Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
Serk21
07 Nisan 2015, 20:26
arkadaşlar motorumu satıcam almayı düşünen olursa yaptıgım kazadan dolayı motorda en ufak bir eksik kalmamasına rağmen fiyatını da uygun tutucam. sanırım ya 390 lğını alıcam yada z300 e geçiş yapıcam.
Dostum 390 i deneme şansin oldu mu? Bence temizini bul al evladiyelik bin :) bnde z300 ile arasinda kalmistim iyiki duke ü seçmişim :)
aksel111
07 Nisan 2015, 20:33
kullandım 1 defa . tasarım olarak kawa da çok hoşuma gidio. biri tek silindir diğeri çift ya ordan kafam karışık biraz ama ktm de biraz güçlü valla bilemedim başkan. burda bayiden alırım ktm alırsam . kawa alırsam en yakın ıspartada var. bakalım nasip kısmet
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:31 ----------
16 lira kawa 18 lira ktm
ktm yine pahalı yine pahalı :D
Serk21
07 Nisan 2015, 21:42
kullandım 1 defa . tasarım olarak kawa da çok hoşuma gidio. biri tek silindir diğeri çift ya ordan kafam karışık biraz ama ktm de biraz güçlü valla bilemedim başkan. burda bayiden alırım ktm alırsam . kawa alırsam en yakın ıspartada var. bakalım nasip kısmet
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:31 ----------
16 lira kawa 18 lira ktm
ktm yine pahalı yine pahalı :D
Ben 2. El aldim kawa fiyatina geldi :) 5.000 km de, spormoto servis bakimli,garantili,elcik korumali,çiziksiz :) aldiktan sonra ara bakim yaptim. Motul yağ ve yag filtresi ile.. sifirdan farki yok yani. Eger dusunursen temiz 2. El bakmayi dusun bence.
Bide gercekten cok az yakiyor, bide depo ufak oldugundan fulleyince 40 tl aliyor mutlu ediyor adamı :) heryerde zibil gibi duke200 ve 125 oldugundan yag filtresi hava filtresi ve power parts bulmakta kolay.
aksel111
07 Nisan 2015, 22:41
serk21 bakarsın 390 la biter bu hikaye ya ktm e bi sempatim var ayrı konu ama. satar z300 debakıp görücez.
Sepetçioğlu
07 Nisan 2015, 22:46
yok dostum henüz ilandakilere bakmadım
İzmir'de 8500 e vardı bir tane ilanı kaldırmış satıldı herhalde.
CxAnKACx
08 Nisan 2015, 19:16
Arkadaslar merhaba motorum yan yatti ve arka fren pedali kirildi hafif bi dusustu aslinda boyle kolay kirilmasina sasirdim. Kaynak falan dedi bi motorcu abim baska nasil olcak bu fiyati ne kadardir bi akil verir misiniz.
resim koymaya calistim da mobil oldugu icin olmadi sanirim link bu:
http://hizliresim.com/aoOXY4
Bakip cevap yazarsani cok sevinirim
aksel111
08 Nisan 2015, 20:00
100 tl kardeşim. kaynak falan yaptırma olmadık yerde kırılır iş açarsın başına . 100 tl her yerde bulursun
CxAnKACx
08 Nisan 2015, 22:15
Arastirdim biraz evet oyleymis tesekkur ederim, bu arada o kadar kolay kirilmasi biraz garibime gitti koruma demiri de var halbuki motorda anlamadim gitti.
dyavol-77
08 Nisan 2015, 22:53
Arastirdim biraz evet oyleymis tesekkur ederim, bu arada o kadar kolay kirilmasi biraz garibime gitti koruma demiri de var halbuki motorda anlamadim gitti.
Alüminiyum döküm kolay kırılır-çoğu küçük cc motorda Demir'dir sadece eğrilir..hafif olması için böyle düşünülmüş-yoksa cb125e'den nasıl hafif olacak???...:bounce:
berkcigdem
08 Nisan 2015, 23:45
Alüminyum oldugu ıcın kolay kırılır. şimdi diyebilirsiniz ki ee kolay kırılcaksa neden alüminyum eee ktm ye biniyorsunuz yoksa bu motorlar 138 kg olmazdı =) ktm nin neredeyse bütün vidaları bile alüminiyumdur o yüzden bir yerlerini takıp sökerken ooo bu vida daha dönüyor tam sıkamadım hala diyipde yüklenmeyin elinizde kalır vida içeride kalır sonra tornacı tornacı gezersiniz o vidayı çıkartmak için bu arada çoğu vidası 1 tl :) ( tecrübe konusuyor bu konuda :D :D :D :D )
whitedeamon
09 Nisan 2015, 00:12
Nasipse yaza bende aranıza katılmayı planlıyorum z300 ve duke 200 arasında kalmıştım hem uzuuun yıllar duke olan ilgim hemde bütcem sebebiyle alıcam. Z300 'ü bir an önce model büyütmek için istiyordum fakat denedim nedendir bilinmez duke' daki sempatiyi bulamadım
CxAnKACx
09 Nisan 2015, 06:45
Evet fark ettim parca da cok hafif zaten de merak ettigim sey koruma demiri oldugu halde hafif bi yan yatma bu kadar da olmaz diye dusunuyodum. Motorla bos arazide stunt calisma hayallerim vardi yalan oldu hepsi. :(
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:43 ----------
Nasipse yaza bende aranıza katılmayı planlıyorum z300 ve duke 200 arasında kalmıştım hem uzuuun yıllar duke olan ilgim hemde bütcem sebebiyle alıcam. Z300 'ü bir an önce model büyütmek için istiyordum fakat denedim nedendir bilinmez duke' daki sempatiyi bulamadım
Duke'de ki sempati hicbirinde yok bence ruhu var motorun ben burdayim diyor. Pisman olmazsiniz eminim simdiden hayirli olsun :)
Ben duke u fuardan aldim oncesinde 2 ay boyunca z300 almayi planlamistim.bu sitede duke200 vs z300 basligi acmistim.hatta kaparo yatirmaya dahi gittim ellerinde motor olmadigi icin kabul etmemisti zmoto.z300 un avantajlari uzun yolda cift silidirin daha rahat yolculuk saglamasi,kaydirmali debriyaj ozelliginin olmasi.duke un artilari ise hafif sehir ici kullanimi bisiklet gibi olmasi oturma pozisyonunun daha dik olmasi,tek silindir ve ktm nin deli bozuk gaz tepkileri ve torku dusuk devirlerde saglayabilmesi sayesinde sehir ici hizlanmalarda daha iyi olmasi.iki motorun da kendine gore artilari eksileri var kullanacaganiz rotaya goreye ikisinden birini secebilirsiniz.acikcasi ben ktm nin bu gaz tepkisini,bu kullanim kolayligini gordukten sonra bir sonraki motorum ya duke390 olur yada 690 olur diyorum.benim gibi ilk motorunuz olacaksa 30 kilo daha hafif olan duke u secmenizi oneririm.
aksel111
09 Nisan 2015, 15:05
z300 ile duke arasında güç farkı, silindir hacim farkı , ağırlık farkı var tamam bunlarla birlikte en önemlisi yakıt tüketim farkı ortaya çıkmış oluyo arada küçümsenmeyecek kadar yakıt tüketim farkı mevcut. z300 4.35-5.10 arası değerlere sahip duke200 ise 2.7 - 3.5 yani ortalama her 1000 km de 70 tl gibi bi fazla yakıtı söz konusu z300 ün. 50 bin km de yarı motor parası neredeyse. haa ama uzun yolda z300 duke200 ü perişan eder hani kıyaslanamaz bi güç farkı ve son hız farkı var arada. ben 130 dan 160 a rahatça çıksın altımdaki makina istiosum hız yapmak degil amaç öndeki aracı sollarken rahat hissetmek istiorum uzun yol yapanlar ne demek istediğimi çok iyi anlarlar . görüşmek üzere
CxAnKACx
09 Nisan 2015, 18:31
Hocam oyle bakinca yeni baslarken duke 200 alip tecrubelendikten sonra mt07 almak daha mantikli gibi geliyo bana. Hafif ve kivrak oldugu icin zorlamaz sehir icinde fazlasiyla yeterli, zaten yeni olan kisi uzun yolda pek vakit gecirmez bence. Tecrubelendikten sonra da mt07 alinir uzun yolda da rahat edilir diye dusunuyorum ben.
aksel111
09 Nisan 2015, 18:43
50 beygirden fazlası bana fazla kardeşim. kullandım xt660r-x leri ve bir kısım 600lük racingleri hakikaten beni aşıyo okadar güce benim ihtiyacım yok eminim okadar gücünde bana ihtiyacı yoktur. ama bu söylediklerim duke 690 için geçerli değil. o benim hayalimdeki motor.
ati1981
09 Nisan 2015, 19:09
Arkadaşlar bu aleti nasıl yıkıyorsunuz? Dün buraya çamur yağdı ve yolda yakalandım. Bugün biraz sildim fakat çamur girmeyen yer kalmamış :) Duş almadan olmaz anlaşılan.
berkcigdem
09 Nisan 2015, 20:33
Hocam oyle bakinca yeni baslarken duke 200 alip tecrubelendikten sonra mt07 almak daha mantikli gibi geliyo bana. Hafif ve kivrak oldugu icin zorlamaz sehir icinde fazlasiyla yeterli, zaten yeni olan kisi uzun yolda pek vakit gecirmez bence. Tecrubelendikten sonra da mt07 alinir uzun yolda da rahat edilir diye dusunuyorum ben.
duke 200 den sonra mt07 almak bence cok yanlıs bır ılerleme. 200 cc - 700 cc 20 kusur beygır - 60- 70 beygır 3 katı fark var 3 katı tork var. o öle kolay olmuyor malesef. bir anlık gazı fazla açma hatanız size kaza yaptırıyor o yüzden 200 cc den sonra geçilicek en güzel aralık 400 -500 cc aralıgıdır 400 cc - 40-50 beygır arası sızı rahat ettırıcektır.
ben duke 200 umden sonra duke 390 a gectım ıyıkıde böyle bır aşama ile geçtim diyorum cunku duke 690r var bende ve emın olun duke 200 ile başlayıp duke 690 gıbı 700 cc motorlar başınıza bela olur...
uzaktan görüldüğü kadar kolay olmuyor malesef.
CxAnKACx
09 Nisan 2015, 21:14
duke 200 den sonra mt07 almak bence cok yanlıs bır ılerleme. 200 cc - 700 cc 20 kusur beygır - 60- 70 beygır 3 katı fark var 3 katı tork var. o öle kolay olmuyor malesef. bir anlık gazı fazla açma hatanız size kaza yaptırıyor o yüzden 200 cc den sonra geçilicek en güzel aralık 400 -500 cc aralıgıdır 400 cc - 40-50 beygır arası sızı rahat ettırıcektır.
ben duke 200 umden sonra duke 390 a gectım ıyıkıde böyle bır aşama ile geçtim diyorum cunku duke 690r var bende ve emın olun duke 200 ile başlayıp duke 690 gıbı 700 cc motorlar başınıza bela olur...
uzaktan görüldüğü kadar kolay olmuyor malesef.
Dogrudur hocam siz daha tecrubelisiniz ben daha yeni yeni ogrenicem mt07 dusunmustum ancak ondan once dediginiz gibi araya 500luk sikistirmak lazim
@ati1981 tazyikli su ile yikayin diyenler var ama ben kiyamiyorum motoruma aliyorum fisfisi fircayi 2 tane de bez onume de bi kova su yavas yavas ovalaya ovalaya siliyorum. Fisfisin ucunu inceltip hizli atma ayari var ona alip kalin kurumus camurlari da sokebiliyorum.
whitedeamon
09 Nisan 2015, 21:22
CxANKACx teşekkürler saol :)
Berkcigdem mt07de güç kısıtlama modu var dıye biliyorum yani gücü düşürüp kullanabilir diye düşünüyorum
Mucit23
09 Nisan 2015, 22:01
Selamlar.
Motorum 950km'ye geldi. Bulunduğum ilde ktm bayisi yok. 300 bakımlarında ise servisle konuşup 1000 bakımlarını servise kadar bir dünya yol gitmemek için kendim yapmak istediğimi söyledim. Onlarda olabileceğini söylediler. 5000 bakımında servise gideceğim.
1000 bakımı için yağı ve yağ filtresini değiştireceğim. Yağ filtresini önceki bakımda almıştım servisten. Yağı ise henüz almadım. Sormak istediğim sizler hangi yağı motora koyuy orsunuz?Bu konuda tavsiye verebilecek olan varmı?
Daha önceki motoruma 1lt Castrol Power1 10W/40 koyuyordum.
DukeRider
09 Nisan 2015, 22:21
Herkese merhaba. Su herkesin patir patir aldigi pajaj pulsar 200 ns camurlugundan bende siparis edip duke 200 e takicam lakin malum ufak bir L aparak kaynatmak gerekiyormus. Kadikoydeyim bu aparati yaptirabilcegim bildiginiz bir usta varmi buralara yakin ?
berkcigdem
10 Nisan 2015, 01:26
CxANKACx teşekkürler saol :)
Berkcigdem mt07de güç kısıtlama modu var dıye biliyorum yani gücü düşürüp kullanabilir diye düşünüyorum
güç kısma modları falan pek işe yaramıyor tamam gücü kısıyor ama altındaki motor 70 beygır 700 cc kıs kıs nereye kadar.
duke 200 kullananlar için sölüyorum duke 200 den sonra kullanılıcak en guzel motor duke 390 dır ondan sonra ıstedıgınız motor alınır. hee şöyle bir örnekde var gözümün önünde 2013 başında arkadaşım duke 125 ile motor hayatına başladı 2014 sonunda 1190 adventure aldı. dahada kazası belası yok olmasında zaten. ama ne bılıyım ben bunu pek dogru bulmuyorum.
noushzad
10 Nisan 2015, 02:20
[B]Ninja 250 sl arasında kararsız kalmıstım duke ile hayatımın en doğru kararını kesınlıke Duke 200 alara vermısım
Resmen şehir içi canavarı. En az ninja kadar dikkat cekiyor. Kullanım kolaylıı cok baba ya. O gidonu felan aralardan kacarken kullanmak cok iyi
Tek sıkıntı lastiklere güvenemdiğimden virajlara makaslara dıkkat edıyorum ileride lastikleri degişirim.
Yalnız bu ilk bakım ne zamna oluyor beyler 300 km'de mi ? 1000 demi. şuan motor 110 km'de. yağını felan ne sıklıkta degıtıreyım/B]
CxAnKACx
10 Nisan 2015, 09:16
[B]Ninja 250 sl arasında kararsız kalmıstım duke ile hayatımın en doğru kararını kesınlıke Duke 200 alara vermısım
Resmen şehir içi canavarı. En az ninja kadar dikkat cekiyor. Kullanım kolaylıı cok baba ya. O gidonu felan aralardan kacarken kullanmak cok iyi
Tek sıkıntı lastiklere güvenemdiğimden virajlara makaslara dıkkat edıyorum ileride lastikleri degişirim.
Yalnız bu ilk bakım ne zamna oluyor beyler 300 km'de mi ? 1000 demi. şuan motor 110 km'de. yağını felan ne sıklıkta degıtıreyım/B]
1000km olunca servis bakimina gidicek motorda zaten tutuyo bakima kac km kaldigini. Bu arada her 250-300km de bir zinciri temizleyip yaglamakta fayda var wd40'i da eksik etmemek lazim. Iyi surusler :)
ati1981
10 Nisan 2015, 09:16
Dogrudur hocam siz daha tecrubelisiniz ben daha yeni yeni ogrenicem mt07 dusunmustum ancak ondan once dediginiz gibi araya 500luk sikistirmak lazim
@ati1981 tazyikli su ile yikayin diyenler var ama ben kiyamiyorum motoruma aliyorum fisfisi fircayi 2 tane de bez onume de bi kova su yavas yavas ovalaya ovalaya siliyorum. Fisfisin ucunu inceltip hizli atma ayari var ona alip kalin kurumus camurlari da sokebiliyorum.
Su ile temas etmesin diye kapatmam gereken biryeri var mı?
Mucit23
10 Nisan 2015, 09:35
Yağ konusunda öneri verebilecek olan varmı?
2LT Castrol Power1 10W/40 alıp motora 1.4Litre koysam uygun olurmu?
Yağ konusunda öneri verebilecek olan varmı?
2LT Castrol Power1 10W/40 alıp motora 1.4Litre koysam uygun olurmu?
Olur. Yanlız fazla koyma.
Yağ boşaltma tapasını açınca içinde filtre var penseyle cek al onuda temizle.
berkcigdem
10 Nisan 2015, 11:29
Su ile temas etmesin diye kapatmam gereken biryeri var mı?
suda çalışan bir motordan bahsedıyoruz =))) hıc bır yerını kapatma :)
mumkun ıse motor soguduktan sonra yıkat sadece.
ati1981
10 Nisan 2015, 11:57
suda çalışan bir motordan bahsedıyoruz =))) hıc bır yerını kapatma :)
mumkun ıse motor soguduktan sonra yıkat sadece.
Mantığım sizin gibi düşünüyor ama kalbime söz geçmiyor işte :) Teşekkür ederim.
noushzad
10 Nisan 2015, 14:16
1000km olunca servis bakimina gidicek motorda zaten tutuyo bakima kac km kaldigini. Bu arada her 250-300km de bir zinciri temizleyip yaglamakta fayda var wd40'i da eksik etmemek lazim. Iyi surusler :)
wd 40'ı dostum ne zaman ve nasıl kullanayım hi cbilmiyorum. nerelere sıkayım tam ara kablolaramı
ati1981
10 Nisan 2015, 14:23
wd 40'ı dostum ne zaman ve nasıl kullanayım hi cbilmiyorum. nerelere sıkayım tam ara kablolaramı
https://www.youtube.com/watch?v=O6Iss-FsMSE
Böyle bir video var.
bloodmoney35
10 Nisan 2015, 21:27
Malum izmir'de hava kötü pek süremiyorum.Geçen 40-50 kilometre yapayım dedim tıngır mıngır uslu uslu 80 90 ı geçmeden bi baktım 100km yakıt sarfiyatı ortalaması 2.3 LT hadi canım dedim.Bu nasıl bir cimriliktir arkadaşım.Hızlanmaları tepe gaz yapmama rağmen.Motora sürdükçe aşık oluyorum şuan tek sıkıntım benden önceki sahibi smartsportları yeni almış 300 km civarı lastik taze olunca hele az ıslak ya da hafif toprak zeminde arka başlıyor dans etmeye.Cidden korkutuyor.Ön siperlik baktım malum naked rüzgar ile kanki oluyorsunuz fiyatlar çok uçuk.Kendimiz yaptırsak nasıl olur? Fikri olan var mıdır? keyifli ve kazasız sürüşler dilerim
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------
Benden önce ki sahibi motora iyi bakmış sağolsun
http://i.hizliresim.com/Dln481.jpg (http://hizliresim.com/Dln481)
CxAnKACx
10 Nisan 2015, 21:48
Malum izmir'de hava kötü pek süremiyorum.Geçen 40-50 kilometre yapayım dedim tıngır mıngır uslu uslu 80 90 ı geçmeden bi baktım 100km yakıt sarfiyatı ortalaması 2.3 LT hadi canım dedim.Bu nasıl bir cimriliktir arkadaşım.Hızlanmaları tepe gaz yapmama rağmen.Motora sürdükçe aşık oluyorum şuan tek sıkıntım benden önceki sahibi smartsportları yeni almış 300 km civarı lastik taze olunca hele az ıslak ya da hafif toprak zeminde arka başlıyor dans etmeye.Cidden korkutuyor.Ön siperlik baktım malum naked rüzgar ile kanki oluyorsunuz fiyatlar çok uçuk.Kendimiz yaptırsak nasıl olur? Fikri olan var mıdır? keyifli ve kazasız sürüşler dilerim
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------
Benden önce ki sahibi motora iyi bakmış sağolsun
http://i.hizliresim.com/Dln481.jpg (http://hizliresim.com/Dln481)
Hocam ben de gecen bi agresif kullandim bilgisayarda ilk once 7.9 yazdi dedim noluyo , ayni sekilde kullanmaya devam ettim 3.2 dedi, gercek olarak gordugum max deger 3,4 zaten. Motorunuz da cok guzel allah kaza bela vermesin siperlik icin de ben naked oldugu icin ruzgar yemek hosuma gidiyo ancak bu uzun tur camlarindan takilabilir ustaya sormakta fayda var.
bloodmoney35
10 Nisan 2015, 22:13
Hocam ben de gecen bi agresif kullandim bilgisayarda ilk once 7.9 yazdi dedim noluyo , ayni sekilde kullanmaya devam ettim 3.2 dedi, gercek olarak gordugum max deger 3,4 zaten. Motorunuz da cok guzel allah kaza bela vermesin siperlik icin de ben naked oldugu icin ruzgar yemek hosuma gidiyo ancak bu uzun tur camlarindan takilabilir ustaya sormakta fayda var.
Kısa sürüşlerde ortalama tavan yapıyor aynı şeyi ben de yaşamıştım hatta kaçak mı var acaba diye düşünmüştüm.Rüzgar yemek ona karşı direnç göstermek eğlenceli ama işin bir de sağlık boyutu var malesef.Kıyafetine dikkat etmek hava durumuna dikkat etmek.İnsan keşke diyor tabi ki :) Siperlik internette dörtyüz küsür kesinlikle hak etmiyor.Plastik kalıp yapan bir yer bulmak lazım
DukeRider
10 Nisan 2015, 23:44
http://i.hizliresim.com/oABEOq.png
Goruldugu gibi yolda giderken dusen vites pgnden kayan tekerden vs bissuru seyden sonra simdide burasi ayrilmis ben mi yapsam yoksa 1000 km de servis yaparmi
bloodmoney35
11 Nisan 2015, 00:01
http://i.hizliresim.com/oABEOq.png
Goruldugu gibi yolda giderken dusen vites pgnden kayan tekerden vs bissuru seyden sonra simdide burasi ayrilmis ben mi yapsam yoksa 1000 km de servis yaparmi
rodajı uslu mu kullandın?
DukeRider
11 Nisan 2015, 01:25
50000 rpm gecmedi daha 450 km de ve cok asiri sikisik trafikte 6000 i asla gecmedim
berkcigdem
11 Nisan 2015, 01:38
rodajı uslu mu kullandın?
o parçanın rodaj ile alakası yok.
zincirin üzerindeki plastik koruma değil mi o ?
DukeRider
11 Nisan 2015, 01:52
Dogrudur resimdede goruldugu gibi zincirin uzerindeki plastik korumanin uc kismi
berkcigdem
11 Nisan 2015, 02:04
Dogrudur resimdede goruldugu gibi zincirin uzerindeki plastik korumanin uc kismi
o zaten dandik bir koruma. ayagın hızlıca çarpsa kırarsın. onun yerıne bendeki gibi bunu taktırabılırsın.
http://i.hizliresim.com/ORQ0WD.jpg
http://i.hizliresim.com/8lpMG7.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:00 ----------
ayrıca galiba zincire çok yağ sıkıyorsunuz çünkü egzoz kutusunda yağ atıkları var hep. yada yağ kurumadan yol yapıyorsunuz.
Sokollu
11 Nisan 2015, 02:56
Şu Duke fiyatını biraz kır da alayım Cbr'i satıp :)
CxAnKACx
11 Nisan 2015, 07:58
Hocam siperlik konusunda fikrim yok da benim de foruma danismak istedigim bi konu var. elcik korumayi halledicem de ondan once bu pedallari korumak icin bir sey var midir? elcik korumadan daha elzem benim icin su anda. Koruma demiri var motorda ama bitek motoru koruyo zannimca.
noushzad
11 Nisan 2015, 11:59
bu rodaj süresi 1000km ye kadar mı beyler? ben en fazla 90 95 yaptım hız.
ani hızlanma yapmayım dıyorum arada ışıklarda gaza gelıyorum :( vites geçişlerine oldukca dıkkat edıyorum bagırtmadan geçiriyorum
berkcigdem
12 Nisan 2015, 01:56
Şu Duke fiyatını biraz kır da alayım Cbr'i satıp :)
benım motor ıcın mı soyledın bunu ? =) =)
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:52 ----------
Hocam siperlik konusunda fikrim yok da benim de foruma danismak istedigim bi konu var. elcik korumayi halledicem de ondan once bu pedallari korumak icin bir sey var midir? elcik korumadan daha elzem benim icin su anda. Koruma demiri var motorda ama bitek motoru koruyo zannimca.
şimdi sana şöyle izah edeyim motor koruma demiri motor blogunu komple koruyor. onun sayesınde motor blogu hıc bır sekılde zarar gormuyor kı bu cok önemli. sonrasında ön ve arkaya takıcagın crash ped ler ki resimlerde gözüküyor motoru resmen yere değdirtmiyor heleki bunlar motor koruma demırı ıle bırlıkte iş görürse hiç değmiyor. elciklerde var diye dusunursek kı bence en onemlısı cunku korumayı falan bıraktım elıne gelen deli rüzgarı dırek yok ediyor bu cok daha onemli. herneyse bu üç koruma var diyelim motoru yatır yere arkadas yınede pedallar yere degıyor. onları koruyabılıcek bır aksesuar yok fakat bu 3 koruma seni o kadar çok şeyden koruyor ki emin ol 100 tl degerındeki pedal önemsiz kalıyor diğerlerinin yanında.
benım bu resımlerde gordugun motorda bahsettiğim bütün korumalar var Ahmet usta ile motoru denemek amaçlı oldugumuz yerde yana yatırdık. düşürdük veya kazaa yaptık demıyorum oldugumuz yerde kontrollü bir şekilde yatırdık ve malesef tek yere degen parçalar pedallar. ağır veya motoru perte cıkarıcak bır kaza gecırmedıgınız surece motorun hıc bır yerı zarar görmüyor pedallar hariç.
CxAnKACx
12 Nisan 2015, 11:57
benım motor ıcın mı soyledın bunu ? =) =)
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:52 ----------
şimdi sana şöyle izah edeyim motor koruma demiri motor blogunu komple koruyor. onun sayesınde motor blogu hıc bır sekılde zarar gormuyor kı bu cok önemli. sonrasında ön ve arkaya takıcagın crash ped ler ki resimlerde gözüküyor motoru resmen yere değdirtmiyor heleki bunlar motor koruma demırı ıle bırlıkte iş görürse hiç değmiyor. elciklerde var diye dusunursek kı bence en onemlısı cunku korumayı falan bıraktım elıne gelen deli rüzgarı dırek yok ediyor bu cok daha onemli. herneyse bu üç koruma var diyelim motoru yatır yere arkadas yınede pedallar yere degıyor. onları koruyabılıcek bır aksesuar yok fakat bu 3 koruma seni o kadar çok şeyden koruyor ki emin ol 100 tl degerındeki pedal önemsiz kalıyor diğerlerinin yanında.
benım bu resımlerde gordugun motorda bahsettiğim bütün korumalar var Ahmet usta ile motoru denemek amaçlı oldugumuz yerde yana yatırdık. düşürdük veya kazaa yaptık demıyorum oldugumuz yerde kontrollü bir şekilde yatırdık ve malesef tek yere degen parçalar pedallar. ağır veya motoru perte cıkarıcak bır kaza gecırmedıgınız surece motorun hıc bır yerı zarar görmüyor pedallar hariç.
Anladim hocam tesekkur ederim crash pad yok elcik koruma da ebay'de isikli olanlar var henuz almadim ama onlardan almayi planliyorum. Tam yaz gelmeden tamamlamaya calisicam hepsini, cok tesekkurler motorunuz da cok guzel gercekten allah kaza bela vermesin.
bloodmoney35
12 Nisan 2015, 15:00
Dün biraz dolaşayım dedim ilginçtir ön fren ile durma aşamasına kadar geçen sürede (30 km hız ile) motorun ön amörtisörü hafifce kapanıp açılıyor.Ön freni de sert biçimde sıkmıyorum.Abs mi devreye giriyor dicem ama frene asılmıyorum.Motor çalışmadığında başka bir yere çekerken farkettim ön fren pedlerinden hafif sürtme sesi geliyor.Disk mi yamuldu acaba hafiften uyuz olmadım değil.
mitili
12 Nisan 2015, 16:56
arkadaşlar lütfen bu motoru kullanmayın...
görünce üzülüyorum bende yok :(
Biyturs_OnSr
12 Nisan 2015, 17:48
Dün biraz dolaşayım dedim ilginçtir ön fren ile durma aşamasına kadar geçen sürede (30 km hız ile) motorun ön amörtisörü hafifce kapanıp açılıyor.Ön freni de sert biçimde sıkmıyorum.Abs mi devreye giriyor dicem ama frene asılmıyorum.Motor çalışmadığında başka bir yere çekerken farkettim ön fren pedlerinden hafif sürtme sesi geliyor.Disk mi yamuldu acaba hafiften uyuz olmadım değil.
Aynı sorun bende de, Duke kullanmıyorum. Bakınca yamuk durmuyor ama sürerken bariz anlaşılıyor yamuk olduğu. Çünkü düşük hızda giderken belli aralıklarla sürtme sesi geliyor. Ustaya götürdüm, disk yamuk galiba dedim. Hayır disk sağlam, fren balatalarını değiştiririz bir şey kalmaz dedi, değiştirdik hiçbir şey fark etmedi. Başkasına gittim, oda balataları değiştiririz dedi, salı günü ona götüreceğim. 2 kere düşüyordum bu sorundan dolayı, ıslak zeminde tekeri kilitliyor.
bloodmoney35
12 Nisan 2015, 18:12
[QUOTE=Biyturs_OnSr;3591541]Aynı sorun bende de, Duke kullanmıyorum. Bakınca yamuk durmuyor ama sürerken bariz anlaşılıyor yamuk olduğu. Çünkü düşük hızda giderken belli aralıklarla sürtme sesi geliyor. Ustaya götürdüm, disk yamuk galiba dedim. Hayır disk sağlam, fren balatalarını değiştiririz bir şey kalmaz dedi, değiştirdik hiçbir şey fark etmedi. Başkasına gittim, oda balataları değiştiririz dedi, salı günü ona götüreceğim. 2 kere düşüyordum bu sorundan dolayı, ıslak zeminde tekeri kilitliyor.[
Abs den dolayi mi boyle yapiyor dedim ama bi ustaya gostermek sart sanirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:09 ----------
abs li duke kullananlarda boyle bir sorunla karsilasan var mi?
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO