Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
noushzad
26 Mart 2015, 19:35
Beyler hangi tavisye ederisinz ykaında görmedim gerçi. Turuncu olan mı BEYAZ olan mı. hangi daha güzel gözüküyor yakından ve bakıldıgında
ucanteneke5
26 Mart 2015, 20:36
beyaz daha büyük gibi duruyo ama turuncuda güzel iyisimi sen dükana gidince bak her ikisinede ve karar ver.
aksel111
26 Mart 2015, 23:36
10 bin devirde vites değiitir ışığı yanıyo fakat 6. viteste 130-135 arası suratla giderken o ışık yanmıyo son viteste oldugu için. yani motorun sağlıklı tork değerlernin üstünde olmuş olmuyomu 130 135 gibi süratler. asıl sormak istediğim şu 200- 300 km boyunca bu motorla 130km hızın altına düşmeden gitmek motoru yorar mı bunu çok merak ediorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:34 ----------
yada bu şekilde devamlı kullanan var mı yani uzun yol yapıp bu yolu hep dip gaz gidip sorun yaşayan yada yaşamayan
Sepetçioğlu
26 Mart 2015, 23:43
Bende onu soracaktım şimdi, bunda hız sınırlayıcı mı var, iptal edilebiliyor mu? Ediliyorsa servis mi yapıyor maliyeti nedir?
Ybr yapıyorsa buda rahat yapıyordur :cat:
aksel111
26 Mart 2015, 23:56
135 te falan hız kesiciye girio. hız kesici olmasa 150 160 ı çok rahat görür. garanti dışı kaldığı için ben iptal ettirmedim
Lukocan
27 Mart 2015, 00:45
merhabalar, duke 200üm için elcik koruma bakıyorum çin malı bişey. İki farklı ürün seçeneği var 22mm ve 28mm gidona uyumlu diyor sanırım duke gidon çapı 22mm. Emin olmadığımdan sormak istedim bilen varsa yardımcı olur mu acaba
DukeRider
27 Mart 2015, 01:04
Selamlar bir haftadir hernekadar surmeye calissamda hava muhalefeti sebebiyle kullanamiyorum malum hala acemilik var daha 200 kusur km deyim.sormak istedigim sey rodaj da iken dikkat edilmesi gereken seyler.yani 5-6000 rpm i gecmiyorum ama malum istanbul trafigi ani hizlanip ani frenleme surekli oluyor rodaj a zarar verirmi bu durum ?
Sepetçioğlu
27 Mart 2015, 01:32
135 te falan hız kesiciye girio. hız kesici olmasa 150 160 ı çok rahat görür. garanti dışı kaldığı için ben iptal ettirmedim
Nasıl iptal ediliyor peki?
dyavol-77
27 Mart 2015, 01:46
Nasıl iptal ediliyor peki?
ECU'ya serviste yazılım atılarak...:bounce:
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:43 ----------
merhabalar, duke 200üm için elcik koruma bakıyorum çin malı bişey. İki farklı ürün seçeneği var 22mm ve 28mm gidona uyumlu diyor sanırım duke gidon çapı 22mm. Emin olmadığımdan sormak istedim bilen varsa yardımcı olur mu acaba
gidon uçları 22mm, gidon merkezi 28mm-yani fat bar diye geçer...
Ben dukeye E-Bay'dan aldım (2 takım)....
boşta kalan 1 adeti gelince satacağım...:wiinkk:
noushzad
27 Mart 2015, 04:05
beyaz daha büyük gibi duruyo ama turuncuda güzel iyisimi sen dükana gidince bak her ikisinede ve karar ver.
maalesef görme seçeneğim yok adamlar siparişle getiriyorlar.
fortunesv
27 Mart 2015, 17:35
ECU'ya serviste yazılım atılarak...:bounce:
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:43 ----------
gidon uçları 22mm, gidon merkezi 28mm-yani fat bar diye geçer...
Ben dukeye E-Bay'dan aldım (2 takım)....
boşta kalan 1 adeti gelince satacağım...:wiinkk:
Ecu'ya nasıl yazılım atıyorlar? Denemişliğiniz var mıdır? Deneyen arkadaşlar bu konu ile ilgili yorum yapabilir mi? Ayrıca bu elcikler gerçekten insanın elini acıtıyor. Hatta bu konu ile ilgili nasır şikayeti bile çekebilirsiniz zamanla. :queen:
aksel111
27 Mart 2015, 19:11
elciklere diyecek hiç bişi yok inceden nasır var ben de şaka degil :) düzenli barfix şınav çalışırım bana bile sert geliosa serttir o elcik. bide ıslanınca kavramak mümkün degil acayip kaygan oluyo
dyavol-77
27 Mart 2015, 20:24
Ecu'ya nasıl yazılım atıyorlar? Denemişliğiniz var mıdır? Deneyen arkadaşlar bu konu ile ilgili yorum yapabilir mi? Ayrıca bu elcikler gerçekten insanın elini acıtıyor. Hatta bu konu ile ilgili nasır şikayeti bile çekebilirsiniz zamanla. :queen:
Tam teşeküllü bir KTM y.servisinde diyagnostik (arıza tespit) aracılığı ile mümkün, elletmeni tavsiye etmem-garanti dışı kalıyo...:wiinkk:
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:21 ----------
elciklere diyecek hiç bişi yok inceden nasır var ben de şaka degil :) düzenli barfix şınav çalışırım bana bile sert geliosa serttir o elcik. bide ıslanınca kavramak mümkün degil acayip kaygan oluyo
Harris silicon elcik veya Ariete kauçuk elcik tavsiyemdir/ben yaptım faydasını gördüm...:cherry:
berkcigdem
27 Mart 2015, 21:23
Ecu'ya nasıl yazılım atıyorlar? Denemişliğiniz var mıdır? Deneyen arkadaşlar bu konu ile ilgili yorum yapabilir mi? Ayrıca bu elcikler gerçekten insanın elini acıtıyor. Hatta bu konu ile ilgili nasır şikayeti bile çekebilirsiniz zamanla. :queen:
çok kaliteli bir ktm servisine gitmeni tavsiye ederim. ben eski duke 200 ümde egzosdaki susturucuyu iptal ettirmek istemiştim.biraz daha tok ses çıkartsın diye trafikte farkedılmek ıcın. ama hem garanti iptal oluyordu hemde beyin ile oynıcakları için zararlı olucagını söyledıler ve vazgectım zaten. keza ecuya yazılımda emin ol motoruna zarar verıcektır ve %100 garantı dısı kalıcaktır. o yuzden hıc bulaşmayın böyle birşeye. elciklered yapıcak birşey yok ktm nın aksesuar katalogunda elcıkler var onlardan alıcaksınız =)) eldiven ile kullanıyorsanız bence sorun teşkil etmiyor ben bugune kadar hiç bir duke motorumda değiştirmedim.
noushzad
27 Mart 2015, 22:05
Arkadaşlar Ninja 250 sl arasında gidip gelmiştim fakat bugün kararı verdık iyice ölçtüm arttım duke'de karar kıldık cok sukur sorun yaşacagımı zannetmıyorum inşallah pişman olmam
2015 modelini aldık. ABS'li olarak. ABS'siz istiyordum ama adam anlattıktan sonra herşeyi ABS'li aldım. fiyatlar bide 2-3 haftaya artacak dedi. pazartesi bankadan parayı alıp siparişi veriyorum. çarşamba gelmiş olur dedi adam bakalım hayırlısı inşallah
tek cekingem boy 184 kılo 81 felan komil durmaz inşallah:d TURUNCU rengini istedim. bazı arkadaşalr beyaz dedide adamda Duke turuncu daha iyi felan deyince dedık hacı o olsun madem.
Şimdi rodaj konusu detaylı anltayacak arkadaş lazım. arabam var ayriyetten. motor'da rodajda neye dıkkat etmeliyim. kac km'de ortalama gıdeyım ne bıleyım devir limi kullanayım motoru bu zamanlar.
Birde son olarak lastiklerini hic bilmiyorum hangi marka değişmeye gerek var mı. Olmadı ROSSO 2leri cakayım dıyorum
Lukocan
27 Mart 2015, 22:37
ECU'ya serviste yazılım atılarak...:bounce:
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:43 ----------
gidon uçları 22mm, gidon merkezi 28mm-yani fat bar diye geçer...
Ben dukeye E-Bay'dan aldım (2 takım)....
boşta kalan 1 adeti gelince satacağım...:wiinkk:
tam olarak hangi elcik korumayı aldınız link verebilir misiniz? Ne zaman geleceğini de söylerseniz konuşabiliriz :)
berkcigdem
27 Mart 2015, 23:27
Arkadaşlar Ninja 250 sl arasında gidip gelmiştim fakat bugün kararı verdık iyice ölçtüm arttım duke'de karar kıldık cok sukur sorun yaşacagımı zannetmıyorum inşallah pişman olmam
2015 modelini aldık. ABS'li olarak. ABS'siz istiyordum ama adam anlattıktan sonra herşeyi ABS'li aldım. fiyatlar bide 2-3 haftaya artacak dedi. pazartesi bankadan parayı alıp siparişi veriyorum. çarşamba gelmiş olur dedi adam bakalım hayırlısı inşallah
tek cekingem boy 184 kılo 81 felan komil durmaz inşallah:d TURUNCU rengini istedim. bazı arkadaşalr beyaz dedide adamda Duke turuncu daha iyi felan deyince dedık hacı o olsun madem.
Şimdi rodaj konusu detaylı anltayacak arkadaş lazım. arabam var ayriyetten. motor'da rodajda neye dıkkat etmeliyim. kac km'de ortalama gıdeyım ne bıleyım devir limi kullanayım motoru bu zamanlar.
Birde son olarak lastiklerini hic bilmiyorum hangi marka değişmeye gerek var mı. Olmadı ROSSO 2leri cakayım dıyorum
öncelikle hayırlı olsun. o fiyatlar artmıcak sabit =) ama euro bazında oldugu ıcın euro artarsa artar duserse duser...
ben absli almazdım ki almadımda hiç duke 200 modellerinde ama abs tabıkıde faydalı bırsey.
rodajda ise 7.000 deviri geçmeyin sakın ola öle devirli kullanmayın :D zaten kitapçığa bakın herşeyi yazıyor.ani hızlanmalar yada ani frenler yapmayın.tabı anı fren yapmıcam dıyede kaza yapmayın :D uzun sure aynı hızda gitmeyın. motoru zorlamayın uslu uslu gidin :) Lastikler için ise ne biliyim ben sorun yaşamadım ama inkarda etmem rosso II çok dogru bir karardır başka birşey takmayın ama.
aksel111
27 Mart 2015, 23:59
bence rodaj dediğin şey ilk 50 - 100 km
dyavol-77
28 Mart 2015, 00:11
öncelikle hayırlı olsun. o fiyatlar artmıcak sabit =) ama euro bazında oldugu ıcın euro artarsa artar duserse duser...
ben absli almazdım ki almadımda hiç duke 200 modellerinde ama abs tabıkıde faydalı bırsey.
rodajda ise 7.000 deviri geçmeyin sakın ola öle devirli kullanmayın :D zaten kitapçığa bakın herşeyi yazıyor.ani hızlanmalar yada ani frenler yapmayın.tabı anı fren yapmıcam dıyede kaza yapmayın :D uzun sure aynı hızda gitmeyın. motoru zorlamayın uslu uslu gidin :) Lastikler için ise ne biliyim ben sorun yaşamadım ama inkarda etmem rosso II çok dogru bir karardır başka birşey takmayın ama.
....+1 katılıyorum...:)
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:04 ----------
tam olarak hangi elcik korumayı aldınız link verebilir misiniz? Ne zaman geleceğini de söylerseniz konuşabiliriz :)
mart 5'inde sipariş verdik-bugün yarın gelmesi gerekiyor...link atamadım (teknoloji cahiliyim), e-bay ilan no:151517444534
:bounce:
Mucit23
28 Mart 2015, 01:00
Ben henüz uğraşmadım ama Duke 200 de şuan ki haliyle Shift RPM ve Rev Limiter devri ayarlanabiliyor olması lazım. İnternette örnek videolar var.
RPM1 ve RPM2 şeklinde iki adet parametre var. RPM1 Gear Shift Light parametresi olarak geçiyor. Yani Motor devri RPM1 parametresi ile belirtilen değere ulaşınca üstteki led yanar.
RPM2 parametresi ise Rev limiter yani kesici devridir. Bildiğim kadarıyla fabrika çıkışı 10500 olarak geliyor. 6 vites 10500 rpm'de yaklaşık 137 civarı bir hız görülüyor. Ben henüz bu hızlara çıkmadım fakat top speed videolarını inceleyince motor devrinin 10500 civarlarında gezdiğini görüyorum.
Bu RPM2 parametresi ecu remapping olmadan ne kadar arttırılabiliyor ona bakmak lazım. Ben Hafta sonu bi bakayım. Eğer 10500 yerine 11500 felan yaparsak max hızımız 150'lere felan çıkabilir.
Bu özellik aslında rodaj aşamasında faydalı olabilir. Rev limiter değeri 7000 lere çekilirse istemsiz devir aşımları engellenmiş olur. Bu motor başka birşey gerçekten özellikle araç sollamalarda istemsiz olarak gear shift lambasını yakıyorum. İster istemez gaza dokunuyorsun :D
Bu işlemin nasıl yapılacağız user manual'de anlatılıyor.
noushzad
28 Mart 2015, 02:04
öncelikle hayırlı olsun. o fiyatlar artmıcak sabit =) ama euro bazında oldugu ıcın euro artarsa artar duserse duser...
ben absli almazdım ki almadımda hiç duke 200 modellerinde ama abs tabıkıde faydalı bırsey.
rodajda ise 7.000 deviri geçmeyin sakın ola öle devirli kullanmayın :D zaten kitapçığa bakın herşeyi yazıyor.ani hızlanmalar yada ani frenler yapmayın.tabı anı fren yapmıcam dıyede kaza yapmayın :D uzun sure aynı hızda gitmeyın. motoru zorlamayın uslu uslu gidin :) Lastikler için ise ne biliyim ben sorun yaşamadım ama inkarda etmem rosso II çok dogru bir karardır başka birşey takmayın ama.
Eyvallah hocam tesekurler. yani devirde vitesleri zamanındamı bagırtmadın mı motoru, arabadaki gibi mi geçireyim? son olarak rosso 2 ler fiyatı nedir hiç fikrim yok tek 600 700 civarı bişiler dediler dogrumu bılmıorum. bide rodaj süresi nedir km olarak veya başka bişimi
fortunesv
28 Mart 2015, 10:37
Ben henüz uğraşmadım ama Duke 200 de şuan ki haliyle Shift RPM ve Rev Limiter devri ayarlanabiliyor olması lazım. İnternette örnek videolar var.
RPM1 ve RPM2 şeklinde iki adet parametre var. RPM1 Gear Shift Light parametresi olarak geçiyor. Yani Motor devri RPM1 parametresi ile belirtilen değere ulaşınca üstteki led yanar.
RPM2 parametresi ise Rev limiter yani kesici devridir. Bildiğim kadarıyla fabrika çıkışı 10500 olarak geliyor. 6 vites 10500 rpm'de yaklaşık 137 civarı bir hız görülüyor. Ben henüz bu hızlara çıkmadım fakat top speed videolarını inceleyince motor devrinin 10500 civarlarında gezdiğini görüyorum.
Bu RPM2 parametresi ecu remapping olmadan ne kadar arttırılabiliyor ona bakmak lazım. Ben Hafta sonu bi bakayım. Eğer 10500 yerine 11500 felan yaparsak max hızımız 150'lere felan çıkabilir.
Bu özellik aslında rodaj aşamasında faydalı olabilir. Rev limiter değeri 7000 lere çekilirse istemsiz devir aşımları engellenmiş olur. Bu motor başka birşey gerçekten özellikle araç sollamalarda istemsiz olarak gear shift lambasını yakıyorum. İster istemez gaza dokunuyorsun :D
Bu işlemin nasıl yapılacağız user manual'de anlatılıyor.
Hocam benim motosikletime özgü birşey midir tam olarak bilmemekle birlikte, 1-5.Viteslerde RPM limitinin 7500-8000 olduğunu farkettim. Rodaj için mükemmel birşey. Onu farketmiş olmamın da asıl sebebi, motosikleti İstanbul'dan Balıkesir'e getirdim. Feribotla bandırma'ya bandırmadan da bir 40km yol gittim. Dikkatimi çekmişti. Ayarlanması yapılıyor dediğiniz gibi kitapçıkta ancak tam olarak ne yapılması gerektiğini ben çözemedim. Dokunmayı da düşünmüyorum. 1000 Km bakımına kadar bu şekilde devam etmesi benim açıma ciddi önem teşkil ediyor.
Ayrıca arkadaşlar full depo ile 200-250 km dolaylarında yol yapmak sizce normal midir? Bana yakıt biraz fazla geldi açıkçası.
mhmtesk
28 Mart 2015, 17:35
Beyler duke 250 ve rc 250 ile tanışmanız lazım diye düşündüm.
https://www.youtube.com/watch?v=14QlR9rMaKM
berkcigdem
28 Mart 2015, 18:10
Beyler duke 250 ve rc 250 ile tanışmanız lazım diye düşündüm.
https://www.youtube.com/watch?v=14QlR9rMaKM
böyle bir model yok gelmicek üretilmiyorda belki sadece tek adet üretilmiş falan olabilirler konsept amaçlı. ktm ni kendi sayfasındada böyle bir bilgi yok .2017 gibi yeni modeller gelicek ama zannetmıyorum ki duke - rc serileri bozulsun. 2015 duke 200- rc 200 olarak geçicek. ayrıca ilk başta yazan güç verileri gördüyseniz eğer ktm 250 lik motoru yaparsa 250 lik sınıfında butun motorları tokatlıcak 2 motor cıkartıyor demektir.
ayrıca bugun xmax için lastik almaya gittim kadıkoy zenn orada bir tane duke 200 vardı daha motor 600 km de arkadaşın ilk motoru 7 kez düşmüş . bence bu kadar koruma ekipmanına gerek yok dedi bana bende seni bunlar koruyor dedim. ls kask falan dandik bir mont vardı üstünde. ben duke sevmedim falan dedi üzerine bindiğin alet sınıfının en güzel motoru sen motordan anlamıyorsun sat arkadaşım motoru dedim bende...üzüldümde açıkcası...
fortunesv
28 Mart 2015, 18:27
Beyler duke 250 ve rc 250 ile tanışmanız lazım diye düşündüm.
https://www.youtube.com/watch?v=14QlR9rMaKM
Hocam size hak vermemek elde değil. Benim de kask ve mont oldukça dandik ama en yakın zamanda Alpinestars&Arai kombinasyonu yapmayı planlıyorum. Bütçe meselesi sonuçta 3000 lira civarlarında bütçeyi ha deyince ayarlayabilsem şu an alırdım zira. Öte yandan bu motosikletin kıymetini bilmeyen arkadaşın problemi. Ben motosikletimin üstüne titriyorum. Türkiye'de yeni motosiklet kullanmaya başlayan, özellikle de kanında birazcık apachilik olan kesim böyle makinelere binmez, onların bineceği makine 10 yerinden delinmiş egsozlu, durmadan cikle çekip insanları rahatsız ettikleri, sorsan her biri en az 140 yapan ama pvp ye gel dediğinizde kimsenin cesaret edip karşınıza gelemediği, 140 altı giden motosikletin onlar için hiçbirşey olmadığı bir nesil olduğundan arkadaşın böyle bir tavırda bulunması çok normal. Çünkü bu apachi nesil için gitmeyen motor : ölü motordur.
Benim için motorun gidip gitmemesi çok önemli değil. Gitmesi değil, durması önemli daha doğrusu. Ayrıca şu an motosikletimden koca şehirde sadece bir tane var. Geçen hafta havalar güzelken parkın en işlek noktalarından birine çektim, gören kim olursa olsun istisnasız motoru inceledi. Bu da malın görüntü kalitesini en iyi özetleyen durum. Malıma da canım gibi bakarım ayrıca.
CxAnKACx
28 Mart 2015, 22:43
Herkese iyi forumlar hayirli aksamlar,
Motorumla ilgili izlenimlerimi ve sevgimi yazmak icin geldim(evet buraya yaziyorum cunku ktm diyince anlamsiz ifadelerle bakan motor diyince harley anlayan arkadaslara sahibim.) bununla beraber almayi dusunen arkadaslara da fikir olur belki.
Neyse motoru kullanali 250km oldu neredeyse sokak aralarinda falan kullaniyorum genelde arada bi spora gidiyorum (yuruyerek 20 dk). 0 aldim motoru ve bugun daha bi guzel geldi rodaj sacma gelirdi ama sacma degilmis. 110 km/h'yi gecmedim (gecemedim degil.) cunku farkina varmadan cikmisim cevreyolunda fark edince gaz kestim zaten. Bununla beraber bu gaz yemesi (bkz Google: motorun gaz yemesi) falan guzellesti daha bi atak gelmeye basladi. Bu arada ilk aldigimda moralimi tek bozan sey calistirma kismiydi. 3-4 mars atiyo oyle calisiyo falan uzun suruyo yani gaz vermemek icin elimi zor tutuyordum (mobilet aliskanligi) simdi ise basar basmaz calisiyo.
Bunun yaninda trafikte o kadar rahat ki anlatamam hani selesine laf edenler tekerlekli koltukta geziyodu sanirim. (Yeni baslayan sansi daha rahatina oturana kadar en rahati bu.).(fuarda oturdugum BMW K1600'u saymiyorum o zaten tekerlekli koltuktu..) Tamam cok rahat olmasa da yeni baslayan icin gayet yeterli bi selesi var.
Bu suspansiyonlarin iyisi kotusu nasil olur bilmiyorum ama bana cok iyi geldi hani mobiletin suspansiyonlari yok gibi bir sey oldugu icin bunlarin ise yaradigini gormek baya guzel. On suspansiyon ozellikle cok hosuma gitti hani tum hepsinde boyle mi acaba diye dusundum de simdi egitimde kullandigim ybr 125 aklima geldi , on tekeri kizaklayarak giderdim yagmurlu gunde egitim aldigimda, oyle bi suspansiyondu. Lastik de etken olabilir tabi ama fizik kurallarina bakinca suspansiyonun buna etkisi yok degil cunku jole gibi olmayan suspansiyon on frene abansaniz bile kaymiyo ve direk duruyo (80+90=170kilo ile denendi onaylandi.). Bununla beraber kayma derken on taraf bi kac kere stoppie yapmaya calisirken de kaymadi yagmurlu havada sert fren yapinca da, arka lastik iste surucu hatasi kaynakli 1 kere olume goturuyodu (sans kesemden bolca saldim o gun). Bayagi yagmur yagdigi bu gunlerde de motora binen acemi ben gaza gelip virajda gazi fazla actim ve direk arkasi atti. Dusucem sandim ama dusmedim o gunden beridir yagmurlu havada sagdan sagdan giderim ani gaz acmam, bir musibet bin nasihattan iyiymis...(evet yagmurlu havada binmeye devam ediyorum ve edicem).
Farlari dunyalari aydinlatiyo resmen ben bizim arabada boyle aydinlik gormedim (yalan). Saka bir yana kisalar bile bayagi aydinlatiyor. Aydinlatma da gayet yeterli bence.
Gosterge de yok yok (vites bile cok buyuk luks bence). Tasarim sekil mekil uzar ama benim asil bahsetmek istedigim, haci motor cok guzel ya.
Eriyorum her gordugumde (brandanin altinda ama olsun), ustune binmeden once bi bakiyorum cok guzel geliyo kiz gibi makine o kadar hos duruyo ki. Surdukce beni kendisine cekiyo alet her gecen gun daha cok asik oluyorum. Bir motordan bekledigim her seyi yerine getirebiliyo ve benim hayvan ve acemi kullanmalarima ragmen tik demiyor alet. KTM KTM diyorlar ya harbi bi baska yapmis adamlar. Her ustune bindigimde ilk mobilet surdugum zamani hatirliyorum. Oylesine ozgur, oylesine mutlu ve keyifli, oylesine yaramaz... Inince diyorum ki giderek azalir heralde bu heyecan ve hirs ancak jikleye basiyosunuz ve o hayvani kukremeyle beraber (fiti fiti) butun heyecanim tavan yapiyor. Bana kimsenin yasatamadigi duygulari yasatan alet ise simdi kapinin onunde uyuyor yarin tekrar uyanicak ve beraber ozgurluge ucucaz sonsuza dek. Ilk motor sevgisi dedikleri bu olsa gerek ve bu sevgiyi doya doya cikaricam ikimizden biri hakkin rahmetine kavusana dek. Herkes eminim benim yasadigim duygulari anliyodur, herkese iyi forumlar, guzel surusler ve mutlu yasamlar. Hepimizin tekeri duz bassin, saglicalikla...
Bende alalı bir hafta oldu simdiden 450 km yi devirdim.Otoyolda da gittim dag yolunda da,sıkısık trafikte de.Benimde ilk motorum,tek kıyaslayabilecegim egitimde kullandıgım honda cbf150.Gercekten arada dunyalar degil galaksiler var.Biraz agresif bir kullanıcıyım ve motorun istedigim seylere anında yanıt verebiliyor olması en hayran oldugum kısmı.Sehir icinde arada bir 2. 3. viteste 7k devrin ustune cıktıgım oluyor ama genellıkle 6k ustune cıkmıyorum umarım rodajı cok etkilememistir. :)
Ufak bir anekdot; Bugun mola verirken ayaklıgı indirdigimi dusunerek sag elcikten elimi cektim sol elim elcikte motoru bırakırken baktım motor resmen dusuyor sag elimle tekrar kavradım gidonu ve duzelttim dusmeden.Motorun ne kadar hafif oldugunu birkez daha anladım.Sehir icinde sanki motosiklet degil bisiklet kullanıyor gibiyim,hic tahmin edemedigim kadar kıvrak.Ancak uzun yolda guzel ruzgar yeniyor ve bu hafiflik biraz dezavantaja donusuyor.200 boyle gidiyorsa 390 ı 690 ı tahmin edemiyorum. :)
Mucit23
28 Mart 2015, 23:37
Bugün ben şu RPM1 ve RPM2 parametrelerine bakayım dedim bir türlü menüye giremedim. Acaba bize kapalı mı geliyor bu menü? Daha önce uğraşan oldu mu?
Edit, Şimdi manual'e tekrar baktım Menüye girmeden önce TRIP2 seçili olacakmış. Yanılmıyorsam eğer trip1 de denedim ben.
DukeRider
29 Mart 2015, 08:39
Rpm 2 de bildigim kadar hiz kesici degil shift isigi daha seri yanar hale geliyor keza kullanim kilavuzundada bu yaziyor
noushzad
29 Mart 2015, 11:10
Çarşamba nasipse motor geliyor da beyler egzos olarak ne önerirsiniz. bütçe 600 900 arası
ucanteneke5
29 Mart 2015, 11:44
Çarşamba nasipse motor geliyor da beyler egzos olarak ne önerirsiniz. bütçe 600 900 arası
ben ebaydan arrow aldım 350 dolara ara borusuyla tavsiye ederim.
noushzad
29 Mart 2015, 13:15
ben ebaydan arrow aldım 350 dolara ara borusuyla tavsiye ederim.
performansı nasıl hocam. ses olarak felan baya yinede farketmiştir. ara gazlamalarda felan nasıl?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:12 ----------
Beyler duke 250 ve rc 250 ile tanışmanız lazım diye düşündüm.
https://www.youtube.com/watch?v=14QlR9rMaKM
duke 250'yi ilk kez goruyorum. ne zaman gelır kı acaba tr'ye
artizz
29 Mart 2015, 22:17
Rc modelini direk 250lik çıkarsaydı fark yaratırdı KTM. Şimdi 1 sene olmadan 250lik çıkarmak saçma olur bence.
TR gelmeyebilir 250likler
DukeRider
30 Mart 2015, 01:18
Bu manetleri vs degismeyi dusunuyorum. Bunlari alinca biz degisebilirmiyiz yoksa servisemi yaptirmak gerekir
berkcigdem
30 Mart 2015, 01:20
Bende alalı bir hafta oldu simdiden 450 km yi devirdim.Otoyolda da gittim dag yolunda da,sıkısık trafikte de.Benimde ilk motorum,tek kıyaslayabilecegim egitimde kullandıgım honda cbf150.Gercekten arada dunyalar degil galaksiler var.Biraz agresif bir kullanıcıyım ve motorun istedigim seylere anında yanıt verebiliyor olması en hayran oldugum kısmı.Sehir icinde arada bir 2. 3. viteste 7k devrin ustune cıktıgım oluyor ama genellıkle 6k ustune cıkmıyorum umarım rodajı cok etkilememistir. :)
Ufak bir anekdot; Bugun mola verirken ayaklıgı indirdigimi dusunerek sag elcikten elimi cektim sol elim elcikte motoru bırakırken baktım motor resmen dusuyor sag elimle tekrar kavradım gidonu ve duzelttim dusmeden.Motorun ne kadar hafif oldugunu birkez daha anladım.Sehir icinde sanki motosiklet degil bisiklet kullanıyor gibiyim,hic tahmin edemedigim kadar kıvrak.Ancak uzun yolda guzel ruzgar yeniyor ve bu hafiflik biraz dezavantaja donusuyor.200 boyle gidiyorsa 390 ı 690 ı tahmin edemiyorum. :)
hayırlı olsun öncelikle. bu arada cxankacx arkadasım sanada hayırlı olsun cok guzel yazmıssın. zorlamayın motoru ilk 1000 km yeter ani fren ani gaz açmalar ve uzun süre aynı hızda seyir halinde olmayın yeter.
motor için sayfalarca yazı yazarım burada =) duke 125 - duke 200 (2 tane ) - duke390 - duke 690r hepsi motorumdu :D duke 200 ve duke 690r şuan kullandıgım ıkı motorum zaten. hastalık zaten bende bu duke serileri :D
duke ailesi diyorum bunlara ben :D
duke125 - yeni doğan en küçük kardeş
duke200 - ortanca kardeş
duke390 - en buyuk kardeş
duke 690 - anne
superduke 1290 - baba
duke 390 eski motorum ve 2015 için kaporasını şimdiden verdiğim motorum olucak ama tam kararında inanılmaz güzel motordur 400 cc 44 beygir. fakat 390 ı tecrübelendikten sonra satın alın. çünkü kendileri 200 ün direk 2 katı performans veriyor buna emin olun :D
duke 690r şuan kullandığım motor. cidden bunu tahmin edemezsiniz :D o ayrı bir dünya üzerine bindiğimde bende onun gibi hayvanlaşıyorum o kadar diyim sizde gerisini anlayın :D herkes şunu diyebilir ki çok diyen oldu duke 690 a 30 bin tl verene kadar 22 binlere mt 07 alırım. evet alınabilir ama duke 690 5 kere cebinden çıkartır 5 kere cebine geri sokar mt07 yi. 10 bin tl verdiğiniz farkın hakkını 10 bin kere çıkartır... motorları kıyaslamak sadece bu motor gazı açtığında gidiyor demek değildir. a dan z ye herşeyi ile kıyaslamaktır...yani kısaca duke 690 farklı bir dünya... heleki duke690r çok daha eğlenceli bence...
birde bu ailenin babası superduke 1290 var. kullanmaya 1 kere fırsatım oldu yaklasık 80 km kadar kullandım. o anlatılmaz yaşanır diyebilirim sadece...
KTM nin motorları pahalıdır. fakat dahada kullandıkça neden daha pahalı olduğu yaşayarak iyice anlayacaksınız merak etmeyin verdiğim parayı sonuna kadar hakediyor diceksiniz... başka markalar kullanmamak hep KTM kullanmak isticeksiniz =)
iyi sürüşler...
noushzad
30 Mart 2015, 02:19
Yarın kısmetse bankadan onay cıkıyor sipariş verip 2015 absli modelini alıyorum.
Gel gör hala beyaz mı turuncumu karar veremedim. sebebi yakından hiç görmedim 2 rengide :( zaten kararsız bi adamım. bide siparişle gelince işte...
sadece duke 125 görmüştüm trafikte ısıklarda oda gri felandı.
berkcigdem
30 Mart 2015, 02:35
Yarın kısmetse bankadan onay cıkıyor sipariş verip 2015 absli modelini alıyorum.
Gel gör hala beyaz mı turuncumu karar veremedim. sebebi yakından hiç görmedim 2 rengide :( zaten kararsız bi adamım. bide siparişle gelince işte...
sadece duke 125 görmüştüm trafikte ısıklarda oda gri felandı.
hayırlı olsun =)
ama ben hiç gri duke görmedim... belki sticker vardır üstünde...
DukeRider
30 Mart 2015, 10:39
Herkese merhaba arkadaslar,zincir yaglama hakkinda sizden bilgi alsam cok guzel olur. Soyleki motor sifir daha ancak 250 km yaptim yapmadim fuardan almistim. Zincir yaglama icin motul zincir temizleme spreyi ile road sprey yag aldim daha motoru almadan :) simdi zincir i yaglasammi yoksa birkac yerde ilk 1000 km ye kadar yaglama rodaj bakimindan sonra yaglamaya basla seklinde yazilar var boylemi yapsam ? Ayrica malesef sehba yok arkadasimda yok zincir yaglar iken biraz yaglayip hareket ettirip yaglamaya devam etme seklinde olsa nasil olur ?
Mucit23
30 Mart 2015, 10:52
Her 500Km aralıklarla yağlamak en doğrusu. Bana kalırsa da motoru çıkarmadan önce yine Zinciri yağla garanti olsun.
DukeRider
30 Mart 2015, 11:51
Zinciri rahat yaglamak adina bugun sehpa alicam. Asagidaki ilanda gorulen sehpa duke 200 e uyarmi vede bu sehpa nasil kullanilir yardim ederseniz sevinirim. Ilk kez motor kullandigim icin epey yardima ihtiyacim var. Asagida almayi dusundugum sehpa nin link ini veriyorum. Link ticari amacli degil ve bagim yoktuur sadece fikir alma niyetiyle veriyorum. Yardimlariniz icin simdiden tesekkur ederim.
http://sahibinden.com/167335091
Mucit23
30 Mart 2015, 12:36
Bunlar ayarlı zaten sıkıntı çıkarmaz. Sehpa ile kaldırabilmen için arka maşa üzerinde kaldırma takozları bağlı olması gerekir
http://shop.ktm.com/uk_en/bobbins-for-rear-wheel-stand-4.html?year=2012
Yukarıdaki gibi birşey. Benim motorun benden önceki sahibi tornada yaptırmış.
berkcigdem
30 Mart 2015, 13:39
sahibinden verdigin linkteki ürünler olur merak etme . ayarlı zaten onlar. ayarını yap kaldır direk. eğer tek başına yapıcaksan ben bugun üşenmez isem sana gerekli birkaç resim çekip buraya atarım çok rahat anlarsın :)
DukeRider
30 Mart 2015, 15:03
Tesekkurler yardimlariniz icin. Sehpa yi kullanabilmemiz icin kereken parcalari sase uzerinde yerler var orayimi monte edicez ? Acemi oldugum icin motoru alip suan oraya gidemiyorum o yuzden malzemeyi almaya motorsuz gidicem. O sehpa yi alicagim yerde takozlarda varmis bunlar benim motora olurmu sizce ?
ati1981
30 Mart 2015, 15:24
Arkadaşlar benim duke 200 yarın otobüs ile gelecek. Aynalar takılı değil. Takmak için hangi numara anahtar lazım. Koca alet çantası ile gitmeyeyim otogara :)
DukeRider
30 Mart 2015, 15:28
17 kardesim hayirli ugurlu olsun kazasiz belasiz binersin insallah
ati1981
30 Mart 2015, 16:47
Teşekkür ederim
Hobigaraji
30 Mart 2015, 19:38
Selam arkadaşlar,
Bende haftasonu sıfır 200 Duke ABSli modeli teslim aldım. Ilk motorum olduğunda başta cok fark edemedim ama motora alıştıkça 3. vites ve üstünde rahatsız edici bir uğultu yaptığını fark ettim. Şu güzel motor sesinden daha çok uğultu duyuyorum. Hafta sonu motoru gerçi servise götüreceğim ancak bu uğultu neden kaynaklandığını bilen arkadaşlar varsa lütfen paylaşın. Motor sıfır daha 50 km.
berkcigdem
30 Mart 2015, 20:14
öncelikle üşenmedim tek tek resimlerini çektim :D aşama aşama sana bunu anlatıcam. umarım başka arkadaşlarada yardımcı olur çünkü bazı arkadaşlarımız bunu tek başına yapamıyor yada çok zor yapıyor yaparken motoru devirenler oluyor.
şimdi öncelikle resimde görüldüğü gibi ekipmanları hazırladık. oradaki beyaz şey ne derseniz o bir tahta =) tahtayı kullanma sebebim motorun yan ayağını açıyoruz ve ayağın altına bunu koyuyoruz ki motor dik dursun.
http://i.hizliresim.com/mG0Nj8.jpg
kaldırma aparatımız ayarlanabilir.
http://i.hizliresim.com/Vljz2B.jpg
tahtamız =) ben bunu herhangi bir marangozdan rica edip yaptırdım parada vermedim elindeki çöp tahtadan yaptı. yanlız önemli nokta fazla kalın yaptırırsanız motor sağa düşer direk az yaptırırsanız sola yatık durur o yüzden 2-3 cm kalınlıkta bir tahta yada herhangi birşey yeterlidir.
http://i.hizliresim.com/q4zN2q.jpg
tahtayı ayarladıktan sonra motorun arkasına dırek apartımızı koyuyoruz zaten yerleri mevcut. bunlar ayarlanabilir gerekli şekilde ayarlıyoruz ve vida gibi olan yeri sıkıyoruz sağlamlaştırıyoruz zaten bunu 1 kere ayarladıktan sonra birdaha gerek kalmaz.
http://i.hizliresim.com/8ljL9W.jpg
resimde görüldüğü gibi ayarlandı herşeyi ve sadece kaldırma işlemi kaldı. şimdi motorun solundan bir elinizle arka demirlerden tutun ve diğer eliniz ile kaldırma aparatının ortasından aşağı bastırdıgınızda zaten motor kalkmaya başlıcak. dengede oldugunu kontrol edin ama yamuk kalkarsa kaldırma aparatındaki ayaklıklardan düşme ihtimali var.
http://i.hizliresim.com/22po2L.jpg
vee motorumuz artık kaldırma aparatının üzerinde. aynısını ön teker içinde yapabilirsiniz. fakat bu aparatı alırken hem ön hem arka uyumlu alırsanız iyi olur onun aparatları farklıdır takıp cıkartmanız gerekır.
http://i.hizliresim.com/dn9N2r.jpg
umarım yardımcı olmusumdur başka sorun olursa özelden mesaj at bana sana cep telefonumu verıyım ne ıstıyorsan anlatırım :)
bloodmoney35
30 Mart 2015, 21:35
Bugün Ben de duke200 alarak aranıza katılmış bulunuyorum.Bazı arkadaşların bitmeyen problemlerini tek tek okumama rağmen kararım da etkili olamadı.Azcık inatçıyımdır.Sorun çıksın ki aksamı öğreneyim mantığı ile paramı hazırladım 2. el bir makine edindim.Fazla sürüş imkanı bulamadım ama o hırçın torka alışmak biraz zaman alacak.125cc ler gibi değilmiş bu kadarını hiç beklemiyordum (motoru aldığım arkadaş uyarmıştı) Vites geçişlerini çok beğendim o kadar rahat geçiyor ki.Gaz tepkisi her vites de canlı bazen bu nasıl 200cc ya hu diyorum :) Elcikler hakkaten taş taş eldivenle bile o sertlik hissediliyor.Gösterge konumuna bayıldım ihtiyacınız olacak her bilgi var aydınlatması güzel.Amortisörlere sert denmiş ama bana gayet konforlu geldi acaba daha konforlusu nasıl olur bilemiyorum uyur kalınır herhalde :) eksoz sesi hiç fena değil.Artçı denemesinde olumlu yorum aldım.Boyum 1.76 sanki motor benim için yapılmış gibi cuk oturdu.Hemen kaynaştık iyi anlaşacağız.Fazla deneme olanağı bulamadım ama gördüğüm olumsuzluklar elcik değişmeli,Keşke siperlik olsaymış (ufacık çıkıntı siperlikle alakası çok çünkü) oturuş tarzından muazzam rüzgar yeniyor.Hatta sert rüzgara yakalandım biraz sarstı noluyoruz demedim değil.1. vitesten boşa almak çok ince bir dokunuş istiyor belki alışınca ustalaşırım.Ayak numarası büyük olanlar sürerken bence sıkıntı yaşayabilir.Fazla motor tecrübem yok ama gidon dönüş açısı çok dar geldi bu eksi bir şey mi şimdilik bilemicem :) Binerken ayağınız arka sinyallere çok yakın geçiyor kırabilirsiniz aman.İlk izlenimlerim bunlar.Ben motoru çok beğendim.Duruşu gidişi yürüyen aksamı malzeme kalitesi hoş.Merak edenler üstüne binin bi deneyin bence hoşunuza gidecek.
evetttt gelelim duke 200 konusunda tecrübeli arkadaşlardan bilgi almaya.
1. Ekonomik gidiş için önereceğiniz devir aralığı?
2.Yan sehpa çok güçsüz geldi.Devrilme kolay olabilir mi?(malum çalıştığım yerin önünde duruyor)
3.Kaç oktan benzin kullanıyorsunuz?
4.Zincire kaç km de bir bakım yapıyorsunuz?
5.Dikkat etmem gereken tecrübelerinize dair herşeyi paylaşabilirseniz memnun olurum.İzmir'den sevgilerle
umurcan
30 Mart 2015, 22:18
Bugün Ben de duke200 alarak aranıza katılmış bulunuyorum.Bazı arkadaşların bitmeyen problemlerini tek tek okumama rağmen kararım da etkili olamadı.Azcık inatçıyımdır.Sorun çıksın ki aksamı öğreneyim mantığı ile paramı hazırladım 2. el bir makine edindim.Fazla sürüş imkanı bulamadım ama o hırçın torka alışmak biraz zaman alacak.125cc ler gibi değilmiş bu kadarını hiç beklemiyordum (motoru aldığım arkadaş uyarmıştı) Vites geçişlerini çok beğendim o kadar rahat geçiyor ki.Gaz tepkisi her vites de canlı bazen bu nasıl 200cc ya hu diyorum :) Elcikler hakkaten taş taş eldivenle bile o sertlik hissediliyor.Gösterge konumuna bayıldım ihtiyacınız olacak her bilgi var aydınlatması güzel.Amortisörlere sert denmiş ama bana gayet konforlu geldi acaba daha konforlusu nasıl olur bilemiyorum uyur kalınır herhalde :) eksoz sesi hiç fena değil.Artçı denemesinde olumlu yorum aldım.Boyum 1.76 sanki motor benim için yapılmış gibi cuk oturdu.Hemen kaynaştık iyi anlaşacağız.Fazla deneme olanağı bulamadım ama gördüğüm olumsuzluklar elcik değişmeli,Keşke siperlik olsaymış (ufacık çıkıntı siperlikle alakası çok çünkü) oturuş tarzından muazzam rüzgar yeniyor.Hatta sert rüzgara yakalandım biraz sarstı noluyoruz demedim değil.1. vitesten boşa almak çok ince bir dokunuş istiyor belki alışınca ustalaşırım.Ayak numarası büyük olanlar sürerken bence sıkıntı yaşayabilir.Fazla motor tecrübem yok ama gidon dönüş açısı çok dar geldi bu eksi bir şey mi şimdilik bilemicem :) Binerken ayağınız arka sinyallere çok yakın geçiyor kırabilirsiniz aman.İlk izlenimlerim bunlar.Ben motoru çok beğendim.Duruşu gidişi yürüyen aksamı malzeme kalitesi hoş.Merak edenler üstüne binin bi deneyin bence hoşunuza gidecek.
evetttt gelelim duke 200 konusunda tecrübeli arkadaşlardan bilgi almaya.
1. Ekonomik gidiş için önereceğiniz devir aralığı?
2.Yan sehpa çok güçsüz geldi.Devrilme kolay olabilir mi?(malum çalıştığım yerin önünde duruyor)
3.Kaç oktan benzin kullanıyorsunuz?
4.Zincire kaç km de bir bakım yapıyorsunuz?
5.Dikkat etmem gereken tecrübelerinize dair herşeyi paylaşabilirseniz memnun olurum.İzmir'den sevgilerle
öncelikli cevabım;
http://weknowgifs.com/wp-content/uploads/2013/08/didnt-read-lol-gif-6.gif
sıralanmış olanlara bakarsak devir olarak 6000 devir altında gitmiyor, yani çok kasan ile deli gibi giden hallerin arasında 100kmde 1 litre fark yaktıramazsın, devirli git tadını al bana kalırsa
2 yıl beni ve motoru taşıdı bi sakatlığını görmedim yan sehpanın
kitapçıkta 3 ve 4 yazıyor. özellikle birşey önermek gerekirse kitapçığı okumanı öneririm
tecribesel olarak da; eğer motoru yıkarken tazyikli suyu direk bloğa tutarsan kuruyana kadar arıza uyarı ışığını yakıyor, bir olayı yok sadece o ışık yanıyor ama yine de suyu direk bloğa basmamaya çalış, en az 1-2 metre olsun suyun çıkışıyla motor arasında
hayırlı olsun, güle güle kullan :wiinkk:
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO