imparator.60
25 Mayıs 2012, 09:02
http://www.tokerticaret.com/image/cache/308267_180072398753386_180016858758940_370904_1620 985473_n-800x800.jpg
merhaba arkadaşlar dün akşam bisan- toprak wrc 125 almaya karar verdim ama forumda göremedim bunla ilgili başlık bu hemen başlangıç olsun hemde görüşleri ve bu motor ile deneyimleri olan arkadaşlardan yorum alabilirmiyim sağolun..
Motor Tipi : Dört Zamanlı, Tek Silindirli, Benzinli
Motor Silindir Hacmi : 124,1 CC
Silindir Çapı X Strok : 56,5 mm x 49,5 mm
Sıkıştırma Oranı : 9,5:1
Maksimum Güç : 8,7 hp (6,42 kw) 8000 d/d’da
Maksimum Tork : 7,98 N.m 7500 d/d ’da
Lastik Boyutları : Ön: 2,50-18” Arka :2,75-18”
Süspansiyon Sistemi : Ön : Teleskobik Maşa Arka : Çift Amortisör
Fren Tipi : Ön : Kampana Arka : Kampana
Vites Kutusu Tipi : 5 Vites - Debriyajlı
Kavrama Tipi : Çok Plakalı Islak Kavrama
Çalıştırma Tipi : Marş Motoru ve Ayak İle (KICK STARTER)
Yakıt Sistemi : Karbüratör
Ateşleme Sistemi : CDI Blok,
Yağlama Sistemi : Mekanik Pompa İle
Soğutma Sistemi : Hava Soğutmalı
Egzost Sistemi : Katalitik Konvertörlü
Yakıt Tankı Kapasitesi : 11 LİTRE
merhaba arkadaşlar dün akşam bisan- toprak wrc 125 almaya karar verdim ama forumda göremedim bunla ilgili başlık bu hemen başlangıç olsun hemde görüşleri ve bu motor ile deneyimleri olan arkadaşlardan yorum alabilirmiyim sağolun..
Motor Tipi : Dört Zamanlı, Tek Silindirli, Benzinli
Motor Silindir Hacmi : 124,1 CC
Silindir Çapı X Strok : 56,5 mm x 49,5 mm
Sıkıştırma Oranı : 9,5:1
Maksimum Güç : 8,7 hp (6,42 kw) 8000 d/d’da
Maksimum Tork : 7,98 N.m 7500 d/d ’da
Lastik Boyutları : Ön: 2,50-18” Arka :2,75-18”
Süspansiyon Sistemi : Ön : Teleskobik Maşa Arka : Çift Amortisör
Fren Tipi : Ön : Kampana Arka : Kampana
Vites Kutusu Tipi : 5 Vites - Debriyajlı
Kavrama Tipi : Çok Plakalı Islak Kavrama
Çalıştırma Tipi : Marş Motoru ve Ayak İle (KICK STARTER)
Yakıt Sistemi : Karbüratör
Ateşleme Sistemi : CDI Blok,
Yağlama Sistemi : Mekanik Pompa İle
Soğutma Sistemi : Hava Soğutmalı
Egzost Sistemi : Katalitik Konvertörlü
Yakıt Tankı Kapasitesi : 11 LİTRE