PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 [386] 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649

Felon
03 Ocak 2012, 13:25
yok hacı görmedim önceki sayfada :D
ama çok değilmi fiyatı ya ninjaya yaklaştı resmen
Fiyat bencede çok ama herşeye zam gleiyo buda normal bu koşullarda ninja ve hondada zam yapıcaktır tahminimce
Bikaç resim daha :)
http://img507.imageshack.us/img507/8523/33203810150479923038886.jpg (http://img507.imageshack.us/i/33203810150479923038886.jpg/)
http://img521.imageshack.us/img521/5287/33504010150479924188886.jpg (http://img521.imageshack.us/i/33504010150479924188886.jpg/)

punjhier
03 Ocak 2012, 15:15
2. el hyosung gt250r alacagım model yılına kmsine göre falan ne kadar bütçe ayırmalıyım düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.

osman_22
03 Ocak 2012, 17:59
Bunlar neyin peşinde yahu, milletin 2 gün önce 9 a aldığı motora kim 10 bucuk verip almak isterki, umarım satışlarında düşüş hatta direk duruş olurda adam akıllı fiyatlara geri cekerler.:pr:

eod
04 Ocak 2012, 03:04
arkadaşlar 2.viteste 3. viteste giderken gaz verdiğimdede gazı kestiğimdede (genelde bu viteslerde hissediyorum ama boştayken bir sorun yok) tık tık tık gibi sanki bir parça başka bir parçaya çarpıyor ... kasktan ses olarak duyamıyorum ama ayaklarla hissedebiliyorum. sizce neden olabilir ?

ve bu meretin üstündeyken insan bazı şeyleri unutuyor , antalyada olan bilir il sağlık müd. yol ağzındaki ışıklara migros tarafından gelirken yeşil yanıyordu , yeşil ışık bu istikamete uzun süreli yanıyor,gazı verdim o esnada mavi bir bmw kırmızı ışıkta geçti direk arkasına doğru yönelttim motoru korktuğum başıma gelmedi allahtan oda seri geçti , arabayı gördüğüm anda onlarca şimşek çaktı kafamda desem yeridir :)) açıkçası korkmadım değil.
zaten burdaki pek çok insan biliyor geçiş hakkı bizim olsada ışıklarda kontrollü geçmek her zaman bizim kârımıza ama dediğim gibi bu meret insanın kanına giriyor. (amacım kimseye bilmişlik taslamak değil bazı şeyleri ne kadar çok vurgularsak o kadar çok akılda kalır diye düşünüyorum :) )
paylaşmak istedim ^_^

tekhancer
04 Ocak 2012, 04:10
2. el hyosung gt250r alacagım model yılına kmsine göre falan ne kadar bütçe ayırmalıyım düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.

ilgini çekerse ben motorumu satılığa çıkardım hatta yakınsan gel gör diycem ama izmirdesin, bense sakarya... yine de düşünürsen irtibat kurabiliriz. ilanı budur:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kanuni-2010-kanuni-gt250r-tanidiga-gidebilecek-bir-motordur-69440408/detay/

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:47 ----------


slmm arkadaşlar gidon ped kullananız var mı nerden bulabiliriz..

benim motorda var ama önceki sahibi taktırmış, motosiklet yedek parçası satanların (birçoğunun internet site var) çoğunda mevcut, sahibinden com sitesinde de bulabilirsin. ben buradan yazmiyim sen google da arat o yardımcı olur :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:51 ----------


Bunlar neyin peşinde yahu, milletin 2 gün önce 9 a aldığı motora kim 10 bucuk verip almak isterki, umarım satışlarında düşüş hatta direk duruş olurda adam akıllı fiyatlara geri cekerler.:pr:

dolar kurunun da etkisi olabilir belki bilemiyorum, çünkü yakın senelere kadar 7000 küsür lira iken şimdi 10 leri geçmesi biraz da bundan kaynaklanıyor diye düşünüyorum. neyse sonuçta vatandaşın cebindeki para belli, bu durumda yüksek fiyat satışları zaten düşürür kendileri yapsın artık hesabını ;) ama yine de motor sıkıntısız olsun, severek sorunsuz binelim de varsın 500-1000 tl zam gelsin; yeter ki bu fiyat farkları ilerleyen yıllardaki kaliteye (kalitesiz bir motor değil gerçi ama daha çok paraya daha çok kalite istemek hakkımız) de yansısın... umuyorum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:55 ----------


arkadaşlar 2.viteste 3. viteste giderken gaz verdiğimdede gazı kestiğimdede (genelde bu viteslerde hissediyorum ama boştayken bir sorun yok) tık tık tık gibi sanki bir parça başka bir parçaya çarpıyor ... kasktan ses olarak duyamıyorum ama ayaklarla hissedebiliyorum. sizce neden olabilir ?

ve bu meretin üstündeyken insan bazı şeyleri unutuyor , antalyada olan bilir il sağlık müd. yol ağzındaki ışıklara migros tarafından gelirken yeşil yanıyordu , yeşil ışık bu istikamete uzun süreli yanıyor,gazı verdim o esnada mavi bir bmw kırmızı ışıkta geçti direk arkasına doğru yönelttim motoru korktuğum başıma gelmedi allahtan oda seri geçti , arabayı gördüğüm anda onlarca şimşek çaktı kafamda desem yeridir :)) açıkçası korkmadım değil.
zaten burdaki pek çok insan biliyor geçiş hakkı bizim olsada ışıklarda kontrollü geçmek her zaman bizim kârımıza ama dediğim gibi bu meret insanın kanına giriyor. (amacım kimseye bilmişlik taslamak değil bazı şeyleri ne kadar çok vurgularsak o kadar çok akılda kalır diye düşünüyorum :) )
paylaşmak istedim ^_^

dişliler aşka gelmiştir, göbek felan atıyolardır belki :))) şaka bir yana, bir alt vitese geçecek kadar devir azaldığında öyle yapar zorlanma olduğu için ama senin bahsettiğin durum bu mu değil mi bilemiyorum, eğer değilse en yakın ustaya ya da ustana bir göstermekte fayda var; dişliler ne kadar az göbek atarsa o kadar iyi :)

evet, özellikle birden fazla yolun kesiştiği noktalarda ya da anayola kavuşan yanyol, bağlantı yolu vs. gibi mevkiilerde yavaşlayıp dikkati artırmak kaza riskini büyük ölçüde azaltıyor, ki aslında bir çok kazanın asıl sebebi gaza gelip bu gibi yerlerde sürat yapmak ve sonucunda duramamak ya da kontrolü kaybetmek. [ki sürat yapınca ister istemez dikkat kaybı oluşuyor çünkü mesafe kısaldığı için beyin hızı kısalan o mesafeye ayak uyduramayabiliyor, kimse benim beynim çok hızlı demesin hızlıları zaman zaman gazete ve televizyonlarda görüyoruz ;)]

yüreğine sağlık kardeşim, böyle hızlı bir konuya arada fren yapmayı hatırlatan birilerinin olması gerek ki hem gt250r cılar hem de 2 tekerciler olarak sayımız azalmasın :)

jonturka
04 Ocak 2012, 10:29
arkadaşlar 2.viteste 3. viteste giderken gaz verdiğimdede gazı kestiğimdede (genelde bu viteslerde hissediyorum ama boştayken bir sorun yok) tık tık tık gibi sanki bir parça başka bir parçaya çarpıyor ... kasktan ses olarak duyamıyorum ama ayaklarla hissedebiliyorum. sizce neden olabilir ?

ve bu meretin üstündeyken insan bazı şeyleri unutuyor , antalyada olan bilir il sağlık müd. yol ağzındaki ışıklara migros tarafından gelirken yeşil yanıyordu , yeşil ışık bu istikamete uzun süreli yanıyor,gazı verdim o esnada mavi bir bmw kırmızı ışıkta geçti direk arkasına doğru yönelttim motoru korktuğum başıma gelmedi allahtan oda seri geçti , arabayı gördüğüm anda onlarca şimşek çaktı kafamda desem yeridir :)) açıkçası korkmadım değil.
zaten burdaki pek çok insan biliyor geçiş hakkı bizim olsada ışıklarda kontrollü geçmek her zaman bizim kârımıza ama dediğim gibi bu meret insanın kanına giriyor. (amacım kimseye bilmişlik taslamak değil bazı şeyleri ne kadar çok vurgularsak o kadar çok akılda kalır diye düşünüyorum :) )
paylaşmak istedim ^_^

debriyaja basınca kesiliyo mu ses ?

osman_22
04 Ocak 2012, 15:39
arkadaşlar 2.viteste 3. viteste giderken gaz verdiğimdede gazı kestiğimdede (genelde bu viteslerde hissediyorum ama boştayken bir sorun yok) tık tık tık gibi sanki bir parça başka bir parçaya çarpıyor ... kasktan ses olarak duyamıyorum ama ayaklarla hissedebiliyorum. sizce neden olabilir ?

ve bu meretin üstündeyken insan bazı şeyleri unutuyor , antalyada olan bilir il sağlık müd. yol ağzındaki ışıklara migros tarafından gelirken yeşil yanıyordu , yeşil ışık bu istikamete uzun süreli yanıyor,gazı verdim o esnada mavi bir bmw kırmızı ışıkta geçti direk arkasına doğru yönelttim motoru korktuğum başıma gelmedi allahtan oda seri geçti , arabayı gördüğüm anda onlarca şimşek çaktı kafamda desem yeridir :)) açıkçası korkmadım değil.
zaten burdaki pek çok insan biliyor geçiş hakkı bizim olsada ışıklarda kontrollü geçmek her zaman bizim kârımıza ama dediğim gibi bu meret insanın kanına giriyor. (amacım kimseye bilmişlik taslamak değil bazı şeyleri ne kadar çok vurgularsak o kadar çok akılda kalır diye düşünüyorum :) )
paylaşmak istedim ^_^

Vites düşürmen gereken noktada bunu yapıyosa normal ama 4-5 bin devir ve üstündeyken yapıyosa büyük ihtimalle egzantirik zincirindendir, onunda işcilik parca vs. bin tl civarı tutar.

bugay
04 Ocak 2012, 15:50
Vites düşürmen gereken noktada bunu yapıyosa normal ama 4-5 bin devir ve üstündeyken yapıyosa büyük ihtimalle egzantirik zincirindendir, onunda işcilik parca vs. bin tl civarı tutar.
arkadaşın gözünü korkutmayalım hemen yahu ben korktum burda :P

eod
04 Ocak 2012, 16:45
debriyaja basınca kesiliyo mu ses ?

evet debriyaja basınca kesiliyor

---------- Post added at 16:45 ---------- Previous post was at 16:43 ----------


Vites düşürmen gereken noktada bunu yapıyosa normal ama 4-5 bin devir ve üstündeyken yapıyosa büyük ihtimalle egzantirik zincirindendir, onunda işcilik parca vs. bin tl civarı tutar.

yok vites düşürme olayındaki öksürme gibi değil bu değişik birşey :)

genellikle 2. ve 3. viteste 4-5-6 bin devirlerde hissediyorum ... masrafı epey fazlaymış dediğin sebepten ise , yaptırmama durumunda herhangi bir sorun çıkarır mı :D

Chronix
04 Ocak 2012, 17:32
Vites düşürmen gereken noktada bunu yapıyosa normal ama 4-5 bin devir ve üstündeyken yapıyosa büyük ihtimalle egzantirik zincirindendir, onunda işcilik parca vs. bin tl civarı tutar.

ikisi birden sorunlu olsa en fazla gergi ve zincir değişse 200 tl zincirler 120 tl de gergileri işçilikte alsa alsa 100 hadi ben 500 dedim.

jonturka
04 Ocak 2012, 18:31
evet debriyaja basınca kesiliyor

Sorun grup dişlisinde. Debriyaja bastığın zaman grup dişlisi motordan tamamen ayrılır. Dönmeyi bırakır. Debriyaja bastığın zaman sesin kesilmesinin nedeni de bu.

Açılıp bakılacak. Aşınan, bollaşan rulmanlar değiştirilecek. Bu sırada dişlilerin birbirine sürtmesinden dolayı dişliler de zarar görmüştür. Onları da değiştirirsin. Hasarın boyutuna göre 600-700 tl. masraf çıkar.

Sadece motoru açmaya zaten 300-400 arası işçilik alırlar.

osman_22
04 Ocak 2012, 21:54
evet debriyaja basınca kesiliyor

---------- Post added at 16:45 ---------- Previous post was at 16:43 ----------



yok vites düşürme olayındaki öksürme gibi değil bu değişik birşey :)

genellikle 2. ve 3. viteste 4-5-6 bin devirlerde hissediyorum ... masrafı epey fazlaymış dediğin sebepten ise , yaptırmama durumunda herhangi bir sorun çıkarır mı :D

Valla ilerde sorun büyürmü büyümezmi bilmiyorum ama aynı sorun görkemin motorunda da vardı, o yaptırmıştı, ondan bilgi alabilirsin, nicki bygrkm di galiba.


ikisi birden sorunlu olsa en fazla gergi ve zincir değişse 200 tl zincirler 120 tl de gergileri işçilikte alsa alsa 100 hadi ben 500 dedim.

Hocam tanıdık bi ustayla daha bile ucuza gelebilir.
Ama öyle bi durum yoksa malesef ustalar böyle durumlarda iki kolunu acıp gel gel yoliyim biraz seni moduna giriyolar.
"Ohoooo motor acılcak, hic bişey yapmayıp acıp toplamaya şu kadar para alırım" gibisinden işin başında acık acık söylüyolar durumu..

ilhan1154
05 Ocak 2012, 03:07
yaza doğru 2009 -2010 model kırmızı sıyah hyo ayarlayın bana bu sene motosıklet aşkım depreşti :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:04 ----------

söyle bırsey almak lazım 400$

http://b1201.hizliresim.com/t/5/1l8vw.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

renk renk sec begen al 40$
http://b1201.hizliresim.com/t/5/1l8xq.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

eod
05 Ocak 2012, 03:32
Sorun grup dişlisinde. Debriyaja bastığın zaman grup dişlisi motordan tamamen ayrılır. Dönmeyi bırakır. Debriyaja bastığın zaman sesin kesilmesinin nedeni de bu.

Açılıp bakılacak. Aşınan, bollaşan rulmanlar değiştirilecek. Bu sırada dişlilerin birbirine sürtmesinden dolayı dişliler de zarar görmüştür. Onları da değiştirirsin. Hasarın boyutuna göre 600-700 tl. masraf çıkar.

Sadece motoru açmaya zaten 300-400 arası işçilik alırlar.


Valla ilerde sorun büyürmü büyümezmi bilmiyorum ama aynı sorun görkemin motorunda da vardı, o yaptırmıştı, ondan bilgi alabilirsin, nicki bygrkm di galiba.




motor beni yaza kadar idare edebilirse 1000 lirayı gözden çıkardım açıkçası ( egzos , ön cam , bu bahsettiğimiz tıkırtı muhabbeti ve bir kaç parçaya boya :) güzelce bi elden geçirmeyi düşünüyorum motoru...

motoru aldığım fiyat ve bu düşündügüm 1000 tl'lik masrafıda ekleyince aşagı yukarı temiz bir ikinci el motor fiyatına denk geliyor :)

ama bu masrafı yapıp yapmama konusunda kararsızım , motor beni bu haliyle bile çok tatmin etti de etmesine bu kadar masraf yapmak mantıklı mı sizce :)
lütfen yorumlarınızı esirgemeyin ^_^

NoVaRiX
05 Ocak 2012, 10:15
Kanuni acaip kafalar yaşıyor!!
Yahu sadece 3 gün önce 9000 liraydı makineler. Şimdi 10.500 olmuş!
Pes!! CBR250 var o paraya.

jonturka
05 Ocak 2012, 12:54
motor beni yaza kadar idare edebilirse 1000 lirayı gözden çıkardım açıkçası ( egzos , ön cam , bu bahsettiğimiz tıkırtı muhabbeti ve bir kaç parçaya boya :) güzelce bi elden geçirmeyi düşünüyorum motoru...

motoru aldığım fiyat ve bu düşündügüm 1000 tl'lik masrafıda ekleyince aşagı yukarı temiz bir ikinci el motor fiyatına denk geliyor :)

ama bu masrafı yapıp yapmama konusunda kararsızım , motor beni bu haliyle bile çok tatmin etti de etmesine bu kadar masraf yapmak mantıklı mı sizce :)
lütfen yorumlarınızı esirgemeyin ^_^

mantık mı? Rulman dağılmış hocam senin :) debriyaj kaçırıyor gibi bir muhabbet değil seninki idare etsin. Erdal Usta'nın tabiriyle, alırsın motoru kucağına gelirsin yarın öbürgün.



Kanuni acaip kafalar yaşıyor!!
Yahu sadece 3 gün önce 9000 liraydı makineler. Şimdi 10.500 olmuş!
Pes!! CBR250 var o paraya.

CBR250 al abi o zaman.

osman_22
05 Ocak 2012, 17:50
motor beni yaza kadar idare edebilirse 1000 lirayı gözden çıkardım açıkçası ( egzos , ön cam , bu bahsettiğimiz tıkırtı muhabbeti ve bir kaç parçaya boya :) güzelce bi elden geçirmeyi düşünüyorum motoru...

motoru aldığım fiyat ve bu düşündügüm 1000 tl'lik masrafıda ekleyince aşagı yukarı temiz bir ikinci el motor fiyatına denk geliyor :)

ama bu masrafı yapıp yapmama konusunda kararsızım , motor beni bu haliyle bile çok tatmin etti de etmesine bu kadar masraf yapmak mantıklı mı sizce :)
lütfen yorumlarınızı esirgemeyin ^_^

Bencede jonturka'nın dediği gibi durum sakat yani öyle gezilmez, ya yaptırıp bi süre binersin yada direk satarsın, sonucta azda olsa tecrübe edindin motorun tadını aldın.. satıp düşük km li yüksek fiyatlı tertemiz bi alet alırsın.

Felon
05 Ocak 2012, 22:40
Aramızda portekizce bilen varmı?
BZDYmRuuAZk

CankutKaba
05 Ocak 2012, 22:55
Bu motor hakkında söylenen o kadar olumsuz şey doğru mu ? Frenleri hakkında, lastikleri hakkında vs. vs. Hyosung almayı düşünen birinin kesin bilmesi gerekir dediğiniz şeyler varsa biraz beni aydınlatabilir misiniz ? Yakıt tüketimi gibi konulara da değinirseniz sevinirim.

mr.teo
06 Ocak 2012, 12:17
Bu motor hakkında söylenen o kadar olumsuz şey doğru mu ? Frenleri hakkında, lastikleri hakkında vs. vs. Hyosung almayı düşünen birinin kesin bilmesi gerekir dediğiniz şeyler varsa biraz beni aydınlatabilir misiniz ? Yakıt tüketimi gibi konulara da değinirseniz sevinirim.

+ yakıt tüketimi (kullanıcıya bağlı olarak değişsede ortalama 4 lt gibi bir yakıt tüketimi var )
+ görünütü :)
+ 250 cc bir motosiklete göre sesi (kişiye göre değişir)
her zaman orjinal egsozdan yanayım fabrika çıkışı neyse O

- kullanması zor bi motosiklet biraz ağır (yine kişiye göre değişir)
- kimi insan çok sever kimisede nefret eder
- lastik sıkıntısına gelince, fabrika çıkış lastikleri ile performanslı kullanıcam diyorsan kesinlikle değiştir.
ama normal abartmadan kullanıcam diyorsan uzun km'ler çevirebilirsin
kaldıki bu gün hayabusa alsan dahi fabrika çıkış lastikleri (maliyet hesabından dolayı iyi kalite lastik takmazlar) lastiklerinden memnun kalmazsın
- aynı sorun pek konuşulmasada cbr 250 r kullanıcılarındada var
- 2 kişi ile kullanılacak bir motor değil kısa (mesafede evet 15-20 km olabilir ondan sonra artçı içinde kullanıcı içinde işkenceye dönüşür)
sadece bu motor değil bu tarz motorların hepsi için geçerlidir.

Felon
06 Ocak 2012, 12:49
Boş vaktim olursa yeni üyeler için bi SSS(Sıkça Sorulan Sorular) Kitapçığı hazırlıyıcam :)
Hatta video bile olur yeni başlayanların merak ettiği bütün herşeyi kendi bildiklerim kadarıyla cevaplamaya çalışsam yeni başlayanlar için baya kolaylık sağlamış oluruz sanırım.ama kim uğraşacak.çok canım sıkılması lazım bunu yapmak için :cherry:

tekhancer
06 Ocak 2012, 15:47
motor beni yaza kadar idare edebilirse 1000 lirayı gözden çıkardım açıkçası ( egzos , ön cam , bu bahsettiğimiz tıkırtı muhabbeti ve bir kaç parçaya boya :) güzelce bi elden geçirmeyi düşünüyorum motoru...

motoru aldığım fiyat ve bu düşündügüm 1000 tl'lik masrafıda ekleyince aşagı yukarı temiz bir ikinci el motor fiyatına denk geliyor :)

ama bu masrafı yapıp yapmama konusunda kararsızım , motor beni bu haliyle bile çok tatmin etti de etmesine bu kadar masraf yapmak mantıklı mı sizce :)
lütfen yorumlarınızı esirgemeyin ^_^

binicem diyosan bi an önce yaptır derim, soruna ne kadar geç müdahale olursa masraf o kadar büyük olur. mesela kış geçsin ya da kışın geçmesini bekleme götür ustaya yaza kadar yavaş yavaş çıkarsın aradan; sonra yaza başlarken temiz başlarsın, en azından için rahat olur motora binerken. 0 motor bile alsan illa ki onun da masrafı olacak, olmayacak değil. şimdi ne güzel acelen de yok, fırsat ve vakit varken ustaları gez, tanıdık (özellikle güvenilir) usta felan varsa baktır ama dikkatli ol tanıdık da olsa güvenmediğin yere yaptırma herkesin lafına da aldırma kendin tart ölç biç insanları. ama araştırınca zaten doğru yeri bulacağına eminim, Allah hakkımızda hayırlısını versin.

hllmr
06 Ocak 2012, 16:06
http://i667.photobucket.com/albums/vv37/hllmr/_fotoraf.jpg
Denizli' nin soğuğu..:)

Felon
06 Ocak 2012, 16:19
http://i667.photobucket.com/albums/vv37/hllmr/_fotoraf.jpg
Denizli' nin soğuğu..:)
elcik,manet,siperlik,gidon pad,depo kapağı ped 10numara :)
vida setide var sanırım ama tank pad biraz garip durmuş
2010 sanırım?gri tonu resimdemi çok koyu çıkmış yoksa 2008lerden farklımı ton olarak
yağış yoksa herdaim gaz açılır desemde çok soğuklarda bende nadiren çıkıyorum:cherry:

hllmr
06 Ocak 2012, 16:40
elcik,manet,siperlik,gidon pad,depo kapağı ped 10numara :)
vida setide var sanırım ama tank pad biraz garip durmuş
2010 sanırım?gri tonu resimdemi çok koyu çıkmış yoksa 2008lerden farklımı ton olarak
yağış yoksa herdaim gaz açılır desemde çok soğuklarda bende nadiren çıkıyorum:cherry:

eyvallah kardeşim çok saoL, tank pad biraz ufak kaldı, onu çıkartıp daha büyük bir tank pad takıcam karbon desenli tek parça, 2010 üretim 2011 trafik çıkışlı:) renginin koyu çıkmasının sebebi havanın kapalı oluşu ve çekilen aletten kaynaklı birazda sanırım yoksa rengi normal Gri-Siyah renk, Yan grenajları Ön çamurluğu Arka kuyruğu Full 3M Karbon kaplatmayı düşünüyorum, onun haricinde de S&T Kanuni yazısını kapatmak için airbrush yapan bi arkadaşın linki verilmiş ondan sipariş vericem tank padle beraber:) birde elcikleri Orjinal Rizoma takıcam, çünkü elciklerin plastiği tutma ve sıkmaya bağlı hemen aşınıp çatlamaya başladı, ne varsa orjinalde var..

CankutKaba
06 Ocak 2012, 17:46
Artçı ile rahatsız oluyor demek .s Peki frenler nasıl ? Arkada çift kaliper var diye kitlenebiliyo diyolar doğru mu ?

excel_74
06 Ocak 2012, 18:15
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/10439-hyosung-gt-250-r-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html

mr.teo
06 Ocak 2012, 18:27
Artçı ile rahatsız oluyor demek .s Peki frenler nasıl ? Arkada çift kaliper var diye kitlenebiliyo diyolar doğru mu ?

hangi motosiklet olursa olsun (abs yoksa)
frenlere asıldığında kitler
bu hyosunglara (yada st kanunilere) has bir şey değildir
bu tamamen seni reflekslerine, frenleri doğru yerde doğru zamanda ve doğru şekilde kullanmanla ilgilidir.
(sadece ön veya sadece arka veya her ikisi birden gibi)

bi arkadaş çok güzel özetlemişti frenleri kitlersen GAME OVER :)

motosikleti kullandıkça (km'e çevirdikçe) frenleri doğru kullanmayı öğrenirsin

önler çift disk (çift kaliper)
arka tek disk (tek kaliper)
aynı zamanda şıklığı tamamlıyo :)

artçı ile kullanım içinse;
bir kere motosiklet tecrübenin iyi olması lazım daha sonra
artçı ile beraber seyahat edebiliceğin bi motosiklet bakman icab eder
artçı ile kullanıcam diyorsan dediğim gibi bu tarz motosikletleri sil kafandan


çok gezicem,
az yakıcam,
hava atıcam,
kolay satıcam diyorsan doğru yerdesin :)

Felon
06 Ocak 2012, 19:02
eyvallah kardeşim çok saoL, tank pad biraz ufak kaldı, onu çıkartıp daha büyük bir tank pad takıcam karbon desenli tek parça, 2010 üretim 2011 trafik çıkışlı:) renginin koyu çıkmasının sebebi havanın kapalı oluşu ve çekilen aletten kaynaklı birazda sanırım yoksa rengi normal Gri-Siyah renk, Yan grenajları Ön çamurluğu Arka kuyruğu Full 3M Karbon kaplatmayı düşünüyorum, onun haricinde de S&T Kanuni yazısını kapatmak için airbrush yapan bi arkadaşın linki verilmiş ondan sipariş vericem tank padle beraber:) birde elcikleri Orjinal Rizoma takıcam, çünkü elciklerin plastiği tutma ve sıkmaya bağlı hemen aşınıp çatlamaya başladı, ne varsa orjinalde var..
Aynen rizomalar güzelde biraz tuzlu :)

CankutKaba
06 Ocak 2012, 19:10
hangi motosiklet olursa olsun (abs yoksa)
frenlere asıldığında kitler
bu hyosunglara (yada st kanunilere) has bir şey değildir
bu tamamen seni reflekslerine, frenleri doğru yerde doğru zamanda ve doğru şekilde kullanmanla ilgilidir.
(sadece ön veya sadece arka veya her ikisi birden gibi)

bi arkadaş çok güzel özetlemişti frenleri kitlersen GAME OVER :)

motosikleti kullandıkça (km'e çevirdikçe) frenleri doğru kullanmayı öğrenirsin

önler çift disk (çift kaliper)
arka tek disk (tek kaliper)
aynı zamanda şıklığı tamamlıyo :)

artçı ile kullanım içinse;
bir kere motosiklet tecrübenin iyi olması lazım daha sonra
artçı ile beraber seyahat edebiliceğin bi motosiklet bakman icab eder
artçı ile kullanıcam diyorsan dediğim gibi bu tarz motosikletleri sil kafandan


çok gezicem,
az yakıcam,
hava atıcam,
kolay satıcam diyorsan doğru yerdesin :)
çok gezicem,
az yakıcam,
hava atıcam, diyorum evet :) Yakıta arkadaşlar 4 litre filan demişler bu doğru mu ? Bana biraz fazla gibi geldide.

osman_22
06 Ocak 2012, 19:16
eyvallah kardeşim çok saoL, tank pad biraz ufak kaldı, onu çıkartıp daha büyük bir tank pad takıcam karbon desenli tek parça, 2010 üretim 2011 trafik çıkışlı:) renginin koyu çıkmasının sebebi havanın kapalı oluşu ve çekilen aletten kaynaklı birazda sanırım yoksa rengi normal Gri-Siyah renk, Yan grenajları Ön çamurluğu Arka kuyruğu Full 3M Karbon kaplatmayı düşünüyorum, onun haricinde de S&T Kanuni yazısını kapatmak için airbrush yapan bi arkadaşın linki verilmiş ondan sipariş vericem tank padle beraber:) birde elcikleri Orjinal Rizoma takıcam, çünkü elciklerin plastiği tutma ve sıkmaya bağlı hemen aşınıp çatlamaya başladı, ne varsa orjinalde var..

Aynı depo pad'ten bendede vardı.Bence cok güzel ufak olması depoyu büyük gösterir hem ayrıca normale yakın bi büyüklüğü var bence, dikkat cekicek bi kücüklükte değil.
Elciktede aynen söyledikleriniz doğru İST/Sirkeciden dandik 12 tl ye almıştım, 1 ayda soyulup dökülmeye başlamıştı.

mr.teo
06 Ocak 2012, 19:19
bu rakam aşağı yukarı doğrudur.
kaldıki bu rakamı 5 lt'yede çıkarabilirsin
3,5 lt'yede düşürebilirsin
ortalama 3,8 lt. 4,0 lt. 4,2 lt gibi bir ortalaması vardır
nerde nasıl ne şekilde kullanırsan öyle yakarsın
cbr 250 r'da ninjada yaklaşık bu değerlerdedir
rakam çok geldiyse 600 cc bi makinanın yakıtını sen düşün :)
bu konuda diğer tecrübe sahibi arkadaşlarda kendi görüşlerini yazarlarsa daha sağlıklı bi veri elde etmiş oluruz
ama benim ortalamalarım bu şekilde.

CankutKaba
06 Ocak 2012, 19:22
Rakam çok gelmedi aslında iyidir bana göre. Tabi malum ülkemizdeki akaryakıt fiyatıyla çarpılınca insanın biraz canını sıkıyor aslında.

mr.teo
06 Ocak 2012, 19:30
Rakam çok gelmedi aslında iyidir bana göre. Tabi malum ülkemizdeki akaryakıt fiyatıyla çarpılınca insanın biraz canını sıkıyor aslında.

bu başka bi konu :)
motosiklet kullanmanın zevki ve trafikteki pratikliği bunları unutturuyor :)

"Motosikleti: Hedef Ninja 250R" diye yazmışsın ALLAH gönlüne göre versin diyim
ben alırken cbr 250 R'da baktım ninjaya'da
bana göre boyut açısından küçük motorlar
en çok kendi motorumu beğendim :) daha kalıplı ve gösterişli

yakıt olayıda dediğim gibi aşağı yukarı aynı zaten
aralarında bi uçurum olacağını sanmıyorum
"az yakıyor" diyen fazla basmıyordur ondan az yakıyordur :)

CankutKaba
06 Ocak 2012, 19:33
Anladım. Ben oraya Hedef Ninja 250R yazalı baya oluyor. Ondan sonra Hyosung'u araştırma imkanım oldu. İnternetteki 2.el fiyatlarında Ninja 250R ile neredeyse dağlar kadar fark var bu beni ilk gördüğümde çok mutlu etti. Ama sonra düşündüm de normallerinden ucuz olan motorlarda sorun çıkabilir sanırım. Bu GT 250R'ın normal piyasa fiyatı nedir ? Sizin motorunuz kaç model ve ayıptır sorması ne kadar aldınız ?

mr.teo
06 Ocak 2012, 19:49
anladığım kadarı ile 2.el bişii düşünüyorsun.
bak burda motorunu satan arkadaşlar var onları takip edebilirsin. veya
www.sahibinden.com'u takip edebilirsin
burdaki arkadaşlarda gördüğüm kadarı ile ilanlarını burda yayınlıyor

bende alırken sahibinden.com'u takip ediyordum.
fiyat konusuna gelince
ben tam geçen sene sezonda almıştım (zaten sıfırı bayilerde yoktu )
bu sebeple 7900 tl gibi bi rakama almıştım
(rakam çok gibi görünsede garantili olması düşük km'de olması ve çok temiz olması verdiğim paraya deydi )

CankutKaba
06 Ocak 2012, 20:20
evet 2. el düşünüyorum ama ne yalan söyliyeyim 7.900 liram olsa ninja alırdım sanırım. Hyosung maddi durumuma daha uygun olduğu için düşündüm aslında. Sizde ne kadar ucuzluğa kadar olan motor temizdir ? Çünkü 4.000 TLye bile Hyosunglar var

osman_22
06 Ocak 2012, 20:49
evet 2. el düşünüyorum ama ne yalan söyliyeyim 7.900 liram olsa ninja alırdım sanırım. Hyosung maddi durumuma daha uygun olduğu için düşündüm aslında. Sizde ne kadar ucuzluğa kadar olan motor temizdir ? Çünkü 4.000 TLye bile Hyosunglar var

Hyo'nun cok değişken piyasası var, yani aynı model aynı temizlikte yaklaşık km leri aynı 3 tane motor almaya kalksan cok farklı fiyatlarda olabilirler.
O yüzden benim tavsiyem eğer sorunsuz bi alet istiyorum kafam rahat olsun ama cokta pahalı olmasın diyosan; 2008 modellere bak oda 2. yarıda üretilen enjeksiyonlulardan olucak yada 2009 da olabilir, en fazla 16-18 bin km de, hem yürür aksamı sorunsuz, hem de dış görüntü olarak diri bi motor bak. 4-700 - 6 arası bulabilirsin, hem fiyat olarak uygun hemde seni uzun km'ler sorunsuzca gezdirebilecek..

mrt20
06 Ocak 2012, 21:11
http://i667.photobucket.com/albums/vv37/hllmr/_fotoraf.jpg
Denizli' nin soğuğu..:)

çınarın arka taraflarımı orası?

bigboy
06 Ocak 2012, 22:54
motor işi tamadır ....alacağım kışı bana hafta musade et dedi.... il dışındaymış motoru gittim gördüm akrabası ıle güzel makına pahalı fiyatı soylesem içinizden eminim enayı diyeceksiniz ama ben 1 yada 2 sene binmek istiyorum hoş makına yani....:D neyse
asıl konuya gelelım bana hyosung gt250r kafa granajı lasım sadece dışı km falan değil camıda değil...sadece dış kafa plastiği .....bi zx6r farı buldum sıfır fiber ile ona göre ayarlıyacam alacağım motorun kafa granajını bozmak ıstemıyorum bu yuzden kazalı çatlak olması önemlı değil aklınızda bulunsun arkadaşlar varsa eğer sizden haber beklıyorum.....

felon kardeş bu arada benım bi arkadaş senın motoru görmüş nette çok hoşuna gitmiş kırmızı hastası ....mt üyesi değil o yuzden sana ulaşamıyor...motoru satıyorsan bi görüşebilirmiyiz diyor.... :D

Pistolero_10
06 Ocak 2012, 23:05
4000 tl ye alinacak hyosung tan bence pek hayir gelmez butce 6000 ve ustu olmali ayrica ninja yi millet fazla buyutuyo bu motorlar arasinda cok buyuk farklar olmadigini dusunuyorum

mr.teo
06 Ocak 2012, 23:57
amacım kimsenin motorunu kötülemek değil ama
arkaşın yorumuna katılıyorum

4000-5000 tl'ye temiz bir makina çok zor.

alan kişide markayı kötüler durur


kendimce bi örnek vereyim
motosikletimi almadan önce herkes gibi bende araştırma yapıyordum

bi tane kırmızı buldum fiyatı 5000 tl civarı kilometreside 20000-25000 km arası bir şeydi galiba

sordum nasıl yağ kullanıyorsun diye
10/40 castrol magnatec kullanıyorum dedi

teşekkür ederim dedim ve kapadım

şimdi neden diyceksiniz neden?

castrol magnatec motosiklet değil otomobil yağıdır

bi araba normal şartlarda (istisnalar hariç)
5500-6500 devir kolay kolay çevirmezler

2500-4000 hadi 4500 olsun
normali budur

fakat bizim motosikler en kötü 4500-5000 devirden başlayıp
10000 devirin üstüne kadar rahat rahat devir çeviriyor

peki bu otomobil yağı ne kadar kadar koruma sağlar
görevini ne kadar yapar?
ondan sonra krank kırdı hikayesi başlar

bu sebeple 2. el alırken nasıl ve nerde bakım yapıldığını özellikle sorun

belki 6500 ve üstü rakamlar alıcak kişiye çok gelebilir ama
yüksek model düşük km her zaman daha avantajlıdır
en azından daha az yıpranmıştır.

kullanıcı ve bakım çok önemli
55000 km yapıp motoruna rutin bakımlar hariç anahtar deymemiş motor biliyorum
az değil yani 55000 km.

eod
07 Ocak 2012, 00:24
arkadaşlar bugün o ses beni çok rahatsız ettiği için motoru ustaya götürdüm

korktugum gibi şanzımandan yada yukarıda arkadaşın dediği gibi rulman dağıtmadan fln değilmiş :)

arka teker bilyesinin dağılmış olduğunu söyledi , onu yaparken birde arka fren balatasını değiştirdik
30 TL masraf ...

ama zinciri yağlamadığım için epey fırça yedim :)

arkadaşlar motor yağı alacağım ve eminim sayfalar arasında bahsi geçmiştir hangi marka ve hangi yağı almalıyım ? birde bizim motor 4 zamanlı dimi ^_^

---------- Post added at 00:24 ---------- Previous post was at 00:11 ----------


amacım kimsenin motorunu kötülemek değil ama
arkaşın yorumuna katılıyorum

4000-5000 tl'ye temiz bir makina çok zor.

alan kişide markayı kötüler durur


kendimce bi örnek vereyim
motosikletimi almadan önce herkes gibi bende araştırma yapıyordum

bi tane kırmızı buldum fiyatı 5000 tl civarı kilometreside 20000-25000 km arası bir şeydi galiba

sordum nasıl yağ kullanıyorsun diye
10/40 castrol magnatec kullanıyorum dedi

teşekkür ederim dedim ve kapadım

şimdi neden diyceksiniz neden?

castrol magnatec motosiklet değil otomobil yağıdır

bi araba normal şartlarda (istisnalar hariç)
5500-6500 devir kolay kolay çevirmezler

2500-4000 hadi 4500 olsun
normali budur

fakat bizim motosikler en kötü 4500-5000 devirden başlayıp
10000 devirin üstüne kadar rahat rahat devir çeviriyor

peki bu otomobil yağı ne kadar kadar koruma sağlar
görevini ne kadar yapar?
ondan sonra krank kırdı hikayesi başlar

bu sebeple 2. el alırken nasıl ve nerde bakım yapıldığını özellikle sorun

belki 6500 ve üstü rakamlar alıcak kişiye çok gelebilir ama
yüksek model düşük km her zaman daha avantajlıdır
en azından daha az yıpranmıştır.

kullanıcı ve bakım çok önemli
55000 km yapıp motoruna rutin bakımlar hariç anahtar deymemiş motor biliyorum
az değil yani 55000 km.

katılıyorum arkadaşa :) ben motoru 4700e aldım , eksikleri var bende farkındayım ve önceki mesajlarımdada bahsettim ben belli bir miktar lirayı gözden çıkardım motor için... benim aldıgım motor 50,000 km'de ve kazası var . şasede ve motorunda bir sorun olmadıgı ve daha açık konuşmak gerekirse 5,5-6,5 bin TL veremediğim için tercih ettim. aldığın kişi motora iyi bakmış mı bakmamış mı önemli olan o bence , görsel eksiklikler tamamlanır zamanla
memnun muyum dersen memnunum zaten ettigim masrafla temiz bir motor kalitesine gelecegini düşünüyorum , yaşadıgım bir sorun vardı şanzımandan sandım ve başımdan aşagı kaynar sular döküldü resmen ama değilmiş...

mr.teo
07 Ocak 2012, 00:33
ALLAH kaza bela vermeden güle güle kullanın
iyi günlerde kullanın

UNdocab
07 Ocak 2012, 01:28
...

katılıyorum arkadaşa :) ben motoru 4700e aldım , eksikleri var bende farkındayım ve önceki mesajlarımdada bahsettim ben belli bir miktar lirayı gözden çıkardım motor için... benim aldıgım motor 50,000 km'de ve kazası var . şasede ve motorunda bir sorun olmadıgı ve daha açık konuşmak gerekirse 5,5-6,5 bin TL veremediğim için tercih ettim. aldığın kişi motora iyi bakmış mı bakmamış mı önemli olan o bence , görsel eksiklikler tamamlanır zamanla
memnun muyum dersen memnunum zaten ettigim masrafla temiz bir motor kalitesine gelecegini düşünüyorum , yaşadıgım bir sorun vardı şanzımandan sandım ve başımdan aşagı kaynar sular döküldü resmen ama değilmiş...

Bir araçta en zor sıkıntı çıkaracak yerdir şanzıman. problem olarak aklına son olarak gelsin
10-40 yağ al 4 zamanlı motosiklet yağı olsun. Marka sıralamasını şöyle yapabiliriz Castrol<IPONE<=MOTUL
Shell kullanan varmı bilmiyorum ama shell yağı rodaj sonrası ilk 1000 bakımında koymuşlardı uzun yoldaydım istanbula döndüğümün haftası değiştirdim IPONE koydum.
Titreşim acaip artmıştı.Sevmedim yağı. IPONE tavsiye ederim ama biraz tuzludur fiyatı.

eod
07 Ocak 2012, 02:22
Bir araçta en zor sıkıntı çıkaracak yerdir şanzıman. problem olarak aklına son olarak gelsin
10-40 yağ al 4 zamanlı motosiklet yağı olsun. Marka sıralamasını şöyle yapabiliriz Castrol<IPONE<=MOTUL
Shell kullanan varmı bilmiyorum ama shell yağı rodaj sonrası ilk 1000 bakımında koymuşlardı uzun yoldaydım istanbula döndüğümün haftası değiştirdim IPONE koydum.
Titreşim acaip artmıştı.Sevmedim yağı. IPONE tavsiye ederim ama biraz tuzludur fiyatı.

teşekkür ederim , temin edebilirsem ipone almayı düşünüyorum ^_^

tekhancer
07 Ocak 2012, 04:35
çok gezicem,
az yakıcam,
hava atıcam, diyorum evet :) Yakıta arkadaşlar 4 litre filan demişler bu doğru mu ? Bana biraz fazla gibi geldide.

yukarda arkadaşın dediği gibi öyleyse doğru yerdesin :) bu arada çok güzel özetlemiş hakkaten hakkını vermek lazım... yakıt konusunda km de 17-20 kuruş arası yakarsın aşağı yukarı; şöyle ki kabaca orta devirlerde kullanırsan 17 kuruş felan, ama yüksek devirleri çok seviyorum diyorsan ve sık sık basıyosan 20 kuruşa kadar çıkar... aşağı yukarı böyle yani tüplü bir araba kadar hemen hemen, bu zevk için değmez diyosan sana kalmış :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:19 ----------


arkadaşlar bugün o ses beni çok rahatsız ettiği için motoru ustaya götürdüm

korktugum gibi şanzımandan yada yukarıda arkadaşın dediği gibi rulman dağıtmadan fln değilmiş :)

arka teker bilyesinin dağılmış olduğunu söyledi , onu yaparken birde arka fren balatasını değiştirdik
30 TL masraf ...

ama zinciri yağlamadığım için epey fırça yedim :)

arkadaşlar motor yağı alacağım ve eminim sayfalar arasında bahsi geçmiştir hangi marka ve hangi yağı almalıyım ? birde bizim motor 4 zamanlı dimi ^_^

---------- Post added at 00:24 ---------- Previous post was at 00:11 ----------



katılıyorum arkadaşa :) ben motoru 4700e aldım , eksikleri var bende farkındayım ve önceki mesajlarımdada bahsettim ben belli bir miktar lirayı gözden çıkardım motor için... benim aldıgım motor 50,000 km'de ve kazası var . şasede ve motorunda bir sorun olmadıgı ve daha açık konuşmak gerekirse 5,5-6,5 bin TL veremediğim için tercih ettim. aldığın kişi motora iyi bakmış mı bakmamış mı önemli olan o bence , görsel eksiklikler tamamlanır zamanla
memnun muyum dersen memnunum zaten ettigim masrafla temiz bir motor kalitesine gelecegini düşünüyorum , yaşadıgım bir sorun vardı şanzımandan sandım ve başımdan aşagı kaynar sular döküldü resmen ama değilmiş...

iyi bari ucuza kurtarmışsın işi gözünaydın olsun :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:26 ----------


teşekkür ederim , temin edebilirsem ipone almayı düşünüyorum ^_^

ben de şöyle bir yağ buldum ama 10W-50 diyor, acaba 10W-40 yerine bunu tercih edebilir miyiz? yanlış anlamadıysam 10W-40 a göre biraz daha yüksek sıcaklıklarda da daha iyi koruma sağlıyor... yine de yorumları bekliyoruz :)

CankutKaba
07 Ocak 2012, 15:05
20 Kuruş benim için çok fazla değil aslında :) Kafama iyice oturdu GT 250R aradığım fiyata temiz bulabilirim umarım :)

tekhancer
08 Ocak 2012, 00:39
20 Kuruş benim için çok fazla değil aslında :) Kafama iyice oturdu GT 250R aradığım fiyata temiz bulabilirim umarım :)

gönlünce olsun, hayırlısıyla seni üzmeyecek bir motor alırsın inşAllah, Allah kaza bela vermesin...

jonturka
08 Ocak 2012, 01:09
arkadaşlar bugün o ses beni çok rahatsız ettiği için motoru ustaya götürdüm

korktugum gibi şanzımandan yada yukarıda arkadaşın dediği gibi rulman dağıtmadan fln değilmiş :)

arka teker bilyesinin dağılmış olduğunu söyledi , onu yaparken birde arka fren balatasını değiştirdik
30 TL masraf ...

ama zinciri yağlamadığım için epey fırça yedim :)



arka teker bilyasının debriyajla bir ilgisi yokki..debriyajı sıkınca düzeliyor diyodun..sana düzeliyor gibi geliyomuş heralde