PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 [534] 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649

ysfist
09 Nisan 2013, 21:01
yarin degil sonraki gunu dedim zaten:-)

Gnuk
09 Nisan 2013, 21:03
yarin degil sonraki gunu dedim zaten:-)

aynen olabilir, o güne şimdilik bi plan görünmüyo, havada güzel olursa tadından yenmez

çelikatlı
09 Nisan 2013, 21:04
oturun oturduğunuz yerde.benzininizi güneşli hafta sonlarına saklayın. motor manyakları sizi.

ysfist
09 Nisan 2013, 21:09
1 haftadir ustune cikmadim oyle deme :-)

Gnuk
09 Nisan 2013, 21:25
p.tesinden beri üstünde branda garajda takılıyo garip, içim el vermiyo sevmem lazım arada. Gariban gariban durması zoruma gidiyo desem yeridir. Güneş gelse de temizlesem bi güzel gezdirse beni :))



edit1: bu arada pazartesinin dün olduğunun yeni farkına vardım. 1 gün bile büyük kayıpmış.. :)

ysfist
09 Nisan 2013, 21:27
ben bu gidisle sadece pazarlari binicem gibi. haftaicleri vakit ayiramiyorum fazla yogunum..

bu arada haftasonu izmite bir arkadasi ziyarete gazlayacagim.

tolunay17
09 Nisan 2013, 21:37
yok mudur 2011-2012 model az kullanılmış bir hyo yardımcı olun

hisvarlar
09 Nisan 2013, 21:38
Ben hergün üstündeyim :cherry: Pazar günü depoyu doldurmuştum, her gün sağa sola giderek 90 km yapmışım. Biraz bisiklete binmem lazım :salut:

ysfist
09 Nisan 2013, 21:41
yok mudur 2011-2012 model az kullanılmış bir hyo yardımcı olun

bak yukarıda celikatli nikli arkadas var. satıyor o 2011 hyosunu. hem de egzoslu lastikli. mesaj at hocam o arkadasa

tolunay17
09 Nisan 2013, 21:46
bak yukarıda celikatli nikli arkadas var. satıyor o 2011 hyosunu. hem de egzoslu lastikli. mesaj at hocam o arkadasa

eyvallah başka bilginiz varsa lütfen ulaşın, teşekkürler

Desvandi
10 Nisan 2013, 00:12
Arkdasalar benim makine arada bosa atiyom isik yanio ama debriyajdan cekince elini hart atiyo yani viteste oluyo sozdede oyle takildgi oluyomu daha 100km de 2013

hisvarlar
10 Nisan 2013, 00:16
Arkdasalar benim makine arada bosa atiyom isik yanio ama debriyajdan cekince elini hart atiyo yani viteste oluyo sozdede oyle takildgi oluyomu daha 100km de 2013

Bana hiç olmadı ancak karşılaşanlar var. Sorun yaratacak bir durum değil, çok kafana takılıyorsa rodajdan sonra servise bir göster debriyaj ayarı yapsınlar.

Alper Kaya
10 Nisan 2013, 00:27
cuma dan beri brandayı yı bile açmadım haftalar olmuş gibi pazardan öncede binmiycem sanırım

Avcı_
10 Nisan 2013, 10:52
Arkdasalar benim makine arada bosa atiyom isik yanio ama debriyajdan cekince elini hart atiyo yani viteste oluyo sozdede oyle takildgi oluyomu daha 100km de 2013

Benimkide su an 300 km de bu süre zarfında 2 yada 3 kez oldu..motoru alalı 1.5 ay olda sma ilk zamanlarda oluyordu şu an için bi sorun yok

Gnuk
10 Nisan 2013, 12:19
Benimkide su an 300 km de bu süre zarfında 2 yada 3 kez oldu..motoru alalı 1.5 ay olda sma ilk zamanlarda oluyordu şu an için bi sorun yok

Daha 300km demi abi senin motor:) Anladım ki ben ciddi çok yol yapıyorum ya, 4 katın olmuşum beraber aldıydık.

Desvandi
10 Nisan 2013, 14:00
Walla bnde bincem biran once 1000km gecsinde rodaj btsinde biraz 120 130 gorelim boyle 5.viteste 80 den yukari ckamiyorz devir 5.500 den yukari ckartmiyorm cnki

Gnuk
10 Nisan 2013, 14:25
Walla bnde bincem biran once 1000km gecsinde rodaj btsinde biraz 120 130 gorelim boyle 5.viteste 80 den yukari ckamiyorz devir 5.500 den yukari ckartmiyorm cnki

Arada da olsa bas ya o kadar kasma kendini, ilk 300 400km den sonra biraz biraz gazlamanın zararı olmaz bence. Zaten 80den yukarı çıkmıyorsan şu anda, 1000km den sonra bi 300km kadar daha motoru iyice açmaya çalışacaksın. Benim motor 700km ye kadar max 150 yapıyodu, 1000 bakımı gelmeden 100 150km kadar önce gazlamaya başladım. Bir anda motor kendine geldi 170 180 lere çıkmaya başladı. Tabi bu süreç 100 150km kadar aldı.

Desvandi
10 Nisan 2013, 14:51
Arada da olsa bas ya o kadar kasma kendini, ilk 300 400km den sonra biraz biraz gazlamanın zararı olmaz bence. Zaten 80den yukarı çıkmıyorsan şu anda, 1000km den sonra bi 300km kadar daha motoru iyice açmaya çalışacaksın. Benim motor 700km ye kadar max 150 yapıyodu, 1000 bakımı gelmeden 100 150km kadar önce gazlamaya başladım. Bir anda motor kendine geldi 170 180 lere çıkmaya başladı. Tabi bu süreç 100 150km kadar aldı.

düşünüyorum şimdi 5.viteste 5.500 6000 devirde 80 e geliyo bu makine nasıl 150 170 yapar :S arada kaç devir kaldı red line a yani okadar hızı ne ara alıcakki sonradan mı açılıyo değişiyo

gugukk
10 Nisan 2013, 15:10
Bugün sabah işe giderken 08:30 gibi boğaziçi köprüsüne gelmeden 2013 kırmızı beyaz bir gt250r a rastladım selamlaştık kendisi burada ise saygılarımı iletirim :)

Gnuk
10 Nisan 2013, 15:39
düşünüyorum şimdi 5.viteste 5.500 6000 devirde 80 e geliyo bu makine nasıl 150 170 yapar :S arada kaç devir kaldı red line a yani okadar hızı ne ara alıcakki sonradan mı açılıyo değişiyo

tabi tabi, bir anda nooluyo lan diyosun, 11k devirde 150 yapan motor aynı devirde 170 175 yapmaya başlıyor:) başlarda kötü hissettirebilir ama açılacaktır sıkıntı yapma.

Sarper Kaya
10 Nisan 2013, 16:16
Kesinlikle rodaj diye öyle çok ta yavaş gitmemek lazım motor en az 500 600 kmyi geçtiyse uzun yolda motor ve egzoz ısındıktan sonra hafiften yüksek devirlere çıkmak gerek ( redline'a girmeden ) benim 800 kmye yaklaştı ve ilk aldığımla şimdiki hali arasında oldukça fark var performans arttı, sesi toklaştı.

Desvandi
10 Nisan 2013, 16:23
Kesinlikle rodaj diye öyle çok ta yavaş gitmemek lazım motor en az 500 600 kmyi geçtiyse uzun yolda motor ve egzoz ısındıktan sonra hafiften yüksek devirlere çıkmak gerek ( redline'a girmeden ) benim 800 kmye yaklaştı ve ilk aldığımla şimdiki hali arasında oldukça fark var performans arttı, sesi toklaştı.

daha 100 km oldu olmadı 80 mineydi hafta sonu aldım. 5 viteste 5.500 6000 de 80 e kadar çıkabilince bide böyle bağarıyo gibi geliyo :D la dedim millet dio 170 falan nasıl çıkacak geri kalan devirde ama demekki açılıyo sonradan

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:20 ----------

arkadaşlar dün plakayı aldım kestirdim boyatmadım alırken birde harf araları dar istedim sonra reklamcıda deldirmeden altına bi soba sac ı koydurup harflere bi karbonfiber kaplattım kırımız ayyıldız TR bence çok hoş oldu
http://img475.yukle.tc/images/3634IMG_0631.JPG

gugukk
10 Nisan 2013, 16:44
güle güle kullan polis görürse direk cezayı yazar haberin olsun dikkat et

Ufuk İnkaya
10 Nisan 2013, 16:50
güle güle kullan polis görürse direk cezayı yazar haberin olsun dikkat et

Ceza yazmaya kalkarsa sırf TR kapalı diye yazmaya kalkar. Ona da abi Türk Bayrağı koyduk diye muamele çekersin tırı vırı yaparsa çıkartırsın gözünün önünde stickeri olur biter. Harf ve rakamları karbon yaptırmandan ceza yazamaz sonuçta görsel olarak daha bile dikkat çekiçi.

seigen
10 Nisan 2013, 16:55
Nerede soğuk damgası? Standarda uygun mu peki? Çatır çatır ceza yazar istese.

Ufuk İnkaya
10 Nisan 2013, 17:00
Nerede soğuk damgası? Standarda uygun mu peki? Çatır çatır ceza yazar istese.

Benim plaka ufacıktı damga felan da yoktu, çevirdiler herşey tam plaka ne ayak dedi ufalttım dedim. Çalıntı plakaysa dedi şase numarasından kontrol et dedim elinde ki cihazdan hemen kontrol etti. Verdi tüm evraklarımı, muayneye giderken büyült onu sorun yaparlar dedi, yine aynı plaka ile muayneye gittim. Muayneden geçti hafif kusur olarak yazıyordu plaka.

Sonuç olarak polis görünce ağzın kitlenmezse cezayı zor yersin bu tarz şeylerde :cat:

Desvandi
10 Nisan 2013, 17:02
Nerede soğuk damgası? Standarda uygun mu peki? Çatır çatır ceza yazar istese.

arkadaşlar palakda damga var resimde yansımış ceza falan yazamaz plakayı orjinal bastırdım abi dar bas bide boyama dedim sadece karbon fiberden yazamaz daha belirgin ve okunaklı hafrler TR ye laf ederse sökerim önünde çok zor bişi değil uyaruır ondanda yazamaz önünde çkartırım başka bi sıkıntı yok mühürlü plaka

seigen
10 Nisan 2013, 17:53
Neyse güle güle kullan.

Alper Kaya
10 Nisan 2013, 17:58
daha 100 km oldu olmadı 80 mineydi hafta sonu aldım. 5 viteste 5.500 6000 de 80 e kadar çıkabilince bide böyle bağarıyo gibi geliyo :D la dedim millet dio 170 falan nasıl çıkacak geri kalan devirde ama demekki açılıyo sonradan

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:20 ----------

arkadaşlar dün plakayı aldım kestirdim boyatmadım alırken birde harf araları dar istedim sonra reklamcıda deldirmeden altına bi soba sac ı koydurup harflere bi karbonfiber kaplattım kırımız ayyıldız TR bence çok hoş oldu
http://img475.yukle.tc/images/3634IMG_0631.JPGistediği kadar rodaj olsun bilmem ne olsun aynı vites devir aralığında yapılan hız aynı motorlarda 5km den fazla fark edemez 7 devirde 110 yapan motor 6 bin devirde 95 felan yapması lazım 5bini hiç hatırlamıyorum :D ama tek tavsiyem üstündeki rodaj yağı varken zorlanmaması belkide fazla gürültülü çalışması cok ince olan rodaj yağından olabilir

leon99
10 Nisan 2013, 20:24
arkadaşlar şuan motorumdan uzaktayım ve kafam durdu gt 250 r' da ön takımda çift disk olunca çift balata mı vardı. Arkada da tek balata. Sipariş vermek üzereyim 1 paket balata yeterli mi oluyor_

hisvarlar
10 Nisan 2013, 20:26
arkadaşlar şuan motorumdan uzaktayım ve kafam durdu gt 250 r' da ön takımda çift disk olunca çift balata mı vardı. Arkada da tek balata. Sipariş vermek üzereyim 1 paket balata yeterli mi oluyor_

çift disk çift balata demektir. Ancak 1 paket balata dediğiniz pakette kaç tane var arayın öğrenin derim. Gt250 modeli onde tek disk malum onla karışabilir.

Bu arada debriyajlarınız nerede kavrıyor ? Benimki yukarıda kavrıyor, çok ayar yaptık ama aşşağıda kavramayı beceremedik. Arabada da motorda da aşşağıda kavrayınca daha seri ve rahat kullanıyorum.

leon99
10 Nisan 2013, 20:50
nette araştırdım da bu Brenta marka balatalar pek randıman veriyor sanırım. 250 r' da siz ne marka balata kullanınyorsunuz ve nereden temin ediyorsunuz acaba

hisvarlar
10 Nisan 2013, 20:50
nette araştırdım da bu Brenta marka balatalar pek randıman veriyor sanırım. 250 r' da siz ne marka balata kullanınyorsunuz ve nereden temin ediyorsunuz acaba

Ben 4 bin km deyim orjinal balatalar var.

leon99
10 Nisan 2013, 20:53
çift disk çift balata demektir. Ancak 1 paket balata dediğiniz pakette kaç tane var arayın öğrenin derim. Gt250 modeli onde tek disk malum onla karışabilir.

Bu arada debriyajlarınız nerede kavrıyor ? Benimki yukarıda kavrıyor, çok ayar yaptık ama aşşağıda kavramayı beceremedik. Arabada da motorda da aşşağıda kavrayınca daha seri ve rahat kullanıyorum.

Tamam satıcıyı arayacağım teşekkürler. Ben de debriyaj yukarıda kavrıyor daha seri kalkış yapıyorum sanki

sekohtc
10 Nisan 2013, 20:54
Ceza yazmaya kalkarsa sırf TR kapalı diye yazmaya kalkar. Ona da abi Türk Bayrağı koyduk diye muamele çekersin tırı vırı yaparsa çıkartırsın gözünün önünde stickeri olur biter. Harf ve rakamları karbon yaptırmandan ceza yazamaz sonuçta görsel olarak daha bile dikkat çekiçi.

rahat ol türk bayrağına ceza yok geçen trafikçiye sormuştum sohbet ederken :)

leon99
10 Nisan 2013, 20:56
Ben 4 bin km deyim orjinal balatalar var.

Peki ben nereden alabilirim orjinal veya kaliteli balatayı ? Tavsiyesi olan var mı-

sekohtc
10 Nisan 2013, 21:02
daha 100 km oldu olmadı 80 mineydi hafta sonu aldım. 5 viteste 5.500 6000 de 80 e kadar çıkabilince bide böyle bağarıyo gibi geliyo :D la dedim millet dio 170 falan nasıl çıkacak geri kalan devirde ama demekki açılıyo sonradan

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:20 ----------

arkadaşlar dün plakayı aldım kestirdim boyatmadım alırken birde harf araları dar istedim sonra reklamcıda deldirmeden altına bi soba sac ı koydurup harflere bi karbonfiber kaplattım kırımız ayyıldız TR bence çok hoş oldu
http://img475.yukle.tc/images/3634IMG_0631.JPG

2. resime bakılırsa arka frene tam alışamamışsın daha bir de tekerden anlaşıldığı üzere henüz motoruna kıymıyorsun az biraz viraj çalış derim.


viraj demişken size bir şey soracağım geçen gece eve giderken (antakya köprü başı) köprüye doğru yatırdım motoru eskiden çok rahat giriyordum lastikler de tutyordu fakat bu kez arka lastik kaydı sakin olayım dedim hafif direksiyonu kaydığım noktaya çevirdim biraz ön freni tuttum motor ani yükseldi bu kez tekrar gaza asıldım bu kez biraz pati attı motor ordan geçen gençler beğenmiş olmalı ki uuuuv filan dediler gel de bana sorun neler yağadığımı her harekette gidecek parçayı ve nasıl temin edeceğimi düşündüm :) motor henüz 3650 km de lastikler özelliğini kaybetmiş olamaz yer de kuruydu ne olabilir bu kaymanın sebebi

çelikatlı
10 Nisan 2013, 21:13
toz kum.vs kaydırır. teknik olarakda ağırlık merkezi kelle pozisyonu kaydırır.

hisvarlar
10 Nisan 2013, 21:17
Peki ben nereden alabilirim orjinal veya kaliteli balatayı ? Tavsiyesi olan var mı-

Orjinalini kuralkan yada hyosungsourceden bulabilirsiniz.

@sekohtc

geçmiş olsun, arkanın kayması için bir çok parametre var. Sizden kaynaklı yada yoldan kaynaklı olabilir, daha dikkatli gireceğinize eminim bundan sonra :) İmkan varsa bizim motorun orjinal lastiklerini hemen değiştirmek lazım.

yakuza_64
10 Nisan 2013, 21:22
2. resime bakılırsa arka frene tam alışamamışsın daha bir de tekerden anlaşıldığı üzere henüz motoruna kıymıyorsun az biraz viraj çalış derim.


viraj demişken size bir şey soracağım geçen gece eve giderken (antakya köprü başı) köprüye doğru yatırdım motoru eskiden çok rahat giriyordum lastikler de tutyordu fakat bu kez arka lastik kaydı sakin olayım dedim hafif direksiyonu kaydığım noktaya çevirdim biraz ön freni tuttum motor ani yükseldi bu kez tekrar gaza asıldım bu kez biraz pati attı motor ordan geçen gençler beğenmiş olmalı ki uuuuv filan dediler gel de bana sorun neler yağadığımı her harekette gidecek parçayı ve nasıl temin edeceğimi düşündüm :) motor henüz 3650 km de lastikler özelliğini kaybetmiş olamaz yer de kuruydu ne olabilir bu kaymanın sebebi

gecmıs olsun devrem bende aynı dertten muzdarıpım su orjınal lastıklerden kurtulmak gerekk lakın gecen gun baktım bu zıncırın ustundekı koruma plastıgı lastıge sıfır duruyor 160 lık takınca ne olur kıı?keske takan bırısı olsada canlı gorsekk

çelikatlı
10 Nisan 2013, 21:31
bende var arka 160 ön 120 michelin. hiçbiryere değmiyor

ysfist
10 Nisan 2013, 21:37
şu istanbul trafigi yedi beni. beyazit dan umraniyeye vardim az evvel. kilit her yer. otomobil suruculeri de okuzlukte yarisinca motor eziyete donusuyor. uzun yolun gozunu seveyim.

istanbul da sehiricinde en güzel ulasim araci helikopter.

sekohtc
10 Nisan 2013, 21:38
gecmıs olsun devrem bende aynı dertten muzdarıpım su orjınal lastıklerden kurtulmak gerekk lakın gecen gun baktım bu zıncırın ustundekı koruma plastıgı lastıge sıfır duruyor 160 lık takınca ne olur kıı?keske takan bırısı olsada canlı gorsekk

bu yollara da inşallah uyar o lastikler gt650r da metzeler vardı rüzgarda motor komple kaydı ön arka sola gittim o kadar para verip de shinkoyu ararsak lastik değil motoru değiştiririm bu defa geçen 13500e 2006 zx6r kaçtı zaten :pr:

yakuza_64
10 Nisan 2013, 21:41
bu yollara da inşallah uyar o lastikler gt650r da metzeler vardı rüzgarda motor komple kaydı ön arka sola gittim o kadar para verip de shinkoyu ararsak lastik değil motoru değiştiririm bu defa geçen 13500e 2006 zx6r kaçtı zaten :pr:

zx6r deme bende 6 ay pesınden kostum lakın 2007 altın yanı 2005 -2006 kasada 2 cı vıtesten atma problemı oluyormus kronıkk pazarlık dahı yapmıstım satıcııya sordum var sorun dedıı ıstersen yaptırıp vereyım dedııı bende uzak durdum ondan sonnraa.

ysfist
10 Nisan 2013, 21:46
2. vitesten atma derken neyi kastediyorsunuz beyler? 2 den bosa mı geciyormus istemsiz?

çelikatlı
10 Nisan 2013, 21:49
bi iki resim koyalımhttp://i46.tinypic.com/klw1h.jpghttp://i49.tinypic.com/2rw8h9t.jpghttp://i48.tinypic.com/krof9.jpghttp://i50.tinypic.com/2nqqtxg.jpg

sekohtc
10 Nisan 2013, 21:52
160 bu motor için biçilmiş kaftanmış işte motor da yakıyor ha

çelikatlı
10 Nisan 2013, 22:01
:) eyvallah. valla parası olana tavsiye ederim lastik hem görsel hem işlevsel parasını hak edeiyor. fakat yerdde kum gibi toz gibi cisimler olursa ozaman hangi lastik olursa olsun farketmez motor kayma yapar.çünkü lastik değil zemin yerinden kayıyor.

hisvarlar
10 Nisan 2013, 22:17
gecmıs olsun devrem bende aynı dertten muzdarıpım su orjınal lastıklerden kurtulmak gerekk lakın gecen gun baktım bu zıncırın ustundekı koruma plastıgı lastıge sıfır duruyor 160 lık takınca ne olur kıı?keske takan bırısı olsada canlı gorsekk

o olay ben motoru ilk aldığımda olmuştu. hatta resimi aşşağıda. Zincir korumanın iç taraftaki vidasını sıkınca düzeldi.

http://imageshack.us/photo/my-images/717/imag0322so.jpg/

Gnuk
10 Nisan 2013, 22:23
Bugün sabah işe giderken 08:30 gibi boğaziçi köprüsüne gelmeden 2013 kırmızı beyaz bir gt250r a rastladım selamlaştık kendisi burada ise saygılarımı iletirim :)

hehe, bendim ustad. sanada selamlar. forumdan olacagini tahmin etmistim.