Orijinalini görmek için tıklayınız : er6n mi gt 650 comet mi
khakan
15 Ocak 2013, 02:22
Onu bunu bilmem de avatarında ki resim bizim BOY u çok kızdıracak... Sanki onun fotosu gibi geldi.. :)
fotoğraftaki motosiklette motosikletin üzerindeki f351 ls2 single-mono kask da fotoğrafı ceken telefon da fotoğrafın çekimi de bana ait:)
alp_tunay
15 Ocak 2013, 02:33
fotoğraftaki motosiklette motosikletin üzerindeki f351 ls2 single-mono kask da fotoğrafı ceken telefon da fotoğrafın çekimi de bana ait:)
Sana demedim yahu.... :)
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/18339-motosiklet-net-gezilerinden-nostaljik-fotograflar-2.html
Hatta şurda o resimlerin devamı var :)
khakan
15 Ocak 2013, 09:51
Sana demedim yahu.... :)
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/18339-motosiklet-net-gezilerinden-nostaljik-fotograflar-2.html
Hatta şurda o resimlerin devamı var :)
aman allahım fotoğrafların güzelliğine bak. bi an once koymam lazım altıma bi 600lük :(
agilty
02 Şubat 2013, 09:48
Bir allahin kuluda demezki hyosungla kawasaki nasil karsilastirilir. Basarsan eline alirsin hyosungun motorunu kawasakinin sesi ve kalitesi yeter. Istedigin kadarda bas banamisin demez kullanan arkadaslarin yorumudur. Hyosung agresif kullanima gelmezzzz
---------- Post added at 07:48 ---------- Previous post was at 07:35 ----------
hah yeni yılın ilk sazanı atladı
:) yakinda r1 le gt650 r hyosunglarida kiyaslayacagin konulari bekliyorum..
dreamkiller
02 Şubat 2013, 13:19
Bir allahin kuluda demezki hyosungla kawasaki nasil karsilastirilir. Basarsan eline alirsin hyosungun motorunu kawasakinin sesi ve kalitesi yeter. Istedigin kadarda bas banamisin demez kullanan arkadaslarin yorumudur. Hyosung agresif kullanima gelmezzzz
---------- Post added at 07:48 ---------- Previous post was at 07:35 ----------
:) yakinda r1 le gt650 r hyosunglarida kiyaslayacagin konulari bekliyorum..
Bilakis o motorun bir tek motorunu eline alamazsın :) Motor bloğu çok sağlam ama diğer taraflarına birşey diyemiyorum :) Lütfen 250 cc lik olanlarla karıştırmayın bu makinayı..
bildiğim kadarıyla er-6n çift silindir ve performansına göre yakıtta ekonomik bir model, onu tercih etmen daha akıllıca olacaktır..
dreamkiller
02 Şubat 2013, 14:31
bildiğim kadarıyla er-6n çift silindir ve performansına göre yakıtta ekonomik bir model, onu tercih etmen daha akıllıca olacaktır..
bilmediğin kadarıyla da Comet 650 de V Twin yani çift silindir.. Ekonomi olarak onu da tercih edebilir :)
inzell
02 Şubat 2013, 15:06
Bir allahin kuluda demezki hyosungla kawasaki nasil karsilastirilir. Basarsan eline alirsin hyosungun motorunu kawasakinin sesi ve kalitesi yeter. Istedigin kadarda bas banamisin demez kullanan arkadaslarin yorumudur. Hyosung agresif kullanima gelmezzzz[COLOR="Silver"]
Bastın mı da biliyorsun? Atıp tutun anca...
Cometle 200 Km/h+ üzerinde 1 saat kadar seyrettim, ben bittim o hala gittikçe gidiyordu.
Kısacası eline aldığın şeylerle kıyaslama.
agilty
04 Şubat 2013, 14:10
Bastın mı da biliyorsun? Atıp tutun anca...
Cometle 200 Km/h+ üzerinde 1 saat kadar seyrettim, ben bittim o hala gittikçe gidiyordu.
Kısacası eline aldığın şeylerle kıyaslama.
ikisinide kullandim. asil sen kullanmadigimi nerden biliyosun? tecrube edecek kadar kullanmadim ama er6 ile comet karsilastirmasi sacma geldi bana. kalite farki bariz ortada. al bi kawasaki kafan rahat etsin kronik sorunlarla ugrasma..
dreamkiller
04 Şubat 2013, 14:17
kalite farkı bariz ortada tabiki.. Kawasakinin daha kaliteli ürün olduğunu biliyoruz.. Ama senin bilmediğin Hyonun jantına laf et, devir göstergesine bile laf et hatta selesine laf et ama motoruna laf etme arkadaş.. Demek ki sen çok ölüsünü kullandın.. valla benim makina şimdiye kadar motorundan sebeb hiç gitmem demedi.. Allaha şükür elimize de bir şey almadık..
agilty
04 Şubat 2013, 14:24
Bilakis o motorun bir tek motorunu eline alamazsın :) Motor bloğu çok sağlam ama diğer taraflarına birşey diyemiyorum :) Lütfen 250 cc lik olanlarla karıştırmayın bu makinayı..
ben kullandigimda sanki guven vermedi bana motor kawasakiye binince gercekten insanin ici rahat ediyor uzun sure kullanmadim ama genede ikisi arasinda gene er6n derim.
---------- Post added at 12:24 ---------- Previous post was at 12:17 ----------
kalite farkı bariz ortada tabiki.. Kawasakinin daha kaliteli ürün olduğunu biliyoruz.. Ama senin bilmediğin Hyonun jantına laf et, devir göstergesine bile laf et hatta selesine laf et ama motoruna laf etme arkadaş.. Demek ki sen çok ölüsünü kullandın.. valla benim makina şimdiye kadar motorundan sebeb hiç gitmem demedi.. Allaha şükür elimize de bir şey almadık..
insallah uzun yillar kullanirsiniz sorunsuz. ben kotu motor demek istemedim sadece er6n i cok begeniyorum ve kisisel olarak tercih yaptim. o motoru ele alma olayida agresif suruse dayanmaz demek istedim yani ben alip sehir icinde rahat rahat gazlayarak gidebilecegimi dusunmuyorum bana o guveni vermedi belkide cok saglam ama ben guvenemedim iste.
dreamkiller
04 Şubat 2013, 17:42
(haddime olmayarak) senin söylediğini şu şekilde düzeltmek lazım diye düşünüyorum.. Kawasaki ER6N den daha performanslı bir motor olduğundan yürür aksamı ile ilgili kuşkularım var.. bir takım iyileştirmeler gerekmektedir. Performanslı sürüşlere cevap veren bir motora sahip ama aynı şekilde duramayabiliyor(!) arkadaş.. Bunun için bazı upgrade işlemleri gerekmekte.. Teknik servis-Atölye başlığı altında benim bu şekilde bir projem bulunmakta.. Bakalım zamanla halledilecek şeyler inşallah pişman olacağım birşey yapmıyorumdur :)
srhtsglm
04 Şubat 2013, 19:07
her iki modelin tek ortak yönü motor hacimleri gerisi (malzeme kalitesi,performans,estetik tasarım vs.) kawasaki lehine kıyas götürmez bile!
TanImsIz
04 Şubat 2013, 19:32
Cometimi alırken kıyasladığım motorlar şunlardı ; Cbf 500 , Er6n , Comet 650.
Neden Cbf almadım ; cc olarak daha düşük, sıralı silindir, çok vasat bir naked görünüşü.
Neden Er6 almadım ; sıralı silindir , z-moto faktörü , düşük kafa görünümü ve yapı olarakta küçük.
Neden Comet aldım ; V motor (homurtusu) kaslı görünüm, uygun fiyat, yine uygun fiyatlı ve alternatif aksesuarlar ( egzos ön cam vs)
Motor alırken yedek parça sıkıntısını dert etmedim, zaten en popüler markaların bile hali hazırda raflarında parçaları bulunmamakta. eBay gibi geniş çaplı yabancı sitelerden parça bulması ve getirtmesi gayet kolay.
Kıyas yapan bazı arkadaşlar Comet i yerden yere vurmakta, Er6 yı ise göklere çıkarmaktalar, aralarındaki bu kalite farkına kaçınız şahit oldunuz?
UNdocab
04 Şubat 2013, 20:32
ben kullandigimda sanki guven vermedi bana motor kawasakiye binince gercekten insanin ici rahat ediyor uzun sure kullanmadim ama genede ikisi arasinda gene er6n derim.
---------- Post added at 12:24 ---------- Previous post was at 12:17 ----------
insallah uzun yillar kullanirsiniz sorunsuz. ben kotu motor demek istemedim sadece er6n i cok begeniyorum ve kisisel olarak tercih yaptim. o motoru ele alma olayida agresif suruse dayanmaz demek istedim yani ben alip sehir icinde rahat rahat gazlayarak üzerine çgidebilecegimi dusunmuyorum bana o guveni vermedi belkide cok saglam ama ben guvenemedim iste.
şehir içinde Gt650 ile rahat rahat gazlayamazsın ama sebebi 6. Vites de sadece 5500rpm çevirirken 150km üzerine çıkıyor olması
sessizsakin
04 Şubat 2013, 21:47
Mondial drift iyi bir motosiklet ama, driftten başka tecrübeniz yoksa ikisi de biraz fazla gelebilir. eminim bunun muhasebesini yapmışsınızdır.
Comet süper bir motosiklet değil. Er6 da değil... Er6 kullanmadım. zx6r sahibi olmuşluğum var. Er6'yı da comet'i satın almadan önce 300 km kullanma fırsatım oldu.
Motosiklet tercihimdeki önem sırası şöyleydi.
1 - V motor olsun çamurdan olsun.
2 - Az yaksın. Bakımı kolay olsun.
3 - Çok hızlı olmasına gerek yok. Ama yürü deyince uzamasını bilsin.
4 - Durabilsin.
5 - Sökmeye takmaya gelsin. çok elektronik olmasın.
6 - Başımı ağrıtmasın, Ağrıtırsa da çok uğraştırmasın.
1 - Er6 kaybetti
2 - Aralarında göze görünür bir ekonomik farkı yok.
3 - gt650 her viteste er6'dan daha güçlü ve hızlı. Sadece son süratlerini kıyaslayamadım.
4 - güzel duruyor :)... Motosiklet kullanıcısı durmayı çok ön planda tutmasa da, frenlere gerektiğinde güvenmek ister. gt650 ile er6'nın fren performansını kıyaslayacak bir tecrübe yaşamadım çok şükür. kaza riski atlattığım tek olayda gazı köklemekle gt650 hayatımı kurtardı :)
5 - Er6 biraz elektronik biraz kawasaki. Gt650 daha basit bir mekaniğe sahip. üzerinde çalışması birşeyi söküp takması kolay. tamiri bakımı kolay...
6 - Yedekparça? yağ filtresi ıvır zıvır parçalar her yerde bulunabiliyor. Geçenlerde kendi hatam yüzünden arka fren kaliperini bozdum. Aynı parça olduğu için gt250'ye ait bir kaliper satın aldım. bir kaç keyfe keder bakım parçasını yurt dışından sipariş ettim. kargo ucuz olsun istediğimden 1 ayda geldi. yoksa 2 gün sonraya da gelebiliyor... parçalar temin edilebiliyor. kanuni'den 2 parça siparişi verdim. 3 - 4 günde elime geçti. bakımı tamiri kendim yapmasam, ustaların da temin edemeyeceği bir durum görmedim.
V motor sempatim olmasa, daha sakin bir sürüşü sevsem Er6 tercih edebilirdim. sadece bir kaç basit sebepten gt650 tercih ettim.
İkisinin de artısı eksisi tartışılabilir. Ancak birbirilerine ağır basacak çok bir durumları yok.
Gt650'den şikayetçi olduğum tek konu titreşimin biraz fazla olması.
Sürat konusunda supersport performansı beklemezseniz üzülmezsiniz. ayrodinamiği iyi olan R versiyonu ile 250'li radar cezaları olanlar var. benim gt650 ile 172 ile radar cezası almışlığım var. ( övünmüyorum. yanlış anlaşılmasın. aksine çok utanç verici :) ) ki gt650 200km'ye rahat çıkıyor. 200 den sonra bayılıyor.. kaldı ki 200 üstü süratlere çıkacaksan neden pistte değilsin, neden supersport almadın :)...
Başka bir V motor motosikletim olsa, ve ikinci bir motosiklet olarak bir naked almaya karar versem Er6 tercih edebilirdim.
Emin değilim ama, er6 şehir içi kullanımda gt650'den daha rahat olabilir. Ben 1670 kilometre bir solukta ( sadece bir kere 20 dk'Lik mola ve benzin almalarda 5'er dakika ) onun dışında 300'lü 500'lü kilometreleri defalarca gitmiş birisi olarak gt650'yi çok güzel buluyorum.
Ama er6 ile kıyaslayamam. şimdi er6 sahibi olsam gt650'yi, gt650 sahibi olsam er6'yı aramazdım.
İkisini de deneyin. hangisi içinize siniyorsa onu tercih edin :).
agilty
09 Şubat 2013, 08:40
Gayet guzel aciklamissin. Ama gt650 nin eski kasa gorunumu kuyrugu ve yuvarlak far ini hic sevmiyorum ya..
sinan08
09 Şubat 2013, 17:46
cometin tipi artık eskilerde kaldı... modern çizgileri ekonomikliği ve teknolojisiyle tabiki er6 N :cat:
dreamkiller
11 Şubat 2013, 12:54
:) Agility haklısın sonucta görünüş bir zevk ve tarz olayıdır.. Bu şekilde düşünmene sonsuz saygım var lakin söylemem gerekiyor ki bende o tas farın görüntüsüne hafif retro tarzına bitiyorum motorumun :) ama dediğim gibi tamamen zevk ve tarz olayı :)
KaPTaNHaSaN
11 Şubat 2013, 13:27
[QUOTE=alp_tunay;2907724]0 ını demedik :)
7- 10 arasında bir sürü SV var 2.el...
Ayrıca aynı segmentin motorları...
Hızlanmaları güçleri hatta şekilleri bile aşağı yukarı aynı....
Es geçilesi motor değil...
Dl nin uzun ömürlü motoru var.... Sağlam makina..[/. Sv alip napacak abi adam, hava filtresini 6 aybekleyenler var :) al er6 yi ban keyfine parca olarak fiyatlarda cok farklar yok gt ile ben er-5 e binerken o ayrimlarn yapiyordum son surat dersen izmir cevre yolundaki uzun uzadiya giden yokuslarda 205 i goruyorum duzde de 230 u var daha gidermi bilmem naked ya kask kafama gecti resmen zevk meselesi tabi oldum olasi hyo lara cok guvenemedim gitti :)
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO