Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
ozzy07
08 Eylül 2012, 17:31
olur üstad aç istiyosan , linki de buraya koyarsın yine :)
Burantay
08 Eylül 2012, 17:50
s a arkadaşlar 125cc de sanırım gri rengi var 200cc de gri rengi mevcut mu
ozzy07
08 Eylül 2012, 18:25
yok sadece 125 için var diye biliyorum.
Burantay
08 Eylül 2012, 19:48
bir arkadaşımız gri ve yeşil- mavi stikerları olduğunu yazmış daha önce ki sayfalarda bu stikerlar turuncu kısımlar için mi acaba merek ettim..duke 200 almayı düşünüyorum kısmetse
antalya serbest bölge de çalışan KTM duke lu arkadaşımız burdan mı acaba :)
http://imageshack.us/photo/my-images/837/imag0515d.jpg/
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:22 ----------
http://imageshack.us/photo/my-images/837/imag0515d.jpg/
http://img837.imageshack.us/img837/3909/imag0515d.jpg
cd0345
12 Eylül 2012, 17:51
Ve önemli bir soru. Vites 2 den boşa geçerken yüzde bir gibi bir oranda zorluyor. Bu sıkıntıyı yaşayan sadece benmiyim?
benim duke 397 km şu anda ilk başlarda hiç boşa gecmiyordu ancak stop edersen boşa geciyordu şimdi azda olsa arada bir gecmeye başladı boşa, demek sadece bende sorun değilmiş bende sizlere sormayı düşünüyordum böyle sorun yaşayan varmı diye güneş yansımasını bende pazar günü yaşadım km saatine bakmayınca sorun olmuyor :)
kask olarak kapalı ls2 kullanıyorum şikayetim yok .
arkadaşlar dediğiniz sorunu eğer tahmin ettiğim gibiyse her motorda yaşarsınız
örneğin
5. viteste gidiyorsunuz debriyaj sıktınız durdunuz kırmızı ışıkta vites küçültmediniz yavaşlarken yada 3 e düşürdün 2 ye düşürmedin bu sefer o arada durduğunuzda yada yavaş hızlarda bu sorunla karşılaşabilirsiniz
pratik çözüm
önce debriyajı yavaş yavaş bırakın ama gaz vermeyin motorlarınız zaten gayet torklu motorlar hafiften böyle öne doğru meil alır yani kavrama noktasına getirin debriyajı ve ondan sonra bırakın debriyajı öyle vites atın
bu arada sayfanın takipçisiyim yanlız uzun yol planlarım var ve topcasesiz kullanmam zor en azından takıp çıkartabileceğim bi topcase lazım takılıyormu bu motorlara ?
Anarchy
13 Eylül 2012, 09:33
arkadaşlar dediğiniz sorunu eğer tahmin ettiğim gibiyse her motorda yaşarsınız
örneğin
5. viteste gidiyorsunuz debriyaj sıktınız durdunuz kırmızı ışıkta vites küçültmediniz yavaşlarken yada 3 e düşürdün 2 ye düşürmedin bu sefer o arada durduğunuzda yada yavaş hızlarda bu sorunla karşılaşabilirsiniz
pratik çözüm
önce debriyajı yavaş yavaş bırakın ama gaz vermeyin motorlarınız zaten gayet torklu motorlar hafiften böyle öne doğru meil alır yani kavrama noktasına getirin debriyajı ve ondan sonra bırakın debriyajı öyle vites atın
bu arada sayfanın takipçisiyim yanlız uzun yol planlarım var ve topcasesiz kullanmam zor en azından takıp çıkartabileceğim bi topcase lazım takılıyormu bu motorlara ?
*orjinal topcase aparatını takarsan artçı selesi iptal. givinin var artçı selesini iptal etmeyen aparatı ama nerde bulunur bilmiyorum.
*vites boşa alamama bende de vardı, servise söyledim bir ayar yaptılar, daha kolay atılıyor ama gene de zor :)
umurcan
14 Eylül 2012, 02:35
@umurcan hayırlı olsun güle güle kullan kazasız belasız. Darısı benim başıma...:)
Sağolasın kardeş :cherry: Ben 4 sene gibi bir zaman sonrasında alabildim sen kısa zamanda alırsın umarım. Bu arada kayseride yok bildiğim kadarıyla satan. Ankara'dan alacak olursan haber et de birşey lazım olursa yardım ederiz :cat:
Ben de Çetincan'da üstüne oturdum baktım arka amortisör çok yumuşak geldi çöktü bayağı arkası, heralde ayarı öyleydi sertleştirilebiliyordur heradle.
Fabrika çıkışı 6 sertlik derecesinden 3. de oluyormuş.
Benim boşa atmada değil de hızlıca 4-3-2 gibi debriyajı bırakmadan atarken arada kayboluyor gösterge oturmuyor vites yerine gibi birşeyler oluyor. Vites manetini az bırakınca şrak diye geçiyor :silent:
Yarın çetincana gideceğim orada bir sorarım da sanırım olmaması lazım falan diyecekler. Haftaya rodajım biter diye tahmin ediyorum o zaman ustaya soracağım
Flashock
14 Eylül 2012, 06:55
Vites göstergelerinde bu gibi mevzuu bahislerin olması normal diye söylenir hep benim motorda da bazen 5 vites gözükmüyor bazen gösteriyor ama motorun gidişinde hiçbir problem yok 12 cc yeterli yeterli diyodum ama son zamanlarda 990smt falan aklımıda çelmiyor değil hani çünkü inanılmaz alıştım motora ve daha seri bişiler iyi gider aslında ama ktm fiyatlarıda malum hayırlısı süper duke r'da iyi bir tercih aslında ama bakalım hayırlısı siz olsanız ne seçerdiniz?
arkadaşlar dediğiniz sorunu eğer tahmin ettiğim gibiyse her motorda yaşarsınız
örneğin
5. viteste gidiyorsunuz debriyaj sıktınız durdunuz kırmızı ışıkta vites küçültmediniz yavaşlarken yada 3 e düşürdün 2 ye düşürmedin bu sefer o arada durduğunuzda yada yavaş hızlarda bu sorunla karşılaşabilirsiniz
pratik çözüm
önce debriyajı yavaş yavaş bırakın ama gaz vermeyin motorlarınız zaten gayet torklu motorlar hafiften böyle öne doğru meil alır yani kavrama noktasına getirin debriyajı ve ondan sonra bırakın debriyajı öyle vites atın
bu arada sayfanın takipçisiyim yanlız uzun yol planlarım var ve topcasesiz kullanmam zor en azından takıp çıkartabileceğim bi topcase lazım takılıyormu bu motorlara ?
şu anda 1250 km deyim o sorun kalmadı 1 le 2 arasındaki mesafe çok hasas o kadar çok az kaldırınca boşa giriyor daha önceleri sertti boşu bulmak sorun oluyordu şimdi normal.
turbocharge
15 Eylül 2012, 00:25
Sağolasın kardeş :cherry: Ben 4 sene gibi bir zaman sonrasında alabildim sen kısa zamanda alırsın umarım. Bu arada kayseride yok bildiğim kadarıyla satan. Ankara'dan alacak olursan haber et de birşey lazım olursa yardım ederiz :cat:
Yok burda satılmıyor. Haftaya perşembe arkadaşlarla Ankaraya gelecez bu kez rider a uğrasam geçen geldiğimde uğramak istemiştim ama fırsat olmamıştı, şu duke u canlı kanlı görsem diyorum tabi yeni incek bulvarına giden dolmuşları bulabilirsem :))
arkadaşlar bakıma gidip hava filtresi değiştiren olursa eskiyi bir poşete koyup (üstünüz toz olmasın :) ) bana mesaj veya iletişim bilgilerinde telefonum var haber verirseniz elden gelip alayım .numune olarak lazım bendekini sökersem bende hava filtresi kalmıyor.
umurcan
16 Eylül 2012, 23:40
Yok burda satılmıyor. Haftaya perşembe arkadaşlarla Ankaraya gelecez bu kez rider a uğrasam geçen geldiğimde uğramak istemiştim ama fırsat olmamıştı, şu duke u canlı kanlı görsem diyorum tabi yeni incek bulvarına giden dolmuşları bulabilirsem :))
Valla pek anlamadım da ben bu cuma Ankara'ya geliyorum. Sonrasında duruma göre görünebilirim istersen sana :wiinkk:
merhaba,
seyir halinde iken vitesi hızlıca 6'dan 1'e düşürebiliyorken, dururken bu işlemi çok yavaş yapabiliyorum; normal midir?
Syanur
17 Eylül 2012, 13:56
Normaldir hocam, normaldir, bu tür şeylere takılmayın. Kimi motorda dururken vites takılır geçmez, biraz yürütmek gerekir. Kimisnde vites dururken daha rahat geçebilir, kimisinde geçişler herzaman kemiklidir kimisi hissettirmez bile. Bunlara takılmayın cidden. Bir de 6. vitesten kaça indirirsin bilmiyorum da, hareket halinde iken sık sık 1 e düşürme vitesi, ~10 kmh nin altına inmediğin sürece.
Normaldir hocam, normaldir, bu tür şeylere takılmayın. Kimi motorda dururken vites takılır geçmez, biraz yürütmek gerekir. Kimisnde vites dururken daha rahat geçebilir, kimisinde geçişler herzaman kemiklidir kimisi hissettirmez bile. Bunlara takılmayın cidden. Bir de 6. vitesten kaça indirirsin bilmiyorum da, hareket halinde iken sık sık 1 e düşürme vitesi, ~10 kmh nin altına inmediğin sürece.
6'dan direkt 1'e düşürdüğümü söylemedim zaten yavaşlarken kademe kademe düşürdüğüm anlamına geliyor; çok takılmamakla birlikte sadece meraktan sordum
cevap için teşekkürler
bugün yağışlı havada kullandım motoru lastikler beni düşündürüyordu yağışlı havada kayar diye ama tam tersi oldu yağışlı havada yol tutuşu daha iyi lastiklerin.
ozgur325
18 Eylül 2012, 14:31
6'dan direkt 1'e düşürdüğümü söylemedim zaten yavaşlarken kademe kademe düşürdüğüm anlamına geliyor; çok takılmamakla birlikte sadece meraktan sordum
cevap için teşekkürler
Zaten 6 dan 1' e direkt olarak geçirebileceğin bir teknoloji henüz yok manuel viteslerde :) motosiklette bilindiği gibi şanzuman ayrı bir yerde değil ve motor yağıyla yağlanıyor, bu yüzden rölanti haricinde ve hareket halinde vitesin daha kolay geçmesi normaldir. Genellikle her motor rölantide çalışırken yüksek viteslerden kalkış vitesine zor geçer kafanı takma. durmadan önce kademeli olarak vitesi düşürmen gerekir, yüksek viteste durmak zorunlu kalırsan da her vites düşürmende gaz kolunu çevirki şanzuman yağlama yapsın, yine geçmezse her vites arasında debriyajı hafifçe bırak...
Bilalancer
18 Eylül 2012, 14:38
KTM leri çok beğeniyorum tasarım ve malzeme kalitesi olarak. Boyası bile çok kaliteli görünüyor. Ayrıca bu marka ürünlerini oldukça dayanıklı olarak biliyorum.
Yalnız sormak istediğim şeyler var:
Servis ve parça durumu nasıl örneğin parça fiyatları nasıl? Tedarik süreci uzun mu?
Mekaniği ve elektroniği karmaşık mı yani servisinin olmadığı bir şehirde her hangi bir motor servisi çözümleyebilir bakım, tamir vs yapabilir mi?
Teşekkürler. Saygılar.
Syanur
18 Eylül 2012, 15:08
...yüksek viteste durmak zorunlu kalırsan da her vites düşürmende gaz kolunu çevirki şanzuman yağlama yapsın, yine geçmezse her vites arasında debriyajı hafifçe bırak...
Oradaki gaz açmanın sebebi parçaları yağlamak değil yanılmıyorsam. Debriyaj sıkılıyken gaz açarak motor parçaları arasında hareketlenme ve titreşim yaratıyorsun, ozaman birşekilde daha kolay geçiyor zorlanan vites. Benim önceki motorum da aynı durum oluyordu. Zaten birkaç saniyeliğine gaz açmamış olmanız parçalar üzerindeki yağın akıp gideceği ve yağsız kalacakları anlamına gelmez. Motor yağı bukadar çabuk süzülen bir yağ değilgir(neredeyse hiçbir yağ bukadar çabuk süzülemez zaten). O yüzden gaz açmaktaki amaç yağlama yapmak değil diye düşünüyorum.
Bir de gaz açmadığımız zaman motorun yağlamayı kestiğinden de emin değilim. Yoksa sabahları motorumuz ısınsın diye rölantide çalıştırıp bekliyoruz. Tüm gece(hatta çok daha uzun süre) beklemiş motorda yağ süzülmüş oluyor. Ozaman rolantide çalışırken yani biz gaz vermezken motor yağlama yapmıyor mu? :silent:
Evet özgür, bu sorunların cevabını derhal masamda görmek istiyorum :P
ozgur325
18 Eylül 2012, 15:51
Evet patron cevapları rapor halinde sunuyorum :) motor çalıştığında krank milindeki denge ağırlığı denen parçalar vasıtasıyla kartere süzülmüş olan yağı tıpkı bir kepçe gibi aşağıdan alıp pistonu ve piston kolunu yağlıyor. bu yağlama rölantide çok düşük olurken gaz açtığımızda artıyor, ama şanzuman için söylediğin doğru yalnız ben hala yüksek devirde oluşacak yağ basıncının da buna etki ettiği kanaatindeyim :bounce:
wincentt
18 Eylül 2012, 16:01
merhaba arkadaşlar. ben yeni bir duke 200 kullanıcısıyım. ilk motorum olduğundan çok emin olmamakla beraber, lastikler bana güven vermedi. Michelin Pilot Road 3 taktırmayı düşünüyorum. Michelin Pilot Road 3 110/70ZR17 (54 W), Michelin Pilot Road 3 150/70ZR17 (69 W) ölçüler sizce uygun mudur? üzerindeki lastikler konusundaki izlenimlerinizi de paylaşırsanız sevinirim.
merhaba arkadaşlar. ben yeni bir duke 200 kullanıcısıyım. ilk motorum olduğundan çok emin olmamakla beraber, lastikler bana güven vermedi. Michelin Pilot Road 3 taktırmayı düşünüyorum. Michelin Pilot Road 3 110/70ZR17 (54 W), Michelin Pilot Road 3 150/70ZR17 (69 W) ölçüler sizce uygun mudur? üzerindeki lastikler konusundaki izlenimlerinizi de paylaşırsanız sevinirim.
yaz kış motor kullandığım için orjinal lastikler bana güven vermediği için http://www.motolastik.com/Urun/Pirelli-160-60R17-69V-MT60-RS-CORSA-pmu26215.html
bu lastikleri almayı düşünmüştüm ama bugün test ettim orjinal lastiklerin yağmurda yol tutuşu kuru havadadaki yol tutuşundan daha iyi o yüzden eskiyene kadar değiştirmekten vaz geçtim ama değiştirme zamanı gelince bunları alacam.
husay
18 Eylül 2012, 19:57
merhaba arkadaşlar, gidon kilidi konusunda yardımcı olabilicek var mı bi türlü beceremedim bu aletin gidonunu kilitlemeyi :)
merhaba arkadaşlar, gidon kilidi konusunda yardımcı olabilicek var mı bi türlü beceremedim bu aletin gidonunu kilitlemeyi :)
gidonu sola doğru tam cevirme çok az pay bırak sola doğru anahtarı cevir kitlenir.
husay
19 Eylül 2012, 00:54
gidonu sola doğru tam cevirme çok az pay bırak sola doğru anahtarı cevir kitlenir.
teşekkürler sabah deneyeyim tam çeviriyorum muhtemelen kilit kısmında anahtarı çekemiyordum :)
Bilalancer
19 Eylül 2012, 00:59
teşekkürler sabah deneyeyim tam çeviriyorum muhtemelen kilit kısmında anahtarı çekemiyordum :)
KTM leri çok beğeniyorum tasarım ve malzeme kalitesi olarak. Boyası bile çok kaliteli görünüyor. Ayrıca bu marka ürünlerini oldukça dayanıklı olarak biliyorum.
Yalnız sormak istediğim şeyler var:
Servis ve parça durumu nasıl örneğin parça fiyatları nasıl? Tedarik süreci uzun mu?
Mekaniği ve elektroniği karmaşık mı yani servisinin olmadığı bir şehirde her hangi bir motor servisi çözümleyebilir bakım, tamir vs yapabilir mi?
Teşekkürler. Saygılar.
husay
19 Eylül 2012, 01:06
KTM leri çok beğeniyorum tasarım ve malzeme kalitesi olarak. Boyası bile çok kaliteli görünüyor. Ayrıca bu marka ürünlerini oldukça dayanıklı olarak biliyorum.
Yalnız sormak istediğim şeyler var:
Servis ve parça durumu nasıl örneğin parça fiyatları nasıl? Tedarik süreci uzun mu?
Mekaniği ve elektroniği karmaşık mı yani servisinin olmadığı bir şehirde her hangi bir motor servisi çözümleyebilir bakım, tamir vs yapabilir mi?
Teşekkürler. Saygılar.
Motoru alalı 3-4 gün oldu ama şöyle söyleyeyim her parça stokta yok sanırım eski sahibi motoru yan yatırmış grenaj değişmiş problem yok ama yan ayna ve ayak freni stokta yok gelmesi 1 ayı bulur yaklaşık dediler ama ileride ne olur bilmem muhtemelen stoklara girer diye düşünüyorum ama.
yanlış hatırlamıyorsam komple ayna kolu 25-30€ civarındaydı aynı şekilde ayak frenide ama sadece aynanın camı çatladıgı için pek problem etmedim.
benim olduğum şehirde de servis yok ama servisin söylediği şu ana kadar arıza yapan motor gelmedi
wincentt
19 Eylül 2012, 12:10
benim de aslında takmak istediğim lastikler bunlar Michelin 120/90-17 TT 64S Anakee 2, Michelin 150/70R17 69H Anakee 2 ama boyutlar uymuyor. sizce bu boyutlardaki lastikler uyum sağlar mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:34 ----------
benim de aslında takmak istediğim lastikler bunlar Michelin 120/90-17 TT 64S Anakee 2, Michelin 150/70R17 69H Anakee 2 ama boyutlar uymuyor. sizce bu boyutlardaki lastikler uyum sağlar mı?
bu arada 120/90-17 de arka lastikmiş:)) anakee 2 takamıyoruz yani:)
Zaten 6 dan 1' e direkt olarak geçirebileceğin bir teknoloji henüz yok manuel viteslerde :) motosiklette bilindiği gibi şanzuman ayrı bir yerde değil ve motor yağıyla yağlanıyor, bu yüzden rölanti haricinde ve hareket halinde vitesin daha kolay geçmesi normaldir. Genellikle her motor rölantide çalışırken yüksek viteslerden kalkış vitesine zor geçer kafanı takma. durmadan önce kademeli olarak vitesi düşürmen gerekir, yüksek viteste durmak zorunlu kalırsan da her vites düşürmende gaz kolunu çevirki şanzuman yağlama yapsın, yine geçmezse her vites arasında debriyajı hafifçe bırak...
'6'dan direkt 1'e düşürmek istiyorum ne olur yardımcı olun' şeklinde anlaşılmam tuhaf.
söylediğinizi denedim, bu şekilde daha hızlı düşürebiliyorum vitesi, teşekkürler
umurcan
20 Eylül 2012, 00:36
Yıllar önce kaybettiğim ikizim?
:mrgreen: MT.net yönetimine en yürekten teşekkürler :mrgreen:
turbocharge
21 Eylül 2012, 20:58
Yav bu hindistanlılar her hafta orange day düzenliyo, sürekli geziyolar(Kıskanıyorum namıssızları:)) E tabi ucuz olunca peynir ekmek gibi duke satılıyor orda gerçi onunda anlamı kalmaz. Herkeste duke olursa ortalıkta cbf gibi...Düşünsenize :D
Yav bu hindistanlılar her hafta orange day düzenliyo, sürekli geziyolar(Kıskanıyorum namıssızları:)) E tabi ucuz olunca peynir ekmek gibi duke satılıyor orda gerçi onunda anlamı kalmaz. Herkeste duke olursa ortalıkta cbf gibi...Düşünsenize :D
biz daha bir pazar günü buluşamadık bırak her hafta turunçu günleri .
Anarchy
21 Eylül 2012, 22:47
yeni alanlar ve almayi dusunenler icin soyle birsey soyliyim. hasanpasadaki spormoto icin konusuyorum: serviste calisan elemanlar mukemmel, yardimsever, iyi niyetli ama firmanin pazarlama-satis politikasi rezalet. soyle aciklayayim; servisin elinden geldigi herseyde sasirtici bir memnuniyet duyuyorum ama ne zaman bir parca ithal edilecek, ne zaman diger elemanlara isiniz dusecek, hayal kirikligi yasayacaksiniz. ruhsat 2 haftada cikti, kartla, kod numarasiyla da gitseniz, yedek anahtari getirmiyorlar, 139 hiz siniri olan motoru satarken 160 yaptigini iddia ediyorlar falan ama dusup pegi kirdiginiz aksam, servis 20 dakikada gelip motoru aliyor ve ertesi gun oglene kadar tamir edip teslim ediyor ve gercekten cok iyi niyetli ve yardimseverh insanlar. diger calisanlari suclamak istemiyorum ama aldigim hizmet rezalet.
yeni alanlar ve almayi dusunenler icin soyle birsey soyliyim. hasanpasadaki spormoto icin konusuyorum: serviste calisan elemanlar mukemmel, yardimsever, iyi niyetli ama firmanin pazarlama-satis politikasi rezalet. soyle aciklayayim; servisin elinden geldigi herseyde sasirtici bir memnuniyet duyuyorum ama ne zaman bir parca ithal edilecek, ne zaman diger elemanlara isiniz dusecek, hayal kirikligi yasayacaksiniz. ruhsat 2 haftada cikti, kartla, kod numarasiyla da gitseniz, yedek anahtari getirmiyorlar, 139 hiz siniri olan motoru satarken 160 yaptigini iddia ediyorlar falan ama dusup pegi kirdiginiz aksam, servis 20 dakikada gelip motoru aliyor ve ertesi gun oglene kadar tamir edip teslim ediyor ve gercekten cok iyi niyetli ve yardimseverh insanlar. diger calisanlari suclamak istemiyorum ama aldigim hizmet rezalet.
ruhsatı benim gibi kendin halletseydin 2 günde alırdın . ve 269 tl masraf ederdin .yedek anahtarı sana vermedilermi ?
diğer elemanlara işiniz düşecek derken tahmin ettiğim kişi acaba herkessin şikayet ettiği isminin baş harfi serter olan şahıs mıdır.
Anarchy
21 Eylül 2012, 23:14
yedek anahtari verdiler. bunu kaybedersen sorun degil ama kartin bagli oldugu anahtari kaybetme cok masrafli olur dediler. neyse sorun olmaz denileni kaybettim ve karta takili anahtarla gittim, dukelerin anahtarlari gelmiyor dediler. git bir oto anahtarcida yaptir dediler. isim verip kimseyi suclamak istemiyorum, bana daha cok distributor firmanin sorunu gibi geliyor.
yedek anahtari verdiler. bunu kaybedersen sorun degil ama kartin bagli oldugu anahtari kaybetme cok masrafli olur dediler. neyse sorun olmaz denileni kaybettim ve karta takili anahtarla gittim, dukelerin anahtarlari gelmiyor dediler. git bir oto anahtarcida yaptir dediler. isim verip kimseyi suclamak istemiyorum, bana daha cok distributor firmanin sorunu gibi geliyor.
gelmiyor demelerin sebebi uğraşmak istememişlerdir ve getirtmek maliyet olarak sana daha fazla yansır en ucuz yolu göstermişler .isim verip
suçlamak değil ben kimle konuştuysam hep aynı kişiden şikayetciler ben duke spormotodan almadım sadece o kişinin tavrı yüzünden benim gibi bir kaç kişide benim gibi onlardan almadı o kişinin tavırları yüzünden.
turbocharge
22 Eylül 2012, 01:28
biz daha bir pazar günü buluşamadık bırak her hafta turunçu günleri.
Yani tabi sizin buluşmanızda zor milletin işi oluyo biri gelse öbürü gelemiyo, mesafeler uzak bide hepi topu kaç kişisiniz şurda tanışıklığı olan duke cüler
umurcan
22 Eylül 2012, 01:36
Çarşamba günü 900km deki motorumun bakımını yaptırıp sonraki gün de Manisa'dan Ankara'ya geldim.
10.5 lt kapasiteli depo tamamen dolu, yol bilgisayarı 2.7lt tüketim gösteriyor ama motor 200 km falan sonra dur kalk olmadan gitmeme rağmen yedek depoya düşüyor.
Düşünüyorum hadi 3 yaksa yedeğe düşmeden 300 km'e yakın gitmeli. 600km lik yolda 3 kere tamamen dolan depo yine yedek depoya düşmüş halde geldi eve :silent:
Ben mi yanlış kullanıyorum, motor mu yanlış hesaplıyor bilemedim :silent:
Bu arada bakımda da servis km sayacı sıfırlanmamış acaba unuttular mı benim bakımı dedim ama aldığımda motorun tepkileri falan baya değişmişti ondan bu ihtimal üzerinde pek durmadım
ozzy07
23 Eylül 2012, 16:02
10,5 lt yedek depoyla beraber zaten sen yedek depoya geçince benzin alıyosan benim gibi 7 - 8 lt benzin alması lazım o da sürekli 130 140'la gidince zaten 4 lt yakıyor ve 200 km olmadan tekrar yedeğe düşüyor. Eğer sakin kullanıyorsan ortalama 3 lt yakması lazım sakinden kastım da 100 110 gidersen 3 lt yakıyo o zaman da 250km felan yapman lazım. bence değerlerin normal. Ben sürekli 7,5 lt felan benzin alıyorum ve 180 km de felan düşüyo yedek depoya
Şu km sayacını sanırım pc ile bağlanıp sıfırlıyorlardı belki atlamışlardır.
umurcan
23 Eylül 2012, 16:33
Bilgisayarın 2.7 göstermesi kurcaladı benim de kafamı. 130 falan da 2-3 kere falan gördüm zaten ortalama hıza 80 diyordu. Normalde de 110la falan gittim en fazla :-/ Neyse bi fullediğimde tripmetreyle hesaplayayım bakalım ne diyecek
Evet öyle oldu büyük ihtimalle onu Rider'da toparlatacağım artık bir ara
Flashock
24 Eylül 2012, 06:06
bugün ortaköyde makrocenterın önünde bir bayanın u dönüşü yapılmaması gerektiği halde yaptığı ve beni gördüğü halde hemen önümdeki araca yol verip benim yoluma atlaması sonucu ani bir frenle kayayarak düştüm vites pegim ve suspansiyon keçem patladı Allah'a şükür bende bişi yok ama cidden sabahtan beri içim içimi yiyor kadın indiğinde hala görmedim seni napabilirim sabaha kadar çocuğumu sallıyorum falan deyip bağırdı ve senin amacın ne paramı koparmaya çalışıyosun gibi imalarda bulundu komplo falan bu gibisinden anlamsız laflar edip güzel orada bulunan bir cafeye gitti bende polis çağırdım özür dilese cidden sesimi çıkarmıcaktım basıp gidicektim 2. viteste eve fakat bu tavrı cidden kanıma dokundu ve işin kötü yanı 4 senedir dayıyım çocuğuna acıyarak ailecek cafeye gelmişler rahatlarını bozmiyim dedim şikayetimi geri çektim ama içim içimi kemiriyor paylaşmak istedim Allah çoluğundan çocuğundan uzak etsin ama cidden bu mantıktaki k*ltaklar Allah'ından bulsun.
celilcetiner
24 Eylül 2012, 09:54
Geçmiş olsun.
Geçmiş olsun.sıkma canını allah daha beterinden saklamış.
ozzy07
24 Eylül 2012, 14:46
geçmiş olsun sende bişey yok ya gerisi boş
wincentt
24 Eylül 2012, 19:41
Ön fren müşürümde bir sorun var sanırım, ön freni sıktığımda stop lambam yanmıyor. Bununla ilgili spormotoyu aradım ve elimizde yok sipariş verdik 3 haftaya gelir cevabıyla karşılaştım. Özellikle satış bölümünün çok ilgisiz ve umursamaz olduğunu düşünüyorum, insanla dalga geçer gibi konuşuyorlar. Eğer böyle bir problem yaşamak istemiyorsanız yerli motor aldaydınız gibi küstah cevaplar veriyorlar. 2-3 euro luk parça diyip geçiştirdikleri parça için beni 3 hafta bekletebiliyorlar. Umarım ciddi bir sorun yaşamam benim spormotoya bakış açım cok karamsar. Bu arada flashock çok geçmiş olsun.
mankind1976
24 Eylül 2012, 21:07
bugün ortaköyde makrocenterın önünde bir bayanın u dönüşü yapılmaması gerektiği halde yaptığı ve beni gördüğü halde hemen önümdeki araca yol verip benim yoluma atlaması sonucu ani bir frenle kayayarak düştüm vites pegim ve suspansiyon keçem patladı Allah'a şükür bende bişi yok ama cidden sabahtan beri içim içimi yiyor kadın indiğinde hala görmedim seni napabilirim sabaha kadar çocuğumu sallıyorum falan deyip bağırdı ve senin amacın ne paramı koparmaya çalışıyosun gibi imalarda bulundu komplo falan bu gibisinden anlamsız laflar edip güzel orada bulunan bir cafeye gitti bende polis çağırdım özür dilese cidden sesimi çıkarmıcaktım basıp gidicektim 2. viteste eve fakat bu tavrı cidden kanıma dokundu ve işin kötü yanı 4 senedir dayıyım çocuğuna acıyarak ailecek cafeye gelmişler rahatlarını bozmiyim dedim şikayetimi geri çektim ama içim içimi kemiriyor paylaşmak istedim Allah çoluğundan çocuğundan uzak etsin ama cidden bu mantıktaki k*ltaklar Allah'ından bulsun.
Bence vazgeçmeseydin şikayetinden keşke,böyle mallara haddini bildirmek lazım
turbocharge
24 Eylül 2012, 21:22
Geçmiş olsun.Sen ne kadar düzgün sürsen de trafikte abuk subuk sürenler çok. O yüzden dikkat edin.
bampulla
24 Eylül 2012, 21:55
Selam,
1 haftalık duke 200 , 10 dakikalık forum kullanıcısıyım. vitesli motor ilk defa kullanıyorum. daha önce 1,5 yıl kadar scooter kullandım.
Benim acemiliğimden midir? motorun yeni oluşu ile mi ilgilidir bilemiyorum ancak yoğun trafikte mecidiyeköy'den taksime gelene kadar motorun hararet göstergesi ilk barın sondan 1 önceki çizgisine dayanıyor.
içinizde fazla ısınma problemi yaşayan var mıdır ? Yada bu kadar ısınma normal midir ?
diğer forumlarda
" Re: ktm duke 200- from first impressions to ownership
Quote:
Originally Posted by darxide
@ grazd, the over heating "problem" is the same even with my other bike which is a 1200 cc / 4 cylinder, high strung monster as shown in the pics posted here. riding around in heavy traffic takes the engine temp. gauge all the way to the third or second last bar on both the ktm & kawasaki. and the hot waves make me nervous that something in the engine is gonna get fried and breakdown .
but i've owned a few bikes over the years, all with liquid cooled engines and they all behaved the same way but nothing ever broke or blew up or showed obvious signs of heat stress damage. i recommend that initially you should try to avoid packed streets, switch off the engine at long traffic stops(but wait if the radiator fan is running until it stops by itself) and run-in your bike at varying speeds in the evenings.
Rightly Said there, It feels like its getting hot when you are riding and the fan starts blowing warm air under your thighs, but be rest assured, that it ain't a problem, The Radiator gets Switched on at 96'C and it cools down the engine to 89'C withn in 01:30 Minutes, in standard road/traffic conditions."
diye birşeye rastladım ama emin olamadım.
Firkri bilgisi olan var mıdır ?
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO