PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 [437] 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649

-unnamed-
24 Nisan 2012, 01:27
genel bir sorudur?
bakımda hangi yağı kullanıyorsunuz?
ve bir depo ile kaç km yol gidiyorsunuz?

gugukk
24 Nisan 2012, 01:34
Bgün yollar bomboştu basmayı özlemişim acayip zevk aldım keşke istanbul hergün böyle olsa haliçten erenköye 15 dk da geldim :)

Alper Kaya
24 Nisan 2012, 01:37
genel bir sorudur?
bakımda hangi yağı kullanıyorsunuz?
ve bir depo ile kaç km yol gidiyorsunuz?Petronas ve castrol arası değişiyor :) 2000km 1 değiştiriyorum 1 depo ile min 350 max 400 veya biraz daha fazla gitmesi lazım kullanıma göre ama 350kesin

warlockk
24 Nisan 2012, 01:45
Merhaba arkadaşlar izmir'de gerçekten hyosungu çözmüş işini iyi yapan ve özellikle iş ahlakın sahip bildiğiniz servis var mı?

Alper Kaya
24 Nisan 2012, 03:37
http://img163.imageshack.us/img163/6792/38024910150780874409113.jpg
By alperkaya1991 (http://profile.imageshack.us/user/alperkaya1991) at 2012-04-23

gokocan92
24 Nisan 2012, 10:57
Merhaba arkadaşlar izmir'de gerçekten hyosungu çözmüş işini iyi yapan ve özellikle iş ahlakın sahip bildiğiniz servis var mı?

Bu banada lazım olucak yakın zamanda ( 2-3 hafta)

warlockk
24 Nisan 2012, 11:08
Herkese lazım üstad. Gerekirse 20 tl fazla alsın ama işi iyi yapsın ve yaptığı işin arkasında olsun benim tek düşüncem bu

ogi
24 Nisan 2012, 11:49
Ben de hyo yok yanlız benm devamlı gittiğim bir servis var karşıyakada çok servis dolaştım ama o işinin ehli ve beni hiç yarı yolda bırakmadı. Ve ona söyledim hyo da alınca ilk göstereceğim insandır kendisi. Hyo dan da anlıyor çünkü 250 r ı ilk orda görmüştüm ben. Bi konuş derim zaten seversin. Muammer usta ismi dükkanıda nergis metronun girişinin tam köşesi tavsiye ederim. Benim slm ı mıda iletirsen fiyatta da yardımcı olur. Amaç tabiki para kazanmaktır yanlız muammer abi aldığı parayı hakeden bir insan. İşini tam yapmadan emin olmadan seni göndermez.

burakermis
24 Nisan 2012, 13:10
arkadaşlar benzin ışığı yandıktan sonra ortalama kaç km daha gidiyor?

warlockk
24 Nisan 2012, 14:05
Kirmizi isik yandiktan sonra depoda 3.4 lt daha benzin olur.
tesekkurler ogi haftasonu ilk isim oraya gitmek olacak cok sagol :)

gokocan92
24 Nisan 2012, 14:09
Teşekkürler ogi :) Resmen heyecan bastı benide motorun gelmesine 10 gün kaldı Ve haala kask alamadım :(

Görkem_
24 Nisan 2012, 16:25
http://e1204.hizliresim.com/w/s/4usjl.jpg
http://e1204.hizliresim.com/w/s/4usgq.jpg
http://e1204.hizliresim.com/w/s/4ush1.jpg
http://e1204.hizliresim.com/w/s/4ushg.jpg
http://e1204.hizliresim.com/w/s/4ushq.jpg

eod
24 Nisan 2012, 16:36
http://e1204.hizliresim.com/w/s/4usjl.jpg
http://e1204.hizliresim.com/w/s/4usgq.jpg
http://e1204.hizliresim.com/w/s/4ush1.jpg
http://e1204.hizliresim.com/w/s/4ushg.jpg
http://e1204.hizliresim.com/w/s/4ushq.jpg

r125 bizim motorun yanında çok cılız duruyor mu çok merak ediyorum açıkcası ? resimlerde pek sıska değil ama yan yana bariz bir fark oluyor mu :)

cakalaz
24 Nisan 2012, 16:38
Arka kuyruk haricinde pek bi farkı yok :)

Görkem_
24 Nisan 2012, 17:06
r125 bizim motorun yanında çok cılız duruyor mu çok merak ediyorum açıkcası ? resimlerde pek sıska değil ama yan yana bariz bir fark oluyor mu :)
Arkadan biraz ince duruyo, kuyruk ince, lastik ince ama öyle cbr gibi aman aman ufak kalmıyo.Hemde cok sportif duruyo.
Yandan ise depodan bi kaybediyo.
Önden kalıp aynı zaten, hatta cift kafa farları daha spor gösteriyo r 125' i .
Genel olarak bakıldığında r125 gayet kalıplı alet, gt 250 r la boy ölçüşemesede ufakta kalmıyo.
Yanlız şöyle birşey var, r125'in grenajları emanet gibi, yani icerdeki aksama oturmuyo, dıştan cıkıntılı geniş duruyo.Yani bu durumu şuna benzetebiliriz, zayıf birinin kat kat giyinerek kalıplı gözükmeye calışması gibi, yada steroid basarak vucut geliştirme yapmak gibi :) .

Zippo's
24 Nisan 2012, 18:15
Şahsi fikrim r125 kalıp olarak daha estetik.En az hyo kadar kalıplı.Hyosung'un deposu daha büyük olabilir ama bence hoş bi görüntü değil.Ki benim istediğim motor ne kadar hyo olsa bile deposu biraz fazla kaba gibi.Aynı boyutta olup daha estetik şekilli olsa iyi olurmuş.Motorun çizgilerine bakarsak yzf 125 çok daha estetik.Hyo sanki biraz daha eski model gibi kalıyo.

Ramazan Can
24 Nisan 2012, 18:24
hangi aklın ürünü..
rx 115 le gelip abi kapışalım mı derki?
tövbe ya...
paşa rx115 i küçümseme.. zamanının ölüm makinesidir ibresini hop görür.... tabi temiz ve bakımlı isi işin zor anca uzun mesafe kapışarak geçebilirsin.... hele rx 135 kinglerler sakın kapışma dost tavsiyesi ebubekir.... bu arada senin mondial bizim mahallede....

UNdocab
24 Nisan 2012, 19:50
genel bir sorudur?
bakımda hangi yağı kullanıyorsunuz?
ve bir depo ile kaç km yol gidiyorsunuz?
Şimdiye kadar IPONE ve Casrol Power 1 kullandım.

Saatte 110km hız ile giderken ortalama 3.2lt/100km benzin yakıyorum.
17lt /3.2 = 5.31 yapar.
5.31*100 dersek = Bir depo ile 531km yol yapabilirim.
Ama şimdiye kadar depoyu hiç tamamen bitirmedim.Hep 4lt kadar benzin varken yakıt aldım km hesabı yaptım çoğunlukla 3.2 ila 3.5 arası yakıt tüketiyorum.

Ramazan Can
24 Nisan 2012, 20:04
]

bu arada bende 415 km ankara otobanı.. ablamlara uğramam ordan geri elmadağ üzerinden yozgat a ulaşmam esnasında 515 km yakıt almıştım....

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:02 ----------

durun bir kaç foto atayım....
http://img17.imageshack.us/img17/6589/29082010228.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/17/29082010228.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

http://img405.imageshack.us/img405/3406/29082010232.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/405/29082010232.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)


çok zorlu şartlarda kullandım.. 2000 km de 300grm yağ yakmıştı birde amartisör keçesi patlattı..2007 model di katalizörü sökmüştüm...

http://img268.imageshack.us/img268/7358/29082010234.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/268/29082010234.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)






http://img192.imageshack.us/img192/4307/30082010254.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/192/30082010254.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)


http://img831.imageshack.us/img831/8633/31082010261.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/831/31082010261.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

http://img32.imageshack.us/img32/6365/31082010264.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/32/31082010264.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

1,5 sene yada 2 sene oldu motoru satalı... vay be zaman akıp geçiyor...

Görkem_
24 Nisan 2012, 21:14
Şahsi fikrim r125 kalıp olarak daha estetik.En az hyo kadar kalıplı.Hyosung'un deposu daha büyük olabilir ama bence hoş bi görüntü değil.Ki benim istediğim motor ne kadar hyo olsa bile deposu biraz fazla kaba gibi.Aynı boyutta olup daha estetik şekilli olsa iyi olurmuş.Motorun çizgilerine bakarsak yzf 125 çok daha estetik.Hyo sanki biraz daha eski model gibi kalıyo.
Hocam şahsi fikriniz demişsiniz ama bu iş kişiden kişiye göre değişen yoruma acık birşey değilki, Ölcüler ortada, hatta direk cm cinsinden ortada. :)

R125 bencede daha sportif duruyo, modern cizgilerle keskin hatlara sahip.Zaten Yamaha'nın tasarımına laf ettirmem, benim hyosung'la birlikte favorimdir.
Hyosung'umun herşeyine laf söyletirim, depoma dokundurtturmam, son derece kaslı ve şekilli.Hatta bi ara r6 ya r1 e geçme fikrim vardı, o zaman bile düşünüyodum, hyosung'un deposunu özlerim, cok ararım diye.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:46 ----------

@TEKTEKER_RAMÇO Alet güzelmiş ya, özelliklede rengi :pl: . Yanlız nası yüklemişsin öyle kamyon gibi, ben park halindeyken üstüne kask koymaya kıyamıyorum...

gugukk
24 Nisan 2012, 21:18
r125 çok güzel motor r250 olsa fiyatıda uygun olsa direk alırım hatta bazen r125 mi alsam diyorum ama hızı yetmeyeceği için hiç bulaşmıyorum. r125 bence daha güzel hyoyu çok sevirim ama r125 görüntüsü beni bitiriyor açıkçası

Ramazan Can
25 Nisan 2012, 00:20
görken dikkali bakarsan bir valiz bir sırt çantası yarım çuval (içinde bulgur un falan var) 1 litrede sentetik yağ var.... tam ağırlık bir artçıdan fazla ve inanılmaz tekere geliyordu makine.... bu arada depo granajlar keyfe keder boyatılmıştı.....

Zippo's
25 Nisan 2012, 00:32
Hocam şahsi fikriniz demişsiniz ama bu iş kişiden kişiye göre değişen yoruma acık birşey değilki, Ölcüler ortada, hatta direk cm cinsinden ortada. :)

R125 bencede daha sportif duruyo, modern cizgilerle keskin hatlara sahip.Zaten Yamaha'nın tasarımına laf ettirmem, benim hyosung'la birlikte favorimdir.
Hyosung'umun herşeyine laf söyletirim, depoma dokundurtturmam, son derece kaslı ve şekilli.Hatta bi ara r6 ya r1 e geçme fikrim vardı, o zaman bile düşünüyodum, hyosung'un deposunu özlerim, cok ararım diye.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:46 ----------

@TEKTEKER_RAMÇO Alet güzelmiş ya, özelliklede rengi :pl: . Yanlız nası yüklemişsin öyle kamyon gibi, ben park halindeyken üstüne kask koymaya kıyamıyorum...

Kağıt üzerindeki verilerden bahsetmemiştim.Ölçü olarak hyosung tabiki daha kalıplı.Ben gözüme gözükeni söyledim.R125 ebat olarak aynı olmasada bütün olarak şekli ve çizgileri daha keskin ve daha tok gözüküyo.İşte diyorum ya,hyosung un deposu evet çok kalıplı ama bi şekle şemale girseymiş keşke.Yoksa büyüklük yönünde kıyaslamadım depoyu.Bakın r6 :

http://www.redbluffyamaha.com/motorcycles/sport-touring/yzf-r6-2009.jpg

YZF 125

http://www.sportmotorcycles.info/wp-content/uploads/2010/01/Yamaha-YZF-R125-Valentino-Rossi-Edition-1.jpg

Ninja 250

http://worldmotorpictures.com/wp-content/uploads/2011/06/kawasaki-ninja-250-r-wallpaper-5.jpg

Hyosung gt 250 r

http://i2.tinypic.com/oszf9j.jpg

Sadece depo olarak kıyaslıyorum.Ben baktığımda hyo hariç hepsinin estetik olduğunu görüyorum.Bana aşırı şekilsiz şişirilmiş,motorun üstünden ve yanından taşmış gibi geliyo.Bu segmentte deposunu sevmediğim 2 model var.Yeni kasa cbr 125-250 ve hyo.

eod
25 Nisan 2012, 01:08
bu krank olayından sonra aklıma farklı farklı motosikletler geldi ne yapsam diye...

cbr 250 düşündüm ama kıyaslama yaptıgımda gidon yüksekliği bana hiç race motor hissi yaşatmadı

sonra okulun çarşısında siyah bi r125 gördüm , yandan görüyodum tabi uzaktan r6 sandım , yaklaşınca r125 oldugunu farkettim , görüntüsü hoşuma gitti ama tekerleri çok ince geldi bana ama kalıbı ve gidon yüksekliği race havası veriyordu
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-kiralik-araclar-motosiklet-atv-yamaha-r125-yamaha-r6-yeni-kasa-r1-ahmet-s-a-h-i-n-de-83329244/detay

şu ilandaki 3. resime bakarsanız r1 r125 ve r6 , yandan bakıldıgında çok hoş ama işin arka yüzü biraz cılız kalıyor :) hatta yamaha bayiine gidip incelemek istedim ama daha getirmediklerini şu an sipariş aldıklarını söylediler

asıl konuya dönersek bu hyosung lanet bişey , evin altında yatmasına rağmen bakmadan gidemiyorum , emektar sonuçta 5bin km kullanabilmiş olsamda bakınca iç geçiriyorum. görüntüsü insanı fazlasıyla cezbediyor dönüp dolaşıp hyosung'ta karar kılıyorum

UNdocab
25 Nisan 2012, 01:22
@ramço Son fotoğrafta eşyaları bağlama şeklini görünce aklıma bir deyim var o geldi. "Deli bağlar gibi bağlamak" tam bunu yapmışın hacı :D

-unnamed-
25 Nisan 2012, 02:37
ben anlamıyorum nasıl o kadar km gidebiliyorsunuz...
kullanıcılara soruyorum ki adamlar işi bilen insanlar en fazla 300 km diyorlar..
servis usta başına soruyorum göreceği en fazla 300 km'dir diyor...
burada 500 km ye dayandıran var...
benim motor 2010 model 280 km uzun yolda gidiyorum...

UNdocab
25 Nisan 2012, 03:15
ben anlamıyorum nasıl o kadar km gidebiliyorsunuz...
kullanıcılara soruyorum ki adamlar işi bilen insanlar en fazla 300 km diyorlar..
servis usta başına soruyorum göreceği en fazla 300 km'dir diyor...
burada 500 km ye dayandıran var...
benim motor 2010 model 280 km uzun yolda gidiyorum...

2010 model naked motosikleti olan arkadaşım da var o da neredeyse benimle aynı değerleri yakıyor.
Bizim bu değerleri yakmamızı ise CBF150'ye borçluyuz. Grupta bitane var da 110km hızı geçemiyoruz onun sayesinde. Bu da bize az yakıt tüketimi olarak dönüyor :)

Yine de kesinlikle yanlışın var. Hadi 300 olsun hesaplaması kolay olsun.
17/300 hertarafı 3'e bölelim 5,6 LT /100KM yapar. Bu da neredeyse GT650nin şehir içi trafikte yaktığı benzine denk bi rakam. İmkanı yok böyle bi yakıt tüketiminin.

Aşağıdakiler sende mevcutsa "var"

1-) Egsoz orjinal mi? Orjinal olmayanlar egsozuna göre 100km de 1- 1,5lt ye kadar fazla yakmasına sebep olabiliyor.
2-) 300km'nin tamamını 10Bin devir de mi gidiyorsun. Vitesleri dahi 10Bin devirde mi değiştiriyorsun?
3-) Silindirlerin senkron ayarı mı bozuk?
4-) Bujilerin mi çok kötü durumda
5-) Hava filitren mi artık dolmuş taşmoş pislikle?

Eğer yukarıda saydıklarımın 1-2 maddesi varsa fazladan 1-1,5lt yaktırabilir. Maddeler çoğaldıkça yaktığın benzin artar.

Ramazan Can
25 Nisan 2012, 07:44
@ramço Son fotoğrafta eşyaları bağlama şeklini görünce aklıma bir deyim var o geldi. "Deli bağlar gibi bağlamak" tam bunu yapmışın hacı :D

müdür yük ağır ve o şekilde yozgat çorum kırıkkale ankara bolu dolaşıp geldim..... o şekilde bile bence yetersiz bağlanmış..........

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:42 ----------


ben anlamıyorum nasıl o kadar km gidebiliyorsunuz...
kullanıcılara soruyorum ki adamlar işi bilen insanlar en fazla 300 km diyorlar..
servis usta başına soruyorum göreceği en fazla 300 km'dir diyor...
burada 500 km ye dayandıran var...
benim motor 2010 model 280 km uzun yolda gidiyorum...
ebubekir sende ybr varken ve karamürsel e giderken san bişey demiştim hatırlıyormusun.. düşük vites yüksek devirde kullanıyorsun.. dikkat et hemi çok yaktırırsın hemi motor ömründen yersin demiştim... bence bununla alakalıdır...

MF-Hyo
25 Nisan 2012, 15:07
Yakar yakar 5 lt. Ses için bu yakıta katlanıyorum ben de başka bişey değil yoksa :cat:

Alper Kaya
25 Nisan 2012, 15:10
Yakar yakar 5 lt. Ses için bu yakıta katlanıyorum ben de başka bişey değil yoksa :cat:sat kurtur 5lt yakıyosa :) benden 1.5lt fazla yakıyosun hadi cok basam 1lt fazla yakıyosun :D

-unnamed-
25 Nisan 2012, 17:54
@UNdocab; @Ramço;
kardeşim orjinal ekzoz, hava filtresi bujiler temiz, yaptığım en yüksek hız 120 dir..
en fazla 7000 devirde vites değiştiriyorum...
e ani hızlanmalardan çok darda kalmadıysam kaçıyorum...

UNdocab
25 Nisan 2012, 18:01
@UNdocab; @Ramço;
kardeşim orjinal ekzoz, hava filtresi bujiler temiz, yaptığım en yüksek hız 120 dir..
en fazla 7000 devirde vites değiştiriyorum...
e ani hızlanmalardan çok darda kalmadıysam kaçıyorum...

senin motosiklet enjeksiyonlu mu karbüratörlü mü?

-unnamed-
25 Nisan 2012, 18:05
enjeksiyon....

Tolga Can
25 Nisan 2012, 18:50
Benzin bitince kırmızı ışık nerde yanıyor arkadaşlar :D
Ben daha o kırmızı ışığı göremedim. 1 çizgi kala benzin çizelgesi yanıp sönmeye başladı. Bu şekilde kaç km yol gidebilirim.
Birde benim egzoz (orjinal) işten eve geliyorum. 10 km, egzoz alev alev yanıyor. 2 saatte soğumuyor. Üstüne de branda çekmek için bekliyorum.
Herkeste bu dert var mı ? Bana özel extra bir şey mi :queen: Karbon egzoz alsam bu sorundan kurtulur muyum ? 500-600 TL satılan karbonlardan.
şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim.

dedektif5
25 Nisan 2012, 19:14
Benzin bitince kırmızı ışık nerde yanıyor arkadaşlar :D
Ben daha o kırmızı ışığı göremedim. 1 çizgi kala benzin çizelgesi yanıp sönmeye başladı. Bu şekilde kaç km yol gidebilirim.
Birde benim egzoz (orjinal) işten eve geliyorum. 10 km, egzoz alev alev yanıyor. 2 saatte soğumuyor. Üstüne de branda çekmek için bekliyorum.
Herkeste bu dert var mı ? Bana özel extra bir şey mi :queen: Karbon egzoz alsam bu sorundan kurtulur muyum ? 500-600 TL satılan karbonlardan.
şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim.

benim de brandam delik deşik oldu sıcak egzoz yüzünden, bi de eriyip egzoza yapıştığı için iz yapıyor dikkat etmek lazım..

Chronix
25 Nisan 2012, 19:31
enjeksiyon....

odan da boş bir yer ayarla.inan motorunu koyunca odanın havası değişecek çok havalı olucak hemde 5lt benzin tüketmeden=)

UNdocab
25 Nisan 2012, 22:08
enjeksiyon....
egsoz orjinal ama cok ses cikarsin diye ici bosaltilmis degil eminsin degil mi? Yani bi tuhaflik var ve mutlaka bi yerinde sikintisi var o motosikletin. Bu dedigin sartlarda ben surekli 150km ve ustunde gitsem bile okadar yakmaz herhalde motosikletim.

cakalaz
25 Nisan 2012, 23:51
100 KM DE ; Devirli ve düşük devir karısık kullanımda max yakacağı; 4 Litredir Hyosungların :)
Ben R1 ile 100 km de; 6 Litre yakıyorum :wiinkk:

Görkem_
26 Nisan 2012, 00:10
Benzinle ilgili kafasında soru işareti varsa, yabancı forumlara bakarak daha geniş caplı bi araştırmayla daha net bi sonuca ulaşabilir.

berkay8
26 Nisan 2012, 02:17
100 KM DE ; Devirli ve düşük devir karısık kullanımda max yakacağı; 4 Litredir Hyosungların :)
Ben R1 ile 100 km de; 6 Litre yakıyorum :wiinkk:

hadi canım:thumright

-unnamed-
26 Nisan 2012, 02:49
ekzoz dolu undocab katalizör içinde yani..
müsait bir zamanımda hava filtresine ve bujilerine bir bakayım hele...
eyvallah cevaplarınız için...

Tolga Can
26 Nisan 2012, 10:44
70 TL benzin aldım. depo doldu. 260 km de iken benzin göstergesi tek çizgiye düşüp, yanıp sönmeye başladı. Bende yolda kalmamak adına depoyu tekrar fulledim.
260 + kalan ile = 300 km gitmiş olacaktım herhalde. Bir depo benzin ile 8-10.000 devir arası - en düşük 70 km en yüksek 120 km hızla şehir içinde bu normal midir ?
şehir içinde 120 ile gitmiyorum. Çevre yoluna çıkınca bunu extra belirtmek isterim. O kadar da çılgın değilim :flower:
Yoksa bende bir gariplik mi var ?

Chronix
26 Nisan 2012, 11:04
70 TL benzin aldım. depo doldu. 260 km de iken benzin göstergesi tek çizgiye düşüp, yanıp sönmeye başladı. Bende yolda kalmamak adına depoyu tekrar fulledim.
260 + kalan ile = 300 km gitmiş olacaktım herhalde. Bir depo benzin ile 8-10.000 devir arası - en düşük 70 km en yüksek 120 km hızla şehir içinde bu normal midir ?
şehir içinde 120 ile gitmiyorum. Çevre yoluna çıkınca bunu extra belirtmek isterim. O kadar da çılgın değilim :flower:
Yoksa bende bir gariplik mi var ?

8-10.000 rpm ile 70 -120 km/hz ben hiç anlayamadım şimdi.. kaçıncı vites te 8-10.000 ile 70*120 Km/hz yapıyorsunuz ki.. bu arada vites değişikliklerini 8-10.000 rpm arasında yapıyorsanız afedersiniz ama motorun bir yerine ediyorsunuz resmen..

Tolga Can
26 Nisan 2012, 11:42
Hangi yerine ediyorum resmen çok merak ettim. 5. vitesde 70 km hızla giden birini gördün mü ?
Senin için özellikle devir ve vites değişimlerini yazayım istersen.
1. vites 7.000 devir - hız - 30/40 km arası
2. vites 7-8.000 devir - hız - 50-60 km arası
3. vites 7.000-8000 devir - hız - 70-80 km arası
4. vites 7.000 devir - hız - 80-90 km arası
5. vites 7.000 devir - hız 90-120 km arası

8.000 ile 10.000 arası bulunduğum bölgede araçlar tarafından sıkışmamak için kaçtığım tablodur.
toplamda 400 km yol yaptım. 200 km sini 7.000 devirde uslu - 200 km de 8.000-10.000 arası basa gaz giderem yaptım.
8.000 - 10.000 arası devirde kullanınca bu motor nasıl ölebilir. Bana açıklarsan bilmediğim bir şeyi senden daha iyi öğrenirim. el elden üstündür demişler. :silent:

4. ve 5. viteslere çok nadir geçiyorum. Çünkü işten eve - evden işe gidiyorum. 8 km ev iş mesafesi. trafikte iş çıkışları olduğu için yoğun oluyor.
Çevre yoluna geçince kısa süreliğine hızım artıyor. zaten yolda bitiyor. :wiinkk: motoru daha adam akıllı uzun yola çıkaramadım.

OZ@N-GT250R
26 Nisan 2012, 11:45
ekzoz dolu undocab katalizör içinde yani..
müsait bir zamanımda hava filtresine ve bujilerine bir bakayım hele...
eyvallah cevaplarınız için...
müdür benimde çok yakıyordu motoru komple yaptırdık 3 farklı usta gördü motoru
motorun motor soğutma ısı sensörü sorunluymuş ( daha önce yoktu tamirden sonra oldu ne hikmetse ) arada hata veriyor c21 motor zengin karışım yapıyor egsozda ufaktan yanmalar oluyor ama kask takılıyken duymuyorsun vs düşük devirde hissediyorsun zengin karışımı yüksek devirde kayboluyor gerçi sen anlardın böyle birşey olsa ama yinede yazayım dedim

bu arada 35 tl lik bu sensörü 12 gündür bekliyorum tr de yok yurtdışından ne zaman gelirse ,, gariban hyocular ne parçalar bekliyor merkez yedek parçayla konuşuyorum sık sık birsürü krank sipariş vermiş bekliyorlarmış yazık bu adamlara motoru yaptıracak parasıyla yedek parça yok :)
abartılacak derecede sıkıntı var

Chronix
26 Nisan 2012, 12:06
Hangi yerine ediyorum resmen çok merak ettim. 5. vitesde 70 km hızla giden birini gördün mü ?
Senin için özellikle devir ve vites değişimlerini yazayım istersen.
1. vites 7.000 devir - hız - 30/40 km arası
2. vites 7-8.000 devir - hız - 50-60 km arası
3. vites 7.000-8000 devir - hız - 70-80 km arası
4. vites 7.000 devir - hız - 80-90 km arası
5. vites 7.000 devir - hız 90-120 km arası

8.000 ile 10.000 arası bulunduğum bölgede araçlar tarafından sıkışmamak için kaçtığım tablodur.
toplamda 400 km yol yaptım. 200 km sini 7.000 devirde uslu - 200 km de 8.000-10.000 arası basa gaz giderem yaptım.
8.000 - 10.000 arası devirde kullanınca bu motor nasıl ölebilir. Bana açıklarsan bilmediğim bir şeyi senden daha iyi öğrenirim. el elden üstündür demişler. :silent:

4. ve 5. viteslere çok nadir geçiyorum. Çünkü işten eve - evden işe gidiyorum. 8 km ev iş mesafesi. trafikte iş çıkışları olduğu için yoğun oluyor.
Çevre yoluna geçince kısa süreliğine hızım artıyor. zaten yolda bitiyor. :wiinkk: motoru daha adam akıllı uzun yola çıkaramadım.

yazdığınız vites değişim devirleri zaten normal. ama önceki mesajınız da 8-10.000 rpm den ve 70-120 km/hz bahsediyorsunuz.. burda bir kullanıcın aklına gelecek şey düşük viteslerde yüksek devirlerdir..2 kere hyosung sahibi oldum ve 2 motor da gördüğüm ortak nokta hyosung yüksek deviri sevmiyor. yapmaz demiyorum yapar veya kısa süreli ani yapılması gereken anlarda yapılan yüksek devirler de sorun değil. ancak uzun süreli yüksek devirler de o motoru uzun vade de sorunsuz kullanamazsınız .zaten uzun yola çıkarsanız o motorun bir süre sonra 10.000 rpm de gidemediğini de görüceksiniz.. isterseniz yağını 2000 de bir değiştirin düşük vitesler de yüksek devirler hyosunglara zarar. hani yağını siz mi değiştiriyorsunuz bilmiyorum ama alt tıpayı çıkardığınız da tıpanın manyetik alanında biriken çapakların yoğunluğuna bir dikkat edin isterseniz ne demek istediğimi o zaman anlayabilirsiniz. burdan arkadaşlara belirtmek te isterim . sahip olduğunuz motoru uzun vade de sorunsuz kullanmak istiyorsanız 8500 devir o motorun en tatlı deviridir ve üstü zarardır, uzun yolda bile devirden düşmeden 200-300 km gidebilirsiniz.

Tolga Can
26 Nisan 2012, 12:19
yazdığınız vites değişim devirleri zaten normal. ama önceki mesajınız da 8-10.000 rpm den ve 70-120 km/hz bahsediyorsunuz.. burda bir kullanıcın aklına gelecek şey düşük viteslerde yüksek devirlerdir..2 kere hyosung sahibi oldum ve 2 motor da gördüğüm ortak nokta hyosung yüksek deviri sevmiyor. yapmaz demiyorum yapar veya kısa süreli ani yapılması gereken anlarda yapılan yüksek devirler de sorun değil. ancak uzun süreli yüksek devirler de o motoru uzun vade de sorunsuz kullanamazsınız .zaten uzun yola çıkarsanız o motorun bir süre sonra 10.000 rpm de gidemediğini de görüceksiniz.. isterseniz yağını 2000 de bir değiştirin düşük vitesler de yüksek devirler hyosunglara zarar. hani yağını siz mi değiştiriyorsunuz bilmiyorum ama alt tıpayı çıkardığınız da tıpanın manyetik alanında biriken çapakların yoğunluğuna bir dikkat edin isterseniz ne demek istediğimi o zaman anlayabilirsiniz.

7.000 zaten en makbulüdür.
8.000 de 2. vitese takmak motoru öldürmez. 10.000 de 2. vitese taksam. motorun .... koymuş olurum. haklısın.
Ancak imzamda 1980 den beri deyooo kardeş :thumleft: Devirde hata yaparsam. bunca yıl boşa binmiş olurum.
Motor 3 haftadır bende. daha yeni gelin diyebilirim. Görüntü süper. dikkat çekiyor. sağlam kaçıyor. ancak yatarak sürmek bana göre değilmiş.
Dik durmasını ve rahatı seven biriyim. Fazla dik duruyorum ve kollarıma yük biniyor. En kötüsüde arkadaşların peşine dağlık ormanlık alanlara giremiyorum. :(
Motoru çok geride bırakmak zorunda kalıyorum. Ya altını vurmayı göze alacağım. ya geride bırakacağım. Yada satacağım. :pr:

Chronix
26 Nisan 2012, 12:24
7.000 zaten en makbulüdür.
8.000 de 2. vitese takmak motoru öldürmez. 10.000 de 2. vitese taksam. motorun .... koymuş olurum. haklısın.
Ancak imzamda 1980 den beri deyooo kardeş :thumleft: Devirde hata yaparsam. bunca yıl boşa binmiş olurum.
Motor 3 haftadır bende. daha yeni gelin diyebilirim. Görüntü süper. dikkat çekiyor. sağlam kaçıyor. ancak yatarak sürmek bana göre değilmiş.
Dik durmasını ve rahatı seven biriyim. Fazla dik duruyorum ve kollarıma yük biniyor. En kötüsüde arkadaşların peşine dağlık ormanlık alanlara giremiyorum. :(
Motoru çok geride bırakmak zorunda kalıyorum. Ya altını vurmayı göze alacağım. ya geride bırakacağım. Yada satacağım. :pr:

motoru satmana gerek yok hocam, yapacağın şey sök alt grenajları ister böyle yap (http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/582220_10150755314589223_535584222_9225170_1437478 555_n.jpg) ister sat ve aldığın para ile motoruna yüksek gidon uygulaması yap..

Tolga Can
26 Nisan 2012, 12:49
motoru satmana gerek yok hocam, yapacağın şey sök alt grenajları ister böyle yap (http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/582220_10150755314589223_535584222_9225170_1437478 555_n.jpg) ister sat ve aldığın para ile motoruna yüksek gidon uygulaması yap..

Sana yeminle bizim grup fotoyu görünce gözümde anında canlandı. Bu çıplak hali benim hoşuma gitmiyor.
yakışmıyor. yolunmuş hint horozu gibi duruyor :queen: , arkaya bende böyle yük koymak istiyorum. Ancak dengesiz düşecek gibi geliyor.
Arkaya sepet ayarlarsam. ondan destek alırsam daha güvenli olacak gibime geliyor.
Bu aralar fazla ağırlık kaldır indir yapıyorum galiba. (Fitness) ondan da biraz kollarım ağrıyor olabilir belki :flower:

Görkem_
26 Nisan 2012, 14:02
Sana yeminle bizim grup fotoyu görünce gözümde anında canlandı. Bu çıplak hali benim hoşuma gitmiyor.
yakışmıyor. yolunmuş hint horozu gibi duruyor :queen: , arkaya bende böyle yük koymak istiyorum. Ancak dengesiz düşecek gibi geliyor.
Arkaya sepet ayarlarsam. ondan destek alırsam daha güvenli olacak gibime geliyor.
Bu aralar fazla ağırlık kaldır indir yapıyorum galiba. (Fitness) ondan da biraz kollarım ağrıyor olabilir belki :flower:

Altın elbiseli adamın, racing motorda oturuş pozisyonunu anlattığı videoyu izlemeni tavsiye ederim cok faydası oluyo.
Ama bildiğini okuyarak sürmeye devam edersende o kollardaki ağrı olayı zamanla gecer, bendede ilk bi iki hafta olmuştu, şimdi yok, vucut zamanla alışıyo.
Bu arada ancak kol yada arka kol calıştığın günden, bir ve iki gün sonrasında oluşan ağrıyı spora bağlayabilirsin, kas kendini 48 saat boyunca toparlar, buda hafif tatlı bi ağrı oluşmasına sebep olur.