PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649

Erhan Erdil
23 Aralık 2005, 00:37
Hyosung GT250R , Test - Fotoğraf - Teknik Özellikler

http://i2.tinypic.com/oszf9j.jpg



Test Sonuçları ve Düşünceler

Hot Chilli Red GT250R ile istanbul yolları!

Şimdiye kadar görülen en kaslı ve en yakışıklı 250 ‘lik, altımızda istanbul asfaltı.

Kırmızı GT250R Ducati 999 dan farkı yok. Görünüş 10 puan . Motosikletin boyutlar diger buyuk ccli racingler ile birebir aynı. 250cc ufak motordur(boyut olarak) falan sanmayın. Sürüş pozisyonu klasik racingler gibi(yorucu). Başlangıc seviyesinde bir motor olduğu için bu posizyon ilk kez motora binenleri alışana kadar zorlayabilir. Motoru aldıktan sonra nazar boncuğu şart caddede çok dikkat çekiyor bütün gözler sizde.

249 cc lik 8 valfli DOHC V-Twin motorun 29 bg ‘lik gücü boyutlarına göre oldukça iyi bir teknolojinin ürünü, test sırasındaki hesaplamalarımız sonucu motor ilk kullanımda yaklaşık 100 kilometrede 4.5 litre kadar bir yakıt tüketimi sağladı.

1. ve 2. vites arası geçişi biraz uzun, ancak bu ayarlanabiliyor, vitesler kullanımı kolay şekilde yerleştirilmiş. Motorda çok hafif titreşim var ama normal düzeyde. Titreşim ducati monsteri andırıyor. Sanırım bu titreşim V tip motorların yapısında var. 250cc motor için çok tatmin edici bir egzoz sesi var. Motorda en dikkatimi çeken 3000-4000 devire kadar motorda hareketlenme olmaması oldu. Gaz verip kalkış yaparken 3000 devire kadar neredeyse tepkisiz kalıyor sonra hareketlenmeye baslıyor. Bu ozellik motorun devirlenmesi cok hızlı oldugu icin pek fazla problem oluşturmuyor yuksek devirlere cabuk ulasıyor. İki kişi yokuslarda dur kalklarda motoru kaldırmak icin biraz fazla gaz vermelisiniz.
Yolda çok kıvrak motorun hafifliği size büyük avantaj sağlıyor. Hızlanması gayet iyi ama alt devirlerde gücünü gösteremiyor yüksek devirlerde performansı 250cclik bir motor için tatmin edici.

Yan sehpa pek çok motor tipinde alışıldığının aksine sol ayak dayamanın arkasından doğru açılmakta motor üstündeyken yerini bulması ilk başlarda zor oluyor, aşılmak gerekiyor.
http://img304.imageshack.us/img304/9951/gtpeg2qq.jpg
Yan Sehpa

Süspansiyonlar tatmin edici, özellikle virajlarda kıvraklığı ile bunu bize gösteriyor.
http://img450.imageshack.us/img450/9540/s1248pl.jpg

Çift 300 mm diskler ön frenlerin performansını oldukça iyi kılması gerekir, diğer kullanıcılardan da bunu duyduk ancak bizim kullandığımız motorun ön frenlerinde hava olduğunu düşünüyoruz, ön fren kavraması geç alıyor. GT250R ile fren yapıp durmak istediğimde tam bir şok yaşadım frenleri çok yumuşak motoru durdurmak için freni çok sert sıkmam gerekti. Bu olay bana pek mantıklı gelmedi önde çift diski olan bir motor daha rahat durabilmeliydi.

Bu konuyu motorun yetkisi servisi ile görüştük servis açıklaması çok ilgiçti. :silent:

Ön frenler daha yeni olduğu için üzerinde balmumu varmış bu yüzden frenler ilk kullanımda tam tutmayabiliyormuş!!! :pr:

Yapılması gereken balataları sıcak su ile iyice yıkayıp balmumunu temizlemek ya da servisin dediğine göre 100km gibi bir sürüş sonucunda balmumu kendiliğinden temizlenecekmiş tabii bu sürede iyi fren yapamayıp kaza yapmamanız gerekli!!!:pr:

http://img134.imageshack.us/img134/9256/gtrondisk4bp.jpg
http://img134.imageshack.us/img134/5431/gtrondisk12db.jpg
Ön Çift Disk Fren

http://img455.imageshack.us/img455/5002/gtrarkadisk6ba.jpg
Arka Tek Disk Fren

Ayaklıklar 3 yönlü ayarlanabiliyor, bu da sürüş pozisyonunuzu biraz daha rahat kılıyor.

Gösterge paneli lüks otomobillerin panel görüntülerinden farksız bir tasarıma sahip ve ışıl ışıl, iki ayrı ayarlanabilir yolculuk zaman hesaplayıcıda dijital gösterge panelinde mevcut.
http://img152.imageshack.us/img152/8152/gtrgosterge2uh.jpg
Dijital gösterge paneli

Motor Shinko marka lastiklerle donatılmış, 17 inçlik 6 kollu alüminyum jantlar ile lastiklerin görüntüsü tamamlanmış. Spor ya da race olarak tanımladığımız büyük cc li motorlara geçiş için ideal bir seçim, en yüksek süratini soruyarsanız eğer yasal sınırları geçecek kadar sürat yapmakta.
http://img236.imageshack.us/img236/4391/s1829lj.jpg
Shinko Marka Lastikler

Hyosung V-twin 250cc motor Japonya Hamamatsu ‘da bazı büyük Japon motor firmalarına motor tasarlayan R&D ekibinin eski mühendislerindne oluşan bir ekip tarafından geliştirildi. Bundan dolayı bu yeni motor rakiplerine göre daha yeni bir teknolojiye sahip, yeni teknoloji performans özellikleri yeterli düzeyde.

DOHC (üstten çift egzantrik) 8 valf motor çift mikuni karbüratör, hava soğutma destekli yağ soğutma sistemi motorun performansını arttıran en büyük etkenlerden.

Arka sele gayet rahat, çift kademeli olması bir avantaj sele nubuk parlak olmayan deriden yapılmış kolay çizilebilir. Binerken ve inerken dikkatli olunmasıdna fayda var.
http://img146.imageshack.us/img146/5054/gtrgsele9ck.jpg
İki Kademeli Sele

Olumlu özellikleri görünümü, performansı ve fiyatı olurken arka fren ve debriyaj daha iyi olabilirdi. Bu motorun racing motor fanatiklerine yani motosiklete yeni başlangıç yapacaklar için güzel bir seçim olacağını düşünüyorum. Yeni izlenimlerini kullandıkça sizlerle paylaşırım.




RENK ŞEÇENEKLERİ

http://www.closemotorcycles.com.au/bikepics/HyosungGTR250Yellow.jpg http://www.closemotorcycles.com.au/bikepics/96HyosungGTR250.jpg http://www.closemotorcycles.com.au/bikepics/HyosungGT250R-Blk.jpg

1. Sarı
2. Mavi
3. Kırmızı
4. Siyah

Global motorun renk şeçeneklerinde mavi renk olmasına karşın henüz Türkiye'ye getirlmedi.


Hyosung GT250R Ayrıntılı Teknik Özellikler

MOTOR TİPİ DOHC - 8 Sübap Yağ Soğutmalı
MARŞ - Elektrikli
HACİM - 249c
BEYGİR GÜCÜ - 29 hp
SİLİNDİR ADEDİ - 2 Adet
UZUN. x GEN. x YÜK - 2080x760x1120mm
TEKERLEK MESAFESİ - 1445mm
SELE YÜKSEKLİĞİ - 795 mm
AĞIRLIK - 150 kg
VİTES YAPISI - 5 VİTES
FRENLER - Ön çift disk / Arka tek disk
LASTİKLER - 110/70-17 54H ön / 150/70-17 69H arka
YAKIT TANKI - 17 Litre




Yetkili Satıcılar , Fiyatlar ve Servisler
Fiyatları görmek için tıklayın. (http://www.globalmotor.com.tr/products.asp?choice=2&firmaid=102)
Yetkili Satıcıları görmek için tıklayın. (http://www.globalmotor.com.tr/bayibul.asp?kategori=bayi)
Servisleri görmek için tıklayın. (http://www.globalmotor.com.tr/bayibul.asp?kategori=servis)



Distirbütör Firma Bilgileri
Hyosung Türkiye Distribütörü: Global Motor Motorlu Araçlar Sanayi ve Ticaret A.Ş.
E-Mail: info@globalmotor.com.tr
Web: http://www.globalmotor.com.tr
Adres : Büyükdere Cad. Nurol Plaza No: 71 A Blok / Kat 8
Maslak - İstanbul Türkiye
Telefon : +90 212 276 99 00 (pbx)
Faks : +90 212 276 98 18




Fotoğraflar

http://img312.imageshack.us/img312/4521/closeyoshi5lo.th.jpg (http://img312.imageshack.us/my.php?image=closeyoshi5lo.jpg) http://img347.imageshack.us/img347/5036/plate19og.th.jpg (http://img347.imageshack.us/my.php?image=plate19og.jpg) http://img312.imageshack.us/img312/513/gt250r19zy.th.jpg (http://img312.imageshack.us/my.php?image=gt250r19zy.jpg)

http://img312.imageshack.us/img312/5563/plate30rm.th.jpg (http://img312.imageshack.us/my.php?image=plate30rm.jpg) http://img312.imageshack.us/img312/4757/10052732cq.th.jpg (http://img312.imageshack.us/my.php?image=10052732cq.jpg) http://img130.imageshack.us/img130/5546/tintedscreen11ko.th.jpg (http://img130.imageshack.us/my.php?image=tintedscreen11ko.jpg)

http://img312.imageshack.us/img312/9545/blech9028216730162vy.th.jpg (http://img312.imageshack.us/my.php?image=blech9028216730162vy.jpg) http://img164.imageshack.us/img164/8329/58rq.th.jpg (http://img164.imageshack.us/my.php?image=58rq.jpg) http://img164.imageshack.us/img164/5953/gt250centrestand2kj.th.jpg (http://img164.imageshack.us/my.php?image=gt250centrestand2kj.jpg)

http://img164.imageshack.us/img164/6356/gt250rdimensions1po.th.jpg (http://img164.imageshack.us/my.php?image=gt250rdimensions1po.jpg) http://img164.imageshack.us/img164/756/s210oz.th.jpg (http://img164.imageshack.us/my.php?image=s210oz.jpg) http://img164.imageshack.us/img164/8894/s242sv.th.jpg (http://img164.imageshack.us/my.php?image=s242sv.jpg) http://img164.imageshack.us/img164/6788/s57gm.th.jpg (http://img164.imageshack.us/my.php?image=s57gm.jpg)

Hyosung GT650 Kupası ve GT650RR Modelleri (http://www.gt650-cup.de/)

http://img68.imageshack.us/img68/9517/gt650rside59mc.th.jpg (http://img68.imageshack.us/my.php?image=gt650rside59mc.jpg) http://img68.imageshack.us/img68/1282/gt650rr2015nk.th.jpg (http://img68.imageshack.us/my.php?image=gt650rr2015nk.jpg) http://img68.imageshack.us/img68/8515/ttsmall4jc.th.jpg (http://img68.imageshack.us/my.php?image=ttsmall4jc.jpg)

http://img68.imageshack.us/img68/1490/hyo24ps.th.jpg (http://img68.imageshack.us/my.php?image=hyo24ps.jpg) http://img143.imageshack.us/img143/3923/hyo32nw.th.jpg (http://img143.imageshack.us/my.php?image=hyo32nw.jpg)
http://img143.imageshack.us/img143/7599/hyo42ug.th.jpg (http://img143.imageshack.us/my.php?image=hyo42ug.jpg)

http://i2.tinypic.com/oszssl.jpg

http://i2.tinypic.com/oszu9z.jpg

http://i2.tinypic.com/oszucn.jpg

http://i2.tinypic.com/oszfgg.jpg



Hyosung Gt 250 R Kullanım Kılavuzu (http://www.hyosung.com.tr/upload/idosyalar/6_KullanmKlavuzu.pdf)

TrueWolf
23 Aralık 2005, 00:48
Bence çok güzelmiş.Fakat hyosung nie ısrarla pahalı motor satmaya çalışıyo anlamıyorum. Derby 125 cc race de tuhaf bi fiyatla çıktı 7-8 bin ytlye bu cc lerde motor zor satarlar.

Dogin
01 Mart 2006, 17:07
bu motor kaç basar önemli olan o 180'i gördürürmü acaba

Barış Şuşut
02 Mart 2006, 01:24
komtan ya biz senden yorum bekliyoz vibrasyon nasıl ilk çalışma nasıl frenaj nası yakıt tüketimi ne rodaj nasıl gidiyo ????

Bu arada hayırlı olsun ....Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin

Gürkan Anbarlı
02 Mart 2006, 10:02
komtan ya biz senden yorum bekliyoz vibrasyon nasıl ilk çalışma nasıl frenaj nası yakıt tüketimi ne rodaj nasıl gidiyo ????

Bu arada hayırlı olsun ....Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin

abi skull hazırlıyor verileri şimdi, o kullandı dün motoru :) rodaj süresi iyi gidiyor alışıcaz birbirimize, o alışacak kendine, daha 10 kmde, ellerinizden öper :cat:

crato
02 Mart 2006, 10:09
evet komtan lütfen vibrasyon, çalışma, yakıt tüketimi gibi konularda bilgi verirsen çok mutlu oluruz. :rendeer:
bak ellerimiz titriyor, tamam sen görmüyor olabilirsin ama seni temin ederim titriyor (:

demiştim,senin msjı görmemişim(:
neyse o zaman skull'dan bekliyoruz.

yamahaybr125
02 Mart 2006, 22:43
Forumda okuduğuma göre Hyosung Suzuki'ye motor tedariği de yapan bir Kore firması. O nedenle kalite konusunda bir problem yok. Yedek parça problemlerini de Türkiye'deki yeni distribütörleri ile yavaş yavaş kotarmaya başladıklarını duyuyorum. Bence marka Türkiye'de henüz konumlanamadığı için fiyat seviyesi olması gerekenin altında. Yeni motor alacakların Hyosung markasına dikkat etmesini öneririm...

Not: Yalnız eklemeden geçemeyeceğim sitesinden indirdiğim tanıtım filmi çok acemice. Bu konuda birz daha çalışmaları gerekiyor...

Herşeye rağmen önümüzdeki bir kaç yıla damgasını vuracak bir motosiklet gibi görünüyor.

hacker_2834
02 Mart 2006, 23:21
Komtan öncelikle hayırlı olsun ve kazasız belasız inşallah bende araştırıyorum ve almayı düşünüyorum ama 7.850 verecek nakit param yok öğrenciyim ben acaba taksitli satış varmı ben o motora ilk görüşte vuruldum başkalarıda vurulmasın nazar boncuğu şart!!!:P

crato
03 Mart 2006, 00:35
skull verdiğin bilgiler için teşekkürler. ebat konusunda tereddütlerim vardı, söylediklerine bakılırsa gayet yeterli. mutlu oldum:P
bugün dayanamayıp taksimdeki bayiye gittim ama ne göreyim taksimdeki bayi uçmuş!:cyclopsan :silent: yerinde yeller esiyor :pale: ilk incelemeyi yapamadım yani. neyse, siz nereden aldınız motoru? hangi bayiden?

slayer
03 Mart 2006, 02:48
motorun tasarımı süper olmuş ama farlar bana biraz hayabusa tarzı gibi geldi arka jant da honda vfr'yi andırıyo tabi benimki bi benzetme ama farların xenon olması çok hoşuma gitti.

aytskal
03 Mart 2006, 02:49
Sanırım ileride alacağım aleti seçtim abi teknik değerlendirmelerinizi merakla bekliyorum olunurda bu kadarmı güzel olunur ya yapın birşeyler değerlendirin anlatın aşkın gururu olmazmış bunu almayı çok isterdim ileride inşallah...

bach
03 Mart 2006, 03:08
slayer dostum sana kötü bir haberim var..GT250R 'ın farları maalesef xenon değil Pleoptonik yani mercek yönlerdirmeli...

melbur
03 Mart 2006, 03:28
bende gidip bu motoru bayisinde gördüm oldukça kaslı bi motor görünüşü hiçte 250lik bi motor gibi gözükmüyor oldukça güzel ama bence çok pahalı.

hacker_2834
03 Mart 2006, 03:38
arkadaşlar global motor çoklu alımlarda indirimler ve 18-24-36 vadelerle kredi imkanı sağlayacaklarmış ilgilenenlere duyrulur.ayrıca bir motosiklet forum sitesinde üye olan arkadaşa test sürüşü için global motor tarafından gt250r ve 250 comet modelini vermişler gt250r için detaylı bilgilere sahip olacağız yakındaaa!!!

Gürkan Anbarlı
03 Mart 2006, 10:59
Hyosung GT250R İlk İzlenimler

Görüntü Konfor
Kırmızı GTR250r Ducati 999 dan farkı yok :P Görünüş 10 puan
Motosikletin boyutlar diger buyuk ccli racingler ile birebir aynı. 250cc ufak motordur(boyut olarak) falan sanmayın :)
Sürüş pozisyonu klasik racingler gibi.(yorucu) Başlangıc seviyesinde bir motor olduğu için bu posizyon ilk kez motora binenleri alışana kadar zorlayabilir.
Motoru aldıktan sonra nazar boncuğu şart caddede çok dikkat çekiyor bütün gözler sizde :queen:

Teknik Özellikler
Motorda çok hafif titreşim var ama normal düzeyde. Titreşim ducati monsteri andırıyor. Sanırım bu titreşim Vmotorların yapısında var. 250cc motor için çok tatmin edici bir egzoz sesi var.
Motorda en dikkatimi çeken 3000-4000 devire kadar motorda hareketlenme olmaması oldu. Gaz verip kalkış yaparken 3000 devire kadar neredeyse tepkisiz kalıyor sonra hareketlenmeye baslıyor. Bu ozellik motorun devirlenmesi cok hızlı oldugu icin pek fazla problem oluşturmuyor yuksek devirlere cabuk ulasıyor. İki kişi yokuslarda dur kalklarda motoru kaldırmak icin biraz fazla gaz vermelisiniz.
Yolda çok kıvrak motorun hafifliği size büyük avantaj sağlıyor. Hızlanması gayet iyi ama alt devirlerde gücünü gösteremiyor yüksek devirlerde performansı 250cclik bir motor için tatmin edici.

Motoru fren yapıp durmak istediğimde tam bir şok yaşadım frenleri çok yumuşak motoru durdurmak için freni çok sert sıkmam gerekti. Bu olay bana pek mantıklı gelmedi önde çift diski olan bir motor daha rahat durabilmeli. Bu konuyu servisi ile görüşüp sizleri bilgilendireceğim. Büyük ihtimalle fren hidroliğinde hava olmalı eğer motorun orjinal frenleri böyle ise frenlerin guclendirilmesi gerekli.

Bu motorun racing motor fanatiklerine yani :cherry: motosiklete yeni başlangıç yapacaklar için güzel bir seçim olacağını düşünüyorum.
Yeni izlenimlerini kullandıkça sizlerle paylaşırım. Tabii komtan arkadaşım motoru test için yine bana verirse :cherry:

Not: Gtr250 frenlerine alısıp fz6nın frenine durmak icin asılırsanız ön tekeri kızaklayabilirsiniz :queen:

Tabii komtan arkadaşım motoru test için yine bana verirseymiş, ilk 10 kilometreyi sen yaptın sıfır kaskım montum ve eldivenimi giydin, daha ne yapayım istersen bide nüfusuma geçireyim seni =)

Arkadaşlar şaka bi yana motora pazar asacam nazar boncuğunu ondan pazara kadar motora binmeyi düşünmüyorum, her bakan dönüp bir daha bakıyor, gözü kalıyor, maşallah diyin :cat:

2move
03 Mart 2006, 11:15
ayrıca bir motosiklet forum sitesinde üye olan arkadaşa test sürüşü için global motor tarafından gt250r ve 250 comet modelini vermişler gt250r için detaylı bilgilere sahip olacağız yakındaaa!!!

yalan oldu o. motor bir haftadır tst sürüşünde,elimizde bi tane video var.başk hiç bişi yok.ben yavaş yavaş ümidimi kesiyorum.test sürüşü yazılırsa ben br veririm size

mete_han
03 Mart 2006, 12:34
sevgili skullhunter kanka günaydınlar olsun...geç olsun ama güç olmasın dimi abi...güzel yarınlar bizi bekler...
crato taksimdeki bayi 10-15 gün içinde sadece motor showroomu olacak...taksim meydan mcdonaldsın tam karşısındaki otobüs durağının arkasındaki dükkan...ismi free zone...az kaldı diyor eleman...günde 25 kişi hyosung soruyormuş adamcağıza....

crato
03 Mart 2006, 12:39
eheh, orada eskiden hyosung bayisi vardı işte(: bu arada adamlar tekstil işindeler yahu (:

dün birara gidip sorsam mı diye düşündüm, belki çok soran olduysa satmaya başlarlar diye :wiinkk:


bu arada GT250 (naked olan) de 75 derecelik twin motor varmış, bunda 90 derece olduğuna eminiz mi?

Erhan Erdil
03 Mart 2006, 14:44
Başlangıç seviyesini uygun tipi en fazla racinge benzeyen motoru bu.
Diğer 250lilik raceler Türkiyede satılmıyor malesef ama onlarında satış fiyatları bu motora yakın olacaktır.

Gürkan Anbarlı
03 Mart 2006, 15:02
bence motor çok şık ama bu fiyat ona fazla değil mi sencede?

Motorun fiyatını neye göre değerlendirip pahalı bulduğunu merak ettim :) Türkiye 'ye gelen ilk parti GT250R ların çoğu satıldı, hatta ben aldığımda bile İstanbul 'da kalmamıştı ondan gecikmeli aldım, ikinci partiye ki mart sonu gelecek kapora ile sıra almaya başladılar.

Almanya 'da GT125R ve GT650R var ondan 125 ile kıyaslayacağım, GT125R Avrupa / Almanya Satış Fiyatı 4295€ + 175€, 4470€
TCMB der ki 1€ - 1.5688 YTL

7.012 YTL yapar GT125R 'ın fiyatı, Türkiye 'de GT250R toplam 8.050 YTL 'ye geliyor,
Kaynak: http://www.hyosung-motors.de/gesamtprogramm__gt_125_r_33.htm

Avustralya 'dan satışı $7500, Avustralya dolarının TCMB den YTL karşılığı 0.97332, bununda oluru 7.300 YTL civarıdır ki vergileri içinde değildir.
Kaynak: http://toowoombabikesandbits.com.au/products-detail.asp?iCategoryID=78&iProductID=74

Amerika 'da satışına rastlamadım, yakında diyor firmalar ancak aşşağı yukarı fiyat Avrupa ve Avustralya ile aynı oranlarda olur.

Shamyl
03 Mart 2006, 15:51
Şu Japon'lar 250lik makinalarını getirseler Türkiye'ye bir an önce, Hyosung'a o zaman daha ucuza binebiliriz:cat:

crato
03 Mart 2006, 16:57
ya komtan, nereden aldınız kırmızı rengi? kağıthane bayisinde hiç kalmamış, kadıköyde de 2 tane var, ikisi de siyah.:pale:

ozgurozeren
03 Mart 2006, 17:32
gt250r ile gt 250 arasındaki fark: gt250 ön tek disk bide grenaj yok bu fark 1250ytl yapıyo. tek disk kesmiyo mu yani? motor güçleri aynı,6600 ortak fiyat olsa şahane olurdu,benim bi diski sökün abi 6600 veriyimde olmuyo tabi:(

Khutuck
03 Mart 2006, 17:39
Comet'le 250R arasında 500-600 ytl fark olsa doğal da, 1250 çok gibi geldi. Granaj ve çift diskten başka farkalr da vardır belki?

mete_han
03 Mart 2006, 17:40
eheh, orada eskiden hyosung bayisi vardı işte(: bu arada adamlar tekstil işindeler yahu (:

dün birara gidip sorsam mı diye düşündüm, belki çok soran olduysa satmaya başlarlar diye :wiinkk:


bu arada GT250 (naked olan) de 75 derecelik twin motor varmış, bunda 90 derece olduğuna eminiz mi?

dostum işte orası 10 gün içinde artık sadece motor showroomu olacakmış...sahibi dedi...

bach
03 Mart 2006, 17:53
sevgili skullhunter
test değerlendirmesini yaparken 24 hp gücündeki diye bahsetmişsin GT250R için..ben bu motorun gücünün 29 hp olduğunu sanıyorum.. ki globalmotor'un resmi sitesindeki teknik verilerde bunu destekliyor..sanırım bi dikte hatası oluşmuş..tekrar incelemenizi rica ediyorum.. saygılar

Gürkan Anbarlı
03 Mart 2006, 18:26
bu arada GT250 (naked olan) de 75 derecelik twin motor varmış, bunda 90 derece olduğuna eminiz mi?

90 derecelik silindir dizilimi GT650R modelinde kullanılan motorda, 125 ve 250 'de silindirler 75 derecelik açılarla dizilmiş.

crato
03 Mart 2006, 18:32
90 derecelik silindir dizilimi GT650R modelinde kullanılan motorda, 125 ve 250 'de silindirler 75 derecelik açılarla dizilmiş.


hmm, e ben o zaman 650lik olanı aliyim (((::P :P

Khutuck
03 Mart 2006, 18:39
Diğer Hyosung konusunda verilen blogda yazdığına göre GT125R'nin fiyatı Fransa'da 4600euro'ymuş (~7000ytl).

zipir
03 Mart 2006, 19:12
alın size yeni resimler
http://img132.imageshack.us/img132/7328/189403851uz.jpg (http://imageshack.us)
http://img368.imageshack.us/img368/2104/189404577kx.jpg (http://imageshack.us)
http://img132.imageshack.us/img132/9393/189405110wt.jpg (http://imageshack.us)
http://img368.imageshack.us/img368/2964/189406463al.jpg (http://imageshack.us)
http://img368.imageshack.us/img368/9808/img47194kb.jpg (http://imageshack.us)
http://img132.imageshack.us/img132/6176/img47209ru.jpg (http://imageshack.us)
http://img368.imageshack.us/img368/3548/img10767cw.jpg (http://imageshack.us)
http://img132.imageshack.us/img132/5307/189406255ds.jpg (http://imageshack.us)
http://img368.imageshack.us/img368/9051/189397420ic.jpg (http://imageshack.us)

crato
05 Mart 2006, 02:00
bugün bayiye gittim ve biraz görüştük, belki motosiklet.net'te birgün görebiliriz. neyse, bundan sonraki ilk motor getirilecek parti sanırım 20 mart'taymış.

tigermbz
06 Mart 2006, 10:48
dün motoru gördüm samsunda kıpkırmızı duruyordu bir bayide.
içeri girip fiyatını sordum 8500 ytl dedi.(böyük para)
tabi ben biliyorum kore malı olduğunu ama işi pişkinliğe vurup abi çin malı racing varmı sende gibisinden laflarla durumu kurtarmaya çalıştım.
neyse motor gerçekten çok güzel tip ve kalite olarak ama biraz pahalı(aşık olunmayacak gibi değil biz ortadirek mensupları için ama ben iradeli adamımdır).
böyle bir motor 4000 ytl olsa ben bile düşünürüm almayı, bu çinliler 250cc lik 2 silindirli bi motor yapsalar bari :)

MeTaL
06 Mart 2006, 11:25
GT 250R da da çift disk var GT 250 de de çift disk var arkadaşlar. Bulganlar motor Antalya gidip inceleyebilirsiniz orada GT 250 var çift diskli ...

crato
06 Mart 2006, 12:16
dün motoru gördüm samsunda kıpkırmızı duruyordu bir bayide.
içeri girip fiyatını sordum 8500 ytl dedi.(böyük para)


Daha cumartesi sordumj ben 7.800 dediler bana:silent: garip bir durum. neyse, bu arada kredi vasıtasıyla almak isteyen arkadaşlara naçizane bir tavsiyem var: Akbank CepKredi. walla ben denedim, oldu.:queen: sevinç ötesi bir durum anlatamam. neyse, şimdi boş bir gün bekliyorum. gt250r lar bitmeden :cherry: :cherry:

Topuz
06 Mart 2006, 13:20
arkadaşlar, 7850 tl fiyatı pahalı. bir arkadaş "neye göre pahalı" diye soruyordu. burada diğer markalara göre bir karşılaştırmadan ziyade, bizim alım güçlerimize göre pahalı demek istiyorum. çünkü alamıyoruz. bu diğer markalar için de geçerli. parası olan zaten 250'liklere motor diye bakmıyor bile. eğer bu fiyatı verebiliyorsak, ikinci el temiz ve daha yüksek cc lik bir motor bulamaz mıyız. buluruz. 250 cc'lik racing kategorisinde türkiye de hemen hemen model yok gibi. bilen varsa yazsın. japonlara baktığımızda yamaha, suzuki, honda, kawasaki gibi markaların 250 cc racing motorları varsa bile türkiye de satışta değil. mesela hyosung'un naked tarzı modeli olan GT-250 modeli nin alternatifi olabilecek, honda'nın 250 lik ve teknik özelliklerinde 40 hp güç ürettiği yazılan Hornet isimli naked tarzı bir modeli var. http://www.motorbikes.be/en/Honda/2005/Hornet%20250/ ancak, Türkiye de satılmıyor, niye satılmıyormuş.. çünkü talep yokmuş. çinliler 200 lük racing tarzı ile bu boşluktan çok da güzel faydalanıyorlar. bu forumda yazılmıştı, honda'nın cbr 125'liğinin çinli taklidinin test edildiğinde rahatlıkla 140 km hıza çıktığı. aslında cruiser tarzı motorlarda çinliler türkiye de epey sattılar zaten. bu nasıl oldu, bu boşluktan türkiyedeki girişimciler faydalandığı için oldu. kötü mü oldu, hayır.. iyi oldu. motor severler.. hayallerine kavuşmuş oldu. peki, bildik markalar niye yerlerinden kıpırdamadılar. bildik markaların scooter'ları bile alternatiflerinden daha pahalı. doğrusu bunu anlayamıyorum. acaba şöyle bir yönetim anlayışı mı var; biz küçük işler ile uğraşmayız. bizim hedef kitlemiz bellidir. biz onlara yöneliriz. eğer böyle ise, diğer alternatifler çatır çatır satış yaparken.. bunlar da müşteri beklerler. bunlara biz şimdi ne diyeceğiz.. hayırlı işler yerine.. hayırlı beklemeler! şu an itibariyle bile yaz geliyor diye.. ortalık yeni satın alınmış çinli scooter'lar ile doldu taştı.

neyse.. mevzuya dönelim. gayet açıktır ki, 250 cc kategorisi, racing - naked- cruiser/chopper yada touring her ne ise.. çeşit çeşit model ve fiyatlar ile türkiye de görülmek isteniyor.

işte bu nedenden dolayı hyosung 250 cc'lik racing kategorisinde yaşanan bu boşluğu doldurmuştur ve arkadaşların belirttiği gibi daha gelir gelmez satılmıştır. niye satılmıştır.. çünkü alternatifi yok.

diğer model olan GT-250 naked tarzı motorun fiyatı çok makul. bence, GT-250 R nin de fiyatı makul olmalı idi. mesela 7000 civarları. her iki motorun teknik özelliklerine baktığımızda çoğunun aynı olduğunu görüyoruz. aynı olmayan özellikler için de 1250 tl fiyat farkı çok. bu kadar olmamalı idi. forumda epeydir bu topik hariç, hyosung için fiyat nedeniyle alınmadığı, japonlara yönelindiği filan yazılıyordu. niye japonlar tercih ediliyordu. çünkü, fiyatlar birbirine çok yakın ve japonlar türkiye de oturmuş bir piyasaya sahip. hyosung bu anlamda daha yeni sayılır. şimdi bende merak ediyorum ki; hyosung motor satmak istemiyor mu? istiyor.. peki neden fiyatlar makul düzeyde değil, niye kampanyalar yapmıyor, niye gerçekten almak isyenlere kolaylık sağlamıyor.

temennim odur ki, artık diğer markalar da uyanırlar da, 250 cc kategorisindeki model ve fiyat boşluğuna dahil olurlar. rekabet oluşur ve bu da biz motor severlere yarar.

ayrıca, bir sorum da olacak. motor yağ soğutmalı diye geçiyor. ön tekerleğin arkasında radyatöre benzeyen bir parça var. sıvı soğutma mantığı ile düşündüğümüzde, radyatörün içinde, motor yağı dolaşıyor ve soğuduktan sonra motorun içine giriyor ve motoru da soğutmuş oluyor. doğru mu anladım?

crato
06 Mart 2006, 14:38
diğer model olan GT-250 naked tarzı motorun fiyatı çok makul. bence, GT-250 R nin de fiyatı makul olmalı idi. mesela 7000 civarları. her iki motorun teknik özelliklerine baktığımızda çoğunun aynı olduğunu görüyoruz. aynı olmayan özellikler için de 1250 tl fiyat farkı çok. bu kadar olmamalı idi. forumda epeydir bu topik hariç, hyosung için fiyat nedeniyle alınmadığı, japonlara yönelindiği filan yazılıyordu. niye japonlar tercih ediliyordu. çünkü, fiyatlar birbirine çok yakın ve japonlar türkiye de oturmuş bir piyasaya sahip. hyosung bu anlamda daha yeni sayılır. şimdi bende merak ediyorum ki; hyosung motor satmak istemiyor mu? istiyor.. peki neden fiyatlar makul düzeyde değil, niye kampanyalar yapmıyor, niye gerçekten almak isyenlere kolaylık sağlamıyor.


bildiğimiz büyüklerden 250cc'ye kadar naked/racing ne var? honda twister, cbr125. peki fiyatları nedir? twister 7bin küsür lira, cbr125 4.500 lira makul mu? hayır değil. peki racing modelleri gelirse ne kadar olur, makul olur mu? eğer bu fiyatlardan yola çıkacak olursak olmaz.
250lik twisterı 7bin küsüre satan honda elbette 500lük twisterı 9bin küsüre satacak, racing olursa da yaklaşık fiyatlarda olacak ki düşük olacağını sanmıyorum, twister'a granaj koyup satsa bile (zinciri 150-200ytlye satıyorlar bu arada) en az 9bin lira olur, zaten aşağıda bir fiyat olacağını hiç düşünmüyorum. sonra? bu sefer bu fiyatı verip alan müşteri 2-3 daha koyarıum bir üstünü alırım mantığıyla ilerleyecek ki biz Türk milletinin genel yapısı da böyledir. o zaman bu 250 lik aletlerin tamamı elinde patlayacak. büyük ihtimalle de bu yüzden getirmiyorlar ülkeye.
ben şahsen gt250r için kararımı verirken aynı fiyat seviyesindeki twister'a o kadar para vereceğime hiç olmazsa görüntüsü daha iyi olan hyosung alırım diye düşündüm.
7-8bin ytl civarına 2. el 600lük bir racing alınamaz mı? alınır ama kaç model? 98? 99? özellikle 5-6 yaşındaki racing modelleri düzgün kullanılmamışsa kullanıcıya çok sorun yaşatabilir (yanlış olduğum noktaları düzeltin lütfen), hele bir de 2-3 farklı kullanıcı binmişse motora vay haline denebilir.

sindoman
06 Mart 2006, 15:31
tigermbz global motorun Samsun'daki bayisinin yetkisi iptal edilmiş, Ankara'daki bayisiyle görüş sen istersen çünkü GT 250R modelin fiyatı 7,850 YTL

Ertuğrul_Öz
06 Mart 2006, 15:36
Samsun bayisindeki motor geçen hafta 160km deydi 0 km diye satıyorlardı(Ayrıca oradaki elemanlardan birisi ben bu motorla 280 yaptım demişti ::koop:: )Ayrıca bana 9800 demişti. sana yine uygun söylemiş.

tigermbz
06 Mart 2006, 17:24
tigermbz global motorun Samsun'daki bayisinin yetkisi iptal edilmiş, Ankara'daki bayisiyle görüş sen istersen çünkü GT 250R modelin fiyatı 7,850 YTL
yanlış anlaşılma olmasın ben zati bu motoru alamam bu ekonomik şartlarda sadece fiyat sordum hepsi bu.

ledo
06 Mart 2006, 18:37
arkadaşlar, 7850 tl fiyatı pahalı. bir arkadaş "neye göre pahalı" diye soruyordu. burada diğer markalara göre bir karşılaştırmadan ziyade, bizim alım güçlerimize göre pahalı demek istiyorum. çünkü alamıyoruz.

Sevgili Topuz, üst tarafta böyle demiş ama yazının devamında, Hyosung'u Japon modelleri ile karşılaştırmaktan kendini alıkoyamamış. Doğrudur. Çünkü "Japonlar" dediğimiz 4 marka, motosiklet endüstrisindeki fiyat, kalite ve yaygınlık konularında optimum noktayı yakaladığından "piyasa yapan" konumundadırlar.

Yukarıda geçen, "bir arkadaş "neye göre pahalı" diye soruyordu." ifadesi benim başka bir yazımda geçtiğinden, Topuz oradan görmüş olabilir. Orada bu soruyu sorduğumda, bir motosikletin fiyat standartları artık Çin malı ürünlerin fiyatına göremi belirleniyor diye sormuştum.

Şimdi ise "Japon malı olanların fiyatı buysa, Hyosung'un fiyatının benzer Japon ürünlerinden bu kadar aşağıda olması yetmez, daha da aşağıda olması gerekir. Bu fiyat pahalı" karşısında aynı soruyu soruyorum.

Cevap olarak da, Hyosung ile ilgili başka bir topikte bulunan yazımı aşağıda noktasına virgülüne dokunmadan tekrar ediyorum.


Ben bu markanın modellerini tesadüfen inceleme fırsatı buldum. Ama şunu görüyorum ki, Türkiye de satışa sunulan modellerin hepsi de alıcıya hariaka bir seçenek sunuyor. Özellikle 250 cc modellerinin olması büyük bir açığı kapattığı gibi yeni başlayanlar adına da bir nevi fırsat.
Fiyat meselesine gelince, genellikle "buna bu parayı vereceğime üstüne biraz daha koyar, bilinen bir marka alırım" tezi var. Ancak buna katılmıyorum, çünkü

1) modellerin dizayn olarak "bilinen markalar" dan eksiği yok, fazlası var...
2) kullananlanarın söylediğine göre, kalitesi çok çok iyi..
3) yurtdışında çok ciddi bir imajı var hatta DD geçenlerde bi başka sitede bu ürünlerin Kanada ve Amerika da çok tutulduğunu anlatan bir yazı yazdı...
4) motor hacmine göre max beygir gücü tüm diğer marka modellerinden daha yüksek, örneğin 250 cc 29 HP...
5) bütün yukarıdaki maddelere rağmen fiyatı hala "bilinen markalar" dan ucuzsa bu bir fırsattır, tabii yeni Türkiye distiribütörü bu işi ilan ettiği kadar sıkı tutup, yedek parça ve kaliteli servis ağı hizmeti sağlarsa.

Gürkan Anbarlı
06 Mart 2006, 18:52
Yukarıda geçen, "bir arkadaş "neye göre pahalı" diye soruyordu." ifadesi benim de bir yazımda geçiyor du, arada bende vermiş olduğum cevabı tekrarlamış olayım :cat:


Motorun fiyatını neye göre değerlendirip pahalı bulduğunu merak ettim :) Türkiye 'ye gelen ilk parti GT250R ların çoğu satıldı, hatta ben aldığımda bile İstanbul 'da kalmamıştı ondan gecikmeli aldım, ikinci partiye ki mart sonu gelecek kapora ile sıra almaya başladılar.

Almanya 'da GT125R ve GT650R var ondan 125 ile kıyaslayacağım, GT125R Avrupa / Almanya Satış Fiyatı 4295€ + 175€, 4470€
TCMB der ki 1€ - 1.5688 YTL

7.012 YTL yapar GT125R 'ın fiyatı, Türkiye 'de GT250R toplam 8.050 YTL 'ye geliyor,
Kaynak: http://www.hyosung-motors.de/gesamtprogramm__gt_125_r_33.htm

Avustralya 'dan satışı $7500, Avustralya dolarının TCMB den YTL karşılığı 0.97332, bununda oluru 7.300 YTL civarıdır ki vergileri içinde değildir.
Kaynak: http://toowoombabikesandbits.com.au/products-detail.asp?iCategoryID=78&iProductID=74

Amerika 'da satışına rastlamadım, yakında diyor firmalar ancak aşşağı yukarı fiyat Avrupa ve Avustralya ile aynı oranlarda olur.

eralpt
06 Mart 2006, 19:10
Global Motor A.Ş. Genel Müdür Yardımcısı Cengiz Özkul'dan bir telefon geldi. Bana, piyasaya yeni giren ve herkeste merak uyandıran Hyosung GT 250 R ı test edip edemeyeceğimi sordu.. Ben de gönül rahatlığıyla tabiki ederim bende merak ediyordum o motoru, hazır olunca haber verin gelip alayım dedim. 1 hafta sonra motorun hazır olduğu haberi geldi. Buyuk bir heyecan ve merak içinde bayiden gidip teslim aldım motoru. Gittiğimde motorun renginin sarı olduğunu gördüm ve sarı rengin bu motora çok yakıştığını düşünüyorum. Hafiften metalik bir boya var üstünde. Işık vurduğu zaman simlerin parladığı görülüyor.

http://img116.imageshack.us/img116/7895/dsc05815small2pa.jpg (http://imageshack.us)
http://img116.imageshack.us/img116/4183/dsc05798small9oo.jpg (http://imageshack.us)

Motoru teslim aldığımda odometre 00000 ı gösteriyordu. Henüz 1 km bile yapmamıştı. Motoru alıp ilk benzinciden benzini doldurdum ve ofise getirip detayları incelemeye başladım.

http://img146.imageshack.us/img146/1813/dsc05755customsmall2cp.jpg (http://imageshack.us)

İlk olarak gözüme takılan şey kontak anahtarında "park" pozisyonunun olmayışı idi. 2005 ten sonra imal edilen tüm motosikletlerde far açık kalma zorunluluğu getirilmiş olmasına rağmen, bu motorda far on/off switchi mevcut. Bu durum bana göre iyi kimine göre kötü. Ben olmasını tercih ederim her zaman. Hatta bir çok motorda yok ve sinir oluyorum. İstediğim zaman farı kapatma hakkım olmalı :) Ayrıca 4 lü flaşör olmaması da küçük bir eksiklik.

Digital LCD gösterge panelinde, 8 kademeli ve kırmızı rezerv ikazlı bir benzin seviyesi, sürat, toplam yol odometresi ve 2 ayrı benzin ve seyahat tripmetresi, digital zaman saati, boş vites uyarı ikazı, sağ ve sol sinyal ikazı ve uzun hüzmeli far ikazı mevcut. Gece ve gündüz sürüşü için 4 ayrı ışık şiddeti ayarı var. Motosiklette ayrıca bir benzin musluğu bulunmuyor.

Motosikletin sele altı bölmesi oldukça geniş.

http://img125.imageshack.us/img125/4819/dsc06101small28rb.jpg (http://imageshack.us)

Hemen bölmenin ön tarafında bulunan kırmızı yuvarlak kolu öne çekip ön seleyi açmak çok basit.

http://img215.imageshack.us/img215/5679/dsc06102small22pl.jpg (http://imageshack.us)
http://img125.imageshack.us/img125/678/dsc06103small7ek.jpg (http://imageshack.us)
http://img125.imageshack.us/img125/8849/dsc06104small5sj.jpg (http://imageshack.us)

Aşağıdaki resimde görüldüğü üzere, ön selenin altında, marş far vs röleleri, akü ve takım çantası bulunuyor. Yeri gelmişken, 12 V 12 Ah bakımsız aküye sahip motosiklet.

http://img125.imageshack.us/img125/4325/dsc06105small0gl.jpg (http://imageshack.us)

Aküye ulaşmanın kolay olması çok sevindirici bence. Bazı motorlarda aküye ulaşmak için depo, yan grenajlar vs sökmek gerekiyor. Ve olası bir takviye veya akü değişimi durumu eziyet haline geliyor. Bunun önüne gecilmiş olması güzel.

Arka sele altı bölmesi konusunda dikkat edilecek çok önemli bir husus var, seleyi açmak için anahtarı çevirdiğinizde hareketi selenin kilidine ileten çelik bir tel var. Ve bölmeye koyacagınız sert cisimler yol şartlarından dolayı içerde hareket ederse, teli yerinden çıkartabiliyor ve böylelikle seleyi anahtarla açmanız mümkün olmuyor.

http://img146.imageshack.us/img146/9283/dsc06106small5bh.jpg (http://imageshack.us)
http://img116.imageshack.us/img116/9540/dsc06107small9xc.jpg (http://imageshack.us)
http://img146.imageshack.us/img146/8908/dsc06108small1yr.jpg (http://imageshack.us)
http://img146.imageshack.us/img146/3010/dsc06109small7uo.jpg (http://imageshack.us)

Bu duruma düşmemek için oraya koyacagınız malzemelerin teli yukarıya dogru itecek şekilde olmamasına veya yolda hareket edip o hale gelmeyecek şekilde konmasına dikkat etmelisiniz.

Motosikletin kontrol düğmeleri ve sistemi bilindik motosikletlerle tamamen aynı.
Sağ kolda marş, engine run/off switch ve far açık/kapalı switchi mevcut.

http://img146.imageshack.us/img146/2470/dsc05976small7zt.jpg (http://imageshack.us)

Ön fren manetinde mesafe ayarı olmasını beklerdim. Zira çok küçük elli insanların ön freni dozajlaması için alışma sürecine ihtiyacı olabilir.

Sol kolda ise yine alışılmış şekilde selektör, sağ-sol sinyal, korna ve far uzun/kısa hüzme secenegi ve jikle mevcut.

http://img116.imageshack.us/img116/6513/dsc05978small8pt.jpg (http://imageshack.us)

Kornanın değiştirilmesinde fayda var çünkü 100 km nin üzerinde iken sizi diğer araçların duyması çok zor. Avrupada belli bir desibelin üzerinde korna kullanımı yasak. O yüzden diğer tüm japon motorları gibi bu motosikletinde kornası zayıf kalıyor TR şartlarına göre.

Motosikletle birlikte Shinko marka SR 741 tipli, 110/70- 17 ölçüye sahip ön lastik ve yine aynı marka 150/70 - 17 ölçüye sahip arka lastik gelmekte. Her iki lastiğin de tarihi Ağustos 2005. Lastiklerin güvenli olarak çıkabileceği max sürat 210 Km/h. Lastikler kuru yolda gayet başarılılar. Fakat yağmur yeni başladıgında ve yol kayganlaşmaya başladığı ilk zamanlarda oldukça dikkat etmek gerekiyor. Ani gaz kesmelerde bile yanlamak mümkün. Fakat tam olarak ıslanınca eski yol tutuş özelliklerinin %70 ine geri dönüyor lastikler. Yani kısacası tüm araçlarda olduğu gibi bu motosiklette de ıslakta biraz dikkat..

http://img146.imageshack.us/img146/1390/dsc06111small1ky.jpg (http://imageshack.us)
http://img116.imageshack.us/img116/4012/dsc06112small9xy.jpg (http://imageshack.us)
http://img146.imageshack.us/img146/3316/dsc06113small4vn.jpg (http://imageshack.us)
http://img116.imageshack.us/img116/1817/dsc06114small3qz.jpg (http://imageshack.us)

Motosikletin oturuş pozisyonu, tam bir race gibi olmasa da racing motorda oldugunuzu fazlasıyla hissettiriyor.

http://img146.imageshack.us/img146/205/dsc05935small5by.jpg (http://imageshack.us)
http://img116.imageshack.us/img116/2253/dsc05937small6qb.jpg (http://imageshack.us)

İlk motoru teslim alıp yola çıktıgımda frenler neredeyse hiç tutmuyordu. Yeni disk ve yeni balatanın birbirine alışıp, üzerindeki koruyucu maddenin yokolmasını müteakip tam performans vermesi ~100 km yi buldu. Sıfır bir motosiklete bindiğinizde, lastiklerin alışması frenlerin alışması gibi süreçler bana çok keyif veriyor. İnsan pek dikkatli oluyor bu zaman zarfında. Ama nedense o pür dikkat gidiş çok çabuk unutuluveriyor herşey rayına oturunca.

Hazır lastiklere inmişken, frenlere de değinelim, motosikletin frenleri beklediğimden çok daha iyi çıktı. Zaten 150 Kg. lik bir motosiklette oldukça büyük iki tane disk varken başarılı olmazsa ayıp olur. Rakiplerinden önemli bir farkı frenlerde yatıyor desem yeridir. TCTC marka çift pistonlu kaliperlere sahip fren sisteminde, önde 300 mm çaplı iki adet disk, arka frende ise yine çift pistonlu 230 mm çapında bir disk mevcut. Her iki freninde dozajlaması gayet güzel. Arka fren siz istemedikçe kilitlenmiyor.

http://img116.imageshack.us/img116/8616/dsc05803small5dt.jpg (http://imageshack.us)
http://img116.imageshack.us/img116/6349/dsc05797small6gm.jpg (http://imageshack.us)

Motosikletin dizaynı göreceli bir kavram olmasına rağmen benim hoşuma gitti. Özellikle Grenajlardaki hava akım yerleri motoru daha sportif bir hale sokmuş. Boyası tek renk ve sade olmasına rağmen, sportif duran bir makine.

http://img146.imageshack.us/img146/856/dsc05804small9ij.jpg (http://imageshack.us)
http://img116.imageshack.us/img116/3113/dsc05970small2fc.jpg (http://imageshack.us)

Eksozun bitişinin yere dik gelmesi değişik ama hoş duran bir ayrıntı.

http://img116.imageshack.us/img116/514/dsc05971small3nf.jpg (http://imageshack.us)

Far aydınlatması gayet yeterli. Uzun ve kısa hüzmeler görevini başarıyla yerine getiriyor. Motosikletin ön far bölümünde park lambası yok. Far düğmesini açtığınızda kısa far arka park ile birlikte direk yanıyor.

Uzun ve kısa farların üst üste durması bana İtalyan stilini anımsattı.

http://img146.imageshack.us/img146/470/dsc05967small4vq.jpg (http://imageshack.us)

Amortisörler bozuk ve stabilize yolda da, düzgün asfaltta da hiç bir sorun yaşatmadı. Sportif ya da konforlu kullanımlar için optimum bir sertlik seçilmiş. Upside-down (ters) amortisörlere sahip ön süspansiyon başarılı olmasına rağmen hiç bir şekilde ayar sunmaması üzücü. Ne rebound ne de damper ayarı mevcut.
Aklıma gelmişken oldukça yüksek bir süratte bir viyadüğe girdim ve gelen yan rüzgarlardan hiç rahatsızlık duymadım.

http://img146.imageshack.us/img146/4587/dsc06116small6fq.jpg (http://imageshack.us)

Artçının konforu bir race motorda olacak kadar yeterli düzeyde. Ekstra bir rahatsızlık veya fazladan bir konfor sözkonusu değil. Ön sele de oldukça geniş ve sertliği uygun. Rahatsız edici bir durumla karşılaşmadım.

http://img116.imageshack.us/img116/4378/dsc05973small8ya.jpg (http://imageshack.us)


Ön cam benim gibi 1.90 lık insanlar için yeterli değil. Fakat bu tip bir motosiklete daha uzun cam olmaz zaten. Eger camla konfor arıyorsanız ve boyunuz 1.80 + ise biraz hayal kırıklığı yaşayabilirsiniz. Zaten race tarz bir motosiklette çok da konfor aranmamalı. Ama 1.80 lik kişilere kadar sorun yaşatacağını sanmıyorum. Herhangi bir türbülans olayı yaşamadım yüksek hızlarda.

http://img146.imageshack.us/img146/6501/dsc05966small6cr.jpg (http://imageshack.us)

Motosikletin aynaları dizayn olarak çok güzel görünmekle beraber görüş alanında kısıtlılık hissettim. Dizayndan ödün vermemek için ölü noktadan ödün vermişler sanki. Sabit olarak ön kafaya baglı olması da + puan bence.

http://img146.imageshack.us/img146/818/dsc05801small2un.jpg (http://imageshack.us)
http://img146.imageshack.us/img146/6114/dsc060721nm.jpg (http://imageshack.us)

Aynanın alt yarısı üst yarısından daha dar oldugu için, alt yarıda aslında arkada olan ama aynada gözükmeyen araçlar mevcut olabiliyor. Bu sebeple başınızı oynatarak ölü noktayı kendinizin gidermesi gerekmekte. Ayna performansını tamamen kişisel görüşüm olarak pek sevmedim. Ama kişiden kişiye farklılık gösterebilir. Alışkanlıklar bunu etkileyebilir.

Motosiklete benim gözlemlediğim kadarı ile herhangi bir düşme takozu veya koruma demiri gibi şeyler takılacak yer göremedim.

Yan sehpada iken debriyajda olsanız dahi motor viteste ise stop ediyor ve marş basmıyor.

17 litrelik benzin deposunun menzili akıllı bir kullanımla 400 km nin üzerinde. Sakin kullanımda 3.2-3.5 redline kullanımda 4 litre gibi bir değer elde ettim. Benzin deposu yapısı oldukça geniş. Suzuki GSF 600 Bandit'i andırıyor. Artçının destek alabilmesi kolay. Üzerindeki marka yazısı vernikle örtüldüğünden, herhangi bir şekilde yazıların çıkması söz konusu değil.

http://img146.imageshack.us/img146/8200/dsc05802small3vb.jpg (http://imageshack.us)
http://img116.imageshack.us/img116/1980/dsc05969small7id.jpg (http://imageshack.us)

Ayrıca depo kapağının menteşeli ve yayla depoya baskı yapan lastik contaya sahip olması avantaj. Menteşesiz depo kapakları benzin alımlarında kapağı çıkarıp koyacak yer bulma sorunu yaşatabiliyor veya koydugunuz yerde para çıkartırken motosiklet sallanınca yere düşmesi gibi olasılıklar mevcut. Bunların önüne geçilmiş.

http://img116.imageshack.us/img116/7243/dsc06119small4wx.jpg (http://imageshack.us)

Motosikletin boyutları Türk insanının aradığı gibi fazlasıyla büyük. Zaten kasası ve diğer aksamlar GT 650 R ile tamamen aynı. Sadece GT 650 de şase biraz daha güçlendirilmiş.

http://img164.imageshack.us/img164/6356/gt250rdimensions1po.jpg

Motorun boyutunu karşılaştırmak için bilinen bir motor olan CBR 125 li bir arkadaşım uğradığında yan yana getirdik.

http://img116.imageshack.us/img116/5766/dsc060704ue.jpg (http://imageshack.us)
http://img116.imageshack.us/img116/9310/dsc060717dl.jpg (http://imageshack.us)
http://img116.imageshack.us/img116/8581/dsc060699xe.jpg (http://imageshack.us)

Gelelim motorumuzun karakteristik özelliklerine.

Motosiklet, üstten çift eksantrikli 8 supaplı, 2 adet Mikuni BDS 26 karbüratörle donatılmış, hava ve yağ sogutmalı 90 derece V2 motora sahip. Motor 10.000 devirde 29 HP güç üretirken, 7300 devirde 20.5 NM tork üretmekte.

http://img146.imageshack.us/img146/7228/dsc05974small3zi.jpg (http://imageshack.us)

Kağıt üzerinde torku düşük gibi görünse de kullanırken bunu hissetmiyorsunuz. Her viteste ~3500 devrin üstünde motorda hayat var. Performans değerlerine gelince, motosiklette görebildiğim en yüksek hız düz yolda 165 km/h. Fakat uzun ve dik rampalarda 140+ hızlarda hiç zorlanmadan tırmanabilmekte. Zaten bunları mesajın en sonundaki videoda göreceksiniz. Performans değerleri 250 cc lik bir motordan beklenenin üzerinde bence. 5000 devrin altında rahatsız etmeyecek kadar az bir titreme mevcut fakat 5000 üstüne çıktıgınızda çok güzel bir ses size eşlik ediyor ve biraz ruhunuzda delilik varsa sizi gaza getirmesi işten bile değil. Özellikle 7000 devirden sonra oldukça keyifli.

Vites geçişleri ilk zamanlarda biraz kemikliydi, ama 300 km den sonra şu anda gayet yumuşak ve sessiz. Vites oranları ne çok kısa ne çok uzun. Şanzıman 5 vites fakat 6. vitese gerek duymuyor. 5. viteste 7000 devirde 103 km hızla gidiyor araç. 11.000 devirde 165 yapıyor daha da üstüne çıkacağını sanmıyorum. 11.300 gibi kesiciye giriyor.
Debriyaj maneti göreceli olarak biraz sert gelebilir. Kavramada herhangi bir hissiyat sorunu yok, titreme ileri atılma vs yok. Gayet kararlı bir debriyaja sahip.

Motosikletin motoru çok geç normal çalışma sıcaklığına ulaşıyor. Neredeyse 8-10 km sonra optimum sıcaklığa erişiyor. Tabi bu süre yazın azalacaktır. Bu süre zarfında 90-100 km yi gecmek mümkün değil. Motor tam ısısına ulaşmadan performans beklememek gerekiyor. Bu kış için bir dezavantaj gibi görünse de, yazın ve güneyde sogutma sorunu olmayacağının bir göstergesi. Çünkü hava sogutmalı olmasına rağmen oldukça başarılı bir soğutma sistemine sahip. Park halinde gören ve inceleyen bazı insanlar soru sorarken motorun hava soğutmalı oldugunu söylediğimde, "e bu öndeki kocaman radyatör nedir" diye sordular. Gercekten de çok buyuk bir yağ radyatörü mevcut ve yazın 40 derece sıcakta bile sogutma ile ilgili bir sorun olmayacağının garantisi. Tabi kışın ilk 20 dk biraz tatsız geciyor. Ama hepsi bir anda olamıyor işte. Yazın sorun yaşamamak için kışın 20 dk keyifsizliğe katlanmak gerek.

http://img146.imageshack.us/img146/1293/dsc06115small4pl.jpg (http://imageshack.us)

Videolar:

Videolar bazı kişileri rahatsız ettiği gerekçesiyle tarafımdan silinmiştir.


Genel resimler

http://img146.imageshack.us/img146/6280/dsc05832small8ab.jpg (http://imageshack.us)
http://img116.imageshack.us/img116/4899/dsc05799small2vg.jpg (http://imageshack.us)
http://img146.imageshack.us/img146/1338/dsc05812small9am.jpg (http://imageshack.us)
http://img146.imageshack.us/img146/5336/dsc05938small9il.jpg (http://imageshack.us)
http://img146.imageshack.us/img146/4198/dsc05972small6gs.jpg (http://imageshack.us)
http://img116.imageshack.us/img116/4061/dsc05796small2mb.jpg (http://imageshack.us)

TEKNİK ÖZELLİKLER


Motor: 90 derece V-2 silindirli, Hava + yağ sogutmalı, DOHC, 8 supaplı
Yakıt sistemi: 2 adet MIKUNI BDS26 Karburator
Çap: 57.0 mm
Strok: 48.8 mm
Max Güç: 29 HP @ 10.000 RPM
Max Tork: 20.5 NM @ 7300 RPM
Silindir hacmi: 249 cc
Çalıştırma: Elektrikli marş
Kavrama sistemi: Islak, çoklu disk.
Aktarma sistemi: Zincir
Vites kutusu: 5 ileri vites
Vites oranları: 1. : 2,46
2. : 1,56
3. : 1,19
4. : 0,96
5. : 0,84
Ön çatal açısı: 25,5 derece
Akü: 12V 12 Ah
Ön lastik: 110/70 - 17
Arka lastik: 150/70 - 17
Ön fren: Çift piston kaliperle donatılmış 300 mm çapında çift disk.
Arka fren: Çift piston kaliperle donatılmış 230 mm çapında tek disk.
Uzunluk: 2,080 mm
Genişlik: 760 mm
Yükseklik: 1,120 mm
Aks aralığı: 1,455 mm
Yerden yükseklik: 180 mm
Kuru ağırlık: 150 Kg
Yakıt deposu: 17 litre

FİYAT: 7.800 YTL + Plaka

Sonuç olarak, fiyat/performans ilişkisi oldukça başarılı bir motosiklet bana göre. Global motordan aldığım bilgiye göre yedek parça sıkıntısı kesinlikle olmayacak. Ben konuşmalardan parça ve servis durumunun ciddiyetinin farkında olduklarını anladım.

Ayrıca Global motora buradan, motosiklet camiasına böyle bir fırsat verdiği için de teşekkür etmek istiyorum. Yaklaşık 600 km dir motosiklet bende ve benzinleri dahi şirket karşılıyor. Umarım diğer motosiklet firmalarına test sürüşünün önemini anlamaları adına fikir verir bu durum. Motosikleti cuma günü teslim edeceğim. Eger görmek isteyen sesini dinlemek isteyen olursa motosiklet hala bende. Kısmet olursa Çarşamba toplantısına götürmek istiyorum motoru.

Önemli: Yukarıdaki yazı, yorumlar ve kamera çekimleri tamamen bana aittir. Başka bir yerde izinsiz veya kaynak göstermeden yayınlanmamasını, çekimlerin içeriğindeki kullanımla ilgili yorum yapılmamasını şiddetle rica ediyorum. Ayrıca videolar küçültülürken ses ve görüntüde bozukluk oldugunu unutmamak gerek.

Şimdiye kadar bekleyen arkadaşlarıma teşekkür ederim. Elimde olmadan 1 hafta kadar gecikti yayınlamam kusura bakmayın. Ama beklediğinize değdiğini umuyorum. Motosiklet hakkında bayağı bir fikir vermiş olduğumu ve bir çok kişinin kafasındaki soru işaretlerinin cevaba ulaştığını düşünüyorum.

Saygılar.

merkez
06 Mart 2006, 22:59
abi teşekkürler bilgiler için ben şahsen almayı düşünüyorum motorun kendisini kahıthanedeki yetkili bayisine gidip inceledim test sürüşü için şimdilik bir adet var motor çok güzel tasarlanmış doyurucu bir güzelliğe sahip atak titreşim az sesi dört silindirliler kadar olmasada yeterli bence bu motorun 250 liği bu pazarda iş yapar benim izlenimlerim bunlar. lakin benimde bir sorum olacak sizlere yağ soğutmalı bir motor hakkında bir bilgim yok nasıldır iyimidir acaba bi bilen varsa lütven yazsın şimdiden teşekkürler.

açıkyol
07 Mart 2006, 14:24
Eralp bey elinize sağlık oldukça doyurucu bir test olmuş,beklendiğine değmiş.
Ancak kafamda hala karanlık kalan bikaç nokta var.
Herkesin ortak çekincesi,fiyat ve ikinci eldeki değer kaybı sanırım.Kalitesi performansı ilk kez başlayacak bizler için tatminkar.
Bahsettiğiniz geç ısınma problemi,ilk çalıştırmada sorun oluşturuyor mu?Kısaca sabah ilk marşta kolayca çalışıyor mu?
Rodaj olayı var mı varsa performansı km yaptıkça daha da artar mı?0-100ü 9 sn altına iner mi,max hız 165i geçer mi?
Artçı ile kullanma şansınız oldu mu,performansı etkiledi mi?
Devirli kullanıldığında yakıt tüketimi 5-5,5u buluyor mu?
İlk motoru olacak biri için düşme takozu gibi önlem alamıyacak olması ne kadar handikaptır,yan yatarsa grenajın komple değişmesi gerekir mi?
Oturuş pozisyonu uzun süreli kullanımda diğer supersport modellere göre avantajlı mıdır?(biraz daha dik oturuş pozisyonu var gibi geldi)
Son olarak 2-3 yıl kullanmayı düşünen birine 2.eldeki kaybı gözönüne alındığında önerilebilir mi?
Sorularıma ilgilenen arkadaşlar da fikirlerini yazarsa sevinirim.
Testiniz için emeğinize,elinize sağlık diyorum.

Topuz
07 Mart 2006, 15:29
epeydir böyle güzel ve detaylı bir test yazısı okumamıştım. bu nedenle eralpt beye teşekkürlerimi iletmek istiyorum.

diğer bir mesele ise; fiyat konusunun bizim alım gücümüze göre pahalı olduğunu dile getirdim. böyle bir ürün çinliler ile karşılaştırılamaz. diğer markalar ile karşılaştırma yapmadım. alım gücü konusunda, diğer markalar da benzer şekilde yüksek fiyattalar zaten. diğer markaların böyle bir ürünlerinin türkiye de şu an bulunmadığını da belirttim.karşılaştırma yapabilmek için, bunu bilmemiz gerekir. yazı tekrar okunabilirse, böyle bir karşılaştırmanın olmadığı anlaşılabilir. neyse, belki tam ifade edememişimdir.

bu motor satar arkadaşlar. geleceğinin çok parlak olduğu anlaşılıyor. bizim fiyat konusundaki serzenişlerimiz firma açısından pek önemli olmayabilir. firma bir fiyat indirimi düşünse bile.. bunu şu anda yapmaz. çünkü alternatifi yok. eğer firma, alternatif olmasa da satışlarını artırmak amacıyla fiyat indirimine gitmek isterse.. en azından şimdilik fiyat indirimine gitmez. pazarlamada "kaymağı yemek" olarak tabir edilen sürecin geçmesi gerekir. bu süreçte, en azından şimdilik bu motoru almaya gücü yetenler buna sahip olurlar. diğerleri ise fiyatların ucuzlamasını yada 2. elini almayı bekleyebilirler. ayrıca, motoru getiren firmanın fiyatı neden 7850 tl belirlediğini bilemeyiz. belkide gerçekten minimum kar ile ancak bu kadar oluyordur. ancak maliyetleri kurtarıyordur. ama böyle değil ise, fiyatının daha aşağılarda olmasını dilemek bizim de hakkımız olamaz mı? yine de motoru getiren global aş'ye teşekkür etmeliyiz.

alternatifler gelirse, onların da fiyat/performans özelliklerine göre karşılaştırılması yapılır. ama bu şu an çok uzak görünüyor. ayrıca, çoğu kimse bu ayın sonunda istanbulda düzenlenecek olan motor fuarını bekliyor. asıl yorumları fuarı gezenlerden burada okumak isterim doğrusu. çünkü, ben istanbula çok uzağım ve gidemeyeceğim. gidebilecek olan arkadaşlardan konu ile ilgili haberleri bekleriz. özellikle, 250 cc racing kategorisini incelerler artık.:)

Sin
07 Mart 2006, 19:57
Eralpt oncelikle verdigin bilgiler icin tesekkur ederim.

Ilk defa vitesli kullanicak olan birine bu motoru onerirmisin?

Prometheus
08 Mart 2006, 02:22
Eralp abi test süper eline sağlık :cat: Motor da benim düldülden daha güzel, asla inkar etmem bunu :) Hatta ilk Ankara Çağ Motor'a gittiğimde İlhami Bey'e de demiştim bunu. Hayranlığımı gizlemenin alemi yok yani :) Fiyat konusunda ise tek bir şey söyleyeceğim "keşke biraz daha param olsaydı" :cherry:

puma007
08 Mart 2006, 02:53
hoparlörleri açın ve sesi duyun ispanyada bu motor 3800 euro yani 6000 ytl
http://www.hyosung.com.es/

Prometheus
08 Mart 2006, 03:40
bu arada bu motor 150 kg eralp abi sanırım yanlış yazmış 220 kg diye
Ben Eralp abi 150kg yazmış diye gördüm 220 nerde yazıyor ki?



Hazır lastiklere inmişken, frenlere de değinelim, motosikletin frenleri beklediğimden çok daha iyi çıktı. Zaten 150 Kg. lik bir motosiklette oldukça büyük iki tane disk varken başarılı olmazsa ayıp olur. Rakiplerinden önemli bir farkı frenlerde yatıyor desem yeridir. TCTC marka çift pistonlu kaliperlere sahip fren sisteminde, önde 300 mm çaplı iki adet disk, arka frende ise yine çift pistonlu 230 mm çapında bir disk mevcut. Her iki freninde dozajlaması gayet güzel. Arka fren siz istemedikçe kilitlenmiyor.

Gürkan Anbarlı
11 Mart 2006, 19:29
Global Motor 'un sitesinden alıntı:


Değerli Katılımcılarımız;
İlgi ve sevgi ile yazılanları izliyor,alakanızın devamını diliyoruz.
Sezonun başlamakta olduğu ve fuarın yaklaştığı şu günlerde tüm çalışmalarımız olanca hızıyla devam etmekte, motorseverlere layık olabilme gayretlerimiz sürmektedir.

30 Mart-2 Nisan tarihleri arasında Yeşilköydeki Dünya Ticaret Merkezi Yeni Fuar Kompleksinde sizlerle birarada olacağız.9 No'lu salonda Hyosung ve Truva standlarımız 2 ayrı alanda (karşılıklı olarak)sizleri bekliyor olacak.Arzu ederseniz bugüne kadar sitemize üye olduğunuz nick name'lerinizi belirterek İstanbul Motor,İstinye Motor ve Ha-Car bayilerimizden 15-22 Mart tarihleri arasında sizin için ayrılmış davetiyelerden temin edebilirsiniz.

Önceki açıklamalarımızda bahsettiğimiz deneme motoru konusunu aynen uyguladık,çok merak edilen GT 250 R ile ilgili test konusunu sanıyoruz ki değişik sitelerden izleme fırsatınız olmuştur.GV 650 Cruiserimiz için de aynı uygulama yapılmış olup,çok yakında görüşlerinize sunulacaktır,bu ürünümüzün test sürüşü ayrıca bu ayki Motosiklet Dünyası dergisinde yayınlanmıştır. GV 250 için de test motoru oluşturma ve görüşlerinize sunma hazırlığımız mevcuttur.
Bazı konularda yazılanlar için,önceki açıklamalarımızın tekrarından kaçınmak istemekle birlikte yine de kısaca;

Fiyatlarımız özveri içermekte,asla aşırı kar politikası benimsenmemektedir.Sizlere zamanında ve kaliteli hizmet sunmak için gerekli maliyetlere çok yakın fiyatlardır,bayilerimizin yaptığı ilave iskontolar da onların özverilerine iyi birer örnektir,kısaca ne Global Motor ne de bayilerimiz aşırı kar mantığını benimsememiştir.

Fuarda ilave bir indirim olamayacağını,sonrasında ise bazı artışlardan kaçınamayacağımızı belirtmiştik, bu konuda herhangi bir değişiklik yoktur.
Vadeli alımlarda subvanse ederek (bu durumda fiyatlara ilave edilir)cazibe yaratmayı etik bulmadığımızı,bayilerimizde kredi kartı veya Anadolu Cetelem ya da kendi özel vadeleri gibi uygulamalar ile düşük faiz ortamında çözümler sunulduğunu da ifade etmiştik.

Bir katılımcımız yönetimimizin ilgisizliğinden yakınmış,kendi iradesidir bu konuda yorum yapmayalım,canı sağolsun.
GV ve GT Modellerimizin 125 cc'lerinin neden getirilmediği soruluyor,Kore fiyatları birbirine çok yakın,yani kullanıcının değmiyecek kadar küçük bir fark için 250 cc yi tercih edeceğini düşünüyoruz,yasal düzenlemelerde lehde bir değişiklik olur ve talep olacağına inanırsak ithalat programımıza alırız neden olmasın.

İzmirli dostlar,oradaki iyileştirmeye açık alanımızın farkındayız,çok yakında telafi olacak endişelenmeyiniz.
Fuarda bayilerimiz üzerinden satışlar yapılabilecek olup,teslim süreleri model bazında değişiklik gösterebilecektir.

Truva mamullerimiz için özel bir kış fiyatı oluşturmadık,zaten bu segmentdeki rekabet şartları limit fiyat zorunluluğu gerektiriyor,yapılabilecek ne varsa yaptık,bu şekilde de devam edeceğiz,fakat bu ürünlerimizin de kalitesini emsalleri ile dikkatlice incelemenizi önemle rica ediyoruz.

Tüm motorseverlere ve katılımcılarımıza sağlıklı, keyifli günler dileriz,her şey gönlünüzce olsun.
Saygı ve sevgilerimizle.