PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107

Ucka
14 Mart 2015, 20:00
Dun spormotoya ilk dukemin evrak islerini halletmek icin gittim.Motorlarin ustunde alan kisilerin isimleri vardi.Sizin 390 da oradaydi Berk Bey.Cok guzel gorunuyordu acikcasi. :) Gule gule kullanin.Merak ettigim aranizda benim gibi duke a siyah grenaj seti alip sticker siz kullanan var mi? Internette siyah uzerine beyaz ktm sticker i gordum ama simsiyah hic denk gelmedim.Gercekten merak ediyorum nasil bir goruntusu olacak. :) Keske Duke200 un de siyah olsaydi da ekstra masrafa girmeseydim.

CxAnKACx
14 Mart 2015, 21:07
Merhabalar,
muhtemelen daha once bin kere yazilmistir ancak telefondan girdigim icin arastiramadim (biraz da usendim) kusura bakmayin :D bizim bu motorlarin lastigi nasil, yagmurlu havada cok kayiyo mu gecen yerler hafif nemli iki kisi en dik yokuslu virajda bile kaydirmadan getirdim acaba uygun mu yagmur icin benim sansima mi denk gelmis yoksa.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:01 ----------


Merhabalar ben de abssiz 0 duke 200 alarak aranıza katılmış bulunmaktayım :)
Ankara'da eğitim alabileceğim bir yer olup olmadığı konusunda bilgisi olan var mı acaba?

Ankara'da en cok bilinen hocalar Kaan Tuna ve Atom Karinca Soner'dir. Ozelden mesaj atarsaniz numaralarini veririm. Bu arada ulusan'in Adventure motor okulu var (bi aralar Kaan hoca ordaydi ben egitim alirken ancak su an ayrilmis sanirim.).

noushzad
15 Mart 2015, 04:48
Beyler bende Ninja 250 sl ile duke 200 arasında kararsız kaldım aslında 250 sl'yi alıyordum r25'i eleyip fakat geçen gün bayiye gittim

Yakından bakayım duke'ye cok begendım naked'i bana sevdirdi. oturuş pozisyonu felan cok rahat bayıldım. vites hararet gösterges ifelan varmıdır?

Ninja SL'ye göre mesela +ları felan nedir. neden tercih etmeliyim. biraz bilgi verirseniz aydınlayım ona göre yakın zamanda alıcam motoru. ha birde servis kısmı nasıldır? her yerde bulunabilen bi servisi yok galiba

ucanteneke5
15 Mart 2015, 11:18
Merhabalar,
muhtemelen daha once bin kere yazilmistir ancak telefondan girdigim icin arastiramadim (biraz da usendim) kusura bakmayin :D bizim bu motorlarin lastigi nasil, yagmurlu havada cok kayiyo mu gecen yerler hafif nemli iki kisi en dik yokuslu virajda bile kaydirmadan getirdim acaba uygun mu yagmur icin benim sansima mi denk gelmis yoksa.

duke nin lastiklerini kötülüyolar ama bence gayet iyiler özellikle islak zeminde daha iyi tutunduğunu söyleyebilirim ben 39000 km. oldu hala orjinaler var üzerinde karda dahi kulandım okadar da kötü lastik değil.[COLOR="Silver"]

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:11 ----------

[QUOTE=noushzad;3568797]Beyler bende Ninja 250 sl ile duke 200 arasında kararsız kaldım aslında 250 sl'yi alıyordum r25'i eleyip fakat geçen gün bayiye gittim

Yakından bakayım duke'ye cok begendım naked'i bana sevdirdi. oturuş pozisyonu felan cok rahat bayıldım. vites hararet gösterges ifelan varmıdır?

Ninja SL'ye göre mesela +ları felan nedir. neden tercih etmeliyim. biraz bilgi verirseniz aydınlayım ona göre yakın zamanda alıcam motoru. ha birde servis kısmı nasıldır? her yerde bulunabilen bi servisi yok galiba

dükün artıları trafikte çok serii atak hafif zevkli bi makina göstergede yok yok diyebilirim hararet vites benzin devir anlık yakıt depoda kalan benzinle nekadar yol yapabilirsin servise kalan km.averaj gibi herşeyi gösteriyo yol bilgisayarı.en önemlisi brembo frenler ve çelik fren hortumları olması bu bir çok pahalı makinada ekstra ama duke de standart.
servis ağa emin ol ki kawasaki den çok daha iyidir yedek parça hep bulursun sıkıntı olmaz.
aklıma gelenler bunlar ha bide biyere gittinmi hep gözler duke nin üzerinde SS lerin arasına park et insanlar gelip ona bakıyo:cat:

4KORSAN
15 Mart 2015, 12:54
hocam duke nin alacaksan abs lisini al kac defa hayatımı kurtardi :D digerini bilemem birisi naked birisi supersuport

noushzad
15 Mart 2015, 19:32
[QUOTE=CxAnKACx;3568531]Merhabalar,
muhtemelen daha once bin kere yazilmistir ancak telefondan girdigim icin arastiramadim (biraz da usendim) kusura bakmayin :D bizim bu motorlarin lastigi nasil, yagmurlu havada cok kayiyo mu gecen yerler hafif nemli iki kisi en dik yokuslu virajda bile kaydirmadan getirdim acaba uygun mu yagmur icin benim sansima mi denk gelmis yoksa.

duke nin lastiklerini kötülüyolar ama bence gayet iyiler özellikle islak zeminde daha iyi tutunduğunu söyleyebilirim ben 39000 km. oldu hala orjinaler var üzerinde karda dahi kulandım okadar da kötü lastik değil.[COLOR="Silver"]

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:11 ----------



dükün artıları trafikte çok serii atak hafif zevkli bi makina göstergede yok yok diyebilirim hararet vites benzin devir anlık yakıt depoda kalan benzinle nekadar yol yapabilirsin servise kalan km.averaj gibi herşeyi gösteriyo yol bilgisayarı.en önemlisi brembo frenler ve çelik fren hortumları olması bu bir çok pahalı makinada ekstra ama duke de standart.
servis ağa emin ol ki kawasaki den çok daha iyidir yedek parça hep bulursun sıkıntı olmaz.
aklıma gelenler bunlar ha bide biyere gittinmi hep gözler duke nin üzerinde SS lerin arasına park et insanlar gelip ona bakıyo:cat:


anladım hocam. vites geçişleri felan nasıl. birde selesi cok kötü diyorlar dogrumu? ivmelenmesi nasıl alt devirlerde

DukeRider
15 Mart 2015, 23:20
Herkese merhaba. Fuar dan aldigim duke 200 umu bu persembe teslim aldim. Direk kapali garaja koydum zaten malum hava sartlari sebebi ilede henuz yollara dusmek nasip olmadi malesef. Ilk motor tecrubem egitim de aldim baslangic egitimi. Bugun netten motorlu tasitlar vergisini odemek istedim. Nisan ati odeme 56 tl temmuz 56 tl ve gene temmuz 473 tl olarak gorunuyor. Bu tutarlar normalmi nasil odenir ayri ayri secilebiliyor bu odemeler. Simdiden tesekkurler

EnGnKrGn
16 Mart 2015, 00:34
Arabanız varsa 473 tl onun vergisidir.

DukeRider
16 Mart 2015, 01:23
Arabam yok,zaten plaka girilip goruluyor borc nicin boyle oldu sifir alan arkadaslar nekadar vergi odediler

berkcigdem
16 Mart 2015, 06:20
Dun spormotoya ilk dukemin evrak islerini halletmek icin gittim.Motorlarin ustunde alan kisilerin isimleri vardi.Sizin 390 da oradaydi Berk Bey.Cok guzel gorunuyordu acikcasi. :) Gule gule kullanin.Merak ettigim aranizda benim gibi duke a siyah grenaj seti alip sticker siz kullanan var mi? Internette siyah uzerine beyaz ktm sticker i gordum ama simsiyah hic denk gelmedim.Gercekten merak ediyorum nasil bir goruntusu olacak. :) Keske Duke200 un de siyah olsaydi da ekstra masrafa girmeseydim.

çok teşekkürler aynen orda ayırtılmış vaziyette duruyor bir türlü hala dönemedim istanbula :( ben hiç kullanmadım ama siyahını herzaman daha co begenmısımdır o yuzden 390 ı da sıyah yercıh ettım. hayırlı olsun bu arada.

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:11 ----------


[QUOTE=ucanteneke5;3568823]


anladım hocam. vites geçişleri felan nasıl. birde selesi cok kötü diyorlar dogrumu? ivmelenmesi nasıl alt devirlerde

selesi çok kötü denilen sele çoğu motordaki seleye 10 basar. ayrıca selesi gayette rahattır ama tabıkıde bır scooterdaki ohhh popomun keyfi dicegınız rahatlıgı bulamazsınız. ivlemelenmesi ise 5.000 - 6000 devirden sonra tutabılene aşk olsun bu arada motor 11- 12. 000 de devir kesiciye giriyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:14 ----------


Beyler bende Ninja 250 sl ile duke 200 arasında kararsız kaldım aslında 250 sl'yi alıyordum r25'i eleyip fakat geçen gün bayiye gittim

Yakından bakayım duke'ye cok begendım naked'i bana sevdirdi. oturuş pozisyonu felan cok rahat bayıldım. vites hararet gösterges ifelan varmıdır?

Ninja SL'ye göre mesela +ları felan nedir. neden tercih etmeliyim. biraz bilgi verirseniz aydınlayım ona göre yakın zamanda alıcam motoru. ha birde servis kısmı nasıldır? her yerde bulunabilen bi servisi yok galiba

ikiside tarz olarak farklı motorlar. duke kendi tarzı olan bir motordur o yuzden dikkat çekersin her zaman. artılarını sayıyım ben sana öncelikle o bir KTM :) bu arada kawada çok kalitelidir =) hafiftir oyuncak gibidir şehir içinde 200 lüktür ama öle 200 lüklere benzemez kendisi içinde yatan bir şeytan vardır. ninjaya göre 10 kat dengeli bir motordur. wp süspansiyonları vardır. ninjada frenlerde çelik telmi var bılmıyorum ama duke standart. ninjayla bır kaldırıma cıkarken zorlanırsın ama duke sana derki abi daha yokmu=) eğer istanbuldaysan servisi hıc sorun etme ki buyuk sehırlerın hepsınde ktm servısı var. ama yalan sölemiyim ktm servisleri diğer markalara göre bıraz daha pahalıdır atıyorum 50 tl tutucak şey ktm de 75 tutar. göstergede ne ararsan var =) ayrıca duke ile felaket oynayabılıyorsun yanı powerparts ve aksesuar olarak. nınjada böle seyler yapmak çok kısıtlı. ben satılıga cıkarttıgım duke 200 ün resımlerını burada paylastım o resimlere bakarsanız anlarsınız dedıgım oynamaları. hepsi orjınal ktm ürünü zaten. ayrıca bana kalırsa ben 200 de abs li almam. 390 da - 690 zaten standart absli.

CxAnKACx
16 Mart 2015, 07:55
[
duke nin lastiklerini kötülüyolar ama bence gayet iyiler özellikle islak zeminde daha iyi tutunduğunu söyleyebilirim ben 39000 km. oldu hala orjinaler var üzerinde karda dahi kulandım okadar da kötü lastik değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:11 ----------



dükün artıları trafikte çok serii atak hafif zevkli bi makina göstergede yok yok diyebilirim hararet vites benzin devir anlık yakıt depoda kalan benzinle nekadar yol yapabilirsin servise kalan km.averaj gibi herşeyi gösteriyo yol bilgisayarı.en önemlisi brembo frenler ve çelik fren hortumları olması bu bir çok pahalı makinada ekstra ama duke de standart.
servis ağa emin ol ki kawasaki den çok daha iyidir yedek parça hep bulursun sıkıntı olmaz.
aklıma gelenler bunlar ha bide biyere gittinmi hep gözler duke nin üzerinde SS lerin arasına park et insanlar gelip ona bakıyo:cat:

Bana da oyle geldi acikcasi yani bu lastik kotuyse iyileri felakettir. Benim daha ilk motorum dolayisiyla daha iyi lastik kullanmadim ve bilmiyorum. Buna yakin zamanda pirelli rosso 2 almayi dusunuyodum ama gerek kalmadi sanirim :D

Ninja 250SL ile farkini soran abime/ablama/kardesim icin de:
-Fuarda ikisine de oturdum art arda ninja cok kucuuucuuukkk bir motosiklet. Duke'nin selesine rahatsiz(!) denmesine ragmen (ki hic rahatsizligini gormedim) Duke daha rahat oturus acisindan. Cunku genis dik ve olaya hakimsiniz. Ninja da zaten kucucuk motor yapmislar bi de ss oldugu icin iki buklum oluyosunuz dogru oturus pozisyonunda. Ben sigamadim acikcasi.(Boyum 1.80 kilom 76.)
-Ninja ruzgardan korur abeeaaa karenaji var deseler bile dik oturunca duke'tan iyi ruzgardan korucagini sanmiyorum(Belki de korur surup denemek lazim).Bunun yaninda yandaki karenajlar sadece masraf yere dusunce cebini yakicaktir kawa sonucta. Buna mukabil duke de koruma demiri taktirip en az masrafla yola devam.
-Sekil semal acisindan duke cok daha kasli duruyo onden bakinca, kawa genelde agresif bakan motorlar yapmasina ragmen duke daha agresif bence.
-Bir arkadasimiz yazmis powerparts diye cok dogru yazmis.Ninja da yapabilicegin en buyuk kisilestirme egzoz degistirmek olur. duke'nin kol gibi parca katalogu var yep yeni bir makina olusturabiliyosunuz resmen.

Iki motoru karsilastirmanin yaninda su anda 2014 modelleri eritmek icin ucuzdan satiyolar (kaldi mi bilmiyorum) Ninja'dan daha ucuza geliyo. ABS yok ancak ben zaten baslangic motorunda abs olmamasi taraftariyim. Tabiki hayat kurtarir yagmurda isin kolaylasir vs ama fren yapmayi ogrenmezsen ABS'si devreye girmedigi an rahatligindan eser kalmaz.

-Bu arada servisini bilmiyorum henuz 150kmdir kullaniyorum motoru ancak buyuklerimin deneyimlerinden yola cikarak kawa ile cok buyuk farki olucagini sanmiyorum. Sonucta KTM'ye biniyo olucaksin biraz fazla odemek canini yakmaz;).

Bu arada bi abimin motoru alirken bana soyledigi bir seyi soyliyim. RC200 ve DUKE200 arasinda kalmistim. Sevgili abim bana su sozu soyledi: ikisindeki motor blogu da ayni biri digerinden hizli gitmicek. 2 yil rahat rahat gez trafikte . Bos yere SS gibi gitmeyecek bir makine icin kendi rahatligindan odun verme, ileri de ss kullaninca cok arayacaksin bu rahat zamanlarini dedi. Bir dusun derim. Her ne alirsan al gonlunce olsun tekerin her daim duz bassin.

korna
16 Mart 2015, 15:16
2015 modellerinde bazı şeyleri geliştirmişler.
Barkın video yayınlamış arkadaşlar.

KTM DUKE 2015 LANSMAN VİDEOSU (http://www.altinelbiseliadam.com/ktm-duke-it-2015-lansmani/)

fortunesv
16 Mart 2015, 16:57
Arabam yok,zaten plaka girilip goruluyor borc nicin boyle oldu sifir alan arkadaslar nekadar vergi odediler

56 Liradan 2 taksit 112 lira mtv ödedim hocam. Zira mtv'ler standarttır. Hocam büyük ihtimalle sizin üzerinize bir araba var kayıtlı. Onun 2.taksiti çıkmış olabilir.

ati1981
16 Mart 2015, 17:19
2015 modellerinde bazı şeyleri geliştirmişler.
Barkın video yayınlamış arkadaşlar.

KTM DUKE 2015 LANSMAN VİDEOSU (http://www.altinelbiseliadam.com/ktm-duke-it-2015-lansmani/)

Duke 200'de fren değişti diyor.Başka büyük bir değişiklik var mı acaba? Sele,elcik plastiği harici.

fortunesv
16 Mart 2015, 17:50
Duke 200'de fren değişti diyor.Başka büyük bir değişiklik var mı acaba? Sele,elcik plastiği harici.

Kaliperler değiştiyse birşey diyemem. Ancak kaliperler de resmi sitede ön 4 arka 1 şeklinde görünüyor. Bir değişiklik yok gibi. Marka Bybre zaten. Ben Brembo bekliyordum açıkçası motoru aldığımda. Bybre çıktı malesef. Üzücü bir durum oldu. Keşke biraz daha detaya inseymiş neyin değiştiği hakkında.

fevzit
16 Mart 2015, 23:46
Arkadaşlar 2012 duke 200 ile aranıza katıldım. uzun zamandır bu bölümü takip ediyordum. Fazlaca başınız ağrıtır isem şimdiden özür dilerim. Soruma gelince yan çanta kullanan varmı nereden aldınız.

berkcigdem
17 Mart 2015, 03:02
Arkadaşlar 2012 duke 200 ile aranıza katıldım. uzun zamandır bu bölümü takip ediyordum. Fazlaca başınız ağrıtır isem şimdiden özür dilerim. Soruma gelince yan çanta kullanan varmı nereden aldınız.

yan çantaları çok pahalı. orjinal demiri ve orjınal cantası 2500 tl ye falan gelıyordu dıye bılıyorum. bu arada ayıptır sorması ne kadara aldınız ve kac km de ??

ucanteneke5
17 Mart 2015, 08:43
Herkese merhaba. Fuar dan aldigim duke 200 umu bu persembe teslim aldim. Direk kapali garaja koydum zaten malum hava sartlari sebebi ilede henuz yollara dusmek nasip olmadi malesef. Ilk motor tecrubem egitim de aldim baslangic egitimi. Bugun netten motorlu tasitlar vergisini odemek istedim. Nisan ati odeme 56 tl temmuz 56 tl ve gene temmuz 473 tl olarak gorunuyor. Bu tutarlar normalmi nasil odenir ayri ayri secilebiliyor bu odemeler. Simdiden tesekkurler

büyük ihtimal sana verilen plaka perte çıkan araç plakasıdır ve vergi dairesi sisteminden silinmemiş eski veriler o yüzden okadar çok çıkıyo.
bişey ödeme git düzeltir plaknın kayıtlı olduğu emniyet ten tesçil fotokopini al ve nakil vasıtalara götür kendin işletir.

EnGnKrGn
17 Mart 2015, 18:42
Arkadaşlar 2012 duke 200 ile aranıza katıldım. uzun zamandır bu bölümü takip ediyordum. Fazlaca başınız ağrıtır isem şimdiden özür dilerim. Soruma gelince yan çanta kullanan varmı nereden aldınız.

Ben hindistan dan yan çanta siparişinde bulundum. 380 TL'ye geliyor. Hala kargoda. Linkini aşağıda veriyorum
http://www.viaterra.in/Products/VIATERRA-Bags-Motorcycle-Touring/ViaTerra/ViaTerra-Velox---Saddle-bags-for-KTM-Duke/pid-6090006.aspx

fevzit
17 Mart 2015, 19:20
berk 6 ay önce aldım 10.000 tl 16.000 km ama fuarda 11.500 fiyat görünce biraz bozuldum :(

berkcigdem
17 Mart 2015, 20:18
berk 6 ay önce aldım 10.000 tl 16.000 km ama fuarda 11.500 fiyat görünce biraz bozuldum :(

valla bence cok pahalıya almıssınız. fuardakı 11500 de uygun fıyat ama cok daha fazla motor seceneklerınız varmış aslında.

aksel111
17 Mart 2015, 21:38
çok ta pahalı degil bence hatta normal gibi 6 ay önce almışsın sıkma canını önemli olan kazasız kullanman. 9.500 gibi bi rakama alabilirdin belki ama 8 bin e de alamazsın hani :) düzgünse motoru ve çekmesi falan yoksa sağa sola gayet güzel güle güle bin.

berkcigdem
17 Mart 2015, 21:45
çok ta pahalı degil bence hatta normal gibi 6 ay önce almışsın sıkma canını önemli olan kazasız kullanman. 9.500 gibi bi rakama alabilirdin belki ama 8 bin e de alamazsın hani :) düzgünse motoru ve çekmesi falan yoksa sağa sola gayet güzel güle güle bin.

2012 modele 10.000 verdıgı ıcın pahalı dedım cunku suan 2014 lerı 10.500 lere falan bırakanlar var. 2012 leri daha ucuza alınır. fiyat - model yılı kıyaslaması yapıyorum.

aksel111
17 Mart 2015, 21:58
ama kasa aynı farkeden bişi yokki burda sadece kilometreye ve nasıl kullanıldıgına bakarım ben. ama sana da saygı duyarım hani :)

berkcigdem
17 Mart 2015, 23:33
ama kasa aynı farkeden bişi yokki burda sadece kilometreye ve nasıl kullanıldıgına bakarım ben. ama sana da saygı duyarım hani :)

kasa farkı yok zaten o yuzden demedım . mesela ben şuan 2014 duke 390 ayırttım spormotoya ama 1500 tl fark verip 2015 i almayı dusunuyorum. motorlu taşıtlar alırken ben buna bıraz dıkkat ederım 2. el satışta avantajı oluyor. o yuzden dedım sanada 2012 ye 10.000 fazla dıye. yoksa duke 200 için normal fiyat.

aksel111
18 Mart 2015, 01:35
sonuçta 2012 model die geçio mu diosun yani yaşı fazla olmuş oluyo ordan bakarsan haklısın evet.o degilde bi gün 690r ım olursa benden mutlusu olmaz yeryüzünde :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:24 ----------

bide sıfır bi pulsara binme fırsatı buldum tekrardan. arkadasım aldı. bence verilen parayı sonuna kadar hak edio alet. uzun vade de ne olur bilemem ama şimdilik gayet hoş gidio pulsarlar. aradaki fiyat farkını gözetirsek alanlar haksız sayılmazlar. bide hani bu işlerin sonu yok ya ordan bakarsak herkesin mutlu oldugu bir motoru varsa sorun yok gibi bence. iki artısı söz konusu duke un birisncisi viraj hakimiyeti ikincisi şasesi daha mı sağlam yoksa dahamı teknik yapılmış bilmiorum ama motoru altınızda daha fazla hissetmenize sebeb oluyo. bunlar kimine göre çok önemli kimine göre aradaki fiyat farkı önemli saygı duymak lazım herkese.

berkcigdem
18 Mart 2015, 03:21
sonuçta 2012 model die geçio mu diosun yani yaşı fazla olmuş oluyo ordan bakarsan haklısın evet.o degilde bi gün 690r ım olursa benden mutlusu olmaz yeryüzünde :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:24 ----------

bide sıfır bi pulsara binme fırsatı buldum tekrardan. arkadasım aldı. bence verilen parayı sonuna kadar hak edio alet. uzun vade de ne olur bilemem ama şimdilik gayet hoş gidio pulsarlar. aradaki fiyat farkını gözetirsek alanlar haksız sayılmazlar. bide hani bu işlerin sonu yok ya ordan bakarsak herkesin mutlu oldugu bir motoru varsa sorun yok gibi bence. iki artısı söz konusu duke un birisncisi viraj hakimiyeti ikincisi şasesi daha mı sağlam yoksa dahamı teknik yapılmış bilmiorum ama motoru altınızda daha fazla hissetmenize sebeb oluyo. bunlar kimine göre çok önemli kimine göre aradaki fiyat farkı önemli saygı duymak lazım herkese.

aynen yıldan dolayı dedım zaten. benden sana nacizane bir tavsiye 690r sahıbı olarak sölüyorum bunu. 690r yada 690 belirli bir km yada süre tecrübeniz olmadan binmeyin o çünkü hiç normal bir motor değil yani uslu gidilerse her motor kullanılır ama ne zaman gaz açarsanız o zaman içinde ciddi anlamda kontrol edilmesi gereken bir canavar çıkıyor. pulsarı bende kullandım güzel motor cidden fiyat/performans olarak baktıgınızda. lastiklerinin kesinlikle değişmesi gereken bir motor ama.

aksel111
18 Mart 2015, 11:42
xt660 lardan kullandım x ve r modellerini çok beğenmiştim yıllar önce tabi 690r başka bişi kesinlikle, fakat motor üstünde en korkak giden belkide benimdir ordan kurtarırım gibi gelio. 20 bin tl lere inmesini bekliorum 690r ların 22 binlira falan da olur belki 1 yıl belkide 3 yıl içinde olur die tahmin ediorum.o nasıl bi tasarım öyle bence hiç eskimicek. tavsiyeler için sağol bakarsın sen sıkılıp satarsın senin 690r ı alırım.

berkcigdem
18 Mart 2015, 12:10
xt660 lardan kullandım x ve r modellerini çok beğenmiştim yıllar önce tabi 690r başka bişi kesinlikle, fakat motor üstünde en korkak giden belkide benimdir ordan kurtarırım gibi gelio. 20 bin tl lere inmesini bekliorum 690r ların 22 binlira falan da olur belki 1 yıl belkide 3 yıl içinde olur die tahmin ediorum.o nasıl bi tasarım öyle bence hiç eskimicek. tavsiyeler için sağol bakarsın sen sıkılıp satarsın senin 690r ı alırım.

yani inebilirde inmeyebilirde bilemedim. yeni bir tasarım 690 duke serisi gelirse ancak... 690r cıdden değişik bir motor. yani ben onu başka bir klasmana sokuyorum hep :D hele hele 1290 superduke hıc bahsetmıyorum :D valla ben aslında adventure istiyorum ama açıkcası onu bıraz daha beklıyorum almak ıcın. valla gel al ne yalan söliyim gözüm gibi bakıyorum =)

fevzit
18 Mart 2015, 19:26
Ben hindistan dan yan çanta siparişinde bulundum. 380 TL'ye geliyor. Hala kargoda. Linkini aşağıda veriyorum
http://www.viaterra.in/Products/VIATERRA-Bags-Motorcycle-Touring/ViaTerra/ViaTerra-Velox---Saddle-bags-for-KTM-Duke/pid-6090006.aspx


çok ta pahalı degil bence hatta normal gibi 6 ay önce almışsın sıkma canını önemli olan kazasız kullanman. 9.500 gibi bi rakama alabilirdin belki ama 8 bin e de alamazsın hani :) düzgünse motoru ve çekmesi falan yoksa sağa sola gayet güzel güle güle bin.

3 kuruş pahalı olsun sıkıntısız olsun. şu ana kadar sıkıntısı yok. yeni rosso 2 vardı üzerinde o yüzden normaldir fiyatı.
hepinizin tekeri düz bassın

tyrung
18 Mart 2015, 20:17
Duke 200 üm satılıktır. Pazarlık payı vardır.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ktm-duke-200-rosso-ii-ve-koruma-demiri-204682584/detay/

Lukocan
18 Mart 2015, 21:10
Duke 200 üm satılıktır. Pazarlık payı vardır.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ktm-duke-200-rosso-ii-ve-koruma-demiri-204682584/detay/

bu polisport elcik korumayı nerden bulabilirim? internete bakındım fakat bulamadım bir türlü

berkcigdem
19 Mart 2015, 01:17
bu polisport elcik korumayı nerden bulabilirim? internete bakındım fakat bulamadım bir türlü

spormotoda olması lazım.

DukeRider
19 Mart 2015, 12:38
Herkese merhabalar. Duke u geceleri aktif olarak kullanmaya basladim sonunda. Ilk motorum olmasina istanbulda olmama ragmen motor cok rahat ve aldigim icin birkere daha mutlu oldum. Merak ettigim iki sey var . birisi motorun total surucu ve artci kapasitesi kilo olarak. Biride motoru calistirdigimda farlar yanmiyor birkac kere ac kapa yaparsam eger ancak yaniyor bu normalmidir. Simdiden tesekkurler

ati1981
19 Mart 2015, 17:18
http://www.n11.com/artago-urban-security-alarmli-disk-kilidi-P15947045?cid=604001&gclid=CLrcqfTNtMQCFQITwwodlD0A7A
Bu kilit Duke 200'e olurmu?

berkcigdem
19 Mart 2015, 19:03
http://www.n11.com/artago-urban-security-alarmli-disk-kilidi-P15947045?cid=604001&gclid=CLrcqfTNtMQCFQITwwodlD0A7A
Bu kilit Duke 200'e olurmu?

arkadasımda var bundan hatta ben almıştım ona. duke 200 de denedim olmuştu.

aksel111
20 Mart 2015, 12:59
Herkese merhabalar. Duke u geceleri aktif olarak kullanmaya basladim sonunda. Ilk motorum olmasina istanbulda olmama ragmen motor cok rahat ve aldigim icin birkere daha mutlu oldum. Merak ettigim iki sey var . birisi motorun total surucu ve artci kapasitesi kilo olarak. Biride motoru calistirdigimda farlar yanmiyor birkac kere ac kapa yaparsam eger ancak yaniyor bu normalmidir. Simdiden tesekkurler

yok normal degil kardeşim. ama yandıgında sıkıntısız oluyosa bence bi sürekullan ve sudan uzak tut motorunu iyice kurusun su girmiş nemlenmiş bi yer varsa. baktın dahada olmuyor ozaman bi ustaya göster

zeer
20 Mart 2015, 14:40
Kısmetse ilk motorum olarak almayı düşünüyorum.Yeni başlayan biri için motorun orjinal haline ne gibi eklemeler yapılması gerekli?(koruma demiri,lastik,vs .) Ve ne kadar tutuyor?

Ucka
20 Mart 2015, 23:53
Selamlar Duke severler,

Bugun aksam itibari ile bende araniza katilmis bulunuyorum.Bugun ilk kez trafige ciktim.Motoru hasanpasa dan alip sisliye getirdim.Havada hafiften yagmaya baslamisti.Yolculuk 20 dakika civari surdu.Motorla kopruden gecmek gercekten cok baskaymis. :) Daha once duke kullanmamistim,motorun kullanimi gercekten cok kolay geldi,oturus pozisyonu keza cok rahat.Motorda ekstra olarak elcik koruma,siyah grenaj seti ve motor koruma demiri(daha takilmadi) bulunuyor.Sunu sormak istiyorum.Motorun siyah rengini ruhsata isletip turuncu plastikleri satayim mi? Yoksa ruhsatta renk turuncu gorundugu icin,ileride motoru satma olasiligina karsi elimde bulundurayim mi? Herkese keyifli surusler.

fotograflar :)

http://i.imgur.com/z48DJXl.jpg?1
http://i.imgur.com/wpA5ovc.jpg?1
http://i.imgur.com/Fx2z9F3.jpg?1

berkcigdem
21 Mart 2015, 01:22
hayırlı olsun o bir siyah duke =)) ruhsata işletme bence gerek yok. ilk fotodada baba oğul gibi duruyolar 690r :)

Oser
21 Mart 2015, 02:30
her dedıgıne tek tek cevap verıcem şimdi. ktm duke 200 -390 690 r kullanıcısı olarak suandada guncel olarak 690r ı ve 200 ü kullanıyorum. ktm duke 200 süper bir motora bınıyorsun bılgın olsun. ilk motor olarak ktm almışsın aldıysan bıktım ktm nın fıyat politaksından demıceksın cunku ktm pahalıdır bu bilinen birşey.ktm ye biniyorsun banada kımse demesın ktm kalıtesız falan dıye. öncelikle daha motorun 300 km de öle 3 haftada bır zıncır yaglanmaz uzerındekı zıncır zaten kötü bi zincir sen o zinciri 400- 500 km arası yağlıcaksın.maks 10.000 km sonrada o zincir çöpe gidicek zaten. kazalarına gelince öncelikle geçmiş olsun umarım birşeyin yoktur. ktm de duke serileri için korumalar mevcut ama bu korumaların hepsını takarsan en 2.000 tl yı gozden cıkart. her ıkı duke dede yan motor koruma demırlerı el korumaları ve crashped ler takılı. motoru bılerek yana yatırdım oldugum yerde bıraktım yani yavaşca hıc bır sekılde granaj bıle yere değmiyor bunlar takılıyken. değen tek parça artçının oradaki tutunma demirleri. çalıştırma esnasında bazen far yakmaması cok normal cunku bendede oluyor bu motorun kendısını korumaya almasıyla alakalı özellikle ilk başta sogukken calıstıgında bazen bu durumu yapıyor normaldır takılma... lastıklerı degıstı 690r ın ( bu benım kendı tercıhımdı yoksa uzerındekı lastık ıyı zaten ) duke 200 degısmedı ama ıyı bır lastık degıl. tecruben az ılk motorun o yuzden ıslak zemınde kontrol edemeyebılırsın o lastıkle. aynayı altında bır somon var onu sıkarak yapabılırsın eger hala olmuyorsa bı yerını falan mı kırdın acaba ? çantaya gelırsek ktm duke ıcın uretılmıs özel olarak canta demırı ve 2 yan 1 adette arkaya canta mevcut bunların hepsının toplamı ortalama 2-3 bın tl ye gelıyor. bence hıc gerek yok. sanayıde gıdıp demır taktırır uzerınede kocaman bı canta eklersen o motorun butun guzellıgı kaybolur. bagaj derdin var ise keşke hiç bulaşmasaydın böle bir motora scooter alsaydın. en baştada dedıgım gıbı ktm pahalıdır ama ktm farklıdır... nc750 yi yazmıssın guzel motordur ama sen daha bi 15-20 bın km yap o motoru öle al nc750 öle duke 200 e benzemez gazı actıgın anda kendını yerde motoru gıderken gorursun. birde motoru yardıra yardıra gıdenlerı goruyorum demıssın. valla 690r ıda 200 üde yardıra yardıra gıdıyorum bazen. eğer motordan anlıyor motorun bakımlarını vs herseyını cok ıyı bır sekılde yapıyorsan emın ol ktm yardıra yardıra gıdıcek bı motordur. 11 bın devırlerde kesıcı devreye gırıyor 200 lukte sen demısısn ya 7 bınden yukarı cıkmıyorum cık hıc bırsey olmaz. ama bu arada motorun daha 1000 km ılk rodajdan sonra geç şimdi değil :) ben 200 lugu 7- 10 bın arası kullanıyorum ve emın ol benım her ıkı motorumda haşat olmıcak. umarım cevaplarım açıklayıcı olmuştur... herhangı bır sorun olursada mesaj atarsan dahada yardımcı olurum. ıstanbuldaysanda yuz yuze gelır anlatırım vs vs :)[COLOR="Silver"]



27 ocaktaki yazını daha yeni görüyorum :D Evet aynen dediğin gibi motoru ben bilmiyormuşum.

Motor şuanda 650 km de felaket derece alıştım. Fazla binmiyorum ama nerdeyse 250km yağışlı havada bindim. Trafik olunca akşamları motorla çıkıyorum.

Tekerlere alıştım artık. Çokta kötü değilmişler ben patır kütür frene bastığım için kayıyormuş. Yokuş aşağı hariç hiç bir problem yaşamıyorum. Fakat hala daha kaliteli lastik taksam ne kadar fark edecek merak ediyorum 1000 bakımında değiştircem.

Yazını baya geç gördüğüm için ben hala o şekilde yağlamaya devam ettim ve şuanda zincir çöp duruma geldi. Çünkü temizlemek için zinciri sökecekken en dıştaki kabuğu eğip çöpe gönderdim yeni zincir sipariş ettim 3 güne gelir onu artık sağlam kullanırım :D Zaten zincirin üzerine çizikler doluyud sanırım aşığı yağdan kaydırma yapıyordu.

Ebay dan manetleri ve ayaklıkları komple değiştirdim turuncu renkte olunca çok daha güzel durdu ve manetler ayarlanabilir olduğu için yenileri çok daha rahat oturdu elime. Şimdi elcikleride değiştircem. Elcik korumada aldım muadil. Toplam burada 400 tl tuttu. Ama güzel oldu :D

Motoru servise götürdüm düştüğü zaman müşürler çıkmış ben hiç fark etmedim ön fren hiç bir şekilde arka stop u yakmıyormuş ve bu yüzden arada sırada ışıklar problem yaratıyormuş. Kabloları takınca herşey düzeldi. Arada sırada gene yapıyor o kapama olayını ama eskisi kadar çok değil.

Elcik koruma hariç diğer korumaları taktırmayi tekrardan düşününce vazgeçtim. Ama sen diyince taktırıyım dedim madem motoru havaya alacak kadar iyiler.

Yan çanta takıcam şart. Topcase den vazgeçtim kappa çanta vardi denedim motoru çok bozuyor. Yan çanta şık duruyor ama onu alıcam uygun fiyatlı arıyorum bir şeyler. Çünkü hala eşyalarımı yanımda gezdirmekten sıkılıyorum. Aslında icon variant ghost kask aldım hiçte bağlayasım yok motorun yanında :D Görürse biri kırar diye düşünmüyor değilim :D

Ben motoru kullanırken hem acemilik gereği hemde etrafta duyduklarım ötürü hala 7bin i geçmiyorum. Arada 10 görüyorum 1-2 viteslerde oluyor fakat 1200km olana kadar hiçte zorlama niyetinde değilim. Motor sağırmı diye arkadaşa denettirdim 137km görmüş demekki sıkıntısı yok :D


Sanırım benim motosiklet sürmeye alışmam daha uzun sürecek. millet 180 basarken ben 100km hız görünce rüzgardan geriye atınca tırsıyorum. Zaten sakin kullanıyorum. Bir ara cam takıcaktım ama gerçekten bozuyor motorun görünüşü.

Sınıfına göre başkta motorları deneme şansım oldu. Evet ktm bambaşka bir dünya diğer motorlara göre. Tek sevmediğim şu vitesin tıkırdaması hondada bu yok ama her güzelin bir kusuru olsun :D


Sonuç: Ktm gerçekten güzel bir motormuş. Meğer ben kıymetini bilememişim. Motor a ilk defa binen biri olarak değerini anlıyamadık :D

berkcigdem
21 Mart 2015, 03:36
27 ocaktaki yazını daha yeni görüyorum :D Evet aynen dediğin gibi motoru ben bilmiyormuşum.

Motor şuanda 650 km de felaket derece alıştım. Fazla binmiyorum ama nerdeyse 250km yağışlı havada bindim. Trafik olunca akşamları motorla çıkıyorum.

Tekerlere alıştım artık. Çokta kötü değilmişler ben patır kütür frene bastığım için kayıyormuş. Yokuş aşağı hariç hiç bir problem yaşamıyorum. Fakat hala daha kaliteli lastik taksam ne kadar fark edecek merak ediyorum 1000 bakımında değiştircem.

Yazını baya geç gördüğüm için ben hala o şekilde yağlamaya devam ettim ve şuanda zincir çöp duruma geldi. Çünkü temizlemek için zinciri sökecekken en dıştaki kabuğu eğip çöpe gönderdim yeni zincir sipariş ettim 3 güne gelir onu artık sağlam kullanırım :D Zaten zincirin üzerine çizikler doluyud sanırım aşığı yağdan kaydırma yapıyordu.

Ebay dan manetleri ve ayaklıkları komple değiştirdim turuncu renkte olunca çok daha güzel durdu ve manetler ayarlanabilir olduğu için yenileri çok daha rahat oturdu elime. Şimdi elcikleride değiştircem. Elcik korumada aldım muadil. Toplam burada 400 tl tuttu. Ama güzel oldu :D

Motoru servise götürdüm düştüğü zaman müşürler çıkmış ben hiç fark etmedim ön fren hiç bir şekilde arka stop u yakmıyormuş ve bu yüzden arada sırada ışıklar problem yaratıyormuş. Kabloları takınca herşey düzeldi. Arada sırada gene yapıyor o kapama olayını ama eskisi kadar çok değil.

Elcik koruma hariç diğer korumaları taktırmayi tekrardan düşününce vazgeçtim. Ama sen diyince taktırıyım dedim madem motoru havaya alacak kadar iyiler.

Yan çanta takıcam şart. Topcase den vazgeçtim kappa çanta vardi denedim motoru çok bozuyor. Yan çanta şık duruyor ama onu alıcam uygun fiyatlı arıyorum bir şeyler. Çünkü hala eşyalarımı yanımda gezdirmekten sıkılıyorum. Aslında icon variant ghost kask aldım hiçte bağlayasım yok motorun yanında :D Görürse biri kırar diye düşünmüyor değilim :D

Ben motoru kullanırken hem acemilik gereği hemde etrafta duyduklarım ötürü hala 7bin i geçmiyorum. Arada 10 görüyorum 1-2 viteslerde oluyor fakat 1200km olana kadar hiçte zorlama niyetinde değilim. Motor sağırmı diye arkadaşa denettirdim 137km görmüş demekki sıkıntısı yok :D


Sanırım benim motosiklet sürmeye alışmam daha uzun sürecek. millet 180 basarken ben 100km hız görünce rüzgardan geriye atınca tırsıyorum. Zaten sakin kullanıyorum. Bir ara cam takıcaktım ama gerçekten bozuyor motorun görünüşü.

Sınıfına göre başkta motorları deneme şansım oldu. Evet ktm bambaşka bir dünya diğer motorlara göre. Tek sevmediğim şu vitesin tıkırdaması hondada bu yok ama her güzelin bir kusuru olsun :D


Sonuç: Ktm gerçekten güzel bir motormuş. Meğer ben kıymetini bilememişim. Motor a ilk defa binen biri olarak değerini anlıyamadık :D


parça parça okuyarak cevaplıcam yazını sımdı =)

benim duke 200 dede suan standartı var ben her gun kullanıyorum yagmur camur. yagmur oldugunda zorlamıyorum cunku bılıyorum altındaki lastıgı ama naylon bır lastık degıl o yuzden degıstırmedım. bence yaz gelıyor degıstırmene gerek kalmayabılır ama dıyorsankı içim rahat etsın rossoII takıcaksın başka bırsey degıl.

ktm nın kendı zıncırlerı var cok guzel onlardan tavsıye ederım. istanbuldaysan ahmet usta var karaköyde ata motor ondan alabılısın dun gıttım elınde mevcuttu dıye hatırlıyorum. ben turuncu olanını taktım cokda yakısıyo =)

bak benım duke 200 ün resimleri sitede mevcut bu konu başlıgında gecenlerde paylastım uzerınde takılı olanları gör çok tatlı oluyo namussuz =)

rodajdakı motoru keske arkadasına vermeseydın ve oda 137 gormeseydi... neyse 1 kereden bırsey olmaz :)) rodaj donemınde zaten geçme 7 bını. rodajdan sonra yapıstır gıtsın =) dıyorum ya ben sert kullanıyorum her ıkı motoruda ama motoru öldürcek şekilde değil bilinçli sert kontrollu sert...

naked oldugu ıcın ruzgar alıcaksın kaçar yolun yok =) orjınal ön cam küçücük alma bence hiç bir işe yaramıyor göbek delıgıne glen ruzgarı kesıyor sadece o kadar yani :D

ama vıtesten gelen sesı anlayamadım sıfır ses dıye bırsey yok ama ufacık tıkırt sesı gelıyor öle takur tukur ses yok eğer öyle bır ses varsa bır terslık vardır.

sonuç : ben sana demiştim onun adı KTM farklı bir marka o :D

Oser
21 Mart 2015, 04:05
parça parça okuyarak cevaplıcam yazını sımdı =)

benim duke 200 dede suan standartı var ben her gun kullanıyorum yagmur camur. yagmur oldugunda zorlamıyorum cunku bılıyorum altındaki lastıgı ama naylon bır lastık degıl o yuzden degıstırmedım. bence yaz gelıyor degıstırmene gerek kalmayabılır ama dıyorsankı içim rahat etsın rossoII takıcaksın başka bırsey degıl.

ktm nın kendı zıncırlerı var cok guzel onlardan tavsıye ederım. istanbuldaysan ahmet usta var karaköyde ata motor ondan alabılısın dun gıttım elınde mevcuttu dıye hatırlıyorum. ben turuncu olanını taktım cokda yakısıyo =)

bak benım duke 200 ün resimleri sitede mevcut bu konu başlıgında gecenlerde paylastım uzerınde takılı olanları gör çok tatlı oluyo namussuz =)

rodajdakı motoru keske arkadasına vermeseydın ve oda 137 gormeseydi... neyse 1 kereden bırsey olmaz :)) rodaj donemınde zaten geçme 7 bını. rodajdan sonra yapıstır gıtsın =) dıyorum ya ben sert kullanıyorum her ıkı motoruda ama motoru öldürcek şekilde değil bilinçli sert kontrollu sert...

naked oldugu ıcın ruzgar alıcaksın kaçar yolun yok =) orjınal ön cam küçücük alma bence hiç bir işe yaramıyor göbek delıgıne glen ruzgarı kesıyor sadece o kadar yani :D

ama vıtesten gelen sesı anlayamadım sıfır ses dıye bırsey yok ama ufacık tıkırt sesı gelıyor öle takur tukur ses yok eğer öyle bır ses varsa bır terslık vardır.

sonuç : ben sana demiştim onun adı KTM farklı bir marka o :D

Lastiği alma tek sebebim sadece merak. İhtiyacım yok aslında ben senede 5bin km bile yapabilecek biri değilim iş sahibi olduğumdan şirketin işi bitse personelin derdi bitmiyor :D Yani bu lastiklere alışmadan önce hep kayıyordum ama şimdi alıştım sadece bayır aşşa ayarlayamıyorum motor freni yaparken hemen kitliyor debriyaj la inmek istemiyorum ki debriyaj bitmesin.

Benim zincirler turuncu zincirdi zaten ama çinden gelme :D Kutusunda bir tane latin harfi yoktu benim adress ve adım dışında :D Ne kadar orjinal bilemem. Ata motor u duymadım benim 16 senemin geçtiği yenisahrada kickstar diye motorcu varmış ktm'nin servisi imiş o eski lanet mahalle ne hale geldi diye meraktan gidicem orda varsa alırım ordan.


Bizim milletin motoru sağır bırakırsın olayı herkesin azğında olduğundan şimdi başımıza gelmesin diye denettirdik :D Yoksa o çoçuğa hayabusa ver farketmez 2 güne motoru kırar :D Ben zaten hala gazı ayarlayamıyorum düşük devirde sanki çoçuk parkındaki ata binmiş gibi ileri geri sallanıp duruyorum :D Hele artçı varken kaskın arkası kafa atmaktan yamuldu :D

Orjinal camı çok küçük bu harley in camlarını yapan bir yer var ümraniye de orası isteğe göre yapıyor en azından göğüsüme gelen rüzgari kessede ben biraz hızlanabilsem neyse zaten fazla hız iyi değil :D

Şimdi vites kutusunda 3 ses türü var. Eğer çok hafif gaz vererek vites değiştirdiğinde ince bir şrr diye sesle vites değişiyor ve çok yumuşak oluyor. 2. si ses ise normalde 5-6 devirlerde yükseltirken yada 3-2 devirde düşürürken tıklama şeklinde bir değişim oluyor. İşte ben bundan rahatsız oldum ama kemikli midir nedir onu diyolar irsi yani. Bozuk değil cinsi bu ama hondada bu yok. Hep şıkır şıkır geçiyor. 3. ses ise bazen doğru devirde olmayınca düşürürken küt diye vuruyor :D Dönene çarklar birbirini yakalarken durdurduğu için öle ses cıkıyor başta bunu çok yapıyordu allahtan artık alıştım :D Birde yarım vites te vurması var o zaten motoru zıplatıyor. Acemi sesi diyolarmuş buna motoru bilenler sesi bilmezmiş. Çok kişiye sordum 1 kişi söyledi sadece.

Yan çantayı birde takozları takıyımda daha güzel olsun. Aslında ben bir ara 3ds max oturup çizdim motorun parçaları hesapladım. Aküyü öne alarak benzin deposunu arkaya almayla o öndeki depo olan yere 2 yöne açılan kask + küçük eşyaların sığabildiği bir tasarım yapmak mümkün ama gelde ruhsata işlet :D

berkcigdem
21 Mart 2015, 04:33
Lastiği alma tek sebebim sadece merak. İhtiyacım yok aslında ben senede 5bin km bile yapabilecek biri değilim iş sahibi olduğumdan şirketin işi bitse personelin derdi bitmiyor :D Yani bu lastiklere alışmadan önce hep kayıyordum ama şimdi alıştım sadece bayır aşşa ayarlayamıyorum motor freni yaparken hemen kitliyor debriyaj la inmek istemiyorum ki debriyaj bitmesin.

Benim zincirler turuncu zincirdi zaten ama çinden gelme :D Kutusunda bir tane latin harfi yoktu benim adress ve adım dışında :D Ne kadar orjinal bilemem. Ata motor u duymadım benim 16 senemin geçtiği yenisahrada kickstar diye motorcu varmış ktm'nin servisi imiş o eski lanet mahalle ne hale geldi diye meraktan gidicem orda varsa alırım ordan.


Bizim milletin motoru sağır bırakırsın olayı herkesin azğında olduğundan şimdi başımıza gelmesin diye denettirdik :D Yoksa o çoçuğa hayabusa ver farketmez 2 güne motoru kırar :D Ben zaten hala gazı ayarlayamıyorum düşük devirde sanki çoçuk parkındaki ata binmiş gibi ileri geri sallanıp duruyorum :D Hele artçı varken kaskın arkası kafa atmaktan yamuldu :D

Orjinal camı çok küçük bu harley in camlarını yapan bir yer var ümraniye de orası isteğe göre yapıyor en azından göğüsüme gelen rüzgari kessede ben biraz hızlanabilsem neyse zaten fazla hız iyi değil :D

Şimdi vites kutusunda 3 ses türü var. Eğer çok hafif gaz vererek vites değiştirdiğinde ince bir şrr diye sesle vites değişiyor ve çok yumuşak oluyor. 2. si ses ise normalde 5-6 devirlerde yükseltirken yada 3-2 devirde düşürürken tıklama şeklinde bir değişim oluyor. İşte ben bundan rahatsız oldum ama kemikli midir nedir onu diyolar irsi yani. Bozuk değil cinsi bu ama hondada bu yok. Hep şıkır şıkır geçiyor. 3. ses ise bazen doğru devirde olmayınca düşürürken küt diye vuruyor :D Dönene çarklar birbirini yakalarken durdurduğu için öle ses cıkıyor başta bunu çok yapıyordu allahtan artık alıştım :D Birde yarım vites te vurması var o zaten motoru zıplatıyor. Acemi sesi diyolarmuş buna motoru bilenler sesi bilmezmiş. Çok kişiye sordum 1 kişi söyledi sadece.

Yan çantayı birde takozları takıyımda daha güzel olsun. Aslında ben bir ara 3ds max oturup çizdim motorun parçaları hesapladım. Aküyü öne alarak benzin deposunu arkaya almayla o öndeki depo olan yere 2 yöne açılan kask + küçük eşyaların sığabildiği bir tasarım yapmak mümkün ama gelde ruhsata işlet :D

boşver alma o zaman lastik =) ama dıyorsankı yok merak edıyorum vs 1000 tl falan onlar. ama faydasını gorursun her turlu merak etme. vıtes kucultup lastıgı nasıl kıtlıyorsun onu anlamadım. bir anda 3 den 2 ye aldıgında atıyorum 10-11 devırlere dayarsan kıtler ancak onun dısında kompresore bıner zaten lastık kıtlemez.

senın o zıncır anlaşılan baya tırt :D orjınal ktm nın kendı zıncırını ıste benden sana tavsıye. yoksada hasanpaşada spormotoyu ara onlarda vardır zaten yenısahraya 10dk mesafede.

yok hocam sagır kulaksız dilsiz falan kalmazlar merak etme :D cok dusuk devırde kullanma motoru boğarsın guzel yaglama yapmaz örnegın atıyorum 50 ıle gıdıyosun 3. viteste git 4 e yada 5 e atma. ani hızlanma ani frenler yapma uzun sure aynı hızda gitme. artcıya zamanla alıscaksın aa kafalar vurmuyo dıceksın :D o tecrubeyle gelişen birşey ama zaten duke artcıyla cok rahat bır motor degıl yani.

dedıgın cam yuksek olucak ve bence duke gıbı motorun butun guzellıgını çöpe atıcak.

vites kutusunu bır turlu anlamadım bende öyle bır ses yok. yanı sadece vıtes kucultup yada yukseltırken tık tk sesı var oda cok normal ses dişlinin geçme sesi. sen onu 1000 bakımında söyle. belkide benım dedıgım normal sesdır sana garip gelmiştir. bu arada duke vıtes gecıslerınde cok sorunsuz cok basarılıdır.

ruhsata işletmeyi bıraktım o duke olmaz başka bır motor olur :D duke ıcın orjınal yan cantalar var demıırıyle beraber ama pahalı oluyor işte 2 bıne falan yaklasıyor. ve o yan cantalar yakısıyor he bırde depo ustu cantası var tabı.

Oser
21 Mart 2015, 05:17
boşver alma o zaman lastik =) ama dıyorsankı yok merak edıyorum vs 1000 tl falan onlar. ama faydasını gorursun her turlu merak etme. vıtes kucultup lastıgı nasıl kıtlıyorsun onu anlamadım. bir anda 3 den 2 ye aldıgında atıyorum 10-11 devırlere dayarsan kıtler ancak onun dısında kompresore bıner zaten lastık kıtlemez.

senın o zıncır anlaşılan baya tırt :D orjınal ktm nın kendı zıncırını ıste benden sana tavsıye. yoksada hasanpaşada spormotoyu ara onlarda vardır zaten yenısahraya 10dk mesafede.

yok hocam sagır kulaksız dilsiz falan kalmazlar merak etme :D cok dusuk devırde kullanma motoru boğarsın guzel yaglama yapmaz örnegın atıyorum 50 ıle gıdıyosun 3. viteste git 4 e yada 5 e atma. ani hızlanma ani frenler yapma uzun sure aynı hızda gitme. artcıya zamanla alıscaksın aa kafalar vurmuyo dıceksın :D o tecrubeyle gelişen birşey ama zaten duke artcıyla cok rahat bır motor degıl yani.

dedıgın cam yuksek olucak ve bence duke gıbı motorun butun guzellıgını çöpe atıcak.

vites kutusunu bır turlu anlamadım bende öyle bır ses yok. yanı sadece vıtes kucultup yada yukseltırken tık tk sesı var oda cok normal ses dişlinin geçme sesi. sen onu 1000 bakımında söyle. belkide benım dedıgım normal sesdır sana garip gelmiştir. bu arada duke vıtes gecıslerınde cok sorunsuz cok basarılıdır.

ruhsata işletmeyi bıraktım o duke olmaz başka bır motor olur :D duke ıcın orjınal yan cantalar var demıırıyle beraber ama pahalı oluyor işte 2 bıne falan yaklasıyor. ve o yan cantalar yakısıyor he bırde depo ustu cantası var tabı.

O geçme sesi hafif gaz verince gelmiyor. Ayarlamak zor ama gelmiyor hafif gazla. En iyi geçme şekli bana göre o ama vites küçültürken ayarlayamıyorum onu gaz verip hızlanıyor :D İstanbul' a dönünce gelirim yanına gösteririm.

berkcigdem
21 Mart 2015, 10:43
O geçme sesi hafif gaz verince gelmiyor. Ayarlamak zor ama gelmiyor hafif gazla. En iyi geçme şekli bana göre o ama vites küçültürken ayarlayamıyorum onu gaz verip hızlanıyor :D İstanbul' a dönünce gelirim yanına gösteririm.

zaten küçültürken o gazı ver. ben sana şimdi onun nedenını burdan anlatmıyım ama sen altın elbıselı adam motorda vıtes degıstırmek vıdeosunu ızle dedıgımı cok guzel anlıcaksın.

fortunesv
21 Mart 2015, 15:41
Değerli Duke 200 kullanıcıları. Nacizane birkaç sorum olacaktı. Vakit ayırıp cevaplandırabilirseniz çok sevinirim.

Öncelikle egzosunu değiştirmeyi düşünüyorum. Akrapovic'in 3500 TL dolaylarında olduğunu duyunca dudağım uçukluyordu neredeyse. Farklı egzos denemeleri olan (Leo vince, tiger vs.) arkadaşlar ses, performans ve yakıt bakımından geri dönüşler nasıl oldu paylaşabilirler mi fikirlerini?


Sticker kit yapmayı düşünüyorum. Sizce en çok yakışan sticker kit hangisi? Nasıl uygulayacağız?

Turuncu zincir arıyorum. KTM'nin orjinal üretiminde varmış sanırım. Deneyen arkadaşlar varsa aynı şekilde bilgilerini paylaşabilirlerse çok mutlu olurum.

1000 bakımına Bursa'ya gidicem. En yakın servis spormoto'da Tigerace olarak gözüküyor. Bursa'daki arkadaşların servis hususunda (kalite bakımından) paylaşabilecekleri bir durum var mı?

Son olarak motosiklete motor ve depo koruma demiri, elcik koruma taktırmayı düşünüyorum. Ebay'dan alışveriş yapmış olan arkadaşlarım da bu konuda bana fikir verebilirse çok sevinirim.

Herkesin tekeri düz bassın, kazasız belasız kullanımlar nasip etsin.

Ucka
21 Mart 2015, 21:38
Duke ile capkinlik turlari :)

http://i.imgur.com/RVXnHxq.jpg
http://i.imgur.com/hYD8d50.jpg

CxAnKACx
21 Mart 2015, 22:02
Duke ile capkinlik turlari :)

http://i.imgur.com/RVXnHxq.jpg
http://i.imgur.com/hYD8d50.jpg

Masallah cok guzel motorunuz allah kaza bela vermesin. Rengini nasil yaptiniz kaplama mi boya mi cok yakismis.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:58 ----------


Değerli Duke 200 kullanıcıları. Nacizane birkaç sorum olacaktı. Vakit ayırıp cevaplandırabilirseniz çok sevinirim.

Öncelikle egzosunu değiştirmeyi düşünüyorum. Akrapovic'in 3500 TL dolaylarında olduğunu duyunca dudağım uçukluyordu neredeyse. Farklı egzos denemeleri olan (Leo vince, tiger vs.) arkadaşlar ses, performans ve yakıt bakımından geri dönüşler nasıl oldu paylaşabilirler mi fikirlerini?


Sticker kit yapmayı düşünüyorum. Sizce en çok yakışan sticker kit hangisi? Nasıl uygulayacağız?

Turuncu zincir arıyorum. KTM'nin orjinal üretiminde varmış sanırım. Deneyen arkadaşlar varsa aynı şekilde bilgilerini paylaşabilirlerse çok mutlu olurum.

1000 bakımına Bursa'ya gidicem. En yakın servis spormoto'da Tigerace olarak gözüküyor. Bursa'daki arkadaşların servis hususunda (kalite bakımından) paylaşabilecekleri bir durum var mı?

Son olarak motosiklete motor ve depo koruma demiri, elcik koruma taktırmayı düşünüyorum. Ebay'dan alışveriş yapmış olan arkadaşlarım da bu konuda bana fikir verebilirse çok sevinirim.

Herkesin tekeri düz bassın, kazasız belasız kullanımlar nasip etsin.

Merhabalar daha ben de acemiyim ancak fikrim olan konularda yardim etmeye calisiyim,
-Tiger'in bir egzozu var yaklasik 700tl idi sanirim en uygun ve kaliteli o vardi yanlis bilmiyorsam Turk mali Tiger. Youtube'de videosu var klasik tek silindir acik egzozlu motor sesi pek farki yok.
-Koruma demirleri sart bence kucuk yaramazliklar yapmak istediginiz zaman kafaniz rahat olur.
-Ebay hakkinda youtube'de "MotorcuMuhabbeti" isimli kanalda detayli video var izlemenizi oneririm. KTM DUKE 200 HANDGUARDS diye aratirsaniz bir suru cikar zaten.

Ucka
21 Mart 2015, 22:08
Tesekkurler,

Siyah grenaj seti orjinal iscilikle beraber 1000 civari bir fiyat tuttu.Turunculari da satacagim sanirim :) bu renkten sonra turuncu kullanamam sanirim :)