Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
umurcan
17 Mayıs 2014, 00:55
Ninja 300 @lıyorum umurcan
ben bi arkadaşın 250r'ını çok kısıtlı süre kullandım, beni etkilemişti baya. güzel tercih :cat:
kıyas falan yaparsan bekleriz artık
biraz da ninca reklamı yapalım madem
http://www.youtube.com/watch?v=gezVxeYqEdg
"it's not the bike, it's the rider" diye boşuna demiyor emmiler
dyavol-77
17 Mayıs 2014, 02:22
:flower:
Fiyatlar konusunda en güncel bilgi sanırım;
14 mayıs da spormotodaydım abs li duke 200 14950 liste fiyatı.
İndirim yapmıyoruz diyorlar denemedim bende. Zaten o keçi sakallı satış müdürüne ayarım adam yüzünden gidip bişi alasım varsada kaçıyor.
Ben kendiminkini bayiiden mart başında aldım 14250 ye. Euro falan hesabı yapamam ama.
2. El duke abs li arkadaşa 700 km de aldık 13750 ye.
750 tl sigorta plaka masrafı var onuda koyarsak benimki 15000 arkadasın ki 13750. Şimdi benim km 3700 arkadasın 1500. Keşke ikinci el alsaydım dedim. Satarsam 13.000 civarına satarım diye düşünüyorum. Altına satan varsada onun bileceği iştir.
Rotantide stop sorunum vardı 1000 bakımından sonra onunda ayarımı yaptırdım şimdi mesut mesut biniyorum. Abs liyle abssiz fark edermi bilemem ama riske giripde bi arabanın bagajında "keşke abs li alaydım" demek istemem. Trafikte bmx bisiklet gibi kullanıyorum, Kuryeler yetişemiyor. 3-5 kere uzun yol yaptım hatta az önce Düzce-hendek-kocali-akcakoca-düzce yaptım bana mısın demedi. Otobandada 130km bana yetiyor şimdilik. 100 den / 7500 devirden sonra yakmaya başlıyor. Dün istanbuldan düzceye gelirken 250 hyosung açık yolda kapamaya kalkdı benden önce gebzede trafiğe girdi ben izmite vardığımda hala herekedeydi.
Diyeceğim o ki bu motoru diğer motorlarla kıyaslamak cokda mantıklı değil.
Trafikde kullanımı mükemmel, şerit kaplamıyorsun aradan kaçıyorsun, basınca gidiyor... Ekonomik kullanırsanda ekonomik oluyor. Pulsar dahamı iyi? Bilemem, o tiple ona binmem ama. birileri gelip devamlı motoru inceliyor, soruyorlar falan. 15000 edermi 200 lük diyen arkadaşlar, varsa bu kalitede olan kendine baktıran ucuz motor söyleyin gidip alalım bizde. Hyoymuş yamahaymış hondaymış son hızı 1500 müş falan geçin bunları, 1000 liraya kubanın scooter ı da var gidip biniyormusun? Bütçene göre alıp biniyorsun. Kimine 15000 liralık duke pahalı gelir kimine 80000 lik rr1100.
Kızan üzülen alınan olmasın lütfen ortaya sölyüyorum.
rr1100 yeni mi çıktı???....:queen::mrgreen:
zafer26
17 Mayıs 2014, 20:06
Arkadaşlar merhaba bugün duke 200 test etme şansım oldu eskişehirde test sürüşü vardı kullandım ve resmen aşık oldum :) motora yalnız dukeyi test ettikten sonra kendi motorum olan wing go ya binince bişey farkettim meğer benim motorda titreşim hiç yokmuş acaba bu benim kullandığım duke mi çok titreşimliydi yoksa bu sınıftaki her motorda bu kadar titreşim oluyormu acaba
Tek silindirde titreşim olduğunu biliyorum ama dediğim gibi bebim motorumda tek silindirli 100 cc ama inanın arada müthiş bir fark hissettim
emilio
17 Mayıs 2014, 22:19
herkese merhaba. uzun süredir forumu takip ediyorum. özellikle bu başlığı. 2013 model duke 200 abs motorumu haftaya cuma teslim almış olacağım. ilk motorum olacağı için crash bar (orjinal) ve elcik koruma düşünüyorum. Ancak kafamda birkaç soru var? Yardımcı olursanız çok sevinirim.
-Düşük hızlı kazalarda veya durduğu yerde devrilen motorda sadece crash bar motorun deposunu, stickerlarını, peglerini ve manetlerini korur mu? Turuncu orjinal crash bar sadece motor koruma odaklı ve biraz içerde kalıyor gibi geldi bana. ne dersiniz?
-elcik koruma yine yana devrilmelerde bir koruma getirir mi motora? Çiziklerden filan korur mu motorun ana gövdesini. Çünkü gördüğüm kadarıyla yere en önce değecek kısım elcikler olacak gibi.
wetehan
17 Mayıs 2014, 22:49
Selamlar.
390 duke için koruma demiri TR de bulabilir miyiz? 125/200/390 koruma demiri aynı galiba? Ayrıca bu üç farklı duke nin de jant/lastik ölçüsü aynı mı?
Ek olarakta egsoz olarak hangi seçeneklerimiz mevcut?
Deeplord
18 Mayıs 2014, 01:02
Kısa zaman önce, kampanya vardı 200 abs li için hala devam ediyormu ? servis kalitesi nasıl ?
OliveBadi
18 Mayıs 2014, 01:56
herkese merhaba. uzun süredir forumu takip ediyorum. özellikle bu başlığı. 2013 model duke 200 abs motorumu haftaya cuma teslim almış olacağım. ilk motorum olacağı için crash bar (orjinal) ve elcik koruma düşünüyorum. Ancak kafamda birkaç soru var? Yardımcı olursanız çok sevinirim.
-Düşük hızlı kazalarda veya durduğu yerde devrilen motorda sadece crash bar motorun deposunu, stickerlarını, peglerini ve manetlerini korur mu? Turuncu orjinal crash bar sadece motor koruma odaklı ve biraz içerde kalıyor gibi geldi bana. ne dersiniz?
-elcik koruma yine yana devrilmelerde bir koruma getirir mi motora? Çiziklerden filan korur mu motorun ana gövdesini. Çünkü gördüğüm kadarıyla yere en önce değecek kısım elcikler olacak gibi.
- Crash bar; depoyu ve stickerları koruyor. Pegler zaten darbe gelince kapanıyor. Ama arka fren veya vites pedalı kırılır. Crash bar'a ekstradan slider takmak gerekiyor; o da 130 TL... Slider, motor hareketliyken düşünce, motorun kaymasını sağlıyor. Crash barın kırılmasını da önlüyor.
- Elcik koruma kesinlikle korur.
umurcan
18 Mayıs 2014, 02:38
Tek silindirde titreşim olduğunu biliyorum ama dediğim gibi bebim motorumda tek silindirli 100 cc ama inanın arada müthiş bir fark hissettim
Yani devirden devire değişmekle birlikte bazı devirlerde ciddi bir titreşim var. ama ben alıştığım için çok dikkat etmiyorum. öyle alışılmayacak gibi değil yani
herkese merhaba.
Bir arkadaşımız koruma demiriyle kullanırken bir başka araç tarafından ittirildikten sonra çok faydalı olduğunu belirtmişti. ama giderken düşerseniz depoyu koruyacak bir çözüm yok bildiğim kadarıyla. aşağıda olivebadi depoyu koruyor demiş ama deponun altında kalıyor gibi gördüm ben, emin olamadım şimdi. pegleri de kurtarabilir. Elcik korumalar düşme durumunda çok iş görüyor ama, püf noktası tamamen plastikten oluşan elcik korumalar yerine içinden metal geçenlerden almak. plastiklerin rüzgar dışında sağlayacağı koruma çok kısıtlı olacaktır diye düşünüyorum
Selamlar.
Trde koruma demiri takan çok, hepsine aynı. 390da lastik boylarını bilmiyorum ama kullanıcı kitapçığından öğrenebilirsiniz. Sanırım aynı ama. ön 110, arka 150. 390larda metzeller özel lastik çıkıyordu sanki? memnun değil misiniz?
Kısa zaman önce, kampanya vardı 200 abs li için hala devam ediyormu ? servis kalitesi nasıl ?
kampanya abssiz için bildiğim kadarıyla. absli hakkında herkes ayrı bir rakam konuşuyor, ben o olayı çözemedim o yüzden, en iyisi bayileri arayıp fiyat almak
wetehan
18 Mayıs 2014, 03:47
Peki koruma demirini yurt içi nasıl temin edebilirim?
Jant rengi pek içimi açmadı, sanki boya kodu tutmamış amatör bir iş çıkarmışlar gibi. Daha güzel bir turuncu kodu olabilirdi. Acaba siyah renge mi dönsem diye düşünüyorum.
Duke 200 abs güncel fiyatları;
0km 2014 : 15.750-15.990
0km 2013 : 14.000-14.990 (14 olanın ilanı sahibinden de mevcut. Plaka+ruhsat hediye eden mağaza var, ortalama 14.500 e geliyor)
dyavol-77
18 Mayıs 2014, 05:40
Peki koruma demirini yurt içi nasıl temin edebilirim?
Jant rengi pek içimi açmadı, sanki boya kodu tutmamış amatör bir iş çıkarmışlar gibi. Daha güzel bir turuncu kodu olabilirdi. Acaba siyah renge mi dönsem diye düşünüyorum.
Duke 200 abs güncel fiyatları;
0km 2014 : 15.750-15.990
0km 2013 : 14.000-14.990 (14 olanın ilanı sahibinden de mevcut. Plaka+ruhsat hediye eden mağaza var, ortalama 14.500 e geliyor)
Sen ilanlara bakma; geçen hafta Uçanteneke nickli Mustafa abimiz 0km Duke 200 ABS(2013)-13.000tl nakit aldı...
ucanteneke5
18 Mayıs 2014, 10:31
Selamlar.
390 duke için koruma demiri TR de bulabilir miyiz? 125/200/390 koruma demiri aynı galiba? Ayrıca bu üç farklı duke nin de jant/lastik ölçüsü aynı mı?
Ek olarakta egsoz olarak hangi seçeneklerimiz mevcut?
koruma demiri spormotoda mevcut ben turuncusunu taktım 400tl.
egzos da mevcut bitane markası neydi unuttum özel KTM için yapılıyomuş 1500tl. dediler bide akrep var 2500tl.
ama daha dün 1000km.bakımına gittim istanbul motoya orda beklerken bitane taygır egzocu buldum haftaya gelicekmiş KTM duke için normali 535 tl.karbonu 885tl.dedibu fiyata ara boru da dahil.
ben 535 tl.den taktırmaya düşünüyom çünkü bu oljinal egzost hiç hoşuma gitmiyo acayip bi uğultu yapıyo sizlerdede böylemi bilmem ama motor sesi direk deponun altından kucaanıza geliyo sankim.
wetehan
18 Mayıs 2014, 13:32
Sen ilanlara bakma; geçen hafta Uçanteneke nickli Mustafa abimiz 0km Duke 200 ABS(2013)-13.000tl nakit aldı...
13 e alınan yerden duke 390 kaça alınabilir acaba?
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------
koruma demiri spormotoda mevcut ben turuncusunu taktım 400tl.
egzos da mevcut bitane markası neydi unuttum özel KTM için yapılıyomuş 1500tl. dediler bide akrep var 2500tl.
ama daha dün 1000km.bakımına gittim istanbul motoya orda beklerken bitane taygır egzocu buldum haftaya gelicekmiş KTM duke için normali 535 tl.karbonu 885tl.dedibu fiyata ara boru da dahil.
ben 535 tl.den taktırmaya düşünüyom çünkü bu oljinal egzost hiç hoşuma gitmiyo acayip bi uğultu yapıyo sizlerdede böylemi bilmem ama motor sesi direk deponun altından kucaanıza geliyo sankim.
Spormoto market bölümü kapalı nedense sitelerinde..
Egsozu spormoto mu satıyor?
Markası leo vince mi?
Akrapovic çok pahalı imiş.
535TL olan komple egsoz fiyatı mı?
Serk21
18 Mayıs 2014, 14:08
Sen ilanlara bakma; geçen hafta Uçanteneke nickli Mustafa abimiz 0km Duke 200 ABS(2013)-13.000tl nakit aldı...
40 kere yazdik hala fiyatlari tavan yaziyorlar bizim millete hersey mustehak.. abs li 13.000 dedik ama herseyi okur onu okumazlar. Neyse zaten duke200 satisi cok yavasladi indirimler de bu yuzden geldi. Birde pajaj pulsarin da cok etkisi var. Eger pulsar saglamligini ispatlar ise duke200 e asil darbeyi ozaman vuracak..
simdi dunya kadar fark var vs demeyin, atla deve degil, bajaj titriyor da duke ne yapiyor?
birine 15.000 tl diyorsunuz(siz) digeri 7.000 tl.. yani yarisindan ucuz! Bence aradaki kucuk farklar bu fiyat farkina goz ardi edilebilir ;) yada ktm fiyatlarini biraz daha asagi ceker bizde 4bin 5 bin fazla verir aradaki farkin tadini yaşariz ;)
meugur74
18 Mayıs 2014, 14:53
yahu duke deyip duruyorsunuzda, ne yapıyor bu fiyatı hakedecek,
Şaseyi titanyumdanmı yapıyor, motor blokunu magnezyum alaşımdanmı yapıyor, piston ve sübabları titanyumdanmı nedir biri anlatırsa bizde aydınlanmış oluruz!!!
sahbazomer
18 Mayıs 2014, 15:12
mt-07'ye ne diyorsunuz duke kullananlar :)
umurcan
18 Mayıs 2014, 15:33
mt-07'ye ne diyorsunuz duke kullananlar :)
kullanamadım, ama ihtimaller arasında dükten sonra geçilecek en ideal motorlardan gibi duruyor. yine ufak bir makine olduğu için kompakt ve kıvrak olduğunu tahmin ediyorum.
CBR250'den geçen bir arkadaş amortisörler sert dedi, cbrla dükün amortisörler arasında çokça bir fark olmadığı için öyle olması yüksek olasılık, çukurlarda biraz sarsabilir ama yol tutuşu iyi olsa gerek. Yamaha MT serisinde argeye kıymıyor pek o yüzden kötü olacağını sanmam
wetehan
18 Mayıs 2014, 15:42
mt-07'ye ne diyorsunuz duke kullananlar :)
MT07 ile duke 390 arasında çok gittim geldim. SS den sonra scooter niyetine bir motor almaktı amacım. MT07 ile kısa mesafelerde rahat edebileceğimi düşünmediğim için ilk sırada duke 390 vardı. 390 kullanma şansı da bulunca kesin olarak kararımı verdim. Makine gerçek bir oyuncak ve çok zevkli.
Neden ktm diyenler için ise benim tercihim şu yönde oldu..
Zamanında rc8r için çok kararsız kalmıştım. Sonrasında bir ara hep bir naked deneyimini sorguluyordum kendi kendime. Hatta duke 1290 çıkınca direk ona odaklanmıştım. Kısacası uzun zamandır aklımda hep bir ktm vardı. KTM merakım tavan yapmıştı diyebilirim.
MT07 ile 390 karşılaştırması zaten yanlış olur, tek benzer noktaları aynı olan fiyatları. 390 kalitesi her ne kadar 690 990 abileri gibi olmasa bile bir başlangıç yaptık bakalım. Hayırlısı olsun.
sahbazomer
18 Mayıs 2014, 23:03
390 güzel ama fiyatı sebebi ile gözümde 3-0 geride başlıyor mücadeleye.
emilio
18 Mayıs 2014, 23:13
Cevap için çok teşekkürler. Gayet net oldu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------
- Crash bar; depoyu ve stickerları koruyor. Pegler zaten darbe gelince kapanıyor. Ama arka fren veya vites pedalı kırılır. Crash bar'a ekstradan slider takmak gerekiyor; o da 130 TL... Slider, motor hareketliyken düşünce, motorun kaymasını sağlıyor. Crash barın kırılmasını da önlüyor.
- Elcik koruma kesinlikle korur.
Çok teşekkürler cevap için. Gayet net oldu.
marfatih
19 Mayıs 2014, 10:35
mt-07'ye ne diyorsunuz duke kullananlar :)
bende şimdiye kadar mt 07 düşünüyordum ama birkaç yerde karşılaştım hiç ses yok ama gerçekten yok duke 200 den daha az sesi çıkıyor gibi geldi bana
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:33 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=DgYpY6e_9nc
böyle egzoz yoktur dimi TÜRKİYE'de :)
wetehan
19 Mayıs 2014, 14:15
MT07 akrapovic ile güzel ses elde ediyor. Aynı şekilde dukeler içinde bence en güzel sesi akrapovic veriyor.
İststunt
21 Mayıs 2014, 17:57
KTM DUKE 200 ABS Turuncu
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ktm-duke-200-abs-turuncu-164350830/detay. ARKADASLAR MOTORUMU SATİYORUM ACİL.
wetehan
21 Mayıs 2014, 21:04
Yerine ne almayı düşünüyorsun?
İststunt
21 Mayıs 2014, 23:47
KTM 390 Ya da MT-07 ALLAHİN izini ile.
wetehan
22 Mayıs 2014, 01:29
Ben de 390 ile mt07 arasında kalmıştım..
doraemon
23 Mayıs 2014, 17:11
KTM 390 Ya da MT-07 ALLAHİN izini ile.
1000 KM'de insan öğrendim bu işi diyor, ama 2000KM olunca, oo baya fark etti, 3000KM olunca artık beni motor kesmes diyor ama bir yandan hatalara devam, 4000 KM olunca biraz daha olgunlaşıyorsun, böyle devam ediyor. Sonra mod değişiyor ya bu motor fena değil, işimi de görüyor, km arttıkça karşılaştığın abukluklar da artıyor, iyki büyütmemişim dediğin durumlar da oluyor. Eğer ilk motorunuz duke 200, 1000 km tecrübe sonrası ikincisi MT07 olacaksa dikkat edin, hem de çok.
Yarın Bursa'da Orhaneli yolunda Duke 200 ve 390 için test sürüşü varmış. Test için Spormoto'nun sitesinden form doldurmak gerekiyor. Ne zamandır merak ettiğim motorları sonunda deneyebileceğim :). İlgilenen arkadaşlara duyurulur.
Tecrübe konusu açılmışken, bence bir motoru bir gün iyi, bir gün kötü kullanıyorsanız ve sürüşte bu şekilde dalgalanmalar devam ediyorsa henüz o motora alışamamışsınız demektir ve değiştirmek için de çok erkendir. Bu alışma dönemi de 5 bin km'leri bulabilir.
wetehan
23 Mayıs 2014, 20:25
Bekliyoruz duke 200 ve 390 yorumlarınızı :)
sefasahin
24 Mayıs 2014, 02:14
Birşey dikkatimi çekti,Sahibinden.comdaki 200lüklerin neredeyse hepsi durduğu yerde başkaları tarafından yan yatırılmış :D
Serk21
24 Mayıs 2014, 05:12
Birşey dikkatimi çekti,Sahibinden.comdaki 200lüklerin neredeyse hepsi durduğu yerde başkaları tarafından yan yatırılmış :D
durum tum motorlarda boyle,keyfe keder yan yatti,orjinal boyasini korumak icin uzerine bir kat daha boya attik gibi palavradan yorumlar :) ben bir duke 200 bakmaya gittim, o da oldugu yerde yan yatanlardandi. Motor 2 tarafa da dusmus ve sag taraftan blogu traşlamis. Basaklardan tut tornalanmayan yer kalmamis :) adam 11.000 tl dedi gulerek uzaklastim :)
unutma.TR de kaza yapan motor yok,hepsi kullanimdan dolayi olusan ciziklerden boyandi ve ayni sebepten şaseleri kaynakli :)
ucanteneke5
24 Mayıs 2014, 09:09
durum tum motorlarda boyle,keyfe keder yan yatti,orjinal boyasini korumak icin uzerine bir kat daha boya attik gibi palavradan yorumlar :) ben bir duke 200 bakmaya gittim, o da oldugu yerde yan yatanlardandi. Motor 2 tarafa da dusmus ve sag taraftan blogu traşlamis. Basaklardan tut tornalanmayan yer kalmamis :) adam 11.000 tl dedi gulerek uzaklastim :)
unutma.TR de kaza yapan motor yok,hepsi kullanimdan dolayi olusan ciziklerden boyandi ve ayni sebepten şaseleri kaynakli :)
aynen sana katılıyom hep derler hiç düşmesi yok bi bakarsın manetlerin ikiside keçi böynuzu gibi ters dönmüş uçları.
bende o yüzden gidip ikinci el fiyatına sıfırı aldım yani 13000.tl ye ama gel gelelim dün şerefsizin biri deponun sol köşesine anahtarla heralde çizmiş bide böyle modeller var çekemezler ya çizerler yada devirirler ama bu çizikler düşme ve sürtünme gibi değil bakınca belli olur yerinde olmuş diye.
ayhan.s
24 Mayıs 2014, 14:41
Gerçekten düşenleri ne yapacağız ? :) Benim motor da üzerinde branda varken, ipi gevşeyip branda balon gibi şişince paldır küldür aşağı yuvarlandı. Hem aynam, hem de arka fren pedalı kırıldı. Yapacak bir şey yok yani yatacak o motor illa ki :)
Bekliyoruz duke 200 ve 390 yorumlarınızı :)
Duke 200'ü denedim, 390 ve sürpriz olarak 1190 Adventure yarına kaldı. Açıkçası 200'ün gidişi, frenleri, yol tutuşu çok iyi olsa da motor son derece rahatsız ve çok titreşimli. Geçen hafta denediğim Bajaj Pulsar kadar titreşim var. Pulsar'dan bir gömlek daha iyi ama iki katı da pahalı. İyi bir motor bir şey demiyorum ama kesinlikle almam diyebilirim.
wetehan
24 Mayıs 2014, 16:31
390 yorumunuzu merak ediyorum, yarın deneyeceksiniz galiba?
dolphin_star
24 Mayıs 2014, 17:07
Duke 200'ü denedim, 390 ve sürpriz olarak 1190 Adventure yarına kaldı. Açıkçası 200'ün gidişi, frenleri, yol tutuşu çok iyi olsa da motor son derece rahatsız ve çok titreşimli. Geçen hafta denediğim Bajaj Pulsar kadar titreşim var. Pulsar'dan bir gömlek daha iyi ama iki katı da pahalı. İyi bir motor bir şey demiyorum ama kesinlikle almam diyebilirim.
Bu haftasonu şansıma burada KTM deneme sürüşü organize etmişler. Öğleden önce KTM Duke 200'ü kullandım. Geçen hfataki Pulsar denemesinden sonra sıcağı sıcağına çok iyi oldu. Bazı arkadaşlar abarttığımı düşünebilirler ama bana göre koltuğunun rahat olması ve amortisörleri dışında Pulsar'a göre hiçbir artısı yok. Aradaki fiyat farkına da bakarak, Altın Elbiseli Adam'ın 250 cc motor testindeki KTM sahibi bayanın deyişiyle "O paraları Duke 200'e assslaaa vermem" Bu kadar net söylüyorum. Titreşim olarak Pulsar'dan fazlası var diyebilirim. Gidişi ve frenleri tamamen aynı. Tabi yol bigisayarı da var ama o da gösterge tablosu olarak çok güzel durmuyor. Fiyat/performans anlamında Pulsar çok önde...
Bİ KARAR VER ABİ AYNIMI TİTRİYOR FAZLAMI TİTRİYOR :wiinkk:
Serk21
24 Mayıs 2014, 17:32
aynen sana katılıyom hep derler hiç düşmesi yok bi bakarsın manetlerin ikiside keçi böynuzu gibi ters dönmüş uçları.
bende o yüzden gidip ikinci el fiyatına sıfırı aldım yani 13000.tl ye ama gel gelelim dün şerefsizin biri deponun sol köşesine anahtarla heralde çizmiş bide böyle modeller var çekemezler ya çizerler yada devirirler ama bu çizikler düşme ve sürtünme gibi değil bakınca belli olur yerinde olmuş diye.
Sayfalarca kavga etmemin sebebi de bu iste, adamin motoru dusmus, servise soksan 2.000 tl masrafi var ama 12.750 tl istiyor :) sifir abslisi 13.000 iken :)
umurcan
24 Mayıs 2014, 17:36
Sayfalarca kavga etmemin sebebi de bu iste, adamin motoru dusmus, servise soksan 2.000 tl masrafi var ama 12.750 tl istiyor :) sifir abslisi 13.000 iken :)
almamışsın bitmiş. verilecek daha büyük bir cevap olduğunu sanmıyorum.
bu arada bir motordan düşmüş diye direk vazgeçiyorsan işin var senin onu diyeyim :mrgreen:
Bu haftasonu şansıma burada KTM deneme sürüşü organize etmişler. Öğleden önce KTM Duke 200'ü kullandım. Geçen hfataki Pulsar denemesinden sonra sıcağı sıcağına çok iyi oldu. Bazı arkadaşlar abarttığımı düşünebilirler ama bana göre koltuğunun rahat olması ve amortisörleri dışında Pulsar'a göre hiçbir artısı yok. Aradaki fiyat farkına da bakarak, Altın Elbiseli Adam'ın 250 cc motor testindeki KTM sahibi bayanın deyişiyle "O paraları Duke 200'e assslaaa vermem" Bu kadar net söylüyorum. Titreşim olarak Pulsar'dan fazlası var diyebilirim. Gidişi ve frenleri tamamen aynı. Tabi yol bigisayarı da var ama o da gösterge tablosu olarak çok güzel durmuyor. Fiyat/performans anlamında Pulsar çok önde...
Bİ KARAR VER ABİ AYNIMI TİTRİYOR FAZLAMI TİTRİYOR :wiinkk:
Ne fark eder ? Rahatsız edecek kadar titreşim var.
Serk21
24 Mayıs 2014, 18:02
almamışsın bitmiş. verilecek daha büyük bir cevap olduğunu sanmıyorum.
bu arada bir motordan düşmüş diye direk vazgeçiyorsan işin var senin onu diyeyim :mrgreen:
Yok ben vazgecmem, eger sac depoda boya yoksa,ön takim da darbe yoksa,şasede kaza yoksa alirim sknti olmaz. Ben dusmus duke alip daha sonra param olunca depo ustu turuncu plastik,depo yan siyah plastik,duke stickerlari,basak,ayna vs gibi kazada zarar goren parcalari degistirip cilliop gibi duke200 e binerim diyordum ama servisi arayip parcalari sordum 2.000 tl ye yakin tutuyor :) e adamda en az 12.000 istiyor? Geldi mi sana 14.000 tl ye :) birde abs yok? En mantiklisi 1.000 tl ucuza gidip hem sifir km hemde abslisini almak :) ama hala forumda bana sacma sapan konusma diyenler var, he yav hehe sifirindan fazla para verip ikinci el abs siz kazali alalim tamam deyip kenara cekildim artik.
Duke200 den vazgectim hatta artik gidip 10.000 tl ye araba alicam.. piyasa yuzunden motosikletten sogudum. 10 yildir araliksiz suren motosiklet sevdama bu lanet olasi distrubutor ve 40 IQ ye sahip 2. El sahipleri yuzunden ara veriyorum. Ille motor almak istersem de 7.000 verir sifir km pulsar alirim
umurcan
24 Mayıs 2014, 18:08
vay arkadaş ne motormuş :mrgreen:
neyse herkes için hayırlısı olsun diyelim
brooklynnn
24 Mayıs 2014, 19:51
İkinci el olsun ucuz olsun çizik olmasın fiyatı hatta bedavadan az pahalı olsun
sıfır alın siz de kurtulun herkes kurtulsunn
2000 Tl tutuyorsa o parçalar ki yurtdışından getirtince tutmuyor o motor zaten alınmaz
Serk21
24 Mayıs 2014, 21:29
İkinci el olsun ucuz olsun çizik olmasın fiyatı hatta bedavadan az pahalı olsun
sıfır alın siz de kurtulun herkes kurtulsunn
2000 Tl tutuyorsa o parçalar ki yurtdışından getirtince tutmuyor o motor zaten alınmaz
Oyle birsey demedik fark ettiysen,sadece sifirindan ucuz olsun 2. El dedik
dyavol-77
24 Mayıs 2014, 21:45
Gerçekten düşenleri ne yapacağız ? :) Benim motor da üzerinde branda varken, ipi gevşeyip branda balon gibi şişince paldır küldür aşağı yuvarlandı. Hem aynam, hem de arka fren pedalı kırıldı. Yapacak bir şey yok yani yatacak o motor illa ki :)
Benim 2011 honda hornet 600(2011) hiç yatmadı(olduğu yerde bile)....3 yaşında ve 19.000 km'de nasıl olacak!!!...:queen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ----------
Benim 2011 honda hornet 600(2011) hiç yatmadı(olduğu yerde bile)....3 yaşında ve 19.000 km'de nasıl olacak!!!...:queen:
20 yılı aşkın ve 100.000'lerce km. tecrübesi sanırım böyle SONUÇ doğurur...:wiinkk:
Bekliyoruz duke 200 ve 390 yorumlarınızı :)
390 ve Adventure 1190'ı testten geliyorum. 390 çok güzel, 200 ile alakası yok. Müthiş gidiyor ve kuş gibi hafif. Müthiş gidiyor derken MT-07 gibi gitmiyor tabi, MT-07 ile kesinlikle değişmem ama çok özel bir motor. Ufacık cüssesine göre harika bir gücü var. Bir de insanı sürekli hızlanmaya teşvik ediyor nedense :)...
wetehan
25 Mayıs 2014, 16:44
390 ile MT07 kıyaslanamaz zaten, kıyaslanır ise bu sadece aynı olan fiyatı olacaktır. Arada iki kat cc farkı var iken zaten MT07 gibi gidemez. Bende MT07 alacaktım ama 390 kullanınca vazgeçtim. Zaten daha önce SS kullanıyorum ve bana lazım olan scooter niyetine bineceğim hafif ve kıvrak bir makine idi. 390 da bunun için yapılmış zaten :)
390 da titreşim sıkıntısı yaşamadınız dimi?
Hayır yaşamadım. Titreşim vardı ama sürüş zevki çok öndeydi.
Syanur
25 Mayıs 2014, 19:18
Şaşırdığım şey Adv hakkında hiçbişey söylememeniz. :) Tamam yeri burası değil ama alet öyle bir gidiyor ki, araya sıkıştırmamanız dikkatimi çekti. Ben 15-20 dakka şaşkınlığımı atamamıştım açıkçası.
390'ı da çok merak ediyorum.
Adventure çok güzel tabi ama konuyu karıştırmamak için yazmadım. Açıkçası gidişi beni çok etkilemedi çünkü ya MT-07 kadar atik değil, ya hissettirmiyor ya da ben süremedim. Çok rahat bir motor, dengeli, güvenli, frenleri çok iyi. Her şeyi iyi yani... Tek sevmediğim tarafı alttan sürekli sıcaklık vermesi oldu. Eşimi de bindirdim, o bayıldı, artçı konforu 10 numara çünkü... Yol bilgisayarı lastik basınçlarına kadar her şeyi gösteriyor ama diğer modellerdeki gibi soluk gösteriyor :). Fiyatından dolayı bana şu an için çok uzak.
umurcan
25 Mayıs 2014, 20:42
1190, mt-07 kadar atik değil diyorsun :santa:
KTM merkezde birileri kalp krizi geçirdi ve milyon yıldız aynı anda kaydı az önce :P
wetehan
25 Mayıs 2014, 20:52
390'ı da çok merak ediyorum.
İlk olarak 370cc bir makine beni ne derece etkiler şüphesi ile koltuğa oturuyorsunuz. Motoru ayaktan kaldırınca bir bakıyorsunuz ki sanki altınızda KTM bisikleti sizi taşıyor. KTM ve hafiflik ilişkisi bilinç altınızda yattığı için pek bir etki yaratmıyor öncelik ile. Ta ki yola çıkıp gaz açana kadar. Çok daha güçlü bir makineden inip 390 a binseniz bile size her zaman zevk veren bir oyuncak kıvamında.
Tamam KTM pahalı, 690-990 hele 1290 gibi ekstra kaliteye sahip değil ama kesinlikle ne amaçlı aldığını bilenleri pişman etmeyecek bir makine.
Sonuçta bu iş bir zevktir, insan seçim yapar iken moda olana değil, gönlünde olana binmeli..
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO