PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107

Kntemr
23 Mayıs 2015, 11:42
Teşekkür ederim alırken bir bilene danışırım çervemdeklilerden Fethiyede yaşadığım için çok fazla çeşit yok etrafımda : )

CxAnKACx
23 Mayıs 2015, 22:03
Arkadaşlar sizce Duke orjinal koruma demirleri motor dışında yan yatma durumunda ayak ve bacağımızı da korur mu? Buna yetecek bir genişlikte mi? Koruma demiri olan arkadaşlardan düşüncelerini duyabilir miyim?

Motor blogundan baska bir seyi korumuyo hocam orjinaline para vermeyin baska sekilde temin edebilicekseniz.

Mr.K
24 Mayıs 2015, 00:48
bugun 6-7 tane duke vardı arnavutköye gelmeden önce buluşulmuş sanırım hepsine maşallah :) hele kısakuyruk vardı 1ad. çok şık duruyodu.Tekeriniz düz bassın.Kimseyi tanımıyorum diye selamda veremedim arabadayken.

basto
24 Mayıs 2015, 01:10
Teşekkürler arkadaşlar. Peki motora kasko yaptırdım, bir daha koruma demirine para vermeye gerek var mı sizce? Yan sanayi ucuz olur ama onlar da çirkin geliyor. İstanbulda orjinali şeklinde yapabilen usta var mı?

nczgn
24 Mayıs 2015, 22:58
herkese iyi akşamlar iki günlük duke 200 sahibiyim ikinci el 500 km de aldım usta 4000 deviri geçme diyo ama dayanamıyorum siz ne diyosunuz ve ne yaptıysam saati ayarlayamadım iki tuşada aynı anda basıyorum hiç bişey olmuyo yardımlarınz için şimdiden teşekkür ederim

Mucit23
25 Mayıs 2015, 15:22
herkese iyi akşamlar iki günlük duke 200 sahibiyim ikinci el 500 km de aldım usta 4000 deviri geçme diyo ama dayanamıyorum siz ne diyosunuz ve ne yaptıysam saati ayarlayamadım iki tuşada aynı anda basıyorum hiç bişey olmuyo yardımlarınz için şimdiden teşekkür ederim

4000rpm'e çok takılmayın. genellikle 6000-7000rpm'i geçmemek iyidir. Ara sıra (Sollamalarda felan) istemsiz olarak devir artacaktır elbette. Çok problem olmaz.

dmRhn
25 Mayıs 2015, 16:18
Arkadaşlar merhaba, KTM Duke kullanıcılarına naçizane bir sorum olacak;

Evet konunuzun dışında olup, kendi konusuna sahip olan bir başlıkta soruyu soruyorum fakat merak ediyorum. KTM Duke 200 bu kadar çok tercih edilirken ve takibi yapılırken neden RC 200 bu derece takip edilmiyor yada kullanılmıyor ( bundan 2 gün önce RC 200 konusuna bir mesaj yazdım hiç dönüş olmadı ) sırf kullanılmıyordur diye RC 200 satın almaktan vazgeçip Duke 200 araştırmasına girdim resmen :) Hayır RC Resinde bir sorun felan mı var ?

Teşekkürler...

Ucka
25 Mayıs 2015, 16:26
Arkadaşlar merhaba, KTM Duke kullanıcılarına naçizane bir sorum olacak;

Evet konunuzun dışında olup, kendi konusuna sahip olan bir başlıkta soruyu soruyorum fakat merak ediyorum. KTM Duke 200 bu kadar çok tercih edilirken ve takibi yapılırken neden RC 200 bu derece takip edilmiyor yada kullanılmıyor ( bundan 2 gün önce RC 200 konusuna bir mesaj yazdım hiç dönüş olmadı ) sırf kullanılmıyordur diye RC 200 satın almaktan vazgeçip Duke 200 araştırmasına girdim resmen :) Hayır RC Resinde bir sorun felan mı var ?

Teşekkürler...

Cevap veriyorum.Oturus pozisyonu cok ss tarzında sehir ici hele istanbul gibi sıkısık yogun trafiklerde hic uygun degil.İnsanlar bu motorları genellikle sehir icinde ulasım icin alıyor.Bı rc ye oturuyor bide duke e oturuyor.Rc ye donup bakmıyor bile.Duke o derece rahat.Yoksa rc de tass gibi makine.Ama rahatsız iste kerata. :)

CxAnKACx
25 Mayıs 2015, 22:09
Arkadaşlar merhaba, KTM Duke kullanıcılarına naçizane bir sorum olacak;

Evet konunuzun dışında olup, kendi konusuna sahip olan bir başlıkta soruyu soruyorum fakat merak ediyorum. KTM Duke 200 bu kadar çok tercih edilirken ve takibi yapılırken neden RC 200 bu derece takip edilmiyor yada kullanılmıyor ( bundan 2 gün önce RC 200 konusuna bir mesaj yazdım hiç dönüş olmadı ) sırf kullanılmıyordur diye RC 200 satın almaktan vazgeçip Duke 200 araştırmasına girdim resmen :) Hayır RC Resinde bir sorun felan mı var ?

Teşekkürler...

Hocam haftasonu Rc390 test firsatim oldu resmen 1000lik gibi yatiyosunuz ustune yapisiyosunuz makinenin. O motordan inip Duke'e bindigim zaman kendimi arabaya oturmus gibi hissettim o derece fark ediyo.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:04 ----------


Teşekkürler arkadaşlar. Peki motora kasko yaptırdım, bir daha koruma demirine para vermeye gerek var mı sizce? Yan sanayi ucuz olur ama onlar da çirkin geliyor. İstanbulda orjinali şeklinde yapabilen usta var mı?

Koruma demiri butce cok sikinti degilse yaptirin icinizde kalicaksa rahat rahat kullanirsiniz.
Bu arada sorun olmazsa kaskoyu nereden ve ne kadara yaptirdiginizi sorabilir miyim? Ben de bu aralar kasko arayisindayim...

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:07 ----------


Teşekkürler arkadaşlar. Peki motora kasko yaptırdım, bir daha koruma demirine para vermeye gerek var mı sizce? Yan sanayi ucuz olur ama onlar da çirkin geliyor. İstanbulda orjinali şeklinde yapabilen usta var mı?

Koruma demiri butce cok sikinti degilse yaptirin icinizde kalicaksa rahat rahat kullanirsiniz.
Bu arada sorun olmazsa kaskoyu nereden ve ne kadara yaptirdiginizi sorabilir miyim? Ben de bu aralar kasko arayisindayim...

Serk21
25 Mayıs 2015, 23:49
Arkadaşlar merhaba, KTM Duke kullanıcılarına naçizane bir sorum olacak;

Evet konunuzun dışında olup, kendi konusuna sahip olan bir başlıkta soruyu soruyorum fakat merak ediyorum. KTM Duke 200 bu kadar çok tercih edilirken ve takibi yapılırken neden RC 200 bu derece takip edilmiyor yada kullanılmıyor ( bundan 2 gün önce RC 200 konusuna bir mesaj yazdım hiç dönüş olmadı ) sırf kullanılmıyordur diye RC 200 satın almaktan vazgeçip Duke 200 araştırmasına girdim resmen :) Hayır RC Resinde bir sorun felan mı var ?

Teşekkürler...

KTM nin duke 125,duke 200 ve duke 390 ı neden urettigini arastirirsan sorunun cebabina ulasacaksin :)

Ss tan duke390 a gecen biri olarak "oh be dunya varmis" dedim. Grenajdi,oturus pozisyonuydu,bisey sokup takmasi,trafikteki kivrakligi,yan yatti camura batti durumlarinda masraf cikarmayisi vs vs diye gider bu. terlik gibi motor bunlar :) goruntusu SS gibi olmasa da pratikligi ile kendine hayran birakir.

dmRhn
26 Mayıs 2015, 08:30
Cevap veriyorum.Oturus pozisyonu cok ss tarzında sehir ici hele istanbul gibi sıkısık yogun trafiklerde hic uygun degil.İnsanlar bu motorları genellikle sehir icinde ulasım icin alıyor.Bı rc ye oturuyor bide duke e oturuyor.Rc ye donup bakmıyor bile.Duke o derece rahat.Yoksa rc de tass gibi makine.Ama rahatsız iste kerata. :)

Hımm, fikir gayet net ve açıklayıcı olmuş :) Teşekkür ederim, bu konuyu dikkate alacağım. Aslında soracağım sorular var fakat DUKE konusuna RC 'yi yerleştirmek iyi olmaz :) Teşekkür ederim tekrar...
Tekerleriniz yere düz bassın ve Allah kaza bela vermesin...


Hocam haftasonu Rc390 test firsatim oldu resmen 1000lik gibi yatiyosunuz ustune yapisiyosunuz makinenin. O motordan inip Duke'e bindigim zaman kendimi arabaya oturmus gibi hissettim o derece fark ediyo.


Hocam o zaman anlaşılan eğer rahatlığa düşkün isen Duke gerçekten vazgeçilmez bir tercih, yalnız eğer gerçek bir RC Hissi almak istiyorsan ise Racing modelini tercih edebiliriz ? Eminim tabii ki oturuş konusu zorluyormuş ( öyle duydum ) sele sertmiş... Yukarıda da dediğim gibi DUKE konusunun altında hiç RC konusunu açmayalım kendi konusu varken. Sadece merak ettim :) Teşekkür ederim sana da vermiş olduğun cevap için, tekerlerin yere düz bassın inşallah, Allah kaza bela zeval vermesin sizlere...



KTM nin duke 125,duke 200 ve duke 390 ı neden urettigini arastirirsan sorunun cebabina ulasacaksin :)

Ss tan duke390 a gecen biri olarak "oh be dunya varmis" dedim. Grenajdi,oturus pozisyonuydu,bisey sokup takmasi,trafikteki kivrakligi,yan yatti camura batti durumlarinda masraf cikarmayisi vs vs diye gider bu. terlik gibi motor bunlar :) goruntusu SS gibi olmasa da pratikligi ile kendine hayran birakir.

Serkan hocam bana kalırsa DUKE görüntüsü Naked motosikletler arasında yerini almış klas bir görüntüye sahip :) Ayrıca pratikliği bilindik birşey de işte fakat tercih biraz, mesela bende Megelli 250R kullanıcısı iken kalkıp RC200 'e binsem herhalde " oh mis " derim sonra da RC200 'den inip DUKE 200 'e binsem, eski motosikletler de neymiş derim kendi kendime :) Araştırmasını yapacağımdan emin olabilirsin, dikkat edin kendinize...
Teşekkür ederim ayrıca vermiş olduğun yanıt için, Allah kaza bela vermesin hocam, tekerlerin yere düz bassın...

Hepinize teşekkür ediyorum, konunuzu bölmek istemezdim fakat işte cevap alamayınca DUKE merakı da biraz sarınca bu konu altından sormayı uygun gördüm. Sizlerde sağolsun güzel cevaplar verdiniz, teşekkürler tekrar...

basto
26 Mayıs 2015, 08:39
Koruma demiri butce cok sikinti degilse yaptirin icinizde kalicaksa rahat rahat kullanirsiniz.
Bu arada sorun olmazsa kaskoyu nereden ve ne kadara yaptirdiginizi sorabilir miyim? Ben de bu aralar kasko arayisindayim...

İlk motorum, ehliyetim henüz yok 1250 TL Groupama'dan yaptılar. Gis'ten Yol Eğitimi almaya 1 ay var gerçi ama eğitimi aldıktan sonra yaptırsaymışım %10 daha iskonto yapıyorlarmış sanırım.

zaferce
26 Mayıs 2015, 10:11
herkese iyi akşamlar iki günlük duke 200 sahibiyim ikinci el 500 km de aldım usta 4000 deviri geçme diyo

Kılavuza göre, ilk bin km boyunca 7500 devri geçmiyoruz. Bu ustaların osurup osurup ipe dizmesinden de gına geldi artık.

nczgn
27 Mayıs 2015, 01:32
arkadaşlar cevaplarınız için teşekkür ederim acaba ankarada bildiğiniz güzel işinin ehli temiz ve net çalışan usta varmı serviste 3 5 gün bekletmek istemiyorum motoru ufak tefek seyler için

dyavol-77
27 Mayıs 2015, 02:00
Kılavuza göre, ilk bin km boyunca 7500 devri geçmiyoruz. Bu ustaların osurup osurup ipe dizmesinden de gına geldi artık.

Bizim ''ustalar''...üretici'nin mühendisinden/lerinden daha çok balgili amk...

CxAnKACx
27 Mayıs 2015, 07:15
Hepinize teşekkür ediyorum, konunuzu bölmek istemezdim fakat işte cevap alamayınca DUKE merakı da biraz sarınca bu konu altından sormayı uygun gördüm. Sizlerde sağolsun güzel cevaplar verdiniz, teşekkürler tekrar...

Motorcu motorcunun dostudur lafimi olur ben de motorumu almadan once sizin gibiydim forum sagolsun bana cok yardimi dokundu, benim de birilerine yardimim dokunursa ne mutlu bana :) Iyi dilekleriniz icin de ben tesekkur ederim her daim tekeriniz duz bassin Allah hepimizin gonlune gore versin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:05 ----------


arkadaşlar cevaplarınız için teşekkür ederim acaba ankarada bildiğiniz güzel işinin ehli temiz ve net çalışan usta varmı serviste 3 5 gün bekletmek istemiyorum motoru ufak tefek seyler için

Ben Ulusan'a goturuyorum yetkili servisi zaten Ktm'nin. Ustalari cok iyi motoru bitirip gidebilirsin dediginde bile sagina soluna tekrar bakiyo oyle gonderiyo. Gozlerimle sahit oldum ziyarete gelen bir ZZR1400 vardi motoru calistirip tam gidecekken usta yanina geldi "bosa al motoru" dedi, sonra debriyajiyla bi ugrasti simdi git dedi. Sesinden anlamak buna deniyo sanirim :D

Seko
27 Mayıs 2015, 09:10
herkese iyi akşamlar iki günlük duke 200 sahibiyim ikinci el 500 km de aldım usta 4000 deviri geçme diyo ama dayanamıyorum siz ne diyosunuz ve ne yaptıysam saati ayarlayamadım iki tuşada aynı anda basıyorum hiç bişey olmuyo yardımlarınz için şimdiden teşekkür ederim

Kitapçıkta hepsi yazar.

berkcigdem
27 Mayıs 2015, 18:04
ooo buralar hareketliymiş :D

ucanteneke5
27 Mayıs 2015, 19:06
Kitapçıkta hepsi yazar.

herşeyi bilen mühendisimizde geçmiş buralardan:queen:

tyrung
27 Mayıs 2015, 19:31
RC 200 talep olmaması reyzink severlerin R25 ve Kawasaki 250SL yönelmesi.
KTM ss olarak zaten pek yeni... tercih sebebi olmuyor.

basto
28 Mayıs 2015, 10:13
Arkadaşlar, amortisör ayarı konusunda iki sorum olacak. 115 kilo olduğumdan biraz sertleştirmem gerekecek. Klavuzda normal load 3 click, full load 6 click diye yazıyor. Hadi beni de bir nevi 2 in 1 olarak sayarsan 4-5 click olması lazım herhalde. Ama motorun ayar yerine baktığım zaman bir sürü click var.

Şimdi, benim için süspansiyon ayarı nasıl olmalı? Anlatabilecek olan var mı?

Bir ikincisi de, alet çantasından süspansiyon ayarı yapmaya yarayan yarım daire şeklinde bir alet çıkması gerekiyormuş. Bu bende çıkmadı. Sizde durum nedir?

CompanERROR
28 Mayıs 2015, 10:51
niye resim atmıyonuz ki ya :-/

Serk21
28 Mayıs 2015, 11:13
Arkadaşlar, amortisör ayarı konusunda iki sorum olacak. 115 kilo olduğumdan biraz sertleştirmem gerekecek. Klavuzda normal load 3 click, full load 6 click diye yazıyor. Hadi beni de bir nevi 2 in 1 olarak sayarsan 4-5 click olması lazım herhalde. Ama motorun ayar yerine baktığım zaman bir sürü click var.

Şimdi, benim için süspansiyon ayarı nasıl olmalı? Anlatabilecek olan var mı?

Bir ikincisi de, alet çantasından süspansiyon ayarı yapmaya yarayan yarım daire şeklinde bir alet çıkması gerekiyormuş. Bu bende çıkmadı. Sizde durum nedir?


Benim motorda beşik gibi sallana sallana gidiyodum, o kadar rahattı ki sanki makam arabası =) Sonra arkadaşım uyardı,artçım varken arka amortisor sona gelmiş dedi.. Bende 4 tık sertleştirdim.. Başlarda çok rahatsız etti ama alıştım.. Ben zaten 80 kiloyum, artçımda 60 lı kilolarda, sıkıntı büyük =) Adamlar duke ü hafif üretmek için bi tarafını yırtmış ama biz eşşek yükler gibi yüklüyoruz.. Duke kullanan adamın sevgilisi 45 kilo olcak arkadaş :)

Ucka
28 Mayıs 2015, 12:56
http://i.imgur.com/NWXyHaC.jpg
http://i.imgur.com/1ncyOhv.jpg
http://i.imgur.com/ztuo5vI.jpg
http://i.imgur.com/DYm9JFb.jpg

Serk21
28 Mayıs 2015, 13:42
Egzoz taktım, resmen ateş ediyo =) Fenalardayız =)

http://i.hizliresim.com/n7lpRV.jpg (http://hizliresim.com/n7lpRV)

noushzad
28 Mayıs 2015, 16:12
Beyler duke 200'e doydum 1.5 2 ay süresinde MT 07 geçmek istiyorum. şimdi motoru satıcam egzozuyla beraber tiger.

1500 km'de. ortalama kaça gider.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:44 ----------

abs li arkadaşlar bu arada

Serk21
28 Mayıs 2015, 16:22
http://i.imgur.com/NWXyHaC.jpg
http://i.imgur.com/1ncyOhv.jpg
http://i.imgur.com/ztuo5vI.jpg
http://i.imgur.com/DYm9JFb.jpg

Bu motora hastayım çok güzel olmuş, sanki bi egzoz ile tamamlansa daha güzel olur gibi =) Bu arada ön lastik ile arka lastiğin yönü mü farklı bana mı öyle geldi?

marcolomboss
28 Mayıs 2015, 16:22
Pulsar'ın motoru var galiba üstünde. Şasi farklı sanırım.

basto
28 Mayıs 2015, 16:26
Beyler duke 200'e doydum 1.5 2 ay süresinde MT 07 geçmek istiyorum. şimdi motoru satıcam egzozuyla beraber tiger.

1500 km'de. ortalama kaça gider.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:44 ----------

abs li arkadaşlar bu arada

2014 model ise 12.000 TL bence. Çok erken doymuşsunuz ama. 1500 km dediğin nedir ki?

Ucka
28 Mayıs 2015, 16:46
Beyler duke 200'e doydum 1.5 2 ay süresinde MT 07 geçmek istiyorum. şimdi motoru satıcam egzozuyla beraber tiger.

1500 km'de. ortalama kaça gider.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:44 ----------

abs li arkadaşlar bu arada

15000 olmasın o cgkn :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:43 ----------


Bu motora hastayım çok güzel olmuş, sanki bi egzoz ile tamamlansa daha güzel olur gibi =) Bu arada ön lastik ile arka lastiğin yönü mü farklı bana mı öyle geldi?

Tesekkurler ustad.Sizin motorda cok yakısıklı.Duke un orjinal egzos tasarımına hasta oldugum icin sanırım ellemeyecegim o kısmı.Evet lastiklerin yonu farklı,takılırken kontrol ettim ozellikle bu sekilde yapılmıs.Lastiklerin uzerinde lastigin donmesi gereken yone dogru bir ok ibaresi var.

noushzad
29 Mayıs 2015, 03:53
2014 model ise 12.000 TL bence. Çok erken doymuşsunuz ama. 1500 km dediğin nedir ki?

hevesti valla kardeşim benim ki arabamda var ondan:) erken galiba. hani km cok geçmeden fazla zarar etmeden satayım dıyorum veya yaz sonuna?

kıuz gelicek malum alanyadan istanbula götürücem kullanılmaz. hani fazla zarar etmeden satayım para dursun üzerine seneye mt 07 alırım dedım bilemedm

1.500'km de şuan @ucha dostum.

basto
29 Mayıs 2015, 08:03
Direk MT 07'ye geçme bence hocam. Sen bilirsin tabii, ama bir sezon daha Duke ile tecrübe kazansan daha iyi olur. Kaybedip kaybedecğini zaten çoktan kaybettin. Bu saatten sonra 1 yıl daha da kullansan 500-1000 TL arasında silersin en fazla.

İlla çok sıkılıp da değiştireceksen R25'e geç bence.

Mucit23
29 Mayıs 2015, 09:03
Ktm Duke 200 den 600cc ve uzerine geçmeden önce özellikle ktm kullanıcıları 390 dukeninde tadına bakmalı bence. Ben kesinlikle öyle yapacam. Sonuç olarak hepsi ayrı bir tecrübedir.
Ben 390 duke hiç sürmedim. Çok merak ediyorum.

Mitoqondri
29 Mayıs 2015, 10:30
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/147321-antalya%27dan-kac-kisiyiz-bulusma-ve-gezi.html

Arkadaşlar Antalya'dan olan motorcu arkadaşlarımızın konuya girip yazmalarını rica ediyorum.. Antalya'dan kaç kişiyiz öğrenmek için ve ilerleyen günlerde buluşma ve gezi yapmamız için açmış olduğum bir konudur..

Herkesin tekeri düz bassın.. :)

ugurahmi
29 Mayıs 2015, 13:05
Arkadaşlar bu arka çamurluk olayını nasıl aştınız.Yağmurlu Havalarda çamur sırtımıza kadar geliyor.Forumu inceledim fakat çözüm göremedim.

noushzad
29 Mayıs 2015, 14:02
Direk MT 07'ye geçme bence hocam. Sen bilirsin tabii, ama bir sezon daha Duke ile tecrübe kazansan daha iyi olur. Kaybedip kaybedecğini zaten çoktan kaybettin. Bu saatten sonra 1 yıl daha da kullansan 500-1000 TL arasında silersin en fazla.

İlla çok sıkılıp da değiştireceksen R25'e geç bence.


anladım kardesim cogu arkadaşda satma dıyor. kışın bile yatsa km yapmaz fazla zarar etmezsin dedi. öyle yaparım sanırım.

MT 07 ise cok begenıyorum. 1 kere sürdüm alet bambaşka bi 4 degil 2 silindir oldugundan daha az yakıyor. naked'ın babası gibi :)

Mr.K
31 Mayıs 2015, 15:35
duke 250 gelmiş stoklarda diye ilanlar var sahibinden'de var mı gidip inceleyen ?

Fure61
01 Haziran 2015, 13:27
Arkadaşlar merhaba...
Elim ayında aldığım ilk motorumla 2.300 km civarında yol yaptım. Haftaiçi mümkün olmadığı için cumartesi-pazar işe gidip gelirken ve gezi amaçlı kullanıyorum. Son bir kaç haftadır günde 200 km üzerinde yol yapmaya başladım. 85 kg, 178 cm fiziksel özelliklerim. Şehirler arası veya asfalt köy yollarında sürüş yapıyorum.
Sorunum ve sorum şu. Bu son haftalarda bel ağrısı çekiyorum. Şu anda oturduğum yerde bile belim ağrıyor. Bir kaç hafta öncesine kadar herhangibir şikayetim yoktu. Virajlı yollarda öne eğik sürmeyi tercih ediyorum. Bozuk köy yollarında ise bacaklarımla iyi sıkıştırıp, çukur görünce hafif yukarı kalkmayı tercih ediyorum. Tedbirsiz düştüğüm çukur sayısı 3-5 tanedir.
Bu sürüşlerin bazılarını da full body armor ile yaptım.
Gaziantep servisinde Murat Usta arka amortisörü yumuşatmayı çok uygun bulmadı.
Sizler ne tavsiye edersiniz?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...

CxAnKACx
02 Haziran 2015, 11:30
@Fure61 oncelikle gecmis olsun hocam,
depoyu dizlerinizle yeterince siki tutmuyorsaniz ve agirligi sirtiniza veriyorsaniz bu yuzden olabilir. Bir de ayaktayken totoyu carptirmamaya dikkat edin o yuzden de olabilir.
Eger cok ciddi agri olursa doktora gostermekte fayda var...

dyavol-77
03 Haziran 2015, 19:49
Arkadaşlar bu arka çamurluk olayını nasıl aştınız.Yağmurlu Havalarda çamur sırtımıza kadar geliyor.Forumu inceledim fakat çözüm göremedim.

E-Bay'dan uzun Hugger alacaksın (Pyramid marka-İngiliz malı)...:bounce:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:46 ----------


duke 250 gelmiş stoklarda diye ilanlar var sahibinden'de var mı gidip inceleyen ?

ABS'li 250 Duke 15.900, BerkÇiğdem kardeşin dediği 17.250 fiyat maalesef tutmadı...(Spormoto şaka yapmıştır kendisine)....:P

Ayrton_SENNA
04 Haziran 2015, 00:06
Sıfır Duke 200 abs modeli arıyorum arkadaşlar. Ankaradayım başka illerde bulunabiliyor fakat otobüsle gönderiyorlarmış. Bu şekilde motorunu teslim alan varmı? Problemsiz teslim ediliyormu? Motora herhangi bir zarar gelme ihtimali varmı?

burakmetu
04 Haziran 2015, 00:14
Arkadaşlar yan çanta demiri bulamadım duke 200 için tavsiyesi olan var mı ?

noushzad
05 Haziran 2015, 23:29
ben satıyorum duke'yi yükselticem için 1680km'de 2015 cıkıslı trafiğe 2014 model ABS'li. stickerler felan da var Tiger egzoz'da üzerinde koyduk sahibine bakalım 12.400'den. 2 kişi aradı egzozuyla beraber 12.600 verdiler vermedim.

Lukocan
06 Haziran 2015, 15:33
1 saati aşan yolculuklarda sağ kolumda ve omuzumda ağrı oluyor, gaz kolunu sıkmamaya özen gösteriyorum, depoyu dizlerimle kavrıyorum, pozisyonum sabit kalıyor mu emin değilim. sol tarafta herhangi bir problem olmadığı halde sağ omuzum özellikle inanılmaz ağrıyor, benzer sorun yaşayan var mı acaba ?

CxAnKACx
07 Haziran 2015, 01:01
1 saati aşan yolculuklarda sağ kolumda ve omuzumda ağrı oluyor, gaz kolunu sıkmamaya özen gösteriyorum, depoyu dizlerimle kavrıyorum, pozisyonum sabit kalıyor mu emin değilim. sol tarafta herhangi bir problem olmadığı halde sağ omuzum özellikle inanılmaz ağrıyor, benzer sorun yaşayan var mı acaba ?

Benim de ayni sekilde sag kolum hafif agriyo kirmizida durdugumda dinlendirmek durumunda falan kaliyorum. Sebebini bi turlu anlamadim her sekile girdim halbuki agrimasin diye...

byanmaz
07 Haziran 2015, 11:32
Benim de ayni sekilde sag kolum hafif agriyo kirmizida durdugumda dinlendirmek durumunda falan kaliyorum. Sebebini bi turlu anlamadim her sekile girdim halbuki agrimasin diye...

sağ ayağınızı frenin üzerinde bekletiyor olabilir misiniz ? eğer öyleyse sağ tarafın ağırlığının bir kısmını ayaktan omuzlara aktarıyor olabilirsiniz.

bu arada dün göktürk moto212'de duke200 test ettim. motorun oturuş pozisyonu vücudun üst kısmı için çok rahat ama alt taraf çok gergin. benim tadıma göre ayaklıklar çok yukarıda ve geride. bencileyin 40'lık kartlamış dizler için yorucu oldu. 20 dakikada iade ettim motoru. :)

CxAnKACx
07 Haziran 2015, 22:49
sağ ayağınızı frenin üzerinde bekletiyor olabilir misiniz ? eğer öyleyse sağ tarafın ağırlığının bir kısmını ayaktan omuzlara aktarıyor olabilirsiniz.

bu arada dün göktürk moto212'de duke200 test ettim. motorun oturuş pozisyonu vücudun üst kısmı için çok rahat ama alt taraf çok gergin. benim tadıma göre ayaklıklar çok yukarıda ve geride. bencileyin 40'lık kartlamış dizler için yorucu oldu. 20 dakikada iade ettim motoru. :)

Ayagimi ozellikle dogru pozisyonda tutmaya ozen gosteriyorum, sanmiyorum ayaktan kaynaklandigini...
Bu arada gercekten ayakliklar fazlasiyla geride gercekten. Ilk kez oturan herkesin tepkisi ayni (benim de oyleydi) ancak alisiyorsunuz zamanla. Belki de agriyi o pozisyon yapiyodur gibi sacma bir fikir aticam ortaya...

basto
07 Haziran 2015, 23:38
O değil de dostlar, bugün Inazuma sürdüm yahu bizim motora göre ne kadar yumuşak ve rahatmış. Yani öyle olduğunu biliyordum ama test etmemiştim. Pişman mıyım? Değilim. Ama cidden acayip konforlu idi yahu.

marcobode
08 Haziran 2015, 12:33
Merhabalar,

aranıza yeni katıldım.. bir kaç sorum var..

1- motor koruma takozuna ne kadar vermeliyiz.

2- bunun dısında bir koruma almalı mıyız

3- kasko yaptırsak, sadece calıntıya falan karsı yaptırabiliyor muyuz. yaptıran arkadlar ne kadar vermiş acaba?

4- canta takımı ne kadar tutuyor..

şimdiden teşekkürler, güvenli sürüşler.

Silgi
08 Haziran 2015, 13:10
Merhabalar arkadaşlar, yeni bir motosiklet olduğu için henüz konusu açılmamış. Kullanan ya da bilgi paylaşmak isteyenlerle bu konu başlığı altında bilgi paylaşımı yapabiliriz.

http://i58.tinypic.com/xfc876.jpg



Teknik Ayrıntılar

MOTOR

Yapı tipi 1 silindirli 4 zamanlı benzinli motor, sıvı soğutmalı

Hacim 248,8 cm³

Çap 72 mm

Strok 61 mm

güç 23 kW (31 PS)

Marş desteği Elektrik marşı

Vites kutusu 6 vitesli tırnaklı şanzıman

Motor yağlaması 1 rotor pompalı basınçlı yağlama dolaşımı

Birincil aktarma 30:80

İkincil aktarma 15:45

Soğutma Sıvı soğutma, devirdaim pompası üzerinden soğutma sıvısının sürekli devirdaimi

Debriyaj Yağ banyolu debriyaj / mekanik tahrikli

Ateşleme tertibatı dijital ateşleme ayar özelliğine sahip, temassız kontrollü tam elektronik ateşleme tertibatı

YÜRÜYEN AKSAM

Şasi Çelik borulardan ana boru şasi, toz kaplama

Çatal WP Suspension 4357

Arka amortisör WP Suspension 4618 EM

Süspansiyon yolu önde 150 mm

Süspansiyon yolu arkada 150 mm

Fren tertibatı önde Dört pistonlu fren kaliperine sahip disk fren

Fren tertibatı Arkada Tek pistonlu fren kaliperine sahip disk fren, yüzer yataklı

Fren diskleri – çap önde 300 mm

Fren diskleri – çap arkada 230 mm

Zincir 5/8 x 1/4” X‑Ring

Gidon kafası açısı 65°

Dingil mesafesi 1.367±15 mm

Ön lastik ebatı 110/70 17

Arka lastik ebatı 150/60 17

Yüksüz durumda yerden yükseklik 170 mm

Yüksüz oturma yüksekliği 800 mm

Yakıt deposu kapasitesi toplam yakl. 11 lKurşunsuz süper (ROZ 95)

Yakıtsız ağırlık yakl. 139 kg

Kaynak: http://www.spormoto.com/naked-bike/ktm-250-duke-2015-%E2%80%8E/