Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
Gürkan Anbarlı
18 Mayıs 2006, 18:27
Beni nasıl farkedipte ilk sayfadaki GV250 kullanıcıları arasına dahil ettiniz şaştım kaldım doğrusu. Evet yaklaşık 40 gün oluyor motoru alalı. Şu an 1700 küsur kilometrede. Gayet memnunum kendisinden. Şu aralar koruma demiri taktırmayı düşünüyorum. Bir gün organize edinde hepberaber gezelim tozalım tanışalım diyorum.
Aramaya inanmak :) motorun hayırlı olsun
Bu arada MotoGP den dönerken çıkışta GT250R (siyah) kullanan bir arkadaşı benzinciye götürmek için artçı olarak almıştım birkaç metreliğine. Hanginizdi acaba merak ettim şimdi. :)
o arkadaş crato diye bilinen kır'o'to dur
muritu
18 Mayıs 2006, 19:34
[/QUOTE]o arkadaş crato diye bilinen kır'o'to dur[/QUOTE]
komtannn ,gelir buna cevap amaaa :mrgreen:
öptüm ikinizide :)
provomr
18 Mayıs 2006, 21:58
gt250 benim gibi bir acemi icin bile kullanimi rahat bir motor. kullandikca iyi bir tercih oldugunu goruyorum.
fakat aklima takilan bir kac sey var.
1-vites bosta lambasi yaniltiyor fakat daha onemlisi vitesi bosa almakta gucluk cekiyorum. bu zamanla asilabilir mi yoksa bir ayari falan var mi?
2-bulundugu vitese gore yuksek hizda kullanmak veya bulundugu vitese gore dusuk hizda kullanmak herhangi bir arizaya-yipranmaya yol acarmi?
kacinci vites hangi devirde ideal performans verir?
3-bazen sarsintili calisiyor. bunun sebebi bulundugu vitese uygun hizda kullanmiyor olmam olabilir mi?
4-ilk 1000km de max kullanim devri 4000 mi 6000 mi? iki farkli deger okumustum burada.
bir aceminin detaylara duskun sorularina bilgisi olan birisi yanit verebilirse sevinirim.
(bu arada, kaskoyu 512ytl ye koc allianz dan yaptirdim. teror sel afet dahil degil. anahtari ustunde birakmamak kosulu ile her turlu hirsizlik dahil. orta sinif bir otomobil kaskosuna yakin bir ucret fakat ozellikle benim gibi yeni kullanicilar icin iyi bir guvence.)
Gürkan Anbarlı
19 Mayıs 2006, 10:39
1-vites bosta lambasi yaniltiyor fakat daha onemlisi vitesi bosa almakta gucluk cekiyorum. bu zamanla asilabilir mi yoksa bir ayari falan var mi?
ilk 1000 km bakımı (rodaj) sonrası bu durumun düzeldiğini bir kaç kişi beyan etti, özellikle rodajın son zamanlarına doğru vites geçişleri zorlanıyor, vites boşta lambasının yanıltıcı olmasını çok kişi dile getirdi, ben 1-2 kere rastladım
2-bulundugu vitese gore yuksek hizda kullanmak veya bulundugu vitese gore dusuk hizda kullanmak herhangi bir arizaya-yipranmaya yol acarmi?
kacinci vites hangi devirde ideal performans verir?
özellikle rodaj süresinde verilen tavsiyelere uymak faydalıdır, motoru uzun süre olmamak kaydıyla sıkıştırmak motorun açılması yönünden olumludur, motora yüklenip rahatlatmak parçaların alışma süresini uzatır, motoru uzun sürelerde düşük devirlerde kullanmak motoru sağırlaştırır.
Ayrıca ufak bir not 6500 devirden sonra motor atikleşmekte, buda doğal olarak yakıt tüketimini arttırmaktadır.
3-bazen sarsintili calisiyor. bunun sebebi bulundugu vitese uygun hizda kullanmiyor olmam olabilir mi?
örneğin 3. vitesteyken hızını iyice düşürüp, vites küçültmeden tekrar hızlanmaya başlamaya çalışırsan dediğiniz sarsıntı olacaktır, normaldir, zamanla motora alışacak ve bu gibi sorunları ortadan kaldıracaksınız.
4-ilk 1000km de max kullanim devri 4000 mi 6000 mi? iki farkli deger okumustum burada.
2. sorunun cevabında bu konuya değindim, kitapçığa göre 4000 deviri geçmemek gerekiyordu sanırım.
provomr
19 Mayıs 2006, 12:32
teskkurler komtan.:cat:
pardon.
vitesi bosa almaktaki gucluk benim acemiligimden kaynaklaniyormus.
crato
20 Mayıs 2006, 00:43
cruisererdem evet o bendim ve hatta sana sitemizi ziyaret etmeni de önermiştim hatırlarsan :)
bu arada yaptığın o büyük iyilik için sonsuz teşekkürlerimi tekrar sunmak isterim :)
o arkadaş crato diye bilinen kır'o'to dur
crato diye bilinmesinin sebebi crato olmasından kaynaklanıyordur belki. hem saatin bir hayli ilerlemiş olmasından hem de seninle uğraşaraktan başlığı geyiğe çevirmek istemiyor olmamdan kaynaklıdır ki fazla birşey söylemeden konuyu kapatmayi ister bu naçiz deli gönül.
unutmadan hanımköy'de havalar nasıl? dışına pek çıkmıyorsun da merak ettim doğrusu. :cherry:
eğer vitesi boşa geçirmekte zorluk yaşıyorsanız öncelikle kalkıyormuş gibi yaparak tekerleğin bir miktar dönmesini sağlayıp tekrar deneyin. motor rodajda iken dişlilerin yerine oturması biraz zor oluyor, bu şekilde rahatlıkla boşa geçiyor. :cat:
bikehoper
20 Mayıs 2006, 11:12
Arkadaşlar
Sizede satarken kullanım kılavuzu yok dedilermi?Hyosung kullanım kulavuzu basmıyormuş dediler ve kullanım kılavuzumu alamadım.GT-250 nin kılavuzuna bakarak kullanacak değilim ama bazen çok kritik bir sorunda veya basit bir problemde lazım olur diye düşünüyorum.
triathlet
20 Mayıs 2006, 12:04
istanbula gitmem gerekiyordu ilk otobüsle mi gideyim yoksa uçaklamı gideyim diye düşünürken uçak parası vericeğime motora benzin koyar giderim ordada trafikmiş otobüsmüş uğraşmam dedim ve ilk uzun yolculuğumu yaptım iyikide demişim çok zevkli bi yolculuktu:cat: motorum bana hiç zorluk çıkarmadı yorucu olacağını düşünmüştüm ama istanbula vardığımda bu düşüncemin yanlış olduğunu farkettim hafif bi bilek ağrısı haricinde gayet iyiydim sanki izmirde gezmiştim oylesine...dönüşte artık tecrübeliydim:P şeytan dürtmesi sonucu birkere benzin almam dışında hiç mola vermedim arabalı vapur dahil 5saat20 dakikada evimdeydim niye böyle hızlı gittiğimi bende bilmiyorum şeytan dürttü işte öyle bidaha uymucam:cherry: sonuç olarak çok zevkli bir geziydi ve hyosung alarak nekadar doğru bi kara verdiğimi daha çok farkettim...
muritu
20 Mayıs 2006, 16:08
triathlet..(yav ne garip isimler türemeye başladı :))
dostum hoşgeldin.sana şunu sormak istiyorum race model ve yatarak kullanamk gereken bi motorla uzun yol nasıl yormaz .bileklerin sürekliburuk dirseklerin kırık değilmi.. oturuş pozisyonunmu farklı birazdaha açıklarmısın??
muritu
21 Mayıs 2006, 00:49
triathlet..(yav ne garip isimler türemeye başladı :))
dostum hoşgeldin.sana şunu sormak istiyorum race model ve yatarak kullanamk gereken bi motorla uzun yol nasıl yormaz .bileklerin sürekliburuk dirseklerin kırık değilmi.. oturuş pozisyonunmu farklı birazdaha açıklarmısın??
jakob,alamadım arkadaşım.. benim iş temmuza kaldı bakacaz artık. alsam zaten çoktan dayanamaz gelirdim gezecek arkadaşların yanına :) şimdikil sadece eski tip motorcu başlığı resimde görüldüğü üzere solda :queen: hepinize saygılar sevgiler.
not: kendimden alıntı yaptım çünkü soruma cevap alamamışım :):)
jakobien
21 Mayıs 2006, 11:43
aman diim temmuza kadar zamlanmasın ikinci elde 1-2 tane var bi bak derim sevgiler saygılar
Gürkan Anbarlı
21 Mayıs 2006, 17:46
race model ve yatarak kullanamk gereken bi motorla uzun yol nasıl yormaz .bileklerin sürekliburuk dirseklerin kırık değilmi.. oturuş pozisyonunmu farklı birazdaha açıklarmısın??
GT250 comet ile GT250R gidon mesafeleri arasında az bir fark var, motorun görünümü ile sağlanan genel kanıyla bu tarz bir önyargı oluşması doğal, motorun gidon açısı yüksek cc hacimli güç ünitesine sahip super sport model kullanıcıları için dik, touring naked tarzı kullanan için aşağıda gelebilir, olay tamamen alışmakla alakalı
unutmadan hanımköy'de havalar nasıl? dışına pek çıkmıyorsun da merak ettim doğrus
öncelik meselesi :)
aytskal
21 Mayıs 2006, 17:54
Arkadaşlar
Sizede satarken kullanım kılavuzu yok dedilermi?Hyosung kullanım kulavuzu basmıyormuş dediler ve kullanım kılavuzumu alamadım.GT-250 nin kılavuzuna bakarak kullanacak değilim ama bazen çok kritik bir sorunda veya basit bir problemde lazım olur diye düşünüyorum.
Kullanım klavuzundan kasıt manual olsa gerek ben aldım halt etmişler hatta Türkçe basılacak denildi ses seda yok bayiden...
johnny_rook
21 Mayıs 2006, 18:40
Arkadaşlar, ben gt 250 nin Türkçe kılavuzunu 10
gün önce falan İstanbul Motordan aldım, kitpçıgın
son sayfasında da garanti belgesi var
yani diyecegim şu ki manual Türkçeye çevrilmiş,
bayilerin bu versiyonu temin etmeleri lazımdı....
aytskal
21 Mayıs 2006, 23:38
Cometlere GT R ön grenajını uygulama imkanı varmı eğer imkan varsa göstergeler değişmeden sabit kalırmı maliyet ne olur keşke bu soruya yanıt alabileceğimiz şirket yetkileri olsa...
-MUSTURAKİ-
22 Mayıs 2006, 00:43
MERHABA,
Arkadaşlar bende comet almayı düşünen biri olarak formu takip ediyorum.Kısmet olur alırsam bende aksesuar ve koruma demirlerini yaptıcağım.
gv250 ve gt250 için koruma demirleri,sissy bar gibi aksesuarları yaptırabileceğiniz profesyonel bir atölye var.Ben şu an kullanmakta olduğum motora(keeway SL)özel yapım sissy bar ve ayna yaptırmıştım,şu an bu yaptırdığım parçalar keeway bayileri tarafından orjinal aksesurlar olarak satılıyor.
Eğer gv250 ve gt250 sahiplerinden biri motorlarını ölçü almak için atölyeye getirirlerse,talep karşılığında seri üretime başlarlar ve tüm hyosungcular bu aksesuarlardan yararlanma fırsatı bulur.Ayrıca burda yapılandan daha iyisi olmayacak parçalar için fazladan para ödemekten kurtulunur.
İlgilenen arkadaşlar olursa Atölyenin yeri ve telefon nosu;
Metal Sanatları Atölyesi/Arslan usta
tel:0212 219 88 24
cep:0536 521 49 92
Hüriyet mah. Dr.Cemil Bengü Cad. Fidan Sok.17/A Çağlayan
dostum sağol uzun zamandır böyle bir adres arıyordum kafama göre bişeyler yaptırmak istiyorum kısa zamanda uğramaya çalışacam :cat:
crato dostum şifre kaybı dolayısıyla MUSTURAKİ olan nick'imi -MUSTURAKİ- olarak değiştirdim hyosung gv250 listeye bu şekilde eklersen sevinirim :rendeer:
birde eralp gardaş bizim gv250 nin testini bir türlü bitiremedi adam motora binmekten yazmaya wakit bulamıyor galiba :cherry:
hayatımHepyek
22 Mayıs 2006, 01:16
yine tekrarlıyorum ama motosikletlerinizi uzun zamandır kullanıyorsunuz devamını dilerim. ama özellikle cometlerde 250 ve 650 lerin yakıt giderleri nedir yazarsanız sevinirim...
muritu
22 Mayıs 2006, 02:45
hepyek; forumu baştan aşağı bi takib etmeni ve taramanı ayrıca aşağıdaki linkede bakmanı tavsiye ediyorum benim bildiğim kadarıyla cometin yakıtı 40 ytl 400 km kadar, eralp hocanın testinde ise 3-3.5 litre /100 km çıkmıştı, umarım fikir verebilmişimdir dostum.
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=10439
sevgiler & saygılar
crato
22 Mayıs 2006, 10:12
Cometlere GT R ön grenajını uygulama imkanı varmı eğer imkan varsa göstergeler değişmeden sabit kalırmı maliyet ne olur keşke bu soruya yanıt alabileceğimiz şirket yetkileri olsa...
GT-R modlellerinde kafa granajının ardında bulunan iskelet cometlerde yok, dolayısıyla uygulanması zor olacaktır. ayrıca, direk 250r kafa granajını uygulamak yerine, naked modeller için piyasada satılan granajlardan bulmaya çalışsan daha kullanışlı ve ucuz olur diye düşünüyorum.
sade7
22 Mayıs 2006, 11:06
arkadaslar gv 250 ile istanbul-izmir e gitmek istiyorum.gv 250 ile uzun yol yapan varmı yada bu mesafe rahat yapılırmı,bu konuda bilgi vericek olan varsa sevinirim.............
lautreamont
22 Mayıs 2006, 11:07
Arkadaşlar Gv 650 modelini gördüm ve aşıkl oldum. Bu makinayı almak istiyorum Eğer kullanan erkadaşlar varsa ve bana da bilgi verirlerse sevinirim bu makina hakkunda. Buradan olmazsa messengerdan da ulaşabilirsiniz soytarizaman@hotmail.com .
Teşekkürler...
crato
22 Mayıs 2006, 12:07
arkadaslar gv 250 ile istanbul-izmir e gitmek istiyorum.gv 250 ile uzun yol yapan varmı yada bu mesafe rahat yapılırmı,bu konuda bilgi vericek olan varsa sevinirim.............
triathlet nickli arkadaşımızın bir mesajı var bir önceki sayfada
istanbula gitmem gerekiyordu ilk otobüsle mi gideyim yoksa uçaklamı gideyim diye düşünürken uçak parası vericeğime motora benzin koyar giderim ordada trafikmiş otobüsmüş uğraşmam dedim ve ilk uzun yolculuğumu yaptım iyikide demişim çok zevkli bi yolculuktu motorum bana hiç zorluk çıkarmadı yorucu olacağını düşünmüştüm ama istanbula vardığımda bu düşüncemin yanlış olduğunu farkettim hafif bi bilek ağrısı haricinde gayet iyiydim sanki izmirde gezmiştim oylesine...dönüşte artık tecrübeliydim şeytan dürtmesi sonucu birkere benzin almam dışında hiç mola vermedim arabalı vapur dahil 5saat20 dakikada evimdeydim niye böyle hızlı gittiğimi bende bilmiyorum şeytan dürttü işte öyle bidaha uymucam sonuç olarak çok zevkli bir geziydi ve hyosung alarak nekadar doğru bi kara verdiğimi daha çok farkettim...
motoru gt250r, gv250 ile aynı motor. bence daha rahat bir yolculuk olacaktır. :wiinkk:
muritu
22 Mayıs 2006, 19:00
crato'ya katılıyorum oturuş pozisyonu sebebiyle kesinlikle daha rahat olacaktır, gerçi triathletin hala nasıl böyle brşeyi başardığını daha doğrusu çok rahatsızolmadan o yolu alabildiğini anlayabilmiş değilim ama.. ??
sade7
22 Mayıs 2006, 20:52
teskkurler arkadaslar yolculuk sonuclarını bir deneyim olarak nacizane aktarırım...:)
provomr
22 Mayıs 2006, 21:00
en kisa zamanda gt250 dark imin fotolarini yollicam muritu.
gercekten havali gorunuyor. 2006 larda 250cc ibareside yok. (dusunceli adamlarmis su hyo ureticileri:)) bazilarini 250cc olduguna inandirmakta gucluk cektim.
hani bi geyik vardi; ulasim icin mi? yasam tarzini yansitmak icin mi? hava olsun diye mi? vs....ancak hemen belirteyim benim tek amacim ozgurluk. su insanlarin tikis tikis yasadigi ve ya yasadigini zannettigi sehirden uzaklara gidebilme ozgurlugu. yasadigim su gezegeni ciplak haliyle gorme ve hissetme... bunun icin sectigim arac gezegene zarar veren turden de olsa bunu en aza indiren bir sey olmasi hafifletici bir sebeb.
hyo gt250 ise uzak mesafelere de gidebilecek guclu ve dayanikli bir motor oldugu icin tercihim oldu.
umarim gezi organizasyonlariniza katilma firsatim olurda yavas yavas aciliriz soyle...
muritu
22 Mayıs 2006, 22:31
en kisa zamanda gt250 dark imin fotolarini yollicam muritu.
gercekten havali gorunuyor. 2006 larda 250cc ibareside yok. (dusunceli adamlarmis su hyo ureticileri:)) bazilarini 250cc olduguna inandirmakta gucluk cektim.
hani bi geyik vardi; ulasim icin mi? yasam tarzini yansitmak icin mi? hava olsun diye mi? vs....ancak hemen belirteyim benim tek amacim ozgurluk. su insanlarin tikis tikis yasadigi ve ya yasadigini zannettigi sehirden uzaklara gidebilme ozgurlugu. yasadigim su gezegeni ciplak haliyle gorme ve hissetme... bunun icin sectigim arac gezegene zarar veren turden de olsa bunu en aza indiren bir sey olmasi hafifletici bir sebeb.
hyo gt250 ise uzak mesafelere de gidebilecek guclu ve dayanikli bir motor oldugu icin tercihim oldu.
umarim gezi organizasyonlariniza katilma firsatim olurda yavas yavas aciliriz soyle...
seni çok iyi anlıyorum.. fotolarını bekliyorum.
aynı sebeplrle bende seninkinden bi tane alacağım inş. trafik sorunu, zaman sıkışıklığı, ulaşım pahalılığı derken hem bunların çözümü olacak hemde özgürlüğe ucuracak bir çözüm motor almak..ayrıca arabadan daha fazla kirletmez hatta az kirletir. ancak toplu ulaşımı kullanmaya devam edeceğiz tabii. metro tünellerinde motorla gidecek değilizya..aslında ne macera olurdu filmlrdeki gibi. orada çalıştığım için tünelleri de biliyorum ilginç olabilirdi tabii yakalanana kadar..:wiinkk: :wiinkk:
arkadaşlar herkese kaasız belasız sürüşler ,darısı bizim başımıza.. kararı verdikte para yok para..
aytskal
22 Mayıs 2006, 22:54
GT-R modlellerinde kafa granajının ardında bulunan iskelet cometlerde yok, dolayısıyla uygulanması zor olacaktır. ayrıca, direk 250r kafa granajını uygulamak yerine, naked modeller için piyasada satılan granajlardan bulmaya çalışsan daha kullanışlı ve ucuz olur diye düşünüyorum.
Herşey tamamda far hiç içime sinmiyor ben asıl onu değiştirmek istiyorum Kawasaki Z serisi far kombinasyonu gibi bir şey çok iyi duracaktır diye düşünüyorum ilk işim far araştırmaya başlıyacağım
sade7
22 Mayıs 2006, 23:49
keske bunlar burdada olsa...........
http://img185.imageshack.us/img185/1364/gv2504na.th.jpg (http://img185.imageshack.us/my.php?image=gv2504na.jpg)
trasher
23 Mayıs 2006, 00:48
arkadaşlar uzun zamandır kafam çok karışık bi o model bi bu model derken cbf 250 ile gt250 de karar kıldım peki hyosung u alcak olsam hangi bayii yi tavsiye edersiniz yani istanbul anadolu yakasındayım ve benim için önemli olan satıcının müşteri memnuniyetini ön planda tutması bana güven vermesi bide sizde motorunuzu alırken teşhirde olan ürünleri mi aldınız sanırım öle oluyo bunlarda stok olmadığı için bunu merak ettim alırken dikkat edilmesi gereken en önemli hususlar nelerdir yada neresine bakılır düşüp düşmediğini anlamak için bu gibi bikaç sorum daha olcak bu hafta sonu artık bu işi bitirmiş olmam gerekiyo cevaplarsanız çok sevinirim...
muritu
23 Mayıs 2006, 00:50
olsa ne yazar malzemeler eminim çook pahalı oolurdu. alt tarafı alt kısım plastiği comet için yurt dışında 230 €
nasıl olcak
Kartal23
23 Mayıs 2006, 02:20
merhabalar.. önümüzdeki yıl vitesiye geçiş için GT250R düşünüyorum... ne dersiniz..:silent:
motoru alana dek bu topic takibe devam...:P
crato
23 Mayıs 2006, 09:41
arkadaşlar uzun zamandır kafam çok karışık bi o model bi bu model derken cbf 250 ile gt250 de karar kıldım peki hyosung u alcak olsam hangi bayii yi tavsiye edersiniz yani istanbul anadolu yakasındayım ve benim için önemli olan satıcının müşteri memnuniyetini ön planda tutması bana güven vermesi bide sizde motorunuzu alırken teşhirde olan ürünleri mi aldınız sanırım öle oluyo bunlarda stok olmadığı için bunu merak ettim alırken dikkat edilmesi gereken en önemli hususlar nelerdir yada neresine bakılır düşüp düşmediğini anlamak için bu gibi bikaç sorum daha olcak bu hafta sonu artık bu işi bitirmiş olmam gerekiyo cevaplarsanız çok sevinirim...
sana özel mesaj attım, ona bakarsan sevinirim.
düşüp düşmediğini anlamak için motor yatınca yere ilk değen yerlerine yani gidon uçlarına, manet(debriyaj/fren kolları) uçlarına, peglerin (ayaklıklar) uçlarına ve altlarına, benzin deposu kenarlarına bakabilirsin.
açıkyol
23 Mayıs 2006, 09:57
Arkadaşlar,
Bu hafta siyah incimi bakıma (1000) sokacağım,sizden ricam yağ ve yağ filtresi dışında bakımda özellikle üstünde durulması gereken neler olduğunu belirtmeniz.
crato
23 Mayıs 2006, 10:07
Arkadaşlar,
Bu hafta siyah incimi bakıma (1000) sokacağım,sizden ricam yağ ve yağ filtresi dışında bakımda özellikle üstünde durulması gereken neler olduğunu belirtmeniz.
yağ filtresi zaten orjinali ile değişiyor, kullanılan yağın kaliteli olmasına dikkat et. bir usta bana shell'in yüksek ısıda köpürdüğünü vs. söylemişti ama hyo da shell advance öneriyor :)
yağın gerektiğinden az ya da fazla koyulmamasına dikkat et. fren balatalarını kontrol ettir. eğer sorun varsa, vites geçişlerinden bahset, gerekiyorsa ayarlattır.
trasher
24 Mayıs 2006, 00:54
arkadaşlar bayii tavsiyesi istiyorum ö.m atarsanız sevinirim hatta kim nerden aldıysa yazarsa daha çok sevinirim yaşadıklarını ve memnuniyeti veya tam tersi - düşüncelerini bizde aynı hataları yapmayalım enazından
muritu
24 Mayıs 2006, 02:53
arkadaşlar herkes 250 cclik mi düşünüyor,yada kullanıyor.. aramızda gt650 sahipleri var onlardan nie ses çıkmıyor hiç yaa. mesela ben gt650ın yakıtının ne olduğunu merak ediyorum..
bide hakanın(namıdeğer jakobien) çook güzel bi fotosunu yolluyorum..sözümü tuttum hakan.. gelicem bigün yanına :) saygılar..
johnny_rook
24 Mayıs 2006, 14:22
arkadaşlar dün itibari ile bakımı yaptırdım, anlayacagınız 1000 km
rodajı johnny_rook için bitmiştir.
daha önce merak edilen iki konu vardı, ilki rölanti devri,
usta rodaj bitince devrin 1250-1350 arası olarak ayarlanması
gerektigini söyledi, digeri konu önfrenden gelen ses ile ilgiliydi,
bunun normal oldugunu, herhangi bir problem anlamına gelmedigini
söyledi, bunun dışında rutin olarak yağ ve yağ filitresi değişti, fren,
debriyaj ayarları yapıldı, zincir kontrol edildi, montaj sırasında gidonu
biraz yüksek sabitlemişler, bu ayar yapıldı (bunu usta fark etti, zira
benim ilk motor ve ilk tecrübem oldugu için böyle bir şeyi fark etmem
mümkün değil, bakım bittikten sonra mutlaka motorunuzu ustaya tecrübe
ettirin derim ben, bu tür şeyler ortaya çıkıyor).............
trasher
24 Mayıs 2006, 22:41
teşekkürler arkadaşlar cevaplar için artık bnde gtr nin (benim için) gereksiz olduguna karar verdim çünkü benimde ilk vitesli motorum olacak bu. bi yatırsak motoru gitti grenaj sonra çok ağlarım oyüzden hoşumada gitmesi sebebiyle siyah naked gt250 almak için hiçbir engel kalmadı..
muritu
24 Mayıs 2006, 22:47
arkadaşlar herkes 250 cclik mi düşünüyor,yada kullanıyor.. aramızda gt650 sahipleri var onlardan nie ses çıkmıyor hiç yaa. mesela ben gt650ın yakıtının ne olduğunu merak ediyorum..
bide hakanın(namıdeğer jakobien) çook güzel bi fotosunu yolluyorum..sözümü tuttum hakan.. gelicem bigün yanına :) saygılar..
arkadaşlar bi sorum vardı gt 650 nin yakıtnı bilen varmı.. yada bu motorun testi yapıldımı yapıldıysa herhangi bi kaynak gösterebilirmisiniz. bi arkadaş ilgileniyor ona bilgi vermem lazım..ha bide sigortasını bilen varsa yazsın, tabii parça fiyatları yüksekmi onlar da önemli..
bize gelirsen ,ahhh ah dertliyim bu konuda.borsa tepe taklak,benim moral de .gt 250 elbette hem yakıtı daha düşük hem sigortası (yatırdımı daha az masrafı var) hem siyahı güzel
teşekkürler arkadaşlar cevaplar için artık bnde gtr nin (benim için) gereksiz olduguna karar verdim çünkü benimde ilk vitesli motorum olacak bu. bi yatırsak motoru gitti grenaj sonra çok ağlarım oyüzden hoşumada gitmesi sebebiyle siyah naked gt250 almak için hiçbir engel kalmadı..
var var bi engel var oda para:)
sen yenisin bu işlede dur bakiim sne eğitim aldınmı ,ehliyet aldınmı -ki yetmez- eğitimin yoksa yaş o iş onu söyliim :) valla hayatını tehlikeye atmanı istemem. motor hakkaten güzel sarısına daha bu güün dokundum..konuştum onunla, bana varacan mı dedim, varacaksan siyah giyin dedim sana daha çok yakışıyor.. oda ben de istiyorum dedi..kalp kalbe karşı ama işta başlık parası nabarsın.. büyük memlekete geldik toplayamadık daha başlığı..:)
DarkArchAnGeL
24 Mayıs 2006, 22:51
rt 125 rt 125 aradığım bu dedim adamlar küfür eder gibi 2007 dedi:(
crato
24 Mayıs 2006, 22:54
rt 125 rt 125 aradığım bu dedim adamlar küfür eder gibi 2007 dedi:(
big foot karion mu? sank istanbul motor'un elinde vardı bir tane yahu...
DarkArchAnGeL
24 Mayıs 2006, 22:56
big foot karion mu? sank istanbul motor'un elinde vardı bir tane yahu...
efet hajım karion global motoru aradım adamlar kesin tarih veremiyoruz dedi ondan önce bi bayii aradım adamlar 2007 dedi:pr:
trasher
24 Mayıs 2006, 23:09
Alıntı:
trasher´isimli üyeden Alıntı
teşekkürler arkadaşlar cevaplar için artık bnde gtr nin (benim için) gereksiz olduguna karar verdim çünkü benimde ilk vitesli motorum olacak bu. bi yatırsak motoru gitti grenaj sonra çok ağlarım oyüzden hoşumada gitmesi sebebiyle siyah naked gt250 almak için hiçbir engel kalmadı..
muritu isimli üyeden alıntı
var var bi engel var oda para
sen yenisin bu işlede dur bakiim sne eğitim aldınmı ,ehliyet aldınmı -ki yetmez- eğitimin yoksa yaş o iş onu söyliim valla hayatını tehlikeye atmanı istemem. motor hakkaten güzel sarısına daha bu güün dokundum..konuştum onunla, bana varacan mı dedim, varacaksan siyah giyin dedim sana daha çok yakışıyor.. oda ben de istiyorum dedi..kalp kalbe karşı ama işta başlık parası nabarsın.. büyük memlekete geldik toplayamadık daha başlığı..
borsa konusuna hiç girme bnde çok dertliyim 2 ay önce cebe indirdiğim bi teklik şimdi acı acı çıkıyo ama elimde tutacam hisseleri çünkü borsa dönüş noktasında bundan sonra rahat ol derim elinde ne var hisse bu arada merak ettim
ayrıca engel para değil keşke olsa :queen: aöf sınavları ve iş yoğunluğum motor için bütün güvenlik tedbirlerim tam (kask+mont+bellik+dizlik+eldiven+bot+falan filan işte) ehliyet bu sene aldım çok şükür ehliyetsiz motor kullanacak kadar deli diilim eğitim konusuna gelince acelem yok bi arkadaşım var boş zamanlarında bana öğreticek ayrıca dd yi okumaktan gözlerim bozulacak yani anlıcaan eğitimli ve dikkatli bi sürücü olacağımı düşünüyorum.
muritu
24 Mayıs 2006, 23:37
ozaman helal olsun trasher , istanbuldaysan mutlaka görüşei m dostum.. açık öğretimi bende alıyorum bi yandan.. dış ticaret ellerinden öper abisi.. fakat mat vizesinden 100 alsam ing deden de 90 almış olsam da diğerleri 30-40 civarı ..bütlere kalacak anlican.. borsa olayı batırdı bizi yaa ..% 20 içerdeyim aynı sürede dövizde %20 getirdi.. yani anlican % 40 kaybetim diyebilirim. tam tersini yaptım ben yani , kağıt olarak ARSAN a yatırdım.. fazla işlem yapmıyor elde tutuluyor gibi belkiyorum fakat motoru alallım die oynadık motordan olacaz galiba.. ybr ile görürseniz beni anlayın ki batmışız..ne diyon borsa yükselirmi..ya hayal kuruyorum düşünsene almışız siyah incileri geziyoruz sahilde, ohh valla ne güzel olur du dimi.. beşiktaşta jakobien e de uğrarız ..hiç sesi çıkmıyor bu aralar.. motor şart oldu bu trafikte artık ama başlığını toplaya bilirsek tabii.ehliyet önümüzdeki sınavlara, kask +mont ise motorla birlikte.. aptallık ettik fuardan almamakla..
trasher
25 Mayıs 2006, 00:36
valla borsa muhabberi bi süre daha böle sürücek hatta kötü varsayımlar yazın böle geçiceğini bile iddia ediyolar bndede 11 den akbnk vardı aynen banada girdi ama biraz daha nakidin varsa kırılma noktasından kagıdına tekrar gir hem zararın ve ortalaman düşer bu aradada ufak bi yükselişlede kaçarsın kagıttan şu andaki tek tavsiye sakın çıkmayın kağıttan sakin ve sabırlı olun )gerçi ben dayanamıcam ama napiim riskli iş işte) yada parası olan arkadaşlara tavsiyem isctr arabilirler tam zamanı her sene başıma aynı şey geliyo dolardanda 1.35 le kar ettim diodum haha hayatımın hatası önüne geçemedim 1.54 oldu ama esas vole bnde altından oldu cmhrytleri 130 dan toplamıştım şimdi 200 e gömücem motoru alırken bi bölümü öle kurtulcak anlıcan
istanbul / göztepedeyim dostum görüşürüz hayırlısıysa siyah incilerimizi alıp jakobiene de uğrarırz her nekadar tanımıyosamda hep beraber tanışmış oluruz
muritu
25 Mayıs 2006, 02:27
sen gene altın dan kurtarmışsın. biz dolar bozup kağıt aldık ..ahh ah sorma....isctrhakkında yükseliri neye bağlıyorsun.. güvenebilirmiyim.. ben yeni sayılırım borsada. bende 1.56 dan almıştım ARSANı 1.22 oldu.. %20 zarar.. kağıda tekrar girme konusunda 1.38 de 500 adetle tekrar girmiştim fakat o da patladı ..:salut: ne dersin yaaa yükselirmi?? valla motor almamız kağıda bağlı.. bi ara 2002 de 11bin yapmış ,rüyalarıma giriyor valla.. senin zararın bende fazla görünüyor. Allah sabır versin bize..bende maslak tayım görüşürüz..msn i alabilirsin oradan yazışalım kişisel meseleleri daha fazla buraya taşımayalım olmazsa ok. motorda da döviz yüzünden fiyatın artması ihtimali varmış diyolar .. varmı bu konuda bi bilgisi olan .. bide önceki sayfada 650 ile ilgili bi kaç soru sormuştum ama .. bilginize.
cometi olan arkadaşlar şöle yüksek çözünürlükte güneşi arkaya alıp 3 açılı fotolarını girselerde milletde motor görse( tabii bende nasıl durduğunanbaksam yeni siyah şasinin.hem alamıyoruz bari fotoları masaüstü yaparız lütfeeeen :)
crato
25 Mayıs 2006, 10:28
..... açık öğretimi bende alıyorum bi yandan.. dış ticaret ellerinden öper abisi.. fakat mat vizesinden 100 a...........
1. geçmiş olsun arkadaşlar, bu borsa muhabbetleri uzar gider. ama lütfen bu mevzuları msn vs. üzerinden yapalım ki bilgi paylaşım başlığımız geyik başlığı olmasın.
2. jacobien beşiktaş' ta değil, acıbadem'de :)
açıkyol
25 Mayıs 2006, 10:45
johnny;
1000 bakımından sonra arka frende bi iyileşme oldu mu?
Gaz kolunda biraz boşluk var,böyle bir sorunu olan var mı?
Sanıyorum rodaj devam edecek,binden sonra hangi devirlere kadar çıkabileceğiz?
Bakım masrafı ne tuttu?Ben de bikaç güne kadar gircem bakıma.
Yağ ve filtre dışında bişey yaptılar mı?
Cevapların için şimdiden tşk.
crato
25 Mayıs 2006, 10:49
johnny;
1000 bakımından sonra arka frende bi iyileşme oldu mu?
Gaz kolunda biraz boşluk var,böyle bir sorunu olan var mı?
Sanıyorum rodaj devam edecek,binden sonra hangi devirlere kadar çıkabileceğiz?
Bakım masrafı ne tuttu?Ben de bikaç güne kadar gircem bakıma.
Yağ ve filtre dışında bişey yaptılar mı?
Cevapların için şimdiden tşk.
gaz kolunda bir miktar avans boşluğu olması bildiğim kadarıyla normal, benim motorda da var.
bazı ustalar 3000 km ye kadar rodajın devam ettiğini akıllı efendi kullanmak gerektiğini söyler. önce ki sayfalarda bununla ilgili birçok mesaj bulunuyor :wiinkk:
yağ filtresi ve yağ ücreti dışında herhangi bir ücret ödemiyorsunuz. yağ filtresi 8€, yağın fiyatı markaya göre değişiyor.
johnny_rook
25 Mayıs 2006, 11:15
açıkyol
arka freni usta test etti ve bir problem olmadıgını söyledi,
daha sıkı olursa arka tekeri kilitleyebilirmişim
devir için söyledigi artık bir sorun yok, çok sıkıştırmadan istedigin
kadar açabilirsin, ama bu konuda herkes farklı bir şey söylüyor, şu an ben
ortalama 6 - 7 bin devir arası kullnıyorum, ara sırada kısa süreli
sıkıştırıyorum
sadece yağ ve yağ filitresi değişti, bir de şöyle genel bir gözden geçirdiler,
toplam 26 YTL verdim (ilk bakım oldugu için işçilik almadılar)
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO