PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung 250 r vs Tvs apache



QdR
04 Mayıs 2012, 13:01
Öncelikle herkese selamlar.

Forumu takip ediyordum ama motor almaya karar verince tecrübeli arkadaşlara sormam gereken şeyler olduğu için bu ilk mesajım.

250 cc ye kadar bir motor arıyordum. Japon, Kore, Hindi, Çin hepsini internetten inceledim. Kafamda bir kaç soru işareti kaldı yardımcı olursanız sevinirim.

Istediklerim; Fiyat uygunluğu, Görüntüsün kaslı durması, Hız olarak beni sıkmayacak bir makina olması.

Araştırdıklarım; Kanuni Phantom, Kawa Ninja 250, Honda Cbr 125, Mondial Destro 250, Mondial Vulture, Yamaha Yzf 125, Hyo 250r, Tvs apache.

Vazgeçtiklerim; Phantom çok kötü yorumlar gördüm vazgeçtim. Ninja 250 ikinci eli yok denecek kadar ve pahalı, Cbr 125 Bisiklet gibi çok cılız, Mondial destro çine göre pahalı, Yamaha sınıfına göre pahalı.

Artık finale geldim elediğimde kalan motorlar; Temiz ikinci el Hyosung 250R veya sıfır Tvs Apache.

Şimdi hyo ile apache'nin arasında beygir, tarz vs. farklılıkları olduğunu biliyorum ama o fiyatlara alınabilecek bu iki motor kaldı geriye. Temiz 2008 civarlarında hyo 6,500 civarları yahut sıfır Tvs apache 4 bin civarları hangisini önerirsiniz?

Teşekkürler.

Felon
04 Mayıs 2012, 13:08
O kadar alakasız modelleri karşılaştırıyosunki ortaya karışık olsun abi demek gibi bişey :queen:
Bence önce hangi tarzda bir alet almak istediğini belirle.
2.Olarak seçtiğin tarzda yine beklentilerine göre kaç cc olması gerektiğine karar ver
Bu aşamadan sonra kalan modeller arasında sana uygun olanı bulabilmek için nette araştırmanı yap kalan modellerin hepsinin sıfırını bayilerinde incele ve bütçen yetiyorsa 0 yetmiyorsa 2.elini al

quezzap
04 Mayıs 2012, 13:12
Hyo ve Tvs arasında kıyaslama yapmak çok mantıksız olur. Çok farklı sınıf ikisi.. Haa illede kıyaslayacaksak..
Hyo 600 cc kasasında,çok gösterişli.
Hyo 29 beygir.
Hyo kullanmak yeni başlayan birisi için oldukça zor olacak..

Tvs nin kasası 125 cc için güzel.
Tvs 14-16 beygir anca..
Tvs kullanmak daha kolay.. + Düşük yakıt tüketimi.

yasinim
04 Mayıs 2012, 13:19
Reis bundan bi sene önce aynılarını bende yaşamıştım sana yardım cı olmaya çalışıyım

öncelik le cbf ybr gtr 250 cbr 125 arasında dolaşıp duruyordum cbf ve ybr aynı sınıf cbr ve hyosung aynı sınıf lakin motora yeni başlamak için ve az yakması için cbf ve ybr yi düşündüm ama gördüm kü birisi hantal diğeride cılız nette dolaşırken tvs yi gördüm ve gitti yakından inceledim hem gösterişli hem az yakıyo hemde teknolojik benim kararım apacheden yana oldu
yani kısacası iki motorunda yanına git üstüne bin kararını ona göre ver.. Saygılar

bassturbin
04 Mayıs 2012, 15:03
Daha önce motor kullanma tecrüben varsa hyosung yoksa tvs.Fazla sürat istemiyorsan ve asi takılmayacaksan tecrüben varsa da tvs derim.

Ninja 250 nin fiyatı çok, motorunda çekici bir tarafta yok.

Hepsinin ortası hyosung'un naked olanınıda alabilirsin.

Tolga Can
04 Mayıs 2012, 15:45
Cbf bu aralar tuzlu, sen apache al. arada bir dansını bile yaparsın. hem az da yakıyor.
yakıt işini iyi düşün. Apache, ybr, cbf den gönlüne göre olan birini seç derim.
ybr ve cbf kullanan arkadaşlarım 1 kere ben 2 kere benzin istasyonuna uğruyorum. Çokda zevkli olmuyor :salut:

Frank Lucas
04 Mayıs 2012, 16:24
hyosung mu ? aman ha!

erro
04 Mayıs 2012, 16:32
ilk defa motor kullancaksan apache al...hyosong da iyidir ama seni motordan soğutabilir. kötülüğünden değil. ben fuarda üzerine oturmamla inmem bir oldu...resmen belim büküldü gidondan tutarken ve hiç hoşuma gitmedi oturuşu...ama bu hyosung un suçu değil racing in suçu tabi...ayrıca ilk motorumu da o şekilde oturarak sürmeyi öğrenmek istemem açıkçası....

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:30 ----------

mondial destronun da tipi çok hoş ve iyi olduğunu söylüyolar...

egeb
04 Mayıs 2012, 19:33
hyo taraftarıyım ben. hem gorsel olarak tatmin edici hem de gücü uzun yol icin de gayet yeterli bir motor. ama tabi daha çok yakacaktır, bu da normal sonucta, 250cc.

QdR
04 Mayıs 2012, 23:03
Öncelikle yorumlarınız için teşekkürler.

Tarz olarak racing istiyorum ama 250cc ye kadar arasında bir tek Hyo'nun mantıklı olduğunu (fiyat, ikinci el) ilk mesajımda belirtmiştim. Ama farklı önerisi olan arkadaşım olursa muhakkak değerlendiririm.

Racing tarzı istesemde seçenek olmaması nedeniyle diğer türlere yöneldim ki bunlarda görüntü olarak güzel motorlar.

Yakıt değerlerini biliyorum beni zorlamayacak rakamlar.

Eğer kullanıp sıkılmama gibi bir garantim olsa kawa, hyo demeden gider sıfırını alırım. Keza sararsada sıfır bir 600 lük düşünüyorum ileride.

Ama bana göre değilmiş dersemde ikinci elde beni çok zarara uğratmaması lazım. Bir nevi tanışma faslı olacak bu.

Hyoyu sevende sevmeyende çok ama oturuş pozisyonu olsun kasasının büyüklüğü olsun 600lüğe geçiş için daha uygun olduğunu düşünüyorum.

Apache ise genelde övülen bir model ama racing değil sonuçta. Yaşadığım şehirde bayisi ve servisi yok. Ikinci elide zayıf gözüküyor. Bugün antalya ille görüştüm tvs'ye karar verirsem oradan alıp getireceğim.

1 hafta içinde kararım netleşecek mantığımı dinlersem apache gönlümü dinlersem hyo olacak gibi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:57 ----------

Ek olarak;

Mondial 250 destro ve Kanuni phantom kullanıcı yorumları beni korkutmasa değerlendirebileceğim modellerdi.

Megelli 125 gibi diğer racing tipi motorlarlar hakkında pek sağlıklı görüş alamadım.

gugukk
04 Mayıs 2012, 23:25
ninja 250 yi baştan ele birkere göstergeleri kamyon göstergesi gibi ek olarak önden görüntüsü 1990 model motorlar gibi hyo ile yanyana görmen lazım cılız kalıyor. cihazda titreşimden tuttda ötmeler teker kaymaları ne ararsan var uzun süre kullanacaksan hyo iyidir 2. elleri peynir ekmek gibi satılır ama ninja alırsan elinde patlar satamazsın bunu en iyi @Frank Lucas bilir hyo almadığı için pişman olmuş baksana :)

c3nk
04 Mayıs 2012, 23:33
ilk defa böle bir karşılaştırma görüyorum, klasmanları çok farklı 2 motosiklet.

leons
05 Mayıs 2012, 00:14
Daha önce motor kullanma tecrüben varsa hyosung yoksa tvs.Fazla sürat istemiyorsan ve asi takılmayacaksan tecrüben varsa da tvs derim.

Ninja 250 nin fiyatı çok, motorunda çekici bir tarafta yok.

Hepsinin ortası hyosung'un naked olanınıda alabilirsin.

Ninja 250de çekici taraf mı yok ? :mrgreen: yanlış anlama ama forumda şuana dek gördüğüm en düşmancıl yorumdu. 125-250 cc sınıfında tip olarak cbr,hyo gtr,yzf r125,apache,mh 125 drift,ybr 125,cbf 150 vs... ve ninja 250 ile arkadaşlarla hepsini kıyasladık 20 kişinin 16 sı ninja dedi 4 ü yzf r125 diyor sen çekici tarafı yok diyorsan bence tamamıyla ya düşmancıl yorum yada çok zevksizsiniz. Yanlışp anlamayın ben saygı duyuyorum yorumunuza ama benimde yorumum bu şekilde sadece eleştiri amaçlı söyledim. Hele sizin dediğiniz nakedin tipi bence cbfden daha beter.


ninja 250 yi baştan ele birkere göstergeleri kamyon göstergesi gibi ek olarak önden görüntüsü 1990 model motorlar gibi hyo ile yanyana görmen lazım cılız kalıyor. cihazda titreşimden tuttda ötmeler teker kaymaları ne ararsan var uzun süre kullanacaksan hyo iyidir 2. elleri peynir ekmek gibi satılır ama ninja alırsan elinde patlar satamazsın bunu en iyi @Frank Lucas bilir hyo almadığı için pişman olmuş baksana :)

Göstergeler bence gayet iyi analogtada, dijitalde de aynı özellikleri gösteriyor. Hyo ile yanyana ikisinide gördüm tam aksine ikiside aynı duruyor.

Hyo

UZUN. x GEN. x YÜK - 2080x760x1120mm
TEKERLEK MESAFESİ - 1445mm
SELE YÜKSEKLİĞİ - 795 mm

Kawa

BOYUTLAR UxGxY : 2085 x 715 x 1115 mm
AKS AÇIKLIĞI : 1400 mm
SELE YÜKSEKLİĞİ : 775 mm


Selesi 2 cm, genişliği 5 cm diye mi kasasız duruyor ki, şuanda kawada hiç görmedim titreşim, yaşadığım yerde 92 model klr 250 var 80-90 kadar ybrden daha az titreşimi var.

Belli ikinci eli peynir ekmek gibi satılıyor sahibinden.com bir gir bak bakayım ikinci el kawasaki ile ikinci el hyo kaç tane ilan var ?

Hyo 100 ilan http://www.sahibinden.com/motosiklet-hyosung-gt-250-r/ikinci-el?a269_max=2012&a269_min=1950
Kawa 30 ilan http://www.sahibinden.com/motosiklet-kawasaki-ninja-250r/ikinci-el?a269_max=2012&a269_min=1950

Sıfırların aralarındaki fark 1000 tl. 10 ödeyen 11 de öder. Teker kaymaları hyoda veya diğerlerinde hiç yok mu zannediyorsun ? Ninja hiç elinde patlamaz asıl hyo patlar. Sıfır al iki motoruda şehir içinde gez illa görüp soran olacak motoru, satılık mı diye soranda olur, kawasaki dersen adam o japon der düşünebilir, ama hyosung de o ne la der :) Az mantıklı laflar söyleyelim lütfen. Çamur atmaya gerek yok

erro
05 Mayıs 2012, 00:24
cihazda titreşimden tuttda ötmeler teker kaymaları ne ararsan var uzun süre kullanacaksan hyo iyidir 2. elleri peynir ekmek gibi satılır ama ninja alırsan elinde patlar satamazsın bunu en iyi @Frank Lucas bilir hyo almadığı için pişman olmuş baksana :)

laf ola beri gele...

gugukk
05 Mayıs 2012, 00:37
Boş konuşana boş cevap verdim sadece :)

leons
05 Mayıs 2012, 01:42
Haklısın bizde boş lafa boş yorum yapmışız ki, bizim laflarımız da boşa gitmiş.

Frank Lucas
05 Mayıs 2012, 01:58
geçen yine gidiyoruz,arkadaşın hyosung şase kırdı şase

Seko
14 Mayıs 2012, 12:32
Ninja'nın çekici olmadığına ben de katılıyorum. Ninja kullananların alma nedenleri arasında ilk sırayı motorun 33 BG oluşu alıyor. Şu anda CBR 250 ile kıyaslandığında alma nedeni olarak gösterilebilecek tek şey bu. Motor, kendini ispatlamış iyi bir motor ama göstergeleri gerçekten çok çirkin, tasarım demode. Kawasaki bunun tasarımını yenileyip gösterleri adam ettiğinde yine sınıfının en iyisi olur.

kanmix_x
14 Mayıs 2012, 13:26
Ninjanın göstergelri de ne öyle 50 nc ye gönderme yapmışlar resmen

motorcu48
14 Mayıs 2012, 13:40
haksızlık etmeyin ninjaya 250 ye
bunlar geçiş motoru unutmayın önemli olan o gücü zapdetmektir öğrenmektir vede o hacme göre hepsini çok pis döven kawadır
dış kasasıda fena değildir ulaşılması en güç olduğu için millet durmadan gösterge paneline saydırıp duruyo:D

leons
21 Mayıs 2012, 05:46
geçen yine gidiyoruz,arkadaşın hyosung şase kırdı şase

Frank baksana bu ninja hiç çekici tipli değilmiş :flower:


Ninja'nın çekici olmadığına ben de katılıyorum. Ninja kullananların alma nedenleri arasında ilk sırayı motorun 33 BG oluşu alıyor. Şu anda CBR 250 ile kıyaslandığında alma nedeni olarak gösterilebilecek tek şey bu. Motor, kendini ispatlamış iyi bir motor ama göstergeleri gerçekten çok çirkin, tasarım demode. Kawasaki bunun tasarımını yenileyip gösterleri adam ettiğinde yine sınıfının en iyisi olur.

Ben bu motoru satın alacağım sıfırını tamamıyla tipi için :) cbr250,gt250r,yzf r125(125lik ama hadi onuda katalım) tip konusunda bunun yanına yaklaşamaz.


Ninjanın göstergelri de ne öyle 50 nc ye gönderme yapmışlar resmen

Çok haklısın Suzuki hayabusa mesela murat 131 göstergesini kullanıyor

Ahanda resmi

http://img406.imageshack.us/img406/2569/hayabusai.png

Ne hikmetse suzukide galiba çağın dışında bırakmış göstergeleri ve çok çirkin murat131e gönderme yapmışlar.

Bi saçmalamayı kesin, kawasaki tasarım ve performans konusunda afedersiniz ama eziyor...

Seko
21 Mayıs 2012, 11:41
Dış görünüş kişiye göre değişir. Kawasaki de güzel ama bana göre de aralarında en güzeli CBR250R. Hayabusa'nın göstergesi de güzel değil ama en azından dijital yani elektronik. Ninja'da ise o mekanik km sayaçları çok kötü duruyor. Bu sınıftaki bir motorda bunları kullanmak Kawasaki'ye hiç yakışmıyor. Hyosung bile iki sene önce göstergeleri yeniledi. Umarım kawasaki de bu motoru yakın zamanda biraz güncelleştirir. Hatta aynı motora sahip Er-6N veya Z750 gibi bir de naked model çıkarsalar muhteşem olur.

monur00006
21 Mayıs 2012, 12:42
cbr ye bisiklet gibi deyip onu eleyip apache de kararsız kalmanız da kafa karıştırıcı bi durum :)

hyosung candır :cat:

leons
21 Mayıs 2012, 13:41
Ninja 250 için extradan takılabilen fıstık gibi dijital göstergeler var.

http://www.goetz-motorsport.de/go/goetzmotorsport2/_ws/mediabase/images/modules/products/pic/3736193.jpg

Ama ben açık konuşayım analoglar daha çok hoşuma gidiyor. Hız çubuğu orda saat gibi yön değiştirmesi ayrı bi güzel olay. Bu arada z750 zaten naked-roadster karışımı bir motor

.Mhmt.
21 Mayıs 2012, 13:55
Göstergede hızın hesap makinesi gibi görünmesindense , bir çubuğun ucunda görünmesi daha güzel geliyor bana . Analog is better than digital diyorum

yzf125remre
22 Mayıs 2012, 01:12
Öncelikle herkese selamlar.

Forumu takip ediyordum ama motor almaya karar verince tecrübeli arkadaşlara sormam gereken şeyler olduğu için bu ilk mesajım.

250 cc ye kadar bir motor arıyordum. Japon, Kore, Hindi, Çin hepsini internetten inceledim. Kafamda bir kaç soru işareti kaldı yardımcı olursanız sevinirim.

Istediklerim; Fiyat uygunluğu, Görüntüsün kaslı durması, Hız olarak beni sıkmayacak bir makina olması.



Teşekkürler.


--Dostum sana prof.. bir öneri verçem ii dinle gösterişli uçuz cc de bana yetsin görünüşüyle ağzı açık bıraksın diyosun seni anlıorum heralde yani başlıyaçaksın ondan sana 140 km hız yapan motorlar yeterde artar bile sakin ol bendesin.

--Şimdi sana 3 tane race motor ismi ve videolarını verçem,bu verçeğim motorlar tam senlikk....Ve vereçeğim motorların fiatları 8 bin tl nin aşağısında :flower:

1-)Megelli 125r : http://www.youtube.com/watch?v=aq_YqSRUsrE

2-)Megelli 250 r ; http://www.youtube.com/watch?v=e674flryxBg

3-)Yamaha yzf 125r ( benim sahip olduğum motor bu) ; http://www.youtube.com/watch?v=ohQz8lc4ZNY&feature=fvst

mstfkrfk
22 Mayıs 2012, 01:16
megelli nin 250 liği türkiye de yok diye biliyorum.ayrıca alsan satamazsın,parça bulamazsın kısaca megelli türkiye şartlarında alınabilecek marka değil.
hyo hangi şartlarda olursa olsun bence başlangıç için çok ağır bir motor.

yzf125remre
22 Mayıs 2012, 01:24
megelli nin 250 liği türkiye de yok diye biliyorum.ayrıca alsan satamazsın,parça bulamazsın kısaca megelli türkiye şartlarında alınabilecek marka değil.
hyo hangi şartlarda olursa olsun bence başlangıç için çok ağır bir motor.

mstfkrfk haklı :cat: hyosungu başlangıç motoru olarak görüolar bunun sebebi fiyatı ve cc si uygun... Ama gelin görünki kimse ağırlığına,uzunluğuna ve durş biçimine bakmıo hyosung gerçek yarış motorlarında olduğu gibi ayagını birazdaha dik ve geriden basıosun bu yüzden ilk başlayan biri kesin yanyatırmasa da dönüşlerde düşmeye kadar gelecektir ayrıca yüksek bir motor... dönüşlerde motoru yana doğru yatırman lazım hafiften yoksa motor seni döndüğün tarafın tersine atar,ayrıca unutmayın yarış motorlarında hızlıca giderken prof... ların hiç biri direksiyonu kullanmaz, sola gircekse sola yatarak girer sağ a gircekse motoru sağ a yatırarak girer...

Alper Kaya
22 Mayıs 2012, 03:33
geçen yine gidiyoruz,arkadaşın hyosung şase kırdı şasebende geçen yine gidiyorum yağmur yağdı yanımdaki ninja şeker gibi eridi arkadaş asfalta sürüklendi öle popoya böle anlıyan anladı :)

gugukk
22 Mayıs 2012, 21:18
bende geçen yine gidiyorum yağmur yağdı yanımdaki ninja şeker gibi eridi arkadaş asfalta sürüklendi öle popoya böle anlıyan anladı :)

Bende geçen girderken ninjadan sesler geldi bir baktım kırank kırılmış motor dağılmış çok adi işçiliği var bu ninjalarınn alınmaz alanada geçmiş olsun

leons
23 Mayıs 2012, 01:14
Bende geçen gt250r gördüm silindirleri patladı, sürücüsü çakmaktaşlardaki gibi ayaklarını kullanarak motoru sürdü.

Selfish
23 Mayıs 2012, 20:26
Bende geçen girderken ninjadan sesler geldi bir baktım kırank kırılmış motor dağılmış çok adi işçiliği var bu ninjalarınn alınmaz alanada geçmiş olsun

Bende geçen yine gidiyorum yandan bi ninja geçti 1 kaç km sonra gördüm 60 km hıza dayanamamış aynalar kopmuş :queen:

Ben Geçen yine gidiyorum bi hyosung gördüm sandım ama göremedim :D Geçti Gittti Vınnnnnnn :queen:

Phantom264
23 Mayıs 2012, 20:42
valla liseli forumu gibi şuraya bak :cherry:

chemical
23 Mayıs 2012, 21:04
tvs commuter sinifinda
gt250r racing sinifinda

tvs yi ybr ve cbf ile gt250r ida cbr250 ve ninja250 ile kiyaslamak gerekiyor.

racing karekteri olarak hyo ve ninja tam ss serisi bir motor cbr250 ise daha cok sportouring bir motor oturma pozisyonu diger siniftakilere gore daha iyidir. Tek silindir olmasida yakit avantaji saglar.
Ninja icin tipi gostergeleri gibi goreceli konulara deginmek istemem ama motor olarak sinifinda liderdir kalite olarak hyodan iyidir. Millet gostergelere takilmis ama sinifinda 8-9binlira olsaydi sanirim kimse ne hyo alir nede cbr alirdi ozamanda kimse gostergelere laf soylemezdi.
vs vs siz once hangi tarz ile baslicaksiniz once onu belirleyin zaten forumda yeterince tartisma var.

not: artik forumda ciddi soru soranlarada cevap vermek icimden gelmiyor konuyla alakasiz liseli ergen tarzi msjlar oldukca gereksiz. Bu gidisle forumda dogru duzgun cevap vericek birileri kalmiyacak.

GP500-1st
23 Mayıs 2012, 21:27
Yine bir düşük segment motorla daha üst cc ve segment 2.hatta3. 4. el motor kıyası..

Hyosun zaten dayanıklılık konusunda(uzun ömür, problemsizlik) japonların standartına sahip olamayan bir motor. Ha sıfırını alır gözün gibi bakarsın o ayrı ama kıyasta baya bir hata var.

Sıfır hyundai ERA 35 bin.. E bunun yerine 2. el(kaçıncı?) mercedes de BMW de Audi de alınabiliyor. E o zaman bu kadar insan niye Hyundai aldı?

Otomobil konuunda daha komple düşünebiliyoruz ama motosikleti biraz daha üstünde nasıl dururum, hangisi daha havalı modundan kurtulamıyoruz. Tecrube kısmıda pek önemsiz ufak bi ayrıntıdan öteye gidemiyor

Kıyas aynı segment ve sıfırsa sıfır 2. ele 2. el olarak yapılmalı

Sıfır Apache hiç kötü bir seçim değil...

gugukk
23 Mayıs 2012, 21:30
ninjamı ama aman dikkat

ERK4N
25 Mayıs 2012, 01:07
param var markayla şekil yapıcam Türkiyedeki tek distrübütörden gelecek olan parçayı haftalarca beklerim diyorsan ninja alacaksın
kafam ağrımasın az yaksın yavaş giderim kullanımı da rahat olsun diyorsan honda cbr alacaksın
grenajı boyu posu yerinde olsun yakıtı ve fiyatı da orta halli olsun diyorsan hyosung gt250r alacaksın şeklini yapacaksın :D

QdR
25 Mayıs 2012, 05:41
Mesajlarda düşüncelerim gibi çeşitli =) ama gerekli fikri oluşturdum artık kafamda.

Öncelikle bir düzeltme yapmam gerekiyor. Benim bisiklet tabir ettiğim cbr 125'ler eski kasaymış. 2012 kasasını inceledim gayet göze hoş geliyor.

Hyo 250r, Tvs apache, Mondial vulture modelleri'de diğer hoşuma giden motorlar oldu.

Motorların birbirlerinden farklı olduğunu çok iyi biliyorum. Ama gerekçelerimi önceki mesajlarımda açıkladım.

Benim için araştırma faslı bitmiştir. Beklemedeyim yakında(şehir olarak) uygun fiyata hyo 250r, honda 125cbr bulursam alacağım. Bulamazsam sıfır Apache veya Vulture alıp geçeceğim. Sonra bir racing model düşünürüz.

Teşekkürler değerli yorumlarınız için.

kanmix_x
29 Mayıs 2012, 13:35
Bende geçen yolda gidiyordum ninja cı arkadaş tek tekere kalktığı anda önteker cıktı :cherry:

leons
02 Haziran 2012, 23:07
ninjamı ama aman dikkat

Bi saçmalama, bi defaya mahsus yapma bare :farao:

Kawasaki kadar sağlam motor üreten var mı ?

Bak cevabı burada :cat:

Milletin motor sandığı hondanın lowside(alçak düşüş) kazası koruma topuzları olduğu halde depo, gidon, kafa grenajı vs... kırılıp yamuluyor. Videosu : (http://www.youtube.com/watch?v=qX9jUWRqr-4) Motor hemde 2010 model.

Birde Kawasaki en fazla 2007 model ön farlardan belli ve kafayı direk ordaki demire çakıyor yinede 4 de 1 hasar var cbra göre. Videosu : ( www.youtube.com/watch?v=-IoJ9hQj37M)

Bir tane daha Zx-10r bu 2 metre sürüklenmiyor bildiğin 6-7 metre sürükleniyor Videosu : (www.youtube.com/watch?v=wx2J4o4qr00)

Hele orda cbr ile kaza yapan biri var highside (Yüksek düşüş) paramparça olmuş. Millet en iyi motor honda derken hyoya motormu o lan diyor. honda , Kawasaki yanında kalite konusunda hikaye hyoyu hiç katıpta kawaya çamur atmayın.