PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yamaha WR 250 R - KLX 250S - CRF 250 L Karşılaştırma



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 [7]

Sokollu
01 Eylül 2015, 02:40
Yüksek müsadenizle bu konuyu hortlatıyorum.

Şimdi malum supermoto ülkede yok. Bu japonların 15-20 bin bandında supermoto getireceği de yok. Eski drz400 sm kullanıcıları ortada yok, satılık olan makineler aylardır ilanda, mesaj atıp durumu soruyoruz dönen yok vs. vs.

Cross motordan lastik değişimi yapayım supermoto gibi döneyim olmuyor farkındayız. Ama 250cc commuter, sport toruing makinelere kıyasla şehir içinde her türlü keyif verir bu makineler orası kesin.

Hayatında araziye veya topraklı yola girmemiş, girmeyi de düşünmemiş birisi olarak yüzde yüz asfalt kullanıcısı ve tatlı su motorcusu birisi olarak bu motorlardan birisini alıp gayet de tepe tepe kullanırım diye düşünüyorum.

Asfalt ise Crf al parçası ucuz argümanı yapmayın hayatta yanaşmam. Bir kere bana göre şöyle bir şey var Kawasaki ile Honda aynı para ise Kawasaki alınır, Kawasaki Honda'dan 2 bin TL fazla ise yine Kawasaki alınır. Bu benim kendi görüşüm, Honda markasını sevmiyorum. Crf rengi de berbat. Yumuşak selesi var daha rahat otururum diye gidip crf alacak değilim.

Tüm yorumları okudum kafama takılan şeyler var ,

Şimdi wr250 alacağı söylenen abiler veya alan kişiler gelip buraya gözlemlerini yazmamışlar.

Klx kullanan bir arkadaş wr250 debriyaj balatası sıyırdı , bilinçli kullanıcısı olduğu halde demiş, o abi de gelip açıklama yapmamış. Burası gizemini koruyor.

Wr250 asfaltta sürülmez dönmüyor demiş eski üyelerden bir arkadaş, açıklamasını yapmamış, burası da gizemli.

Plaka ruhsat ile 20bine malolan Wr250'nin ikinci elleri 16-17 bandında. 30 beygiri ile 250cc bir grenajlı makine kadar 160'a rahat çıkıyor mu, 100km.de kaç lt yakıyor, bunları konuşmamız lazım.

Klx'e gelelim, 120 sonrası gitmiyor evet ama 120'ye ne kadar iyi çıkıyor ? Şehir içinde manevra kabiliyeti nasıl bunları da birisi yazarsa ne güzel faydalanırız.

Tahminim Crf de Klx de uygun devirde kullanılırsa 3 küsür yakar, apaçilik moduna girsek 4 olur ama 4,5 varmaz diye tahmin ediyorum.

Dişlilastik isimli youtube kanalında adamlar çatır çatır sürüyor ne güzel cross motosikletin hakkını veriyorlar. Benim tek derdim ybr,cbf serisi commuterların veya scooter'ların yerine 250cc kadar iyi ivmelenebilen ve şehir içinde hafifliği ve yüksek gidonu ile trafikte daha rahat edebileceğimiz bir seri mi, yoksa hakikaten 2 zamanlı special motor almaya paramız yok ama arada toprağa da çamura da girelim, zıplayıp ederim diyen adamın motoru mu onu bilemiyorum.

Wr 250x, Crf450 x , Drz 400 SM modellerini ülkeye getirmeyip habire gözümüze commuter ve scooter sokan zihniyete ayar oluyorum. Ulan naked sınıfı oluştu ülkede 2 senede, aynı motor bloğuna çift far takıp al sana racing,(cbr- r25) grenajı söküp al sana naked (mt 25) diyen çapınıza tüküreyim sizin.

Zaten motorsuzum bir de zam yapmışlar arayıp ana avrat düz gideceğim şimdi hepsine.

Herkese kazasız belasız sürüşler :)

kmc
06 Eylül 2015, 21:32
KLX250 şu an 4900€ olarak satışta. Fakat CRF 250L 13700 TL şimdi gönül KLX diyor ama arada fark yüksek bilemiyorum. Zaten WR250 19000 TL dolaylarında geziyor hepten...

Sokollu
06 Eylül 2015, 23:28
KLX250 şu an 4900€ olarak satışta. Fakat CRF 250L 13700 TL şimdi gönül KLX diyor ama arada fark yüksek bilemiyorum. Zaten WR250 19000 TL dolaylarında geziyor hepten...

Sıfır klx veya ikinci el Wr (yazdığım gibi Crf düşünmüyorum) 15-16 bin civarında, ikinci el Xt660 x alırım temizini bekleyip, hem torku tatmin eder hem de supermoto'ya devşirmekle uğraşmam.

Cumartesi Ktm 450 srm gördüm Spormoto'da, bir heyecanla gidip inceledim, sonra fiyatı aklıma geldi uzaklaştım :salut:

Ahmanamra
09 Eylül 2015, 12:39
Dostum toplasan 1500 km kullanmışımdır wr250 r birazcıkta klx 250 kullandım belirteyim ki crf yi bu ikisiyle kıyalamaya gerek bile yokmuş onu anladım. He ona bakarsan klx 250 de tek başına kıyaslanacak bir makinaymış çünkü neden wr 250 bunların çok otesinde gerçekten. Şimdi caddede kullanıcam diyorsan caddede karşılaşacağın tüm 250 naked commuter tarzlar yanına yaklaşamayacaktır çünkü ivmelenmesi r25 te bile yok. Biri demiş ya viraj alamıyorsun külliyen yalan üstündeki orjinal lastiklerle orta sınıf bir ss kullanıcısından daha fazla yatabiliyorsun yerse tabi :) Bu işin biraz pilotajla alakası var kızmasın kimse. Benim gorduğum en yuksek hızı 148 idi gösterge tabi ve bu hızlara çok rahat çıkıyor . motorun sahibi 165 gordum dedi bayır aşşa ama ruzgarsız havada yoksa 140 ustu kafa guzel sallıyor tehlikeli olabiliyor.Malum motor hafif ve çırılçıplak :) Yani segmentte 250 sınıfını 3 basamaklı merdiven olarak gorursen crf birinci basamak. klx 250 2. wr 1. ve biraz daha yuksek basamak.

Klx çok kullanamadım ama ondandan çok memnun kaldım kendi motorum kadar rahat kullandım yıllardır onu kullanıyormuş gibi. Gaz tepkisi wr kadar değil.

Debriyajı istersen yahut ayarı bozuksa her şekilde zaten sıyırabilirsin bu kalitesizlik değil bilgisizlik yahut şansızlık olacaktır. Bizim arkadaş wrnin bildiğin ırzına geçiyor daha tık diyen bir yeri yok ki bildiğin kayalarda dere yataklarında dik yokuşlarda çatır çatırgeziyoruz.Şaranpole yuvarlandığıda oldu asfaltta yatmışilığıda . Alet gidiyor neticede ama sadece gidonu dandik belirteyim alırsan kesin değiştir.:D

Selçuk Keleş
09 Eylül 2015, 16:53
Asfalt ise Crf al parçası ucuz argümanı yapmayın hayatta yanaşmam. Bir kere bana göre şöyle bir şey var Kawasaki ile Honda aynı para ise Kawasaki alınır, Kawasaki Honda'dan 2 bin TL fazla ise yine Kawasaki alınır. Bu benim kendi görüşüm, Honda markasını sevmiyorum. Crf rengi de berbat. Yumuşak selesi var daha rahat otururum diye gidip crf alacak değilim.


Haklısın.



Wr250 asfaltta sürülmez dönmüyor demiş eski üyelerden bir arkadaş, açıklamasını yapmamış, burası da gizemli.
Klx'e gelelim, 120 sonrası gitmiyor evet ama 120'ye ne kadar iyi çıkıyor ? Şehir içinde manevra kabiliyeti nasıl bunları da birisi yazarsa ne güzel faydalanırız.


Burdan kastettiğin şey dönüş yarıçapı ise, YBR'nin 2 mt., WR'nin 2.3 mt., KLX'in 2.4 mt.
Acemi birisi olarak -pek ş.içi trafiğe girmememe rağmen- manevra zorluğunu yaşıyorum bazen.
Topspeed youtube'da izlemişsindir, KLX'den hızlı ivmelenme beklentin olmasın. Amacı bu değil biliyorsun.



Tahminim Crf de Klx de uygun devirde kullanılırsa 3 küsür yakar, apaçilik moduna girsek 4 olur ama 4,5 varmaz diye tahmin ediyorum.


Aynen. KLX 150.km'de ışık yakıyor, 200 km'den fazla gidiyor.



Dişlilastik isimli youtube kanalında adamlar çatır çatır sürüyor ne güzel cross motosikletin hakkını veriyorlar. Benim tek derdim ybr,cbf serisi commuterların veya scooter'ların yerine 250cc kadar iyi ivmelenebilen ve şehir içinde hafifliği ve yüksek gidonu ile trafikte daha rahat edebileceğimiz bir seri mi, yoksa hakikaten 2 zamanlı special motor almaya paramız yok ama arada toprağa da çamura da girelim, zıplayıp ederim diyen adamın motoru mu onu bilemiyorum.


2. söylediğin. Arazide eğlenme amaçlı.
KLX'in 150L modeli ş.içine daha uygun, D-tracker da siparişle getirtiliyor diye biliyorum ama kaça gelir bilemiycem.

YusufBP
17 Mart 2017, 17:12
Allah rahmet eylesin, konu çoktan ölmüş. Affınıza sığınarak hortlatıyorum konuyu.

Arkadaşlar ben Ankara'dayım ve ilk motorumu alacağım. Bu 3 model arasında kaldım. Sadece enduro&cross yapmayı düşünüyorum ve şu anda cross eğitimi alıyorum. Motoru trafikte kesinlikle kullanmayacağım, dağ bayır gezme, yazın da memleketim Rize'de yayla yollarını toza katma planlarım var.

Sizce ağır enduro kullanımı için WR250R fiyat farkını hakeder mi? Yoksa ikinci el KLX ile CRF250L arasında çok az fiyat farkı var, bunlardan birini mi tercih etmeliyim?

Belirttiğim gibi sadece arazide kullanmayı düşünüyorum ve special makinelerin bakım, şu bu sorunlarıyla uğraşmayı pek gözüm kesmiyor. Yine de bu modellerden birini alsam, 1 sene sonra "yeter artık illa special makine alıcam" diye tutturur muyum? Yoksa bunlar beni daha uzun süre tatmin eder mi?

Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.

Ahmetbahadır
17 Mart 2017, 19:04
Bazı konular hep üst başlık olarak kalmalı admin duy sesimizi.Bu ve dünkü action cam karşılaştırma konusu gibi...

Selçuk Keleş
15 Nisan 2017, 21:14
Allah rahmet eylesin, konu çoktan ölmüş. Affınıza sığınarak hortlatıyorum konuyu.

Arkadaşlar ben Ankara'dayım ve ilk motorumu alacağım. Bu 3 model arasında kaldım. Sadece enduro&cross yapmayı düşünüyorum ve şu anda cross eğitimi alıyorum. Motoru trafikte kesinlikle kullanmayacağım, dağ bayır gezme, yazın da memleketim Rize'de yayla yollarını toza katma planlarım var.

Sizce ağır enduro kullanımı için WR250R fiyat farkını hakeder mi? Yoksa ikinci el KLX ile CRF250L arasında çok az fiyat farkı var, bunlardan birini mi tercih etmeliyim?

Belirttiğim gibi sadece arazide kullanmayı düşünüyorum ve special makinelerin bakım, şu bu sorunlarıyla uğraşmayı pek gözüm kesmiyor. Yine de bu modellerden birini alsam, 1 sene sonra "yeter artık illa special makine alıcam" diye tutturur muyum? Yoksa bunlar beni daha uzun süre tatmin eder mi?

Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.

Alındı mı ? :)

iptaluyelik02
01 Nisan 2018, 20:25
bu üç motordan ikisine sahip oldum
WR 250 ve KLX 250
birini ise sadece bakarak inceledim ve sorunlarını araştırdım.
ben net olmaya çalışayım;
1-Klx bana göre fiyat performans olarak aralarında en iyisi,parça ve işçilik kalitesi en yüksek olan motor.eğer hevesinizç varsa,ararsanız masraf ederseniz 350 cc ye kadar çıkarabilir ,maximum perfformansı elde edebilirsiniz,klx özellikle abd de çok iyi satıyor.
2-WR 250 diğer ikisinden çok çok güçlü bir motor,iyi motor ama grenajlrı leğen kalitesinde.
3-CRF 250 ye hiç ısınamadım,yahu çin malı gibi japon motor mu olur ? ,atlarsın şasesi eğrilir,zıplarsın gidonu yamulur,yahu kaç para bunların maliyeti? Ben eski bir XL 200 kullanıcısı olarak CRF ye baktığımda o kaliteyi bulmadığım icin CRF yi on dakikada eledim.
son not :bu motorlarda arazi kullanımı icin dişli lastik takılı olduğu sürece kimse son süratten bahsetmesin,ben tam gaz açmadan dün WR 250 ile 148 km gördüm ama bir başkası ebesinin örekesini görebilirdi,her lastik doğru zeminde kullanılmalı :)