PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : RKS Titanic 200 İlk 1000 km sonrasında Genel İnceleme - foto ve videolu



Sayfa : [1] 2 3

makseli
01 Ağustos 2012, 12:57
Merhaba Arkadaslar. Kuba nin yeni markasi olan RKS nin, Keeway RKV 200 olan modelinin TR ye getirilip isminin Titanic 200 olarak sattigi bir motordur kendileri. Ben motosiklet konusunda uzman biri değilim ama şu zamanda kadar scoter ve vitesli olarak toplamda 20 000 km lik deneyimleri sonucu oluşan tecrübe ile yazıyorum bunları.


Teknik verilerle baslayalim. Ön taraftan arkayadoğru sırayla;


Ön Takım:

Ön Tekerlek : 17 " boyutunda ve yeterince kalin. Tam ebatlar 100 / 80 - 17" 200 KG kaldırma kapsiteli ( Cordial Marka. Sitesinde ve Broşürdeki veriler örtüşmüyor :) )
Ön Disk Fren : 240 mm çift pistonlu kaliper destekli. Disk Çapı 260 mm sanırım.
Ön Maşa : Teleskopik TERS Çatal ( Tam emin değilim ama 40 mm olması lazım )
Sertiliği ayarlanabilmesi için fren kolunun yanında aparat var.

Boyutlar - Genel :

Sele yüksekliği : broşürde 110 cm, sitesinde 785 mm yazıyor. Ama broşür doğru
Uzunluk : 2130 mm
Genişlik : 770 mm
Dingil mesafe: 1360 mm
Yakıt Kapasite : 15 + 2 litre yedek
Yakıt Tüketimi : ( Rodajda; 100 km 3.12 litre )
Boş Ağırlık : broşürde : 128 KG sitesinde : 135 kg yazıyor

http://2.bp.blogspot.com/-PDZLwGVehgA/UBjNodyPHpI/AAAAAAAAA7A/KpPldRJ6g6Y/s640/IMAG0211.jpg

Ön fren sertlik ayarı var 4 kademe.
http://1.bp.blogspot.com/-Fv5-ACYx86Y/UBjNcC4sVQI/AAAAAAAAA6w/WRzJe5WaWcs/s640/IMAG0208.jpg


Motor Özellikleri :

Silindir Hacmi : 197 cc ( Tek silindir / 4 zamanlı / 4 valf - Egzantirikli)
Soğutma Sistemi : Yağ ve Hava Soğutma ( motorun ön tarafında yağ radyatörü var)
HP ( Beygir ) Gücü: 18 HP ( Teknik veriler sitede ve broşürde farklı ama bence güç bu :) )
sitesinde: Maksimum Güç 12 kW / 9000 rpm yazıyor
sitesinde: Maksimum Tork 14.5 Nm / 6000 rpm yazıyor
sitesinde: Sıkıştırma Oranı 9.5:1
Ateşleme: CDI
Yakıt Sistemi: Karbüratör
Şanzıman : 5 Vites
Sitesinde Ek özellik olarak yazanlar : "GS ALT MOTOR, DT-I DUPLI ATEŞLEME SİSTEMİNİN İMPARATORU OLUP, YAKIT TASARRUFUNDA BİR YILDIZDIR. ? BU DA ONUN SAHİP OLDUĞU TEKNİK PATENTLERDEN DEVRİM NİTELİĞİNDE OLANLARDAN SADECE BİR TANESİDİR. ? ŞUANA KADAR DÜNYADAKİ EN İYİ MOTOSİKLET ALT MOTORU. ? GS KING DT-I DUPLI IGNITION FUEL SAVING STAR ®, WHICH GET MANY TECHNICAL IVENTION PATENTS "


http://2.bp.blogspot.com/-TH_zkygAIN4/T-zD_kdTHlI/AAAAAAAAAs8/texnpzcljac/s640/IMAG0095.jpg

http://2.bp.blogspot.com/-s0Sr4Pv1W4U/UBjNz-Y5beI/AAAAAAAAA7I/hGyh957xvRI/s640/IMAG0216.jpg


Gösterge Paneli Özellikleri:

Motor Devir göstergesi
Yakıt durumu dijital
Uzun far gösterge, Vites boşta ve sinyal çalışma ışığı
Saat
Motor Stop - Start için ek buton
Vites Göstergesi ( sağ üstte )
Toplam Km ve Tripmetre göstergesi
Anahtar Koruma aparatı.


http://3.bp.blogspot.com/-o_hnjkekQGM/UBjNhtupXvI/AAAAAAAAA64/cjtID06lB7c/s640/IMAG0210.jpg


Arka Takım:

Arka Teker : 17 " boyutunda. Tam ebat 130 / 70 - 17" 265 KG yükleme kapasite.
Arka Süspansiyon: Hidrolik ( sertliği ) Ayarlanabilir Azot Gazlı süspansiyon
Arka Fren : 240 mm olması lazım, Tek piston kaliperli Disk Fren
Aksesuar olarak motor üstünde çamurluk uzatması vardı.

http://2.bp.blogspot.com/-yv202Lpj6Oc/UBjOA_wbchI/AAAAAAAAA7U/ROGUOUYnzgk/s640/IMAG0217.jpg

http://4.bp.blogspot.com/-mKicqjL_F5g/UBjOMriYxfI/AAAAAAAAA7c/HGv6FnaXtoE/s640/IMAG0220.jpg


Gelelim yorum bölümüne;


Motorun hoşuma giden özellikleri;

Gücü ( 162 cc olan mondial 150 MR den sonra gayet tatminkar. )
İvmelenmesi ( yine eski motorumdan daha çok haz vermekte. Gazı açınca şehir içinde uzayabiliyorsunuz. Yağ + Hava soğutma görevini başarıyla yerine getiriyor. Şişme vb olmuyor. Gazı açın ve keyfinize bakın )
Sürüş Karakteristiği ( Önde ters çatal, Arka süspansiyonlar, Teker ebatları olarak çok başarılı. Kasislerde ve virajlarda motor kendini çok çabuk topluyor ve güven hissi veriyor )
Görüntü: 150 likler gibi sönük kalmayan, çok abartılı olarak kaslı demesemde göz dolduran bir duruşu var. Motorum ve Kaskım beyaz. Reflektörlü yelek giyince Polis zannediliyorum :)
Frenleme : Şehir içi ve Uzun yolda frenlemeler harika. Birkaç kez panikle arka arka tekeri kitledim ama motor hiç kendini atmadı yada arka tekeri yanımda görmedim.
Yakıt : Rodajda iken 100 km de 3.1 litre harcama yaptı. Rodajdan sonra daha da düşeceği için memnunum :) 150 lik gibi yakan bir makine bu ;)


Motorun hoşuma gitmeyen özellikleri;

Titremesi : Mondial 150 MR motorumdan daha fazla titreşim var. Uzun yolda ellerimi karıncalandırdı. ve Egzantirik sesi diyorlar. Servisle konuştum, Sübab ayarı yaparız hallolur dediler. Titreşimi azaltmak için bende egzos ile oynama yaptım. Biraz farketti ama tam bitmiş değil.
Kesiciye girmesi : Bazen 8500 de bazen 9500 de kesici devreye giriyor. Adamı korkutacak düzeyde oluyor bazen.
Rolanti ayarı : bir türlü düzene sokamadım. Bazen yolda giderken motorun stop etmesi ise beni deli etmekte. Ama bu madde halledilebilir birşey sanırım.

Şunlar olsaydı süper olurdu dediğim noktalar;

Arka Süspansiyon Ortada tek olsaydı daha spor bir görüntü olurdu.
Dörtlü Flaşör butonu olsaydı.
Sesi daha tok olabilirdi. Ama 150 lik gibi değil en azından.
Benzin deposu alt kıvrımı olmasaydı daha güzel olabilirdi.


İlk aldığımdaki ufak tefek aksaklıklar vardı. Vites kolu düştü :) Yolda giderken ayağımı atıyorum yok, vites koluna baktım civatası düşmüş. Servise gittim, civata taktılar tekrar "loktayt" mı ne sıktılar, bidaha da sorun olmadı. Gösterge panelinde bi zırıltı var, en yakın zamanda içini açıp bakacam ne var diye :)

GENEL OLARAK ŞÖYLE DİYEBİLİRİM;
Abicim motor güzel. Görüntü güzel, Ses idare eder, Gücü - İvmelenmesi güzel, Her türlü gideri var :) Şu titreşim olayı sübab ayarı ile giderse tamamdır. Geri kalanda 10 000 km ye kadar kronik sıkıntı olacak mı ona bakarım. Kronik birşey çıkmaz inşaAllah ta Japon ayarında motor derim. Daha da kimseye bişey söyletmem. Bi italyan kadar kesinlikle olamaz ayrı ama motor hakketen duruşu, görüntü ve teknik veriler güzel. Yakıt 150 lik gibi. Rodajda 3.12 litre tükettim daha ne olsun. Rodaj sonrası sakin kullanımda 3 litrenin az aşağısına iner gibi. Tabi ben ne kadar sakim kullanabilirim orası ayrı konu :) Ön Fren ve Arka Süspansiyon sertlik ayarlaması olsun, Tekerlerin virajlardaki verdiği his olsun, Kasisler ve ani haraketlerde kendini çabuk toparlaması olsun gerçekten es geçilir şeyler değil. Sürüş karakteristiği 150 MR den sonra benim çok hoşuma gitti.

Bu motor hakkında en çok merak edilen başka bir konuda
"Bu gadder paraya değermi arkadaşım"
Evet değer. Ben 150 lik motora 3000 TL para verdim. Buna 5000 TL. Vicdanen özellikleri ve bana verdiklerini karşılaştırıp ikisini yanyana koyduğumda BU PARAYA DEĞER BU MAKİNE. Tabi eğer kronik bir sorunu çıkmazsa. Onuda 10 000 li km lere geldiğimizde anlarız ;) Çünkü motor sürüş sırasında zevk veriyor. Kendini çabuk topluyor ve şehir içinde ani hızlanmalara verdiği cevap çok iyi.

Fotoları büyüterek görüntülemek için : http://rkstitanic200.blogspot.com/2012/08/ilk-1000-km-sonrasnda-genel-inceleme.html

Bunlarda Ankara MT olarak yaptığımız iftar programı sırasında çekildi. Buraya koyma amacımda, diğer motorlar arasında nasıl durduğu hakkında fikir etsin diyedir :)


http://4.bp.blogspot.com/-uw3rokKwV3g/UBjOWYyVD1I/AAAAAAAAA7k/io5YRAxHi9k/s640/IMAG0237.jpg

http://1.bp.blogspot.com/-F9JdRkoUomg/UBjOhV_hTXI/AAAAAAAAA7s/gZ0EC_7dihI/s640/IMAG0238.jpg

http://4.bp.blogspot.com/-7RCTsLKaVLo/UBjOsjKFVyI/AAAAAAAAA74/Kgqpf2DuIVM/s640/IMAG0239.jpg


son olarak yaptığım video çekimlerinden en beğendiğim (her ne kadar sallantılı olsada :) )
XIcsZmG1Rdk


buda motorun genel olarak özellikleri hakkında çektiğim ilk video:
6F7N7rVCrGI

bu yazı güncellenecektir. bu arada;


Seramik silindirli oldugu hakkinda konusulan konu: http://www.motosiklet.net/forum/marka-ve-model-kiyaslamalari/104413-rks-titanic-200-meger-sym-gibi-motoru-seramik-ozellikli-imis.html

Motorun kendi basligi : http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/101554-rks-titanic-200-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html?prefixid=101_RKS_motosiklet&daysprune=-1 ( Egzos çalismasi sayfa 4 ve Yakit Durumu hakkinda bilgi sayfa 3 te )

Motoru ilk aldigimda açtigim konu : http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/104894-yeni-motorum-rks-titanic-200-u-teslim-aldim.html

Bu ilk gezim : http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/105211-38-foto-ramazan-hazirligi-120-km-ayas-kisa-gezi-rks-titanic-200-a.html

Hakkinda tuttugum Blog ve Foto-Video vb detalar için : http://rkstitanic200.blogspot.com/

yardimlariniz olursa;
1) Koruma Demiri arayisim hakkinda baslik : http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/104672-koruma-demiri-araniyor-ama-on-kisimda-sasi-catal-sekilde.html
2) Gidon veya Depo üstü tutacagi hakkinda baslik : http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/105394-gidon-depo-ustu-kamera-tutacaklari-hakkinda.html

Kalın sağlıcakla. Kasksız çıkmayın ;)

Uğur
01 Ağustos 2012, 13:27
Gayet başarılı bir inceleme yazısı olmuş,emeğinize sağlık.
Allah kaza bela vermesin,iyi günlerde nice 1000 kilometrelere ...

kaan898
01 Ağustos 2012, 14:08
ben bu motor da her ne kadar şimdilik bir fiyat dezavantajı görülse de satış potansiyelinin olduğunu görüyorum...

brds
01 Ağustos 2012, 14:22
güle güle kullan makseli....

makseli
01 Ağustos 2012, 15:18
teşekkür ederim arkadaşlar

makseli
02 Ağustos 2012, 00:22
Son sürat hakkında bahsetmemişim. İnş. 2000 km ye yakın video çekerim ;)

bu arada trafikte rahat etmek için katlanır aynalar istiyorum. bilen varsa yazarsa sevinirim...

kaan898
03 Ağustos 2012, 00:11
Son sürat hakkında bahsetmemişim. İnş. 2000 km ye yakın video çekerim ;)

bu arada trafikte rahat etmek için katlanır aynalar istiyorum. bilen varsa yazarsa sevinirim...
hocam bu sertliği ayarlanıyo dediğin fren mi yoksa ön süspansiyon mu anlamadım?nasıl farkediyo ayarlar arası ?

makseli
03 Ağustos 2012, 00:31
@kaan ön fren sertliği ayarlanabiliyor. 2. resimde gidonda sağ elin olduğu yeri fotolamıştım. Kullanıcının sürüş alışkanlığına göre fren hidrolik sıkma bilmem nesine etki ediyor.

Ayarlanabilen Arka süspansiyon. Hava basınçlı Azot gazlı amortisör var

MaMi_33
03 Ağustos 2012, 00:36
Güzel motorsiklet,kasasız belasız güle güle kullanın.

150_zat_ank
03 Ağustos 2012, 00:50
sevgili makseli ,150mr başlığını da ihmal etme emi :) bu arada hayırlı olsun
harika bir motor bence bana birisi 150mr den önce bu şekilde açıklasaydı bende düşünebilirdim,tipini yakından görmedim ama fotolarda çok yakışıklı duruyor, teknik olarakta kağıt üstünde oldukça doyurucu :) bu başlığı da takip etmek lazım artık..

makseli
03 Ağustos 2012, 00:52
teşekkür ederim @mami daha iyisi senin olsun inş. :)

---------- Post added at 23:52 ---------- Previous post was at 23:50 ----------

@150_zat teşekkürler. Ama 150 MR yi satıyorum. Çok fazla 150 MR başlığına yazabileceğimi zannetmiyorum.

ama şu varki 150 MR başlangıç için çok ideal motor. bu arada http://mondial150mr.blogspot.com blogumda ilgini çekecek şeyler olabilir...

150_zat_ank
04 Ağustos 2012, 00:58
teşekkür ederim @mami daha iyisi senin olsun inş. :)

---------- Post added at 23:52 ---------- Previous post was at 23:50 ----------

@150_zat teşekkürler. Ama 150 MR yi satıyorum. Çok fazla 150 MR başlığına yazabileceğimi zannetmiyorum.

ama şu varki 150 MR başlangıç için çok ideal motor. bu arada http://mondial150mr.blogspot.com blogumda ilgini çekecek şeyler olabilir...

blogunu zaten tek seferde bitirmiştim motoru aldığım gün, oldukça başarılı bir çalışma ve bi sürü dua aldın benden :) motoruna hakim olan arkadaşlarla aynı motosiklete binmek kesinlikle avantaj, iki çift laf edebileceğin adamların olması güzel bir de memnundun motorundan boyle kısa zamanda değiştirmenin nedenini merak ettim.. kim bilir belki ışıklarda karşılaşırız ankarada kaç tane rks 200 kaç tane 150 mr var değilmi, orda sorarım :)

ozgurakman
04 Ağustos 2012, 01:31
frendeki ayar, amortisör değil fren için sertlik ayarıdır.

Ayrıca japon ayarında olabilmesi için, (yazıyı dikkatlice okudum, ayrıca motoru fuarda incelemiştim) çok yol kat etmesi gerekli. daha rolantide bile durmuyor...

motorunuzu güle güle kullanın :) yakıtı gerçekten düşükmüş. :)

makseli
04 Ağustos 2012, 03:03
@150_zat_ank doğru karşılaşabiliriz :) Ben biraz sabırsız biriyim. 12 000 km dir biniyorum 150 MR ye. hep aynı tat. biraz borca girdik ama hayırlısı olsun :) değiştirdik bakalım.

@özgür fren sertlik ayarı için o aparattan harici arka amortisör sertliği de ayarlanabiliyor. Arka amatortisörün kendi üzerinde. yazarken anlatım ve noktalama hataları yapmış olabilirim. yanlış anlaşılmasın.

iyi niyet dileğin için teşekkür

Ramazan Can
04 Ağustos 2012, 08:48
vibrasyon olayı kesilmiyor.........

makseli
04 Ağustos 2012, 17:41
@ TEKTEKER_RAMÇO sebeb ?

yani bir kullanıcının motorundan mı biliyorsun veya teknik başka bir bilgin mi var ?

Ramazan Can
04 Ağustos 2012, 17:48
@ TEKTEKER_RAMÇO sebeb ?

yani bir kullanıcının motorundan mı biliyorsun veya teknik başka bir bilgin mi var ?

kullanan arkadaşım var ordan biliyorum..şuan 5000 km den fazla olmuştur.. en son 4000 küsürdü... ama motor her geçen km de kendini daha çok gösteriyor.. onun gösterge panelide bozulmuş.. garanti güç bela değiştirimini kabul etmiş ama yaklaşık 2 aydan beri parça yokmuş.. en son bilgileri alamadım ama ...

makseli
04 Ağustos 2012, 18:05
hmm.

150 lik mi 200 lük mü ?

"her geçen gün kendini gösteriyor" derken titreşimi fazlalaşıyor mu demek istedin ?

gösterge panelinden başka sıkıntısı olmuş mu ?

görüşürsen tekrar bi sorarsan ve motor hakkında genel bilgiler paylaşırsa çok iyi olurdu ;)

Ramazan Can
04 Ağustos 2012, 18:12
hmm.

150 lik mi 200 lük mü ?

"her geçen gün kendini gösteriyor" derken titreşimi fazlalaşıyor mu demek istedin ?

gösterge panelinden başka sıkıntısı olmuş mu ?

görüşürsen tekrar bi sorarsan ve motor hakkında genel bilgiler paylaşırsa çok iyi olurdu ;)

far ampülü patlaması tazzikli su ile atan boyalar ve ve gösterge şuan sorun çıkan yerleri... 200 lük olanı... vibrasyon en arkada çok fazla imiş.... motorun gidişi daha güzel olmuş km artıkça.... birde eğzost son bağlantı noktasından kırılmış...

makseli
04 Ağustos 2012, 18:16
bende tanzikli su ile yıkadım ama boya atmadı. Egzos kırılan yeri fotoğraflayabilir misin acaba rica etsem. Şimdiden bir önlem almak gerekiyorsa halledeyim.

farlar sürekli açık gezerim. herhangi birşey olmadı bende. Göstergede zırıltı sesi geliyo. başka birşey olmadı.

Evet KM arttıkça motor daha bi oturuyor gibi geldi banada. Son hız sürekli artıyor ve rölanti düzene girdi. Stop etme yok artık. Son hız her geçen gün artıyor ;)

Ramazan Can
04 Ağustos 2012, 18:18
şuan foto çekemem ama arkadaş la irtibata girip çekmesini isterim...

makseli
04 Ağustos 2012, 18:44
çok iyi olur. teşekkür ederim

Ramazan Can
04 Ağustos 2012, 18:51
çok iyi olur. teşekkür ederim

arka bağlantı civatasını tutan demir demişti ama...........

ERROR88
04 Ağustos 2012, 19:10
Kadran guzelmis .... O kadar depoyu hic begenmedim videodan izlediğim kadarıyla

Ramazan Can
04 Ağustos 2012, 19:11
Kadran guzelmis .... O kadar depoyu hic begenmedim videodan izlediğim kadarıyla


erol fena motor değil.....................

makseli
04 Ağustos 2012, 19:20
bende Benzin deposu tasarımını beğenmiyorum.

Geri kalan tasarım güzel bencede.

farda biraz büyük duruyor gibi ama aydınlatma süper ;)

ERROR88
04 Ağustos 2012, 19:26
Farda guzel tvs de çok tatlı durur diye düşünüyorum ramazan ne dersin ama bisi olursa yoksa tek vidasina kiyamam

Ramazan Can
04 Ağustos 2012, 19:30
Farda guzel tvs de çok tatlı durur diye düşünüyorum ramazan ne dersin ama bisi olursa yoksa tek vidasina kiyamam

far ve gösterge paneli tam tvs lik ama yedek parça yok ellerinde....

makseli
06 Ağustos 2012, 12:00
Merhaba @Ramazan Arkadaşla görüşebildin mi ?

birde Gösterge arızası nasıl olmuş yani KM ve Motor devir göstergesi mi arızalanmış ?

Tubesi
09 Ağustos 2012, 22:12
bende 200 cross unua aldim gayet memnunum oldukca dikkat cekici.

makseli
09 Ağustos 2012, 22:21
hayırlı olsun @tubesi

bir iki foto koysaydın iyiydi :)

brds
10 Ağustos 2012, 16:31
arkadaşlar lütfen foto....hep laf laf bi yere kadar ney nasıl duruyo görmekte lazım....

Syanur
10 Ağustos 2012, 17:42
Altın Elbiseli Adam'a büyük rakip.... : Maskeli Adam !! :P

makseli
11 Ağustos 2012, 16:44
@syanur inanır mısın tripod felan buldum, şöyle güneşli bir yer felan bulup ( ışığı ayarlamak adına :) çekim felan yapıyım dedim kendimce :)

ama olmuyo. yayın yapmak çok başka birşey abi.

yeni aldığım dijital foto kamerasıyla çekeyim dedim, biraz uzaklaşsam ses gelmiyo yakında dursam ışığı ayarlayamadım.

önüme kask dizlik mizlik koruma koydum masaya, öyle bi hava olduki gizli örgüt yeminine benzedi :D

sonra dedim bu iş yaş musti :)

efendi efendi foto mu çektim yazımı yazdım :D

MF-Hyo
11 Ağustos 2012, 17:33
8500 de mi kesiciye giriyor normal mi bu merak ettim? 12 bini gösteris için koymuslar heralde :)

makseli
12 Ağustos 2012, 00:36
8500 de mi kesiciye giriyor normal mi bu merak ettim? 12 bini gösteris için koymuslar heralde :)


yolu ve motorun güç durumuna göre giriyor kesiciye.

geçen gün 10 bin 500 de kesiciye girdi.

motor hergün biraz daha rahatlıyor.

şuan 1500 km de motor. 2000 bakımından sonra tekrar bi değerlendirme yazarım ;)

Syanur
12 Ağustos 2012, 03:08
yolu ve motorun güç durumuna göre giriyor kesiciye.


Fully electronic controll mekanizm...by RKS...

:cherry:

makseli
12 Ağustos 2012, 03:15
sizin mondi lerde yoh mu

Syanur
12 Ağustos 2012, 03:49
Bizim mondiler tamamen "iyi sürücünün iyi motoru" ... :P Yani herşey sürücüye bırakılmış vaziyette, ikisi(sürücü ve motor) birden bir bütün olsun, birlikte hareket etsinler diye... Yani deviri nerede keseceği sürücüye, sürücüyü nerede yolda bırakacağı da motora(bir bakıma Allah'a) kalmış :mrgreen:

Uzun lafın kısası ben zorlamadım da, denemedim de ama biz de ne devir göstergesi var ne de devir kesici :wiinkk:

makseli
13 Ağustos 2012, 06:26
Akümüz var ve Yuasa marka :) Ufakta olsa anahtarlık seti koymuşlar.

Standart anahtarlar ile yıldız-düz tornavida seti içeriyor. Yolda belde kalınırsa yetecek kadar var ;)

işte fotosu
http://3.bp.blogspot.com/-CAXX5P9RF-M/UChl30KcgvI/AAAAAAAAA-U/_lDr0_40x7Y/s640/IMAG0320.jpg

adem80
14 Ağustos 2012, 04:09
tam niyetime koyuyordumki bu motoru, ramazan arkadaşımın yazdıklarını okuyunca direk vazgeçtim. Hedefte inzuma var ama biraz yağlı.

F54
14 Ağustos 2012, 04:20
bu gün sakarya da bi tane rks gördüm satılık kağıda motor SUZUKİ malı diye yazmışlar vay anasını dedim ya bu suzuki amma motor üretmiş yok tvs yok rks:pr:

adem80
14 Ağustos 2012, 04:53
titanı satıp üstüne para ekleyip titanik alam bari dedik, yıkanınca boyası atıyomuş, tekleyip istop ediyomuş, ibreler, kadran bozuluyomuş :sunny: :santa: vs vs. Soğumam için iyi sebepler. Bana sorunsuz motor lazım. :cat:

fat280
14 Ağustos 2012, 05:56
titanı satıp üstüne para ekleyip titanik alam bari dedik, yıkanınca boyası atıyomuş, tekleyip istop ediyomuş, ibreler, kadran bozuluyomuş :sunny: :santa: vs vs. Soğumam için iyi sebepler. Bana sorunsuz motor lazım. :cat:

sorunsuz motora bineyim diyorsaqn abi elindekinin kıymetini bilecen satıp değiştirmeyecen :)

motodrift
14 Ağustos 2012, 08:02
hayırlı ve uğurlu olsun :) güzel motor güle güle bin.

dikkat ettimde elcikler,uzun kısa düğmeleri,donanımları,amortisörleri falan apache ye çok benziyor. hint rüzgarları esiyor motorda :)

hindistan malı olabilirmi ?

adem80
14 Ağustos 2012, 08:13
sorunsuz motora bineyim diyorsaqn abi elindekinin kıymetini bilecen satıp değiştirmeyecen :)

biraz büyüteyim diyorum artık fatih. 200-250 cc de kafama yatan bi motor bulabilirsem. İnzuma var kafama yatan, oda sınırlı sayıda gelecekmiş zandedersem. Neyin kafasıyla satış yapacaklarsa artık?

makseli
14 Ağustos 2012, 11:35
hayırlı ve uğurlu olsun :) güzel motor güle güle bin.

dikkat ettimde elcikler,uzun kısa düğmeleri,donanımları,amortisörleri falan apache ye çok benziyor. hint rüzgarları esiyor motorda :)

hindistan malı olabilirmi ?

TEŞEKKÜR ederim :)

Keeway malı. Mühendisi macar diye söylentiler var. Superligth ı meşhur olan. Çin üretimdir ama asıl menşei ni bilmiyorum.

windyS150
14 Ağustos 2012, 11:55
Makseli motor yıkanınca boya atma gibi birşey varmı ya ? Ben pek ihtimal vermiyorum açıkçası 2.000 tl lik motorlarda bile boya dökülmüyorsa kötünün iyisinde de dökülmemeli :)

makseli
14 Ağustos 2012, 12:08
ben 2 defa yıkadım. birisinde tanzikli su ile yıkadım. boya atma veya başka bir zarar olmadı

boyası atan arkadaş artık nasıl bir tanzikli su ile yıkadıysa onu bilmiyorum :)

motodrift
14 Ağustos 2012, 12:49
TEŞEKKÜR ederim :)

Keeway malı. Mühendisi macar diye söylentiler var. Superligth ı meşhur olan. Çin üretimdir ama asıl menşei ni bilmiyorum.

hmmmm.. baya inceledim motorun görüntüsünü parcalarını.dreksiyon konsolları,egzoz borusunun motor bloğunun ordaki küçük korumalığı apachenin aynısından.bence hindistan parcaları kullanılmış bu motorda.arka amotisörlerin herhangi bir yerinde GABRİEL yazıyormu ?