PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Suzuki Suzuki Vl250 Intruder Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : [1] 2 3

camadan
04 Nisan 2006, 16:12
MOTOR
Tipi 4-zamanlı, SOHC,65° V-twin, karbüratörlü
Sübaplar 3, silindir başına
Soğutma sistemi Hava soğutmalı
Silindir hacmi 248 cm3
Çap 52,0 mm
Strok 58,5 mm
Sıkıştırma oranı 10,5 : 1
Maksimum güç 24 hp / 8500 dd
Maksimum tork n.a.
ŞASİ
Ön süspansiyon Teleskopik çatal, helezon yay, yağ sıkıştırmalı
Arka süspansiyon Hareketli kollu tip, helezon yay, yağ sıkıştırmalı, ayarlanabilir çift amortisör
Ön fren Disk
Arka fren Kampana
Ön lastik ölçüsü 90/90-18 M/C (51P) İç lastikli
Arka lastik ölçüsü 150/80-15 M/C (70P) İç lastikli
RENKLER
Renkler Siyah, mavi
Garanti 2 yıl veya 30.000km

AKTARMA
Tipi Zincirli

http://www.suzuki.com.tr/arabaresimleri/206/teknik/buyuk/206nvl250_01.jpg
http://www.suzuki.com.tr/arabaresimleri/206/teknik/buyuk/206nvl250_03.jpg

insane
04 Nisan 2006, 17:10
Böyle heybetli durduğuna bakmamak lazım :) Cruiser yawrusu bir araç, oturuşu vs çok rahat, ben gidon açısını pek sevemedim ama olsun. Yalnız hyosung gv250'den 2bin ytl daha pahalı... Bir arkadaşıma fuardan aldık, kullanınca izlenim yazarım buraya...

Olcan138
04 Nisan 2006, 18:22
Çok kaliteli ve oturaklı bir model.Gerçekten verilecek parayı hak edeceğine inanıyorum.
Ayrıca Kymco Venox'la karşılaştırılınca nasıl görüşler çıkar ortaya merak ediyorum.

izmirliavukat
19 Nisan 2006, 18:40
arkadaşlar ben bu motoru kullanıyorum. vitesli motorda yeniyim. Bu motor sayesinde endişe etmeden öğreniyorum. Çünkü ağırlığı yüksekliği v.s. tam bana göre. Hakim olmakta zorlanmıyorum. Komşular rahatsız olmasın diye evden biraz uzaklaşıp çalıştırıyorum. bacaklarımla çok rahat bisiklet kullanır gibi evden yorulmadan uzaklaşıyorum. Motor inreuder 800 veya shadowa göre hiçte küçük değil. Yan yana koyduk uzaktan kimse hangisi 250 hangisi 800 ayırt edemiyor. Ben çok memnunum.

-CRiminAL-
19 Nisan 2006, 19:02
tip güzel ama 800 cc VZ 800 c 800 modeli ile arasında 3500 ytl fark var.Şimdi ben Suzuki alacak olsam neden bunu alayım ki.Akıl var mantık var.

Sinan Er
27 Nisan 2006, 01:48
akıl var mantık var choper alacaksan fazla paran yoksa cin mallarına da para verip rezil olmak istemiyorsan kemri biraz sıkıp bütceni arttırıyorsun ve zar zorda olsa bu motoru alıyorsun yaaaaa...

fahricin
25 Haziran 2006, 13:58
Bencede bir çin malına 3500 ile 6000 arası veripde yok yolda kaldım, yok parçası yokmuş, yok servis hiç ilgilenmediymiş, yok iki kişi oturunca garantiden çıkmış gibi şeylerle sürekli moralin bozulacağına bir kez fazla ver kafan rahat etsin. Suzuki işte daha ötesi varmı. Hem bir çin atasözü derki. "Tui shiaen chiiet, hyati huan gaiyt." Yani, "biz taklit ederiz alemi, ama gerçeği taklitten iyidir aslında."::ouups::

Kemal
25 Haziran 2006, 14:10
ALan var mı. Yazacam diyen arkadaşlar nerede. Bende şu acemiliği yavaş yavaş üstümden atmaktayım. Kısmetse kışa girmeden almayı düşündüğüm motorlardan biri.

Ben şu an için scooter kullanıyorum. Malum denge sorununu ve trafiğe alışmak için ucuz bir şey aldım. Vitesliye geçmek için bu motor doğru karar gibi geliyor. Hız tutkunu değilim o yüzden 800 cc olmuş umrumda değil.

ttopchu
25 Haziran 2006, 17:35
arkadaşlar motor alacağım zaman bende bu modeli düşünmüştüm daha sonra aynı showroomdan aynı servise baktırılmak üzere çin malı motor aldım :)

nedenine gelince benim aldığım motor bu motorun 1/3 fiyatında (yeni başlayacaklar için motoru devirirlerse v.s. yedek parça fiyatı 1/5 fiyatında)
her ikisininde 2 yıl garantisi var. Kasko ğcretş 1/4 daha ucuz.

artılarını sayarsak görünüşü çok daha güzel, sürüşü daha zevkli. V motor ve sıvı soğutmalı.

