PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Egzoz değişimi



greyhorse
11 Mayıs 2012, 20:44
Merhaba arkadaşlar toplamak birazda kişiselleştirmek için 81 model cm400e aldım.Epey bir vaktimi alacak gibi .Mekanik kısmıyla ilgili eksik olan parçaları temin ettim.Şimdi sorunum susturucular. Orjinal susturucuların içi boşaltılmış ve yer yer çürükler var.Manifold'lar saglam (boyalı oldugundan).İkinci el 250 veya 350'lik bir motorun susturucularını takacagım iki manifold'u birlestirip tek bir susturucu takmak istiyorum.ilk aklıma gelen basınc konusunda bır sıkıntı yasayabılecegım.egzoz subaplarını bıraz gevsetsem yada susturucudakı tuplerden bırını alsam nasıl olur?

adem80
11 Mayıs 2012, 23:52
komle yeni bir eksoz uydursan daha az uğraşmış olursun. :cat:

greyhorse
12 Mayıs 2012, 12:00
81 model az bulunan bır motorun egzozunu nasıl bulacaksın?Bulsan da ne kadar'a almayı dusunursun?.Ugrasmayı tercıh ederım cunku hem ıstedıgım bır egzoz tıpı olacak hemde malıyet artmayacak.Sonucta tek yapacagım işlem manıfold'ları bırlestırıp tek bır (tüp )susturucu takmak.Yanlız saglıklı calısıp , calısmayacagından emın olmak ıstıyorum

adem80
12 Mayıs 2012, 16:59
bi mesaj yazdım, yazdığıma pişman oldum. Yazmaz olaydım. Sadece bi öneri vermiştim. Uydur dedim,siz 81 model motorun eksozunu nerden bulcam diyosunuz. Motor senin motorun. Nasıl istiyosan öyle yap. Eksoza ne yapacağını biliyodun madem niye sordun? Sevgiler.

greyhorse
12 Mayıs 2012, 20:31
Arkadasım yanlıs anlama .fikrin için sagol .Yanlız ilk yazdıgımı tekrar okursan ne yapmam gerektigini sormadım.Egzoz'da uygulayacagım işlemi yazdım ve sıkıntı yaşarmıyım,herhangi bir sorunla karşılaşırmıyım diye sordum.Olay bundan ıbaret.Zaten konu hakkında fıkır verebılecek pek kımse yok gıbı.Neyse...