Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
RAMİREZ
16 Eylül 2014, 00:06
Ramirez çıkan eski lastiklerin duruyormu
Evet duruyor.
nosmangtr
16 Eylül 2014, 22:54
bi özel mesaja bakarsan sevinirim
fresenius
19 Eylül 2014, 15:22
KTM 200 ün ABS siz modellerde indirim var diye ABS li 2.ellerden vazgeçen,ilk motorsiklet alacak arkadaşlar için yazıyorum bunu;
İlk motorunuz olacağı için bu hataya düşmeyin dostlarım.Motor hakimiyeti ve nerede nasıl frene basmanız gerektiğini bilmediğinizden dolayı ABS olmayan motorsikleti tercih etmenizden dolayı ciddi kazalara karışabilirsiniz.ABS li motorda frenleme mesafesi uzadığını düşününebilenler içinse;Pek bir farkı yok.Çünkü ABS li modelde ön frenede panik halinde sonun kadar basabildiğiniz için (direksiyon düz olduğu durumlarda)mesafe pek artmıyor ve kayma ve klitlenme olmadığı için düşmüyorsunuz.Buda çoğu zaman hayat kurtarıyor.ABS olmayan modelde panik halinide farkında olmadan ön frene tamamen asılırsanız (çoğu zaman asılırsınız) sonuçları çok kötü olur.Satmak istediğinizde ise hali ile ABS mevcut ise çok daha kolay satılabiliyor.ABS li modelini kullandığım için çok sayıda faydasını gördüm.Bu güne kadar düşmediysem ABS nin etkisi çok fazladır.Satıcı bayiler bana belki kızabilir.hepsinden şimdiden özür diliyorum.Bu benim görüşüm..Saygılar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:00 ----------
Dostum ben 200 abs li kullanıyorum.sana kısaca al derim.yedek parçada problem yok.istediğini servis getirtiyor.motor kaliteli malzemeden imal edildiği için yedek parçası pek ucuz değil.ama arızada yapmıyor bu arada.maksimum hızı 137km.trafikte çok dikkat çeken bir motor.herkesin gözü üzerinde oluyor.kızlar dahil::)).inazumayı bende senin gibi sevemedim.alçak ve tren gibi geliyor bana.seninle aynı kafadayız sanırsam.Ben iyiki almışım diyorum.Artçı ile hiç kullanmadım.servis ücretleri diğer modellere göre normal kalıyor bence.Yeni kullanıcı isen ABS tercih et derim.en büyük eksisi kask vs koyacağın bir bagajı yok.bunuda bir sırt çantası ve kaskıda taşımak istemiyrsan bir bisklet klidi ile kaskı gidona kilitlemek sureti ile hallediyorsun.250 km lik yolda kullandım.orta seviyede yorgunluk verdi.turşu gibi dönmedim eve.gaz tepkimesi gayet iyi.
Öncelikle cevaplar için teşekkür ederim.
İnazuma hem daha pahalı hem de tip olarak sevmediğim bir model. Tam bir kurye motoru. Bu yüzden tercih etmedim. Bunun dışında da başka muadili yok diye biliyorum? 12.500 liraya sıfır duke200 almak mümkün.
Yani bu bahsettiğim turlara artçı ile gitmem ütopya gibi bir şey öyle mi?
Yedek parçalarında sıkıntı olması beni korkutuyor. Hem pahalı olması hem bulamama ihtimalim.
Karda kışta performansı nasıldır bunun dışında? Eksi yönleri nelerdir?
Çok kararsızım.
puyol
19 Eylül 2014, 23:23
Evet duruyor.
Orjinal lastikleri çok mu kötü?Michelin taksak nasıl olur?
RAMİREZ
20 Eylül 2014, 04:15
Orjinal lastikleri çok mu kötü?Michelin taksak nasıl olur?
orjinal lastikleri 18000 km kullandım, ne kaydırdım ne yatırdım. hicbir eksisini görmedim. sadece eskidiği icin değiştiriyorum. bu arada sakin kullanan, hızla işi olmayan, bir ömür boyu motora binmek isteyen birisiyim. :bounce:
SudoThrottle
21 Eylül 2014, 17:55
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:52 ----------
[/COLOR]
Merhabalar
Bugün mt60 rs corsalarimi teslim alıp taktırdım. Orjinal lastik basıncını mı kullanmaliyim yoksa farklı bir basınç mı uygulamaliyim.
Teşekkürler.
mt corsaları nereden aldığını sorabilir miyim? 150/60 - 110/70 boyutlarında bulamadım.
teşekkürler,
Syanur
22 Eylül 2014, 13:20
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:52 ----------
[/COLOR]
mt corsaları nereden aldığını sorabilir miyim? 150/60 - 110/70 boyutlarında bulamadım.
teşekkürler,
Öyle bir ebat yok ne yazık ki, tek ebadı var 120/70 - 160/60. TR de sanırım bir tek motolastik getiriyor. En azından en uygun fiyat orada.
marfatih
22 Eylül 2014, 20:53
Alındığı günden beri +20.000 km dir engellenemeyen hava filtresine yağ atma... Bu yüzden motor hava çekemeyip perf.dan düşüyor bariz şekilde. Hava filtresi bildiğin yağa bulanmış gibi oluyor. Bu cidden canını sıkıyor adamın çünkü bakımını yapıp, tertemiz topluyorsun motoru. Sonra biraz gazlıyoruz, üst devirlerde kullanıyoruz, birkaç hafta değil bazen birkaç günde tekrar hava filtresi batıyor. Bir de gidip sinirle hava filtresi parası bayılıyoruz adamlara...
Üst kapak contasından yağ sızma sebebiyle değişimi. 1 kere de değil, 2 kez.
Zincir ön dişlisinin bağlı olduğu milin yamulması!!! bu sebeple alt tarafın yağ içinde kalması ve o milin motor yarılarak değiştirilmesi. Sebebini bulamadık. 2 kişi mi bindiniz, çok mu tepindiniz üstünde, zinciri çok mu sıkı yaptınız(hiç sanmıyorum)... Yani arkadaşımın YBR ye yaptığının 3te birini bile görmedi bu motor, nasıl o mil yamulur hala hayret içindeyim. Millet 125lik çinliye 80+100 kg biniyor, bizimkinin mili yamuluyor. Neyse ki garantiye girdi.
Arka teker milini sıkan aliminyumun çok kaliteli olması sebebiyle henüz "sıkma" aşamasındayken elimizde kalması. Bizzat benim elimde kaldı, inanamadım. Benzer aliminyum malzemeler special arazi makinelerinde de kullanılıyor ve ustanın dediğine göre sıkarken üstüne bile çıkıyormuş. Biz daha 30 cm lik anahtarla sıkarken elimize aldık malzemeyi.
0 km civarlarında iken radyatörden foşur foşur sıvı sızması. Kapaktan. Akıl almaz bişekilde tahliye haznesi olmadığı için fazla basınçlı sıvı kapaktan taştı. Tabi ödümüz koptu radyatör mü delik diye. Hayır fabrika çıkışı neden fazla rad. suyu koyuyorsun, yada fazla mı koyuyorsun yada kapağın yeterince basınca dayanıklı değil mi ? Bu 1 değil 2 dük sahibinde de yaşandı.
Sinyallerden birini 1 haftalık gezi sonrasın -büyük ihtimalle yağmurdan ötürü- kabettik. Tamam çok güzel parlıyorlar ama biraz erken ele geldiler. Neyse ki garanti devam ediyor.
Daha ilk ~15 km hızla düşmemizde elimize aldığımız fren pedalı ve bağlantı parçası. Pedalı bir şekilde düzelttik, güzelleştirdik ama bağlantı parçasındaki krılan parçayı bulamadık. Zaten kocaman aliminyum bir parça, oradaki küçük bir çentiği kaybettiğimiz için fren pedalını yaysız kullanmaz zorunda kaldık. Hayır zaten pedal ucuz değil, oradaki çentik için bir de o koca parçayı değiştirmeye kalksak (dük kullananlar bilir, fren pedalının pağlandığı aliminyum blok) dünya para. EEe, olduğu yerde devirsek motoru frensiz kalacaz demek. Zaten fren pedalı elimizde dönmüştük. Ayrıca her yan yatmada kırılmasa da anında içe giden vites ve fren pedalları gerçekten başarısız bir tasarıma sahip. Başarısız tasarım demişken topuk dayama panelleri de topuklarla alakasız bir yerde ya neyse. Anlayacağınız pedallar konusunda muzdaribiz.
Amortisör keçelerinin -biraz tozlanmasından dolayı sanırım- foşş diye yağı bırakması. Doğal olarak ters amortisör olunca yağ daha çok ve kolay akıyor ama hani servise nasıl götüreceğimizi şaşırdık, zarar vermeyelim amortisöre diye. Hiç yağ kalmadı içinde nerdeyse. Neyseki garajda yatarken tespit ettik. Yalan olmasın 10~15.000 km civarındaydı alet. Bir dünya para bayıldık kullanıcı hatası diye.
Motor kaliteli bir zincir için çok km yapmamıştı ki üzerindeki über KTM kalitesindeki zincir g.. başı dağıttı tabi. Dağılırken dişlileri de aldı yanında. Yani o dişlilere yeni zincir taksak zincire yazık olacak. Ne yaptık, para bayıldık, adam gibi zincir aldık, yeni orjinal dişli aldık. Hayırlı olsun :cat:
Ve en sonun da "tamam, bu 200 yada 390 alınmaz, ölsem almam" dedirten ön fren sallaması... ~60 kmh den daha yukarı hızlarda çok net olan ön freni sıktığımızda kafa sallaması. Kafa sağa sola değil ciddi bir şekilde aşağı yukarı sallanıyor. Baya bir yokladım, amortisörden ziyada bağlantılı bir yerden geliyor gibi geldi. Büyük ihtimalle suya temas eden ön disk yamulmuştur. Ki başa düklerde de arka diskin yamulduğunu duymuştuk. Servise bırakırken öyleydi, bakalım nolacak alınca..
Biz motora ciddi bir kaza yaşatmadık. 1-2 kere durmak üzereyken devrildik. Kafadan girmedik, habire redline'a sokmadık. Bizim başımıza gelenler bunlar. Bu sayfada da var, başka yerlerde de görüyorum. KTM bu boru mu diye 5000 € yu hakettiğini şuursuzca savunan kişiler. Şuursuzca diyorum çünkü bu KTM lerin asıl KTM lerden nekadar alakasız olduğunu bilmiyorlar. Ben bizzat yaşadım söylüyorum, hak etmiyor bu parayı. Gerçek bir KTM den çok çok uzakta ama gerçek bir KTM gibiymişcesine fiyat belirleniyor. :farao:
Hatırlayamadıklarım da yanına kar kalsın dükün.
üst kapak contasından yağ sızdırması bende de var bir kere garantiden değişti azaldı ama devam ediyor...
hava filtresinde yağ olayı 1000 bakımında bendede oldu ama fazla yağ koymaktan 6000 bakımından sonra öyle birşey olmadı mesala.
debriyaj teli koptu birde bende 8500 de.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:49 ----------
Bir kere fazla girdimi boşaltıp temizlesen bile sürekli devam ediyor,dediğim dukede 3 kere hava filtresinin orası temizlenmesine rağmen yine hava filtresinin orda yağ birikmesi vardı.
fatih abi o dük benim :)
1000 bakımı atamoto
6000 bakımı spormoto
bu bakımda da istanbul motora gitmeyi düşünüyorum.
Motorda birkaç kere JG 0.0.17 diye bir hata çıkıp zorlayarak çalıştırdım.Başına gelen var mı akü diye düşünüyorum.Akünün fiyatını bilen var mı :)
SudoThrottle
23 Eylül 2014, 18:17
Öyle bir ebat yok ne yazık ki, tek ebadı var 120/70 - 160/60. TR de sanırım bir tek motolastik getiriyor. En azından en uygun fiyat orada.
Bu boyutlarda takılıyıor mu peki? bir sorun çıkartmasın?
Syanur
23 Eylül 2014, 19:12
Arkadaş taktırmış, ona sormakta fayda var. Ben orjinal ebatçıyım...
parson1907
24 Eylül 2014, 18:54
Arkadaşlar merhaba.Duke 200 almayı düşünüyorum daha önce çıkardığı sesi hiç duymadım orjinali nasıldır.Akrapoviç eksoz taksak performansı ve yakıtı etkilermi?
fresenius
25 Eylül 2014, 10:26
Su sezonda hangi yagi koymamiz gerek bilen varmi?birde hava filtresi nasil sökuluyor?
zaferce
25 Eylül 2014, 11:26
yazin 15w50, kisin 10w40 yari sentetik yag. motul 5100 mesela.
korna
25 Eylül 2014, 17:35
Dostum ben 200 abs li kullanıyorum.sana kısaca al derim.yedek parçada problem yok.istediğini servis getirtiyor.motor kaliteli malzemeden imal edildiği için yedek parçası pek ucuz değil.ama arızada yapmıyor bu arada.maksimum hızı 137km.trafikte çok dikkat çeken bir motor.herkesin gözü üzerinde oluyor.kızlar dahil::)).inazumayı bende senin gibi sevemedim.alçak ve tren gibi geliyor bana.seninle aynı kafadayız sanırsam.Ben iyiki almışım diyorum.Artçı ile hiç kullanmadım.servis ücretleri diğer modellere göre normal kalıyor bence.Yeni kullanıcı isen ABS tercih et derim.en büyük eksisi kask vs koyacağın bir bagajı yok.bunuda bir sırt çantası ve kaskıda taşımak istemiyrsan bir bisklet klidi ile kaskı gidona kilitlemek sureti ile hallediyorsun.250 km lik yolda kullandım.orta seviyede yorgunluk verdi.turşu gibi dönmedim eve.gaz tepkimesi gayet iyi.
Hocam yakın kafalarda olduğumuz aşikar. Teşekkür ederim katkıların için. Daha önce 10.000 km ybr125 kullandım. Bir kez ön fren sebebiyle yokuş aşağı kaydım. Şimdi duke200 alırken ABS mi tercih etsem diye düşünüyorum açıkcası. Ne kadar daha ücreti gözden çıkarmam gerekiyor tam olarak?
Yani su anda 12.000 liraya abs'siz modellerin sıfırını alabiliyorum. Bir de abs'lilere bakmak lazım :)
brooklynnn
25 Eylül 2014, 22:39
160 rahat takılır problem çıkarmaz
Gökhan45
26 Eylül 2014, 00:03
hava filtresi bildiğim kadarıyla oturduğun koltuğu önce vidalarından sökmen gerekiyor. koltuğu kaldırınca karşına çıkıyor.
fresenius
29 Eylül 2014, 11:31
Düşük km li bir abs 2.eli 12-12.5 civarına netten bulablirsin.birde bakımlarıda yapılmış ise tadında yenilmez:)).biraz araştır bence ilanları.hem satarkende zarar etmezssin.sıfırın tek avantajı ikl sen biniyorsun.kalanı komple zarar.sanrım sıfırda ayrıca 650 tl gibi extradan plaka masraflarıda veriyorsun die biliyirom.
Hocam yakın kafalarda olduğumuz aşikar. Teşekkür ederim katkıların için. Daha önce 10.000 km ybr125 kullandım. Bir kez ön fren sebebiyle yokuş aşağı kaydım. Şimdi duke200 alırken ABS mi tercih etsem diye düşünüyorum açıkcası. Ne kadar daha ücreti gözden çıkarmam gerekiyor tam olarak?
Yani su anda 12.000 liraya abs'siz modellerin sıfırını alabiliyorum. Bir de abs'lilere bakmak lazım :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:21 ----------
yazin 15w50, kisin 10w40 yari sentetik yag. motul 5100 mesela.
10w40 yarı sentetik yağı koyduk.1 litre,fakat yağ ancak pencerenin yarısına kadar gelebildi.bu yeterlimidir acaba?
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:23 ----------
bildiğin benzinli motorlu testere gibidir sesi.pek fazla beklentin olmasın.
Arkadaşlar merhaba.Duke 200 almayı düşünüyorum daha önce çıkardığı sesi hiç duymadım orjinali nasıldır.Akrapoviç eksoz taksak performansı ve yakıtı etkilermi?
zaferce
29 Eylül 2014, 12:10
1 litre,fakat yağ ancak pencerenin yarısına kadar gelebildi.bu yeterlimidir acaba?
Yeterli değil. Kullanım kılavuzunda 1.2 - 1.5 L diye yazıyor.
http://www.ktm.com/uploads/tx_ktmproduct/techdocs/13_3211963_en_OM.pdf s.163
Camın üst kısmına yaklaştırım ben.
fresenius
29 Eylül 2014, 15:56
bi 25 tl daha verip 1 litre yağ daha alacağız anlaşılan.teşekkürler.
Yeterli değil. Kullanım kılavuzunda 1.2 - 1.5 L diye yazıyor.
http://www.ktm.com/uploads/tx_ktmproduct/techdocs/13_3211963_en_OM.pdf s.163
Camın üst kısmına yaklaştırım ben.
7.Samuray
04 Ekim 2014, 16:57
Merhaba arkadaşlar ben de araniza katılmak üzere olan biriyim hatta kısmetse haftaya aliyorum motorumu ama son dakika öğrendiğim ve kafama takilan birşey sormak istiyorum, kask ve ceket bakmak için gittiğim bir arkadasimin tanidigi motosiklet bayiisinde Duke lerin kronik elektronik problemleri olduğunu ve çok fazla Ariza verdiğini söylediler kendisinin de elinde 2 tane vardi yani soylemeyip motoru da ondan almami isteyebilirdi o yüzden söylediği biraz inandirici geldi, bu yüzden siz kullanicilarina da bir danışmak istedim, yardimci olursaniz sevinirim, iyi forumlar :)
Merhaba arkadaşlar ben de araniza katılmak üzere olan biriyim hatta kısmetse haftaya aliyorum motorumu ama son dakika öğrendiğim ve kafama takilan birşey sormak istiyorum, kask ve ceket bakmak için gittiğim bir arkadasimin tanidigi motosiklet bayiisinde Duke lerin kronik elektronik problemleri olduğunu ve çok fazla Ariza verdiğini söylediler kendisinin de elinde 2 tane vardi yani soylemeyip motoru da ondan almami isteyebilirdi o yüzden söylediği biraz inandirici geldi, bu yüzden siz kullanicilarina da bir danışmak istedim, yardimci olursaniz sevinirim, iyi forumlar :)
2012 Temmuz ayında aldım şu anda kulanıyorumda .yağmur çamur demeden ne servisde ne tanıdığım birisinde böyle bir şikayet duymadım.
artizz
05 Ekim 2014, 01:47
Dostlar spormoto sitesinde rc200 için 13.800 tl fiyat biçilmiş
Bildiğim kadarıyla RC serisi standart absli gelecek.
Bu şekliyle duke200 abs den ucuz mu olacak nedir?
Motor hakkında yorumlarınızı da alalım.
KTM racing işinde de küçük hacim pazarına agresif gireceğe benziyor.
ayhan.s
05 Ekim 2014, 15:05
2012 Temmuz ayında aldım şu anda kulanıyorumda .yağmur çamur demeden ne servisde ne tanıdığım birisinde böyle bir şikayet duymadım.
Benim de henüz bir şikayetim olmadı motordan elektrikle alakalı. 1.5 senedir yağmur altın duruyor öyle, hala basıyorum kontağı çat diye çalışıyor. inatçı motor.
marfatih
07 Ekim 2014, 14:40
[/COLOR]bugün İSTANBULMOTO ya gitim ve sordum 5000 bakım neye maal olur dedim ve cevap şuydu 200 tl cıvarı:flower:
ustayı öpesim geldi:joker: ahanda şimdi keyfim yerine geldi dedim ve gülmseyerek zamanı gelince önceden arayıp randevu alcam dedim ve çıktım.:cat:
Zekerya bey var orda gitmek isteyen duk çüler gitsin söyledim zaten gelmek isteyen başkalarıda var diye büyürsunlar gelsinler dediler.
demeki insan evladı olan servislerde varmış..
şimdi bu servis para kazanıyoda diyerleri nabıyo KTM sahiplerini kucaa oturtuyo bence.
şimdi sıra fabrikaya meil atıcam ve sorucam nasıl bi mantıkla üç kat fazla işçilik alabiliyo bu servisler hangi öküz çıkarmış bu tarifeyi...
Merhaba
İstanbul motorun adı yetkili servislerde değilde bayilerde yazıyor sıkıntı olmaz dimi.
Birde benim şöyle bir sorunum var başına gelen var mı?
Yaklaşık bir aydır motoru çalıştırırken 3-5 saniye tissssss bi ses gelip çalışıyor çalışırken de ışıklar filan yanmıyor ekranda sadece JG_1.7.3 yazıyordu..Ondan sonrada çalışıp low batary yazıyordu ekranda ve saat her zaman 01:00 dan başlıyordu gezmeye devam ediyordum..Şimdi dünden beri motor çalışmıyor low batary yazıyor yine ama farları filan herşeyi açık marş almıyor. 13:03.2013 de aldım motoru aküsü bitmiş olabilir mi ve bitse farları filan yanar mı?
Bir de dün uğursuzluk vardı üstümde heralde beşiktaş'a giderken 10-15 le trafik yüzünden kaldırıma sürttüm sağdan arka fren pedalı kırıldı hemen :)
ucanteneke5
07 Ekim 2014, 16:36
Merhaba
İstanbul motorun adı yetkili servislerde değilde bayilerde yazıyor sıkıntı olmaz dimi.
Birde benim şöyle bir sorunum var başına gelen var mı?
Yaklaşık bir aydır motoru çalıştırırken 3-5 saniye tissssss bi ses gelip çalışıyor çalışırken de ışıklar filan yanmıyor ekranda sadece JG_1.7.3 yazıyordu..Ondan sonrada çalışıp low batary yazıyordu ekranda ve saat her zaman 01:00 dan başlıyordu gezmeye devam ediyordum..Şimdi dünden beri motor çalışmıyor low batary yazıyor yine ama farları filan herşeyi açık marş almıyor. 13:03.2013 de aldım motoru aküsü bitmiş olabilir mi ve bitse farları filan yanar mı?
Bir de dün uğursuzluk vardı üstümde heralde beşiktaş'a giderken 10-15 le trafik yüzünden kaldırıma sürttüm sağdan arka fren pedalı kırıldı hemen :)
arkadaşım senin akü değişim zamanı gelmiş değiştir sorun kalmicak.
arka fren kolu kaç para bilmiyom ama eğer 100 lira falan derlerse bence ebay.com dan turuncuları var ikisi 55 dolar onlardan al tak.
marfatih
07 Ekim 2014, 17:26
arkadaşım senin akü değişim zamanı gelmiş değiştir sorun kalmicak.
arka fren kolu kaç para bilmiyom ama eğer 100 lira falan derlerse bence ebay.com dan turuncuları var ikisi 55 dolar onlardan al tak.
Tşkler gösterince yazıcam burayada.
link atar mısın ebaydan
berkaye
10 Ekim 2014, 08:48
Dikkatimi çekti : Bagajın içinde bir kablo boşta duruyormu sizdede ? Şuanda iş yerindeyim resim koyamıyorum malesef.
Bakarmısınız sizinkilerin içinde kenarlarda felan 1 tane boşta duran kablo var mı diye ? Belki Alarım bağlamak istersek diye kablo oluyormuş acaba o mu bu yoksa biyerdenmi çıkmış merak ettim. :sunny:
SudoThrottle
10 Ekim 2014, 12:50
150/70 mi 160/60 arka lastik mi arkadaşlar?
hangisi daha iyi uyum sağlar, çünkü 150/60 istediğim modellerde bulamıyorum.
teşekkürler,
kildren
13 Ekim 2014, 22:58
Arkadaşlar selam,
Bu lastik konusu gerçekten önemli, malum 110 - 150 her modelin boyu bulunmuyor. Ben de orjinal, üzerine mühendisliği yapılmış boyutu kullanma taraftarıyım. Eski postlardan okuduğum kadarıyla Diablo Rosso 2'den memnun olmayan yok. Bunun dışında alternatif kullanan var mı? Özellikle dual sport kullanıma uygun, yagmur performansı iyi olan(malum kışın da sürmek istiyorum) lastik önerileriniz olursa sevinirim.
abdllhgr
14 Ekim 2014, 01:49
Arkadaşlar gösterge panelindeki saat nasıl ayarlanıyor ? benimki baya geri kalmıs
guneyturkel
14 Ekim 2014, 18:32
gaz kolunu değiştirmem gereklide nerden bulabilirim?
MotojeN
14 Ekim 2014, 19:34
Ben 3 senedir Duke 125 Kullanyom.
Sorun olarak gösterebilecegim tek yanı akünün gerçekten cok sacma bir yere konumlandırılmış olmasi.
Tam arka sele ve Ön sele nin birleştiği arada Aku nun ön tarafı duruyor ve dikkatli olunmaz ise kutup başları ıslanabilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:21 ----------
Arkadaşlar gösterge panelindeki saat nasıl ayarlanıyor ? benimki baya geri
kalmıs
Hocam mode tusu ile ODO yazısı gelene kadar bas sag tarafta tirpmetre vs olan yerde beliriyor.
Odo yazisi geldimi mode ve set tuşlarına aynı anda bas ve basılı tut.
Bir sure sonra saat yanıp sonecek.
Ondab sonra mode ile saat set ile dakikayi ayarla bırak kendisi kapanır ve saatin ayarlanmış olur.
(kesici nin nezaman devreye gireceği veya servis aralığı sifirlmayida özelden yapabilirim isterseniz.)
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:24 ----------
Merhaba
İstanbul motorun adı yetkili servislerde değilde bayilerde yazıyor sıkıntı olmaz dimi.
Birde benim şöyle bir sorunum var başına gelen var mı?
Yaklaşık bir aydır motoru çalıştırırken 3-5 saniye tissssss bi ses gelip çalışıyor çalışırken de ışıklar filan yanmıyor ekranda sadece JG_1.7.3 yazıyordu..Ondan sonrada çalışıp low batary yazıyordu ekranda ve saat her zaman 01:00 dan başlıyordu gezmeye devam ediyordum..Şimdi dünden beri motor çalışmıyor low batary yazıyor yine ama farları filan herşeyi açık marş almıyor. 13:03.2013 de aldım motoru aküsü bitmiş olabilir mi ve bitse farları filan yanar mı?
Bir de dün uğursuzluk vardı üstümde heralde beşiktaş'a giderken 10-15 le trafik yüzünden kaldırıma sürttüm sağdan arka fren pedalı kırıldı hemen :)
Aynı yazı bendede vardi geçen sene.
Akünun kutup başlarını muhtesem servisim ters yöne yatirmis ve demirle temas etmiş.
Bundan dolayı akü boşaldı ve garanti kapsamında değiştirdim.
Aman git değiştir falza askatma cunku benim aku teflon tava gibi sicak olmuştu ama allahdan bisi olamdo.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:27 ----------
150/70 mi 160/60 arka lastik mi arkadaşlar?
hangisi daha iyi uyum sağlar, çünkü 150/60 istediğim modellerde bulamıyorum.
teşekkürler,
ön 110/70
arka 150/60
ben sakarya yildirm motordan Pirelli diablo rosso 2 aldim 775 TL ye tavsiye ederim.
Lastikler şahane.
bugun yağmurda deneme fırsatım oldu 1 cm bile kaymadi yere yapışıyor mubarek.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:29 ----------
Dikkatimi çekti : Bagajın içinde bir kablo boşta
duruyormu sizdede ? Şuanda iş yerindeyim resim koyamıyorum malesef.
Bakarmısınız sizinkilerin içinde kenarlarda felan 1 tane boşta duran kablo var mı diye ? Belki Alarım bağlamak istersek diye kablo oluyormuş acaba o mu bu yoksa biyerdenmi çıkmış merak ettim. :sunny:
Bendede 1 tane boşta kablo var ucu beyaz plastik sanırım tam hatırlayamadım.
Sigorta kutusunun yakınında.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:31 ----------
125 duke kullanicilari başlığı mezarlik gibi valla sizin için sorun olmaz ise bir 125 duke kullanicisi olarak burada takilmak isterim.
gaz kolunu değiştirmem gereklide nerden bulabilirim?
Spormoto da bulursun fiyatı 30 tl hatırladığım kadarıyla parça kodu 90102010000 sitesine gir bak yedekparca bölümde parça kodunu gir fiyatı çıkıyor stokta varsa.
abdllhgr
16 Ekim 2014, 12:27
Ben 3 senedir Duke 125 Kullanyom.
Sorun olarak gösterebilecegim tek yanı akünün gerçekten cok sacma bir yere konumlandırılmış olmasi.
Tam arka sele ve Ön sele nin birleştiği arada Aku nun ön tarafı duruyor ve dikkatli olunmaz ise kutup başları ıslanabilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:21 ----------
Hocam mode tusu ile ODO yazısı gelene kadar bas sag tarafta tirpmetre vs olan yerde beliriyor.
Odo yazisi geldimi mode ve set tuşlarına aynı anda bas ve basılı tut.
Bir sure sonra saat yanıp sonecek.
Ondab sonra mode ile saat set ile dakikayi ayarla bırak kendisi kapanır ve saatin ayarlanmış olur.
(kesici nin nezaman devreye gireceği veya servis aralığı sifirlmayida özelden yapabilirim isterseniz.)
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:24 ----------
Aynı yazı bendede vardi geçen sene.
Akünun kutup başlarını muhtesem servisim ters yöne yatirmis ve demirle temas etmiş.
Bundan dolayı akü boşaldı ve garanti kapsamında değiştirdim.
Aman git değiştir falza askatma cunku benim aku teflon tava gibi sicak olmuştu ama allahdan bisi olamdo.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:27 ----------
ön 110/70
arka 150/60
ben sakarya yildirm motordan Pirelli diablo rosso 2 aldim 775 TL ye tavsiye ederim.
Lastikler şahane.
bugun yağmurda deneme fırsatım oldu 1 cm bile kaymadi yere yapışıyor mubarek.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:29 ----------
Bendede 1 tane boşta kablo var ucu beyaz plastik sanırım tam hatırlayamadım.
Sigorta kutusunun yakınında.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:31 ----------
125 duke kullanicilari başlığı mezarlik gibi valla sizin için sorun olmaz ise bir 125 duke kullanicisi olarak burada takilmak isterim.
tamamdır hallettim saati çok sağolasın ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:32 ----------
Arkdaşlar bugün işe giderken uyarı ışığı yanıdı ve ekranda Low Batery yazdı 2 3 saniye sonra gitti yazı . Sorun nedir akü mü bitik ?
berkaye
16 Ekim 2014, 12:37
tamamdır hallettim saati çok sağolasın ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:32 ----------
Arkdaşlar bugün işe giderken uyarı ışığı yanıdı ve ekranda Low Batery yazdı 2 3 saniye sonra gitti yazı . Sorun nedir akü mü bitik ?
Duke hakkında en bilgili olan şuanda sanırım burda @Motojen oluyor asıl cevabı o verir. Daha önecede yazan olmuştu bu low batery hatasını aküsünü değiştirince düzelmişti sanırım.Birde motorunuz kaç km de ? Kaç kmdeyken oluyor bu akü olayı merak ettiğim için soruyorum.
Syanur
16 Ekim 2014, 14:47
Hiç kullanım kitapçığını okuyan oldu mu aranızda ?
berkaye
16 Ekim 2014, 15:00
Hiç kullanım kitapçığını okuyan oldu mu aranızda ?
Güzel soru :queen:
Kullanım kitapçığına soruyormuş gibi sorular sorulmuş burada ondan dediniz sanırım :)
Ben lazım oldukça bakıyorum, bastan sona okumadım cünkü ince bişey değil :cat: Eski motorumunki incecik birşeydi bu bildiğin kitap :cherry:
abdllhgr
16 Ekim 2014, 15:07
Duke hakkında en bilgili olan şuanda sanırım burda @Motojen oluyor asıl cevabı o verir. Daha önecede yazan olmuştu bu low batery hatasını aküsünü değiştirince düzelmişti sanırım.Birde motorunuz kaç km de ? Kaç kmdeyken oluyor bu akü olayı merak ettiğim için soruyorum.
30binde suan 27binde bosch marka akü takıldı
berkaye
16 Ekim 2014, 15:11
30binde suan
Teşekkür ederim.
zaferce
16 Ekim 2014, 15:53
Hiç kullanım kitapçığını okuyan oldu mu aranızda ?
Baştan sona okumak bir seçenek, bir şey lazım olunca PDF dosyasında arama fonksiyonunu kullanmak da güzel.
MotojeN
16 Ekim 2014, 23:48
Kullanim kitapcigini okudum sayılır .
Bu low battery yaziis bendr olmuştu.
Bir kod beliriyordu j.bilmemne
Aku boşaldi değiştirince düzeldi ama arkadaş 27binde takmis 30 binde yazi çıkmış.
Kabloları biguzel yeniden bağla akunun saglam oturdugundan sallanmadigindan emin ol.
Yoksa direk aldigib yere git soke soke al parayi.
berkaye
17 Ekim 2014, 14:21
Ben 3 senedir Duke 125 Kullanyom.
Sorun olarak gösterebilecegim tek yanı akünün gerçekten cok sacma bir yere konumlandırılmış olmasi.
Tam arka sele ve Ön sele nin birleştiği arada Aku nun ön tarafı duruyor ve dikkatli olunmaz ise kutup başları ıslanabilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:21 ----------
Hocam mode tusu ile ODO yazısı gelene kadar bas sag tarafta tirpmetre vs olan yerde beliriyor.
Odo yazisi geldimi mode ve set tuşlarına aynı anda bas ve basılı tut.
Bir sure sonra saat yanıp sonecek.
Ondab sonra mode ile saat set ile dakikayi ayarla bırak kendisi kapanır ve saatin ayarlanmış olur.
(kesici nin nezaman devreye gireceği veya servis aralığı sifirlmayida özelden yapabilirim isterseniz.)
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:24 ----------
Aynı yazı bendede vardi geçen sene.
Akünun kutup başlarını muhtesem servisim ters yöne yatirmis ve demirle temas etmiş.
Bundan dolayı akü boşaldı ve garanti kapsamında değiştirdim.
Aman git değiştir falza askatma cunku benim aku teflon tava gibi sicak olmuştu ama allahdan bisi olamdo.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:27 ----------
ön 110/70
arka 150/60
ben sakarya yildirm motordan Pirelli diablo rosso 2 aldim 775 TL ye tavsiye ederim.
Lastikler şahane.
bugun yağmurda deneme fırsatım oldu 1 cm bile kaymadi yere yapışıyor mubarek.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:29 ----------
Bendede 1 tane boşta kablo var ucu beyaz plastik sanırım tam hatırlayamadım.
Sigorta kutusunun yakınında.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:31 ----------
125 duke kullanicilari başlığı mezarlik gibi valla sizin için sorun olmaz ise bir 125 duke kullanicisi olarak burada takilmak isterim.
Saat konusunda bir düzeltme yapayım : Ayarladıktan sonra kendi haline bırakmayın belki 125 duketa öyledir ama 200 de ayarladıktan sonra yine mode ve set tuşlarına basılı tutmak gerekiyor. :cat:
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:49 ----------
Belki eski sayfalarda yazılmıştır şu benzin konusunu çok eskidende okumuştum ama unuttum. Kaç oktan kullanmak gerekiyor hangisi daha iyi bu motor için 95 - 97 ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:29 ----------
Birde yağ konusu var .. Kışın ve yazın değişiyormu 10w40 vs ve hangi yağ öneriliyor ?
SudoThrottle
17 Ekim 2014, 15:36
internetten nereden hava filtresi alabilirim arkadaşlar?
site önerisi var mıdır?
berkaye
17 Ekim 2014, 16:07
internetten nereden hava filtresi alabilirim arkadaşlar?
site önerisi var mıdır?
almadim fakat alacağım bir sonraki bakımı kendim yapacağım artık. yağ filtresinide satıyor bu mağza hatta ekstra elciklet vs gibi şeylerde var , fiyatlar makul.mağzaya kullanıcıların yorumlarıda iyi ben gözüme bu mağzayı kestirdim. :cat:
http://yildirimmotosiklet.sahibinden.com/?query_text=duke+hava
abdllhgr
17 Ekim 2014, 16:16
Dün aksam yağmura yakalandım garaja geldiğimde motorun buram buram yanık kablo koktuğunu farkettim nedir acaba sorun ? bu aksam depoyu falan söküp tek tek bakacağım kablolara
Dün aksam yağmura yakalandım garaja geldiğimde motorun buram buram yanık kablo koktuğunu farkettim nedir acaba sorun ? bu aksam depoyu falan söküp tek tek bakacağım kablolara
O koku egzoz dan geliyor olmasın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:37 ----------
almadim fakat alacağım bir sonraki bakımı kendim yapacağım artık. yağ filtresinide satıyor bu mağza hatta ekstra elciklet vs gibi şeylerde var , fiyatlar makul.mağzaya kullanıcıların yorumlarıda iyi ben gözüme bu mağzayı kestirdim. :cat:
http://yildirimmotosiklet.sahibinden.com/?query_text=duke+hava
İstanbul da gözüküyor sun Spormoto dan alabilirsin kargo parası vermesin yağ filtresi 25 tl Spormoto da.
berkaye
17 Ekim 2014, 16:42
İstanbul da gözüküyor sun Spormoto dan alabilirsin kargo parası vermesin yağ filtresi 25 tl Spormoto da.
İyiymiş bende spormotoda pahalı diye hatırladığım için internette aramıştım. Ozaman spormotodan alırız :)
Uzun süre motoru kullanmak niyetiniz varsa ebay uk den K&N alın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:43 ----------
İyiymiş bende spormotoda pahalı diye hatırladığım için internette aramıştım. Ozaman spormotodan alırız :)
Parca kodlarını biliyorsan Spormoto sitesinde yedek parça bölümde parça fiyatları da yazıyor.
fresenius
19 Ekim 2014, 15:43
izmir,deki duke,ciler için etkinlik/sürüş amacı ile bir grup kurulmuştur.katılmak isterseniz link aşağıda.saygılar.
https://www.facebook.com/groups/ktmdukeizmir/
Arkadaşlar kasko durumu nedir duke 200'de?
Yaptıran var mı?
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO