Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-unnamed-
24 Nisan 2012, 01:27
genel bir sorudur?
bakımda hangi yağı kullanıyorsunuz?
ve bir depo ile kaç km yol gidiyorsunuz?
gugukk
24 Nisan 2012, 01:34
Bgün yollar bomboştu basmayı özlemişim acayip zevk aldım keşke istanbul hergün böyle olsa haliçten erenköye 15 dk da geldim :)
Alper Kaya
24 Nisan 2012, 01:37
genel bir sorudur?
bakımda hangi yağı kullanıyorsunuz?
ve bir depo ile kaç km yol gidiyorsunuz?Petronas ve castrol arası değişiyor :) 2000km 1 değiştiriyorum 1 depo ile min 350 max 400 veya biraz daha fazla gitmesi lazım kullanıma göre ama 350kesin
warlockk
24 Nisan 2012, 01:45
Merhaba arkadaşlar izmir'de gerçekten hyosungu çözmüş işini iyi yapan ve özellikle iş ahlakın sahip bildiğiniz servis var mı?
Alper Kaya
24 Nisan 2012, 03:37
http://img163.imageshack.us/img163/6792/38024910150780874409113.jpg
By alperkaya1991 (http://profile.imageshack.us/user/alperkaya1991) at 2012-04-23
gokocan92
24 Nisan 2012, 10:57
Merhaba arkadaşlar izmir'de gerçekten hyosungu çözmüş işini iyi yapan ve özellikle iş ahlakın sahip bildiğiniz servis var mı?
Bu banada lazım olucak yakın zamanda ( 2-3 hafta)
warlockk
24 Nisan 2012, 11:08
Herkese lazım üstad. Gerekirse 20 tl fazla alsın ama işi iyi yapsın ve yaptığı işin arkasında olsun benim tek düşüncem bu
Ben de hyo yok yanlız benm devamlı gittiğim bir servis var karşıyakada çok servis dolaştım ama o işinin ehli ve beni hiç yarı yolda bırakmadı. Ve ona söyledim hyo da alınca ilk göstereceğim insandır kendisi. Hyo dan da anlıyor çünkü 250 r ı ilk orda görmüştüm ben. Bi konuş derim zaten seversin. Muammer usta ismi dükkanıda nergis metronun girişinin tam köşesi tavsiye ederim. Benim slm ı mıda iletirsen fiyatta da yardımcı olur. Amaç tabiki para kazanmaktır yanlız muammer abi aldığı parayı hakeden bir insan. İşini tam yapmadan emin olmadan seni göndermez.
burakermis
24 Nisan 2012, 13:10
arkadaşlar benzin ışığı yandıktan sonra ortalama kaç km daha gidiyor?
warlockk
24 Nisan 2012, 14:05
Kirmizi isik yandiktan sonra depoda 3.4 lt daha benzin olur.
tesekkurler ogi haftasonu ilk isim oraya gitmek olacak cok sagol :)
gokocan92
24 Nisan 2012, 14:09
Teşekkürler ogi :) Resmen heyecan bastı benide motorun gelmesine 10 gün kaldı Ve haala kask alamadım :(
Görkem_
24 Nisan 2012, 16:25
http://e1204.hizliresim.com/w/s/4usjl.jpg
http://e1204.hizliresim.com/w/s/4usgq.jpg
http://e1204.hizliresim.com/w/s/4ush1.jpg
http://e1204.hizliresim.com/w/s/4ushg.jpg
http://e1204.hizliresim.com/w/s/4ushq.jpg
http://e1204.hizliresim.com/w/s/4usjl.jpg
http://e1204.hizliresim.com/w/s/4usgq.jpg
http://e1204.hizliresim.com/w/s/4ush1.jpg
http://e1204.hizliresim.com/w/s/4ushg.jpg
http://e1204.hizliresim.com/w/s/4ushq.jpg
r125 bizim motorun yanında çok cılız duruyor mu çok merak ediyorum açıkcası ? resimlerde pek sıska değil ama yan yana bariz bir fark oluyor mu :)
cakalaz
24 Nisan 2012, 16:38
Arka kuyruk haricinde pek bi farkı yok :)
Görkem_
24 Nisan 2012, 17:06
r125 bizim motorun yanında çok cılız duruyor mu çok merak ediyorum açıkcası ? resimlerde pek sıska değil ama yan yana bariz bir fark oluyor mu :)
Arkadan biraz ince duruyo, kuyruk ince, lastik ince ama öyle cbr gibi aman aman ufak kalmıyo.Hemde cok sportif duruyo.
Yandan ise depodan bi kaybediyo.
Önden kalıp aynı zaten, hatta cift kafa farları daha spor gösteriyo r 125' i .
Genel olarak bakıldığında r125 gayet kalıplı alet, gt 250 r la boy ölçüşemesede ufakta kalmıyo.
Yanlız şöyle birşey var, r125'in grenajları emanet gibi, yani icerdeki aksama oturmuyo, dıştan cıkıntılı geniş duruyo.Yani bu durumu şuna benzetebiliriz, zayıf birinin kat kat giyinerek kalıplı gözükmeye calışması gibi, yada steroid basarak vucut geliştirme yapmak gibi :) .
Zippo's
24 Nisan 2012, 18:15
Şahsi fikrim r125 kalıp olarak daha estetik.En az hyo kadar kalıplı.Hyosung'un deposu daha büyük olabilir ama bence hoş bi görüntü değil.Ki benim istediğim motor ne kadar hyo olsa bile deposu biraz fazla kaba gibi.Aynı boyutta olup daha estetik şekilli olsa iyi olurmuş.Motorun çizgilerine bakarsak yzf 125 çok daha estetik.Hyo sanki biraz daha eski model gibi kalıyo.
Ramazan Can
24 Nisan 2012, 18:24
hangi aklın ürünü..
rx 115 le gelip abi kapışalım mı derki?
tövbe ya...
paşa rx115 i küçümseme.. zamanının ölüm makinesidir ibresini hop görür.... tabi temiz ve bakımlı isi işin zor anca uzun mesafe kapışarak geçebilirsin.... hele rx 135 kinglerler sakın kapışma dost tavsiyesi ebubekir.... bu arada senin mondial bizim mahallede....
UNdocab
24 Nisan 2012, 19:50
genel bir sorudur?
bakımda hangi yağı kullanıyorsunuz?
ve bir depo ile kaç km yol gidiyorsunuz?
Şimdiye kadar IPONE ve Casrol Power 1 kullandım.
Saatte 110km hız ile giderken ortalama 3.2lt/100km benzin yakıyorum.
17lt /3.2 = 5.31 yapar.
5.31*100 dersek = Bir depo ile 531km yol yapabilirim.
Ama şimdiye kadar depoyu hiç tamamen bitirmedim.Hep 4lt kadar benzin varken yakıt aldım km hesabı yaptım çoğunlukla 3.2 ila 3.5 arası yakıt tüketiyorum.
Ramazan Can
24 Nisan 2012, 20:04
]
bu arada bende 415 km ankara otobanı.. ablamlara uğramam ordan geri elmadağ üzerinden yozgat a ulaşmam esnasında 515 km yakıt almıştım....
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:02 ----------
durun bir kaç foto atayım....
http://img17.imageshack.us/img17/6589/29082010228.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/17/29082010228.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img405.imageshack.us/img405/3406/29082010232.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/405/29082010232.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
çok zorlu şartlarda kullandım.. 2000 km de 300grm yağ yakmıştı birde amartisör keçesi patlattı..2007 model di katalizörü sökmüştüm...
http://img268.imageshack.us/img268/7358/29082010234.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/268/29082010234.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img192.imageshack.us/img192/4307/30082010254.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/192/30082010254.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img831.imageshack.us/img831/8633/31082010261.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/831/31082010261.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img32.imageshack.us/img32/6365/31082010264.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/32/31082010264.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
1,5 sene yada 2 sene oldu motoru satalı... vay be zaman akıp geçiyor...
Görkem_
24 Nisan 2012, 21:14
Şahsi fikrim r125 kalıp olarak daha estetik.En az hyo kadar kalıplı.Hyosung'un deposu daha büyük olabilir ama bence hoş bi görüntü değil.Ki benim istediğim motor ne kadar hyo olsa bile deposu biraz fazla kaba gibi.Aynı boyutta olup daha estetik şekilli olsa iyi olurmuş.Motorun çizgilerine bakarsak yzf 125 çok daha estetik.Hyo sanki biraz daha eski model gibi kalıyo.
Hocam şahsi fikriniz demişsiniz ama bu iş kişiden kişiye göre değişen yoruma acık birşey değilki, Ölcüler ortada, hatta direk cm cinsinden ortada. :)
R125 bencede daha sportif duruyo, modern cizgilerle keskin hatlara sahip.Zaten Yamaha'nın tasarımına laf ettirmem, benim hyosung'la birlikte favorimdir.
Hyosung'umun herşeyine laf söyletirim, depoma dokundurtturmam, son derece kaslı ve şekilli.Hatta bi ara r6 ya r1 e geçme fikrim vardı, o zaman bile düşünüyodum, hyosung'un deposunu özlerim, cok ararım diye.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:46 ----------
@TEKTEKER_RAMÇO Alet güzelmiş ya, özelliklede rengi :pl: . Yanlız nası yüklemişsin öyle kamyon gibi, ben park halindeyken üstüne kask koymaya kıyamıyorum...
gugukk
24 Nisan 2012, 21:18
r125 çok güzel motor r250 olsa fiyatıda uygun olsa direk alırım hatta bazen r125 mi alsam diyorum ama hızı yetmeyeceği için hiç bulaşmıyorum. r125 bence daha güzel hyoyu çok sevirim ama r125 görüntüsü beni bitiriyor açıkçası
Ramazan Can
25 Nisan 2012, 00:20
görken dikkali bakarsan bir valiz bir sırt çantası yarım çuval (içinde bulgur un falan var) 1 litrede sentetik yağ var.... tam ağırlık bir artçıdan fazla ve inanılmaz tekere geliyordu makine.... bu arada depo granajlar keyfe keder boyatılmıştı.....
Zippo's
25 Nisan 2012, 00:32
Hocam şahsi fikriniz demişsiniz ama bu iş kişiden kişiye göre değişen yoruma acık birşey değilki, Ölcüler ortada, hatta direk cm cinsinden ortada. :)
R125 bencede daha sportif duruyo, modern cizgilerle keskin hatlara sahip.Zaten Yamaha'nın tasarımına laf ettirmem, benim hyosung'la birlikte favorimdir.
Hyosung'umun herşeyine laf söyletirim, depoma dokundurtturmam, son derece kaslı ve şekilli.Hatta bi ara r6 ya r1 e geçme fikrim vardı, o zaman bile düşünüyodum, hyosung'un deposunu özlerim, cok ararım diye.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:46 ----------
@TEKTEKER_RAMÇO Alet güzelmiş ya, özelliklede rengi :pl: . Yanlız nası yüklemişsin öyle kamyon gibi, ben park halindeyken üstüne kask koymaya kıyamıyorum...
Kağıt üzerindeki verilerden bahsetmemiştim.Ölçü olarak hyosung tabiki daha kalıplı.Ben gözüme gözükeni söyledim.R125 ebat olarak aynı olmasada bütün olarak şekli ve çizgileri daha keskin ve daha tok gözüküyo.İşte diyorum ya,hyosung un deposu evet çok kalıplı ama bi şekle şemale girseymiş keşke.Yoksa büyüklük yönünde kıyaslamadım depoyu.Bakın r6 :
http://www.redbluffyamaha.com/motorcycles/sport-touring/yzf-r6-2009.jpg
YZF 125
http://www.sportmotorcycles.info/wp-content/uploads/2010/01/Yamaha-YZF-R125-Valentino-Rossi-Edition-1.jpg
Ninja 250
http://worldmotorpictures.com/wp-content/uploads/2011/06/kawasaki-ninja-250-r-wallpaper-5.jpg
Hyosung gt 250 r
http://i2.tinypic.com/oszf9j.jpg
Sadece depo olarak kıyaslıyorum.Ben baktığımda hyo hariç hepsinin estetik olduğunu görüyorum.Bana aşırı şekilsiz şişirilmiş,motorun üstünden ve yanından taşmış gibi geliyo.Bu segmentte deposunu sevmediğim 2 model var.Yeni kasa cbr 125-250 ve hyo.
bu krank olayından sonra aklıma farklı farklı motosikletler geldi ne yapsam diye...
cbr 250 düşündüm ama kıyaslama yaptıgımda gidon yüksekliği bana hiç race motor hissi yaşatmadı
sonra okulun çarşısında siyah bi r125 gördüm , yandan görüyodum tabi uzaktan r6 sandım , yaklaşınca r125 oldugunu farkettim , görüntüsü hoşuma gitti ama tekerleri çok ince geldi bana ama kalıbı ve gidon yüksekliği race havası veriyordu
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-kiralik-araclar-motosiklet-atv-yamaha-r125-yamaha-r6-yeni-kasa-r1-ahmet-s-a-h-i-n-de-83329244/detay
şu ilandaki 3. resime bakarsanız r1 r125 ve r6 , yandan bakıldıgında çok hoş ama işin arka yüzü biraz cılız kalıyor :) hatta yamaha bayiine gidip incelemek istedim ama daha getirmediklerini şu an sipariş aldıklarını söylediler
asıl konuya dönersek bu hyosung lanet bişey , evin altında yatmasına rağmen bakmadan gidemiyorum , emektar sonuçta 5bin km kullanabilmiş olsamda bakınca iç geçiriyorum. görüntüsü insanı fazlasıyla cezbediyor dönüp dolaşıp hyosung'ta karar kılıyorum
UNdocab
25 Nisan 2012, 01:22
@ramço Son fotoğrafta eşyaları bağlama şeklini görünce aklıma bir deyim var o geldi. "Deli bağlar gibi bağlamak" tam bunu yapmışın hacı :D
-unnamed-
25 Nisan 2012, 02:37
ben anlamıyorum nasıl o kadar km gidebiliyorsunuz...
kullanıcılara soruyorum ki adamlar işi bilen insanlar en fazla 300 km diyorlar..
servis usta başına soruyorum göreceği en fazla 300 km'dir diyor...
burada 500 km ye dayandıran var...
benim motor 2010 model 280 km uzun yolda gidiyorum...
UNdocab
25 Nisan 2012, 03:15
ben anlamıyorum nasıl o kadar km gidebiliyorsunuz...
kullanıcılara soruyorum ki adamlar işi bilen insanlar en fazla 300 km diyorlar..
servis usta başına soruyorum göreceği en fazla 300 km'dir diyor...
burada 500 km ye dayandıran var...
benim motor 2010 model 280 km uzun yolda gidiyorum...
2010 model naked motosikleti olan arkadaşım da var o da neredeyse benimle aynı değerleri yakıyor.
Bizim bu değerleri yakmamızı ise CBF150'ye borçluyuz. Grupta bitane var da 110km hızı geçemiyoruz onun sayesinde. Bu da bize az yakıt tüketimi olarak dönüyor :)
Yine de kesinlikle yanlışın var. Hadi 300 olsun hesaplaması kolay olsun.
17/300 hertarafı 3'e bölelim 5,6 LT /100KM yapar. Bu da neredeyse GT650nin şehir içi trafikte yaktığı benzine denk bi rakam. İmkanı yok böyle bi yakıt tüketiminin.
Aşağıdakiler sende mevcutsa "var"
1-) Egsoz orjinal mi? Orjinal olmayanlar egsozuna göre 100km de 1- 1,5lt ye kadar fazla yakmasına sebep olabiliyor.
2-) 300km'nin tamamını 10Bin devir de mi gidiyorsun. Vitesleri dahi 10Bin devirde mi değiştiriyorsun?
3-) Silindirlerin senkron ayarı mı bozuk?
4-) Bujilerin mi çok kötü durumda
5-) Hava filitren mi artık dolmuş taşmoş pislikle?
Eğer yukarıda saydıklarımın 1-2 maddesi varsa fazladan 1-1,5lt yaktırabilir. Maddeler çoğaldıkça yaktığın benzin artar.
Ramazan Can
25 Nisan 2012, 07:44
@ramço Son fotoğrafta eşyaları bağlama şeklini görünce aklıma bir deyim var o geldi. "Deli bağlar gibi bağlamak" tam bunu yapmışın hacı :D
müdür yük ağır ve o şekilde yozgat çorum kırıkkale ankara bolu dolaşıp geldim..... o şekilde bile bence yetersiz bağlanmış..........
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:42 ----------
ben anlamıyorum nasıl o kadar km gidebiliyorsunuz...
kullanıcılara soruyorum ki adamlar işi bilen insanlar en fazla 300 km diyorlar..
servis usta başına soruyorum göreceği en fazla 300 km'dir diyor...
burada 500 km ye dayandıran var...
benim motor 2010 model 280 km uzun yolda gidiyorum...
ebubekir sende ybr varken ve karamürsel e giderken san bişey demiştim hatırlıyormusun.. düşük vites yüksek devirde kullanıyorsun.. dikkat et hemi çok yaktırırsın hemi motor ömründen yersin demiştim... bence bununla alakalıdır...
MF-Hyo
25 Nisan 2012, 15:07
Yakar yakar 5 lt. Ses için bu yakıta katlanıyorum ben de başka bişey değil yoksa :cat:
Alper Kaya
25 Nisan 2012, 15:10
Yakar yakar 5 lt. Ses için bu yakıta katlanıyorum ben de başka bişey değil yoksa :cat:sat kurtur 5lt yakıyosa :) benden 1.5lt fazla yakıyosun hadi cok basam 1lt fazla yakıyosun :D
-unnamed-
25 Nisan 2012, 17:54
@UNdocab; @Ramço;
kardeşim orjinal ekzoz, hava filtresi bujiler temiz, yaptığım en yüksek hız 120 dir..
en fazla 7000 devirde vites değiştiriyorum...
e ani hızlanmalardan çok darda kalmadıysam kaçıyorum...
UNdocab
25 Nisan 2012, 18:01
@UNdocab; @Ramço;
kardeşim orjinal ekzoz, hava filtresi bujiler temiz, yaptığım en yüksek hız 120 dir..
en fazla 7000 devirde vites değiştiriyorum...
e ani hızlanmalardan çok darda kalmadıysam kaçıyorum...
senin motosiklet enjeksiyonlu mu karbüratörlü mü?
-unnamed-
25 Nisan 2012, 18:05
enjeksiyon....
Tolga Can
25 Nisan 2012, 18:50
Benzin bitince kırmızı ışık nerde yanıyor arkadaşlar :D
Ben daha o kırmızı ışığı göremedim. 1 çizgi kala benzin çizelgesi yanıp sönmeye başladı. Bu şekilde kaç km yol gidebilirim.
Birde benim egzoz (orjinal) işten eve geliyorum. 10 km, egzoz alev alev yanıyor. 2 saatte soğumuyor. Üstüne de branda çekmek için bekliyorum.
Herkeste bu dert var mı ? Bana özel extra bir şey mi :queen: Karbon egzoz alsam bu sorundan kurtulur muyum ? 500-600 TL satılan karbonlardan.
şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim.
dedektif5
25 Nisan 2012, 19:14
Benzin bitince kırmızı ışık nerde yanıyor arkadaşlar :D
Ben daha o kırmızı ışığı göremedim. 1 çizgi kala benzin çizelgesi yanıp sönmeye başladı. Bu şekilde kaç km yol gidebilirim.
Birde benim egzoz (orjinal) işten eve geliyorum. 10 km, egzoz alev alev yanıyor. 2 saatte soğumuyor. Üstüne de branda çekmek için bekliyorum.
Herkeste bu dert var mı ? Bana özel extra bir şey mi :queen: Karbon egzoz alsam bu sorundan kurtulur muyum ? 500-600 TL satılan karbonlardan.
şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim.
benim de brandam delik deşik oldu sıcak egzoz yüzünden, bi de eriyip egzoza yapıştığı için iz yapıyor dikkat etmek lazım..
Chronix
25 Nisan 2012, 19:31
enjeksiyon....
odan da boş bir yer ayarla.inan motorunu koyunca odanın havası değişecek çok havalı olucak hemde 5lt benzin tüketmeden=)
UNdocab
25 Nisan 2012, 22:08
enjeksiyon....
egsoz orjinal ama cok ses cikarsin diye ici bosaltilmis degil eminsin degil mi? Yani bi tuhaflik var ve mutlaka bi yerinde sikintisi var o motosikletin. Bu dedigin sartlarda ben surekli 150km ve ustunde gitsem bile okadar yakmaz herhalde motosikletim.
cakalaz
25 Nisan 2012, 23:51
100 KM DE ; Devirli ve düşük devir karısık kullanımda max yakacağı; 4 Litredir Hyosungların :)
Ben R1 ile 100 km de; 6 Litre yakıyorum :wiinkk:
Görkem_
26 Nisan 2012, 00:10
Benzinle ilgili kafasında soru işareti varsa, yabancı forumlara bakarak daha geniş caplı bi araştırmayla daha net bi sonuca ulaşabilir.
berkay8
26 Nisan 2012, 02:17
100 KM DE ; Devirli ve düşük devir karısık kullanımda max yakacağı; 4 Litredir Hyosungların :)
Ben R1 ile 100 km de; 6 Litre yakıyorum :wiinkk:
hadi canım:thumright
-unnamed-
26 Nisan 2012, 02:49
ekzoz dolu undocab katalizör içinde yani..
müsait bir zamanımda hava filtresine ve bujilerine bir bakayım hele...
eyvallah cevaplarınız için...
Tolga Can
26 Nisan 2012, 10:44
70 TL benzin aldım. depo doldu. 260 km de iken benzin göstergesi tek çizgiye düşüp, yanıp sönmeye başladı. Bende yolda kalmamak adına depoyu tekrar fulledim.
260 + kalan ile = 300 km gitmiş olacaktım herhalde. Bir depo benzin ile 8-10.000 devir arası - en düşük 70 km en yüksek 120 km hızla şehir içinde bu normal midir ?
şehir içinde 120 ile gitmiyorum. Çevre yoluna çıkınca bunu extra belirtmek isterim. O kadar da çılgın değilim :flower:
Yoksa bende bir gariplik mi var ?
Chronix
26 Nisan 2012, 11:04
70 TL benzin aldım. depo doldu. 260 km de iken benzin göstergesi tek çizgiye düşüp, yanıp sönmeye başladı. Bende yolda kalmamak adına depoyu tekrar fulledim.
260 + kalan ile = 300 km gitmiş olacaktım herhalde. Bir depo benzin ile 8-10.000 devir arası - en düşük 70 km en yüksek 120 km hızla şehir içinde bu normal midir ?
şehir içinde 120 ile gitmiyorum. Çevre yoluna çıkınca bunu extra belirtmek isterim. O kadar da çılgın değilim :flower:
Yoksa bende bir gariplik mi var ?
8-10.000 rpm ile 70 -120 km/hz ben hiç anlayamadım şimdi.. kaçıncı vites te 8-10.000 ile 70*120 Km/hz yapıyorsunuz ki.. bu arada vites değişikliklerini 8-10.000 rpm arasında yapıyorsanız afedersiniz ama motorun bir yerine ediyorsunuz resmen..
Tolga Can
26 Nisan 2012, 11:42
Hangi yerine ediyorum resmen çok merak ettim. 5. vitesde 70 km hızla giden birini gördün mü ?
Senin için özellikle devir ve vites değişimlerini yazayım istersen.
1. vites 7.000 devir - hız - 30/40 km arası
2. vites 7-8.000 devir - hız - 50-60 km arası
3. vites 7.000-8000 devir - hız - 70-80 km arası
4. vites 7.000 devir - hız - 80-90 km arası
5. vites 7.000 devir - hız 90-120 km arası
8.000 ile 10.000 arası bulunduğum bölgede araçlar tarafından sıkışmamak için kaçtığım tablodur.
toplamda 400 km yol yaptım. 200 km sini 7.000 devirde uslu - 200 km de 8.000-10.000 arası basa gaz giderem yaptım.
8.000 - 10.000 arası devirde kullanınca bu motor nasıl ölebilir. Bana açıklarsan bilmediğim bir şeyi senden daha iyi öğrenirim. el elden üstündür demişler. :silent:
4. ve 5. viteslere çok nadir geçiyorum. Çünkü işten eve - evden işe gidiyorum. 8 km ev iş mesafesi. trafikte iş çıkışları olduğu için yoğun oluyor.
Çevre yoluna geçince kısa süreliğine hızım artıyor. zaten yolda bitiyor. :wiinkk: motoru daha adam akıllı uzun yola çıkaramadım.
OZ@N-GT250R
26 Nisan 2012, 11:45
ekzoz dolu undocab katalizör içinde yani..
müsait bir zamanımda hava filtresine ve bujilerine bir bakayım hele...
eyvallah cevaplarınız için...
müdür benimde çok yakıyordu motoru komple yaptırdık 3 farklı usta gördü motoru
motorun motor soğutma ısı sensörü sorunluymuş ( daha önce yoktu tamirden sonra oldu ne hikmetse ) arada hata veriyor c21 motor zengin karışım yapıyor egsozda ufaktan yanmalar oluyor ama kask takılıyken duymuyorsun vs düşük devirde hissediyorsun zengin karışımı yüksek devirde kayboluyor gerçi sen anlardın böyle birşey olsa ama yinede yazayım dedim
bu arada 35 tl lik bu sensörü 12 gündür bekliyorum tr de yok yurtdışından ne zaman gelirse ,, gariban hyocular ne parçalar bekliyor merkez yedek parçayla konuşuyorum sık sık birsürü krank sipariş vermiş bekliyorlarmış yazık bu adamlara motoru yaptıracak parasıyla yedek parça yok :)
abartılacak derecede sıkıntı var
Chronix
26 Nisan 2012, 12:06
Hangi yerine ediyorum resmen çok merak ettim. 5. vitesde 70 km hızla giden birini gördün mü ?
Senin için özellikle devir ve vites değişimlerini yazayım istersen.
1. vites 7.000 devir - hız - 30/40 km arası
2. vites 7-8.000 devir - hız - 50-60 km arası
3. vites 7.000-8000 devir - hız - 70-80 km arası
4. vites 7.000 devir - hız - 80-90 km arası
5. vites 7.000 devir - hız 90-120 km arası
8.000 ile 10.000 arası bulunduğum bölgede araçlar tarafından sıkışmamak için kaçtığım tablodur.
toplamda 400 km yol yaptım. 200 km sini 7.000 devirde uslu - 200 km de 8.000-10.000 arası basa gaz giderem yaptım.
8.000 - 10.000 arası devirde kullanınca bu motor nasıl ölebilir. Bana açıklarsan bilmediğim bir şeyi senden daha iyi öğrenirim. el elden üstündür demişler. :silent:
4. ve 5. viteslere çok nadir geçiyorum. Çünkü işten eve - evden işe gidiyorum. 8 km ev iş mesafesi. trafikte iş çıkışları olduğu için yoğun oluyor.
Çevre yoluna geçince kısa süreliğine hızım artıyor. zaten yolda bitiyor. :wiinkk: motoru daha adam akıllı uzun yola çıkaramadım.
yazdığınız vites değişim devirleri zaten normal. ama önceki mesajınız da 8-10.000 rpm den ve 70-120 km/hz bahsediyorsunuz.. burda bir kullanıcın aklına gelecek şey düşük viteslerde yüksek devirlerdir..2 kere hyosung sahibi oldum ve 2 motor da gördüğüm ortak nokta hyosung yüksek deviri sevmiyor. yapmaz demiyorum yapar veya kısa süreli ani yapılması gereken anlarda yapılan yüksek devirler de sorun değil. ancak uzun süreli yüksek devirler de o motoru uzun vade de sorunsuz kullanamazsınız .zaten uzun yola çıkarsanız o motorun bir süre sonra 10.000 rpm de gidemediğini de görüceksiniz.. isterseniz yağını 2000 de bir değiştirin düşük vitesler de yüksek devirler hyosunglara zarar. hani yağını siz mi değiştiriyorsunuz bilmiyorum ama alt tıpayı çıkardığınız da tıpanın manyetik alanında biriken çapakların yoğunluğuna bir dikkat edin isterseniz ne demek istediğimi o zaman anlayabilirsiniz. burdan arkadaşlara belirtmek te isterim . sahip olduğunuz motoru uzun vade de sorunsuz kullanmak istiyorsanız 8500 devir o motorun en tatlı deviridir ve üstü zarardır, uzun yolda bile devirden düşmeden 200-300 km gidebilirsiniz.
Tolga Can
26 Nisan 2012, 12:19
yazdığınız vites değişim devirleri zaten normal. ama önceki mesajınız da 8-10.000 rpm den ve 70-120 km/hz bahsediyorsunuz.. burda bir kullanıcın aklına gelecek şey düşük viteslerde yüksek devirlerdir..2 kere hyosung sahibi oldum ve 2 motor da gördüğüm ortak nokta hyosung yüksek deviri sevmiyor. yapmaz demiyorum yapar veya kısa süreli ani yapılması gereken anlarda yapılan yüksek devirler de sorun değil. ancak uzun süreli yüksek devirler de o motoru uzun vade de sorunsuz kullanamazsınız .zaten uzun yola çıkarsanız o motorun bir süre sonra 10.000 rpm de gidemediğini de görüceksiniz.. isterseniz yağını 2000 de bir değiştirin düşük vitesler de yüksek devirler hyosunglara zarar. hani yağını siz mi değiştiriyorsunuz bilmiyorum ama alt tıpayı çıkardığınız da tıpanın manyetik alanında biriken çapakların yoğunluğuna bir dikkat edin isterseniz ne demek istediğimi o zaman anlayabilirsiniz.
7.000 zaten en makbulüdür.
8.000 de 2. vitese takmak motoru öldürmez. 10.000 de 2. vitese taksam. motorun .... koymuş olurum. haklısın.
Ancak imzamda 1980 den beri deyooo kardeş :thumleft: Devirde hata yaparsam. bunca yıl boşa binmiş olurum.
Motor 3 haftadır bende. daha yeni gelin diyebilirim. Görüntü süper. dikkat çekiyor. sağlam kaçıyor. ancak yatarak sürmek bana göre değilmiş.
Dik durmasını ve rahatı seven biriyim. Fazla dik duruyorum ve kollarıma yük biniyor. En kötüsüde arkadaşların peşine dağlık ormanlık alanlara giremiyorum. :(
Motoru çok geride bırakmak zorunda kalıyorum. Ya altını vurmayı göze alacağım. ya geride bırakacağım. Yada satacağım. :pr:
Chronix
26 Nisan 2012, 12:24
7.000 zaten en makbulüdür.
8.000 de 2. vitese takmak motoru öldürmez. 10.000 de 2. vitese taksam. motorun .... koymuş olurum. haklısın.
Ancak imzamda 1980 den beri deyooo kardeş :thumleft: Devirde hata yaparsam. bunca yıl boşa binmiş olurum.
Motor 3 haftadır bende. daha yeni gelin diyebilirim. Görüntü süper. dikkat çekiyor. sağlam kaçıyor. ancak yatarak sürmek bana göre değilmiş.
Dik durmasını ve rahatı seven biriyim. Fazla dik duruyorum ve kollarıma yük biniyor. En kötüsüde arkadaşların peşine dağlık ormanlık alanlara giremiyorum. :(
Motoru çok geride bırakmak zorunda kalıyorum. Ya altını vurmayı göze alacağım. ya geride bırakacağım. Yada satacağım. :pr:
motoru satmana gerek yok hocam, yapacağın şey sök alt grenajları ister böyle yap (http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/582220_10150755314589223_535584222_9225170_1437478 555_n.jpg) ister sat ve aldığın para ile motoruna yüksek gidon uygulaması yap..
Tolga Can
26 Nisan 2012, 12:49
motoru satmana gerek yok hocam, yapacağın şey sök alt grenajları ister böyle yap (http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/582220_10150755314589223_535584222_9225170_1437478 555_n.jpg) ister sat ve aldığın para ile motoruna yüksek gidon uygulaması yap..
Sana yeminle bizim grup fotoyu görünce gözümde anında canlandı. Bu çıplak hali benim hoşuma gitmiyor.
yakışmıyor. yolunmuş hint horozu gibi duruyor :queen: , arkaya bende böyle yük koymak istiyorum. Ancak dengesiz düşecek gibi geliyor.
Arkaya sepet ayarlarsam. ondan destek alırsam daha güvenli olacak gibime geliyor.
Bu aralar fazla ağırlık kaldır indir yapıyorum galiba. (Fitness) ondan da biraz kollarım ağrıyor olabilir belki :flower:
Görkem_
26 Nisan 2012, 14:02
Sana yeminle bizim grup fotoyu görünce gözümde anında canlandı. Bu çıplak hali benim hoşuma gitmiyor.
yakışmıyor. yolunmuş hint horozu gibi duruyor :queen: , arkaya bende böyle yük koymak istiyorum. Ancak dengesiz düşecek gibi geliyor.
Arkaya sepet ayarlarsam. ondan destek alırsam daha güvenli olacak gibime geliyor.
Bu aralar fazla ağırlık kaldır indir yapıyorum galiba. (Fitness) ondan da biraz kollarım ağrıyor olabilir belki :flower:
Altın elbiseli adamın, racing motorda oturuş pozisyonunu anlattığı videoyu izlemeni tavsiye ederim cok faydası oluyo.
Ama bildiğini okuyarak sürmeye devam edersende o kollardaki ağrı olayı zamanla gecer, bendede ilk bi iki hafta olmuştu, şimdi yok, vucut zamanla alışıyo.
Bu arada ancak kol yada arka kol calıştığın günden, bir ve iki gün sonrasında oluşan ağrıyı spora bağlayabilirsin, kas kendini 48 saat boyunca toparlar, buda hafif tatlı bi ağrı oluşmasına sebep olur.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO