PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107

xawa
28 Ağustos 2014, 14:50
1 yıldan fazla ktm duke 200 kullanıyorum ve 18000 km deyim. 6000 i uzun yol.

- sele sertliği
Ilk uzun yolumu istanbul dan Samsun'a yaptım ve yolda kıçımı hissetmiyordum :) sırt bu yüzden çok durdum. O sert seleye biraz alışmanız lazım. Sonra Ege turu yaptığımda çok az hissediyorum. Ama arkanıza birini alırsanız uzun yolda 100km de otobüs terminali aramaya başlar, 200 km de tüm motorlardan ve hayattan soğur. Yani kısa mesafelerde arkanıza birini alabilirsiniz.

-lastikler
Tabiki bu asvaltlara göre değil. Ama bundan artık zevk almaya bakıyorum. Kaydırmalar, driftçikler felan anında kaydığı için...)

Servis
Bu motoru aldığınızda en keyifli sürüşler 5000 km ye kadar oluyor. Sonra servise girdiği zaman mükemmel tasarımı serviste asistanın eline geçince... Abiler adventure larlar, iyi kitlenebilecek makinalarla uğraştığı için... Ki ben her bakımı farklı yerde yaptırdım.... Boş
Parası olan bayi açmış... Bu motordan zevk almak istiyorsan motor bilgisi şart.

-kontrol
Bu motora bir apaçinin turist kıza yapışması gibi yapışabilirsiniz. Birde deri pantolon giyerseniz barkın ın dediği gibi aşağı kaymayıp olduğunuz yerde motora yapışabilirsiniz. Dizlerinizi kullanarak motora çok iyi kontralar verebilirsiniz hatta yokuşta tek elle ön frene bile asılabiliyorsunuz sol dizden güç alarak . Bu depo tasarımı duke ün en güzel özelliği

- uzun yol

Hafifseniz 140 a kadar çıkabilir, 125 lerde durmadan saatlerce gidebilirsiniz ben bir günde 1000 km yaptım ( tabi 1 2 duruş var o dan benle alakalı)
Başlangıç motoru diye boşuna demiyorlar 140 lar ve 120 lerle kaza yapma , (önüne köpek çıkıp ) ihtimali düşük . Ki otobandan çıkıp gece köy yıllarında , yandex navigasyon eşliğinde mükemmel . Bilgisayar oyunu gibi :)

-şehir hayatı
Diyecek bir şey yok. Kaldırım, ters yön, tork yüksekliği hızlanma, güzel
Vites aralıkları çok fazla 6 vites 30 A kadar inebiliyor 3 vites 7 den 77 ye... Ama tabi bi 600 lük gibide değil. 2 vitesi .

-Başka servisler
Ktm servisleri malum . Ama motorcydur deyip scooter tamiri yapanlara da götürmeyin, mesela arka tekeri çıkaramayabilirler çünkü duke un yapısı farklı, yamaha, honda servisleri veya BMW :) ye gidin kıl olursanız ktm e.

- boyu
İşte benim ızdırabım bu, boyum 192 . Lanet oldun ki 175 insana göre yapılmış. Tamam çoğu motor 80 cm sele yüksekliği ama hafiflik ... Yani 84cm olsa bunun boyutu ktm 390 a geçer daha da değiştirmeyi düşünmezdim... Seviyorum ama sanki ayrı dünyaların insanları gibiyiz...

-bendeki abs sizdi geçenlerde abs kişime bindim açıkcası memnun kalmadım :) galiba alışkın olmadığımdan. Yada hafif motorlarda o kadar etkili olmayadabilir. Bu konuyu daha tecrübeli birine danışabilirsiniz

Arıza yaşadınmı?

hakanfx
28 Ağustos 2014, 17:50
Tabiki örneğin 5000 km bakımında motor sapasağlamken Bayram için Samsun'a gitmeden önce servise götüreyim dedim. Çıktığında 6 gibi çıktı zaten , ilk çıktığında mp3 olduğu için ses duymadım ama ertesi gün felaket gibi bir ses geliyordu. Ve bırak servisi heryer kapalıydı. Ve hemen yola çıkmalıydım. Meğerse zincir tam yay pozisyonundaymış. 600 km de per olmuş zaten. Yani sokakta bisikletçiden bozma motorcu bile göz kararı yapıyorken o kadar geniş bırakmak beginner bir hata. Başka bir servisde zinciri sen kontrol etmelisin diyor. S... Böyle dünyayı :) bide 5000 de bir geleyim diye motor yağını az koymalar falan. Ev arkadaşımda yamaha wr125 var . Mis gibi 170 tl tutuyor , ktm güya yazılıma sokacaz , o bakım geri sayımını 0 dan geri 5000 e getirmek için Exrta 150 tl veriyorsun boşa. Tamam adam gibi yapsalar motoru bi bakımdan geçirseler eyvallah. Boşa zor geçiyor diyorum ktm lerin genel sıkıntısı diyor. Şimdi arkadaşlara soruyorum, onlardan öğrendim bütün ayarlarında şimdi geçmişe bakıyorum, okuyorlarsa sizin yaptığınız işi...) en son servise gittiğimde ettiğim cümle bu son ktm servise gelişim dedim , oda parça yüzünden zorunda kaldım. Arka teker yolda giderken çıkıyorduda. Ama ilk defa bi servis iyi yaptı, ona bir şey demiyorum onunda düke vardı.. :) belki ondandır. Ama garanti bitince işim olmaz.

Syanur
28 Ağustos 2014, 19:20
Alındığı günden beri +20.000 km dir engellenemeyen hava filtresine yağ atma... Bu yüzden motor hava çekemeyip perf.dan düşüyor bariz şekilde. Hava filtresi bildiğin yağa bulanmış gibi oluyor. Bu cidden canını sıkıyor adamın çünkü bakımını yapıp, tertemiz topluyorsun motoru. Sonra biraz gazlıyoruz, üst devirlerde kullanıyoruz, birkaç hafta değil bazen birkaç günde tekrar hava filtresi batıyor. Bir de gidip sinirle hava filtresi parası bayılıyoruz adamlara...

Üst kapak contasından yağ sızma sebebiyle değişimi. 1 kere de değil, 2 kez.

Zincir ön dişlisinin bağlı olduğu milin yamulması!!! bu sebeple alt tarafın yağ içinde kalması ve o milin motor yarılarak değiştirilmesi. Sebebini bulamadık. 2 kişi mi bindiniz, çok mu tepindiniz üstünde, zinciri çok mu sıkı yaptınız(hiç sanmıyorum)... Yani arkadaşımın YBR ye yaptığının 3te birini bile görmedi bu motor, nasıl o mil yamulur hala hayret içindeyim. Millet 125lik çinliye 80+100 kg biniyor, bizimkinin mili yamuluyor. Neyse ki garantiye girdi.

Arka teker milini sıkan aliminyumun çok kaliteli olması sebebiyle henüz "sıkma" aşamasındayken elimizde kalması. Bizzat benim elimde kaldı, inanamadım. Benzer aliminyum malzemeler special arazi makinelerinde de kullanılıyor ve ustanın dediğine göre sıkarken üstüne bile çıkıyormuş. Biz daha 30 cm lik anahtarla sıkarken elimize aldık malzemeyi.

0 km civarlarında iken radyatörden foşur foşur sıvı sızması. Kapaktan. Akıl almaz bişekilde tahliye haznesi olmadığı için fazla basınçlı sıvı kapaktan taştı. Tabi ödümüz koptu radyatör mü delik diye. Hayır fabrika çıkışı neden fazla rad. suyu koyuyorsun, yada fazla mı koyuyorsun yada kapağın yeterince basınca dayanıklı değil mi ? Bu 1 değil 2 dük sahibinde de yaşandı.

Sinyallerden birini 1 haftalık gezi sonrasın -büyük ihtimalle yağmurdan ötürü- kabettik. Tamam çok güzel parlıyorlar ama biraz erken ele geldiler. Neyse ki garanti devam ediyor.

Daha ilk ~15 km hızla düşmemizde elimize aldığımız fren pedalı ve bağlantı parçası. Pedalı bir şekilde düzelttik, güzelleştirdik ama bağlantı parçasındaki krılan parçayı bulamadık. Zaten kocaman aliminyum bir parça, oradaki küçük bir çentiği kaybettiğimiz için fren pedalını yaysız kullanmaz zorunda kaldık. Hayır zaten pedal ucuz değil, oradaki çentik için bir de o koca parçayı değiştirmeye kalksak (dük kullananlar bilir, fren pedalının pağlandığı aliminyum blok) dünya para. EEe, olduğu yerde devirsek motoru frensiz kalacaz demek. Zaten fren pedalı elimizde dönmüştük. Ayrıca her yan yatmada kırılmasa da anında içe giden vites ve fren pedalları gerçekten başarısız bir tasarıma sahip. Başarısız tasarım demişken topuk dayama panelleri de topuklarla alakasız bir yerde ya neyse. Anlayacağınız pedallar konusunda muzdaribiz.

Amortisör keçelerinin -biraz tozlanmasından dolayı sanırım- foşş diye yağı bırakması. Doğal olarak ters amortisör olunca yağ daha çok ve kolay akıyor ama hani servise nasıl götüreceğimizi şaşırdık, zarar vermeyelim amortisöre diye. Hiç yağ kalmadı içinde nerdeyse. Neyseki garajda yatarken tespit ettik. Yalan olmasın 10~15.000 km civarındaydı alet. Bir dünya para bayıldık kullanıcı hatası diye.

Motor kaliteli bir zincir için çok km yapmamıştı ki üzerindeki über KTM kalitesindeki zincir g.. başı dağıttı tabi. Dağılırken dişlileri de aldı yanında. Yani o dişlilere yeni zincir taksak zincire yazık olacak. Ne yaptık, para bayıldık, adam gibi zincir aldık, yeni orjinal dişli aldık. Hayırlı olsun :cat:

Ve en sonun da "tamam, bu 200 yada 390 alınmaz, ölsem almam" dedirten ön fren sallaması... ~60 kmh den daha yukarı hızlarda çok net olan ön freni sıktığımızda kafa sallaması. Kafa sağa sola değil ciddi bir şekilde aşağı yukarı sallanıyor. Baya bir yokladım, amortisörden ziyada bağlantılı bir yerden geliyor gibi geldi. Büyük ihtimalle suya temas eden ön disk yamulmuştur. Ki başa düklerde de arka diskin yamulduğunu duymuştuk. Servise bırakırken öyleydi, bakalım nolacak alınca..

Biz motora ciddi bir kaza yaşatmadık. 1-2 kere durmak üzereyken devrildik. Kafadan girmedik, habire redline'a sokmadık. Bizim başımıza gelenler bunlar. Bu sayfada da var, başka yerlerde de görüyorum. KTM bu boru mu diye 5000 € yu hakettiğini şuursuzca savunan kişiler. Şuursuzca diyorum çünkü bu KTM lerin asıl KTM lerden nekadar alakasız olduğunu bilmiyorlar. Ben bizzat yaşadım söylüyorum, hak etmiyor bu parayı. Gerçek bir KTM den çok çok uzakta ama gerçek bir KTM gibiymişcesine fiyat belirleniyor. :farao:

Hatırlayamadıklarım da yanına kar kalsın dükün.

hakanfx
28 Ağustos 2014, 20:20
Hep servis bunlar işte bi götürüyorsun bi yeri tam sıkmıyorlar yada yalama yaptırıyorlar bi taraflarıalıyorsun eline , birazda tasarım hataları var ama Allah'tan motor sağlam en azından. Bir de ön fren kafa sallamıyor ben baya agresif kullanıyorum rastlamadım. Eminim doğru yapılmadı ve bir yerde yanlışlık var. Pedal konusunda kesinlikle haklısın bi kere yamuldumu ne emmeye ne gömmeye geliyor. :)

xawa
28 Ağustos 2014, 21:53
Hava filtresine yağ atması fazla yağ doldurduklarından dolayı diye bilirim .forumdan yine bir arkadaşın başına geldi motor contalarının ordan dahi sızdırmaya başlamıştı servis hatası yani.
Km service yazısını silmek için cıhaz a bağlama ihtiyacı yok Manuel şekilde yapılıyor .
Pegler düşmeme rağmen kırılmadı biraz yamuldu onunda elle düzeltim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:35 ----------

Hava filtresine yağ atması fazla yağ doldurduklarından dolayı diye bilirim .forumdan yine bir arkadaşın başına geldi motor contalarının ordan dahi sızdırmaya başlamıştı servis hatası yani.

Km service yazısını silmek için cıhaz a bağlama ihtiyacı yok Manuel şekilde yapılıyor .
Pegler düşmeme rağmen kırılmadı biraz yamuldu onunda elle düzeltim :).
Kendiniz servis olun :) benim gibi hem maliyet düşer en son buji hariç bana maliyeti 65 tl buji değiştirirsen 30 tl daha ilave edeceksiniz .
1.4 lt yağ alıyor fazlası değil .
Kafa salama hiç yaşamadım .
6000 binde debriaj teli koptu ne kadar haşin erkekmişim diye düşündüm :) spormoto dan aldım 36 tl kendim taktım .
Radiyatör kapağının ordan yeşil antifriz suyunun gelmesinin sebebi kapağın üstünde boru geçme yani oringle sıkıştırma esasına dayanıyor ilk başlarda hemen hemen tüm duklerde bu sorun var ama daha sonra kesiyor bende ilk bir hafta geldi ondan sonra kesti gelmedi .
Mil işine diyecek lafım yok .

kildren
28 Ağustos 2014, 23:28
Geçen hafta kör noktamdaki aracı fark etmeyip motorla birlikte yere yapıştım. Bende dizimde asfalt yanığı biraz da vücut travması oldu, motorda da deponun solunda hafif çizik ve sol elciğin ucundaki plastik yırtıldı. İlk başta sol ayna komple gitti zannettim, yerinde durmuyordu ama yalnızca vidası gevşemiş, onu da sıkınca yamulma bile olmamış onu anladım. Üstelik en azında 30-40 km ile yaptmıştım kazayı.

Demem o ki ya çok büyük şans eseri motor çok güzel açıyla düştü ya da cidden bu çok da öyle kırılgan bir makina değil.

sdirer
28 Ağustos 2014, 23:34
Siyanür çok dertlisin haklı olarak. anladım şimdi seni :)

Syanur
29 Ağustos 2014, 11:06
Yağ muhabbetine biz de aynı şeyi düşündük. Servisle konuştuk, nekadar koyuyorsunuz diye, servis müdür 2lt dedi, usta okadar koymuyoruz dedi. Ki zaten alamaz büyük ihtmal 2lt yi. Onu da geçtim sık sık yandaki göstergeden yağ seviyesini kontrol ediyoruz. Ve hatta canımıza tak ettiği için bizzat biz kendimiz koyduk, ayarladık. Ama sonuç hiç değişmedi. Yani önceleri biz de servise kızıyorduk ama yağı tam da doldursan alet yine yağ atıyor filtreye.

Allahtan motoru sağlam diyoruz da ben daha durduk yere motor dağıtan çinli bile görmedim. Bu motor oradan buradan yağ atınca, gerek üst kapaktan, gerek milin oradan, gerek hava filtresine 1.si motorun yağsız kalma ihtimalinden dolayı sürekli tedirgin oluyorsunuz, 2.si motor perf.da düşüyor tıkanan filtre yüzünden.

Kendimizin servisi oluyoruz zaten, istemesek de. Mondiali 3.kez servise götürmedim, herşeyiyle bizzat ilgileniyorum. Ama KTM yi servise götürmemek, yani garantiden çıkartmak riskini göze alamayız. Zaten adamlar 5.000 de bir bakım yapıyorlar, kendileri yağ-buji-filtre değiştiriyorlar. Bize ekonomi yapacak bişey kalmıyor.

Frende kafa sallanması yeni başladı. Diskten şüpheleniyorum. Çok net yüreğini alıyor adamın frene asılınca. Ne diyelim, istisna olsun bari bu da...

xawa
29 Ağustos 2014, 11:47
Bir kere fazla girdimi boşaltıp temizlesen bile sürekli devam ediyor,dediğim dukede 3 kere hava filtresinin orası temizlenmesine rağmen yine hava filtresinin orda yağ birikmesi vardı.

Syanur
29 Ağustos 2014, 15:56
O nasıl oluyor anlamyıorum, yağ değişiminde gayet kontrollü bişekilde olması gereken kadar yağ koyuyoruz, sonra yine yağ atmaya devam ediyor. Sebep?

puyol
29 Ağustos 2014, 17:46
Merhaba Duke kullanıcıları size bir sorum olucaktı.Motosikleti sıfır alsam 12.500 fiyatı var buna ekstra olarak bütün orjinal aksesuarlarını taksam fiyat ne olur?Orjinal koruyucular veya orjinali yoksa bile en iyi koruyucular.15.000 tl yi geçer mi fiyat?

nosmangtr
29 Ağustos 2014, 20:18
aradım ama kaç gün oldu bi hafta geçtiyse atıyolarmış

abdllhgr
30 Ağustos 2014, 13:11
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-full-aksesuarli-temiz-duke-200-176669152/detay

Arkadaslar bu motor alınırmı? 32.000 de duke 200

serkank
30 Ağustos 2014, 14:57
Arkadaşlar merhaba,

Randevu almayla vs. haftalarca uğraştıktan sonra ehliyet işlerini sonunda hallettim, nüfus kağıdımı yeniden çıkarmam gerekiyormuş onu yaptım. Sıra motoru almaya geldi, daha önceden okuduğum yorumlardan duke 200 tercihi oluşmuştu ama motorun biraz ufak kalabileceğine dair bir şeyler okudum. Boyum 1.88, 82 kiloyum. Problem olur mu sizce?

divane_21
30 Ağustos 2014, 17:52
Arkadaşlar merhaba herkese ktm duke 200 ABS motorsikletimi satmayı düşünüyorum ilanda 120 kmde yazı ama şimdi 270 kmde pazarlık payı vardır .tşkler

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ktm-duke-200-abs-li-sifir-120-km-171981438/detay

BOZKAPLAN
03 Eylül 2014, 01:12
Herkese selam başlık biraz pasif gibi ama gene de sorayım.. Yakın zamanda Duke 200 almayı planlıyorum.
- Duke 200 ile araziye giren var mı ?
- Ayrıca 3DF BODY PROTECTOR kullanan var mı ? Üzerine kışlık ne yapabilirim ??
- Birde Spormoto'da elcik koruması mevcut mudur ? Mevcut ise bana hatırlıyorsa fiyatını yazarsa sevinirim malum hesap kitap yapıyorum :)

Şimdiden herkese çok teşekkürler.. Tekeriniz hep düz bassın ;)

umurcan
03 Eylül 2014, 02:06
[B]Herkese selam

sürekli aynı sorular sorulduğu için çok fazla cevap veren yok.

araziye gelmez, amortisörler uygun değil o işe. giren var tabi ama genel olarak keçelerin patlamasıyla sonuçlanıyor durum.
hoş keçeler arazi olmadan da patlayabiliyor o ayrı durum

kışın ben termal içlik kullanıyorum, kat kat giyinince çok sıkıntı olmuyor ama ellerin üşümesinin önüne geçemiyoruz

elcik korumada spormotoda ilginç rakamlar telafuz edilecektir, aliexpresse bakmanızı tavsiye ederim, plastik koruma fiyatına metal alabilirsiniz

hayırlı olsun şimdiden :)

ucanteneke5
05 Eylül 2014, 22:32
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-full-aksesuarli-temiz-duke-200-176669152/detay

Arkadaslar bu motor alınırmı? 32.000 de duke 200

bu makinayı yakından görmeni tavsiye ederim ben gördüm beylik düzünde zanedersem biraz hırpalanmış duruyo ama makina sağlam

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:29 ----------

arkadaşlar kendime KTM pantalon aldım yürt dışından ama ufak geldi ve o yüzden satıyom ilan numarası bu 178311051 .
sizlerden almak isteyen olursa fiyatı az bişey daha düşebilirim.

LLB
06 Eylül 2014, 00:10
Selam dostlar,

Motor dünyasına girişi bu minik canavar ile yaptım. Henüz ehliyetim olmadığı için trafikte kullanamadım ama trafiğe kapalı alanda yaptığım süreüşler inanıllmaz keyifli. Tek kelimeyle yetişkin oyuncağı :) Koruma amaçlı yurt dışından birkaç parça getirtiyorum ama elcik koruma için sizin yurtiçi önerilerinizi almak istedim.

Herkese kazasız belasız keyifli sürüşler

BOZKAPLAN
07 Eylül 2014, 02:44
bu makinayı yakından görmeni tavsiye ederim ben gördüm beylik düzünde zanedersem biraz hırpalanmış duruyo ama makina sağlam

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:29 ----------

arkadaşlar kendime KTM pantalon aldım yürt dışından ama ufak geldi ve o yüzden satıyom ilan numarası bu 178311051 .
sizlerden almak isteyen olursa fiyatı az bişey daha düşebilirim.

valla kardeşim kişisel fikrim ktm 200 duke satış fiyatı 12,500 tl 650 tl plaka masrafları ile sana 0 km 200 duke 13,050 tl ye geliyor inan mantıklı değil sırf altımda oyuncak gibi oynamak için fz 6 fazer dan vazgeçtim 200 duke kararımı verdim gene senin kişisel fikrindir saygı duyarım ama 3bin tl için gerek yok derim.. 2 ay 3 ay daha bekle 0 km al kafan rahat olur..


Selam dostlar,

Motor dünyasına girişi bu minik canavar ile yaptım. Henüz ehliyetim olmadığı için trafikte kullanamadım ama trafiğe kapalı alanda yaptığım süreüşler inanıllmaz keyifli. Tek kelimeyle yetişkin oyuncağı :) Koruma amaçlı yurt dışından birkaç parça getirtiyorum ama elcik koruma için sizin yurtiçi önerilerinizi almak istedim.

Herkese kazasız belasız keyifli sürüşler

ya o elcik koruma olayını bulursanız bana da haber verin. orj. demir elcik koruması 175 öyrö :D ööö yanii.. :D

ha bu arada uygun bütçeli egzoz tavsiyelerinde bulunacak arkadaşlar var mı ?? sesini duyan aa bak şu marka egzoz 200 duke te güzel oluyo bende var gibi deneyimlerinizi yazarsanız da ayrıca sevinirim :)

dyavol-77
07 Eylül 2014, 03:55
valla kardeşim kişisel fikrim ktm 200 duke satış fiyatı 12,500 tl 650 tl plaka masrafları ile sana 0 km 200 duke 13,050 tl ye geliyor inan mantıklı değil sırf altımda oyuncak gibi oynamak için fz 6 fazer dan vazgeçtim 200 duke kararımı verdim gene senin kişisel fikrindir saygı duyarım ama 3bin tl için gerek yok derim.. 2 ay 3 ay daha bekle 0 km al kafan rahat olur..



ya o elcik koruma olayını bulursanız bana da haber verin. orj. demir elcik koruması 175 öyrö :D ööö yanii.. :D

ha bu arada uygun bütçeli egzoz tavsiyelerinde bulunacak arkadaşlar var mı ?? sesini duyan aa bak şu marka egzoz 200 duke te güzel oluyo bende var gibi deneyimlerinizi yazarsanız da ayrıca sevinirim :)

Mustafa abi (Uçanteneke)'de Arrow Thunder aluminiyum var...sesi müthiş-tıpkı 600-650cc tek silindir eksozlu enduro sesi var..Şiddetle tavsiye olunur!!!:wiinkk:

serkank
07 Eylül 2014, 23:55
Topcase dışında bagaj kullanan var mı? Kriega us-30 sipariş vermeyi düşünüyorum, motora biraz büyük kaçabilir ama topcaseler çok hoşuma gitmiyor. Kriega hem pratik, çantayı kliplerinden çıkarınca normal bir spor çanta gibi taşıyabiliyorsunuz, hem de modüler, üstüne 10, 20 lt'lik çantalar eklenip kapasite arttırılabiliyor. Motor üzerinde de güzel duruyor, hoşuma gitti benim.

http://i148.photobucket.com/albums/s27/noobinacan/kriega/IMG_0182.jpg

Yurtdışından gelişi 350 tl'yi bulur sanırım

Syanur
08 Eylül 2014, 03:30
Topcase dışında bagaj kullanan var mı? Kriega us-30 sipariş vermeyi düşünüyorum, motora biraz büyük kaçabilir ama topcaseler çok hoşuma gitmiyor. Kriega hem pratik, çantayı kliplerinden çıkarınca normal bir spor çanta gibi taşıyabiliyorsunuz, hem de modüler, üstüne 10, 20 lt'lik çantalar eklenip kapasite arttırılabiliyor. Motor üzerinde de güzel duruyor, hoşuma gitti benim.

http://i148.photobucket.com/albums/s27/noobinacan/kriega/IMG_0182.jpg

Yurtdışından gelişi 350 tl'yi bulur sanırım

https://www.facebook.com/motosikletcantasi?fref=ts

http://www.youtube.com/watch?v=8n-QNJvdgI0

Benzer modeller var, Konyada yapılıyor. İstediğiniz şekilde değişiklik ve tasarım da yapılıyor. İsterseniz klepsli yaptırırsınız bağlandıları, istediğiniz ebatlarda verebilirisniz ölçüleri. Yada almak istediğiniz modeli gösterin, kopyasını yapsın. Yardımcı oluyor epey yapan kişi. İletişime geçmenizi tavsiye ederim.

korna
09 Eylül 2014, 15:54
Arkadaşlar herkese merhaba,

Öncelikle 144 sayfa yazının tamamını okuyamadım. Soracağım şeyleri eminim daha önce birçok kişi sormuştur. Bu yüzden aynı şeyleri tekrarlatacağım için özür dilerim.

Daha önce ybr125 kullandım bi 10.000km kadar. Şimdi duke200 almayı düşünüyorum fakat kafamda bikaç soru var.

1- Selenin çok sert olduğu söyleniyor. Gerçekten öyle mi? Ben bu motosikleti hem istanbul içinde hem de şehirlerarası gezilerimde kullanmak için tercih etmek istiyorum. Örneğin karadeniz turu, likya turu vs. Titreşim, sertlik ve rahatsızlık varsa bu gibi uzun yollarda sıkıntı yaşamak istemem.

2- Yedek parçaları ve servis ağıyla ilgili pek olumlu yorumlar okumadım. Hatta 6000 bakımında 350 lira bayılan bir arkadaş bile duydum. Bu konudaki sıkıntılarınız nelerdir? Önerilerinizi merak ediyorum.

3- Çok hız talep ettiğim yok ama tork olarak yeterli olması önemli benim için. Ybr ile otomobil sollarken anam ağlıyordu. Sağa sola kolay kaçamıyordum. Beygir gücü kağıt üzerinde 2 kat daha fazla. Bu sürüşe ne derece yansımış? İzlenimleriniz nelerdir?

4- Lastik durumu nasıl? Hemen değiştirmek gerekir mi?

5- Artçı tarafının rahatlığı nasıldır? Artçıyla uzun kmler yapan var mı? Yorumlarınız neler?

Şimdilik aklıma gelen sorular bunlar. Şimiden çok teşekkür ederim.

zaferce
09 Eylül 2014, 16:12
1. Sele pek sıkıntı olmaz. Eşim 3800 km'lik büyük bir geziyi, bir tam günlük sürüşleri yaptı, yapıyor seleden şikayet etmedi hiç.
2. Bakım masrafları YBR ile aynı değildir. Daha yüksek olacaktır. Ancak bu gideceğiniz servise göre değişir. Bakımında zaten atla deve yok her mtor gibi yağ yağ filtresi hava filtresi zincir ayarı devam. Arada orda burda gevşemesi ihtimali olan vidalar sıkılıp locktightlanabilir belki. Ama biz yaptırmadık.
3. Torku YBR125'den veya CBF150'den tabii ki daha iyi. Otoyolda benim VStrom'un benzini bitince artçıl sürüş yaptık KTM 200 Duke ile. Ben 100 kiloyum eşim 50 kilo. 30 litrelik topcase ile 132 km/h hız görünüyordu kadranda. Bir rampada da 100 km/h hızda kalmıştı yavrucak. Yaklaşık 45 dakika boyunca gaz kolu tamamen açık vaziyette gitti. Ben sürerken titreşimden rahatsız olmadım. Tek kullandığım zamanlarda da olmamıştım. Eşimin de titreşimden rahatsız olduğunu hiç duymadım. Bu titreşim olayı biraz gereksiz yere abartılıyor bence. İvmelenmesini kıyaslayabileceğim 250'lik diğer motorları sürmedim.
4. Lastiklerin değişiminin aciliyeti yok. Biz değiştirdik de değiştirmesek de olurdu diye hissediyorum. Sonuçta bir yıl filan kullanıp sonra değiştirmek mantıklı olabilir. Pirelli Diablo Rosso II'ler çok iyi.
5. Artçı rahatlığı diye bir şey yok. Eşimi KTM'de artçı aldığımda bu artçı selesinde yarım saatten fazla gidilemez demişiti. Artçı konforu hiç düşünülmemiş. BU motor artçıyla sürülmesi için tasarlanmamış belli ki.

ASlına bakarsanız taleplerinizden Inazuma'ya daha yakın bir kullanıcı izlenimi veriyorsunuz. Eğer ABS sizin için olmazsa olmaz değilse Inazuma düşünebilirsiniz. Showrromlarda üstüne oturup oturuş pozisyonunu da bir değerlendirin isterseniz.

Syanur
09 Eylül 2014, 16:12
1- Göreceli, kullanmadan yazılanları okumak anlamsız. Kesinlikle kullanman lazım. Titreşim yok diyemem ve sele de sert tamam ama nekadar ??

2- Yedek parça yine göreceli olarak temin ediliyor, aylarca beklemiyorsun en azından ama pahalı. Servisler TR şartları gereği "Allaha emanet". KTM'e özgü bir durum yok.

3- Çok ciddi fark göreceksin. 120 kmh üzerinde araba sollamadığın sürece yeterli torku, çekişi ve kaçış manevrasını yapabileceğini göreceksin.

4- Bu sınıfta gördüğüm açık ara farkla en kötür lastikler. CBR sahipleri IRC leri öpüp başına koysun, Kendalar bile daha başarılı. Daha kötüsünü görmedim, arasam bulamam. Ama biz orjinal lastikleri bitirene kadar kullanıp Rosso2 aldık. Bence bu lastikler ile dikkatli sür, paran cebinde kalsın, yağmurda 3 kat daha dikkatli sür, motor altında kalsın.

5- Artçı tarafının ızdırabı diyecektin sanırım ? Şöyle söyleyim, yaşadığım en eğlenceli artçı sürüşler bu motorda oldu. Düşün ki tutunacak yerlerin pek ergonomik değil, 1,5 avuç kadar sert bir "sele" isimli bölgeye oturuyorsun, amortisörler sert ötesi ve motor her gaz açışınıza tekme atmak üzere hazırda bekliyor. Biz biribirimizi düşürmek/düşürmemek için epey eğleniyorduk başka da bir özelliği yok artçı bölgesinin.

korna
09 Eylül 2014, 17:04
Öncelikle cevaplar için teşekkür ederim.

İnazuma hem daha pahalı hem de tip olarak sevmediğim bir model. Tam bir kurye motoru. Bu yüzden tercih etmedim. Bunun dışında da başka muadili yok diye biliyorum? 12.500 liraya sıfır duke200 almak mümkün.

Yani bu bahsettiğim turlara artçı ile gitmem ütopya gibi bir şey öyle mi?
Yedek parçalarında sıkıntı olması beni korkutuyor. Hem pahalı olması hem bulamama ihtimalim.
Karda kışta performansı nasıldır bunun dışında? Eksi yönleri nelerdir?
Çok kararsızım.

Syanur
10 Eylül 2014, 10:11
Yedek parça için yazdıklarımız yanlış anlaşıldı galiba. Bulamama ihtimali nedir ?

Bak ben Mondial'i aradığımda "o parça bize gelmiyor" diyor adamlar, fabrikada! KTM bence Hondadan sonra yedek parça temini konusunda 2.sıradadır şuanda. Bilmem anlatabildim mi... Ha pahalı, ha biraz geç geliyor vs, orası ayrı. Sanki Kawasaki yada Suzuki stoğunda olmayan parçayı yurt dışından 3 haftada getirebiliyor mu? Mümkün değil...

korna
10 Eylül 2014, 12:03
Pahalı derken ne derece pahalı? bi hondanın fiyatı x iken bu 3x mi? çünkü bütçemi zor ayarlayıp alıcam duke'ü. Daha sonra bakımlar parçalar anamı ağlatmasın.

zaferce
10 Eylül 2014, 12:32
Pahalı derken ne derece pahalı? bi hondanın fiyatı x iken bu 3x mi? çünkü bütçemi zor ayarlayıp alıcam duke'ü. Daha sonra bakımlar parçalar anamı ağlatmasın.

15000 bakımından fiyatlar:

Yağ Motul 5100 10W40 70 TL (http://www.motoplus.com.tr/urun/9998230800907/MOTUL-5100-10W40-4T-2-LITRE Ulusan'a güvenip aldığımız için bize 90 TL'ye kitlemişler ses edememişiz. Ama yağımı ben kendim getirdim denince de itiraz etmez kimse. Yazın 15W50, kışın 10W40 yarısentetik yağ olacak.)

Yağ filtresi 30 TL

Hava filtresi 65 TL

Rutin bakım işçiliğine 125 TL işçilik alınmış Ulusan'da. Ben Metin Usta'ya genelde 150 TL ödüyorum işçilik için. BU işçilik de modelden modele değişmiyor aslında.

Rutin bakımlarda başka da bir masrafı yok.

16600 km'de zincir düzensiz gevşediği için zincir ve dişli setini değiştirdik. WeMoto'dan DID zincir ve dişli seti sipariş ettik. Kargo dahil 230 TL tuttu. 3.67 TL gümrük vergisi ödedik. 50 TL de takılması için işçilik verdik. Toplam 283.67 TL oldu zincir hadisesi.

Lastikler Pireli Diablo Rosso 2 800 TL civarı sanırım. Motolastik'ten bakınız.

Başkaca bir parçaya ancak kaza yaparsanız ihtiyacınız olur.

korna
10 Eylül 2014, 12:51
15000 bakımından fiyatlar:

Yağ Motul 5100 10W40 70 TL (http://www.motoplus.com.tr/urun/9998230800907/MOTUL-5100-10W40-4T-2-LITRE Ulusan'a güvenip aldığımız için bize 90 TL'ye kitlemişler ses edememişiz. Ama yağımı ben kendim getirdim denince de itiraz etmez kimse. Yazın 15W50, kışın 10W40 yarısentetik yağ olacak.)

Yağ filtresi 30 TL

Hava filtresi 65 TL

Rutin bakım işçiliğine 125 TL işçilik alınmış Ulusan'da. Ben Metin Usta'ya genelde 150 TL ödüyorum işçilik için. BU işçilik de modelden modele değişmiyor aslında...


Hocam detaylı bilgi çok faydalı oldu teşekkür ederim. Bu arada lastiklerin o kadar pahalı olacağını düşünmemiştim (: Hala ybr kafasından çıkamadım anlaşılan. Üzerindeki lastiklerin çok dandik olduğunu bikaç defa duymuştum. Bu arada ybr'de oldugu gibi 1000/3000/5000/7000 olarak mı veriyoruz bakıma?

zaferce
10 Eylül 2014, 13:03
rodaj bakımı 1000. km'de yapılıyor. Sonraki bakım 5000. km'de. Sonra her 5000 km'de bakım var.

Syanur
10 Eylül 2014, 13:21
Pahalı derken ne derece pahalı? bi hondanın fiyatı x iken bu 3x mi? çünkü bütçemi zor ayarlayıp alıcam duke'ü. Daha sonra bakımlar parçalar anamı ağlatmasın.

Asla bütçeni zorlayıp bir motor alma, o motordan soğursun.

Yedek parça uzmanı yada satıcısı değilim. Kim nekadar satıyor bilemem, honda yada yamaha. Ama mesela dük'ün bir sinyali 50€ imiş, onu öğrendik. Manetler 20şer €, galiba pegler de 20şer € gibi bişeydi. Depo üstünü kaplayan plastikleri sorduk, siyah olan 93€ turuncu olan 98 € gibi bişeydi.

Dük bütçeni sıkıp alınacak bir motor değil kesinlikle.

Ben de çok dikkate almazdım ama şu lafın doğruluğuna gerçekten inanıyorum artık, 2.el bir motor alıyorsan motor parasının yarısı kadarını da kenara koyman gerek. Hadi bilemedin 1/3'ü olsun.

korna
10 Eylül 2014, 13:26
rodaj bakımı 1000. km'de yapılıyor. Sonraki bakım 5000. km'de. Sonra her 5000 km'de bakım var.

Alıyorum (:

zaferce
10 Eylül 2014, 13:38
dük'ün bir sinyali 50€ imiş, onu öğrendik. Manetler 20şer €, galiba pegler de 20şer € gibi bişeydi.

Bu fiyatlar 4 büyük Japon için de aşağı yukarı aynı değil midir? Ninja'lar, CBR'ler, Suzuki'ler, NC'ler, ER'ler hepsinde bu parçalar bu fiyatlar olması lazım. Maneti kırıyorsak 60 TL ödeyelim ki akıllanalım. :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:35 ----------


Alıyorum (:

Bizimkisi satılık olsa dükkan senin. Ama eşim acayip seviyor motorunu, satmaz. :)

korna
10 Eylül 2014, 15:06
Detaylı cevaplarınız sayesinde kararımı verdim. Zaten sıfır alıcam. 12.500 liraya muadil olarak sıfır başka alternatifim yok zaten.
Forumu sürekli takip edicem. yine eksi ve artı yönlerini daha iyi öğrenmiş olurum :)

Syanur
10 Eylül 2014, 15:39
Bu fiyatlar 4 büyük Japon için de aşağı yukarı aynı değil midir? Ninja'lar, CBR'ler, Suzuki'ler, NC'ler, ER'ler hepsinde bu parçalar bu fiyatlar olması lazım. Maneti kırıyorsak 60 TL ödeyelim ki akıllanalım. :queen:

:)

Kısmen evet aslında. CRF-L lerin de bir sinyalinin 80 TL olduğunu duymuştum. O da çok bence. Tabi dükünki 150 falan ediyor. Depo üstü plastiğin fiyatı da çok uçuk, CBR250 nin yan grenajları 100 TL nin altında olması lazım misal. Japonlarda bazı parçaları uyguna yada normal fiyata bulabiliyoruz zaman zaman ama dük el yakıyor hertürlü. Benim görüşüm tabi :)

Bir de NC, ER falan orta sınıf ya, onların maliyeti düşük olsa da ucuza satmıyorlar yedek parçaları. Piskolojik olarak kabul ediyor(ettiriliyor) insan, "600 lük motorun grenajı pahalı olur" diye :)

zaferce
10 Eylül 2014, 15:51
sıfır alıcam. 12.500 liraya

Bu motor 5000/5500 Euro değil mi yaw?

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:47 ----------


:)

Kısmen evet aslında. CRF-L lerin de bir sinyalinin 80 TL olduğunu duymuştum. O da çok bence. Tabi dükünki 150 falan ediyor. Depo üstü plastiğin fiyatı da çok uçuk, CBR250 nin yan grenajları 100 TL nin altında olması lazım misal. Japonlarda bazı parçaları uyguna yada normal fiyata bulabiliyoruz zaman zaman ama dük el yakıyor hertürlü. Benim görüşüm tabi :)

Bi ara bi KTM mi parçaladın? Ne oldu da lazım oldu bu kadar malzeme? Aslında ben seni sürerken izledim hiç de motor parçalayacak birine benzemiyordun. :)

korna
10 Eylül 2014, 16:37
Bu motor 5000/5500 Euro değil mi yaw?


Spormoto'da öyle evet. Bazı bayiler açılış indirimi yapmışlar 2014 model sıfır abs'siz modeller 12.500 lira :) Altta bir örnek mevcut bunun gibi çok bayi var sahibinden'de.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-galeri-ilyasta-ktm200-abs-siz-2014-stoklardan-teslim-177391591/detay

zaferce
11 Eylül 2014, 17:39
Bugün ayna yükseltme genişletme aparatı takıldı. Geri görüş çiçek gibi oldu.
http://www.motoplus.com.tr/urun/9966268000002/Mirror-Extension-Universal-Siyah-Ducati-Yamaha-SVL-00-504-101

Syanur
11 Eylül 2014, 19:04
Bi ara bi KTM mi parçaladın? Ne oldu da lazım oldu bu kadar malzeme? Aslında ben seni sürerken izledim hiç de motor parçalayacak birine benzemiyordun. :)

Teşekkür ederim, o senin teveccühün Zafer abi :) Motor altımızda parçalandı, öyle böyle sürmedik ! :P :P


Bugün ayna yükseltme genişletme aparatı takıldı. Geri görüş çiçek gibi oldu.
http://www.motoplus.com.tr/urun/9966268000002/Mirror-Extension-Universal-Siyah-Ducati-Yamaha-SVL-00-504-101

Size gelen adaptörlerin SW marka sanırım :cat: Ebayde de çok fazla var bu gibi ürünlerden (ben de kullanıyorum). Tabiki herkes yurt tışından sipariş geçme konusunda çok olumlu düşünnüyor yada vakti olmayabiliyor. Ama toplamda ~15 $ a gelebilecek bir ürünü her nekadar marka da olsa burada 55€ gibi bir fiyata satmaları beni gerçekten sinirlendiriyor !

http://www.ebay.com/itm/Ducati-Yamaha-10mm-Black-Billet-Side-Mirrors-Riser-Extender-Reverse-Adaptor-/380684558086?pt=AU_Motorcycle_Parts_Accessories&hash=item58a2915f06&vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/Yamaha-Mirrors-riser-extender-adaptor-Pair-XJR-1300-BT1100-MT-01-MT-03-Tricker-/291239846533?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item43cf3f6285&vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/Ducati-Yamaha-8mm-Billet-Side-Mirrors-Riser-Extender-Reverse-Adaptor-/231021234464?pt=AU_Motorcycle_Parts_Accessories&hash=item35c9f04920&vxp=mtr

zaferce
11 Eylül 2014, 19:41
Size gelen adaptörlerin SW marka sanırım :cat: Ebayde de çok fazla var bu gibi ürünlerden (ben de kullanıyorum). Tabiki herkes yurt tışından sipariş geçme konusunda çok olumlu düşünnüyor yada vakti olmayabiliyor. Ama toplamda ~15 $ a gelebilecek bir ürünü her nekadar marka da olsa burada 55€ gibi bir fiyata satmaları beni gerçekten sinirlendiriyor !

http://www.ebay.com/itm/Ducati-Yamaha-10mm-Black-Billet-Side-Mirrors-Riser-Extender-Reverse-Adaptor-/380684558086?pt=AU_Motorcycle_Parts_Accessories&hash=item58a2915f06&vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/Yamaha-Mirrors-riser-extender-adaptor-Pair-XJR-1300-BT1100-MT-01-MT-03-Tricker-/291239846533?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item43cf3f6285&vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/Ducati-Yamaha-8mm-Billet-Side-Mirrors-Riser-Extender-Reverse-Adaptor-/231021234464?pt=AU_Motorcycle_Parts_Accessories&hash=item35c9f04920&vxp=mtr

Walla hangi aparat bu motora uyacak onu bilemedim. Ben de Motoplus'a sorup aldım. Takılıncaya kadar da "Uymazsa geri gönderirim" diye düşünüyordum. Öyle olunca "KTM 200 Duke için uygundur" filan diye yazısı olmayan bir ürün almaya cesaret edemedim yurt dışından. Feyizoğlu, Motoplus ve Motosikletim.com.tr'den aldığım ürünlerde genede destek bulabiliyorum. Hatalı gelen ürünlerde filan sıkıntı olmuyor. O yüzden pahalı pahalı aldım geçtim. Mesela zinciri WeMoto'dan almıştım çünkü KTM 200 Duke'ün zincir dişli seti diye yazılıydı.

Forumlara aslında bu konuda güzel görev düşüyor. Madem böyle bir başlık var. Eğer hali hazırda burada yoksa, nereden hangi ürün bu motora uygundur paylaşmak lazım.

Syanur
12 Eylül 2014, 02:00
Evet, y.dışından sipariş geçmek, araştırmak, uygunluğunu bulmak vs, bazen iyi cambazlık gerektiriyor. Vakit olmayınca da araştırmak vs, zor katılıyorum kesinlikle. Bir de okadar süre beklemek ayrı bir sabır. Ha okadar bekleyip de uyumsuz model gelince de kudurmamak ayrı bir meziyet :) Neyse ki çoğunda paramı geri alabiliyorum

artizz
12 Eylül 2014, 18:32
Spormoto'da öyle evet. Bazı bayiler açılış indirimi yapmışlar 2014 model sıfır abs'siz modeller 12.500 lira :) Altta bir örnek mevcut bunun gibi çok bayi var sahibinden'de.


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-galeri-ilyasta-ktm200-abs-siz-2014-stoklardan-teslim-177391591/detay

Açılış değil de abssiz modele indirim yaptı spormoto.
Hatta 12bine 2014 abssiz tek çekim alınmışlığı var. Kart ekstra 5 taksit vermiş üstüne birde.
Bilginize

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:29 ----------

Bence normal kullanımda, bir sezonda 5bin km civarı kullanılırsa bakım harici masraf çıkaracak makine değil.
Üstüne birde hırçın havası çok beğeniliyor sokakta.

korna
12 Eylül 2014, 18:37
Açılış değil de abssiz modele indirim yaptı spormoto.
Hatta 12bine 2014 abssiz tek çekim alınmışlığı var. Kart ekstra 5 taksit vermiş üstüne birde.
Bilginize

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:29 ----------

Bence normal kullanımda, bir sezonda 5bin km civarı kullanılırsa bakım harici masraf çıkaracak makine değil.
Üstüne birde hırçın havası çok beğeniliyor sokakta.

Harikaymış o zaman 12 bin baya iyi :)

okanerkmen
13 Eylül 2014, 16:15
Walla hangi aparat bu motora uyacak onu bilemedim. Ben de Motoplus'a sorup aldım. Takılıncaya kadar da "Uymazsa geri gönderirim" diye düşünüyordum. Öyle olunca "KTM 200 Duke için uygundur" filan diye yazısı olmayan bir ürün almaya cesaret edemedim yurt dışından. Feyizoğlu, Motoplus ve Motosikletim.com.tr'den aldığım ürünlerde genede destek bulabiliyorum. Hatalı gelen ürünlerde filan sıkıntı olmuyor. O yüzden pahalı pahalı aldım geçtim. Mesela zinciri WeMoto'dan almıştım çünkü KTM 200 Duke'ün zincir dişli seti diye yazılıydı.

Forumlara aslında bu konuda güzel görev düşüyor. Madem böyle bir başlık var. Eğer hali hazırda burada yoksa, nereden hangi ürün bu motora uygundur paylaşmak lazım.

http://www.ebay.com/itm/Black-10mm-Mirrors-Riser-Extender-Adapter-KTM-SuperDuke-990-Duke-125-200-390-/400509830560?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item5d403f05a0&vxp=mtr

10 mm duke motorlara uyuyor aklınızda bulunsun.

kildren
14 Eylül 2014, 22:52
http://www.ebay.com/itm/Black-10mm-Mirrors-Riser-Extender-Adapter-KTM-SuperDuke-990-Duke-125-200-390-/400509830560?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item5d403f05a0&vxp=mtr

10 mm duke motorlara uyuyor aklınızda bulunsun.

Bu çok faydalı oldu teşekkürler. Hazır açmışken bir başka malzemeler de aratayım dedim muazzam ucuz pek çok aksesuar çıkıyor. Ebay'den bu elcik korumalar, turuncu manetler, turuncu fren pedalları, koruma takozları vs.. ısmarlayan var mı? Fiyatları çok uygun ve pek gümrüğe takılacak gibi de görünmüyor? Tavsiye eder misiniz?


http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xduke+200&_nkw=duke+200&_sacat=0

Syanur
15 Eylül 2014, 10:23
KTM, DUCATİ, YAMAHA ve sanırım bir de TRIUMPH markaları sağ aynada ters yivli vida kullanıyorlar. Modellerinde 10/12 mm değişebilir ama sağ aynalar fix ters yivli. Ona dikkat edin.

RAMİREZ
15 Eylül 2014, 18:06
Merhabalar
Bugün mt60 rs corsalarimi teslim alıp taktırdım. Orjinal lastik basıncını mı kullanmaliyim yoksa farklı bir basınç mı uygulamaliyim.
Teşekkürler.

nosmangtr
15 Eylül 2014, 23:55
Ramirez çıkan eski lastiklerin duruyormu