Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
UNdocab
14 Eylül 2011, 01:46
UNdocap:A.E.A. motoru yaklaşık 7-8 km kadar kullandı.90 derece V.Twin olayıda kendi yorumudur.Açıkcası bende bilmediğim için hee demek böyleymiş dedim kendi kendime.Ayrıca lastik konususa gelirsek motorumun üzerindeki lastikler orjinalidir.Zamanla inş onlarda iyiye doğru gidicek.Ayrıca fren balatalarımda orjinaldir.Ben bu motoru ilk sahibinden aldım ve motor 2 yıl kapalı garajda kalmış,kullanılmamıştı.Tamamiyle orjinal yani.Viraja gelicek olursak tamamen lastiklerden kaynaklanan problem yüzünden virajda sıkıntı var.
Şunu belirtmeliyim ki GT-R dan önce 2010 CBF 150 test ettik.CBF te Mishelin Pilot lastikler vardı.Yani pilot lastikli cbf ten inip orjinal lastikli GT-R a binince direk 2 motoru kıyasladı bence.Her iki motorunda lastikleri orjinal olsaydı eminimki yorumları çok daha iyiye yönelik olacaktı :) Yakıt sarfiyatına 5-6 litre dedi.Ben motoru yeni aldıgım için net bir bilgi veremedim bu yüzden ortalama bir hesap söyledi kendisi.Benim motoruma haşat diyen arkadaşlarında kendi temiz motorlarını nasıl kullandıklarını hepimiz biliyoruz :)
Güle güle kullan motorunu kazasız belasız. Ben sorularımın cevabını aldım. Seni de günah keçisi ilan etmeye çalışmaları yanlış. Dediğin şartlara göre ben 2011 ile senin motorunun arasında bir frenleme farkı olduğunu düşünmüyorum. Aynı kaliper aynı fren merkezi aynı balata. Ama yine de bir anlam veremiyorum kıyaslarken bir 250lik için nasıl yeterli değil denir bu frenlere. Daha önce de dediğim gibi aynısı gt650 gibi çok daha hızlı ivmelenen bir motorda kullanılıyor.
Sana son sorum şu; samimi söyle :) programdaki şu cümleyi sen mi söyledin yoksa O mu sana bu cümleyi söyle dedi.Bu cümle çok artistik geldi pek kullanıcı yorumuna benzemiyor.
"Kafa yatmak istiyor kuyruk yatmıyor."
************************************************** ************************************************** ************************************************** ********
Bence mesele AEA'ı kafasında çok büyütenlerde. Adam anlaşılan internetten bi araştırma yapmış belki girmiş bizim yorumlarımızı okumuş sonra MCN dergisinin videosunu izlemiş. 5-7km de üzerine binmiş tamam oldu bitti.
Nerden mi söylüyorum bu tahminleri. Daha önce ben de bikez.com du galiba biryerlerde teknik özelliklere bakıyordum yanlış yazmışlar ve 90 derece V motor yazıyolardı. Çünkü karıştırmışlar veriler gt650nin verileriydi.
İncelesin diye fazla üzerine gidilmiş O da programda biyere sıkıştırmış işte.Gerçekten incelemek isteyen adam bu motorun önce motor tipini bilir. Piyasada şuan en son hangi türü var ise onu değerlendirir şuan elinde uygunu yoksa "Kusura bakmayın ben doğru olanı değerlendirmem lazım" der arada fark olsa da olmasa da
yesilius2
14 Eylül 2011, 02:00
İnandırmak gibi bir çabam olmıyacak tabikide.Barkın abiyle tanışıp biraz zaman geçirirseniz öyle bir insan olmadığınıda anlarsınız eminimki.Şunu söylemeden edemicem.Röportaja hazırlanırken.Abi ben ne dicem dedim.3 arkadaş muhabbet eder gibi konuşucaz dedi.Sen ben kamera.Cümledeki artislikten kastınıda anlamadım :) Yaşım ufak olabilir ama forumdaki bir çok arkadaşımdan abimden daha çok motosiklet tecrübem olduğuna inanıyorum :) Bu nedenlede konuşmalarım yaşıma göre biraz daha olgun gelmiş olabilir.Yalnış anlaşılma olmasın :)
Alper Kaya
14 Eylül 2011, 04:11
Bu hafta tanıtılacak cbf 150 için 4 litre yakıyor demeyecek, bunun garantisini verebilirim çünkü cbf 4 lt yakamaz. Ama karbüratörlü gt 250 r yi kastırırsan 6 litrede emin değilim ama 5 litrenin üzerine çıkarabilirsin ki çıkardık. Bir başka konu da model yılı. Yol yapmış bir motoru tanıtmak sence daha iyi değil midir? Uzun sürede neler yaşayabileceğinin bilgisini alıyorsun. Para versen o bilgileri vermezler :) Yoksa sıfır bir motoru tanıttığı zaman büyük ihtimal eksik yönleri az olacaktır. Yol yapmış bir motorun referansı her zaman daha doğru olur kanaatindeyim. ben katılmıyorum sırıf motorun parçaları 3-4yıllık motora göre dağa randımanlı olduğuna inanıyorum çünkü doğanın kanunu herşey eskiyor eskidikce bozulmaya meğili artıyor veya kötüleşmeye başlıyor o bilgileri uzun yol yapmış birilerine sorarak ta verebilir ben yeni motoru test etmesinden yanayım çünkü ben 0 motor alırım 2.el test edince belki aldığı adam değişiklikler yaptı örneğin michelin pilot lastikler taktı bakalım benim laıcağım duro ile aynı randımanı vercekmi vermicek ozamn ben alınca hayal kırıklığına uruycam herşey orjinal fabrika çıkışlı olmalı ben buna inanırım tanıtımda
UNdocab
14 Eylül 2011, 09:46
İnandırmak gibi bir çabam olmıyacak tabikide.Barkın abiyle tanışıp biraz zaman geçirirseniz öyle bir insan olmadığınıda anlarsınız eminimki.Şunu söylemeden edemicem.Röportaja hazırlanırken.Abi ben ne dicem dedim.3 arkadaş muhabbet eder gibi konuşucaz dedi.Sen ben kamera.Cümledeki artislikten kastınıda anlamadım :) Yaşım ufak olabilir ama forumdaki bir çok arkadaşımdan abimden daha çok motosiklet tecrübem olduğuna inanıyorum :) Bu nedenlede konuşmalarım yaşıma göre biraz daha olgun gelmiş olabilir.Yalnış anlaşılma olmasın :)
Şunun için sordum onu az buçuk kamera tecrübem vardır. Başka konularda büyük röportaj vermiştim.Bir de ufaktan bi kısa filmde oynamışlığım var. Orada böyle artistik(güzel, az lafla çok şey anlatan) bi cümle kurmak zordur. Yoksa başka birşey değil :)
O konuyu kapattık senin için bir şey söyleyeyim 2008 çıkışlı makinadaki lastik 2007 ortalarında üretilmiştir. 4 yıl olmuş lastik üretileli yol yapmamış olsa da artık özelliğini kaybetmiş odun gibi olmuştur o. Shinko zaten berbat, bayat shinkoyu düşünemiyorum. En kısa zamanda az ye az gez ama kendine 1 takım lastik al.
UNdocab
14 Eylül 2011, 15:28
Korider sitesinde dolanıyordum ve Motor üzerinde yapılabilecek değişiklikler için birisi çok güzel bir liste hazırlamış.
Şuan işteyim onun için türkçeye çeviremiyorum ingilizce bilmeyenler kusura bakmasın. Birisi çevirsin :)
First things first, these things should be checked because they probably weren't done at the factory correctly:
* Adjust the clutch cable correctly.
* Refill/change out front fork oil with the correct amount of oil (See below).
* Adjust the rear preload to suit your weight.
* Go around and tighten all the engine mounts and fairing bolts.
* Adjust the rearsets to suit your height and riding style.
* Check the front drive sprocket nut is tight.
* Check the chain tension to suit your sag.
As for mods to do. Not necessarily in this order.
* Fender eliminator!!
* Better tyres.
* Fit o-ring or x-ring chain.
* Change the fork oil (7.5, 10 or 15w) to suit your weight.
* Adjust the fork height in the clamp. I have found 10mm above the clamp gives better turn in and is still stable at speed.
* Change the brake fluid and bleed correctly.
* Change to EBC sintered pads in front and rear brakes.
* Change out rear shock for a better one with a remote reservoir.
* Better, louder muffler.
* Drill some holes in the standard air filter (The de-snorkel mod) or fit BMC drop-in.
* Go one size up on the main jets, move circlip to the full rich position.
* CDI mod for older models if it hasn't already been done.
* Run extra wire from Reg/Rec straight to battery + with own fuse.
* Change low beam for Narva or Philips +50 H3 globe (50% brighter).
* Change front sprocket for slightly better acceleration (13T) or better cruising rpm (15T)
* Longer or shorter dogbones to suit your height.
* Fit aftermarket adjustable levers.
Some more hardcore mods:
* Modify to hydraulic clutch.
* Fit aftermarket performance clutch.
* Fit Nissin 4-spot calipers in front.
* Cut open airbox and fit K&N filter.
* Fit even louder muffler/full exhaust system.
* Change rear brake master cylinder for better, more reliable one that won't seize.
* Go 2 sizes up on the main jets, 1 size up on pilots, max setting on needle, drill out the slide holes, adjust idle mixture; or
* Change to Mikuni 34mm carbs with custom manifolds (my next mod!)
* Change to aftermarket rear sets.
* Change stator for EX250 one.
* Change to mosfet Reg/Rec from ZX-6R.
* Change front and rear sprockets for better acceleration.
Feel free to add to the list.
onur42
14 Eylül 2011, 20:10
arkadaşlar aranıza yeni katıldım yaklaşık nerdeyse tüm sayfaları falan kontrol ettim istanbul maceraları falan hatta hemşerimin zincir kırılması falan :D ya size bir şey sormak istiyorum ben hyosung almayı düşünüyorum ama S&T Kanuni değil hyosung gt250 r ve bunun sıfırını nerden alabilirim ..
bugay
14 Eylül 2011, 20:15
arkadaşlar aranıza yeni katıldım yaklaşık nerdeyse tüm sayfaları falan kontrol ettim istanbul maceraları falan hatta hemşerimin zincir kırılması falan :D ya size bir şey sormak istiyorum ben hyosung almayı düşünüyorum ama S&T Kanuni değil hyosung gt250 r ve bunun sıfırını nerden alabilirim ..
oo kardeş hoşgeldin :) hyosung'un sfırı yok 2008den sonra türkiyeye kanuni ithal ettiğinden dolayı kendi adını basıyo olay bu yani kanuni değil onlar aynen hyosung'un devamı. Sıfır alcaksan takılma kanuni yazısına sıkıntı çıkarmaz bi yazı :P
not: Konyalı değilim ama 6 yıldır konyadaydım ve ailem orda, aslen çorumluyum :)
cagatay16
14 Eylül 2011, 20:16
sıfır yok bildiğim kadarıyla st kanuni getiriyor artık trye
Sepetçioğlu
14 Eylül 2011, 20:28
arkadaşlar aranıza yeni katıldım yaklaşık nerdeyse tüm sayfaları falan kontrol ettim istanbul maceraları falan hatta hemşerimin zincir kırılması falan :D ya size bir şey sormak istiyorum ben hyosung almayı düşünüyorum ama S&T Kanuni değil hyosung gt250 r ve bunun sıfırını nerden alabilirim ..
Hyosung sıfır bulamazsın :( çünkü artık S&T kanuni olarak geliyor :) yani üretici yine aynı, sadece üzerinde kanuni yazıyor :santa: 2008 in bazı modellerinde hyo bazıları S&T, S&T olanların bazı iyi avantajları var, enjeksiyon ve devir kesici en önemlileri, 2011 lerde kuyruk kısmı ve bazı değişikliklerde var tabi :cat: kısaca böyle.
Bende almayı düşünüyorum ama S&T olacak :cherry:
Felon
14 Eylül 2011, 20:55
arkadaş st kanuni hyosung aynı motor st kanuninin motor ürettiği falan yok türkiyeye kutusunda gelen hazır motorun montajında bir sürü hata yapıyolar zaten bırakında üretmesinler :)[COLOR="Silver"]
---------- Post added at 19:55 ---------- Previous post was at 19:50 ----------
onur42
15 Eylül 2011, 12:19
ya ben yabancı sitelerde ya da google görsellerde arayınca hyosungun sıfırı da var ama türkiye geliş yok türkiye gelirken S&T kanuni oluyor :silent:
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:42 ----------
cevap vercek:silent:
Sepetçioğlu
15 Eylül 2011, 13:01
Kardeş çok uzun hikayede (çok önceki sayfalarda ayrıntılı vardı) ben kısaca anlatayım, Hyo yu daha önceden getiren firmeyla bir sorun çıkıyor sanırım, sözleşme fes edilince aynı isimle sokamıyorlar Türkiye'ye o nedenle adını değiştirerek sokuyorlar, kısaca böyle. Mesel Birezilya'da ise Kazinski adı altında satılıyor. Sen yazıya takılma kardeşim stickere bakar :cherry:
Mesela Kuba STR 250 var, kuba nın fab. Gaziantep te ama aynı motor dünyada başka isimlerle satılıyor :)
MF-Hyo
15 Eylül 2011, 13:01
ya ben yabancı sitelerde ya da google görsellerde arayınca hyosungun sıfırı da var ama türkiye geliş yok türkiye gelirken S&T kanuni oluyor :silent:
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:42 ----------
cevap vercek:silent:
Hoşgeldin aramıza hemşerim :) Evet aynen dediğin gibi Türkiye de St oluyor. Hem sen niye hyosung diye tutturdun anlamadım ki yazılardan mı hoşlanmıyorsun :)
Unique693
15 Eylül 2011, 13:14
ya ben yabancı sitelerde ya da google görsellerde arayınca hyosungun sıfırı da var ama türkiye geliş yok türkiye gelirken S&T kanuni oluyor :silent:
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:42 ----------
cevap vercek:silent:
Boluda bir tane var hyosung bayisinde.Önceden kalmış ve hala duruyor gri renkde gt 250 r.
< iLk@yy >
15 Eylül 2011, 14:37
Kardeş çok uzun hikayede (çok önceki sayfalarda ayrıntılı vardı) ben kısaca anlatayım, Hyo yu daha önceden getiren firmeyla bir sorun çıkıyor sanırım, sözleşme fes edilince aynı isimle sokamıyorlar Türkiye'ye o nedenle adını değiştirerek sokuyorlar, kısaca böyle. Mesel Birezilya'da ise Kazinski adı altında satılıyor. Sen yazıya takılma kardeşim stickere bakar :cherry:
Mesela Kuba STR 250 var, kuba nın fab. Gaziantep te ama aynı motor dünyada başka isimlerle satılıyor :)
mevzunun aslı istanbul motor ile olan sözleşme ve ilişkilerinin bitirilmiş olup kanuni ile anlaşma yoluna gitti fabrika. tabi istanbul motor üretici firmaya karşı dava açtı bu markadan satamazsınız bu ülkede bu markayı ben tescil ettirdim diye. böylece yeni bir marka çıktı meydana aynı motosiklet için :)
en kısa ve öz hali
ozkancan
15 Eylül 2011, 20:28
S.a hayırlı akşamlar beyler! Geçenlerde almıştım olduğum motorum için bi kaç şey yapmak istiyorumda biraz bilgiye ihtiyacım var!
Bu jantları boyatmak istiyorum, yardımcı olabilicek varmı? Daha önce böyle bi işlem yaptıran.
Motorumda bu umarım beğenirsiniz!
http://img546.imageshack.us/img546/1970/sdc10163.jpg
http://img832.imageshack.us/img832/7900/sdc10120vx.jpg
Sepetçioğlu
15 Eylül 2011, 20:43
Hangi renge boyatmayı düşünüyorsun?
Yalnız aynalarda çok değişikmiş, alışılagelmiş değil Hyosungda :sunny:
Genelde değiştirenler 600RR aynası takarlarda :)
jonturka
15 Eylül 2011, 20:51
S.a hayırlı akşamlar beyler! Geçenlerde almıştım olduğum motorum için bi kaç şey yapmak istiyorumda biraz bilgiye ihtiyacım var!
Bu jantları boyatmak istiyorum, yardımcı olabilicek varmı? Daha önce böyle bi işlem yaptıran.
Motorumda bu umarım beğenirsiniz!
http://img546.imageshack.us/img546/1970/sdc10163.jpg
http://img832.imageshack.us/img832/7900/sdc10120vx.jpg
kusura bakma ama aynaları beğenmedim.
LS2 sticker'ı da gitmemiş motora.
jantları boyatman bence hem hoş durmaz..hem de satarken sorun olur..
ozkancan
15 Eylül 2011, 20:58
Aynalar nasıl olur diye takmıştım şimdi led sinyalli ayna aldım onları takıcam! Jantlara altın rengi gibi bi renk düşünüyorum işte. Manetler filan bi kombinasyon sağlarım umarım. Birde ön amartisörün dış kısmıda boyanabiliyor sanırm! bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim.
Sepetçioğlu
15 Eylül 2011, 21:13
Evet aynalar SS bir motorda emanet kalmış, sinyalli aynayı da merak ettim, takınca fotolarını eklersin :)
sana katılıyorum, altının güzel bir tonu gider, oda motorunda siyah olduğu için, komple siyah motorlara çok iyi oluyor :cat:
Jantları boyadıktan sonra elcik ve manetleri uydurabilirsin, mavi ve ya kırmızıda güzel olur :cat:
jant boyayan sanırım acayüp adlı bir abi vardı o boyamıştı güzle olmuştu :cat:
ozkancan
15 Eylül 2011, 22:14
TAbi eklerim jant konusunda tam bi bilgi sahibi olsaydım gerisinide ona göre yön verecem işte
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:45 ----------
ACayüp bey nerdesiniz :D
UNdocab
15 Eylül 2011, 22:15
http://www.simon-k.com/galerie/img/big/hyosung8.jpg
Bu nasıl :) Rengin güzelliğine bakın yahu
totosunu seven SS'ci
Sepetçioğlu
15 Eylül 2011, 22:24
Süper olmuş yaa :cherry: üzerinden inesin gelmezzz :pr:
UNdocab
15 Eylül 2011, 22:27
Biraz daha yararlı bilgiler ekleyelim. (Açık kelimelerle yazmaya çalışıcam google'dan arayan bulabilsin)
Bizim makinalarda FI var bazen yanar peki FI kodunu nasıl öğrenirim ?
Sele altı bagajını açın ve sigortaların yanındaki soketleri açığa alın
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/217447_10150224446166357_596291356_8996435_1576211 _n.jpg
Kontak açıkken ve FI ışığı yanıyorken aşağıdaki resimde gördüğünüz küçük soketi elektirik ileten herhangi birşey ile kısa devre yapın
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/216241_10150224446306357_596291356_8996436_1482832 _n.jpg
İşlemi yapar yapmaz ekranda hata kodunun ne olduğunu göreceksiniz
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/222066_10150224445976357_596291356_8996434_2403608 _n.jpg
Linkte FI kodlarının olduğu kılavuzu download edilebilir şekilde St Kanuni Hyosung FI Kodları (http://hyosung.hu/download/pdf/data/service-manual/GV250-GT250-EFI-service-manual.pdf)
İndirin ve hatanın neden kaynaklandığını bulun.
Sepetçioğlu
15 Eylül 2011, 22:41
@ozkancan
Yalnız bir şey belirteyim, rengi çok hoşuma gitti yaa :flower: özellikle siyah rengin deseni çoook süper duruyor :cherry:
---------- Post added at 21:41 ---------- Previous post was at 21:29 ----------
@UNdocab
Bilgi için sağol :cat:
ozkancan
15 Eylül 2011, 23:11
[QUOTE=Sepetçioğlu;2452814]@ozkancan
Yalnız bir şey belirteyim, rengi çok hoşuma gitti yaa :flower: özellikle siyah rengin deseni çoook süper duruyor :cherry:[COLOR="Silver"]
---------- Post added at 21:41 ---------- Previous post was at 21:29 ----------
Eywallah motor daha yeni ondan biraz! Niyetim daha hoş bi görüntü yapmak! Şu jantları bi boyatamda başlıcam ufak ufak inş.
fearlesboyy
15 Eylül 2011, 23:25
[QUOTE=Sepetçioğlu;2452814]@ozkancan
Yalnız bir şey belirteyim, rengi çok hoşuma gitti yaa :flower: özellikle siyah rengin deseni çoook süper duruyor :cherry:[COLOR="Silver"]
---------- Post added at 21:41 ---------- Previous post was at 21:29 ----------
Eywallah motor daha yeni ondan biraz! Niyetim daha hoş bi görüntü yapmak! Şu jantları bi boyatamda başlıcam ufak ufak inş.
mat hyomda böyle bir şey vardı sanırım sende buna benzer bir şey istiyorsun beyazada yakışır kısa sarı manetlede daha güzel duruyor helede 600rr aynasıda taktın mı bu iş tamam
http://i56.tinypic.com/2mdia2t.jpg
MF-Hyo
15 Eylül 2011, 23:43
Sağolasın undocab :cat: denerim belki bakalım benimde FI yanıyordu.
ozkancan
15 Eylül 2011, 23:48
Fearlessboyy ! üstat sen mi yaptırdın o boyama işlemini! Normal oto boyacılar yapabilir demi. Extradan bi malzeme astardır,verniktir gerekiyor mu ki! 1 haftada dökülmesin sonra boyalar.
Bide ön amartisördeki işlemde mi boyama?
:silent::silent:
jonturka
16 Eylül 2011, 00:24
Fearlessboyy ! üstat sen mi yaptırdın o boyama işlemini! Normal oto boyacılar yapabilir demi. Extradan bi malzeme astardır,verniktir gerekiyor mu ki! 1 haftada dökülmesin sonra boyalar.
Bide ön amartisördeki işlemde mi boyama?
:silent::silent:
yok amortisörler orjinal..2010 da değişmeye başladı renkleri
Alper Kaya
16 Eylül 2011, 00:32
pazar günü bi aktivite yapılabilirmi şöle bi lafını geçirsem :D
Felon
16 Eylül 2011, 00:34
http://www.simon-k.com/galerie/img/big/hyosung8.jpg
Bu nasıl :) Rengin güzelliğine bakın yahu
totosunu seven SS'ci
bu siperliğin markası ney acaba üst kıvrımları çok hoşmuş?
FI kodu bilgisi için saol
fearlesboyy
16 Eylül 2011, 00:41
Fearlessboyy ! üstat sen mi yaptırdın o boyama işlemini! Normal oto boyacılar yapabilir demi. Extradan bi malzeme astardır,verniktir gerekiyor mu ki! 1 haftada dökülmesin sonra boyalar.
Bide ön amartisördeki işlemde mi boyama?
:silent::silent:
arkadaşın dediği gibi amortisörler orjinal.boya konusundada bütün boyacılar yapabilir hatta boya bilgisi olan ve bukonuda malzemesı olan (komprösör ve boya tabancası vs )herkesde yapabilir.
Sepetçioğlu
16 Eylül 2011, 01:04
http://www.simon-k.com/galerie/img/big/hyosung8.jpg
Bu nasıl :) Rengin güzelliğine bakın yahu
totosunu seven SS'ci
Şimdi farkettim adam sadece totosunu değil, takımlarını da seviyor :queen: deponun üzerine doğruda kaplattırmış :thumleft: süper yaaa :cherry:
jonturka
16 Eylül 2011, 01:13
http://www.youtube.com/watch?v=pXLCRszuhkI&feature=results_main&playnext=1&list=PL1879EA1B4D8B3FFD&t=100s
hamit arkadaşımıza gelsin videonun bu anları..
Sepetçioğlu
16 Eylül 2011, 01:21
http://img651.imageshack.us/img651/5561/hyosunggt650rilateralde.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/651/hyosunggt650rilateralde.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Arkadaşlar, diğer motorlarda var, Hyosung yazısı güzel duruyor, yaptırmak isteyene güzel fikir :cat:
Bi bilmecem var arkadaşlar bilen çıkmadı daha :P Motorumun şarj sıkıntısı var kaç ustaya gittim çözen olmadı daha. Konjektör değişti, sargı sarıldı , akü değişti vs. Motor şarj etmiyo kimse de yapamıyo, deneme yanılma yöntemiyle sürekli deniyolar yanılıyolar :P Önce rölantide şarj edip gaz verince etmiyodu, sonra hiç şarj etmez oldu ustacıklarım oynayınca :mrgreen: Biara düzelir gibi oldu çok az da şarj etse ediyodu şimdi rölantide sıkıntısı var. Devir arttıkça şarj ediyor ama az, devir iyice yükseldiğinde 13ün üstüne anca çıkıyor. Ne yapabilirim, neyden olur, bana bi yardım edin bilmecemi bilin :P
osman_22
16 Eylül 2011, 03:04
Evet aynalar SS bir motorda emanet kalmış, sinyalli aynayı da merak ettim, takınca fotolarını eklersin :)
sana katılıyorum, altının güzel bir tonu gider, oda motorunda siyah olduğu için, komple siyah motorlara çok iyi oluyor :cat:
Jantları boyadıktan sonra elcik ve manetleri uydurabilirsin, mavi ve ya kırmızıda güzel olur :cat:
jant boyayan sanırım acayüp adlı bir abi vardı o boyamıştı güzle olmuştu :cat:
http://image5.sahibinden.com/photos/10/10/45/big_17101045i70.jpg
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-motosiklet-hyosung-sinyalli-ayna/detay
Resimdeki motoru ben gördüm canlı diri motor, normalde orjinalliği bozan stickerları sevmem ama adam sırf markaları kombine etmiş, ufak bi iki aksesuar falan kendime inanmadan beğendim yani her an piste cıkıp yarışcakta bi stickerları reklam amaclı almış havası var... ama sinyalli aynayı beğenmedim, sinyallerin alt tarafta durması motora bi estetik katıyo bence ora boş kalınca olmaz
cagatay16
16 Eylül 2011, 03:33
Bi bilmecem var arkadaşlar bilen çıkmadı daha :P Motorumun şarj sıkıntısı var kaç ustaya gittim çözen olmadı daha. Konjektör değişti, sargı sarıldı , akü değişti vs. Motor şarj etmiyo kimse de yapamıyo, deneme yanılma yöntemiyle sürekli deniyolar yanılıyolar :P Önce rölantide şarj edip gaz verince etmiyodu, sonra hiç şarj etmez oldu ustacıklarım oynayınca :mrgreen: Biara düzelir gibi oldu çok az da şarj etse ediyodu şimdi rölantide sıkıntısı var. Devir arttıkça şarj ediyor ama az, devir iyice yükseldiğinde 13ün üstüne anca çıkıyor. Ne yapabilirim, neyden olur, bana bi yardım edin bilmecemi bilin :P
bir arkadaşın minibüstede aynı sorun olmuştu 0 aküyü 12 dkde boşalttı meğerse şarj dinamosuda yağ kaçırmış birde elektrik tesisatında kaçak olunca akü biti vermişti bıraktığımız yerde sendede aynı sorun olmasın
Teknika
16 Eylül 2011, 09:00
Süper bir video özellikle virajda Lamborghini'Nin motorun arkasından göründüğü sahne. Müthiş!
http://www.youtube.com/watch?v=JJ4tdGVBJts&feature=related
UNdocab
16 Eylül 2011, 09:52
Rica ederim arkadaşlar elimden geldiğince işe yarar bişeler paylaşmaya çalışıyorum.
Motosiklet üzerinde yapılabilecek modifikasyonları yazdım ama ingilizce olduğu için pek kimse rağbet etmemiş anlaşılan :)
Bu akşam eğer eve erken gidersem türkçe olarak ve parçaların alınabileceği linklerle beraber yazıcam.
Şöyle bir ip ucu versem dikkat çeker herhalde alıntı yaptığım yerde o yazıdaki işlemlerden sonra sürüş kalitesi gerçekten çok artıyor ve motor 8-10 beygir daha kuvvetlenir deniyor ;)
_Ygt_
16 Eylül 2011, 10:58
Selam GT250 R almak istiyorum 2008 model ve üstü Satan tanıdıgınız arkadasınız onerebileceginiz biri varmıdır? internetten arastırdıgım kadariyla 5000 ile 7000 tl arası pazarlık payınıda katarsak sanırım 5000 tl ye alabilirim . irtibat için 0533 348 23 24 Saygılar
f
bir arkadaşın minibüstede aynı sorun olmuştu 0 aküyü 12 dkde boşalttı meğerse şarj dinamosuda yağ kaçırmış birde elektrik tesisatında kaçak olunca akü biti vermişti bıraktığımız yerde sendede aynı sorun olmasın
Tesisattaki kaçağa da baktık görünürde bulamadık ya :silent: şarj dinamosu olabilir ama ona hiç bakmadık sanırım. Teşekkürler :)
onur42
16 Eylül 2011, 13:50
hemşerim adı üstünde ya Hyosung adı bi güzel kanuni deyince ne biliyim türklerin yaptığı gibi geliyodu ama değilmiş zaten araştırdım kapalı kutuda geliyor sadece yazısı kanuni diyorlar bi de devir kesici diye saçmalık falan diyorlardı o devir değil devreymiş meğer de olsun gene de güzel motor galiba S&T kanuni alıcam eğer para yeterse yetmezse ikinci el bir hyosung düşünüyorum olan varsa bilgilendirsin ..:)
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:44 ----------
::alkiis::felooon :queen: google a hyosung gt250r türkiye yaz görselde ara direk sizin istanbul turunuz çıkıyor :cat::thumleft:::alkiis::
Sepetçioğlu
16 Eylül 2011, 14:08
@osman_22
katılıyorum, keskin hatları olan bir motora o yuvarlar kesimli ayna hiç olmamış, sanırım suzuki de vardı böyle aynalar, keskin hatları olan ledli bir ayna olsa olabilirdi ama :cat:
ozkancan
16 Eylül 2011, 14:47
@osman22 , @sepetçioğlu benim aldığım sinyalli aynalar böyle oval değil daha keskin hatlara sahip, daha takmadım görev dolayısıyla şehir dışındayım motor yatıo gidince takıp resimlerini ekliyecem.:bestmt:
http://img197.imageshack.us/img197/900/catstid.jpg
Beyler şu resimdeki gibi boyatmak istiyorum jantlarımı, kendim boyucam makinam var ancak aynı rengi bulmam konusunda yardımcı olabilir misiniz?http://img267.imageshack.us/img267/9712/14419832.jpg
osman_22
16 Eylül 2011, 16:25
@osman22 , @sepetçioğlu benim aldığım sinyalli aynalar böyle oval değil daha keskin hatlara sahip, daha takmadım görev dolayısıyla şehir dışındayım motor yatıo gidince takıp resimlerini ekliyecem.:bestmt:
http://img197.imageshack.us/img197/900/catstid.jpg
Beyler şu resimdeki gibi boyatmak istiyorum jantlarımı, kendim boyucam makinam var ancak aynı rengi bulmam konusunda yardımcı olabilir misiniz?http://img267.imageshack.us/img267/9712/14419832.jpg
Sinyalli aynalar harbiden iyi, orjinal ve canlı gözüküyo. Jant boyamayı kendiniz yapınca pütür pütür görüntü olmasın sonra pişman olmayın, bence tecrübeniz yoksa bu konuda hic motorun orjinalliğini bozmayın son model canavar gibi motor sonucta.
MF-Hyo
16 Eylül 2011, 17:41
hemşerim adı üstünde ya Hyosung adı bi güzel kanuni deyince ne biliyim türklerin yaptığı gibi geliyodu ama değilmiş zaten araştırdım kapalı kutuda geliyor sadece yazısı kanuni diyorlar bi de devir kesici diye saçmalık falan diyorlardı o devir değil devreymiş meğer de olsun gene de güzel motor galiba S&T kanuni alıcam eğer para yeterse yetmezse ikinci el bir hyosung düşünüyorum olan varsa bilgilendirsin ..:)
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:44 ----------
::alkiis::felooon :queen: google a hyosung gt250r türkiye yaz görselde ara direk sizin istanbul turunuz çıkıyor :cat::thumleft:::alkiis::
Sıfırı ne yapcan ya temiz bi hyosung al bin şimdilik başlangıç olarak sonrası ne gösterir bakalım :) Kanuni yazısı stickerlarla da kapanır yav sorun değil :cat:
ozkancan
16 Eylül 2011, 18:04
Sinyalli aynalar harbiden iyi, orjinal ve canlı gözüküyo. Jant boyamayı kendiniz yapınca pütür pütür görüntü olmasın sonra pişman olmayın, bence tecrübeniz yoksa bu konuda hic motorun orjinalliğini bozmayın son model canavar gibi motor sonucta.
Boya konusunda var biraz tecrübe eskiden çalıştım oyoboyacıda :) Ama uzun zaman oldu, rengi tutturamam diye korkuyorum sadece. Jant boyamadan manetleri filan değiştrsem mi, karar veremedim ne renk yakışır ki.
UNdocab
16 Eylül 2011, 18:42
Jantları beğendim güzelmiş aklımı çeldi valla ben de mi yapsam ne
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO