PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 [91] 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107

dyavol-77
18 Ocak 2016, 18:33
Merhaba arkadaşlar ktm rc 200 yağ olarak öneriniz nedir? Servis eni yağı önerdi. 1000km bakımı yapılmış bidaki bakımı 7000kmde, ara bakım olarak 4500km bakım yapıyım yada yaptiriyim diyom ne dersiniz

Castrol Power 1 Racing 10w-50 (1,35 lt alır)...

KmlTkn
18 Ocak 2016, 18:46
Eni yağ hakkında görüşleriniz nedir?
Motul kullanan arkadaşlar memnunmu?

marcobode
20 Ocak 2016, 11:35
Eni yağ hakkında görüşleriniz nedir?
Motul kullanan arkadaşlar memnunmu?

en iyi yağ henüz üretilmemiş olandır..:bounce:

Azzur
23 Ocak 2016, 22:01
Merhaba arkadaşlar. Forumu uzun süredir takip ediyorum üye olmak bugüne kısmetmiş. Buraya yazma sebebim kafamdaki bazı sorulara sizlerin cevap verebileceğini düşünmem. Öncelikle A2 ehliyetim var fakat motorsiklet tecrübem yok denecek kadar az. İlk motor olarak duke 200 ya da ninja 250sl düşünüyorum. Farkındayım farklı tarzda motorlar ama ben 186 boyunda 74 kilo bir adamım. Duke altımda yok olacakmış gibi görünüyor gözüme o yüzden ninjaya bi yönelim var. Aslında iki motoruda canlı görme imkanım oldu fakat hiç üzerlerine binmedim. Almak için acelem yok zaten aile ile daha tam netleşemedik o yüzden siz kullanıcılara bir danışmak istedim. Yanlış yere yazdıysam affola. Duke 200 ile ilgili olduğu için buraya yazmayı uygun gördüm. Bunun için konu açmak bencilce geldi.
Bir de izmirdeki KTM servis ağıyla ilgili bilgi verebilecek arkadaşlar varsa onlarıda bilmek isterim.

Mexico
23 Ocak 2016, 22:05
1.86 boy 90 kilo biri olarak duke kullaniyorum. Acikcasi ninja bana duke dan daha ufak geldi karenaja ragmen. Ikiside guzel motorlar. Once tarz ve beklentiye karar verin, sonra gonulden geceni alin.

Azzur
23 Ocak 2016, 22:23
Yorumunuz için teşekkür ederim öncelikle. İleride bir supersporttansa bir fazerı tercih ederim doğrusu. Bu yüzden bana duke daha yakın geliyor. Peki hiç bir z250 ile duke 200ü yan yana görme şansınız oldu mu? Z250yi hiç görme şansım olmadı her ne kadar duke bana daha güzel gelsede z250de başarılı bir motor izlenimi oluşturdu internette bugüne kadar gördüklerimle.

Lukocan
23 Ocak 2016, 23:13
Geçen yıl fuarda z300 vardı. O bile duke un yanında daha kalıpsız duruyordu. Duke un renginden dolayı bi oyuncak havası var evet ama ilk motor olarak alınması gereken tüm motorlar oyuncak gibi buna bi çare yok. Hyosunga felan yönelmediğiniz sürece düşündüğünüz tüm motorların içinde en uygunu duke olacak her açıdan. Benzer şekilde düşünüyordum duke aldım memnunum.

Azzur
23 Ocak 2016, 23:20
Duke ün karikatürleştirilmiş bir görünüşü var gerçekten heyecanlı bir motor gibi duruyor. Bence bu hoş bir şey. Hyosung konusunda ise pek iyi düşünmüyorum doğrusu. Bana kalitesiz gibi geliyor hyosung. Bu arada yorumunuz için teşekkür ederim.

PcK0PaT
24 Ocak 2016, 18:47
Mrb arkadaşlar bende Duke 250 alarak aranıza katılmış bulunmaktayım. Motor çok güzel çok torklu bir makine gazına dokunulmuyor altımdan kaçacak gibi. Boyut olarak küçük diye tahmin etmiştim ama hiçte öyle değilmiş çok kaslı iri geldi bana şahsen. Ve sesi acayip tok ve gür bir sesi var bu kadar beklemiyordum. Gerçi ilk motorum çok fazla anlayan birisi değilim ehliyetimde yok bugün yarın direksiyon sınavı var bekliyoruz bakalım.

Şimdi benim bir sorunum var kapalı otoparkım yok dışarıya sağlam güvenli bir yere üzerini brandayla kapatarak bırakıyorum ancak gel gelelim soğuk havalardanmıdır nedir dün bayağı uğrastım çalıştıramadım ve de sonunda low battery uyarısı vermeye başladı. Neyse Akü voltajının araçla aynı olduğunu anladıktan sonra bugün aküyü söküp araçta 15 dakika fln şarj ettikten sonra takıp çalıştırdım sorun yok şimdilik. Üzerindeki akü mü dandik soğuk havalardan mıdır nedir anlamadım. Bu sorunun tekrar etmesi durumdan hiç uğraşmadan sıfır akü almayı düşünüyorum. Akü 12v ama 8 amper mi 9 amper mi onu çözemedim. Akü üzeriden 9 ah yazıyor ama netde satılan ktm duke 390 için bile satılan aküler 8 amper . Neyse anlayan bilen arkadaşlardan şimdiden akü tavsiyesi alabilirsem sevinirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------

http://i1280.photobucket.com/albums/a486/pck0pat/20160121_131156_zpsidqb6hdv.jpg

http://i1280.photobucket.com/albums/a486/pck0pat/20160121_131216_zps3fkirbaf.jpg

MimTolga
24 Ocak 2016, 19:52
Mrb arkadaşlar bende Duke 250 alarak aranıza katılmış bulunmaktayım. Motor çok güzel çok torklu bir makine gazına dokunulmuyor altımdan kaçacak gibi. Boyut olarak küçük diye tahmin etmiştim ama hiçte öyle değilmiş çok kaslı iri geldi bana şahsen. Ve sesi acayip tok ve gür bir sesi var bu kadar beklemiyordum. Gerçi ilk motorum çok fazla anlayan birisi değilim ehliyetimde yok bugün yarın direksiyon sınavı var bekliyoruz bakalım.

Şimdi benim bir sorunum var kapalı otoparkım yok dışarıya sağlam güvenli bir yere üzerini brandayla kapatarak bırakıyorum ancak gel gelelim soğuk havalardanmıdır nedir dün bayağı uğrastım çalıştıramadım ve de sonunda low battery uyarısı vermeye başladı. Neyse Akü voltajının araçla aynı olduğunu anladıktan sonra bugün aküyü söküp araçta 15 dakika fln şarj ettikten sonra takıp çalıştırdım sorun yok şimdilik. Üzerindeki akü mü dandik soğuk havalardan mıdır nedir anlamadım. Bu sorunun tekrar etmesi durumdan hiç uğraşmadan sıfır akü almayı düşünüyorum. Akü 12v ama 8 amper mi 9 amper mi onu çözemedim. Akü üzeriden 9 ah yazıyor ama netde satılan ktm duke 390 için bile satılan aküler 8 amper . Neyse anlayan bilen arkadaşlardan şimdiden akü tavsiyesi alabilirsem sevinirim.[COLOR="Silver"]

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------



Motosiklet tecrübeniz ne kadardır bilmiyorum ama yeni başlayan için biraz fazla bir makina bana göre. Ehliyetten sonra bir Temel eğitim ve Hakimiyet eğitimi almanızı tavsiye ederim. Ehliyetsiz ve Ekipmansız da binmeyin sakın ;)

YZFR25R6
24 Ocak 2016, 20:59
Mrb arkadaşlar bende Duke 250 alarak aranıza katılmış bulunmaktayım. Motor çok güzel çok torklu bir makine gazına dokunulmuyor altımdan kaçacak gibi. Boyut olarak küçük diye tahmin etmiştim ama hiçte öyle değilmiş çok kaslı iri geldi bana şahsen. Ve sesi acayip tok ve gür bir sesi var bu kadar beklemiyordum. Gerçi ilk motorum çok fazla anlayan birisi değilim ehliyetimde yok bugün yarın direksiyon sınavı var bekliyoruz bakalım.

Şimdi benim bir sorunum var kapalı otoparkım yok dışarıya sağlam güvenli bir yere üzerini brandayla kapatarak bırakıyorum ancak gel gelelim soğuk havalardanmıdır nedir dün bayağı uğrastım çalıştıramadım ve de sonunda low battery uyarısı vermeye başladı. Neyse Akü voltajının araçla aynı olduğunu anladıktan sonra bugün aküyü söküp araçta 15 dakika fln şarj ettikten sonra takıp çalıştırdım sorun yok şimdilik. Üzerindeki akü mü dandik soğuk havalardan mıdır nedir anlamadım. Bu sorunun tekrar etmesi durumdan hiç uğraşmadan sıfır akü almayı düşünüyorum. Akü 12v ama 8 amper mi 9 amper mi onu çözemedim. Akü üzeriden 9 ah yazıyor ama netde satılan ktm duke 390 için bile satılan aküler 8 amper . Neyse anlayan bilen arkadaşlardan şimdiden akü tavsiyesi alabilirsem sevinirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------

http://i1280.photobucket.com/albums/a486/pck0pat/20160121_131156_zpsidqb6hdv.jpg

http://i1280.photobucket.com/albums/a486/pck0pat/20160121_131216_zps3fkirbaf.jpg

Ktmin hayırlı olsun Kazasız belazsız kullanırsın inşallah.

blackfish
24 Ocak 2016, 21:46
Merhaba arkadaşlar. Forumu uzun süredir takip ediyorum üye olmak bugüne kısmetmiş. Buraya yazma sebebim kafamdaki bazı sorulara sizlerin cevap verebileceğini düşünmem. Öncelikle A2 ehliyetim var fakat motorsiklet tecrübem yok denecek kadar az. İlk motor olarak duke 200 ya da ninja 250sl düşünüyorum. Farkındayım farklı tarzda motorlar ama ben 186 boyunda 74 kilo bir adamım. Duke altımda yok olacakmış gibi görünüyor gözüme o yüzden ninjaya bi yönelim var. Aslında iki motoruda canlı görme imkanım oldu fakat hiç üzerlerine binmedim. Almak için acelem yok zaten aile ile daha tam netleşemedik o yüzden siz kullanıcılara bir danışmak istedim. Yanlış yere yazdıysam affola. Duke 200 ile ilgili olduğu için buraya yazmayı uygun gördüm. Bunun için konu açmak bencilce geldi.
Bir de izmirdeki KTM servis ağıyla ilgili bilgi verebilecek arkadaşlar varsa onlarıda bilmek isterim.

ben de duke 200 ile z250 sl arasında kalmıştım. duke kawa dan daha iri sele yüksekliği de daha yüksek. daha hafif olduğu için kontrolü daha kolay. ilk motor için hafiflik çok önemli. ikinci olarak abs olmazsa olmazın olsun. iki motorunda panik frende ufak bir düşmeyle abs fiyatı kadar masraf açacağını unutma. bedenindeki yaralar da cabası. duke ün 3 vitese kadar gaz tepkisi çok iyi. kawa kullanmadım ama sanırım düşük devirlerde daha atikdir kawadan. kawa son sürat olarak daha hızlı. ama buna takılmanı tavsiye etmem. şehir içinde ikisi de fazlasıyla tatmin eder. son olarak sigorta ekipman bütçeni ayarla. lastiklerine dikkat et motorun. bunlar çok önemli. kötüyse lastiğe de bütçe ayır. kalan para üzerinden motor bak veya bütçeni ayarla. bunlar benim 3-4 aylık tecrübelerimden söyleyebileceklerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:37 ----------


Mrb arkadaşlar bende Duke 250 alarak aranıza katılmış bulunmaktayım. Motor çok güzel çok torklu bir makine gazına dokunulmuyor altımdan kaçacak gibi. Boyut olarak küçük diye tahmin etmiştim ama hiçte öyle değilmiş çok kaslı iri geldi bana şahsen. Ve sesi acayip tok ve gür bir sesi var bu kadar beklemiyordum. Gerçi ilk motorum çok fazla anlayan birisi değilim ehliyetimde yok bugün yarın direksiyon sınavı var bekliyoruz bakalım.

Şimdi benim bir sorunum var kapalı otoparkım yok dışarıya sağlam güvenli bir yere üzerini brandayla kapatarak bırakıyorum ancak gel gelelim soğuk havalardanmıdır nedir dün bayağı uğrastım çalıştıramadım ve de sonunda low battery uyarısı vermeye başladı. Neyse Akü voltajının araçla aynı olduğunu anladıktan sonra bugün aküyü söküp araçta 15 dakika fln şarj ettikten sonra takıp çalıştırdım sorun yok şimdilik. Üzerindeki akü mü dandik soğuk havalardan mıdır nedir anlamadım. Bu sorunun tekrar etmesi durumdan hiç uğraşmadan sıfır akü almayı düşünüyorum. Akü 12v ama 8 amper mi 9 amper mi onu çözemedim. Akü üzeriden 9 ah yazıyor ama netde satılan ktm duke 390 için bile satılan aküler 8 amper . Neyse anlayan bilen arkadaşlardan şimdiden akü tavsiyesi alabilirsem sevinirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------

http://i1280.photobucket.com/albums/a486/pck0pat/20160121_131156_zpsidqb6hdv.jpg

http://i1280.photobucket.com/albums/a486/pck0pat/20160121_131216_zps3fkirbaf.jpg

öncelikle hayırlıı olsun ve hoş geldin. güvenlik ihmale gelmez. ben motoru dışarı bırakınca panik oluyorum. abus halat kilidi şasiden kilitliyorum. tavsiye ederim. mümkünse de yerden yukarda olsun halat. alarmlı disk kilidi ve branda da oldu mu tamamdır. ayrıca motoru bıraktığın yer ıssız olmasın. mümkünse taksi durağı, geç saate kadar açık market, dkkan önüne bırak. kendini de kesinlikle tanıt etraftakilere.

akü konusuna gelince, ben de ilk aldığımda sürekli akü uyarısı alıyordum. düzenli kullanmaya başlayınca akü uyarısı kayboldu. kış geldiğinden dolayı akü uyarısı alman normal. hemen yeni akü almana gerek yok. mümkünse arada bir 1 km civarı falan kullan motoru. tamamen biterse de yine aynı şekilde şarj edip kullanırsın. akü değerlerini bilmiyorum ben de. spormoto nun sitesinden türkçe kullanma klavuzuna bak. bi kaç sayfa önce paylaşmıştım linki.

bunun dışında istanbul daysan yakın zamanda birinci kur eğğitim al. yıllardır kullanmak bile eğitimin sana kazandıracağını vermez. aksine eğitimden sonra kendi motorunda öğreneceklerini pratik etmek çok çok fayda sağlayacaktır. motor sürmek malesef ülkemizde lüks sayılıyor. çok fazla masraf oluyor, özellikle ilk motoru alınca. onun dışında aklına geldikçe, fark ettikçe sayfaya yaz bişiler. burayı canlandırırsın biraz. tekerin düz bassın

Mexico
24 Ocak 2016, 21:56
Motoru sifir aldiysaniz servise goturun degisim yapsinlar. Hayirli ugurlu olsun cok guzel makine.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:54 ----------


Yorumunuz için teşekkür ederim öncelikle. İleride bir supersporttansa bir fazerı tercih ederim doğrusu. Bu yüzden bana duke daha yakın geliyor. Peki hiç bir z250 ile duke 200ü yan yana görme şansınız oldu mu? Z250yi hiç görme şansım olmadı her ne kadar duke bana daha güzel gelsede z250de başarılı bir motor izlenimi oluşturdu internette bugüne kadar gördüklerimle.

Z250 Antalya'ya gelmeden once her gun aradim sordum merakla bekledim. Sonra geldi uzerine oturdum ve kalktim. Bir daha da kawa bayisine ugramadim. Bana cok kucuk geldi. Duke cok buyuk degil ama bir tarzi var arkadas. Eger boyutlari kafaya takiyorsaniz kawa eleyin. Ktm de deneyin hosunuza gitmezse baska markalara yonelin.

Azzur
24 Ocak 2016, 22:13
Öncelikle yorumun için çok teşekkür ederim. Söylediklerini dikkate alıcam. Abs ve top speed konusunda hem fikiriz. Top speed pek önemli değil benim için maksat keyif almak doğrusu. Bunun dışında benim ilk deneyimim olacağı için viteste sıkıntı çeker miyim acaba? Şanzımanı dağıtmak istemem. Aktif olarak otomobil kullanıyorum vites konusunda o yüzden biraz rahat ederim diye düşünüyorum. Ayrıca motor bloğunun ömrü ne kadardır kaç bin km gider? İkinci el alma ihtimaline karşı bu önemli. 50.000 gidecekse 30.000de motor alıp elimizde patlamasın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:01 ----------

Hocam başka markalarda ilgimi çeken naked yok doğrusu. Eğer duke dışında bir şeye yönelirsem farklı tarz bi motosiklete yönelirim. Duke için kafamdaki en büyük soru dediğim gibi boy onuda üzerine oturduktan sonra netleştiririm diye düşünüyorum.

PcK0PaT
24 Ocak 2016, 22:35
ben de duke 200 ile z250 sl arasında kalmıştım. duke kawa dan daha iri sele yüksekliği de daha yüksek. daha hafif olduğu için kontrolü daha kolay. ilk motor için hafiflik çok önemli. ikinci olarak abs olmazsa olmazın olsun. iki motorunda panik frende ufak bir düşmeyle abs fiyatı kadar masraf açacağını unutma. bedenindeki yaralar da cabası. duke ün 3 vitese kadar gaz tepkisi çok iyi. kawa kullanmadım ama sanırım düşük devirlerde daha atikdir kawadan. kawa son sürat olarak daha hızlı. ama buna takılmanı tavsiye etmem. şehir içinde ikisi de fazlasıyla tatmin eder. son olarak sigorta ekipman bütçeni ayarla. lastiklerine dikkat et motorun. bunlar çok önemli. kötüyse lastiğe de bütçe ayır. kalan para üzerinden motor bak veya bütçeni ayarla. bunlar benim 3-4 aylık tecrübelerimden söyleyebileceklerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:37 ----------



öncelikle hayırlıı olsun ve hoş geldin. güvenlik ihmale gelmez. ben motoru dışarı bırakınca panik oluyorum. abus halat kilidi şasiden kilitliyorum. tavsiye ederim. mümkünse de yerden yukarda olsun halat. alarmlı disk kilidi ve branda da oldu mu tamamdır. ayrıca motoru bıraktığın yer ıssız olmasın. mümkünse taksi durağı, geç saate kadar açık market, dkkan önüne bırak. kendini de kesinlikle tanıt etraftakilere.

akü konusuna gelince, ben de ilk aldığımda sürekli akü uyarısı alıyordum. düzenli kullanmaya başlayınca akü uyarısı kayboldu. kış geldiğinden dolayı akü uyarısı alman normal. hemen yeni akü almana gerek yok. mümkünse arada bir 1 km civarı falan kullan motoru. tamamen biterse de yine aynı şekilde şarj edip kullanırsın. akü değerlerini bilmiyorum ben de. spormoto nun sitesinden türkçe kullanma klavuzuna bak. bi kaç sayfa önce paylaşmıştım linki.

bunun dışında istanbul daysan yakın zamanda birinci kur eğğitim al. yıllardır kullanmak bile eğitimin sana kazandıracağını vermez. aksine eğitimden sonra kendi motorunda öğreneceklerini pratik etmek çok çok fayda sağlayacaktır. motor sürmek malesef ülkemizde lüks sayılıyor. çok fazla masraf oluyor, özellikle ilk motoru alınca. onun dışında aklına geldikçe, fark ettikçe sayfaya yaz bişiler. burayı canlandırırsın biraz. tekerin düz bassın

Bıraktığım yer konusunda sıkıntı yok mesai arkadaşlarımın yani güvenliklerin yanında. Çalmak için önce güvenlikleri geçmeleri lazım onun için kafam rahat. Açık alan olmasından dolayı biraz rahatsızım oxford branda ne kadar korursa artık. Motoru yatmıyor günlük kullanıyorum bu akşam yine işe gidicem bakalım yine çalışmamazlık yapacak mı. Eğitim konusunda hiç eğitim almayı düşünmedim motor tecrübemin çok az olmasına rağmen denge kontrol ve de hakimiyet konusunda kendime güveniyorum . Motosikletde bana göre takip mesafesi kör noktalara dikkat yolun akışına göre ana yol bağlantı yolu dört yol vs. olasılıkları hesapladıktan sonra vede en önemlisi gereksiz aşırı hızdan kaçındıktan sonra bir kaza riski oldukça düşük. Genel olarak youtube dan akademilerin eğitim videolarını izliyorum yani genel olarak bilindik şeyler yani illaki ögrenilecek birşeyler vardır ama şahsen bana gereksiz geldi.

blackfish
24 Ocak 2016, 23:07
Öncelikle yorumun için çok teşekkür ederim. Söylediklerini dikkate alıcam. Abs ve top speed konusunda hem fikiriz. Top speed pek önemli değil benim için maksat keyif almak doğrusu. Bunun dışında benim ilk deneyimim olacağı için viteste sıkıntı çeker miyim acaba? Şanzımanı dağıtmak istemem. Aktif olarak otomobil kullanıyorum vites konusunda o yüzden biraz rahat ederim diye düşünüyorum. Ayrıca motor bloğunun ömrü ne kadardır kaç bin km gider? İkinci el alma ihtimaline karşı bu önemli. 50.000 gidecekse 30.000de motor alıp elimizde patlamasın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:01 ----------

Hocam başka markalarda ilgimi çeken naked yok doğrusu. Eğer duke dışında bir şeye yönelirsem farklı tarz bi motosiklete yönelirim. Duke için kafamdaki en büyük soru dediğim gibi boy onuda üzerine oturduktan sonra netleştiririm diye düşünüyorum.

vitesli de sıkıntı çeker misin? ben bir hafta günde bi kaç saat trafiğe kapalı bi alanda pratik yaptım. eğitim alma şansın yoksa donold duck ın yazılarını sırayla okuyup bol bol pratik yap. alışırsın hemen. vites küçültme de şanzımanı dağıtma ihtimali var. ona dikkat etmen lazım. yüksek devirde sürerken aniden vitesi küçültürsen sıkıntı. duke için konuşuyorum. çok sağlam motordur ama sen yine alırken servise kesinlikle göster. sağına soluna iyice bak. şaside kırık olmamalı. onun dışında bi sıkıntı çıkarmaz. çiziklere takılma. koruma demiri kesinlikle olsun. sıfırı pahalı ama ikinci el bulmaya çalış. ya da aldığın motorda koruma demiri olsun. karar verince de linki burda paylaş. deneyimli arkadaşlardan yorum iste.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------


Bıraktığım yer konusunda sıkıntı yok mesai arkadaşlarımın yani güvenliklerin yanında. Çalmak için önce güvenlikleri geçmeleri lazım onun için kafam rahat. Açık alan olmasından dolayı biraz rahatsızım oxford branda ne kadar korursa artık. Motoru yatmıyor günlük kullanıyorum bu akşam yine işe gidicem bakalım yine çalışmamazlık yapacak mı. Eğitim konusunda hiç eğitim almayı düşünmedim motor tecrübemin çok az olmasına rağmen denge kontrol ve de hakimiyet konusunda kendime güveniyorum . Motosikletde bana göre takip mesafesi kör noktalara dikkat yolun akışına göre ana yol bağlantı yolu dört yol vs. olasılıkları hesapladıktan sonra vede en önemlisi gereksiz aşırı hızdan kaçındıktan sonra bir kaza riski oldukça düşük. Genel olarak youtube dan akademilerin eğitim videolarını izliyorum yani genel olarak bilindik şeyler yani illaki ögrenilecek birşeyler vardır ama şahsen bana gereksiz geldi.

branda ile muhafazza etmede, terleyince gidonda falan pas yapabiliyormuş. sık sık kontrol et. wd40 diye bişey var. kesinlikle al ondan. onun dışında eğitim konusunda yazdıklarına katılmıyorum. motosiklette bakışın gözlerin, oturuş pozisyonunun, düşük hızda dönmenin, virajda konumlanmanın ne kadar önemli olduğunu eğitimsiz anlamak zor bence. araştır bu konuları. eğitim almayacaksan da internetten öğrenip bol bol pratik yap.

Lukocan
24 Ocak 2016, 23:16
Eğitime gereksiz demek büyük hata hiç bir şey o videolarda izlediğiniz gibi değil. ABS çok çok çok önemli ama olmazsa olmaz değil. Koruma demiri alın vereceğiniz 500₺ 3000₺ lik hasarlardan kurtarır. Vites konusunda sıkıntı yaşamazsınız. Eğitim olmadan da öğrenebileceğiniz şeyler ilk bir haftada öğrendiklerinizle sınırlı kalır.

segreto
24 Ocak 2016, 23:30
Arkadaşlar merhaba yakın tarihte bi Ktm Kullanıcıları Antalya buluşması düzenlemek istiyorum. Amaç: tanışma muhabbet olursa eğer Antalya Ktm Ailesi konseptinde bi kulup kurma v.s gelmek isteyen arkadaşlar yazabilir mi acaba tarih netleşince yazan herkese mesaj göndericem.

CxAnKACx
25 Ocak 2016, 07:49
Selamlar herkese bakamiyodum buraya pek aramiza yeni katilanlar hos gelmis hayirli olsun motorlariniz allah kaza bela gostermesin :)

Beyler/bayanlar aranizda var midir acaba kendi elcik isitma montaji yapmis olan ? Berk abi ozellikle senden bekliyorum cevap :D ankaranin soguk gunleri cekilmiyo artik bi elcik isitma hic yoktan iyidir diye dusundum, elcigi takmakta sorun yok da elektrik melektrik hic bir bilgim yok hangi kablo nereye gider gibisinden, ama simdi ustalara da para bayilmak istemiyorum... Prosev marka bu arada elcik.
Iyi forumlar herkese tekeriniz duz bassin :)

Mexico
25 Ocak 2016, 11:40
Selamlar herkese bakamiyodum buraya pek aramiza yeni katilanlar hos gelmis hayirli olsun motorlariniz allah kaza bela gostermesin :)

Beyler/bayanlar aranizda var midir acaba kendi elcik isitma montaji yapmis olan ? Berk abi ozellikle senden bekliyorum cevap :D ankaranin soguk gunleri cekilmiyo artik bi elcik isitma hic yoktan iyidir diye dusundum, elcigi takmakta sorun yok da elektrik melektrik hic bir bilgim yok hangi kablo nereye gider gibisinden, ama simdi ustalara da para bayilmak istemiyorum... Prosev marka bu arada elcik.
Iyi forumlar herkese tekeriniz duz bassin :)

Abi Antalya'nin gozunu seveyim ya :) youtube linklerine bir goz gezdir istersen orada denk gelebilirsin. Hayirli olsun güle güle kullan :)

CxAnKACx
25 Ocak 2016, 19:09
Abi Antalya'nin gozunu seveyim ya :) youtube linklerine bir goz gezdir istersen orada denk gelebilirsin. Hayirli olsun güle güle kullan :)
Valla oyle ya :) tesekkur ederim bende youtube bakicaktim simdi zaten. Mekanik kismini hallederim de elektrikten oldum olasi hazzetmiyorum... Bu arada rosso dusunenler kar yagan bi yerse direk dusuyo :D lastikleri aldigimdan beri -16 derecede olsun, saganak yagmur olsun hepsinde zorladim kendi istegim disinda kaymamisti, taaa ki simdiye kadaar, siteye giris yaptim -yollarda cok kar yoktu da siteyi temizlemedikleri icin erimis bi kismi kalmis karlar vardi hep-gazi actim direk kendini saldi hayvanus. Bu sefer vites pedali kirilmadi allahtan :P

berkcigdem
26 Ocak 2016, 02:34
Selamlar herkese bakamiyodum buraya pek aramiza yeni katilanlar hos gelmis hayirli olsun motorlariniz allah kaza bela gostermesin :)

Beyler/bayanlar aranizda var midir acaba kendi elcik isitma montaji yapmis olan ? Berk abi ozellikle senden bekliyorum cevap :D ankaranin soguk gunleri cekilmiyo artik bi elcik isitma hic yoktan iyidir diye dusundum, elcigi takmakta sorun yok da elektrik melektrik hic bir bilgim yok hangi kablo nereye gider gibisinden, ama simdi ustalara da para bayilmak istemiyorum... Prosev marka bu arada elcik.
Iyi forumlar herkese tekeriniz duz bassin :)

Çok kolay o montajı yapmak. Ben yapmadım o ayrı. Daha doğrusu ben hiç bir motoruma yapmadım ama galiba tenereye yapıcam :) Yarın falan detaylıca yazmaya çalışıcam çünkü şimdi uyucam :)

CxAnKACx
27 Ocak 2016, 15:19
Beyler cok baktim da internete oyle guzel bi anlatim bulamadim, park lambasina baglama isini kendim halledemem heralde... Size sorum acaba direk akuye baglasam yer mi akuyu ? Kapatma tusu da var ona dikkat edip insem cok sorun olmaz diye dusundum, cevap verebilcek olur diye konu acmadim bosa yer kaplamasin diye. Iyi forumlar herkese :)

berkcigdem
27 Ocak 2016, 15:43
Beyler cok baktim da internete oyle guzel bi anlatim bulamadim, park lambasina baglama isini kendim halledemem heralde... Size sorum acaba direk akuye baglasam yer mi akuyu ? Kapatma tusu da var ona dikkat edip insem cok sorun olmaz diye dusundum, cevap verebilcek olur diye konu acmadim bosa yer kaplamasin diye. Iyi forumlar herkese :)

Aküden bir hat çek. + - ve şase ucu vardır. Yalnız şeyi tam bende bilmiyorum aküden gelen amper vs ısıtıcıya fazla mı gelir ? Bunu bir öğrenmen lazım. Onları doğru bir şekilde bağla ve düğmeden her zaman kapat yoksa aküyü yersin. Bunu kendi çok kolay yaparsın bu arada.

Park lambalarına bağlanabiliyor ise motorun kıçındaki grenaj içerisinde kablolar vardır o kabloları + - uçlarını kes senin ısıtıcıya bağla sonra orayı güzelce izole et , elektrik bantı veya o tarz ürünler ile. İşlem tamamdır :)

PcK0PaT
27 Ocak 2016, 23:52
Ulan sen nasıl birşeymişsin KTM . Motoru görenler uzaylı görmüş gibi başına toplanıyor. KTM yi bilenler vayyyy KTM heee bilmeyenler abi bu nasıl birşey yaaa muhabbetleri . Bakkala sigara olamaya duramıyorum çarşıya alışverişe çıkmış makyajsız ünlüler gibiyim :D

akjenas
28 Ocak 2016, 00:42
gençler bu tarz elektrik bağlantıları için çare "quick splice connector"dür. uğur böcekli sitede bi araştırın. ben aldım havalar biraz düzelince kullanacam. evde çeşitli denemelerde bulundum mükemmel bir şekilde iş görüyor. kablo birleştici klemens diye aratırsanız çıkar. yalnız kırmızı renginden alın. mavi ve özellikle sarı renk olanları çok kalın kablolar için. kırmızı renk motorun kablolamalarında kullanılan kablolara oluyor.

nerde kullanacağıma gelirsem; öncelikle entegre sinyalli stop lambası alıp takmıştım ama sinyal kablolarını bağlamamıştım onu halledicem. bir de çakmak(12v)+2*usb(5'er v) anahtarlı şarj zamazingosundan aldım onun bağlantısında kullanıcam.

berkcigdem
28 Ocak 2016, 02:05
Ulan sen nasıl birşeymişsin KTM . Motoru görenler uzaylı görmüş gibi başına toplanıyor. KTM yi bilenler vayyyy KTM heee bilmeyenler abi bu nasıl birşey yaaa muhabbetleri . Bakkala sigara olamaya duramıyorum çarşıya alışverişe çıkmış makyajsız ünlüler gibiyim :D

hayırdır hocam sen nerdesin de bu kadar şaşırıyorlar :)



gençler bu tarz elektrik bağlantıları için çare "quick splice connector"dür. uğur böcekli sitede bi araştırın. ben aldım havalar biraz düzelince kullanacam. evde çeşitli denemelerde bulundum mükemmel bir şekilde iş görüyor. kablo birleştici klemens diye aratırsanız çıkar. yalnız kırmızı renginden alın. mavi ve özellikle sarı renk olanları çok kalın kablolar için. kırmızı renk motorun kablolamalarında kullanılan kablolara oluyor.

nerde kullanacağıma gelirsem; öncelikle entegre sinyalli stop lambası alıp takmıştım ama sinyal kablolarını bağlamamıştım onu halledicem. bir de çakmak(12v)+2*usb(5'er v) anahtarlı şarj zamazingosundan aldım onun bağlantısında kullanıcam.


Senin dediğinde güzel ürün fakat bazı küçük noktalarda bu parça biraz büyük oluyor. o yüzden alternatif olarak bu resimdeki üründe var. Fakat bunu kullanırken dikkat edin yanlış bağlarsanız , bağladığınız kabloyu çıkartmanız için kesmeniz gerekiyor bu durumdada kısa bir kablo ise kablonuz iyice kısalacak belkide ikincisinde bpyu yetmeyecektir.

http://i.hizliresim.com/oraEY7.png

CxAnKACx
28 Ocak 2016, 10:04
Aküden bir hat çek. + - ve şase ucu vardır. Yalnız şeyi tam bende bilmiyorum aküden gelen amper vs ısıtıcıya fazla mı gelir ? Bunu bir öğrenmen lazım. Onları doğru bir şekilde bağla ve düğmeden her zaman kapat yoksa aküyü yersin. Bunu kendi çok kolay yaparsın bu arada.

Park lambalarına bağlanabiliyor ise motorun kıçındaki grenaj içerisinde kablolar vardır o kabloları + - uçlarını kes senin ısıtıcıya bağla sonra orayı güzelce izole et , elektrik bantı veya o tarz ürünler ile. İşlem tamamdır :)

Abi dun inceledim de benlik bi is gibi durmuyo, ustadan ogrendikten sonra kendim yaparim insallah :D sagol tekrar cevaplarin icin.

berkcigdem
28 Ocak 2016, 17:05
Abi dun inceledim de benlik bi is gibi durmuyo, ustadan ogrendikten sonra kendim yaparim insallah :D sagol tekrar cevaplarin icin.

Çok kolay ya yaparsın kendin ama bilmiyorsan ve fazla kurcalamak istemiyorsan ustanın yanında dur öğren en güzeli :)

blackfish
29 Ocak 2016, 14:44
selamlar herkese

https://www.youtube.com/watch?v=GGDQUlb3xkk

linkteki duke 200 için ne dersiniz arkadaşlar?? ben çok beğendim. hafif araziye de girebilir gibi. arka mt60rs corsa sanırım ama öndeki lastik farklı sanırım. sinyaller ve kafa da çok hoş olmuş. egzosu da yukarı alarak motorun karakteristiği değiştirmişler ama hoş olmuş.


https://www.youtube.com/watch?v=GGDQUlb3xkk

ocalyptus
29 Ocak 2016, 23:26
Yorumunuz için teşekkür ederim öncelikle. İleride bir supersporttansa bir fazerı tercih ederim doğrusu. Bu yüzden bana duke daha yakın geliyor. Peki hiç bir z250 ile duke 200ü yan yana görme şansınız oldu mu? Z250yi hiç görme şansım olmadı her ne kadar duke bana daha güzel gelsede z250de başarılı bir motor izlenimi oluşturdu internette bugüne kadar gördüklerimle.

Ne şanslısınız ki ev arkadaşımda Z250sl ve bende de duke 200 var :cherry:
Motosikletlerin görünüşlerinden bahsedecek olursak, duke biraz daha yüksek olduğundan daha heybetli duruyor Z250sl'in yanında. Ona nazaran Z250sl daha ince ve uzun bir görünüşe sahip.
Önümüzdeki birkaç gün içinde size bir güzellik yapabilirim ::gleam:: 1.86 boyunda 80kg olan diğer ev arkadaşımı konu mankeni olarak kullanıp iki motosiklet üzerinde de fotoğraflarını çekebilirim ::repci::
http://imageshack.com/a/img921/2231/lg9W4L.jpg
http://imageshack.com/a/img922/3185/79PyNr.jpg

Azzur
31 Ocak 2016, 01:31
Dostum çok sağol gerçekten eğer bindiği zamana ait fotoğraf koyarsan çok makbule geçer. Aletlerin ikiside harika görünüyor gerçekten kazasız belasız sürüşler ikinizede.

MimTolga
31 Ocak 2016, 14:57
Dostum çok sağol gerçekten eğer bindiği zamana ait fotoğraf koyarsan çok makbule geçer. Aletlerin ikiside harika görünüyor gerçekten kazasız belasız sürüşler ikinizede.

Motor üzerinde nasıl durduğunuzu merak ediyorsanız cycle-ergo.com adında çok faydalı bir site var. Motor modelini seçiyorsunuz. boyunuzu ve bacak iç boyunuzu giriyorsunuz. Kaç derece eğiliyorsunuz, ayaklarınız yere ne kadar deyiyor, motora sığıyor musunuz cinali şeklinde bir modelle gösteriyor.

Azzur
01 Şubat 2016, 01:42
Hocam sağolasın baktım o siteden ama sizde takdir edersiniz ki gerçek insanla bir duramaz neticede. Pek net bir bilgi vermiyor açıkcası bana göre.

Seko
01 Şubat 2016, 09:22
Şimdiye dek 2 defa Duke 390'ı, bir defa da Duke 200'ü test ettim, boyum 178 cm ve hiç rahat edemedim. İnsanın bacakları sürekli depo çıkıntısına dayanıyor ve motorda hep öne doğru kayıyorsunuz. Motorlar çok güzel ama rahat edemeyince olmuyor. Z250'yi sürmedim ama üzerine oturdum, o bu açıdan Duke'dan da kötü durumda. Altımda nasıl durur derseniz daha hiç kimsenin altında kötü duran Duke görmedim ama Z250 üzerinde fotoğraf çektirdiğimde altımdaki motor gözüme küçük göründü. Bence KTM'nin bu kadar güzel bir motorun kasasını biraz daha uzatıp motoru daha ergonomik hale getirmesi gerekir. Mesela 690'ın kasası çok daha konforlu.

E-TEKİN
01 Şubat 2016, 20:24
186 boy ile duke200 de gayet rahat ediyorum. Pegleri parmak uçlarım ile basıyorum. Ben bi rahatsızlık yaşamadım. He derseniz ki bu boyda güzel durmuyor motor onda haklısıniz ��

blackfish
02 Şubat 2016, 14:10
selamlar. duke 200 hakkında yabancı forumlardan birinde bişiler okudum. linki aşağı koyarım. bir kaç olumsuz özellikten bahsetmiş. benim de katıldığım, arka fren pozisyonu. yani arka freni kullanmaya alışmam gerçekten uzun sürdü. sanırım abs ciddi korudu beni yatırmaktan. arka fren açısı bayağı düz ve hissiz. bu durum konuşuldu mu hiç denk gelmedim.

onun dışında olumsuz özellik olarak; 60+ üstü hızlarda yol tutuşun güven vermediği (yorum yok) , titreşim (artçıyı da düşününce haklılar), sele yüksekliği ( aksine bizim forumlarda da duke ufak, alçak kanısı var nedense. ben 175 boyumla daha fazla memnun olamazdım bu sele yüksekliğinden), fazla gürültülü ( ben sesini çok beğeniyorum), son olarak da korna sesi duke e olmamış demişler. var mı yorum, özellikle arka fren için ne yapılabilir??

http://www.bikewale.com/ktm-bikes/duke200/user-reviews/409.html

MimTolga
02 Şubat 2016, 20:43
selamlar. duke 200 hakkında yabancı forumlardan birinde bişiler okudum. linki aşağı koyarım. bir kaç olumsuz özellikten bahsetmiş. benim de katıldığım, arka fren pozisyonu. yani arka freni kullanmaya alışmam gerçekten uzun sürdü. sanırım abs ciddi korudu beni yatırmaktan. arka fren açısı bayağı düz ve hissiz. bu durum konuşuldu mu hiç denk gelmedim.

onun dışında olumsuz özellik olarak; 60+ üstü hızlarda yol tutuşun güven vermediği (yorum yok) , titreşim (artçıyı da düşününce haklılar), sele yüksekliği ( aksine bizim forumlarda da duke ufak, alçak kanısı var nedense. ben 175 boyumla daha fazla memnun olamazdım bu sele yüksekliğinden), fazla gürültülü ( ben sesini çok beğeniyorum), son olarak da korna sesi duke e olmamış demişler. var mı yorum, özellikle arka fren için ne yapılabilir??

http://www.bikewale.com/ktm-bikes/duke200/user-reviews/409.html

http://www.aliexpress.com/item-img/FREE-SHIPPING-BILLET-KTM-REAR-BRAKE-PEDAL-STEP-TIPS-125-530-690-950-990-SX-EXC/32344309021.html# böyle bir parça var. denenebilir.
Birde bu var, uyar mı bilmiyorum duke e.

http://www.twistedthrottle.com/sw-motech-brake-pedal-extension-silver-ktm-1190-adventure-1190-adventure-r-13

Mucit23
04 Şubat 2016, 22:47
Bugün sigortacım aradı, geçen sene trafik sigortasını halk sigortada yaptırmıştım. Bugün süresi bittiği için aradı yine halk sigortada indirim varmış dedi. Benim %20 hasarsızlık indirimimle birlikte 125TL sigorta ücreti söyledi. Ben motoru satacam diye yaptırmamayı düşünüyordum. Sizce yaptırayımmı? Yaptırsam yeni motorda tekrar sigorta yaptırırken ne kadar bir geri ödeme alabilirim?

byanmaz
05 Şubat 2016, 13:05
Bugün sigortacım aradı, geçen sene trafik sigortasını halk sigortada yaptırmıştım. Bugün süresi bittiği için aradı yine halk sigortada indirim varmış dedi. Benim %20 hasarsızlık indirimimle birlikte 125TL sigorta ücreti söyledi. Ben motoru satacam diye yaptırmamayı düşünüyordum. Sizce yaptırayımmı? Yaptırsam yeni motorda tekrar sigorta yaptırırken ne kadar bir geri ödeme alabilirim?

motoru satarken poliçeyi iptal edersiniz. atıyorum sigorta yaptırdıktan 1 ay sonra motoru satarsanız, poliçe bedelinin 11/12 kadarlık kısmını geri alırsınız. bence sigortayı yaptırın, motorun satılması uzarsa bu fiyatı bir daha bulamazsınız.

Mucit23
05 Şubat 2016, 14:25
Evet yaptırmayı düşünüyorum. Dün akşam nasıl olduda bukadar uygun fiyat verdiler anlamıyorum. Üstelik bu kadar sigorta fiyatları artmışken. Gerçi %20 hasarsızlık indirimi var dedi ama Hasarsızlık indirimi olmasa bile 150 civarı bir para tutar. Geçen sene 130TL ye yaptırmıştım. Dün akşam sigortacı son gün felan diyordu ama gidip yine bakacam umarım aynı fiyattan vazgeçmemişlerdir.

Mexico
05 Şubat 2016, 14:37
Bencede yaptirin. Satilirsa parayi geri alirsini zaten

blackfish
05 Şubat 2016, 14:55
http://www.aliexpress.com/item-img/FREE-SHIPPING-BILLET-KTM-REAR-BRAKE-PEDAL-STEP-TIPS-125-530-690-950-990-SX-EXC/32344309021.html# böyle bir parça var. denenebilir.
Birde bu var, uyar mı bilmiyorum duke e.

http://www.twistedthrottle.com/sw-motech-brake-pedal-extension-silver-ktm-1190-adventure-1190-adventure-r-13

eyw hocam cevabın için. bakıyorum şimdi, duke 200 ün adı geçmiyor. araştıracağım.

Mucit23
05 Şubat 2016, 21:17
Evet bugün sigortamı yaptırdım. Toplamda yaklaşık 124TL ödedim.

turbocharge
05 Şubat 2016, 23:31
Duke kullanıcılarını şanslı buluyorum açıkçası.Çünkü zengin motoru bence. Merak ettiğim bir soru var dük'ünüzün yanında şahsınıza ait bir arabanız var mı? Kısaca olum çok mu zenginsiniz:mrgreen: bu motora binmek için zengin mi olmak gerekiyor haha :) ben arabamı satıp duke 200 almakla hata mı etmiş olurum.(Not: Arabanın piyasası 16-17 bin) Kafamda deli sorular:silent:
Teşekkürler

Mexico
05 Şubat 2016, 23:40
Duke kullanıcılarını şanslı buluyorum açıkçası.Çünkü zengin motoru bence. Merak ettiğim bir soru var dük'ünüzün yanında şahsınıza ait bir arabanız var mı? Kısaca olum çok mu zenginsiniz:mrgreen: bu motora binmek için zengin mi olmak gerekiyor haha :) ben arabamı satıp duke 200 almakla hata mı etmiş olurum.(Not: Arabanın piyasası 16-17 bin) Kafamda deli sorular:silent:
Teşekkürler

Alakasi yok. Duke serisinin alt modelleri bilinenin aksine oyle zengin motoru falan degil bence. Hatta duke 200 ve 250 yamaha ve hondadan dahi ucuz. 200 fiyat olarak zaten asagida. 250 deki extralarida hesaba katinca daha ucuz oldugunu goreceksiniz.
Sahsim adina arabam yok ama benim icin alinmis bir araba var. Kendisi otoparkta yatmakta. Soyle soyleyeyim en son gecen yil subat ayinda calistirdim. Gecen akusu bitmis akusunu degistirdim. Oyle fenada bir araba degil 2014 model otomatik hyundai i20. Lakin yakiti, bakimi beni asar. Ogrenci adamim motorumu kendim calisip, kendim aldim. Yakiti az, derdi tasasi yok. Bozulmaz kirilmaz daha ne olsun? Atarim arkaya kiz arkadasimi gezerim her yeri.
Gelelim diger sorunuza. Araba mi yoksa motor mu sorusu bence, yemek mi, tatli mi gibi bir sey. Hangisine ihtiyaciniz varsa onu almalisiniz. Eger tekseniz, gencseniz, diriyseniz bence motor. Isletme maliyetleri dusuk ve doga dostu. Ama evli olsam tabiki once araba sonra motor derim. Bilmem ifade edebildim mi kendimi.

turbocharge
06 Şubat 2016, 00:11
Alakasi yok. Duke serisinin alt modelleri bilinenin aksine oyle zengin motoru falan degil bence. Hatta duke 200 ve 250 yamaha ve hondadan dahi ucuz. 200 fiyat olarak zaten asagida. 250 deki extralarida hesaba katinca daha ucuz oldugunu goreceksiniz.
Sahsim adina arabam yok ama benim icin alinmis bir araba var. Kendisi otoparkta yatmakta. Soyle soyleyeyim en son gecen yil subat ayinda calistirdim. Gecen akusu bitmis akusunu degistirdim. Oyle fenada bir araba degil 2014 model otomatik hyundai i20. Lakin yakiti, bakimi beni asar. Ogrenci adamim motorumu kendim calisip, kendim aldim. Yakiti az, derdi tasasi yok. Bozulmaz kirilmaz daha ne olsun? Atarim arkaya kiz arkadasimi gezerim her yeri.
Gelelim diger sorunuza. Araba mi yoksa motor mu sorusu bence, yemek mi, tatli mi gibi bir sey. Hangisine ihtiyaciniz varsa onu almalisiniz. Eger tekseniz, gencseniz, diriyseniz bence motor. Isletme maliyetleri dusuk ve doga dostu. Ama evli olsam tabiki once araba sonra motor derim. Bilmem ifade edebildim mi kendimi.
Valla iyi biriktirmişsin öğrenci halinde 8 10 bin lira.(Yaklaşık değeri...hadi anne babada biraz eklese)
Benim arabada tüplü 1.25 motora sahip az yakıyor yani.
Tekim, gencim, diriyim amma ve lakin buranın kışı biraz uzun sürüyor. Arabayı arayacağım zamanlar olur diye tereddütlerim var. Sizin orda tabi motora binilir hava belli bi derecenin altına düşmüyor kar yağmıyor ohh mis:)

PcK0PaT
06 Şubat 2016, 00:18
Mrb arkadaşlar motorumun kafa kısmından yani digital gösteri far civarında belirli devirlerde zırıltı tarzında ses geliyor ve benim gibi takıntılı birisini acayip rahatsız ediyor. Daha önce bu tür birşey başına gelen oldu mu sesin sebebi nedir acaba ?

Mucit23
06 Şubat 2016, 00:20
Benimkinden de geliyor. Ama benimki depo kapağından. Depo kapağına parmağınla bas eğer ses bendeki gibi oradan geliyorsa kesilmesi lazım.

turbocharge
06 Şubat 2016, 00:39
Bu duke ların abidik kubidik çok sorunları var ya. Stop edeni çalışmayanı göstergesi su alanı daha bir sürü sorun. Tamam küçük şeylerde insanın hevesini kıran şeyler