Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
Mexico
24 Ağustos 2015, 14:37
Bugün motomax tan motul C5 zincir pastası aldım. Bakalım memnun kalacakmiyim. Fiyatı 26 tl. Kutu büyük boy dış macunundan biraz daha buyuk
Facede görmüştüm ama buradan da takipteyim. Kullanınca tecrübelerinizi yazarsanız sevinirim :)
MotoNoob
24 Ağustos 2015, 15:01
Bende kullanıyorum C5'i. Sıçramıyor, Zinciri yandan olsun, üstten alttan, Ucundaki fırcasına baskı gücü ile aktarılıp, Zincire sürtebiliyorsun. Beyaz rengi ile sürmediyin yerler belli oluyor. Zincire zaten devamlı bakan arkadaşlar fırcanın temizleme özelliğinide sevecek.
Spray ile tekere mekere sıçrıyor, yarısından fazlası boşa gidiyorken, 100% zincire geliyorsa büyük ekonomik bir avantaj olarak değerlendiriyorum.
Mexico
24 Ağustos 2015, 16:13
Anladığım kadarıyla c5 ile yağlanıyor. Peki temizlemeyi nasıl yapıyorsunuz? Ben gaz yağı düşündüm ama...
E-TEKİN
24 Ağustos 2015, 17:32
Evet temizliği gaz yağı ile yapıyoruz. Lt si 5 tl. 1 lt ile 3 kere detaylı bir zincir temizliği yapılabiliyor
Mexico
24 Ağustos 2015, 20:12
Evet temizliği gaz yağı ile yapıyoruz. Lt si 5 tl. 1 lt ile 3 kere detaylı bir zincir temizliği yapılabiliyor
Scooterdan gecince boyle oluyor :) gaz yagiyla temizleyip bu motuldan alirim umarim halledebilirim :)
CxAnKACx
24 Ağustos 2015, 20:20
Scooterdan gecince boyle oluyor :) gaz yagiyla temizleyip bu motuldan alirim umarim halledebilirim :)
Gaz yagi bulamazsaniz motulun C1'i de cok iyidir.
Bu arada zincir yaglari hakkinda fikirleriniz neler cesitli yaglari kullanmis olanlardan?
Ben repsol, motul c2+ ve wurth dry lube kullanmis birisi olaraktan en guzelinin wurth oldugunu dusunuyorum, sik yaglama istiyo ama sikir sikir geciyo hic aranmiyo vites. bunun yaninda repsol de guzel ancak sicak havada eriyip vites pedalina falan bi yerlerden akiyo ve cok kirletiyo... Repsolu kisin bidaha denicem daha iyi olucagini dusunuyorum. Motulun c5'ini bilmiyorum ama c2+ o kadar iyi degildi kanimca.
Sizler neler kullaniyosunuz ve en cok hangisinden memnun kaldiniz (veya kalmadiniz) ?
Mexico
25 Ağustos 2015, 08:39
Ben Antalya da yasadigin icin repsolu hic denemiyim o zaman.
Yahu orta ayaklikta yok yaglamayi nasil yapacagim?
CxAnKACx
26 Ağustos 2015, 16:40
Ben Antalya da yasadigin icin repsolu hic denemiyim o zaman.
Yahu orta ayaklikta yok yaglamayi nasil yapacagim?
Paddock stand alin bir tane, yoksa bi arkadasiniz yan ayakta motoru kaldiricak siz de o sirada temizlik ve yaglama yapacaksiniz...
Sokollu
26 Ağustos 2015, 16:48
Turuncular hakikaten 2,5 gören var mı şehir içi kullanımda ? Anlık değil 100 km.de yakılan değeri diyorum.
Hala orada kaldım ben :mrgreen:
Bi site var 2,7-3,5 arası diyor ama güvenmiyorum hep düşük gösteriyorlar yakıt değerini.
berkaye
26 Ağustos 2015, 17:01
Turuncular hakikaten 2,5 gören var mı şehir içi kullanımda ? Anlık değil 100 km.de yakılan değeri diyorum.
Hala orada kaldım ben :mrgreen:
Bi site var 2,7-3,5 arası diyor ama güvenmiyorum hep düşük gösteriyorlar yakıt değerini.
yani genelde 2.5 ve 2.9 arası oluyor gerçekten 100 kmde anlık olarak gördüğüm en düşük değer 2.0 oldu. Ekran doğru yazıyor bu arada hesaplama yapmıştım. Ama uzun yolda hayvan gibi yakıyor 120 - 130 sabit geldim sinoptan 4 litrelere çıktı :cat:
Mexico
26 Ağustos 2015, 17:05
Paddock stand alin bir tane, yoksa bi arkadasiniz yan ayakta motoru kaldiricak siz de o sirada temizlik ve yaglama yapacaksiniz...
Sizin kullandığınız var mı? Veya önerebileceğiniz?
Turuncular hakikaten 2,5 gören var mı şehir içi kullanımda ? Anlık değil 100 km.de yakılan değeri diyorum.
Hala orada kaldım ben :mrgreen:
Bi site var 2,7-3,5 arası diyor ama güvenmiyorum hep düşük gösteriyorlar yakıt değerini.
Benim genelde 2.5-2.8 alet kokluyor yahu :P
CxAnKACx
26 Ağustos 2015, 21:19
Sizin kullandığınız var mı? Veya önerebileceğiniz?
Benim genelde 2.5-2.8 alet kokluyor yahu :P
Ben burda bi magzadan aldim da sahibinden'de falan vardi, is gorur hepsi...
Ve motor gercekten gazlamayinca cok az yakiyor hele 6-7 bin devri gecme 3 gormezsin...
Mexico
27 Ağustos 2015, 00:03
Uzun zaman scooter kullanip vitesliye gecince konfor sikintisi cekiyorum. Motor, ozellikle 1. Vitesten 2 ye atarken hemen titreyip ileri atiliyor. Bu durumu acilen duzeltmeliyim...
ucanteneke5
27 Ağustos 2015, 07:34
Arkadaşlar hayırlı günler 2 hafta önce 2014 modelini aldım sorum şu olacak pulsar 200ns modelinin arka çamurluğu duke 200 üzerine takılabiliyormu ?
Aranızda deneyen yada kullanan varmı ?
geriye dönük forma bakarsan benim resimlerde görebilirsin bi aparat yapıp takabiliyon ama çamur atması kesilmes sadece biraz azalır yani bana sorarsan uğraşmaya değimez.
Mexico
29 Ağustos 2015, 15:46
1000 bakımı yaklaşıyor. Siz hangi yağı kullanıyorsunuz? Servis repsol kullanıyormuş. Tavsiye eder misiniz?
MotoNoob
29 Ağustos 2015, 18:57
Benim öğrendiğim ön rakam nekadar küçükse ve son rakam nekadar yüksek ise okadar iyi.
5W60 (en iyisi) off road larda tercih edilir.
veya 10W60/10W50
KTM 10W50 öneriyor zaten (internet bilgisi)
Birde bu Motul dan 300v Yağları var. Ondan herkes memnun. Kedi gibi oluyormuş motoru.
berkaye
29 Ağustos 2015, 19:07
Ben bakımları kendim yapıyorum parçaları servisten alıp yağıda ordan alıyorum castrol 10W50
Mexico
29 Ağustos 2015, 19:17
Benim öğrendiğim ön rakam nekadar küçükse ve son rakam nekadar yüksek ise okadar iyi.
5W60 (en iyisi) off road larda tercih edilir.
veya 10W60/10W50
KTM 10W50 öneriyor zaten (internet bilgisi)
Birde bu Motul dan 300v Yağları var. Ondan herkes memnun. Kedi gibi oluyormuş motoru.
Ideali 10/40 biliyorum yanlis olmasin?
ucanteneke5
29 Ağustos 2015, 19:32
Turuncular hakikaten 2,5 gören var mı şehir içi kullanımda ? Anlık değil 100 km.de yakılan değeri diyorum.
Hala orada kaldım ben :mrgreen:
Bi site var 2,7-3,5 arası diyor ama güvenmiyorum hep düşük gösteriyorlar yakıt değerini.
benimki sürekli 2.2 ile 2.5 en fazla gösterdiği şehir içinde ama hız kuralarına uyarsan yani 90 ı geçmiyom ve ağrlık 80le gidiyom ama ara hızlanmalarda sert kulanırım ve buna raamen 2.5 ten fazla hiç görmedim.
dyavol-77
29 Ağustos 2015, 19:37
Benim öğrendiğim ön rakam nekadar küçükse ve son rakam nekadar yüksek ise okadar iyi.
5W60 (en iyisi) off road larda tercih edilir.
veya 10W60/10W50
KTM 10W50 öneriyor zaten (internet bilgisi)
Birde bu Motul dan 300v Yağları var. Ondan herkes memnun. Kedi gibi oluyormuş motoru.
Duke 200 kitapçığında sıcak iklim için 15W-50, soğuk/ılıman bölgeler için 10W-40 full sentetik yağ öneriliyor...
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:35 ----------
benimki sürekli 2.2 ile 2.5 en fazla gösterdiği şehir içinde ama hız kuralarına uyarsan yani 90 ı geçmiyom ve ağrlık 80le gidiyom ama ara hızlanmalarda sert kulanırım ve buna raamen 2.5 ten fazla hiç görmedim.
Ben 6.vites-80km/h sınırında (70-80 arası) kullanıyorum yakıtım ort. 2,2lt/100km'de...ekran gerçek değerle aynı yani gösterge sapması/aldatma yok...:cherry:
ucanteneke5
29 Ağustos 2015, 19:38
Benim öğrendiğim ön rakam nekadar küçükse ve son rakam nekadar yüksek ise okadar iyi.
5W60 (en iyisi) off road larda tercih edilir.
veya 10W60/10W50
KTM 10W50 öneriyor zaten (internet bilgisi)
Birde bu Motul dan 300v Yağları var. Ondan herkes memnun. Kedi gibi oluyormuş motoru.
ben bakımları kendim yapıyom kulandığım yağı castrol 15w50 kırmızı olan herkeze tavsiye ederim 5 binde çıkarınca anca kahve rengi çıkıyo yağı dört litre alıyom 2 defaa değişip diyer seferlerde devam ediyom bana böyle daha uygun çunkü maksimum 1.5 ayda 5 bin km doluyo:cat:
bugün 56.500km.de büjiye bi bakayım dedim cillop gibi sadece arası açılmış biraz ayar çektim taktım yerine.
dyavol-77
29 Ağustos 2015, 19:40
Ideali 10/40 biliyorum yanlis olmasin?
Motul 300v 4 silindir yüksek devir çeviren race makinalar için sadece PİST amaçlı üretilmiş çok kısa ömürlü Yağ'dır Duke'ye olmaz/uymaz...
Mexico
29 Ağustos 2015, 20:16
Ben o yagdan bahsetmedim ki hic :)
dyavol-77
29 Ağustos 2015, 20:24
Ben o yagdan bahsetmedim ki hic :)
Bir de Motulun 300v yağları varmış kedi gibi oluyormuş motor....
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:22 ----------
Bir de Motulun 300v yağları varmış kedi gibi oluyormuş motor....
Pardon bu cümleyi ''motonob'' kullanmış...
E-TEKİN
29 Ağustos 2015, 22:03
Ucanteneke bu motorun yağ Filtresi orjinali ve hava filtresi orjinal inin fiyat ları nedir?
Birde ben servis manueline baktım filtre degisirse 1.5lt değişmez ise 1.3 lt yazıyor bu dogrumudur yoksa yanlışlıkla duke 125 e mi baktım
berkaye
29 Ağustos 2015, 22:10
Ucanteneke bu motorun yağ Filtresi orjinali ve hava filtresi orjinal inin fiyat ları nedir?
Birde ben servis manueline baktım filtre degisirse 1.5lt değişmez ise 1.3 lt yazıyor bu dogrumudur yoksa yanlışlıkla duke 125 e mi baktım
Ben cevap vereyim isterseniz Hava Filtresi 39,21 TL yap filtresi 23,95 TL yağ değişim ile ilgili sorunuzda doğru.
brooklynnn
29 Ağustos 2015, 22:28
70-80 aralığında 2,2-2,7 arası yakar. İse giderken kullaniyordum önceden.
Mexico
29 Ağustos 2015, 23:38
Rodaj bakiminda hava filtresi degisiyor mu?
CxAnKACx
30 Ağustos 2015, 12:10
Rodaj bakiminda hava filtresi degisiyor mu?
Hava filtresi, yag filtresi, yag degisicek.
Zincir gergisine kesinlikle kontrol ettirin cok gevsiyo.
Bu arada kitapcigin 71. Sayfasinda yapilcak her sey yaziyo... Ikinci bakim 7500te oluyo daha erken cagirip yolmasinlar...
Mucit23
30 Ağustos 2015, 12:20
Hava filtresi, yag filtresi, yag degisicek.
Zincir gergisine kesinlikle kontrol ettirin cok gevsiyo.
Bu arada kitapcigin 71. Sayfasinda yapilcak her sey yaziyo... Ikinci bakim 7500te oluyo daha erken cagirip yolmasinlar...
1000km de yağını değişip Service Reset yazısını resetlemiştim. Sonrasında Servise kaç km sonra gitmem gerektiğini gösteren sayaç 5000'den düşmeye başladılar. Anlayacağınız benim motorun beynine 5000km de bakıma gidilmesi gerektiğini kazımışlar. 5000 bakımı 3. bakım olacak.
Mexico
30 Ağustos 2015, 12:38
http://www.feyizoglu.com/Alarmli-Disk-Kilidi_48874.html#0
Bu üründen alacağım ama duke 200 uymuyor dediler doğru mu , bilen var mı?
CxAnKACx
30 Ağustos 2015, 12:48
1000km de yağını değişip Service Reset yazısını resetlemiştim. Sonrasında Servise kaç km sonra gitmem gerektiğini gösteren sayaç 5000'den düşmeye başladılar. Anlayacağınız benim motorun beynine 5000km de bakıma gidilmesi gerektiğini kazımışlar. 5000 bakımı 3. bakım olacak.
Usta sizin motorla ilgisi yok onun benim usta da 5000den sonra yukseltti 6000 yapti, elle degistirilebiliyo yani o ayar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:46 ----------
http://www.feyizoglu.com/Alarmli-Disk-Kilidi_48874.html#0
Bu üründen alacağım ama duke 200 uymuyor dediler doğru mu , bilen var mı?
O aradaki demirin boyuyla ilgilidir butun disk kilitleri hepsine uymuyo... Diskteki delikten gecmesi gerekiyo geciyosa sikinti yok ama adamlar uymuyo dediyse bi bildikleri vardir, bence gorup deneyip alin.
Mexico
30 Ağustos 2015, 13:53
Şimdi facebook grubundan birisi kullandığını söyledi bu kilidi. Sipariş edebilirim yani :)
cekokk
31 Ağustos 2015, 03:46
Arkadaşlar çok önemli bir sorum olacak. Km göstergesinin altında ki anlık yakıt göstergesi Vs ekran gitti artık hiçbişey göstermiyor daha önce başına gelen var mı acaba?!
kanucan
03 Eylül 2015, 18:22
Buraları bir sessizlik almış anlaşılan. :sunny:
E-TEKİN
03 Eylül 2015, 18:36
O zaman bir soruda ben sorayım bu mrf lastikler gerçekten çok mu kötü yoksa bana mı öyle geliyor. 1800 km deyim özellikle arka lastik pek yola tutunamiyor
Mexico
03 Eylül 2015, 18:55
O zaman bir soruda ben sorayım bu mrf lastikler gerçekten çok mu kötü yoksa bana mı öyle geliyor. 1800 km deyim özellikle arka lastik pek yola tutunamiyor
IRC'den iyi ama michelin, pirelli gibi markalardan tabiki kötü :)
Ayrton_SENNA
03 Eylül 2015, 19:19
IRC en azından kuru yolda bir nebze iyi. MRF ıslak kuru her türlü kötü.
E-TEKİN
03 Eylül 2015, 19:39
Bu aksam bi lastik havalarina bakayım.
kanucan
03 Eylül 2015, 20:23
O zaman bir soruda ben sorayım bu mrf lastikler gerçekten çok mu kötü yoksa bana mı öyle geliyor. 1800 km deyim özellikle arka lastik pek yola tutunamiyor
Lastikler gerçekten berbat şöyle böyle değil. Ama arkayı kaydırmak çok keyifli. :P
CxAnKACx
03 Eylül 2015, 22:19
Arka tekerin kaymasina alismistim stock lastiklerle de 2 kere on lastigin kaymasi sonucu kaza tehlikesi gecirince (ve birinde yolculuydum) lastiklerin gitmesi gerektigine karar verdim... Diablo aldim mutlu mesut takiliyorum arka fren bile kitlemedi henuz ( kitlemeye ugrasmadim) , herkese onerilir yemeginizden kisin diabloya verin bu kadar net :) motolastikte ucuz vardi ama son seti ben almistim yenisi gelmistir muhtemelen :D
Mucit23
04 Eylül 2015, 00:55
IRC en azýndan kuru yolda bir nebze iyi. MRF ýslak kuru her türlü kötü.
Çokta kötü değil mrf. Virajlarda öyle çok tehlikeli durumlar yaşamadım. Sadece bir kere viraj içinde önden hafif kayar gibi oldu bayagı bi terlemiştim. Ama bayagı yatmıştım.
Günlük kullanımda arka teker bayağı kayıyor. Ama yanlamaya alıştım. Bu durumdan zevk alıyorum artık
Sokollu
04 Eylül 2015, 03:27
Ben yazayım bari ,
Spormoto KTM Test Sürüşü açıyor 5 -6 Eylül.
Hazır motorsuz sap gibi geziyorum duke 390 deneyeyim dedim, cumartesi uygun saat yok, duke 200 süreceğiz inşaAllah bir aksilik çıkmaz da yetişebilirsem.
KTM Orange Weekend - Test Sürüş Günleri bu hafta sonu (5-6 Eylül Cumartesi ve Pazar Günleri) İstanbul Spormoto'da!
Yeni modelimiz RC 250, RC 390, DUKE 200, DUKE 390, Adventure 1050 ve Adventure 1190 modellerini yakından tanımak ve test sürüşü yapmak için sizleri Spormoto mağazamıza bekliyoruz
CxAnKACx
04 Eylül 2015, 07:42
Su Rc390'i da deneyin usta ya istanbulda olsam keske diyorum su anda... adamlar fena makine yapmis hayatimda oyle motora binmedim ben (sanki cok motor surmusum gibi :D)
omeraydin
04 Eylül 2015, 11:42
Merhabalar
Motoru alalı 1 ay oldu.2500 Km yol yaptım.Ş.Dışı ve Ş.içinde epeyce gezdim.Yakıt olarak beni çok sevindirdi.Özellikle İstanbul trafiğinde çok rahat şekilde aralardan kıvrılıp gidebiliyorum.Yaşadığım tek sıkıntı titreşim.Yani uzun yol yaptığımda sol baş parmağımda hissizlik oluştu 5 gün oldu henüz parmağımdaki o hissizlik geçmedi.Ama bunu büyük bir negatif olarak görmeyin.Kaydırmalı debrajın daha artısını göremedim.Abs çok nadir devreye girdi.
http://tinypic.com/r/33ollbn/8
mertky
06 Eylül 2015, 19:37
Merhaba bugun Ktm Spormoto da Duke 200 ü test etme şansı buldum ancak motordan inanılmaz soğudum, motora binip yola çıktığım da bu ktm olamaz dedim. motorun stock egzozundan aşırı derecede ses geliyodu şeşırdım sonra yavaşlayınca arka tekerden sürtünme sesi geliyordu muhtemelen disk yamulmuş. neyse sonra ayaklardan ve depodan oldukça fazla titreşim vardı bir ara noluyo yav dedim sonra ışıklarda durunca bacaklarım eridi resmen böyle bir sıcak olamaz, hararet göstergesine baktım en üstte ayrı duran çizgi hariç hepsi dolu neyse bunlarıda geçtim 80in üstüne çıktığımda kafa titremeye başladı hele bide şerit değiştirirken kafası sağa sola geziyodu hemen yavaşladım kısacası motor beni çook şaşırttı üstelik daha 9000 kilometrede idi. ancak test motoru olduğu için baya yatırmışlar motoru .bu sıkıntıları motoru bir çok kez yatırdıkları için olduğunu düşünmek istiyorum. Duke 250 almak istiyorum ama bugunki testten sonra şüphelerim var. Birde 30.000 km üzerindeki motorlarda her hangi bir sıkıntı varmı?beni aydınlatırsanız sevinirim
CxAnKACx
06 Eylül 2015, 21:00
Merhaba bugun Ktm Spormoto da Duke 200 ü test etme şansı buldum ancak motordan inanılmaz soğudum, motora binip yola çıktığım da bu ktm olamaz dedim. motorun stock egzozundan aşırı derecede ses geliyodu şeşırdım sonra yavaşlayınca arka tekerden sürtünme sesi geliyordu muhtemelen disk yamulmuş. neyse sonra ayaklardan ve depodan oldukça fazla titreşim vardı bir ara noluyo yav dedim sonra ışıklarda durunca bacaklarım eridi resmen böyle bir sıcak olamaz, hararet göstergesine baktım en üstte ayrı duran çizgi hariç hepsi dolu neyse bunlarıda geçtim 80in üstüne çıktığımda kafa titremeye başladı hele bide şerit değiştirirken kafası sağa sola geziyodu hemen yavaşladım kısacası motor beni çook şaşırttı üstelik daha 9000 kilometrede idi. ancak test motoru olduğu için baya yatırmışlar motoru .bu sıkıntıları motoru bir çok kez yatırdıkları için olduğunu düşünmek istiyorum. Duke 250 almak istiyorum ama bugunki testten sonra şüphelerim var. Birde 30.000 km üzerindeki motorlarda her hangi bir sıkıntı varmı?beni aydınlatırsanız sevinirim
Selamlar,
Usta motor titriyo da 100u gecip bi sure oyle devam etmek gerekiyo rahatsiz etmesi icin yoksa yavasken oyle cok kiprasmiyo... Stock egzozdaki ses olayini anlamadim ama, stock guzel bi ses var ama cok yuksek degil ki fiti fiti geliyo, bende tiger var dusuk devirde o bile az geliyo (6binden sonra kopuyo orasi ayri) , tekerdeki surtunme sesini hic duymadim bizde varsa da, test motoruyla ilgilidir diye dusunuyorum. Fan acinca gercekten sicak hava geliyo bazen dayanilmaz oluyo haklisiniz o konuda... Ancak kafa gezmesi/ titremesi olayina anlam veremedim, cok kasilmis ve gidonu fazla sikmis olabilir misiniz ? 130la giderken bile oyle bir sorunla karsilasmadim ben cunku, hatta genel olarak oyle bi kafasina gore takilma durumu yok virajlari vs dumduz aliyo. Eger gonlunuz duke istiyorsa alin ustam pisman olmazsiniz ancak titresim rahatsiz eder simdiden soyliyim...
mertky
06 Eylül 2015, 21:50
Öncelikle cevabınız için teşekkürler. egzoz patlamış yada özellikle delmişler heralde moturun gelişi iki sokak öteden geliyodu :) kafa gezmesi de kazadan kaynaklı olmalı çünkü olağan üstü bir durum 80-90 arası giderken gidondan elleri çekeyim stabilitesi nasıl bakayım dedim çekmez olaydım kafası bir anda yalpa yapmaya başladı banada mantıksız geldi bu durum .dediğim gibi muhtemelen kaza yapmış bu motor ufak tefek yatırmayla olucak iş değil .ama işin garibi KTM gibi büyük bir markanın böyle bir etkinlik de bu motoru test motoru olarak kullandırması. alacak adam o motora bindikden sonra motoru almaktan vazgeçer.
tyrung
06 Eylül 2015, 22:46
Ses konusunda haklı olabilirsin, 250cc altı en sesli motorlardan biri. Fakat rahatsız edici bulanı hiç duymadım. Trafikte daha yüksek ses arayabilriisn hatta.
Isı konusunda yine performanslı(tek silindirle 25bg) bir makina olup yüksek ısıda çalıştığı doğrudur. Yine çok rahatsız edici olacağını sanmam, çok trafikte mi kaldınız ?
Titreşim tek silindirin olayıdır.. bi çinli kadar titriyorsa muhtemelen test makinası olmasından kaynaklı.
138km son hıza çokkez çıktım hiç kafa gezmesi yapmadı. Yapıyor diyeni de hiç duymadım. Sınıfının en dengelileri arasında gösterilir.
Daha önce hangi motorları kullandın ?
mertky
06 Eylül 2015, 23:28
tek silindir olarak cbf 150 .
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO