Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
tyrung
14 Eylül 2015, 21:16
motolastik'ten aldim ben bayagi hesapli oldu , lastikcide de taktirttim. Lastigin kendisi+kargo+taktirma+balans , pirellinin sadece lastik icin verdigi fiyattan 300-400 tl daha ucuza geldi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:53 ----------
Motoru bakima goturdugumde Rc390'i olan bir abim de o tank padden ve su depo kapagina takilan stickerdan taktirmisti, ikisinin fiyati benim bakim ucretim kadar olunca aklimin ucundan bile gecmedi...
Reklamcilar o sekilde sticker basamiyo mu ?
Damla etiket basan yerlerde yaptırabilirsin. Mahallede reklamcılara sor birinde vardır mutlak.
dyavol-77
14 Eylül 2015, 22:21
Selamlar,
Açıkçası KTM Duke almanın arefesindeyim ve Bugün aşağıdaki gibi bir yorum okudum, ne kadar doğrudur? Sizin karılaştığınız sorunlar ve çözümleri nelerdi? Cevaplarınızı bekliyorum :)
Güzel sıkmış...vatandaş....0-100'de İnazuma ve cbr 250'yi geride bırakıyo..net....Zaten 26bg gücüyle ve 139kg islak ağırlığı ile 250cc'lerin çoğundan.(r25 ve Ninja 250r dışında)güç/ağırlık oranı en iyi 200-250cc motor...Bu arada cbr 250 27bg-156kg, İnazuma 24bg-181kg...Hesabını sen yap...
35clr09
15 Eylül 2015, 08:11
günaydınlar,
Teşekkürler cevabın için, byanmaz! Dediğin gibi dişli olayı aslında bu olay.. Dişli değiştirmek olabilir ancak bu 1. vites torkunu düşürmek olacaktır. 1. viteste çıktığın maksimum hız nedir?
Devir saatinin bozulmasıyla ilgili sorun yaşadın mı?
Bakımını yaptırdın mı?Yaptırdıysan ne kadar tuttu?
Bence kullanıcılar ve satın almayı planlayanlar için güzel bir cevap olacaktır. Şimdiden teşekkürler..
byanmaz
15 Eylül 2015, 09:22
günaydınlar,
Teşekkürler cevabın için, byanmaz! Dediğin gibi dişli olayı aslında bu olay.. Dişli değiştirmek olabilir ancak bu 1. vites torkunu düşürmek olacaktır. 1. viteste çıktığın maksimum hız nedir?
Devir saatinin bozulmasıyla ilgili sorun yaşadın mı?
Bakımını yaptırdın mı?Yaptırdıysan ne kadar tuttu?
Bence kullanıcılar ve satın almayı planlayanlar için güzel bir cevap olacaktır. Şimdiden teşekkürler..
Günaydın,
motor 1. viteste 40 km'nin üzerine çıkıyor yanlış hatırlamıyorsam. ama şimdiye kadar arabada da motorda da bildiğimiz şudur, 1.viteste kalkarız, 10-20 km hızlarda 2. vites yeterli olmalı. yoksa bu hızlarda 1. vites sarsıntılı oluyor. Ben çözümü 2. viteste yarım debriyaj yaparak buldum. bakalım balata ne kadar gidecek, ne kadar masraf çıkaracak:)
ben motoru geçen hafta 2. el aldım. 5200km'de. henüz 500 km kadar yaptım. dolayısıyla bakım ücretleri ve devir göstergesi sorunuyla ilgili bilgim yok.
Mucit23
15 Eylül 2015, 09:33
Selamlar,
Bu sabah farkettim. Benim motorun yağ boşaltma tapasının etrafında hafiften yağ sızmış. Terleme yapıyor. Parmağımı attım 1 damla yağ geldi parmağıma. Yağı boşaltıp Oringi değişmek lazım herhalde. Böyle bir durum yaşayan oldumu?
s.e.c
15 Eylül 2015, 09:55
Arkadaşlar 1. vites ile 2. vites arasındaki fark büyükse buna servis asla çare bulamaz. Bu şanzımanın dişli oranları ile alakalıdır. 2. Vites dişlisini söküp 1. vitese daha yakın bir dişli takamaz ki. Aynı sorun 2011 yılında aldığım son kasa cbr 125 te de vardı. 1. Viteste 10.000 devire kadar hızlanıp 2 ye attığım halde hala 2. viteste çok düşük devirden başlıyordu.
Ama 250 cc alacak olsam kesinlikle duke250 olurdu tercihim.
Selamlar,
Bu sabah farkettim. Benim motorun yağ boşaltma tapasının etrafında hafiften yağ sızmış. Terleme yapıyor. Parmağımı attım 1 damla yağ geldi parmağıma. Yağı boşaltıp Oringi değişmek lazım herhalde. Böyle bir durum yaşayan oldumu?
oringi değiştir bir dahaki yağ değişimde. yalnız bir kalın ölçüsü olanı al ben öyle yapmıştım zere sızmadı.
normalde yurt dışında değiştiriyorlar yağ değişimde ama bizde bir şey olmaz deyip devam diyorlar.
byanmaz
15 Eylül 2015, 10:46
Arkadaşlar 1. vites ile 2. vites arasındaki fark büyükse buna servis asla çare bulamaz. Bu şanzımanın dişli oranları ile alakalıdır. 2. Vites dişlisini söküp 1. vitese daha yakın bir dişli takamaz ki. Aynı sorun 2011 yılında aldığım son kasa cbr 125 te de vardı. 1. Viteste 10.000 devire kadar hızlanıp 2 ye attığım halde hala 2. viteste çok düşük devirden başlıyordu.
Ama 250 cc alacak olsam kesinlikle duke250 olurdu tercihim.
Haklısınız, sorun şanzıman dişli oranlarıyla ilgili. ama yanlış bilmiyorsam, örneğin arka dişli büyürse, motor aynı motor devrindeyken 2.viteste daha düşük bir hızla gidebiliriz değil mi ? bu da o hızda daha önce düşük devirden kaynaklanan silkeleme sorununu çözmez mi ?
ben de duke 250'den çok memnunum bu arada. tekrar seçim yapmam gerekse tereddüt etmezdim. aynı segmentte bu donanım yok. bir tek kawasaki'de abs mevcut ama onun da oturuşu fazla spor ve yol bilgisayarı, lastik, kaydırmalı debriyaj gibi artıları yok. servis sorunu da cabası. Dediğim gibi, bu problemi de servise başvurulması gereken bir sorun olarak görmemiştim. kasislerden geçerken ya 1.vitese düşüyorum, ya da 2.viteste yarım debriyaj.
s.e.c
15 Eylül 2015, 10:57
Evet hocam arka dişli büyüdüğünde her vites için aynı devirde daha düşük hızlarda gidersiniz. Fakat şöyle bir durum var; arka dişli büyüdüğünde 1. vites içinde her devirde gördüğünüz hız düşecek ve örneğin 1 den 2 ye geçerken 25 km/h da geçiyorsanız son durumda 22 km/h da geçeceksiniz. Ve sonuçta 2. vitese ilk geçtiğinizde devir yine düşük kalacak.
Ama sadece 2. vites için konuşacak olursak; mesela 30 ile giderken 5000rpm gören motor dişli degisimi sonrası 5500rpm civarında görse motor tabiki daha torklu bir aralıkta seyredecek.
Ama ben uzun deneyimlerim sonucu standart ayarların kurcalanmaması gerektigine kesin kanaat getirdim. Bir yerden kazanip diğer tarftan kaybedersiniz çünkü.
Mucit23
15 Eylül 2015, 10:58
Evet değişmek lazım dediğin gibi. Aslında motoru sağa doğru yatırsam Yağı bile değiştirmeden tapayı söküp değişebilirim. :) Şimdilik sadece hafiften bir nemlenme var. Eğer damlatmaya başlarsa hemen değişirim. Takip altında tutayım şimdilik.
byanmaz
15 Eylül 2015, 11:14
Evet hocam arka dişli büyüdüğünde her vites için aynı devirde daha düşük hızlarda gidersiniz. Fakat şöyle bir durum var; arka dişli büyüdüğünde 1. vites içinde her devirde gördüğünüz hız düşecek ve örneğin 1 den 2 ye geçerken 25 km/h da geçiyorsanız son durumda 22 km/h da geçeceksiniz. Ve sonuçta 2. vitese ilk geçtiğinizde devir yine düşük kalacak.
Ama sadece 2. vites için konuşacak olursak; mesela 30 ile giderken 5000rpm gören motor dişli degisimi sonrası 5500rpm civarında görse motor tabiki daha torklu bir aralıkta seyredecek.
Ama ben uzun deneyimlerim sonucu standart ayarların kurcalanmaması gerektigine kesin kanaat getirdim. Bir yerden kazanip diğer tarftan kaybedersiniz çünkü.
Doğru, 1. vitesteki değişimi hesaba katmamışım.
Mexico
17 Eylül 2015, 12:36
Turuncular selam.
750 km oldu motor, rodaj bakımı yaklaşıyor. Servis 15/50 repsol kullanıyormuş. Ben 15/50 motul 5100 alayım diyorum ne dersiniz? Antalya'da hiç 0 derece altına düşmüyor hava zaten.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:49 ----------
Arkadaşlar moderatörlerden duke 200 ve 250 konularını birleştirmelerini rica ettim. Sağ olsun olcay bey ilgilendi. Böyle daha rahat bilgi alışverişinde bulunuruz :wiinkk:
biosferist
17 Eylül 2015, 12:45
evet güzel olmuş
bizim konu ise daha 8. sayfada kimse yok :D
byanmaz
17 Eylül 2015, 14:59
Turuncular selam.
750 km oldu motor, rodaj bakımı yaklaşıyor. Servis 15/50 repsol kullanıyormuş. Ben 15/50 motul 5100 alayım diyorum ne dersiniz? Antalya'da hiç 0 derece altına düşmüyor hava zaten.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:49 ----------
Arkadaşlar moderatörlerden duke 200 ve 250 konularını birleştirmelerini rica ettim. Sağ olsun olcay bey ilgilendi. Böyle daha rahat bilgi alışverişinde bulunuruz :wiinkk:
bir de bu konu var, sohbet başlığına açılmış :)
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/144610-ktm-duke-250-a.html
Mexico
17 Eylül 2015, 15:05
Turuncular selam.
750 km oldu motor, rodaj bakımı yaklaşıyor. Servis 15/50 repsol kullanıyormuş. Ben 15/50 motul 5100 alayım diyorum ne dersiniz? Antalya'da hiç 0 derece altına düşmüyor hava zaten.
CxAnKACx
17 Eylül 2015, 16:07
Bana motul koymustu servis de ne koydugunu bilmiyorum, bu arada oneride bulunayim rodajdan sonra biner binmez gazlamayin soyle bi 10 km motorun gaz tepkisine bakin. Rodajdan sonra sanki bambaska bi motora binmis gibi bi gaz tepkisi vardi.
E-TEKİN
17 Eylül 2015, 16:09
Mexico 5100 serisi yarı sentetik. TAM sentetik bizim motor icin DAHA IYI olur
ugurahmi
17 Eylül 2015, 19:25
Ben bu akşam bajaj servisine gideceğim. Pulsar çamurluğu taktırmayı düşünüyorum.
Daha önce var mı pulsar çamurluğu takan?
Sonucu merakla bekliyorum
dyavol-77
17 Eylül 2015, 19:31
Mexico 5100 serisi yarı sentetik. TAM sentetik bizim motor icin DAHA IYI olur
Aynen-servis kitapçığı full sentetik yağ yavsiye ediyor...10w-40 yada 15W-50. Ben Castrol Power1 Racing 10w-50 kullanıyorum...3 defa yağ,y.filtre değişti...hep aynı yağ...+orijinal filtreden şaşmayın derim..
Mexico
17 Eylül 2015, 22:06
Tam sentetik olarak castrolden baska tavsiyeniz var mi? Pulsar camurlugu soran arkadas, parca siparisi verdim. Geldiginde taktiracagim. Oluyormus.
dyavol-77
17 Eylül 2015, 23:34
Tam sentetik olarak castrolden baska tavsiyeniz var mi? Pulsar camurlugu soran arkadas, parca siparisi verdim. Geldiginde taktiracagim. Oluyormus.
Para sıkıntısı yok ise...Motul'un 7100 serisi (full sentetik) 10w-50...En iyisi bu...Niye Casrol kötü mü?...Diğer 2 motoruma da aynı marka aynı numara yağ kullanıyorum...hem uygun fiyat-hemide kalite....:wiinkk:Zaten hem diğer motorlarımın hemi de KTM kitapçığı Castrol tavsiye etmekte...:)
akjenas
17 Eylül 2015, 23:48
Konularin birlesmesi cok iyi olmus. Hatta duke 125 ve 390 bile dahil edilebilir bence. Bu arada pulsarin rear hugger hakkaten bizim duke lara uyuyor mu?
Mexico
18 Eylül 2015, 18:42
Para sıkıntısı yok ise...Motul'un 7100 serisi (full sentetik) 10w-50...En iyisi bu...Niye Casrol kötü mü?...Diğer 2 motoruma da aynı marka aynı numara yağ kullanıyorum...hem uygun fiyat-hemide kalite....:wiinkk:Zaten hem diğer motorlarımın hemi de KTM kitapçığı Castrol tavsiye etmekte...:)
Castrol hic kullanmadim. Motul al diyo herkes eger castrol iyiyse onuda alabilirim. Eger gercekten kaliteliyse neden ucuza almak varken fazla vereyim. Aradaki farka zincir yagi alirim :)
@akjenas parca siparisi gelsin taktiracagim. Foto atarim. Oluyor dediler bakalim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:13 ----------
Bugün yine temizledim bizim oğlanı :)
http://i.hizliresim.com/Po9rM6.jpg (https://hizliresim.com/Po9rM6)
http://i.hizliresim.com/95ydLo.jpg (https://hizliresim.com/95ydLo)
http://i.hizliresim.com/qlLWBB.jpg (https://hizliresim.com/qlLWBB)
dyavol-77
18 Eylül 2015, 19:40
Castrol hic kullanmadim. Motul al diyo herkes eger castrol iyiyse onuda alabilirim. Eger gercekten kaliteliyse neden ucuza almak varken fazla vereyim. Aradaki farka zincir yagi alirim :)
@akjenas parca siparisi gelsin taktiracagim. Foto atarim. Oluyor dediler bakalim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:13 ----------
Bugün yine temizledim bizim oğlanı :)
http://i.hizliresim.com/Po9rM6.jpg (https://hizliresim.com/Po9rM6)
http://i.hizliresim.com/95ydLo.jpg (https://hizliresim.com/95ydLo)
http://i.hizliresim.com/qlLWBB.jpg (https://hizliresim.com/qlLWBB)
Dost....Castrol de Motulun spesifikasyonları aynı....API SL..yani full sentetik....biri 25tl-öteki 50tl..seçim senin...Castrol Racing 10w-50 ile cb125E'm 140.000km'yi(yüzkırkbin) devirdi....üst kapak açılmadan....Duke'de 7.000km'yi...
Mexico
18 Eylül 2015, 19:48
Castrol alacagim o zaman. Pasa torunu degiliz abi ogrenciyiz. Evladimi oda koruyor madem onu alacagim :)
Motulun c5 zincir yagini ve shine&go diye bi cila urununu kullaniyorum. Ozellikle zincir yagindan memnunum ama bir dahakine sprey alacagim. Bir de onu denemekte fayda var. He cilasida harika kokuyor :)
E-TEKİN
19 Eylül 2015, 01:16
Motul C5 zincir pastası bende kullanıyorum gayet iyi bir ürün. Motor yağı konusunda bana göre en Mantıklı Scala 10w50 tam sentetik fakat kitapcikta ve Manuel de ya 10w40 yada yaz için 15w50 demiş elin mühendisi. Yaz kış 10 w50 bence daha mantikli ama bence😊
Atakan_
19 Eylül 2015, 01:38
İyi geceler arkadaşlar bayramdan önce lastikleri almayı düşünüyorum ama çok pahalı geldi uygun fiyata lastik önerilerinizi bekliyorum internetten sipariş vericem. Birde bugün motordan ses gelmeye başladı hızı kestiğim zaman ustaya götürdüm zincir ve dişliyi değiştirmek gerek dedi bu zincir neden bozulur. İnternette bir kaç siteye baktım ama güvenilir bir site varsa hatta direk zinciri satan link atabilirseniz fikirlerinizi bekliyorum.
Mexico
19 Eylül 2015, 12:20
Motul C5 zincir pastası bende kullanıyorum gayet iyi bir ürün. Motor yağı konusunda bana göre en Mantıklı Scala 10w50 tam sentetik fakat kitapcikta ve Manuel de ya 10w40 yada yaz için 15w50 demiş elin mühendisi. Yaz kış 10 w50 bence daha mantikli ama bence
C5 gerçekten harika, sıçratmada yapmıyor ama uygulaması çok zor namussuzun :)
Hasoo
19 Eylül 2015, 16:02
Arkadaşlar selamlar, tüm yaz boyunca neredeyse hergün baktığım ama bir türlü karar veremediğim ancak geç de olsa geçen hafta nihayet karar verip aldığım Duke 200 e bugün kavuştum. Vitesli motor tecrübem hiç yok diyebilirim, hep scooter kullandım o yüzden çok tedirgin bir şekilde kazasız belasız, şanzımanı dağıtmadan eve kadar getirmeyi başardım motoru. Uzun zamandan sonra scooter dan başka ve kat kat farklı böyle bir motor kullanmak daha doğrusu kullanmaya çalışmak garip oldu. Motor beni gerçekten heyacanlandırdı. Eğitimi sabırsızlıkla bekliyorum, umarım eğitimden sonra daha tecrübeli, daha rahat bir şekilde yollara çıkacağım. Motoru olan, almayı düşünen herkese allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin.
Mexico
19 Eylül 2015, 21:28
Hayirli olsun. Bende sizin gibi scooterdan duke'a gectim. Ilk baslarda acaba? Dedim ama sonra ne kadar dogru yaptigimi anladim. Zamanla dahada seveceksiniz :)
EnGnKrGn
19 Eylül 2015, 21:59
herkese selam.
duke 200 için aldığım ve kullandığım yan çantalarımı motor değiştirdiğim için satıyorum ilgilenen arkadaşlara duyurulur.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-ktm-duke-125-200-250-390-yan-canta-seti-231677050/detay
Vazzjunior
19 Eylül 2015, 23:42
Merhaba Arkadaşlar,
Lastik tercihi için 2 alternatifim var. Bu iki lastiği kullananlar avantaj dezavantajları konusunda yorum yapabilir mi ?
* Pirelli Mt60 Corsa
* Pirelli diablo Rosso 2
Bunlar dışında önerebileceğiniz var mıdır ? Hangisini neden almalı ? Bu yakınlarda alan var mı ? ne kadara aldı ve takma işlemini nasıl yaptırdı ?
biosferist
19 Eylül 2015, 23:48
herkese selam.
duke 200 için aldığım ve kullandığım yan çantalarımı motor değiştirdiğim için satıyorum ilgilenen arkadaşlara duyurulur.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-ktm-duke-125-200-250-390-yan-canta-seti-231677050/detay
çanta takıldığı zaman artçı oturabiliyor mu
?
EnGnKrGn
19 Eylül 2015, 23:59
çanta takıldığı zaman artçı oturabiliyor mu
?
evet hatta burada videosuda var
https://www.youtube.com/watch?v=Lq1CdWyTKf8
E-TEKİN
20 Eylül 2015, 02:39
Hasoo hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin. Çok iyi bir seçim yapmışsın
CxAnKACx
20 Eylül 2015, 06:47
Merhaba Arkadaşlar,
Lastik tercihi için 2 alternatifim var. Bu iki lastiği kullananlar avantaj dezavantajları konusunda yorum yapabilir mi ?
* Pirelli Mt60 Corsa
* Pirelli diablo Rosso 2
Bunlar dışında önerebileceğiniz var mıdır ? Hangisini neden almalı ? Bu yakınlarda alan var mı ? ne kadara aldı ve takma işlemini nasıl yaptırdı ?
Mt60 corsanin arkada 150'lik var mi ?
Rosso 2 aldim daha 1000km falan oldu sanirim. Isininca sakiz gibi oluyo, asfaltin kotu oldugu yerde yine biraktigi oluyo yolu ama boyle buzda kayiyomus gibi olmuyo, kicini hafif bi birakiyo sonra geri topluyo hemen.
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:45 ----------
@hasoo hayirli olsun allah kaza bela vermesin :)
E-TEKİN
20 Eylül 2015, 07:12
Mt60 rs corsa nin ve michelin pilot road4 un bizim ebatlarda olanı yok. Ben aslında Rosso 2 lere pek sıcak bakamiyorum çünkü pist lastiği ve ülkemizin bozuk asvaltinda yazık olur. 390 da gelen lastik neydi bilen var mı?
CxAnKACx
20 Eylül 2015, 08:12
2015 390'lar rosso 2 ile geliyor.
Vazzjunior
20 Eylül 2015, 09:04
Mt60 corsanin arkada 150'lik var mi ?
Rosso 2 aldim daha 1000km falan oldu sanirim. Isininca sakiz gibi oluyo, asfaltin kotu oldugu yerde yine biraktigi oluyo yolu ama boyle buzda kayiyomus gibi olmuyo, kicini hafif bi birakiyo sonra geri topluyo hemen.
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:45 ----------
@hasoo hayirli olsun allah kaza bela vermesin :)
Mt60 ın 160 lık olanını takıyorlar duke 200'lere.
brooklynnn
20 Eylül 2015, 11:23
160 bu motora cok yakisiyor
biosferist
20 Eylül 2015, 18:06
metzeller var benim 390 da:)
Vazzjunior
20 Eylül 2015, 18:50
Kullananlar kimle bu iki lastiği ? ömürleri ne kadar ? mt60 rs corsa için 6000 km deniyor. eğer böyleyse gerçekten de az bi zaman. yol tutuşu ıslak zemin hakimiyeti nasıl?
E-TEKİN
21 Eylül 2015, 00:53
Bizim ebatlarda metzeler e baktım 430 euro l. Bana çok pahalı geldi doğrusu. Bu ağırlık ta ve gucte bir motorda mt60 rs corsa nin en erken 15000 km gidecegini düşünüyorum fakat normal kullanimda.
Mart ayinda ilk aldigim bir cift mt60 dan sonra bu ay tekrardan ikinci mt60 rs corsa(sadece arka degisti) ya gecmis duke 200 kullanan biri olarak lastigin ortalama omrunun 10k oldugunu soyleyebilrim.fiti fiti giden adam 12k gidebilir.Ben lastigi ust limitlerinde kullanmaya calistigim icin 8k km den sonra yavas yavas kaymalara ve 10k civari bir km de bir virajda high side olmama sebep oldu.Rosso ii pilot power gibi lastikleri de test etmis biri olarak sunu soyleyebilirim ki mt60 cok ozel bir lastik.Bu saatten sonra motorun belki 390 olur belki 690 ama lastigim daha iyisi cikana kadar mt60 olarak kalmaya devam edecek.Evet omru diger lastiklere gore kullanima bagli olarak yuzde 20-30 daha az ama aldiginiz keyif motorla yapabildiginiz seyler cok acayip.ben fiti fiti giden gelen adamim diyorsaniz diger kaliteli modeller de isinizi gorur.Mt60 almaniza cok da gerek yok acikcasi.Bu durum 200 icin gecerlidir.390 da ve 690 da omru cok daha kisa olacaktir.
Vazzjunior
22 Eylül 2015, 16:58
Mart ayinda ilk aldigim bir cift mt60 dan sonra bu ay tekrardan ikinci mt60 rs corsa(sadece arka degisti) ya gecmis duke 200 kullanan biri olarak lastigin ortalama omrunun 10k oldugunu soyleyebilrim.fiti fiti giden adam 12k gidebilir.Ben lastigi ust limitlerinde kullanmaya calistigim icin 8k km den sonra yavas yavas kaymalara ve 10k civari bir km de bir virajda high side olmama sebep oldu.Rosso ii pilot power gibi lastikleri de test etmis biri olarak sunu soyleyebilirim ki mt60 cok ozel bir lastik.Bu saatten sonra motorun belki 390 olur belki 690 ama lastigim daha iyisi cikana kadar mt60 olarak kalmaya devam edecek.Evet omru diger lastiklere gore kullanima bagli olarak yuzde 20-30 daha az ama aldiginiz keyif motorla yapabildiginiz seyler cok acayip.ben fiti fiti giden gelen adamim diyorsaniz diger kaliteli modeller de isinizi gorur.Mt60 almaniza cok da gerek yok acikcasi.Bu durum 200 icin gecerlidir.390 da ve 690 da omru cok daha kisa olacaktir.
Rosso 2'lerin ıslak zemin performansı nasıldı ? Herhalde onun ömrü daha fazla olmuştur ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:44 ----------
Bizim ebatlarda metzeler e baktım 430 euro l. Bana çok pahalı geldi doğrusu. Bu ağırlık ta ve gucte bir motorda mt60 rs corsa nin en erken 15000 km gidecegini düşünüyorum fakat normal kullanimda.
Kesinlikle, arabam olsa bridgestone taktırsam 4 tekere daha ucuz olur...
berkcigdem
23 Eylül 2015, 01:45
benim eski motoru satıyorlar tekrar zaten burada resimleri mevcuttu. ilanda full falan yazılmış. evet motorda baya baya aksesuar falan vardır. fakat aklınızda olsun o motorun aküsü kötü durumda benden sonraki sahibi gps takıp ve motoru çok kullanmadığı için aküyü yemiş ve lastiklerin ömrü km den dolayı bitmeye yakın. almak falan isteyen olur diye uyarı yapıyım dedim şuan 1500 tl falan masrafı çıkar alırsanız.
Mexico
25 Eylül 2015, 10:53
Turuncular ne haber? Geziyor musunuz :)
@dyavol-77 Castrol yağ aldım tavsiyeniz üzerine. Bayramdan sonra bakıma sokacağım BaPo' mu :)
CxAnKACx
26 Eylül 2015, 16:39
Gezmez miyiz fenaa :)
Gecen gun beypazari yaptik da arkadaslarla sunu fark ettim bizim motorlar virajda super gidiyo, hic dengesini bozmuyo. Lastiginde buyuk etkisi var tabi bunda. Bilen varsa beypazari-karasar koyu yollarinda R25 ile pespese gittim hem de 2 kisiydik benim makinede.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:52 ----------
Beyler uzulerek o muthis(!) yerlestirilmis arka sinyalimi kirmis bulunuyorum, daha onceden kirmistim aslinda ama ustam sagolsun bi sekilde oturtmustu. Gecenlerde sevgilimin ayagi carpti o dusurdu yine ama ustamin taktigi sekilde tekrar tak(mis)tim. Dayanmisti aslinda bayagi da bugun sert bi cukura girdim orda ziplayinca sanirim vida dusmus yani kayip su anda. Ankarada servis sikintili oluyo genelde de bunu ben kendim degistirebilir miyim ? Bir de yan sinyal alinca icinden vida cikar mi ? (Fan bozuldugunda icinden cikmamisti vidalari, servis de zaten vidalar cikmaz boyle parcalardan dedi) vidalar cikmazsa nerden bulacagim ? Cevaplarinizi bekliyorum :)
Mexico
26 Eylül 2015, 21:30
Gecmis olsun. Sinyaller gercekten sıkıntili yerde. Az once benim hatunda inerken santimle siyirdi :)
CxAnKACx
26 Eylül 2015, 21:58
Tesekkur ederim :) simdilik evden bi vida uydurdum, 6.000 bakimi geldi vakit buldugum bi ara goturucem, sinyal fiyatlarini da sorarim.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO