Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
Syanur
08 Ocak 2015, 17:47
Konuyu dagittigimin farkindayim ancak egitimlerle ilgili sormak istedigim birsey daha var.Gis akademiden beceri gelistirme ve ozel ders almayi planliyorum.Honda ya gitmedigim icin bilmiyorum ancak internet te hocalarin cok nitelikli oldugu belirtilmis.Honda dan guvenli surus 2 egitimini almam icin cok mu erken olur,zira belli bir kilometre tecrube istiyorlar ve benim tecrubem yok.Egitimle ilgili yol gosterirseniz cok sevinirim.
Tesekkurler
Hondadaki "KM-tecrübe" kısmına pek takılmayın. Henüz motorunuz yoksa GS2 için erken diyebilirim. Bence GIS'e gideceğinize motorunuzu alın, biraz trafikte takılın, biraz motora alışın, sonra direk GS2 ye gidin (GS3 almış biri olarak söylüyorum). Nekadar erken giderseniz okadar faydalı olur. Ancak henüz sadece ehliyet varken sürekli eğitimlere gitmek de havada kalabilir.
Ninja için diyeceğim şu ki, kullanımı ve gaz tepkisi kesinlikle Duke200 den çok daha rahat olacaktır eminim. Hacminden dolayı o kağıt üstündeki yüksek güç/tork değerlerini ancak yüksek devirlerde verebiliyor motor. Bu da güzel bişey yeni başlayan için. Alt devirler sakin üst devirlerde aranan kan var:cat: Duke200 ün gaz tepkisi resmen bozuk. Allahtan motor güçlü değil, çok sorun teşkil etmiyor. Ama adama kriz geçirtebiliyor. Çok sevdiğim yönleri olmasıyla birlikte (ülke şartlarımız için) aşırı sert süspansiyonları ve ayarsız gaz tepkisi aslında keyfin birazını öldürüyor.
Benim ninjada yeni başlayan birisi için çekindiğim olay, hatanızı affetmeyecek bir motor olması değil(okadar güçlü ve agresif olduğunu sanmıyorum). Sorun kendinize hakim olamayıp gazlıyoruz, bunun farkında olmuyoruz(sanki normal bir hızmış gibi), motor da hayır demiyor gidiyor, sonra tehlike anında nekadar hızlı olduğumuzu yada nekadar çabuk hızlandığımızı anlıyoruz. Gün geçtikçe aynı bulvarlardan, yollardan ortalama olarak daha yüksek hızlarda gitmeye başlıyor insan. Motor da bunu hissettirmiyor. Ama 110-120 gibi hızlar aslında gayet tehlikeli hızlar. Motor rahat çıkınca siz de herşey normal zannediyorsunuz. Elinize hakim biriyseniz bence Ninja300 daha mantıklı bir seçenek yoksa.
Bana göre bu 2 motorun başka bir sıkıntısı var ilk motor olmak için. Çok güzel ve pahalı motorlar. Parçaları da pahalı. İllaki düşüyor çiziliyor, orası burası kırılıyor. Sonra hem siz üzülüyorsunuz hem satarken at hırsızı muamelesi görüyorsunuz. Üstelik parçalar da pahalı, bi ayna kırılıyor, 60 TL, bir sinyal 150TL,,, duke için yeni başlayan motoru demek eksik oluyor, bütçeli ve yeni başlıyorsanız motora seçenekler arasına giriyor. Bütçeniz kısıtlı ise bu söylediğim şeyler canı yakıyor biraz.
artık ufaktan büyüme zamanı ahali :) buyrun
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ilk-sahibinden-yetkili-servis-bakimli-fiyat-dustu-179750917/detay/
Motorunuz çok güzelmiş.... ::143::
fresenius
10 Ocak 2015, 11:37
koruma demirini satan olursa bana özelden ulaşssın lütfen!
Serk21
10 Ocak 2015, 12:11
Bende pek bilmediğim için ve milletin tek teker zart zurt olayını çok duyduğum için almadım. Geçen biriyle tanıştım 390 almış motor sağa sola yalpalıyor. Oda 2. el almış eski sahibi bahsetmemiş durumdan. Şasi yamukmuş meğer. Şimdiki aklım olsa almazdım zaten. Satmaya kalktım motorun başına 3 kişi geldi manetteki eziği gördüğü gibi bu motor takla atmış filan demeye başladı. Altı üstü bir ezik var. Birde ben motoru yardıra yardıra gidenleri görüyorum. O motorlar haşat olucak düşüncesi ile sürüyorum motoru. Daha 7 bin deviri çok zor geçtim. Oda 1. ve 2. viteste parça kopar filan diye bakıyorum yani motora.
Ama aklımda artık şu düşünce oluştu bunu alacağıma gidip çin malı alaydım en azından motor sürmeyi öğrenirdim. Motora bir şey olacak diye ben kendim öğrenemiyorum :D
Arkadaşin satin aldigi kişiye dava açmadi mi? Kesinlikle olumlu sonuç alir. Gecenlerde km dusuren birine dava acti adamin biri i da kazandi. 2010 da bende bir motosiklet olayinda dava actim bende kazandim :) hem motoru almistim hemde verdigim parayi :) istanbulda mi arkadasin?
Daha kaç km'de motorunuz zincir değişiyor? Benim şu an 13.000 oldu sıkıntı yok henüz.
Keyfi değiştirdim turuncu zincir hoşuma gidiyordu :D Ötekisinide temizledim koydum poşetleyip kullanırım bu bitince.
Arkadaşin satin aldigi kişiye dava açmadi mi? Kesinlikle olumlu sonuç alir. Gecenlerde km dusuren birine dava acti adamin biri i da kazandi. 2010 da bende bir motosiklet olayinda dava actim bende kazandim :) hem motoru almistim hemde verdigim parayi :) istanbulda mi arkadasin?
Herifi tanımıyorum fazla kadıköy mcdonaldın orada sohbet ederken tanıştım. Acıbadem dörtyola kadar beraber gittik herif sağ yatık gidiyodu :D
Serk21
14 Ocak 2015, 14:47
Arkadaşlar dün duke390 alarak kısmem aranıza katılmış bulunmaltayım. Abs konusuna gelince bence mukemmel,hic bukadar etkili olacagini dusunmemistim. Öyle ki ani fren yapinca beni uzerinden atacak sandim :) toprak yolda sıkıntı yapar mı bilmem(buyuk ihtimal yapar) ama bir tuşla abs devre dışı birakilabildiği için onu da kafama takmiyorum.
şimdi birkaç soru var kafamda, gosterge ozelliklerini cozemedim,turkce kitapcikta yok.
Koruma takozu yada demiri hangisini oneriyorsunuz?
Bir poşet içinde kedi gozu,vidalar ve plastik siyah bir parça var(sanirim çamurluk uzatmasi) bunlar nereye nasil takiliyor?
Herkese iyi gazlamalar :)
mahmutcaygoz
16 Ocak 2015, 12:41
Merhaba. Duke 200 ile aranızdayım. İstanbul / Tarabya da oturmaktayım. Motorumu ikinci el aldım 2012 model, 2013 trafiğe çıkışlı. 10000 km de.aldığım arkadaş 10000 bakımlarını 2 ay önce ATA MOTO da yaptırmış. Aldığımda altından yağ akıtıyordu. Fazla yağ koymuşlardır dedi. Bende maslak motox servisine götürdüm, yağ kapağını kırmışlar dedi parça sipariş ettiler 500-600 tl civarında olacağını söylediler. parçaların pahalı olduğunu biliyordum ama bu kadar pahalı olduğunu bilmiyordum. Arka çamurluk kısaltmasını nerede yaptıra bilirim veya hazır satılıyormu yardımcı olursanız sevinirim. iyi günler
sdirer
16 Ocak 2015, 14:17
Merhaba. Duke 200 ile aranızdayım. İstanbul / Tarabya da oturmaktayım. Motorumu ikinci el aldım 2012 model, 2013 trafiğe çıkışlı. 10000 km de.aldığım arkadaş 10000 bakımlarını 2 ay önce ATA MOTO da yaptırmış. Aldığımda altından yağ akıtıyordu. Fazla yağ koymuşlardır dedi. Bende maslak motox servisine götürdüm, yağ kapağını kırmışlar dedi parça sipariş ettiler 500-600 tl civarında olacağını söylediler. parçaların pahalı olduğunu biliyordum ama bu kadar pahalı olduğunu bilmiyordum. Arka çamurluk kısaltmasını nerede yaptıra bilirim veya hazır satılıyormu yardımcı olursanız sevinirim. iyi günler
sizin mailden sonra seçeneklerim dahilindeki ve her türlü olumsuzluğa rağmen gözümü kapatıp bunu alacağım galiba dediğim duke390'ı ktm bana bedava verse almam. geçmiş olsun ktm... hani uyanıklık iyidir ama bizi sikmek isteyene de bile bile domalmam.. kusuruma bakmayın mt cemaati ama gerçek sanırım bu :(
ne yazıkki o parçaya 600tl diyorlarsa size 700tl den aşağı fatura çıkmayacak demektir.
Serk21
16 Ocak 2015, 15:10
sizin mailden sonra seçeneklerim dahilindeki ve her türlü olumsuzluğa rağmen gözümü kapatıp bunu alacağım galiba dediğim duke390'ı ktm bana bedava verse almam. geçmiş olsun ktm... hani uyanıklık iyidir ama bizi sikmek isteyene de bile bile domalmam.. kusuruma bakmayın mt cemaati ama gerçek sanırım bu :(
ne yazıkki o parçaya 600tl diyorlarsa size 700tl den aşağı fatura çıkmayacak demektir.
Ozaman agk alip onunla gezeceksin. Kawasaki parca fiyatlarindan haberin var mi? 2008 model ninja 250r ın sadece "ninja" stickeri 250 tl. Bak "kawasaki" stickeri degil sadece kucucuk "ninja" etiketi.
hyosung gt250r ın sadece farı 1350 tl, daha birçok kore olsun japon olsun,italyan olsun küçük hacimli modellerde akillara zarar parca fiyatlari var. Ktm sütten çıkmış ak kaşık değil ama diğerlerinin de ondan aşağı kalır yanı yok. Sen gelip burda sadece Ktm nin parçaları saplıyor dersen orada duracaksın derler adama.
tyrung
16 Ocak 2015, 15:27
@mahmutcaygoz
parçanın kodunu paylaşmanız mümkün mü ? Yada fotoğraf. Ayrıca kodu bulduktan sonra sportmoto yu arayıp parçanın fiyatını ordan sorarsan daha sağlıklı olacaktır.
@sdirer
parça kodu geldikten sonra inazuma da aynı parçanın ne kadar olduğuna bakıp karşılaştırma yapsak daha sağlıklı olmaz mı?
Merhaba. Duke 200 ile aranızdayım. İstanbul / Tarabya da oturmaktayım. Motorumu ikinci el aldım 2012 model, 2013 trafiğe çıkışlı. 10000 km de.aldığım arkadaş 10000 bakımlarını 2 ay önce ATA MOTO da yaptırmış. Aldığımda altından yağ akıtıyordu. Fazla yağ koymuşlardır dedi. Bende maslak motox servisine götürdüm, yağ kapağını kırmışlar dedi parça sipariş ettiler 500-600 tl civarında olacağını söylediler. parçaların pahalı olduğunu biliyordum ama bu kadar pahalı olduğunu bilmiyordum. Arka çamurluk kısaltmasını nerede yaptıra bilirim veya hazır satılıyormu yardımcı olursanız sevinirim. iyi günler
Özel den sana numaramı vereyim bana whatsap la resmini at kırık yerin bir araştırayım.
TAYFUNBORA
16 Ocak 2015, 15:48
İhtiyacın olan parçayı tam olarak belirtebilir misin?
Merhaba. Duke 200 ile aranızdayım. İstanbul / Tarabya da oturmaktayım. Motorumu ikinci el aldım 2012 model, 2013 trafiğe çıkışlı. 10000 km de.aldığım arkadaş 10000 bakımlarını 2 ay önce ATA MOTO da yaptırmış. Aldığımda altından yağ akıtıyordu. Fazla yağ koymuşlardır dedi. Bende maslak motox servisine götürdüm, yağ kapağını kırmışlar dedi parça sipariş ettiler 500-600 tl civarında olacağını söylediler. parçaların pahalı olduğunu biliyordum ama bu kadar pahalı olduğunu bilmiyordum. Arka çamurluk kısaltmasını nerede yaptıra bilirim veya hazır satılıyormu yardımcı olursanız sevinirim. iyi günler
mahmutcaygoz
16 Ocak 2015, 16:11
Abi olan oldu şemsiye girdi😀 akşam alıcam motoru kırık parçanın resmini çeker atarım sizlerde Görmüş olursunuz. Zincir de Değişiyor did marka altın rengi toplam 875 tl 💪
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:56 ----------
ilginiz için çok teşekkür ederim arkadaşlar. Akşam iş çıkışı motoru alcam daha detaylı bilgiyi o zaman sizler ile paylaşırım
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:08 ----------
ikinci el alıcak arkadaşlara tavsiyem,irdeleyin benim gibi kimsenin sözüne kanmayın sonradan başınız ağrımasın :)
Serk21
16 Ocak 2015, 16:48
Dostum gecmis olsun insallah daha fazla sorun yasamazsin ama millet bilmeden kuru sıkı sallıyor diyede sakın ha motorundan soğuma. 2011 yılında kawasaki ninja 250r ın sadece ön arka dişli ve zinciri (Afam marka) değisti 945 tl tuttu. Ona kiyaslarsan sen bedavaya yaptirmissin ;)
Tabiki küba çita,mondial agk ya gore baya pahaliya patlamiş. En olmadi gerekli parcalari ebaydan almak lazim malum bizim distributorler kolay yoldan zengin olma sevdalisi olunca arkayi kollamak şart.
sdirer
16 Ocak 2015, 18:15
Ozaman agk alip onunla gezeceksin. Kawasaki parca fiyatlarindan haberin var mi? 2008 model ninja 250r ın sadece "ninja" stickeri 250 tl. Bak "kawasaki" stickeri degil sadece kucucuk "ninja" etiketi.
hyosung gt250r ın sadece farı 1350 tl, daha birçok kore olsun japon olsun,italyan olsun küçük hacimli modellerde akillara zarar parca fiyatlari var. Ktm sütten çıkmış ak kaşık değil ama diğerlerinin de ondan aşağı kalır yanı yok. Sen gelip burda sadece Ktm nin parçaları saplıyor dersen orada duracaksın derler adama.
* agk yı bilemedim?
* sadece ktm geçiriyor anladı isen yanlış anlamışsın! ama plastik bir parçaya 600tl deniyorsa orada bir art niyet vardır. aklıma şumlar geliyor: oh nasılsa bu arkadaş yeni ktm ci oldu düştü elimize muamelesi yapılıyor ya da nasıl olsa tekeliz bize mahkum diye düşünülüyor...
pcx e hiç bulaşmamak lazım. 32000de şanzıman değiştik 200tl... yakıt 2,5lt/100km yi hiç geçmedi. 2lt ye kadar defalarca peşpeşe düştük. kayış desen 24000de değiştim bir 4000km daha denenebilirdi risk almadım. ucunda işten güçten kalmak var. 1000-1500km de bir eksilen yağını tamamlarım devam.
inazumaya gelince; valla onu bunu bilmem de suzuki sağlam... aldın mı kıramazsın, yenisini taktın mı bozamazsın kolay kolay. inazuma başlığında en son nezaman sıkıntım var imdat dendiğini hatırlamıyorum :) duke serisinden birşey almaya niyetlendiğim için duke başlıklarını da sürekli takip ediyorum. sıkıntılar hiç bitmiyor. tamam güzel, beğeniyorum ama zaten eşşek gibi çalışmaktan vaktim az bir de yok amortisörü patladı, yok tapası çıktı, yok yağı taştı... şeften izin al tamire götür. büyük sıkıntı benim için bir de ufacık şeye 600tl. ee 390 alsaydım kazayla kırılsaydı 1000tl diyecekleri. bana koyar arkadaşlar...
yanlış hatırlamıyorsam siyanürle yazışmıştık çok dertliydi motorundan. oof of çekmişti bana :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:46 ----------
@mahmutcaygoz
parçanın kodunu paylaşmanız mümkün mü ? Yada fotoğraf. Ayrıca kodu bulduktan sonra sportmoto yu arayıp parçanın fiyatını ordan sorarsan daha sağlıklı olacaktır.
@sdirer
parça kodu geldikten sonra inazuma da aynı parçanın ne kadar olduğuna bakıp karşılaştırma yapsak daha sağlıklı olmaz mı?
hakkaten bakmak gerek. :)
mahmutcaygoz
17 Ocak 2015, 01:56
Arkadaşlar motoru akşam servisten aldım. Ikinci el aldığım için ve aldığım arkadaşa güvendiğim için (kimsenin günahını da almak istemem belki biliyordur belki bilmiyordur). Motor yağ karteli delinmiş ve ayriyetten 2 aydır kullanılmadığı için yağ filtresi içinde şişmiş conta değişti. Direksiyon gidon bilyaları dağılmış ve contası kırılmış, o Parça Değişti. Subap ayarı yapıldı düzensiz bir ses geliyordu. Ayriyetten zincir Değişti did marka. Ayriyetten direksiyonda yamukluk vardı(düşmeden Kaynaklı sorun) Velhasıl kol girdi. :) ama artık gönül rahatlı ile binicem Allah kaza bela vermez ise. Sıfır alsaydım karda idim :) ama herseyde bi hayır vardır. Bı sayede çok değerli bi usta ile tanıştım. Moto x in sahibi Memduh şenkalaycı ile Allah Razı olsun çok ilgilendi belki gün içinde 5 defa aradı bilgi verdi foto çekip gönderdi. Çok muhabbet bi abi. Herkesin fikrini bilmem ama ben memnun kaldım. Herkese hayırlı geceler
4KORSAN
17 Ocak 2015, 12:25
gecmiş olsun bende olsam o kadar para kazancam günde 10 kere ararim :D bir dahakine ustan ile birlikde git hocam motor almaya... ve benim garibime giden motorda fazla yag akitma yapmazki :D
mahmutcaygoz
17 Ocak 2015, 14:07
Teşekkür ederim. Çok fazla yağ akıtmıyodu park ettiğinde Altında biraz yağ oluyodu
JafJaf
18 Ocak 2015, 02:37
Bi kaç ay içinde yeni motosiklet almaya planlıyorum, duke200'de düşünüyorum 3 litre falan yakıt tüketimi var sanırım.
Kullanıcıları olarak ne önerirsiniz ?
duke390 abartı olur heralde, mt125 de hoşuma gidiyor da yzf125 kullandım biraz daha atik bi motosiklet olsa fena olmaz.
ucanteneke5
18 Ocak 2015, 11:54
Arkadaşlar motoru akşam servisten aldım. Ikinci el aldığım için ve aldığım arkadaşa güvendiğim için (kimsenin günahını da almak istemem belki biliyordur belki bilmiyordur). Motor yağ karteli delinmiş ve ayriyetten 2 aydır kullanılmadığı için yağ filtresi içinde şişmiş conta değişti. Direksiyon gidon bilyaları dağılmış ve contası kırılmış, o Parça Değişti. Subap ayarı yapıldı düzensiz bir ses geliyordu. Ayriyetten zincir Değişti did marka. Ayriyetten direksiyonda yamukluk vardı(düşmeden Kaynaklı sorun) Velhasıl kol girdi. :) ama artık gönül rahatlı ile binicem Allah kaza bela vermez ise. Sıfır alsaydım karda idim :) ama herseyde bi hayır vardır. Bı sayede çok değerli bi usta ile tanıştım. Moto x in sahibi Memduh şenkalaycı ile Allah Razı olsun çok ilgilendi belki gün içinde 5 defa aradı bilgi verdi foto çekip gönderdi. Çok muhabbet bi abi. Herkesin fikrini bilmem ama ben memnun kaldım. Herkese hayırlı geceler
moto X bi sene önce telefonla aradım bakım masrafları almak için ve telefona çıkan HIYAR her kimse periodik bakım malzemeleri 70.tl. tutarken aldıkları para 370 tl. deince bu nasıl bi işçilik diye sordum ve aldığım cevap SERVİSE VERİCEK PARAN YOKSA KTM ELMA dedi gerizekalı bende inceden giyidirdim ona ve kapattım yani demek istediğim belki iyi ustadır ama çok labali ve gereksiz işçilik alıyolar.
arkadaşlar motorumu satıyorum ilan linki bu http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ilk-sahibinden-ktm-197425205/detay
motorda ne varsa yazdım .
umurcan
22 Ocak 2015, 17:24
arkadaşlar motorumu satıyorum ilan linki bu http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ilk-sahibinden-ktm-197425205/detay
motorda ne varsa yazdım .
hayırlısı olsun :) ben de bi saat evvel sattım benimkini
sen ne alacan abi ben de onu alayım :mrgreen:
hayırlısı olsun :) ben de bi saat evvel sattım benimkini
sen ne alacan abi ben de onu alayım :mrgreen:
Aklım da tam net bir şey yok ama supermoto tarzı arıyorum hafif ve güçlü. Var bir kactane gözüme kestirdiğim.
TAYFUNBORA
22 Ocak 2015, 18:36
690 SM? :)
Aklım da tam net bir şey yok ama supermoto tarzı arıyorum hafif ve güçlü. Var bir kactane gözüme kestirdiğim.
Syanur
22 Ocak 2015, 19:25
690 SM? :)
Yok canım daha neler... :) :)
TAYFUNBORA
22 Ocak 2015, 19:55
Alırsa görürsün:)
Yok canım daha neler... :) :)
690 sm bir tane var ilanlarda uzun süredir alıcısını bekliyor.17,500 tl den 15,000 tl düştü.
gerci bir tane daha vardı akrepli 19,500 tl istiyordu oda ilanı kaldırdı zaten, fiyatı yüksekti bence.
690 duke vardı 2008 21 bin istiyordu oda yüksekti fiyatı .araştırdım piyasası 16-17 bin ken.
spormotoda 2012 duke akrepli full var 9,500 euro onunda yüksek fiyatı bir yıl oldu ilan açılalı ama hala aynı fiyat .
bmw g650 xmoto var onun fiyatı iyi di ama plaka sorguda ağır hasarlı gözüküyor kaza tamam da ,ağır hasarlı olması satarken sorun olur o yüzden düşük fiyat teklif ettim son sahibi olmaya razıydım ama vermedi.
her halde en son gidip mt 07 alaçam gerçi oda hiç içime sinmedi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:00 ----------
ktm 390 supermoto çıkacak diye bekliyorum dum ama çıkmadı.
Sepetçioğlu
22 Ocak 2015, 22:00
Muhabbete dalıyorum ama XT660X veya wr250x filan neden düşünmediniz?
Muhabbete dalıyorum ama XT660X veya wr250x filan neden düşünmediniz?
Şimdiye kadar iki adet wr 250 x ilanı gördüm, biri 17.500 TL istiyordu 2010 model :).
Diğerini bir kaç yıl oldu ilan vardı 9 bin TL di.
Xt 660 x lerede bakıyorum arada ama temiz bulmak zor gerçek km de bulmak daha da zor.
Xt 660 x kg olarak da ağır yani gerçek supermoto değil bence azami 150 kg olsaydı olurdu.
Sepetçioğlu
22 Ocak 2015, 22:25
Şimdiye kadar iki adet wr 250 x ilanı gördüm, biri 17.500 TL istiyordu 2010 model :).
Diğerini bir kaç yıl oldu ilan vardı 9 bin TL di.
Xt 660 x lerede bakıyorum arada ama temiz bulmak zor gerçek km de bulmak daha da zor.
Xt 660 x kg olarak da ağır yani gerçek supermoto değil bence azami 150 kg olsaydı olurdu.
Haklısınız xt ağır kaçıyor biraz.
Bir tane wr250x ilanı vardı 15500 yazmış 33000 km deydi sanırım temiz görünüyordu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------
Hala duruyor ilanı,
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-ozel-bir-makine-sorunsuz-192821504/detay
Haklısınız xt ağır kaçıyor biraz.
Bir tane wr250x ilanı vardı 15500 yazmış 33000 km deydi sanırım temiz görünüyordu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------
Hala duruyor ilanı,
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-ozel-bir-makine-sorunsuz-192821504/detay
Zamanında 9 bin TL olan motor o zamanlar 20 bin km deydi yanlış hatırlamıyorsam egzoz Orjnal di.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:30 ----------
Sıfır wr 250 r alıp supermoto Jantları alıp takmak daha mantıklı bu fiyatlara.
Zaten Motorum 25 hp 5 hp için deymez motor değiştirmeye wr vereceğime ktm 690 sm veya son sahibi razı olup Bmw g650 xmoto.
Bmw iyi olurdu verseydi.
Sepetçioğlu
22 Ocak 2015, 23:04
Anladım, ülkemizde doğru düzgün seçenek yok ki, ne çıplak motorda ne süpemotoda seçenek var:farao:
Mehmet_SIRLI
22 Ocak 2015, 23:46
merhaba arkadaslar. bugun bir araba ile yandan dokunduk benim takozlar arabanin kapiyi goturdu iyiki taktirmisim 260 tl verdim ama degmis.fakat benim 2014 duk200 un sol on ve sol arka sinyaller kirilmis baska hasar yok bunlar kac para eder yurtdisindan falan getirtebilirmiyim?minicik bisey zaten.
brooklynnn
23 Ocak 2015, 00:02
Hayırlısı olsun fatih abi. Al Ninja bak dalgana :p
Hayırlısı olsun fatih abi. Al Ninja bak dalgana :p
Sağol. Hele bir satayım belki yeni ilanlar çıkar, ama racing tarzı asla almam.
tyrung
23 Ocak 2015, 10:25
Sinyaller basit. Yurtdışından farklı tipte olanlardan da alınabilir.
Orjinal ve farklı tipler için ebay.com dan bakmak lazım.
Arka sinyali öne takıp arkayda bunu alabilirsin belki :)
http://www.ebay.com/itm/Smoked-Integrated-LED-Tail-Light-Turn-signals-Blinker-For-KTM-200-390-DUKE-/121423694427?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item1c456a8a5b&vxp=mtr
Syanur
23 Ocak 2015, 10:54
@xawa WR250 öyle aham şaham bişey değil. O fiyatları kesinlikle hak etmiyor. Ne hikmetse herkes sanki bir ömür kullanacakmış gibi kalitesinden dolayı o fiyatları hakettiğini düşünüyor. Saçma bence. Kaldı ki motor performansı fiyatı düşünüldüğünde özel bişey sunmuyor kesinlikle. jant muhabbetine de katılıyorum.
Yani kısacası WR250 yersiz yere efsane olmuş bir motor ülkemizde.
Senin düşünce yapını az çok anladım ben. Tavsiyem DRZ400 olurdu sana. 690'a paran çıkışıyorsa yürü zaten. Ama uygun fiyata bir DRZ bulursan al, şasesi yamuk olmasın, gerisi çok güzel bir şekilde hallediliyor. Motor performansını sağlıklı bişekilde 40 hpden 48~50 hpye falan çıkarabiliyorsun, kuru ağırlık da 135 kg :cat:
TAYFUNBORA
23 Ocak 2015, 11:30
Bmw nasıl bilmem de diğerlerinin hepsi ben de vardı.
690 motoru çok başarılı.690 SM ve Duke büyük ölçüde aynı zaten.
İkisinide şiddetle tavsiye ederim.
Mt 07 için birşey diyemeyeceğim.
Supermoto tarzı isteyince seçenek nerdeyse hiç yok ,olanda fiyatı yüksek.
QUOTE=xawa;3525932]690 sm bir tane var ilanlarda uzun süredir alıcısını bekliyor.17,500 tl den 15,000 tl düştü.
gerci bir tane daha vardı akrepli 19,500 tl istiyordu oda ilanı kaldırdı zaten, fiyatı yüksekti bence.
690 duke vardı 2008 21 bin istiyordu oda yüksekti fiyatı .araştırdım piyasası 16-17 bin ken.
spormotoda 2012 duke akrepli full var 9,500 euro onunda yüksek fiyatı bir yıl oldu ilan açılalı ama hala aynı fiyat .
bmw g650 xmoto var onun fiyatı iyi di ama plaka sorguda ağır hasarlı gözüküyor kaza tamam da ,ağır hasarlı olması satarken sorun olur o yüzden düşük fiyat teklif ettim son sahibi olmaya razıydım ama vermedi.
her halde en son gidip mt 07 alaçam gerçi oda hiç içime sinmedi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:00 ----------
ktm 390 supermoto çıkacak diye bekliyorum dum ama çıkmadı.[/QUOTE]
myagmur
25 Ocak 2015, 22:49
Herkese selamlar,
2014 Haziran ayından beri duke 200 kullanıyorum. Motor yaklaşık bir aydır dışarıda branda altında duruyordu ve geçtiğimiz hafta çıkardığımda gidonda noktalar şeklinde çok sayıda pas gördüm. Bunları temizlemek için ne yapabilirim, öneriniz var mıdır?
Syanur
26 Ocak 2015, 11:16
Herkese selamlar,
2014 Haziran ayından beri duke 200 kullanıyorum. Motor yaklaşık bir aydır dışarıda branda altında duruyordu ve geçtiğimiz hafta çıkardığımda gidonda noktalar şeklinde çok sayıda pas gördüm. Bunları temizlemek için ne yapabilirim, öneriniz var mıdır?
WD40 sık ve diş fırçası ile giriş sonra üstübi ile sil.
mustafaat
26 Ocak 2015, 13:13
Coca Cola da pasçıkarmak için iyi iş çıkarıyor diyorlardı. Bir de WD40 temizlik sonrası pas engellemek için de işe yarar diye biliyorum.
ayhan.s
26 Ocak 2015, 14:02
4. viteste 9.000 deviri geçtiğimde silkeleme yapıyor motorum. Nedeni neler olabilir arkadaşlar? Her zaman da yapmıyor meret anlamadım. Yeni başladı bu.
Syanur
26 Ocak 2015, 14:10
Sadece 4. viteste olmuyordur sanırım? Nasıl bir silkeleme. Ciddi mi, hafif mi? Biraz tıkanıp sonra devirlenmenye devem mı ediyor, yoksa 9000 ve üzerinde kaldığın tüm süre boyunca sürekli mi silkeliyor?
berkcigdem
27 Ocak 2015, 02:20
Ben motoru 6 aydır kullanıyorum. Millet haşat etmiştir diye 2. el almadım pişmanım. Motor hala 300 km de. Zinciri 3 haftada bir yağlıyorum fakat her defasında yağı eksikmiş gibi hissediyorum. Felaket yağ atıyor kutu bitsin motul alıcam çin mali yağ vermişlerdi. Kullanandan tavsiye beklerim.
5km deyken taksicinin kazasına kurban gittim ilk defa motor kullandığım için korkutan motordan atladım :D 30-40 km hızım vardi. Fren pedalı kırıldı.Yedek parça yok gittim kaynak attırdım. 29km de iken 5-10 km hızla kalkarken lastiğin dandikliğiden ve yerin ıslak olmasından motor sağa yattı gene kırıldı. Gittim gene parça yok. 55km de iken motoru garajda yere düşürdüm koluma kıramp girdi ve gene kırıldı ama bu sefer gittim orjinali buldum aldım(26€). 3 gün önce garajda gazı fazla açtım arka kaydı yere düştü gene kırıldı gene kaynak yaptırdım :D Anlayacağınız buraya bir koruma gerekiyor her düştüğünde kırılıyor bu alet. Koruma aksesuarı da bulamadım.
Zincirim yok. Disk kilidim yok. Motoru Allah'a emanet bırakıyorum çünkü çanta yok. Givi'nin çanta takınca artçı alamıyoruz. Sığmıyolar. Sırt dayanağa olacabilecek bir çanta önerisi var mı ? Bir de Allah rızası için fiyatı makül olsun. Bıktım bu ktm nin fiyat politikasından.
Benim tek boş günüm pazarları. Diğer günler full doluyum. Lastik satıp ve değiştiren yer var mı ? Herkes sadece satıyor değiştirmiyor. Acıbadem de oturuyorum
Daha servise gitmedim çünkü 1000 olana kadar garanti bitecek :D Bazen çalıştığında farlar yanmıyor. Park farı yanıyor. Tekrar aç kapa yapyorm yanıyor. Bu sorunla karşılaşan veya çözümü düşünen ?
Aynayı ayarlıyım derken elimde kaldı. Yerine koydum ama yalama oldu. Rüzgarda bile oynuyor. Nasıl ayar yapılır bulamadım. Yenisini alacaksam aynısını almam. Farklı bir önerisi var mı ?
Birde ktm yerine farklı aksesuarlar var mı ? ktm de elcik koruma bakıyorum 400tl 500tl. Sıf şu fiyat politikası yüzünden bir daha ktm binmeyeceğim. Motor güzel eyvallah ama hiç bir şey takamıyoruz. Kask elimde geziyorum çanta yok diye. Nc750 yi sıf bagaj için alabilirim.
her dedıgıne tek tek cevap verıcem şimdi. ktm duke 200 -390 690 r kullanıcısı olarak suandada guncel olarak 690r ı ve 200 ü kullanıyorum. ktm duke 200 süper bir motora bınıyorsun bılgın olsun. ilk motor olarak ktm almışsın aldıysan bıktım ktm nın fıyat politaksından demıceksın cunku ktm pahalıdır bu bilinen birşey.ktm ye biniyorsun banada kımse demesın ktm kalıtesız falan dıye. öncelikle daha motorun 300 km de öle 3 haftada bır zıncır yaglanmaz uzerındekı zıncır zaten kötü bi zincir sen o zinciri 400- 500 km arası yağlıcaksın.maks 10.000 km sonrada o zincir çöpe gidicek zaten. kazalarına gelince öncelikle geçmiş olsun umarım birşeyin yoktur. ktm de duke serileri için korumalar mevcut ama bu korumaların hepsını takarsan en 2.000 tl yı gozden cıkart. her ıkı duke dede yan motor koruma demırlerı el korumaları ve crashped ler takılı. motoru bılerek yana yatırdım oldugum yerde bıraktım yani yavaşca hıc bır sekılde granaj bıle yere değmiyor bunlar takılıyken. değen tek parça artçının oradaki tutunma demirleri. çalıştırma esnasında bazen far yakmaması cok normal cunku bendede oluyor bu motorun kendısını korumaya almasıyla alakalı özellikle ilk başta sogukken calıstıgında bazen bu durumu yapıyor normaldır takılma... lastıklerı degıstı 690r ın ( bu benım kendı tercıhımdı yoksa uzerındekı lastık ıyı zaten ) duke 200 degısmedı ama ıyı bır lastık degıl. tecruben az ılk motorun o yuzden ıslak zemınde kontrol edemeyebılırsın o lastıkle. aynayı altında bır somon var onu sıkarak yapabılırsın eger hala olmuyorsa bı yerını falan mı kırdın acaba ? çantaya gelırsek ktm duke ıcın uretılmıs özel olarak canta demırı ve 2 yan 1 adette arkaya canta mevcut bunların hepsının toplamı ortalama 2-3 bın tl ye gelıyor. bence hıc gerek yok. sanayıde gıdıp demır taktırır uzerınede kocaman bı canta eklersen o motorun butun guzellıgı kaybolur. bagaj derdin var ise keşke hiç bulaşmasaydın böle bir motora scooter alsaydın. en baştada dedıgım gıbı ktm pahalıdır ama ktm farklıdır... nc750 yi yazmıssın guzel motordur ama sen daha bi 15-20 bın km yap o motoru öle al nc750 öle duke 200 e benzemez gazı actıgın anda kendını yerde motoru gıderken gorursun. birde motoru yardıra yardıra gıdenlerı goruyorum demıssın. valla 690r ıda 200 üde yardıra yardıra gıdıyorum bazen. eğer motordan anlıyor motorun bakımlarını vs herseyını cok ıyı bır sekılde yapıyorsan emın ol ktm yardıra yardıra gıdıcek bı motordur. 11 bın devırlerde kesıcı devreye gırıyor 200 lukte sen demısısn ya 7 bınden yukarı cıkmıyorum cık hıc bırsey olmaz. ama bu arada motorun daha 1000 km ılk rodajdan sonra geç şimdi değil :) ben 200 lugu 7- 10 bın arası kullanıyorum ve emın ol benım her ıkı motorumda haşat olmıcak. umarım cevaplarım açıklayıcı olmuştur... herhangı bır sorun olursada mesaj atarsan dahada yardımcı olurum. ıstanbuldaysanda yuz yuze gelır anlatırım vs vs :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:09 ----------
4. viteste 9.000 deviri geçtiğimde silkeleme yapıyor motorum. Nedeni neler olabilir arkadaşlar? Her zaman da yapmıyor meret anlamadım. Yeni başladı bu.
diğer viteslerde bir sorun var mı 9.000 uzeırnde ??
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:17 ----------
Bi kaç ay içinde yeni motosiklet almaya planlıyorum, duke200'de düşünüyorum 3 litre falan yakıt tüketimi var sanırım.
Kullanıcıları olarak ne önerirsiniz ?
duke390 abartı olur heralde, mt125 de hoşuma gidiyor da yzf125 kullandım biraz daha atik bi motosiklet olsa fena olmaz.
200 lukle bı depoyla 250 - 300 km arası yol yapıyorum ama ben yuksek devırde kullanıyorum hep. bı keresınde uslu uslu bır depoyla ne kadar gıderım hesabı yaptıgımda 350 km cıvarlarında ışık yakmıştı. 390 cok zevklı bır motor bu arada. yzf 125 den sonra 200 cok fark hıssetırmez tabıkıde hısssedersın ama bekledıgın kadar degıl 390 cok guzel hıssettırır onu sana.
Syanur
27 Ocak 2015, 17:27
KTM pahalı ve üzerinde dandik zincir ve dandik ötesi lastikler ile geliyor.
berkcigdem
27 Ocak 2015, 17:50
malum sitede 198560803 nolu ilanda ktm duke 200 ü satıyoruz arkadaşlar ilgilenen olursa telefon ile ulaşabilirler.
Atakan_
28 Ocak 2015, 04:57
Selam arkadaşlar KTM Duke 200 almayı düşünüyorum bu benim başlangıç motorum olucak doğruyu söylemek gerekirse scooter biliyorum ama debriyajlı daha önce bi kaç kere dışında hiç kullanmadım üstünde öğrenicem 10.500'e 2012 model 8 bin km buldum nasıldır sizce ne dersiniz pekte piyasayı bilmiyorum hani motoru al ustaya götür dese yolda bi kaç kere istop bile edebilirim. Görüşleriniz nelerdir
ayhan.s
28 Ocak 2015, 17:21
Sadece 4. viteste olmuyordur sanırım? Nasıl bir silkeleme. Ciddi mi, hafif mi? Biraz tıkanıp sonra devirlenmenye devem mı ediyor, yoksa 9000 ve üzerinde kaldığın tüm süre boyunca sürekli mi silkeliyor?
Ciddi, gaz kesiyorum tekrar veriyorum. Yapmıyor o zaman. Biraz tıkanıp devirlenmeye devam ediyor. Sadece 4. viteste denk geldim şu ana kadar...
berkcigdem
28 Ocak 2015, 21:45
Selam arkadaşlar KTM Duke 200 almayı düşünüyorum bu benim başlangıç motorum olucak doğruyu söylemek gerekirse scooter biliyorum ama debriyajlı daha önce bi kaç kere dışında hiç kullanmadım üstünde öğrenicem 10.500'e 2012 model 8 bin km buldum nasıldır sizce ne dersiniz pekte piyasayı bilmiyorum hani motoru al ustaya götür dese yolda bi kaç kere istop bile edebilirim. Görüşleriniz nelerdir
2012 modele o parayı verme evet km az ama dedıgım gıbı sonucta 2012 model. 2013 -2014 modeller var 11000- 11500 lere. eğer istanbuldaysan benım kendı şahsi motorumda şuan ilanda satılık ve üzerinde extra malzemeler var . 198560803 nolu ilan.
Syanur
29 Ocak 2015, 10:34
Ciddi, gaz kesiyorum tekrar veriyorum. Yapmıyor o zaman. Biraz tıkanıp devirlenmeye devam ediyor. Sadece 4. viteste denk geldim şu ana kadar...
İlk olarak hava filtresini bi kontrol et derim, yağ basmış, hava alamıyor olabilir. Snorkel'in ucuna da bak, belki ıvır zıvır bişeyler snorkelin ağzını tıkamış olabilir.
ikinci durum hava girişi temiz ve sorunsuzsa enjektör temizleyicilerden depoya biraz koy derim. Belki kirli benzinden dolayı enjeksiyon tıkanmıştır.
Bence ya hava ya benzin yetersiz kalıyor.
ayhan.s
29 Ocak 2015, 12:49
İlk olarak hava filtresini bi kontrol et derim, yağ basmış, hava alamıyor olabilir. Snorkel'in ucuna da bak, belki ıvır zıvır bişeyler snorkelin ağzını tıkamış olabilir.
ikinci durum hava girişi temiz ve sorunsuzsa enjektör temizleyicilerden depoya biraz koy derim. Belki kirli benzinden dolayı enjeksiyon tıkanmıştır.
Bence ya hava ya benzin yetersiz kalıyor.
Eyvallah teşekkürler... Benzine su karışmış olabilir mi acaba? yağmur altında kaldı baya motor. Ve geçen farkettim ki o kapağında altındaki boşlukta bildiğin su var. Peçeteyle temizledim falan ama biraz kaçtı belki de...
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO