Orijinalini görmek için tıklayınız : Calibre 250R Hyosung GT 250 R Honda CBR 250 R AnkeT
Xcopy20
18 Kasım 2012, 01:52
Evet Arkadaşlar 3 Marka Arasında Gidip Geliyorum Bumotoya Yakınım Şuanda Görünüş Olarak Ancak Motoran Ustası Bir Abimizin Arkadaşıydı Konuştum Benim Yanımdan Çıkmazsın Dedi...
Benimde Aklımda Çelişkiler Oluştu. Sizin Yorumlarınız Benim İçin Herşey Demektir Şimdiden Teşekkür Ediyorum..
furko2424
18 Kasım 2012, 01:57
tabikiiii cbr 250,cbr alabilecek durumun varsa hiç düşünme :cat:
MhmtcnKoral
18 Kasım 2012, 02:01
Hiç şüphesiz Hyosung derim yalnız 2008 sonrası modelleri öneririm.
hisvarlar
18 Kasım 2012, 02:07
Türkiye şartlarında en mantıklı cihaz cbr250 bu bir gerçek ancak motosiklet bir aşk olduğu için mantık devreden çıkıyor çoğu zaman. Ben 250cc racingler arasından hyosung gt250r ı seçtim kendim için. 250 Ninja hepsinden iyidir benim gözümde ancak yinede gt250r aldım çünkü göze hitap ediyor. Sonuçta 250cc ile fındık bir motor çok beklentiye gerek yok .
makseli
18 Kasım 2012, 02:10
Hyo bana göre çok kaba.
honda güzel
ama Calibre daha da güzel.
bana göre değil mi :)
SonpoL
18 Kasım 2012, 02:20
Evet Arkadaşlar 3 Marka Arasında Gidip Geliyorum Bumotoya Yakınım Şuanda Görünüş Olarak Ancak Motoran Ustası Bir Abimizin Arkadaşıydı Konuştum Benim Yanımdan Çıkmazsın Dedi...
Benimde Aklımda Çelişkiler Oluştu. Sizin Yorumlarınız Benim İçin Herşey Demektir Şimdiden Teşekkür Ediyorum..
Deseydin sen de; İşin ne? Yaparsın diye...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:15 ----------
Mantık evliliği istiyorsan Cbr. Farklı olmak istiyorsan Calibre. Sıradan olmak istiyorsan Gt 250r. Bu da benim özetimdir ;).
Fakat bu 3 modelin arasın da en iyi spor sürüşü sağlayan model tartışmasız calibre. Nedeni ise rakiplerin de olmayan ve sertlik ayarı bulunan ön amortisörler, iyi bir aerodinami ve performansın yanında düşük bir tüketim.
Son karar senin.
Zippo's
18 Kasım 2012, 02:28
Şimdi bu modelleri karşılaştırırken biraz irdelemek gerek.Şahsen hepsinin farklı avantajları ve dezavantajları var.
CBR 250 Tek silindir,26.4 beygir,yakıtı az ve kaliteli.Fiyatı 9.900.Yedek parça fiyatı ucuz,servis sıkıntısı yok.Honda her zaman servis ve yedek parça konusunda 1 adım önde.Satarken fazla zarar etmezsiniz.
Hyosung GT 250R Çift silindir,Kore malı,29 bg,yakıtı cbr a göre biraz daha fazla,yedek parçası CBR 250 ye göre çok çok pahalı,hor kullanmadıkça üzmeyecek güçlü ve görüntüsü güzel bi motor.Satarken biraz zarar edebilirsiniz.Bence işçiliği cbr 250 ye göre bir tık düşük.Sıfır fiyatı 9.800
Calibre 250 yi sağolsun SonpoL arkadaşımız sayesinde tanıdık.Sanırım 24-25 beygir.Tek silindir su soğutmalı.Sıfırı 7800 TL.Bi çinliye göre gayet iyi gibi gözüküyo.Yakıtıda az.Görüntüsü ve sesi gerçekten hoş,alınabilir.
Yani bu 3 seçenek içinde kullanıcı kitlesi bence biraz farklı oluyo.Eğer ss tadı almak istiyosak,güçlüde olsun görüntüsü olsun istiyosak tartışmasız gt250r bence.Cbr ve calibreye göre çok kalıplı ama görüntüsü ve çizgileri biraz kaba.Kesinlikle yenilenmesi lazım.Ama yine de bu 3 motor için ss tadını veren tek motordur bence.Ben bakımlarını düzenli yaparım,apaçi gibi zorlamam,gözüm gibi bakarım ve ss görüntü istiyorum,ikinci eli fazla önemli değil diyen için bire bir.
Cbr 250 sport touring bence.Tam ss cilere değil de,masraf çıkarmasın,az yaksın,bakımı yedek parçası ucuz olsun sorunsuz gitsin diyenler ve görüntüye fazla önem vermeyenler için güzel bi seçenek.
Calibre görüntü isteyenler için bire bir.Bi çinliye göre çok donanımlı.Parça kalitesi muhteşem olmasada fena değil gibi gözüküyo.Hani fazla para vermeyeyim,ben bakımını yapar güzel güzel kullanırım,görüntüsü yeter diyenler için güzel bi seçenek.Boyut olarak gt 250r a göre ufak kalsada çizgileri daha modern.
Ben şahsen şuan alacak olsam,ss sevdiğim için gt250r alırım.Calibre piyasaya yeni girdi,motoru fazla zorlayan biri değilim ama bi arıza vs çıktığında çabuk soğuyan işkillenen biriyim.gt 250 r ın artık az çok kronik sorunları ne olduğunu biliyoruz.Aldıktan sonra kaliteli lastik,balata vs değiştirilip kullanıldığında sıkıntısız binilir.
gokocan92
18 Kasım 2012, 04:03
Şimdi bu modelleri karşılaştırırken biraz irdelemek gerek.Şahsen hepsinin farklı avantajları ve dezavantajları var.
CBR 250 Tek silindir,26.4 beygir,yakıtı az ve kaliteli.Fiyatı 9.900.Yedek parça fiyatı ucuz,servis sıkıntısı yok.Honda her zaman servis ve yedek parça konusunda 1 adım önde.Satarken fazla zarar etmezsiniz.
Hyosung GT 250R Çift silindir,Kore malı,29 bg,yakıtı cbr a göre biraz daha fazla,yedek parçası CBR 250 ye göre çok çok pahalı,hor kullanmadıkça üzmeyecek güçlü ve görüntüsü güzel bi motor.Satarken biraz zarar edebilirsiniz.Bence işçiliği cbr 250 ye göre bir tık düşük.Sıfır fiyatı 9.800
Calibre 250 yi sağolsun SonpoL arkadaşımız sayesinde tanıdık.Sanırım 24-25 beygir.Tek silindir su soğutmalı.Sıfırı 7800 TL.Bi çinliye göre gayet iyi gibi gözüküyo.Yakıtıda az.Görüntüsü ve sesi gerçekten hoş,alınabilir.
Yani bu 3 seçenek içinde kullanıcı kitlesi bence biraz farklı oluyo.Eğer ss tadı almak istiyosak,güçlüde olsun görüntüsü olsun istiyosak tartışmasız gt250r bence.Cbr ve calibreye göre çok kalıplı ama görüntüsü ve çizgileri biraz kaba.Kesinlikle yenilenmesi lazım.Ama yine de bu 3 motor için ss tadını veren tek motordur bence.Ben bakımlarını düzenli yaparım,apaçi gibi zorlamam,gözüm gibi bakarım ve ss görüntü istiyorum,ikinci eli fazla önemli değil diyen için bire bir.
Cbr 250 sport touring bence.Tam ss cilere değil de,masraf çıkarmasın,az yaksın,bakımı yedek parçası ucuz olsun sorunsuz gitsin diyenler ve görüntüye fazla önem vermeyenler için güzel bi seçenek.
Calibre görüntü isteyenler için bire bir.Bi çinliye göre çok donanımlı.Parça kalitesi muhteşem olmasada fena değil gibi gözüküyo.Hani fazla para vermeyeyim,ben bakımını yapar güzel güzel kullanırım,görüntüsü yeter diyenler için güzel bi seçenek.Boyut olarak gt 250r a göre ufak kalsada çizgileri daha modern.
Ben şahsen şuan alacak olsam,ss sevdiğim için gt250r alırım.Calibre piyasaya yeni girdi,motoru fazla zorlayan biri değilim ama bi arıza vs çıktığında çabuk soğuyan işkillenen biriyim.gt 250 r ın artık az çok kronik sorunları ne olduğunu biliyoruz.Aldıktan sonra kaliteli lastik,balata vs değiştirilip kullanıldığında sıkıntısız binilir.
2011 bir GT250R'a sahibim ve sadece lastiğini değiştirdim şuana kadar 8 aydır motor bende "0" km almıştım. Onun dışında servise gitmedi motor henüz, allahta göstermesin. Sıradan bir motor da olsa SonpoL'a göre İyidir tavsiye ederim :)
eren özer
18 Kasım 2012, 04:26
Hyosung Kawasaki Haricinde diğer 250cc lerle karşılaştırılmayacak kadar üstün
Marka takıntın yoksa Hyo al 2008 sonrası Onlarda kesici ve enjeksüyon var 2008 öncesi alanlar Motorda kesici olmadığından 200 görmeye çalışmış Sonra Kol çıkarma vs durumlar olduğu için Hyoda kötü bir imaj oluşmuş Tıpkı Z Moto gibi Kawasakide Öyle Japon Motorsiklet Zincirinini En büyük Firması Yaptığı Ürünler satış Rekorları Kırıyor ama Tr de En az satılan ürün oluyor Distribütör yüzünden Yedek parça Sıkıntısı sebebi ile ve Pahalı olduğundan
Ben Alacak olsam 250cc Altı kesinlikle Honda almam Sebeb Çok pahalı Ve diğer markalara göre gücü yok ve tip yok hiç bir modelinde
250cc üstü dersende Az yaktığı için ve ucuz olduğu için alırım az yakıyor amma ona görede güç VAR Misal Nc700 50 hp Rakipleri 80,100 Hatta 750 Lilik rakipleri 110 hp neredeyse
SonpoL
18 Kasım 2012, 04:27
2011 bir GT250R'a sahibim ve sadece lastiğini değiştirdim şuana kadar 8 aydır motor bende "0" km almıştım. Onun dışında servise gitmedi motor henüz, allahta göstermesin. Sıradan bir motor da olsa SonpoL'a göre İyidir tavsiye ederim :)
La Goko ne demek SonpoL'a göre iyidir :D. Model miyim olm ben... Adam bana mı binecek :P? Calibre'ye göre iyidir demek istedin galiba? Yoksa SonpoL da o motoru sever, sen onun sıradan dediğine bakma mı diyorsun :D. Bu konuya hemen açıklık getirmeliyiz :D.
Bu arada yanlış anlaşılmasın. Yeni nesil Gt250r'lar gayet başarılı. Yiğidi öldür, hakkını yeme demişler. Sıradanlıktan kastım şudur: İlk çıktığından beri aynı tasarım. İnsanların gözü alıştı. O mana da dedim :).
Phoenixs
18 Kasım 2012, 09:48
:) kalite arıyorsan tabi ki Honda ama ben görünüş istiyorum diyorsan Honda nın minnak arka tekeri ve çelimsiz duruşu hyo ile calibre nin çok gerisinde ama tek silindir yakıt avantajını unutmamak lazım :) amacın görünüş ise bumoto çok havalı ama hala yeteri kadar yaygın değil hyosung gibi ama fiyat olarak çok uygun bundan sonra sı senin maddi imkanına bağlı :)
çelikatlı
18 Kasım 2012, 12:01
bumoto sonpol arkadaşımıza plaket vermeli.gerçekten tek başına anlatıyor paylaşıyor çabalıyor takdire şayan.ben tebrik ediyorum gerçekten motorunu bukadar seven ve marka takıntısı olmayan insanları çok seviyorum..
konuya dönersek bumoto ya bi şans verilmesi lazım diye düşünüyorum. sen niye hyo aldın derseniz hyo gibisi yok:)
ytcksl
18 Kasım 2012, 13:12
anket sonucuna tiklarken herkes kullandigi motoru tikliyor galiba. yoksa hoysong gibi agir, kullanimi rahatsiz, orasi burasi patlayan motor neden birinci gelsinki.
ozgurakman
18 Kasım 2012, 13:22
anket sonucuna tiklarken herkes kullandigi motoru tikliyor galiba. yoksa hoysong gibi agir, kullanimi rahatsiz, orasi burasi patlayan motor neden birinci gelsinki.
sen hiç hyosung'u araştırmamışsın anlaşılan. hangi motorun ırzına geçersen, o motor patlar :)
eren1903
18 Kasım 2012, 14:59
hala hyosung' u bilmeden konuşan çok. kesinlikle hyosung diyorum ben. honda ss değil zaten. bumoto' ya nedense ısınamadım ben, çinli diye olabilir. :)
2013 hyosung' larda galiba çift far olacakmış. tam bilmiyorum resimleri öyleydi.
edit: 2013' te tek far olacakmış büyük ihtimalle.
sercan2667
18 Kasım 2012, 16:11
BuMotoyu sürdüm.Kesinlikle amacım kötülemek değil.Yorumum.
Artı Yönleri
Görüntüsünün güzel olması.Amortisör ayarlanması.
Çift disk olması.Sesinin gerçekten tek silindirliler arasında çok tok, çok güzel bir sesinin olması.
Hızlanması.Direksiyon açısı, vücut pozisyonu kısmı gayet normal.
Eksi Yönleri
Enjeksiyon Yok.
Servis-Yedek Parça problem değil ama.Piyasaya yeni giren veya bilinmeyen motor ve marka için insanların kafalarındaki genel anlamda tereddüt.
1.Viteste takur tukur.Bir vurma sesi vardı.Düşük devirlerde.Rahatsız etti.
teodor
18 Kasım 2012, 19:03
Yanlış anlaşılmasın ben motor tavsiyesi verecek kadar donanımlı birisi değilim,aksine buradan akıl alıyorum ancak :
Neredeyse 3 haftadır bir kardeşimize motor alacağız diye kabus görmeye başladık.Bana hangi fotoğraf makinesini alsam Nikon mu Canon mu abi diyenlere de aynı cevabı veriyorum.Eş değer iki modeli önünüze koyar abi hangisini alayım.İçine hangisi siniyorsa sen seç kafa kafaya özellikleri var derim.Fotoğraf makinelerinin teknik özellikleri hemen hemen aynı ancak dış body yapısı bile sizi kendine aşık edebilir.
Aynı 3 modelden hangisini seçelim diye düşünürken,2.el ilanlara bakarken hopp gidip Honda bayisinden CBR 250 r aldık.Sebebine gelince:
-Kardeşimiz sanayi,servis köşelerinde koşturacak bir tip değil.(Diğerleri servis köşelerinde koşturur demiyorum,biz kulaktan dolma da olsa servis kalitesine güveniyoruz)
-Yakın çevresinde Honda servisi var.
-3 motora da bindi,baktı.Siyah Honda'ya binince gözlerinin parladığını gördüm.Hyo'ya binince yapısından dolayı korktuğunu söyledi.Sanki o bana hakimmiş gibi geldi dedi.Bumoto için yok abi ya sevmedim,kaliteli gelmedi dedi.
-2. elde satmak istese çok da kayıp yaşamayacak.
Bakın bu da işin teknik olmayan,görsel ve işitsel boyutu :) Silindir,soğutma,teker çapı bir kenara itilip seçim yapıldı.Sonuçta kullanacak kişi sizsiniz,siz mutlu olmadıktan sonra gidip Goldwing alsanız neye yarar.
Ben çok haddimi aşmadan uzuyorum,cümlelerim nacizanedir efendim.
Görkem_
18 Kasım 2012, 21:21
Bu yazdıklarım coğunluğu kendi yorumumdur.Objektif olmamış olabilirim ama gerçek düşüncelerim bunlar.20 yıl sonra bu modelleri hatırladığımdada bu düşüncelerim hala geçerli olucak.
Cbr = Kötü yanları : Tek silindir
SS falan değil alakası yok
Performans bakımından bence 3-5 yıl sürülmicek bi motor, belli bi süre sonra güç bakımından sıkar ve insan cc yükseltmek isteyebilir.
Bence görüntü olarak / kalıp olarak hiç bi albesini yok, caddelerdede pek bi dikkat cekmiyo.
İyi yanları : Yedek parça / Servis / Yakıt / Bakım maliyeti
Sonucta cbf, ybr sürenlerin japon kalitesinden şaşmadan tarzımı hafiften değiştirip biraz daha spor bi motora biniyim diyenlerin tercihi oluyo.
Yeni başlayanlarda da öyle; araştırıyolar, öyle saçma yorumlarla karşılaşıyolarki... Yukarda bi tane var hyosung'a sallamış gene biri, e insan baya bi şüpheye düşüyo.Yeni başlayanlarda icleri rahat ede ede hondayı alabilir, hem sürüş pozisyonundan dolayı motor hakimiyeti de daha kolay olur.
Yani tamamen mantık evliliği.
Bumoto = Ne olursa olsun CİN MALI! Bu motora sahip olanlar var forumda, lütfen kişisel almasınlar.Ben kendi düşüncelerimi yazarım, hemde bilgi ve tecrübe sahibi biri olarak.Zamanında 3 tane cin malı motor aldım/kullandım, hepsinde ayrı illet ayrı kanser oldum, en son cin malına bineceğime motora hiç binmem daha iyi dedim. Fuarda gördüm, uzaktan cok hoşuma gitti, "dur bi bakiyim belki cin malı değildir" dedim, bazen cin malı distribütörlerinin getirdikleri motorlar cin malı olmuyo: misal mondial aggressive, hyosung... Sonra üstüne oturdum ve bu ne ya dedim resmen, o devir göstergesinin kağıdı sanki A4 kağıda cıktı alınmışta makasla kesilmiş gibi.. Gidonla oynadım sağ sol yaptım, yok dedim bu safkan cin.
Hyosung : İyi yanları : 250 cc racing sınıfında görüntü olarak kalıp olarak rakipsiz.(Yeni Ninja 300 r ı saymıyorum)
Kalite olarak en cok şüpheye düşüren model olsada işin gerçeği öyle değil(Çinlileri saymıyorum).Ben ilk hyomu alırken olmadı satar cbf alırım mantığıyla yola cıktım.Şimdi cbf e gülerek bakarım ancak.
Safkan bi ss'dir = Son hız, 0-100, Arka lastik, Oturuş pozisyonu, Depo...
Sürüş keyfi iyidir= oturuş pozisyonu + gösterge (eski kasa gösterge favorimdir),
Park ettiğinde oturduğun mekandan izlemesi iyidir.
Bi japon makine kaç binde rektifiye isterse, hyodada bu durum cok farklı değildir ve gene aynı şekilde bakımına ve kullanımına göre değişiklik gösterir.
Kötü yanları : Ufak tefek bi iki kronik sorunu var; ayaklık müşürü bozulmassa olmaz sanki ! :) Birde sigorta/elektrik problemi.
mete_han
18 Kasım 2012, 22:07
Hyo Gt 250 R İşgal Kuvvetleri görev başında :P
ben marka kaygısıyla cbr 250 r dedim ama hyo gerçeği görmezden gelinemez...:queen:
Alper Kaya
18 Kasım 2012, 22:13
anket sonucuna tiklarken herkes kullandigi motoru tikliyor galiba. yoksa hoysong gibi agir, kullanimi rahatsiz, orasi burasi patlayan motor neden birinci gelsinki.yav sen değilmiydin motoru yağsızlıktan kitleyen hamdolsun hyo da öle yağ yakma olayları yok :D hem herkez bindiği motoru tıklasaydı ankette honda sollar geçerdi nereye dönsem siyah cbr250r sanki belediyeler ücretsiz dağıtıyor :D (hehehe :D polemik mod on :D )
Zippo's
18 Kasım 2012, 22:18
yav sen değilmiydin motoru yağsızlıktan kitleyen hamdolsun hyo da öle yağ yakma olayları yok :D hem herkez bindiği motoru tıklasaydı ankette honda sollar geçerdi nereye dönsem siyah cbr250r sanki belediyeler ücretsiz dağıtıyor :D (hehehe :D polemik mod on :D )
La sende bi ara cbr 250 düşünmüyo muydun :)
Alper Kaya
18 Kasım 2012, 22:24
La sende bi ara cbr 250 düşünmüyo muydun :)böle şeyleri özelden yaz arkadaşım :D
enginar
18 Kasım 2012, 22:27
Ninja 250yi neden koynamdın merak ettim doğrusu. Yeni başlıyorsan eğer cbr 250 senin için en uygunu olacaktır oturuş pozisyonundan ötürü. Diğer motorlar için arkadaşlar yeteri kadar şey söylemişler. Altın elbiseli adamı da izle derim motor almadan önce.
Alper Kaya
18 Kasım 2012, 22:30
Ninja 250yi neden koynamdın merak ettim doğrusu. Yeni başlıyorsan eğer cbr 250 senin için en uygunu olacaktır oturuş pozisyonundan ötürü. Diğer motorlar için arkadaşlar yeteri kadar şey söylemişler. Altın elbiseli adamı da izle derim motor almadan önce.ninja 250r neden koymamış 1- calibreden cok daha diğerlerindende 2-3 bin tl daha pahalı 2-göstergesi hamdolsun cok dikkat cekiyor harika maşşalahı var o paraya :D 3- hyonun parçası bile onun yanında beleş kalıyor :D 4-makina aksamı olarak 10 numara alet sözüm yok yağ gibi maşşallah ama daha gelirli kişilere hitap ediyor bence :)
zongoku
19 Kasım 2012, 03:51
hyo al lastik değiştir, çiçek gibi bak bişeycik olmaz akaaarrrrrr giderrrrsiiiinnnnnnnnn tadından yenmez :cat:
gokocan92
19 Kasım 2012, 04:19
La Goko ne demek SonpoL'a göre iyidir :D. Model miyim olm ben... Adam bana mı binecek :P? Calibre'ye göre iyidir demek istedin galiba? Yoksa SonpoL da o motoru sever, sen onun sıradan dediğine bakma mı diyorsun :D. Bu konuya hemen açıklık getirmeliyiz :D.
Bu arada yanlış anlaşılmasın. Yeni nesil Gt250r'lar gayet başarılı. Yiğidi öldür, hakkını yeme demişler. Sıradanlıktan kastım şudur: İlk çıktığından beri aynı tasarım. İnsanların gözü alıştı. O mana da dedim :).
Abi içiniz fesat yaa sizin :) " Sıradan bir motor da olsa SonpoL'a göre İyidir tavsiye ederim " düşük cümle yazmışım işte doğrusu " SonpoL'a göre Hyosung sıradan bir motor da olsa tavsiye ederim " olucaktı :) Tövbe tövbee :))
Xcopy20
19 Kasım 2012, 05:29
Arkadaşlar ve Benden büyük Abilerim Hepinize Çok Teşekkür Ediyorum Değerli Yorumlarınız İçin Konuma Yorum Atmanız Şereflendirdi Zaten..
Benim Kafamda Şöyle Şekillendi
Cbr 250R Yakıt Konusundan Güzel ve Sağlam Makine Sonuçta Bir Markası Var Ancak Görüntü Hiç Yok Benim Gözümde Touring Gibi Olsada Honda Olması Al Bu Motoru Yıllarca Bin Gibi geliyor...
Ninja 250R Yakıt Konusunda Çok Şikayet Duydum Bundan Ankete Eklemek İstemedim Ve Hız Konusunda Düşük Duyumlarıma Göre..
Hyosung 250R Görüntü Bakımından Heybetli Enjeksiyonlu Olsada Çok Yakıyor Şikayetlerini Gördüm Ama Güçlü Olması ve Topspeedinin Yüksek Olması Albenisi Ancak Kafa Yapısını Hiç Beğenmedim Sadece Bu Yüzden Sürekli Düşündürüyor Beni Sağlam ve Motor Aksamında Sıkıntı Yaratmayacak Servislere Çok Düşürmeyecek Bir Motor..
Calibre 250R Görüntüsü Beni Kendisine Büyüledi Gözlerin Üstümde Olacagı Kuşkusuz (: Kendime Yakın Hissettiriyor Ama Topspeedinin 160 Max Gibi Gözüküyor Hız Tutkusu Biraz Var İçimde Ancak Racinge İlk Geçişim Oldugundan Dolayı Hyosunga Göre Biraz Daha Kibar Olması Beni Zorlamayacak Olmasıda Kendisine Yakın Hissettiriyor ve Fiyatıda Ekonomik Sonuçta SonPoL Kardeşimizn Sayesinde Kmde 16 Kuruş Gibi Bir Rakam Yaptıgını Ögrendik Yakıtının Çok Ekonomik Olması Güzel Ve Diger 250Rlara Göre Sesinin Güzel Olması.. Ancak Korkularım Şunlar Calibre Hakkında Çin Malı Olması Sürekli Arıza Yapmasından Korkumam Büyük Korkum Görüntüsü Eksozu Yakıtı Performası Çekiş Gücü Lafım Yok Ama Arıza Bakımından Korkuyorum Tek Bu Konuda Bir Aydınlatmaya İhtiyacım Var /:
SonpoL
19 Kasım 2012, 05:48
Arkadaşlar ve Benden büyük Abilerim Hepinize Çok Teşekkür Ediyorum Değerli Yorumlarınız İçin Konuma Yorum Atmanız Şereflendirdi Zaten..
Benim Kafamda Şöyle Şekillendi
Cbr 250R Yakıt Konusundan Güzel ve Sağlam Makine Sonuçta Bir Markası Var Ancak Görüntü Hiç Yok Benim Gözümde Touring Gibi Olsada Honda Olması Al Bu Motoru Yıllarca Bin Gibi geliyor...
Ninja 250R Yakıt Konusunda Çok Şikayet Duydum Bundan Ankete Eklemek İstemedim Ve Hız Konusunda Düşük Duyumlarıma Göre..
Hyosung 250R Görüntü Bakımından Heybetli Enjeksiyonlu Olsada Çok Yakıyor Şikayetlerini Gördüm Ama Güçlü Olması ve Topspeedinin Yüksek Olması Albenisi Ancak Kafa Yapısını Hiç Beğenmedim Sadece Bu Yüzden Sürekli Düşündürüyor Beni Sağlam ve Motor Aksamında Sıkıntı Yaratmayacak Servislere Çok Düşürmeyecek Bir Motor..
Calibre 250R Görüntüsü Beni Kendisine Büyüledi Gözlerin Üstümde Olacagı Kuşkusuz (: Kendime Yakın Hissettiriyor Ama Topspeedinin 160 Max Gibi Gözüküyor Hız Tutkusu Biraz Var İçimde Ancak Racinge İlk Geçişim Oldugundan Dolayı Hyosunga Göre Biraz Daha Kibar Olması Beni Zorlamayacak Olmasıda Kendisine Yakın Hissettiriyor ve Fiyatıda Ekonomik Sonuçta SonPoL Kardeşimizn Sayesinde Kmde 16 Kuruş Gibi Bir Rakam Yaptıgını Ögrendik Yakıtının Çok Ekonomik Olması Güzel Ve Diger 250Rlara Göre Sesinin Güzel Olması.. Ancak Korkularım Şunlar Calibre Hakkında Çin Malı Olması Sürekli Arıza Yapmasından Korkumam Büyük Korkum Görüntüsü Eksozu Yakıtı Performası Çekiş Gücü Lafım Yok Ama Arıza Bakımından Korkuyorum Tek Bu Konuda Bir Aydınlatmaya İhtiyacım Var /:
Ben calibre'nin ilk nesiller de olduğu söylenen, hararet problemi olmasına karşın yol yapan ve motoru yakan arkadaş dışında bir şeyini duymadım. Duyanlar veya bilenler varsa, lütfen beni konu da aydınlatsınlar. Biz de kulanıyoruz ve paylaşımlarını yapıyoruz. Seçenekte olan diğer markalar gibi kendini kanıtlamış bir model değil calibre. Ve gerçekten biraz zamana ihtiyacı var. Fakat diğer Çin'liler ile kesinlikle karıştırılmamalı. Çünkü calibre'nin üstün de gerçekten bir emek var ve boş bir model değil. En büyük avantajı ise söylediğin gibi fiyatıyla tükecinin karşısına çıkması...
Arıza yapmasından korkuyorum diyorsun. Ne alırsan al, kimse sana arıza yapmayacağının garantisini veremez ki. Bu biraz da kullanımla alakalı şeyler. Servisin müdahalesi, senin kullanımın, yol şartları derken sorunlarla karşılaşabilir veya karşılaşmayabilirsin.
Eğer kafam tamamiyle rahat olsun diyorsan ben sana cbr öneriyorum.
3 modelin de kendine göre avantajları ve dezavantajları var. İyice düşünüp, ona göre kararını kendin vermelisin. Yoksa bu anketin sonucun da calibre'nin kazanmayacağı baştan belliydi :). Çünkü henüz yeni ve ön yargıyla yaklaşılan bir model. Fakat ne demişler; Zaman her şeyin ilacıdır ;).
Xcopy20
19 Kasım 2012, 05:57
Ben calibre'nin ilk nesiller de olduğu söylenen, hararet problemi olmasına karşın yol yapan ve motoru yakan arkadaş dışında bir şeyini duymadım. Duyanlar veya bilenler varsa, lütfen beni konu da aydınlatsınlar. Biz de kulanıyoruz ve paylaşımlarını yapıyoruz. Seçenekte olan diğer markalar gibi kendini kanıtlamış bir model değil calibre. Ve gerçekten biraz zamana ihtiyacı var. Fakat diğer Çin'liler ile kesinlikle karıştırılmamalı. Çünkü calibre'nin üstün de gerçekten bir emek var ve boş bir model değil. En büyük avantajı ise söylediğin gibi fiyatıyla tükecinin karşısına çıkması...
Arıza yapmasından korkuyorum diyorsun. Ne alırsan al, kimse sana arıza yapmayacağının garantisini veremez ki. Bu biraz da kullanımla alakalı şeyler. Servisin müdahalesi, senin kullanımın, yol şartları derken sorunlarla karşılaşabilir veya karşılaşmayabilirsin.
Eğer kafam tamamiyle rahat olsun diyorsan ben sana cbr öneriyorum.
3 modelin de kendine göre avantajları ve dezavantajları var. İyice düşünüp, ona göre kararını kendin vermelisin. Yoksa bu anketin sonucun da calibre'nin kazanmayacağı baştan belliydi :). Çünkü henüz yeni ve ön yargıyla yaklaşılan bir model. Fakat ne demişler; Zaman her şeyin ilacıdır ;).
Cbr Görüntü Yok Parası Çok Hyosung da Heybet Var Kanıtlamış Kendini Kafa Yok Ama İşte Hep Hayalini Kurdugum Racing'i Tek Kafa Yapısıyla Silip Atıyor Ancak Herşeye Rağmen Bu Anketi Açtım Herkezin Görüşü Benim İçin Bir Yön Demek ...
Senin Yaptıgın Km Kadar Ne Arızalar Aldın Aydınlatırsan İyi Olacak Bildigim Bir Su Akıtma Problemiydi Sanırım... Calibrenin İsmini Dahi Duymamışken Birden Bu Forumda Calibreyi Sevdiren Kişide Sensin (:
SonpoL
19 Kasım 2012, 06:03
Cbr Görüntü Yok Parası Çok Hyosung da Heybet Var Kanıtlamış Kendini Kafa Yok Ama İşte Hep Hayalini Kurdugum Racing'i Tek Kafa Yapısıyla Silip Atıyor Ancak Herşeye Rağmen Bu Anketi Açtım Herkezin Görüşü Benim İçin Bir Yön Demek ...
Senin Yaptıgın Km Kadar Ne Arızalar Aldın Aydınlatırsan İyi Olacak Bildigim Bir Su Akıtma Problemiydi Sanırım... Calibrenin İsmini Dahi Duymamışken Birden Bu Forumda Calibreyi Sevdiren Kişide Sensin (:
Ben motorumu ilk teslim aldığım da başka bir akü takmalarını istedim. Taktılar da. Fakat o akü bozukmuş ve bu da konjektöre yük bindirmiş. Dolayısı ile konjektörüm arızalandı. Onun dışında en son bazı değişiklikler yaptım ön dişli değişimi gibi motoruma. Takip ediyor ve biliyorsundur belki. Bu dişli değişimi sanırım benim fark edemediğim bir titreşim olayına sebep oldu. Titreşim den dolayı radyatörüm de ufak bir çatlak oluşmuş, o sebeple su sızdırıyordu. Onu da ufak bir kaynakla hallettik bir sıkıntım yok şu anda.
Yazdıklarım yine şu sonuca geliyor: Servis ve kullanıcı hatası.
Bu arada, amacım motosikleti sevdirmek değil. Sadece yeni bir model olduğu için kullanıcı yorumlarımı aktarmaktır. Neyi yaşıyorsam, onu yazıyorum. Sevip, sevmemek size kalmış. Ben kullanıcı olarak memnunum. Diğer insanların görüşleri beni pek ilgilendirmiyor açıkçası...
Tolga Can
19 Kasım 2012, 13:50
Hyosung GT250 R diyorum. Kalıplı güzel bir motor. tavsiye ederim. 2010-2012 modellerini :cat:
Drayke
19 Kasım 2012, 14:27
Çinli alıp motor sevdana başlamadan kan doğrama... ismi-cismi-boyası badanası-kafası tası nasıl olursa olsun :) ,hyosung performans görüntü olarak hoş bir motor,ama bazı servislerin söylediğine göre silindir açılarındaki mühendislik hatadan dolayı kol çıkartıyor diyorlar.yakıtı fazladır-servisi-yedek parçası çok pahalı...efendi efendi kullanımda sorun çıkartmaz ama gt250r performansı ve iri cüssesiyle efendi kullanıma hiç tahammülü olmayan bir alet :)
cbr 250r öneririm sana ; yakıtı azdır,yedek parcası çok ucuzdur,servis çok yaygındır,bakımları üzmez seni,alırkende-satarkende 2 eli hem kuvvetlidir hemde zarar etmezsin...
artorroad
19 Kasım 2012, 16:01
2012 Model hyosung al derim. Çift silindir, güç ve tork ta daha iyi. Malzeme kalitesi de çok iyi. Ancak Hondaya göre birazcık fazla yakar. Hyosung işçiliğide çok iyi. 2008 sonrası modellerin kalite sorunları da yok denecek kadar az.
Her zaman derim, modelleri yakından görmeden de net karar almayın. Hyo lara yakından bakınca ne kadar harika modeller olduğunu fark edeceksiniz.
otopsici
19 Kasım 2012, 16:10
Çinli alıp motor sevdana başlamadan kan doğrama... ismi-cismi-boyası badanası-kafası tası nasıl olursa olsun :) ,hyosung performans görüntü olarak hoş bir motor,ama bazı servislerin söylediğine göre silindir açılarındaki mühendislik hatadan dolayı kol çıkartıyor diyorlar.yakıtı fazladır-servisi-yedek parçası çok pahalı...efendi efendi kullanımda sorun çıkartmaz ama gt250r performansı ve iri cüssesiyle efendi kullanıma hiç tahammülü olmayan bir alet :)
cbr 250r öneririm sana ; yakıtı azdır,yedek parcası çok ucuzdur,servis çok yaygındır,bakımları üzmez seni,alırkende-satarkende 2 eli hem kuvvetlidir hemde zarar etmezsin...
merak ettim cbr da ucuz olup ta hyoda pahalı olan bir parça söyler misiniz?
bu arada merak ediyorum hep servisi iyidir filan geyiği dönüyor acaba bu honda peşin parasını verdikleri halde 4 ay sonra motoru getiriyorsa yedek parça olmayınca ne yapıyor
Alper Kaya
19 Kasım 2012, 16:23
Çinli alıp motor sevdana başlamadan kan doğrama... ismi-cismi-boyası badanası-kafası tası nasıl olursa olsun :) ,hyosung performans görüntü olarak hoş bir motor,ama bazı servislerin söylediğine göre silindir açılarındaki mühendislik hatadan dolayı kol çıkartıyor diyorlar.yakıtı fazladır-servisi-yedek parçası çok pahalı...efendi efendi kullanımda sorun çıkartmaz ama gt250r performansı ve iri cüssesiyle efendi kullanıma hiç tahammülü olmayan bir alet :)
cbr 250r öneririm sana ; yakıtı azdır,yedek parcası çok ucuzdur,servis çok yaygındır,bakımları üzmez seni,alırkende-satarkende 2 eli hem kuvvetlidir hemde zarar etmezsin...hyo mla 7-8litrenin altına düşmüyom cok yakıyor alalhım ya :D yakıtı fazlaimiş bilende bilmiyende konusuyor :D
merak ettim cbr da ucuz olup ta hyoda pahalı olan bir parça söyler misiniz?
bu arada merak ediyorum hep servisi iyidir filan geyiği dönüyor acaba bu honda peşin parasını verdikleri halde 4 ay sonra motoru getiriyorsa yedek parça olmayınca ne yapıyortayfur abi cbr125-250r yeni kasa parçaları gerçekten hyoya göre makul :D
Syanur
19 Kasım 2012, 17:53
...hyosung performans görüntü olarak hoş bir motor,ama bazı servislerin söylediğine göre silindir açılarındaki mühendislik hatadan dolayı kol çıkartıyor diyorlar....
:queen: :queen: :queen: .... ::koop::
::biggrinn::alkiis::
Felon
19 Kasım 2012, 18:02
Bence hyo bu ankette olmamalı bisikletlerle motosikletler karşılaştırılmamalı diyorum :) Şöyle bi karşılaştırma olsun :P
http://p1.bikepics.com/2012/05/26/bikepics-2407019-800.jpg
Phoenixs
19 Kasım 2012, 18:03
Bence hyo bu ankette olmamalı bisikletlerle motosikletler karşılaştırılmamalı diyorum :) Şöyle bi karşılaştırma olsun :P
http://p1.bikepics.com/2012/05/26/bikepics-2407019-800.jpg
Çok hoş bi resim :) cidden
mete_han
19 Kasım 2012, 18:13
aman arkadaşlar hyocularla atışmayın sakın...sonra perişan olursunuz ....:queen::queen:
http://img7.ressim.net/out.php/i6370898_adsiz20.bmp (http://ressim.net/i/6370898)
ilgili video...zamanında iddaya bile girmiştim hyo konusunda ama itin kıçına soktular beni...:queen::P o yüzden hyosunga laf yok...:thumleft:
http://www.youtube.com/watch?v=aoT3XLf4MXg
....
Felon
19 Kasım 2012, 20:32
Hyosung kullanıcıları gizli tarikattır ayağınızı denk alın :))
metci
19 Kasım 2012, 20:37
Hyosung kullanıcıları gizli tarikattır ayağınızı denk alın :))
En çok senin oyunu merak ettim, arada sırada aşık oluyorsun, arada sırada isyan ediyorsun hyo'ya malum :mrgreen:
Hala hyo mu diyorsun?
otopsici
19 Kasım 2012, 21:46
sorduğum soruya halen cevap gelmemiş demekki sadece işkembeden atıyormuş bu hondacılar
brooklynnn
19 Kasım 2012, 22:50
cbrnin parca fiyatlarini bilmeden yorum yapan okumus cahilleri gordukce uzuluyorum
hondanin servisi boldur iyidir ( hepsi degil )
Parca fiyatlari uygundur
Tek silindir uygun yakar ama titresim wardir
Hyonun kafa yapisi bence motorun seklini bozan kisim
Degisse super olacak
Zippo's
20 Kasım 2012, 00:03
merak ettim cbr da ucuz olup ta hyoda pahalı olan bir parça söyler misiniz?
bu arada merak ediyorum hep servisi iyidir filan geyiği dönüyor acaba bu honda peşin parasını verdikleri halde 4 ay sonra motoru getiriyorsa yedek parça olmayınca ne yapıyor
Cbr 250 de sağ grenaj 60-90 arası bişeydi.Alt sakal 24 lira.Kuyruk 45 lira.Kafa grenajı komple 100 lira.vites pedalı 20 küsür.yeter mi ?
Felon
20 Kasım 2012, 00:21
sorduğum soruya halen cevap gelmemiş demekki sadece işkembeden atıyormuş bu hondacılar
abi cbr ın tek artısı yedek parça uygunluğu.dostmusun düşmanmısın o nasıl soru yahu :queen:
Ufuk İnkaya
20 Kasım 2012, 01:03
Hyo diyorum. Herkesin malı kendine güzeldir hangisini alsan onu seveceksin bunu bil. Fakat bir keresin de hyo'dan inip cbr a binince altımda ybr varmış gibi geldi bunu da göz önünde bulundur, bir motoro kalıbı gösteririr :)
otopsici
20 Kasım 2012, 16:21
cbrnin parca fiyatlarini bilmeden yorum yapan okumus cahilleri gordukce uzuluyorum
hondanin servisi boldur iyidir ( hepsi degil )
Parca fiyatlari uygundur
Tek silindir uygun yakar ama titresim wardir
Hyonun kafa yapisi bence motorun seklini bozan kisim
Degisse super olacak
sorum cevap ver sen asıl okumuş cahil (şüpheliyim ya)
soru sordum cevabını istiyorum veremiyorsan konuşma
Cbr 250 de sağ grenaj 60-90 arası bişeydi.Alt sakal 24 lira.Kuyruk 45 lira.Kafa grenajı komple 100 lira.vites pedalı 20 küsür.yeter mi ?
link rica edeyim lütfen mümküse servis orjinal
SonpoL
20 Kasım 2012, 17:13
Fabrika'dan öğrenmiş olduğum (ayriyeten servisler de geçerli olan) calibre'ye ait bazı yedek parça fiyatları:
- Yan grenaj komple sağ-sol (tek): 85 TL.
- Yan grenajların orada bulunan siyah renkli hava peteği sağ-sol (tek): 45 TL.
- Far grenajı: 45 TL.
- Komple far: 165 TL.
- Arka amortisör: 155 TL.
- Ön amortisör(tek): 365 TL.
- Benzin Deposu: 305 TL
- Benzin Depo Kapağı: 25 TL.
Bu fiyatlara kargo dahil değilmiş. Bir de Şubat ayın da bumoto web sitesi üzerinden tüm modellerin yedek parça ve fiyat listeleri sergilenecekmiş.
Alper Kaya
20 Kasım 2012, 17:25
Fabrika'dan öğrenmiş olduğum (ayriyeten servisler de geçerli olan) calibre'ye ait bazı yedek parça fiyatları:
- Yan grenaj komple sağ-sol (tek): 85 TL.
- Yan grenajların orada bulunan siyah renkli hava peteği sağ-sol (tek): 45 TL.
- Far grenajı: 45 TL.
- Komple far: 165 TL.
- Arka amortisör: 155 TL.
- Ön amortisör(tek): 365 TL.
- Benzin Deposu: 305 TL
- Benzin Depo Kapağı: 25 TL.
Bu fiyatlara kargo dahil değilmiş. Bir de Şubat ayın da bumoto web sitesi üzerinden tüm modellerin yedek parça ve fiyat listeleri sergilenecekmiş.lan 305tl depomu olur benim depom 1600tl :D
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO