PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107

Sokollu
06 Eylül 2015, 23:51
Merhaba bugun Ktm Spormoto da Duke 200 ü test etme şansı buldum ancak motordan inanılmaz soğudum, motora binip yola çıktığım da bu ktm olamaz dedim. motorun stock egzozundan aşırı derecede ses geliyodu şeşırdım sonra yavaşlayınca arka tekerden sürtünme sesi geliyordu muhtemelen disk yamulmuş. neyse sonra ayaklardan ve depodan oldukça fazla titreşim vardı bir ara noluyo yav dedim sonra ışıklarda durunca bacaklarım eridi resmen böyle bir sıcak olamaz, hararet göstergesine baktım en üstte ayrı duran çizgi hariç hepsi dolu neyse bunlarıda geçtim 80in üstüne çıktığımda kafa titremeye başladı hele bide şerit değiştirirken kafası sağa sola geziyodu hemen yavaşladım kısacası motor beni çook şaşırttı üstelik daha 9000 kilometrede idi. ancak test motoru olduğu için baya yatırmışlar motoru .bu sıkıntıları motoru bir çok kez yatırdıkları için olduğunu düşünmek istiyorum. Duke 250 almak istiyorum ama bugunki testten sonra şüphelerim var. Birde 30.000 km üzerindeki motorlarda her hangi bir sıkıntı varmı?beni aydınlatırsanız sevinirim

Hocam aynı motosikleti ben de denedim, gözlemlerimi yazmak için buraya girdim ben de sizin yorumunuzu gördüm ,

Öncelikle şöyle söyleyeyim Cumartesi günü öğleden sonra benim denediğim Ktm duke 200 BERBAT durumdaydı , canını almışlar motorun, sanırım aynı motoru denedik arkadan gelen çatur çutur ses zincirden geliyordu , benim test sıram gelmeden önce alan arkadaşlar 1.viteste son devire kadar sürdükleri için makine önüme geldiğinde zaten hararet seviyesinin yüksek olmasına şaşırmadım. Titreşim rahatsızlığı veya kafa sallama ben yaşamadım.

70bin küsür deviren (sadece periyodik bakımlarla) üyelerimiz var görünce yazarlar buraya.

Ben kendi görüşlerimi yazayım. ( cbr 250 ve Inazuma kullanmış birisi olarak)

Öncelikle KTM Spormoto'ya helal olsun. Adamlar belirli aralıklarla da olsa, herkese yarım saat gibi gayet yeterli bir süre veriyorlar motorları test etmek için. Öyle ekipmandı deneyimdi filan da zorlamıyorlar, başvuruyu yap git istediğin motoru test et.

Japonların canı cehenneme :) Pislik herifler hep motorlarımızı sağdan soldan rica minnet deneyerek alıyoruz. r25 deneyecekti arkadaş bırak denemeye almaya motor bulamadık, koltuğuna bile oturmadığımız motorları almak zorunda bırakıyor bizi tosbağalar.

Neyse geçelim duke200'e.

Aslında niyetim duke 390 denemekti ama, arkadaşımla aynı saatlerde gitmek için duke390 dolu olduğundan ve teste müsait olmadığı için duke 200 başvurusu yaptım.

Hakikaten forumdaki arkadaşların yazdığı gibi motosikletin kıvraklığı beni çok şaşırttı. Bilerek trafik içine girdim, ara hızlanmalar, gidon turu ve hafifliği beni çok şaşırttı. Hani arkadaşınızın motosikletini alınca bi tedirginlik olur ya, lan bu döner mi, yavaş mı gitsem ki diye hiç yadırgamadım. Vites geçişleri süper, boşa takılma veya geçmeme yok. O kadar hor kullanılmaya rağmen debriyaj ve dişliler şıkır şıkır vites geçirmemi sağlıyordu.

Herkesin zangır zangır diye yerden yere vurduğu duke 200, bir hafta önce bir Inazuma kullanıcısı olan beni hiç rahatsız etmedi nedense. Ya da bilinçaltımda kendimi çok titremeye alıştırdım ondan mıdır acaba :)

Frenleri ben beğenmedim. Tamam balatalar bitmiştir belki motor çok bakımsızdı ama balata da değişse sanki beni tatmin etmezdi diye hissettim.

Arka kalipere giden kablo ayağıma deyip durdu, sinir oldum hep.

0-100 hızlanması ve vites geçişleri beni tatmin etti. Torku da iyi veriyor, minibüs geçeyim derken yanladım bir kez :mrgreen:

Amma velakin ;

Benim için kafadan gol ve bu motosikleti almama sebebim ne olurdu ;

Peglerin motosikletteki yanlış pozisyonu. Yahu naked motora horoz gibi oturtuyorsun bizi tamam ne güzel, ama o pegleri spor motor gibi niye geriye koyuyorsun ? Çarpık bacaklarla motosiklet sürmeye çalıştım, gövde dik , kollar geniş, ama dizler depo yerine 10 cm aşağısını sürücü koltuğu - depo birleşim yerinin ön tarafını kavrıyordu.

Şöyle bir durumda var, benim bacak boyum (kasık ve diz arası da ) çok uzun olduğundan rahatsızlık yaşamış olabilirim. Boyum da 1,86 zaten bir çok motosiklette ideal oturuş pozisyonunu yakalayamıyorum.

Motor iyi hoş, ilk motor olur, az yakar iyi kaçar ama bana ne :)

Karalı
06 Eylül 2015, 23:51
Su Rc390'i da deneyin usta ya istanbulda olsam keske diyorum su anda... adamlar fena makine yapmis hayatimda oyle motora binmedim ben (sanki cok motor surmusum gibi :D)

Rc390'ı arkadaşlar test etmiş ve diğer ufak cc'lerinide hepsi fiyasko...

E-TEKİN
07 Eylül 2015, 00:45
O test motoru resmen gubre��

Solidsnake24
07 Eylül 2015, 22:20
Merhabalar, uzun uğraşlardan sonra sonunda KTM Duke 250 Aldım. Istanbuldan bulamayınca ta samsundan aldık. Ben daha önceleri 125 cc yarı otomatik vitesli motor kullanmıştım, bu motorda biraz zorlanıyorum, yaklaşık 100 km yapabildim. Mahalle ve kapalı park alanlarda kullanıyorum, bununla ilgili bir kaç sorum olacaktı.
1)- Motorum çok ısınıyor gibi sık sık fan Çalışıyor bu normal mi? ( en fazla 25 km Hz ve 3. Vitese geçebildim)
2)-Yakıt tüketiminde 7,1 gördüm ( bu durumda normal mi?)
3)- motoru samsundan aldığımdan dolayı İstanbul'daki trafik işlemlerini kendim takip ettim, 500 tl trafik Sigorta'sı ödedim, çok mu ödedim acaba ?
4)- Kasko yaptıran var mı ? Varsa Ücret ne kadar çıktı.
Herkese kazasız ve iyi sürüşler diliyorum

Atakan_
09 Eylül 2015, 20:56
Yaksamlar motor yagını kac bin km'de degistiriyor sunuz ? Birde lastiklerle 17 km yaptim artik degisme vakti geldi ne onerirsiniz hic degismeden kendi lastikleriyle 17 kim iyi kullanmisim diyorum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:34 ----------

Ek olarak benzin gostergem 10 binde bozuldu servisine gotursum 600 lira dediler degistirmemeye karar verdim boyle bi skinti benden baska yasayan var mi. Zincirlerde bin kmde bir cok gevsiyo bunun sebebi nedir bide.

CxAnKACx
09 Eylül 2015, 21:07
Yaksamlar motor yagını kac bin km'de degistiriyor sunuz ? Birde lastiklerle 17 km yaptim artik degisme vakti geldi ne onerirsiniz hic degismeden kendi lastikleriyle 17 kim iyi kullanmisim diyorum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:34 ----------

Ek olarak benzin gostergem 10 binde bozuldu servisine gotursum 600 lira dediler degistirmemeye karar verdim boyle bi skinti benden baska yasayan var mi. Zincirlerde bin kmde bir cok gevsiyo bunun sebebi nedir bide.

Iyi aksamlar,
Kitapcik onerisi 7,500Km'de bir yag ve yag filtresi degisiminin uygun oldugunu soyluyo. 6.000'de yag degisimi olucak benimkinin 5bin kusurde henuz, eger cok fark etmezse bundan sonra 7.500'de bir kendim degistiririm...
Lastigi bence de iyi dayanmissiniz 17k km, pirelli rosso 2 taktim ben sakiz gibi lastik gercekten virajlarda guvende hissediyorum ancak bu asfalt kalitesi dustukce etkisini azaltiyo. Kaydigi zaman soyle etkisi oluyo yolu direk birakip heycan yaratmiyo tatli tatli kayip hemen geri tutunuyo, kaydiginda bile farki hissediyorsunuz yani; henuz yagmurda surmeyi denemedim ama ankarada olanlar bilir o selin goturdugu gun sabahin 8inde cankayada sel ile bogustum, dik rampalari da sorunsuz cikti.

Benzin gostergeniz garanti olmadi mi ? Henuz 10bin km cok erkenmis garantiye girmeli bence, degilse bile 600tl cok fazla bi para, isini bilen guvendiginiz usta varsa ona bi sorun belki tamir edilebilir bir seydir.

Zinciri ben de fark ettim cok cabuk gevsiyo muhtemelen titresimdendir diye dusunuyorum.(emin degilim kisisel tahminim).

Iyi forumlar tekeriniz duz bassin :)

dyavol-77
09 Eylül 2015, 21:08
Yaksamlar motor yagını kac bin km'de degistiriyor sunuz ? Birde lastiklerle 17 km yaptim artik degisme vakti geldi ne onerirsiniz hic degismeden kendi lastikleriyle 17 kim iyi kullanmisim diyorum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:34 ----------

Ek olarak benzin gostergem 10 binde bozuldu servisine gotursum 600 lira dediler degistirmemeye karar verdim boyle bi skinti benden baska yasayan var mi. Zincirlerde bin kmde bir cok gevsiyo bunun sebebi nedir bide.

Motor yağı 5.000km de bir değişri y.filtre ile beraber....zinciri 1.000km. de bir gazyağı ile temizler, 400-500km de bir yağlarım..(km 7.000 oldu bir kez gerdirdim zinciri)...Dipnot: Duke'leri,nizi tazyikli su ile yıkatmayın-tüm el.soketleri açıkta/korumasız ve su alabilir..Ben kova-sabun-sünger-mikro fiber bez ve cila kullanıyorum...Tavsiye ederim...:bounce:

Atakan_
09 Eylül 2015, 23:25
Teşekkür ederim verdiğiniz bilgilerden dolayı. İzmir Gaziemirde ktm servisine sormuştum garanti kapsamı dışında demişlerdi şuanda garantisi bitti zaten. Lastiklerde bende pirelli rosso 2 almayı düşünüyorum genelde o öneriliyor. Titremeden olabilir dediğiniz gibi zincir gevşemesi

marcobode
10 Eylül 2015, 12:20
arkadaşlar çok spesifik gibi olacak ama motor giderken sanki tel yada camurluk bi yere sürtüyormus gibi ses cıkartıyor. iniyorum motordan biraz ilerletiyorum fakat bişe göremiyorum. 15-20 ile gitmeye baslayınca dahi duyuyotum ve kaynağını bulamadım. sundan dolayı olabilir diyecek var mı?

ek olarak, arka jantı komple değiştirdim yeni, önceki sorunluydu.

berkaye
10 Eylül 2015, 12:47
arkadaşlar çok spesifik gibi olacak ama motor giderken sanki tel yada camurluk bi yere sürtüyormus gibi ses cıkartıyor. iniyorum motordan biraz ilerletiyorum fakat bişe göremiyorum. 15-20 ile gitmeye baslayınca dahi duyuyotum ve kaynağını bulamadım. sundan dolayı olabilir diyecek var mı?

ek olarak, arka jantı komple değiştirdim yeni, önceki sorunluydu.

Bende öyle garip bir ses 2 kişi binince dar biyerde (motorun sesi yankıyla çoğaldığı yerler) mesela sol şeridin dahada solundaki dar alan gibi yerde bi fisirti gibi bişey duyuyorum normal gibi geliyor sonra normalmi acaba diye soruyorum kendime paranoyak oldum baya :) Bi spormoto ya uğrayacağız sanırım :) Bu benim 2. Duke 200 üm aynısından vardı öncedende onda hiç dikkat etmedim öyle bi ses varmıydı yokmuydu hatırlamıyorum.

EB61
10 Eylül 2015, 13:33
Ben çanta olarak "Givi XS313" modelini aldım, artçı selesine bağladım. Kalite ve işlev olarak çok başarılı, sadace motora iniş binişlerde kungfu hareketleri yapmanız gerekiyor, çantadan dolayı bacağı rahat atamıyorsunuz.
Linkinide vereyim, fakat stokta herdaim olmuyor ben satın aldıktan 1,5 ay sonra elime ulaştı:)
http://www.giviturkiye.com/givi-xs313-20-lt-kuyruk-cantasi

dyavol-77
10 Eylül 2015, 15:12
Hocam aynı motosikleti ben de denedim, gözlemlerimi yazmak için buraya girdim ben de sizin yorumunuzu gördüm ,

Öncelikle şöyle söyleyeyim Cumartesi günü öğleden sonra benim denediğim Ktm duke 200 BERBAT durumdaydı , canını almışlar motorun, sanırım aynı motoru denedik arkadan gelen çatur çutur ses zincirden geliyordu , benim test sıram gelmeden önce alan arkadaşlar 1.viteste son devire kadar sürdükleri için makine önüme geldiğinde zaten hararet seviyesinin yüksek olmasına şaşırmadım. Titreşim rahatsızlığı veya kafa sallama ben yaşamadım.

70bin küsür deviren (sadece periyodik bakımlarla) üyelerimiz var görünce yazarlar buraya.

Ben kendi görüşlerimi yazayım. ( cbr 250 ve Inazuma kullanmış birisi olarak)

Öncelikle KTM Spormoto'ya helal olsun. Adamlar belirli aralıklarla da olsa, herkese yarım saat gibi gayet yeterli bir süre veriyorlar motorları test etmek için. Öyle ekipmandı deneyimdi filan da zorlamıyorlar, başvuruyu yap git istediğin motoru test et.

Japonların canı cehenneme :) Pislik herifler hep motorlarımızı sağdan soldan rica minnet deneyerek alıyoruz. r25 deneyecekti arkadaş bırak denemeye almaya motor bulamadık, koltuğuna bile oturmadığımız motorları almak zorunda bırakıyor bizi tosbağalar.

Neyse geçelim duke200'e.

Aslında niyetim duke 390 denemekti ama, arkadaşımla aynı saatlerde gitmek için duke390 dolu olduğundan ve teste müsait olmadığı için duke 200 başvurusu yaptım.

Hakikaten forumdaki arkadaşların yazdığı gibi motosikletin kıvraklığı beni çok şaşırttı. Bilerek trafik içine girdim, ara hızlanmalar, gidon turu ve hafifliği beni çok şaşırttı. Hani arkadaşınızın motosikletini alınca bi tedirginlik olur ya, lan bu döner mi, yavaş mı gitsem ki diye hiç yadırgamadım. Vites geçişleri süper, boşa takılma veya geçmeme yok. O kadar hor kullanılmaya rağmen debriyaj ve dişliler şıkır şıkır vites geçirmemi sağlıyordu.

Herkesin zangır zangır diye yerden yere vurduğu duke 200, bir hafta önce bir Inazuma kullanıcısı olan beni hiç rahatsız etmedi nedense. Ya da bilinçaltımda kendimi çok titremeye alıştırdım ondan mıdır acaba :)

Frenleri ben beğenmedim. Tamam balatalar bitmiştir belki motor çok bakımsızdı ama balata da değişse sanki beni tatmin etmezdi diye hissettim.

Arka kalipere giden kablo ayağıma deyip durdu, sinir oldum hep.

0-100 hızlanması ve vites geçişleri beni tatmin etti. Torku da iyi veriyor, minibüs geçeyim derken yanladım bir kez :mrgreen:

Amma velakin ;

Benim için kafadan gol ve bu motosikleti almama sebebim ne olurdu ;

Peglerin motosikletteki yanlış pozisyonu. Yahu naked motora horoz gibi oturtuyorsun bizi tamam ne güzel, ama o pegleri spor motor gibi niye geriye koyuyorsun ? Çarpık bacaklarla motosiklet sürmeye çalıştım, gövde dik , kollar geniş, ama dizler depo yerine 10 cm aşağısını sürücü koltuğu - depo birleşim yerinin ön tarafını kavrıyordu.

Şöyle bir durumda var, benim bacak boyum (kasık ve diz arası da ) çok uzun olduğundan rahatsızlık yaşamış olabilirim. Boyum da 1,86 zaten bir çok motosiklette ideal oturuş pozisyonunu yakalayamıyorum.

Motor iyi hoş, ilk motor olur, az yakar iyi kaçar ama bana ne :)

Duke 200'ün (abs'siz)...200-250cc klasmanında en-iyi frenlere sahip,kaldı ki aynı fren teribatı 390 Duke ve RC 390'da var.(44 bg'i durduruyo aynı fren sistemi)...Ön-arka çelik örgülü fren hortumları, önler radyal bağlantılı 4 pistonlu mono blok kaliper var..!!..Hangi 200-250cc'de bunlar var????..Senin kulandığın haşat test motoru ile genel ve sağlıklı bi yorum yapamazsın!!!!....(Kerhanedeki karıylan-sokakta normal hatunu bir tutman gibi olmuş) hacı!!!

berkcigdem
10 Eylül 2015, 15:52
bende burdayım :D :D :D :D

ucanteneke5
10 Eylül 2015, 19:00
Hocam aynı motosikleti ben de denedim, gözlemlerimi yazmak için buraya girdim ben de sizin yorumunuzu gördüm ,

Öncelikle şöyle söyleyeyim Cumartesi günü öğleden sonra benim denediğim Ktm duke 200 BERBAT durumdaydı , canını almışlar motorun, sanırım aynı motoru denedik arkadan gelen çatur çutur ses zincirden geliyordu , benim test sıram gelmeden önce alan arkadaşlar 1.viteste son devire kadar sürdükleri için makine önüme geldiğinde zaten hararet seviyesinin yüksek olmasına şaşırmadım. Titreşim rahatsızlığı veya kafa sallama ben yaşamadım.

70bin küsür deviren (sadece periyodik bakımlarla) üyelerimiz var görünce yazarlar buraya.

Ben kendi görüşlerimi yazayım. ( cbr 250 ve Inazuma kullanmış birisi olarak)

Öncelikle KTM Spormoto'ya helal olsun. Adamlar belirli aralıklarla da olsa, herkese yarım saat gibi gayet yeterli bir süre veriyorlar motorları test etmek için. Öyle ekipmandı deneyimdi filan da zorlamıyorlar, başvuruyu yap git istediğin motoru test et.

Japonların canı cehenneme :) Pislik herifler hep motorlarımızı sağdan soldan rica minnet deneyerek alıyoruz. r25 deneyecekti arkadaş bırak denemeye almaya motor bulamadık, koltuğuna bile oturmadığımız motorları almak zorunda bırakıyor bizi tosbağalar.

Neyse geçelim duke200'e.

Aslında niyetim duke 390 denemekti ama, arkadaşımla aynı saatlerde gitmek için duke390 dolu olduğundan ve teste müsait olmadığı için duke 200 başvurusu yaptım.

Hakikaten forumdaki arkadaşların yazdığı gibi motosikletin kıvraklığı beni çok şaşırttı. Bilerek trafik içine girdim, ara hızlanmalar, gidon turu ve hafifliği beni çok şaşırttı. Hani arkadaşınızın motosikletini alınca bi tedirginlik olur ya, lan bu döner mi, yavaş mı gitsem ki diye hiç yadırgamadım. Vites geçişleri süper, boşa takılma veya geçmeme yok. O kadar hor kullanılmaya rağmen debriyaj ve dişliler şıkır şıkır vites geçirmemi sağlıyordu.

Herkesin zangır zangır diye yerden yere vurduğu duke 200, bir hafta önce bir Inazuma kullanıcısı olan beni hiç rahatsız etmedi nedense. Ya da bilinçaltımda kendimi çok titremeye alıştırdım ondan mıdır acaba :)

Frenleri ben beğenmedim. Tamam balatalar bitmiştir belki motor çok bakımsızdı ama balata da değişse sanki beni tatmin etmezdi diye hissettim.

Arka kalipere giden kablo ayağıma deyip durdu, sinir oldum hep.

0-100 hızlanması ve vites geçişleri beni tatmin etti. Torku da iyi veriyor, minibüs geçeyim derken yanladım bir kez :mrgreen:

Amma velakin ;

Benim için kafadan gol ve bu motosikleti almama sebebim ne olurdu ;

Peglerin motosikletteki yanlış pozisyonu. Yahu naked motora horoz gibi oturtuyorsun bizi tamam ne güzel, ama o pegleri spor motor gibi niye geriye koyuyorsun ? Çarpık bacaklarla motosiklet sürmeye çalıştım, gövde dik , kollar geniş, ama dizler depo yerine 10 cm aşağısını sürücü koltuğu - depo birleşim yerinin ön tarafını kavrıyordu.

Şöyle bir durumda var, benim bacak boyum (kasık ve diz arası da ) çok uzun olduğundan rahatsızlık yaşamış olabilirim. Boyum da 1,86 zaten bir çok motosiklette ideal oturuş pozisyonunu yakalayamıyorum.

Motor iyi hoş, ilk motor olur, az yakar iyi kaçar ama bana ne :)

benim duke de 58 binde oldu tık yok tabi bazı değişenler var ama onlar hep stok dışı olaylara kaymamdan dolayı değişti:queen:
benim boy da 1.85 ama hiç te sıkıntı olmuyo ilk bir hafta bende senin gibi düşünmüştüm oturma pozisyonu çok kötü diye ama şimdi alıştım gayet rahatmış.

E-TEKİN
11 Eylül 2015, 09:12
Benim boyda 186 artçı yokken bende çok rahatım motorda hatta peglerin konumu çok seviyorum. Pegleri arkada geniş gidon kombinasyonu çok iyi olmuş. O test motorunu bende kullandim çok geni hirpalanmamis canı cikarilmis bir motor

Mexico
11 Eylül 2015, 12:13
Merhaba arkadaşlar. Motorum 600 km oldu ve zincir pislenmesede yaglanmasi gerektigini dusundum. Arka standlari cok pahali buldum ve pratik gelmedi. Bende bir demirciye giderek 10 tl ye hallettim bu isi :)

http://i.hizliresim.com/4kyW80.jpg (https://hizliresim.com/4kyW80)

Mucit23
11 Eylül 2015, 12:18
O demiri soktuğunuz yerin içine diş açılmış. Sürekli o demiri oraya takarsanız dişleri bozarsınız. Yazık olur.

Mexico
11 Eylül 2015, 14:03
Dis var ama ne ise yariyor?

Mucit23
11 Eylül 2015, 14:48
Oraya arka maşadan kaldırmak için kaldırma aparatları takılıyor.
Mesela bu
http://www.alibaba.com/product-detail/BJ-Screws-3005-OR-M10-For_60312562650.html

Mexico
11 Eylül 2015, 19:00
Ustunde de bir yer var dostum

Mucit23
11 Eylül 2015, 19:23
Alttaki kaldırma için üstteki ise ekstra çamurluk için. Bajajda görmüşsündür

CxAnKACx
11 Eylül 2015, 19:25
Ne kada da temiz bir motor , kendimden utandim valla :D

Mexico
11 Eylül 2015, 20:50
Yarin bi inceleme yazisi yazacagim. Bu fotoda bugunku temizlikten sonra :)

http://i.hizliresim.com/ly5aaE.jpg (https://hizliresim.com/ly5aaE)

E-TEKİN
11 Eylül 2015, 23:48
Az önce gezdim yine, 100 ile giderken 6.vites gazı full açınca çok güzel ve tatminkar bir serilikte 136 ya kadar hızlanıyor. Bu özelliği ni çok beğendim. Fakat bu duke200 ler biraz fazla sesli çalışıyor

kanucan
12 Eylül 2015, 00:08
Yarin bi inceleme yazisi yazacagim. Bu fotoda bugunku temizlikten sonra :)

http://i.hizliresim.com/ly5aaE.jpg (https://hizliresim.com/ly5aaE)

Kaymak gibi olmuş. :) Jant şeritlerini çok beğendim bende almayı düşünüyorum ne kadara aldınız?

Mexico
12 Eylül 2015, 00:10
Reklamcıda yaptırdım. 25 TL her şey dahil :)

kanucan
12 Eylül 2015, 00:17
Reklamcıda yaptırdım. 25 TL her şey dahil :)

Harika gözüküyorlar valla ben çok beğendim. Orjinal gibi. :queen:

Mexico
12 Eylül 2015, 00:23
Zaten duke yazısı depodakinin. KTM yazısıda sele altındaki yazının aynısı. Aynı font yani :)

EB61
12 Eylül 2015, 15:46
Zaten duke yazısı depodakinin. KTM yazısıda sele altındaki yazının aynısı. Aynı font yani :)

Çok güzel olmuş, sakıncası olmaz ise çalışmanın dikitalini paylaşır mısınız, bizde bulunduğumuz yerde bir reklamcıdan çıkartalım.

Mexico
12 Eylül 2015, 15:58
Çok güzel olmuş, sakıncası olmaz ise çalışmanın dikitalini paylaşır mısınız, bizde bulunduğumuz yerde bir reklamcıdan çıkartalım.

http://csimg.leguide.com/srv/FR/290763444666/T/150x150/C/FFFFFF/url/stickers-ktm-690-duke.jpg

Aynen böyle alıp çıkardılar. Nette KTM Sticker yazınca çıkıyor zaten. Benimkini bu linkteki görselden alarak yaptılar :)

Sokollu
12 Eylül 2015, 20:14
Beyler nerdesiniz yahu ben de sizden bahsetmiştim yazımda. Arkadaş 30bin'i devirir mi bu motor diye soru sormuştu.





Duke 200'ün (abs'siz)...200-250cc klasmanında en-iyi frenlere sahip,kaldı ki aynı fren teribatı 390 Duke ve RC 390'da var.(44 bg'i durduruyo aynı fren sistemi)...Ön-arka çelik örgülü fren hortumları, önler radyal bağlantılı 4 pistonlu mono blok kaliper var..!!..Hangi 200-250cc'de bunlar var????..Senin kulandığın haşat test motoru ile genel ve sağlıklı bi yorum yapamazsın!!!!....(Kerhanedeki karıylan-sokakta normal hatunu bir tutman gibi olmuş) hacı!!!

E zaten yazmıştım makine folloş olmuş berbat diye. Kaç kere yazmam gerekir ki ?

Ben bütçem gereği üst cc'ye geçemediğim için ciddi düşünüyorum bu sefer de Duke denemeyi. Milletin yazdığına laf söylemek için değil bilgi almak için yorumlara bakıyorum.

Test motoru harici bir duke 200 daha deneyeceğim önümüzdeki hafta içi, 183 kiloluk Inazuma'da ön freni sıktığımda (bak dikkat edin, motorları kıyaslamıyorum fren örneği veriyorum sakin) deponun üzerine çıkıyordum neredeyse, aynı etkiyi bulamadım. Denediğim motor da farkı görürsem yazarım tekrar hocam.


Benim boyda 186 artçı yokken bende çok rahatım motorda hatta peglerin konumu çok seviyorum. Pegleri arkada geniş gidon kombinasyonu çok iyi olmuş. O test motorunu bende kullandim çok geni hirpalanmamis canı cikarilmis bir motor


benim duke de 58 binde oldu tık yok tabi bazı değişenler var ama onlar hep stok dışı olaylara kaymamdan dolayı değişti:queen:
benim boy da 1.85 ama hiç te sıkıntı olmuyo ilk bir hafta bende senin gibi düşünmüştüm oturma pozisyonu çok kötü diye ama şimdi alıştım gayet rahatmış.

Yahu kardeşim, abiciğim nasıl rahatsınız anlamadım ? Benim depoyu tutmam için arka selede , hatta plakalıkta oturmam lazım. Foto bulursam atarım.

Titreşimi geçtim, motor sesini de geçtim, aynaları da geçtim tek takıldığım yer o pegler. Dizlerim gövdemle paralel değil, aşağı doğru bakıyor. Bu da beni çok rahatsız ediyor.

Hele o ayağıma değen fren hortumu kablosu yok mu, tüylerim diken diken oldu hep :flower:

CxAnKACx
12 Eylül 2015, 21:03
Usta peglere alisiyosun da oturus bence de rahat degil, aslinda rahat ama daha iyi olabilirdi. Arada artci selesine cikip oturuyorum ben de cok rahat ettiriyo :) ya da ayaklarimi koruma demirine koyuyorum sol dirsek de dizimin ustunde mis gibi gidiyorum o zaman :D

Mexico
12 Eylül 2015, 21:12
Spormoto sitesine ulaşılamıyor. Sanırım fiyat güncelliyorlar :)

Sokollu
12 Eylül 2015, 21:27
Usta peglere alisiyosun da oturus bence de rahat degil, aslinda rahat ama daha iyi olabilirdi. Arada artci selesine cikip oturuyorum ben de cok rahat ettiriyo :) ya da ayaklarimi koruma demirine koyuyorum sol dirsek de dizimin ustunde mis gibi gidiyorum o zaman :D

Gidon rahat ellerde hiç baskı hissetmiyorum, trafik içinde bisiklet gibi alet. Ama bacaklarım fazla kalıyor, gidip cross alacağım anasını satayım sığamıyorum hiç bir makineye :salut:


Spormoto sitesine ulaşılamıyor. Sanırım fiyat güncelliyorlar :)

Benim ilgi alanıma girdi ya zam gelir hep aynısı oluyor :pr:

Mexico
13 Eylül 2015, 10:35
Turuncu kardeşlik selamlar. Tank pad alayım diyorum, var mı öneriniz?

Atakan_
13 Eylül 2015, 16:40
Lastik değiştiren arkadaşlar siparişi internet üzerinden verip lastikciye mi götürdünüz ? Yoksa direk lastikçide alıp mı değiştirdiniz fiyat fark eder mi

Mexico
13 Eylül 2015, 17:51
Beyler spormoto sitesine ne oldu yahu? KTM yazınca çıkıyordu artık hiç çıkmıyor :silent:

dyavol-77
13 Eylül 2015, 18:27
Turuncu kardeşlik selamlar. Tank pad alayım diyorum, var mı öneriniz?

Orjinalini al (3 parça olan)...en şık bu...diğer universal olanlar sığmıyor depoya...:)

Mexico
13 Eylül 2015, 19:16
Orijinalini goremedim?

biosferist
13 Eylül 2015, 19:33
Orijinalini goremedim?

http://www.drysdalemotorcycles.co.uk/sites/default/files/KTM-Duke-200-Tank-pad-90107011000.jpg

dyavol-77
13 Eylül 2015, 20:20
http://www.drysdalemotorcycles.co.uk/sites/default/files/KTM-Duke-200-Tank-pad-90107011000.jpg

İşte bu..bende aynısından var....Very sexy...:mrgreen:

CxAnKACx
13 Eylül 2015, 20:55
Lastik değiştiren arkadaşlar siparişi internet üzerinden verip lastikciye mi götürdünüz ? Yoksa direk lastikçide alıp mı değiştirdiniz fiyat fark eder mi

motolastik'ten aldim ben bayagi hesapli oldu , lastikcide de taktirttim. Lastigin kendisi+kargo+taktirma+balans , pirellinin sadece lastik icin verdigi fiyattan 300-400 tl daha ucuza geldi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:53 ----------

Motoru bakima goturdugumde Rc390'i olan bir abim de o tank padden ve su depo kapagina takilan stickerdan taktirmisti, ikisinin fiyati benim bakim ucretim kadar olunca aklimin ucundan bile gecmedi...

Reklamcilar o sekilde sticker basamiyo mu ?

marcobode
14 Eylül 2015, 11:24
Merhaba arkadaşlarım,

Kış yaklaşıyor yerler ıslakken kullanıcak yada kullanan hiç bir kişi yok mu??? bu motoru biraz yağmurlu havada kullandım mont rezil olmustu, spormotoya falan sordum kuyruk da yokmuş. böyle mi kullanıcaz.

Not: kuyruk kesik değil.

Mexico
14 Eylül 2015, 11:31
Merhaba arkadaşlarım,

Kış yaklaşıyor yerler ıslakken kullanıcak yada kullanan hiç bir kişi yok mu??? bu motoru biraz yağmurlu havada kullandım mont rezil olmustu, spormotoya falan sordum kuyruk da yokmuş. böyle mi kullanıcaz.

Not: kuyruk kesik değil.

Ben bu akşam bajaj servisine gideceğim. Pulsar çamurluğu taktırmayı düşünüyorum.

Daha önce var mı pulsar çamurluğu takan?

berkaye
14 Eylül 2015, 12:32
Ben oyle pis pis kullaniyom kisin :) Bu benim 2.Duke ta gazi birakinca hafif kisik pitir pitir patlatma sesleri geliyor öncekinde olmuyordu sanirim bujisi biraz sorunlu bunun umarim egsozdan degildir

Atakan_
14 Eylül 2015, 15:19
motolastik'ten aldim ben bayagi hesapli oldu , lastikcide de taktirttim. Lastigin kendisi+kargo+taktirma+balans , pirellinin sadece lastik icin verdigi fiyattan 300-400 tl daha ucuza geldi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:53 ----------

Motoru bakima goturdugumde Rc390'i olan bir abim de o tank padden ve su depo kapagina takilan stickerdan taktirmisti, ikisinin fiyati benim bakim ucretim kadar olunca aklimin ucundan bile gecmedi...

Reklamcilar o sekilde sticker basamiyo mu ?

Hangi model takıldı lastikler ne sipariş ettin kış da geliyor yağmurlarda ne iyi gider ?

35clr09
14 Eylül 2015, 17:45
Selamlar,

Açıkçası KTM Duke almanın arefesindeyim ve Bugün aşağıdaki gibi bir yorum okudum, ne kadar doğrudur? Sizin karılaştığınız sorunlar ve çözümleri nelerdi? Cevaplarınızı bekliyorum :)


ktm duke kullandınmı bilmem fakat koltuğu selesi rahatsız ayrıca ktm duke lerde teknik bir sorun var hemde hepsinde motor 2 vites bile gitsen yavaşladığında ve tekrar hızlanmak istediğinde motor 1 vitese geçmeni istiyor geçmezssen motor yürümüyor acayip silkeliyor sadece bende yaşanan bir şey değil duke 250 si olan arkadaşımdada mevcut bursa yetkili serviside tuhaf buldu bu sorunu beraber şikayet ettik ktm ye

35clr09
14 Eylül 2015, 17:47
Selamlar,

Açıkçası KTM Duke almanın arefesindeyim ve Bugün aşağıdaki gibi bir yorum okudum, ne kadar doğrudur? Sizin karılaştığınız sorunlar ve çözümleri nelerdi? Cevaplarınızı bekliyorum



ktm duke kullandınmı bilmem fakat koltuğu selesi rahatsız ayrıca ktm duke lerde teknik bir sorun var hemde hepsinde motor 2 vites bile gitsen yavaşladığında ve tekrar hızlanmak istediğinde motor 1 vitese geçmeni istiyor geçmezssen motor yürümüyor acayip silkeliyor sadece bende yaşanan bir şey değil duke 250 si olan arkadaşımdada mevcut bursa yetkili serviside tuhaf buldu bu sorunu beraber şikayet ettik ktm ye

byanmaz
14 Eylül 2015, 18:11
Merhabalar, uzun uğraşlardan sonra sonunda KTM Duke 250 Aldım. Istanbuldan bulamayınca ta samsundan aldık. Ben daha önceleri 125 cc yarı otomatik vitesli motor kullanmıştım, bu motorda biraz zorlanıyorum, yaklaşık 100 km yapabildim. Mahalle ve kapalı park alanlarda kullanıyorum, bununla ilgili bir kaç sorum olacaktı.
1)- Motorum çok ısınıyor gibi sık sık fan Çalışıyor bu normal mi? ( en fazla 25 km Hz ve 3. Vitese geçebildim)
2)-Yakıt tüketiminde 7,1 gördüm ( bu durumda normal mi?)
3)- motoru samsundan aldığımdan dolayı İstanbul'daki trafik işlemlerini kendim takip ettim, 500 tl trafik Sigorta'sı ödedim, çok mu ödedim acaba ?
4)- Kasko yaptıran var mı ? Varsa Ücret ne kadar çıktı.
Herkese kazasız ve iyi sürüşler diliyorum

Merhaba,
motor 100 km'de olduğuna göre sürekli düşük hızlarda ve kısa geziler yapıyorsunuz sanırım. bu durumda fan açması da normal, yakıt tüketiminin 7,1 olması da. ben iş ve ev arası 35 km kullanıyorum. otoparka girdiğimde, motoru kapatmak üzereyken fan açılıyor, radyatör artık rüzgar ile soğumadığı için. yine 5-10 km'lik dur kalk gezilerde yüksek yakacaktır. ancak uzun sürüşlerde 3,5 civarına düşmesi gerek. her halükarda hararet göstergesinin normal sınırlarda olması gerek ama.

kasko için 950 lira teklif aldım, ancak yaptırmadım. trafik sigortası için ise 290 lira ödedim. trafik sigortası yaşa, hasarsızlığa ve sigorta şirketine göre çok değişiyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------


Selamlar,

Açıkçası KTM Duke almanın arefesindeyim ve Bugün aşağıdaki gibi bir yorum okudum, ne kadar doğrudur? Sizin karılaştığınız sorunlar ve çözümleri nelerdi? Cevaplarınızı bekliyorum
---
ktm duke kullandınmı bilmem fakat koltuğu selesi rahatsız ayrıca ktm duke lerde teknik bir sorun var hemde hepsinde motor 2 vites bile gitsen yavaşladığında ve tekrar hızlanmak istediğinde motor 1 vitese geçmeni istiyor geçmezssen motor yürümüyor acayip silkeliyor sadece bende yaşanan bir şey değil duke 250 si olan arkadaşımdada mevcut bursa yetkili serviside tuhaf buldu bu sorunu beraber şikayet ettik ktm ye

Selamlar,
sele sert ancak ağrı sızı hissetmedim. en fazla 40-45 dakikalık sürüşler yapıyorum. kaygan olması benim için daha büyük sorun. motora tutunamıyorum:)

1 vites çok kısa, 2 vites ise biraz uzun. ikisi arasında öyle bir aralık var ki, 10-20 km'lik hızlarda 1. vites yüksek devirli ve sarsıntılı ama 2. vites de çok düşük devirli kalıyor. kasislerden vs geçerken bu beni de rahatsız ediyor açıkçası. ancak bunu motorla ilgili servise başvurulması gereken bir sorun olarak görmemiştim. servis bir çözüm bulursa ben de bilmek isterim.
Dişli değişimi işe yarar belki.

CxAnKACx
14 Eylül 2015, 19:21
Hangi model takıldı lastikler ne sipariş ettin kış da geliyor yağmurlarda ne iyi gider ?

Rosso 2 aldim ben , en iyisi oldugunu dusunuyorum yol tutus icin. Gorulur derecede yol tutus farki oluyo, gecen gun dizimi degdircek raddeye geldim, dizlik olsa dokundurmayi denerdim ama korktum motor kalksin diye gaz verdim , ne kaydi ne guvensizlik verdi. Henuz islakta ciddi bi test yapma imkanim olmadi...

@35clr09

Hacim selesi rahatsiz olabilir, son hizi da dusuk olabilir, teknik arizalari da olabilir (gosterge disinda hic duymadim) ama motoruma 2. Viteste gaz acinca 1. Vitese dusurmeyi istiyo diyeni vururum bu kadar net. 2 kisi bayagi dik bi yokusa 2. Viteste girdim motor yine cekti bu ccde daha torklu bi makine olduguna inanmiyorum acikcasi (cift zamanli motorlari vs spesiyal crosslari saymiyorum).