PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 [63] 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107

Syanur
30 Ocak 2015, 12:32
Komple depoyu bir boşalt derim. denemeye değer çünkü ihtimal yüksek. Karbüratörleri de boşaltıyorsun normalde ama sizin enjeksiyonlarda öyle bişey var mı bilmiyorum. Su karışmış olabilir cidden.

ridvando
30 Ocak 2015, 19:58
Herkese merhaba arkadaşlar. Duke 200 gerçekten çok hoşuma gidiyor. Sürmedim daha önce ama Galeri İlyas'ta üzerine oturunca bisiklet etkisi yaratti bende. 2014 model 12.500 TL'idi. Ozelliklerini incelerken yakittuketimi sitesinde son hiz 136km/h yazmasina ragmen izledigim videolarda 163km/h görüldü. Kullanan arkadaşlar bilgi verebilir mi? O kadar hizi ne yapacaksin diyen arkadaşlarda olabilir fakat Şileye gidip geliyorum ve Kuba Superlight kullaniyorum. İnsan gerçekten o yolda hiz istiyor.

ucanteneke5
30 Ocak 2015, 22:10
2012 modele o parayı verme evet km az ama dedıgım gıbı sonucta 2012 model. 2013 -2014 modeller var 11000- 11500 lere. eğer istanbuldaysan benım kendı şahsi motorumda şuan ilanda satılık ve üzerinde extra malzemeler var . 198560803 nolu ilan.

berk sen avcılardamı oturuyon yoksam plaka avcılardan da yani mayıs sonu veyat haziranda alınmış benim plakaya yakın:cherry:
benim duke de satılık yalancıktan:cherry: en pahalı diye aratırsan ilklerde çıkıyo:)

Fure61
31 Ocak 2015, 12:52
Duke 200 cc.min 1.000 km rodajdan sonra bakımını serviste yaptırdım. Bir arkadaşımın garajında duruyor. Bazen o biniyor bazen de ben. Motoru garajdan alıp çıkınca kenarda ısınsın diye bekletirken stop etti. Baktım benzin bitmiş. Benzinliğe giderken 500 m. yolda iki kez daha stop etti. Depoyu doldurdum. 15 km işer gittim. Işıklarda motoru rölantiye bıraktığım her anda stop etti. Bunu tekrarlayınca servise gönderdim. Motoruna kadar indirmişler. "Kötü benzin problem çıkardı" dediler. Depoyu filtreyi, yakıtın dolaştığı her yeri katkı ile temizleyip yeni benzin koymuşlar. Gaz sensörü diye birşeyi garantiden değiştirdiklerini söylediler. Yakıt, katkı, işçilik için 185 TL ödedim.

Daha sonra motoru 30 km kullandım herhangibir sorun yok. Servise ve motoru satan bayiye güveniyorum. Değişen parça tam olarak nedir?

Ayrıca PO' nden kesinlikle benzin alma BP veya Shell kullan dediler. Ayrıca "200 cc için benzin sorunu çok fazla tolere edilemiyor, yüksek cc olsa benzinle ilgili problemi tolere eder arıza çıkmazdı" dediler. Bu fikrin doğruluk payı sizce nedir? Mevsim itibarı ile sadece haftasonları kullanabiliyorum. Bu kuulanım sıklığı motor üzerinde nasıl etkiler yapabilir? Motor kapalı garajda ancak iyi havalarda haftasonları müsaitsem kullanabiliyorum.

berkcigdem
31 Ocak 2015, 13:59
berk sen avcılardamı oturuyon yoksam plaka avcılardan da yani mayıs sonu veyat haziranda alınmış benim plakaya yakın:cherry:
benim duke de satılık yalancıktan:cherry: en pahalı diye aratırsan ilklerde çıkıyo:)

yok ben erenköy bağdat caddesindeyim :)) ama çok doğru yakalamışsın ben motorun 2. sahibiyim motoru çocuktan 700 km iken aldım ve plakasını değiştirmedim. motor avcılara bağlı çocuk bahçeseşirde oturuyor :D 2014 haziranda alınmış :) bakımlar ata motorda yapılıyor.

Mucit23
01 Şubat 2015, 23:39
Arkadaşlar bende bugün KTM Duke 200 ABS Sahibi oldum. İlk izlenimlerime göre hızlanma çeviklik ve fren gerçekten süper :)

Atakan_
07 Şubat 2015, 00:19
Arkadaşlar selam Ktm duke 200 aldım bugün hayırlısıyla aranızdayım. Bir şey sormak istiyorum debriyaj çok hassas mı sizde de ? bir kaç kere istop ettirdim çalıştırırken

Serk21
07 Şubat 2015, 01:10
Arkadaşlar selam Ktm duke 200 aldım bugün hayırlısıyla aranızdayım. Bir şey sormak istiyorum debriyaj çok hassas mı sizde de ? bir kaç kere istop ettirdim çalıştırırken

Bende 390 ı ilk aldigimda stop ettirdim birkaç kez :) ama artik hiç sorun yok çok şükür geçenlerde arkadaşim bindi yerinden kaldiramadi deli oldu. Biraz alısmak gerek sanirim

Atakan_
07 Şubat 2015, 14:05
Bende 390 ı ilk aldigimda stop ettirdim birkaç kez :) ama artik hiç sorun yok çok şükür geçenlerde arkadaşim bindi yerinden kaldiramadi deli oldu. Biraz alısmak gerek sanirim

Galiba ilk başta ustaya götüreyim debriyajın kavramasını biraz daha arttırsın diye düşündüm ama yavaş yavaş alışıyorum.

ucanteneke5
07 Şubat 2015, 17:27
Arkadaşlar selam Ktm duke 200 aldım bugün hayırlısıyla aranızdayım. Bir şey sormak istiyorum debriyaj çok hassas mı sizde de ? bir kaç kere istop ettirdim çalıştırırken

debryajı kendine göre ayarlasaydın herkezin eli farklı ben mesela hep yarımdan sonra kavramasını istiyorum çunkü oyle daha kolay kulanıyom.
bence onu ayarla yada yapamıyosan serviste ayarlat.
bu arada aramıza hoş geldinniz ikinizde iyi seçim yapmışsınız KTM almakla:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:18 ----------


Duke 200 cc.min 1.000 km rodajdan sonra bakımını serviste yaptırdım. Bir arkadaşımın garajında duruyor. Bazen o biniyor bazen de ben. Motoru garajdan alıp çıkınca kenarda ısınsın diye bekletirken stop etti. Baktım benzin bitmiş. Benzinliğe giderken 500 m. yolda iki kez daha stop etti. Depoyu doldurdum. 15 km işer gittim. Işıklarda motoru rölantiye bıraktığım her anda stop etti. Bunu tekrarlayınca servise gönderdim. Motoruna kadar indirmişler. "Kötü benzin problem çıkardı" dediler. Depoyu filtreyi, yakıtın dolaştığı her yeri katkı ile temizleyip yeni benzin koymuşlar. Gaz sensörü diye birşeyi garantiden değiştirdiklerini söylediler. Yakıt, katkı, işçilik için 185 TL ödedim.

Daha sonra motoru 30 km kullandım herhangibir sorun yok. Servise ve motoru satan bayiye güveniyorum. Değişen parça tam olarak nedir?

Ayrıca PO' nden kesinlikle benzin alma BP veya Shell kullan dediler. Ayrıca "200 cc için benzin sorunu çok fazla tolere edilemiyor, yüksek cc olsa benzinle ilgili problemi tolere eder arıza çıkmazdı" dediler. Bu fikrin doğruluk payı sizce nedir? Mevsim itibarı ile sadece haftasonları kullanabiliyorum. Bu kuulanım sıklığı motor üzerinde nasıl etkiler yapabilir? Motor kapalı garajda ancak iyi havalarda haftasonları müsaitsem kullanabiliyorum.

kötü benzin diye bişey olmaz anca sahte benzinden yapar ama ondada böyle ücuz atlatamazsın benzin filtresi diye bişey görmedim ve duymadım enjeksyonlu motorlarda.
gaz sensoru dediğn lamda sensörüdür hemen solda egzost borusunda ama ona kolay kolay bişey olmuyo yakıt karışımını ayarlamaya yarıyo o yüzden az yakıyo enjeksyonlu makinalar o lamda sensorun sayesinde tabi duke te bilgisayar sayesinde dahada az yakıp gaz tepkimesi çok hızlıdır.

4KORSAN
07 Şubat 2015, 21:29
ktm kullaniyorum su an 17 binde :D ve tık yok motorda diger motorsikletlerin başlıkları gibi degil şükürr.. tekerinize taş gelmesin

EnGnKrGn
08 Şubat 2015, 11:37
Herkese iyi günler. Ayın 20'si itibariyle bende Duke 200 sahibi olucam. Merak ettiğim ve araştırdığım bir konu var. Duke 200 için yan çanta mevcut mu? (KTM power parts haricinde)

Atakan_
08 Şubat 2015, 14:02
Lastiklerin hava basıncı kaç olması gerekiyor 200'ün en iyi performansı hangisinde verir

Mucit23
10 Şubat 2015, 14:11
Arkadaşlar selamlar,

Ay sonunda Motosiklet fuarına geleceğim. Kendime Kask Eldiven falan bakacağım. Kask olarak ne önerirsiniz?

artizz
13 Şubat 2015, 23:56
Ben bu ara shark vancore takmış durumdayım.
Beyaz Duke200 üstüne de çok yakışır sanki

Ne dersiniz?

osiris35
14 Şubat 2015, 02:32
Merhaba arkadaşlar bende geçen ay itibari ile aranıza 2013 ABS ile katıldım. Motor çok hoşuma gitti, mallum kış şarttları yüzünden sadece 100 km yapabildim ve kapının önünde yatıyor malesef :( bir sorum olacak; 2. viteste gazı sonuna kadar aniden açtığımda son devirlere yaklaşırken alttan 'cırr' diye bir ses geliyor. Bikaç kere oldu ne olduğunu çözemedim. Başına gelen oldu mu hiç ?

Mucit23
14 Şubat 2015, 10:54
Merhaba arkadaşlar bende geçen ay itibari ile aranıza 2013 ABS ile katıldım. Motor çok hoşuma gitti, mallum kış şarttları yüzünden sadece 100 km yapabildim ve kapının önünde yatıyor malesef :( bir sorum olacak; 2. viteste gazı sonuna kadar aniden açtığımda son devirlere yaklaşırken alttan 'cırr' diye bir ses geliyor. Bikaç kere oldu ne olduğunu çözemedim. Başına gelen oldu mu hiç ?

Sadece 2. Vitestemi yapıyor yoksa genelmi?

Ben birde başka birşey sorayım. İnternet üzerinden online alışveriş yapabileceğimiz(Türkiyeye ürün gönderen)Aksesuar vs satın alabileceğimiz hangi siteler var?

osiris35
14 Şubat 2015, 11:40
Sadece 2. Viteste

Nikuraya
14 Şubat 2015, 13:11
Merhaba arkadaşlar bende geçen ay itibari ile aranıza 2013 ABS ile katıldım. Motor çok hoşuma gitti, mallum kış şarttları yüzünden sadece 100 km yapabildim ve kapının önünde yatıyor malesef :( bir sorum olacak; 2. viteste gazı sonuna kadar aniden açtığımda son devirlere yaklaşırken alttan 'cırr' diye bir ses geliyor. Bikaç kere oldu ne olduğunu çözemedim. Başına gelen oldu mu hiç ?

Aynısı bana da oluyor "cırr" gibi değilde sanki bir uğultu gibi. 2 ve 3. viteslerde 6 bin devirde falan geliyor bu ses.

berkcigdem
15 Şubat 2015, 14:35
Lastiklerin hava basıncı kaç olması gerekiyor 200'ün en iyi performansı hangisinde verir

30-32 en ideali günlük kullanım için. eğer kıçını falan kaydırmak istiyorsan 34-36 falan çıkartırsın yada 36-38 dokunduugun anda kaymaya başlar :D yada tek teker showa dönük hareketler yapmak istiyorsan arkayı 26-28 lere indircen.

Atakan_
15 Şubat 2015, 23:21
Sadece 2. Vitestemi yapıyor yoksa genelmi?

Ben birde başka birşey sorayım. İnternet üzerinden online alışveriş yapabileceğimiz(Türkiyeye ürün gönderen)Aksesuar vs satın alabileceğimiz hangi siteler var?

fc-moto var ben onu biliyorum

ayhan.s
16 Şubat 2015, 14:54
Komple depoyu bir boşalt derim. denemeye değer çünkü ihtimal yüksek. Karbüratörleri de boşaltıyorsun normalde ama sizin enjeksiyonlarda öyle bişey var mı bilmiyorum. Su karışmış olabilir cidden.

Benzin deposunun köşesindeki tahliye deliği tıkanmış. Çok ufak bir delik koymuşlar oraya yeniden tıkanması olası. Benzin filtresini değiştirmek zorunda kaldım, suyla beraber pislik gelmiş sanırım. Uzun yol yapamadım daha ama şimdilik sıkıntısı çözülmüş gibi.

fortunesv
24 Şubat 2015, 14:43
Merhaba arkadaşlar. Nasip kısmet olursa ben de fuara gittiğimde Duke 200 ile ayrılmayı planlıyorum. Bajaj Pulsar ile başladık, Duke 200'ün ikinci ellerine baktık, sonra hadi dedim almışken 0'ını alalım da birşeye benzesin. Kasko yaptırmayı düşünüyorum maliyeti nedir? yapan sigorta şirketleri var mı? Lastikleri hemen değiştirmeye gerek var mı? Çünkü bütçemi haddinden fazla zorladım, hatta Duke 200 alabilmek için elimde olan paranın üstüne kredi başvurusu yapmak zorunda kaldım. Umarım neticesini alırız da Duke 200 sahibi olurum.
Son olarak ayrıca sormak istediğim birşey var. Jantları nasıl boyayabilirim? Orjinalini bozmadan, garanti kapsamından çıkarmadan? Ayrıca jantlara zarar verir mi?

Şimdiden herkese teşekkür ederim.
Tekeriniz düz bassın. :)

aksel111
24 Şubat 2015, 15:37
sıfır bi duke almıştım 2 ay önce. şu an 2500 km de. ve bu günlerde satışı başlayan yamaha r25 i görünce ktm kullanıcısı olarak içim gitti. 13500 diolar yani duke den sadece 1000 tl pahalı . arada 10 beygir var tasarım mükemmel. ktm düşerse 10.000 gibi rakamlara şaşırmam çünkü biliginiz 200 250 cc kategorisinde yamaha çaresiz bıraktı tüm rakiplerini die düşünüyorum. şimdi bana moral verebilecek bi duke 200 kullanıcısı var mı? hani bak avantajları şunlar duke un diebilecegi :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:25 ----------

bide 15 20 ibn kilometre yol yapmış duke200 ler nasıllar hala kondisyonları yerindemi merakediorum. varsa kilometresi yüksek kullanıcılar bi aydınlatın

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:27 ----------


Merhaba arkadaşlar. Nasip kısmet olursa ben de fuara gittiğimde Duke 200 ile ayrılmayı planlıyorum. Bajaj Pulsar ile başladık, Duke 200'ün ikinci ellerine baktık, sonra hadi dedim almışken 0'ını alalım da birşeye benzesin. Kasko yaptırmayı düşünüyorum maliyeti nedir? yapan sigorta şirketleri var mı? Lastikleri hemen değiştirmeye gerek var mı? Çünkü bütçemi haddinden fazla zorladım, hatta Duke 200 alabilmek için elimde olan paranın üstüne kredi başvurusu yapmak zorunda kaldım. Umarım neticesini alırız da Duke 200 sahibi olurum.
Son olarak ayrıca sormak istediğim birşey var. Jantları nasıl boyayabilirim? Orjinalini bozmadan, garanti kapsamından çıkarmadan? Ayrıca jantlara zarar verir mi?

Şimdiden herkese teşekkür ederim.
Tekeriniz düz bassın. :)


git r25 al

4KORSAN
25 Şubat 2015, 01:50
bennim motor 20 bine az kaldı 17 binde su an motorda daha tık yok hep tek marşda çalişdi inan hararet bile yapmadi motor :D aman nazar degmesin.. senin dedigin olay super suport ve naked i kıyaslamak olmus :P naked candir gerisi heyecandir

Sokollu
25 Şubat 2015, 02:19
Bence de Ktm Duke yeri kolay kolay dolduralamayacak bir motor. Kawasaki Z250 bakalım nasıl çıkacak. Pulsar ve diğer sport touring motosikletlerin kıyaslanmasını doğru bulmuyorum. Fiyatının 10bin gibi bir rakama düşeceğini sanmıyorum.

Kazasız belasız sürüşler

kahve
25 Şubat 2015, 08:54
Merhaba,

Ben başka modeli kullanıcısıyım bizim başlıkta kullanan olmayabilir bu yüzden ortak payda da aramaya başladım.

Açıklama:
Motosikletim ile gezerken Video kaydı yapabilmek icin bir kameram var.

Problem: Titreşim
Kamera makina üzerindeyken yolun bozukluğu ve makinanın kendi salınımı

Montaj
Sağ ayna kolu

Çözüm denemesi 1
Windows Movie Maker titreşim engelleyici
--Pek olmadı gibi--

Camera;
Çin malı içinde linux döndüren bir wide angel su geçirmez action kam

Soru 1
kamera makinada iken yapılan kayıtta titreşimi alabileceğim 3. Parti bir bilgisayar yazılımı varmıdır?

Soru 2
Kamerasını koluna bağlayıp kullanan varmı?

Fikriniz yada tecrübenin varsa paylaşabilir misiniz?
Şimdiden teşekkürler.

fortunesv
25 Şubat 2015, 10:15
sıfır bi duke almıştım 2 ay önce. şu an 2500 km de. ve bu günlerde satışı başlayan yamaha r25 i görünce ktm kullanıcısı olarak içim gitti. 13500 diolar yani duke den sadece 1000 tl pahalı . arada 10 beygir var tasarım mükemmel. ktm düşerse 10.000 gibi rakamlara şaşırmam çünkü biliginiz 200 250 cc kategorisinde yamaha çaresiz bıraktı tüm rakiplerini die düşünüyorum. şimdi bana moral verebilecek bi duke 200 kullanıcısı var mı? hani bak avantajları şunlar duke un diebilecegi :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:25 ----------

bide 15 20 ibn kilometre yol yapmış duke200 ler nasıllar hala kondisyonları yerindemi merakediorum. varsa kilometresi yüksek kullanıcılar bi aydınlatın

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:27 ----------




git r25 al

Hocam ben naked tarzı motosiklet kullanmayı seven bir insanım. Duke'ün sınıfındaki en agresif görüntüye sahip motor olduğunu bilmeyen yok sanırım. Sınıf derken motor gücünü değil de kasa tipini göz önüne almanızı isterim sizden. Zevk meselesi. Şu an Kawasaki 250 SL 12400 lira gibi bir banttan piyasaya girecek. Çok zorlasam bu motoru bayi indirimiyle 11500-12000 liraya falan peşin olarak alabilirim ama belirttiğim gibi tamamiyle tercih meselesi. Çok usta bir şoför olmadığımı da belirtmek isterim. (Özellikle türkiyedeki diğer taşıtların motosikletlere olan bakış açısını düşünecek olursak) bu motora takılabilecek bir koruma demiriyle olası düşmelerde en azından motorun yer ile direk temasını önleyerek hasar almasının önüne geçebilirim. Ancak Sport kasalarda bu mümkün değil. Eskaza dengeni kaybettin seyir halinde ve düştün diyelim, hızlı da gitmiyorsam şayet benim aklıma ilk grenajların aldığı hasar gelir. Çok zengin bir insan değilim. Kıt kanaat geçinen zor para biriktiren bir insanım. Sport kasa motosikletler de alırsam şayet parayı havaya attığımı düşünmeme sebep olacak.

ttvlknb
25 Şubat 2015, 21:40
Herkeze merhaba,
Forumda uzunca bir sure dolanip okuduklarim ile sizlerin sayesinde ogrendigim bilgiler icin tesekkur ederim.
Biliyorsunuzdue ki yarin fuar ve ordan ktm duke alarak cikmayi planliyorum ancak siz kullanicilara sormak istedigim 1-2 sorum mevcut ve cevaplarsaniz cok mutlu olacagim.

Ilk olarak motor kullanmaya yeni baslayacagim oncesinde scooter ve bir kac kez arkadasimin gs650 sini kullandim. Ama yogun trafikte degil tabi. Ilk motor olarak tercih edilebilecek modellerden biri oldugunun bilgisini okudugum sayfalar da bilgi edindim. Bu konuda sizlerin fikirlerini merak ediyorum.

Motoru aldiktan sonra egitim almayi planliyorum tercih ettiginiz egitim merkezleri var mi?

Ktm 200 2014 abs siz modelini fuarda 11 bin gibi bir rakam ile satilacagi bilgisini spormotodan aldim. Ama guvenlik ve teknoloji bakimindan abs tercih etmeyi planliyorum ancak butcemi zorlamak zorunda kalacagin sizce deger mi bu konu hakkinda gorusleriniz nelerdir?

Rekabet ortaminda kawa z250sl yabanci forum karsilastirmalarinda kalite olarak Ktm in gerisinde kalmis ama bazi yonlerden de ileride sizlerin bu konuda fikri varsa duymak isterim.

Yaklasik sehir ici 75 km yol yapiyorum buna uygun bir motor mudur? Sele rahatsiz dendigini okudum.

Sanirim sorularim bu kadar vereceginiz cevaplar icin simdiden tesekkur ederim.

fortunesv
26 Şubat 2015, 11:55
Herkeze merhaba,
Forumda uzunca bir sure dolanip okuduklarim ile sizlerin sayesinde ogrendigim bilgiler icin tesekkur ederim.
Biliyorsunuzdue ki yarin fuar ve ordan ktm duke alarak cikmayi planliyorum ancak siz kullanicilara sormak istedigim 1-2 sorum mevcut ve cevaplarsaniz cok mutlu olacagim.

Ilk olarak motor kullanmaya yeni baslayacagim oncesinde scooter ve bir kac kez arkadasimin gs650 sini kullandim. Ama yogun trafikte degil tabi. Ilk motor olarak tercih edilebilecek modellerden biri oldugunun bilgisini okudugum sayfalar da bilgi edindim. Bu konuda sizlerin fikirlerini merak ediyorum.

Motoru aldiktan sonra egitim almayi planliyorum tercih ettiginiz egitim merkezleri var mi?

Ktm 200 2014 abs siz modelini fuarda 11 bin gibi bir rakam ile satilacagi bilgisini spormotodan aldim. Ama guvenlik ve teknoloji bakimindan abs tercih etmeyi planliyorum ancak butcemi zorlamak zorunda kalacagin sizce deger mi bu konu hakkinda gorusleriniz nelerdir?

Rekabet ortaminda kawa z250sl yabanci forum karsilastirmalarinda kalite olarak Ktm in gerisinde kalmis ama bazi yonlerden de ileride sizlerin bu konuda fikri varsa duymak isterim.

Yaklasik sehir ici 75 km yol yapiyorum buna uygun bir motor mudur? Sele rahatsiz dendigini okudum.

Sanirim sorularim bu kadar vereceginiz cevaplar icin simdiden tesekkur ederim.

Hocam şimdiden hayırlı olsun. Bir aksilik olmazsa ben de fuardan ktm duke 200 alarak çıkmayı planlıyorum. Sizin de dediğiniz gibi 11 bin lira gibi bir rakamdan bahsediliyor. ABS'siz modelini alacağım ben. Bütçem normalde 8Bin liraydı zorlayabileceğim maksimum seviyeye çıkardım. 11Bin lira da bu motosiklet için çok iyi bir fiyat bence.
Cumartesi günü fuarda olacağım. Fırsatımız olur da görüşüp sohbet edebilirsek çok sevinirim.

4KORSAN
26 Şubat 2015, 19:00
duke 200 ümün yağini değiştirdim bu gün, öncesinde motul kullanılmısdı ama şimdi yağ degişiminin etkisi ile daha güzel vitesler ve ivmelenmede de az fark etti.. castrol power 1 in 10/40 yari sentetik yağindan koydum memnunum şimdilik tavsiyedir.

aksel111
27 Şubat 2015, 14:35
kırmızı ışıgı arada görerek vites değiştiriomusun. yani o tip sert kullanımlarda bulunuyomusun ara arada olsa. sormak istediğim biraz yorulmayı kaldırabiliomu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:27 ----------

Gördünüz mü 11 bin e düşmüş bile fiyat. bu kesin doğrumudur 11 bine alan varmı. ben 12500 tl verdim benim 1500 liramın ne suçu günahı var :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:32 ----------


Hocam ben naked tarzı motosiklet kullanmayı seven bir insanım. Duke'ün sınıfındaki en agresif görüntüye sahip motor olduğunu bilmeyen yok sanırım. Sınıf derken motor gücünü değil de kasa tipini göz önüne almanızı isterim sizden. Zevk meselesi. Şu an Kawasaki 250 SL 12400 lira gibi bir banttan piyasaya girecek. Çok zorlasam bu motoru bayi indirimiyle 11500-12000 liraya falan peşin olarak alabilirim ama belirttiğim gibi tamamiyle tercih meselesi. Çok usta bir şoför olmadığımı da belirtmek isterim. (Özellikle türkiyedeki diğer taşıtların motosikletlere olan bakış açısını düşünecek olursak) bu motora takılabilecek bir koruma demiriyle olası düşmelerde en azından motorun yer ile direk temasını önleyerek hasar almasının önüne geçebilirim. Ancak Sport kasalarda bu mümkün değil. Eskaza dengeni kaybettin seyir halinde ve düştün diyelim, hızlı da gitmiyorsam şayet benim aklıma ilk grenajların aldığı hasar gelir. Çok zengin bir insan değilim. Kıt kanaat geçinen zor para biriktiren bir insanım. Sport kasa motosikletler de alırsam şayet parayı havaya attığımı düşünmeme sebep olacak.

eyvallah canım kardeşim hiç birimiz zengin degiliz :) zenginlik başka bişi bence. ben 10 beygirin peşindeyim saygı duyuyorum görüşlerine. ama 10 beygirin mevzusunu 10 beygirsiz kalan anlar :)

fortunesv
27 Şubat 2015, 14:35
Duke 200 kullanan arkadaşlara bir sorum var. Ben turuncu koruma demirini de almayı düşünüyorum. Bu koruma demiri motor bloğunu koruyor onda bir problem yok ancak yan yatma durumunda depoyu da koruyup korumadığını merak ediyorum.
Cevaplarınız için şimdiden sağolun. Benim yaptığım son görüşmede 11.500 TL'ye satış yaptıklarını söylemişlerdi. Zira sahibinden'de de 11500 TL'ye ilanlar var. Pazarlık yaparsınız da 11.000 TL'ye alırmısınız ondan çok emin değilim.

aksel111
27 Şubat 2015, 19:42
Duke 200 kullanan arkadaşlara bir sorum var. Ben turuncu koruma demirini de almayı düşünüyorum. Bu koruma demiri motor bloğunu koruyor onda bir problem yok ancak yan yatma durumunda depoyu da koruyup korumadığını merak ediyorum.
Cevaplarınız için şimdiden sağolun. Benim yaptığım son görüşmede 11.500 TL'ye satış yaptıklarını söylemişlerdi. Zira sahibinden'de de 11500 TL'ye ilanlar var. Pazarlık yaparsınız da 11.000 TL'ye alırmısınız ondan çok emin değilim.
hareketsiz yan yatmalarda koruma ihtimali yüksek fakat hareket halindeyken yatarsan ortalık pazar yerine döner boşver o an da depoyu kendini ve aklını koru :)

dyavol-77
01 Mart 2015, 22:52
Duke 200 kullanan arkadaşlara bir sorum var. Ben turuncu koruma demirini de almayı düşünüyorum. Bu koruma demiri motor bloğunu koruyor onda bir problem yok ancak yan yatma durumunda depoyu da koruyup korumadığını merak ediyorum.
Cevaplarınız için şimdiden sağolun. Benim yaptığım son görüşmede 11.500 TL'ye satış yaptıklarını söylemişlerdi. Zira sahibinden'de de 11500 TL'ye ilanlar var. Pazarlık yaparsınız da 11.000 TL'ye alırmısınız ondan çok emin değilim.

Bugün fuardan duke 200 abs siz, 11.500 den aldım....c-tesi makinemi teslim alacam inşlh...:bounce:

brooklynnn
01 Mart 2015, 23:03
Yüksek devirlerde hava filtresi kutusuna yağ atıyor

korna
01 Mart 2015, 23:30
Arkadaşlar fuardan en düşük 11.000'e mi alındı? Fuardan sonra gitsek aynı fiyata alabilir miyiz acaba? Var mı bir bilginiz?
Bir de Kawasaki z250sl ile kıyaslasak hangisi daha baskın olur? z250sl şu an 11.750 lira.

dioniss
01 Mart 2015, 23:36
herkese merhaba,

nisan 2013 te aldığım 2012 model abs'siz olan duke 200 üm şu an 22bin devirmiş durumda. 2 senede yaptım bu kadar yolu. aslında arada bi trafik kazası var. tam temmuz ve ağustos aylarını kapsayan bi dönemde de binemedim. duke hala çok iyi. bakımlarını güzelce yaptırıyorum. yağ değişimleri vs. garanti yok. yapabildiğimi kendim yapıyorum yapamadığımı da iyi bildiğim bi ustam var onda hallettiriyorum.

bu arada garibanlıktan bi sürü çağre arar olduk. memlekete pulsar geldi bende bi inceledim. duke ve pulsar ın yağ filtresi ve hava filtresi aynı. hatta pulsara takılan yağ filtresinin üzerinde KTM yazıyor :) bir de baya gerideki sayfalarda bi arkadaş mt 60 rs lastik taktırmış. 1-2 ay içinde bende o lastikten almayı düşünüyorum. canlı olarak görmedim ama bi arkadaşım da yeğenindeki duke için bu lastikten almış ve çok iyi olduğunu söylüyor ve tavsiye ediyor. yine de uyarması. bu lastik orjinal lastik ebatlarında değil ama ben yine de alıcam :)

yüksek km li kullanıcıların yorumu soruluyordu, buna istinaden yazdım.

2015 yılını da duke ile geçirmeyi planlıyorum. 2016 da parasal durumlar müsait olursa mt09 zorlicam olmazsa mt07

hepinize kazasız belasız iyi sürüşler.

Ucka
01 Mart 2015, 23:39
Bu yapılan indirim bayi ve distributorlerin elinde kalan 2014 model stok lari eritme cabasının sonucuydu.Bende fuardan absli modeli 13500 e alanlardanım.Ben alırken onumdeki musteri kaparoyu haftaya yatırıp yatıramayacagını sormustu.Spormoto yetkilisi arkadasta elinde 7 tane abs siz modelden kaldıgını,abs siz motorların buyuk ihtimal yarına(pazar) dahi kalamayabilecegini ama belki absli model bulabilecegini soyledi.Eger stoklarında kalmıssa bulabilirsiniz.Sansınızı deneyin.Sadece ben alırken 10 dakika icerisinde onumde 4 adet duke200 satıldıgı icin sanırım indirim yapma teklifimize pek sıcak bakmadılar.

dioniss
01 Mart 2015, 23:49
Bu yapılan indirim bayi ve distributorlerin elinde kalan 2014 model stok lari eritme cabasının sonucuydu.Bende fuardan absli modeli 13500 e alanlardanım.Ben alırken onumdeki musteri kaparoyu haftaya yatırıp yatıramayacagını sormustu.Spormoto yetkilisi arkadasta elinde 7 tane abs siz modelden kaldıgını,abs siz motorların buyuk ihtimal yarına(pazar) dahi kalamayabilecegini ama belki absli model bulabilecegini soyledi.Eger stoklarında kalmıssa bulabilirsiniz.Sansınızı deneyin.Sadece ben alırken 10 dakika icerisinde onumde 4 adet duke200 satıldıgı icin sanırım indirim yapma teklifimize pek sıcak bakmadılar.

fuar, spormotoya bereketli gelmiş o halde :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:42 ----------

ttvlknb, merhaba,

sele rahatsızlığından bahsedilmiş evet doğru sele rahatsız ama sen ne kadar konforuna düşkünsün bi de bu önemli.
mesela ben günde 75 km yol yapsam hiç bi sıkıntı ağrı sızı vs hissetmiyorum. gayet rahatım ama daha fazla yol gitmek istemediğim durumlar oldu mu? tabiki oldu, bu da uzun yollarda mesela 350-400 km yol gittiğim zamanlarda yaşadım. o da normal 4-5 saat motor üstünde oturmayı bırak aynı şekilde sandalyede otursan yine sırtın ağrır yani.

fuar bitti artık ne aldıysan hayırlı olsun diyorum.

Ucka
01 Mart 2015, 23:50
Ktm standında igne atsanız yere dusmuyordu ki cumartesi 11 gibi erken sayılabilecek bir saatte oradaydım.Yetkili kisi bu indirimli fiyatları diger bayilerle ortak karar sonucu belirlediklerini soyledi.Fuar zamanı kaparo yatırma imkanı olmayan arkadaslar haftaicinde diger bayileri telefonla arayarak istedikleri modelleri sorgulasınlar bana kalırsa.Indirimin dısında duke lere bu kadar ilgi olmasının diger sebepleride yamaha gibi firmaların son yaptıgı 2015 zamları ve doviz kuru uzerinden satıs yapan markaların kur ile birlikte artan fiyatlarıydı sanırım.Fuar sonrası buyuk bir patlama bekliyorum bu baslık altında.Herkese keyifli surusler.

dyavol-77
02 Mart 2015, 00:53
Bu yapılan indirim bayi ve distributorlerin elinde kalan 2014 model stok lari eritme cabasının sonucuydu.Bende fuardan absli modeli 13500 e alanlardanım.Ben alırken onumdeki musteri kaparoyu haftaya yatırıp yatıramayacagını sormustu.Spormoto yetkilisi arkadasta elinde 7 tane abs siz modelden kaldıgını,abs siz motorların buyuk ihtimal yarına(pazar) dahi kalamayabilecegini ama belki absli model bulabilecegini soyledi.Eger stoklarında kalmıssa bulabilirsiniz.Sansınızı deneyin.Sadece ben alırken 10 dakika icerisinde onumde 4 adet duke200 satıldıgı icin sanırım indirim yapma teklifimize pek sıcak bakmadılar.

Ben fuarın son günü (pazar)sabah saat:10'da abs'siz Duke 200'ümü aldım-11.500'den...Bu arada wolf 250=12.500, inazuma 13.250, inazuma F 14.500 olduğu bu dönemde 11.500'e Duke bana çok cazip geldi ve kaçırmak istemedim, umarım mutlu-mesut bir birlikteliğimiz oluRR...:cherry:

ayhan.s
02 Mart 2015, 10:59
Fiyatlar çok iyiymiş, ben iki sene önce 13.500'e aldım motoru sıfır.

siyahus
02 Mart 2015, 11:39
Valla bende baktım absli 13.500 abssiz olan 11.500 dü çok cazipti veçok güzel motor. Ama supermoto benim gibi 37 yaşında 1,73 - 105 kg lik bi adamda komik oluyo diye almadım yoksa çok aklım gitti.

nickname05
02 Mart 2015, 11:43
Sele rahatsız olsa da, güzel fiyat.

fortunesv
02 Mart 2015, 12:14
Ben de motoru alanlardan biriyim. Ben Kadıköy ana bayiden aldım motosikleti ama benim çok tuhaf bir maceram oldu.

Balıkesir/Gönen'den geldim istanbula. 1 gün önce görüşmemize ve ön protokolü yapmamıza rağmen Stand görevlisi olan Serdar Bey'in ana bayiye hakkımda hiçbir bilgi vermemesini çok ayıpladım. Motoru almaya geldiğimden kimsenin haberi yoktu resmen. Kaldı ki motor hazırlanmamıştı. Neyse biz görüşmeleri yaptık motosikleti de 17.00 gibi aldık. Arkadaş 11.500 Lira para ödüyoruz ama gel gelelim motosikleti kadıköyden avrupa yakasına geçiremiyorlar. Bu durumu da bir o kadar ayıpladım. Şaştım kaldım desem daha doğru olur galiba. Yakıştıramadım açıkçası. Resmen umursamazlık.
Motorda plaka yok, başladık istanbulda gezinmeye. Harem'e gittik. Harem yolculuğu inanılmaz derecede gergin oldu. 1 Devriye, 4 tane de motosikletli polis ekibinin önünden geçtik onu geç bir de feribota girilen yolu geçmişiz, tekrar geri dönüp yine onların önünden geçtik. Allahtan Sirkecideki abi mesaileri bitti karşıya geçecekler sizi umursamazlar dedi de yüreğime su serpti.
Sirkeci'ye geçtikten sonra arkadaşlarla buluşacaktık. Motosikletten kurtulmaya uğraşıyorum. Saat 18.00'i geçiyor kafam allak bullak, başladık abi kapalı otopark aramaya ne özel alıyor ne iski çıldırmamak işten değil. Neyse ki son anda arkadaş bize derme çatma bir otopark buldu da o şekilde hallettik işimizi. Ama mekan o kadar derme çatmaydı ki sabaha kadar içim içimi yedi.
Ertesi sabah da geri dönücez. Feribot saat 7'de. Kalktık abi saat 06.10 gibi evden çıktık. Yol iz bilmeyiz gittik eyüp teleferiğe motoru aldık sağ salim otoparktan. Çıktık yola saat olmuş 06.40 dedim acaba bulamıcaz mı falan, yolu mu kaybettik falan derken Allah ondan binlerce kez razı olsun, bir dolmuş şoförü abim dedi kardeşim beni takip edin. Takıldık onun peşine otobandan götürdü bizi bi noktaya kadar zaten o noktadan sonra da yolu kaybetmemize imkan yok. 06.59'da vardık feribota. Yüreğim resmen ağzımdaydı o anlar. Kaçırdık kaçırıcaz derken o abinin hızır gibi yetişmesini tarif bile edemem. Onun dışında;
Ya abi o kadar yoldan ters girdim, ters yönde gittim, dönülmücek noktalardan döndüm bir tane mobeseye takılmadım mı? Bir tane devriye, bir tane polis otosu durdurmadı. Resmen Allah'ın sevgili kuluymuşum.
Sonuç olarak her ne kadar Spormoto'nun umursamaz tavrı bir yana olsa da aldığım için zerre pişman olmadım. Daha bismillah motoru gören başında bitiyor.
Umarım kazasız belasız binmeyi nasip eder Allah. Tabi ki sadece bana değil, motosikletini yeni almış olan tüm arkadaşlara aynı dileklerimi sunarım.

dyavol-77
02 Mart 2015, 22:46
Valla bende baktım absli 13.500 abssiz olan 11.500 dü çok cazipti veçok güzel motor. Ama supermoto benim gibi 37 yaşında 1,73 - 105 kg lik bi adamda komik oluyo diye almadım yoksa çok aklım gitti.

Ben de 38 yaşında...1,85 boy-90kg'yım...başkasından bana ne????...Zevkler ve renkler...Dimi ama?...:wiinkk:

Ucka
02 Mart 2015, 22:56
190lik boyuyla msx125 e binen insanlar var,sele yuksekligi 72cm.duke 81 cm lik sele yuksekligiyle bircok ss,naked motordan daha yuksek bir motor.insanlarin sizi nasil gorecegini kafaya takarak belkide cok daha fazla keyif alacaginiz bir motoru iskaliyor olabilirsiniz.disaridan nasil gorundugunden cok,o motorun surusunden keyif alip almadiginiz daha onemli bana kalirsa.

ati1981
03 Mart 2015, 14:52
Bu 11500 kampanyası çok iyi oldu. Benim yaşadığım şehirde servisi yok. Bakım aralıkları nedir? 183 boy 83 kiloya küçük kalmaz inşallah.

Straht
03 Mart 2015, 15:55
Arkadaşlar boyu uzun olup motoru deneme imkanı olmayanlar için kendi deneyimimi söyliyim. Boyum 1.90 kilom 90 . 250cc Naked motor arayışındayım ve Duke 200 şekil olarak çok hoşuma gittiği için altımda nasıl durucağını umursamadan denemek ve almak amaçlı fuara gittim. Motora sığdığım ve rahat olduğum sürece altımda küçük durmuş, hoş durmamış benim için önemli değil zaten 250 cc klasmanında benim boyutumda birine yakışan inazuma harici motor yok.

KTM standına büyük bir heves ile varıp Duke 200'ü gözüme kestirdim ve üzerine atladım. Bu an benim için büyük hayal kırıklığıydı çünkü ne zamandır almak istediğim motora sığışamamıştım. Bacaklarım depodaki oyuntulara girmedi, depoyu o oyuntulardan kavramak yerine depoyu tamamen çevresinden kavrayabildim:P Bacağımı o oyuntulara sokmaya çalıştığım zamansa oturuş pozisyonu inanılmaz rahatsız oluyor ki zaten bu pozisyonu 1 dakikadan fazla koruyamadan bacağıma kramp girdi.

Söyleyenler olmuş ama bende ekleyeyim Duke 200 ABSsiz olan için 11.500 TL fiyat verdiler ayrıca kredi kartına vade farksız 9a bölebileceklerini belirttiler. Sığamadığım için zaten üzülmüş olan ben bu güzel fırsattan yararlanamadığım için daha da üzüldüm.

Duke 200 hezimetinden sonra hiç aklımda yokken RC 200 deneyeyim dedim, evet motor altımda küçük duruyor fakat oturuş pozisyonu gayet rahat ve bacağımın girmesi gereken oyuntular olmadığı için beni şekilden şekile girmeye mecbur tutmuyor gayet doğal bir oturuş pozisyonu var. Kawasaki ninja 250 SL beni biraz paket olmuş gibi hissettirmişti fakat bunda öyle bir his olmadı.