PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107

fresenius
22 Ekim 2014, 17:13
geçen mobil 1lt yarı sentetik 10/40 yağ aldım benzin istasyonundan 25TL idi.Yağ yetmedi tesadüfen aracımı götürdüğüm bosch car servisinde gördüm.nekadar dedim.17 ama sana 15TL olur dediler hemen aldım.aklınızda olsun bu fiyatlara bulunabiliyor yağı.

abdllhgr
25 Ekim 2014, 13:22
http://i.hizliresim.com/WrPn9Y.jpg

Arkadaşlar fren hidrolik kapağı fiyatını spormotodan bakabilirsiniz.Ben cok cüzi bir miktara yapabilirim.İsteyen var mı ? ;)

fresenius
25 Ekim 2014, 14:06
http://i.hizliresim.com/WrPn9Y.jpg

Arkadaşlar fren hidrolik kapağı fiyatını spormotodan bakabilirsiniz.Ben cok cüzi bir miktara yapabilirim.İsteyen var mı ? ;)

Fiyatı söylersen sevinirim.uygun ise 1 adet almak isterim.

abdllhgr
25 Ekim 2014, 14:33
Fiyatı söylersen sevinirim.uygun ise 1 adet almak isterim.

tamamdır yazıyorum özelden

batuhani
25 Ekim 2014, 14:49
Merhaba arkadaşlar, yeni motosiklet olarak Duke 200 düşünüyorum. Bir sorum var Depo kısmındaki Duke yazısı, kuyruk kısmındaki KTM logosu ve en alt kısımda bulunan logo ve yazılar çıkartma mı, yoksa boyaya işlenmiş mi? Direk sökebileceğimiz türde bir şey mi, kapatmak için boyatmak mı gerekli?

Gökhan45
08 Kasım 2014, 13:03
Merhaba arkadaşlar, yeni motosiklet olarak Duke 200 düşünüyorum. Bir sorum var Depo kısmındaki Duke yazısı, kuyruk kısmındaki KTM logosu ve en alt kısımda bulunan logo ve yazılar çıkartma mı, yoksa boyaya işlenmiş mi? Direk sökebileceğimiz türde bir şey mi, kapatmak için boyatmak mı gerekli?

Direkt kensin sökebilirsin, yapıştırma çünkü.

berkaye
08 Kasım 2014, 19:15
Lastik öneriniz var mı ? Benim orjinal üstünde gelenler duruyor iyice eskidiler fena kayıyorlar artık iyi lastik önerirmisiniz fiyatı önemli değil kolay kolay kaymayan bir lastik iyi orta arası ?

CEM.
09 Kasım 2014, 13:06
Lastik için diablo rosso öneririm. Cbr 250de test ettim inanılmaz bir tutuşu var. Michelin hikaye benim gözümde.

Geçen ay test ettigim cbr 250 ve diablo rosso kombinesi. Piste çıkar iş yapıcak bir lastik.

Ktm duke 200 henüz test edemedim fakat şehir içine düşünüyorum fazerin yanına. Ktm duke alırsam ilk yapacagım iş diablo rosso lastik takımı olucak.

Ktm duke ile düşe kalka çalışmak için sabırsızlanıyorum :)

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/10675716_1489119584692249_2118202924112693424_n.jp g?oh=0b0c6b07d6680f161ad6f0b593288660&oe=54DE0CBC

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/1620588_1489119694692238_1814116806236834398_n.jpg ?oh=df6080bf148cacf8091c59cff3e713dd&oe=551EBE90&__gda__=1423722792_a592790ebafd6a79623f4eb52e2fde7 6

koran
14 Kasım 2014, 17:39
Merhaba arkadaşlar ben de araniza katılmak üzere olan biriyim hatta kısmetse haftaya aliyorum motorumu ama son dakika öğrendiğim ve kafama takilan birşey sormak istiyorum, kask ve ceket bakmak için gittiğim bir arkadasimin tanidigi motosiklet bayiisinde Duke lerin kronik elektronik problemleri olduğunu ve çok fazla Ariza verdiğini söylediler kendisinin de elinde 2 tane vardi yani soylemeyip motoru da ondan almami isteyebilirdi o yüzden söylediği biraz inandirici geldi, bu yüzden siz kullanicilarina da bir danışmak istedim, yardimci olursaniz sevinirim, iyi forumlar :)

%100 doğru söylemiş duke alacaksan elektronik arızasını da göze alacaksın. Yakıt göstergesi, beyin, devir kesici, hararet müşürü, bunlar ara ara gider. Suyla haşır neşir olursa arıza ışığı yanar, avusturyada üretilem KTM modelleri kadar kalite bekleme. Mekaniği rijitliği dengesi sınıfına göre mütiş ama elektronik olayı ne yazık ki

xawa
14 Kasım 2014, 17:50
%100 doğru söylemiş duke alacaksan elektronik arızasını da göze alacaksın. Yakıt göstergesi, beyin, devir kesici, hararet müşürü, bunlar ara ara gider. Suyla haşır neşir olursa arıza ışığı yanar, avusturyada üretilem KTM modelleri kadar kalite bekleme. Mekaniği rijitliği dengesi sınıfına göre mütiş ama elektronik olayı ne yazık ki

Ne zamandan beri Duke kullanıyorsun?
2012 yılının Temmuz ayından beri kullanıyorum yağmur çamur demeden hiç bir sıkıntı yaşamadım ne elektronik ne mekanik.
O yüzden genelleme yaparken kaç tane motorda gördüğünü de söyle bu sıkıntılardan.

koran
14 Kasım 2014, 19:16
siz ballıymışsınız. 5000 kmdir fln kullanıyorum

ArdaAras
14 Kasım 2014, 19:38
Dukelerin elektronik sorunlu olduğunu bilmiyordum ben de. uzun kmler dayanacak bir motora benziyor. benim de 10k oldu ama akü haricinde elektronik hiçbir sıkıntı yaşamadım. bu motorların en büyük sıkıntısı bazı parçalarının ucuz olması için Hint malı olması.
Öğrendiğim bir şeyi sizinle paylaşmak isterim. Aküde durmadan low battary yazısı veriyordu. Götürdüm, garantisi devam ediyor diye değiştirmelerini istedim. Bana verilen cevap motorların garantisi 2 yıl ancak aküler 6 aydır. Bunun aslı nedir? Doğru mudur?

koran
14 Kasım 2014, 21:05
Dukelerin elektronik sorunlu olduğunu bilmiyordum ben de. uzun kmler dayanacak bir motora benziyor. benim de 10k oldu ama akü haricinde elektronik hiçbir sıkıntı yaşamadım. bu motorların en büyük sıkıntısı bazı parçalarının ucuz olması için Hint malı olması.
Öğrendiğim bir şeyi sizinle paylaşmak isterim. Aküde durmadan low battary yazısı veriyordu. Götürdüm, garantisi devam ediyor diye değiştirmelerini istedim. Bana verilen cevap motorların garantisi 2 yıl ancak aküler 6 aydır. Bunun aslı nedir? Doğru mudur?

servisi ayrı bi dert. bu konu başlığnda geriye doğru giderseniz bi ton elektronik arıza göreceksiniz

xawa
14 Kasım 2014, 23:31
servisi ayrı bi dert. bu konu başlığnda geriye doğru giderseniz bi ton elektronik arıza göreceksiniz

Emin misin bence baştan başlayıp tekrar oku. Ben konu başladığından beri buradayım bir kişinin km saati değişti bildiğim başka elektronik arıza bilmiyorum.
Akü ampul balata bu tip parçalara hiç bir firma vermiyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:26 ----------

Akü değiştiren arkadaşlar var ona tamam benim gibi sürekli kulanıp akü değiştiren bilmiyorum.
Benim motor 14900 km oldu hiç bir sıkıntı yok akü de zayıflama dahi yok. Tek marşta alıyor.

nosmangtr
17 Kasım 2014, 16:21
Rolanti ayarı motorun sol kısmında biyerden yapılıyo fakat tam hatırlayamadım bilen arakadas varsa bana yardımcı olabilirmi acilen

Syanur
17 Kasım 2014, 17:43
Elektronik olarak yağmur sonrası bir sinyalimizi kaybettik. Ama motor +20.000 km civarı, olur öyle şeyler. Üstelik garantiden sayıldı. Başka elektronik bişey hatırlamıyorum. Ayaklık müşürünü bizzat ben kırdım, o yüzden sürekli ayaklık açık gösteriyordu ve motoru hareket ettiremiyorduk :mrgreen: İsterseniz bunu da elektronik olarak arıza sayalım :)

Rölanti ayarı kullanım kitapçığında yazıyordu sanırım. Okunası bir kitap. Rölanti ayarı ihtiacı nekadar acil olabilir ki diye de sormadan edemiyor insan.

korna
18 Kasım 2014, 17:52
Şu elektronik olayı kafama takıldı benim. Problem çıkarma riski bu kadar yüksek mi gerçekten?

Syanur
18 Kasım 2014, 18:03
Bu saatten sonra Yunanca yazdığıma ikna oldum.

ucanteneke5
18 Kasım 2014, 20:50
Rolanti ayarı motorun sol kısmında biyerden yapılıyo fakat tam hatırlayamadım bilen arakadas varsa bana yardımcı olabilirmi acilen

enjeksyonda rolanti ayarı olmaz eğer ki soğuken rolantide durmuyosa otomatik jikle ağırızalıdır.

elektronik ağırızalara gelince benim motorda hiç bi sıkıntı yok yağmur çamur demeden biniyom şuan 25000 km periodik bakım hariç hiç bişey değişmedi daha..:thumleft:

Syanur
19 Kasım 2014, 10:59
enjeksyonda rolanti ayarı olmaz

Olur . . .

nosmangtr
19 Kasım 2014, 12:25
Daha öne rolantiyi açtırmıştım suan en kısıkta zorluk cekliyorum kullanırken

kildren
19 Kasım 2014, 21:53
selamlar,
arka kuyruğun yerine kısa plakalık takıp, arka lastik üzerine de (bajaj pulsardaki gibi) hugger takma planlarım var. Motorun arka çamurluğunu değiştiren varsa ve tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim.
iyi akşamlar.

berkcigdem
21 Kasım 2014, 07:14
selamlar,
arka kuyruğun yerine kısa plakalık takıp, arka lastik üzerine de (bajaj pulsardaki gibi) hugger takma planlarım var. Motorun arka çamurluğunu değiştiren varsa ve tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim.
iyi akşamlar.


merhaba. ben duke 690r kullanıyorum 2012 duke 200 de kullandım. öncelikle benımde plakalıgım kısa plakalık orjınal değil. cunku orjınal plakalık cok cırkın duruyor orda. onun yerıne ben kısa taktırdım ama kısada muhur yok cunku yasaya uygun değil o yuzdnde orjınal plakasını selenın altına taktırdım eger polis cevırır bı sorun olursa buyrun bakın muhurlu olan burda dıye... motorun arka çamurlugunu bence degıstırmene gerek yok cunku duke200 ün ordaki çamurlugu gayet ıyı. ve sana herhangı bır camur vs sıcraması yapmıyo. bence hıc taktırmana gerek yok... birde duke biraz çıplak bir motor öle sağında solunda cok parçası olan bır motor degıl bence o guzellıgını bozabılırsın... onun yerıne crashpedleri ve engine block demirlerini taktırırsan daha güzel olur (turuncu olanlarını ) tabıkıde bu benım kişisel zevkim tercihim.

bahsettıgım demırler motorun ordaki turuncular ve crashpedler tekerdeki o kucuk yuvarlak parcalar.

http://www.trademysuperbike.com/images/bikephoto/c360_2013-10-24_1393997645.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:04 ----------

birde bak şöyle bır vıdeo buldum duke için dedıgın camurluktan var bunda bence cok guzel durmamış...

http://www.youtube.com/watch?v=oCS7xoiiRBQ

ucanteneke5
21 Kasım 2014, 08:56
Olur . . .

olur tabi ama herkez kurcalamasın diye 4 alyanla açıp kapatabiliyon oda fazla bişey onatmıyo zaten.
rolantiyi kurcalamaktansa neden düştüğünü araştırmak gerek ilk başta akla gelen hava filtresi tıkanmış olabilir.

koran
21 Kasım 2014, 10:29
Buji ne takıyosunuz? benim bujinin seramik kısmı çatlamış kaçak yapıyo sanırım

xawa
21 Kasım 2014, 11:18
Buji ne takıyosunuz? benim bujinin seramik kısmı çatlamış kaçak yapıyo sanırım

NGK LKAR8A-9

koran
21 Kasım 2014, 11:36
NGK LKAR8A-9

servis ne takıyo?

xawa
21 Kasım 2014, 11:52
Spormoto dan aldım. Kutusuna bakıp öyle yazdım buraya.

koran
21 Kasım 2014, 11:56
teşekkür ederim

MotojeN
21 Kasım 2014, 12:08
Dün 125 duke ile başaşağı islandim donuma kadar.
Ama herhangi bir sorun yaşamadım.
Arkadaşlar elektronik sorunun baş rol oyuncusu akü dür
Çok ama çok saçma bir yere konumlandırılmış.
Tam arka oturak ve on oturak arasinda ve su alabilir
Akünun kutup başlarını iyi korursanız sorun olmaz.
Ayrica tazyikli su ile yıkayıpda bu yanik kokuyor dostum diyecek kadar aptal olmayn.
Sünger yıkayın tazyikli su iyi gelmez.

ucanteneke5
23 Kasım 2014, 20:21
bugün nihayetinde 26000 bakımını ve ön fren balatası ve zinciri değiştirdim:cherry:
burda zincir 10 bini geçmez diyenler vardı onlar bi zahmet okusun benimki hala giderdi ama arka dişliyi 39 taktığımdan değişmek zorunda kaldım.
zinciri şirin evlerden inter motodan aldım ARCH 520 gayet güzel bişey 120tl.ön fren balatasınıda sahibinden den sakaryadan yavuz motoydu galiba ondan aldım 90tl.EBC. yağı filtresinide ümranieden enduro marketten aldım 20.tl.yağı da castrol POWAR 1 15\50 trizon T4 4 litresini topkapı dan yacıdam 90tl. alıyom.
hepsinide kendim değiştirdiğimden işçilik vermiyom ve başım hiç ağırmıyo.:thumleft:

MotojeN
23 Kasım 2014, 21:29
bugün nihayetinde 26000 bakımını ve ön fren balatası ve zinciri değiştirdim:cherry:

burda zincir 10 bini geçmez diyenler vardı onlar bi zahmet okusun benimki hala giderdi ama arka dişliyi 39 taktığımdan değişmek zorunda kaldım.
zinciri şirin evlerden inter motodan aldım ARCH 520 gayet güzel bişey 120tl.ön fren balatasınıda sahibinden den sakaryadan yavuz motoydu galiba ondan aldım 90tl.EBC. yağı filtresinide ümranieden enduro marketten aldım 20.tl.yağı da castrol POWAR 1 15\50 trizon T4 4 litresini topkapı dan yacıdam 90tl. alıyom.
hepsinide kendim değiştirdiğimden işçilik vermiyom ve başım hiç ağırmıyo.:thumleft:

Sakarya Yıldırım Motor den bahsediyorsun galiba.
Bende Balatadan Lastiğe herseyi ordan aldm cok memnunum.
Fiyatları iyi baska bir yerden almam artk.

ucanteneke5
23 Kasım 2014, 22:28
Sakarya Yıldırım Motor den bahsediyorsun galiba.
Bende Balatadan Lastiğe herseyi ordan aldm cok memnunum.
Fiyatları iyi baska bir yerden almam artk.

evet o işte yanlış yazmışım:pr:
K&N filtreyide ordan aldım hem uygun hem ertesi gün elinde:)

fearlesboyy
24 Kasım 2014, 22:51
arkadaşlar ktm yı bayagıdır kafama taktım daha önce defalarca cbr250 motor aldım değiştirdim.malum ktm hakkında pek cok kulaktan duyma şeyler var.ben bizzat sizlere sormak istiyorum.ortalam yakıt tuketımı nedır ve bellı bır hızı gecmedıgı dogrumu youtubedede net bır sey bulamadım mesela ben cbr da 172 cıkıyordum.ktm 150 yaparmı ??

MotojeN
24 Kasım 2014, 23:12
arkadaşlar ktm yı bayagıdır kafama taktım daha önce defalarca cbr250 motor aldım değiştirdim.malum ktm hakkında pek cok kulaktan duyma şeyler var.ben bizzat sizlere sormak istiyorum.ortalam yakıt tuketımı nedır ve bellı bır hızı gecmedıgı dogrumu youtubedede net bır sey bulamadım mesela ben cbr da 172 cıkıyordum.ktm 150 yaparmı ??

200 Duke u bilmem ama 125 Duke da dipgaz deli kullanimda 100km de 3 litre yakyo.

Benim 125 Duke 117 yaptı son hiz ama o hiza cikma suresi diğer 125 cc lerden cok cok daha iyi olduğu icin genelde trafikte yanliz başıma sürüyorum:D

Duke 200 de bu durum daha da piskopattir son hiz motoru degil bu iki motor da
Bence olay hızlanma.
Ayrıca KTM bu abi insanların ilgisinden bıktım artık bunu diyeceğimi düşünmezdim.
Her ışık da illaki birleri geliyor.
Cbr 250 yi kotulemek gibi olmasn cok iyi motor ama her köşebaşı var yani.

Duke 200 al tek ol.

ArdaAras
25 Kasım 2014, 03:30
arkadaşlar ktm yı bayagıdır kafama taktım daha önce defalarca cbr250 motor aldım değiştirdim.malum ktm hakkında pek cok kulaktan duyma şeyler var.ben bizzat sizlere sormak istiyorum.ortalam yakıt tuketımı nedır ve bellı bır hızı gecmedıgı dogrumu youtubedede net bır sey bulamadım mesela ben cbr da 172 cıkıyordum.ktm 150 yaparmı ??

son hız 138 km

ArdaAras
29 Kasım 2014, 03:02
arkadaşlar ktm yı bayagıdır kafama taktım daha önce defalarca cbr250 motor aldım değiştirdim.malum ktm hakkında pek cok kulaktan duyma şeyler var.ben bizzat sizlere sormak istiyorum.ortalam yakıt tuketımı nedır ve bellı bır hızı gecmedıgı dogrumu youtubedede net bır sey bulamadım mesela ben cbr da 172 cıkıyordum.ktm 150 yaparmı ??

iyi geceler, diğer sorunuzun cevabı da 2.5 3.5 lt sizin kullanımınıza göre değişir. ama pazarlaması 3 lt diye hatırlıyorum.

ucanteneke5
29 Kasım 2014, 20:34
salı günü ön sol amortisorum patladı hemen spor motoyu aradım keçeler 48 tl.aldım ikitane ertesi gün hemen söktüm. ters amortisor hiç sökmemiştim daha önce azcık tırsa tıesa söktüm ve ne göreyim diyerlerine göre çok basit ve sağalam bi sistemmiş 5 dakka sürmedi eski keçeyi çıkarıp yenisini takmam yani diceim oki servislerin 200 lira işçilik istemeleri çok fazla tam tamına komple söküp değiştirip yerine takmam sallana sallana 30 dakka sürdü ben bile şaşırdım yani eliniz azcık anahtar tutuyosa ve başınıza gelirse korkmayın söküp kendiniz değiştirin paranız cebinizde kalsın:thumleft:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:56 ----------

bugün radiyator korumam da geldi ve hemen taktım güzel durdu:cat:

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/10151335_10204607138112422_7753521593896507836_n.j pg?oh=c73f3997feefd882215bec227107bb93&oe=55106C32&__gda__=1426331469_5c77dca522d8fe02b56fbfe4632562e 7

ayhan.s
01 Aralık 2014, 18:41
Ata motor'da 11 K bakımını yaptırdım. 350 verdim. Normalde değiştirmiyorlardı fren sıvılarını ben değiştirmelerini rica etttim. Kitapçığında da değiştirilmesi gerektiğini söylüyor.

Hava filtresi ve yağ değişimini kendim yapabilirim sanırım artık öğrendim. Yalnız buji değiştirmek biraz zor geldi.

xawa
01 Aralık 2014, 19:08
Ata motor'da 11 K bakımını yaptırdım. 350 verdim. Normalde değiştirmiyorlardı fren sıvılarını ben değiştirmelerini rica etttim. Kitapçığında da değiştirilmesi gerektiğini söylüyor.

Hava filtresi ve yağ değişimini kendim yapabilirim sanırım artık öğrendim. Yalnız buji değiştirmek biraz zor geldi.

Avadanlıkta buji anahtarı var kendin değiştirirsin.

4KORSAN
09 Aralık 2014, 16:43
Yeni aldıgım motora ilgi cok büyük suzuki inazumadan sonra keyifli tabikide ^^ inazuma kadar yakmiyor bu arada

Syanur
09 Aralık 2014, 18:15
Yalnız buji değiştirmek biraz zor geldi.

NGK nın sayfasından kullanılmış ve yeni bujileri nekadar sıkacağını öğrenmen iyi olur. Tek sorun yiv yedirmek olabilir, o da çok büyük sıkıntı.

ayhan.s
12 Aralık 2014, 15:16
Yeni aldıgım motora ilgi cok büyük suzuki inazumadan sonra keyifli tabikide ^^ inazuma kadar yakmiyor bu arada

iki motor ağırlığı arasında bir insan kilosu kadar fark var. Olsun o kadar :)

kod bloğu
14 Aralık 2014, 19:43
herkese merhaba,
ben de ilk motor deneyimim olarak ktm duke 200 düşünüyorum. internetten kendisi hakkında araştırmalar yaptım, forumda sizlerin yazdıklarını okudum ve genel olarak (artçı mevzusu ve parça maliyetleri hariç) memnuniyet durumunun iyi olduğunu gördüm. zaten yakışıklılığına söylenecek söz yok. inazuma mı alsam diye düşünüyordum duke'ün yanına gidip gördüğüm anda vazgeçtim :) motoru ikinci el almayı düşünüyorum bu noktada sizlerden fikir almak istedim.
baktığım motorlar 9-15 bin km aralığında, sizce duke için bu km'de almak sıkıntılı mıdır? örneğin 15 binde alıp 25-30 bine kadar kullanabilir miyim yoksa 20ye gelince beni üzmeye başlar mı? (tabi motorun eski kullanıcısına bağlı ama şimdilik temiz kullanıldığını, hırpalanmadığını varsayalım) bazı kişiler ktm'ye güvenirim bi sorun olmaz 50 bini de görür derken bazıları bu segmentteki motorlarının kalitesiz olduğunu söylüyor, bu da tam motor alma arifesindeyken beni endişeye düşürdü. bu konuda fikirlerinizi paylaşabilirseniz sevinirim.

tyrung
14 Aralık 2014, 21:33
Duke 200 18km yapıyor, arkadaşım dişli değiştirdi 150km gördü fakat hızlanma olayından biraz feragat ediliyor.
Sele konforu artçı için problem çoğu motorda olduğu gibi. Duke türkiye facebook grubunda bi çift var sürekli seyahat ediyorlar. Rahat sele ile değiştirmişler yani illa rahatlık aranıyorsa aksesuarla bu problem giderilebilir :)

4KORSAN
17 Aralık 2014, 12:43
40 bini geççmemiş olsun motor gerisi hikaye

Syanur
18 Aralık 2014, 11:45
40.000 'i geçince çok kötü şeyler oluyor...

4KORSAN
18 Aralık 2014, 23:12
aslında 100 e kadar yolu var .. ama teker yapiyorsa elemen hor kullanıyorsa o adamdan 5 bin km lik motor dahi alınmaz.. ama efendi gibi kullananlar var bakımlarını fazlasi ile yapanlar var tertemiz kullaniyorlar bebegi gibi bakiyor o adamlardanda alınir 40 bin km de motor ^^

Ktm duke 200
19 Aralık 2014, 17:04
Merhaba arkadaşlar araniza yeni katildim. Öncelikle herkezi tek tek selamliyorum. Formu üye olmadan takip ediyordum. Uye olup bilgi almak vermek amaciyla ve sizlerle tanismak amaciyla kayit oldum. Tekrar tekrar merhaba.

4KORSAN
19 Aralık 2014, 21:27
Arkadaslar garaja girerken aynanın cami duvara surtunce catladi bunun aynası içinden çıkartılıp yenisi takılıyor mu ? Yafa sol ayna aradım bulamadım bilen varmi