PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yamaha WR 250 R - KLX 250S - CRF 250 L Karşılaştırma



Sayfa : 1 2 [3] 4 5 6 7

pistolpitt
06 Ocak 2014, 19:55
Allah razı olsun 4800 euroya indirdilerse, 14500TL yapıyor yaklaşık olarak. Tabi ki honda da yapardı ama o zaman 11250TL ye değil 14500TL ye satardı değil mi? Insanımız cok seviyor hem cam kenarı olsun hem bedava olsun

Ahmanamra
07 Ocak 2014, 12:05
Konu nerelere gelmiş yahu :) Ne kadar para okadar köfte işte. Biz crfler dandik tasarlanmış hasar almaya açık derken herkes bunları yaşayacak diye konuşmadık ki. Ayrıca burası bi kıyaslama başlığı artılar eksiler söylenecek bu söylenenlerde herkesin kendi fikirleri olacak elbet. SAygı duyulur yahut duyulmaz ama doğru birdir en nihayetinde.

Synur demiş işte dandik tasarım evet tasarımda kolayına kaçmışlar işin. Dual Purpose demişsiniz crf dualde wr - klx spesialmi ? Adamlar parçalarını ona göre yerleştirmiş. Hondadanda bu özenin gösterilmesini beklerdik . Yani kıyaslamaya devam edersek Tasarım olarak sınıfta kalmış işte.

Konuya dönersek şimdiki fiyatlar arasında da o eski uçurum kalmamış gibi. Hal böyle oldukça klx ve wr arasındaki kararsızlık azalacaktır . Direk wr 250 daha cazip hale geliyor 15000 de kalırsa fiyatı ki oda muhtemelen yükseltecek fiyatını. Fiyatları kaldırmış siteden.

Syanur
07 Ocak 2014, 13:54
Ben tekrar yazma ihtiyacı hissettim :) Önceden de yazdığım gibi hiç ciddi test etmedim CRF-L yi ama diyorum ki eğer bahis geçen tasarımsal sıkıntılar var ise, insanlar bu tarz konularda sıkıntı yaşıyor ise, WR ye göre, KLX e göre "abi arazide düştüm/düşersem şuarası burası daha açıkta bak sorun yaşadım/yaşarım" diyorlar ise o zaman diyorum ki Honda dandik tasarım yapmış ve eleştirlecek bişey bu.

Ha öyle bir durum yoktur aslında, o zaman sorun yok tabikide.

kaanaca
08 Ocak 2014, 15:00
Şu an 3 Crf, 1 KLX, 1 Wr geziyoruz. Diğer motorlar çinli veya spesyaller.

Objektif olarak şunu söyleyebilirim.

Güncel fiyatlarla CRF 11.500, KLX 13.500, WR 15.000 civarlarında diye biliyorum. Bu üçünüde sürdüm. Wr daha çok yeni olduğu için ve zaten daha güzel bir motor olduğu için kesinlikle daha hırçın. Crf'lerde daha yeni alındı 2bin km'ye gelmediler. Sürerken alenen anlaşılıyor tam olarak fiyatlarıyla aynı oranda güçleri var. WR için spesyal motorlardan bir tık altta diyebilirim.

Tasarım konusunde ise Wr kesinlikle arazi için üretilmiş bir motor. Spesyalin ıvır zıvırıyla uğraşmak istemeyen vakti olmayan adam için birebir. Kaç kere düştü kalktı herşeyi yerli yerince yerleştirmişler. Klx'tede bu böyle. Crf'te grenajların kalitesi daha düşük tutulmuş. Bir iki düşmede sele altı plastiklerini dağıttılar. Gidonlar yamuldu.

CRF'yle KLX aynı beygirde diye ezbere konuşanda oluyor. Sürünce bariz açık, Klx daha sert çalışıyor. Wr'yi kıyaslamaya koymuyorum bile.

Ben ilk aldığımda hep uzun yolda kullandım bana sorunsuzluğuyla, yakıt tüketimiyle kendini sevdirdi Klx. Arazidede aynı şekilde hala tek bir sorun yaşamadan kullanıyorum hala.


İlk başta sıfır km crf alacaktım hatta o zaman fuarda 9500 TL'ye veriyorlardı. Ama teknik olayları es geçip zaten bu motorlar aşağı yukarı aynı. İkinci el alıp satarkende pek zarar etmeden satmam gerekir. Çünkü asfaltta binmek içinde arazide binmek içinde her 3 motor bir müddet yeterli. Ne bir cadde motoru gibi konfor sağlıyor, ne bir spesyal motor gibi kuduruyor.

İkinci el CRF'lere baktım yok denecek kadar azdı, ilk çıktığı zamanlar. Klx gayet stabil her çeşit ilanını bulmak mümkündü. Wr kullanıcısı çok az olduğu için onunda ilanları yoktu.

Tercihimi KLX'ten yana kullandım. Sıfır Crf'den daha düşük bir miktara aldım. 13.500 liralık KLX'i ikinci el 8-10 bin lira arasına alıyoruz. Crf'leride 7 bin liraya versinler herkes eminim Crf alır.

Asfaltta binilecekse, vızır vızır makas atılmayacaksa 3üde benim için aynı. Sıfır alınacaksa gider Crf alır geçerdim.

Bu arada bir ekleme yapayım geçen hafta arazide iki ekip ayrı yerlere gitti ve toplamda 5 motor debriyaj balatası sıyırdı. Bunlardan birisi 2013 model 4 bin km'deki WR250. WR'nin sahibi benim KLX'in eski sahibi bu arada. Dün itiraf etti sınıfında motor olarak en sağlam olanı Klx. Crf'lerde yakında dökülmeye başlar dedi.

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/993544_10202958408142326_1562129230_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1462859_288418314616408_1745346081_n.jpg

dockerengin
08 Ocak 2014, 15:07
Kaanaca fotoğrafını koyduğun Wr ve Klx'in ikisinde de orjinal lastikleri mi var? Yada orjinallerinden daha dişli bir lastik yok di mi?

metci
08 Ocak 2014, 15:21
WR'nin sahibi benim KLX'in eski sahibi bu arada. Dün itiraf etti sınıfında motor olarak en sağlam olanı Klx. Crf'lerde yakında dökülmeye başlar dedi.

Öncelikle güzel yazınız için teşekkürler.
WR için kasmaya çalışıyorum bende 1 sene sonrası için, ancak neden böyle bir şey dedi acaba WR sahibi?
Tabi ki KLX motor olarak sağlam ama WR'de ne oldu da bunu dedi merak ettim doğrusu...

cenkito
08 Ocak 2014, 16:17
Öncelikle güzel yazınız için teşekkürler.
WR için kasmaya çalışıyorum bende 1 sene sonrası için, ancak neden böyle bir şey dedi acaba WR sahibi?
Tabi ki KLX motor olarak sağlam ama WR'de ne oldu da bunu dedi merak ettim doğrusu...

adamın motoru 2013 model WR250R ve 4000 km de debriyaj balatası sıyırmıs yetmez mi sizce :)

kaanaca
08 Ocak 2014, 17:57
Kendisi ciddi manada tecrübeli ve bilgili bi abidir. Eskiden KTM'leri Wr400 leri vs leri olmuş bi abidir.

Yamaha'ya şu konuda kızıyor. Kullandıkları sarf malzemeleri kötü diyor. 2012 veya 2013 model Tenere 660'ıda var. Aldığımda arka fren balatası tam olarak yarımdı ve 500 km'de tamamen bitti dedi. Bu yüzden Yamaha'larında orjinal parça kullanmıyor. Onun yerine daha kaliteli olan markalardan kullanıyor. Misal bu sefer gitmiş orjinal debriyaj balatası yerine EBC almış. 180 lira. ve Türkiye'de sadece bir tane kalmış. Stok tutmuyorlar.

Kawasaki'den sonra tenere'yi aldı. Sonra yanına Wr'yi aldı. Gidipte aynı motoru almaz heralde değişiklik olsun diye wr almıştır :)

Yamaha'da ne gibi bir problem yaşadı bilmiyorum ben sadece söylediğini yazdım. Motoru sıkıştıran zorlayan bi sürücü değil hatta hiç değil. Kesinlikle kırıcılıktan uzak biner.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:40 ----------

Yazmayı unutmuşum bunların üzerindeki lastikler orjinal lastikleri değil malum. Normalde üzerinde gelen lastikler asfaltta kullanıma uygun lastikler. Bunlar tam dişli kros lastikleri. Hatta Mitas C18 model. 100\100\18.

Arka salıncağın tıkanmasına sebep olacak kadar geniş değiller.

Ahmanamra
08 Ocak 2014, 18:18
Güzel fotolar :) Yorumlar içinde ayrıca teşekkürler Kaanaca.Kullanıcı yorumları her zaman daha faydalı olmuştur benim için. Bu arada debriyajı sıyırmak 5 dklık iş. İstersen bayiden teslim al eve gidene kadar yiyebilirsin. Ama yamahanın orjinal sarf malzemelerinde çok kaliteli olmadıgına bende katılıyorum bir yamaha kullanıcısı olarak. Bende debriyajı sıyırmıştım 5 dkda :D

Syanur
08 Ocak 2014, 18:44
Yamahanın bu motoru dünya fiyata satmasının en büyük sebebi(ki yurt dışında da anormal yüksek kabul ediliyor fiyatı) kullandığı malzeme idi. Yani en azından iddiası o şekildeydi. En çok aklımda "efenim işte seramik silindir" kısmı kalmış mesela. Onun dışında da hep böyle kaliteli malzeme kullandık o yüzden fiyat böyle oldu şeklinde bir duruş vardı. O yüzden şaşırdım doğrusu orjinal parçalarından şikayetçi olunmasına.

cenkito
08 Ocak 2014, 18:51
Güzel fotolar :) Yorumlar içinde ayrıca teşekkürler Kaanaca.Kullanıcı yorumları her zaman daha faydalı olmuştur benim için. Bu arada debriyajı sıyırmak 5 dklık iş. İstersen bayiden teslim al eve gidene kadar yiyebilirsin. Ama yamahanın orjinal sarf malzemelerinde çok kaliteli olmadıgına bende katılıyorum bir yamaha kullanıcısı olarak. Bende debriyajı sıyırmıştım 5 dkda :D

o kadar cabuk bitmemesi lazım, nasıl oldu da bir günde balata tukettiniz merak ettim?

Ahmanamra
08 Ocak 2014, 19:14
Hemen anlatayım abi. iki kişi uludağun madenlerde yolun bittiği yerden aşağıya doğru bir traktör yolunu izleyelim dedik 2 saat indik aşşaya sonra orman içinde yol bitince geri dönmek zorund akaldık tabi arada bol uzun bi dik bayırlar indik . çıkarken ybr li arkadaşın debriyaj sıyırdı ite kaka bi süre gittik derman kalmayınca böyle olmayacak dedik bağladık benim motora :D sonra ben bi mühlet gittim bayırın birinde bol yarım debriyaj yapınca iki motor dağ başında kaldık :) Sonra o yolu 4 saatte ite ite iki motoru çıkardık . TAbi kabul ediyorum eşşeklik bizde ben ozamanlar yeni motorcuyum ne bilim debriyajın böyle sıyıracağını .

Tabi buradan yamahanın kötü malzeme kullandığını çıkaramayız ama orginal fren balataları 3 ayda pert başka marka alıyorum baya bi gidiyor mesela

Syanur
08 Ocak 2014, 19:22
Yanlız böyle anlatmazsanız işte okuyanlar Yamaha orjinal parçaları 5 para etmez sanar :)

Buarada bişey söyliycem, benim çin malı fren balataları en az 10.000 km gitti. Ön ve arka. Ş.içinde kullanıyorum sürekli ve özellikle söylemeliyim ki sık sık tempolu kullanıyorum, frenlere pek acımıyorum. Neredeyse 1 yıl götürdü beni frenler. Hatta arkalardan okadar memnun kaldım ki orjinal arka fren balatası aldım yine. Öne ise EBC aldım fren performansı artsın diye ama artmadı çünkü fren merkezi bozukmuş meğerse :) Yani en azındnan EBC nin farkını anlama şansım olmadı. Merkez değişince fren epey!! güçlendi ama.

Diğeceğim şu ki asfaltta tempolu kullanım frenleri çok daha fazla yorar. Bu frenler bana bukadar dayandıysa yamahanın orjinal balatalarını siz nasıl 3 ayda bitirdiniz yahu :silent: :silent:

Ahmanamra
08 Ocak 2014, 19:41
EHeh dedim ya eşeklik bizde orda . Yamahanın frenleri nasıl bitti dersen motoru ikinci el aldım ama balatalar orginaldi ve gayet iyi durumdaydılar belki acemilikten belki çok yol yapmaktan belki hammadesinden kaynaklı 3 ay gibi bir sürenin ardından demirlere kadar indi . Sonra 15 tlye çinliler için olanlardan aldım uzun süre sorunsuz kullandım . Şimdi ebc var ama çokk daha iyi. Birde ayda ortalama 1000- 1200 km rem falan vardı ilk sene.

oyesilay
08 Ocak 2014, 20:06
Ben crf 250 l kullanıyorum.Toplamda arazide 3kez yattım.Durduğum yerde1,tepeyi çıkamadım ucunda kaldım2,ön teker çukura girdi kaygan çamur olduğu için 3.3cü yatışımda motoru bıraktım kendimi çamura attım.Bende gr zarar yok.Ama ne olduysa gidon yamuldu?Hadi dedim olur special makina değil.Gidonu değiştirttim serviste motor yamuk gidiyor sonra gördük ki şase de yamulmuş?koltuğun altında kalan 2.parça.Yazıktır ne bi kaza ne darbe grenajlar tertemiz şase yamuldu...Ben çok mağdur oldum madem arazi için uygun değil arazi lastiği koyup satmasınlar arkadaş.

metci
08 Ocak 2014, 21:47
adamın motoru 2013 model WR250R ve 4000 km de debriyaj balatası sıyırmıs yetmez mi sizce :)

O çamura ve yola bakılacak olursa bana çok abes gelmedi, o kadar tecrübeli birisi sadece bunun için dememiştir diye düşündüm :)

blamir
08 Ocak 2014, 23:26
Ben de 23 000KM de egzantirik gergisini manual ile değiştirirken egzantiriği de değiştireyim dedim. Madem yan kapak açıldı debriyaj balatasınıda değiştireyim dedim. Balataya baktığımızda usta bunun daha ömrü var istersen dursun dedi. O kadar araziye girdim. Çamur, orman, dağ tepe gittim sıyırma neyim olmadı. Bu sıfırma tam olarak nasıl oluyor çok fazla yarım debriyajda kullanınca mı? :) Hani klx kullanıcılar bilmez böyle şeyleri.

Yine KLX için farklı bir bilgi. KLX ısınmayan bir motordur. Kışın fan açtıramassınız açmaz. Yazın çok çok sıcaklarda arazide biryerde cebelleşirseniz fanın sesini duyabilirsiniz. Çift yönlü radyatörü artılarından biri.

VlknDnmz
09 Ocak 2014, 03:22
Arkadaşlar şu bi gerçekki performans fiyatla doğru orantılı olarak artıyor...
Birde ikinci el mevzusu çok sakat bence bu motorlarda...
Hani arazide kullanan var kullanan var bazıları gerçekten suyunu çıkartıyor aletin :).....

kaanaca
09 Ocak 2014, 11:18
Yazimda belirttim ama dikkat etmediniz muhtemelen. Fren balatalari vs gibi sarf malzemeleri konusunda dedi. Motosiklet kullanmaya arazide baslayip su andada öyle devam eden birisi. Çamura ilk defa girmedi muhakkak:)

Balatanin siyirmasi motorun gücüyle alakalida olabilir. Bizim motorların gücü buna yetmeyebilir daha doğrusu onun kadar rahat şekilde balatayi yiyemez diye düşünüyorum. O motor 33 beygir. Az değil.

Blamir un dediği gibi Klx'e pek fan actirdigimi hatirlamiyorum. Cayir cayir sicagin altina koyup 5 10 dk bekleyince aciyordu.. :)
Bi kaç kez de arazide çok yavaş geçiş yaptigimiz yerlerde acti. Hemen kapandi sonra :D

Wr'de exup olayi var. Bildigim kadariyla gucunude oradan aliyor. 250 cc spesyal olmayan bir motor, bakimlarida Crf veya klx gibi yani ciddi manada uzun aralikli. Bu gücü ortaya cikarmak için kendini uzun vadede düşününce yormaz mi? Yani alternatiflerine nazaran daha Lisa ömürlü olmaz mi?

Bilmediğim icin soruyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:13 ----------

Bu tarz bir şikayeti ilk defa duydum. Aklima bisikletler geldi. Bisikletinde bi noktası vardır aynakolun orada biyerde. En kral bisikletin kadrosu bile o noktaya darbe alinca veya ezilince kiriliyor. Belki crf'te öyle bi nokta üzerine geldi. Gerci kaç tane muhendis var bunları atlayacaklarini sanmiyorum.

Ahmanamra
09 Ocak 2014, 11:20
Yazimda belirttim ama dikkat etmediniz muhtemelen. Fren balatalari vs gibi sarf malzemeleri konusunda dedi. Motosiklet kullanmaya arazide baslayip su andada öyle devam eden birisi. Çamura ilk defa girmedi muhakkak:)

Balatanin siyirmasi motorun gücüyle alakalida olabilir. Bizim motorların gücü buna yetmeyebilir daha doğrusu onun kadar rahat şekilde balatayi yiyemez diye düşünüyorum. O motor 33 beygir. Az değil.

Blamir un dediği gibi Klx'e pek fan actirdigimi hatirlamiyorum. Cayir cayir sicagin altina koyup 5 10 dk bekleyince aciyordu.. :)
Bi kaç kez de arazide çok yavaş geçiş yaptigimiz yerlerde acti. Hemen kapandi sonra :D

Wr'de exup olayi var. Bildigim kadariyla gucunude oradan aliyor. 250 cc spesyal olmayan bir motor, bakimlarida Crf veya klx gibi yani ciddi manada uzun aralikli. Bu gücü ortaya cikarmak için kendini uzun vadede düşününce yormaz mi? Yani alternatiflerine nazaran daha Lisa ömürlü olmaz mi?

Bilmediğim icin soruyorum.

Ktmlerde olduğu gibi wr de piston silindir çapından dolayı diğerlerine oranla daha fazla güç ürettiğini okumuştum sanırım yine bu başlıkta. Buda motor ömrünü kısaltıyormuş. Tabi ben çok anlamam teknik kısmından ama bu güce dayansın diye herhalde titanyum siboplarla seramik gömlek falan yapmışlar herhalde . Birde klx inde piston silindir çapı wr kadar olsa aynı gücü üretir diyorlar.

kaanaca
09 Ocak 2014, 13:02
Evet titanyum konusunda dedikleriniz doğru. Muhtemelen bu motorları hart hart deli gibi gazlamadikca, spesyal motor gibi davranmadikca öldürmek pek mümkün değil.

metci
09 Ocak 2014, 13:16
Ktmlerde olduğu gibi wr de piston silindir çapından dolayı diğerlerine oranla daha fazla güç ürettiğini okumuştum sanırım yine bu başlıkta. Buda motor ömrünü kısaltıyormuş. Tabi ben çok anlamam teknik kısmından ama bu güce dayansın diye herhalde titanyum siboplarla seramik gömlek falan yapmışlar herhalde . Birde klx inde piston silindir çapı wr kadar olsa aynı gücü üretir diyorlar.

Yamaha motor ömrü için önlemlerini almıştır elbet, zaten yazdığınız seramik güçlendirme vs gibi etmenlerle durumu halletmişlerdir.
Mesela WR250R'nin kullanım kılavuzunda "50.000 km'den sonraki bakımlarda aralıklar şu şekilde olsun" demişler ve normal bakım aralıklarını 40.000'km ye kadar yazmışlar, KLX'in klavuzunda 36.000'e kadar yazmışlar... Yani motor ömrü olarak KLX ve WR arasında kaydadeğer bir fark olacağını sanmıyorum...

Yamaha'yı da Kawasaki'yi de Honda'yı da Suzuki'yi de normal şartlarda ömürlük makineler olduğu için alıyoruz zaten :)

Ahmanamra
09 Ocak 2014, 13:56
Evet zaten bu dört marka herhalukarda kolay kolay öldürülecek motor değiller. İnsan gibi kullandıkça :P

Syanur
09 Ocak 2014, 14:21
Ben crf 250 l kullanıyorum.Toplamda arazide 3kez yattım.Durduğum yerde1,tepeyi çıkamadım ucunda kaldım2,ön teker çukura girdi kaygan çamur olduğu için 3.3cü yatışımda motoru bıraktım kendimi çamura attım.Bende gr zarar yok.Ama ne olduysa gidon yamuldu?Hadi dedim olur special makina değil.Gidonu değiştirttim serviste motor yamuk gidiyor sonra gördük ki şase de yamulmuş?koltuğun altında kalan 2.parça.Yazıktır ne bi kaza ne darbe grenajlar tertemiz şase yamuldu...Ben çok mağdur oldum madem arazi için uygun değil arazi lastiği koyup satmasınlar arkadaş.

Valla bu yazılanı es geçemedim. Marka yada modeli kötülemek için, "ahan da görün CRF neymiş!" diye değil kesinlikle. Ama dikkate alınması gereken bir paylaşım gibi geldi bana. Biraz fazla şüphelenmeye başladım CRF hakkında kalite olarak. Abi en kötüsünden ben birkaç kez devirdim kendi motorumu ve güm diye asfalta yada toprağa yan yattı. Çoğunda gidon çakıldı resmen ama hala ciddi bir yamukluk yok. Yani düşünmeden edemiyorm, CRF nasıl düştü de gidon o derece yamuldu. yada şase... :silent:



Wr'de exup olayi var. Bildigim kadariyla gucunude oradan aliyor. 250 cc spesyal olmayan bir motor, bakimlarida Crf veya klx gibi yani ciddi manada uzun aralikli. Bu gücü ortaya cikarmak için kendini uzun vadede düşününce yormaz mi? Yani alternatiflerine nazaran daha Lisa ömürlü olmaz mi?

Exup olayı 4 azmanlılarda yoktur. Yani egzozda olur exup ve 4 zamanlı egzozlarında yoktur böyle bişey. WR nşa da bu güce olaşan bir alet ve ömrü kısa olmasın diye kaliteli malzemeler kullanılmış diye biliyorum. İşte arkadaşlar da yazmıi titanyum valf vs, vs, . Ben sadece exup olayını belirtmek istedim :wiinkk:

metci
09 Ocak 2014, 14:39
Exup olayı 4 azmanlılarda yoktur. Yani egzozda olur exup ve 4 zamanlı egzozlarında yoktur böyle bişey. WR nşa da bu güce olaşan bir alet ve ömrü kısa olmasın diye kaliteli malzemeler kullanılmış diye biliyorum. İşte arkadaşlar da yazmıi titanyum valf vs, vs, . Ben sadece exup olayını belirtmek istedim :wiinkk:

Bende öyle düşünüyordum ancak,
Yamaha WR250R kullanım kılavuzu sayfa 3-18 diyor ki;
EXUP system
This model is equipped with Yamaha’s EXUP (EXhaust Ultimate Power valve) system. This system boosts engine power by means of a valve that regulates the inner diameter of the exhaust pipe. The EXUP system valve is constantly adjusted in accordance with the engine speed by a computer-controlled servomotor.
NOTICE
The EXUP system has been set andextensively tested at the Yamahafactory. Changing these settings without sufficient technical knowledge may result in poor performanceof or damage to the engine.

Ahmanamra
09 Ocak 2014, 14:51
Exup dediğini şu devre göre hava girişini ayarlayan şeyden bahsediyorsanız var. Belli bir devirden sonra hava girişini küçültüyor motor çift hava girişi varmış . Bu mu exup :) O değilsede egsozunda olan şey katalizörse ki var diye biliyorum onu iptal ediyorlar

Syanur
09 Ocak 2014, 15:17
Bende öyle düşünüyordum ancak,
Yamaha WR250R kullanım kılavuzu sayfa 3-18 diyor ki;
EXUP system
This model is equipped with Yamaha’s EXUP (EXhaust Ultimate Power valve) system. This system boosts engine power by means of a valve that regulates the inner diameter of the exhaust pipe. The EXUP system valve is constantly adjusted in accordance with the engine speed by a computer-controlled servomotor.
NOTICE
The EXUP system has been set andextensively tested at the Yamahafactory. Changing these settings without sufficient technical knowledge may result in poor performanceof or damage to the engine.

Yuh :santa: dumur oldum.... Paylaştığın iyi oldu bunu... Çok garip.

cenkito
09 Ocak 2014, 16:21
öncelikle wr de piston stroku kısadır, bu yuzden f1 araclarında oldugu gibi nispeten yuksek devir cevirebilir.
strokun kısa olması devirden kazandırırken, tork dan da kaybettirir.
çünkü bir patlama işinde kranka iletilen güç süresi de kısalır.

exup olayını tam bilememekle birlikte, wr nin hava fitresi girişinde elektronik kontrollü acılan bir kapak var.
muhtemelen hava girişini arttırıyor.
modifiye edenler bu kapagı iptal edip sürekli acık kalacak sekilde elektronik yakıt sistemiyle destekliyorlar,
mevcut beyin orjınale ayarlı oldugundan ara beyin uygulanıyor, fmf powerprogmaming ,ejk vs gibi
(modifiye benim işim :queen: )

gelelim yıpranma olayına:
yuksek devirde calısan ve daha güçlü olan motorların yıpranma payları ötekilere göre cok daha fazladır
ama üretim teknolojisiyle bu sorunu çözmüş olmalılar, malzeme mühendisliği aldı basını gitti :)

opel astra kitcar lar duyduguma göre 0-100 hızlanmada racing motorlara kafa tutacak seviyedelermiş
ama bir iki yarısda komple motor değişiyormus.

lakin f1 de de aynı motoru, son düzenlemelerle, 2-3 yarıs kullanılma zorunlulugu getirildi.
onlarda neredeyse her yarıs da motor değiştiriyordu


http://www.youtube.com/watch?v=WFTOrxg_B6w

kaanaca
09 Ocak 2014, 17:52
Hatta bu EXUP muhabbetinden dolayı eksoz tüpü değişimi olmuyor. Oluyor ama bizimkiler gibi 700 800 liraya değilde 2 bin küsür lira tutuyor. Komple boğazdan değiştirmek gerekiyor ve Exup olayına uyumlu olması gerekiyor.

Gerçi 700 800de az değil :D

Bu arada stok hallerinde en güzel ses Klx, sonra CRF, en son 125 lik gibi sesi olan Wr var :D Benim görüşüm bu.

Kawasaki'lerde bir müddet sonra eksozun içindeki elyaflar (galiba elyaf, tam bilmiyorum) dökülüyor. Döküldükten sonra sesi biraz değişiyor. Şıkırtı gibi oluyor. Linkini attığım KLR'de bahsettiğim durum görülüyor.


http://www.youtube.com/watch?v=5i2BmBVZNaQ

oyesilay
13 Ocak 2014, 13:19
Bu sabah yükseliş hondaya bıraktım makinayı.Onlarda şaşırdılar motosikleti tamamen söküp bakacağız dediler.Ben tüm yollarabaşvuracağımı belirttim.Tüketici mahkemesi,tüv ve hukuki yollar.Motoru devirmekle gidon grenaj patlaması kabul ederim ama şasi yamukluğu kesinlikle kabul etmem.Benim olayimda da motorun kaza vs darbe gordugune dair hicbir iz yok.Umarım garanti kapsamına alırlar yoksa başlarına bela alırlar.Ayrintili bir sekilde tum motisiklet forumlarina tasirim olayi.
Kisisel fikrim bu motosiklettin kesinlikle arazi icin olmadigi yonunde.Oyle hoplayan ziplaysn ucan biride degilim toz toprak camur iste motosiklet sadece gorunus...
neyse gelismeleri yazacagim bakalim satis sonrasi servisleri nasil.

kaanaca
13 Ocak 2014, 13:32
Dün crf i uzun 20 30 km civarında kullandım arazide. Wr'yide aynı şekilde. 3'ü arasında arazide kesinlikle en konforlusu CRF. Orjinal lastikleriyle ne kadar eziyet çeksemde gerçekten tam bir asfalt ve arazide soft gezinti motoru. Azcık hard a geçince keyifsiz oluyor. Asfaltta binmek için kesinlikle çok çok ideal.

Dünden fotoğraflar. Gezinti kıvamında oldu. Biraz uzun mesafe gidelim dedik. Off road 150 km civarı oldu.

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/q79/s720x720/1013291_290132367778336_2132131540_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1507690_290132397778333_318881405_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/q72/s720x720/1509191_290132324445007_1473860902_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/q71/s720x720/1499451_290131934445046_415122665_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/q74/s720x720/71432_290132031111703_2040514448_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/q77/s720x720/1506731_290131611111745_1928191652_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/q82/s720x720/9819_290131741111732_1424398284_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/t1/q85/s720x720/1482947_290131991111707_276819181_n.jpg

dockerengin
13 Ocak 2014, 13:48
Bu sabah yükseliş hondaya bıraktım makinayı.Onlarda şaşırdılar motosikleti tamamen söküp bakacağız dediler.Ben tüm yollarabaşvuracağımı belirttim.Tüketici mahkemesi,tüv ve hukuki yollar.Motoru devirmekle gidon grenaj patlaması kabul ederim ama şasi yamukluğu kesinlikle kabul etmem.Benim olayimda da motorun kaza vs darbe gordugune dair hicbir iz yok.Umarım garanti kapsamına alırlar yoksa başlarına bela alırlar.Ayrintili bir sekilde tum motisiklet forumlarina tasirim olayi.
Kisisel fikrim bu motosiklettin kesinlikle arazi icin olmadigi yonunde.Oyle hoplayan ziplaysn ucan biride degilim toz toprak camur iste motosiklet sadece gorunus...
neyse gelismeleri yazacagim bakalim satis sonrasi servisleri nasil.

Geçmiş olsun. Hakkınızı sonuna kadar arayın. O motorun o şekilde şasesinin yamulmaması lazım. Bizim motorlardan biri rampada kaldı takla atıp aşağı indi. Aynası kırıldı, gidon yamuldu. Sizin motor nasıl düştü de o şase yamuldu araştırıp öğrensinler.
Bu arada abimin devamlı araziye çıktığı grupta devamlı 3-4 tane crf oluyor. Onlar problem yaşadıkca ben de burada paylaşmaya çalışacağım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:41 ----------


Dün crf i uzun 20 30 km civarında kullandım arazide. Wr'yide aynı şekilde. 3'ü arasında arazide kesinlikle en konforlusu CRF. Orjinal lastikleriyle ne kadar eziyet çeksemde gerçekten tam bir asfalt ve arazide soft gezinti motoru. Azcık hard a geçince keyifsiz oluyor. Asfaltta binmek için kesinlikle çok çok ideal.

Dünden fotoğraflar. Gezinti kıvamında oldu. Biraz uzun mesafe gidelim dedik. Off road 150 km civarı oldu.

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/q79/s720x720/1013291_290132367778336_2132131540_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1507690_290132397778333_318881405_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/q72/s720x720/1509191_290132324445007_1473860902_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/q71/s720x720/1499451_290131934445046_415122665_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/q74/s720x720/71432_290132031111703_2040514448_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/q77/s720x720/1506731_290131611111745_1928191652_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/q82/s720x720/9819_290131741111732_1424398284_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/t1/q85/s720x720/1482947_290131991111707_276819181_n.jpg

Kaanca maşallah iyi gezmişsiniz. Crf'nin benzini 150 km'ye yetti mi yoksa 150 km içinde benzin aldınız mı? :) Bu arada Klx ile Crf arasında süspansiyonlarla alakalı bir yorum yapabilir misin? Ben Crf'nin özellikle arka süspansiyonunun biraz zor koşullarda yetersiz kaldığını düşünüyorum.

metci
13 Ocak 2014, 13:57
Dün crf i uzun 20 30 km civarında kullandım arazide. Wr'yide aynı şekilde. 3'ü arasında arazide kesinlikle en konforlusu CRF. Orjinal lastikleriyle ne kadar eziyet çeksemde gerçekten tam bir asfalt ve arazide soft gezinti motoru. Azcık hard a geçince keyifsiz oluyor. Asfaltta binmek için kesinlikle çok çok ideal.

Dünden fotoğraflar. Gezinti kıvamında oldu. Biraz uzun mesafe gidelim dedik. Off road 150 km civarı oldu.

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/q79/s720x720/1013291_290132367778336_2132131540_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1507690_290132397778333_318881405_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/q72/s720x720/1509191_290132324445007_1473860902_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/q71/s720x720/1499451_290131934445046_415122665_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/q74/s720x720/71432_290132031111703_2040514448_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/q77/s720x720/1506731_290131611111745_1928191652_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/q82/s720x720/9819_290131741111732_1424398284_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/t1/q85/s720x720/1482947_290131991111707_276819181_n.jpg

Ekip sağlam gerçekten :)
Az çok yorumlarını biliyorum ama bir de sürdükten sonra KLX ile WR'yi kıyaslayabilirmisin değişik açılardan?

kaanaca
13 Ocak 2014, 14:35
Dockerengin merhaba, Crf'nin arka süspansiyonu ya ayarından kaynaklı yada hakikaten kötü. Çok yumuşak ama çok kısa mesafeli. Oturunca çöküyor daha sonra yerinden azcık oynamıyor. Wr ve Klx'in süspansiyonları arazi işi kesinlikle. CRF'nin ön süspansiyonu çok yumuşak çok konforlu ama işte dediğim gibi biraz sert aktivitelere girince saçmalar. Misal yumuşak bi zemin dik bir inişte ön freni tuttuğun anda öne yığılıyor.


Klx'le WR arasında kesinlikle ciddi bir güç farkı var. O motor yeni olduğundan daha diri. 4 binde diye biliyordum 2bindeymiş daha. Frenleri süspansiyonları daha bi kontrollü. Ön süspansiyon tam kararında. Zaten ayarlanabilir. Arka yayda şu an tam ideal. Wr'nin yüksekliği klx ve crf'den biraz daha fazla. İşçiliği, malzeme kalitesi şuyu buyu Klx'le çok bi fark göstermemekle beraber genel olarak bi güç ve diğer aksamlardan dolayı fiyatı yüksek diye düşünüyorum. Crf'te daha önce bahsedildiği gibi dizayn hatası var bence. Her hafta birisinin vitesi veya freni yamuluyor. Düz bi yerde düşseler bile. Vites kollarına bakınca bile Crf daha bi basit duruyor. Grenajlarıda hayli sert. Ufak ufak kırılmaya başladılar.

Genel son yorumum şudur;

Eğer asfaltta binilecekse
Crf 250 L: Fiyatı makul ve gerçekten gidişi güzel Klx'ten kalır bi yani yok.

Arazide binilecekse
Klx 250 S: Spesyal motor gibi bakım gerektirmiyor, arazi sürerken gerçekten hırçın olabiliyor. Ramzey gibi oyuncak değil. Başlangıç için biraz pahalıda olsa güzel bi seçenek. Honda'yı pert etme durumu var.


Benim param çok, bundan sonrada gider spesyal alırım düşüncesi varsa
Wr 250 R: Bizimkilere göre daha güçlü, daha sağlam bi duruşu var, çok bişey söylemeye gerek yok. 33 hp az değil. Ama bi spesyal motor parası..

dockerengin
13 Ocak 2014, 14:59
Dockerengin merhaba, Crf'nin arka süspansiyonu ya ayarından kaynaklı yada hakikaten kötü. Çok yumuşak ama çok kısa mesafeli. Oturunca çöküyor daha sonra yerinden azcık oynamıyor. Wr ve Klx'in süspansiyonları arazi işi kesinlikle. CRF'nin ön süspansiyonu çok yumuşak çok konforlu ama işte dediğim gibi biraz sert aktivitelere girince saçmalar. Misal yumuşak bi zemin dik bir inişte ön freni tuttuğun anda öne yığılıyor.


Klx'le WR arasında kesinlikle ciddi bir güç farkı var. O motor yeni olduğundan daha diri. 4 binde diye biliyordum 2bindeymiş daha. Frenleri süspansiyonları daha bi kontrollü. Ön süspansiyon tam kararında. Zaten ayarlanabilir. Arka yayda şu an tam ideal. Wr'nin yüksekliği klx ve crf'den biraz daha fazla. İşçiliği, malzeme kalitesi şuyu buyu Klx'le çok bi fark göstermemekle beraber genel olarak bi güç ve diğer aksamlardan dolayı fiyatı yüksek diye düşünüyorum. Crf'te daha önce bahsedildiği gibi dizayn hatası var bence. Her hafta birisinin vitesi veya freni yamuluyor. Düz bi yerde düşseler bile. Vites kollarına bakınca bile Crf daha bi basit duruyor. Grenajlarıda hayli sert. Ufak ufak kırılmaya başladılar.

Genel son yorumum şudur;

Eğer asfaltta binilecekse
Crf 250 L: Fiyatı makul ve gerçekten gidişi güzel Klx'ten kalır bi yani yok.

Arazide binilecekse
Klx 250 S: Spesyal motor gibi bakım gerektirmiyor, arazi sürerken gerçekten hırçın olabiliyor. Ramzey gibi oyuncak değil. Başlangıç için biraz pahalıda olsa güzel bi seçenek. Honda'yı pert etme durumu var.


Benim param çok, bundan sonrada gider spesyal alırım düşüncesi varsa
Wr 250 R: Bizimkilere göre daha güçlü, daha sağlam bi duruşu var, çok bişey söylemeye gerek yok. 33 hp az değil. Ama bi spesyal motor parası..

Hocam döktürmüşsün ağzına sağlık. Söylenebilecek herşeyi yazmışsın herhalde. Ben devamlı asfaltta da kullanacağım için Crf bana bunlardan en mantıklısı geliyor. Ama şehir içinde kullanmasaydım o zaman Crf'ye bakmaz bütçeme göre Klx veya Wr alırdım. Bu 3 motorda her motorun kendine göre bir avantajı var. Birisinde arazide istediğin gücü alıyorsun, diğerinde asfaltta aradığın konforu buluyorsun. Bu yüzden ilk önce ihtiyaçları düzgün belirlemek lazım.

Bu arada Şehir içinde Klx ve Wr kullanılmaz mı? tabiki kullanılır. Ama ben artçıyla da kullanacağım için Crf'nin bu yönde daha mantıklı olacağını düşünüyorum. Bir de seleyi biraz modifiye ettin mi al sana asfalt makinesi :)

Yorumların için tekrar teşekkürler.

oyesilay
13 Ocak 2014, 15:30
Tesekkurler bende burdan takip etmeye devam edecegim

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:26 ----------

Bu arada Crf nin sehir ici performansida yazayim dedim.2000 km de motosikletim;
Sehir icinde gercekten kivrak,rahat.Yuksek olmasi avantaj.Asfaltta arka lastik biraz kayma yapabiliyor hizinizi o yuzden makul tutmalisiniz.Dogru vites araliklarinda gayet atik.Farlarin her daim yanik olmasi avantaj.Marsa basipta calismadigi olmadi.Ama dedigim gibi araziye sokup perisan etmeyin makinayi derim.

blamir
13 Ocak 2014, 15:39
Tesekkurler bende burdan takip etmeye devam edecegim

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:26 ----------

Bu arada Crf nin sehir ici performansida yazayim dedim.2000 km de motosikletim;
Sehir icinde gercekten kivrak,rahat.Yuksek olmasi avantaj.Asfaltta arka lastik biraz kayma yapabiliyor hizinizi o yuzden makul tutmalisiniz.Dogru vites araliklarinda gayet atik.Farlarin her daim yanik olmasi avantaj.Marsa basipta calismadigi olmadi.Ama dedigim gibi araziye sokup perisan etmeyin makinayi derim.

Yamulan yerin fotoğrafını gönderebilirmisiniz? Merak ettim doğrusu

oyesilay
13 Ocak 2014, 15:44
Yamulan yerin fotoğrafını gönderebilirmisiniz? Merak ettim doğrusu
Suan yoldayim eve gittigimde paylasayim.
Fotograf koymayi beceremiyorum sitelere sanirim once nete koyup ordan url yapistiriyoruz?
yatis aninda sonra cektigim fotoyu ve yamuklugu paylasicam

cenkito
13 Ocak 2014, 16:41
evet önce bir resim sitesine yuklemelisinz ondan sonra siteye atmalısınız.

www.hizliresim.com , http://imageshack.us/ vs sitelere yukleme yapabilirsiniz.

ama resim boyutu cok buyuk ise kabul etmeyebiliyor,

o zamanda bilgisayarınızdan paint programı ile resim bıyutunu küçültebilirsiniz

kaanaca
13 Ocak 2014, 16:48
Hocam döktürmüşsün ağzına sağlık. Söylenebilecek herşeyi yazmışsın herhalde. Ben devamlı asfaltta da kullanacağım için Crf bana bunlardan en mantıklısı geliyor. Ama şehir içinde kullanmasaydım o zaman Crf'ye bakmaz bütçeme göre Klx veya Wr alırdım. Bu 3 motorda her motorun kendine göre bir avantajı var. Birisinde arazide istediğin gücü alıyorsun, diğerinde asfaltta aradığın konforu buluyorsun. Bu yüzden ilk önce ihtiyaçları düzgün belirlemek lazım.

Bu arada Şehir içinde Klx ve Wr kullanılmaz mı? tabiki kullanılır. Ama ben artçıyla da kullanacağım için Crf'nin bu yönde daha mantıklı olacağını düşünüyorum. Bir de seleyi biraz modifiye ettin mi al sana asfalt makinesi :)

Yorumların için tekrar teşekkürler.

Rica ederim. Bu arada muhtemelen bu üç motorun içinde parçası en pahalı olan Kawasaki. Honda'yı bilmiyorum ama Yamaha'da pahalı. Honda'da muhtemelen öyledir. :) Blamir (Hüseyin Abi) bi ara grenaj seti için fiyat almıştı. Klx için plastik seti toplam bin lira nın üzerindeydi. Spesyal motorlarda ise bunun aksine çoğu parçası çok ucuz. Heleki plastik aksam bedava neredeyse. 350 Tl'ye bulmak mümkün.

oyesilay
13 Ocak 2014, 17:06
Fotoğrafları paylaştım umarım olmuştur

http://i.hizliresim.com/Kq38aq.jpg (http://bit.ly/c25MCx)


http://i.hizliresim.com/wOk95A.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

http://i.hizliresim.com/epj8an.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:58 ----------

http://i.hizliresim.com/K6QqBE.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

http://i.hizliresim.com/xGE2AN.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:04 ----------

Durum böyle.Gidondan darbe yedi şasesi yamuldu.Şimdi gerekli yerlerle konuştum HONDA nın vereceği cevaba göre kendimi hazırlıyorum.Garanti kapmasında kabul edip yaparlarsa bir problem olmaz ama yinede motosikletim değer kaybedicek.

Sizin de görüş ve önerilerinizi almak isterim.Tüketici mahkemesi ile görüştüm.

Carbondioxid
13 Ocak 2014, 17:34
Geçmiş olsun, ancak sanıyorum Honda gibi bir marka sizden yana tavır alacaktır, işin prestij kaybı boyutunu hesaba bile katmaya gerek yok, tabii haklı olarak kendinizi garantiye alıyorsunuz.

Kullanma talimatı neder, garanti koşulları neleri içerir bilmiyorum, yinede Honda kendisine yakışanı yapar diye umuyorum.
(Aynı olay bizim çançin'lerde olsa ne olurdu düşünmek bile istemiyorum:P )

Ahmanamra
13 Ocak 2014, 17:59
Geçmiş olsun umarım honda sizden yana tavır alır hatta yenisiyle değiştirir umarım. resimlere bakılırsa olduğu yerde düşmüş gibi sürüklenme falan yok gibi bu kadar düşmeyle şasi yamulması gerçekten ilginç muhtemelen üretim hatası bir şaseye denk geldin .HAkkını sonuna kadar ara bencede.

Syanur
13 Ocak 2014, 18:37
Yahu ben bakıyorum ama kaynak yerindeki deformasyon gibi paslanmadan başka bişey göremiyorum :silent: Evet bu konularda gözüm pek iyi değildir... Şasedeki yamukluğu göremedim ben...

dockerengin
13 Ocak 2014, 18:52
Fotoğraflardan birşey anlaşılmıyor gerçekten. Sadece motorun arkasından çelikmiş fotoğrafta belirgin bir yamukluk var. Benim Cbf'in plakalık yamulduğunda da aynı şekilde motorun şasesinde bir problem var gibi görünüyordu ordan biliyorum :)

cenkito
13 Ocak 2014, 18:55
Fotoğraflardan birşey anlaşılmıyor gerçekten. Sadece motorun arkasından çelikmiş fotoğrafta belirgin bir yamukluk var. Benim Cbf'in plakalık yamulduğunda da aynı şekilde motorun şasesinde bir problem var gibi görünüyordu ordan biliyorum :)

aynı sekilde bizim max da arka salıncagı yamultunca aynı gözüküyor.

yuksek atlamalar yapan bir arkadasım arkayı egdi hidrolik presde düzelttirip kuvvetlendirdi

artık atlamalarda sorun yok

http://imageshack.us/a/img11/6231/20130329163124.jpg

http://imageshack.us/a/img202/9420/20130329114351.jpg

http://imageshack.us/a/img841/5774/20130329115057.jpg

egilmiş, düzeltilmiş, kuvvetlendirilmiş hallerin resimleri

dockerengin
13 Ocak 2014, 19:07
aynı sekilde bizim max da arka salıncagı yamultunca aynı gözüküyor.

yuksek atlamalar yapan bir arkadasım arkayı egdi hidrolik presde düzelttirip kuvvetlendirdi

artık atlamalarda sorun yok

http://imageshack.us/a/img11/6231/20130329163124.jpg

http://imageshack.us/a/img202/9420/20130329114351.jpg

http://imageshack.us/a/img841/5774/20130329115057.jpg

egilmiş, düzeltilmiş, kuvvetlendirilmiş hallerin resimleri

Sanayinin gözünü seveyim :D

cenkito
13 Ocak 2014, 19:09
aynısından alalım dedik ama tekrar aynı kullanımda yamulacaktı :)

bizde köşe demirle güçlendirdik, gayetde iyi ve güçlü oldu.

oyesilay
13 Ocak 2014, 20:32
Cevaplar için teşekkürler.

Yalnız şunu söylemek istiyorum.Büyük ihtimal Honda biz bu motosikletin şasi sini tornaya yollayacağız garanti kapsamında yapacağız diyecek.Ben tabiki kabul etmeyeceğim.Ya 0 şasi getirip takarlar yada yeni motor verirler.Hiç bir darbe ve göçük izi yok bu yüzden hakkımı sonuna kadar aramayı düşünüyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:29 ----------


Yahu ben bakıyorum ama kaynak yerindeki deformasyon gibi paslanmadan başka bişey göremiyorum :silent: Evet bu konularda gözüm pek iyi değildir... Şasedeki yamukluğu göremedim ben...

İlk fotoğrafa bakarsanız çok rahat görürsünüz.Paslanmada zaten kaynak yerinin atmasından sonra oluşan bir olaymış.Birde motosikletin üzerine binince kendini farkettiriyor.Motor bariz sağa yatıyor

cenkito
13 Ocak 2014, 21:28
iyiki ilk kaza anında resim cekmeyi ihmal etmemişsiniz,
azda olsa kaza ile ilgili kanıt teskil ediyor