Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Repartitor
29 Ocak 2011, 00:49
izmitteki motoru alacak olan arkadaş sakın baktırmadan alma motoru. Allah korusun bi krank vs sorunu varsa yanarsın geçen sordum 1900tl dedi servis. götür servise göster sonra bide iyi bi motorcu bul onada göster iyice baksın
izmit bulvarda special motor var st kanuni servisi yada gölcük itfaye karşısı extreme motor var oda olmadı gölcük iskele yolunda murat abi var se beğen göster sakata gelme
ustam saol tavsiyelerin için ama o iş yattı :)
motor ustadaymış ben aradığımda öyle demişti 2. vitesden atıyormuş onu yaptırıp verecekmiş o yüzden sorunlarını yazarken onu yazmamış.
o akşam motoru görmeye gidecektim. aradım 3 11 nöbete gidecem dedi güvenlikci sanırım kendisi . sormadım.
yarın gel istersen dedi olur dedim .
ertesi gün aradım.
motor ustadaydıya dedi evet dedim
motor komple elden geçmesi gerekiyormuş usta öyle demiş
şu durumda satarsam bedavaya satarım dedi
yaptırıncada kendim binerim dedi . şuan ne yapacağımı bilmiyorum şaşkınım dedi
bende eywallah dedim.
5 lira nakitim var helal süt emmiş bitane 250r bulamıyorum
geçenlerdede Fatihden satılık vardı 3750 yazmıştı ufak bir pazarlık payı var demişti açıklamada.
telefon açtım dedim geliyorum görmeye.
ben yoldayken aradı dedi z.burnundan biri geldi napim dedi.
dedim bekle ben geliyorum ilk benle konuştun. tmm dedi bekletmiş arkadaşları ben gittiğimde ordalardı.
baktım motora 500 lira harcasam adam olur
ön arka lastik istiyor sol sinyal bide zincir ihtiyacı var görünüyor grenajlardada vida eksikleri falan var yani adam olur cinsdendi.
uzattım elimi dedim tut bakalım.
dedi tutmam
güldüm ben utandımda biraz.
dedim hocam ben geldim istanbulun diğer ucundan insan nezaketen uzatılan eli tutar.
benim sölediğim rakamlara itiraz edersin ama elimi havada bırakman hoş bişey değil. ayrıca pazarlık payı var diye yazamışsın bende telefonda sana fiyat konusu açmamışım gelmişim motorun basında el sıkışmaya çalışıyorum sen elimi havada bırakıyosun.
dedim paşam ben bu motora 3.5 dan fazla vermem telefonum sende var satamazsan ararsın 3.5 hazır bende hadi iyi akşamlar dedim ayrıldım oradan.
off ne derttliymişim bee :)
basınızı arıttım ama kafayı yicem artık..........
acayüp
29 Ocak 2011, 00:59
@Repartitor .Sen gel benim motoru bir gör bakalım ne diceksin :) Bakacağın motorlarıda buna göre kıyaslarsın. Hafta sonu sanayide olucam. Beklerim.
tulgacan
29 Ocak 2011, 01:02
5bin liran var ve kafayımı yiyorsun :silent:
Repartitor
29 Ocak 2011, 01:17
@Repartitor .Sen gel benim motoru bir gör bakalım ne diceksin :) Bakacağın motorlarıda buna göre kıyaslarsın. Hafta sonu sanayide olucam. Beklerim.
abi numaran var bende balığa gitmeyeceksem şayet ararım önce müsayitsen gelirim. ama motorunu sakla ayrılık vakti geldiğinde vedalaşamayız sanırsam :))))
5bin liran var ve kafayımı yiyorsun :silent:
abicim yazılan rakamlar çok ucuk ve satmak için koymamışlar sanki.
bi gram indirim yapmıyolar. yazdan beri takip ediyorum uçuk fiyat yazan arkadaşlar haftada bir ilanı yenileyip ön sayfaya taşıyorlar ama hala satamadılar. sanırım kekleyecek av peşindeler :)))
Serk21
29 Ocak 2011, 09:58
abi numaran var bende balığa gitmeyeceksem şayet ararım önce müsayitsen gelirim. ama motorunu sakla ayrılık vakti geldiğinde vedalaşamayız sanırsam :))))
abicim yazılan rakamlar çok ucuk ve satmak için koymamışlar sanki.
bi gram indirim yapmıyolar. yazdan beri takip ediyorum uçuk fiyat yazan arkadaşlar haftada bir ilanı yenileyip ön sayfaya taşıyorlar ama hala satamadılar. sanırım kekleyecek av peşindeler :)))
aynen öyle kardeşim,ben çogu motora baktım hep km teli kopuk,göstergesi bozuk,bi çalışıp bi duran göstergeler,2 ay önce yeni komple takılan göstergeler vs vs ve bu adamlar 5 bin tl den aşağı fiyat düşmüyorlar ilanlara yazdıkları km de genelde 5 bin ile 18 bin arası =) ama bu km şahibeli motorlar benim düşüncem 30 bin ile 50 bin km arasında =) bir çoğunun da deposu ezilmiş sorarsan kız arkadaşıma kızdım yumruk attım diyen var saksı düştü diyen var =) birde krank arızalı olup 750 --1000 tl ye sıfır toplanacagı söylenen motorlar var. acelesi olup birazda nakit sıkıntısı olanların hayatı karartır bu motorlar. sen sen ol adam gibi bi motor al şahibesiz düzgün bişey. acele etme..
tulgacan
29 Ocak 2011, 11:33
Arkadaşlar hyosunglar 4bin tl den başlıyor, depo ezilmesi, motorun ağırlığından dolayı bazen soldan motora binişte veya motoru soldan tutarken hafiften sağa doğru kaçacak olsa tutamadığınızdan dolayı yere düşünce eziliyor. Genlde deponun sağı eziliyor ve sağ aynalar kırılıyor sağ gidon dibinden kopuyor, soldaki sorun çok çok az. Depo ezikliği bende de var, özellikle kaldırım kenarında sağ tarafta dururken motoru düşürecek olursanız depo ezikliği kaçınılmaz olur, eğer düz zemine düşürülürse, gidon ayna sinyal ve ayak freninin bağlı bulunduğu demiri kırmak içten bile değildir. Eğer üzerinde dururken yada soldan binerken bi anda ayağınızı yere koyamazda sağa düşerseniz mümkün olduğunca ayağınızı motorun altında bırakmamaya çalışın incinebilir. Çünkü 170kg motor, sizde üztündesiniz ve düşerken yaptığı basınçta birleşince bayaa bi ağırlık oluyor, ayağınız kırılmaz belki ama ne olur ne olmaz.
Yeni kullanıcılardan BENZER SORUNLARI YAŞAMAK İSTEMEYENLER VAR İSE ŞAYET, MOTORA BİNERKEN MUTLAKA AYAKLIK SOLDA VE DESTEKTE OLDUĞU İÇİN SAĞ TARAFTAN BİNSİNLER. Bu sayede belkide motoru hiç düşürmeyeceklerdir.
Ayrıca km olayında sahtekarlık yapanlar olabileceği gibi bence sahtekarlık yapmayanlar daha fazladır. Hatta sahterkarlığını yapan sadece 2-3 kişi vardırda diyebilirim. Km ye bakarak motor alınırsa aldanılır, bunu alıcı gibi satıcıda biliyor. Bence motorda km nekadar yüksek olursa motorunda okadar sağlam olduğu gösterilir. 30-40 binde olan motoru alacak kişi "vay be bu motor bukadar gitmiş demekki sağlam motor" diyebilir. Ben alırken genelde bu gzle bakarım. Kimide vay motor daha 5binde yeniymiş der, oda olabilir.
Motorun sağlamlığına güveniyorsak km'nin önemi kalmayacaktır bence.
Eğer aldığınız motorun aynasını sinyalini gidonunu hiç kırmayacak deposunu asla ezmeyecekseniz, olduğu yerde hiç sağa düşürmeyecek ve hiçbir küçükte olsa kaza yapmayacaksanız motor alırken incik boncuk şüpheler duymaya devam edebilirsiniz. Kimse darılmasın ama anca bu söylenir.
Yorganımız kısa ise ayağımızı ona göre uzatıyoruz. Gerekirse tek aynalı deposu ezik sinyalsiz ve kaportası çizik hatta gerekirse kırık bi HYOSUNG almak kesinlikle mantıksızlık değildir...
Hepimize iyi sürüşler.:cat:
casillas00
29 Ocak 2011, 12:41
Bunların hepsi o motora uygun olmadığını gösterir o kullanıcının.
Motora binerken düşürüyorsan o motora binmiycen arkadaş.
Tamam kaza yaparsın Depo ezilirde yok olduğu yerde düştü diyorsa o motorun ona uygun olmadıgını gosterir daha nelerini hırpalamıştır.
acayüp
29 Ocak 2011, 13:09
Bunların hepsi o motora uygun olmadığını gösterir o kullanıcının.
Motora binerken düşürüyorsan o motora binmiycen arkadaş.
Tamam kaza yaparsın Depo ezilirde yok olduğu yerde düştü diyorsa o motorun ona uygun olmadıgını gosterir daha nelerini hırpalamıştır.
Geçen gece benzin alırken motoru düşürüyordum :) sehpayı açmadan motoru bıraktım yere ... Dalgınlık işte. Son anda yakaladım havada :) Binmesem mi acaba nazara geliyor yaw.
casillas00
29 Ocak 2011, 13:52
Geçen gece benzin alırken motoru düşürüyordum :) sehpayı açmadan motoru bıraktım yere ... Dalgınlık işte. Son anda yakaladım havada :) Binmesem mi acaba nazara geliyor yaw.
Seninki heycandan nerdesin çıkcam ben birazda
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:20 ----------
Kafa salınması(Gidon vurması) çok ürkütücü bir deneyimdir. Bu olay bilhassa sert yay ayarlı spor motorlarda görülür. Ön tekere arka arkaya sert vuruşlar yapan kasisli yollarda gazlarsanız bu darbeler ön çatalların çöküğü yerde sarması ve iniş çıkış hareketlerini kesmesiyle oluşur. Geri sekme sönülmesi ayarlarının fazla ayarlanmış olması durumu tetikleyen sebeplerdir. Ön teker havada kalır, yerle temas kaybolur(airborne). Tekerlek bir tarafa savrulur, sonra ikinci sekme gelir ve diğer tarafa savrulur. Yere her vuruşta diğer tarafa savrulur. Eğer gidon amortisörü bu durumu dengeleyemezse salınım artar, kuvvet kazanarak bir taraftan diğerine hareketi hızlanır. Bu hareketin sertliği elcikleri elinizden alabilecek ve ayaklarınızı pedallardan atacak oranlara ulaşabilir. Gerisini siz düşünün.
Gidon amortisörü kullanmanız önerilir. Birçok spor motorlar bu amortisörle imal edilir. Yoksa siz taktırın. Ancak bunu takmanız her şeyin hallolduğu anlamına gelmez. Şayet gidonu normal dönebilecek oranda dengeli tutmak için taktığınız gidon amortisörünün, varsa ayarını sürekli ayarlamak mecburiyetinde kalıyorsanız motorunuzun şasesinde bir problem var demektir. Çok sıkı ayarlanmış gidon amortisörü ile motor bilhassa yavaş dönüşlerde hat tutmayacaktır ve yüksek süratli dönüşlerde salınmaya girecektir. Bu durumda gidon amörtisörünün ayarını biraz gevşetip etkisine bakınız.
Vücut duruşunuzun kafa salınmasının başlaması üzerinde etkisi vardır. Yüksek süratlerde dik vücut duruşunu muhafaza etmek ağırlığı arka tekere aktararak önün hafiflemesine, bilhassa gaz verildiği anlarda, sebep olur. Ayrıca dik vücut duruşu elcikleri daha sıkı tutmanız demektir ki buda elciklere daha fazla ivme vermek demektir. Tabi buda ön tekerin yerden sağa sola sekmesini, sallanmayı artırıcı yönde besleyecektir. Ön, tekerden gelen darbeleri dengelemeye çalışırken sizin elciklere baskı yapmanız motor geometrisinin durumu düzeltmeye çalışma hareketini olumsuz etkileyecektir. Salınmanın önlenmesi, başlamaması için en iyi davranış gaz verdiğinizde elcikleri baskısız tutmanızdır. Üzerlerine baskı yapmayınız. Ağırlığınız pedallarda olsun. Tankı dizlerinizle sıkıca tutun, ağırlığınız olabildiğince önde olsun. Pedallara ağırlığınızı vermek sizi öne alacaktır. Tankı dizlerinizle tutmakta motorun dengede kalmasını sağlayacaktır.
Kafa salınması başladığı zaman elciklere yük bindirmeyin, bastırmayın yada salınmayı durdurmak için herhangi bir şekilde gidona baskı uygulamayın. Bu salınmayı daha da artırır. Yapacağınız şey elcikleri gevşek tutarak motorun bu salınmayı dengelemesine izin vermektir. Siz gidon amortisörünün görevini yapmaya kalkarsanız durum daha da kötüleşecektir.
Alıntı:Alfa
Demekki zemini bozuk yollarda dikkat etcez.
Ve şu viraj girişlerinde yanyan çizilmiş olan beyaz çizgilerde bizim için büyük tehlike.
Hala ne akla hizmet yapılmıştır anlamıyorum.
Neymiş yolu bilmeyenler için viraj olduğunu uyarıyormuş.Bilmediği yolda yavaş gitsin arkadaş :)
tulgacan
29 Ocak 2011, 18:08
Bunların hepsi o motora uygun olmadığını gösterir o kullanıcının.
Motora binerken düşürüyorsan o motora binmiycen arkadaş.
Tamam kaza yaparsın Depo ezilirde yok olduğu yerde düştü diyorsa o motorun ona uygun olmadıgını gosterir daha nelerini hırpalamıştır.
Kaza yapinca motor sana uygun ama dusurunce uygun degil oylemi? Kusura bakma kardes ama sacmalamissin..
casillas00
29 Ocak 2011, 18:24
Kaza yapinca motor sana uygun ama dusurunce uygun degil oylemi? Kusura bakma kardes ama sacmalamissin..
Ben diyorumki satanların uydurdukları yalanlar çoğu.
Sen nasıl okuyup yorumlarsın bilemiycem.
Saçma yorumları gorme olsun bitsin.
pc-kopat
29 Ocak 2011, 19:48
geçenlerde motoru garajdan geri geri çıkarırken egzoz kapıya değecek diye bakınırken yan yatırdım. depo ezilmedi ama sağ gidon hafif büküldü. ben de elime bir boru alıp düzelttim. halterci olmasam da güçsüz sayılmam. üstelik 20 yıldır da motora binerim. daha yüksek cclerde birçok motorum oldu. ama bazen öyle birşey olur ki aklınıza gelmeyen başınıza gelebilir. örneğin siz düz yolda 20 km ile giderken aniden size baka baka önünüze atlayan bir pinpon hem kazaya sebep olup hem de altınızdakini bisiklet sanarak siz motoru kaldırmaya çalışırken tüyebilir. (yaşanmıştır)
bu arada arkadaşlar bu xenon farların konjektöre zarar verecek kadar ilk çalıştırmada çok amper çektiği efsane mi? bu konuda bilgisi olan varsa bilgi rica ediyorum
geçenlerde motoru garajdan geri geri çıkarırken egzoz kapıya değecek diye bakınırken yan yatırdım. depo ezilmedi ama sağ gidon hafif büküldü. ben de elime bir boru alıp düzelttim. halterci olmasam da güçsüz sayılmam. üstelik 20 yıldır da motora binerim. daha yüksek cclerde birçok motorum oldu. ama bazen öyle birşey olur ki aklınıza gelmeyen başınıza gelebilir. örneğin siz düz yolda 20 km ile giderken aniden size baka baka önünüze atlayan bir pinpon hem kazaya sebep olup hem de altınızdakini bisiklet sanarak siz motoru kaldırmaya çalışırken tüyebilir. (yaşanmıştır)
bu arada arkadaşlar bu xenon farların konjektöre zarar verecek kadar ilk çalıştırmada çok amper çektiği efsane mi? bu konuda bilgisi olan varsa bilgi rica ediyorum
efsane degil gercek.bende xenon var, far acıkken marşa basarsam göstergede elektrik gidiyor ve marş basmıyor aküde bişey kalmıyor neredeyse..farlar kapalı iken cok rahat marş basıyor.yani marş bastıkdan 1 dakka sonra acmak lazım xenonu.çalışırken 35 w çektigi içn sorun olmaz heralde.orjinal ampul 55w
ozkan36
29 Ocak 2011, 20:47
:):):) Mesela benim motorun başına gelen pişmiş tavuğun başına gelmemiştir... Motor 15-20 günlük'tü daha iş yerinde direk dibinde duruken bize malzeme getiren at arabası direğin dibindeki otları görünce motora kafa atıp yan devirdi...Sonuç Kırık didon,kırık sinyal,kırık ayna allahtan depo ezilmedi hepsini koreden sipariş verip değiştirdim.. Şimdi yorumlara göre ben bu motora binmem'mi gerekiyor..Yada satarken bunları anlattığımda yalan dolan uydurma olarakmı bakacaksınız...
ahmet şimşek
29 Ocak 2011, 20:53
Depo olayı benımde basımda benım depodada kucuk bır göcuk var durdu yerde dusmesı nedenıyle olusmus.Yada ben öyle bılıyorum alırken hıcte umursamadım bıle :)Benım ıcın motorun iç kısmı önemlıdır...Saten vakum ıle duseltıyorlar artık fazla bır dert olmaz...
pc-kopat
29 Ocak 2011, 21:01
efsane degil gercek.bende xenon var, far acıkken marşa basarsam göstergede elektrik gidiyor ve marş basmıyor aküde bişey kalmıyor neredeyse..farlar kapalı iken cok rahat marş basıyor.yani marş bastıkdan 1 dakka sonra acmak lazım xenonu.çalışırken 35 w çektigi içn sorun olmaz heralde.orjinal ampul 55w
teşekkürler zonta. aslında kaygım marşa basarsan aküyü çekmesinden ziyade oluşacak aşırı yüklenmeyle cdi ünitesine yada konjektöre zarar vermesi. şu ana kadar böyle birşeyle karşılaştın mı? ne kadardır xenon kullanıyorsun?
teşekkürler zonta. aslında kaygım marşa basarsan aküyü çekmesinden ziyade oluşacak aşırı yüklenmeyle cdi ünitesine yada konjektöre zarar vermesi. şu ana kadar böyle birşeyle karşılaştın mı? ne kadardır xenon kullanıyorsun?
hayır bu konuda hiç bir sıkıntı yaşamadım.yaklaşık olarak 26 ay oldu xenon takalı.elektrikle ilgili xenon dan kaynaklanan bir problem olmadı aslında hiç problem olmadı desem daha dogru olur.konjektöre yük bindirmez neden dersen bunlar 35 wat çekiyor orjinal ampul 55 wat olduguna göre 20 watt hafiflemiş olur yük.yani benim mantıgıma göre ben tamirci yada oto elektrikci degilim.:queen:ama şu varki bendeki xenon m-tec markalı slim balastlı olanlardan.çin çonların 2 katı fiyatı var.yani bu xenon işinde çokda ucuza kaçılmasını tavsiye etmem.elektrik aksamına yapılan müdaheleden dogan arızalar garanti dışında tutulacagı için kötü bir senaryoda çok masraf çıkabilir.:cat:
uğuR1000
29 Ocak 2011, 23:05
geçenlerde motoru garajdan geri geri çıkarırken egzoz kapıya değecek diye bakınırken yan yatırdım. depo ezilmedi ama sağ gidon hafif büküldü. ben de elime bir boru alıp düzelttim. halterci olmasam da güçsüz sayılmam. üstelik 20 yıldır da motora binerim. daha yüksek cclerde birçok motorum oldu. ama bazen öyle birşey olur ki aklınıza gelmeyen başınıza gelebilir. örneğin siz düz yolda 20 km ile giderken aniden size baka baka önünüze atlayan bir pinpon hem kazaya sebep olup hem de altınızdakini bisiklet sanarak siz motoru kaldırmaya çalışırken tüyebilir. (yaşanmıştır)
bu arada arkadaşlar bu xenon farların konjektöre zarar verecek kadar ilk çalıştırmada çok amper çektiği efsane mi? bu konuda bilgisi olan varsa bilgi rica ediyorum
selamlar ara sıra yazıyorum ama sanmayın forumu takip etmiyorum yazılanları okuyorum sürekli.
öncelikle casillas kardeşim saçmalamışsın diyorum sana geçen çarşamba sol dan inme pozisyonum olmadığından sağdan inmek istedim artık nası olduysa motor benle beraber sağa yatı depo sinyal gidon a bi şey olmadı ama benim sağ dizim iptal 3 gündür, ne yapmalı sence bi tavsiye versen diyorum 3 tekerlimi alsam yzf R1 i sattığıma pişmanmı lsam acaba tecrübenden faydalanmak isterim.
ikincisi benim xenon danmıdır bilemiyorum alternatörü yaktığımı ve değiştirdiğimi okuyanlar bilir.sıfır taktığım orjinal bujiler r serisi ngk 8 e iki bin yapmadan bozuldu atlama yapmaya başladılar bosh taktım yeniledim bir daha.
casillas00
29 Ocak 2011, 23:15
selamlar ara sıra yazıyorum ama sanmayın forumu takip etmiyorum yazılanları okuyorum sürekli.
öncelikle casillas kardeşim saçmalamışsın diyorum sana geçen çarşamba sol dan inme pozisyonum olmadığından sağdan inmek istedim artık nası olduysa motor benle beraber sağa yatı depo sinyal gidon a bi şey olmadı ama benim sağ dizim iptal 3 gündür, ne yapmalı sence bi tavsiye versen diyorum 3 tekerlimi alsam yzf R1 i sattığıma pişmanmı lsam acaba tecrübenden faydalanmak isterim.
ikincisi benim xenon danmıdır bilemiyorum alternatörü yaktığımı ve değiştirdiğimi okuyanlar bilir.sıfır taktığım orjinal bujiler r serisi ngk 8 e iki bin yapmadan bozuldu atlama yapmaya başladılar bosh taktım yeniledim bir daha.
Geçmiş olsun.ne kadar çok deviren varmış.r1e binmiş sensin bulursun bi yolunu dimi?
uğuR1000
29 Ocak 2011, 23:52
ben bulmasına bulurum.ama bir bilenden yardım almak istedim hepsi o.:)
casillas00
29 Ocak 2011, 23:55
iyi bulursun inş.
pc-kopat
30 Ocak 2011, 00:16
sağol zonta :) ben xenon teknolojisini hiç bilmiyorum da...
uğur1000 kardeşim statör aşırı yüklenmelerden dolayı yanar. o halde ben de m tech alayım bari. az daha 100 liralık xenonlardan alıyordum.
ahmet şimşek
30 Ocak 2011, 00:21
selamlar ara sıra yazıyorum ama sanmayın forumu takip etmiyorum yazılanları okuyorum sürekli.
öncelikle casillas kardeşim saçmalamışsın diyorum sana geçen çarşamba sol dan inme pozisyonum olmadığından sağdan inmek istedim artık nası olduysa motor benle beraber sağa yatı depo sinyal gidon a bi şey olmadı ama benim sağ dizim iptal 3 gündür, ne yapmalı sence bi tavsiye versen diyorum 3 tekerlimi alsam yzf R1 i sattığıma pişmanmı lsam acaba tecrübenden faydalanmak isterim.
ikincisi benim xenon danmıdır bilemiyorum alternatörü yaktığımı ve değiştirdiğimi okuyanlar bilir.sıfır taktığım orjinal bujiler r serisi ngk 8 e iki bin yapmadan bozuldu atlama yapmaya başladılar bosh taktım yeniledim bir daha.
Kardesım ngk r cr8e mı taktın sen sanırım uzerınde ondan var bende yenı degıstırcem bujılerı motor zor calısıryo actık bujıler mahvolmus aceba aldın ınternet sıtesı felan varmıdır yoksa ırıdyum taktırsam Dahamı mantıklı?bendede xenon var yenı taktık ucuz olanlardan elektronık balanslı umarım basımı agrıtmaz:(
uğuR1000
30 Ocak 2011, 00:38
Kardesım ngk r cr8e mı taktın sen sanırım uzerınde ondan var bende yenı degıstırcem bujılerı motor zor calısıryo actık bujıler mahvolmus aceba aldın ınternet sıtesı felan varmıdır yoksa ırıdyum taktırsam Dahamı mantıklı?bendede xenon var yenı taktık ucuz olanlardan elektronık balanslı umarım basımı agrıtmaz:(
doğrudur pat küt yapmaya başlayınca motor levent te kayalar motor var yavuz sultan cad. girişte oraya yanaştım önce buji diye ngk cr8 e taktık değişen bişi olmadı çifti 30 tl sonra konjektör e bakıldı sorun yok alternatörü sökünce karartıyı ve kopuk kabloyu gördük. xenon aldığımda takılıydı bilmiyorum çinmi japonmu macaristanmı en kısa zamanda sökücem.bujiler 2000 yapmadan geberdi orjinaldi hesapta altarnatörde 220 tl 300 oldu toplamda şimdi bi sorunu yok 10 gün oldu 2000 daha yapmışımdır sanırım.
ahmet şimşek
30 Ocak 2011, 00:50
doğrudur pat küt yapmaya başlayınca motor levent te kayalar motor var yavuz sultan cad. girişte oraya yanaştım önce buji diye ngk cr8 e taktık değişen bişi olmadı çifti 30 tl sonra konjektör e bakıldı sorun yok alternatörü sökünce karartıyı ve kopuk kabloyu gördük. xenon aldığımda takılıydı bilmiyorum çinmi japonmu macaristanmı en kısa zamanda sökücem.bujiler 2000 yapmadan geberdi orjinaldi hesapta altarnatörde 220 tl 300 oldu toplamda şimdi bi sorunu yok 10 gün oldu 2000 daha yapmışımdır sanırım.
Onla gecmıs olsun kardesım...Hıc hesapta olmayan masraflar allah beterınden korusun.bende ngk sıtesınden alıcam bıizm memkette satmıyorlar bu meletı :)Yardım ıcın saol...
uğuR1000
30 Ocak 2011, 00:53
Onla gecmıs olsun kardesım...Hıc hesapta olmayan masraflar allah beterınden korusun.bende ngk sıtesınden alıcam bıizm memkette satmıyorlar bu meletı :)Yardım ıcın saol...
eyvallah geçti sayılır zaten eksik olmayın.ben gt için yada dövme piston olmayan motorlar için döküm pistonlu motorlar oto yada motorlar için iridyum tavsiye etmem zamanında iki zamanlı motorlarımdan birine araba bujisi takmıştım pistonu deldim o zaman.çok kuvetli ateşleme uzun zamanda bu duruma yol çar diye düşünüyorum.
95yada 98 oktanmı dersen 98 sadece fazla para 95 gt lere uygun olmalı 98 oktan en az 10.5 sıkıştırma oranı ister çünki tutuşma derecesi yüksektir uçak benzini 110 oktandır.yanlışsa düzeltin lütfen.
tizyano
30 Ocak 2011, 01:06
slm arkadaslar ben aranıza yeni katıldım ve hemen motorumu alıcam allahın izniyle adım ferit batman unıversıtesınde okuyorum bıkac haftadır st GT250 R bqkıyorum sonunda buldum İSTANBULDA temız bısey sanırım ama bır sıkıntım var motora sadece ılandan bakabılıyorum yanı oraya gelme ımkanım yok lutfen kardeslerım rıca etsem forumda istanbul pendikte oturan bır kardesım varsa benım ıcın motora bakabılırmı yada motoru tanıyan varsa nasıldır soyleyebılırsenız cok memnun olurum bende ona gore gelıp alırım yardımcı olun lutfen İLAN: http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2008-model-3200km-de-41664972/detay/
Serk21
30 Ocak 2011, 02:34
ilandaki motorun grenaj vidaları paslanmış ayrıca o egzoz o hale nasıl geldi 3bin km de hayret.
bu arada depo muhabbeti almış başını gitmiş =) üzerinize alınamayın sizin motorlara bakmaya gelmedim =) mesela bir örnek vereyim size adamın biriyle anlaştık anlaşma harici bana söylemediği sorunlar şunlardı;
ayna camları kırık,egzozta aşırı kararma var,depo ezik,sol grenaj kafadan kuyruğa boya kazınması,ekzantirikten ses geliyor,kafa grenajı kırık ve kırık olan yere film çekmiş şu filmi kadırayım diyince itiraf etti kırık diye =)
adam sadece göstergem çalışmıyor dedi onun sebebi ise köpeği km teli kablosunu kemirmiş gösterge o günden beri çalışmıyormuş,depoyada yumruk atmış =)
yani adam yeni motor almak istiyor sağı solu boyasız macunsuz kazasız belasız olmayanı al demek suç değildir diye düşünüyorum.
Rich34
30 Ocak 2011, 02:49
Motoruma 12.ooo de bakım yapılmış şu anda motorum 15500 de bakım zamanı ne zamandır ?
Onla gecmıs olsun kardesım...Hıc hesapta olmayan masraflar allah beterınden korusun.bende ngk sıtesınden alıcam bıizm memkette satmıyorlar bu meletı :)Yardım ıcın saol...
iridyum bujiye burada 35 tl çekiyorlar.ben ebay dan aldım. 4 tanesini 77 tl ye .almak istersen işte linki 10 günde geliyor.http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SPARK-PLUG-NGK-IRIDIUM-CR8EIX-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem35ae799fcdQQitemZ23056 0473037QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories
ama ben sizdeki bu buji işine bir anlam veremedim yav.:pale:ben 8-10 bin km de bir degiştiriyorum.usta daha gerek yoktu bunlar daha giderdi diyor herseferinde
ugur kardeşim geçmiş olsun.dizin nasıl oldu.?gecen hafta bende hafifden bir kaza yaptım kendi kendime.bulundugum yer inşaat şantiyeleriyle dolu toki her yeri kapatmış.harfiyat kamyonlarından dökülen topraklar asfalta yapışıyor kalıyor.hafif bir yagmur atıştırınca asfalt ekmege sürülmüş tereyag gibi.önümdeki hatun kavşakta ani fren yapınca bende yapmak zorunda kaldım.zaten cok yavaştım asfaltın kayacagını çok iyi bildigimden.ehh yinede durmadı motor önün kaydıgını hissedince sol ayagımı hemen çıkartıp yere koydum .hay koymaz olaydım ona güvenip yük verince ayagımda yerde kaydı yumuşak bişekilde yerdeyiz.motor bacagımın üstünde kaldı.sdece sol sinyalle yırttım.ama sol tarafım fena yani allahtan tekmil kıyafet gezerim herzaman
mancuryalı
30 Ocak 2011, 03:56
iridyum bujiye burada 35 tl çekiyorlar.ben ebay dan aldım. 4 tanesini 77 tl ye .almak istersen işte linki 10 günde geliyor.http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SPARK-PLUG-NGK-IRIDIUM-CR8EIX-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem35ae799fcdQQitemZ23056 0473037QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories
ama ben sizdeki bu buji işine bir anlam veremedim yav.:pale:ben 8-10 bin km de bir degiştiriyorum.usta daha gerek yoktu bunlar daha giderdi diyor herseferinde
ugur kardeşim geçmiş olsun.dizin nasıl oldu.?gecen hafta bende hafifden bir kaza yaptım kendi kendime.bulundugum yer inşaat şantiyeleriyle dolu toki her yeri kapatmış.harfiyat kamyonlarından dökülen topraklar asfalta yapışıyor kalıyor.hafif bir yagmur atıştırınca asfalt ekmege sürülmüş tereyag gibi.önümdeki hatun kavşakta ani fren yapınca bende yapmak zorunda kaldım.zaten cok yavaştım asfaltın kayacagını çok iyi bildigimden.ehh yinede durmadı motor önün kaydıgını hissedince sol ayagımı hemen çıkartıp yere koydum .hay koymaz olaydım ona güvenip yük verince ayagımda yerde kaydı yumuşak bişekilde yerdeyiz.motor bacagımın üstünde kaldı.sdece sol sinyalle yırttım.ama sol tarafım fena yani allahtan tekmil kıyafet gezerim herzaman
Valla bu gün nerdeyse bende düşüyordum önümdeki ağa ani fren yaptı bende alışkanlık edinmişim hep ön frene asılıyorum kollar bi sağa bi sola gitmeye başlayınca çektim elimi ön frenden arkaya frene abandım ve ucuz yırttım.abs ye güveniyoruz ama yerler yaş olunca abs falan dinleiyo kitliyo direk lastikleri bunu öğrenmiş olduk.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:52 ----------
ilandaki motorun grenaj vidaları paslanmış ayrıca o egzoz o hale nasıl geldi 3bin km de hayret.
bu arada depo muhabbeti almış başını gitmiş =) üzerinize alınamayın sizin motorlara bakmaya gelmedim =) mesela bir örnek vereyim size adamın biriyle anlaştık anlaşma harici bana söylemediği sorunlar şunlardı;
ayna camları kırık,egzozta aşırı kararma var,depo ezik,sol grenaj kafadan kuyruğa boya kazınması,ekzantirikten ses geliyor,kafa grenajı kırık ve kırık olan yere film çekmiş şu filmi kadırayım diyince itiraf etti kırık diye =)
adam sadece göstergem çalışmıyor dedi onun sebebi ise köpeği km teli kablosunu kemirmiş gösterge o günden beri çalışmıyormuş,depoyada yumruk atmış =)
yani adam yeni motor almak istiyor sağı solu boyasız macunsuz kazasız belasız olmayanı al demek suç değildir diye düşünüyorum.
O egzoz o hale nasıl geldiğini tahmin edebiliyorum:salut: motor sıcakken haliyle egzosta sıcak oluyor ve yağmurlu bi havada motoru garaja çektim baktım egzos çamur içinde bezi biraz ıslatıp çamurunu aldım ertesi gün baktım egzos renkten renge girmiş :queen: ama böyle daha güzel oluş :queen: fotosunu çekip koyucam bir ara belki sizde yapmak istersiniz :queen::queen::queen:
tizyano
30 Ocak 2011, 12:58
arkadaslar yardımcı olacak kimse yokmu...:silent:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-ilk-sahibinden-tek-kisinin-kullandigi-acil-satilik-41251574/detay
Arkadaşlar linkteki motor için ne düşünüyorsunuz? Motorun sahibi yurt dışında olduğu için fazla kullanılmamış, ilan detayına göre daha 2000km.de, yada yukardaki mesajlarda da geçtiği gibi kilometreyle teliyle oynanmış. Çünkü 2006 model bir motor için 2000km. hiç kullanılmamış demek!
Ancak sahibi gerçekten yurt dışındaysa bu sebep durumu mantıklı kılabilir sanırım? Ayrıca motor vekaleten satılıyor, ve ilk sahibinden satılık.. Resimlerde de gayet temiz görünüyor. Buarada motor GT650R!! 2006 modellerle ilgili görüşleriniz nedir. Bu motoru alabilirim. Fikirlerinizi almak istiyorum abilerim..
uğuR1000
30 Ocak 2011, 16:19
rich34 yeni alınan 2. el motor yada oto her zaman alan kişi nin ilk yapması gereken zincie dişli kontrolü,mtlaka yağ ve filitre değişimi hava filtresi kontrolü gerekirse değişimi .içindeki yağ belkide söylenen km de değildir.
Arkadaşlar unutmayalım motordan düşmek çok kolaydır paçanız ayaklığa takılır düşersiniz ön teker plastik şişeye bardağa ezilmiş kola kutusuna denk gelir kayar dshs önceden yolda kaza yapmış araçların kırılan aksamlarına yağına suyuna rast gelir düşülür.3 gündür sağ dizimden dolayı arka freni kullanmıyorum yarına düzelirim sanırım.yani ben şöyle ustayım böyle oynarım motorla demek büyük konuşmak olur bakınız moto gp plotların a olmadık yerde uçan uçana.bu linkteki videoda düşen pilotun arkasından gelen motordan saliseyle kurtuluşu aklınızda kalacaktır.
http://www.youtube.com/watch?v=xVsMy2bMo9Q&feature=related
Dogan88
30 Ocak 2011, 16:20
arkadaslar st kanuni 250r konusunu bulamadım buraya yazayım.
kanuni 250r ların yakıtları nasıl? ne kadar yakıyor 100 km de? arıza olarak kronik bi sorunları var mı? cbf 150 den sonra almayı düşünüyorum enjeksiyonlu bitane , değer mi diyorum.
kastamonu22
30 Ocak 2011, 16:30
Motoruma 12.ooo de bakım yapılmış şu anda motorum 15500 de bakım zamanı ne zamandır ?
marka model önemli degil 2.000 km\s de bir bakım lazım yanlışsa düzeltin
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:26 ----------
[QUOTE=mancuryalı;2252047]Valla bu gün nerdeyse bende düşüyordum önümdeki ağa ani fren yaptı bende alışkanlık edinmişim hep ön frene asılıyorum kollar bi sağa bi sola gitmeye başlayınca çektim elimi ön frenden arkaya frene abandım ve ucuz yırttım.abs ye güveniyoruz ama yerler yaş olunca abs falan dinleiyo kitliyo direk lastikleri bunu öğrenmiş olduk.[COLOR="Silver"]
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:52 ----------
bu motorlarda abs varmı?? ilk defa duydum ben yok diye biliyodum..
pc-kopat
30 Ocak 2011, 16:57
tizyano bence fiyatına göre güzel gözüküyor. git bir gör derim bu makinayı. grenaj civatası ve egzozun sararması mühim değil çok. egzoz sabah soğukken biinip gazafazla basmakla olur. muhtemelen rodajda oldu. çok ciddiye alınacak birşey gözükmüyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:55 ----------
marka model önemli degil 2.000 km\s de bir bakım lazım yanlışsa düzeltin
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:26 ----------
[QUOTE=mancuryalı;2252047]Valla bu gün nerdeyse bende düşüyordum önümdeki ağa ani fren yaptı bende alışkanlık edinmişim hep ön frene asılıyorum kollar bi sağa bi sola gitmeye başlayınca çektim elimi ön frenden arkaya frene abandım ve ucuz yırttım.abs ye güveniyoruz ama yerler yaş olunca abs falan dinleiyo kitliyo direk lastikleri bunu öğrenmiş olduk.[COLOR="Silver"]
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:52 ----------
bu motorlarda abs varmı?? ilk defa duydum ben yok diye biliyodum..
benimki 2007 model. abs yok ama yenileri bilmem. ön fren beni de kaydırdı birkaç kez. acil durumlarda panik yapmamaya çalışmak lazım. şu tank slapper olayının da tek çözümü gidon amortisörü ama bu motora uygun yok piyasada. cbr 600rrıma benden önceki arkadaş takmıştı. birçok kez başıma bu olay geldi ama çok şükür düşmeden kurtuldum. hyosungla siftah yapmadık daha. genelde teker yerden kesilince oluyor.
mancuryalı
30 Ocak 2011, 18:14
marka model önemli degil 2.000 km\s de bir bakım lazım yanlışsa düzeltin
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:26 ----------
[QUOTE=mancuryalı;2252047]Valla bu gün nerdeyse bende düşüyordum önümdeki ağa ani fren yaptı bende alışkanlık edinmişim hep ön frene asılıyorum kollar bi sağa bi sola gitmeye başlayınca çektim elimi ön frenden arkaya frene abandım ve ucuz yırttım.abs ye güveniyoruz ama yerler yaş olunca abs falan dinleiyo kitliyo direk lastikleri bunu öğrenmiş olduk.[COLOR="Silver"]
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:52 ----------
bu motorlarda abs varmı?? ilk defa duydum ben yok diye biliyodum..
Nasıl yani ABS yok mu?Bende var diye biliyordum.Arkadaşlar yok mu bu motorlarda abs ???:silent: Ama frene her sert basıldığında kitlemesi lazım ozaman tekerleği ki bu bende olmuyordu dün yaşadığım olay hariç :silent:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:02 ----------
Hyosung GT250R Ayrıntılı Teknik Özellikler
MOTOR TİPİ DOHC - 8 Sübap Yağ Soğutmalı
MARŞ - Elektrikli
HACİM - 249c
BEYGİR GÜCÜ - 29 hp
SİLİNDİR ADEDİ - 2 Adet
UZUN. x GEN. x YÜK - 2080x760x1120mm
TEKERLEK MESAFESİ - 1445mm
SELE YÜKSEKLİĞİ - 795 mm
AĞIRLIK - 150 kg
VİTES YAPISI - 5 VİTES
FRENLER - Ön çift disk / Arka tek disk
LASTİKLER - 110/70-17 54H ön / 150/70-17 69H arka
YAKIT TANKI - 17 Litre
Harbiden ABS yokmuş ozaman yüksek süratlerde frene pek asılmamak lazımmış.Kayıpta düşmektense kurtarmanın yollarına bakıcaz :(
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-ilk-sahibinden-tek-kisinin-kullandigi-acil-satilik-41251574/detay
Arkadaşlar linkteki motor için ne düşünüyorsunuz? Motorun sahibi yurt dışında olduğu için fazla kullanılmamış, ilan detayına göre daha 2000km.de, yada yukardaki mesajlarda da geçtiği gibi kilometreyle teliyle oynanmış. Çünkü 2006 model bir motor için 2000km. hiç kullanılmamış demek!
Ancak sahibi gerçekten yurt dışındaysa bu sebep durumu mantıklı kılabilir sanırım? Ayrıca motor vekaleten satılıyor, ve ilk sahibinden satılık.. Resimlerde de gayet temiz görünüyor. Buarada motor GT650R!! 2006 modellerle ilgili görüşleriniz nedir. Bu motoru alabilirim. Fikirlerinizi almak istiyorum abilerim..
arkadaşlar yardımcı olabilecek, fikir verebilecek kimse yok mu ?:silent:
106GT!
30 Ocak 2011, 21:00
Yaramaz kardeşim biraz mantıklı ol, piyasa araştırması yap :silent:...
Hımm GT650 imiş bende 250 sanmıştım GT650 ler hakkında bi fikrim yok yanlış yönlendirmeyeyim...
tulgacan
30 Ocak 2011, 22:19
arkadaşlar yardımcı olabilecek, fikir verebilecek kimse yok mu ?:silent:
Ya kardeş başka işinmi yok? 2 silindir 650cc motoru ne yapacan, kaç kişide var 650cc hyosung? Bak doğru dürüst 650cc hyo başlığı bile yok. 4 silindir olsa ozaman farklı olurdu lakin 250cc hyo ile şase hariç görüntü aynı silindir 2, benzin fazla iken maksimum güç 79hp fiyatıda 7500tl olsa ne olur olmasa ne olur. Madem öyle o fiyatlara +- ekle biraz daha yamaha YZF R1 al.
Al sana 1999 model canavar gibi YZF R1
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-soze-gerek-yok-r1-41129416/detay
8500TL.:cat:
Ya kardeş başka işinmi yok? 2 silindir 650cc motoru ne yapacan, kaç kişide var 650cc hyosung? Bak doğru dürüst 650cc hyo başlığı bile yok. 4 silindir olsa ozaman farklı olurdu lakin 250cc hyo ile şase hariç görüntü aynı silindir 2, benzin fazla iken maksimum güç 79hp fiyatıda 7500tl olsa ne olur olmasa ne olur. Madem öyle o fiyatlara +- ekle biraz daha yamaha YZF R1 al.
Al sana 1999 model canavar gibi YZF R1
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-soze-gerek-yok-r1-41129416/detay
8500TL.:cat:
@tulgacan önerilerin için teşekkür ederim ama istersen uyarı yada öneride bulunurken daha düzgün kelimeler ve ifadeler seç! herkeze bi acaip cevaplar verip acaip çıkışlarda bulunuosun. bilgin olsun, sadece sürekli forumu okuyan ve arada sırada aklına takılan soruları soran bir takipçi olarak gözlemimden yola çıkarak bu öneriyi yapıyorum bende sana.
ayrıca bir noktadan sonra insanlar değil 1000TL. 50TL. bile çıkabilecek durumda olmayabiliyorlar, buraya bir kişi bişey yazıyorsa kendi imkanları ve düşünceleri doğrultusunda başkalarından, deneyimi olan abilerden ve mantıklı ve DÜZGÜN uyarılarda bulunarak fikir verebilecek kişilerden faydalanmak adına yazıyorlar. sende bunu göz önünde bulundurarak fikirler ver bence!
yinede saoL verdiğin fikir için, teşekkür ederim..
pc-kopat
30 Ocak 2011, 23:12
kızma dostum arkadaşın niyeti kötü değildir.
şahsen ben de çift kafa 650lilk konusunda benzer şeyler düşünüyorum. ama bunu istiyorum diyorsan motor gayet temiz duruyor. git bir gör derim
tulgacan
30 Ocak 2011, 23:15
@tulgacan önerilerin için teşekkür ederim ama istersen uyarı yada öneride bulunurken daha düzgün kelimeler ve ifadeler seç! herkeze bi acaip cevaplar verip acaip çıkışlarda bulunuosun. bilgin olsun, sadece sürekli forumu okuyan ve arada sırada aklına takılan soruları soran bir takipçi olarak gözlemimden yola çıkarak bu öneriyi yapıyorum bende sana.
ayrıca bir noktadan sonra insanlar değil 1000TL. 50TL. bile çıkabilecek durumda olmayabiliyorlar, buraya bir kişi bişey yazıyorsa kendi imkanları ve düşünceleri doğrultusunda başkalarından, deneyimi olan abilerden ve mantıklı ve DÜZGÜN uyarılarda bulunarak fikir verebilecek kişilerden faydalanmak adına yazıyorlar. sende bunu göz önünde bulundurarak fikirler ver bence!
yinede saoL verdiğin fikir için, teşekkür ederim..
Kareş bende teşekkürüne teşekkür ederim, lakin yazımdan şahsen şikayeti olan varsa bana iletsin aynen senin gbii bende o arkadaşa karşı yazıma kesinlikle dikkat ederim, lakin başkasına karşı yazdığım yazı sana "düzgün seçilmemiş kelime ve ifadeler" gibi gelsede o arkadaş için sorun oluşturmuyorsa buda başkasını ilgilendirmez, zaten ilgilendirmemelidirde.
Kendisine hitaben yazılarımda gocunan veya alınan arkadaşlar var ise şayet özellikle rica ediyorum bildirsinler. İster özel mesaj ile ister buradan yazabilirler farketmez.
Fakat her yazılan kelime ve cümleleride yanlış anlayanların birgün yazı yazacak veya cevap alacak dostlarıda kalmayabilir bunuda unutmamalıdırlar. Lütfen yanlış anladığınızı düşünüp ona hitaben yazacağınız ceavabı yazmadan önce yanlış anladığınızı düşündüğünüz yazıları tekrardan gözden geçirip tekrardan değerlendiriniz diyede eklemek istiyorum.
Hepinize sevgi ve saygılar.:bounce:
kızma dostum arkadaşın niyeti kötü değildir.
şahsen ben de çift kafa 650lilk konusunda benzer şeyler düşünüyorum. ama bunu istiyorum diyorsan motor gayet temiz duruyor. git bir gör derim
@pc-kopat hocam saol verdiğin fikir için, benimde bitane 650R kullanan bitane de 650GV kullanan arkadaşım var. her iki motorda sanırım aynı tip motoru kullanıo hatta aynı motoru kullanıo diye biliyorum. iki arkadaşımda motorlarından çok memnunlar. 650 ccde çift kafa oluşu biraz surat ekşitiyor ama performans açısından pekte bir sorun olmadığı, fena da olmadığını kullanan arkadaşlarım söylüyor. benimde aklıma yattı motor, bi gidip görücem sanırım..
casillas00
30 Ocak 2011, 23:44
Bizim memleketimizde 3 daha koy makina al mantıgıyla gidildiği için öyle yapıp sağda solda kamyon altına girip ölen çok genç var Ülkede.
Gt250 ile Gt650 yi goruntu aynı motor aynı diyen kişiler motor bilgilerini gözden geçirsin.
79HP öyle hafife alıncak bir güç değil.
Bu durumda 600rr'ın son hizi 260-270desen.eee 1000rr'da 299 yapıo pekte fark yok dimi.
Git üstüne oturda ikisininde gaz koluna bir dokun öyle konuş fark neymiş gör.
Bu motorların birisi 30beygir birisi 79 beygir.
Fark yok diyene saygılar.
kastamonu22
31 Ocak 2011, 01:02
[QUOTE=kastamonu22;2252222]marka model önemli degil 2.000 km\s de bir bakım lazım yanlışsa düzeltin[COLOR="Silver"]
Nasıl yani ABS yok mu?Bende var diye biliyordum.Arkadaşlar yok mu bu motorlarda abs ???:silent: Ama frene her sert basıldığında kitlemesi lazım ozaman tekerleği ki bu bende olmuyordu dün yaşadığım olay hariç :silent:[COLOR="Silver"]
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:02 ----------
YAKIT TANKI - 17 Litre
Harbiden ABS yokmuş ozaman yüksek süratlerde frene pek asılmamak lazımmış.Kayıpta düşmektense kurtarmanın yollarına bakıcaz :(
abs olup olmadıgını anlamak için yoprak yolda sert firene basın lastik kitlenip kayarsa yoktur.. abs var ise toprak yolda dahi kaymaz. bi deneyin isterseniz sonuçları merak ediyorum :)
Bizim memleketimizde 3 daha koy makina al mantıgıyla gidildiği için öyle yapıp sağda solda kamyon altına girip ölen çok genç var Ülkede.
Gt250 ile Gt650 yi goruntu aynı motor aynı diyen kişiler motor bilgilerini gözden geçirsin.
79HP öyle hafife alıncak bir güç değil.
Bu durumda 600rr'ın son hizi 260-270desen.eee 1000rr'da 299 yapıo pekte fark yok dimi.
Git üstüne oturda ikisininde gaz koluna bir dokun öyle konuş fark neymiş gör.
Bu motorların birisi 30beygir birisi 79 beygir.
Fark yok diyene saygılar.
@casillas hocam haklısın, arada dağlar kadar fark var. her iki motoruda kullanmış birisi olarak aradaki 29hp. ve 81hp.lik fark hafife alınmıcak kadar önemli bir detay. ancak benimde aklımda yakıt tasarrufu olarak ilk başta 250R vardı ancak 650R' ı yavaş yavaş daha detaylı incelemeye almam daha sonraları oldu.
100km.de ki yakıt sarfiyatları arasında çok çok büyük uçurumlar yok iki model arasında. buda her iki motorunda çift kafa oluşundan kaynaklanıo. bu açıdan hem bir 600RR , R1 yada 1000rr' a göre GT 650R ' ın yakıtı daha cazip duruyor. ne dersin bilmiyorum, sonuçta 250R' ı 2, bilemedin 3 sezon kullanacaksam 650R'ı 5-6 sezon kullanabilirim diye düşünüyorum. tekrar tekrar büyütmek için motor satıp motor almak zahmetli işler malum sen iyi bilirsin motorunu tAa gidip bursa'lardan almış bir arkadaş olarak :)
pc-kopat
31 Ocak 2011, 02:13
650 r kullanmadım; ama yıllar içinde hayabusadan r1'e, sonra 600 RR'dan gt250'ye kadar indim. bunun sebebi benzin masrafıdır. çünkü ben epey yol yapıyorum. bütçemi zorladığı için 600 RR'ı satıp bunu aldım. sebebi yakıt konusundaki cimriliği ve kalıp olarak eski motorlarımı aratmamasıydı. Gt650R youtbede gördüğüm kadarıyla 240 km'ye kadar rahatlıkla çıkıyor. bu ciddi bir hız. iyi bir sürücü sıradan bir yolda 600 RR'ın dibinde gidecektir. Nitekim benim 600 RR'ımın maksimum hızı 260 küsürdü arkadaşın dediği gibi.. Ama yaş ierledikçe eskisi kadar bu hızlara çıkamıyorsunuz. sanırım artık durulduğum için bu tip hızlardan korkar oldum. Gt250R de 160 km'yi görüyor redline sınırında. üstünü de görür sıkıştırsam; ama bu çok tehlikeli. sadece hyosung için değil diğer motorlar için de kural bu. Redline = kol çıkarma tehlikesi. Ülkemizde pek umursanmadığından arızalar çok oluyor. 650R'nin ivmelenmesi konusunda bir fikrim yok. ama ciddi hız yapıyor. Hyosunglar genel olarak sağlam aletler. honda kadar konforlu ve ergonomik değiler fakat alışılıyor kısa zamanda. Beygir gücü için de şunu diyebilirim. bir brodway 70 beygirdir. gücünü küçümsemedik bu motorun.
acayüp
31 Ocak 2011, 10:02
Arkadaşlar 2007 model bir r1 alma ihtimalinden dolayı motorumu satabilirim. İlgilenen varsa gelip motorumu görebilir. Konuyu takip edenler görmüş kadar olmuştur :) .
Tel no için http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-peugeot-306-306-gti-en-orjinal-hali-ile-29857182/detay
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO