alikan
07 Şubat 2013, 18:39
Selamın aleyküm abilerim nasılsınız yimisiniz
Temmuz'un on'uda sürücü kursuna yazılıcam ehliyetimi alıcam
öğrenciyim belirli bir bütcem var kaska monta eldivene önem veririm.
bu Chopper&cruiser tarzı motorlara ilgim başladı daha önce başlangıç motoru olarak yamaha ybr 125 istiyodum ama şimdi Chopper&cruiser tarzı bir motor istiyorum.
Bana ne önerirsiniz benim aklımda az km yapmış 2.el 250mtc var siz neler önerirsiniz birde zamanla motorumu geliştirmek istiyorum yani yılda bir kez motor deyiştiremiycem ama yılda birkez
300-500tl masraf edip motorumu geliştirmek güncellemek istiyorum.
bütce olarak 300-400 tl ekipman max 2.250tl ye kadarda motor alabilrim siz neler öneriyosunuz
Şimdi soru yağmuru giliyor hazır olun
motorun egsozunu deyiştire bilirmiyiz başlangıç motoruna göre tok ve yürekten gelen bir ses bulabilirmiyiz ???
siz bu gidonları nasıl zap'tediyosunuz daha önce bir deneyimim olmadı ama mantık lı baktımda virajlarda şerit içerisinde kalabilmek zor
gidon isteye göre kişiye göre deyiştiriliyormu??
uzun virajlarda viraj yönüne ayağınızı nasıl acıyosunuz??
tavsiyeleriniz neler?
ileriye dönük motoruma paint costum yapıcam yani işin resmi kısmı nedir coğu Chopper&cruiser tarzı motorlarda benzin deposunda ibre oluyor bunu iptal edebilirmiyiz mesela
benzin deposunda ibre olan bir motor aldık 2 ay sonra benzin deposunu deyiştire bilirmiyiz???
şimdiden teşekkür ederim cevaplarınız için
tekeriniz hep düz bassın allah yar ve yardımcınız olsun
Temmuz'un on'uda sürücü kursuna yazılıcam ehliyetimi alıcam
öğrenciyim belirli bir bütcem var kaska monta eldivene önem veririm.
bu Chopper&cruiser tarzı motorlara ilgim başladı daha önce başlangıç motoru olarak yamaha ybr 125 istiyodum ama şimdi Chopper&cruiser tarzı bir motor istiyorum.
Bana ne önerirsiniz benim aklımda az km yapmış 2.el 250mtc var siz neler önerirsiniz birde zamanla motorumu geliştirmek istiyorum yani yılda bir kez motor deyiştiremiycem ama yılda birkez
300-500tl masraf edip motorumu geliştirmek güncellemek istiyorum.
bütce olarak 300-400 tl ekipman max 2.250tl ye kadarda motor alabilrim siz neler öneriyosunuz
Şimdi soru yağmuru giliyor hazır olun
motorun egsozunu deyiştire bilirmiyiz başlangıç motoruna göre tok ve yürekten gelen bir ses bulabilirmiyiz ???
siz bu gidonları nasıl zap'tediyosunuz daha önce bir deneyimim olmadı ama mantık lı baktımda virajlarda şerit içerisinde kalabilmek zor
gidon isteye göre kişiye göre deyiştiriliyormu??
uzun virajlarda viraj yönüne ayağınızı nasıl acıyosunuz??
tavsiyeleriniz neler?
ileriye dönük motoruma paint costum yapıcam yani işin resmi kısmı nedir coğu Chopper&cruiser tarzı motorlarda benzin deposunda ibre oluyor bunu iptal edebilirmiyiz mesela
benzin deposunda ibre olan bir motor aldık 2 ay sonra benzin deposunu deyiştire bilirmiyiz???
şimdiden teşekkür ederim cevaplarınız için
tekeriniz hep düz bassın allah yar ve yardımcınız olsun