PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Zevkler tartısılmaz ama ( Enduro )



Sayfa : [1] 2 3 4 5 6 7 8

ErknOzyurt
06 Ekim 2012, 20:12
Arkadaşlar merhaba size enduro gözlemlerimi aktarmak istedim bu durum benım için mi anormal yoksa endurocu arkadaslar içinde bu durum geçerli mi

Motora malum zevk için bineriz racingden sonra enduroya bindim rüzgar sesinden baska hiçbirşey yok kafam şişti + balaklava ve benzeri kıyafetlerim vardı enduro bu mu ? İnsanlar bundan mı zevk alıyor. Çakıllı yollara girersin sağa sola atar , racinge göre 0-200 işkence yani ne bileyim bana çok kötü geldi hiç sevemedim

Oysaki racing hızlanması nefes keser trafikte bazıları kasınır kasırsın, viraj kabiliyetine diyecek yok 0-200 e kadar yada 3.vitese kadar motorun sağa sola kayarak gitmesi ayrı bir duygu , sese birşey diyemiyorum insanı kendınden geçiriyor

siz nasıl yorumluyorsunuz bu durumu mesela racingle kıyaslanırsa tabiki böyle olur ?

gargi amca
06 Ekim 2012, 20:15
işte zevkler falan farklı her insanın. ben mesela racing falan sevmem. enduro bana daha çekici geliyor.
bide scooter çok severim mesela. zevkler işte.. :)

erro
06 Ekim 2012, 20:17
Enduro Çakıllı yollara girersin sağa sola atar, racing sağa sola yatar...şehir içinde gözün hararette, aralardan kaçamazsın, bütün şukurları bizzat hissedersin en küçüğüne kadar...binebileceğin yerler kısıtlı...var da var..

ferdinandd
06 Ekim 2012, 20:31
Şimdi bi örnek verecek olursam yanlış yerlere çekilecek ama bende uyandırdığı his bu iki sınıf için şöyledir :)

*Enduro - Ada sahilinde, en sevdiğin dostlarınla, taze balık, rakı, uzaktan gelen klarnet keman darbuka, zaman zaman dalgaların sesi, dolunayın suya yansıması... ... eşliğinde sabah güneşine kadar yavaaaaşşş yavaşşşş hayattan keyiff ala ala muhabbetin dibine vurmak gibi :cherry:

*Racing - Aynı yer, aynı arkadaşlar, aynı doğa, aynı müzik... ... herşey aynı iken rakı şişesini dikip, kafayı resetlemek ve yana yamulmak gibi::144::

Naked.34
06 Ekim 2012, 20:50
ileride anlarsın neden enduro olduğunu

bmw1200'un 0-200u iyidir

ErknOzyurt
06 Ekim 2012, 20:53
Bende problem var sanırım :) bu kadar çok kisi seviyorsa nefes kesen birşey olsa tamam dicem cross bir nebze güzelde enduro benım için hayal kırıklığı oldu hiç böyle beklememistim

Soykan67
06 Ekim 2012, 21:18
Enduro motosikletler uzun yollar daha doğrusu uzun geziler içindir.Her yol koşuluna uyarlar.(son zamanlarda çıkan asfalt enduroları hariç) Geçenlerde Türk 2 motosikletçi Afrika'nın doğusundan dolaşarak Ümit Burnu'na gittiler, tabiki enduro motosikletlerle... Bu geziyi başka bir tür motosikletle yapmaları çok ama çok zordu. Enduro motosiklet alan adam gezmek için alıyor, bunun başka bir açıklaması yok.Ona keyif verende o motosikletle binlerce kilometre gezmek.

Zippo's
06 Ekim 2012, 21:44
Bana göre 600-1000cc racing motosikletler aslen pist motorlarıdır.Enduro motorla kafana göre gezersin.Hani diyosunya racingle kaşınanı kaşırım diye,istanbul gibi bi yerde her yer trafik.Trafikte racing kullanırken hararet sıkıntısı çekerken enduro püfür püfür kıyı kıyı geçer gider :) Enduro gibi bi motorda son hız çok çok önemli değil.Hele ki racing ile kıyaslaman garip olmuş.Sana her devirde verdiği tatlı tork yeter.

Not : Enduro hiç kullanmadım,tarzım ss ve sadece bir kez büyük ss kullandım.

ozgur325
06 Ekim 2012, 22:02
yıllar önce lada nivanın bir reklamı vardı muhtemelen hatırlarsınız; görmek mi istiyorsun görünmek mi? Bana göre race ve enduro motor arasındaki temel fark bu, ikisinide kullanmış biri olarak eğer dağ taş demeden gezmek görmek istiyorsan enduro, yok şehir içinde görünmek show yapmak kaşınanı kaşımak! istiyorsan race... SS le ani hızlanmanın verdiği adrenalin de süper bir his ama genelde race kullanan pekçok arkadaş şehir içinde ve kalabalık trafikte hava atma psikolojisine bürünüyor nedense...

Aldebaran
06 Ekim 2012, 22:39
Trafikte araba kulanirken de etrafta kasinanlari kasimak isteyen suruculer gorursunuz. Genelde arabalari 206, golf veya civic olur ve mutlaka MODİFİYE oldugunu iddia ve zan ettikleri acaipliklerle donanmis olurlar. Surekli birilerinin kasindigini ve onlari kasidiklarini zannederler ama aslinda etraftakiler isinde gucunde insanlardir ve bu USTA suruculer yasadiklari hayal dunyasinda anormal risk, kufur ve beddua alirlar. İste racing kullanmak biraz buna benziyor. Tabi sizin de dediginiz gibi zevkler tartisilmiyor. Neticede enduro da racing de yasal olduguna gore ikisinin de kurallar dahilinde kullanilmaya hakki var. Ancak benim penceremden bakildiginda (yas 36, evli ve cocuklu) racing bir makinenin neden kullanilacagini anlamak mumkun degil. Bence cok takilmayin, herkesin bir tarzi var Naked.34 un de dedigi gibi ilerde anlarsiniz. Belki de anlamazsiniz cunku bazi vucutlar adrenalin ihtiyaci bakimindan digerlerinden farklidir. Eger sizde de oyle ise omur boyu kullanacaginiz tarz belli demektir.

chemical
06 Ekim 2012, 23:13
Çok param varsa ss+enduro, param fazla değilse sadece enduro.

ss bence haftanın yorgunluğunu stresini atmak için hafta sonu piste çıkmak yada kötü bir tabir ama otobanda gazlayıp gelmek için bire bir.
ama enduro alır başını gidersin ister dağ taş ister uzunyol. motora atlarsın istanbuldan doğru marmarise ama racingle nereye gidiyosun en fazla 2-3 saat gidersin sonra heryerin tutulur. racingde çanta olayı yok montun cebine telefon cüzdan koyarsın okadar ama enduro öylemi topcase koy çadırını eşyalarını doğru kampa.
Zaten canım ülkemin asfaltları belli bu asfalta güvenipte viraja yatmaya cesaret edemiyorum arkamda bekleyenim var. Avrupadaki gibi yollar ve bilinçli insanlar olursa ss kullanabilirim :)

Slayerrr
06 Ekim 2012, 23:24
Aslında tam tersidir, her ne kadar enduro kullanmıyor olsam da. Bir de endruodan kastın nedir? Yani hangi motoru kullandın? Rüzgar sesinden kafan şişiyorsa o senin kaskının konforsuzluğu. :)

ErknOzyurt
06 Ekim 2012, 23:48
Aslında tam tersidir, her ne kadar enduro kullanmıyor olsam da. Bir de endruodan kastın nedir? Yani hangi motoru kullandın? Rüzgar sesinden kafan şişiyorsa o senin kaskının konforsuzluğu. :)

SHARK SPEED-R ? :) arastırmanı öneririm motor çıplak hocam yoruldum ya Bmw GS F650 idi ya sevmedım açıkçası nefesımı kesmedi aslen yolculuklarda araba yancısıyım ben yol yapacak olsam motorla alakam ne yağmurda orda burda perişan zevk meselesi tabikide yol yapacak olsam 25 30.000 e karavan alırım yani olayım budur tabiki kıyaslama çok yanlıs ama mantıklı olan bu bana göre :)

94CanRR
07 Ekim 2012, 00:16
Her zaman ss motorlara fazlasıyla ilgi duymuşumdur ve ilk tercihimdir fakat enduro motor bence çok daha medeni çok daha hayatla ve doğayla barışık bir motosiklet.Ha bende ss tercih ediyorum ama bu hiç bir zaman enduro motordan anlamadığım anlamına gelmez.Enduro keyif işidir , macera işidir.SS motoru olup onun eğitimini alıp performanslı kullanabilen kaç kişi vardır çok merak ediyorum.Genelde motor hızlı diye insanın kendide hızlı kullanıyorum zannediyor.

hercul3367
07 Ekim 2012, 00:20
evet renkler ve zevkler tartışılmaz ama,enduro gerçek özgürlüktür
yol sokak aramaz,dağlar taşlar senindir.
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/106997-yuksek-irtifa-toros-yaylalari.html
bu keyfi enduro dan başka hangi makina yaşatabilir adama acaba.(mavi xt li benim bu arada)
şehrin kirli caddelerine alışıksan sözüm yok tabi.rahmetli kemal merkit cevaplardı
bu soruyu en güzel herhalde.

COQ
07 Ekim 2012, 00:36
Kaskinizi,degistirin problem cozulecektir.
Birde motora zevk icin binmeyiz.
Bu bizim hayat tarzimizdir.
Daha dogru soyleyisle motosiklete binerken konfor aramayiz.
Motosiklet bizi ne kadar zorluyorsa o kadar zevk aliriz.
Fakat neticede mesele zevk almak falan degildir.
Biz sadece motosiklete bineriz.
Bize zevk verip vermedigini sorgulamayiz.
Zaten sorgulamaya baslamissaniz,
Karavan alin.

hercul3367
07 Ekim 2012, 00:44
en güzel cevap da bu olsa gerek.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/25516-neden-enduro.html

sakinseytan
07 Ekim 2012, 01:16
Lütfen ss ye binen arkadaşlar enduroyu yorumlamasın, he ben ss yi yorumlarsam genel konuşur kalp kırarım.Enduro ayrıcalıktır.
Bence 2 tekerin sonu "enduro" yani özgürlükten daha degerli ne var yollarda?

TheAzReaL07
07 Ekim 2012, 02:06
ilerde düşüncelerin değişek bence :) motorcuların çoğunluğuna bak hepsi birkaç yıl ss kullanıyor daha sonra enduro ya geçiyor olması gereken de bu bence :) ss nin zevki ayrı ama '' tilkinin dönüp dolaşıp geleceği yer kürkçü dünkkanı '' hesabı en son adım enduro olacaktır bunu birkaç yıla anlarsın zaten kardeşim :)

D-Rat
07 Ekim 2012, 02:16
Bilgim ve tecrubem Enduro'ya yeticek seviyeye gelene kadar Duke kullanmayi planliyorum... Racing kullanmak hem kendi canini hemde cevrendeki herkesin canini tehlikeye atmaktir. Cok istiyorsaniz pistlerde kullanin kardesim... Yanimdan 250 ile gecen 2 tekerlekli bir alet gormek istemiyorum ben

seza35
07 Ekim 2012, 02:31
Kendi penceremden cevap verecek olursam. Türkiye'de motosiklet sürmek başlı başına bir cesaret işidir, öncelikle bütün motosiklet kullanıcılarını tebrik ediyorum. Türkiye'nin yol durumunu biliyorsunuz; yamalı asfaltlar, doldurulmayan çukurlar, çıkıntılar vesaire başlı başına tehlike unsurlarıdır. Bu tehlike unsurlarını minimize etmek ve konforumu arttırmak açısından enduro sürerdim.

ErknOzyurt
07 Ekim 2012, 10:29
ilerde düşüncelerin değişek bence :) motorcuların çoğunluğuna bak hepsi birkaç yıl ss kullanıyor daha sonra enduro ya geçiyor olması gereken de bu bence :) ss nin zevki ayrı ama '' tilkinin dönüp dolaşıp geleceği yer kürkçü dünkkanı '' hesabı en son adım enduro olacaktır bunu birkaç yıla anlarsın zaten kardeşim :)

hocam ss nin belli zaman ve yaş aralığı vardır.En basitinden evlendikten sonra illaki bırakmalı :)

beyazit60
07 Ekim 2012, 10:42
Racing motorda tavşan gibi iki büklüm gitmek zorundasın endroda fısır fısır ayaklarını uzatarak rahatca gidersin. Endro demek özgürlük demek dostum. Zaten endroya binen adam adrenalin aramaz yok kaç bastım yok 200'e kaç saniyede çıktım gibi dertleri olmaz. Senin tarzın racing olduğundan öyle hissediyorsun. Bende chopper tarzı motora bindiğim zaman aynı şeyleri hissediyorum. Benim tarzım naked, endro. Racinge yada chopper'a üste para verseler binmem.

ErknOzyurt
07 Ekim 2012, 10:46
Bilgim ve tecrubem Enduro'ya yeticek seviyeye gelene kadar Duke kullanmayi planliyorum... Racing kullanmak hem kendi canini hemde cevrendeki herkesin canini tehlikeye atmaktir. Cok istiyorsaniz pistlerde kullanin kardesim... Yanimdan 250 ile gecen 2 tekerlekli bir alet gormek istemiyorum ben

http://www.youtube.com/watch?v=_UU5OKOlu1U

hocam böyle yollarda çok türkiyede sadece 0-200 patiye kalıyor :)) pist diyorsun herkesın piste gidicek zamanı mı var piste girmek kaç para düşşe ne olcak bunları düşünen yok :) yanından 250 ile geçen alette otobanda olur

Aldebaran
07 Ekim 2012, 10:49
[QUOTE=94CanRR;2826547]Her zaman ss motorlara fazlasıyla ilgi duymuşumdur ve ilk tercihimdir fakat enduro motor bence çok daha medeni çok daha hayatla ve doğayla barışık bir motosiklet.

Bravo, işte bu ifade çok doğru olmuş.

[Turan]
07 Ekim 2012, 11:54
http://www.youtube.com/watch?v=pCgAz4z26ak

6.37-6.50 arası Barkın Bayoğlu güzel özetler hep :mrgreen:

ErknOzyurt
07 Ekim 2012, 12:59
Anlasılan endurocular racingle 0-200 yapmamıs yada 3.vitese kadar tekere gelmemis 320 330 kilit vurmamıs / Racingci arkadaslarda enduro ile uzun yola gitmemis herkes kendıne göre yorumlamıs / sahsen ben rüzgar yemekten yoruldm enduroda 180 e gelince karsın üstü denize atlamak gibi oluyor demem o ki herkesin motoru kendıne güzel cevabımı aldım tesekkürler :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:40 ----------


Racing motorda tavşan gibi iki büklüm gitmek zorundasın endroda fısır fısır ayaklarını uzatarak rahatca gidersin. Endro demek özgürlük demek dostum. Zaten endroya binen adam adrenalin aramaz yok kaç bastım yok 200'e kaç saniyede çıktım gibi dertleri olmaz. Senin tarzın racing olduğundan öyle hissediyorsun. Bende chopper tarzı motora bindiğim zaman aynı şeyleri hissediyorum. Benim tarzım naked, endro. Racinge yada chopper'a üste para verseler binmem.

dostum 200 e çıktım vs dert değil heycan adrenalindir umarım bir gün sağlam bir pilotun arkasında artçı olursun o zaman anlarsın ( ama adamdan tutunma :) ) hocam bende fazer falan severdım racinge bindim inan 280 den sonra depoyu tırmalamaya basladım tutunamıyorsun :) ayrıca elimde BERINK KOATA vardı onla bile kaydım sen düşün

ytcksl
07 Ekim 2012, 13:23
cbr250r ile basladim, normalde bu motordan sonraki tercih 600rr yada 1000rr dir. arkadasimin 600f ini kullandim yolda. ss kadar gereksiz, tehlikeli bir motor yok. buyuk ss motosikletlerin pist harici kullanimi kesinlikle yasaklanmalidir.
enduroyu bilmemde nc700x tarzi bir motosiklet almak istiyorum, insan gibi dik oturabilecegim mumkunse.

---------- Post added at 12:23 ---------- Previous post was at 12:15 ----------

cevresinden dolasmak varken neden suyun icinden geciyorsunuz bunuda merak ediyorum, ozgur oldugunuz icinmi? resim asagidaki linkte..

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/25516-neden-enduro.html#post510774

beyazit60
07 Ekim 2012, 13:26
Anlasılan endurocular racingle 0-200 yapmamıs yada 3.vitese kadar tekere gelmemis 320 330 kilit vurmamıs / Racingci arkadaslarda enduro ile uzun yola gitmemis herkes kendıne göre yorumlamıs / sahsen ben rüzgar yemekten yoruldm enduroda 180 e gelince karsın üstü denize atlamak gibi oluyor demem o ki herkesin motoru kendıne güzel cevabımı aldım tesekkürler :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:40 ----------



dostum 200 e çıktım vs dert değil heycan adrenalindir umarım bir gün sağlam bir pilotun arkasında artçı olursun o zaman anlarsın ( ama adamdan tutunma :) ) hocam bende fazer falan severdım racinge bindim inan 280 den sonra depoyu tırmalamaya basladım tutunamıyorsun :) ayrıca elimde BERINK KOATA vardı onla bile kaydım sen düşün

Dostum o kadar uzak değiliz racinge bir defa arkadaşımın R1'e bindim artçı için deponun yanlarında tutunma yeri vardı. 265 km gördü benim kaskın camı açıldı kör olacaktım az kalsın daha da binmedim racinge :) kesinlikle tarzım değil :)

Soykan67
07 Ekim 2012, 13:31
Endurocular motosikleti amaç olarak kullanır. SS'cilerin çoğu 0-200 yapmak,330 kilit vurmak için motosikleti araç olarak kullanır.O adrenalini, o hızları yaşamak için tek çare SS makinelerdir.

Ben şahsen 0-200 vb şeyler hiç yapmadım ve özenmedim de.Bu benim karakterim gereği.Zaten karakterlerimiz motosiklette hangi uygun tarz varsa ona yönlendiriyor.

ferad
07 Ekim 2012, 23:02
Görmemişin motoru olmuş gelmiş internette ahkam kesiyor

eren1903
07 Ekim 2012, 23:05
o kadar kişi gereken cevabı vermiş ama adam hala inanmıyor.

ferad
07 Ekim 2012, 23:12
Merhaba arkadaşlar geçen gün cross aşığı biriyle tanıstım biraz sohbet ettik. Adama çok özendım adam yanına çanta , profesyonel fotoraf makinesi , sanırım çadırdı çadıra benzettim silah ve bir pusula almıs bilmediği yerlere gidiyor ve geziyormuş ulan dedim biz racingi heycanlanalım diye kullanalım adam heycan ararken yaşam tarzını bulmus yani şuan kross olayına girdim düşünüyorum ama ekipmanda yenilemek gerekiyor 4rıders koruma kask vs vs hem iş var çıkıcan gezmeye vakit az adamın ne iş yaptıgını bilmıyorum ama zamanı bol belliki suan hayalini kuruyorum siz ne dersiniz bu duruma arkadasın başka 1 konuda yazdıgı mesaj :queen:

fastturkish
07 Ekim 2012, 23:45
mantıklı düşününce 2 teker üzerinde nispeten korumasız olarak ( kask ve montla nereye kadar korunursunuz o hızlarda düşünün) 200 KM ve üzeri süratlere çıkmak bir nevi intihar olarak yorumlanabilir çoğu kişi tarafından ben de dahil. 600 ve üzeri Ss motorlar (ki bunun altındakiler bence SS sayılmaz) 150 KM altı hızlarda zaten hararetten falan binilmiyor ve hararet olmasa da insan ister istemez gazlamak ibreyi dayamak redline falan yapmak istiyor o psikolojiyle, zaten adı üstünde sürat motoru yarış motoru bunlar, ülkemizde o motorlara binilecek ne yol var ne de trafik bilinci var malesef. bütün bunları toplarsak SS binmek çok pahalı ve bir o kadar da tehlikeli bir hobi diyebilirim. Enduro ise motosiklet tanımına en yakın araç sanırım. Ama ben cruiser tercih ederim hem havalı hem konforlu hem de felsefesi var..

erro
07 Ekim 2012, 23:49
mantıklı düşününce 2 teker üzerinde nispeten korumasız olarak ( kask ve montla nereye kadar korunursunuz o hızlarda düşünün) 200 KM ve üzeri süratlere çıkmak bir nevi intihar olarak yorumlanabilir çoğu kişi tarafından ben de dahil. 600 ve üzeri Ss motorlar (ki bunun altındakiler bence SS sayılmaz) 150 KM altı hızlarda zaten hararetten falan binilmiyor ve hararet olmasa da insan ister istemez gazlamak ibreyi dayamak redline falan yapmak istiyor o psikolojiyle, zaten adı üstünde sürat motoru yarış motoru bunlar, ülkemizde o motorlara binilecek ne yol var ne de trafik bilinci var malesef. bütün bunları toplarsak SS binmek çok pahalı ve bir o kadar da tehlikeli bir hobi diyebilirim. Enduro ise motosiklet tanımına en yakın araç sanırım. Ama ben cruiser tercih ederim hem havalı hem konforlu hem de felsefesi var..

tüküreyim felsefesine:)

Blacklove16
08 Ekim 2012, 00:12
Falcon 400 candır !!! Enduro hayattır !!!

özcan1980
08 Ekim 2012, 00:31
Racing ile asfaltta uzar gidersin, Enduro ile dağda kırda bayırda da uzar gidersin :bounce:

kefeeee
08 Ekim 2012, 00:39
esas soru, kaç yaşındasın?

ErknOzyurt
08 Ekim 2012, 01:18
arkadasın başka 1 konuda yazdıgı mesaj :queen:
Evet ve almadan önce gs ile denedım ama beklediğim gibi çıkmadı düşününce süper ama ben rüzgar yerini ve zamanımı düşünmedım işten geriye sadece 6 saat kalıyor ve o adam gibi olamazdım sadece özendım fakat bunları gerçekleştirmeye kalkınca bana uygun olmadıgını anladım

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:57 ----------


esas soru, kaç yaşındasın?

21 yaşındayım hocam

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:02 ----------


Görmemişin motoru olmuş gelmiş internette ahkam kesiyor

neyin kafasını yaşıyorsun sen ya ? çok mu rüzgar yedin yoksa motorda[COLOR="Silver"]

kefeeee
08 Ekim 2012, 01:20
21 yaşındayım hocam

Daha erken de ondan ya, 35-40 da olur

ErknOzyurt
08 Ekim 2012, 01:22
o kadar kişi gereken cevabı vermiş ama adam hala inanmıyor.


[/COLOR]yok anladım belirttim zatende ben nefes kesecek birşey arıyorum artık onlara evlendiğimizde bineriz :))

alp_tunay
08 Ekim 2012, 01:23
Motor tecrüben nedir?...
Ya da şöyle sorayım...

Hiç motorun oldu mu?... :bounce:

ErknOzyurt
08 Ekim 2012, 01:28
Daha erken de ondan ya, 35-40 da olur

Onu anladım zaten hocam :))) bu yaşta bu hıza enduro yetişemez enduronun keyfi eşle çıkar sanırım yoksa tın tın olur o olay

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:26 ----------


Motor tecrüben nedir?...
Ya da şöyle sorayım...

Hiç motorun oldu mu?... :bounce:

hocam tabiki oldu o nasıl soru :) tecrübe trafkte var / race olarak / enduro zorlanmadım ama yerinde kullanmadım sanırım ondandır :) crosslar çok iyi ya sürekli tekere geliyor motor :))) bu arada adım ozan bu arakdasın hesabı

Devrim KAÇAN
08 Ekim 2012, 02:08
Ben anladım seni, nefes kesecek şeyler arıyorsun. bu 0-200 takıntın, red line arzun zaten bi gün keser nefesini :) ( bu arada allah göstermesin diyeyim de adımız caniye çıkmasın :) )

Terapist
08 Ekim 2012, 02:10
21 yaşındayım hocam

Yaş 19 olmasın sakın? Kardeşim iyisin okuyup araştırıyosun anladığım kadarıyla roll-on lar go prolar teknik tabirler havada uçuşuyoda gerçek tecürben nedir? motosikletin varmı modeli ne kaç bin km tecürbe yaptın vs.vs. bunları söyle sonra 5 dakika enduroya binmekle bunu anlayamazsın

özcan1980
08 Ekim 2012, 02:48
[/COLOR]yok anladım belirttim zatende ben nefes kesecek birşey arıyorum artık onlara evlendiğimizde bineriz :))

Buyur izle. Nefesini de keser :rendeer:
http://www.youtube.com/watch?v=yQSq6IHr2Gk

gsxr600
08 Ekim 2012, 12:35
http://www.youtube.com/watch?v=pCgAz4z26ak

altın elbiseli adam 6:40 - 6:50 arası özetlemiş

Aldebaran
08 Ekim 2012, 12:58
Buyur izle. Nefesini de keser :rendeer:
http://www.youtube.com/watch?v=yQSq6IHr2Gk

atlanmaması gereken bir durum da şu: insan vücudunun tasarımı ayakta durmaya, dik durmaya göredir. ss kullanırken girilen pozisyon nisbeten yatar olarak algılanabilir kafanın ve omuzların duruşu sebebiyle. dolayısıyla bir enduro ve ss karşılaştırmasında iki makinada da aynı ivmeyi görseniz bile enduro, ss deki hissi vermeyecektir. rüzgardan kaskınız ters dönebilir tabi onun vereceği heyecan ayrı olabilir. ama ivmelenme heyecanı arıyorsak zaten enduroya binmezdik biz de.

otopsici
08 Ekim 2012, 13:06
Kaskinizi,degistirin problem cozulecektir.
Birde motora zevk icin binmeyiz.
Bu bizim hayat tarzimizdir.
Daha dogru soyleyisle motosiklete binerken konfor aramayiz.
Motosiklet bizi ne kadar zorluyorsa o kadar zevk aliriz.
Fakat neticede mesele zevk almak falan degildir.
Biz sadece motosiklete bineriz.
Bize zevk verip vermedigini sorgulamayiz.
Zaten sorgulamaya baslamissaniz,
Karavan alin.
abi yanlış anlamada sen tecavüzden bahseder gibisin :mrgreen:

ZIPPIRMAN
08 Ekim 2012, 13:25
Arkadaşlar merhaba size enduro gözlemlerimi aktarmak istedim bu durum benım için mi anormal yoksa endurocu arkadaslar içinde bu durum geçerli mi

Motora malum zevk için bineriz racingden sonra enduroya bindim rüzgar sesinden baska hiçbirşey yok kafam şişti + balaklava ve benzeri kıyafetlerim vardı enduro bu mu ? İnsanlar bundan mı zevk alıyor. Çakıllı yollara girersin sağa sola atar , racinge göre 0-200 işkence yani ne bileyim bana çok kötü geldi hiç sevemedim

Oysaki racing hızlanması nefes keser trafikte bazıları kasınır kasırsın, viraj kabiliyetine diyecek yok 0-200 e kadar yada 3.vitese kadar motorun sağa sola kayarak gitmesi ayrı bir duygu , sese birşey diyemiyorum insanı kendınden geçiriyor

siz nasıl yorumluyorsunuz bu durumu mesela racingle kıyaslanırsa tabiki böyle olur ?

Nasıl bir geyiğin mevzusudur bu yahu??
birdaha binmezsin olur biter
nefesini kesebilecek daha neler neler var hayatta bilemessin ))
başkasınınkini görmeyen kendikini piyade tüfeği zannedermiş,denemen yaşaman lazım
bizene senin zevklerinden,fantazilerinden.