PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Calibre 250R Hyosung GT 250 R Honda CBR 250 R AnkeT



Sayfa : 1 [2] 3 4

Pistolero_10
20 Kasım 2012, 17:46
çin mallarının kalitesi parasına göre değişir her çin malı dandik olacak diye bir şey yok.sorun ithalatçılarda ülkemize gelen mallar ucuz çin malları.ben geçenlerde çin malı dokunmatik telefon aldım 100 liraya. dokunmatiği tuşlu telefonlardan beterdi ama aynısından 350 liraya da var gayet güzel.Yani demek istediğim calibreye şans vermek lazım en azından piyasadaki çinli motorlardan çok çok kaliteli gözüküyor.

Chronix
20 Kasım 2012, 17:49
Fabrika'dan öğrenmiş olduğum (ayriyeten servisler de geçerli olan) calibre'ye ait bazı yedek parça fiyatları:

- Yan grenaj komple sağ-sol (tek): 85 TL.
- Yan grenajların orada bulunan siyah renkli hava peteği sağ-sol (tek): 45 TL.
- Far grenajı: 45 TL.
- Komple far: 165 TL.
- Arka amortisör: 155 TL.
- Ön amortisör(tek): 365 TL.
- Benzin Deposu: 305 TL
- Benzin Depo Kapağı: 25 TL.

Bu fiyatlara kargo dahil değilmiş. Bir de Şubat ayın da bumoto web sitesi üzerinden tüm modellerin yedek parça ve fiyat listeleri sergilenecekmiş.

hyosung

arka amortisör 450
ön amortisör takım 3800
komple far 700
ön göğüs grenajı takım 400
benzin deposu 1500
depo kapağı 80 tl
egzost 2800 tl..

sadece şu parçalarla yeni motor alırım:mrgreen:

Syanur
20 Kasım 2012, 18:03
hyosung

arka amortisör 450
ön amortisör takım 3800
komple far 700
ön göğüs grenajı takım 400
benzin deposu 1500
depo kapağı 80 tl
egzost 2800 tl..

sadece şu parçalarla yeni motor alırım:mrgreen:

Şimdi...Ön amortisör takımının fiyatına bak... Depo? Calibrenin deposundan nekadar daha iyi olabilir ki ~5 katı fiyatı var acaba? Peki ya altı üstü bir depo kapağı -kapaktır en nihayetinde yahu- bir grenaj parası etmeli mi ?? Ve egzoz... O paraya 250cc dünyasına egzoz üreten en kral markaların ful titanyum egzoz sistemini alırsın.

Sanki biri bizi düdüklüyor, ha? :)

Bir de bunlar sanırım Kuralkanın fiyatları. Asıl referansı hyosungsource.com daki fiyatlar belirler bence. Orada kaç para bu parçalar ona bakmak lazım...

(Benim 125lik hyonun ön takımı 800TL gibi bişeydi sanki. Belkide 1 tanesiydi...)

otopsici
20 Kasım 2012, 18:04
Parçalasak mı acaba

Chronix
20 Kasım 2012, 18:15
Parçalasak mı acaba

benim motor da 2 egzost var yani 6000 lira.. zengin oldum:queen:



Bir de bunlar sanırım Kuralkanın fiyatları. Asıl referansı hyosungsource.com daki fiyatlar belirler bence. Orada kaç para bu parçalar ona bakmak lazım...

(Benim 125lik hyonun ön takımı 800TL gibi bişeydi sanki. Belkide 1 tanesiydi...)

hyosungsource ta uyandı bence .. özellikle gt 250 modelin parçaların da gözle görülen bir fiyat artışı var.. yani kargo parası ile düşündüğünüz de 30 50 tl kârdasın..

seigen
20 Kasım 2012, 19:38
sorum cevap ver sen asıl okumuş cahil (şüpheliyim ya)
soru sordum cevabını istiyorum veremiyorsan konuşma


link rica edeyim lütfen mümküse servis orjinal
http://d1211.hizliresim.com/13/n/g3kft.png

Servisin ekspertiz listesinde birçok parça fiyatı yazılı. Tatmin oldun mu?

Zippo's
20 Kasım 2012, 19:52
http://d1211.hizliresim.com/13/n/g3kft.png

Servisin ekspertiz listesinde birçok parça fiyatı yazılı. Tatmin oldun mu?

Olmaz,biz yalan söylüyoruz :) Bunu da sen hazırlamışsındır :P

ozgurakman
20 Kasım 2012, 20:22
Olmaz,biz yalan söylüyoruz :) Bunu da sen hazırlamışsındır :P

parça fiyatlarında herşey güzel de, bi sinyal 119 lira 40 kuruş :jocolor:

40 kuruşla da 4 tane sakız alıp müişteri temsilcilerine dağıtıyorlar heralde :queen:

otopsici
20 Kasım 2012, 22:45
http://d1211.hizliresim.com/13/n/g3kft.png

Servisin ekspertiz listesinde birçok parça fiyatı yazılı. Tatmin oldun mu?
arkadaş bunun sağıyla solu arasında 20 tl fark var milliyetçimidir nedir bu firmalar

acayüp
20 Kasım 2012, 23:13
Honda cılar açık ara fark bekliyordu sanırım :)
Koca honda camiası bir avuç çapulcu hyosungcuya haddini bildirmelidir. Bu iş burda bitmez. :queen:

Not :Ön amortisör borusu ile komple amortisörü aynı kefeye koymayın .

Görkem_
21 Kasım 2012, 02:55
Şimdi...Ön amortisör takımının fiyatına bak... Depo? Calibrenin deposundan nekadar daha iyi olabilir ki ~5 katı fiyatı var acaba? Peki ya altı üstü bir depo kapağı -kapaktır en nihayetinde yahu- bir grenaj parası etmeli mi ?? Ve egzoz... O paraya 250cc dünyasına egzoz üreten en kral markaların ful titanyum egzoz sistemini alırsın.

Sanki biri bizi düdüklüyor, ha? :)

Bir de bunlar sanırım Kuralkanın fiyatları. Asıl referansı hyosungsource.com daki fiyatlar belirler bence. Orada kaç para bu parçalar ona bakmak lazım...

(Benim 125lik hyonun ön takımı 800TL gibi bişeydi sanki. Belkide 1 tanesiydi...)
O parayı haketsin yada haketmesin...Depo emin ol, calipreden 5 kat daha iyi.Depo kapağıda önemli bi parça, düşünsene 10 bin km sonra tam kapanmıcak hafif aralık kalıyo, koku falan yapıyo... uğraşılırmı hiç...

Egzoz konusunda haklısın 800-1000 tl ye full carbon egzozlar var..

alp_tunay
21 Kasım 2012, 03:13
Oha... Hyo nun parça fiyatlarına bak... Vallaha şaşırdım...
İlginç...

Hayatta işim olmaz... :queen:

Xcopy20
21 Kasım 2012, 08:01
Arkadaşlar Parça Fiyatlarını Okumamla Birlikte İrkildim Diyebilirim (:
Şunu Şurda Kavradım Motoru Alırken Hızı Falan Bir Kenara Parça Fiyatlarına Dikkat Etme Gerektiğini Anladım Ufak Bir Yatmada Hyosungla Ayağımız Kırılsa Diyelim Ona Üzülceğimize Parça Fiyatına Oturup Ağlamamız Gerekcek Sanırım :))

Calibre Bu Konuda Baya Baya İlerletmiş Kendisini Sonuçta Racingde Yeniyim Yanda Yatabiliriz Taklada Atabiliriz Kaza Bu Sonuçta Calibre Gerçekten Çok İyiymiş Parça Konusunda...

Felon
21 Kasım 2012, 13:40
Parça fiyatlarından ilk kim bahsetti çıksın ortaya :pr: :P Foyamız ortaya çıktı gençler bu başlıkta koşarak uzaklaşıyoruz :queen:

makseli
21 Kasım 2012, 13:46
arkadaş bunun sağıyla solu arasında 20 tl fark var milliyetçimidir nedir bu firmalar

hee niye :)

Zippo's
21 Kasım 2012, 13:46
O parayı haketsin yada haketmesin...Depo emin ol, calipreden 5 kat daha iyi.Depo kapağıda önemli bi parça, düşünsene 10 bin km sonra tam kapanmıcak hafif aralık kalıyo, koku falan yapıyo... uğraşılırmı hiç...

Egzoz konusunda haklısın 800-1000 tl ye full carbon egzozlar var..

Yapma allah askina.calibre den iyi olabilir ama o kadar fiyatida hak etmiyo.Hele egzost...hyo tu zaten 0 aliyosun egzosu 5 bin km sonra karariyo

SonpoL
21 Kasım 2012, 14:13
O parayı haketsin yada haketmesin...Depo emin ol, calipreden 5 kat daha iyi.Depo kapağıda önemli bi parça, düşünsene 10 bin km sonra tam kapanmıcak hafif aralık kalıyo, koku falan yapıyo... uğraşılırmı hiç...

Egzoz konusunda haklısın 800-1000 tl ye full carbon egzozlar var..

İyi derken, mesela nesi iyi? Depo kendisi benzin filan mı üretiyor :P? Yedek parça fiyatları kabul edilemeyecek kadar uçuk maalesef. Kim nerde desin, 250'lik sınıf çoğunlukla geçiş için kullanılır. Ve bir arıza meydana geldiğin de, üretim maliyeti belli olan bir motosiklet için litrelik parça fiyatları almanın manası yok :). Bu sınıfta amaç ekonomidir. Ön amortisör takımı 3.800 TL diyorsunuz. 2.000 TL'ye bile 1000RR, R1 ön amortisör takımı almak mümkün.


hyosung

arka amortisör 450
ön amortisör takım 3800
komple far 700
ön göğüs grenajı takım 400
benzin deposu 1500
depo kapağı 80 tl
egzost 2800 tl..


Egzoz, benzin deposu ve ön amortisör takımı, 8.000 küsur TL para yapıyor! Demek ki tüm parçaları eklesek 20.000 TL'ye yakın bir tutar çıkacak karşımıza. Bence calibre ve cbr da fiyatlar olması gerektiği gibi. Anormallik Hyo'da :).

GP500-1st
21 Kasım 2012, 16:05
Hyosung un aldığı kısımlar

+ görünüş
+ performans
+ ses

Hondanın aldığı kısımlar

+ oturuş pozisyonu
+ yakıt tüketimi
+ yedek parça fiyatı
+ yaygın ve uygun fiyatlı servis
+ markası
+ İkinci el değeri
+ motor ömrü( bu konuyu hyocular kabul etmeyecek yağ yakar falan diyecek ama iki motoruda sürekli sıkıştırarak kullanılsın ben bu durumda hyosunga daha çok güveniyorum hondadan diyen yalan söyler)

Görüldüğü gibi hondanın dövdüğü madde sayısı 2 katından fazla... Buda konuya Hyosungçuların niye Osmanlı akıncıları gibi Allah Allah diyerek yetiştiklerini açıklıyor:P

Şimdi ben bu durumda A'mıdiyim B'midiyim C'midiyim:queen:

otopsici
21 Kasım 2012, 16:21
Hyosung un aldığı kısımlar

+ görünüş
+ performans
+ ses

Hondanın aldığı kısımlar

+ oturuş pozisyonu
+ yakıt tüketimi
+ yedek parça fiyatı
+ yaygın ve uygun fiyatlı servis
+ markası
+ İkinci el değeri
+ motor ömrü( bu konuyu hyocular kabul etmeyecek yağ yakar falan diyecek ama iki motoruda sürekli sıkıştırarak kullanılsın ben bu durumda hyosunga daha çok güveniyorum hondadan diyen yalan söyler)
Görüldüğü gibi hondanın dövdüğü madde sayısı 2 katından fazla... Buda konuya Hyosungçuların niye Osmanlı akıncıları gibi Allah Allah diyerek yetiştiklerini açıklıyor:P

Şimdi ben bu durumda A'mıdiyim B'midiyim C'midiyim:queen:
aynı yola çıkan hyocular ile hondacılar var sitede sor bakalım daha 500 km yapmadan hangisi motorunu eline alıp boynunu büküp evine dönmüş
bu arada gir bütün forumlara bak motor ömrü en düşük çinlilerden sonra honda dır ksini ıspatlarım diyen yaln söylüyordur

Chronix
21 Kasım 2012, 16:50
Egzoz, benzin deposu ve ön amortisör takımı, 8.000 küsur TL para yapıyor! Demek ki tüm parçaları eklesek 20.000 TL'ye yakın bir tutar çıkacak karşımıza. Bence calibre ve cbr da fiyatlar olması gerektiği gibi. Anormallik Hyo'da :).

Elektrik aksamı tüm parçalar 6500 TL
Motor aksamı tüm parçalar 14000 TL
Şase aksamı 30000 TL.


yiyor mu hea yiyor mu:mrgreen:

Mengu16
21 Kasım 2012, 16:56
Kanuni'nin distribütörlüğünü yaptığı bütün motorlarda bu anormallik var. 2000 liralık breton 125'in parçalarını toplasan 5-6 bin lira tutar. Halbuki yedek parçacılardan cg parçalarını toplasan herşey dahil 3 bin lirayı mümkün değil geçmez.

GP500-1st
21 Kasım 2012, 16:59
aynı yola çıkan hyocular ile hondacılar var sitede sor bakalım daha 500 km yapmadan hangisi motorunu eline alıp boynunu büküp evine dönmüş
bu arada gir bütün forumlara bak motor ömrü en düşük çinlilerden sonra honda dır ksini ıspatlarım diyen yaln söylüyordur

Hocam ben burda şunu demek istiyorum, Honda su soğutmasından dolayı sıkıştırılmaya daha dayanıklı bir motor. ben çok fazla tırsmadan basarım cbr'la ısınırmı hararet yaparmı canı çıkarmı diye düşünmem. Ha oldu ki motoru indirdim giderim hondaya servis itiraz etmeden yenisini takıyor zaten... Hyoda böylemi?

Bide ikinci elde 45 bin km deki CBR250 mi yoksa 45 bideki hyosung umu tercih edersin? objektif ol... Yada kaç kişi bu kilometredeki hyosungu Hondaya yeğler güvenip alır? Bu kilometredeki iki motorun elden çıkarma süreleri yada fiyatları ne olur...

dogus2006
21 Kasım 2012, 17:12
Hocam ben burda şunu demek istiyorum, Honda su soğutmasından dolayı sıkıştırılmaya daha dayanıklı bir motor. ben çok fazla tırsmadan basarım cbr'la ısınırmı hararet yaparmı canı çıkarmı diye düşünmem. Ha oldu ki motoru indirdim giderim hondaya servis itiraz etmeden yenisini takıyor zaten... Hyoda böylemi?

Bide ikinci elde 45 bin km deki CBR250 mi yoksa 45 bideki hyosung umu tercih edersin? objektif ol... Yada kaç kişi bu kilometredeki hyosungu Hondaya yeğler güvenip alır? Bu kilometredeki iki motorun elden çıkarma süreleri yada fiyatları ne olur...
Aman hocam honda servisi filan vardır bu yazdıklarınızı görürse :)

acayüp
21 Kasım 2012, 18:16
Hyosung zengin motoru arkadaş. Ilımlı zenginler etrafa çaktırmamak için alıp kullanıyor. :P Mülayim zengin motoru . Gidip ezik fakir hondası alıcak değiliz ya.

Syanur
21 Kasım 2012, 19:01
Hondanın aldığı kısımlar

+ oturuş pozisyonu
+ yaygın ve uygun fiyatlı servis
+ markası
+ İkinci el değeri
+ motor ömrü

Bu sefer katılmıyorum sana... Kaybettin beni :P

Oturuş pozisyonu göreceli bir durum. 600lük SS'e hazırlanmak isteyen yada sadece SS sürüş pozisyonu isteyen birisi için de Hondanın oturuşu - puan demektir. Bu durum amaçla alalakı...
Servis Honda'da yaygın gibi ama daha uygun olduğunu hiç sanmıyorum. Olsa olsa birbirine yakın uygunluktadır...
Markası diye bişey kalmadı benim gözümde artık... Hem "markası" nedir, ne demektir? Hindistanda, tayvanda yaptıkları aletleri satıyorlar... Ciddi ciddi hyonun daha kaliteli olabileceğini düşünüyorum. Japonyada üretilmediğini herkes bildiğine göre "marka" diye bir durum bence söz konusu değil...
Motor ömrü konusuna da katılmıyorum. 2 sinin de yeterince uzun ömürlü olduğunu düşünüyorum. Kullanmasını bildikten sonra çinli motor bile 10 yıl dayanıyor... Kullanmasını bilmeyene hiçbir motor kar etmez.

diye düşündüm biran... :)


Elektrik aksamı tüm parçalar 6500 TL
Motor aksamı tüm parçalar 14000 TL
Şase aksamı 30000 TL.

yiyor mu hea yiyor mu:mrgreen:

Sanırım 50.000 TL den daha fazla tutuyor... hımmmm.... pretty much! :) 0km Multistrada alınabilir bu paraya.... Çinlilerden 5 kat kaliteli olunca böyle oluyor demekki.. :)

acayüp
22 Kasım 2012, 17:04
Hocam ben burda şunu demek istiyorum, Honda su soğutmasından dolayı sıkıştırılmaya daha dayanıklı bir motor. ben çok fazla tırsmadan basarım cbr'la ısınırmı hararet yaparmı canı çıkarmı diye düşünmem. Ha oldu ki motoru indirdim giderim hondaya servis itiraz etmeden yenisini takıyor zaten... Hyoda böylemi?

Bide ikinci elde 45 bin km deki CBR250 mi yoksa 45 bideki hyosung umu tercih edersin? objektif ol... Yada kaç kişi bu kilometredeki hyosungu Hondaya yeğler güvenip alır? Bu kilometredeki iki motorun elden çıkarma süreleri yada fiyatları ne olur...

Ben hiç 45 binde motor görmedim :) 90 model cbr 600 bile daha 27 binde :)
20 yıldır 30 bin üzeri motorlar sadece benim sattıklarım oldu başkasında hiç göremedim. Hatta benim sattığım kişiden alan kişide kendi motorumu görüyordum sattığım km nin yarısında . :)

Ayrıca biraz girişimcilik ruhu ile 3er 5 er hyosung modellerden alıp yedek parça işine girmeyi düşünüyorum. 1 e 50 kazandırıyor :rendeer: Forum üyelerine bi güzellik yaparım :)

otopsici
22 Kasım 2012, 21:07
Hocam ben burda şunu demek istiyorum, Honda su soğutmasından dolayı sıkıştırılmaya daha dayanıklı bir motor. ben çok fazla tırsmadan basarım cbr'la ısınırmı hararet yaparmı canı çıkarmı diye düşünmem. Ha oldu ki motoru indirdim giderim hondaya servis itiraz etmeden yenisini takıyor zaten... Hyoda böylemi?

Bide ikinci elde 45 bin km deki CBR250 mi yoksa 45 bideki hyosung umu tercih edersin? objektif ol... Yada kaç kişi bu kilometredeki hyosungu Hondaya yeğler güvenip alır? Bu kilometredeki iki motorun elden çıkarma süreleri yada fiyatları ne olur...
hiç bişey demiyecem gir siteye bak hiç 20 bini geçmiş honda var mı ülem adamın motoru 2000 model
garaj motoru sadece pazar 100 km kullandım yazıyo
peki bu bağdat caddesinde egzostunu bağırtarak gezen ipneler kim her gece
sorduğun soruya cevaben:
ben motosiklet olayına başladığımda benim bir ustam vardı hayatımda onun sözünden çıkmadım
hondalar 60 bini hayatta görmez derdi mutlaka alırsın motoru eline
şimdi cbf 150 geyiği dönecek biliyorum o yüzden peşin cevap yazıyorum 15 bini görmeden kaçı sekman değiştirmiş sorun
(metehan'ı polemiğe çekiyorum çaktırmayın)
ve ben hayatımda birtane bile 40 bini görmüş honda görmedim
kesinlikle ve kesinlikle ikisi arasında kalsam hyosung alırım hiçbir çift silindir motor tek silindir motor kadar yıpranmaz
adı sanı veya markası ne olursa olsun
(kullanıcının eşşekliği hariç)

-unnamed-
22 Kasım 2012, 21:53
hyo cular bana kızacak ama;
hem hyo kullandım, ara verdikten sonra da cbr aldım...
hyo yu yaklaşık 6000 km kullandım....
ikisinin arasında ki farkları rahatlıkla dile getirebilirim;
hyo'nun hızlanması anlık kaçışları, rüzgar direnci çok iyidir...
iyi gider...
virajı yoktur ama freni vardır...
virajda kafa bi yere, kuyruk bi yere gider...
trafiğin felç olduğu durumlarda sizide felç eder, çünkü direksiyonu tam kırdığınızda eliniz muhtemelen gidonla, depo arasına sıkışacaktır...
bunun yanı sıra her yağ değiştirmesinde, yağ filtresinden çıkan çapaklar gözünüzü korkutmaz değildir hani...
cbr'a gelince;
vibrasyonu vardır, anlık kaçışları iyi değildir (hyo'ya göre), rüzgar direnci iyi değildir...
lakin virajı çok iyidir, frenide virajı kadar iyidir...
malzeme kalitesi açısından, hyo yanına yaklaşamaz derim...
servise gittiğinizde yağ boşaltılırken özellikle bakarsınız ama ne çapak görürsünüz nede başka birşey...
sürüş pozisyonu daha rahattır...
sonuçta Honda'dır...


bu arada istersen'de satıyorum cbr'ı daha 2 aylık..güzel bir fiyata verebilirim:cherry::cherry:

Syanur
22 Kasım 2012, 22:08
hondalar 60 bini hayatta görmez derdi mutlaka alırsın motoru eline
şimdi cbf 150 geyiği dönecek biliyorum o yüzden peşin cevap yazıyorum 15 bini görmeden kaçı sekman değiştirmiş sorun
ve ben hayatımda birtane bile 40 bini görmüş honda görmedim(sorunsuz demek istedin galiba)

Hocam abarttın bira. Hatta biraz değil çok fena abarttın...

Mengu16
22 Kasım 2012, 22:10
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-motor-mekanik-hasarlidir-105752775/detay
25 binde honda kol çıkarmış :P

otopsici
22 Kasım 2012, 22:23
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-motor-mekanik-hasarlidir-105752775/detay
25 binde honda kol çıkarmış :P
şimdi alın buda size kapak diyecem ayıp olacak :bounce:

Zippo's
22 Kasım 2012, 23:42
şimdi alın buda size kapak diyecem ayıp olacak :bounce:

Bu ilani aradim.km 25 bin degil,cok daha fazlasi oldugunu kendisi bile tam olarak hatirlamadigini oylesine yazdigini soyledi

-unnamed-
23 Kasım 2012, 00:02
Hocam abarttın bira. Hatta biraz değil çok fena abarttın...
katılmamak elde değil...
Honda'nın tüm modellerini geçtim, sadece cbr1100xx'in motor ömrüne bakılması kâfidir...

MeTaL
23 Kasım 2012, 02:39
Honda nın 500 cc ye kadar olan modelleri dışında Honda iyi motordur. Ha 500 cc altı iyi değil mi? Elbetteki iyi fakat Japon elinden çıkmadığından ve sadece Honda patentli olduğundan orjinal (üretim ve montaj) bir Japon kadar verimli olmayabilir.

Birçok Japon firma işçilik maliyetlerini düşürmek adına zaten Çin de patent sahibi olarak motor üretiyor fakat kalite kontrolü yapılarak üretiliyor bu motosikletler. Siz her ne kadar "Çin malı" desenizde eğer Honda standartlarına uygun değilse zaten ihraç edilmiyor. Yamaha, Honda, Sym, Kawasaki, Suzuki ve adını hatırlayamadığım birçok Japon markası 2003 den bu yana 500 cc ye kadar olan birçok modelini Çin de imal ettiriyor. Ama mühendislik ve Arge nin başında herzaman adı olan markanın mühendisi bulunuyor. Yani siz CBR 125 veya 250 yi beğenmiyorsanız bu Çin de üretilmesinden değil, Honda nın öyle yapmasından oluyor. Unutmayın ki az önce saydığım Japon markalarının çoğu 4.000 tL lik motorun üstüne 5.000 tL de marka parası, yaygın servis ağı ve müşteri memnuniyeti parası alır. Yani bir nevi hava parası ödersiniz.

Şahsen ben yukardaki ankette tercihimi gözdem olan Hyosung dan yana kullandım. En azından Honda nın aldığı marka parasının yarısını alır benden ve bana güç + istikrar verir. Hyosung sen ona ne verirsen sana aynısını veriyor, iyi bir kullanıcıysan 50.000 km anahtar deydirmeden kullanırsın. Yok sen motora kötü davranıyorsan o da sana kötü davranır.

Tabii bir gerçekte var ki bir Hyosung ismi bir Honda kadar güven veremez. Bir Honda da bir Aprilla veya Ducati kadar, en azından şimdilik ...

alp_tunay
23 Kasım 2012, 04:02
hiç bişey demiyecem gir siteye bak hiç 20 bini geçmiş honda var mı ülem adamın motoru 2000 model
garaj motoru sadece pazar 100 km kullandım yazıyo
peki bu bağdat caddesinde egzostunu bağırtarak gezen ipneler kim her gece
sorduğun soruya cevaben:
ben motosiklet olayına başladığımda benim bir ustam vardı hayatımda onun sözünden çıkmadım
hondalar 60 bini hayatta görmez derdi mutlaka alırsın motoru eline
şimdi cbf 150 geyiği dönecek biliyorum o yüzden peşin cevap yazıyorum 15 bini görmeden kaçı sekman değiştirmiş sorun
(metehan'ı polemiğe çekiyorum çaktırmayın)
ve ben hayatımda birtane bile 40 bini görmüş honda görmedim
kesinlikle ve kesinlikle ikisi arasında kalsam hyosung alırım hiçbir çift silindir motor tek silindir motor kadar yıpranmaz
adı sanı veya markası ne olursa olsun
(kullanıcının eşşekliği hariç)
Abarttıkça abartmışsın... Hatta kekini de kabartmışsın... :)
Yahu neye dayanarak yazdın bunu anlamadım...
Kaç kere hondaya bindin?...
Ne kadar süredir hyoya bindin...

.Kulaktan dolma şeylere inanma...
Benim motor 250 lik...
Honda
90 model..
52bin milde...
Tek silindir...
Ve hala orjinal motor..Açılmamış....
Ve en kötü kullanımla 50 bin daha yapar durumda....

Tezin burda çürüyor...
Ha biraz araştırayım son tesini de çürütürüm...
Aslında eminim yanıldığına ama kanıt göstermem lazım...

Aslında örnek alınacak bir başlık....
Bir yanda herkesin güvendiği, dünyanın kabul ettiği bir marka,
Öte tarafta alternatif olarak tutunmaya çalışan bir marka....

Gel de kıyasla... :P

izmirian
23 Kasım 2012, 04:24
Honda 1000 rr icin bakimlari aksatilmazsa 400000 km motor omru veriyor. Belki en hizli motorlari yapmiyor olabilir ancak dunyada kalite ve guvenilebilirlik denince honda ve toyota cok ayri bir yerdedir. Ayrica honda cbr 250 maksimum degil optimumdur. Zaten pistte bir rekabetci mucadele icin kullanilmayacaksa bana sorarsaniz 10-20-50 km daha hizli olmasi benim icin muhim bir ustunluk degildir . Gunluk hayatimin %90 inda gerek araba gerek motor ile yaptigim ortalama hiz 70 i gecmez yine %80 de araba ile bile 130 u gecmem. Demekki benim gibi bir kullanici icin bambaska kriterler muhim. Amac sekil se ben honda nin marka imaji konusunda zaten kanuni hyosung st (ismi bile olmamis) den iyi olacaktir. Elbette ki hep sunu savunuyorum kisi kullanirken mutlu oldugu motora binmeli insanlarin mutlu oldugu degil.

Alper Kaya
23 Kasım 2012, 04:54
Yapma allah askina.calibre den iyi olabilir ama o kadar fiyatida hak etmiyo.Hele egzost...hyo tu zaten 0 aliyosun egzosu 5 bin km sonra karariyoyalan valla yalan onlar dünyadan habersiz benim suanki egsozum ilk aldığım günden daha parlak bakım yapmayı bilcen hacı birazcık metal parlatıcı ile güneşte göz alıyor valla :D düzenli olarak parlatırım sararmış egsoza gelemem :D

---------- Post added at 04:54 ---------- Previous post was at 04:52 ----------


Hyosung un aldığı kısımlar

+ görünüş
+ performans
+ ses

Hondanın aldığı kısımlar

+ oturuş pozisyonu
+ yakıt tüketimi
+ yedek parça fiyatı
+ yaygın ve uygun fiyatlı servis
+ markası
+ İkinci el değeri
+ motor ömrü( bu konuyu hyocular kabul etmeyecek yağ yakar falan diyecek ama iki motoruda sürekli sıkıştırarak kullanılsın ben bu durumda hyosunga daha çok güveniyorum hondadan diyen yalan söyler)

Görüldüğü gibi hondanın dövdüğü madde sayısı 2 katından fazla... Buda konuya Hyosungçuların niye Osmanlı akıncıları gibi Allah Allah diyerek yetiştiklerini açıklıyor:P

Şimdi ben bu durumda A'mıdiyim B'midiyim C'midiyim:queen: he tamam he öle :D

kamsea
23 Kasım 2012, 05:18
eğer sahibinden.com yerine ebay ve benzeri sitelerde daha doğrusu evrensel Honda Motorsikletleri kontrol ederseniz 100000 (yüzbin) Mili devirmiş motorsikletleri görebilirsiniz... "St Kanuninin sıfırı yerine Honda nın ölüsünü tercih ederim..."

Alper Kaya
23 Kasım 2012, 05:22
eğer sahibinden.com yerine ebay ve benzeri sitelerde daha doğrusu evrensel Honda Motorsikletleri kontrol ederseniz 100000 (yüzbin) Mili devirmiş motorsikletleri görebilirsiniz... "St Kanuninin sıfırı yerine Honda nın ölüsünü tercih ederim..."honda nın motor ömrüne sözüm yok ama şu stkanuni diyişiniz bile benim gözümde sizi cahil yapıyor stkanuni denilenşey basit bi etiketten başka hiç bişey değildir :) hala piyasada orjinal hyosung alın çin malını almıyın die satış yapanları gördükçe acaba bizim milletimiz cok saf temiz gerçeği bilmiyormu veya çokmu uyanık kurnaz üç kağıtçı milleti daleveraya mı getirmeye çalsıyor anlamış değilim :)

GP500-1st
23 Kasım 2012, 06:40
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-motor-mekanik-hasarlidir-105752775/detay
25 binde honda kol çıkarmış :P

İyi yine kol çıkardıysa Van Damme gibi alttan bacak arasına aparkat ta çıkarabilirmiş:P

otopsici
23 Kasım 2012, 09:11
Abarttıkça abartmışsın... Hatta kekini de kabartmışsın... :)
Yahu neye dayanarak yazdın bunu anlamadım...
Kaç kere hondaya bindin?...
Ne kadar süredir hyoya bindin...

.Kulaktan dolma şeylere inanma...
Benim motor 250 lik...
Honda
90 model..
52bin milde...
Tek silindir...
Ve hala orjinal motor..Açılmamış....
Ve en kötü kullanımla 50 bin daha yapar durumda....

Tezin burda çürüyor...
Ha biraz araştırayım son tesini de çürütürüm...
Aslında eminim yanıldığına ama kanıt göstermem lazım...

Aslında örnek alınacak bir başlık....
Bir yanda herkesin güvendiği, dünyanın kabul ettiği bir marka,
Öte tarafta alternatif olarak tutunmaya çalışan bir marka....

Gel de kıyasla... :P
İstisnalar kaideyi bozmazmış hocam
Mesela benim annemin çeyizlik buzdolabı halen çalışıyor
Tıkır tıkır hemde 40 yaşında makine
Gerisini sen düşün

GP500-1st
23 Kasım 2012, 11:16
Hyosungçuları kızdırmayalım ama Hondanın motor üretirken kendine kıyas aldığı markalar kawasaki, suzuki ve yamaha yani kendi ligindeki Japonlardır. Pazara motor sokarken ne yapsamda Şu Hyosung'un pazarından pay alsam diye bir sıkıntısı yoktur. Hondanın motor ömrü, kalitesi ve teknolojisi kawasaki ile kıyaslanır ve en az 80-100 bin yapmalıdır, yapmassa diğer Japonların karşısında aşırı imaj kaybı yaşar ve bunu göze alamaz... Bunlar 4 japonun içinde geçerlidir...

Şimdi Hyosung en az Honda kadar iyi hatta ondan daha sağlam üretimi bile yapıyor diyenler piyasaya aynı zamanda giren cbr125lerin durumuna baksınlar birde GT250R'nin. Hyosunların kaç kere motorları dağıldı, sert kullanımda elde kaldı? Kaç kişi hyosungla kanlı bıçaklı oldu.. 15-20 binden itibaren kranklar elde kaldı, motor yüksek ısıdan yağ yaktı yatak sardı.

Diğer yandan cbr125 ler de onca apaçinin elinden geçti ama motorunu kimse öldüremiyor. Arza yapma oranı çok düşük. Yatak sardıran krank kırdıran çok az...yüz kilometrede 3 litre yakan bir motor alan habire üstünde, 120-130 basma teker yapma peşinde. Kilometreleri en az 2-3 kere değişrtirlmiş çoğunun. Bu yüzden 2006-2007'ler en az 50-60 hatta binde şuan, Keza dylan150'lerde öyle... Çoğu hala saat gibi, sadece benzin atıp biniyor...Çoğunun derdi sadece kırık grenajlar veya kazalı şaseler...

Hyosung çuların düştüğü hata cbf150 gibi Hondanın kuryeler ve ticaret için tasarlanan bir motorunu kıyasa katmalarıdır... Bu motor faklı bir hadise...Bu motor kıyasa kalılıp 1000RR'yi dayanıksız zannedenler, diyenler var... Oysa Honda motor ömrü konusunda en iddialı Japondur, yıllardan beri bu böyle. Çoğu dergileri, medya Suzuki nin, kawasaki nin ömrü bilinmez, ama Hondanın motoru ölümsüzdür tabirini kullanır yıllardan beri... VFR750, 900RR, CBR1100 bu lakap takılmış motorlardan... CBF150 çıkancamı Honda motordan anlamaz oldu...

Hyosung'un bu kadar mazisi, geçmişi ünü varda bizmi bilmiyoruz?

GT-250R de iyi bir motor ama Hondayla, Kawasakiyle kıyasta sınıfta kalmıştır, malesef mazisi nija250, cbr 125 gibi bir motor değildir, Japon olayı burda devreye giriyor... Hala aksini iddia etmek yersiz:)

Hyosung'çuları kızdırma modu on:P

acun0
23 Kasım 2012, 11:55
honda yı bu kadar övmeyin. bence bu övgülere pek lyık değil. kullandığım motorları sıralayayım.
yamaha rx 135 -1992 model
titan 1999 model
honda titan s 2003 model
ybr 125 2005
cg 125 2006
suzuki gsf 600 s 2004
cbf 250 2006
cbr 600 f 2006
suzuki katana600 2008
sym hd 200 2006
kawasaki er 6 n 2008 ABS
sym gts 250 2006
r6 2006
cbr 1000 rr 2004
900 rr 1995
NİNJA 250 2008
ninja 250 2009
beverli 500 2007
kawasaki 250 klx
cbf 150 2011
cbr 250 R 2011
cbf 1000 2011
cbr 125 2012
crf 250 x 2009
er 6 n 2008 abs
bu motorlara sahip oldum. daha arada ufak tefek ybr ler falan geldi gitti. ama honda yı çok iyi tanırım. 4 japon üzerinde kıyaslama yaparsam yamaha ile sonları paylaşırlar. tek üstünlüğü servisi boldur.

acayüp
23 Kasım 2012, 12:21
Hyosungçuları kızdırmayalım ama Hondanın motor üretirken kendine kıyas aldığı markalar kawasaki, suzuki ve yamaha yani kendi ligindeki Japonlardır. Pazara motor sokarken ne yapsamda Şu Hyosung'un pazarından pay alsam diye bir sıkıntısı yoktur. Hondanın motor ömrü, kalitesi ve teknolojisi kawasaki ile kıyaslanır ve en az 80-100 bin yapmalıdır, yapmassa diğer Japonların karşısında aşırı imaj kaybı yaşar ve bunu göze alamaz... Bunlar 4 japonun içinde geçerlidir...

Şimdi Hyosung en az Honda kadar iyi hatta ondan daha sağlam üretimi bile yapıyor diyenler piyasaya aynı zamanda giren cbr125lerin durumuna baksınlar birde GT250R'nin. Hyosunların kaç kere motorları dağıldı, sert kullanımda elde kaldı? Kaç kişi hyosungla kanlı bıçaklı oldu.. 15-20 binden itibaren kranklar elde kaldı, motor yüksek ısıdan yağ yaktı yatak sardı.

Diğer yandan cbr125 ler de onca apaçinin elinden geçti ama motorunu kimse öldüremiyor. Arza yapma oranı çok düşük. Yatak sardıran krank kırdıran çok az...yüz kilometrede 3 litre yakan bir motor alan habire üstünde, 120-130 basma teker yapma peşinde. Kilometreleri en az 2-3 kere değişrtirlmiş çoğunun. Bu yüzden 2006-2007'ler en az 50-60 hatta binde şuan, Keza dylan150'lerde öyle... Çoğu hala saat gibi, sadece benzin atıp biniyor...Çoğunun derdi sadece kırık grenajlar veya kazalı şaseler...

Hyosung çuların düştüğü hata cbf150 gibi Hondanın kuryeler ve ticaret için tasarlanan bir motorunu kıyasa katmalarıdır... Bu motor faklı bir hadise...Bu motor kıyasa kalılıp 1000RR'yi dayanıksız zannedenler, diyenler var... Oysa Honda motor ömrü konusunda en iddialı Japondur, yıllardan beri bu böyle. Çoğu dergileri, medya Suzuki nin, kawasaki nin ömrü bilinmez, ama Hondanın motoru ölümsüzdür tabirini kullanır yıllardan beri... VFR750, 900RR, CBR1100 bu lakap takılmış motorlardan... CBF150 çıkancamı Honda motordan anlamaz oldu...

Hyosung'un bu kadar mazisi, geçmişi ünü varda bizmi bilmiyoruz?

GT-250R de iyi bir motor ama Hondayla, Kawasakiyle kıyasta sınıfta kalmıştır, malesef mazisi nija250, cbr 125 gibi bir motor değildir, Japon olayı burda devreye giriyor... Hala aksini iddia etmek yersiz:)

Hyosung'çuları kızdırma modu on:P

Kusura bakma ama eğer dediğin gibi bir istatistik olsaydı honda yerlerde sürünürdü.
Kaç kişi krank kırdı diyorsun hyosung için , honda için kaçbin kişi diye bahsi geçer. Birşeyi duymamış olman onun olmadığı anlamına gelmez.
Honda yapınca olur öyle şeyler denir. Ama piyasaya yeni girmiş bir markada olunca yer yerinden oynar . Bakınız bumoto calibre. Bir arkadaş motoru yemiş modelin kullanıcı konusunun ilk sayfasında ki kendi hatasınıda kabul etmesine rağmen bu motoru araştıran birisi daha ilk sayfada bu yazılanı görünce hayatı boyunca bu moto hemen motor kilitleyen sorunlu binilmeyecek bir model olarak aklında kalıcak. Hyosung içinde aynı şey oldu. Ama yıllardır da bunu iddia edenler de artık kendilerine inancını kaybetmeye başladı.
Çünki ortada örnek yok ilk zamanlar dışında da olmadı.
Ayrıca motor ilişkisi şu ekrandan öteye gitmeyen arkadaşlar burada ne görürlerse ona tabi oluyorlar.
Benim gibi motorların her yerine parmak atan birisi için herhangi bir markanın krank kırması kadar doğal birşey olamaz. Çünki krank kırmamış marka görmedim daha . İtalyanından japonuna kadar. Ama hyosung hiç görmedim . Ne tesadüf. ( dikkat ederim duymadım demiyorum görmedim diyorum )
Yani uzun lafın kısası sanal dan motorcu olanlar sadece rivayetlerle yaşar , söylentilerle yorumlar ve ona göre millete gaz verirler.
Adam burdan sana tavsiye verir ama daha eline lokma takımı alıp bir civata gevşetmeden afaki yorumlar yapar.
O yüzden her yazılana inanmayın.
Son zamanlarda klavye motorculuğu hat safhada.

Son söz : Kullanıcı hatası ile meydana gelmiş sorunları , markalara bk atmak için öne sürmek saçmalamanın dik alasıdır.

Mesela şu lcd tv çok dandik yere düşünce paneli kırılıyor .... mantıklımı ?

Ayrıca bak dediğim gibi sende kendinle çelişiyorsun. Cbf i kıyasa katmayın diyorsun. NEden ?
Ayrıca 1000 rr hakkında sanırım hiçbir bilgin yok .

NEdense halkımız güçlü olanın yanında olmayı çok seviyor. Sorun markalı bir makinede olunca hemen aklama çabası , markasız olunca boklama kampanyası yapıyor hemen. Kendilerine karı neyse.
1000 km de 1.5 - 2 lt yağ yakan 1000 rr ları yok canım uydurma onlar diye karşılarken , cbf 150 daha bakım kmsinin yarısına gelmeden yağın yarısından fazlasını bitirirken . Sorun olmuyor.

Tİme_shİft42
23 Kasım 2012, 12:24
Honda 1000 rr icin bakimlari aksatilmazsa 400000 km motor omru veriyor. Belki en hizli motorlari yapmiyor olabilir ancak dunyada kalite ve guvenilebilirlik denince honda ve toyota cok ayri bir yerdedir. Ayrica honda cbr 250 maksimum degil optimumdur. Zaten pistte bir rekabetci mucadele icin kullanilmayacaksa bana sorarsaniz 10-20-50 km daha hizli olmasi benim icin muhim bir ustunluk degildir . Gunluk hayatimin %90 inda gerek araba gerek motor ile yaptigim ortalama hiz 70 i gecmez yine %80 de araba ile bile 130 u gecmem. Demekki benim gibi bir kullanici icin bambaska kriterler muhim. Amac sekil se ben honda nin marka imaji konusunda zaten kanuni hyosung st (ismi bile olmamis) den iyi olacaktir. Elbette ki hep sunu savunuyorum kisi kullanirken mutlu oldugu motora binmeli insanlarin mutlu oldugu degil.

Katılıyorum :) Kawasaki bu kadar iyiyse Bu Honda bu kadar motoru kime satıyor :) Yakıt yüketimi fazla Kawanın Z750 bilmemne :) 8 lt yakıyor

acayüp
23 Kasım 2012, 12:33
Şu anda hyosung ile hondanın ismi yan yana gelmişse bu hyosungun başarısıdır. Ve unutmayın honda 100 senedir motor üretiyor hyosung 10 senedir. Biraz adil davranın.

Hondacılara gakdırma mod : ON
:cherry:

Ayrıca herkes bilirki sağlamlık konusunda önce suzuki gelir. Sonra honda .

ARCHANGEL
23 Kasım 2012, 15:06
Herşeye he deyip geçebiliyorumda,şu cbr 250 r ile gt 250 r arasında artıları eksileri yorumlayan arkadaşların "CBR 250 R'ın oturma pozisyonu daha rahat' demesine ayar oluyorum.Hem Super Suport,racing tarzı diye motor alacaksın hemde oturuş pozisyonu rahatsız diyeceksin, bu nasıl eleştiri yahu !!! Tam aksine bu alternatif motosikletler içinde SUPER SPORT RUHUNU TAŞIYAN TEK MOTOSİKLETTİR hyosung.Benden de hondacılara gakdırma mod: ON :)

alp_tunay
23 Kasım 2012, 16:26
İstisnalar kaideyi bozmazmış hocam
Mesela benim annemin çeyizlik buzdolabı halen çalışıyor
Tıkır tıkır hemde 40 yaşında makine
Gerisini sen düşün

Bu istisna değil ki...
200.000 küsür km de arkadaşımın motoru... Hala açılmadı motoru...
120 binde twister var arkadaşımda...
Daha sayayım mı?...

Ayrıca o annenin buzdolabına bak bakalım...
General motors mu, AEG mi yazıyor kapağında ;)

Serk21
23 Kasım 2012, 17:26
Hyosung çok güzel fakat TR de adam gibi kullanıcı çok az oldugundan 2. elde çok riskli,zorlanmış,yağsız bırakılmış bi motosiklet alırsan elinde kalır. bu yüzden sıfır km alacaksan hyosung mantıklı ama olur da bi yedek parçalık durumun olursa yine yanarsın çünkü parçaları çok pahalı ayrıca anlayan ustası da pek az.

Bumoto dersen sıfır km alıp kullananların hepsinin elinde kaldı gittiler fan taktırdılar ettiler,bu yaz nasıl bişey diye burda satan biyeremgittim 2 tane patlak vardı yatak sarmış vs daha sıfır km makinalardı :( birde vitrinde duran sıfır km lere baktım orası burası paslanmış yani tam bir malzeme kalitesi faciası.

Honda diğer 2 motosikletle pek alakalı değil (tip açısından), tipi supersporttan çok uzak daha çok sport touring e yakın,lastikler ince,kalıpsız ve güçsüz ama bir Honda. gerek malzeme kalitesi gerek parça bulunabilirliği gerek garantisi gerek uzun km ler sorun yaşamayacağını bilmek bu motosikletin tercih sebebi olabilir. ayrıca fiyatıda makul diğerlerine nazaran.

otopsici
23 Kasım 2012, 20:39
Bu istisna değil ki...
200.000 küsür km de arkadaşımın motoru... Hala açılmadı motoru...
120 binde twister var arkadaşımda...
Daha sayayım mı?...

Ayrıca o annenin buzdolabına bak bakalım...
General motors mu, AEG mi yazıyor kapağında ;)
fotoğraf kanıt istiyorum
bende burdan 250 bin devirmiş hyosung var derim hele motoru açılmamış
meydan boş nasılsa :)