PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Allahini seven yardim etsin



Deepzone
29 Nisan 2012, 14:38
Ya bu vbr 125 r in rodaji nasol yapilir valla cildircam kimi diyo 6000 deviri gecme digeri butun vitesleri kullan 9000 deviri gec ama o devirde fazla tutma diyir kimisi vites kuculterek yavasla diyor ...

El kitabinda kullanma kilavuzunda bulamiyorum dostlar lutfen yardim edin henuz 500 km de motor

eren özer
29 Nisan 2012, 14:42
Neden Çıldırıyon arkadaşım az bi araştırmayla bulursun arayarak herşey bulunur
Gir cbr125 topiğine 2000 sayfa yorum var gir bak ne gerek var başlık açmaya

ReiZzZ
29 Nisan 2012, 14:46
kitağçıkında yazıyor nasıl yapacağın iyice bak onu uygula yoksa herkes farklı birşey diyor

Sinan Er
29 Nisan 2012, 14:57
Sen daha yeni aldığın motorun kitapcığına sahip çıkamamışsın Allah'ı da beceriksizliğine alet etmeye çalışıyorsun. Allahını seviyorsan forumda biraz araştırma yap nasıl yapıldığını öğren. Onuda beceremedim googledan motorunun kitapçığını indir. Onuda beceremedim yanıma gel anlatayım. OK.

brds
29 Nisan 2012, 15:50
bende acil kan aranıyor sandım...

kartalizma07
29 Nisan 2012, 15:55
panik yok no panik :cherry: ilk 500 50km hız, 1000 km ye kadar 70 80 1000 den sonra bas çek ara ara

Deepzone
29 Nisan 2012, 16:34
Sen daha yeni aldığın motorun kitapcığına sahip çıkamamışsın Allah'ı da beceriksizliğine alet etmeye çalışıyorsun. Allahını seviyorsan forumda biraz araştırma yap nasıl yapıldığını öğren. Onuda beceremedim googledan motorunun kitapçığını indir. Onuda beceremedim yanıma gel anlatayım. OK.



Kaybettigimi kim
Soyledi ki elimde var ama yabanci

kartalizma07
29 Nisan 2012, 16:37
cbr kitapçığı yabancımı, ben cbf in kitapçığını indirmiştim arkadaş için hondanın sitesinden indiriliyor mu bak istersen

beyazit60
29 Nisan 2012, 17:00
ilk 500 fazla zorlama 4-6 devir fabrika yağı değiştikten sonra 6-8 devir 1000 kmden sonra uzun yola çık basabildiğin kadar bas al sana rodajı düzgün yapılmış motoru açılmış cbr

GorkeM
29 Nisan 2012, 17:01
Eski kasa cbr125 kitapçığından;
http://img171.imageshack.us/img171/1586/481rd.jpg

Işin özü , parçaların birbirine alışma süreci boyunca akıllı uslu kullan. Motoru zorlama. Ani hızlanmalarla motor aksamına aşırı güç yükleme.
Alışsınlar birbirlerine. Son gaz gitme , devri sonuna kadar çevirme vs...
Bunları uyguladıktan sonra mis gibi bir rodaj geçirirsin.
Yoksa bilmemkaç devri 1 devir geçersen sorun olur bilmemne açıklamaları kafanı karıştırır.
Ayrıca yolda sürekli devre bakmaktan motoru düzgün süremezsin...
Vitesleri zaten motoru kullanırken kullanıyorsun. Hele ki 125cc olunca.

Deepzone
29 Nisan 2012, 19:12
Eski kasa cbr125 kitapçığından;
http://img171.imageshack.us/img171/1586/481rd.jpg

Işin özü , parçaların birbirine alışma süreci boyunca akıllı uslu kullan. Motoru zorlama. Ani hızlanmalarla motor aksamına aşırı güç yükleme.
Alışsınlar birbirlerine. Son gaz gitme , devri sonuna kadar çevirme vs...
Bunları uyguladıktan sonra mis gibi bir rodaj geçirirsin.
Yoksa bilmemkaç devri 1 devir geçersen sorun olur bilmemne açıklamaları kafanı karıştırır.
Ayrıca yolda sürekli devre bakmaktan motoru düzgün süremezsin...
Vitesleri zaten motoru kullanırken kullanıyorsun. Hele ki 125cc olunca.

çok teşekkür ederim