PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda CB125E Detaylı bol fotolu test yazısı..



Sayfa : 1 [2] 3

eralpt
11 Mayıs 2012, 00:24
arkadaş unutmaki bu testi yapanlar zamanındada aynı şekilde cbf150 test etmişti google yaz çıkana bak
noldu sonra o başlığa yazan oldumu bile :mrgreen:


CBF 150 testi için kafama taş geldi hatta meteor geldi.. Oraya da yazdım.. 15 dakika kullandığım motorla ilgili bir dunya bilgi verdim. adamlar utanmadan yakıt sarfiyatı bile yazmamış dediler yahu!!

Honda test motoru temin etmediği için test edemedim. Her motoru test etmek için satın almamı beklemiyorsunuz herhalde değil mi?

15 dk motosiklet kullanarak yakıt sarfiyatını ölçebilen varsa ben bir daha motosiklet kelimesini bile agzıma almayacağım..

Ben motosiklet hakkında olumlu ve olumsuz bütün izlenimlerimi aktardım. İnanmak, inanmamak vs hepsi size kalmış. Ben bu bilgileri 23 yıllık motosiklet bilgimi kullanarak verdim.. En azından faydalı oldugunu düşündüğüm kişiler yararlansın bari ne diyeyim..

CBF 150 testi topiğine yazdığım cevap:


Arkadaşlar insane, BBRR ne olur gerilmeyin..

Bir iki kere güzel birşey yapınca herkes güzel birşeyler bekliyor tabiki..

öncelikle

sevgili BBRR a;



cg 125 1970 lerin teknolojisini kullanan OHV dedigimiz alttan eksantrikli ve itecekli bir motora sahip.. İtecekli motorların en buyuk sorunu vibrasyon ve malesef CG 125 te vibrasyonlu bir motor. CBF 150 ise OHC yani üstten eksantrikli YBR den bile daha vibrasyonsuz çok sessiz çalışan bir motor. Bir çok kişi için önemli olmayabilir ama CG 125 te run-off switch yok, vites göstergesi yok, selektör düğmesi yok. Herşeyden önce CG 125 artık miyadını doldurmuş bir motor. 120 yapıyor olabilir. Jawa ceylan da 120 yapıyor. 120 yapabilmesi herşey değil ki. Yanlış mıyım?



Bu konuda sonuna kadar haklısın ve sana katılıyorum.
Fakat atlanılan bir nokta var.. Ben o motoru sadece Honda fabrikasının içinde ve 15 dk kullandım. 15 DK da ne kadar ciddi bir test olabilir şu anki yayınladıklarımdan daha fazla?
Ayrıca ben sadece CBF 150 yi görmeye fotograf çekip gercek TR deki motoru yayınlamak için gittim. Kullanacagımı bilmiyordum. Çünkü herkes bi yerlerden CBF 150 fotografı koyuyorda ama dogru fotograflar değildi. Modeller ülkeden ülkeye farklılık gösterebilir. Nitekim öyle de olmuş, netteki CBF 150 fotgraflarında devir saati var ama bizimkinde yok. Seneye gelecek olanlarda olacakmış devir saati. bunu bir an önce yetişmesi için devir saatsiz getirmişler. Hepsi bir yana halime baksanıza, mokasne ayakkabı altımda, dizlik yok.Hanig test yazımda ben böyle gördünüz ki? Bu tes simultane yapılmış bir test.. Hatta test denmez.. Ben düzelteyim.. CBF 150 izlenimlerim sanırım bu şekilde koysaydım sorun olmayacaktı..

Ayrıca bu motorda plaka yok henuz. VE basın açıklaması ve tanıtımı dün yapıldı. Plaka çıkınca verecekler 4-5 gun bende kalacak o zaman gercek test yazısı olacak. Honda test motoru sağlayamadı motor edinemediğimiz için de test yapılamadı. .Hyosunglar bende 10 gunden fazla kalmıştı. Varadero 20 gun kaldı, Suzuki 1 hafta kaldı. Yani 15 dk lık kullanımla 1 haftalık kullanımı nasıl bir tutabiliriz ki?



15 dk ve bu 15 dk nın 13 dk sı 1. vites pistte giderek motosiklet kullanımı ile motorun sarfiyatını bilen bir adam var mı acaba bu dünyada çok merak ediyorum. Varsa ben motosiklet kullanmaktan vazgececeğim.




Sizce motosikletin torku sadece devir saatinden mi anlaşılır?

Adamlar bana HONDA merkezden gönderilen teknik verileri gösterdiler bilgisayarda. tork egrisi 3000 devirden sonra çok kararlı bir halde idi. Yani bu bilgiler kagıt üzerinden aktarıldı. Zaten devir saati olmasa bile ben motorun sesinden devrini aşağı yukarı tahmin edebiliyorum ve kagıttakileri dogrular şekildeydi. "Devir saati yok ki nerden anladın öyle oldugunu" gibi dalga gecici mesajlar okumak çok üzücü.

Kocaday,

Benim Hyosungla ilgili hiç bir yakın bağım yok. Suzuki de bana motor verdi BMW de, Honda da verdi. Ne yani hepsi ile yakın ilişkim var? Vay be neymişim ben yaw.. Ayrıca farketti iseniz her testimde hoşuma gitmeyen bir sürü şey yazıyorum. Yakın ilişkim olsa dahi eğer hoşuma gitmeyen veya yanlış birşey varsa yazarım. Bunun yakınlıkla uzaklaıkla alakası yok.. Bunun adı OBJEKTİFLİK tir. Ve mekanik testlerde olması gereken birşeydir.

Arkadaşlar ne kadar çok şey sorgulamışsınız hayret ettim valla. Yani bir güzellik yapalım motorun fotograflarını yayınlayalım dedik vallahi bir yalancı olmadıgımız vardı dicem o da olmuş zaten.. Neden hep yıkıcıyız Türk milleti olarak? Biraz yapıcı olmaya ne dersiniz?

Seko
11 Mayıs 2012, 10:02
ölçü 2. vites değil her viteste aynı 2den 3e çekersen düşük devirde yine bayılır 4 nm tork önemli değilse biz burda niye 1nm tork farkının davasını çalıyoruz bu sözünün üstüne bende arkaaşın cb ile yarışacağım hem yokuşta hem düzde hem kalkışta bakalım sonuç ne olacak

150 Nm'lik 1300 kg'lık bir araçta 4 Nm tabi ki önemli değildir. Böyle bir testte sürücü faktörü daha ağır basar. Bence CB125E'de orada hisstiğin şey, karbüratör yapısının farklı olmasından dolayı CB125E'nin geç tepki vermesi olabilir. Kullanım alışkanlığı ile ilgili birşey biraz da. Sen belki 0-60 testinde YBR'yi daha atak bulabilirsin ama 5. viteste sabit hızda yokuş çıkarken CB125E sabit performansını yakalayınca daha rahat bir çıkış yapacaktır. Ayrıca motorun rodajı tamamen bitmeden böyle bir karşılaştırma yapılması pek doğru değil.

Hayır benim takıldığım asıl mevzu ayan beyan belli olan şeylerin reddedilmesi. Mesela Mondial 125 Drift, CB125E'den de YBR'den de daha iyi gider. Buna da itirazı olan çıkar mı merak ediyorum ?


Motorcu48,

Motorun uzun vadede dayanıklı olup olmadığını tabi ki zaman gösterecek. Zaten daha motor piyasaya çıkalı iki ay geçmişken bunu kimse anlayamaz. Biz burada dayanıklı olduğunu söylemiyoruz zaten ama herhalde bir Mondial Drift kadar dayanıklıdır. Sonuçta Honda'nın motoru. CBF150 de dayanıksız falan değil, o motor imkan olsaydı da enjeksiyon ve bir devir kesici ile gelseydi şimdi bunların hiçbirini konuşmuyor olacaktık. Bizim düşük devirde maksimum güç ve tork veren motordan anlamayan milletimiz, devir saati olmayınca bastı da bastı, canına okudu motorların. Düzgün kullananların motorlarına hiçbirşey olmadı. Yazıldığı kadar kötü bir motor olsaydı CBF150, bütün kuryelerin motorları dökülürdü.

acun0
12 Mayıs 2012, 20:38
asya 150 cc den kopya çekilmiş üzerine honda yazılmış 10 hp ile biz sevgili müşterilerine kakalayacaklar işte olya bu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:20 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/102498-honda-cb-125-e-devir-gostergesi.html

FermanogLu
12 Mayıs 2012, 20:46
Paylaşım için teşekkürler.

atiTheSun
17 Mayıs 2012, 00:44
Bu motoru alan başka arkadaşlar oldu mu? Onlar ne düşünüyorlar, paylaşırlarsa sevinirim.

Ayrıca alan arkadaşlar pazarlık yaptılar mı? Motorun yanına koruma demiri gibi bir iki hediye alabiliyor muyuz?

emretulek157
23 Mayıs 2012, 02:50
Alan alır almayan almaz kardeşim kime ne ben aldım bana kakaladılarmı kendi isteğimle aldım gayetde memnunum

deadline
24 Mayıs 2012, 01:21
Alan razı satan razıysa başka bir şey söylenmez...

Ama...

Bu motorun yurt dışı fiyatından haberi olan var mı?

Honda Türk kullanıcıları ne kadar seviyor acaba?

FatihC
24 Mayıs 2012, 10:35
asya 150 cc den kopya çekilmiş üzerine honda yazılmış 10 hp ile biz sevgili müşterilerine kakalayacaklar işte olya bu.
Hocam Honda bu motoru hindistanda ve bazı avrupa ülkelerinde HONDA CB UNICORN BE olarak sattı,piyasada 2-3 yıl gibi bir geçmişi var bu kasanın hatta ilk zamanlarda kafa grenajı yoktu bu sene eklediler. asya motor oradan kopya çekmiş.

kdrsahin
18 Haziran 2012, 15:59
Alan razı satan razıysa başka bir şey söylenmez...

Ama...

Bu motorun yurt dışı fiyatından haberi olan var mı?

Honda Türk kullanıcıları ne kadar seviyor acaba?

Bu motorun yurt dışı fiyatından önce Türkiye de motor fiyatlarına bakalım, vergi oranlarına bakalım.
Be gidip yurt dışından alamayacağıma göre, benim için önemli olan buradaki fiyat.
Aynı kategori aynı kalitede CB fiyatına motor varmı on bakarım, gerisi hikaye.

erhan115
13 Temmuz 2012, 14:59
arkadaşlar kafama birşey takıldı cbf1520 ile cb125e nin teknik özelliklerine bakıyorum
piston çapı ve uzunluğu aynısı 57.3x57.8mm
şimdi cbf1250 12 küsür beygir
cb125e 10,15 beygir
bunun sebebi karburatör müdür aceba 2 beygirlik fark

mücahit_89
13 Temmuz 2012, 15:26
arkadaşlar kafama birşey takıldı cbf1520 ile cb125e nin teknik özelliklerine bakıyorum
piston çapı ve uzunluğu aynısı 57.3x57.8mm
şimdi cbf1250 12 küsür beygir
cb125e 10,15 beygir
bunun sebebi karburatör müdür aceba 2 beygirlik fark

cbf 11.6 ps, cb ise 10,6 ps sitesindei veriler bu şekilde aradaki 1 bg fark 25 ccden geliyor heralde...şöyleki cbr 125 13 ps neden bunlarda bu kadar güçlü değil,honda neden bizim motorlar 13 ps değil niye bize tork vermiyon hondaaa:)

eray_uluyazı
13 Temmuz 2012, 15:29
arkadaşlar kafama birşey takıldı cbf1520 ile cb125e nin teknik özelliklerine bakıyorum
piston çapı ve uzunluğu aynısı 57.3x57.8mm
şimdi cbf1250 12 küsür beygir
cb125e 10,15 beygir
bunun sebebi karburatör müdür aceba 2 beygirlik fark
aynı olmaması lazım aynı olsa motorun CC leri de aynı olurdu bi yanlışlık olması lazım...

---------- Post added at 14:29 ---------- Previous post was at 14:27 ----------


cbf 11.6 ps, cb ise 10,6 ps sitesindei veriler bu şekilde aradaki 1 bg fark 25 ccden geliyor heralde...şöyleki cbr 125 13 ps neden bunlarda bu kadar güçlü değil,honda neden bizim motorlar 13 ps değil niye bize tork vermiyon hondaaa:)
onda da sıkıştırma oranlarıyla ilgili olsa gerek...

plectrum
23 Ağustos 2012, 18:12
Paylasım ıcın tesekkurler

kursattekin
29 Ağustos 2012, 12:00
honda cb125e sahibi olanlardan arka amortisorlerini degistirmek isteyen bir kisi ariyorum, ozelden mesaj gonderirseniz sevinirim, hondanin kucuk ccdeki bircok modelinde koltuk ve amortisorler rahatsiz edici, gazli amortisorler maalesef Turkiyede pek yaygin degil ve cok pahali, yurtdisindan alindiginda ise 5-6kglik agirligi nedeniyle kargosu urun bedelini geciyor nerdeyse, siteden bir arkadasa uygun fiyatli bir adet gondermeyi dusunuyorum, Taylanddan gelecek ama kargo bedeli yok, bir akraba ile gonderecegim, yolcu beraberinde olacak, sadece 1 kisi, almak isteyen mesaj gonderirse sevinirim.

deprogadias
31 Ağustos 2012, 06:28
devir saatinin olmaması tek ve büyük problem benim için. ilk motorumu alıcam kısmetse. ybr ve cb arasında kaldım ama devir saati beni hayal kırıklığına uğrattı. bu eksik benim gibi yeni başlayacak biri için büyük eksik. hem vites devirlerine alışmak hemde sağlıklı rodaj yapmak için engel. (rodajda ilk 1000 km için xxxx devri geçmeyin gibisinden ibareler varmış bu sebepten söyledim )

ferdinandd
31 Ağustos 2012, 07:00
devir saatinin olmaması tek ve büyük problem benim için. ilk motorumu alıcam kısmetse. ybr ve cb arasında kaldım ama devir saati beni hayal kırıklığına uğrattı. bu eksik benim gibi yeni başlayacak biri için büyük eksik. hem vites devirlerine alışmak hemde sağlıklı rodaj yapmak için engel. (rodajda ilk 1000 km için xxxx devri geçmeyin gibisinden ibareler varmış bu sebepten söyledim )

Birçoğumuz yeni başladı CB başlığını takip edersen farkedersin :)

Bende CB alternatifi modelleri düşünürken keşke kaçıncı viteste olduğumu görebilsem derdim mesela CB de vites göstergesinin olduğunu öğrendiğimde çok sevinmiştim, inan daha çok arayacağın bişey.

Rodaj için çok dert değil, motor sesinden rahatlıkla sezersin durumu (benimde ilk motosikletim ve hiç sıkıntı yaşamadım)

Yada göstergede hangi viteste maksimum kaç km hıza çıkabileceğini gösteren ibareler var zaten, yani redline seviyeleri. Saatin o seviyelere ulaşmadığı sürece sorun olmaz :cat:

Kullanmasamda orda durması benide rahatsız etmezdi belki yılda 1-2 gözüme çarpardı ama malesef her firmanın ufak tefek hesapları oluyor.

Buarada gösterge tabiki var, biz 1000 TL ucuza alabilelim diye ödün verilen, çokta hayati sorun teşkil etmeyeceği düşünüldüğünden şimdilik standart alımda yok.

Oraya o göstergeyi koyup buyrun 4.300 TL deselerdi almazdım, okadar diyeyim :)

http://d1208.hizliresim.com/10/z/cgst3.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

esreffatih
31 Ağustos 2012, 13:10
bizzat kıskandım acaba bende geleckte motrlarla bu kadar bilgili olabilirmiyim

metepinar
08 Eylül 2012, 15:17
Eralp beye teşekkürü borç biliriz, bu kadar detaylı bi inceleme kronik cehaletimize iyi geldi resmen, oturduğumuz yerden bu kadar bilgiye erişmemizi sağladığınız için size ve vesile olan Motorsiklet.net ekibine teşekkürler. Honda kalitesi arayan ve fiyat önceliği olanların dikkatle inceleyeceği bir başlık bu. Tabi internetten bakmak başka, kullanmak başka, bi test sürüşüne kaldı işimiz o zaman. Eralp beye iki sorumuz olacak: Karbüratörlü ve hava soğutmalı bu motorsiklette yılın en soğuk ve en sıcak günlerinde belirgin bir karakter farkı oluşur mu? Bir Yıl - Sınırsız Kilometre Garantisi ile ilgili düşünceleriniz ve varsa tecrübeleriniz neler? İlginiz için şimdiden teşekkürler.

arican
08 Eylül 2012, 21:20
Güzel bir inceleme ve yorumlarınız için teşekkürler.

sertturk
11 Ocak 2013, 19:10
Güzel açıklama olmuş. Bende motor bakarken CBF ile CB125e arasında kalmıştım.

idris2234
12 Ocak 2013, 21:55
teşekkürler eralpt bey güzel bir yazı olmuş olmuş bende yakın zamanda honda cb 125 e sahibi olmayı planlıyorum.
ayrıca size birde bu motorun gösterge paneline göre 112 km\h a ulaşabilirmi.

ferdinandd
12 Ocak 2013, 23:11
bende yakın zamanda honda cb 125 e sahibi olmayı planlıyorum, 112 km\h a ulaşabilirmi.

http://b1301.hizliresim.com/15/d/hwn1k.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

Volkan Aktaş
26 Ocak 2013, 12:26
6 7 aydır kullanıyorum kesinlikle bu motoru tavsiye etmem tamamen bir titreşim makinesi paranıza yazık olur gidin Çin malı bir makine alın daha karlı olursunuz ayrıca bu üründe Çin malı zaten. Bu motor yüzünden Honda ile mahkemelik olduk bulşmayın derim.

F54
26 Ocak 2013, 13:09
6 7 aydır kullanıyorum kesinlikle bu motoru tavsiye etmem tamamen bir titreşim makinesi paranıza yazık olur gidin Çin malı bir makine alın daha karlı olursunuz ayrıca bu üründe Çin malı zaten. Bu motor yüzünden Honda ile mahkemelik olduk bulşmayın derim.

aha bi delikanlı kullandığı malın ne kadar dandik olduğunu anlayan bilen ve bunu açık sözlü bir şekilde dile getiren bi adam :cat:
helal olsun sana volkan:cat:
bazı arkadaşlar var bu motorda ybr kadar titreşim olduğunu iddaa ediyor hayatında hiç ybr binmemiş ama aynı diyor
arasında dağlar kadar fark var :)
sert selesi sert amortisörleri armut ampülü devir saatsiz oluşu iç lastikli tekerleri ayak marş ı olmayışını da hiç söylemiyorum bile :pl:

Murat 48/30
26 Ocak 2013, 14:00
En güzel yorumu Eralpt hocam konuyu objektif açarak yapmış.

Bu test yazısından sonra motosikleti almaya karar verdim.Hiç bir uyuşmazlık göremedim.O yüzden alacak arakdaşlar test yazısına güvenerek motosikleti alabilir.:cat:

Aynalar sıkılabiliyor arkada vidası var Eralpt Hocamızın dikkatinden kaçmış.

Depo üstü çanta koyarak sıkıntı çıkartmıyor.Bodrum-Aydın arasında depo üstü çanta ve Top case ile arama çanta bağlayarak gittim.Şehir içinde dahi depo üstü çanta sorun çıkartmadı.

gokhanbeyaz
27 Ocak 2013, 02:52
devir saati 1000 tl tutmaz :)
2000 liralık motorlarda bile devir saati var , tamam belki karını ve rekabet gücünü arttırabilir ama bunu sürümden kazanıyorlar. 1000 TL olsa ohooo naptın hocam ya :)))
devir saatinin olmaması bence hondanın ayıbı.

Volkan Aktaş
31 Ocak 2013, 16:29
Hocam bende, daha 1500 kmde motor blokları arasından yağ kaçırıp conta değiştirdiğimi dalan yazmadım daha ;)

oglogl
30 Mart 2013, 14:35
arkadaşlar bendede cb 125 e var biraz değiştirdim ön 16 arka 36 dişli taktım 34 mm karbüratör taktım şuan düz yolda çok rahat 130 u görüyo titreşimi azaltmak için yumuşak takoz taktırdım bide lastikleri değiştirdim titreşim yarıyarıya düştü şuan kullanması çok zevkli bi motor oldu benim için saygılar...

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:27 ----------

volkan arkadaşım sen motoru nasıl kullanıyosun 1500 kmde motor blokları arasından yağ kaçırıo fln bide motor çin malı değil malzemeler japon çinde toplanıyo sadece 2012 2013 bütün motorlar ölyle

dogrusukru
12 Nisan 2013, 00:16
Hocam harika bir paylaşım olmuş teşekkürler.

MuZiP_06
02 Temmuz 2013, 11:16
ERALP BEY'ziyadesiyle teşekürlerimi sunuyorum size.Ben sizin yazınızı okuduktan sonra CB125e almaya karar verdim ve ertesi gun aldım 500 km de yol yaptım bu gune kadar.Çok memnunum,biraz eleştiri olacak fakat 125 lik bir motordan cok şey bekliyor arkadaşlar yok 120 km yaparmı yok torku şöyle olsa daha iyiydi yani bence bunlar gereksiz tartışmalar.

Motor 125 cc dengeli az yakan guzel bir motor verilen parayı son kurusuna kadar hakeden bir motor çok sey beklemeyin.Zaten nekaa ekmek okaa köfteee misali ki ekmeği maşallah köfteyle doldurmuşlarrr.Memlekette 15 yıldır motosiklet kullanırım ve 15- 16 cı motorumu aldım 2 motorum hariç hepsi honda ve yamahaydı , siz motor soyle böyle diye yorumlar yapıyorsunuz ,ben şaşıyorum.Neden şaşırıyorum ,bu memlekette doğru duzgun motosiklet bakımı dahi yapamayan okadar cok motor tamircisi varken,tamirciler bile bu motorları halen layıkıyla çözememiş ken ,siz tamir cileride sollamışsınız maşallah.Hani kağıt kalem alıp elinize bi tasarım yapmadığınız kalmış Honda firmasına.

Hem ucuz olsun,hem az yaksın,hem çok kaçsın hemde sağlam olsun evladiyelik olsun isteniyor.Ankaranın iyi ustalarından hatta en iyilerinden biri olan Metin usta 125 cc motor götürdüğünde sorardı insana ne istiyorsun diye? Nasıl yani derdim, oda hızlımı gitsin çekişi mi kuvvetli olsun derdi?İkiside olsun dediğimde bu 125 cc bir motor ikisini de yukseltmek bu mazemelerle bu butçeyle imkansız derdi o nedenle birini seç derdi.O bile yapamadı maşallah siz klavye başında bunu başarmaya çalışıyorsunuz .E hadi kolay gele size... Eralp Hocam saygılarımlaa emeğinize sağlık..

agustosbocuu
26 Temmuz 2013, 09:48
devir saati 1000 tl tutmaz :)
2000 liralık motorlarda bile devir saati var , tamam belki karını ve rekabet gücünü arttırabilir ama bunu sürümden kazanıyorlar. 1000 TL olsa ohooo naptın hocam ya :)))
devir saatinin olmaması bence hondanın ayıbı.

Devir saatini napıcan istanbul parktamı gidecen onla 9 beygiri nereye koşturacan :D ben demiyorum altın elbiseli adam diyor

125 cc küçük ucuz bir alet bu fiyata honda alıyosun daha ne olsun cübücük markanın zübüdük modeli değil honda buda altın elbiseli adamdan :D

Tİme_shİft42
26 Temmuz 2013, 10:14
Biraz tork biraz çekiş olsun be :pr:

Cb 125 acede alırsınız siz yakında :queen:

Karlıyollar
11 Ağustos 2013, 18:33
http://b1301.hizliresim.com/15/d/hwn1k.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

Hocam bu hız yokuş aşşarımı düz yoldamı ?

Tİme_shİft42
11 Ağustos 2013, 18:37
http://b1301.hizliresim.com/15/d/hwn1k.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

Kanım dondu şerefsizim :queen:

N Emre
14 Ağustos 2013, 00:08
benim motorrda 1200 de 110 kmh yPIYOR

serdar35335
16 Ekim 2013, 13:20
yazınızı zevkle okudum.tebrikler başarılı bir çalışma olmuş.

SUKRU-35
23 Aralık 2013, 18:16
Bu motoru alcak arkadaş hiç düşünmeden alsın:) inceleme yazısını özenle okudum ve gittim aldım.İlk motorum her şeyi ile bence mükemmel.Aldığım gibi lastikleri değiştirdim.Yol tutuşu güzel oldu.Ayrıca menemen den depoyu fulledim örnekköye gittim(direksyon sınavı için) öğlene kadar orda gezdim ordan harmandalıya kız arkadaşımı görmeye gittim ordan menemene geldim toplam 45km yol yaptım ve depoyu bidaha fulledim 5 liralık benzin aldı:)) insaf be menemenden örnekköye 2 dolmuşla 5 liraya anca gidersiniz bide dönüşü vs var :) İzmir için çok ekonomik bence;)

Murat 48/30
23 Aralık 2013, 18:25
Herşeyi çok güzel bir motor ama şehirler arası titreşim çok yorucu, ben de bu yazıyı okuyarak almıştım.Yazılana tamamı ile katılıyorum, ama ben uzun uzun gezdiğimden titreşim bana gelmedi maalesef.

Bir önceki sayfada yeni başlayan bir heyecan ile çok mutlu yorum yazar iken, ilk konforlu motorla tanışmamın ardından düşüncem 360 derece değişti.

musty3126
29 Ocak 2014, 16:32
ARKADAŞLAR BEN KANUNİ GT 170 KULLANIYORUM BAYA SIKINTILAR YAŞADIM ESKİŞEHİRLİYİM DOĞRU DÜZGÜN SERVİSDE YOK HONDA Bİ KANPANYA YAPMIŞ TAKAS KANPANYASI MOTORU 2200 SAYIYOLAR İSTEDİĞİM MOTORU ALABİLİYORUM CB125 E PARAM YETİYOR BUNUN HAKKINDA BILGİ İSTİYORUM AMA ALMAK İSTEDİĞİM HONDA CBR250R AMA ODA TUZLU GELİYOR Bİ YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM

emres44
13 Mart 2014, 19:27
ben motor kullanmaya yeni başlıcam bu motor uygun olur mu

ferdinandd
13 Mart 2014, 19:34
Motosiklet kullanmaya yeni başlayacağım, bu motosiklet uygun olur mu?

En uygunu olur :cat:

drgokmen
13 Mart 2014, 20:21
verdıgınız bılgıler ıcın tesekurler guzel anlatmıssınız ellerınıze saglık bızımlede paylastıgınız ıcın

Tİme_shİft42
13 Mart 2014, 20:21
Vay devir saatim vay :)

HELLAS
13 Mart 2014, 21:22
Ideal makina miss gibi :cat:

beybazarlı
29 Mart 2014, 00:01
merhaba arkadaşlar ben motoru geçen sene aldım fazla binecek vaktim olmadı şuan 1200 km de benim bir sorunum var sanırım ön tekerden bir sürtünme sesi geliyor 30-40 km aralarında gırç gırç aradım nerden geliyor bulamadım ustalara gösterdim calipere toz gelmiştir atar diyor ama ben inanmadım toz pislik öyle ses yaptıramaz bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim

the_mask
14 Nisan 2014, 20:47
cb 125e nin üretimi bitmiş.konu hakkında fikri bilgisi olan varmı?şube bir sorun oldugundaan değil ace modeli oldugu için olabilir yeni bir model çıkacak olabilir dedi.

selmani
24 Nisan 2014, 17:53
Evet honda artık CB125 E modeli getirmiyor 1 hafta önce ACE modelini test etmeye gittiğim bayisi söyledi vibrasyondan dolayı çok şikayet aldığından artık ithal edilmeyecekmiş.

abeciMotoru
24 Nisan 2014, 18:25
vibrayona çare bulmak yerine, üretimi durdurmak mı :) honda'ya bak sen. sallayan iyi sallamış ama.

Stanbul
22 Şubat 2015, 23:03
150 CC YAPIP ARKA DİŞLİYİ 36 YAPINCA
İyi gider mi :D

buraxdj
04 Ocak 2016, 16:39
Yaklaşık 2 aydır 'Fenerbahçe Sürücü Kursu' ehliyet eğitimlerinde,gerek trafikte,gerek trafiğe kapalı eğitim parkurlarında bu motorları kullanıyoruz ve çok memnunuz.

Aynı zamanda günlük kullanımda ev-iş arası,zor yol şartları ve uzun yol olmak üzere her şartta deneme fırsatım oldu.

- 'Başlangıç için çok ideal bir motor'
- Sorunsuz
- Yakıt cimrisi
- Bu sabah ve genelde zor sabahlarda (düşük sıcaklıklar) nazlanmadan tek marşta çalışıyor.
- Parçası ucuz
- Muadillerine oranla ucuz
- Rakiplerine oranla tasarımı ve aerodinamiği daha iyi
- Berbat lastiklerle gelmiyor.Kenda marka lastikler gayet yeterli.Dublex olsaydı daha iyi olurdu.
- Bakım aralıkları ve masrafları kabul edilir düzeyde
- Far ve aydınlatmaları gayet iyi
- Malzeme kalitesi yeterli seviyede
- Aynalar düzgün
- Oturuş pozisyonu ve sele rahat
- Kullanımı kolay
- Düzgün rodaj yapıldığında limit kullanımda 125 km/h gibi hızlara çıkabiliyor. (Biz ona 110 diyelim bence)
- Şimdilik kronik bir problemi yok


Bilmem daha başka ne söyleyebilirim? İkinci motor olarak kullanmaya devam ediyorum.

Yeni başlayacak arkadaşlara kesinlikle tavsiye ederim.
Bir ara hava güzelken videosunu çekmeyi düşünüyorum.Buraya da atarım ;)