PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107

jackonbir
03 Mart 2015, 16:31
167 BOYUM var duke 200 ün üstüne fuarda bindim rahatsız oldum küçük geldi :)

fortunesv
04 Mart 2015, 11:05
Arkadaşlar boyu uzun olup motoru deneme imkanı olmayanlar için kendi deneyimimi söyliyim. Boyum 1.90 kilom 90 . 250cc Naked motor arayışındayım ve Duke 200 şekil olarak çok hoşuma gittiği için altımda nasıl durucağını umursamadan denemek ve almak amaçlı fuara gittim. Motora sığdığım ve rahat olduğum sürece altımda küçük durmuş, hoş durmamış benim için önemli değil zaten 250 cc klasmanında benim boyutumda birine yakışan inazuma harici motor yok.

KTM standına büyük bir heves ile varıp Duke 200'ü gözüme kestirdim ve üzerine atladım. Bu an benim için büyük hayal kırıklığıydı çünkü ne zamandır almak istediğim motora sığışamamıştım. Bacaklarım depodaki oyuntulara girmedi, depoyu o oyuntulardan kavramak yerine depoyu tamamen çevresinden kavrayabildim:P Bacağımı o oyuntulara sokmaya çalıştığım zamansa oturuş pozisyonu inanılmaz rahatsız oluyor ki zaten bu pozisyonu 1 dakikadan fazla koruyamadan bacağıma kramp girdi.

Söyleyenler olmuş ama bende ekleyeyim Duke 200 ABSsiz olan için 11.500 TL fiyat verdiler ayrıca kredi kartına vade farksız 9a bölebileceklerini belirttiler. Sığamadığım için zaten üzülmüş olan ben bu güzel fırsattan yararlanamadığım için daha da üzüldüm.

Duke 200 hezimetinden sonra hiç aklımda yokken RC 200 deneyeyim dedim, evet motor altımda küçük duruyor fakat oturuş pozisyonu gayet rahat ve bacağımın girmesi gereken oyuntular olmadığı için beni şekilden şekile girmeye mecbur tutmuyor gayet doğal bir oturuş pozisyonu var. Kawasaki ninja 250 SL beni biraz paket olmuş gibi hissettirmişti fakat bunda öyle bir his olmadı.

Motoru gömmeye çalışmayın. :D Benim boyum da 1.89 ancak ben çok memnun oldum motosiklete bindiğimde. Abartılacak bir durum yok. Cbr 250'nin sele yüksekliği 78 Cm. Inazuma'nında aynı şekilde 78 cm, 250SL'in de sele yüksekliği 78 cm. Hayır bu neyin saldırısıdır anlayamıyorum. Duke'un yükseliği bu 3 motordan ''tam'' 3 santimetre daha fazla. :D

Bir tutturmuş ''küçük motor'' diyip duruyorsunuz. Gördüğünüz gibi beyler yukarıda yazmış olduğum muadillerinden yerden yükseklik açısından daha iyi seviyede Duke.

ati1981
04 Mart 2015, 11:10
Motoru gömmeye çalışmayın. :D Benim boyum da 1.89 ancak ben çok memnun oldum motosiklete bindiğimde. Abartılacak bir durum yok. Cbr 250'nin sele yüksekliği 78 Cm. Inazuma'nında aynı şekilde 78 cm, 250SL'in de sele yüksekliği 78 cm. Hayır bu neyin saldırısıdır anlayamıyorum. Duke'un yükseliği bu 3 motordan ''tam'' 3 santimetre daha fazla. :D

Bir tutturmuş ''küçük motor'' diyip duruyorsunuz. Gördüğünüz gibi beyler yukarıda yazmış olduğum muadillerinden yerden yükseklik açısından daha iyi seviyede Duke.

Boyutları Duke 390 ile aynı sanırım Duke 200'ün. AEA videosunda 390 gayet iyi görünüyordu kalıp olarak. Boyut olarak sıkıntı olacağını sanmıyorum. Tek problem servis olacak anlaşılan.

Straht
04 Mart 2015, 11:36
Motoru gömmeye çalışmayın. :D Benim boyum da 1.89 ancak ben çok memnun oldum motosiklete bindiğimde. Abartılacak bir durum yok. Cbr 250'nin sele yüksekliği 78 Cm. Inazuma'nında aynı şekilde 78 cm, 250SL'in de sele yüksekliği 78 cm. Hayır bu neyin saldırısıdır anlayamıyorum. Duke'un yükseliği bu 3 motordan ''tam'' 3 santimetre daha fazla. :D

Bir tutturmuş ''küçük motor'' diyip duruyorsunuz. Gördüğünüz gibi beyler yukarıda yazmış olduğum muadillerinden yerden yükseklik açısından daha iyi seviyede Duke.

Amacım motoru gömmek değil tam aksine şuan 250 cc motorlar arasında gözüm başka motorda kalmadan tek alabileceğim motordu. Sele yüksekliğinin dediğimle alakası yok. Benim motora sığamama sebebim bacaklarımın gerekli yerlere sığmamasıydı. Normalde Duke'e oturunca bacaklarınızın depo oyuntusuna girip motoru tutması gerekiyor, motor ona göre tasarlanmış fakat benim bacağım oraya sığmadı ve depoyu komple dışardan tutmak durumunda kaldım ki fazlasıyla rahatsız bir durum. Bu net boydan ziyade bacak boyuyla da alakalı bir durum benim bacağım 3-5 cm kısa olsa belki ben de rahat ederdim fakat olmadı.

siyahus
04 Mart 2015, 15:36
Yahu ben motor küçük demeye çalışmadım boyum zaten uzun değil 1,73 ama kilo 105 !!!. Koca göbekli dombalak bi adamım :thumright süpersport üsütünde dam üstünde saksağan gibi kaldım. Sorun bende, motorda değil, yakışmadım motora . 1,90 boyla 105 kilo olsam bu kadar koymayacak belki onu bilemem. Ama fiyat çok güzeldi yahu.

EnGnKrGn
04 Mart 2015, 17:29
Selamlar. Duke 200 için yan çanta kullanan var mı?

fortunesv
04 Mart 2015, 18:26
Boyutları Duke 390 ile aynı sanırım Duke 200'ün. AEA videosunda 390 gayet iyi görünüyordu kalıp olarak. Boyut olarak sıkıntı olacağını sanmıyorum. Tek problem servis olacak anlaşılan.
Aynen hocam. Ben de aynı boyutlara sahip oldukları hakkında birşeyler duymuştum. Onun dışında servis ağının azlığı ve bakım maliyetleri ciddi problem olacak gibi duruyor. Bilenler varsa şayet 1000 km bakımının ne kadara mal olduğunu söyleyebilecek var mı?

585858
05 Mart 2015, 02:03
Selamlar duke ailesi, 200 fiyatları neden 11 500 doğrumu sitesinde 5000 euro yazıyor. Aslı astarı nedir bilen var mı?

ati1981
05 Mart 2015, 09:48
Selamlar duke ailesi, 200 fiyatları neden 11 500 doğrumu sitesinde 5000 euro yazıyor. Aslı astarı nedir bilen var mı?

http://www.spormoto.com/fiyat-listesi/ 2014 model Duke 200 11500 lira.

eacron
05 Mart 2015, 15:37
Selamlar,

Nakit ihtiyacından dolayı motorumu satıyorum. 2000- 3000 lik scooter ile takas olur(Motordan kopamıyoruz:))
Tşk.

İlan no:203582923

ati1981
06 Mart 2015, 12:33
Kayseride servisi olmamasına rağmen bu motoru almayı düşünüyorum.Benim sorum şu olacak. Bu motorun garanti gerektirecek bir arızası oldu mu? Oldu ise sıklığı nedir?

Vonnegut
06 Mart 2015, 15:04
Merhaba Arkadaşlar;
Bende Fuarda Ktm duke 200 alanlardanım. kask ve ekipman alamadım tavsiyeleriniz olursa sevinirim iyi formlar.

sdirer
06 Mart 2015, 23:22
sevgili ktm, özelde ve özelikle olarak duke kullanıcıları, uzun süredir aklımda olan bir konu var: ocak ayı içerisinde duke 200 forumunda aşağıdaki satırları yazmış idim. ancak o gün bu gündür yazmış olduğum bir cümle seçimi kafamı meşgul ediyor. bu cümleyi kötü niyetle yazmamış olmakla beraber kötü / terbiyesiz / düşüncesizce kullanımı malumunuzdur. bu yazının Sizleri incitmiş / kırmış / üzmüş olmasından endişe ediyorum; bu yüzden
bu cümleyi kullanmış olmam yüzünden Sizlerden ÖZÜR DİLERİM. Özrümün kabul edilmesini ve affınızı rica ederim.

malum yazı: " sizin mailden sonra seçeneklerim dahilindeki ve her türlü olumsuzluğa rağmen gözümü kapatıp bunu alacağım galiba dediğim duke390'ı ktm bana bedava verse almam. geçmiş olsun ktm... hani uyanıklık iyidir ama bizi s..mek isteyene de bile bile domalmam.. "

DukeRider
07 Mart 2015, 01:26
merhabalar,2015 fuarına cbr 250 için gidip gördüğü anda ktm duke 200 naked alan biriyim evet uzun takipler vs ler sonucu istediğim motor yerine duke 200 naked ı görür görmez bütün fikrim değişti.hayatımdakı ilk motor tecrübesidir.motoru almama rağmen henuz teslım almadım suan eğitime gidiyorum eğitim bitince moturu gidip bayiden alıcam.ktm duke 200 hakkında genel tecrübelerinizi dikkat etmem gereken konuları bakım tutumunu ayrıca motor kullanımında pratik bilgileri paylasırsanız cok sevinirim.şimdiden tesekkurler gorusmek uzere

umurcan
07 Mart 2015, 01:32
sevgili ktm, özelde ve özelikle olarak duke kullanıcıları, uzun süredir aklımda olan bir konu var: ocak ayı içerisinde duke 200 forumunda aşağıdaki satırları yazmış idim. ancak o gün bu gündür yazmış olduğum bir cümle seçimi kafamı meşgul ediyor. bu cümleyi kötü niyetle yazmamış olmakla beraber kötü / terbiyesiz / düşüncesizce kullanımı malumunuzdur. bu yazının Sizleri incitmiş / kırmış / üzmüş olmasından endişe ediyorum; bu yüzden
bu cümleyi kullanmış olmam yüzünden Sizlerden ÖZÜR DİLERİM. Özrümün kabul edilmesini ve affınızı rica ederim.

malum yazı: " sizin mailden sonra seçeneklerim dahilindeki ve her türlü olumsuzluğa rağmen gözümü kapatıp bunu alacağım galiba dediğim duke390'ı ktm bana bedava verse almam. geçmiş olsun ktm... hani uyanıklık iyidir ama bizi s..mek isteyene de bile bile domalmam.. "

sizi affedemem ::miiz1:: lütfen ısrar etmeyin olmaz...

peki olur ama bi tur z300e binersem ancak :cherry:

dyavol-77
07 Mart 2015, 02:13
Selamlar duke ailesi, 200 fiyatları neden 11 500 doğrumu sitesinde 5000 euro yazıyor. Aslı astarı nedir bilen var mı?

11.500 olan 2014 model ve ABS'siz versiyon (malum yıl 2015 oldu ve stok eritme/bitirme çabası)
,2015 model ABS'siz versiyon liste fiyatı 5000 avro (yaklaşık 14.200)...ben fuardan 11.500'e 2014 0.km abs'siz aldım (yarın-ctesi teslim alacam) hayırlısıylan...:bounce:

CxAnKACx
08 Mart 2015, 09:53
Arkadaşlar iyi günler,
Ben de 200 Duke'mi yeni alıp aranıza katıldım. Çok memnunum motordan ancak bir sorum olucak. Depodan bacaklarımla tutunca kayıyo bacaklarım. Altın Elbiseli Adam'ın motorlorunda bulunan "StompGrip" denilen şeyi araştırdım ancak Duke 200'e uygunu yoktu kendi sitesinde. Buna alternatif bir çözüm var mı acaba. Şimdiden teşekkürler iyi forumlar.

ucanteneke5
08 Mart 2015, 22:26
arkadaşlar burda çok şey yazıldı ama ben herşeye rağamen bana çok uygun diye aldım ve 10 ayda 38000 km. oldu ful dayadım döşedim ve hala kulanmaya doyamadım özellikle trafikte kendi kendinize gazlamaya başlıyonuz.kronik ağrızalar herkez bişeyler salladı ama bendeoluşan ağırızalar şunlar günlük kulanıyom diye çamurdan dolayı ön amortisör keçeleri patladı spor motodan aldım ikisi 50 tl.kendim değiştirdim ve ondan sonra amortisör çorabı alıp taktım 25 tl ye ve sorun kalmadı bugüne kadar bitek bu oldu tüm bakımlarını kendim yapıyom hala orjinal lastikleri var üzerinde ön balata 26 000 de arka 36000 de değişti okadar.
iyi ve zevkli makina almak istiyosanız alın derim.
NOT:pulsarla alakası olmayan bi makinadır kıyaslayanlara kulak asmayın hasetlerindendir:))

ati1981
08 Mart 2015, 23:49
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------

[/COLOR]
arkadaşlar burda çok şey yazıldı ama ben herşeye rağamen bana çok uygun diye aldım ve 10 ayda 38000 km. oldu ful dayadım döşedim ve hala kulanmaya doyamadım özellikle trafikte kendi kendinize gazlamaya başlıyonuz.kronik ağrızalar herkez bişeyler salladı ama bendeoluşan ağırızalar şunlar günlük kulanıyom diye çamurdan dolayı ön amortisör keçeleri patladı spor motodan aldım ikisi 50 tl.kendim değiştirdim ve ondan sonra amortisör çorabı alıp taktım 25 tl ye ve sorun kalmadı bugüne kadar bitek bu oldu tüm bakımlarını kendim yapıyom hala orjinal lastikleri var üzerinde ön balata 26 000 de arka 36000 de değişti okadar.
iyi ve zevkli makina almak istiyosanız alın derim.
NOT:pulsarla alakası olmayan bi makinadır kıyaslayanlara kulak asmayın
hasetlerindendir:))
Bilgi için teşekkür ederim. Peki bir soru daha sorayım. Motoru dışarda bırakacağım. Bazı disk kilitlerinin dukeye uymadığını okudum. Siz ne kullanıyorsunuz? Ayrıca zincir kilit ve brandada kullanacağım.

umurcan
09 Mart 2015, 00:08
Arkadaşlar iyi günler,
Ben de 200 Duke'mi yeni alıp aranıza katıldım. Çok memnunum motordan ancak bir sorum olucak. Depodan bacaklarımla tutunca kayıyo bacaklarım. Altın Elbiseli Adam'ın motorlorunda bulunan "StompGrip" denilen şeyi araştırdım ancak Duke 200'e uygunu yoktu kendi sitesinde. Buna alternatif bir çözüm var mı acaba. Şimdiden teşekkürler iyi forumlar.

aliexpressteki büyük ve ucuz stompları alıp kesip yapıştırabilirsiniz. lütfen kalkıp 50 küsür dolar atmayın sadece markaya, ben kullandım canavar gibi oluyor

dyavol-77
09 Mart 2015, 01:03
Arkadaşlar iyi günler,
Ben de 200 Duke'mi yeni alıp aranıza katıldım. Çok memnunum motordan ancak bir sorum olucak. Depodan bacaklarımla tutunca kayıyo bacaklarım. Altın Elbiseli Adam'ın motorlorunda bulunan "StompGrip" denilen şeyi araştırdım ancak Duke 200'e uygunu yoktu kendi sitesinde. Buna alternatif bir çözüm var mı acaba. Şimdiden teşekkürler iyi forumlar.

E-Bay'da Eazy-Grip var...tıpkısının aynısı,bende alacam...:bounce:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:59 ----------


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------

[/COLOR]
Bilgi için teşekkür ederim. Peki bir soru daha sorayım. Motoru dışarda bırakacağım. Bazı disk kilitlerinin dukeye uymadığını okudum. Siz ne kullanıyorsunuz? Ayrıca zincir kilit ve brandada kullanacağım.
Uçanteneke disk kilidi kullanmıyor-ücretli otoparkta bırakıyo HAYVANI'nı...:queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:01 ----------


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------

[/COLOR]
Bilgi için teşekkür ederim. Peki bir soru daha sorayım. Motoru dışarda bırakacağım. Bazı disk kilitlerinin dukeye uymadığını okudum. Siz ne kullanıyorsunuz? Ayrıca zincir kilit ve brandada kullanacağım.

Dışarıda kalacaksa-büyük RİSK altında (malum hırsızlar bu ara azıttılar),hele ki KTM Duke...ben olsam bi kapalı Otopark'a bırakırdım-içim rahat olurdu-geceleri aklımda ? işareti kalmazdı..:cat:

ati1981
09 Mart 2015, 01:17
Çok haklısınız fakat kayseride ücretli kapalı otopark imkanı yok. Mecburen başımın çaresine bakacağım. Niyetim kesildiğinde alarm çalan halat kilit ve branda kullanmak.Disk kilidi ise olur olmaz öter komşular ile papaz olurum diye alarmsız sağlam birşey alayım diyorum. Aslında alarmı uzaktan kumanda ile kapanabilen bir disk kilidi tadından yenmez. Kasko pahalı. Aklıma başka birşey de gelmiyor :)

astikevihan
09 Mart 2015, 18:01
motorunu yeni alan arkadaşlar
ruhsat ve trafik sigortası fiyatlarını da yazabilirler mi acaba?

teşekkürler

Ucka
09 Mart 2015, 18:55
Bende bu hafta bitimine dogru alım-satım islemleri yaptıracagım.
Sigorta ucreti ortalama olarak ne kadar tutar?
Ilk motorum olacagı icin normalin ustu bir rakam bekliyorum.
Onceden uzerimize kayıtlı otomobilin olması,hasar kaydımınızın olmaması bu ucreti dusurur mu?
Ayrıca kasko yaptıran oldu mu aranızda?

Tesekkurler

fortunesv
09 Mart 2015, 19:59
Bende bu hafta bitimine dogru alım-satım islemleri yaptıracagım.
Sigorta ucreti ortalama olarak ne kadar tutar?
Ilk motorum olacagı icin normalin ustu bir rakam bekliyorum.
Onceden uzerimize kayıtlı otomobilin olması,hasar kaydımınızın olmaması bu ucreti dusurur mu?
Ayrıca kasko yaptıran oldu mu aranızda?

Tesekkurler

Hocam ben kasko yaptırmadım ancak kasko yapan şirketler kapalı garajda muhafaza şartı arıyor onu belirteyim. Ayrıca oldukça yüksek fiyatlar çıkıyor bulundurduğu risk itibariyle. Özellikle istanbul gibi hırsızların cirit attığı şehirlerde ise daha da yüksek çıkıyor kasko fiyatı belirtmek isterim. Ben de motorumu yeni aldım. Sigortasını 150 liraya yaptırdım. Yaşım 23 olduğundan dolayı yüksek çıktı. Sonuçta risk teşkil ediyorum. Ancak 30 yaş ve üstü iseniz 100 tl civarı (+ veya -) çıkması muhtemeldir.

aksel111
09 Mart 2015, 21:03
arkadaşlar burda çok şey yazıldı ama ben herşeye rağamen bana çok uygun diye aldım ve 10 ayda 38000 km. oldu ful dayadım döşedim ve hala kulanmaya doyamadım özellikle trafikte kendi kendinize gazlamaya başlıyonuz.kronik ağrızalar herkez bişeyler salladı ama bendeoluşan ağırızalar şunlar günlük kulanıyom diye çamurdan dolayı ön amortisör keçeleri patladı spor motodan aldım ikisi 50 tl.kendim değiştirdim ve ondan sonra amortisör çorabı alıp taktım 25 tl ye ve sorun kalmadı bugüne kadar bitek bu oldu tüm bakımlarını kendim yapıyom hala orjinal lastikleri var üzerinde ön balata 26 000 de arka 36000 de değişti okadar.
iyi ve zevkli makina almak istiyosanız alın derim.
NOT:pulsarla alakası olmayan bi makinadır kıyaslayanlara kulak asmayın hasetlerindendir:))


abi bende pulsara binme fırsatı buldum. arada dağlar kadar fark var , her girdiğin virajda , attıgın her adımda ktm çok önde. 38 bin km boyunca hiç bir büyük problemle karşılaşmaman harika. bende inanmıyorum kronik sorunu olduguna. ama illa kronik sorun söyliceksek nerde suya çamura girsem tepeme kadar atıyo suyu çamuru bu bir soruna yakın gibi :)

Ucka
09 Mart 2015, 21:17
Teskkurler,

28 yasinda olmam bi nebze dusurebilir belki miktari ancak ilk motorum olmasi buyuk bir negatif etki sanirim.Kapali otopark sarti aramayan bazi acentalar oldugunu duymustum siar sigorta gibi.Ayrica su abus un granit kilitlerden de almayi dusunuyorum.Kirilamaz degil belki ama hirsiza yaratacagi efor ve zaman kaybinin caydirici etkisi olacagini dusunuyorum.Keyifli surusler



Hocam ben kasko yaptırmadım ancak kasko yapan şirketler kapalı garajda muhafaza şartı arıyor onu belirteyim. Ayrıca oldukça yüksek fiyatlar çıkıyor bulundurduğu risk itibariyle. Özellikle istanbul gibi hırsızların cirit attığı şehirlerde ise daha da yüksek çıkıyor kasko fiyatı belirtmek isterim. Ben de motorumu yeni aldım. Sigortasını 150 liraya yaptırdım. Yaşım 23 olduğundan dolayı yüksek çıktı. Sonuçta risk teşkil ediyorum. Ancak 30 yaş ve üstü iseniz 100 tl civarı (+ veya -) çıkması muhtemeldir.

ati1981
09 Mart 2015, 22:37
Arkadaşlar yeni motorsiklet alırken yöntem nedir? Adam "paranın tamamını verin bende perşembe günü siparişi veririm" dedi. Bizde "500 lira kapora veririz gerisini motor gelince veririz" dedik. Rest çektik başka bir yerden alacağız. Hangisi doğru?

aksel111
10 Mart 2015, 00:13
Arkadaşlar yeni motorsiklet alırken yöntem nedir? Adam "paranın tamamını verin bende perşembe günü siparişi veririm" dedi. Bizde "500 lira kapora veririz gerisini motor gelince veririz" dedik. Rest çektik başka bir yerden alacağız. Hangisi doğru?

abi motoru verir parayı alır. sen sıfır motor alıyosun. sen doğrusunu yapmışsın

berkcigdem
10 Mart 2015, 05:37
kendisine hoşçakal diyorum 10 gün sonra :( bu benim 2. duke 200 bence süper bir motor. şuan zaten satış ilanı var. gerçi satılmazsada sorun değil spormoto ile konuştuk bunu takasa alıyor direk. ve üzerindeki aksesuarlar duke 390 a uydugu ıcın kafam rahat :D malesef bir tek koruma demiri uymuyor o yuzden yenısını aldım bile çoktan ve ona 4 ekstra parça daha takılcak :D bu arada heralde bende duke hastalğı var :D duke 125 duke 200 (2 tane ) duke 390 duke 690 r hepsi vardı :D duke 690 r şuan garajda zaten onu keyif amaçlı kullanıyorum. o zaten çok değişik bir motor. ama bunuda satışa çıkarttım ve 10 gün sonra şehir dışından dönüyorum ve tabikide yeni aldığım motor ktm duke 390 siyah :D

http://i.hizliresim.com/7oWG75.jpg

http://i.hizliresim.com/blZorb.jpg

http://i.hizliresim.com/AA8lLL.jpg

http://i.hizliresim.com/4LWJPG.jpg

http://i.hizliresim.com/6Zpz9v.jpg

jackonbir
10 Mart 2015, 11:08
ne kadara satıyorsunuz


kendisine hoşçakal diyorum 10 gün sonra :( bu benim 2. duke 200 bence süper bir motor. şuan zaten satış ilanı var. gerçi satılmazsada sorun değil spormoto ile konuştuk bunu takasa alıyor direk. ve üzerindeki aksesuarlar duke 390 a uydugu ıcın kafam rahat :D malesef bir tek koruma demiri uymuyor o yuzden yenısını aldım bile çoktan ve ona 4 ekstra parça daha takılcak :D bu arada heralde bende duke hastalğı var :D duke 125 duke 200 (2 tane ) duke 390 duke 690 r hepsi vardı :D duke 690 r şuan garajda zaten onu keyif amaçlı kullanıyorum. o zaten çok değişik bir motor. ama bunuda satışa çıkarttım ve 10 gün sonra şehir dışından dönüyorum ve tabikide yeni aldığım motor ktm duke 390 siyah :D

http://i.hizliresim.com/7oWG75.jpg

http://i.hizliresim.com/blZorb.jpg

http://i.hizliresim.com/AA8lLL.jpg

http://i.hizliresim.com/4LWJPG.jpg

http://i.hizliresim.com/6Zpz9v.jpg

Lukocan
10 Mart 2015, 15:18
Merhabalar ben de abssiz 0 duke 200 alarak aranıza katılmış bulunmaktayım :)
Ankara'da eğitim alabileceğim bir yer olup olmadığı konusunda bilgisi olan var mı acaba?

berkcigdem
10 Mart 2015, 15:59
ne kadara satıyorsunuz

mesaj olarak attım. forum kurallarına pek uygun degıl burada fıyat yazmam ve etik olmaz dıye.

astikevihan
11 Mart 2015, 15:23
Merhaba,

sigortadan bugün fiyat aldım. 417 TL dediler. Bana biraz fazla geldi, yakın zamanda 0 motor alan var mıdır acaba?

Serk21
11 Mart 2015, 16:57
Merhaba,

sigortadan bugün fiyat aldım. 417 TL dediler. Bana biraz fazla geldi, yakın zamanda 0 motor alan var mıdır acaba?

0 km aracin sigortasi 2. Elden daha ucuz olur. Butun sigortacilardan teklif al,piyasa serbest olunca tutturabildigine.. fiyati etkileyen faktorlerin basinda geçmişte kazaya karişmak,yaş,plakanin hangi ilde olduğu var. Ben 15 ocakta Duke 390 a 100 tl ye sigorta yaptirdim, birde sigortaci kız 100 tl yi 10 a böldü :)

drrossi
12 Mart 2015, 15:30
Arkadaşlar amörtisör çorabı nereden bulabiliriz? Duke 200 için..

astikevihan
12 Mart 2015, 16:41
0 km aracin sigortasi 2. Elden daha ucuz olur. Butun sigortacilardan teklif al,piyasa serbest olunca tutturabildigine.. fiyati etkileyen faktorlerin basinda geçmişte kazaya karişmak,yaş,plakanin hangi ilde olduğu var. Ben 15 ocakta Duke 390 a 100 tl ye sigorta yaptirdim, birde sigortaci kız 100 tl yi 10 a böldü :)

bilgi için teşekkür ederim.. 3 farklı yere sordum, 3ü de aynı fiyatı çıkardı. ilk motorlu taşıtım olacağı için biraz fazla çıktı sanırım. neyse verdik artık, keyfini sürmeye bakıcaz :)

EnesBasri
12 Mart 2015, 17:43
Bende düşünüyorum lys ygs girip çıksak bi :) megelli 250r düşünmüştüm üst komşumuzun f650gs vardı satılığa çıkardığında almaya gelen bi abi ile konuştuk napacan ss rahat edemezsin dedi bende ktm yöneldim:) ybr cbf fln içim ısınmadı hiç. hiç motor sürmedim 6-7yaşımdan beri bisiklet sürerim direk 200cc abs li alsam alışablrmiyim 125lik alıp 1sene sonra satıp yenisini almayada uğraşamam ne diyorsunuz bu duruma eğitim alma gibi durumda yok bursada yok eğitim veren yer ekipmanada 3-5arası çıkar bişiler :) ne yapacağımı bilemedim

berkcigdem
12 Mart 2015, 23:35
Bende düşünüyorum lys ygs girip çıksak bi :) megelli 250r düşünmüştüm üst komşumuzun f650gs vardı satılığa çıkardığında almaya gelen bi abi ile konuştuk napacan ss rahat edemezsin dedi bende ktm yöneldim:) ybr cbf fln içim ısınmadı hiç. hiç motor sürmedim 6-7yaşımdan beri bisiklet sürerim direk 200cc abs li alsam alışablrmiyim 125lik alıp 1sene sonra satıp yenisini almayada uğraşamam ne diyorsunuz bu duruma eğitim alma gibi durumda yok bursada yok eğitim veren yer ekipmanada 3-5arası çıkar bişiler :) ne yapacağımı bilemedim

yıllardır ktm kullanıyorum ama asla ve asla duke 125 i tavsiye etmem =) sebebı motorun herhangı bır sorunu falan degıl duke 125 e o parayı vermem. duke 200 alırım direk. duke bindikten sonra onu yakından tanıdıktan sonra ybr cbf falan yanına bile yaklaşmazsın zaten. ayrıca duke 200 abs yi ben yine almam. normal abs siz alırım...

melih26
13 Mart 2015, 01:19
Merhaba Arkadaşlar,

Foruma ve Duke dünyasına yeni katıldım. Duke 200 Abs'siz aldım. Motordan şimdilik gözümü alamıyorum. İlk motorum olmasından mı yoksa Duke'un inanılmaz cazibesinden mi bilmiyorum... Sormak istediğim bir kaç konu var.

* Motoru yeni öğrendiğim için bazen stop ettiriyorum tekrar çalıştırıp devam etmek istediğimde farlarım yanmıyor.Motoru kenara çekip sağ koldaki emniyetten stop edip tekrar çalıştırdığımda bazen far açılıyor bazen açılmıyor. Bunun bir ayarı var mıdır? Ya da gündüzleri far açmadan gitme şansımız var mıdır? On-off görünürde bir yerde yok. Neye göre yanıp söndüğünü açıklayabilecek var mıdır?

* 2. sorum debriyajın ucunda bir koruma gibi plastik bir kapak var. Fren kolunda böyle birşey yok. Taşıma esnasında mı düşürdüm diye düşündüm. Internetten baktım sanki hepsi böyle gibi. Bunun sebebi nedir?

* Motoru 0 aldım. 1000km ya kadar zorlamıyorum. 7000rpm geçmiyorum açıkcası. İlk bakım ne kadar maliyet çıkarır? Ayrıca satın aldığım yer 5000km'de servise gitmem gerektiğini belirtti. Kitapçığında 7500km gözüküyor. Hangisine uymam gerekir?

Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:14 ----------


Merhaba,

sigortadan bugün fiyat aldım. 417 TL dediler. Bana biraz fazla geldi, yakın zamanda 0 motor alan var mıdır acaba?

Merhaba ,

Ben bugün Ergo sigortadan 133 TL 'ye yaptırdım. Yaşa göre çok oynadığını söylediler. 178 TL ruhsat 30 TL dosya + plaka 0 motorun maliyeti 341 TL oldu bana.

dyavol-77
13 Mart 2015, 01:43
Arkadaşlar amörtisör çorabı nereden bulabiliriz? Duke 200 için..

Yıldırım Motor'da var (Sakarya)...KTM logolu, ben de alacam...:wiinkk:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:36 ----------


Merhaba Arkadaşlar,

Foruma ve Duke dünyasına yeni katıldım. Duke 200 Abs'siz aldım. Motordan şimdilik gözümü alamıyorum. İlk motorum olmasından mı yoksa Duke'un inanılmaz cazibesinden mi bilmiyorum... Sormak istediğim bir kaç konu var.

* Motoru yeni öğrendiğim için bazen stop ettiriyorum tekrar çalıştırıp devam etmek istediğimde farlarım yanmıyor.Motoru kenara çekip sağ koldaki emniyetten stop edip tekrar çalıştırdığımda bazen far açılıyor bazen açılmıyor. Bunun bir ayarı var mıdır? Ya da gündüzleri far açmadan gitme şansımız var mıdır? On-off görünürde bir yerde yok. Neye göre yanıp söndüğünü açıklayabilecek var mıdır?

* 2. sorum debriyajın ucunda bir koruma gibi plastik bir kapak var. Fren kolunda böyle birşey yok. Taşıma esnasında mı düşürdüm diye düşündüm. Internetten baktım sanki hepsi böyle gibi. Bunun sebebi nedir?

* Motoru 0 aldım. 1000km ya kadar zorlamıyorum. 7000rpm geçmiyorum açıkcası. İlk bakım ne kadar maliyet çıkarır? Ayrıca satın aldığım yer 5000km'de servise gitmem gerektiğini belirtti. Kitapçığında 7500km gözüküyor. Hangisine uymam gerekir?

Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:14 ----------



Merhaba ,

Ben bugün Ergo sigortadan 133 TL 'ye yaptırdım. Yaşa göre çok oynadığını söylediler. 178 TL ruhsat 30 TL dosya + plaka 0 motorun maliyeti 341 TL oldu bana.

Debriyajı hidrolik olmayan (yani tel kumandalı debriyajı olan) motosikletlerde, telin içine su,toz,çamur vb. maddeler girmesin diye hemen her motorda olur...diğer tarafta (gaztarafı)- yani gz telleri zaten kapalı olduğu için orda o körükten yoktur...
Motoru kill switch'ten değil de anahtarla stop ettirip tekrar açarsan-motor çalıştığında far otomatik olarak yanar-bunun herhangi bir ayarı yoktur.

berkcigdem
13 Mart 2015, 01:47
Merhaba Arkadaşlar,

Foruma ve Duke dünyasına yeni katıldım. Duke 200 Abs'siz aldım. Motordan şimdilik gözümü alamıyorum. İlk motorum olmasından mı yoksa Duke'un inanılmaz cazibesinden mi bilmiyorum... Sormak istediğim bir kaç konu var.

* Motoru yeni öğrendiğim için bazen stop ettiriyorum tekrar çalıştırıp devam etmek istediğimde farlarım yanmıyor.Motoru kenara çekip sağ koldaki emniyetten stop edip tekrar çalıştırdığımda bazen far açılıyor bazen açılmıyor. Bunun bir ayarı var mıdır? Ya da gündüzleri far açmadan gitme şansımız var mıdır? On-off görünürde bir yerde yok. Neye göre yanıp söndüğünü açıklayabilecek var mıdır?

* 2. sorum debriyajın ucunda bir koruma gibi plastik bir kapak var. Fren kolunda böyle birşey yok. Taşıma esnasında mı düşürdüm diye düşündüm. Internetten baktım sanki hepsi böyle gibi. Bunun sebebi nedir?

* Motoru 0 aldım. 1000km ya kadar zorlamıyorum. 7000rpm geçmiyorum açıkcası. İlk bakım ne kadar maliyet çıkarır? Ayrıca satın aldığım yer 5000km'de servise gitmem gerektiğini belirtti. Kitapçığında 7500km gözüküyor. Hangisine uymam gerekir?

Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:14 ----------



Merhaba ,

Ben bugün Ergo sigortadan 133 TL 'ye yaptırdım. Yaşa göre çok oynadığını söylediler. 178 TL ruhsat 30 TL dosya + plaka 0 motorun maliyeti 341 TL oldu bana.

öncelikle hayırlı olsun. sorularına cevap verıyım.

far yanmama sorunu bazen bendede oluyor bu muhtemelen o an aküye gelen enerjı ile alakalı. aç kapa düzeliyor zaten. ama o farı kapatma açma düğmesi yok hep yanıyor standart olarak.

debrıyaj koluna bakıcam bı neyı dedıgını anlamadım acıkcası.

rodajdasın ve 7.000 devırı gecme dıyorlar dogrudur. ama olay şu aslında motoru zorlama anlık hızlanma anlık frenlerden uzak dur. yoksa 8.000 devıre gelıp vıtes degıstırmıssın sorun degıl. sadece zorlama motoru.
bakım işine gelirsek 400-500 km de 1 zıncırını yaglamayı unutma sakın. ilk olarak 1.000 bakımın var bu tahmınen 100 tl falan tutucak ondan sonra her 5.000 km de bır gıtmen gerekıcek yanı sırasıyla 1.000 - 6.000- 11.000 - 16.000 diye devam edıcek bu. 7500 de gitmicek yani. haydi tekerin düz bassın :)

melih26
13 Mart 2015, 09:34
öncelikle hayırlı olsun. sorularına cevap verıyım.

far yanmama sorunu bazen bendede oluyor bu muhtemelen o an aküye gelen enerjı ile alakalı. aç kapa düzeliyor zaten. ama o farı kapatma açma düğmesi yok hep yanıyor standart olarak.

debrıyaj koluna bakıcam bı neyı dedıgını anlamadım acıkcası.

rodajdasın ve 7.000 devırı gecme dıyorlar dogrudur. ama olay şu aslında motoru zorlama anlık hızlanma anlık frenlerden uzak dur. yoksa 8.000 devıre gelıp vıtes degıstırmıssın sorun degıl. sadece zorlama motoru.
bakım işine gelirsek 400-500 km de 1 zıncırını yaglamayı unutma sakın. ilk olarak 1.000 bakımın var bu tahmınen 100 tl falan tutucak ondan sonra her 5.000 km de bır gıtmen gerekıcek yanı sırasıyla 1.000 - 6.000- 11.000 - 16.000 diye devam edıcek bu. 7500 de gitmicek yani. haydi tekerin düz bassın :)

Çok teşekkür ederim. Zincir yağlamak için Loctite marka sprey aldım 1 tane. Onun dışında dikkat etmem gereken bir konu var mıdır? Yoksa marşa basıp 1000 km ye kadar arkama bakmayayam mı :)

drrossi
13 Mart 2015, 11:29
@dyavol-77

Teşekkür ederim, bakacağım.

@melih26

Senin de duke'n hayırlı olsun ;)

berkcigdem
13 Mart 2015, 17:09
Çok teşekkür ederim. Zincir yağlamak için Loctite marka sprey aldım 1 tane. Onun dışında dikkat etmem gereken bir konu var mıdır? Yoksa marşa basıp 1000 km ye kadar arkama bakmayayam mı :)

loctite ilk defa duydum desem yeridir. ben motul kullanırım. herneyse sorunda değil pek. aldığın yağ haricinde birde temizleme spreyi almalısınız. önce onun temızleyıp pis yağı üzerinden akıttıktan sonra yağlamanız gerekmektedır. bunu yaparken temızlemek ıcın yanınızda bır diş fırçası olursa ıyı olursa çok faydalı olur temizleme spreyini sıkıp diş fırçasıyla temizlersiniz çok daha verimli olur. zaten sizde görüceksiniz siyah siyah pis yağın aktıgını. yağladıktan sonrada 1-2 saat kadar beklersenız iyi olur yağ iyice yapışır sıçrama yapmaz. bunun dışında dikkat etmeniz gereken tek şey rodajdaki kullanım şekliniz. ani hızlanma - durma - motoru zorlama gibi şeylerden kaçının. motora bınmeden once 4-5 dakika kendi kendine çalışırsa çok iyi olur ama bu sadece rodaj donemı ıle alakalı değil herzaman geçerli. şahsen ben hep öyle yaparım ekipmanlarımı gıyene kadar kendı kendıne çalışır. motor ısınır motor yağlanır kendı kendıne vs. birde aklınızda bulunsun motoru yıkatırsanız yıkattıktan sonra illaki zincirinizi temizleyip yağlayın lütfen.

aksel111
13 Mart 2015, 19:04
würth ün marine malzemesi olarak ürettiği bir zincir yağını kullanıyorum. yani yatlardaki zincir dişli ler için üretilmiş bir yağ ben memnunum ama uygunmudur degilmidir bi fikrim yok.

ucanteneke5
13 Mart 2015, 20:04
abi bende pulsara binme fırsatı buldum. arada dağlar kadar fark var , her girdiğin virajda , attıgın her adımda ktm çok önde. 38 bin km boyunca hiç bir büyük problemle karşılaşmaman harika. bende inanmıyorum kronik sorunu olduguna. ama illa kronik sorun söyliceksek nerde suya çamura girsem tepeme kadar atıyo suyu çamuru bu bir soruna yakın gibi :)

çamur sorununu yarıya indirdim ben arkaya pulsar çamurluğu taktım lastie bide ön tarafa arka amortisorün önüne perde şeklinde lastik parça sarkıttım ve çamur atma yarı yarı ya düştü:cat:
ama bu çamur olayı bu tarz her makinada var o aslında lastikle çamurluk arası çok fazla olmasından dolayı oluyo.

berkcigdem
14 Mart 2015, 04:34
würth ün marine malzemesi olarak ürettiği bir zincir yağını kullanıyorum. yani yatlardaki zincir dişli ler için üretilmiş bir yağ ben memnunum ama uygunmudur degilmidir bi fikrim yok.

würth ünde ürünleri gayet güzel hiç bir sorun olucağını düşünmüyorum fakat bizdeki zincir için olur mu bilemem onu bir sormanda fayda var ama dediğim gibi würth ürünleride gayet başarıl.

melih26
14 Mart 2015, 11:34
öncelikle hayırlı olsun. sorularına cevap verıyım.

far yanmama sorunu bazen bendede oluyor bu muhtemelen o an aküye gelen enerjı ile alakalı. aç kapa düzeliyor zaten. ama o farı kapatma açma düğmesi yok hep yanıyor standart olarak.

debrıyaj koluna bakıcam bı neyı dedıgını anlamadım acıkcası.

rodajdasın ve 7.000 devırı gecme dıyorlar dogrudur. ama olay şu aslında motoru zorlama anlık hızlanma anlık frenlerden uzak dur. yoksa 8.000 devıre gelıp vıtes degıstırmıssın sorun degıl. sadece zorlama motoru.
bakım işine gelirsek 400-500 km de 1 zıncırını yaglamayı unutma sakın. ilk olarak 1.000 bakımın var bu tahmınen 100 tl falan tutucak ondan sonra her 5.000 km de bır gıtmen gerekıcek yanı sırasıyla 1.000 - 6.000- 11.000 - 16.000 diye devam edıcek bu. 7500 de gitmicek yani. haydi tekerin düz bassın :)

Bugün spormotoyu aradım farın yanmamasıyla alakalı. Switch'in arızalı olabileceğini söylediler. Yetkili servise götürüp baktırıcam bugün. Motor seyir halindeyken farın mutlaka yanması gerekiyormuş. Hatta videosunu istedi spormoto. İnşallah büyük bir problem açmaz başıma...

berkcigdem
14 Mart 2015, 19:39
Bugün spormotoyu aradım farın yanmamasıyla alakalı. Switch'in arızalı olabileceğini söylediler. Yetkili servise götürüp baktırıcam bugün. Motor seyir halindeyken farın mutlaka yanması gerekiyormuş. Hatta videosunu istedi spormoto. İnşallah büyük bir problem açmaz başıma...

motor seyir halindeyken benimki yanıyor. benimki sadece ilk çalışmada yapıyor bazen. ama bir baktır bakalım. birde burada yazarsan sorun çözüldükten sonra çok sevinirim yani. neyden kaynaklanıyormuş vs