Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
CengoCenk
14 Nisan 2016, 09:46
Merhaba arkadaşlar
2. el olarak yeni aldığım KTM Duke 200 ü yetkili serviste expertizini yaptırırken "zincir ve dişli setinin" değişmesi gerektiği söylendi. Motor 10.300 km de. Hor kullanılmış bir motor değil. Tek teker vs olayları olmamış. Sormak istediğim 10 bin km de zincir ve dişli seti biter mi? Ben gerçekten değişmesi gerektiğini anlayabilir miyim? Özellikle bakmam gereken bir şey var mı?
Bu arada yetkili servis bu işlem için fiyat teklifi 550 tl dedi. Bu fiyat normal midir?
Bilgi veren arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
berkcigdem
14 Nisan 2016, 12:14
Merhaba arkadaşlar
2. el olarak yeni aldığım KTM Duke 200 ü yetkili serviste expertizini yaptırırken "zincir ve dişli setinin" değişmesi gerektiği söylendi. Motor 10.300 km de. Hor kullanılmış bir motor değil. Tek teker vs olayları olmamış. Sormak istediğim 10 bin km de zincir ve dişli seti biter mi? Ben gerçekten değişmesi gerektiğini anlayabilir miyim? Özellikle bakmam gereken bir şey var mı?
Bu arada yetkili servis bu işlem için fiyat teklifi 550 tl dedi. Bu fiyat normal midir?
Bilgi veren arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
Zincir için en basit kontrol , zinciri gerdiğimiz vidanın oraya bak. eğer orada pay varsa zincirin ömrü daha vardır ama genel kaliteside önemli tabi. Bu arada duke üzerinde gelen zincir 10 binde falan değişen bir zincir çok kaliteli değil. O yüzden aslında normaldir değişmesi. Durumu kötü zincirde dişlileri çok daha çabuk bitirir. Dişlinin resmini falan görmeden bir şey demek zordur. ama madem değişecek hepsini değiştirmen en iyisi. Did marka almanı öneririm.
Salvation
14 Nisan 2016, 13:52
https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-ktm-duke-390-orjinal-siyah-uzun-cam-223083238/detay
Arkadaşlar bu camdan kullanan var mı?Ürün nasıldır acaba
byanmaz
14 Nisan 2016, 16:34
https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-ktm-duke-390-orjinal-siyah-uzun-cam-223083238/detay
Arkadaşlar bu camdan kullanan var mı?Ürün nasıldır acaba
bu camın turuncusunu kullanıyorum. bütün rüzgari kafaya yönlendiriyor. ses yapıyor. pegler üzerinde ayağa kalktığımda ses epey azalıyor, o derece. kullandığım kask da ses alan bir kask. kısacası dertliyim biraz:)
boyum 1,77 bu arada. daha kısa ya da daha uzunsanız sizin için farklı olabilir.
CengoCenk
15 Nisan 2016, 09:49
Merhaba arkadaşlar
2. el olarak yeni aldığım KTM Duke 200 ü yetkili serviste expertizini yaptırırken "zincir ve dişli setinin" değişmesi gerektiği söylendi. Motor 10.300 km de. Hor kullanılmış bir motor değil. Tek teker vs olayları olmamış. Sormak istediğim 10 bin km de zincir ve dişli seti biter mi? Ben gerçekten değişmesi gerektiğini anlayabilir miyim? Özellikle bakmam gereken bir şey var mı?
Bu arada yetkili servis bu işlem için fiyat teklifi 550 tl dedi. Bu fiyat normal midir?
Bilgi veren arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
Öncelikle teşekkürler arkadaşlar bilgi için. Ben çok yol yapan birisi değilim. Motoru sezonluk keyif için aldım. Öyle ya da böyle zinciri değiştireceğim anladığım kadarıyla. O yüzden riske girmeden değişkliği yapacağım. Ancak yetkili servis yine üzerinde gelen zincirin aynısını mı takıyor. Öyle ise yine kalitesiz olmuş olacak. KTM ürünleri içinde kaliteli olan zincir seti var mıdır? Ya da özellikle "ben bu ürünü istiyorum" diyeceğim bir zincir dişli seti var mıdır yetkili servise. Diğer alternatif dışardan dişli zincir setini almak ktm de taktırmak olabilir. Görüşleriniz nedir?
Öncelikle teşekkürler arkadaşlar bilgi için. Ben çok yol yapan birisi değilim. Motoru sezonluk keyif için aldım. Öyle ya da böyle zinciri değiştireceğim anladığım kadarıyla. O yüzden riske girmeden değişkliği yapacağım. Ancak yetkili servis yine üzerinde gelen zincirin aynısını mı takıyor. Öyle ise yine kalitesiz olmuş olacak. KTM ürünleri içinde kaliteli olan zincir seti var mıdır? Ya da özellikle "ben bu ürünü istiyorum" diyeceğim bir zincir dişli seti var mıdır yetkili servise. Diğer alternatif dışardan dişli zincir setini almak ktm de taktırmak olabilir. Görüşleriniz nedir?
enduro market latif korkmaz da en uygun fiyat . dıd 520 vx gold almıştım her yer 100 euro cekerken . ben 7000 km de değiştirmiştim zamanında takma dahil 185 tl vermiştim kur o zamnlar 2,750 di . dişliler değişmemişti sadece zincir 9600 km kullandım bir kere bile germedim zinciri sonra sattım motoru.
CengoCenk
15 Nisan 2016, 13:13
enduro market latif korkmaz da en uygun fiyat . dıd 520 vx gold almıştım her yer 100 euro cekerken . ben 7000 km de değiştirmiştim zamanında takma dahil 185 tl vermiştim kur o zamnlar 2,750 di . dişliler değişmemişti sadece zincir 9600 km kullandım bir kere bile germedim zinciri sonra sattım motoru.
Bilgi için teşekkür ederim. Biraz önce aradım, 250 TL işçilik dahil zincir değişimi yapıyorlar. Sizin dediğiniz marka ve model için. Yarın uğramaya çalışacağım.
ulueremre
16 Nisan 2016, 12:12
Selamlar arkadaşlar. Aranızda hız kısıtlayıcısını baypas ettiren oldu mu? Olduysa sonuçtan memnun kaldı mı? İşleme 'ECU remapping' deniyor galiba; İstanbul'da bunu uygulayan yerler var mıdır, bilgisi olan?
CengoCenk
17 Nisan 2016, 20:31
Merhaba arkadaşlar
Belki bilenleriniz vardır. Aranıza yeni katıldım. Son bir haftadır ara ara kullanıyorum. Dün itibariyle duke ile en uzun yolculuğa çıkma fırsatım oldu. Şile Ömerliye gittim. Genel izlenimlerimi aktarayım. Belki duke ile ilgili bilgi almak isteyen arkadaşlara yardımı dokunur.
Öncelikle önceki motorum Kawasaki Z300 ABS idi. Z300 ü 7000 km kullanmıştım. Sonrasında maddi durumlar sebebiyle sattım. Bu sezon da fiyat performans beklentiyi en iyi karşılayacağını düşündüğüm Duke 200 ile geçirmeyi planlayarak ikinci el bir duke 200 abs aldım.
Z300 ile karşılaştırmam gerekirse. Z300 ninja 300 ün çıplağı olarak yapıldığı için çok arada bir oturuş pozisyonu vardı. Duke te ciddi anlamda rahat bir oturuş pozisyonu var bence. Geniş gidon motor hakimiyetini daha kolay sağlıyor. Z300 de gidon bu kadar geniş değildi.
Frenler olarak z300 ün frenleri daha iyi. Ancak burada z300 de Rosso II lerin olması ve km sinin düşük olması avantajı vardı. Duke te lastikler orjinal olanlar ve km si daha yüksek. Bir süre alışana kadar bu lastikleri kullanarak temkinli kullanım sağlayacağım. Sonrasında değiştirdiğimde yine fren olayını değerlendiririm.
Motor gücü tabi ki karşılaştırılamaz. Z300 39 beygirdi. Ve çift silindirin avantajı vardı. Rahatlıkla 160-170 i görüyordu. Sonrasında da 180 e geliyordu. Ancak duke 136 standart. Bu benim beklediğim ve bildiğim bir şey olduğu için eleştiri yapmam yanlış olur. Bunun benim için tek dezavantajı,işim gebze de olduğu için bazen temden işe gidiyorum. Ve tem de 136 km hız yeterli bir hız değil bence. Yanlış anlamayın çok hız meraklısı değilim. Ancak Z300 de bir çok potansiyel beladan motorun hızı sayesinde kurtuldum.
Duke 200 tam bir şehir içi motoru. Bir de Şile gibi, Ağva gibi haftasonu gezileri için süper uygun. Ancak "hadi temden bir abant yapalım, maşukiye yapalım" dediğinizde yorar. Keyif vermez gibi geliyor.
Titreşim tek silindir bir motor olduğu için var evet. Ama hani Z300 de titreşim oranı 50 ise Duke 200 de 100 dür gibi bir oran yanlış olur. Aynı oranda 70 civarı bir titreşimi var diyebilirim. Ben ayakkabının tam pag lere gelen kısmına kadınların topuklu ayakkabı giyerken yine ayağın o bölümüne gelen yerlerde rahatsızlık oluşmasın diye silikon olarak tasarlanan bir parça yapıştırdım. Tam ayakkabı astarının altına. Titreşimin ayaktan bana gelişini büyük oranda kesti.
Yakıt sarfiyatı yine oldukça iyi. Verdiği ile aldığı bence gayet makul. En önemli özelliği. Çok zevkli motor. Sürerken kesinlikle keyif veriyor.
Şimdilik bu kadar. Gözlemlerim oldukça yine yazarım.
yasoyaso
17 Nisan 2016, 20:44
Boyum 185 kilom78 benim ebatlarda duke 200 kullanıcısı var mı?
E-TEKİN
17 Nisan 2016, 22:03
186 boy 86kg ile ben kullanıyorum
yasoyaso
17 Nisan 2016, 22:52
186 boy 86kg ile ben kullanıyorum
Yani küçük gelme gibi bi sıkıntı var mı dostm
Akhelmet
17 Nisan 2016, 23:29
Merhaba arkadaşlar motosikletimi satıyorum
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-2015-model-ktm-duke-250-292946383/detay/
Battal
17 Nisan 2016, 23:45
Merhaba arkadaşlar, KTM 200 Duke kullanıyorum, Motorla 10 - 15 dk gittikten sonra Low Oil Pressure uyarısı veriyor. Ara ara sönüyor, Tekrar yanıyor. Yağ seviyesi normal, motorda performans ve ses olarak hiç bir değişiklik yok. Servisi aradım yağ mişöründendir dediler. Yağ değişimine daha zaman var, bu yüzden de bayaa kullandım böyle, yaklaşık 500 km kadar, ama gene de o ikazı gördükçe canım sıkılıyor. Bu sorunla karşılaşan başkaları da var mı acaba.
byanmaz
18 Nisan 2016, 10:12
Merhaba arkadaşlar, KTM 200 Duke kullanıyorum, Motorla 10 - 15 dk gittikten sonra Low Oil Pressure uyarısı veriyor. Ara ara sönüyor, Tekrar yanıyor. Yağ seviyesi normal, motorda performans ve ses olarak hiç bir değişiklik yok. Servisi aradım yağ mişöründendir dediler. Yağ değişimine daha zaman var, bu yüzden de bayaa kullandım böyle, yaklaşık 500 km kadar, ama gene de o ikazı gördükçe canım sıkılıyor. Bu sorunla karşılaşan başkaları da var mı acaba.
ben motor 13bin km'de iken karşılaşmıştım. spormoto kötü yağ ve filtre kaynaklı demişti. Ama yağı ve filtreyi de yetkili bir serviste değiştirmiştim. ya da yetkili servis bana değişim yaptığını söylemişti. ayrıntılar şurada:
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/163203-ktm-servis-problemi.html
erayozdemir
18 Nisan 2016, 11:38
merhaba arkadaslar motorumu satiyorum
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-sifirdan-farksizz-ktm-duke-200-kacirma-292699277/detay/
E-TEKİN
18 Nisan 2016, 11:46
Kullanım olarak ben sıkıntı yaşamıyorum fakat görenler bu motor sana küçük geliyor diyorlar aslında motor küçük değil kuyruk kısa olduğu için küçük duruyor
Onur7909
18 Nisan 2016, 13:25
1000 km bakım için önerebileceğiniz servis varmı?
Kaldorein
18 Nisan 2016, 13:34
1000 km bakım için önerebileceğiniz servis varmı?
Maslak Motox ya da Karaköy Atamoto
mccxcix
18 Nisan 2016, 20:22
Arkadaşlar, kaç aydır forumdayım, konu açtım, sürekli mesajlara yazdım, cevap yazdım ettim vs... Allah nasip ederse bu hafta ya da en geç önümüzdeki haftaiçinde ilk motosikletimi alacağım, tabiki forumda yazılan herşeye güvenilmez kafadan çok atanda var bilen de var, son 6 aydır KTM Duke 250 ABS istiyorum hem de deli gibi, ancak gerek ilk motor gerekse maddi yönden düşününce son 1 aydır falan Pulsar 200ns ile TnT 25 arasında gidip geliyorum, bugün iş çıkışımda her iki motosiklete de yakından baktım oturdum, TnT bir nebze daha iyi gibi geldi, ama kapalı kutuymuş maalesef, o yüzden tekrar telefonumdan spormotoya girip "ulan acaba mı ya..." dedim kendi kendime, İzmir bayisini aradığımda ellerinde 2015 model olduğunu ve 15.999-TL'ye verebileceğini söyledim, ardından spormotoyu aradım 2016 modelin mevcut olduğunu ve fiyatının fuar özelde tutulduğunu 16.000-TL olduğunu söylediler, bende tekrar İzmir bayisini arayıp bilgiyi verdim, dönüş yapcağını söyledi ve stoklarında varmış isterseniz 2 gün içerisinde getirtebilirim dedi (motoru çok istediğimden dolayı elindeki 2015 modeli tabiri caizse itelemesini pek umursamıyorum, şimdilik...), evet arkadaşlar bu noktada sorum size... Alayım mı? Almayayım mı? Ne inceleme videosu var ne doğru düzgün kullanıcı yorumu var hiçbir açıklama vs.. yok etrafta fazlaca, kullanan bilen varsa, saydığım diğer iki (pulsar ve tnt) den gerçekten aradaki fiyat farkını bu kadar hakkediyor al gönlünce bin diyebilir misiniz? Teşekkürler şimdiden...
MimTolga
18 Nisan 2016, 20:53
kaydırmalı debriyaj (acemi için hayat kurtarır) abs, (acemi için hayat kurtarır) rosso 2 lastik ( acemi için hayat kurtarır) ve ktm farkı bence aradaki farkı hakediyor. Bence al duke 250 ni keyfine bak
Kaldorein
19 Nisan 2016, 08:51
Arkadaşlar, kaç aydır forumdayım, konu açtım, sürekli mesajlara yazdım, cevap yazdım ettim vs... Allah nasip ederse bu hafta ya da en geç önümüzdeki haftaiçinde ilk motosikletimi alacağım, tabiki forumda yazılan herşeye güvenilmez kafadan çok atanda var bilen de var, son 6 aydır KTM Duke 250 ABS istiyorum hem de deli gibi, ancak gerek ilk motor gerekse maddi yönden düşününce son 1 aydır falan Pulsar 200ns ile TnT 25 arasında gidip geliyorum, bugün iş çıkışımda her iki motosiklete de yakından baktım oturdum, TnT bir nebze daha iyi gibi geldi, ama kapalı kutuymuş maalesef, o yüzden tekrar telefonumdan spormotoya girip "ulan acaba mı ya..." dedim kendi kendime, İzmir bayisini aradığımda ellerinde 2015 model olduğunu ve 15.999-TL'ye verebileceğini söyledim, ardından spormotoyu aradım 2016 modelin mevcut olduğunu ve fiyatının fuar özelde tutulduğunu 16.000-TL olduğunu söylediler, bende tekrar İzmir bayisini arayıp bilgiyi verdim, dönüş yapcağını söyledi ve stoklarında varmış isterseniz 2 gün içerisinde getirtebilirim dedi (motoru çok istediğimden dolayı elindeki 2015 modeli tabiri caizse itelemesini pek umursamıyorum, şimdilik...), evet arkadaşlar bu noktada sorum size... Alayım mı? Almayayım mı? Ne inceleme videosu var ne doğru düzgün kullanıcı yorumu var hiçbir açıklama vs.. yok etrafta fazlaca, kullanan bilen varsa, saydığım diğer iki (pulsar ve tnt) den gerçekten aradaki fiyat farkını bu kadar hakkediyor al gönlünce bin diyebilir misiniz? Teşekkürler şimdiden...
diğer 2 motoru kullanmadım ancak pulsar 200 ve duke 200 kullananlar kesinlikle duke un çok farklı olduğunu belirtiyolar. Ben de 1.5 aydır duke 250 kullanıyorum ve inanılmaz keyifli bi motor olduğunu söyleyebilirim. Lastikleri abssi kaydırmalı debriyajı vs zatenn on numara. 250 klasmanında alabileceğin en iyi motorlardan birisi bence bütçen varsa tavsiye ederim alabilirsin, pişman olmazsın.
mccxcix
19 Nisan 2016, 10:00
Arkadaşlar, kaç aydır forumdayım, konu açtım, sürekli mesajlara yazdım, cevap yazdım ettim vs... Allah nasip ederse bu hafta ya da en geç önümüzdeki haftaiçinde ilk motosikletimi alacağım, tabiki forumda yazılan herşeye güvenilmez kafadan çok atanda var bilen de var, son 6 aydır KTM Duke 250 ABS istiyorum hem de deli gibi, ancak gerek ilk motor gerekse maddi yönden düşününce son 1 aydır falan Pulsar 200ns ile TnT 25 arasında gidip geliyorum, bugün iş çıkışımda her iki motosiklete de yakından baktım oturdum, TnT bir nebze daha iyi gibi geldi, ama kapalı kutuymuş maalesef, o yüzden tekrar telefonumdan spormotoya girip "ulan acaba mı ya..." dedim kendi kendime, İzmir bayisini aradığımda ellerinde 2015 model olduğunu ve 15.999-TL'ye verebileceğini söyledim, ardından spormotoyu aradım 2016 modelin mevcut olduğunu ve fiyatının fuar özelde tutulduğunu 16.000-TL olduğunu söylediler, bende tekrar İzmir bayisini arayıp bilgiyi verdim, dönüş yapcağını söyledi ve stoklarında varmış isterseniz 2 gün içerisinde getirtebilirim dedi (motoru çok istediğimden dolayı elindeki 2015 modeli tabiri caizse itelemesini pek umursamıyorum, şimdilik...), evet arkadaşlar bu noktada sorum size... Alayım mı? Almayayım mı? Ne inceleme videosu var ne doğru düzgün kullanıcı yorumu var hiçbir açıklama vs.. yok etrafta fazlaca, kullanan bilen varsa, saydığım diğer iki (pulsar ve tnt) den gerçekten aradaki fiyat farkını bu kadar hakkediyor al gönlünce bin diyebilir misiniz? Teşekkürler şimdiden...
Arkadaşlar cevap veren vermeyen herkese çok teşekkür ederim, bugün itibariyle sözleşmemizi yaptık siparişimizi verdik koruma demiriyle beraber, Allah izin verirse bir kaç gün içerisinde motosikletime kavuşup aranıza katılacağım, çok heyecanlıyım :queen:
Onur7909
19 Nisan 2016, 16:50
Bugün 1000 km bakım için moto x maslak'a gittim. Tavsiye eden kişiye teşekkür ederim gerçekten iyi bir servisti. Fakat motorun bakımını sisteme girmek için ruhsatımı istedi ve motorun satışının sisteme girilmediğini söyledi, motorumuda enduro marketten almıştım. Spormoto'yu falan aradık irtibata geçeceklerini ve halledileceğini söylediler. Bu arada adam daha önce bir duke'ün daha garantiden bir akü değişimi yaptığını ve onunda satışının sisteme girilmediğini söyledi. Benimde aklıma geldi geçenlerde bir arkadaş bu konu hakkında buraya bir konu açmıştı. Bilmiyorum bilgisi varmı ama onunda satışı sisteme girilmemiş hala ve bu yüzden bakımını sisteme giremediğini söyledi. O arkadaş'a söylim sorun moto x'te değil sorun motorunu satın aldğı yerde. Bende 1000 km bakımını yaptırdım ve Enduro market'in motorumun satışını sisteme girmediği için şuan sistemde motorumun 1000 km bakımı gözükmüyor. Muhtemelen ben peşine düşmessem de girmeyecekler. Garip işler motor satın alıyorsun adam sisteme girmiyor. Sonra bunlar bayilik alıyolar enteresan!
Mexico
19 Nisan 2016, 18:37
Arkadaşlar bugün motorumu sattım. Özleyecegim haylazi. Kiymetini bilin evlatlarinizin :)
byanmaz
19 Nisan 2016, 18:54
Bugün 1000 km bakım için moto x maslak'a gittim. Tavsiye eden kişiye teşekkür ederim gerçekten iyi bir servisti. Fakat motorun bakımını sisteme girmek için ruhsatımı istedi ve motorun satışının sisteme girilmediğini söyledi, motorumuda enduro marketten almıştım. Spormoto'yu falan aradık irtibata geçeceklerini ve halledileceğini söylediler. Bu arada adam daha önce bir duke'ün daha garantiden bir akü değişimi yaptığını ve onunda satışının sisteme girilmediğini söyledi. Benimde aklıma geldi geçenlerde bir arkadaş bu konu hakkında buraya bir konu açmıştı. Bilmiyorum bilgisi varmı ama onunda satışı sisteme girilmemiş hala ve bu yüzden bakımını sisteme giremediğini söyledi. O arkadaş'a söylim sorun moto x'te değil sorun motorunu satın aldğı yerde. Bende 1000 km bakımını yaptırdım ve Enduro market'in motorumun satışını sisteme girmediği için şuan sistemde motorumun 1000 km bakımı gözükmüyor. Muhtemelen ben peşine düşmessem de girmeyecekler. Garip işler motor satın alıyorsun adam sisteme girmiyor. Sonra bunlar bayilik alıyolar enteresan!
servis kayıtla ilgili ben şöyle bir konu açmıştım :
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/163203-ktm-servis-problemi.html
ancak kastettikleri ben olamam çünkü benim motorum 17bin km'de. 1000 bakımı sistemde var. 5000 km'de spormoto'da takdırdığım aksesuarlar sistemde var. 5500 km'de motox'de takdırdığım çanta demirini bile kayıtlara işlemişler. 13bin km bakımı da sistemde var. 7500 bakımı sistemde yok. beni rahatsız eden, 7500 bakım fişini çıkarıp gösterene kadar, spormoto'nun "bu motor bakımsız, filtreler ve yağ kötü görünüyor" demesiydi.
Ek olarak benim aküm garantiden değişmedi. garanti başvurusuna bir cevap lütfetmediler. daha doğrusu biz hindistandan alamayız akü parası, sana da veremeyiz dediler.
o yüzden başka birini kastetmiş olmalılar. aküsünü garantiden değiştirdikleri her kimse, şanslı adammış:)
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:49 ----------
Arkadaşlar bugün motorumu sattım. Özleyecegim haylazi. Kiymetini bilin evlatlarinizin :)
hayırlı olsun. daha iyilerine inşallah :)
Onur7909
20 Nisan 2016, 08:29
Ben sizin olduğunuzu düşünmüştüm. Forumdaki okuduğum şeyle benzer şeyler söyledi adam, bende dedim uyarayım hala 7.500 bakımını sisteme girmemişler.
Amedra
20 Nisan 2016, 09:45
1.85 boy 80 kilo birine göre duke 200 sizce çok rahatsız eder mi? Bizzat elden de kontrol ettim ama sanki ayaklar bir süre sonra rahatsız eder gibi görünüyor.
Kaldorein
20 Nisan 2016, 10:16
Ben sizin olduğunuzu düşünmüştüm. Forumdaki okuduğum şeyle benzer şeyler söyledi adam, bende dedim uyarayım hala 7.500 bakımını sisteme girmemişler.
Motox deki erkan abi,şakir abi falan çok ilgili çok kıyak adamlar. Sohbetleri de iyi. Ben mimledim orayı. Bakım olmasa bile bi çay içmeye gidiyorum arada :) Satışı girme işini üstüne almak istemiyolar çünkü satmadığı motoru satmıs gibi gösteriyor sistemde o yüzden spormotoya iletiyolar aldığın bayiya ulasması için ancak spormoto yoğunluktan vs öteliyor işi. Peşine düşmezseniz girmez spormoto onu kolay kolay :) Ben de bursadan almıstım. Benim de girmemişlerdi satışı. Şansa karaköy atamoto da ahmet abi ile konusurken farkettik. Ahmet abi girdi satışı :)
Yakın zamanda aldığım KTM Duke 250 ile yaklaiık 2700km yol yaptım. Rodajı tamam, bakımı da yapıldı. Forum sayfalarında okuduğum kadarı ile son hızının 150-160 km civarında olduğunu anlıyorum. Ancak pekçok sefer denememe rağmen motorumla en çok 135 yapabildim. Motorumda bir sorun mu var acaba anlamadım. Konu hakkında bilgisi olan biri varsa çok makbule geçer.
Teşekkürler,
mccxcix
22 Nisan 2016, 09:51
Yakın zamanda aldığım KTM Duke 250 ile yaklaiık 2700km yol yaptım. Rodajı tamam, bakımı da yapıldı. Forum sayfalarında okuduğum kadarı ile son hızının 150-160 km civarında olduğunu anlıyorum. Ancak pekçok sefer denememe rağmen motorumla en çok 135 yapabildim. Motorumda bir sorun mu var acaba anlamadım. Konu hakkında bilgisi olan biri varsa çok makbule geçer.
Teşekkürler,
Valla ya internetteki videolarda bi yanlış var ya da sizin motosiklette bi yanlış var, bilen biri varsa veya servisle falan görüşürseniz bir yazın bende merak ettim takipteyim...
Kaldorein
22 Nisan 2016, 09:54
Yakın zamanda aldığım KTM Duke 250 ile yaklaiık 2700km yol yaptım. Rodajı tamam, bakımı da yapıldı. Forum sayfalarında okuduğum kadarı ile son hızının 150-160 km civarında olduğunu anlıyorum. Ancak pekçok sefer denememe rağmen motorumla en çok 135 yapabildim. Motorumda bir sorun mu var acaba anlamadım. Konu hakkında bilgisi olan biri varsa çok makbule geçer.
Teşekkürler,
Motorun son hızı 160 civarı ancak bu hız için rüzgar yol vs çok önemli. Full rüzgara karşı sürüyorsan 140 dan sonrası zorlar zaten. Rüzgarsız havalarda falan dene. Eğer yine çıkamaz isen rodaj da vs sıkıntı olmuş olabilir.
Lukocan
24 Nisan 2016, 12:30
sıkıntı olduğunu sanmıyorum. duke 200lerde 137 de hız kısıtlaması olduğu gibi 250lerde de benzer bir kısıtlama muhakkak vardır kesiciye giriyordur. videolar kesici iptal edildikten sonra yapılan süratlerdir.
Kaldorein
25 Nisan 2016, 10:08
sıkıntı olduğunu sanmıyorum. duke 200lerde 137 de hız kısıtlaması olduğu gibi 250lerde de benzer bir kısıtlama muhakkak vardır kesiciye giriyordur. videolar kesici iptal edildikten sonra yapılan süratlerdir.
Tabiki var kesici ancak 135 de değil :) 165 de kesici var.
enduro16
25 Nisan 2016, 13:45
Spormoto olarak, Bursa'ya geldikleri için çok teşekkür ederiz. basitçe izlenimlerimi video da anlattım..
https://www.youtube.com/watch?v=zHYQY35JuWY
Akhelmet
25 Nisan 2016, 15:52
Yokmu 250 ABS isteyen :)
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-2015-model-ktm-duke-250-292946383/detay/
mccxcix
25 Nisan 2016, 22:40
Arkadaşlar Duke 250'nin rofaj döneminde neye dikkat etmem gerekiyor, ilk 1000 km icin 6 bin devir, 1000-1600 arasi 8 bin devire kadar mi kullanilcak, ayrintili aciklarsaniz sevirinim...
Kaldorein
26 Nisan 2016, 08:31
Arkadaşlar Duke 250'nin rofaj döneminde neye dikkat etmem gerekiyor, ilk 1000 km icin 6 bin devir, 1000-1600 arasi 8 bin devire kadar mi kullanilcak, ayrintili aciklarsaniz sevirinim...
Servisin söylediği ve kitapcıkta yazan "ilk 1000 km 7500 ü geçme. 1000-2000 arası çok dipgaz gitme ama ara ara 9 bin devir civarına çık.2000 den Sonra yardır."
yasoyaso
26 Nisan 2016, 09:07
Merhaba arkadaşlar
2. el olarak yeni aldığım KTM Duke 200 ü yetkili serviste expertizini yaptırırken "zincir ve dişli setinin" değişmesi gerektiği söylendi. Motor 10.300 km de. Hor kullanılmış bir motor değil. Tek teker vs olayları olmamış. Sormak istediğim 10 bin km de zincir ve dişli seti biter mi? Ben gerçekten değişmesi gerektiğini anlayabilir miyim? Özellikle bakmam gereken bir şey var mı?
Bu arada yetkili servis bu işlem için fiyat teklifi 550 tl dedi. Bu fiyat normal midir?
Bilgi veren arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
Expertiz ücreti ne kadar ödediniz? Birde bu işler nasıl yürüyor? Satan kişi motorum temiz diyor ama expertiz de bir sürü masraf çıkınca ücreti kim ödemeli?
Onur7909
26 Nisan 2016, 10:11
gps yada telefon tutacağı kullanan varmı ya da öneren?
6. Viteste yaklaşık 8000 devirden sonra motorun devri daha artmıyor.
Mucit23
26 Nisan 2016, 11:24
6. Viteste yaklaşık 8000 devirden sonra motorun devri daha artmıyor.
Hava filtresine bi baktır
CengoCenk
26 Nisan 2016, 11:31
Expertiz ücreti ne kadar ödediniz? Birde bu işler nasıl yürüyor? Satan kişi motorum temiz diyor ama expertiz de bir sürü masraf çıkınca ücreti kim ödemeli?
Benim aldığım motorun garantisi devam ediyordu. Yetkili serviste expertiz yapıldı. Zaten tüm yapılan işlemler yetkili serviste kayıtlıydı. Motor lifte kaldırılıp bakıldı. Grenajlarda sorun yoktu. Dişli ve zincir setinin değişmesi lazım dendi. O durumda çıkan masraftan motorun sahibinin haberi yoktu. Ben de kendisine masrafı yarı yarıya bölüşmeyi önerdim. Sonuçta şimdi değişmese 1000-2000 km sonra değişecekti. 10 binde motor alıyordum ve dişli zincir in ömrü 10-15 bin. Adam da motoru satamazsa (fiili olarak kullanıyordu) o da değiştirmek zorundaydı. İkimiz için de yarı yarıya bölüşmek mantıklı geldi. O şekilde hallettik. Expertize ücret istemedi yetkili servis. Zaten bakımları orda yapılan ve garantisi devam eden motordu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------
6. Viteste yaklaşık 8000 devirden sonra motorun devri daha artmıyor.
Aynı durum benim eski motorda da vardı. (Kawa Z300) 6. vitese atarken yedirerek atman gerekiyor. Şöyle örnek vereyim 5. viteste 8000 devirin üzerinde giderken 6 ya atmak için debriyaja bastığında motorun devrini 8000 den aşağıya düşürmeyecek şekilde gaza basmaya devam et. Sonrasında 6 ya alıp debriyajı yedirerek bırak. Sonrasında zaten kopar gider motor. Eğer 8000 bin in altına düşüp 6. viteste yeniden 8000 i bulmak istersen zorlanırsın.
Kaldorein
26 Nisan 2016, 14:34
gps yada telefon tutacağı kullanan varmı ya da öneren?
http://www.hudsonderi.com/?urun-9027-telefon-tutucu--
Ben bunu kullanıyorum. Fİyatına göre gayet dayanıklı su geçirmez bi ürün.
MimTolga
26 Nisan 2016, 14:51
http://www.hudsonderi.com/?urun-9027-telefon-tutucu--
Ben bunu kullanıyorum. Fİyatına göre gayet dayanıklı su geçirmez bi ürün.
büyüklük kaç inçtir acaba ?
Kaldorein
26 Nisan 2016, 14:56
büyüklük kaç inçtir acaba ?
iphone 6 sığıyor işte. 4.7 inç civarı falan :)
Onur7909
26 Nisan 2016, 16:20
eyvallah, görmüştüm aslında internette ama emin olamadım. :cat:
berkcigdem
28 Nisan 2016, 14:28
vayy be ne konuşmuşsunuz arkadaş :)
dovahhkin
29 Nisan 2016, 19:12
arkadaşlar mrb bugun itibariyle duke ailesine katıldım xmax 250 abs mi satıp duke 200 abs aldım
herkeze kazasız sürüşler :)
http://i.hizliresim.com/Pkmkp8.jpg (http://hizliresim.com/Pkmkp8)
faramir48
02 Mayıs 2016, 10:53
arkadaşlar birkaç sorum olcak, forumu baya okudum ama yine de net bi cevap almak istedim. Duke 200 düşünüyorum. Titreme olayından çok bahsediyolar, benim olayım şehir içi gezmek. Yazın günde sürceğim 1-2 saat beni rahatsız eder mi? Bi de 120-130 la giderken motorun sesi nasıl acaba her an kesiciye gircekmiş gibi mi yoksa normal mi? Boyum 1.78 motorda nasıl dururum sice? Cevap verebilcek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO