcı tartışmalara girmemeliyiz.Bizim motorumuz dünyanın eniyi ve en kaliteli motorudur;Çünkü bizim olan odur ve işe yarayan tek motorda odur.Diğer motorlarında arıza yaptığını;kendi kullanıcıları tarafından beğenilmeyen taraflarının olduğunu lütfen unutmadan motorumuzu sevmeye çalışalım;kusur veya eksiklikleri üzerine yoğunlaşarak kendimizi motorumuzdan soğutmayalım.
Ben motorumu çok seviyorum ve hiçbir kusuru bana batmıyor.Önce sevmeyi öğrenelim sonra motorumuzu zamanla tanırız.
Kazasız ve gönlünüzdeki motorla huzurlu günler dilerim.

aytskal
08 Haziran 2006, 16:45
Sevgili thundersss

Benim amacım ne bu topikte kargaşa yaratmak nede bu motosikleti kötülemek. Bu topikte 5.000 km nin üzerine çıkalı 5 ay olmuş ve motor hakkında tam bir bilgi verecek 3 kullanıcı göstersene bana. Benim, motorlar kilometre yaptıkça ortaya çıkan sorunlardan kastettiğim kullanıcıların motoru daha iyi tanımaya ve eksikliklerini daha iyi çözmeye başlamalarını anlatmak istememdir. İyi taraflarını zaten hepimiz biliyoruz. Hyosung 250 cometi almaya bayiye gittiğimde bir deneme motoru olmuş olsaydı şu an bende hyosunga biniyor olacaktım yada olmayacaktım. 5-6 km yol yapmadan motosiklet almak bana göre değil. Eğer almış olsaydım objektif ve doyurucu bilgileri buradan sizinle seve seve paylaşırdım. Antalyada bu motordan hiç görmedim. Oysa bayi 20 tane sattığını söylemişti. Yolda görsem bi tanesini durudurup test sürüşü yapacam :)
Amacım öncelikle burada tartışma ortamı yaratmak değil bu güne dek süregelen düzeyli zeminin korunmasından tartışmalardan uzak durulmasından yanayım sana söylediklerine saygı duyuyor yansız bir biçimde yanıtlamaya çalışıyorum bu topic zemininde uzun süre bu makineyi daha doğrusu bu markayı kullanan sevgili modumuz BBRR var ben kendisine danıştım teşekkür ediyorum bana verdiği tavsiye doğrultusunda seçimimi yaptım altını çiziyorum makinemi seviyorum içim rahat huzurlu ve mutluyum prometheus bu markanın uzun süreli kullanıcılarından biridir ve yorumlarını eklemiştir ben motosiklet kullanmaya başlayalı 3 ay oldu üzerine bindiğim ilk makineyi kullanmaya başladım objektif bir biçimde tecrübelerimi paylaşmaya ve isteyen arkadaşlara yardımcı olmaya bende bir şeyler öğrenmeye çalışıyorum insanları yaşadığı şehirde bulunduğu semte sosyoekonomik konumuna kullandığı motosiklete eğitimine yaptığı işe göre değerlendirmiyorum bazı arkadaşların yaptığı gibi herkezden heyecanımı bağışlamasını rica ediyorum bu benim yaşam biçimim oldu eğer gereksiz yere kelimeler sarfettiğimi düşünen yorumlarımdan rahatsız olan birileri varsa gerekenide yaparız yaşadığım problemi buraya aktarmazsam burada ne işim var çözümü nerede arayacağım aramıza katılman beni mutlu eder yanlış bir yorum yaptıysam senden özür dilerim burayı bu konu ile gereksiz meşgul ettiğim içinde arkadaşlarımdan özür dilerim...

aythakan
08 Haziran 2006, 17:13
thundersss biz iki arkadaş iki motor arasında karar veremedik. Arkadaşım honda twisterda ısrar ediyor. Ben doğacak olan parça sorununu ve yetersiz teknik elaman kadrosunu göz ardı ederek Hyosungda ısrar ediyorum hiç kullanmadığım halde. Bende elimden geldiği kadar forumlarda bu motor hakkında gerçeğe en uygun yorumları yakalamaya çalışıyorum. Motosikletin hayırlı olsun kazasız belasız iyi günlerde kullan.

aiqa
08 Haziran 2006, 17:26
Merhaba arkadaşlar,

Ben henüz 30 kilometre yaptım. Site içinde ancak bu kadar yapılabiliyor :P Hayatımda ilk defa motor kullanıyor olmama rağmen çabuk alıştım. Eğimli yerde kalmak, dönmek vs. pek problem değil şu anda. Tek korktuğum kısmen ıslanış yollar. Forumda okuduğum yazılardan öyle korktum ki, ıslanmış yolun üzerinden dümdüz geçerken bile düşeceğimi sanıyorum. Ya diyorum mazotsa, sabunlu suysa...

Vitese alışmaya başladım ama bıraz takırtılı geçiyor. Boşa da daha rahat geçmeye başladı şimdiden.

Baktığın yöne gider nedir ya, ne saçmadır derken anladım olayı. Hakikaten de mantıklı yerlere baktığın sürece dönüveriyor motor. Sanırım insan dönmekten ziyade gideceği yere konsantre olduğu için vücudu gerekli ağırlık dağılımını daha kusursuz yapıyor.

Dün akşam deneme sürüşleri yaparken yere sürten tel gibi bir ses gelmeye başladı. Bugün fırsat olursa nedendir anlamaya çalışacağım.

Her gün silmekten yıpranır mı dersiniz bu alet :queen:

açıkyol
08 Haziran 2006, 18:09
Arkadaşlar,bin bakımında değişen yağ ve filtre 63 YTL tutuyormuş.Ama hatırladığım kadarıyla 20-30 YTL civarına yaptırmıştı arkadaşlar.Hangi sayfalarda geçtiğini geriye dönük aradım ama bulamadım bu yüzden affınıza sığınarak yine sorayım,63 YTL biraz fazla değil mi?

johnny_rook
08 Haziran 2006, 18:18
açıkyol, yaptırdın mı yoksa birilerinden mi duydun ? anlamadım
benim 1000 bakımı 26 YTL tuttu.

açıkyol
08 Haziran 2006, 18:19
birazdan almaya gitcem servisi aradım 63 dediler!

johnny_rook
08 Haziran 2006, 18:22
bence çok abartı bir rakam, kesinlikle kabul etme, eger sadece yağ ve yağ filitresi değişmişse 30 YTL yi geçmemeli diye düşünüyorum, ilk bakımda işçilik üzretsiz ama zaten 40 YTL işçilik almıyorlardır herhalde ????

açıkyol
08 Haziran 2006, 18:24
Özellikle extra bişey çıktı mı diye sordum,çıkmadı dediler.
Bakalım kaça halletcez!

Gürkan Anbarlı
08 Haziran 2006, 18:26
Arkadaşlar,bin bakımında değişen yağ ve filtre 63 YTL tutuyormuş.Ama hatırladığım kadarıyla 20-30 YTL civarına yaptırmıştı arkadaşlar.Hangi sayfalarda geçtiğini geriye dönük aradım ama bulamadım bu yüzden affınıza sığınarak yine sorayım,63 YTL biraz fazla değil mi?

38 YTL ye Maslak 'ta yaptırdım ben, yağ + filtre ücreti ödüyorsun.

aytskal
08 Haziran 2006, 19:07
thundersss biz iki arkadaş iki motor arasında karar veremedik. Arkadaşım honda twisterda ısrar ediyor. Ben doğacak olan parça sorununu ve yetersiz teknik elaman kadrosunu göz ardı ederek Hyosungda ısrar ediyorum hiç kullanmadığım halde. Bende elimden geldiği kadar forumlarda bu motor hakkında gerçeğe en uygun yorumları yakalamaya çalışıyorum. Motosikletin hayırlı olsun kazasız belsız iyi günlerde kullan.
Benim bu marka ile tanışmam 2001 yılında oldu Çınarlıda showroom vardı 250 cc chopper çok hoşuma gitmişti neredeyse alıyordum teknik servis konusunu tabiki bir Hondanın gücü ve yaygınlığı ile kıyaslayamayız bile şunuda belirtmeliyim eğer Hyosung eski distribütörde olsaydı ben bu markayı tercih etmezdim bir çok sıkıntı yaşamış eskiler alırken eski kullanıcılardan çok serzeniş işittim bilinen markaların makinelerini gümrükten müşteri çekleri ile çektikleri bir dönemde Global hakkında pozitif yorumlar işittim yakın bir zamanda Akira talihsiz bir tecrübe yaşadı yedek parça fiyatlarını görünce hırsızlık olaylarıda artınca kasko yaptırmak şart oldu zaten topic iyi incelenirse artı ve eksi yönler tam net ortaya çıkıyor ne alırsan al kazasız belasız hayırlısı olsun...

copperelf
08 Haziran 2006, 21:03
Arkadaşlar öncelikle hepinize merhabalar. Ankaradan yazıyorum sizlere. İsmim Hüseyin. Siteye nadir girenlerden olduğum ve sadece hyosunglarla ilgilendiğim için kendimi burdan tanıtmayı uygun buldum
GV 650 kullanıcıyım. Mart ayından beri;Ankara-istanbul'u 2 kere, Ankara-konya-adana-antep-ürgüp-ankara rotasını bir kere, Ankara-bursa-izmir-ankara rotasınıda bir kere yaptım. Sanırım yeterli deneyimi edinmişimdir bu motor hakkında.Sizlere bu motor hakkında her türlü bilgiyi vermekten zevk duyarım


Bazı temel bilgiler;
Bu motorun dengi diğer cruise motorlar değil, tek ve 2 silindirli spor motorlardır.
ankara-istanbul; 55 ytl saatde 120 yi geçmeden
80 ytl allah ne verdiyze basarsanız
maximum sürat: düz yolda 205, hafif eğimde 215
vibrason: 120 den sonra vibrasyon var ancak bu vibrasyonun surusunuze negatif bir etkisi olmuyor.
170 km den sonra vibrasyonu sürüş esnasında hissetmeye başlıyorsunuz.190 dan sonra tehlikeli oluyor.
otobanda spor sürüş için 160-190 km arası son derece keyifli
viraja giriş: otobanda 170 le viraja girersiniz
rahat sürüş: rüzgar pencereniz varsa 170 km
ankara evden çıkış- bolu otobandan çıkış: 1.45 saat.
ankara-bolu otabanı: 1.15 dk
Şu zamana kadar yaptığım masraf: 1000 km, 6000 km servis bedelleri
Arıza sayısı: 0

açıkyol
09 Haziran 2006, 10:27
Dün akşam servisten aldım.Bin bakımı için 50 YTL ödedim.(Rekor bende herhalde)
Yağ ve filtre dışında extra masraf olmadı.

EDU
09 Haziran 2006, 10:27
Merhaba ArkadaŞlar Gt 250 Comet Kullaniyorum 2000 Km Oldu ŞÜkÜr Bİr Şİkayetİm Yok Ve Çok Severek Kullaniyorum.
Antalyada Hyosung Kullanan Yok DiyorlarmiŞ İŞte Ben

Sari Gt 250 Comet Edu 05337680867

johnny_rook
09 Haziran 2006, 10:33
açıkyol, bence bunu global motor ile konuşmalısın, dün akşamki
toplantıda biraz bahsettik durumdan ama arada kaynadı sanıyorum,
bence miktarın önemi yok, insanları yolunacak kaz gibi gören firma
ya da servislere daha fazla para kazandırmamalıyız.
Ben hala aradaki farkın sebebini merak ediyorum ?

aythakan
09 Haziran 2006, 10:48
Merhaba ArkadaŞlar Gt 250 Comet Kullaniyorum 2000 Km Oldu ŞÜkÜr Bİr Şİkayetİm Yok Ve Çok Severek Kullaniyorum.
Antalyada Hyosung Kullanan Yok DiyorlarmiŞ İŞte Ben

Sari Gt 250 Comet Edu 05337680867

Hoşgeldin. Senin kullandığın motoru Antalyadaki bayisi test sürüşü yaptırmadığı için almadık. Antalyadaki bir toplantıda veya bir buluşmada senin motorunla test sürüşü yapmama izin verirsin sanırım. Gerçekten anlattığın gibiyse bende alağım.

trasher
09 Haziran 2006, 10:50
hemen sizle paylaşıyorum HYOSUNG GT250R kasko peşin 693YTL 722 YTL %25 peşin kalanı 5 taksitte ödeniyor. Koç allianz ama bu teklifi sigortam.net ten aldım bugün konuşup bütün ayrıntılıarı alıcam mailde çalıntıya karşı kaskolu ama kapalı garajda ise kasko geçerli oluyor maalesef yinede değerlendirmek lazım...

muritu
09 Haziran 2006, 10:58
ooo başlığımız tekrar açılmışş hayırlı olsun kaldığımız yerden devam..

trasher sen niye yoktun akşamki buluşmada;motrla gelemk zorunda değildinki, güzel bi toplantıydı..

maslaktan beri tıkalı trafiğe (1saati geçti otobüsle varmam) vede yağmura rağmen(ki sadece çiseledi) oraya gelip bizi yalnız bırakmayan bütün arkadaşlara ve abilerimize çok teşekkür ederiz. özellikle iştirakiyle bizi bilgilendiren global motordan :

cengiz özkul ,
kadir erguncu yada ayrıca teşekkür ederim..

bizi toplayan crato ya vede yalnız bırakmayan adminimize de selam ediyorum buradan..
yeni almak isteyenler için çok faydalı olduğunu düşünüyorum.

gelmeyen arkadaşlara özellikle zühtüpaşaya,mete_han abiye ve cekoya da selam yolluyorum. bizimde yarın sınavımız vardı ama geldik,gördük tanıştık eğlendik..şimdi sınavı nabıcaz bakalım onu düşünüyorum.

beni bıraktığın içinde sağol ibocum.
yağmur bahane , tanışmak şahane..(komtannn,seni unuturmuyum, tanıştıma çok memnun oldum)

fotolar güzel olmuş.. tekrardan sağol dostum.

***fotolarrrrr burdaaa*** (http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=15294&page=8)

trasher
09 Haziran 2006, 12:01
çalışma saatlerimde kesin sınırlar olmadığından tophaneden geçmeme rağmen yanınıza uğrayamamanın üzüntüsü içindeyim napalım bundan sonrakilere katılırız bizde fotoları nereye koydunuz dier linktemi merak ettim

bide kasko ile alakalı ben en son 693 ytl gt250r için buldum sizde durum nasıl

global motor dan egsoz değiştirmede garanti ile ilgili güzel bi haber almak istiyoruz mesela yetkili servisinde bile takılır buluşmada soruldu mu acaba bunlar

aytskal
09 Haziran 2006, 12:59
[QUOTE=copperelf]Arkadaşlar öncelikle hepinize merhabalar. Ankaradan yazıyorum sizlere. İsmim Hüseyin. Siteye nadir girenlerden olduğum ve sadece hyosunglarla ilgilendiğim için kendimi burdan tanıtmayı uygun buldum
GV 650 kullanıcıyım.
Hoşgeldiniz gerçekten çok estetik merak uyandıran bir makine tecrübelerinizi bekliyoruz kullanmayı çok isterdim ama test sürüşü yaptırmıyorlar.Sabah hayırlısıyla Revit montumuda çaldılar işin yoksa şimdi yenisini al.Toplantı çok güzel olmuş distribütörümüzü aramızda görmek gerçekten güven veriyor Komtan egzoz olayını GLOBAL ile konuştunuzmu toplantıda merak ettim...

jakobien
09 Haziran 2006, 14:16
8000 km kullanıcısı olarak 8000 kmde sadece standart bakımlar dışında debriyaj telim koptu 11 euroya değiştirdim o parçayıda yarım gün bekledim ...

trigger
09 Haziran 2006, 14:28
merhabalar 2 aylık kullanıcıyım gtr250 ın pek mesaj atmadım buraya ist motorla ilgili olan dışında...2000 km civarındayım geçen gün izmite gittim temden 170 e çıktımm ama inanılmaz rüzgar vardı devir 10500 11000 civarındaydı arkadaşım da aldı 196 km hızı gördü tek kişi. depoyu dün fulledim 100km sonra tekrar doldurucam ve sonuçları size söylerim
yanlız şu da var kırmızıya düştükten sonra 10-15 km gittim ondan sonra fulledim ve 12.8 lt aldı ve benzini görebileceğim kadar dolmuştu depo.yani eğer depo 17 lt ise 4.2 den fazla benzin kırmızı kısımda duruyor demektir bu da 12 ytllik benzin 100 kmye yakın yol demektir yani kırmızı bitene kadar 100km civarı daha yol gidebiliriz demek.ben hata yapmadıysam tabi siz ne dersiniz?
motordan çok memnunum çok iyi gidiyor. frenler çok iyi. vites halen durur haldeyken motor çalışırken boşa geçerken sorun çıkarıyor..bi de bi yerden hafif bi ses geli teker dönerken ona da bakılacak ama bunlar çok ufak maliyetsiz ve kolay halledilebilecek sorunlar olduundan kafama takmıyorum pek..yolda durdurup soran çok oldu bi kere yolumu kesip bile sordular hatta soran daha öncede sormuştu aa yine mi sen dedi :D şimdilik aklıma gelenler bunlar. buluşmalara öğrenci olduum için sınav zamanı hariç gelmek iserim. dünkü buluşmayı kaçırdım ama o ön yıkama olduuna göre ana buluşma var demekki ama ne zaman nerede??

EDU
09 Haziran 2006, 14:34
Arkadaşlar Gt 250 Comet Için ön Cam Nerden Bulabilirim?

aytskal
09 Haziran 2006, 14:38
Arkadaşlar Gt 250 Comet Için ön Cam Nerden Bulabilirim?
Bu tip bir şey pek estetik durmuyor orijinalmi diye merak ediyorum bir dolu rüzgar yesekte ben tercih etmiyorum
195 kilometre hız?Bu kadar çıkabiliyormu max 175 duymuştum.

Ballantyne
09 Haziran 2006, 17:13
Evet sonunda bende aldım motosikletimi. Erenköyde oturmama rağmen burada okuduklarımdan ötürü kalktım İstinye'ye İstinye motora gittim. İkinci el almayı planlıyordum. Fakat alım-satım ruhsat vs.nin eklenmesiyle fiyat epey arttı. Bende madem öyle biraz daha para ekler sıfır motor alırım diye düşündüm. Hem o benim ilk motorum olur bende onun ilk sahibi... :)
İstinye motordan Hakan Bey sağolsun çok yardımcı oldu ve ilgilendi. Bende verdim siparişi. Kırmızı Comet 250 GT. Bir hafta içerisinde teslim edeceklerini söyledi. Şimdi bu bir haftayı beklemenin verdiği sabırsızlık var içimde. Hadi çabuk geçsin zaman diye düşünüyorum sürekli.

HAYALBUYSA
09 Haziran 2006, 18:54
Yazık etmeyin , cam felan takmayın şu cometlere ve tüm naked motorlara. Eğer ki rüzgar yemek istemiyorsanız almayın naked olsun bitsin.....

muritu
09 Haziran 2006, 19:27
arkadaşlar siyah yeni kasa duvarkağıdı yapılabilecek kalitede comet fotoğrafı istiyorum .elinde olan varsa burda herkesle paylaşsın yada özele.bana mailden ulaşsın
muritu81@yahoo.com

bukadar adamız burada çekip bi foto gönderin bea :)

gamas
09 Haziran 2006, 21:04
ballantyne hayırlı olsun.
Hakan beyi biraz zorla erken aramıza katıl:)
Bugün bir gt 250r sorduk liste fiyatlarından taviz vermiyorlar.
Alacak arkadaşlar dikkat...elinizi çabuk tutun...

muritu
10 Haziran 2006, 00:54
valla içim içime sığmıyor... bu gece rüyamda motora binerim ben muhtemelen...
en kısa zamanda beraber bi aktivite yapalım... :D

sağol msj aldım..hayırlısıyla alırısın umarım.hatta almaya beraber bile gidebiliriz belki sen bana olmazsa msj at.

ha bide eğer rüyalarına girerse buraya (http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=14518) yaz girmezse şuraya yaz:wiinkk::mrgreen:


beyler bayanlar topıcın ılk sayfasını gordum gercektende cok bılgılendırıcı ve faydalı bı baslangıc olmus(gezınırken solemek ıstedım)topıcı okumadım(okuldan yenı geldım walla)ama emınım cok keyıflı bı topıctır herkese sevgıler ballantyne anladıgım kadarıyla yenı motor almıssın hayırlı olsun..

topimiz çok keyiflidir hemde çok faydalıdır..burada aşırı geyik bulamazsın,bilgiye doyarsın..
arkadaşlar yardımcıdır herzamn yardım etmeye açık insanlar vardır. hatta görüşebilir tanışabilir ve dost olabilirsin. sana bu yeni dünyaya hoşgeldin diyorum.