Ben kendim artıları eksileri kendimce kafamda topladığımda çin malını aldım. Açıkcası 250 bir japon kore alacağıma (zaten onlarında 250 lik üretimleri çinde) motorumu büyüteceğim zaman 600 cc ve üzeri bir japon alırım. Yeni başlayacak arkadaşlara servisine dispiratörüne güveniyorsanız ve özellikle 250cc ve altı motor alacaksanız çin malı motor alın derim. Böylece arz talep meselesi sayesinde japonlarda tıpkı şimdi olduğu gibi daha da fazla fiyat indirimine gitmek zorunda kalacaklardırç (böylece motorlarımızı büyütürken de kara geçmiş oluruz)

fahricin
28 Haziran 2006, 11:08
Hem yine bir çin atasözü derki; "rbishi via cunne, chiana geita japone korea seuata macaristan." Yani o çinli ata şöyle demek ister ama açık açık söyleyemez; "para çeker parayı, japonlardaki kadar para bizde veya korede yahut macaristanda olsa bizde biliriz iyi mal yapmayı, ama yok işte ... . ne yapalım sizde idare ediverin gaari."

MrSandman
28 Haziran 2006, 12:35
Bende scooterdan vitesli motora geçiş yapacağım ve bende ilk başta bu motoru düşündüm. Ama sonra Hyosung ağır bastı. Piston başına 4 sübap ve 28 beygir olmasının dışında sıfır fiyatı daha ucuz olduğu için.. Yani param olsa Suzukiyi tercih ederdim belki ama Hyosung un fiyat / performansının daha iyi olduğunu düşünüyorum.. Sonuçta bir zamanlar ortak çalışan bu iki şirketten boynuzun kulağı geçmesi çokta şaşırtıcı değil belki de :)

danyelsan
14 Ağustos 2006, 23:23
Arkadaşlar bu motoru kullanan kimse yok mu :silent:
Ben de Ekim sonuna doğru ilk motorumu almayı düşünüyorum ve en son bu motorda karar kıldım. Ancak hala kullanan birinden + ve - lerini öğrenemediğim için de tedirginim açıkcası. Bir test sürüşü veya kullanım tecrübesi yazabilirseniz çok minnettar olurum :cat:

Görüşmek üzere :)

Gabe
14 Ağustos 2006, 23:51
kullanan bir arkadaşım var ve süper bir motor. cok daha ucuza çinli versiyonlarını bulabilirsin, ama param var ve kaliteli bir başlangıç yapmak istiyorum dersen Intruder orada duruyor :)

danyelsan
15 Ağustos 2006, 00:02
para var baba :bounce:
almışken güzel bişey almak istiorum uzun süre kullanıcam çünkü..
siteyi uzun zamandır takip ediyorum aklımda bir sürü model vardı en son Hyosung GT250 R ile Suzuki VL 250 den birine kadar düştüm. Hyosung la ilgili çok bilgi var sitede hepsini okudum neredeyse hepsi olumlu yorumlar.. Neredeyse japonlar kadar kaliteli olduğu, ii başlangç motoru olacağı vs .. Ama dedim ya kaliteli bi motorla başlamak istiorum o yüzden suzuki biraz daha içime siniyo açıkcası...
Mesela hyosung ile ilgili
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=10439&highlight=cbf+250
deki gibi biraz daha doyurucu bilgi alabilsem..:cat: Çünkü vl250 çok güzel bi motor bence de ve sitede bir sürü motorla ilgili başlıklar bulunabiliyorken suzuki ile ilgili çok az var.. :pale:

camadan
15 Ağustos 2006, 10:14
sen kardeş önce kendine uygun türü seç bence

çünkü hyosung gt250r ile vl 250 ayrı türler

GÖKSEL...
15 Ağustos 2006, 10:41
illede japon olsun ister çamurdan olsun
oda japonun motoru her kim olursa olsun
kemaalll la olum 250lik bu alet 800 degil:)
cem kardeşim bide fiyatları falan yazıversen şöyle servis agı hakkında bi kaç bilgide fena olmaz
malum arayışlardayım:)

danyelsan
15 Ağustos 2006, 22:56
Tabi doğru diyosun türleri farklı 2 motorun ama 2 side hoşuma gidiyo napiyim :wiinkk: bakalım aslında bide yakından görüp üstüne binmek gerek galiba :cat:

Elegant
01 Nisan 2007, 12:51
Bu motosikleti hiç kullanan yok mu?

Başlangıç motoru olarak düşünüyorum fakat hakkında başka konu bulamadım.

Nereden bilgi alabilirim?

greenthedream
08 Nisan 2007, 02:05
işe bak 8 aydır kimse yazmamış buraya

child
30 Mayıs 2008, 14:18
merhaba ben birazdan almaya gidiyorum .. 1 seneye yakın kafayı kırdıktan sonra suzuki dedim :-) ilk motoru olan acemi olarak görüşlerimi yazıcam .. burası canlanır umarım

amorphis
30 Mayıs 2008, 14:56
merhaba ben birazdan almaya gidiyorum .. 1 seneye yakın kafayı kırdıktan sonra suzuki dedim :-) ilk motoru olan acemi olarak görüşlerimi yazıcam .. burası canlanır umarım

umarım dostum inş alırsın. valla en cok begendigim model cruiserler arasında. cok güzel. yorumlarını bekliyoruz :)

child
02 Haziran 2008, 18:44
250 intruderi aldım biniyorum darısı isteyenlerin başına ... acemi sürücü olarak ilk izlenimlerim şöyle:
motorun hafifliği (142 kg ) ve gidon açısı ; düşük hız ,park ve U dönüşü gibi zamanlarda çok rahat .. degeli bir makina .. depriyajı yumuşak sıkışık trafikte zorlamadı .. fren ayarı iyi (henüz ani fren yapmadım umarım zorundada kalmam ama).. yakıtı görücem bakalaım 20 liralık kurşunsuz aldım bitince söylerim .. motorda 4 'lü flaşör yanabiliyor ve selektör yapmak için ayrı bir düğmede var bu gece ışıkla ikazda kolaylık sağladı .. aklıma bunlar geldi şimdilik herkase kazasız belasız sürüşler ..

gokhan_307
02 Haziran 2008, 19:41
Hayırlı uğurlu olsun:rendeer:
Yakıt tüketimi bilgilerini ve fotolarını da bekleriz:wiinkk:

child
07 Haziran 2008, 00:27
eveeet .. 20 ytl benzin 80 km gitti ama bu şehir içi trafikte fazlaca dur kalk yaparak (4 yada 5 vitesi çok görmedim) bu durumda bile 25 kuruş iyi .. biraz daha seri kullansam 20 ye iner ki fena değil .. motorda benzin göstergesi yok tetikte olmak lazım bittiği anda motor tekliyor hemen benzin almalı iyiki yedek depo işe yarıyor ... fotoğraf çektim yıkar yıkamaz .. eklicem .. bu arada nasıl yıkanır bilmiyorum nereleri silinir nasıl davranılır ?? hehehe sora sora nasıl yıkanır diye sordum yaa neyse ilerde zincir nasıl yağlanır falan diyede sorarım ..
başka vl250 si olan yok muu ...

chopper1957
12 Haziran 2008, 14:30
bende hyosung tan vaz gectim yamaha dragstar 250 mi yoksa suzukimi alsam diye düşünüyorum. bu arada ehliyet kaç haftada teslim alınabiliyor B sınıfı sürücüyüm ?

child
12 Haziran 2008, 15:33
ben alalı 2 hafta oldu ve vl250 den memunum .. ehliyeti 1,5 ayda aldım bende de B sınıfı vardı 300 liraya geliyor kurs .. harç .. vs..

child
19 Haziran 2008, 14:18
sisy bar arıyorum yardım edebilir misiniz .. vl250 ..

bteo
14 Temmuz 2008, 18:13
Selam child ben de onumuzdeki ay bası 2.el bir suzuki intruder vl250 almayı dusunuyorum. Sahibi ile ay basında gorusucez, anlasabilirsek alıcam. 6000 civarı konustuk 18000 km'de ne dersin? Takip edttigim kadarı ile bayaa deneyim sahibi olmus olmakısın:) Paylasırsan sevinirim...

cihadbadem
14 Temmuz 2008, 22:59
sisy bar arıyorum yardım edebilir misiniz .. vl250 ..

ben de bir intruder 250 sahibiyim. uzun sure sissybar aradim. korlas ve diger tum servis ve bayiilere baktim diyebilirim. hepsi ayni seyi soyluyor "telefon birakin biz sizi arariz." en sonunda hamdi ustaya yaptirdim . cok iyi bir insan tavsiye ederim www.motohobi.com 200-250 ytlye yapiyor. yeri kucukyali da telefonu 02164893938. ben ejderli bir tane aldim cok arastirmamistim acikcasi sissy modellerini o yuzden ilk gordugum sissy bar i aliverdim:) orjinali 200 euro tabii bulabilirsen. ben yaninda motor koruma ve 2 far taktirdigim icin tam fiyatini soyleyemiyorum ama o civarlardi.


Selam child ben de onumuzdeki ay bası 2.el bir suzuki intruder vl250 almayı dusunuyorum. Sahibi ile ay basında gorusucez, anlasabilirsek alıcam. 6000 civarı konustuk 18000 km'de ne dersin? Takip edttigim kadarı ile bayaa deneyim sahibi olmus olmakısın:) Paylasırsan sevinirim...

bana sorulmamis ama sazanlik yaparsam kizmazsin umarim. modeli kac eger 2006+ ise aksesuarsiz icin bence iyi fiyat. Umarim en kisa zamanda bir intruder sahibi olursun benim 2 ay i gecti alali cok memnunum. yakiti cok iyi - bir depo 35 ytl civarinda doluyor 240-250 km gidiyor. tabii motorda gittigin hiz cok onemli cok hizli gidersen yaktigi miktar da cok artiyor. uzerine dogru aksesuarlari secersen en az bir 650 lik kadar heybetli oluyor. bence gorunusu cok guzel. benim ki ilk goruste ask - cok objektif olamayabilirim bu yuzden:) -

TRUCKER
14 Temmuz 2008, 23:21
bende bu makınaya takmıstım kafayı gecen hafta bır bayıde 2004 model buldum 7000 ytl dedı. gıttım oturdum ustune ama bana sanırım bıraz ufak geldı boyum 1.82 ve eşimde yakısmadığını söyledı bende caydım. ama alacak arkadaslara tavsıyem sağlam ve uzun soluklu bır makına olduğudur. ama boyu nispeten kısa olan arkadaslara daha yakısır dıye dusunuyorum.

bandit07
15 Temmuz 2008, 00:15
çok güzel bir makine tavsiye ederim:cat:

bteo
15 Temmuz 2008, 11:51
ben de bir intruder 250 sahibiyim. uzun sure sissybar aradim. korlas ve diger tum servis ve bayiilere baktim diyebilirim. hepsi ayni seyi soyluyor "telefon birakin biz sizi arariz." en sonunda hamdi ustaya yaptirdim . cok iyi bir insan tavsiye ederim www.motohobi.com 200-250 ytlye yapiyor. yeri kucukyali da telefonu 02164893938. ben ejderli bir tane aldim cok arastirmamistim acikcasi sissy modellerini o yuzden ilk gordugum sissy bar i aliverdim:) orjinali 200 euro tabii bulabilirsen. ben yaninda motor koruma ve 2 far taktirdigim icin tam fiyatini soyleyemiyorum ama o civarlardi.

bana sorulmamis ama sazanlik yaparsam kizmazsin umarim. modeli kac eger 2006+ ise aksesuarsiz icin bence iyi fiyat. Umarim en kisa zamanda bir intruder sahibi olursun benim 2 ay i gecti alali cok memnunum. yakiti cok iyi - bir depo 35 ytl civarinda doluyor 240-250 km gidiyor. tabii motorda gittigin hiz cok onemli cok hizli gidersen yaktigi miktar da cok artiyor. uzerine dogru aksesuarlari secersen en az bir 650 lik kadar heybetli oluyor. bence gorunusu cok guzel. benim ki ilk goruste ask - cok objektif olamayabilirim bu yuzden:) -


model 2005 yeni kasa (egzostu tek ve buyuk olan) 18000 km de sissy bar var. Henuz goremedim ama temiz sanıyorum. almadan bi bilene mutlaka gosterecegim.


bende bu makınaya takmıstım kafayı gecen hafta bır bayıde 2004 model buldum 7000 ytl dedı. gıttım oturdum ustune ama bana sanırım bıraz ufak geldı boyum 1.82 ve eşimde yakısmadığını söyledı bende caydım. ama alacak arkadaslara tavsıyem sağlam ve uzun soluklu bır makına olduğudur. ama boyu nispeten kısa olan arkadaslara daha yakısır dıye dusunuyorum.

benim boyum da 1.82 civarı ve 75 kiloyum. Simdi benim de hevesim kırıldı. Bana da kucuk gelebilir o zaman. Gidip bi suzuki magazada denemk en iyisi olacak galiba:(

250 cc 'lik makinelerin cogu yaklasik aynı boyutlarda. VL250 kucuk gozukurse hangisi daha uygun olabilir ki?


bende hyosung tan vaz gectim yamaha dragstar 250 mi yoksa suzukimi alsam diye düşünüyorum. bu arada ehliyet kaç haftada teslim alınabiliyor B sınıfı sürücüyüm ?

karar verebildin mi? :) karar verirken neleri goz onune aldın, nasıl karar verdin anlatırsan biz kararsızlara da yardımcı olabilirsin sanırım:)

cihadbadem
15 Temmuz 2008, 12:43
benim de boyum 1.83 kilom da 83, motorun uzerinde cok siritmadigimi dusunuyorum ama hic motorla bir aynanin karsisina gecmedim - ya da resim cektirmedim.- boyuma gore ileride biraz daha buyuk motor dusunebilirim ama baslangic icin kesinlikle 250 cc nin uzeri alinmamali. Almadan once cok profosyonel kisilerle gorustum hepsi ayni fikirdeydi. Hem tecrube kazanmak hem de guzel bir gorunum icin intruder 250 diyorum baska birsey demiyorum. Bence ilk etapta gorunum vs. cok onemli degil. Motor zevki, giyimi, tarzi vs. zamanla oturacak seyler. o yuzden baslangicta cok buyuk ve guzel bir motor bilmem kac bin euroluk malzemeler vs. ye para harcamamak lazim diye dusunuyorum. Ama bir çin motoru alipta motordan da sogumamak gerekir. Bu nedenle hem zevk veren hemde guzel duran bir motor olarak bence baslangic icin en iyi motor intruder, zaten o yuzden intruder aldim.:cat:

bteo
17 Temmuz 2008, 18:04
yok mu baska intruder hakkında biseyler yazacak olan kimse? hadi paylasın dusuncelerinizi, bilgilerinizi...

hcoskun
21 Ağustos 2008, 17:34
Bende aldım ama henüz gelmediği için binemiyorum...

child
28 Ağustos 2008, 18:34
tekrar merhaba :-)
10 günde 3000 km yol yaptım hemde 50 kiloluk bi artçıyla .. gayet keyifliydi motorda ne bi şişme ne bi kalma titreşim vs yoktu .. yanımda dragstar 650 vardı hiç arkasında kalmadım diyebilirim ayrıca çokta küçük durmuyor yanında .. şimdi ilk motor alıp uzun yol yaınca şunu derim acemilik için 250 lilik iyi yani hız yapıp yapmama deil olay buda yapıyo ama bu 142 kilo ve acemilikten kaynaklanan park devirme vs durumlarında kolaylık sağlıyor 250 kiloluk bi cihazı yokuş aşağı sürüp çıkmaz sokak olduunu görünce canınız sıkılıyor ...
tavsiye ederim .. benim sorumda şu ; nerde muayene yaptırabilirim (bostancıdayım) bide ruhsatta muayene süresi oynanmış sorun olur mu??

cdizayn
03 Ekim 2008, 16:32
başlangıçta ilk motorum ne olmalı diye çok kararsız kaldım ama şu ana kadar hiçbir problem yaşamadım.yakıtı çok ekonomik görüntüsüde gayet güzel yaklaşık 150-200 arası yakıyor.tabii kullanım önemli.ses diğer 250 liklere göre gayet iyi ben ilk gördüümde 800 lük sanmıştım benim motorum gri görüntüsü siyahlara yada diğer renklere oranla daha iyi duruyo bence herkese tavsiye ederim

Selka
04 Ekim 2008, 10:20
Arkadaşlar merhabalar; bu arada Yörük kardeşim üzgünüm senin adına senin bahsettiğin motoru Oğuz Motordan bugün ben aldım. Lakin ben acemi chopper cı yada cruıser cı olarak meraklandım. Doğrusu yaşım 35 ve hiç motor kullanmamıştım. Kanuniye bende gittim. Aynı şeyi onlarda bana dedi. Ama yasal olarak Sanayi ve Ticaret Bakanlığı ithal edilecek her ürünün en az 2 yıl mekanik ve en az 7 yıl yedek parça garanti zorunluluğu getiriyor. Aksi halde global motora ithalat izni vermez. EN son global motor 2007 model getirebilmiş ise 2007 artı 7 2014 e kadar sağlamak durumunda aksi halde Kanuniyi bile dava edersin. SAnayii bakanlığından ithalat izni almış olabilirler ama garantisine bakmalılar bakmazlar ise devlet vatandaşını kandırmış olur ki; buna izin verileceğini sanmıyorum. Çünkü bu tür ithalat hukuku resmen doktora konusu satış temsilcisinin demesi ile olmaz. Dava edersin o motora verilen para kadarını kanuniyi mahkum edersin. Her ne ise;
Bende Keeway Land Cruiser ile Hyosung GV 250 CC arasında resmen kafayı yedim. Yörük arkadaşımın dediği gibi sıfır kilometre 2007 model GV yi 6500 YTL'ye peşin tık paraya ben aldım. Lakin motordan hiç anlamam. Hayatım daki ilk motorum düşünün artık. Korkunç bir adrenalin salgılandı her ne ise.. DAha sonra keeway land cruıser baktım. Fena değildi. Ama GV daha tok duruyor işçilik belli ediyordu. Eşim bile farketti. Yalnız şunu demek istiyorum, Keeway daha çok dayanıklılık üzerine Hyosung performans üzerine gibi idi. Her ne ise 5000 ytl keeway yerine 6500 verip 2007 model sıfır Hysoung GV 250 cc aldım. Usta aküyü taktı. Benzin koydu. Bu aleti ben götüremem dedim. Yardımcı oldular. Ben arkaya atladım. BU arada bayiiden bir kaliteli disk kiliti, branda ve kask almayıda ihmal etmedim. Eve geldim. Ustaya anlat dedim. Başladı anlatmaya. Anlamıştım. Bekle dedim. Cesaret atladım üzerine ama çok ağırdı ya. Neyse dengede tuttum. Vitesi taktım. Hafif gaz ve debririyaj telini bıraktım aman allah fırladı ve ben üzerinde idim. Yaklaşık 50 m sonra 6 m lik yerden koca motoru 2.5 m döndürdüp sanki 30 yıllık motcu gibi. Cesaret geldi. Ustanın yanında bir dönüş derken motor firladı, dönemedim allahtan freb panik yok devirmek üzere usta destek verdi. Panik yoktu ama korku vardı. Waoww dedim ya. Neyse içeriye usta soktu. Akşam arkadaşım geldi motoru gösterdim cayır cayır duruyor. Motor çok tok ve gösterişli bakan tekrar kafa çevirir. Keeway de o gösteriş yoktu. Ama bende de motoru tekrar binecek cesaret. Arkadaşa bekle bari çalıştırayımda sesini dinle dedim. Çalıştırdım. Ses çok tok ve güçlü idi. Arkadaşım şok sadece bakıyordu. Binelim dedi. Bende hadi be binelim dedim ataladı inanılmazdı ya.. Garajdan çıktık. Vitesleri taktım. Motor çok güçlü idi ama şanzuman sert. Yada bilmem bana öyle geldi. Ya bir anda 80 olduk yavaş mavaş tekrrardan motor 80 oluveriyordu. Ve kazasız tekrar garaja geldiğimizde 17 km yazıyordu. O arada sağ bacağımı ekzoz yaktı. Ama heyecendan acı yoktu. Gece saat 11 de trfaik azalınca tekrar bindim. Tam 30 km yol yaptım. Şİmdi gelelim artılar eksiler..
Artılar;
1. Motor süper güçlü, füze gibi, bir anda rodajı modajı unutup 90 a bile fırlamışım. Hemen yavaşladım. Motorda güç isteyenlere bire bir alet. Sınıfında o pahalı motorlara bile kesinlikle ciddi rakip olur. Tek kişi iki kişi hiç güç kaybı yaşamadım. İkisindede aynı tepki vardı.
2. Çok dengeli, motor tank gibi ağır olmasına rağmen bıraksan kendisi yolunda gidecek. Fazla bişey yapmaya gerek yok. Süper bir denge ve dizayn var. Sanki 30 yıllık motorcu gibi üzerinde rahat ve dengeli durdum.Hız için yaratılmış gibi. Kadran üzerinde 160 var. ?
3. Görüntü tam bir Cruiser, caf cafı çok keewaydan çok daha dolgun.
4.Motor sesi çok hoş insana zevk veriyor. 90 da titreme filan yoktu. Rodajda olduğu için sadece 15 sn bu hızda durdum.
5.Yakıtı daha test edemedim en kısa sürede söylerim. Ama 10 Ykrş civarı dediler.
Eksileri;
1. Kesinlikle başlangıç motoru değil; başlangıç düşünen arkadaşlar tekrar düşünmeliler.
2.Fizik olarak güçlü olmak gerekiyor, zayıf erkekler bile motoru zapt edemeyebilirler. Şaka yapmıyorum. Bence yazılandan daha ağır bişey +20 kg fazla gibi geldi bana.
3.Şanzuman çok sert, yada bana öyle geldi bilmiyorum. Çlank çlunk diye ses geliyor. Şanzumanı daha sonra 2 demi 3 demi 4 demi bilemiyorsunuz. Lamba kırmızı olunca tek tek vites küçültüyorum. Bu da bana zor geliyor. Direkt debraja basıp durabilirim ama sonra 1. vitesi bulamam diyorum.

4. Vites geçişlerinden sonra gaz yeme ve gaz kesmelere çok tepkili bunu ben bir mühendis olarak motor gücünden kaynaklandığını sanıyorum. Bu motor normalda 18 HP üretmesi gerekirken DHOC motorlar 28 Hp yapmışlar. Hatta şanzuman sertliğini bile bu tork gücüne bağlıyorum. Gaz verilince iki kişinin sırtını yapıştıryor gaz kesince öne salıyor. Yada bilmem rodaj sonrası herşey yerine oturur daha uyumlu çalışır.

Şİmdiklik diyeceklerim bu kadar yarın resimlerini çekip koyacağım. Ayrıca Antalya Serik arasına gidip geleceğim. Yaklaşık 90 km lik bir yol olacak inşallah sorunsuz olur. Yine tecrübelerimi yazacağım.
Tüm arkadaşlara iyi geceler...

Arkadaşlar yazmayı unuttum umarım forum bunuda ekler;

Artıya;

Motor benim gibi acemi bir sürücü dengesizce sağ sol yapsa bile sanki dengeleyicileri var hemen düzenine geçiyor, ayrıca virajlara tüm motorcu arkadaşlarım dikkat diyordu. Benim en keyf aldığım yer dönüşler ve virajlar oldu.
Sesi çok güzel ama demiştim galiba.

Eksiye;

Vitesin boşunu bulmak çok zor, 1 le 2 arasında dedi bana servis lakin o arayı bulmak için profesyonel motorcu olmak gerekiyor. Genelde viteste motor kapıyor açarkende viteste olduğu için açılmıyor. Tekrarda boşu arıyorum.

Dioguardi
08 Mart 2009, 22:15
merhaba arkadaşlar şu linkteki motoru düşünüyorum ama 25.000 de olması beni düşündürüyor? fikirlerinizi öğrenmek isterim

[özetle, 2006 model 25.000 km de 5750 tl , ufak çizikler, + sisibar,+ koruma demiri ve iki adet deri heybe yanında]


http://www.sahibinden.com/siyah_06_model_25bin_km_de_intruder_250-89WQQaXQQ11239727WQQpXQQdisplayitem

priapi
05 Nisan 2009, 18:14
merhaba bende suzuki intruder 250 kullanıyorum. Kısa sürede sıkılacağımı pek çok arkadaş söylesede şimdilik sıkılmadım sıkılacagımı da zannetmiyorum. Uzun süre motosiklet kullanımına ara vermiştim çok kolay oldu. Ekonomik te.

solmyr
12 Nisan 2009, 00:51
beklenen ilgiyi görmemiş bu motor :farao: viragodan daha iyi gibi geliyordu bana ama

priapi
18 Nisan 2009, 10:33
20 liralık benzin ile 220 km gittim. Ağırlıklı şehir içi kullanıyorum. Kullanımda zorluk yok, viteş geçişleri çok rahak, boşa almak çok kolay. cüsseli görüntüsü trafikte işe yarıyor gibi geldi.

priapi
25 Haziran 2009, 19:53
şimdilerde 20 ytl ile 160 km gidiyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:53 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:51 PM ----------

kullanımı çok kolay yormuyor. en faazla 100 km yol aldım. başlangıç için çok iyi. tavsiye olunur.

Boğaçhan
04 Ekim 2009, 21:27
Suzuki intruder 250 alıp almamakta teretdütdeyim. Malûm... yeni modelleri artık Türkiye'ye getirilmiyor. Dolayısıyla geleceği ne olur? Topic'de öyle canlı değil!
Servisiydi, parça fiyatıydı, arıza oranı vb. daha fazla bilgi peşindeyim. Ne diyorsunuz dostlar?

AYDEMİR
15 Ekim 2009, 11:37
Naket den vazgecersem 3,4 sene sonra alacagım motor suzuki vl 250 intruder olacak % 90 bence çok kalıteli cok saglam çok hoş bir motor...

kujeste
20 Ekim 2009, 11:11
merhabalar.
intruder ların hepsine bayılıyorum tip olarak. motorumu değiştirirmeyi düşünürken (150 cc çin malı cruser) direk 600,650 cc liklere geçilmesini öneriyorlar.250 cc den sıkılırsın diyorlar. hiç uzun yola çıkmadan sadece şehir içi kullanımla 250 cc yetmez mi? bu motorun devrinin redline a girmeden çıktığı hız nedir acaba? şehir içinde yetecek kadar gider sanıyorum. 100-110 km/h a rahat çıkabiliyordur heralde. hem vergi ,hem benzin sarfiyatı hem de fiyatı açısından tercih edebilirim diye düşünüyorum.

priapi
26 Ekim 2009, 19:31
şehir içi kullanım için uygun 120 yi çok rahat kasmadan görürsün otobanda 130 140 ile gittiğim oluyor. sıkılma konusunda ise mutlaka sıkılırsın ben de sıkıldım ama ağırlıklı şehir içi kullandığım için bir üst cc de motor almak şu an gereksiz, ertelemekteyim hep. üst cc ye geçmede ülkemizde çoğu kullanıcı basamak basamak geçmeyi öneriyor, yurt dışı sitelerde ise direk üst cc den başlayabilirsin diyenler coğunlukta. Ama 150 den 650 ye geçmek veya 800 e bence mantıklı. ama kurs alınmasını mutlaka öneririm.

garomir
27 Aralık 2009, 19:15
Herkese selamlar çok temiz bir 2006 model 13binde intruder 250 buldum ve alıyorum :) bende aranıza bir kaç güne katılacağım. Merak ettiğim bir kaç konu var. Öncelikle periyodik bakımı ne kadar tutuyor? Ayrıca üzerinde gelen lastiklere güvenmeli miyim(yağmur da kaydırma vs)?

adasel
05 Nisan 2010, 14:29
Arkadaşlar yarın 2007 model bir vl250 alıyorum kuzenime. İlk motorum keeway supershadow 250cc, ikinci motorum Honda cbf250 ve şimdiki motorum da Honda cbf500. Bu arada neredeyse kullanmadığım motor kalmadı. 4 yıllık tecrübeme dayanarak sıfır bir hyo. gv250 alacağıma ikinci el vl250 yi tercih ettim. Alırken tereddüt etmeyin derim. parçası bulunamadığı için hurdaya çıkan ya da satılamayan elde kalan herhangi bir motor gördünüzmü hiç? Hayır tabiiki. Yarın öbürgün aldığınızın biraz altına rahatlıkla satarsınız derim ben. Çin malı alıp yolda kalacam korkusu çekmektense, kaliteli markalarla istediğim yola giderim. Çin malı motorlar bile arıza ve kaza yaptığında tamir ve parça fiyatları az değil haberiniz olsun.
burdan şunu da söylemek isterim. herkes 250cc den zamanla sıkılırsın yetmez diyor. gönül tabiiki yüksek cc kullanmak ister. ama benzin neredeyse 4 liraya yaklaştı. Benzin bu kadar pahalıyken ben yüksek cc ile az km yapmaktansa düşük cc ile çok yol alıp çok gezmeyi tercih ederim. 250 cc motordan sıkılmak istemiyorsanız ya da kendi motorunuzdan soğumak istemiyorsanız arkadaşlarınızın daha yüksek cc ve beygirdeki motorlarına binmeyin!!! (örneğin mercedes den sonra clioya binerseniz araba değil eşşek hissi verir clio) Kısacası kendi motorunuzdan başka motor kullanmazsanız motorunuzdan sıkılmazsınız. Vl 250 intruder ve yamaha xvs250 drag star gayet kaliteli ve benzin açısından ekonomik motorlar. Görüntüleri de oldukça güzel ve tok duruyor. 600cc 800cc motorlarla kıyaslamaya kalkmayın. tabiiki o motorlar daha görkemli. ama alırken en az 3000 lira fazla vereceksiniz.ayrıca en az 2 kat fazla yakıt yakar. Bundan sonra ben cbf500 ümü satarsam döneceğim motor 250cc ama kaliteli bir motor olacaktır. (tabii lotodan para çıkmaz ya da maaşım 2 kat artmazsa ;) )
Umarım bu motoru ya da 250 cc motor alacak arkadaşları aydınlatabilmişimdir biraz olsun.

adasel
07 Nisan 2010, 00:37
Arkadaşlar bahsettiğim motoru aldık bugün. Ve tam 120 km yol yaptık. İlk izlenimlerimi sizlerle paylaşıyorum :

1- Görüntüsü ve heybeti 600cc lik abilerini aratmıyor. Hatta görenler 600 sanıyor :cherry:

2- Egsoz sesi çok güzel ve çok tok. :bounce: Egsozu hiç açtırmaya gerek yok. (250 cc motorların hiç birinde şimdiye kadar böyle güzel ve tok bir ses duymadım. Tam bir chopper olduğunu belli ediyor)

3- Şehir içi kullanışlar içinde ideal. oturuş pozisyonu ve direksiyon manevra açısı muhteşem. Oldukça kıvrak.

4- 0-120 km arası inanılmaz hızlı ve rahat ivmeleniyor. 120 km ile uzun süreli seyir edilebilmekte. Büyük hacimli motorlarla birlikte uzun yol seyahatlerine çıkabilirsiniz. Son hızını henüz denemedik ama bu tarz motorlarda hızdan ziyade keyif önemli. (son hızı sanırım düz yolda max. 140 km/h olabilir. 120km hızla giderken gaz kolunun sonuna gelmesine çok vardı çünkü)

5- bu gün itibari ile net 45 Tl ye depo doluyor (benzin aldığımızda bitmek üzereydi. Hatta ilk benzinciye gidene kadar benzin bitti ve iterek götürdük. yani tam tamına boş deponun fullenmesi bu kadar tutuyor)

6- Yakıt sarfiyatı yok denecek kadar az. 120 km yol yaptık motorun deposu hala tam doluya yakın :cat:

7- Konfor konusunda; sele büyüklüğü ve rahatlığıyla beraber oturuş pozisyonu ve direksiyon şekli sayesinde uzun yolda hiç molasız 200 km ve hatta üzeri rahatça yapılabilir. Artçı selesiyse büyük ve konforlu. Bizdekinde sisi bar da olduğu için artçı konforuda maximum seviyede.

8- vites geçişleri ve boşa alma sorunsuz ve rahat

9- frenler ve frenaj güven veriyor. muadillerine göre kıyaslanamaz.

10- 4lü flaşörleri var. Benim ilk motorum Keeway supershadow da yoktu mesela.

11- Sele altında takım için olan bölmeyi görünce inanamadım. İstediğiniz kadar takım çantasını doldurun içine. Çok çok çook büyük. Evraklarınızı, ruhsatınızı vb... herşeyi içine alabiliyor. derinliği 35-40 cm kadar sanırım.

12- Gösterge analog ama içindeki tripmetre dijital.

Not: Motoru İstanbul Silivri (Selimpaşa) dan aldık ve E-5 den Pendik Kurtköy'e getirdik. E-5 İstanbul trafiği malum akşam saatleri yer yer kilit, yer yer sıkışık yer yer akıcı yer yer de tamamen açık seyirde. Yukarda yazdığım deneyimlerimiz bu yol güzerhah ve şartlarında yapıldı. Giderken CBF500 le gittik ve gelirken iki motor döndük. Motorun ivmelenmesini ve hızını 500cc bir motorla birlikte seyir ederken gözlemleyip deneyimlerimizi ona göre yazdım.

Umarım bu motoru almayı düşünen arkadaşlar için faydalı olur bir nebze yazdıklarım. Rüzgarınız bol olsun motor dostları :bounce: