Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
ayhan.s
24 Aralık 2014, 10:58
Arkadaslar garaja girerken aynanın cami duvara surtunce catladi bunun aynası içinden çıkartılıp yenisi takılıyor mu ? Yafa sol ayna aradım bulamadım bilen varmi
Çok mu kötü görünüyor. Ben çatlak kullanıyorum bayadır, bırakın nazar boncuğu olsun.
Oser
25 Aralık 2014, 18:58
Ben motoru 6 aydır kullanıyorum. Millet haşat etmiştir diye 2. el almadım pişmanım. Motor hala 300 km de. Zinciri 3 haftada bir yağlıyorum fakat her defasında yağı eksikmiş gibi hissediyorum. Felaket yağ atıyor kutu bitsin motul alıcam çin mali yağ vermişlerdi. Kullanandan tavsiye beklerim.
5km deyken taksicinin kazasına kurban gittim ilk defa motor kullandığım için korkutan motordan atladım :D 30-40 km hızım vardi. Fren pedalı kırıldı.Yedek parça yok gittim kaynak attırdım. 29km de iken 5-10 km hızla kalkarken lastiğin dandikliğiden ve yerin ıslak olmasından motor sağa yattı gene kırıldı. Gittim gene parça yok. 55km de iken motoru garajda yere düşürdüm koluma kıramp girdi ve gene kırıldı ama bu sefer gittim orjinali buldum aldım(26€). 3 gün önce garajda gazı fazla açtım arka kaydı yere düştü gene kırıldı gene kaynak yaptırdım :D Anlayacağınız buraya bir koruma gerekiyor her düştüğünde kırılıyor bu alet. Koruma aksesuarı da bulamadım.
Zincirim yok. Disk kilidim yok. Motoru Allah'a emanet bırakıyorum çünkü çanta yok. Givi'nin çanta takınca artçı alamıyoruz. Sığmıyolar. Sırt dayanağa olacabilecek bir çanta önerisi var mı ? Bir de Allah rızası için fiyatı makül olsun. Bıktım bu ktm nin fiyat politikasından.
Benim tek boş günüm pazarları. Diğer günler full doluyum. Lastik satıp ve değiştiren yer var mı ? Herkes sadece satıyor değiştirmiyor. Acıbadem de oturuyorum
Daha servise gitmedim çünkü 1000 olana kadar garanti bitecek :D Bazen çalıştığında farlar yanmıyor. Park farı yanıyor. Tekrar aç kapa yapyorm yanıyor. Bu sorunla karşılaşan veya çözümü düşünen ?
Aynayı ayarlıyım derken elimde kaldı. Yerine koydum ama yalama oldu. Rüzgarda bile oynuyor. Nasıl ayar yapılır bulamadım. Yenisini alacaksam aynısını almam. Farklı bir önerisi var mı ?
Birde ktm yerine farklı aksesuarlar var mı ? ktm de elcik koruma bakıyorum 400tl 500tl. Sıf şu fiyat politikası yüzünden bir daha ktm binmeyeceğim. Motor güzel eyvallah ama hiç bir şey takamıyoruz. Kask elimde geziyorum çanta yok diye. Nc750 yi sıf bagaj için alabilirim.
4KORSAN
25 Aralık 2014, 21:37
hocam 50 tl ye kilit al gidona bagla ve kaskıda gidona bagla cene kısmından ben öyle yapiyorum :D ayrica catlayan camı saglam bir oto camcisina yaptırdım süper oldu adam camı cıkardi icinden ve kenarını ısıtarak baska cam sokdu orijinalı kadar olmasada ^^ süper
Syanur
26 Aralık 2014, 11:01
@OSER İlk motor olarak alınacak bir motor değil işte bu motor, gırla paran yoksa eğer. Olsa bile yedek parça bulamıyorsun vs,. Zaten motorun heryeri kırılmaya çok müsait. Millette tutturmuş bir KTM kalitesi deyip sarılıyor. Tasarım hatalı olduktan sonra hangi markanın pegi dayanır düşünce...
İlk motor niye olmaz, çünkü 1.si pahalı, illaki o motor düşecek. Motoru düşürmeden öğrenen adam varsa zaten büyütmesin. İlla kaza yapacaksın demiyorum, o kazalar senin hatan, eğitim vs, al, sürüşünü değiştir.
Bir de bu DUKE cü arkadaşlar tutturmuş "motor düşmüş" diye 2.ele soğuk bakıyorlar. Sanki namus meselesi. Sanki şase yamulmuş da motor bitarafa çekiyor, sanki amortisörler eğilmiş de motor kafa sallıyor.
Anasını satayım, fiyatı düşürüp düşürmekten korkmayacağım bir motor alayım, param da cebimde kalsın mantığını yürüten yok. 1 yıl ömrü olan telefona 2000 TL para veren insanlara neyi anlatıyorsun gerçi.
Tüm 2.eller tü-kaka, sanki herbirimiz motoru süper kullanıyormuşuz gibi.
Farların yanmamasını ilk defa duyuyorum. Ayna ayarı için de bir motorcuya/kuryeye sor, baksın, kırılmamıştır o, panik yapmayın. Sağ aynanız ters yivli bu arada, aklınızda bulunsun.
Oser
26 Aralık 2014, 11:56
@OSER İlk motor olarak alınacak bir motor değil işte bu motor, gırla paran yoksa eğer. Olsa bile yedek parça bulamıyorsun vs,. Zaten motorun heryeri kırılmaya çok müsait. Millette tutturmuş bir KTM kalitesi deyip sarılıyor. Tasarım hatalı olduktan sonra hangi markanın pegi dayanır düşünce...
İlk motor niye olmaz, çünkü 1.si pahalı, illaki o motor düşecek. Motoru düşürmeden öğrenen adam varsa zaten büyütmesin. İlla kaza yapacaksın demiyorum, o kazalar senin hatan, eğitim vs, al, sürüşünü değiştir.
Bir de bu DUKE cü arkadaşlar tutturmuş "motor düşmüş" diye 2.ele soğuk bakıyorlar. Sanki namus meselesi. Sanki şase yamulmuş da motor bitarafa çekiyor, sanki amortisörler eğilmiş de motor kafa sallıyor.
Anasını satayım, fiyatı düşürüp düşürmekten korkmayacağım bir motor alayım, param da cebimde kalsın mantığını yürüten yok. 1 yıl ömrü olan telefona 2000 TL para veren insanlara neyi anlatıyorsun gerçi.
Tüm 2.eller tü-kaka, sanki herbirimiz motoru süper kullanıyormuşuz gibi.
Farların yanmamasını ilk defa duyuyorum. Ayna ayarı için de bir motorcuya/kuryeye sor, baksın, kırılmamıştır o, panik yapmayın. Sağ aynanız ters yivli bu arada, aklınızda bulunsun.
Bende pek bilmediğim için ve milletin tek teker zart zurt olayını çok duyduğum için almadım. Geçen biriyle tanıştım 390 almış motor sağa sola yalpalıyor. Oda 2. el almış eski sahibi bahsetmemiş durumdan. Şasi yamukmuş meğer. Şimdiki aklım olsa almazdım zaten. Satmaya kalktım motorun başına 3 kişi geldi manetteki eziği gördüğü gibi bu motor takla atmış filan demeye başladı. Altı üstü bir ezik var. Birde ben motoru yardıra yardıra gidenleri görüyorum. O motorlar haşat olucak düşüncesi ile sürüyorum motoru. Daha 7 bin deviri çok zor geçtim. Oda 1. ve 2. viteste parça kopar filan diye bakıyorum yani motora.
Ama aklımda artık şu düşünce oluştu bunu alacağıma gidip çin malı alaydım en azından motor sürmeyi öğrenirdim. Motora bir şey olacak diye ben kendim öğrenemiyorum :D
xawa
26 Aralık 2014, 12:49
Bende pek bilmediğim için ve milletin tek teker zart zurt olayını çok duyduğum için almadım. Geçen biriyle tanıştım 390 almış motor sağa sola yalpalıyor. Oda 2. el almış eski sahibi bahsetmemiş durumdan. Şasi yamukmuş meğer. Şimdiki aklım olsa almazdım zaten. Satmaya kalktım motorun başına 3 kişi geldi manetteki eziği gördüğü gibi bu motor takla atmış filan demeye başladı. Altı üstü bir ezik var. Birde ben motoru yardıra yardıra gidenleri görüyorum. O motorlar haşat olucak düşüncesi ile sürüyorum motoru. Daha 7 bin deviri çok zor geçtim. Oda 1. ve 2. viteste parça kopar filan diye bakıyorum yani motora.
Ama aklımda artık şu düşünce oluştu bunu alacağıma gidip çin malı alaydım en azından motor sürmeyi öğrenirdim. Motora bir şey olacak diye ben kendim öğrenemiyorum :D
ikinçi el almanın avantajları ve dezavantajları var .
390 alan alıp hiç denemeden mi almış motoru ?
o 3 kişi ne kadarda uzmanmış hemen takla atmış demeye başlamış. bir manetteki ezikten dolayı takla atmış demek için motorun başka yerindede belirtiler olur.
mühendis yapmış devir sınırıda koymuş niye haşat olsun hızlı gidince motor.
korkma parca kopmaz motordan :).
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:29 ----------
ben iki kere düşme yaşadım ama benim motorda hiç bir yer kırılmadı, levye ile atamotor ahmet abinin orda düzeltildi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------
benim motorda hasar kaydı var ama değişen parca yok, motorda sağa sola çekme yok elerini bırak git ama ben ilanımda yazdım hasar kaydı vardır diye.
bu seferde mesaj atıyorlar senin motorda hasar kaydı var eee 8000 tl vereyim niye hasar kaydı varya o yüzden .yani milletin istediği kazıklanmak yazsan bir türlü yazmasan bir türlü .
ben motorumu hor kullanmadım teker de yapmadım o yüzden işine gelen alsın diye düşünüyorum.
ama alacak kişiyi kazıklamak bana ters üç kuruş için insanlar kulaklarını çınlatırıyorlar.390 alan kişiye üzüldüm gercekten .
Oser
26 Aralık 2014, 15:41
ikinçi el almanın avantajları ve dezavantajları var .
390 alan alıp hiç denemeden mi almış motoru ?
o 3 kişi ne kadarda uzmanmış hemen takla atmış demeye başlamış. bir manetteki ezikten dolayı takla atmış demek için motorun başka yerindede belirtiler olur.
mühendis yapmış devir sınırıda koymuş niye haşat olsun hızlı gidince motor.
korkma parca kopmaz motordan :).
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:29 ----------
ben iki kere düşme yaşadım ama benim motorda hiç bir yer kırılmadı, levye ile atamotor ahmet abinin orda düzeltildi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------
benim motorda hasar kaydı var ama değişen parca yok, motorda sağa sola çekme yok elerini bırak git ama ben ilanımda yazdım hasar kaydı vardır diye.
bu seferde mesaj atıyorlar senin motorda hasar kaydı var eee 8000 tl vereyim niye hasar kaydı varya o yüzden .yani milletin istediği kazıklanmak yazsan bir türlü yazmasan bir türlü .
ben motorumu hor kullanmadım teker de yapmadım o yüzden işine gelen alsın diye düşünüyorum.
ama alacak kişiyi kazıklamak bana ters üç kuruş için insanlar kulaklarını çınlatırıyorlar.390 alan kişiye üzüldüm gercekten .
Ben yağmurda düştüğümde teker ile gidon düz durmuyodu. Yoldan geçen pizzacı vardı geldi duvara tekeri dayayıp düzeltti. Valla ben her düştüğümde kırılıyor o pedal zaten demir olanı için kalıp aldırdım. Kırılırsada kaynak düzeltir. Çünkü olduğu yerde düştüğünde bile kırıldı o kadar hasas bir şey.
Lastikçi hala bulamadım. Bugun boşluğum vardi gittim hepsi sadece satıyor kimse değiştirmiyor. Ktm'nin servisi bile diyor ki satış var değişim yok. Kabak lastikle dolaşıcaz akşam bu havada bakalım hayırlısı. Topcase de baktım ama ateş pahası hepsi. Gidip kendim yaptırıcam aliminyum daha iyi en azından verdiğim paraya değer.
tyrung
26 Aralık 2014, 15:55
Topcase olmasa da olur.
Zinciri motorun arkasına(sürücü ile artçının tam arası) sarabiliyorsun, hatta bi 390duke de motorun tam ortasından geçirip gittiğini gördüm.
Lastik içinde motolastik.com dan siparişi verip Hasanpaşa z-moto ya kargolatıyorsunuz 60TL ye takıyorlar.
Kaskı zincirleyip motor üstünde bırakma ihtimali de var ama pek önerilmez :) Ben disk kilidinin halatını kaskın içinden geçirip bırakıyorum bazen.
Syanur
26 Aralık 2014, 17:35
Bu olayların sosyolojik bir yönü de var. Hatta tamamen sosyolojik bile diyebiliriz. Toplumdaki bireylerin genel ahlak seviyesini sürekli görüyoruz aslında farkında değiliz. 2.el satışlardaki "dürüst olmayayım, karşıdakini kazıklayarak kar edeyim ve ben hiç kazıklanmayayım" anlayışı ile nekadar karşılaşıyorsanız toplum ahlaki değerlerimiz de okadardır.
Trafikte araçların birbirine nekadar yol verdiğini, sabrettiğini ve korna çalmak yerine "belki bir sorun vardır" diye düşünebildiğini, yada yolun kenarına yaklaşıp durmak yerine yolun ortasında durup "etrafımdan dolaşsınlar" diye düşünen inşalar gördüğünüzde toplumun değerlerini görürsünüz. Yere göre sığdıramadığımız "kendimiz" aslında hergün trafikte yada motosiklet/araba almaya-satmaya kalktığımızda aynaya bakar gibi görüyoruz.
Benim de anlatabileceğim bir çok hikaye ve örnek var ama sonuçta hepsi aynı kapıya çıkıyor, o yüzden bir anlamı yok benim için. Sonuç ahlak ve terbiye seviyesi yerlerde olan bir toplum.
Amerikadaki satıcılara (bireysel, 2.el parça için) gözüm kapalı para yolluyorum. Evet paypal'den yolluyorum, geri almam kolay. Ama hiç malını satmak için "çizik yok, valla az kullanıldı, 0'ı gibi" diye yalan söyleyeni görmedim. Ticaret var, pazarlık var ama terbiyesizce ölücülük görmedim henüz. Adam neyse onu yazıyor.
Bizim daha çok yol kat etmemiz gerekiyor.
Oser
27 Aralık 2014, 03:00
Motorun arka dış çamurluğu kaç para ediyor ? 1 saat önce acıbadem özsütün önünde motorun çamurluğu çaldılar. Açıkcası bende farketmedim başta arkadaş farketti. Kamera kaydı var ama hiç bir şey gözükmüyor. Adam başına geçip 52 sn de çıkarip gidiyor.
fthaltan
27 Aralık 2014, 03:21
Motorun arka dış çamurluğu kaç para ediyor ? 1 saat önce acıbadem özsütün önünde motorun çamurluğu çaldılar. Açıkcası bende farketmedim başta arkadaş farketti. Kamera kaydı var ama hiç bir şey gözükmüyor. Adam başına geçip 52 sn de çıkarip gidiyor.
Senin de basina aksilik muptela olmus... bir okut uflet, nazar tak, sadaka ver. trajikomik yani... bu hirsizlarin, eline yuzune inme gelsin. lan nedir milletin bunlardan cektigi. gecmis olsun...
xawa
27 Aralık 2014, 11:21
Motorun arka dış çamurluğu kaç para ediyor ? 1 saat önce acıbadem özsütün önünde motorun çamurluğu çaldılar. Açıkcası bende farketmedim başta arkadaş farketti. Kamera kaydı var ama hiç bir şey gözükmüyor. Adam başına geçip 52 sn de çıkarip gidiyor.
Plakanın takıldığı komple camurluğumu çaldılar ?
Oser
27 Aralık 2014, 11:32
Plakanın takıldığı komple camurluğumu çaldılar ?
http://www.xbhp.com/talkies/attachments/bike-reviews/54143-ktm-duke-200-review-xbhps-detailed-ride-report-img_0944.jpg
Burada ki arka fren balataların olduğu parça hariç geride olan herşey gitmiş. Cıbıl duruyo orası. Yedek parça gene yok. LAnet olsun.
xawa
27 Aralık 2014, 11:53
arkadaki plakanın altında duran iç çamurluğu kast ediyorsan zaten bize gelen dukelerde yok sadece hindistan da satılan dukelerde var:)
Oser
27 Aralık 2014, 14:58
Benimkini arkadaş hediye etmişti. Ebay dan mı ne almıştı. Hatta birisi daha aynısını söledi sonra eğildi bakti vida yerleri tertemiz ama motor çamur içinde oda inanmamıştı görünce anladı. Zaten video kaydı var adamın alıp giderken ama herif gözükmiyor. Şimdi tekrar nerde bulucam bilmiyorum
kod bloğu
28 Aralık 2014, 11:58
iş yoğunluğundan bir türlü oturup yazamadım ama geçtiğimiz hafta ben de ikinci el bir duke alarak aranıza katılmış bulunuyorum. buraya da yazdığım gibi ikinci el konusunda tedirginliklerim vardı ama şuana kadar bir sıkıntı çıkmadı motorda :)
bundan önce sadece kardeşimin kuba strike 125'ini kullandım ve onda da temel şeyleri öğrendim bu yüzden çok fazla motor bilgim yok. ama duke'ün kullanımı keyifli geldi bana güzelce hızlanıp yavaşlıyor, frenleri iyi tepki veriyor, vites geçişleri de gayet rahat.
1000rr kullanan bir arkadaş ile almaya gittik, şirkete geri gelirken o kullandı bende artçı oldum. arkadaşım motoru çok beğendi, ivmelenmesinin oldukça iyi olduğunu söyledi, gidon açısı geniş trafikte her yere girip çıkar bu dedi. artçı olarak ben pek rahatsız olmadım ama ayakların koyulduğu yer biraz yukarıda geldi bana sanki daha rahat olabilirmiş uzun süre otursam muhtemelen can sıkar.
motorun üzerinde "black edition" diye geçen bir sticker kit var. açıkçası ilk gördüğümde nedense çok beğenmemiştim ama normal hali ile yan yana gördüğümde hoşuma gitti farklı bir havası var :) değişiklik düşünen arkadaşlar varsa diye aşağıya iki tane link atıyorum (kendi motorumun henüz fotoğrafı yok). yalnız siteyi açınca da göreceksiniz fiyat çok abartı (550 dolar) ebay'den baktım ama bu seti satan birini göremedim
sticker setinin linki (http://ktmpartsonline.com/power-parts-street/duke-125-200-390?product_id=65755)
bu da yakından görüntüsü (http://images.motofan.pt/N/1/3/8/ktm-125-duke-black-edition_hd_30836.jpg)
bir de benim gibi yeni başlayan arkadaşlar için tavsiyem motoru alır almaz koruma takın! :mrgreen:
motorla ilk trafiğe çıkışımda ön freni sıkıp kaydım ve saniyesinde yerde buldum kendimi. neyse ki motorun üzerinde koruma takozu ve elcik koruması vardı. hiçbir yerde kırık çizik olmadan atlattım. elcik korumasının linkini buldum ama takozu nereden almış arkadaş emin değilim aşağıya yine de linkler atıyorum birinin ihtiyacı olabilir diye
koruma takozunun tipi bu şekilde ama yana doğru biraz daha uzun olabilir emin olamadım (http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-ktm-duke-125-200-390-motor-koruma-takozu-164977940/detay)
elcik koruması birebir bu, belki ebay'den ucuza bulup almıştır ama oldukça sağlam. yanlar kalın ve aluminyum olduğu için düştüğünde bir sıkıntı yaşanmıyor (http://ktmpartsonline.com/power-parts-street/duke-125-200-390?product_id=34323)
Nikuraya
28 Aralık 2014, 12:47
iş yoğunluğundan bir türlü oturup yazamadım ama geçtiğimiz hafta ben de ikinci el bir duke alarak aranıza katılmış bulunuyorum. buraya da yazdığım gibi ikinci el konusunda tedirginliklerim vardı ama şuana kadar bir sıkıntı çıkmadı motorda :)
bundan önce sadece kardeşimin kuba strike 125'ini kullandım ve onda da temel şeyleri öğrendim bu yüzden çok fazla motor bilgim yok. ama duke'ün kullanımı keyifli geldi bana güzelce hızlanıp yavaşlıyor, frenleri iyi tepki veriyor, vites geçişleri de gayet rahat.
1000rr kullanan bir arkadaş ile almaya gittik, şirkete geri gelirken o kullandı bende artçı oldum. arkadaşım motoru çok beğendi, ivmelenmesinin oldukça iyi olduğunu söyledi, gidon açısı geniş trafikte her yere girip çıkar bu dedi. artçı olarak ben pek rahatsız olmadım ama ayakların koyulduğu yer biraz yukarıda geldi bana sanki daha rahat olabilirmiş uzun süre otursam muhtemelen can sıkar.
motorun üzerinde "black edition" diye geçen bir sticker kit var. açıkçası ilk gördüğümde nedense çok beğenmemiştim ama normal hali ile yan yana gördüğümde hoşuma gitti farklı bir havası var :) değişiklik düşünen arkadaşlar varsa diye aşağıya iki tane link atıyorum (kendi motorumun henüz fotoğrafı yok). yalnız siteyi açınca da göreceksiniz fiyat çok abartı (550 dolar) ebay'den baktım ama bu seti satan birini göremedim
sticker setinin linki (http://ktmpartsonline.com/power-parts-street/duke-125-200-390?product_id=65755)
bu da yakından görüntüsü (http://images.motofan.pt/N/1/3/8/ktm-125-duke-black-edition_hd_30836.jpg)
bir de benim gibi yeni başlayan arkadaşlar için tavsiyem motoru alır almaz koruma takın! :mrgreen:
motorla ilk trafiğe çıkışımda ön freni sıkıp kaydım ve saniyesinde yerde buldum kendimi. neyse ki motorun üzerinde koruma takozu ve elcik koruması vardı. hiçbir yerde kırık çizik olmadan atlattım. elcik korumasının linkini buldum ama takozu nereden almış arkadaş emin değilim aşağıya yine de linkler atıyorum birinin ihtiyacı olabilir diye
koruma takozunun tipi bu şekilde ama yana doğru biraz daha uzun olabilir emin olamadım (http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-ktm-duke-125-200-390-motor-koruma-takozu-164977940/detay)
elcik koruması birebir bu, belki ebay'den ucuza bulup almıştır ama oldukça sağlam. yanlar kalın ve aluminyum olduğu için düştüğünde bir sıkıntı yaşanmıyor (http://ktmpartsonline.com/power-parts-street/duke-125-200-390?product_id=34323)
Hocam motoru bostancı da mı görmeye gittiniz ? Aynı özelliklere sahip motora ben taliptim aradığımda satışı şimdi verdim dedi o sen misin acaba :D
kod bloğu
28 Aralık 2014, 13:16
Hocam motoru bostancı da mı görmeye gittiniz ? Aynı özelliklere sahip motora ben taliptim aradığımda satışı şimdi verdim dedi o sen misin acaba :D
evet benim o :mrgreen::mrgreen:
Oser
28 Aralık 2014, 13:58
Bir benim mi fren kırılıyor her düştüğünde :D bakalım bugun zincir ve lastik değiştiricek yer bulmaya çalışıcam. Birde motoru yıkatırsam 10 numara olur :D
Nikuraya
28 Aralık 2014, 14:37
evet benim o :mrgreen::mrgreen:
Hayırlı olsun o motor kısmet olmadı sıfır abs aldım bende :D
kod bloğu
28 Aralık 2014, 14:43
Bir benim mi fren kırılıyor her düştüğünde :D bakalım bugun zincir ve lastik değiştiricek yer bulmaya çalışıcam. Birde motoru yıkatırsam 10 numara olur :D
koruma şart :mrgreen:
Hayırlı olsun o motor kısmet olmadı sıfır abs aldım bende :D
teşekkür ederim sana da hayırlı olsun, kazasız belasız kullanmak dileği ile :)
caucasian
29 Aralık 2014, 12:12
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-2014-haziran-trafige-cikisli-ktm-duke-200-abs-leovince-egzoz-192476371/detay?hideSearchFilter=false&showViewPreferences=true
arkadaşımındır, ilgilenen olursa yardımcı olabilirim.
Ktm duke 200
29 Aralık 2014, 23:01
Kardesim bostancida buz motor var. Bostanci koprusunden asagi dogru inince hemen sol tarafta kaliyo netten adresi bulabilirsin. Michelin lastik tavsiye ederim sana. orjinal Motor koruma demiri takarsan kirilmalarin onune gecebilirsin ama en önemlisi sürüş tarzini kesinlikle gozden geçirip tekrar denemelisin.
4KORSAN
01 Ocak 2015, 15:13
iş yoğunluğundan bir türlü oturup yazamadım ama geçtiğimiz hafta ben de ikinci el bir duke alarak aranıza katılmış bulunuyorum. buraya da yazdığım gibi ikinci el konusunda tedirginliklerim vardı ama şuana kadar bir sıkıntı çıkmadı motorda :)
bundan önce sadece kardeşimin kuba strike 125'ini kullandım ve onda da temel şeyleri öğrendim bu yüzden çok fazla motor bilgim yok. ama duke'ün kullanımı keyifli geldi bana güzelce hızlanıp yavaşlıyor, frenleri iyi tepki veriyor, vites geçişleri de gayet rahat.
1000rr kullanan bir arkadaş ile almaya gittik, şirkete geri gelirken o kullandı bende artçı oldum. arkadaşım motoru çok beğendi, ivmelenmesinin oldukça iyi olduğunu söyledi, gidon açısı geniş trafikte her yere girip çıkar bu dedi. artçı olarak ben pek rahatsız olmadım ama ayakların koyulduğu yer biraz yukarıda geldi bana sanki daha rahat olabilirmiş uzun süre otursam muhtemelen can sıkar.
motorun üzerinde "black edition" diye geçen bir sticker kit var. açıkçası ilk gördüğümde nedense çok beğenmemiştim ama normal hali ile yan yana gördüğümde hoşuma gitti farklı bir havası var :) değişiklik düşünen arkadaşlar varsa diye aşağıya iki tane link atıyorum (kendi motorumun henüz fotoğrafı yok). yalnız siteyi açınca da göreceksiniz fiyat çok abartı (550 dolar) ebay'den baktım ama bu seti satan birini göremedim
sticker setinin linki (http://ktmpartsonline.com/power-parts-street/duke-125-200-390?product_id=65755)
bu da yakından görüntüsü (http://images.motofan.pt/N/1/3/8/ktm-125-duke-black-edition_hd_30836.jpg)
bir de benim gibi yeni başlayan arkadaşlar için tavsiyem motoru alır almaz koruma takın! :mrgreen:
motorla ilk trafiğe çıkışımda ön freni sıkıp kaydım ve saniyesinde yerde buldum kendimi. neyse ki motorun üzerinde koruma takozu ve elcik koruması vardı. hiçbir yerde kırık çizik olmadan atlattım. elcik korumasının linkini buldum ama takozu nereden almış arkadaş emin değilim aşağıya yine de linkler atıyorum birinin ihtiyacı olabilir diye
koruma takozunun tipi bu şekilde ama yana doğru biraz daha uzun olabilir emin olamadım (http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-ktm-duke-125-200-390-motor-koruma-takozu-164977940/detay)
elcik koruması birebir bu, belki ebay'den ucuza bulup almıştır ama oldukça sağlam. yanlar kalın ve aluminyum olduğu için düştüğünde bir sıkıntı yaşanmıyor (http://ktmpartsonline.com/power-parts-street/duke-125-200-390?product_id=34323)
kaca aldiniz hocam bu kıs vakdi motoru :D ve kac binde abs varmi
Ktm duke 200
02 Ocak 2015, 16:18
Hayırlı olsun allah kaza bela vermesin. Güzel seçim yapmışsın.
Selam Arkadaslar,
Duke 200 almayı dusunuyorum.Supermoto sitesinde 2015 modeli icin 5000 euro fiyat verilmis.sahibindende 2014 0 modelleri 12500 olarak gorunuyor.Bu iki model(2014-2015) arasında 2000 tl ye degecek bir fark var mı?Bu 2014 motor fiyatları ne zamana kadar 12500 de kalır.Mart ayını beklemek riskli mi olur? Birde koruma demiri ve elciklerin fiyatını merak ediyorum.Simdiden tesekkurler.
zaferce
04 Ocak 2015, 17:57
ABS'li-ABS'siz farkıdır o.
Nikkfurie
04 Ocak 2015, 18:29
Kardesim bostancida buz motor var. Bostanci koprusunden asagi dogru inince hemen sol tarafta kaliyo netten adresi bulabilirsin. Michelin lastik tavsiye ederim sana. orjinal Motor koruma demiri takarsan kirilmalarin onune gecebilirsin ama en önemlisi sürüş tarzini kesinlikle gozden geçirip tekrar denemelisin.
Buz Motor Bostancı dan Hasanpaşa ya taşındı arkadaşlar..
5500 euro 15500tl gibi bir fiyat yapiyor 2.8 den hesaplayinca kuru.spormoto gecen ay sitesinde 5000euro abs siz 5500 euro abs li diyerek koymustu fiyatlari.Su anda ise sadece 2013-2014 model diyerek ayirmis fiyatlari.Sanirim artik abs siz model satisini tamamen birakmislar.Abs dedigimiz sistem bu kadar pahali bir sistem mi? 500cc uzerindeki motorlarda 250euro gibi fiyat farklari olurken duke 200 de neden motorun toplam degerinin 4 te 1 gibi(3000tl) buyuk bir fark olusuyor anlayamadim.
felix_bjk1903
05 Ocak 2015, 15:45
Arkadaslar merhabalar, belki aranızda bilen vardır. Motorsiklet yedek parça imalatı yapıyoruz biz. Ktm Duke 125-200 koruma demirleri aynıymış, üretmeye niyetim var. Talep olur mu? :)200 lira civarında satarım ilk tahminlere göre.. Talep varsa alayım internetten bir tane, birebir yapalım :)
Syanur
05 Ocak 2015, 15:56
Nasıl bir tasarım olacağına bağlı. İşlevsel olacak ve GS koruması gibi gözükmeyecek. Bağlantı yerleri vs, vs,. Önce onları senin belirtmen gerek ki talep ona göre oluşsun.
felix_bjk1903
05 Ocak 2015, 16:01
http://www.motosikletim.com.tr/ktm-200-duke-koruma-demiri
http://www.ulusanmotor.com.tr/KTM-DUKE-KORUMA-DEMIRI,PR-4394.html
Bu tarz bir ürün yapabiliriz
ArdaAras
06 Ocak 2015, 00:52
200 liraya orjinal koruma demiri alırım ben. digerleri boktan.. yap hocam, satarsın bence
felix_bjk1903
06 Ocak 2015, 01:04
pardon? .
ArdaAras
06 Ocak 2015, 01:07
diyorum ki ben 200 liraya senin yaptıgın orjinali gibi olanı alırım. digerleri boktan hani çinden getiriliyor ya.. sen yap satarsın :cat:
devrik cümlenin kurbanı olduk gece gece :pr:
felix_bjk1903
06 Ocak 2015, 01:12
ovvv pardon, kafa dagınık biraz :)
belirttiğim linklerdeki iki ürün aynı gibi fakat ucuz olan da galiba yan sanayi, ölçülerde bir sıkıntı çıkar mı, direk orjinal hepco becker mı alsam kararsız kaldım :)
ArdaAras
06 Ocak 2015, 01:16
ulusan motordan alıpta yapmayın derim ben. onlara hiç ama hiç güvenmiyorum nedense.. orjinalinden yaparsan daha garanti olur gibi. peki bir sorum var: bu sizin yaptığınız ürünün sağlamlığı orjinaliyle eşdeğer mi olacak?
felix_bjk1903
06 Ocak 2015, 01:25
Orjinalini almakta fayda var bence de..
Şöyle açıklayayım.. Mesela elektronik üründe ben de her zaman orjinal ürün alma taraftarıyım, fakat sonuçta bu demir. Aynı hammadde. İlk büyük cc motorsikletlere chopper lardan girdik, dragstar için yaptığımız motor koruma demirlerini Highway Hawk ile kıyasladığımızda borunun kalitesi, kaynak kalitesi, vs. hepsi daha üstündü.. Şu anda 600 küsur lira olan koruma demirinin aynısı bizde 250 tl ve satış rakamları eski model motorsiklet olmasına rağmen bayağı iyi..
motosikletim.com.tr de okudugum üzere 27mm boru kullanıldığı yazılmış duke koruma demirinde. Biz ya 25mm x 2,5mm ya da kaba görünmezse 32mmx2,5mm malzeme kullanırız kat kat sağlam olur. Tahminimce orjinali max. 2mm civarındadır borunun et kalınlığı
ArdaAras
06 Ocak 2015, 01:37
ağırlık dağılımı değişmemesi için aynı ebatlarda yapmanız daha doğru olmaz mı? bilmediğim bir konu olduğu için soruyorum, yanlış anlama lütfen.
Ben eğer bir çalışma yaparsanız ve randıman alınırsa alıp takmak istiyorum. çünkü çok araştırdım ve şaseyi yamultuyor Çinden gelen ürünler, tam korumayı sadece orjinali yapıyor çünkü kafes gibi korumaya alıyor bloğu (fotograflarda da anlaşılıyor) ve ürünü birde turuncu renkte yaparsanız baya bir alıcısı olacaktır diye düşünüyorum. 125-200-390 hepsine de uyar yapacağınız ürün
felix_bjk1903
06 Ocak 2015, 01:42
ağırlık dağılımı diyoruz da yan bağlantı yerlerinde mecburen lama kullanılacak ortada boru, sağ-sol eşit olur tabii ki ama herhangi 2 farklı nokta aynı ağırlık dağılımında olamaz ki, çünkü mecburen malzeme farkı olacak. Yok estağfurullah neden yanlış anlayayım :)
Koruma demiri, koruma takozu gibi ürünlerin şaseyi yamulttuğundan bahsediliyor ama burada zaten amaç düşük süratlerde motor bloğunu, ya da takoz kullanılıyorsa şaseyi korumak. Yüksek süratlerde yapılan kazalarda, allah korusun ama ben şaseden ziyade kendi şasemi düşünürüm :) bu konuda çok fazla karşılıklı iddaalar var ama bence de ortak kanı bu tarz ürünlerin daha düşük hızlardaki kazarlarda motoru koruyacağıdır hocam :)
Siyah yapma taraftarıyım ama özel olarak birkaç adet turuncu yapabiliriz ama tam olarak o turuncunun rengini nasıl yapıcaz, bizim burada (Aydın/Nazilli) dandik çin motoru bulmak bile mesele, insanları ilginç.. :)
ArdaAras
06 Ocak 2015, 01:52
Çalışmasını yaparsanız bağlantıya geçelim, özelden e-mailimi atıyorum oradan haberleşelim.. Aydını iyi bilirim, söke sanayisi güzeldir bence o turuncudan bulunur ama araştırmak lazım. görüşmek üzere hocam, gelişmelerden haberdar et lütfen
sdirer
06 Ocak 2015, 06:16
5500 euro 15500tl gibi bir fiyat yapiyor 2.8 den hesaplayinca kuru.spormoto gecen ay sitesinde 5000euro abs siz 5500 euro abs li diyerek koymustu fiyatlari.Su anda ise sadece 2013-2014 model diyerek ayirmis fiyatlari.Sanirim artik abs siz model satisini tamamen birakmislar.Abs dedigimiz sistem bu kadar pahali bir sistem mi? 500cc uzerindeki motorlarda 250euro gibi fiyat farklari olurken duke 200 de neden motorun toplam degerinin 4 te 1 gibi(3000tl) buyuk bir fark olusuyor anlayamadim.
avrupada uzun yıllardı abssiz araç satmak yasak diye biliyorum. hatta galiba son 3 yıldır esp bile zorunlu. dolayısı ile Tr gibi AB nin neresinde olduğu belli olmayan pazarlardaki satıcıya elindeki malları tüketsin diye verirsin o da satar millete... o yüzden uzun süredir kampanya var düz 200de. 12500 e bırakıyorlar!..
hatta; dahasını söyleyeyim AB de 2 ülke dışında 200 lüğü satmıyorlar.. ( bir de biz varız! 3 etti)
haa, bunda vergi sistemimizin ve satın alma gücümüzün etkisi büyük.
yıllardır gelişimiş ülkelerde yasaklanmış, kullanımdan kalkmış ne varsa bu ülkeye gelir bizde satılır. biz uyanınca bizden daha geri kalmışa gider orada satılır. sonra daha geri kalmışına.. bir yerlerde stok biter sorun çözülür zaten. bebek mamasından, deterjana, fiat 131 inden, reno sembol e. hatta milli saldırı helikopteri (atak) dediğimiz bile üretime geçmeyen italyan ve güney afrika ortaklığının bize kakalanmışıdır. inanmayan varsa açar uçantürk, savunma ve havacılık, m5 dergilerinin benim orta okul ve lisede olduğum yıllardaki sayılarını görür. (18-20 yıl önce)
Cevap icin tesekkurler Suleyman Bey.Ilk motorum olacagı icin abs li alma dusuncesindeyim.Bu forumda da abs sisteminin aslında fren mesafesini uzattıgını,fren yapmayı iyi bilen birinin abs ye ihtiyac duymayacagını soyleyen bircok kisiye rastladım.Sahsi fikrim on tekerleginizi kilitlenmesini engelleyen bir sistemin benim gibi yeni baslayan insanlar icin buyuk bir fayda saglayacagı yonunde.Duke almayı dusunurken gecen gun z serisi bir motoru gormemle aklım iyice karıstı.Z300 ile duke 200 arasında kararsız kaldım.Sanırım fuarı bekleyip gormek en iyisi.
Nikuraya
06 Ocak 2015, 22:56
Arkadaşlar bu racing sticker setini nerden edinebilirim?
https://www.motopabst.eu/media/images/org/0.74765700+1359453454.jpg
sdirer
07 Ocak 2015, 01:20
Cevap icin tesekkurler Suleyman Bey.Ilk motorum olacagı icin abs li alma dusuncesindeyim.Bu forumda da abs sisteminin aslında fren mesafesini uzattıgını,fren yapmayı iyi bilen birinin abs ye ihtiyac duymayacagını soyleyen bircok kisiye rastladım.Sahsi fikrim on tekerleginizi kilitlenmesini engelleyen bir sistemin benim gibi yeni baslayan insanlar icin buyuk bir fayda saglayacagı yonunde.Duke almayı dusunurken gecen gun z serisi bir motoru gormemle aklım iyice karıstı.Z300 ile duke 200 arasında kararsız kaldım.Sanırım fuarı bekleyip gormek en iyisi.
sayın UCKA, mantığım ABS olsun diyor, aklım şüpheleniyor. benim abs li motosikletim olmadı ama abs li otomobillerimin kullanma kılavuzunda dikaktli olun abs fren mesafesini uzatabilir diye yazıyordu. çünkü;
abs dediğimiz tekerlek dönmeyi bıraktığında tekrar döner hale gelmesi için o tekerlekteki fren basıncını düşüren bir sistemdir. dolayısı ile özellikle kaygan zeminlerde fren mesafesinin uzaması kaçınılmazdır. ancak bu durumun bize kaybettireceği bir miktar mesafenin mi yoksa kazandıracağı manevra kabiliyetinin mi daha önemli olduğu sanırım her her durumda kendine özgüdür. fukara sümüğü gibi yere yapışıp o andaki yol, zemin, hız, motosiklet, sürücü, bilimum şartların bizi nereye göndereceğinin belli olmaması mı bize ne kadar zarar verir işte da o her kazaya özgüdür diye düşünmekteyim. bence 70km/sa ile giderken ki 1-2 m. kayıp, motosikletle düşüp önümüze çıkmış araca yerde sürüklenerek karşımıza çıkmnış şeye ( artık her ne ise ) çarpmaktan karlıdır dye düşünüyorum. hatta bu durum belki kaza kaçınılmazsa bize çarpacak yeri seçmeyi yada bir kaçış manevrası ile kazadan kurtulmamızı sağlayabilir.
bence abs doğru tercihtir. ancak motosiklette fren yapmayı bilmek daha çok önemlidir. tabir olarak limon sıkma derler. bu şu anlamdadır: freni giderek artan kuvvetle sıkmak. çünkü bir anda fren yapıldığında ön teker çok çabuk kilitlenme eğiliminde oluyor. yerle teması çok fazla değil. ancak ağırlığı öne verdikçe ön tekerin sürtünme kuvvati artacağından tekerlek yere daha fazla fren gücü aktarabiliyor ve ciddi şekilde frenleme kuvveti oluyor.
http://www.youtube.com/watch?v=hfxfimvDxfc
http://www.youtube.com/watch?v=MHaCt3hBuDw
haa gelelim teori her zaman doğru mudur? işte orası ülkemizde ne yazık ki muamma. barkın'ın ( AEA ) canlı yayınlarını izliyorsanız bu konu çok gündeme gelir ve motosikletlere konan abs lerin ülkemizde sapıttığını görürsünüz. kendi motoru düz olan bir Ağabeyin aynı motorun abs lisini sürüp çok çabuk devreye gidiği için yakındığını görebilirsiniz. mantıken abs olmalı hatta çekiş kontrolüde olmalı ama bu sistemlere mutlak güvenmek bence hatalıdır. yani ben önce doğru fren yapmayı ve sağ bileğimi kararında, dozajında, zamanında döndürmeyi bileceğim ki eğer bir hata yaparsam beni düzeltebilsinler.
esasında şunu demeye çalışıyorum yıllar önce bir programda ESP ve faydaları anlatılıyordu. BOSCH tan bir mühendis şunu söyledi: ESP çok faydalıdır ancak unutulmamalıdır ki fizik yasalarını kullanır; mucize yaratmaz. ABS de öyle, fiziği kullanır, freni sıktın mıydı çakılıp kalmazsın.
en güzeli motoru alıp bir süre fren çalışmakta. ben öyle yaptım. olay kas hafızası yaratmak. gerçekten de yaklaşık 15 gün fren çalıştıktan sonra karşılaştığım acil durumlarda cart diye frene asılmadığımı fark ettim. önce hafif arkasından giderek artan şiddette fren yapar hale geldim. bence siz de deneyin. :)
oluroyle
07 Ocak 2015, 01:29
sayın UCKA, mantığım ABS olsun diyor, aklım şüpheleniyor. benim abs li motosikletim olmadı ama abs li otomobillerimin kullanma kılavuzunda dikaktli olun abs fren mesafesini uzatabilir diye yazıyordu. çünkü;
abs dediğimiz tekerlek dönmeyi bıraktığında tekrar döner hale gelmesi için o tekerlekteki fren basıncını düşüren bir sistemdir. dolayısı ile özellikle kaygan zeminlerde fren mesafesinin uzaması kaçınılmazdır. ancak bu durumun bize kaybettireceği bir miktar mesafenin mi yoksa kazandıracağı manevra kabiliyetinin mi daha önemli olduğu sanırım her her durumda kendine özgüdür. fukara sümüğü gibi yere yapışıp o andaki yol, zemin, hız, motosiklet, sürücü, bilimum şartların bizi nereye göndereceğinin belli olmaması mı bize ne kadar zarar verir işte da o her kazaya özgüdür diye düşünmekteyim. bence 70km/sa ile giderken ki 1-2 m. kayıp, motosikletle düşüp önümüze çıkmış araca yerde sürüklenerek karşımıza çıkmnış şeye ( artık her ne ise ) çarpmaktan karlıdır dye düşünüyorum. hatta bu durum belki kaza kaçınılmazsa bize çarpacak yeri seçmeyi yada bir kaçış manevrası ile kazadan kurtulmamızı sağlayabilir.
bence abs doğru tercihtir. ancak motosiklette fren yapmayı bilmek daha çok önemlidir. tabir olarak limon sıkma derler. bu şu anlamdadır: freni giderek artan kuvvetle sıkmak. çünkü bir anda fren yapıldığında ön teker çok çabuk kilitlenme eğiliminde oluyor. yerle teması çok fazla değil. ancak ağırlığı öne verdikçe ön tekerin sürtünme kuvvati artacağından tekerlek yere daha fazla fren gücü aktarabiliyor ve ciddi şekilde frenleme kuvveti oluyor.
http://www.youtube.com/watch?v=hfxfimvDxfc
http://www.youtube.com/watch?v=MHaCt3hBuDw
haa gelelim teori her zaman doğru mudur? işte orası ülkemizde ne yazık ki muamma. barkın'ın ( AEA ) canlı yayınlarını izliyorsanız bu konu çok gündeme gelir ve motosikletlere konan abs lerin ülkemizde sapıttığını görürsünüz. kendi motoru düz olan bir Ağabeyin aynı motorun abs lisini sürüp çok çabuk devreye gidiği için yakındığını görebilirsiniz. mantıken abs olmalı hatta çekiş kontrolüde olmalı ama bu sistemlere mutlak güvenmek bence hatalıdır. yani ben önce doğru fren yapmayı ve sağ bileğimi kararında, dozajında, zamanında döndürmeyi bileceğim ki eğer bir hata yaparsam beni düzeltebilsinler.
esasında şunu demeye çalışıyorum yıllar önce bir programda ESP ve faydaları anlatılıyordu. BOSCH tan bir mühendis şunu söyledi: ESP çok faydalıdır ancak unutulmamalıdır ki fizik yasalarını kullanır; mucize yaratmaz. ABS de öyle, fiziği kullanır, freni sıktın mıydı çakılıp kalmazsın.
en güzeli motoru alıp bir süre fren çalışmakta. ben öyle yaptım. olay kas hafızası yaratmak. gerçekten de yaklaşık 15 gün fren çalıştıktan sonra karşılaştığım acil durumlarda cart diye frene asılmadığımı fark ettim. önce hafif arkasından giderek artan şiddette fren yapar hale geldim. bence siz de deneyin. :)
kesinlikle katılıyorum.
Tarafınızdan yazdıklarınız çok açıklayıcı ve net söylemlerle ifade edilmiş.
Fren çalışmak gerekli,ancak ambiyane bir tabir olacak ama eşşeği de sağlam kazığa bağlamakta gerekli.
ayhan.s
07 Ocak 2015, 16:27
Bir benim mi fren kırılıyor her düştüğünde :D bakalım bugun zincir ve lastik değiştiricek yer bulmaya çalışıcam. Birde motoru yıkatırsam 10 numara olur :D
Daha kaç km'de motorunuz zincir değişiyor? Benim şu an 13.000 oldu sıkıntı yok henüz.
Syanur
07 Ocak 2015, 17:50
Bu forumda da abs sisteminin aslında fren mesafesini uzattıgını,fren yapmayı iyi bilen birinin abs ye ihtiyac duymayacagını soyleyen bircok kisiye rastladım.
Çünkü bu forumda da ziyadesiyle ukala arkadaş var (benim gibi). Bunu söyleyenlere ozaman varsa arabalarındaki ABS yi de iptal ettirmelerini söyleyin :) ABS nin fren mesafesini uzattığı teorik olarak doğru zaten, bunu kendi çözmüş gibi başkalarına yanlış yönlendirmeler için kullanmanın anlamı yok.
ABS fren mesafesini uzatıyor ama bahse girerim bu forumdan hiç kimse ABS'siz DUKE kullanarak benim ABS'li DUKE ile durduğum kadar kısa mesafede duramaz. Aksini iddia eden varsa 5-10 kere deneme yapalım, sonucu görelim.
Şu bir gerçek, İnsan kapasitesi, ABS'nin mesafeyi uzatma dezavantajını örtecek kadar, ABS olmadan iyi fren yapamıyor. Şuan bulamadım ama 1290 S.DUKE incelemesinde test pilotu ABS on/off şeklinde test yapıyor ve ABS'siz daha kısa mesafede durmayı başaramıyor.
Kaldı ki bir panik anında, virajda, önünüze devrilen bir çöp tenekesinde, en önemlisi yağmurda nekadar iyi fren yapabilirsiniz? ABS sisteminden daha iyi mi?
Bu mevzular araba diyarında yıllar yıllar önce kapandı, biz biraz geride kaldık.
Tabi Öncelikle fren yapmasını yetkin birinden öğrenmek, ve daha da önemlisi, sonrasında bol bol pratik yapmak gerek.
Bu arada eğer bütçeniz var ise ve Z300 TR ye geliyor ise (benim bildiğim Z300 yerine Z250SL getirecekler) kesinlikle ve kesinlikle Z300 ü ben tavsiye ve tercih ederim. En azından test sürüşü yapmadan karar vermeyin. Z300 karşısında belki Duke390 kıyaslanabilir (ki yine de Z tercihimdir) ama 200 ün şansı yok.
Ha Z300 ün nekadar başlangıç motoru olacağı ayrı konu.
Degerli yorumlariniz icin tekrardan cok tesekkur ederim.Bende acemi bir motosiklet surucusu olarak abs nin gerekli ancak fren yapmayi bilmenin,egitimin daha da gerekli oldugunu dusunuyorum sizler gibi.Gectigimiz ay gis akademiden aldigim 1 gunluk egitimle ehliyetimi aldim ancak onumde cok daha uzun bir yol oldugunun farkindayim.Abs li motor almayi kafamdan cikardim tamamiyle.
Syanur Bey,bahsettiginiz iki model de tr ye geliyor inceledigim kadari ile.Z300 40 beygir e yakin,hatanizi affetme ihtimali cok daha az olan bir motor.Avrupada baslangic olarak lanse edilse de oradaki trafige oranla 10 kat daha dikkatli olmanizi gerektiren turkiye trafiginde yeni baslayani zorlayabilecek bir motor.Ancak hem cift silindirli olmasi(sehirlerarasi yolculuk yapmayi dusundugum icin) hem de alcak seleli(boyum 1.68) agirlik merkezinin yere daha yakin olmasi beni cezbeden taraflari.Cok daha kucuk,kompakt bir gorunusu var duke 200 e oranla.
Konuyu dagittigimin farkindayim ancak egitimlerle ilgili sormak istedigim birsey daha var.Gis akademiden beceri gelistirme ve ozel ders almayi planliyorum.Honda ya gitmedigim icin bilmiyorum ancak internet te hocalarin cok nitelikli oldugu belirtilmis.Honda dan guvenli surus 2 egitimini almam icin cok mu erken olur,zira belli bir kilometre tecrube istiyorlar ve benim tecrubem yok.Egitimle ilgili yol gosterirseniz cok sevinirim.
Tesekkurler
umurcan
08 Ocak 2015, 01:03
artık ufaktan büyüme zamanı ahali :) buyrun
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ilk-sahibinden-yetkili-servis-bakimli-fiyat-dustu-179750917/detay/
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO