PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649

< iLk@yy >
02 Eylül 2008, 02:39
hyoyu kullandım ya geçen bende işte resimdeki yeşil dev :D

ondada tiger war orj egsozla ort aynı sesi veriyor daha iyi performans egsozları daha gür ses veriyorlar ama hava çekişi iyi dışarı orj egsozuna göre :)

asm
02 Eylül 2008, 02:41
Tiger'dan pahalı egzozlara para vermeye gerek yok bu motorda.

Bu motorun yapısı belli olduğu için çıkacak sesin ne olacağı belli.

< iLk@yy >
02 Eylül 2008, 02:48
650lilik modeli olsa sorun olmaz yağlama ve krank derdi yok harcama yapılabilir

ama esasında harcama yapılabilse 250'liliğinde piston kol ve krank değişimiyle oraya orj. öölçülerde daha sağlam parçalar takılıp motoru sağlamlaştırılabilir gerek yağlama sorunu çözülebilerek gerek krank sağlamlaşarak daha güçlü bir parça bulunup yada yaptırılıp... uzun süre kullanılabilecek bir motor haline gelebilir

neyse ben yatıyorum artık iyi geceler sanada...

mhyen
02 Eylül 2008, 08:23
Krank kıran arkadaş için üzüldüm.Normalde 1. vitesteyken 10.000 devir civarına çıkmanın sağlıklı olmadığını duymuştum ama bence eğerki arkadaşın bu motorun ilk sahibi değilse neden böyle oldu sorusunun cevabını satan adamda aramak çok daha doğru olur:farao:
2. elde km'si 4-5 bin'de bile olsa bu motoru bilmediğiniz tanımadığınız adamdan almayın arkadaşlar.Hele de adam zaten satmak için almışsa o motor garanti redline görmüştür, canı yanmıştır...

Bu arada egsoz olarak zarar verip vermediğini bilmiyorum ama smokehead çok güzel ses veriyor.Güzelden kastım sıralı dörtlü gibi değil tabiki ama gür ve kendini belli eden bir sesi var:cat:

cakalaz
02 Eylül 2008, 13:24
Hyosung lardan En güzel sesi zaten SmokeHead egzozlar veriyor :)

Değeri 500$ :)

< iLk@yy >
02 Eylül 2008, 16:41
çok para :D önce hayırlısıyla kışa bi motorumu alayım sonra bakarız onlarada :D

ShowDown
02 Eylül 2008, 17:06
oho egzosa bence o kadar para verilmez bence
200$ daha katıp bi tulum alırsın dehşet görüntü olur.Herşey sesten ibaret değil:cat:

mhyen
02 Eylül 2008, 19:09
Smokehead'in sesi de öyle böyle değil tank gibi mübarek:queen:

tubejh
02 Eylül 2008, 19:32
Yan çanta bence çok kötü durur.Bu chopper tarzı bir motor değil.Onun haricinde büyükçe bir sırt çantan bile olsa yukarıda da dediğim gibi file ile artçı koltuğuna bağlayabilirsin.
Örneğin...
http://img47.imageshack.us/img47/8205/dsc00590aft5.jpg
bence bu kadar da yeter çok ta kötü durmuyor

ShowDown
02 Eylül 2008, 19:43
@mhyen bugün 100 kg lık motoru dönerken düşürdüm ehliyet kursunda :queen:

huceyn
02 Eylül 2008, 19:45
arkadaşlar bizim motor krank kesmemiş.çok şükür.elektirik arızasıymış:)sanırım iyice paranoyak olduk:)


@mhyen bugün 100 kg lık motoru dönerken düşürdüm ehliyet kursunda :queen:

örenecen örenecen:P

ShowDown
02 Eylül 2008, 20:06
evet motoru düşürmenin azmiyle
koruma demirinin hyosung a nasıl takılacağını da buldum:flower:
http://www.rg-racing.com/RGProducts/3dPreview.aspx?File=flash60_106.swf&dir=/Products/ProductFields/&Width=500&Height=340
http://img393.imageshack.us/img393/269/rigthsliderqj4.jpg
motoru düşürmekten korkanların bayramı bugün:P

asm
02 Eylül 2008, 20:06
Smokehead'in sesi de öyle böyle değil tank gibi mübarek:queen:

Tiger takılınca katalizatör sökülmüyor. Kat. sökülse Tiger'da gürler.

Bir arkadaşın içi boşaltılmış egzozunu dinledim. Sonuçta bomboş egzoz. Onun çıkardığı sesle benim motorun egzoz sesi arasında öyle ahım şahım bir fark yoktu.



arkadaşlar bizim motor krank kesmemiş.çok şükür.elektirik arızasıymış:)sanırım iyice paranoyak olduk:)



İyi çok şükür :)

mhyen
02 Eylül 2008, 20:11
@mhyen bugün 100 kg lık motoru dönerken düşürdüm ehliyet kursunda :queen:

Ben 120 kiloluk motora öyle alışmıştım ki 1,5 ayın sonunda ne kadar yanlarsa yanlasın düşürmüyordum:queen:
Alışan için 160-170 kilo da çok olmaz heralde:P

Bu arada bana da en acilinden grenaj topuzu lazım:pale:

huceyn
02 Eylül 2008, 20:12
evet motoru düşürmenin azmiyle
koruma demirinin hyosung a nasıl takılacağını da buldum:flower:
http://www.rg-racing.com/RGProducts/3dPreview.aspx?File=flash60_106.swf&dir=/Products/ProductFields/&Width=500&Height=340
http://img393.imageshack.us/img393/269/rigthsliderqj4.jpg
motoru düşürmekten korkanların bayramı bugün:P

bu bildiğimiz düşme topuzu değilmi?yada resimde başka bi koruyucu varda ben oruç olduğum için mi farkedemiyorum.eğer topuz sa showdown öle fazla sevinme önemli bişey bulmamışsın.:P:P

gugukk
02 Eylül 2008, 20:37
arkadaşlar yaz bitti sayılır son günler toplaşıp bir yerlere gidelim bir daha bulamayız böyle havaları pazar günü kopalım arkadaşlar

ShowDown
02 Eylül 2008, 22:14
@mhyen grenaj topuzu dediğin mantar galiba yani şu resimdeki ben yanlışşlıkla koruma demiri yazdım:)
@huceyn bunlara takmak için yer yok o videoda takma yerinin nasıl açılacağını filan anlatıyo:cat:
bi de bişey dicem bunların grenajı söksek gt250 nin aynısı olur mu kafa kısmı hariç?:silent:

< iLk@yy >
03 Eylül 2008, 00:16
bu düşme topusu süper olmuş ya :D güzel bi video olmuş esasında :)

mhyen
03 Eylül 2008, 08:49
@mhyen grenaj topuzu dediğin mantar galiba yani şu resimdeki ben yanlışşlıkla koruma demiri yazdım:)
@huceyn bunlara takmak için yer yok o videoda takma yerinin nasıl açılacağını filan anlatıyo:cat:
bi de bişey dicem bunların grenajı söksek gt250 nin aynısı olur mu kafa kısmı hariç?:silent:

Gt250 ile pek farkları yok zaten.Grenajları söksen işte hemen hemen aynı şeyi elde edersin.Fark olarak direksiyonları ve direksiyon açıları farklı(gt250 çok rahat), gt250r'de önde çift disk fren var, aynalar sinyaller farklı işte.Bir de gt250r'de azcık daha yatıyosun direksiyon açısından dolayı:cat:

ShowDown
03 Eylül 2008, 09:14
o zaman alınca bir kaç aylık sökmekte yarar var...

mhyen
03 Eylül 2008, 09:34
İğrenç gözükür:queen::queen:

ShowDown
03 Eylül 2008, 09:35
çizik gözükmesinden iyidir:queen:

mhyen
03 Eylül 2008, 09:49
Aynı comet gibi far olsa ve de kafa grenajı olmasa dediğin olur da bu şekilde cidden kötü durur.Sen bence grenaj topuzunu öğren iyice.Bir tane benim motora da taktıralım:cat:
Ayrıca çizik dediğin motorun nazarıdır.İllaki olacak:P

ShowDown
03 Eylül 2008, 09:55
ben motoru alıyım da 1-2 ay sonra sana fotorafını atarım bi tane boya klmaz bi yerinde:P
o topuzu öğrendim çok basit birşey:cat:
sadece motorun grenajını filan sökmek onları bilmiyorum...

mhyen
03 Eylül 2008, 10:00
Topuz basit bir şey de takması değil işte:queen:
Bildiğin ustaya götürüp grenajları söktürüp taktıracaksın işte mesele o:cat:

gugukk
03 Eylül 2008, 13:03
eğer giderken kaza yaparsanız çok tehlikelidir normalde düştüğünüzde motorda sürüklenerek gelir ama bu topuzda düştüğünüzde motor topuzun üstüne gelicek ve takla atmaya başlıycak motor bu takla esnasında üstünüze bile gelebilir çok tehlikeli bu konu çok tartışılmıştı ve zararlı olduğuna varılmıştı tamam durduğu yerde korur ama giderken düşünmek bile istemiyorum hem motordada kötü durmuş

ShowDown
03 Eylül 2008, 13:39
topuz niye takla açtırsın ki o da sürünmez mi?
bence lastik yanlamasına gelirse takla açar...

ArdaArda
03 Eylül 2008, 17:31
Şöyle Motorlarınızın fotoğraflarını koysanızda gözümüz gönlümüz açılsa yaw.

hondaRED
03 Eylül 2008, 21:02
bu motor kaç basar önemli olan o 180'i gördürürmü acaba

173 ü buldu ama 180 yapamaz :mrgreen:

< iLk@yy >
03 Eylül 2008, 21:34
topuz niye takla açtırsın ki o da sürünmez mi?
bence lastik yanlamasına gelirse takla açar...

zaten topuz olduğunda motor ya topuzla direksiyona yada topuzla tekerleklerin yan kısımlarından yere değiyor grenajın kırılmamasının sebebide bu ama dendiği gibi takla atma riski çok yüksek..

ShowDown
03 Eylül 2008, 21:36
zaten topuz olduğunda motor ya topuzla direksiyona yada topuzla tekerleklerin yan kısımlarından yere değiyor grenajın kırılmamasının sebebide bu ama dendiği gibi takla atma riski çok yüksek..

ben yine de çizilmesinden iyidir diyorum:queen:

mhyen
03 Eylül 2008, 21:42
ben yine de çizilmesinden iyidir diyorum:queen:

Sen sanırım hayatında motosiklet ile takla atan görmedin ve de ne demek olduğunu bilmiyorsun:farao:
Ben takla riski olduğunu bilseydin heves etmezdim direk vazcaymış durumdayım:P
Bu arada bugün motorun aynasını sanayiye götürüp yaptırdım.Üzerine bir de sprey boya attılar.9 liraya hallettim:P Ayrıca dün Sirkeci'den mobilet sinyali aldım onun da kapağını alıp kırılan yere taktım.Şu anda sorun yok gibi gözüküyor bakalım:)

ShowDown
03 Eylül 2008, 21:47
biliyom dalga geçtim motor takla açınca zaten kuyruk kesin iptal, kafa grenajı da gidiyor, yan grenajlar da o tarafa düşerse, depo falan ne varsa dağılıyo...
yani benim yazdığımdan kimse ders almasın:P
ama ben ilk başladığımda ağırlığa alışana kadar kesin takcam yoksa motor mobilete benzer:)

< iLk@yy >
03 Eylül 2008, 22:16
Sen sanırım hayatında motosiklet ile takla atan görmedin ve de ne demek olduğunu bilmiyorsun:farao:
Ben takla riski olduğunu bilseydin heves etmezdim direk vazcaymış durumdayım:P
Bu arada bugün motorun aynasını sanayiye götürüp yaptırdım.Üzerine bir de sprey boya attılar.9 liraya hallettim:P Ayrıca dün Sirkeci'den mobilet sinyali aldım onun da kapağını alıp kırılan yere taktım.Şu anda sorun yok gibi gözüküyor bakalım:)

hayırlı olsun kardeşim umarım bi daha sorun olmaz :cat:

devran31
03 Eylül 2008, 23:47
ARKADSLAR HYO GT250R LA HYO 250 NAKED ARASINDA TIP FARKINDAN BASKA NE FARKLILIKLAR VAR???yol tutus.performans.hız.serılık vs vs vs

asm
04 Eylül 2008, 00:07
Sen sanırım hayatında motosiklet ile takla atan görmedin ve de ne demek olduğunu bilmiyorsun:farao:
Ben takla riski olduğunu bilseydin heves etmezdim direk vazcaymış durumdayım:P
Bu arada bugün motorun aynasını sanayiye götürüp yaptırdım.Üzerine bir de sprey boya attılar.9 liraya hallettim:P Ayrıca dün Sirkeci'den mobilet sinyali aldım onun da kapağını alıp kırılan yere taktım.Şu anda sorun yok gibi gözüküyor bakalım:)

Bizim motorlara koruma takozu olmuyor zaten.

Motorun şasesi küçük ve dar olduğu için topuzları sabitleyecek bir yer yok.

yavrumalikem
04 Eylül 2008, 03:05
ARKADSLAR HYO GT250R LA HYO 250 NAKED ARASINDA TIP FARKINDAN BASKA NE FARKLILIKLAR VAR???yol tutus.performans.hız.serılık vs vs vs
olmaz mı abi bir süperport motorla naked arasında çok fark var naked biraz daha ağır ama gt250r ye göre daha konforlu 'r' daha hızlı daha kıvrak

mhyen
04 Eylül 2008, 09:43
olmaz mı abi bir süperport motorla naked arasında çok fark var naked biraz daha ağır ama gt250r ye göre daha konforlu 'r' daha hızlı daha kıvrak

Burada yanlışın var işte.R modelinin çok daha ağır olduğunu biliyordum ama tam olarak comet'in ağırlığı için s&t kanuni sitesine baktım.Comet 153, R 171 kg olarak gözüküyor.
Farklara gelince comette direksiyon açısı daha geniş, üzerine fazla yatmadan kullanıyorsun.Ayrıca R modeli ön çift arka tek disk fren iken comette her ikisi de tek disk.Ayrıca göstergeleri farklı(s&t'lerde cometler de dijital).

BERGX
04 Eylül 2008, 20:01
slmm

şimdi bgn bir motosiklet yarıscısıyla tanıstm kısa bı sohbet gectı dedımkı aklımda hysoung 250gt var baslangıc ıcın nasıl dedım adamın elınden herturlu motor gecmıs

BANA aman UZAK dur dedı çok şaşırdım çunku kullanan cogu kısıden bır şikayet olmadıgını genelde saglam oldunu soyledım ama

onun cevabı hysoung 250cc ler yağ sogutmalı ve bu sogutma işlemı grenajın altında oluyor dedi bu yuzden ozellıkle yazın sıcak gunlerde motoru sogutmadakı zorluklardan vs debn bahsettı yag tasması krank kırılması nedenlerını buna bagladı kendısının kulaandıgından bunu bıldfdıgını ve alıcaksam su sogutmalı modellere yonelme mı tavsıye ettı hysoung un 600cc sınde su sogutmalı sıstem varmıs bu yag sogutmalı oldukca amatorce ve sacma bı sıstemmıs neden boyle yaptıgını hysoungun bılmıyorum dedı

ayrıca 2. el dusunuyorum dedıgımde aman ozaman hepten uzak dur dedı bu yag sogutma sıstemı yuzunden motor kısa zamanda oldukca hasar alıyormus ve bılmedıgım bıkac parcadan bahsettı 1000euro cıvarında zarara yol acar dedı

ben ılk defa duydum ve şok oldum almayı şıddetle dusunuyordum aklıma şüphe dusurdu sımdı ??

honda yamaha ya yonel dedı dedıde para ıste arkdslar adamda 6-*7 motor varmıs para yanı bıtanesını ver dıyemezdım ya

augusto yamaha honda ... bunlar hep su sogutmalıymıs..

bu konu hakkında bılgısı olan benı bıraz rahatlatıcak olan varmı arkdslar ? ?'^+?'

mhyen
04 Eylül 2008, 20:24
Arkadaşım bu konuda bak 128 sayfa konuşulmuş.Eski yazılanlara bakarsan zaten için rahatlar.Adamda senin de dediğin gibi 6-7 tane marka! motor varmış.Şimdi bu adam hyosung'u beğenmez tabiki de:farao: Motoru sınırlarında kullanıp, canını yakmazsan o da seni üzmez.Ama 600cc'ye alışkın bir adama bu motoru verirsen illaki 600'ün performansını arar.Sonuçta krank da yağ da dayanmaz:farao:
Ama diğer söylediği şeye katılıyorum.2. el motor hele de hyosung gt250r alelade birisinden alınmaz.Motorun nasıl kullanıldığını bilmeniz lazım.Ben o konuda Allah'a şükür içim rahat aldım ve de öyle biniyorum.Şimdiye kadar aldığımdan beridir hiç redline'a sokmadım, bu saatten sonra sokmam da.Bu şekilde bile 148-150 gördüm.Amacım da hız değildi ki beni tatmin etti bile.
Eğerki sen de konuştuğun adam gibi ss hayranı olup hız yapmak istiyorsan zate bu motoru da alma bu topiğe de uğrama zaman kaybın olmasın.Dışarıdan söylenenlere de bakma.Çoğu kimse hyosung için çin malı diyip durur ama üzerine bindiği zaman farkı görüp motora aşık olur.Tabiki bir Honda gibi servis ya da kalite bekleme ama diğer her yönden eminim ki tatmin edecektir.

Bu arada merak eden arkadaşlar için motoru aldığımdan beri 440 +/-10 km yol yapmışım.O kadar motora binmiyorum gibi gelmesine rağmen iyi yol yapmışım:cyclopsan Motor hızlı olduğundan km'si de hızlı ilerliyor:queen: Harcadığım yakıt 55 ytl.Km'deki miktarı neredeyse 12.5 ykr ki nazar değmesin çok çok iyi bir rakam.Ayrıca buna acemiliğin verdiği çok gaz açma, ara gazı verme, kalkışlarda motoru bağırtma gibi faktörleri de eklersek cidden çok çok iyi:)

ShowDown
04 Eylül 2008, 21:17
şu motorun max devirini az daha düşürselerdi keşke...
şu cb250 hornet var ya 18 000 devire çıkıyor ibrede var ve sesine hayran kaldım:cat:
ek:
@bergx
motorun biraz ısınması gerek zaten ayrıca öndeki hava kanalları da direk radyatöre gitmiyor mu:silent:Yani grenajın altında bi kazanda yağ soğumuyor...

< iLk@yy >
04 Eylül 2008, 23:24
beyler bu gün bişeler duydum bi kaç kişiden ama ne kadarı doğru bilemem o kadar araştırdığım bi model olmasına rağmen...

biliyorsunuzki 2007de hyolar renk olarak revize edildiler ama bununla beraber krank milleride revize edildi diyen bi kaç kişi duydum bunun hakkında gerçekten bi bilgisi olan varmı?

yarın istanbul motoru arayıp sormayı düşünüyorum :D

asm
05 Eylül 2008, 00:42
slmm

şimdi bgn bir motosiklet yarıscısıyla tanıstm kısa bı sohbet gectı dedımkı aklımda hysoung 250gt var baslangıc ıcın nasıl dedım adamın elınden herturlu motor gecmıs

BANA aman UZAK dur dedı çok şaşırdım çunku kullanan cogu kısıden bır şikayet olmadıgını genelde saglam oldunu soyledım ama

onun cevabı hysoung 250cc ler yağ sogutmalı ve bu sogutma işlemı grenajın altında oluyor dedi bu yuzden ozellıkle yazın sıcak gunlerde motoru sogutmadakı zorluklardan vs debn bahsettı yag tasması krank kırılması nedenlerını buna bagladı kendısının kulaandıgından bunu bıldfdıgını ve alıcaksam su sogutmalı modellere yonelme mı tavsıye ettı hysoung un 600cc sınde su sogutmalı sıstem varmıs bu yag sogutmalı oldukca amatorce ve sacma bı sıstemmıs neden boyle yaptıgını hysoungun bılmıyorum dedı

ayrıca 2. el dusunuyorum dedıgımde aman ozaman hepten uzak dur dedı bu yag sogutma sıstemı yuzunden motor kısa zamanda oldukca hasar alıyormus ve bılmedıgım bıkac parcadan bahsettı 1000euro cıvarında zarara yol acar dedı

ben ılk defa duydum ve şok oldum almayı şıddetle dusunuyordum aklıma şüphe dusurdu sımdı ??

honda yamaha ya yonel dedı dedıde para ıste arkdslar adamda 6-*7 motor varmıs para yanı bıtanesını ver dıyemezdım ya

augusto yamaha honda ... bunlar hep su sogutmalıymıs..

bu konu hakkında bılgısı olan benı bıraz rahatlatıcak olan varmı arkdslar ? ?'^+?'

Karga, tilkiye sormuş "tavuk sever misin" diye.

O da güldürme beni demiş. (Honda'ya,Yamaha'ya vs. yönel diyenlere)





8 küsür bin ytl'lik makina alacak adam 20 bin ytl'ye yakın makinaya nasıl yönelecek?

< iLk@yy >
05 Eylül 2008, 02:54
beyler bu gün bişeler duydum bi kaç kişiden ama ne kadarı doğru bilemem o kadar araştırdığım bi model olmasına rağmen...

biliyorsunuzki 2007de hyolar renk olarak revize edildiler ama bununla beraber krank milleride revize edildi diyen bi kaç kişi duydum bunun hakkında gerçekten bi bilgisi olan varmı?

yarın istanbul motoru arayıp sormayı düşünüyorum :D

soru halen daha günceldir bi ara bakabilen olursa sevinirim...

önemli bi konu çünkü

VaScO1925
05 Eylül 2008, 02:59
34 plakayı 35 yapmak için ne masraf gıder yanı ıstanbul plaka ızmır olacak masrafı nedır bılen varmı ?_

http://www.sahibinden.com/acilll_fiyat_dustu_2008_model_2700_km_de_s_t_kanun i_gt250rWQQaXQQ10499109WQQpXQQdisplayitem

buyuk ıhtımal pazartesı corluda olucam bu motor ıcın

< iLk@yy >
05 Eylül 2008, 03:03
ikametgah belgesi alıcaksın motorun noterden satış kağıdıyla beraber emniyete gidiceksin ve işlemleri yapıcaklar orada senin için eme bence kendin uğraş demem ver 60 70 kaat muameleci halletsin işini sürünme derim o işler için :),ortalama 350 ytl felan tutar gibi tam masrafı bilmiyorum ama sadece bu civarlarda olduğunu biliyorum...

matrixkamil
05 Eylül 2008, 03:04
34 plakayı 35 yapmak için ne masraf gıder yanı ıstanbul plaka ızmır olacak masrafı nedır bılen varmı ?_

http://www.sahibinden.com/acilll_fiyat_dustu_2008_model_2700_km_de_s_t_kanun i_gt250rWQQaXQQ10499109WQQpXQQdisplayitem

buyuk ıhtımal pazartesı corluda olucam bu motor ıcın

http://www.motosiklet.net/forum/sikca-sorulan-sorular/25329-ruhsat-ve-noter-islemleri-hakkinda-her-sey.html umarım işine yarar

VaScO1925
05 Eylül 2008, 03:11
ikametgah belgesi alıcaksın motorun noterden satış kağıdıyla beraber emniyete gidiceksin ve işlemleri yapıcaklar orada senin için eme bence kendin uğraş demem ver 60 70 kaat muameleci halletsin işini sürünme derim o işler için :),ortalama 350 ytl felan tutar gibi tam masrafı bilmiyorum ama sadece bu civarlarda olduğunu biliyorum...

off baya tutuyormus ya sadece plaka değişimi :silent: eminmisin bu fiyatta? 160 alım satım + 350 de ruhsatmı tutacak :pr:


http://www.motosiklet.net/forum/sikca-sorulan-sorular/25329-ruhsat-ve-noter-islemleri-hakkinda-her-sey.html umarım işine yarar


tşkler

< iLk@yy >
05 Eylül 2008, 03:11
ya açıkçası bu motor pek sağlam olmayabilir diye geliyor aklıma nedenleri ise şunlar

çorlu ve tekirdağ ve o civarda olan motorcular genelde otobana çıkıp sınır zorlayan tipler ve motoru daha yeni almış ve şimdide satıp 600cc'ye geçeceğini belirtiyor arkadaş bu ne hız bu ne celal motoru iyi incele derim ne olur ne olmaz...


off baya tutuyormus ya sadece plaka değişimi :silent: eminmisin bu fiyatta? 160 alım satım + 350 de ruhsatmı tutacak :pr:

yok ben toplam masrafını kast etmiştim biraz bu civarda olması gerek :)

VaScO1925
05 Eylül 2008, 03:18
cocuk acık acık 2 kere 12 bın devıre gırdım rampa asagı 1 kere 182 1 kerede 179 duz yolda gordum dedi motoruma her turlu garantı verırırm dıyor