PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 [96] 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107

mccxcix
02 Mayıs 2016, 11:33
arkadaşlar birkaç sorum olcak, forumu baya okudum ama yine de net bi cevap almak istedim. Duke 200 düşünüyorum. Titreme olayından çok bahsediyolar, benim olayım şehir içi gezmek. Yazın günde sürceğim 1-2 saat beni rahatsız eder mi? Bi de 120-130 la giderken motorun sesi nasıl acaba her an kesiciye gircekmiş gibi mi yoksa normal mi? Boyum 1.78 motorda nasıl dururum sice? Cevap verebilcek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.

Ben de Duke 250 var, rodajda olduğundan 95-100 arası maximum gidebiliyorum, dün 2 saatlik yol yaptım acayip keyif aldım, titreşim yok dersem yalan olur, ancak gidon kısmında ben hissetmedim sadece biraz ayak parmaklarım uyuştu, ama motor o kadar güzelki bana önemli gelmedi, tahminim 2 saatten fazla yorar, hele o rüzgar yemek efsane bugün hemen cam siparişi verdim, malum çeşme yolları bildiğin rüzgar yemek için ideal, ben memnunum...

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:13 ----------

Arkadaşlar bu arada benimde bir sorum var, ben şuan rodaj dönemindeyim, ilk bin km 6-7 bin deviri geçme dedi usta, dikkat ediyorum baya ama çok nadir sollamalarda hızlanmam gerekiyor bu devirlerin üstüne 4-5 saniyeli çıkıyorum bir sorun teşkil eder mi?

Mucit23
02 Mayıs 2016, 11:46
Arkadaşlar bu arada benimde bir sorum var, ben şuan rodaj dönemindeyim, ilk bin km 6-7 bin deviri geçme dedi usta, dikkat ediyorum baya ama çok nadir sollamalarda hızlanmam gerekiyor bu devirlerin üstüne 4-5 saniyeli çıkıyorum bir sorun teşkil eder mi?

Sorun olmaz. ilk 500 km den sonra ara ara çok sıkıştırmamak kaydıyla gaz açabilirsin.

CengoCenk
02 Mayıs 2016, 13:12
arkadaşlar birkaç sorum olcak, forumu baya okudum ama yine de net bi cevap almak istedim. Duke 200 düşünüyorum. Titreme olayından çok bahsediyolar, benim olayım şehir içi gezmek. Yazın günde sürceğim 1-2 saat beni rahatsız eder mi? Bi de 120-130 la giderken motorun sesi nasıl acaba her an kesiciye gircekmiş gibi mi yoksa normal mi? Boyum 1.78 motorda nasıl dururum sice? Cevap verebilcek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
Benim boy 177. Fotodan anlayabilirsin.

mccxcix
02 Mayıs 2016, 13:23
Sorun olmaz. ilk 500 km den sonra ara ara çok sıkıştırmamak kaydıyla gaz açabilirsin.

Cevabın için teşekkürler, motosiklete yeni başladığım için terimleri tam bilmiyorum, "sıkıştırmamak" dediğin tam olarak ne oluyor acaba :)

Mucit23
02 Mayıs 2016, 13:32
Kilometrelerce Redline'da gitme demek istiyorum. Sık yapmamak kaydıyla hızlanmalarda sollamalarda vs yüksek devirde vites atabilirsin. Motor iyice açılsın.

mccxcix
02 Mayıs 2016, 14:38
Arkadaşlar, bayideki usta 300 km'de bir zinciri yağla dedi; ancak forumda çoğu kişi 500 km'de bir yağlamak lazım falan diyorlar, doğrusu nedir ya da 300 km'de bir yağlamanın bir zararı olur mu, 500 km'de bir mi yağlamalıyım?

Mucit23
02 Mayıs 2016, 14:41
300'ü 500'ü boşver. Baktınki çok kirli görünüyor veya zincir ses yapıyor yağla gitsin. Fazla yağ oraya buraya sıçrar, motoru berbat eder. Hazır zincir yağı kullansan güzel olur.
Bayideki ustanın dediğini dikkate al yinede.

dovahhkin
02 Mayıs 2016, 14:59
arkadaşlar merhaba duke 200 ün hararet göstergesinin ideali neresi oluyor ben genelde kısa kullanımlar yapıyorum 20 km civarı hep H yazısının bir tık altında oluyor ve genelde motor fan açıyor

bayır aşağı 6.vites 70 le giderken bile hararet seviyesi düşmüyor normalmidir bu

sinan.erkan
02 Mayıs 2016, 15:24
arkadaşlar merhaba duke 200 ün hararet göstergesinin ideali neresi oluyor ben genelde kısa kullanımlar yapıyorum 20 km civarı hep H yazısının bir tık altında oluyor ve genelde motor fan açıyor

bayır aşağı 6.vites 70 le giderken bile hararet seviyesi düşmüyor normalmidir bu

Normal. Hele biraz trafiğe girersen daha da coşar fan açışlar. Gösterge üst bölüme çıkmadığı sürece sıkıntı yok.

godfather
02 Mayıs 2016, 15:24
Merhabalar, öncelikle bu mesajı 390 bölümüne de sorduğumu belirtmek isterim. Bu bölüm daha canlı olduğu için burada da sormak istiyorum.

Uzun süredir motor bakınıyorken tabi ben de herkes gibi malum nispeten ucuz modellere heves ediyordum. Barkın abi bir videosunda sırf şekilcilik için çinlilere gitmeyin az daha sıkın dişinizi üç beş daha koyun doğru düzgün bir motor alın, en azından motora binmekten zevk alırsınız demesi üzerine fikrimi değiştirdim.

Şu aralar mt 25 ile duke 250 arasında gidip geliyorum. Duke deki teknolojik ve güvenlik özellikleri mt de yokken, mt deki performans da duke de yok malesef. Derken duke 390 ı gördüm tabi. Şu noktada kalbim mt derken aklım duke diyor bütçemi zorlamazsam.

Elbette bayiye gidip hepsini inceleyeceğim son kararımı vermeden ama önce işin ehli makineyi kulllanan insanlara akıl danışmak istedim. Piyasadaki eşdeğerleriyle hemen hemen aynı fiyata geliyor duke 250. Bu dediğimi biraz açayım benim mantığımla eğer mt alırsam gidip bin lira zaten lastiğe yatırıcam ve duke 250 ile hemen hemen aynı paraya gelecek, hakeza absli z250l de öyle ayrıca mt de abs den mahrum olucam. ve acaba almışken biraz daha dişimi sıkıp 390 mı almalıyım diyorum. Sizce bu farka değer mi ? Yani madem 250 alıyorsun 390 ı da düşün bence der misiniz ? Yoksa değmez daha çok yakarsın canın sıkılır dediğiniz yanları var mı?

Bakım ve işletim maliyetleri hususunda da tecrübelerinizi istirham ediyorum. Olur ya motoru devirirsem finansal olarak çok üzülür müyüm ? ( alırken koruma demiri de alırım) takdir edersiniz birsürü yüke girmem gerekecek ve üzücü şeyler yaşamak istemiyorum sadece devirmek değil kronik sorunlar vs açısından da soruyorum. KTM, tabirimi affedin ama zengin motoru mudur ?

Sanırım şu anki seri metzeller ile geliyor ancak 250 ler rosso ile geliyor sizce büyük farklar var mıdır ? Ülke yolları malumunuz. Biraz affedici lastiklere ihtiyacım var, kendini bilen tanıyan biri olarak söylüyorum, en azından motora alışana kadar tabi.

Servis ketum mudur ? Beğendiğim yağı mesela motulu veya misal did zincir istiyorum veya ebc balata istiyorum dediğimde motorunu garantiden men ederiz diyorlar mı ? Veya garanti tecrübesi olan var mı ? Mesela yamaha alsam herşeyi kullanıcı hatasına yıkıp zaten para alcaklar diye elime anahtarı alıp yağını bilmemnesini kendim de değişirim. Duke de garanti gerçekten var mı ? Başka örnek gidip ikinci kalite koruma takozu takarsam garanti dışı kalır mı ?


Teşekkür ederim.


Bu arada önemli mi bilmiyorum ama boy 175 kilo 130 (biraz almış da olabilirim) allahın bildiğini saklamaya gerek yok. Kilolu biriyim

mccxcix
02 Mayıs 2016, 15:49
@godfather sana demin başka bir konuda yazdığımın aynısını yazıyorum;

Benim ilk hayalim KTM Duke 250 idi, sonra MT25'i gördüm "offf" bu ne ya dedim, sonra bir baktım ABS'siz geldi, motor bloğu değişmedi, üzerinde dandik lastikle geldi; sonra bir baktım Duke 250 fuar özel indirimi devam ediyor, 2016 modeli 16 Bin TL, dedim acaba mı? Evet dedim aldım motosikletimi, 300 küsür km'dir biniyorum gerçekten iyiki almışım yanılmıyorsam aralarında 1.250-TL fiyat farkı var ama, KTM abs, kaydırmalı debriyaj ve üzerinde gelen lastiklerle bu farkı hakediyor, ayrıca tek silindir (evet kesinlikle titreşim var ama gidonda vs. değil, ayaklarda) ama çok çok az yakıyor, tavsiye ederim, en azından farklı bir motora binmiş olursun, hayırlı olsun şimdiden...

Ayrıca kendine güveniyorsan ve yeterli tecrübeye sahipsen Duke 390 kesinlikle senin için 10 numara olur; az yakması, abssi, kaydırmalı debriyajı, üzerindeki lastikler, torku ve albenisi (özellikle turuncu kısımları bence) çok eğlenceli bir motor ki ben Duke 250'de bile aynı keyfi alıyorum, ayrıca mt-25 ile duke arasında bence ilk 100'de duke'nin yüksek torku ve düşük devirde max. torku vermesi her türlü daha hızlıdır, tabiki top speed için demiyorum ama aralarında da 5 hp fark var, ahım şahım bir fark olacağını da düşünmüyorum...

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:35 ----------

Bu arada benim boy 183 cm, kilo 87

l3v3nt
02 Mayıs 2016, 18:33
Motor üzerinde resim ekler misin? Bende bu motoru düşünüyorum. Boy kilo yakın.

godfather
02 Mayıs 2016, 19:34
Hocam çok teşekkürler cevabın için.bu haftasonu galeriye gidip kendim üstüne oturup karar vericrm sanırım.

O kadar yazının özeti aslında aradaki üç bine değer mi sorusunun cevabıydı. Sanırım değer. Ama üç bine az desem de benim için çok fark ediyor ve ekipman bütçemden kısmak istemiyorum asla.

250 olan 31 hp di sanırım. 390 olan 44 hp.


@godfather sana demin başka bir konuda yazdığımın aynısını yazıyorum;


Ayrıca kendine güveniyorsan ve yeterli tecrübeye sahipsen Duke 390 kesinlikle senin için 10 numara olur; az yakması, abssi, kaydırmalı debriyajı, üzerindeki lastikler, torku ve albenisi (özellikle turuncu kısımları bence) çok eğlenceli bir motor ki ben Duke 250'de bile aynı keyfi alıyorum, ayrıca mt-25 ile duke arasında bence ilk 100'de duke'nin yüksek torku ve düşük devirde max. torku vermesi her türlü daha hızlıdır, tabiki top speed için demiyorum ama aralarında da 5 hp fark var, ahım şahım bir fark olacağını da düşünmüyorum...

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:35 ----------

Bu arada benim boy 183 cm, kilo 87

Salvation
03 Mayıs 2016, 23:45
Duke 250 ye 1000 bakımı yaptıran var mı?fiyatlar ne seviyede?

Onur7909
04 Mayıs 2016, 09:54
Duke 250 ye 1000 bakımı yaptıran var mı?fiyatlar ne seviyede?

ben 2 hafta önce yaptırdım 180 TL ödedim.

Salvation
04 Mayıs 2016, 10:54
ben 2 hafta önce yaptırdım 180 TL ödedim.
Hocam teşekkürler...

mccxcix
04 Mayıs 2016, 21:40
Arkadaslar kusura bakmayin yazim hatalari icin telefondan yaziyorum, 2-3 keredir basima bir olay geliyor, kontagi ceviriyorum ateslemeye basiyorum motor calisiyor ama boyle patapata kalin bir ses geliyor sonra stop ediyor bi benzin kokusu geliyor, sonra bir daha stop ediyor, sonra calisiyor cok kafama takildi daha 300 km motorum

Mert Ahmet
04 Mayıs 2016, 22:35
Merhabaa duke 200ümü satıyorum
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-temiz-kullanilmis-yan-yatmamis-duke-200-293373452/detay/
ilgilenen varsa mesaj atabilir arayabilir :)

mccxcix
05 Mayıs 2016, 12:47
Bu arada bugun aksam calistirdiktan 3-4 dk sonra trafikteyken tekrar stop etti, yagmurda yagiyodu neden oluyor ya bu, izmirdeki bayi ve servis cidden sorumsuz ve ilgisiz, haftasonu gotureyim bari bir yanlislik var ama yorum yapanda olmadi ilginc

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:31 ----------

Yok mu cevap verebilecek fikri olan birisi?

MimTolga
07 Mayıs 2016, 18:38
Yapıştırdığınızdaki görüntünüsü fotoğraf çekip ekleyebilir misiniz? Merak ediyorum. Çok sırıtmazsa bende almak niyetindeyim.

http://i1276.photobucket.com/albums/y473/icemanuss/20160507_121611_zpso4hi9xji.jpg (http://s1276.photobucket.com/user/icemanuss/media/20160507_121611_zpso4hi9xji.jpg.html)

http://i1276.photobucket.com/albums/y473/icemanuss/20160507_121618_zpsa7piitqt.jpg

godfather
08 Mayıs 2016, 00:30
Bugün üçerlere gittim.2015 duke 250 vardı ellerinde, nasıl olsa 390 la aynı kasa diye bindim. Bayi bu arada çok yardımcı oldu. Neyse kilolu olduğumdan bahsetmiştim sanırım. Sele bana rahatsız geldi. Yani bunu nasıl anlatsam, depo ile artçı selesi arasındaki mesafe rahatsız etti beni biraz. Bendeki cüsseyle altımda oyuncak gibi duruyor zaten ona deyinmiyorum bile.

Sonra yamaha tunaya gittim. Yüzüme bakan olmadı. Bozulmadım ama işime yaradı bir saat kalmışım fark etmeden ne var ne yok tepesine çıktım. mt-25 selesindeki bu bahsettiğim depo ile artçı selesi arasındaki sürücünün oturduğu mesafe daha beter :( ben mi yanlış oturuyorum az öne arkaya kaykılayım derken takımları da sıkıştırdım affedersiniz bacaklarımı ayırarak gezdim. işin ilgin yanı mt125 oturuşu benim için çok daha rahattı. bunu durumu açıklamak için söylüyorum. mt09 falan muntazam rahat benim için tabi. ayrıca duke 250 bu açıdan bir tık daha rahattı en azından takım taklavatı ezmedim.

Baya moralim bozuldu tabi. Bu sınıfta bu özelliklere sahip başka makine yok. Kawa da var ama onun sele mt 25 gibi. belki z300 biraz daha geniştir, bilmiyorum. içimi dökmek istedim.

froxso
08 Mayıs 2016, 20:18
Herkese selamlar, Cuma günü Duke 250 alarak aranıza katıldım. Forumu inceleyip bu motoru almak isteyen arkadaşlara yardımcı olmak adına ilk izlenimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Öncelikle duke 250 ilk motorum değil CBR 125R ile 2 yıl 27.000 km devirdim. 250 cc ye geçmeye karar verdiğimde kafamda 2 model vardı, 1.si R25 2.si duke 250. İki motorunda hakkını yiyemem doğrusu ayrı artıları var. Beni Duke 250 ye çeken kısımları en başta az yakması daha sonra görüntüsü(gerçi R25'inde görüntüsü gayet başarılı)ve tabiki donanımı oldu(kaydırmalı debriyaj,WP Suspension vb..). Şuana kadar 90 km yol yaptım ve sıralayabilceğim artıları ve eksileri şu şekilde;

Motorun artıları:
1- 3 - 3.5 Lt yakıt tüketimi, ülkemizdeki benzin litre fiyatı düşünüldüğünde az yakması büyük önem taşıyor
2- Henüz rodajda olmasına rağmen Ön fren performansını çok beğendim kesinlikle güven veriyor
3- Gaz tepkisi çok iyi
4- Oturuş pozisyonu bana çok rahat geldi (cbr 125r ile kıyaslıyorum kendi adıma)

Motorun eksileri:
1-Arka fren yetersiz gibi geldi(ya ön fren çok iyi olduğundan öyle hissetmiş olabilirim yada belki yol yaptıkca daha iyi bir hal alır)
2-Motor 1 kere rolantide çalışırken stop etti doğrusu sıfır motorda olmasını beklediğim birşey değildi
(aynısını cbr 125 lede yaşadım ancak 5000km civarındaydı motor ve çok nadir yapıyodu)
3-Titreşim (Cbr 125 le kıyasladığımda elciklerde titreşim yok ayaklıklarda var şuana kadar çok rahatsız etmedi uzun yol denediğimde görüşlerimi paylasırım)
4-Sele oturulmıcak kadar sert olmasada daha rahat olabilirmiş dedirtiyo adama.

Bunlar benim izlenimlerim/görüşlerim arkadaşlar, motorun üzerine her oturduğumda kesinlikle doğru kararı verdim diyorum kendime.

mccxcix
08 Mayıs 2016, 23:26
Hayırlısı olsun froxso Allah kazasiz belasiz kullanmak nasip etsin inşallah, benimde henuz 330 km'de, rölantide stop etme oldu bi iki kere bende de, simdi rodsjla ilgili birsey soyleyecegim ayni zamanda soru da olmus olacak, usta ilk 1000 km 6 bin deviri gecme; sonrasinda 1600 km'ye kadar 8 bin devri gecme dedi; ancak kitapciktan baktim sadece ilk 1000 km icin 7,5 bin devri gecmeyin diyor, hangisini uygulayim anlamadim??

Baris Yzc
08 Mayıs 2016, 23:42
Bugün üçerlere gittim.2015 duke 250 vardı ellerinde, nasıl olsa 390 la aynı kasa diye bindim. Bayi bu arada çok yardımcı oldu. Neyse kilolu olduğumdan bahsetmiştim sanırım. Sele bana rahatsız geldi. Yani bunu nasıl anlatsam, depo ile artçı selesi arasındaki mesafe rahatsız etti beni biraz. Bendeki cüsseyle altımda oyuncak gibi duruyor zaten ona deyinmiyorum bile.

Sonra yamaha tunaya gittim. Yüzüme bakan olmadı. Bozulmadım ama işime yaradı bir saat kalmışım fark etmeden ne var ne yok tepesine çıktım. mt-25 selesindeki bu bahsettiğim depo ile artçı selesi arasındaki sürücünün oturduğu mesafe daha beter :( ben mi yanlış oturuyorum az öne arkaya kaykılayım derken takımları da sıkıştırdım affedersiniz bacaklarımı ayırarak gezdim. işin ilgin yanı mt125 oturuşu benim için çok daha rahattı. bunu durumu açıklamak için söylüyorum. mt09 falan muntazam rahat benim için tabi. ayrıca duke 250 bu açıdan bir tık daha rahattı en azından takım taklavatı ezmedim.

Baya moralim bozuldu tabi. Bu sınıfta bu özelliklere sahip başka makine yok. Kawa da var ama onun sele mt 25 gibi. belki z300 biraz daha geniştir, bilmiyorum. içimi dökmek istedim.


Hocam bir ktm rc sahibi olarak senin ilacın, inazuma;)
Bır otur rahat et bunlara dönüp bakmazsın

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:36 ----------


Hayırlısı olsun froxso Allah kazasiz belasiz kullanmak nasip etsin inşallah, benimde henuz 330 km'de, rölantide stop etme oldu bi iki kere bende de, simdi rodsjla ilgili birsey soyleyecegim ayni zamanda soru da olmus olacak, usta ilk 1000 km 6 bin deviri gecme; sonrasinda 1600 km'ye kadar 8 bin devri gecme dedi; ancak kitapciktan baktim sadece ilk 1000 km icin 7,5 bin devri gecmeyin diyor, hangisini uygulayim anlamadim??

Kırmızı ışık yanmadan vites atman yeterli, spormoto'nun ustası sabrı usta böyle demişti.

Rolantide stop etme ya sizin debriyaj kullaniminiz yahut motor sicakligi ile alakalı,
çünkü ben de bazen stop ettiriyorum özellikle soğukken.

Soğuk motorun silindir ateşlemesi ile alakalı bir de tek silindir olunca yakıt gitmeyince tolere edecek başka silindir olmadığı için stop ediyor onda sıkıntı yok içiniz rahat olsun.

Zaten dikkat edin çalıştırın gaza asılin boğulup stop edecektir sorun yok yani.

Sıcakken ediyorsa o zaman sıkıntı olabilir.

İyi forumlar iyi geceler

froxso
09 Mayıs 2016, 02:05
Hayırlısı olsun froxso Allah kazasiz belasiz kullanmak nasip etsin inşallah Teşekkür ederim dostum sanada hayırlı olsun tekerin düz bassın. Soruya gelince, bende internette 7500 devir diye okudum rodaj için ancak banada usta ilk 1000km'de 6000 deviri geçme dedi bir bildiği vardır diye şuan için tavsiyesine uyuyorum.

mccxcix
09 Mayıs 2016, 09:32
Teşekkür ederim dostum sanada hayırlı olsun tekerin düz bassın. Soruya gelince, bende internette 7500 devir diye okudum rodaj için ancak banada usta ilk 1000km'de 6000 deviri geçme dedi bir bildiği vardır diye şuan için tavsiyesine uyuyorum.

Aaa sende İzmir'deymişsin yeni farkettim, Alsancak Oto'dan mı aldın motosikleti bu arada? Gerçekten ben hayatımda bu kadar ilgisiz saçma sapan bir satış bayiisi görmemiştim, sırf motosikleti sevdiğimden aldım yoksa almazdım yani, koruma demiri ile beraber sipariş verdim, koruma demiri taktılar vidası yok bitanesinin Allah korusun ordan sökülse yolda bana kaza yaptıracak, ilk motosikleti teslim alacağım pazartesi gel dediler, motoru alışım evrak eksikliği vs. yüzünden çarşambayı buldu, inşallah spormoto İzmir'e de açılır...

E-TEKİN
09 Mayıs 2016, 09:54
Yeni motor alan arkadaşlara hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin

yemrepolat
10 Mayıs 2016, 15:00
Arkadaşlar bir sorum olacak. 2013 Duke 200'ümün 11bin bakımına girmesine çok az kaldı(200 km falan). Geçtiğimiz cumartesi günü kadıköy spormotoya uğrayıp bakımın ortalam ne kadar süreceğine dair fiyat aldım. Ordaki usta 450 lira civarında tutacağını söyledi. Forumlarda vs. 300-350 lirayı duymuştum ama bu fiyat bile fazlayken 450 ekstrem geldi.

Servise bu kadar para vermeye değer mi? Motorumun garanti süresi sona erdi zaten. Bu bakımları dışarda yaptırabilir miyim? Eğer yaptırabilirsem İstanbul'da mümkünse Avrupa Yakası'nda daha önce deneyimlediğiniz/ tavsiye edebileceğiniz bir yer var mıdır?

Şimdiden cevaplar için teşekkürler.

MimTolga
10 Mayıs 2016, 15:25
Arkadaşlar bir sorum olacak. 2013 Duke 200'ümün 11bin bakımına girmesine çok az kaldı(200 km falan). Geçtiğimiz cumartesi günü kadıköy spormotoya uğrayıp bakımın ortalam ne kadar süreceğine dair fiyat aldım. Ordaki usta 450 lira civarında tutacağını söyledi. Forumlarda vs. 300-350 lirayı duymuştum ama bu fiyat bile fazlayken 450 ekstrem geldi.

Servise bu kadar para vermeye değer mi? Motorumun garanti süresi sona erdi zaten. Bu bakımları dışarda yaptırabilir miyim? Eğer yaptırabilirsem İstanbul'da mümkünse Avrupa Yakası'nda daha önce deneyimlediğiniz/ tavsiye edebileceğiniz bir yer var mıdır?

Şimdiden cevaplar için teşekkürler.

Herhangi bir usta da ktm nin yedek parçasını bulmak zor, kendi sarf malzemeni götürürsen( yağ filtresi, hava filtresi) düzgün bir usta bence bakımı yapabilir. Bu arada sanırım pulsar 200 ün hava filtresi uyuyor duke e . 3 te 1 fiyatına ;)

CengoCenk
10 Mayıs 2016, 16:10
Arkadaşlar bir sorum olacak. 2013 Duke 200'ümün 11bin bakımına girmesine çok az kaldı(200 km falan). Geçtiğimiz cumartesi günü kadıköy spormotoya uğrayıp bakımın ortalam ne kadar süreceğine dair fiyat aldım. Ordaki usta 450 lira civarında tutacağını söyledi. Forumlarda vs. 300-350 lirayı duymuştum ama bu fiyat bile fazlayken 450 ekstrem geldi.

Servise bu kadar para vermeye değer mi? Motorumun garanti süresi sona erdi zaten. Bu bakımları dışarda yaptırabilir miyim? Eğer yaptırabilirsem İstanbul'da mümkünse Avrupa Yakası'nda daha önce deneyimlediğiniz/ tavsiye edebileceğiniz bir yer var mıdır?

Şimdiden cevaplar için teşekkürler.

Arkadaş benim eski tiguan ın 45.000 bakımına en son 470 tl vermiştim aralık ayında. Üstelik yetkili serviste. Motor bu ya. Parçası ne kadar pahalı olabilir ki?

yemrepolat
10 Mayıs 2016, 16:15
Teşekkürler @MimTolga hava filtresi tavsiyesi iyi oldu. Bu arada Atamoto ile de görüştüm. Daha insaflılar 400 lira dediler. Bir de şöyle bir durum var. 2013 duke için servis 1000-6000-11000'ken yeni modellerde 1000-8000-15000 olarak gidiyor. Benim motor 2013 model ama sonraki modeller ile arasında bir fark olmadığını düşünüyorum. Motorun yağına, suyuna zincir temizliğine dikkat ederek 15bine kadar kullanıldığında bir sorun çıkar mı acaba?

Diğer seçenek olarak da İstanbul'da iyi bir usta bulup parçaları kendim temin etmeye çalışacağım, olmazsa serviste 450 lirayı bayılacağız artık :pale:

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:13 ----------

@CengoCenk haklısınız fiyat biraz fazla. Ama aynı parçaları (hava filtresi, yağ ve yağ filtresi) dışardan temin edildiğindeki maliyeti hesaplamak gerek. Servisin kullandığı ürünleri bulabilirsem internette araştırma yapacağım.

CengoCenk
10 Mayıs 2016, 16:21
@CengoCenk haklısınız fiyat biraz fazla. Ama aynı parçaları (hava filtresi, yağ ve yağ filtresi) dışardan temin edildiğindeki maliyeti hesaplamak gerek. Servisin kullandığı ürünleri bulabilirsem internette araştırma yapacağım.
Araştırma sonucundaki bilgileri bekliyorum. Bende de aynı durum olacak yakında çünkü.

MimTolga
10 Mayıs 2016, 16:34
Teşekkürler @MimTolga hava filtresi tavsiyesi iyi oldu. Bu arada Atamoto ile de görüştüm. Daha insaflılar 400 lira dediler. Bir de şöyle bir durum var. 2013 duke için servis 1000-6000-11000'ken yeni modellerde 1000-8000-15000 olarak gidiyor. Benim motor 2013 model ama sonraki modeller ile arasında bir fark olmadığını düşünüyorum. Motorun yağına, suyuna zincir temizliğine dikkat ederek 15bine kadar kullanıldığında bir sorun çıkar mı acaba?

Diğer seçenek olarak da İstanbul'da iyi bir usta bulup parçaları kendim temin etmeye çalışacağım, olmazsa serviste 450 lirayı bayılacağız artık :pale:

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:13 ----------

@CengoCenk haklısınız fiyat biraz fazla. Ama aynı parçaları (hava filtresi, yağ ve yağ filtresi) dışardan temin edildiğindeki maliyeti hesaplamak gerek. Servisin kullandığı ürünleri bulabilirsem internette araştırma yapacağım.

yağ filtresi
http://urun.n11.com/filtre/ktm-duke-200-ve-125-icin-hiflo-yag-filtresi-P91289230?cid=604001&gclid=CjwKEAjwjca5BRCAyaPGi6_h8m8SJADryPLhhgofCQ00 lDF3qFQjUp8frZC4XC_Od4ypzCcEQqVpvhoCWMrw_wcB&gclsrc=aw.ds

hava filtresi
http://urun.n11.com/yedek-parca/bajaj-pulsar-200-ns-hava-filitresi-P92480892?cid=604001&gclid=CjwKEAjwjca5BRCAyaPGi6_h8m8SJADryPLheetYW5UA WgavzH-_hg4fMyUoJENVC9AW2Q-ERQHGJBoCY8Tw_wcB&gclsrc=aw.ds

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:29 ----------

motor yağı
http://urun.n11.com/yag/motul-5100-10w-50-4t-1-litre-P102388805?cid=604001&gclid=CjwKEAjwjca5BRCAyaPGi6_h8m8SJADryPLhMMmG_D7P 441ZaH7lvLOyq5xk3FuBnFy6XFgwIgrvuBoCqlnw_wcB&gclsrc=aw.ds

yağ 80,
yağ filtresi 25
hava filtresi 23
işçilik 80
Toplam 208 TL ye bu iş biter.

yemrepolat
13 Mayıs 2016, 17:02
yağ filtresi
http://urun.n11.com/filtre/ktm-duke-200-ve-125-icin-hiflo-yag-filtresi-P91289230?cid=604001&gclid=CjwKEAjwjca5BRCAyaPGi6_h8m8SJADryPLhhgofCQ00 lDF3qFQjUp8frZC4XC_Od4ypzCcEQqVpvhoCWMrw_wcB&gclsrc=aw.ds

hava filtresi
http://urun.n11.com/yedek-parca/bajaj-pulsar-200-ns-hava-filitresi-P92480892?cid=604001&gclid=CjwKEAjwjca5BRCAyaPGi6_h8m8SJADryPLheetYW5UA WgavzH-_hg4fMyUoJENVC9AW2Q-ERQHGJBoCY8Tw_wcB&gclsrc=aw.ds

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:29 ----------

motor yağı
http://urun.n11.com/yag/motul-5100-10w-50-4t-1-litre-P102388805?cid=604001&gclid=CjwKEAjwjca5BRCAyaPGi6_h8m8SJADryPLhMMmG_D7P 441ZaH7lvLOyq5xk3FuBnFy6XFgwIgrvuBoCqlnw_wcB&gclsrc=aw.ds

yağ 80,
yağ filtresi 25
hava filtresi 23
işçilik 80
Toplam 208 TL ye bu iş biter.

Linkler için çok teşekkürler :cat:

Onur7909
16 Mayıs 2016, 13:44
hafta sonu motorumu yan yatırdım, sol ayna içten ve debriyaj kolu ucundan kırıldı. Bunları spormoto'dan sipariş geçsem kendim değiştirebilir miyim? Daha önce başına gelen varmı?

E-TEKİN
16 Mayıs 2016, 15:37
Merhaba,geçen cumartesi motorumun bakımını yetkili serviste yaptırdım. 3200km de olduğu için sadece yağ castrol 10w50 tam sentetik ve yağ filtresi değişti. 150tl ödedim, ilk bakımı 1000km de geçen yaz haziran ayında yapıldı, pek gezmeye vaktim olmadığı için km yapamadım

Oppsional
16 Mayıs 2016, 15:42
Arkadaşlar merhaba 2 hafta önce Duke 250 ile aranıza katıldım. Şuan en uygun fiyata takozlu koruma demirini nerden temin edebilirm. Elinde çıkma olupta satmak isteyen varsa bana mesaj atabilir.

omey
17 Mayıs 2016, 12:36
merhabalar 250 duke ile aranıza katıldım.önceki motorum cbf150 idi. bu motora alışamadım henüz. biraz sert ve rahatsız geldi bana sanki umarım alışırım.

yemrepolat
17 Mayıs 2016, 15:58
Bakımı Spormoto ve Atamoto dışında bir yerde yaptıran oldu mu? (İstanbul içinde)Spormoto sitesinde yetkili servis olarak görünen başka yerler de var. Örneğin Artı Grup, Enduro market vs.

mchi
17 Mayıs 2016, 16:40
Maslakta motox var

yemrepolat
17 Mayıs 2016, 18:56
Soruyu eksik yazmisim aslinda. Spormotonun sitesinde baska yetkiki servisler de var. Bunlara bakim yaptiran arkadaslarin deneyimlerini merak ediyorum.

froxso
18 Mayıs 2016, 03:15
Aaa sende İzmir'deymişsin yeni farkettim, Alsancak Oto'dan mı aldın motosikleti bu arada? Gerçekten ben hayatımda bu kadar ilgisiz saçma sapan bir satış bayiisi görmemiştim, sırf motosikleti sevdiğimden aldım yoksa almazdım yani, koruma demiri ile beraber sipariş verdim, koruma demiri taktılar vidası yok bitanesinin Allah korusun ordan sökülse yolda bana kaza yaptıracak, ilk motosikleti teslim alacağım pazartesi gel dediler, motoru alışım evrak eksikliği vs. yüzünden çarşambayı buldu, inşallah spormoto İzmir'e de açılır...

Dostum bir süredir yoğunluk sebebiyle foruma bakamadım evet alsancak otodan aldım bende motoru 700 km ye yaklaştım üzerinden inmiyorum motorun :queen: Ben bir sorun yaşamadım alsancak oto ile ne çok iyi ne çok kotulerdi diyim ama daha öncesinde cbr 125 imin bakımlarını yükseliş hondada yaptırıyodum ordaki ilgi alaka hizmet daha iyi gibiydi bakalım umarım sorun yaşamam servis ile bu arada koruma demirini kaça aldın bende taktırmayı dusunuyorum

sgok
18 Mayıs 2016, 09:28
Merhaba arkadaşlar aranızda duke 250 kullanmış olan veya kullanan arkadaşlara bir kaç sorum olucak öncelikle yaşım 23,ehliyete yazıldım, direksiyon derslerini bekliyorum yanlış hatırlamıyorsam bir 12 saat eğitim verilcek ardından kendim ya gis akademi beceri geliştirme yada hondanın güvenli sürüş 2 devam edeceğim buda yaklaşık bir 10 saatlik bir eğitim olucak diye tahmin ediyorum. Sizce bu şekilde duke 250'nin ilk motorum olma konusunda ne düşünüyorsunuz?

omey
18 Mayıs 2016, 09:45
merhabalar 250 duke ile aranıza katıldım.önceki motorum cbf150 idi. bu motora alışamadım henüz. biraz sert ve rahatsız geldi bana sanki umarım alışırım.

mccxcix
18 Mayıs 2016, 11:23
Dostum bir süredir yoğunluk sebebiyle foruma bakamadım evet alsancak otodan aldım bende motoru 700 km ye yaklaştım üzerinden inmiyorum motorun :queen: Ben bir sorun yaşamadım alsancak oto ile ne çok iyi ne çok kotulerdi diyim ama daha öncesinde cbr 125 imin bakımlarını yükseliş hondada yaptırıyodum ordaki ilgi alaka hizmet daha iyi gibiydi bakalım umarım sorun yaşamam servis ile bu arada koruma demirini kaça aldın bende taktırmayı dusunuyorum

Öncelikle vida konusunda hatam varmış burdan özürdilemek istiyorum, alttan tek vida takılıyormuş diğer taraftan vida yok gibi duruyor, ama uzun vida diğer tarafa kadar tutuyor dedi usta, yine de bana garip geldi ama neyse, ama ilgi alaka gerçekten sıfır adamın suratına bakmıyorlar, benim de 860 km oldu şu rodaj bitse rahatlıcam inşallah bakalım 1000 km bakımına ne kadar alcaklar :)



Merhaba arkadaşlar aranızda duke 250 kullanmış olan veya kullanan arkadaşlara bir kaç sorum olucak öncelikle yaşım 23,ehliyete yazıldım, direksiyon derslerini bekliyorum yanlış hatırlamıyorsam bir 12 saat eğitim verilcek ardından kendim ya gis akademi beceri geliştirme yada hondanın güvenli sürüş 2 devam edeceğim buda yaklaşık bir 10 saatlik bir eğitim olucak diye tahmin ediyorum. Sizce bu şekilde duke 250'nin ilk motorum olma konusunda ne düşünüyorsunuz?

Valla benim yaşım 26, daha önce motor tecrübem sadece sınavda gördüğüm ve yarım saatlik özel ders kadardı, aldım 400 km yaptım, üstüne ART Motoakademiden paket eğitim aldım gerçekten çok faydası oldu, o ayrı mesele; ancak benim 100 bin küsür km trafik tecrübem var araba ile, o yüzden trafiği okumakta zorluk çekmiyorum, motor hakimiyeti çok kolay bence gerekli eğitimden sonra kullanırsın, ama eğitim mutlaka al, cidden motor çok keyifli çok seviyorum :D


merhabalar 250 duke ile aranıza katıldım.önceki motorum cbf150 idi. bu motora alışamadım henüz. biraz sert ve rahatsız geldi bana sanki umarım alışırım.

Hayırlı uğurlu olsun, depoya yakın oturun mutlaka bacaklarınız iyice kavrasın, kullandıkça daha çok seveceksiniz, alıştırma sürecinden sonra daha bi hoşunuza gidecek emin olun, ama 2 saatlik durmaksızın yolculuklarda totoyu biraz ağrıtıyor, Allah kaza bela vermesin...

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:05 ----------

Bu arada koruma demirini 650-TL'ye taktırdım

sgok
18 Mayıs 2016, 11:48
Öncelikle vida konusunda hatam varmış burdan özürdilemek istiyorum, alttan tek vida takılıyormuş diğer taraftan vida yok gibi duruyor, ama uzun vida diğer tarafa kadar tutuyor dedi usta, yine de bana garip geldi ama neyse, ama ilgi alaka gerçekten sıfır adamın suratına bakmıyorlar, benim de 860 km oldu şu rodaj bitse rahatlıcam inşallah bakalım 1000 km bakımına ne kadar alcaklar :)




Valla benim yaşım 26, daha önce motor tecrübem sadece sınavda gördüğüm ve yarım saatlik özel ders kadardı, aldım 400 km yaptım, üstüne ART Motoakademiden paket eğitim aldım gerçekten çok faydası oldu, o ayrı mesele; ancak benim 100 bin küsür km trafik tecrübem var araba ile, o yüzden trafiği okumakta zorluk çekmiyorum, motor hakimiyeti çok kolay bence gerekli eğitimden sonra kullanırsın, ama eğitim mutlaka al, cidden motor çok keyifli çok seviyorum :D



Hayırlı uğurlu olsun, depoya yakın oturun mutlaka bacaklarınız iyice kavrasın, kullandıkça daha çok seveceksiniz, alıştırma sürecinden sonra daha bi hoşunuza gidecek emin olun, ama 2 saatlik durmaksızın yolculuklarda totoyu biraz ağrıtıyor, Allah kaza bela vermesin...

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:05 ----------

Bu arada koruma demirini 650-TL'ye taktırdım



Benim trafik tecrübem yok malesef , araba ehliyetimide yeni aldım. açıkçası rodaj bitene kadar, şuan ikamet ettiğim yer boş ve sakin biryer ordan işten eve evden işe giderim çevrede gezinir rodaj bitine kadar edindiğim tecrübe sonrası anca cesaret edebilirim trafiğe otobana çıkmaya bu sebeple kafam karışık ben herzaman duke hayranıydım 250 ile başlasam çok gelirmi işte bilemedim bakalım diğer arkadaslar ne diycek :) sanada yorumun için teşekkür ederim.. ek olarak duke 250 aksesuarlı diyorlar nedir bu aksesuarları , ben diablo rosso 2 ile geldiğini biliyorum birtek internette forumlardan birinde bir arkadaş sanırım selesinin artçı dahil confort sele oldugundan bahsetmiş lakin ben göremedim fotolarda, veyahut ben seçemedim fotodan.
son olarakda bu motoru işletmenin maliyeti nedir yani kaç km'de bir bakıma girer kaç tl dir bu bakımlar malum bunlarda önemli bir konu hehe :)

mccxcix
18 Mayıs 2016, 13:14
Benim trafik tecrübem yok malesef , araba ehliyetimide yeni aldım. açıkçası rodaj bitene kadar, şuan ikamet ettiğim yer boş ve sakin biryer ordan işten eve evden işe giderim çevrede gezinir rodaj bitine kadar edindiğim tecrübe sonrası anca cesaret edebilirim trafiğe otobana çıkmaya bu sebeple kafam karışık ben herzaman duke hayranıydım 250 ile başlasam çok gelirmi işte bilemedim bakalım diğer arkadaslar ne diycek :) sanada yorumun için teşekkür ederim.. ek olarak duke 250 aksesuarlı diyorlar nedir bu aksesuarları , ben diablo rosso 2 ile geldiğini biliyorum birtek internette forumlardan birinde bir arkadaş sanırım selesinin artçı dahil confort sele oldugundan bahsetmiş lakin ben göremedim fotolarda, veyahut ben seçemedim fotodan.
son olarakda bu motoru işletmenin maliyeti nedir yani kaç km'de bir bakıma girer kaç tl dir bu bakımlar malum bunlarda önemli bir konu hehe :)

Valla bakımları 1000, 8000, 16000 km diye gidiyor, benim motosikletimde 860 km'de o yüzden daha ilk bakıma götürmedim fiyatlarını bilmiyrum açıkçası, ama konfor sele falan yok onu söyleyim :) diğer 250 cc sınıftaki motorlardan ekonomik olması, abs'si, üzerinde gelen iyi lastikleri, çelik fren hortumu ve kaydırmalı debrijaı ile üste çıkıyor bana göre... Bence ilk 1000 km sakin sakin sürer üzerine de eğitimi alırsan kesinlikle seni üzmez, bence başarırsın kendine güven ama fazla değil yeterince güven...

omey
18 Mayıs 2016, 15:03
çok teşekkürler mccxcix. boyun kaç acaba bide motora top case taktım sanki tuhaf durdu.siz nasıl kullanıyorsunuz?

sinan.erkan
18 Mayıs 2016, 15:14
Benim trafik tecrübem yok malesef , araba ehliyetimide yeni aldım. açıkçası rodaj bitene kadar, şuan ikamet ettiğim yer boş ve sakin biryer ordan işten eve evden işe giderim çevrede gezinir rodaj bitine kadar edindiğim tecrübe sonrası anca cesaret edebilirim trafiğe otobana çıkmaya bu sebeple kafam karışık ben herzaman duke hayranıydım 250 ile başlasam çok gelirmi işte bilemedim bakalım diğer arkadaslar ne diycek :) sanada yorumun için teşekkür ederim.. ek olarak duke 250 aksesuarlı diyorlar nedir bu aksesuarları , ben diablo rosso 2 ile geldiğini biliyorum birtek internette forumlardan birinde bir arkadaş sanırım selesinin artçı dahil confort sele oldugundan bahsetmiş lakin ben göremedim fotolarda, veyahut ben seçemedim fotodan.
son olarakda bu motoru işletmenin maliyeti nedir yani kaç km'de bir bakıma girer kaç tl dir bu bakımlar malum bunlarda önemli bir konu hehe :)

Evet envayi çeşit aksesuar var parasını basıp aldığınızda. Comfort sele var. Ön arka alayım derseniz 1000 liracık ödüyorsunuz.

mccxcix
18 Mayıs 2016, 15:34
çok teşekkürler mccxcix. boyun kaç acaba bide motora top case taktım sanki tuhaf durdu.siz nasıl kullanıyorsunuz?

Boyum 183 cm, biraz iri kalıyorum üstünde bence bu motosiklet tam 178 cm boya sahip olanlar için, ama olsun ben yine de gayet memnunum, ben topcase sevmiyorum ya gerçekten hiçbir motorda da hoşuma gitmiyor, sırt çantası kullanıyorum ama ondan bile şuan hava daha sıcak değilken birşeyler taşıma insanı yoruyor gerçekten ve çok terletiyor, arka sele çanta alayım diyorum ama gerçekten çok uçuk fiyatı var saçmalamışlar yani, şuan böyle :)