Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
Tecimen
22 Haziran 2015, 22:57
Arkadaşlar, KTM Duke 200 ile elimden geldiği kadarı ile bir inceleme videosu yayınladım.
Umarım bilgi almak isteyen arkadaşlar için faydalı olur.
https://www.youtube.com/watch?v=O31LjRWmpZg
Dostum ellerine sağlık harika bir video olmuş çok uzun süredir aradığım tarzda idi. Bence sadece bu video ile kalma birkaç tane de üzerinde giderken uygulamalı olarak bir video yaparsan süper olur diye düşünüyorum. :cat:
Not: Videodaki İngilizce altyazılar 06:45'den itibaren kayboluyor sanırım çevirmeye üşendin. :mrgreen:
abbasow
23 Haziran 2015, 14:49
Arkadaşlar merhaba, yazılanları uzun uzun okudum ellerinize sağlık.
Bu aralar 3. motorum için araştırma yapıyorum 250cc sınıfı bir motor bakıyorum. Daha önce YBR125 ve MT03 üm oldu, tek silindirden devam mı etsem yoksa çift silindir li bir motora mı geçsem ikilemi yaşıyorum. Agresiflik ve tutarlı gaz tepkileri anlamında çekincelerim var açıkçası. Özellikle MT03 de gaz kontrolü ile ilgili ciddi rahatsızlığım oldu. Gaz kesmelerde arka lastiğin kayması, motorun yığılması vb durumlar pek hoşlanmadığım mevzular açıkçası. Tabi bu durumda 660cc ve 42 beygirin de payı büyüktü. Aksine YBR125 de bu gibi durumlar tolere edilebileceğim seviyedeydi.
Benim merak ettiğim ktm duke200 de gaz tepkileri nasıldır? Gaz kesmelerde yığılması sonrasında toparlaması ne seviyededir, ne kadar agresiftir, gazı kesince tekeri kilitler mi mesela? kullanan arkadaşların faydalı cevaplarını sabırsızlıkla bekliyorum :D
Tecimen bey in de videosu çok güzel olmuş, teşekkürler.
Mert Ahmet
23 Haziran 2015, 19:49
Almadım ama yerinde incelemişliğim var.
- Lastikler diablo rosso 2 olmuş,
- Elcikler daha yumuşaklaşmış,
- Seleye oturmadığım için bir şey diyemeyeceğim ama görüntü aynı gibiydi,
- Fren hakkında bilgim yok ama bu modellerde kaydırmalı debriyaj var,
- Sinyal lambalarının su geçirmezliği arttırılmış ve lambaların gövdeye bağlı olduğu siyah plastik kısım eski modellere göre daha esnek.
Merhaba,
Bu dedikleriniz şu linkteki motor için değil mi ? http://www.spormoto.com/naked-bike/ktm-200-duke-2014/
Bir de ortaya bir soru sormak istiyorum. :)
Aranıza yeni katılacağım. KTMnin montunu almak istiyorum ama böyle marka şeyler hep normaline göre biraz daha pahalı olur ya KTMde bu durum nasıl ?
Aşağıda linkni vereceğim 2 montu fiyat olarak söyleyebilir misiniz pahalı ya da değil uygun diye.
http://store.spormoto.com/STREET-EVO-JACKET,PR-118.html
http://store.spormoto.com/TWO-4-RIDE-JACKET-14,PR-119.html
Lukocan
24 Haziran 2015, 02:19
arkadaşlar motor ile yatma çalışması yapan oldu mu? fabrika lastikleri ile ayak pegleri yere değecek kadar yatırabiliyor musunuz motoru ?
CxAnKACx
24 Haziran 2015, 09:33
Arkadaşlar merhaba, yazılanları uzun uzun okudum ellerinize sağlık.
Bu aralar 3. motorum için araştırma yapıyorum 250cc sınıfı bir motor bakıyorum. Daha önce YBR125 ve MT03 üm oldu, tek silindirden devam mı etsem yoksa çift silindir li bir motora mı geçsem ikilemi yaşıyorum. Agresiflik ve tutarlı gaz tepkileri anlamında çekincelerim var açıkçası. Özellikle MT03 de gaz kontrolü ile ilgili ciddi rahatsızlığım oldu. Gaz kesmelerde arka lastiğin kayması, motorun yığılması vb durumlar pek hoşlanmadığım mevzular açıkçası. Tabi bu durumda 660cc ve 42 beygirin de payı büyüktü. Aksine YBR125 de bu gibi durumlar tolere edilebileceğim seviyedeydi.
Benim merak ettiğim ktm duke200 de gaz tepkileri nasıldır? Gaz kesmelerde yığılması sonrasında toparlaması ne seviyededir, ne kadar agresiftir, gazı kesince tekeri kilitler mi mesela? kullanan arkadaşların faydalı cevaplarını sabırsızlıkla bekliyorum :D
Tecimen bey in de videosu çok güzel olmuş, teşekkürler.
Gazi kesince tekeri mi kitliyor mt03 :O
Gazi kesince tekeri kitlemez ama saglam torklu bir makine oldugu icin yigilir, daha sonra gazi acinca tekere bile getirebilirsiniz 1. Viteste. Sinifinin en agresif motoru bence(z250'yi bilmiyorum daha agresif olabilir).
Gaz tepkisi de acayiptir seri sekilde ac-kapat yaparsaniz iciniz disiniza cikabilir, boyle yavastan gelmiyo gucu gazi aciyosun laps diye geliyo. Hocam naçizane tavsiyem inazumaya bakmaniz olur...
Tecimen
24 Haziran 2015, 16:21
Arkadaşlar merhaba, yazılanları uzun uzun okudum ellerinize sağlık.
Bu aralar 3. motorum için araştırma yapıyorum 250cc sınıfı bir motor bakıyorum. Daha önce YBR125 ve MT03 üm oldu, tek silindirden devam mı etsem yoksa çift silindir li bir motora mı geçsem ikilemi yaşıyorum. Agresiflik ve tutarlı gaz tepkileri anlamında çekincelerim var açıkçası. Özellikle MT03 de gaz kontrolü ile ilgili ciddi rahatsızlığım oldu. Gaz kesmelerde arka lastiğin kayması, motorun yığılması vb durumlar pek hoşlanmadığım mevzular açıkçası. Tabi bu durumda 660cc ve 42 beygirin de payı büyüktü. Aksine YBR125 de bu gibi durumlar tolere edilebileceğim seviyedeydi.
Benim merak ettiğim ktm duke200 de gaz tepkileri nasıldır? Gaz kesmelerde yığılması sonrasında toparlaması ne seviyededir, ne kadar agresiftir, gazı kesince tekeri kilitler mi mesela? kullanan arkadaşların faydalı cevaplarını sabırsızlıkla bekliyorum :D
Tecimen bey in de videosu çok güzel olmuş, teşekkürler.
Dostum video bana ait değil "buda.la" isimli arkadaşın videosu. :)
tyrung
24 Haziran 2015, 17:54
Arkadaşlar merhaba, yazılanları uzun uzun okudum ellerinize sağlık.
Bu aralar 3. motorum için araştırma yapıyorum 250cc sınıfı bir motor bakıyorum. Daha önce YBR125 ve MT03 üm oldu, tek silindirden devam mı etsem yoksa çift silindir li bir motora mı geçsem ikilemi yaşıyorum. Agresiflik ve tutarlı gaz tepkileri anlamında çekincelerim var açıkçası. Özellikle MT03 de gaz kontrolü ile ilgili ciddi rahatsızlığım oldu. Gaz kesmelerde arka lastiğin kayması, motorun yığılması vb durumlar pek hoşlanmadığım mevzular açıkçası. Tabi bu durumda 660cc ve 42 beygirin de payı büyüktü. Aksine YBR125 de bu gibi durumlar tolere edilebileceğim seviyedeydi.
Benim merak ettiğim ktm duke200 de gaz tepkileri nasıldır? Gaz kesmelerde yığılması sonrasında toparlaması ne seviyededir, ne kadar agresiftir, gazı kesince tekeri kilitler mi mesela? kullanan arkadaşların faydalı cevaplarını sabırsızlıkla bekliyorum :D
Tecimen bey in de videosu çok güzel olmuş, teşekkürler.
Gaz tepkisi serttir. Gaz kestiğinde arkası kitlenecek kadar olmasa da yığılma yapıyor.
Kısaca agresif bir motosiklettir.
abbasow
25 Haziran 2015, 13:48
Gaz tepkisi serttir. Gaz kestiğinde arkası kitlenecek kadar olmasa da yığılma yapıyor.
Kısaca agresif bir motosiklettir.
teşekkürler
Dostum video bana ait değil "buda.la" isimli arkadaşın videosu. :)
orucun yan etkileri işte :) teşekkürler buda.la arkadaşa gelsin
marcobode
26 Haziran 2015, 12:41
Arkadaslar merhaba,
1-300 km bir yapılan zincir bakımını ve 500 km de bir yapılan zincir temizliğini yapmak icin sehpa şart mı?
Ben sehpa almazak için feyizoglu'na gittim lakin 40 avroluk rizoma ekstra aparat almalısın dediler.
2-Ben de 390 duke var, önerebileceğiniz bir zincir bakımı şekli var mı, illa sehpa alınmalıysa model söyleyebilir misiniz?
zaferce
26 Haziran 2015, 13:21
Arkadaslar merhaba,
1-300 km bir yapılan zincir bakımını ve 500 km de bir yapılan zincir temizliğini yapmak icin sehpa şart mı?
Ben sehpa almazak için feyizoglu'na gittim lakin 40 avroluk rizoma ekstra aparat almalısın dediler.
2-Ben de 390 duke var, önerebileceğiniz bir zincir bakımı şekli var mı, illa sehpa alınmalıysa model söyleyebilir misiniz?
1- Normal yol şartları için 300-500 km yağlama için güzel ama 500'de bir temizleme aralığı çok erken. Muhtemelen üşenir yapmazsınız zaten. Bir kaç binde bir yapılsa bile güzel. Arka sehpa motorun kaldırma topuzlarına takılıp motoru kaldırıyor. Arka sehpa topuzları da aksesuar. Arka sehpayla kullanılacaksa haliyle o topuzlardan almak icap ediyor.
2- Scottoiler otomatik zincir yağlama sistemi. Motoplus satıyor. Bir ustaya taktırılıyor. V-System jenerik olarak her motora takılması öngörülen mekanik sistem. Suzuki, KTM, Kawasaki ve BMW için özel kitler de var yaklaşık V-System fiyatına. İşin kötü tarafı KTM 125, 200 ve 390 için V-System olmuyor. (Bkz gelen e-posta "As the 125, 200 and 390 KTM models have no screws, pipes or spigots that can be used as a source to operate our (Vacuum operated) KTM kit, we can only recommend our (electronic) eSystem for these models. When installing this kit, you’ll need an adapter for the swing arm (free of charge – code SA-0620BL)..") E-system daha -iki kat- pahalı olanı. 390 donatmak başlığında yazmıştım. Biz taktırdık e-system'i bizdeki 390'a. Bu sistemdeki yağın diğer zincir yağları gibi yapışma özelliği olmadığından zincir temizlemek için de çok acele etmeye gerek kalmıyor servisten servise 7500 km'de bir sıkıntı olmayacaktır.
Zincir ömrünü yedi kata çıkaracağı iddia ediliyor. 2 katına çıkarsa bile zincir ve dişli masrafı, temizleme spreyi, zincir spreyi, arka sehpa, kaldırma topuzu masrafını göz önüne alınca, pratikliği de eklenince bize mantıklı geldi. Hatta ben kendi V-Strom'uma V-System olanından taktırdım. Memnunuz.
CxAnKACx
26 Haziran 2015, 20:45
Ya beyler bende mi bu sanssizlik nedir. Bugun yine arka frenim kirildi ve bu sefer disardaki sahipsiz irkini bilmedigim veletler yuzunden. Kizilay karanfilde duruyodu motor ,tam gidicektim cocuk geldi yanima abi gaz veriyim dedi, demesine kalmadan asildi bu sirada ayagim mi carpti noldu anlamadim motor vitese gecti uctu one dogru sonra arkasi kaydi yere dustu. Velet kacti tabi, motorun deposunun sag tarafinda bi ezilme var bu sari, korler icin yapilmis yolun ustune dustu galiba tirtikli bi sekil aldi cunku. Sag karenajin ordan sari bi sivi akti ne oldugunu bilmiyorum, plaka yamuldu ama geri duzelttim, bir de malumunuz arka fren "tekrar" kirildi. Motordaki hasarlari gectim arkada sevgilim oturuyodu o da totosunun ustune dusmus allahtan bir seyi yok...
yarin direk servise goturucem elciklere de bakar usta artik napalim. Herkese iyi aksamlar tekeriniz duz bassin , allah bizi .... cocuklarindan korusun.
Surc-i lisan olduysa affola telefondan sinirli bir sekilde yazdim...
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:42 ----------
Arkadaslar merhaba,
1-300 km bir yapılan zincir bakımını ve 500 km de bir yapılan zincir temizliğini yapmak icin sehpa şart mı?
Ben sehpa almazak için feyizoglu'na gittim lakin 40 avroluk rizoma ekstra aparat almalısın dediler.
2-Ben de 390 duke var, önerebileceğiniz bir zincir bakımı şekli var mı, illa sehpa alınmalıysa model söyleyebilir misiniz?
Sart degil hocam bi arkadasiniza falan rica edersiniz yan ayaklikta kaldirir tutar motoru oyle yaparsiniz veya kendinize guveniyosaniz kendiniz de yapabilirsiniz.(Hem yaglama hem kaldirma zor olur.).
Sehpa cok daha rahat olur tabi de oyle topuz sart degil, benim sehpamda gerekmiyo mesela, arka ve on sehpayi 150 tl'ye almistim sanirim.
beyazhayabus
27 Haziran 2015, 23:05
Gece vardiasinda calisuyodum.
sabah eve geldim.
Aksam ise giderken, bi baktim sag arka sinyal lambasi yok.
Ortakoyde onu kim kirdiysa ve ojuyosa allah belasini versin.
kac para bu sinyal lambasi
xawa
27 Haziran 2015, 23:29
Gece vardiasinda calisuyodum.
sabah eve geldim.
Aksam ise giderken, bi baktim sag arka sinyal lambasi yok.
Ortakoyde onu kim kirdiysa ve ojuyosa allah belasini versin.
kac para bu sinyal lambasi
Ben de bir tane olacak tı Pazartesi dükkan a bakayım bulursam vereyim sana.
Loser
28 Haziran 2015, 02:59
Merhaba arkadaşlar Duke 200 ABS almayı düşünüyorum. 0 km Duke 200 ABS satışı neden kaldırıldı ? Sitede sadece ABS olmayan modeli mevcut ?
dyavol-77
28 Haziran 2015, 03:29
Merhaba arkadaşlar Duke 200 ABS almayı düşünüyorum. 0 km Duke 200 ABS satışı neden kaldırıldı ? Sitede sadece ABS olmayan modeli mevcut ?
Duke 250 abs satışını baltalamasın diye dir...
noushzad
29 Haziran 2015, 01:20
Merhaba arkadaşlar Duke 200 ABS almayı düşünüyorum. 0 km Duke 200 ABS satışı neden kaldırıldı ? Sitede sadece ABS olmayan modeli mevcut ?
ben satıyorum motoru dostum. 2014 model ABS2li 2015 nisan ayı cıkıslı 2000km'de garaj motoru hasaraı çiziği yok. kardeşim yurt dısında okyacak diye satıyorum yoksa cok memnunum buda linki. koay gelsin
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-duke-200-abs-li-2014-bu-fiyata-yok-tertemiz-kacirmayin-215149495/detay/
berkcigdem
30 Haziran 2015, 14:43
Merhaba arkadaşlar Duke 200 ABS almayı düşünüyorum. 0 km Duke 200 ABS satışı neden kaldırıldı ? Sitede sadece ABS olmayan modeli mevcut ?
ellerinde yoktu en son çünkü ama ne zaman gelir gelmez bilmiyorum. 2014 ler zaten bitti. 2015 leride çok az getirdiler.
xawa
30 Haziran 2015, 15:56
Gece vardiasinda calisuyodum.
sabah eve geldim.
Aksam ise giderken, bi baktim sag arka sinyal lambasi yok.
Ortakoyde onu kim kirdiysa ve ojuyosa allah belasini versin.
kac para bu sinyal lambasi
özelden atım mesaj ama görmedin galiba elimde var bir tane. topkapı ya gelirsen vereyim sana gelirsen takarım da yerine .özel mesaj kutuna gönderdim numaramı.
sdirer
30 Haziran 2015, 16:15
Gece vardiasinda calisuyodum.
sabah eve geldim.
Aksam ise giderken, bi baktim sag arka sinyal lambasi yok.
Ortakoyde onu kim kirdiysa ve ojuyosa allah belasini versin.
kac para bu sinyal lambasi
üzüldüm gerçekten, yazık onları yetiştiren annelere :( emekleri boşuna..
xawa
30 Haziran 2015, 16:26
Gece vardiasinda calisuyodum.
sabah eve geldim.
Aksam ise giderken, bi baktim sag arka sinyal lambasi yok.
Ortakoyde onu kim kirdiysa ve ojuyosa allah belasini versin.
kac para bu sinyal lambasi
parca kodu 90114026000 çift olarak satılıyor .spormoto da fiyatı 115 tl .
benden gelip alırsan beleş :)
wersus28
01 Temmuz 2015, 15:57
https://www.youtube.com/watch?v=pyAcuKJm7lU
cihaz şu anda spormoto da bakalım performanslarına göre bir daha ktm alırmıyım almazmıyım karar vericem...
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:56 ----------
spormoto pazartesi sabah itibarı ile vermiş olduğum aracı,bu sabah itibarı ile teslim etti.
sübap ayarlarının vermiş olduğu bir arıza olarak iletti.
ellerine sağlık.ilk izlenimim olmuş gibiydi anadolu-avrupa yakası arasında bir sıkıntı çıkarmadan stoplama yapmadan geldim.
hızlı ve kaliteli sevis için tekrar teşekkürler ayrıca ktm390 almaya karar verdim ne dersiniz?
Deltaeagle
01 Temmuz 2015, 17:52
Bende çoktandır KTM'nin sitesine bakmıyordum, bugün bakınca bu güzelliği gördüm. Aklımda Kawasaki Z250SL vardı ancak 250 Duke'i görünce işler değişti...
Aralarında 2.300 TL gibi bir fark var ama buna değeceğini düşünüyorum. Şu anda kendi motosikletim 5000 km civarında, 10.000-15.000 KM civarına ulaştığımda - Buda önümüzdeki sene ilkbahar aylarına denk geliyor- alacağım motor bu olacak gibi.
Kullanıcı arkadaşların yorumunu da çok merak ediyorum, ancak yeni olduğu için forumumuz da pek kullanıcısı yok gibi. En çok merak ettiğim düşük devirli kullanımda 100KM'de yaktığı yakıt.
schumacher
01 Temmuz 2015, 18:16
Merhabalar;
ktm duke 200 için katlanır plaka nereden bulabilirim..
Lastik için ise pirelli mt 60 rs corsa ve pirelli diablo rosso arasında kararsız kaldım..tavsiyeleriniz nelerdir..
CxAnKACx
01 Temmuz 2015, 20:45
https://www.youtube.com/watch?v=pyAcuKJm7lU
cihaz şu anda spormoto da bakalım performanslarına göre bir daha ktm alırmıyım almazmıyım karar vericem...
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:56 ----------
spormoto pazartesi sabah itibarı ile vermiş olduğum aracı,bu sabah itibarı ile teslim etti.
sübap ayarlarının vermiş olduğu bir arıza olarak iletti.
ellerine sağlık.ilk izlenimim olmuş gibiydi anadolu-avrupa yakası arasında bir sıkıntı çıkarmadan stoplama yapmadan geldim.
hızlı ve kaliteli sevis için tekrar teşekkürler ayrıca ktm390 almaya karar verdim ne dersiniz?
Simdiden hayirli olsun :).
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ----------
Merhabalar;
ktm duke 200 için katlanır plaka nereden bulabilirim..
Lastik için ise pirelli mt 60 rs corsa ve pirelli diablo rosso arasında kararsız kaldım..tavsiyeleriniz nelerdir..
Rs corsa 110-150 yoktu yanlis hatirlamiyorsam. Eger toprak arazi vs giriyorsaniz rs corsa tabiki daha iyi rosso 2 yol lastigidir.
hellmaster
01 Temmuz 2015, 22:50
Merhabalar.. marttan bu yana duke 200 kullanıyorum 2 bin km kadar oldu motorum bazen birden ateşlemeyi kesip fren etkisi yaratıyor ve çalışmaya devam ediyor. olay esnasında kullanma kılavuzunda diagnoz lambası denen lamba yanıyor. daha önce buna benzer bi sorun yaşayan oldu mu?
Ucka
02 Temmuz 2015, 03:00
Merhabalar;
ktm duke 200 için katlanır plaka nereden bulabilirim..
Lastik için ise pirelli mt 60 rs corsa ve pirelli diablo rosso arasında kararsız kaldım..tavsiyeleriniz nelerdir..
Katlanir plakayi yaptirman lazim yada benim gibi orjinal kisa kuyruk alacaksin.
Lastik konusuna gelince butcen varsa alabilecegin en iyi lastik mt60 rs corsa.8000 kilometreye geldi lastikler bir kere yari yolda birakmadi sacmalamadi.2 arkadasima da rs corsa aldirdim.Cok memnunllar rosso ii ye 800 lira para verene kadar 250 daha ekleyip mt 60 almak en dogrusu olur.
Lukocan
02 Temmuz 2015, 03:33
stok lastiklerin kavislerini biraz garip bulan var mı? bir anda fazla dikleşiyor gibi motoru belli bir açıdan daha fazla yatırmak imkansızmış gibi hissettiriyor, sanki lastikler 150mm yerine 130 olsa da yere temas eden alan hiç değişmez diye düşünüyorum
Mucit23
02 Temmuz 2015, 08:30
Evet biraz öyle sanırım. Yanak yüksekliği ile ilgili aslında. Yüzey 150 yanak yüksekliği 60 olunca lastiği yüzey kavisi biraz fazla oluyor.
Dibine kadar yatırmak için sağlam lastik + sağlam motorcu + Saglam viraj lazım.
Ben bol virajlı ve aksiyonlu bir yol sonunda lastiği incelediğimde kenarlardan 1,5-2 cm nin hiç yer ile temas etmediğini rahat bir şekilde görüyorum. Dibine kadar yatırabilecegim viraj yok :D
Varmı foto alabilecek? Kimler nekadar yatırabilmiş. (illa duke olacak diye bir şart yok)
Deltaeagle
02 Temmuz 2015, 09:36
Selamlar arkadaşlar, DUKE 250'i olan olmadığından forumda buraya sormak istedim. :) Aklımda DUKE 250 almak var, merak ettiğim şey düşük devirli kullanımda DUKE'leriniz şehir içinde 100 KM'de ortalama kaç LT yakıyor?
tyrung
02 Temmuz 2015, 09:52
Facebook duke turkey sayfasında bir kaç kişi aldı en iyi onlar cevap verebilirim sanırım.
Lukocan
02 Temmuz 2015, 17:46
Evet biraz öyle sanırım. Yanak yüksekliği ile ilgili aslında. Yüzey 150 yanak yüksekliği 60 olunca lastiği yüzey kavisi biraz fazla oluyor.
Dibine kadar yatırmak için sağlam lastik + sağlam motorcu + Saglam viraj lazım.
Ben bol virajlı ve aksiyonlu bir yol sonunda lastiği incelediğimde kenarlardan 1,5-2 cm nin hiç yer ile temas etmediğini rahat bir şekilde görüyorum. Dibine kadar yatırabilecegim viraj yok :D
Varmı foto alabilecek? Kimler nekadar yatırabilmiş. (illa duke olacak diye bir şart yok)
bende de en iyi aksiyonlarda bile 2 cm hiç dokunulmamış alan kalıyor, kendimden şüphe etmeye başladım viraja yatma korkusu mu var diye :)
ucanteneke5
02 Temmuz 2015, 19:33
Merhabalar.. marttan bu yana duke 200 kullanıyorum 2 bin km kadar oldu motorum bazen birden ateşlemeyi kesip fren etkisi yaratıyor ve çalışmaya devam ediyor. olay esnasında kullanma kılavuzunda diagnoz lambası denen lamba yanıyor. daha önce buna benzer bi sorun yaşayan oldu mu?
bu bahsetiğin sorunu DUKE lerde hiç duymadım ve şüpeye düştüm KTM de böyle bişey olmaz sakın pulsarla karıştırıyo almayasın:)
benim DUKE şuan 51200 km.de bu güne kadar böyle bişey hiç yaşamadım.
dyavol-77
02 Temmuz 2015, 20:02
Merhabalar.. marttan bu yana duke 200 kullanıyorum 2 bin km kadar oldu motorum bazen birden ateşlemeyi kesip fren etkisi yaratıyor ve çalışmaya devam ediyor. olay esnasında kullanma kılavuzunda diagnoz lambası denen lamba yanıyor. daha önce buna benzer bi sorun yaşayan oldu mu?
Ben de mart ayında fuardan 0.km. Duke 200 aldım, şu anda odometre 4.750km'de böyle bişey ne yaşadım-ne de duydum...:silent::pr:
berkcigdem
03 Temmuz 2015, 01:47
buralar eskiden hep dutluktu :))) nasılsınız acaba arkadaşlar ??
CxAnKACx
03 Temmuz 2015, 11:07
Selamlar arkadaşlar, DUKE 250'i olan olmadığından forumda buraya sormak istedim. :) Aklımda DUKE 250 almak var, merak ettiğim şey düşük devirli kullanımda DUKE'leriniz şehir içinde 100 KM'de ortalama kaç LT yakıyor?
dusuk devirli kullaninca;
Sehir ici:2.1-2.6
Sehir disi:1.6-2.1
(Yol bilgisayari verileri)
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:04 ----------
Ben de lastiklerle ilgili ayni seyi dusunuyorum, motorun neredeyse sinirina gelicek kadar yatiriyorum bazen ama hic dokunulmamis yerleri var lastigin... Bugun fotograf cekip atarim, atabilen herkes atsin kendimizi gelistirmemiz gerekiyodur belki.
tyrung
03 Temmuz 2015, 11:23
Yanak yüksekliği ile ilgili aslında. Yüzey 150 yanak yüksekliği 60 olunca lastiği yüzey kavisi biraz fazla oluyor.
150/60 olan lastik 150mm genişliğindedir... fakat 60 olan sayı bir ölçü değil orandır diye biliyorum ...yanlış mı biliyorum ?
mrt20
03 Temmuz 2015, 11:27
Koca denizlide bi duke göremedim ya. Bizim memlekete satılmadımı bu motor :)
Kaneda
03 Temmuz 2015, 15:15
Merhaba Deltaeagle;
Uzun süreli bir araştırma dönemini müteakip 10 gün önce bir 250 Duke sahibi oldum. Benim de aklımdaki diğer motosiklet Kawasaki Z250SL idi. Onu da yakından gördüm ve gerçekten etkileyici bir motosiklet. Lakin KTM'yi görünce işler değişti. (Bu arada Yamaha MT-25'i de merakla bekliyordum ama ülkemize gelişi yaz dönemine yetişmeyeceğini düşündüğüm için onu eledim). Standart olarak gelen ABS, Kaydırmalı debriyaj ve Pirelli Diablo Rosso II lastikleri ile aradaki fiyat farkını göze alarak tercihimi KTM'den yana kullandım. Hemen belirteyim daha önce scooter haricinde motosiklet deneyimim yoktu. Yani ilk motorum diyebilirim. Doğal olarak halen öğrenme aşamasındayım. Sağ olsun iki deneyimli arkadaştan ders alıyorum. Trafiğe yavaş yavaş çıkmaya başladım. Yaş 33. Biraz geç başladığımın farkındayım ama şartlar bugüne kadar pek de uygun değildi diyeyim. Belki yaşın da etkisiyle çok temkinli kullanıyorum. Tahmin edeceğin gibi motor şu an rodaj döneminde. Şu an 450 km'de. Hemen lafı uzatmadan en çok merak ettiğin soruya geleyim. 100 km'de şu an ortalama 2.7-3.1 lt arasında bir yakıt sarfiyatı var. Rodajda olduğu için tabii ki düşük devirli kullanım için geçerli bu belirttiğim rakam. Şunu da hemen belirteyim bu 450 km'nin tamamına yakını artçı ile yapıldı. Yani artçı olması sarfiyata ne kadar etki eder onu deneyimli arkadaşlar daha iyi bilir ama artçı ile bu kadar düşük bir sarfiyatı olması beni çok memnun etti açıkçası. Aklına başka soru gelirse elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım. Bu da forumdaki ilk mesajım oldu. Tüm motosiklet sevdalılarına merhaba demeyi bir borç bilirim. Keyifli ve güvenli sürüşler.
phar
03 Temmuz 2015, 17:53
Selamlar,
Başka bir başlıkta yaptığım yorumları burada toparlayayım (çift dikiş olacak ama...)
Birkaç yıl önce Er6-f imi satmıştım. Şimdi yeniden motor zamanı, ama bu defa alıp kenara koyup unutacağım bir makina alıcam.
Aklıma estiğinde şehir içi zahmetsizce gezeceğim bir şey. Ve ön şart ABS.
Detaya indikçe karar zorlaşıyor
390Duke çok iyi makina ama handikapları da çok. Bu makinanın 2015 modelinde hem sele hem radyatör ısı olayı hem debriyaj yenilendi mükemmele yaklaştı ama fiyat da oldu 7000EUR...
250Duke' nin incelemeleri bilgileri falan henüz yok, data zayıf, öyle olmasa hemen yatırıcam kapora ama işte...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Daha önce paylaştığım karşılaştırma tablosu neticesinde 250 Duke'ü aldım.
İş seyahatlerim dolayısıyla henüz 120km yol yaptım çok yorum yapamayacağım.
- ilk naked motorum, rüzgar işi değişikmiş gerçekten. geçen haftasonu uzun ön cam taktırdım ama henüz test etmedim bakalım işe yarayacak mı.
- egzoz sesi ilk günler keyfimi kaçırmıştı ama sonra sonra ya ben alışmaya başladım ya da yol yaptıkça motor oturuyor, şimdi güzel gelmeye başladı kulağıma
- rodaj sebebiyle 7000rpm üzerine çıkmıyorum. bu sınır dahilinde yaklaşık 80km/s hızlara kadar şehir içinde hiç bir problem yok gerekli atikliğe ve kıvraklığa fazlasıyla sahip, ama 80km sonrası yetersiz kalıyor 7000 devir altında. rodaj bitince yüksek devirlerde asıl gücünü almaya başladığımda bu da ortadan kalkacaktır diye tahmin ediyorum.
- göstergeden beklendiği gibi belli bir devir çevresinde hafif bir zırıltı geliyor ama dikkate değer değil.
- genel anlamda hafifliği boyutları ve kullanım özellikleriyle doğru tercih yapmışım izlenimi verdi şimdiye kadar bana
Bu arada, 250 Duke ile diğer motorların kıyaslamasını yaparken yüksek hızda kesici düşünmek çok makul değil. Bu motorlar nispeten küçük motorlar zaten kullanım amaçları otobanda büyük hızlarla gitmek değil. Amacına uygun kullanım için, yani şehir içinde, şu kriterlere baktığımda fiyatına rağmen en iyi seçenek bu arkadaş oldu. iyi de olmuş:
- debriyaj yumuşaklığı
- yeteri kadar güç
- sele
- sürüş pozisyonu
- lastikler
- hafiflik
- ABS
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bir miktar daha dolandıktan sonra 250 Duke ile ilgili bir miktar daha paylaşım:
- yakıtı sorulmuştu, halen değişken malum rodajda ama en son baktığımda ortalamam 3.3 l/100km idi.
- titreşim mecburiyet sayılır malum tek silindir. Fakat henüz "ya bu alette titreşim var ya" dediğim bi an yaşamadım. yani bence, titreşim sorunu yok.
- 3 motor ufak bi gezi yaptık, nispeten büyük motor kullanan arkadaşım inceden yorulmaya başladığında ben henüz canlıydım. yani öyle yorucu bi durumu yok Duke'nin.
- 3 sene öncesine kadar kullandığım 200 küsür kiloluk er6-f' i bir defa bile devirmemiş biri olarak bu cılız arkadaşı devirdim karenajlarda aynada vs çizik dahi yok fakat hey hat arka fren pedalı kırıldı. talihsizlik mi malzeme işi mi diye biraz araştırınca gördüm ki Duke' lerin vites ve arka fren pedalları gerçekten kırılganmış. Bunun motora giren millerin eğilmesini engellemek için bir güvenlik önlemi olduğunu yazanlar da var. Neyse total maliyet işçilik dahil 120TL. (yanında yedek fren pedalı taşıyan birini bile okudum internette )
- nedense bilgisayar telefonu görmedi resim koyamadım ama şu an benim 250 Duke üzerinde, Spormoto' nun yaptırdığı uzun cam var ve işe yarıyor (yani rüzgar almada fark var)
- bir de givi topcase ayarladım ben beğendim yakıştı. özellikle uzun camla bi bütünlük oluşturdu. becerebildiğimde fotoğraf ekleyeceğim.
Selamlar...
berkcigdem
03 Temmuz 2015, 18:04
dusuk devirli kullaninca;
Sehir ici:2.1-2.6
Sehir disi:1.6-2.1
(Yol bilgisayari verileri)
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:04 ----------
Ben de lastiklerle ilgili ayni seyi dusunuyorum, motorun neredeyse sinirina gelicek kadar yatiriyorum bazen ama hic dokunulmamis yerleri var lastigin... Bugun fotograf cekip atarim, atabilen herkes atsin kendimizi gelistirmemiz gerekiyodur belki.
yıllarca duke serilerinin hepsini kullandım şu verileri 1 kere bile yakalayamadım ne yalan söliyim. bu arada sakinde kullandım agresifde kullandım ama yok 2 .1 - 2.6 ları şehir içinde hiç görmedim. 3.4 - 3 .6 dan aşağısını görmedim şehir içinde .uzun yolda (istanbul - izmir ) duke 200 ile min. 2.9 u gördüm o kadar ve bu gördüğüm rakamdaki ortalama hızımda 80- 100 arasında 6. vitesteydi.
astikevihan
03 Temmuz 2015, 18:25
yıllarca duke serilerinin hepsini kullandım şu verileri 1 kere bile yakalayamadım ne yalan söliyim. bu arada sakinde kullandım agresifde kullandım ama yok 2 .1 - 2.6 ları şehir içinde hiç görmedim. 3.4 - 3 .6 dan aşağısını görmedim şehir içinde .uzun yolda (istanbul - izmir ) duke 200 ile min. 2.9 u gördüm o kadar ve bu gördüğüm rakamdaki ortalama hızımda 80- 100 arasında 6. vitesteydi.
Merhabalar,
her gün yaklaşık 70 km yol yapıyorum (git gel 35-35km). ortalama 2.1 görüyorum. düşük devirde 2.0'ı da gördüğüm oluyo, yüksek devirde 3.2'yi de. ama 3.4-3.6 aralığı ilk kalkışlarım dışında hiç olmadı neredeyse.
3 4 ayda 6000 km yaptım bu arada.
berkcigdem
03 Temmuz 2015, 18:59
Merhabalar,
her gün yaklaşık 70 km yol yapıyorum (git gel 35-35km). ortalama 2.1 görüyorum. düşük devirde 2.0'ı da gördüğüm oluyo, yüksek devirde 3.2'yi de. ama 3.4-3.6 aralığı ilk kalkışlarım dışında hiç olmadı neredeyse.
3 4 ayda 6000 km yaptım bu arada.
ben motorumu 5 - 6 bın devirden aşağısında kullanmadım kullanmamda. her zaman 5- 10 arasındadır devir saatim. genellikle ise 7- 8 civarlarındadır normal seyir halinde olsam bile. sadece kalkışta çabuk vites değiştiriyorum o kadar. belkide bundan dolayı ben o rakamları bir türlü göremiyorum.
Deltaeagle
03 Temmuz 2015, 19:43
Çok teşekkür ederim cevaplarınız için. Yorumlardan sonra daha da ağır basmaya başladı DUKE. :)
Atakan_
03 Temmuz 2015, 22:06
Merhabalar, dün pederle zinrici yağladık mazotla ilk temizleyip sonra spreyi sıkınca daha temiz olduğunu söylemişler babama her neyse ben bi 15 dklığına yukarı çıktım babam sağolsun disklerede mazot sıkmış tabi şuan frenler tutmuyo inşallah balatalara kaçmamıştır ne yapmam lazım ne önerirsiniz ACİLL yardımlarnızı bekliyorum
CxAnKACx
03 Temmuz 2015, 22:15
ben motorumu 5 - 6 bın devirden aşağısında kullanmadım kullanmamda. her zaman 5- 10 arasındadır devir saatim. genellikle ise 7- 8 civarlarındadır normal seyir halinde olsam bile. sadece kalkışta çabuk vites değiştiriyorum o kadar. belkide bundan dolayı ben o rakamları bir türlü göremiyorum.
Yalan borcum yok kimseye ustam, rodajla ilgilidir belki. Ben tapagaz gidince 6. Vites 130 kmh ile yani 3.2-3.4 arasi gittim. Sehir icinde ,ki vitesleri dediginiz gibi seri degistiririm, 1 ile kalkar , azicik ilerledikten sonra 2, hizim 30 olunca 3. Vites, 40 olunca 4. Vites, 50 olunca 5. Vites, yol yokus yukari ise 5 ile devam, duz veya yokus asagi ise direk 6'ya atarim. Sehir icinde seri kullaninca (cogunlukla 4. Vitesi gecmem) 3.5 civari olur, ama ekonomik kullaninca 2.8'in ustune fazla yokus cikmadigim muddetce cikmam. 1.6'yi yokus asagi gordum fotografi var isterseniz, ama duz yolda ilerlerken 2.1-2.3 surekli goruyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:12 ----------
Merhabalar, dün pederle zinrici yağladık mazotla ilk temizleyip sonra spreyi sıkınca daha temiz olduğunu söylemişler babama her neyse ben bi 15 dklığına yukarı çıktım babam sağolsun disklerede mazot sıkmış tabi şuan frenler tutmuyo inşallah balatalara kaçmamıştır ne yapmam lazım ne önerirsiniz ACİLL yardımlarnızı bekliyorum
Benzinle silmeyi deneyebilirsiniz. Diski bilmem ama kampanayi benzinle silince tutusu artiyo, diskte de aynisi olur diye dusunuyorum...
berkcigdem
05 Temmuz 2015, 02:28
Yalan borcum yok kimseye ustam, rodajla ilgilidir belki. Ben tapagaz gidince 6. Vites 130 kmh ile yani 3.2-3.4 arasi gittim. Sehir icinde ,ki vitesleri dediginiz gibi seri degistiririm, 1 ile kalkar , azicik ilerledikten sonra 2, hizim 30 olunca 3. Vites, 40 olunca 4. Vites, 50 olunca 5. Vites, yol yokus yukari ise 5 ile devam, duz veya yokus asagi ise direk 6'ya atarim. Sehir icinde seri kullaninca (cogunlukla 4. Vitesi gecmem) 3.5 civari olur, ama ekonomik kullaninca 2.8'in ustune fazla yokus cikmadigim muddetce cikmam. 1.6'yi yokus asagi gordum fotografi var isterseniz, ama duz yolda ilerlerken 2.1-2.3 surekli goruyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:12 ----------
Benzinle silmeyi deneyebilirsiniz. Diski bilmem ama kampanayi benzinle silince tutusu artiyo, diskte de aynisi olur diye dusunuyorum...
yalan sölüyosunuz demedim zaten. ben bu değerleri hiç bir zaman yakalayamadım dedim sadece. rodajları hep ben yaptım o yuzden içim çok rahattır o konuda. siz 30 da 3 atıyormuşsunuz mesela ben hala 2 de kullanıyorum onu. siz 50 de 5 deyken ben daha yeni 3 atmış yada 2 den 3 e atmaya hazırlanıyor oluyorum muhtemelen bununla alakası var benim daha fazla tüketmemin.
Lukocan
05 Temmuz 2015, 16:54
lastik fotoğrafları bekliyoruz arkadaşlar herkesten, kendi durumumuzu bir görelim
dyavol-77
05 Temmuz 2015, 18:01
yalan sölüyosunuz demedim zaten. ben bu değerleri hiç bir zaman yakalayamadım dedim sadece. rodajları hep ben yaptım o yuzden içim çok rahattır o konuda. siz 30 da 3 atıyormuşsunuz mesela ben hala 2 de kullanıyorum onu. siz 50 de 5 deyken ben daha yeni 3 atmış yada 2 den 3 e atmaya hazırlanıyor oluyorum muhtemelen bununla alakası var benim daha fazla tüketmemin.
Sizden 2.el motor alınmaz o halde....(küçücük motorun canını alıyorsunuz)...:mrgreen:
kanucan
06 Temmuz 2015, 01:03
Merhaba Dük'çüler!
Yakın zamanda 0 km Duke 200 ile kabileye katılıyorum. Taze dükçü olarak bir hayır duası almaya geldim. :P
berkcigdem
06 Temmuz 2015, 03:26
Sizden 2.el motor alınmaz o halde....(küçücük motorun canını alıyorsunuz)...:mrgreen:
valla bugune kadar sattıgım her motor için alan arkadaşlar geri arayıp teşekkür etti :))) hatta 3-4 tanesiyle hala görüşürüz buluşuruz süreriz. 2 tanesi hala benim eski motorları kullanıyorlar böyle oluncada özlememiş oluyorum motorlarımı :D
bu arada maddi sıkıntımdan dolayı elimdeki bütün motorları satmak zorunda kaldıgım ıcın aslında suan hepsini özlüyorum ne yalan söliyim 1 tane suzuki an 125 hk vardı onu bıraktım onla takılıyorum bu aralar pek alışık değilim ama her türlü işimi görüyor namussuz pizzacı gibi geziniyorum valla :D inşallah bu ayın sonuna kadar toparlamış olup mt 09 alıyorum.
canını almak denmez ona hakettiği gibi kullanıyorum ben motorlarımı. bu arada böyle yazıyorum ama hiç bir motorumu kesiciye sokarak ısınmadan gaz açarak veya her dk tek teker yada ne biliyim hava olsun diye oldugum yerde motoru gebertene kadar kesiciye sokma hareketleri falan yapmadım yapmamda.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO