PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107

yasin_942
26 Temmuz 2012, 18:56
burada 14000 rpm var gözünüzü korkutayım biraz
ama tavsiyem limitörü çok da fazla artırmayın 1000 rpm yeterli bence artış için
ISd6JbHSx1M

saber35
27 Temmuz 2012, 15:52
Arkadaşlar merhaba,
Duke 200 sürüş rahatlığıyla ilgili ayrıntı istiyorum.
Örneğin İstanbul trafiğinde 20-30 km yol yapmak mümkün mü? Hyosung Gt 250 R ile bu mesafelerde zorlanıyorum ondan soruyorum.
Ayrıca Duke 200'de artçı olayından kimse bahsetmemiş. Motorda artçının oturacağı bir alan yok mu? Tek kişilik bir motor mu?

xawa
27 Temmuz 2012, 16:18
Arkadaşlar merhaba,
Duke 200 sürüş rahatlığıyla ilgili ayrıntı istiyorum.
Örneğin İstanbul trafiğinde 20-30 km yol yapmak mümkün mü? Hyosung Gt 250 R ile bu mesafelerde zorlanıyorum ondan soruyorum.
Ayrıca Duke 200'de artçı olayından kimse bahsetmemiş. Motorda artçının oturacağı bir alan yok mu? Tek kişilik bir motor mu?
ilk aldığım gün 33 km yaptım cok rahat geldi bana artçı için dersen rodaj bitmeden kimseyi almam arkama 53 km yol yaptım şimdilik .

saber35
27 Temmuz 2012, 16:44
Artçı almak mümkün bu durumda. Sadece denemediğiniz için yorum yapmadınız sanırım.

xawa
27 Temmuz 2012, 16:52
yok rodaj bitene kadar kimseyi bindirmem hele bir kendine gelsin gerci bugün sözüm var küçük kızıma mahalede bir tur atıracama ona sorarım 9 yaşında .:)

brooklynnn
27 Temmuz 2012, 16:55
depoya canta takmak mumkun mu bu motorda ? ya da yan canta ?

askerden sonra benımkını satıp boyle bırsey almayı dusunebılırım

xawa
27 Temmuz 2012, 17:32
askere git gel bence 2013 de 350 cc cıkcakmış diyorlar yabancı sitelerde

xawa
27 Temmuz 2012, 22:20
bugün küçük kızımla büyük kızım bindi gayet rahat olduğunu ifade ettiler kısa mesafeydi ama büyük ihtimalle rahatsız edeceni düşünmüyorum.

yasin_942
27 Temmuz 2012, 22:44
depoya canta takmak mumkun mu bu motorda ? ya da yan canta ?

askerden sonra benımkını satıp boyle bırsey almayı dusunebılırım volkan biz neden hep aynı motorlara gaz kesiyoz:)

brooklynnn
28 Temmuz 2012, 03:47
bu işte bi iş var yasin :)
mayıs gibi atamam olursa haziranda bu motor benim gibi :)
hayırlısı
malesef simdkini satacağım eylül ekim gibi :(

GP500-1st
28 Temmuz 2012, 05:10
askere git gel bence 2013 de 350 cc cıkcakmış diyorlar yabancı sitelerde

350cc %08 yerine %37 vergiye tabi olucağından duke 350 TR' de pek akıllı işi olmaz.. ya 200 alırsın yada 690:)

Flashock
28 Temmuz 2012, 07:19
Arkadaslar kusura bakmayin ama videoda paylastiginiz rpm ayarini kafam almadi benim bende devir kesici var oda 10000de devreye giriyor yani bu ayarla ben yazilim yukletmeden devir kesicinin devreye girmesini ileri seviyelere cekebilirmiyim? Bu arada duke 125 sahibiyim.

Seko
28 Temmuz 2012, 09:04
Arkadaşlar, en yüksek güvenli devirin ne olduğunu biliyor musunuz da arttırmaya çalışıyorsunuz ? Bundan dolayı hem motara zarar verebilirsiniz hem de büyük ihtimalle motor garanti dışı kalır. Ayrıca motor devri yükseldikçe güç artar zannetmeyin.

ferhatugur
28 Temmuz 2012, 16:10
Arkadaslar kusura bakmayin ama videoda paylastiginiz rpm ayarini kafam almadi benim bende devir kesici var oda 10000de devreye giriyor yani bu ayarla ben yazilim yukletmeden devir kesicinin devreye girmesini ileri seviyelere cekebilirmiyim? Bu arada duke 125 sahibiyim.
kontağı aç,mode tuşuyla TRIP 2 ye gel...RPM 1 için MODE tuşuna , RPM 2 için SET tuşuna 6 saniye kadar basılı tut...sonra ekrana RPM 1 yada 2 gelicek,ondan sonra MODE tuşuyla arttırıp SET tuşuyla azaltabilirsin ayarı...

benimkiler RPM 1 10.000 , RPM 2 12.000 de duruyor :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:08 ----------

arka seleyi iptal edip çanta takılabiliyor... (kendi kullanma kılavuzunda öyle gösteriyor.ama yan çanta takılamıyor galiba)

bu arada arka sele kısa mesafelerde iyi ama uzun mesafede rahatsız dedi arkama oturanlar :)

yasin_942
28 Temmuz 2012, 20:03
yazılım buna müsade ettiği sürece garantide sıkıntı cıkmaz bence. evet güç artmaz ama devir yükseldiği için hız artışı sağlanır bilinçli kullanıldığında çok fayda bile saylar( sollamalarda)

Anarchy
28 Temmuz 2012, 22:48
dönüşte 10.6 kilo gelen sırt çantamı kargoya verip fethiyeden çıktım yola. tam 12 saatte kadıköy'de evimde oldum. sırtımda yük olmayınca ve seleye havlu koyunca popo ağrısı azaldı. giderken bu naked lere neden çamur atıyorlar, rüzgar sorunum yok falan diyordum. dönüşte hava çok rüzgarlıydı ve 100km/s hızı geçince öne eğilmem gerekiyordu. izmir-aydın arası otobanda yine hız testi yaptım. yine 139da gaz kesti ve 135e düşene kadar gazı açmadı. 10200 devirde falandı. göstergede 13000 devre kadar yolu var. redline nerede başlıyor bakamadım. yaklaşık 32liralık benzinle 250km falan yol yapıyor. orjinal topcase takarsanız artçı koltuğu iptal oluyor. givi çıkartmış normalini dediler ama bilemiyorum. neyse 2700km yol yaptım 1 haftada ama yorucu mu yorucu. yapılıyor mu yapılıyor.

ozzy07
29 Temmuz 2012, 03:49
givinin çıkardığı çanta linkteki gibi, bana artçı selesini baya daraltmış gibi geldi, zaten çok geniş olmadığından pek rahat olmaz gibi
http://www.givi.it/attachfile/content/moto_padre/58830/0.0.1.ktmduke125_lato.jpg

http://www.givi.it/My-motorcycle/?ma=KTM&mo=Duke-125-11

---------- Post added at 02:49 ---------- Previous post was at 02:41 ----------

İstanbul trafiğinde sürüş rahatlığı için tek söyleyeceğim şey sanki motor değil de bisiklet kullanıyomuşsun gibi, oturuş pozisyonunun avantajı sanırım hiç yormuyo trafikte, eski motorum cbr125di ve arada ciddi fark var. Artçı konusunda ise biraz artçının cüssesiyle alakalı eğer uzun boylu ve hafif kilolu bi artçı varsa sürücü için de pek rahat olmaz ama 50 kiloluk bir artçıyla gayet keyifli bi sürüş oluyor.


Arkadaşlar merhaba,
Duke 200 sürüş rahatlığıyla ilgili ayrıntı istiyorum.
Örneğin İstanbul trafiğinde 20-30 km yol yapmak mümkün mü? Hyosung Gt 250 R ile bu mesafelerde zorlanıyorum ondan soruyorum.
Ayrıca Duke 200'de artçı olayından kimse bahsetmemiş. Motorda artçının oturacağı bir alan yok mu? Tek kişilik bir motor mu?

GP500-1st
29 Temmuz 2012, 05:14
Fotoğraftaki arka çanta ve ve küçük ön cam gayet hoş durmuş. Çanta varken artçının yeri dar görünüyor gerçekten ama sırt dayama da kalan yeri daraltıp artçının dik oturmasına izin vermeyecek gibi duruyor. 75 kg nin altında idare eder gibi ama yer darlığından uzun yolda artçının beli işkenceye maruz kalabilir.

@ Anarchy

12 saat nasıl sürdünüz:) Son sürat limitörü devreye girdiğinde devir limitörünüz 11-12 binlere yükseltilmişmiydi acaba?

Anarchy
29 Temmuz 2012, 09:16
ramazan muhabbetine yollar bomboş. sıkılmadan sürdüm. devir limitörüyle vs. oynamadım hiç. muğla civarında dağlarda asfaltı yeni yapmışlar, yollar geniş, virajlar güzel, oralarda sürmek o kadar zevkli ki, daha büyük bir motorla dönmek için sabırsızlanıyorum.

atillapasa
29 Temmuz 2012, 17:38
güzel gezmişsin valla. 12 saat yolculuk yaparken hiç dinlendinizmi. benzin almak için durmak dışında. dönüş yolunda 12 saatte kaç km yol yaptınız. nekadar benzin parası ödediniz.bu sene sonuna doğru bende duke 200 almak istiyorum. motor hakkında tavsiyelerin ve eleştirilerin varmı. benden başka almak isteyenlerede yardımı olur diye düsünüyorum yorumlarının.tşk...

Anarchy
29 Temmuz 2012, 20:32
fethiye istanbul arası kaç km bilmiyorum. bir selçuk'ta bir de susurluk'ta uzun mola verdim. yemek yedim, kahve falan içtim. her 250-270 km'de bir benzin bitiyor, ve 30-35 tl. arası bir miktar benzin alıyorum. enerji içeceği, su, sigara ihtiyacımı gideriyorum. totali hesaplayamadım, araba gibi değil tek depoyla falan gideyim. bir yere de not etmedim. ben selesi sert kıçım acıyor diye şikayet ediyordum ama cruisercılarla da, sport touringcilerle de konuştum, hepsinin kıçı ağrıyormuş. başka bir eleştirim yok. karşılaştırabilecek kadar tecrübem de yok. henüz ilk motorum. bu boydaki motorlarda duymadım ama varsa combined abs olan bir motoru tercih edebilirim. misal yurtdışında absli cbr 250ler var. burda olsa onu tercih edebilirdim ama şu halleriyle kararımdan çok memnunum.

benisevme
30 Temmuz 2012, 13:45
Bende yaklaşık iki haftadır kullanıyorum.

Herşeyinden çok memnunum. Tek şikayetim gazı kesince öne doğru kapaklanması ve artçı varsa üstüme yüklenmesi. Ve tabi kaskların çarpışması da cabası. Ama sanırım bu durum tek silindir olmasından kaynaklanıyor. İki kişi için rahat bir motor değil ama gücü şehir içi kullanım için gayet yeterli. Otobanda 100'ün üstüne çıkamıyorum rüzgardan. Naked motorların hepsine olan bir sorun bu zaten. Duke 200 135-140 gibi bir sürati görüyor ama istanbulda bu hıza ancak ikinci köprü yolunda otobanda ulaşabilirsin oda konforsuzluğuna tahammül edebilirsen.

Köprü üstünde yoğun rüzgar varsa güvensiz hissediyorum ama motor kesinlikle yalpalamıyor veya şeritten çıkma eğilimi göstermiyor. Belki daha tecrübeli bir motorcu olsam güvensiz hissetmeyeceğim. Bundan büyük bir motor alırsanız hız ortalamanız ister istemez yükselecektir. Bu motor insan gibi kullandığınızda son derece yeterli hatta fazlasıyla güçlü. Ama ben makasa girerim gaza dokundugumda uçmak istiyorum diyorsanız CC küçük gelebilir. Bununla birlikte her viteste düşük devirlerde bile ivmeleniyor. Motor gücü kesinlikle çok başarılı.

600cc Hornet kullandım, çok büyük bir hacim olmamasına karşın 105 beygir ve gazı açmaya korkuyorsunuz. Şehir içinde kullanacaksanız KTM duke 200 düşünmeden alın derim. Fakat sürekli artçı ile kullanacaksanız almayın çünkü rahatsız.

Ek olarak orjinal topcase aparatı yok. Orjinal bir aparat var o da artçı selesini iptal ederek küçük bir çanta monte etmenize izin veriyor. Topcase illa takarım diyorsanız kendiniz yaptıracaksınız. Vidalama pozisyonu nedeniyle ağır birşey taşıyamazsınız sanıyorum. Ben GIVI'nin depo kapagına monte edilen bir kucuk cantası var ondan almayı dusunuyorum. tek butonla takıp çıkarıyorsunuz iPhone için önde şeffaf gözü var. Arkon marka telefon tutacağım boşa çıkacak bu sayede.

Motor çok dikkat çekiyor. Son derece pahalı ve üst model bir motor bile gelse yanınıza sürücüsü mutlaka sizin motorunuzu süzüyor. Bir yere parkettiğinizde başına toplananlar oluyor. Çok ama çok yakışıklı bir alet. aynı kasayı büyüterek 600 CC yapsalar rüyalarımın motoru olur gerçekten.

Elektronikleri muhteşem. Bu özellikler hondanın 1200cc motorlarında yok. Basbaya yol bilgisayarı var. Üretim kalitesi son derece yüksek. Malzeme ve işçilik 10 numara. Benim gibi detaylara takılan biriyseniz düşünmeden alabilirsiniz. Birde boyum 1.81 ilk başlarda alışmakta biraz zorluk çektim çunku sele ve pegler arası mesafesi kısa geliyor. dizlerimi çok kırmak zorunda kalıyorum ama şimdi alıştım. Sanıldıgı gibi altımda çok küçük kalmadı. Büyük de değil ama öyle altımda yokolmuyor.

bunlarda yeni sayılabilecek bir motorcunun yorumlarıdır. Umarım işinize yarar.

ReLoaD
30 Temmuz 2012, 14:28
Şu aletin susturucu parçasını ve nereden nasıl takılıp çıkartıldığını göstermeniz mümkün mü acaba? Yada video olsa daha iyi olur aslında. Benim de kendi motorum için böyle bir düşüncem var da, fikir edinmek için soruyorum

Selam, bende Sebring Powerpart egzost var, resimlerde gözüküyor, susturucu en uçta, bi penseyle tutup çekip çıkarabiliyorsunuz... ses inanılmaz değişiyor, bi çıkardım bi daha takmadım ztn :))...

Syanur
30 Temmuz 2012, 17:55
Selam, bende Sebring Powerpart egzost var, resimlerde gözüküyor, susturucu en uçta, bi penseyle tutup çekip çıkarabiliyorsunuz... ses inanılmaz değişiyor, bi çıkardım bi daha takmadım ztn :))...

Anladım gibi, çünkü resimlere şuanda bakamıyorum. Biraz daha araştırayım ben, Teşekkür ederim.

imza
31 Temmuz 2012, 06:03
kaliteye lafim yok. ama kasa olarak cocuk motoru gibi. ybr'den bile celimsiz. biraz daha iri olsa gözümü kirpmadan alacagim tek makine.

emrenergiz
31 Temmuz 2012, 09:42
Herkese selamlar, konunun başlarında söylediğim gibi ben de hanımı ikna ettim sonunda ve duke 200 sahibi oldum, motoru antalya oğuz motordan aldım, plaka bugun yarın çıkıyor, birkaç parça aksesuar vs söyledik onlar da gelip takılınca teslim alacağım.

ozzy07
31 Temmuz 2012, 11:26
Herkese selamlar, konunun başlarında söylediğim gibi ben de hanımı ikna ettim sonunda ve duke 200 sahibi oldum, motoru antalya oğuz motordan aldım, plaka bugun yarın çıkıyor, birkaç parça aksesuar vs söyledik onlar da gelip takılınca teslim alacağım.

hayırlı olsun üstad, güle güle kullan şimdiden. Ben de Antalya'lıyım ama İstanbul'da oturuyorum, bayramda gelicem belki görürüm seni biyerlerde :)

Syanur
31 Temmuz 2012, 12:12
kaliteye lafim yok. ama kasa olarak cocuk motoru gibi. ybr'den bile celimsiz. biraz daha iri olsa gözümü kirpmadan alacagim tek makine.

Ebat olarak aynı şeyi ben de düşünüyorum. 125 liğini inceledim, neredeyse pocket bike diyecektim :) 200 lüğünün de neredeyse aynı şase üzerinde olduğunu duydum. Aslında küçük ve kompak olan şeyleri daha çok beğeniyorum. Benim tarzıma ve anlayışıma daha çok uyuyor. Ancak bu motor benim üzerine uymam/sığmam için biraz fazla ufak geldi :) Fakat bunun için de KTM yi eleştiremeyiz çünkü adamların anlayışı bu. Her yönden daha başarılı olması için bu şekilde tasarlamışlar motoru. Kaldı ki motoru küçük tasarlayabilmek ayrı bir tecrübe ve bilgi birikimi ister. KTM nin ~600 lük leri de hacmine ve beklentilere göre hafiften küçük kalıyor. Adamların politikası bu. Hani o yüzden bir eleştirim yok ancak bukadar küçük motorda da rahat edemedim ben doğrusu...

GP500-1st
31 Temmuz 2012, 12:55
@syanur

boy kaç:)

Bi gün duke 125 in yanına park ettim motor benim cbr125 '11 biraz minyon olmasına rağmen bi kademe daha minyon duruyordu. tabi bunda en büyük etken ise kısa ve küt tutulmuş kuyruk tasarımı(R1 de dahi alışamadım kuyruğu kesilmiş hayvan gibi geliyor) ve çıkıntısız ön far. yoksa aks mesafesi cbrden 3-4 cm uzun biliyorum.

benisevme
31 Temmuz 2012, 15:52
Arkadaşlar Duke 200 veya 125'e topcase takan var mı aramızda? Ben dün Mototal'a gittim. Givi'nin benzin deposuna monte edilen küçük çantasından taktırmaya ama KTM'ye göre montaj aparatı yok dediler.

http://www.givi.it/My-motorcycle/?ma=KTM&mo=Duke-125-11

Givinin sitesinde bahsettiğim çantayı ve topcasei monteli resim koymuşlar. Topcase artçıya pek yer bırakmıyor gibi geldi. Kullanan varsa yorumlarını paylaşırsa sevinirim. Birde depoya takılan çantanın aparatı olsa bile gidona çarpar dedi satıcı arkadaş. Bizde arkadaşımın hornet'ine taktırıp çıktık mecburen...

Flashock
01 Ağustos 2012, 00:05
Duke 125i kullanali 3-4 ay kadar oluyor bu sure zarfinda baya bir yol yapmisim 5000 km kadar duke almadan once 990 smt testine cikmistim bugun bir dahakullanma dirsatim oldu motoru soyleyebilecegim tek sey bu ktm isi biliyor ya teker denemeyebiri olarak istemsiz sekilde tekere kalktim nasil bir kuvvet nasil bir torktur bu arkadasim smtdeki sonuc olarak duke 125den sonraki motorum kesinlikle 990smt'dir amma velakin su an icin tecrucemin yeterli olmadigida asikar en az bir sene daha 125lik makina kullanip iyice yutmam lazim. :)

Birde birkac arkadas 125ten 990a atlama diyebilir ama dukeden once cbr250 kullandim son zamanlarda kle 500 kullanmaktayim yuksek ccnin bi korkutucu yaniyok sadece elinin ayarini bilmek lazim.

imza
01 Ağustos 2012, 00:24
bu duke 125 ve 200 tamamen 160 cm ve alti insanlar icin yapilmis.

izmirian
01 Ağustos 2012, 03:22
Su an kuba str 250 kullaniyorum sele yuksekligi 83 cm boyum 194 arkadaslarim motor ufacik kaliyor diye guluyor bazen (: 2. Motor olarak ktm duke dusunuyordum ozellikle 125 cc lerin fiyatlari 200 ciktiktan sonra dusuyor 3. Motor hayallerim su an honda nc 700 x . Ancak gercekten acaba cok bu siritir bu motor altimda ? Cbr 250 de olabilir ama ikinci elde cbr kullanici profili dusunulunce temizini bulmak cok zor gibi ? Hafif irice ktm kullanicilarinin gorusleri nelerdir bu konuda acaba ?

Flashock
01 Ağustos 2012, 05:46
1.84 boyum var piyasadaki cogu motorada boyum yetiyor genellikle bot giyerim zaten tabani kalin olanlardan bi problemim yok ama motor kullanirken onem verdigim uc sey var bir oturus bunun icine sele alcakligi belin egim derecesi geliyor ikinci olarak islak agirligi istedigi kadar cc yuksek olsun motor hafif olmali arkadasim yada agirlik merkezi cok cok asagida olmali ucuncu olarakta gidon donus capi buda trafikte fiti fiti aralardan gecmek icin cok iyi eger bi motor bunlara sahipse ben milletin altinda oyuncak kaliyo demesine bakmam rahatim size ne kardesim ve su zamana kadar cok cesitli motor testine ciktim ktm kadar rahat ettigim motor girmedim gerek dukelarinda gerek duke 2lerinde veya supermduke rlarinda gerekse 990smtlerinde o yuzden millete aldirmayin imza denen arkadasta 160 alti insanlar icin yapilmis demiste bence bir kullansin isterse 2 metre olsun hasta kalir o kullanim rahatligina. Ktmden sonra butun markalar yalandir kardesim tek sıkintisi distributor yuzunden motor ve yedek parca servisin asiri pahali olmasi onun disinda herseyi super.

ozzy07
01 Ağustos 2012, 09:40
sen hiç bindin mi hocam bu motorlara :)
binmediysen bi gün buluşalım bi test et benim motoru istersen :p boyum da 1.80

bu duke 125 ve 200 tamamen 160 cm ve alti insanlar icin yapilmis.

bu arada sevdiğim bi arkadaşımın bu motoru aldıktan sonraki yorumu şu olmuştu : ohaa bunun grenajı bile yok bu kadar para verilir mi buna :D bizim memleketteki ön yargı bu işte race olmadığı için herkes bi bok atma peşinde. Ama ben motora bindiğim her an iyi ki bu motoru almışım diyorum, özellikle de sıkışık trafikte :)

GP500-1st
01 Ağustos 2012, 11:01
sen hiç bindin mi hocam bu motorlara :)
binmediysen bi gün buluşalım bi test et benim motoru istersen :p boyum da 1.80


bu arada sevdiğim bi arkadaşımın bu motoru aldıktan sonraki yorumu şu olmuştu : ohaa bunun grenajı bile yok bu kadar para verilir mi buna :D bizim memleketteki ön yargı bu işte race olmadığı için herkes bi bok atma peşinde. Ama ben motora bindiğim her an iyi ki bu motoru almışım diyorum, özellikle de sıkışık trafikte :)

YBR 125 ön 80 arka 90mm lastik var. duke da ne varmış? 150mm lastik:)

su soğutma, enjeksiyon, 15 hp, spor şanzıman, naked görünüş, yol bilgisayarı, devir limitörü falan bu duke 125 ne kötü motormuş YBR nin yanında:P

Anarchy
01 Ağustos 2012, 12:45
1.82 boyundayım. 90 kiloyum. bir kişi de bu motor sana küçük geldi demedi.

ferhatugur
01 Ağustos 2012, 17:49
bu duke 125 ve 200 tamamen 160 cm ve alti insanlar icin yapilmis.
arkadaşım bizim duke ler 160 cm ve altı içinse senin ybr herhalde 100 cm ve altı boylular için...bi yorum yaparken düşünün de yapın Allah aşkına yaaa :cat:

ozzy07
01 Ağustos 2012, 18:18
beyler kesiciye kaç bin devirde girdiğine bakabilen oldu mu ?

turbocharge
01 Ağustos 2012, 18:35
Ben bişey sormak istiyorum.Bayağıdır kafama takılan bir soru aslında...
Diyelim ki ben 0(sıfır km) duke aldım Kayseriye geldim.Bunun rodajı bitti bakıma gidecek. Ancak burda ktm nin ne bir yetkili servisi var ne de ktm nin adı var. Bakım için ben Ankaraya mı(misal; aldığım yer) gideceğim ya da burda herhangi bir yere bakım yaptırsam garanti kapsamı dışına çıkıyor mu?
Siz daha iyi bilirsiniz diye soruyum dedim

Flashock
02 Ağustos 2012, 00:11
Valla arkadasim o mevzuuyu bilmiyorum ama mantiken serviste yapilmasi lazim o islemlerin ama bir tek servis icin baska markalara yonelme zaten dakika basi servis isteyen bir urun degil motorunlada o yollari seve seve tepersin ilk tercih olarakta hizi sevmeyen biriysen ve onceden ufakta olsa bir tecruben varsa duke 200 al motoru kullanmasi zaten rahat 200cc sorun cikarmaz.

