PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yamaha WR 250 R - KLX 250S - CRF 250 L Karşılaştırma



Sayfa : 1 2 3 4 5 [6] 7

Selçuk Keleş
09 Eylül 2014, 15:19
Boy kaç hocam?

171
WR'de ayaklarım havada kalıyordu. :) KLX'den 5 cm yüksek diye biliyorum selesi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:10 ----------


ktm ler plakalı ruhsatlı

Ok,o anlamda söylemedim. Freeride ya da EXC serisi alıp da asfaltta kullanmak ziyandır anlamında demek istemiştim.

atilas
09 Eylül 2014, 16:09
171
WR'de ayaklarım havada kalıyordu. :) KLX'den 5 cm yüksek diye biliyorum selesi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:10 ----------



Ok,o anlamda söylemedim. Freeride ya da EXC serisi alıp da asfaltta kullanmak ziyandır anlamında demek istemiştim.
boy 172 wr250r kullanıyorun.ayak ucu değiyor sadece.sıkıntı olmuyor

StickControl
09 Eylül 2014, 21:18
Hayırlısı olsun ozaman hakkınızda. En güzeli gerekli eğitimler ve deneme şansınız olan motorları deneyerek aradığınızı bulmak böyle imkanlarınız var ise. Bende wr yi kullandıktan sonra düşünür oldum okadar para verip dağda bayırda parçalamaya gerek var mı acaba diye. Kafa olmadık modellere kaymaya başladı gene. Ama en azından bir klx ile arazi sevdamı optimum pilotaj ile sürdürmeye devam edicem. Öyle teknik meknik çalışmak için 2 zamanlı ktm haski falan lazım . Onlarda bizi aşıyor işe.

Teşekkür ederim. Benim yaklaşık 15 senelik motorculuk hayatımda kendi adıma gördüğüm şey motorunla mutlu olmak. Kağıt üzerindeki verilerin pek bir önemi yok. Geçen sene softail motorumu satıp geri vitesinden ses sistemine kadar dolu ve güç olarakta çok daha üstün bir electra satın aldım ama inan hiç mutlu değilim. Eski motorumda aldığım zevki bunda alamıyorum. Anca uzun yolda bagaj derdin olmuyor. O yüzden yaz başında uzun bir geziye çıktım onun dışında aylardır garajda duruyor, pek çıkarmıyorum. Tekrar satılığa çıkardım softail alacağım. Bu motorda da öyle olduğunu düşünüyorum üstünde mutlu olursan zaten gerisi gelir. Ben özellikle KLX 250, WR 250 ve KTM EXC 250 yi deneyip hangisinde mutlu olursam onu almayı düşünüyorum. Diğer şeyler illaki bir şekilde hallolur. Yorumlarınız için teşekkür ederim, benim için faydalı oldu.


ktm ler plakalı ruhsatlı

Hepsi ruhsatlı ama sanırım SX serisinde plaka yok, zaten elektrik ekipmanı da yok. O yüzden trafiğe çıkma izni de yok diye duydum. Zaten MTV falan da ödenmiyormuş. Ama dediğim gibi farı sinyali vs hiçbirşey yok üstünde, sanırım marşta ayak marşı ama sonradan elektronik start takanlar olmuş.

MEGAN66
10 Eylül 2014, 12:22
StickControl fikirleriniz çok mantıklı. Önemli olan dediğiniz gibi ne ile mutlu olduğunuz. 16.500 TL verip WR250R yi dağa bayıra vurmam diye düşünenler olacaktır ama benim hayalimde ki demir at odur. Hayat da kısadır. Gün gelecektir WR250 ye yada klx kullanmaya bedenimiz el vermeyecektir.

Selçuk Keleş
10 Eylül 2014, 12:45
boy 172 wr250r kullanıyorun.ayak ucu değiyor sadece.sıkıntı olmuyor

Bacakların uzun demek ki :) Bende KLX'de uçları değiyor, WR de zıp zıp zıplıyordum :)

atilas
10 Eylül 2014, 16:59
Bacakların uzun demek ki :) Bende KLX'de uçları değiyor, WR de zıp zıp zıplıyordum :)
çözümsüz hiç bir şey yok.sele inceltilebilir,amortisörden indirilebilir,arka amortisörün altta bağlandığı parçanın kısası takılır, yada boş yol,alan vs bulunur pet şişelerin arasında bol pratik yapılır.motorda bütün sorunların çözümü bol pratiktir,kullandıkça bütün sorunlar çözülür.

Selçuk Keleş
11 Eylül 2014, 00:22
çözümsüz hiç bir şey yok.sele inceltilebilir,amortisörden indirilebilir,arka amortisörün altta bağlandığı parçanın kısası takılır, yada boş yol,alan vs bulunur pet şişelerin arasında bol pratik yapılır.motorda bütün sorunların çözümü bol pratiktir,kullandıkça bütün sorunlar çözülür.

Haklısın ama ben zaten klx'i daha çok sevdiğimden daha ağır bastı. :)

crossery
08 Aralık 2014, 15:46
Arkadaşlar merhaba,
Motor dünyasına yeni katılacağım ve crf250 l almayı düşünüyorum. Yeni öğreneceğim bi dünyada en ucuzu olduğu için özellik olarak bana yetecektir. Bu motorla şehir içi kullanımında sıkıntı olur mu? Özellikle yol tutuşu beni düşündürüyor. Lastikleri değiştirme opsiyonunu hiç düşünmüyorum , çok kötü gözüküyor çünkü. Bu konuda tecrübe ve yorumlarınızı paylaşabilir misiniz?

cenkito
08 Aralık 2014, 16:19
Arkadaşlar merhaba,
Motor dünyasına yeni katılacağım ve crf250 l almayı düşünüyorum. Yeni öğreneceğim bi dünyada en ucuzu olduğu için özellik olarak bana yetecektir. Bu motorla şehir içi kullanımında sıkıntı olur mu? Özellikle yol tutuşu beni düşündürüyor. Lastikleri değiştirme opsiyonunu hiç düşünmüyorum , çok kötü gözüküyor çünkü. Bu konuda tecrübe ve yorumlarınızı paylaşabilir misiniz?

şimdiden hayırlı olsun.

ilgili baslık:

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/113060-honda-crf250l-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html

mephamd
08 Aralık 2014, 17:00
Arkadaşlar merhaba,
Motor dünyasına yeni katılacağım ve crf250 l almayı düşünüyorum. Yeni öğreneceğim bi dünyada en ucuzu olduğu için özellik olarak bana yetecektir. Bu motorla şehir içi kullanımında sıkıntı olur mu? Özellikle yol tutuşu beni düşündürüyor. Lastikleri değiştirme opsiyonunu hiç düşünmüyorum , çok kötü gözüküyor çünkü. Bu konuda tecrübe ve yorumlarınızı paylaşabilir misiniz?
Lastik degisimi neden kötü duruyor anlamadım.
Ben değiştirdım hiç de kötü durmuyor.
Mitas e08 gibi bir enduro lastik alırsınız şehir içi için. Para varsa Metzeler Pirelli vs de olur.

Yeni baslayana boyu müsaade ediyorsa öğrenmek için çok iyi bir motosiklet.
Tavsiye edilir.

sabac
08 Aralık 2014, 21:33
WR250R'nin sehir ici performansi nasil, uzun yol falan yapilir mi bu aletle?

Syanur
09 Aralık 2014, 10:16
WR250R'nin sehir ici performansi nasil, uzun yol falan yapilir mi bu aletle?

Yok olmaz öyle şey. Arazide canavar gibi ama ş.içinde nedense çekmiyor motor, dönmüyor, durmuyor. Kullanım kitapçığında da uzun yol yapmayınız yazıyor.

sabac
09 Aralık 2014, 17:17
Hadi ya, sisiyor mu ki motor? Bursa'dan alip Ankara'ya getirme dusuncem vardi motoru...

Wehrmacht
09 Aralık 2014, 17:36
Uzun yolu bilmem, ama şehir içinde eğer hakimseniz motora oyuncak gibi. Her yerden gir çık bence bi sakınca yok en iyisi siz bi deneyin 250r' i size farklı bize farklı gelebilir.

sabac
09 Aralık 2014, 17:52
Ya ben arazi agirlikli kullanmak istiyorum da, sehirici ve senede 2 3 kere sehirdisinda da kullanmam gerekebilir bunu, sonuc itibari ile haftanin alti gunu araziden cikmayan adam degilim. o motor elbet sehiricinde de surulecek, ise okula gidilecek anlatabildim mi? motosiklet buna uygun degilse baska motorlar dusunmem gerekecek cok uzulerek

Wehrmacht
09 Aralık 2014, 18:00
Ne derecede sürüş deneyiminiz var ve ne derecede motor da rahat edeceksiniz bunu kimse bilemez malesef. Fakat kendi deneyimlerimden motorun şehir içinde de çok keyifli ve kolay kullanımı olduğunu, rahat ve eğlenceli olduğunu söylemek isterim. Bu yüzden size kendiniz denemeniz en sağlıklı olur dedim.

Ahmanamra
09 Aralık 2014, 18:13
Benim kullandığım kadarıyla şehir içinde çılgın bir alet. Pilotajınıza güveniyorsanız size her istediğinizi verecek bir makina. Selesi ne kadar sert olsada yapısı ile çokta rahatsız edici gelmedi bana yahut alışkanlıktandır bilmiyorum. Uzun yolda rüzgar manyağı olursunuz ama yurt dışında tur camı ile dünyayı gezenlerde var . Tercih beklenti meselesi. Şehir içi çok iyi ama bak özledim şimdi

dockerengin
09 Aralık 2014, 18:22
Seleden çok fazla bir şey beklemediğiniz sürece bence çok rahat beklentilerinizi karşılar.

sabac
09 Aralık 2014, 21:53
Su an babamin motoru olan Honda Silverwing 600'u kullaniyorum arada. Senede iki 3 kere, Bursa Ankara / Ankara Bursa gidip gelmem gerekecek bu motorla. Sehiricinde de kullanmam gerekiyor, ama bir o kadar da araziye girip cikacagim. Benim kafama takilan su, bu sekilde bir kullanim motora zarar verir mi, zamanla performansindan kaybeder miyim? Ustte arkadasin vermis oldugu "bu motorla uzun yol yapilamayacagi kullanim kilavuzunda yaziyor" cevabi kafami cok karistirdi. Gerek youtube'da gerek yabanci forumlarda konustugum insanlarlar, uzun yolda da kullandiklarini belirttiler. Kafam karisti. Cok da seviyorum bu motoru ve almak istedigim, almazsam uzulecegim bir motor. Ama bu motor yukarida belirttiklerimi yapmaya musait degilse vazgecmek zorunda kalacagim maalesef.

Ahmanamra
10 Aralık 2014, 12:24
VAlla hangi motorun kitapçığında uzun yol yapmayınız yazar ki ? Bence çok takılma ona :) YAhut kafanı çok kurcalıyor indir kılavuzunu bak bakalım . Adamlar dünyayı geziyor . Uzun yol yapılmaz diye bir motor üretirmi dersiniz Yamaha ? Meraktan soruyorum Syanur gerçekten yazmışlar mı ya

dockerengin
10 Aralık 2014, 12:54
Su an babamin motoru olan Honda Silverwing 600'u kullaniyorum arada. Senede iki 3 kere, Bursa Ankara / Ankara Bursa gidip gelmem gerekecek bu motorla. Sehiricinde de kullanmam gerekiyor, ama bir o kadar da araziye girip cikacagim. Benim kafama takilan su, bu sekilde bir kullanim motora zarar verir mi, zamanla performansindan kaybeder miyim? Ustte arkadasin vermis oldugu "bu motorla uzun yol yapilamayacagi kullanim kilavuzunda yaziyor" cevabi kafami cok karistirdi. Gerek youtube'da gerek yabanci forumlarda konustugum insanlarlar, uzun yolda da kullandiklarini belirttiler. Kafam karisti. Cok da seviyorum bu motoru ve almak istedigim, almazsam uzulecegim bir motor. Ama bu motor yukarida belirttiklerimi yapmaya musait degilse vazgecmek zorunda kalacagim maalesef.

Ya abicim bu motor bütün dünyada boşuna bu kadar tutulmuyor. Bursa - Ankara da yaparsın, Bursa Kars da. Motor yorulmaz sen yorulursun.

cenkito
10 Aralık 2014, 13:26
wr ile uzun yolda yapılır arazide.

ama bir special cross kadar iyi arazi olmaz bir touring motor gibi de uzun yol olmaz.

wr de en önemli sorun uzun yol için sert ve konforsuz koltuk yapısı ile

tasarımından dolayı yerden yuksek olusudur. bu yukseklik yuksek hızlarda ruzgar , savrulma vs olarak surucuyu etkiler.

tabi normal limitlerde onlarda sorun olmaz, kalır sadece sert koltuk :cat:

kackinen
10 Aralık 2014, 15:06
Su an babamin motoru olan Honda Silverwing 600'u kullaniyorum arada. Senede iki 3 kere, Bursa Ankara / Ankara Bursa gidip gelmem gerekecek bu motorla. Sehiricinde de kullanmam gerekiyor, ama bir o kadar da araziye girip cikacagim. Benim kafama takilan su, bu sekilde bir kullanim motora zarar verir mi, zamanla performansindan kaybeder miyim? Ustte arkadasin vermis oldugu "bu motorla uzun yol yapilamayacagi kullanim kilavuzunda yaziyor" cevabi kafami cok karistirdi. Gerek youtube'da gerek yabanci forumlarda konustugum insanlarlar, uzun yolda da kullandiklarini belirttiler. Kafam karisti. Cok da seviyorum bu motoru ve almak istedigim, almazsam uzulecegim bir motor. Ama bu motor yukarida belirttiklerimi yapmaya musait degilse vazgecmek zorunda kalacagim maalesef.

Dostum bu motoru aldıktan sonra asfalt bana zevk vermeye başladı, motorun tepkileri çok net şehir için birebir. Ben her bayram Bursa-Şile yapıyorum, uzun yolda hiç zorlanmadan 110 civarı gidebiliyor, zaten o hızı da rüzgar yoksa yapabilirsin. Daha hızlı da gidebilirsin ama rüzgar manyağı olursun. Sele olayında mabadta bitiyo iş, yani ben tek seferde hiç zorlamadan 150 km gidiyorum sıkıntı olmuyor belki alışkın olduğumdan olabilir ama bu tip motorların seleleri diğerlerinden rahatsızdır. Arazi için de fena sayılmaz en azından amortisörleri başarılı.

Carbondioxid
10 Aralık 2014, 15:50
Syanur gelmiş ortalığa bi mesaj , siyanürlemiş gitmiş, arada bakıp sırıtıyor.

polo34
10 Aralık 2014, 16:18
Syanur gelmiş ortalığa bi mesaj , siyanürlemiş gitmiş, arada bakıp sırıtıyor.

Polat şu an İstanbul-Ankara arasındaki yolu Hyosung Rx 125 SM ile gidiyor :)

Carbondioxid
10 Aralık 2014, 17:01
Polat şu an İstanbul-Ankara arasındaki yolu Hyosung Rx 125 SM ile gidiyor :)

Sizin Rx'i vermişsiniz alanada satanada hayr olsun.

Wehrmacht
10 Aralık 2014, 20:03
Su an babamin motoru olan Honda Silverwing 600'u kullaniyorum arada. Senede iki 3 kere, Bursa Ankara / Ankara Bursa gidip gelmem gerekecek bu motorla. Sehiricinde de kullanmam gerekiyor, ama bir o kadar da araziye girip cikacagim. Benim kafama takilan su, bu sekilde bir kullanim motora zarar verir mi, zamanla performansindan kaybeder miyim? Ustte arkadasin vermis oldugu "bu motorla uzun yol yapilamayacagi kullanim kilavuzunda yaziyor" cevabi kafami cok karistirdi. Gerek youtube'da gerek yabanci forumlarda konustugum insanlarlar, uzun yolda da kullandiklarini belirttiler. Kafam karisti. Cok da seviyorum bu motoru ve almak istedigim, almazsam uzulecegim bir motor. Ama bu motor yukarida belirttiklerimi yapmaya musait degilse vazgecmek zorunda kalacagim maalesef.

Uzun yol yapmaz diye bir kaide yok. Uzun yola gittiğinizde sıkıntı çıkarak diye bir kaide de yok. Motorlar yeni teknoloji, eskisi gibi yolda kalırım diye ( çok ekstra bir durum olmadığı sürece) düşünmeyin, siz giderseniz motor da gider. Ancak 250 ve enduro olması konfordan biraz vazgeçmeniz anlamına geliyor. Yoksa 100 km hızla istediğiniz yere gidebilirsiniz, ki tabi siz giderseniz motor da gidecektir.

Maslak
11 Aralık 2014, 11:38
Dostum bu motoru aldıktan sonra asfalt bana zevk vermeye başladı, motorun tepkileri çok net şehir için birebir. Ben her bayram Bursa-Şile yapıyorum, uzun yolda hiç zorlanmadan 110 civarı gidebiliyor, zaten o hızı da rüzgar yoksa yapabilirsin. Daha hızlı da gidebilirsin ama rüzgar manyağı olursun. Sele olayında mabadta bitiyo iş, yani ben tek seferde hiç zorlamadan 150 km gidiyorum sıkıntı olmuyor belki alışkın olduğumdan olabilir ama bu tip motorların seleleri diğerlerinden rahatsızdır. Arazi için de fena sayılmaz en azından amortisörleri başarılı.

Hocam bende düşünüyorum bu makineyi almayı, daha cok arazide kullanacağım atlayıp zıplayacagım daga tırmanacağım falan yeterince güce sahip mi acaba yoksa gücü yetersiz mi kalır? bu videodaki gibi takılabilirmiyim ne diyosun ?



http://www.youtube.com/watch?v=znJjTrGf-88

dockerengin
11 Aralık 2014, 11:56
Hocam bende düşünüyorum bu makineyi almayı, daha cok arazide kullanacağım atlayıp zıplayacagım daga tırmanacağım falan yeterince güce sahip mi acaba yoksa gücü yetersiz mi kalır? bu videodaki gibi takılabilirmiyim ne diyosun ?


http://www.youtube.com/watch?v=znJjTrGf-88

Hocam öncelikle beni yanlış anlamayın.

Bu tarz soruları sorduğunuz için daha önce çok fazla arazi tecrübenizin olmadığını düşünüyorum. O yüzden bu video'daki yapılan hareketlerin çok çok azını yapabilirsiniz. Bu motor da bunun için gayet yeterli hatta falza bile. Gönül rahatlığıyla alıp kullanabilirsiniz.

Yok zaten benim fazlasıyla tecrübem var. Ben çok uçar kaçarım diyorsanız zaten bu motoru dağil diğer special modelleri düşünebilirsiniz.

Şimdiden hayırlısı olsun.

kackinen
11 Aralık 2014, 12:08
Hocam bende düşünüyorum bu makineyi almayı, daha cok arazide kullanacağım atlayıp zıplayacagım daga tırmanacağım falan yeterince güce sahip mi acaba yoksa gücü yetersiz mi kalır? bu videodaki gibi takılabilirmiyim ne diyosun ?


http://www.youtube.com/watch?v=znJjTrGf-88

Motorun gücü yerinde, dockerengin'in dediği gibi sanırım arazi tecrüben pek yok, eğer öyle ise bu motor senin için çok fazla olur onu belirteyim. Zaten videodakileri yapmak motordan çok tecrübe ve eğitim istiyor.

dockerengin
11 Aralık 2014, 13:40
Geçen hafta pazar gününden görüntüler arkadaşlar. Gruptaki motorlar: Sherco, GasGas, Wr250r, Yz 125, Crf250l, Apachi Xz250r

http://www.youtube.com/watch?v=nux-bqvNVtc&list=PL0LgS0E8DJaDndcGbAJ-_VAYuwzK15ihJ

Bu da Youtube kanalımın linki. Diğer videolara da bakabilirsiniz.

http://www.youtube.com/channel/UCc-OKmfOnu0o0h9DTQFnnbQ

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:13 ----------

Gruptan bir abimiz motorunu satıyor. Wr250r

http://i.imgur.com/1Rmv7QG.jpg

"2013 model 4 bin km de satılıktır. Sıfır km ktm aldığım için satıyorum. Arazi lastiği ve orjinal lastiği mevcuttur. Kısa ve normal plakalığı vardır. Fiyat 14.250 tl"

Maslak
11 Aralık 2014, 14:58
Hocam öncelikle beni yanlış anlamayın.

Bu tarz soruları sorduğunuz için daha önce çok fazla arazi tecrübenizin olmadığını düşünüyorum. O yüzden bu video'daki yapılan hareketlerin çok çok azını yapabilirsiniz. Bu motor da bunun için gayet yeterli hatta falza bile. Gönül rahatlığıyla alıp kullanabilirsiniz.

Yok zaten benim fazlasıyla tecrübem var. Ben çok uçar kaçarım diyorsanız zaten bu motoru dağil diğer special modelleri düşünebilirsiniz.

Şimdiden hayırlısı olsun.

Ewet hocam daha once bole bir deneyimmim olmadı benim ikilemde kalmamda sebeb fiyatı bu fiyatlarda 2012 yada 2013 ktm 250 EXC var hangisi daha mantıklı olur diye düşündüğüm için boyle birsey sordum ewet yetenek ve egtim sart ama al sat yapmak istemiyorum verdiğiniz bilgiden dolayı tesekkür ederim

Ahmanamra
11 Aralık 2014, 15:53
Dostum ozaman şöyle bir soru daha çıkıyor. 2t ya da 4t Şimdi sende hiç tecrübe yok azim ve istek var . Ktm ile wr kıyaslaması yanlış . Bir wr ktm performansını sana sunmaz. Artı emin değilim ama 2 t ise ktm plakasız olacaktır o da şehir içi gezemezsin gezmede boşuna motor ömrü yersin. Ama wr alırsan bi kere alırsın eğer özel bir çaba sarf edip eğitimler almayacaksanda ben enduroyu prof olarak yapmayacağım diyorsan wr her şekilde sana o adrenalini yaşatır öğrenene kadar haşatınıda çıkarırsın makinanın :) Ama kt 2t ya da 4 t her hangi bir sipesyal makina alıcam dersen olay başka boyutlara geçer.

Selçuk Keleş
11 Aralık 2014, 16:36
Geçen hafta pazar gününden görüntüler arkadaşlar. Gruptaki motorlar: Sherco, GasGas, Wr250r, Yz 125, Crf250l, Apachi Xz250r

Bu da Youtube kanalımın linki. Diğer videolara da bakabilirsiniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:13 ----------

[/COLOR]Gruptan bir abimiz motorunu satıyor. Wr250r

"2013 model 4 bin km de satılıktır. Sıfır km ktm aldığım için satıyorum. Arazi lastiği ve orjinal lastiği mevcuttur. Kısa ve normal plakalığı vardır. Fiyat 14.250 tl"

Sonradan hangi lastikler takılmış bilgin var mı ?

dockerengin
11 Aralık 2014, 17:10
Sonradan hangi lastikler takılmış bilgin var mı ?

Michelin arazi lastikleri takıldı sıfır sayılır.

Maslak
11 Aralık 2014, 17:35
Dostum ozaman şöyle bir soru daha çıkıyor. 2t ya da 4t Şimdi sende hiç tecrübe yok azim ve istek var . Ktm ile wr kıyaslaması yanlış . Bir wr ktm performansını sana sunmaz. Artı emin değilim ama 2 t ise ktm plakasız olacaktır o da şehir içi gezemezsin gezmede boşuna motor ömrü yersin. Ama wr alırsan bi kere alırsın eğer özel bir çaba sarf edip eğitimler almayacaksanda ben enduroyu prof olarak yapmayacağım diyorsan wr her şekilde sana o adrenalini yaşatır öğrenene kadar haşatınıda çıkarırsın makinanın :) Ama kt 2t ya da 4 t her hangi bir sipesyal makina alıcam dersen olay başka boyutlara geçer.

cevabın için gerçekten tesekkür ederim hocam, sanırım aradığım cevabı buldum ..

Ahmanamra
11 Aralık 2014, 22:30
Vesile olup doğru kararlar vermeni sağlarsa ne mutlu buradaki fikir belirten arkadaşlarıma.Herkesin dediği gibi ne istediğini bilirsen ne arayacağınıda bilirsin. Umarım isteklerin doğrultusunda bir motor alırsın .

dockerengin
23 Aralık 2014, 13:57
20.12.2014 tarihinden görüntüler.

Yamaha Wr250r, Yamaha Yz125, Sherco SE 2.5i - F, KTM 250 EXC-F, Honda Crf250l, Apachi xmoto Xz250r 4v


https://www.youtube.com/watch?v=XY_XoYrAKIY&list=PL0LgS0E8DJaBoqBiRklFQPj4vHFnQthIv

http://www.youtube.com/playlist?list=PL0LgS0E8DJaBoqBiRklFQPj4vHFnQthIv

StickControl
31 Aralık 2014, 16:51
Arkadaşlar merhaba, kendi çapımda yaptığım araştırmalar sonucunda KTM 350 Freeride aldım.
Umarım birbirimizle güzel ve eğleceli yollar yaparız. :)
Şimdi ekipman için araştırma yapıyorum. Bu konuda önerileriniz ne olur acaba?

http://fs2.directupload.net/images/141231/jrf5h9rj.jpg

Carbondioxid
31 Aralık 2014, 17:52
20.12.2014 tarihinden görüntüler.

Yamaha Wr250r, Yamaha Yz125, Sherco SE 2.5i - F, KTM 250 EXC-F, Honda Crf250l, Apachi xmoto Xz250r 4v

https://www.youtube.com/watch?v=XY_XoYrAKIY&list=PL0LgS0E8DJaBoqBiRklFQPj4vHFnQthIv

http://www.youtube.com/playlist?list=PL0LgS0E8DJaBoqBiRklFQPj4vHFnQthIv

Bu harbi cross olmuş valla, çamurda hard, helal:cat:.

Syanur
05 Ocak 2015, 16:28
Arkadaşlar merhaba, kendi çapımda yaptığım araştırmalar sonucunda KTM 350 Freeride aldım.
Umarım birbirimizle güzel ve eğleceli yollar yaparız. :)
Şimdi ekipman için araştırma yapıyorum. Bu konuda önerileriniz ne olur acaba?

http://fs2.directupload.net/images/141231/jrf5h9rj.jpg

Ekipman olarak bota iyi para ver, acerbisten şaşma diyorlar.

Motor benim ilgimi çekti, çok merak ediyorum şu freeride ları. Başlangıç için çok ideal gibi.

Maslak
05 Ocak 2015, 16:57
Arkadaşlar merhaba, kendi çapımda yaptığım araştırmalar sonucunda KTM 350 Freeride aldım.
Umarım birbirimizle güzel ve eğleceli yollar yaparız. :)
Şimdi ekipman için araştırma yapıyorum. Bu konuda önerileriniz ne olur acaba?

http://fs2.directupload.net/images/141231/jrf5h9rj.jpg

Ne kadara aldın hocam bu makineyi güle güle kullan

StickControl
06 Ocak 2015, 01:00
Ekipman olarak bota iyi para ver, acerbisten şaşma diyorlar.

Motor benim ilgimi çekti, çok merak ediyorum şu freeride ları. Başlangıç için çok ideal gibi.

KTM marka ekipmanları almayı düşünüyorum. Alpinestars da olabilir. Ama muhtemelen KTM olacak.

KTM marka önermez misiniz? Ekipman konusuna biraz dikkat ederim.

Benim yaptığım araştırmalarda Freeride aslında yurtdışında kaya tırmanışları için kullanılan profesyonel bir alet, fakat ülkemizde yere yakın oluşu, KTM nin en hafif motoru oluşu, beygirden ziyade torkunun yüksek oluşu ve F serisine göre daha az bakıma ihtiyaç duyması gibi nedenlerden dolayı başlangıç motoru olarak tercih ediliyor. Açıkçası bende bu sebeplerden bu motoru seçtim. Bir kendimi bir de cross olayını deneyeceğim. Eğer birbirimize ısınırsak EXC serisine yöneleceğim. Ama içimden bir ses bu cross işini seveceğimi söylüyor.. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:56 ----------


Ne kadara aldın hocam bu makineyi güle güle kullan

Teşekkür ederim. 8.000€ 'ya geldi. 45 saatte esasında 2012 model ama 2014 trafiğe çıkışlı..

Selçuk Keleş
06 Ocak 2015, 12:15
Arkadaşlar merhaba, kendi çapımda yaptığım araştırmalar sonucunda KTM 350 Freeride aldım.
Umarım birbirimizle güzel ve eğleceli yollar yaparız. :)
Şimdi ekipman için araştırma yapıyorum. Bu konuda önerileriniz ne olur acaba?


Güle güle kullan güzel makina ve KTM'nin en sevdiğim özelliği, sadece 99 kg. :) Tek markaya bağımlı kalma, iyi markaları mutlaka dene. Bütçe her biri için ne kadar ?

Syanur
06 Ocak 2015, 16:21
KTM marka dediğin korumalar zaten başka bir üreticiye yaptırılan korumalardır. Yani BMW de kasklarını Uvex yada Schubert'e yaptırıyor (BMW sahipleri Schubert olduğuna inanmak konusunda daha istekliler :) )

Arazi işinde ekipmanı (aslında her işte) bu işin özüne inmiş markalardan almak lazım bence. Bu forumda ciddi arazi kullanıcılarının sayısı az. Benim sana tavsiyem yurt dışı forumlarında sor, yorum oku. Mesela "best knee bracer" diye arat bakalım neler çıkacak. Bir de revzilla diye bir satış sitesi var, orada da ürünlerin altında çok sayıda soru-cevap-yorum oluyor.

Dediğim gibi ben Acerbis'in ürünlerini inceledim, olması gerektiği gibi. Daha iyisi de elbet vardır. KTM nin sattığı korumaları bilmiyorum ama kötü değildir herhalde. Yalnız pahalıdır, marka amblemi yüzünden...

StickControl
06 Ocak 2015, 18:24
Güle güle kullan güzel makina ve KTM'nin en sevdiğim özelliği, sadece 99 kg. :) Tek markaya bağımlı kalma, iyi markaları mutlaka dene. Bütçe her biri için ne kadar ?

Teşekkür ederim Selçuk bey, benim de en çok sevdiğim özelliği o oldu. Aslında boyum EXC modellerine uygun ama başlangıç olarak bu modelden başlamak daha mantıklı geldi..

Bütçe konusunda ekipmana önem verdiğim için çok sınırlı kalmak istemiyorum. Zira bu motorla illaki düşeceğiz o yüzden en iyi ekipmanları almak isterim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:21 ----------


KTM marka dediğin korumalar zaten başka bir üreticiye yaptırılan korumalardır. Yani BMW de kasklarını Uvex yada Schubert'e yaptırıyor (BMW sahipleri Schubert olduğuna inanmak konusunda daha istekliler :) )

Arazi işinde ekipmanı (aslında her işte) bu işin özüne inmiş markalardan almak lazım bence. Bu forumda ciddi arazi kullanıcılarının sayısı az. Benim sana tavsiyem yurt dışı forumlarında sor, yorum oku. Mesela "best knee bracer" diye arat bakalım neler çıkacak. Bir de revzilla diye bir satış sitesi var, orada da ürünlerin altında çok sayıda soru-cevap-yorum oluyor.

Dediğim gibi ben Acerbis'in ürünlerini inceledim, olması gerektiği gibi. Daha iyisi de elbet vardır. KTM nin sattığı korumaları bilmiyorum ama kötü değildir herhalde. Yalnız pahalıdır, marka amblemi yüzünden...

Evet dediklerinize katılıyorum. Zaten 15 senelik motosiklet deneyimimde de anlattığınız gibi durumları yaşadım. Ben şimdiye kadar Japon ve HD cruiser kullandım. Zamanında hevesle Harley Davidson kasklara para verip aldık ama onları da HJC diye bir markaya ürettiğini anladım. Sonrasında da Schuberth kask kullanmaya başladım. Asıl benim sormak istediğimde oydu zaten, KTM yine markayı basıp kalitesiz üretim mi yapıyor yoksa kaliteli imalat mı yapıyor gibi.. Ben önümüzdeki ay ABD ye gideceğim için oradan temin edeceğim. O yüzden fiyatlarda yarı yarıya avantajım olacak.

anlar1
16 Ocak 2015, 13:01
Arkadaslar bndede crf 250 l var butun saygayi okudum ve bu motorun dual sport anlaminda hem yol hem soft enduro ya uygun oldugunu dusunuyorum bunun disinda sıkıntı cikarabilir gibi geliyor.birde bnm motorda bi ses kulagimi tirmaliyor aldigimdan beri,ses torkun verimli olmaya basladigi devirle baslayip en verimli oldugu devirlere kadar tork la birlikte yükselen biir şakırtı sesi,sanki makinenin ust kismindan eksantirik yada subaplardan gibi şakur şukur ses geliyor rolantide yada alt devirlerde yok yada durdugu yerde bosta gaz verince o sesin geldigi devirlerde bile cook az geliyor motoru yuke bindirip gazlayonca net duguluyor yani .bilgisi olan basina gelen varsa sorun nerden nasil halledilir garti kapsarmi yardi.???

mephamd
16 Ocak 2015, 13:41
Garanti kapsar.
Bu konuyla ilgili paylasılmıs bir Video vardı. Youtube da aratabılırsınız.

Servis faydalı olacaktır.

Syanur
16 Ocak 2015, 19:24
Tabi servis sorun olduğunu kabul ederse...

kaptan1
06 Mart 2015, 22:41
bende wr250r ıle aranızdayım,herkese kazasız sürüşler