Sokollu
01 Eylül 2015, 02:40
Yüksek müsadenizle bu konuyu hortlatıyorum.
Şimdi malum supermoto ülkede yok. Bu japonların 15-20 bin bandında supermoto getireceği de yok. Eski drz400 sm kullanıcıları ortada yok, satılık olan makineler aylardır ilanda, mesaj atıp durumu soruyoruz dönen yok vs. vs.
Cross motordan lastik değişimi yapayım supermoto gibi döneyim olmuyor farkındayız. Ama 250cc commuter, sport toruing makinelere kıyasla şehir içinde her türlü keyif verir bu makineler orası kesin.
Hayatında araziye veya topraklı yola girmemiş, girmeyi de düşünmemiş birisi olarak yüzde yüz asfalt kullanıcısı ve tatlı su motorcusu birisi olarak bu motorlardan birisini alıp gayet de tepe tepe kullanırım diye düşünüyorum.
Asfalt ise Crf al parçası ucuz argümanı yapmayın hayatta yanaşmam. Bir kere bana göre şöyle bir şey var Kawasaki ile Honda aynı para ise Kawasaki alınır, Kawasaki Honda'dan 2 bin TL fazla ise yine Kawasaki alınır. Bu benim kendi görüşüm, Honda markasını sevmiyorum. Crf rengi de berbat. Yumuşak selesi var daha rahat otururum diye gidip crf alacak değilim.
Tüm yorumları okudum kafama takılan şeyler var ,
Şimdi wr250 alacağı söylenen abiler veya alan kişiler gelip buraya gözlemlerini yazmamışlar.
Klx kullanan bir arkadaş wr250 debriyaj balatası sıyırdı , bilinçli kullanıcısı olduğu halde demiş, o abi de gelip açıklama yapmamış. Burası gizemini koruyor.
Wr250 asfaltta sürülmez dönmüyor demiş eski üyelerden bir arkadaş, açıklamasını yapmamış, burası da gizemli.
Plaka ruhsat ile 20bine malolan Wr250'nin ikinci elleri 16-17 bandında. 30 beygiri ile 250cc bir grenajlı makine kadar 160'a rahat çıkıyor mu, 100km.de kaç lt yakıyor, bunları konuşmamız lazım.
Klx'e gelelim, 120 sonrası gitmiyor evet ama 120'ye ne kadar iyi çıkıyor ? Şehir içinde manevra kabiliyeti nasıl bunları da birisi yazarsa ne güzel faydalanırız.
Tahminim Crf de Klx de uygun devirde kullanılırsa 3 küsür yakar, apaçilik moduna girsek 4 olur ama 4,5 varmaz diye tahmin ediyorum.
Dişlilastik isimli youtube kanalında adamlar çatır çatır sürüyor ne güzel cross motosikletin hakkını veriyorlar. Benim tek derdim ybr,cbf serisi commuterların veya scooter'ların yerine 250cc kadar iyi ivmelenebilen ve şehir içinde hafifliği ve yüksek gidonu ile trafikte daha rahat edebileceğimiz bir seri mi, yoksa hakikaten 2 zamanlı special motor almaya paramız yok ama arada toprağa da çamura da girelim, zıplayıp ederim diyen adamın motoru mu onu bilemiyorum.
Wr 250x, Crf450 x , Drz 400 SM modellerini ülkeye getirmeyip habire gözümüze commuter ve scooter sokan zihniyete ayar oluyorum. Ulan naked sınıfı oluştu ülkede 2 senede, aynı motor bloğuna çift far takıp al sana racing,(cbr- r25) grenajı söküp al sana naked (mt 25) diyen çapınıza tüküreyim sizin.
Zaten motorsuzum bir de zam yapmışlar arayıp ana avrat düz gideceğim şimdi hepsine.
Herkese kazasız belasız sürüşler :)
Şimdi malum supermoto ülkede yok. Bu japonların 15-20 bin bandında supermoto getireceği de yok. Eski drz400 sm kullanıcıları ortada yok, satılık olan makineler aylardır ilanda, mesaj atıp durumu soruyoruz dönen yok vs. vs.
Cross motordan lastik değişimi yapayım supermoto gibi döneyim olmuyor farkındayız. Ama 250cc commuter, sport toruing makinelere kıyasla şehir içinde her türlü keyif verir bu makineler orası kesin.
Hayatında araziye veya topraklı yola girmemiş, girmeyi de düşünmemiş birisi olarak yüzde yüz asfalt kullanıcısı ve tatlı su motorcusu birisi olarak bu motorlardan birisini alıp gayet de tepe tepe kullanırım diye düşünüyorum.
Asfalt ise Crf al parçası ucuz argümanı yapmayın hayatta yanaşmam. Bir kere bana göre şöyle bir şey var Kawasaki ile Honda aynı para ise Kawasaki alınır, Kawasaki Honda'dan 2 bin TL fazla ise yine Kawasaki alınır. Bu benim kendi görüşüm, Honda markasını sevmiyorum. Crf rengi de berbat. Yumuşak selesi var daha rahat otururum diye gidip crf alacak değilim.
Tüm yorumları okudum kafama takılan şeyler var ,
Şimdi wr250 alacağı söylenen abiler veya alan kişiler gelip buraya gözlemlerini yazmamışlar.
Klx kullanan bir arkadaş wr250 debriyaj balatası sıyırdı , bilinçli kullanıcısı olduğu halde demiş, o abi de gelip açıklama yapmamış. Burası gizemini koruyor.
Wr250 asfaltta sürülmez dönmüyor demiş eski üyelerden bir arkadaş, açıklamasını yapmamış, burası da gizemli.
Plaka ruhsat ile 20bine malolan Wr250'nin ikinci elleri 16-17 bandında. 30 beygiri ile 250cc bir grenajlı makine kadar 160'a rahat çıkıyor mu, 100km.de kaç lt yakıyor, bunları konuşmamız lazım.
Klx'e gelelim, 120 sonrası gitmiyor evet ama 120'ye ne kadar iyi çıkıyor ? Şehir içinde manevra kabiliyeti nasıl bunları da birisi yazarsa ne güzel faydalanırız.
Tahminim Crf de Klx de uygun devirde kullanılırsa 3 küsür yakar, apaçilik moduna girsek 4 olur ama 4,5 varmaz diye tahmin ediyorum.
Dişlilastik isimli youtube kanalında adamlar çatır çatır sürüyor ne güzel cross motosikletin hakkını veriyorlar. Benim tek derdim ybr,cbf serisi commuterların veya scooter'ların yerine 250cc kadar iyi ivmelenebilen ve şehir içinde hafifliği ve yüksek gidonu ile trafikte daha rahat edebileceğimiz bir seri mi, yoksa hakikaten 2 zamanlı special motor almaya paramız yok ama arada toprağa da çamura da girelim, zıplayıp ederim diyen adamın motoru mu onu bilemiyorum.
Wr 250x, Crf450 x , Drz 400 SM modellerini ülkeye getirmeyip habire gözümüze commuter ve scooter sokan zihniyete ayar oluyorum. Ulan naked sınıfı oluştu ülkede 2 senede, aynı motor bloğuna çift far takıp al sana racing,(cbr- r25) grenajı söküp al sana naked (mt 25) diyen çapınıza tüküreyim sizin.
Zaten motorsuzum bir de zam yapmışlar arayıp ana avrat düz gideceğim şimdi hepsine.
Herkese kazasız belasız sürüşler :)