Birde duke 125 kesiciye 10000 devirde giriyor bu ktmnin cogu motorunda ayni diye biliyorum.

Anarchy
02 Ağustos 2012, 01:10
duke 200 de devir kesici yok. speed limiter var. yani devirden bağımsız 139km/s hıza gelince gazı kesiyor. hız 135'e düşünce tekrar gaz verebiliyorsunuz.

turbocharge
02 Ağustos 2012, 01:15
"Zaten o konuda kesin kararlıyım dük istiyorum:) Servisten kastım motosikletin katettiği km süresince olan rutin bakımlar(1000 km bakımı 6000 km bakımı vs.) Yoksa motosikletin arıza veya herhangi problem çıkaracağına bende inanmıyorum motor gözümde mükemmel o derece:cat:

Hızı tabi ki de seviyorum:pl: ama başlangıç motorum olacağı için bana yeter de artar bile:)

Flashock
02 Ağustos 2012, 09:13
Valla turbocharge ilk baslayanlar icin herkes cibir 250 al rahatca kullan diye safsatalar yapar ben aldim o ibret motoru kullandim biliyorum ben tarz secimimde hata yaptim basta ki bence racing kullananlarin hepside suan o hatada kardesim turkiyede ozellikle istanbulda yolmu var racing kullaniyosun herseyi birak hava sogutmali motor istanbulda neyine gerci cbr 250 sivi sogutmaliydi ama genede beni sarmadi o motorda benim bulamadigim biseyler varmis yok ya cidden bana gore bisey eksik ama ne buyuk ihtimal ruh yok her ktmnin ustune binisinde insana bi ruh ozguven geliyor ama diger markalarda bu bana olmuyor neden bilmiyorum iste bu yuzden bu kadar fanatigiyim bu ktmnin. Hele o 990 smt yokmu deli etti beni neyini anlatsam bilemiyorum bi insan okadar torkun o kadar beygirin ustunde anca o kadar rahat hissedebilir kendini. Yemisim bmwyi.


Birde arkadaslar butun dukecular bulussun istanbulda ya milletin gozune gozune sokalim turuncu rengini hatta butun ktm kullanicilari bulussun bi tanisalim kaynasalim insanlarda motor gorsun yapalim boyle birsey ya.

xawa
02 Ağustos 2012, 10:24
Birde arkadaslar butun dukecular bulussun istanbulda ya milletin gozune gozune sokalim turuncu rengini hatta butun ktm kullanicilari bulussun bi tanisalim kaynasalim insanlarda motor gorsun yapalim boyle birsey ya.[/QUOTE]
ben gelirim

GP500-1st
02 Ağustos 2012, 11:43
uuu yanlış başlık:) yanlış yazıldı...

ozzy07
02 Ağustos 2012, 13:25
evet duke 125 , 200 kullananlar için bi buluşma fena olmaz :)

Flashock
02 Ağustos 2012, 13:45
Sadece dukelar degil tum ktm ahalisi bulussun :)

turbocharge
02 Ağustos 2012, 20:41
Doğrudur.Bence o ruhu, özgüveni hissetmen motorun kalitesinden ileri geliyor. Sen heralde duke tan sonra yüksek cc bir KtM alırsın:)
Buarada facebooktaki ktm türkiye sayfasında hiç paylaşım yok gezi mezi düzenleyin artık adınızı duyurun :queen:

TanImsIz
02 Ağustos 2012, 21:05
KTM gibi tamamen tarz sahibi bir markanın motorlarını hala japonlar ile kıyaslayan arkadaslar var , üzülüyorum. Ne zaman görebilecekler acaba aradaki kalite farkını ?

KTM in ölüsü bile KTM dir. Bir kez gaz kolunu çevirmeniz o motora aşık olmanıza, markanın müdavimi olmanıza yeterli olacaktır. Alan arkadaslar güle güle kullansınlar..

Hayalini kurduğum o turuncu 990 dakar ı alamasamda , sırf KTM sempatimden turuncu Kawasaki aldım :)

http://p1.bikepics.com/2012%5C07%5C23%5Cbikepics-2432560-800.jpg