Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
Oppsional
30 Mayıs 2016, 15:06
Aldığı koruma demirini kendisi bağlayan var mı, o civatalar ne kadar sert öyle, bir türlü sökemedim.
Koruma demiri ni nekadara ve nereden aldınız acaba
mccxcix
31 Mayıs 2016, 10:14
@inferus; hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela göstermesin, ayna konusunda bende sıkıntı çekiyorum resmen aynasız gidiyorum neredeyse, ben de bakıyorum ama bir türlü bulamadım, universallar uyuyorsa almak lazım aslında...
@Oppsional ve @omey; ben koruma demirini Alsancak Oto'ya motosiklet siparişi geçerken söylemiştim, Spormoto'dan geldi montajı da kendileri yaptılar... 650-TL idi.
infernus
31 Mayıs 2016, 10:55
@inferus; hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela göstermesin, ayna konusunda bende sıkıntı çekiyorum resmen aynasız gidiyorum neredeyse, ben de bakıyorum ama bir türlü bulamadım, universallar uyuyorsa almak lazım aslında...
@Oppsional ve @omey; ben koruma demirini Alsancak Oto'ya motosiklet siparişi geçerken söylemiştim, Spormoto'dan geldi montajı da kendileri yaptılar... 650-TL idi.
teşekkürler :) Ben alcam bi tane universal olursa haber ederim burdan.::winkwink
@Oppsional ve @omey; ben koruma demirini Alsancak Oto'ya motosiklet siparişi geçerken söylemiştim, Spormoto'dan geldi montajı da kendileri yaptılar... 650-TL idi.650 mi hocam soygun bu ya
mccxcix
31 Mayıs 2016, 13:07
650 mi hocam soygun bu ya
Sorma ya, ilk motorum diye mecburen taktırdım düşerim falan diye, ama bizim motorlara yakıştığı kadar hiçbir motora bu kadar yakışmıyor koruma demiri, gerçekten şekilli ypamışlar yani, fiyatı fazla mı? Evet fazla, ama bence değer, zaten ucuz aletlere de binmiyoruz ki...
doğru söylüyosun aslında. tekerimiz düz bassın kardeşim
froxso
01 Haziran 2016, 04:06
Güzel izmirde sayımız artıyor :cat: bir gün buluşalım beraber sürelim :)
Oppsional
01 Haziran 2016, 08:23
Bende koruma demirini enduromarketten 270 liraya aldim. Uzun zamandir bir alisveriste bu kadar problem yaşadigimi hatirlamiyorum. En son ki durumu anlatayum icindrki civatalari eksik gondermisler, gidin sanayiden alin diyor. Koruma takozuda gondermediler. Enduromarket kadar sorumsux rezalet bir firma gormedim, kesinlikle alisveris yapmanizu tavsiye etmiyorum.
mccxcix
01 Haziran 2016, 09:10
Güzel izmirde sayımız artıyor :cat: bir gün buluşalım beraber sürelim :)
Aynen bi İzmir buluşması yapalım, hatta İzmir MT sayfasında sanırım her hafta cuma günleri toplanıyorlar, Duke 250'ler olarak birlikte gitsek güzel olur aslında :bounce:
selcukcoban
01 Haziran 2016, 12:10
Merhaba arkadaşlar merak ettiğim bir konu var duke 200 lerde 2014 sonraları 7500 de bir bakıma giriyor ve daha öncekileri 5000 de bakıma giriyor. Yalnız merak ettiğim ise buna göre 2014 de motormu değişti? 2012 ve 2014 model duke 200 kullandım ama aralarında tuaf bir gidişat farkı vardı. 2014 önceleri biraz dahamı kısır bu konularda? Alırken 2014 olmasına dikkat etmek gerekir mi?
shruikan
01 Haziran 2016, 15:57
serviste n'apıyolar ki zaten? yağ değiştir, hava filtresine hava tut, lastik havalarını kontrol et, suyu kontrol et, hidrolikleri kontrol et, başka?
motorunu seviyosan bunlar için zaten servisi bekleme.
ha dediğin gibi, bana da tuhaf geliyo. bildiğim kadarıyla ne motor değişti, ne şasi, ne yürür aksam...
selcukcoban
01 Haziran 2016, 17:08
serviste n'apıyolar ki zaten? yağ değiştir, hava filtresine hava tut, lastik havalarını kontrol et, suyu kontrol et, hidrolikleri kontrol et, başka?
motorunu seviyosan bunlar için zaten servisi bekleme.
ha dediğin gibi, bana da tuhaf geliyo. bildiğim kadarıyla ne motor değişti, ne şasi, ne yürür aksam...
Hocam bahsettiğim servisten değil Duke 200 ler kaç yılından sonra değişti yani neden böyle bişey var? motormu değişti?
k_ayhn
02 Haziran 2016, 13:31
slm kardeşler orta ayak yok zıncırı nasıl yağlıyorsunuz
Kaldorein
02 Haziran 2016, 13:58
slm kardeşler orta ayak yok zıncırı nasıl yağlıyorsunuz
Çok sevdiğin motorcu bi arkadaşını çağırıyosun arkadan kaldırıyor tekeri hafif. Sende fıtı fıtı yağlıyorsun :)
byanmaz
02 Haziran 2016, 14:02
slm kardeşler orta ayak yok zıncırı nasıl yağlıyorsunuz
Selam, ben arka maşa için makara ve kaldırma sehpası kullanıyorum.
Arkadaşlar, koltuğun sertliğinden ve peglerin çok yukarıda olmasından şikayetçiydim. Koltuk 1 saat kadar sonra ağrı vermeye başlıyordu, peglerin konumu da dizlerimi rahatsız ediyordu. Bugün "meşhur" motosay'da seleyi kaplattım. Seleyi 2-3 santim kadar yükseltip jel koymalarını istemiştim. Koltuğun orjinal kaplaması orjinal sünger ile bütün. Kaplama süngerden ayrılamıyor yani. O yüzden orjinal selenin üzerine sünger, içine de jel koyup tekrar kapladılar. Sonuç aşağıdaki gibi oldu. Selenin şekli biraz bozuldu ve şişmanladı ancak bu şekilde hem çok rahat hem de sele yükseldiği için dizlere daha çok yer açıldı. Artık dizlerim daha az kıvrık. Trafikte de biraz daha yüksek oturmaktan memnun kaldım. Düşünenler varsa..
Günahı 180 tl bu arada
http://i67.tinypic.com/538ayd.jpg
http://i65.tinypic.com/xfb80x.jpg
http://i65.tinypic.com/2ur7att.jpg
MimTolga
02 Haziran 2016, 15:52
slm kardeşler orta ayak yok zıncırı nasıl yağlıyorsunuz
Motoru yan ayak üzerinde havaya kaldırıyorum , ön ve arka tekerler havaya kalkıyor. Kuryeci arkadaşlar motoru olduğu yerde çevirirken böyle yapıyorlar görmüşsünüzdür illaki. Sonra sol elimle motoru havada tutuyorum. Bu arada sağ elinize yakın bir yere yağı koyuyorsunuz. Sonra sağ elimle arka tekeri çevirdikten sonra yerden spreyi alıp sıkıyorum anlatmaası zor ama yapması kolay.
k_ayhn
02 Haziran 2016, 20:09
Teşekürler arkadaşlar bişey daha sorcam performans egsozu kullanan varmıhp artışından çok farkedilmek istiyorum.henüz rodajdayım egsoz kullansak sorunda olurmu.
froxso
03 Haziran 2016, 04:55
Aynen bi İzmir buluşması yapalım, hatta İzmir MT sayfasında sanırım her hafta cuma günleri toplanıyorlar, Duke 250'ler olarak birlikte gitsek güzel olur aslında :bounce: Katılıyorum şu finaller bir bitsin ozaman hertürlü programa uyarım:cat:
Bugün alsancak otoda motorumun 1000 bakımını yaptırdım 171 Tl tuttu ;
Castrol 10w50 yağ 2 litre 33.90x2= 67.80 TL
Yağ filtresi 26.30 TL
Periyodik bakım işçiliği 46.70 TL
KDV 30.00 TL
Toplam 171.80
Doğrusu forumda 300-400 tl bakım ücretlerininden şikayet edenleri gördüğüm için bu fiyat bana makul geldi.
Kaldorein
03 Haziran 2016, 10:00
Katılıyorum şu finaller bir bitsin ozaman hertürlü programa uyarım:cat:
Bugün alsancak otoda motorumun 1000 bakımını yaptırdım 171 Tl tuttu ;
Castrol 10w50 yağ 2 litre 33.90x2= 67.80 TL
Yağ filtresi 26.30 TL
Periyodik bakım işçiliği 46.70 TL
KDV 30.00 TL
Toplam 171.80
Doğrusu forumda 300-400 tl bakım ücretlerininden şikayet edenleri gördüğüm için bu fiyat bana makul geldi.
Bir sonraki bakımın 300-400 tl tutacak :) Normalde diğer motorların bin bakımı 70-80 lira falan :) ktm bakımları pahalı biraz bu bi gerçek.
MimTolga
03 Haziran 2016, 10:06
Katılıyorum şu finaller bir bitsin ozaman hertürlü programa uyarım:cat:
Bugün alsancak otoda motorumun 1000 bakımını yaptırdım 171 Tl tuttu ;
Castrol 10w50 yağ 2 litre 33.90x2= 67.80 TL
Yağ filtresi 26.30 TL
Periyodik bakım işçiliği 46.70 TL
KDV 30.00 TL
Toplam 171.80
Doğrusu forumda 300-400 tl bakım ücretlerininden şikayet edenleri gördüğüm için bu fiyat bana makul geldi.
1000 km bakımında ürkütmüyorlar, bir sonrakinde 380 TL cik.:pr:
E-TEKİN
03 Haziran 2016, 10:54
Bir sonraki bakımda hava filtresi ve buji de değişeceği için rakam yüksek oluyor
Kaldorein
03 Haziran 2016, 17:05
1000 km bakımında ürkütmüyorlar, bir sonrakinde 380 TL cik.:pr:
Kısmetse bu yıl götürüp avusturya da ktm nin ana ocağında yaptırıcam hesaplarım doğru tutarsa. Bakalım kaç tl ye denk gelcek orda :D
Oppsional
06 Haziran 2016, 14:39
Enduro marketten aldığım yukarda sorunlu geçen alışveriş sonrası, KTM servisine götürdüm taktırmaya, bi tarafın parçasının ölçüleri tutmuyor, el ile gerdirerek deliklere getirdi arkadaş. Neyse bağladık derken bir tur atayım dedim. Koruma demiri tamamen motora yaslanıyor arada hiç boşluk yok, geri döndüm motoru serviste bıraktım hemen. Arkasına 2 3 pul atarak motor ile demir arasında 2 mm kadar boşluk açtırtabildim. Motor üzerinde ufak iz yapmış iki taraftanda bu koruma demiri. Ayrıca ne göreyim. Takozları çıkmadı demiştim. Montaj yapıldıktan sonra gördümki, takoz takılması gereken yerlerde birisi öne bakıyor birisi arkaya bakıyor. Saçma sapan kaynaklamışlar.
Bu kadar yazımın üzerine umarım kimse gidipte Enduro Marketten alışveriş yapmaz.
berkcigdem
07 Haziran 2016, 02:03
slm kardeşler orta ayak yok zıncırı nasıl yağlıyorsunuz
bu konu başlığı altında bundan belkide 20-30 sayfa önce bununla alakalı resimli yazı yamıştım oradan bulabilirsiniz.
flutemania
08 Haziran 2016, 23:43
Maşa ile çamurluk arasına extra demir parça gerekiyordu onu hallettinizmi
Hocam bu çamurluk işini ben de araştırıyorum. O bahsettiğiniz aparatın dahil olduğu modeller 190 lira, ama pulsarın çamurluğu gibi bitane almak isteden 30-40 lira. Sadece o aprt ve ktm etiketi için 150 şira fazla vermek istemiyorum. Bi yol bulabildiniz mi ?
byanmaz
09 Haziran 2016, 17:24
Arkadaşlar, geçtiğimiz günlerde zincirden bir sürtünme sesi gelmeye başladı. (Motor 20bin km'de, orjinal set var üzerinde). Kontrol ettiğimde zincirin bazı yerlerinin çok uzadığını gördüm. Öyle ki zincirin en sıkı yerinde hiç boşluk yokken, en bol yerinde 3-4 santim boşluk vardı.
Spormotoyu aradım, c.tesiden önce bakamayız dediler. Diğer servislerde de zincir dişli seti yoktu. Ben de KMA'dan yeni bir zincir dişli seti aldım. Duke 390 ile 250'nin setinin aynı olduğunu söylemişlerdi. Seti moto 212'de taktırdım. Eve gelirken hızlanmada belli belirsiz bir azalma hissettim. Motor da her viteste daha yüksek hızlara çıkıyordu. (4.viteste 120 örneğin, daha önce 105'de filan devir kesiciye giriyordum yanlış hatırlamıyorsam). Eve geldiğimde internetten kontrol ettim. Duke 250'nin orjinal dişli seti ön 14, arka ise 46 dişliymiş. 390'ınki ise 15-45 dişli .
Dolayısıyla torku %9 düşürüp her viteste aynı hızda %9 daha az devir çeviriyorum. Aslında bu haliyle motor daha benim tadıma göre oldu. Çoğunlukla TEM'de dümdüz işe gidip geliyorum. Devirin düşmesi hem zincir ömrünü uzatır hem de yakıt tasarrufu sağlar. Ama aklıma takıldı. Hız göstergesi veriyi şanzımandan mı (ön dişliden yani) alıyor yoksa tekerlekten mi ? Eğer hızı şanzımandan göstergeye yansıtıyorsa gerçekte olduğundan %7 kadar daha fazla okuyor demektir. Tekerlekten okuyorsa bir fark olmaz gerçi. Göstergedeki hız nereden okunuyor bilen var mı ?
xawa
09 Haziran 2016, 17:42
Arkadaşlar, geçtiğimiz günlerde zincirden bir sürtünme sesi gelmeye başladı. (Motor 20bin km'de, orjinal set var üzerinde). Kontrol ettiğimde zincirin bazı yerlerinin çok uzadığını gördüm. Öyle ki zincirin en sıkı yerinde hiç boşluk yokken, en bol yerinde 3-4 santim boşluk vardı.
Spormotoyu aradım, c.tesiden önce bakamayız dediler. Diğer servislerde de zincir dişli seti yoktu. Ben de KMA'dan yeni bir zincir dişli seti aldım. Duke 390 ile 250'nin setinin aynı olduğunu söylemişlerdi. Seti moto 212'de taktırdım. Eve gelirken hızlanmada belli belirsiz bir azalma hissettim. Motor da her viteste daha yüksek hızlara çıkıyordu. (4.viteste 120 örneğin, daha önce 105'de filan devir kesiciye giriyordum yanlış hatırlamıyorsam). Eve geldiğimde internetten kontrol ettim. Duke 250'nin orjinal dişli seti ön 14, arka ise 46 dişliymiş. 390'ınki ise 15-45 dişli .
Dolayısıyla torku %9 düşürüp her viteste aynı hızda %9 daha az devir çeviriyorum. Aslında bu haliyle motor daha benim tadıma göre oldu. Çoğunlukla TEM'de dümdüz işe gidip geliyorum. Devirin düşmesi hem zincir ömrünü uzatır hem de yakıt tasarrufu sağlar. Ama aklıma takıldı. Hız göstergesi veriyi şanzımandan mı (ön dişliden yani) alıyor yoksa tekerlekten mi ? Eğer hızı şanzımandan göstergeye yansıtıyorsa gerçekte olduğundan %7 kadar daha fazla okuyor demektir. Tekerlekten okuyorsa bir fark olmaz gerçi. Göstergedeki hız nereden okunuyor bilen var mı ?
ön tekerde okuyucu var .km ona göre gösteriyor.
byanmaz
09 Haziran 2016, 18:09
ön tekerde okuyucu var .km ona göre gösteriyor.
Teşekkürler.
berkcigdem
10 Haziran 2016, 01:02
Arkadaşlar, geçtiğimiz günlerde zincirden bir sürtünme sesi gelmeye başladı. (Motor 20bin km'de, orjinal set var üzerinde). Kontrol ettiğimde zincirin bazı yerlerinin çok uzadığını gördüm. Öyle ki zincirin en sıkı yerinde hiç boşluk yokken, en bol yerinde 3-4 santim boşluk vardı.
Spormotoyu aradım, c.tesiden önce bakamayız dediler. Diğer servislerde de zincir dişli seti yoktu. Ben de KMA'dan yeni bir zincir dişli seti aldım. Duke 390 ile 250'nin setinin aynı olduğunu söylemişlerdi. Seti moto 212'de taktırdım. Eve gelirken hızlanmada belli belirsiz bir azalma hissettim. Motor da her viteste daha yüksek hızlara çıkıyordu. (4.viteste 120 örneğin, daha önce 105'de filan devir kesiciye giriyordum yanlış hatırlamıyorsam). Eve geldiğimde internetten kontrol ettim. Duke 250'nin orjinal dişli seti ön 14, arka ise 46 dişliymiş. 390'ınki ise 15-45 dişli .
Dolayısıyla torku %9 düşürüp her viteste aynı hızda %9 daha az devir çeviriyorum. Aslında bu haliyle motor daha benim tadıma göre oldu. Çoğunlukla TEM'de dümdüz işe gidip geliyorum. Devirin düşmesi hem zincir ömrünü uzatır hem de yakıt tasarrufu sağlar. Ama aklıma takıldı. Hız göstergesi veriyi şanzımandan mı (ön dişliden yani) alıyor yoksa tekerlekten mi ? Eğer hızı şanzımandan göstergeye yansıtıyorsa gerçekte olduğundan %7 kadar daha fazla okuyor demektir. Tekerlekten okuyorsa bir fark olmaz gerçi. Göstergedeki hız nereden okunuyor bilen var mı ?
bence 250 cc gibi bir motorda torku düşürmek çok yanlış. zaten canı belli 250 cc ve siz bundaki torkuda düşürüyorsunuz...
byanmaz
10 Haziran 2016, 09:18
bence 250 cc gibi bir motorda torku düşürmek çok yanlış. zaten canı belli 250 cc ve siz bundaki torkuda düşürüyorsunuz...
Aslında haklısınız. Ben de küçük hacimli bu motorda torku daha da düşürmeyi tercih etmezdim. Bahsettiğim gibi biraz KMA'nın emri vakisi oldu. Ama gördüm ki dert edilecek bir kayıp olmadı.
Belki de duke'ın vites oranlarının zaten kısa ve torkunun sınıfına göre yüksek olmasından kaynaklanıyordur. Şöyle söyleyeyim, TEM'de Mahmutbey gişelerinden sonra Edirne yönüne doğru Tema vakfının orada bir yokuş vardır. O yokuşu 6. vitesteyken 120'den -130'a hızlanarak çıkabiliyordum. Artık bunu 5. viteste yapabiliyorum. Bunun dışında ara hızlanmalarda dikkate değer bir kayıp farketmedim.
Tabii çekiş kaybını bir vites düşürerek telafi etmeye çalışırsam beklediğim yakıt tasarrufunu elde edemem, tam tersi hem yakıt artmış hem çekiş düşmüş olur. Bir süre daha kullanıp gelişmeleri yazarım merak edenler için.
Bir sonraki dişli değişiminde de (herhalde en az 30-40bin km sonra :))arkaya 3-4 diş büyük takmayı deneyeceğim. Bakalım son hızdan feragat edip torku arttırmanın etkisi ne olacak.
Bu iş başıma geldikten sonra dişli değişimi işini biraz araştırdım. Ön dişliyi küçültmeyi önermiyorlar. Hem zincirin ömrünü kısaltıyormuş hem de şanzıman zorlanıyormuş. Bunun yerine arka dişliyi büyütmeyi öneriyorlar.
Ek olarak, zincirin belli bir baklası normalde her turda, hem önde hem de arkada başka bir dişlinin üzerine tutunuyormuş. Aynı dişlinin üzerine tekrar gelmesi için ön dişlide onlarca, arka dişlide yüzlerce tur atıyormuş. Böylece hem dişli hem zincir eşit aşınıyormuş. Ancak dişlileri değiştirip zincir boyu aynı kalırsa, zincirin belli bir baklası, özellikle ön dişlide, her turda aynı dişlinin üzerine denk gelebilirmiş. (OBEB-OKEK hesaplarını hatırlayan var mı :)) Bu durumda aşınma katlanarak artabilirmiş.
Bu hesaplarla ilgili güzel bir site var. Dişli ve zincir ölçülerini biliyorsanız.. Zincirin ölçüsünü bilmiyorsanız dahi, dişli değişimlerinin belli bir hızdaki motor devrini nasıl etkilediğini hesaplayabiliyorsunuz.
http://www.gearingcommander.com/
flutemania
10 Haziran 2016, 12:25
Arkadaşlar, şu hugger çamurluk işini ucuz yolla halledebilen var mı ? 200 lira çok geliyor bana :/
Akhelmet
10 Haziran 2016, 13:10
Face grubunda paylaştım resimleri var, bir demirciye ara parça yaptırıp, pulsar hugger takacaksınız, yalnız hugger içinde ayrıca kendi demiride var onuda alacaksınız
70 TL + demirci ücreti gibi düşünün
MimTolga
10 Haziran 2016, 14:39
Arkadaşlar, şu hugger çamurluk işini ucuz yolla halledebilen var mı ? 200 lira çok geliyor bana :/
Akhelmet Tolga hocamın bahsettiği parçalar bunlar :
http://www.bajajyedekparcalari.com/bajaj-pulsar-200ns-arka-camurluk.html
http://www.bajajyedekparcalari.com/bajaj-pulsar-200ns-arka-camurluk-ic-baglanti-saci-sag-taraf.html
14 TL kargosu tutuyor.
Demir parça da şu :
http://i1276.photobucket.com/albums/y473/icemanuss/FB_IMG_1464337898303_zpslslthli2.jpg
Çamurluğu bağlayabilmek için bu metal parçayı da yaptırtmak gerekiyor.
flutemania
10 Haziran 2016, 15:41
Akhelmet Tolga hocamın bahsettiği parçalar bunlar :
http://www.bajajyedekparcalari.com/bajaj-pulsar-200ns-arka-camurluk.html
http://www.bajajyedekparcalari.com/bajaj-pulsar-200ns-arka-camurluk-ic-baglanti-saci-sag-taraf.html
14 TL kargosu tutuyor.
Demir parça da şu :
http://i1276.photobucket.com/albums/y473/icemanuss/FB_IMG_1464337898303_zpslslthli2.jpg
Çamurluğu bağlayabilmek için bu metal parçayı da yaptırtmak gerekiyor.
Tamamdır çok teşekkür ederim!
j0hnwick
13 Haziran 2016, 00:55
selam arkadaşlar bugün akşam saatlarinde ankara/polatlı frigya otelin önünde ktm duke 200 vardı sahibi burdan mı ?
DÜK
13 Haziran 2016, 17:09
Şükür aldık duke 250 mizi :mrgreen:
beklediğimden çok daha iyi çıktı :)
rüzgarlı havada 154 ü gördü ben şok :queen:
berkaye
13 Haziran 2016, 17:14
Bu 200 duke gibi değil yahu farklı biraz :) Son hızına çıkartmaya gücü yetmiyor :mrgreen: 200 duke 138 e kadar fırlayıp kesicide kalıyordu rahat rahat :cat:
https://www.youtube.com/watch?v=sUDgUEtwtnU
Berk naber yha uzun zaman oldu :P
mccxcix
15 Haziran 2016, 10:10
Şükür aldık duke 250 mizi :mrgreen:
beklediğimden çok daha iyi çıktı :)
rüzgarlı havada 154 ü gördü ben şok :queen:
Hayırlısı olsun inşallah kazasız belasız...
Bu 200 duke gibi değil yahu farklı biraz :) Son hızına çıkartmaya gücü yetmiyor :mrgreen: 200 duke 138 e kadar fırlayıp kesicide kalıyordu rahat rahat :cat:
https://www.youtube.com/watch?v=sUDgUEtwtnU
Berk naber yha uzun zaman oldu :P
Valla bana da son hız konusu biraz değişik geldi, gerçi benim ilk motorum, bu ara sürekli de rüzgar var ama, sonlara biraz zorlanarak çıkıyor sanki, ama 4-5 viteste patlama var, ayrıca çok çabuk devir kesiciye giriyor sanki bana mı öyle geldi yani bi 13-14 bin devir yok bizim motorlarda, zaten max. beygiri 9 bin de veriyor üstüne bin devir sonra kesiciye giriyor, bunu kaldırmanın bir yolu yok mu acaba? :mrgreen:
Enemyy
15 Haziran 2016, 10:12
Merhaba,
Arka fren pedalım arka arkaya 2 sefer kırıldı. Birincisinde motorla saate çok düşük bir süratte giderken sıkışık trafikte araç sıkıştırması sonucu bozuk zeminde ön lastik bıraktı ve yan yattım hızım saatte 10 km. maks. 2. sinde bu bile olmadı motor park halindeyken devrildi ve yine arka fren pedalı kırıldı.
Her iki seferde pedal aynı yerden dipten kırıldı Spormoto tatmin edici bir cevap vermediği için KTM global'a yazmayı düşünüyorum bu kadar dayanıksız olması normal karşılanan parça ise 30 € tabi bu da ayrı bir durum. Başına bu kadar basit ve küçük kazalarda benzer hadise gelen var mı acaba?
mccxcix
15 Haziran 2016, 10:13
Bir de lastik basınçlarınızı hangi birimlerde kullanıyorsunuz, ben ön arka 2 bar olarak ayarlıyorum kitapçıkta öyle yazıyor tek kişi için...
CxAnKACx
15 Haziran 2016, 10:42
Merhaba,
Arka fren pedalım arka arkaya 2 sefer kırıldı. Birincisinde motorla saate çok düşük bir süratte giderken sıkışık trafikte araç sıkıştırması sonucu bozuk zeminde ön lastik bıraktı ve yan yattım hızım saatte 10 km. maks. 2. sinde bu bile olmadı motor park halindeyken devrildi ve yine arka fren pedalı kırıldı.
Her iki seferde pedal aynı yerden dipten kırıldı Spormoto tatmin edici bir cevap vermediği için KTM global'a yazmayı düşünüyorum bu kadar dayanıksız olması normal karşılanan parça ise 30 € tabi bu da ayrı bir durum. Başına bu kadar basit ve küçük kazalarda benzer hadise gelen var mı acaba?
Benim de oyle iki kere kirildi , ilkinde serviste taktilar ikinci kirildiginda internetten yildirim motor var onlardan aldim fren pedalini duke 390 pedali diye aldim ayni pedali kullaniyolar zaten ama vidasi falan mi farkli bilmiyorum usta takarken farkli oldugunu soyledi. Bi kere daha dustu kirilmadi bu sefer. Sans mi yoksa bi ilgisi var mi bilmiyorum...
Bir de usta tik kaynagi denen bir seyden bahsetmisti. Parca aliminyum oldugu icin normal argon kaynagi vs ise yaramaz ama tik kaynagi yaptirirsan dayanir dedi, dusunulebilir. Dusunce fren pedalini vs korumasi icin de koruma demirine ek parca bi sey yapabiliriz dedi onu da arastirabilirsiniz.
Tekeriniz duz bassin.
Enemyy
15 Haziran 2016, 10:47
Benim de oyle iki kere kirildi , ilkinde serviste taktilar ikinci kirildiginda internetten yildirim motor var onlardan aldim fren pedalini duke 390 pedali diye aldim ayni pedali kullaniyolar zaten ama vidasi falan mi farkli bilmiyorum usta takarken farkli oldugunu soyledi. Bi kere daha dustu kirilmadi bu sefer. Sans mi yoksa bi ilgisi var mi bilmiyorum...
Bir de usta tik kaynagi denen bir seyden bahsetmisti. Parca aliminyum oldugu icin normal argon kaynagi vs ise yaramaz ama tik kaynagi yaptirirsan dayanir dedi, dusunulebilir. Dusunce fren pedalini vs korumasi icin de koruma demirine ek parca bi sey yapabiliriz dedi onu da arastirabilirsiniz.
Tekeriniz duz bassin.
Teşekkürler koruma demiride ayrı bir olay en sonunda 600 TL'yi gömecez galiba bir türlü bulamadık orjinale yakın demir :S
flutemania
15 Haziran 2016, 12:13
Hayırlısı olsun inşallah kazasız belasız...
Valla bana da son hız konusu biraz değişik geldi, gerçi benim ilk motorum, bu ara sürekli de rüzgar var ama, sonlara biraz zorlanarak çıkıyor sanki, ama 4-5 viteste patlama var, ayrıca çok çabuk devir kesiciye giriyor sanki bana mı öyle geldi yani bi 13-14 bin devir yok bizim motorlarda, zaten max. beygiri 9 bin de veriyor üstüne bin devir sonra kesiciye giriyor, bunu kaldırmanın bir yolu yok mu acaba? :mrgreen:
Devir kesiciyi 1000 km bakımından sonra yükseletebiliyorlar. Benimkini ata motorda 11.250'ye çıkardı usta, yol bilgisayarından ayarlıyor onu da nasıl yaptı anlamadım ama 30 sn sürdü yani. Servise uğrayın çözerler :) ama devir kesici olmasa da 155 kmde tıkanıyor sanki alet, 10 bin devir max güç üretebildiği yer sanırım.
mccxcix
15 Haziran 2016, 12:38
Devir kesiciyi 1000 km bakımından sonra yükseletebiliyorlar. Benimkini ata motorda 11.250'ye çıkardı usta, yol bilgisayarından ayarlıyor onu da nasıl yaptı anlamadım ama 30 sn sürdü yani. Servise uğrayın çözerler :) ama devir kesici olmasa da 155 kmde tıkanıyor sanki alet, 10 bin devir max güç üretebildiği yer sanırım.
Allah Allah merak ettim şimdi ya, bizim İzmir'deki serviste uyuzun teki gitsem mirinkirin ederler 2 saat, kullanma klavuzu da türkçe değil ki, ayarlardan bilen var mi acaba ilk defa duyuyorum...
BulletProof
15 Haziran 2016, 12:39
Ustanın yol bilgisayarından ayarladığı vites degişim lambasının uyarı devirinin yükseltilmesi. Servise gerek yok kullanma klavuzunda vites degistirme devir sayısı rpm 1 ve rpm 2 şeklinde gosteriliyor. Devir kesici ile bir alakası yok bunun.
infernus
15 Haziran 2016, 13:19
http://i.hizliresim.com/L3npLz.jpg (http://hizliresim.com/L3npLz)
http://i.hizliresim.com/r92g7z.jpg (http://hizliresim.com/r92g7z)
1. Resim ışığın yanıp sönmeye başlayağı devir başlangıcı
2. resim Işığın devamlı yanacağı devir başlangıcı
tavsiyem fazla abartmamak :)
Mexico
15 Haziran 2016, 13:41
Kullanma kılavuzu Türkçe arkadaşlar. Spormoto'nun sitesinde bile var bulamadınız mı?
infernus
15 Haziran 2016, 13:52
Kullanma kılavuzu Türkçe arkadaşlar. Spormoto'nun sitesinde bile var bulamadınız mı?
:sunny: hımm olabilir benim 250 diye bunu indirdim. ama gösterge olayları ve çoğu olay aynıdır diye düşünüyorum.
bu duke 200 kullanma kılavuzu : https://spormoto.wetransfer.com/downloads/633f3c6f5c0c59f2da00a97f7d39a00620150606080901/35af56
mccxcix
15 Haziran 2016, 14:01
Kullanma kılavuzu Türkçe arkadaşlar. Spormoto'nun sitesinde bile var bulamadınız mı?
Ben geçenlerde bakşmıştım türkçe kullanma kılavuzu diyo du, basıyorum indirme sayfasında indirince ingilizce vardı, yanlnzı duke 390'inki türkçeydi onu indirdim aynıdır diye, ama bu devir gösterme lambası ayarını yazdığı gibi yaptım olmamıştı, türkçesini bulan varsa paylaşsın, duke 250 için siteden yönlendirdiğinde ingilizce olanı var ya da ben göremedim bilmiyorum...
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO