Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
ErtugrulGazi
28 Şubat 2014, 16:55
Ben Duke200 ile ~370 km yolu, (5~5.5 saat) sadece benzin almak için durarak ve çok kısa bir yemek molası vererek aldım. 1sn bile popom acıdı demedim. Çünkü deri pantolon giyiyordum, kot pantolon ile 1 saatlik sürüşte canım acıyorken derinin bukadar farkedeceğini tahmin etmemiştim doğrusu :wiinkk:
Kumaş motosiklet pantolonu acıma konusunda sıkıntı yok ama kayma konusunda tank ped istiyor gibi... En azından dizler ile destek almak için.
mutluakkurt
01 Mart 2014, 02:38
duke'ün 5000 bakımının 3 küsür lira oldugu doğru mu yoksa bir efsaneden ibaret mi?
RAMİREZ
01 Mart 2014, 04:32
duke'ün 5000 bakımının 3 küsür lira oldugu doğru mu yoksa bir efsaneden ibaret mi?
6000 bakımına 380 civarı bi para verdim spormotoda (yıkama dahil :))
serkank
02 Mart 2014, 20:48
Merhabalar herkese,
Forumdaki ilk post um:) KTM Duke 200 ya da 125'ten birisini almayı düşünüyorum ama ilk motorum olacak. Honda'dan birinci seviye güvenli sürüş eğitimi aldım, motor alıp biraz tecrübelendikten sonra ikinci seviyeyi de almak istiyorum. Daha sonra başka yerlerden yararlı olabilecek eğitimlere, seminerlere de giderim diye düşünüyorum ama yine de ilk motor için 200 çok mu agresif olur emin olamıyorum. Etrafımda motor kullanan danışabileceğim bir arkadaşım olmadığından forumdan fikir almak istedim. Daha ufak bi motor kendimi geliştirmem için daha mı iyi olur sizce yoksa 200cc'ye de kısa sürede uyum sağlanabilir mi? Özellikle ilk motoru duke 200 olanlar varsa görüş belirtebilirlerse çok sevinirim.
Daha aksesuar falan bi ton şeye karar vermek gerekiyor ama alacağım kask dışında emin olduğum hiçbir şey yok galiba:)
Şimdiden teşekkürler cevaplar için
Forumdaki ilk post um:) KTM Duke 200 ya da 125'ten birisini almayı düşünüyorum ama ilk motorum olacak. Honda'dan birinci seviye güvenli sürüş eğitimi aldım, motor alıp biraz tecrübelendikten sonra ikinci seviyeyi de almak istiyorum. Daha sonra başka yerlerden yararlı olabilecek eğitimlere, seminerlere de giderim diye düşünüyorum ama yine de ilk motor için 200 çok mu agresif olur emin olamıyorum. Etrafımda motor kullanan danışabileceğim bir arkadaşım olmadığından forumdan fikir almak istedim. Daha ufak bi motor kendimi geliştirmem için daha mı iyi olur sizce yoksa 200cc'ye de kısa sürede uyum sağlanabilir mi? Özellikle ilk motoru duke 200 olanlar varsa görüş belirtebilirlerse çok sevinirim.
Daha aksesuar falan bi ton şeye karar vermek gerekiyor ama alacağım kask dışında emin olduğum hiçbir şey yok galiba:)
Şimdiden teşekkürler cevaplar için[/QUOTE]
benim ikinci motorum.ilk 125 lik aldım sahibinden satışı aldım sokak içinde bir kere gittim geldim etiler den cendere yoluna indim ilk 13 km de bu motor bana ufak dedim ne eğitim nede ehliyet vardı hata ilk defa vitesli motora binmiştim .
sıkıntı olmaz alırsın 200 duke pişman olmazsın ben 19 ay oldu alalı her bindiğimde iyiki almışım diyorum :)
satıp yamaha mt 07 alsam diyorum .ama satıp pişman olur muyum diye düşünüyorum.
ayhan.s
03 Mart 2014, 00:10
Değerli Arkadaşlar,
Hafta başında Duke 200 aldım. Dün akşam 100 km kadar yol yaptım. Gazın tepkilerine hasta oldum. 200 cc motor için mükemmel tepkileri var. sol şeritte oyalanmıyorsun direk sürati 120'ye yaslıyor. Uzun yolda seleye alışmak lazım. Hep öne doğru kayma temayülü var. onun haricinde rahatsızlık verecek birşey yok. Ama küçük de olsa göğsünüzü koruyacak bir ön siperlik/cam lazım. Taktırırsam sürüş konforunu ciddi şekilde arttıracağını düşünüyorum. Herşeye rağmen kırmızı ışıkta kalkışlarda, mevcut ssürati 90 dan 120 çıkarmak 200 cc motor için mükemmel.
Saygılarımla.
Bu arada makul fiyatlı ön cam nereden bulabilirim. Bilen var mı? (Servisten soracaksın, araştıracaksın diyecek arkadaş varsa boşuna zahmet edip yazmasın...burada fikir ve tecrübelerinizi soruyorum.) Mesela Zeus marka camlar var. kullanan varsa resmini paylaşabilir mi?
O zeus camı ben kullandım ve sonra da çıkarttım. O varken biraz rüzgarı kestiği doğru ama rüzgar bu sefer suratımda patlamaya ve aşırı gürültüye neden oldu. O yüzden çıkarttım ben de. Ayrıca çok ama çok çirkin gözüküyor benden söylemesi.
ErtugrulGazi
03 Mart 2014, 01:32
O zeus camı ben kullandım ve sonra da çıkarttım. O varken biraz rüzgarı kestiği doğru ama rüzgar bu sefer suratımda patlamaya ve aşırı gürültüye neden oldu. O yüzden çıkarttım ben de. Ayrıca çok ama çok çirkin gözüküyor benden söylemesi.
Çok teşekkür ederim yorumunuza. Peki göğüsteki rüzgarı kesecek bir cam falan kullanan var mı forumda. Yoksa gazete kağıdı mı koyacağız göğsümüze...:cherry:
Çok teşekkür ederim yorumunuza. Peki göğüsteki rüzgarı kesecek bir cam falan kullanan var mı forumda. Yoksa gazete kağıdı mı koyacağız göğsümüze...:cherry:
göğsüne gelen rüzgar içine girdiği içinmi istiyorsun camı ?
içine neopren yelek giy sıcakta tutar rüzgarda girmez.
umurcan
03 Mart 2014, 03:11
Çok teşekkür ederim yorumunuza. Peki göğüsteki rüzgarı kesecek bir cam falan kullanan var mı forumda. Yoksa gazete kağıdı mı koyacağız göğsümüze...:cherry:
ben şu göğüs korumadan (http://www.motomaxonlineshop.com/knox-gogus-koruma-venture-koruma-t-shirti-icin-pmu2468) kullanıyorum, soğuk ve rüzgarla arada kalınca bir katman oluştuğu için baya rahatlatıyor :wiinkk:
ErtugrulGazi
03 Mart 2014, 13:38
göğsüne gelen rüzgar içine girdiği içinmi istiyorsun camı ?
içine neopren yelek giy sıcakta tutar rüzgarda girmez.
Göğüse giren rüzgar yanında 100-110 km üzerinde daha stabil olması için düşünmüştüm. Yoksa koruma giysileri ile problem halledilebiliyor. Geçen gün otobanda gider iken rüzgar baya sarstı. Hem daha rahat sürüş hem de kisisel korunma için ön cam konusunda fikrinizi almak istedim.
umurcan
03 Mart 2014, 18:25
matur küçülteyim diyorum :mrgreen:
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/q71/s720x720/1798576_10152221028003605_434170282_n.jpg
Fatihes
03 Mart 2014, 23:22
Merhaba arkadaşlar. Geçtiğimiz hafta bende KTM Duke 200 aldım. İlk motorum Mondial idi ve 4000 km kullandıktan sonra satmıştım. geçtiğimiz hafta arkadaşımın Yamaha xmax' ını kullanınca motor aşkı geri döndü. Biraz araştırmadan sonra hep gönlümde olan KTM' i almaya karar verdim. Şuan 32 km yaptım. Motoru çok tanımıyorum şuanda zamanla alışacağız birbirimize.
ErtugrulGazi
04 Mart 2014, 10:54
Hayırlı olsun. Allah kaza bela göstermesin.
ErtugrulGazi
06 Mart 2014, 22:19
Değerli Arkadaşlar,
Bugün yeni aldığım motosikletim ile İzmir'den Konya'ya geldim. Yemek, yakıt ve çay için molalar dahil yaklaşık 7 saat 30 dakika sürdü. Uzun yol için izlenimlerimi sizinle paylaşmak istedim.
Genellikle 100-110 km hızla seyahat ettim. Uzun yolda kulak tıkacı kesinlikle konforu arttırıyor. Motosikletin yan ve ön rüzgar dengesi çok güzel. Konya'ya girerken fırtına vardı resmen, buna rağmen denge sıkıntısı yaşatmadı. Ama daha önce dediğim gibi uzun yolda ön cam stabilite için olumlu olur kanatindeyim. Devam edeceğim. Sorularınız olursa yanıtlarım. saygılarımla.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:11 ----------
Gelelim yolculuk değerlendirmesine...590 km yol yaptım yaklaşık 80 tl ile İzmir'den Konya'da eve geldim. Dedigim gibi ortalama 100 km hız ve karşıdan esen hakim rüzgar ile. Ben oldukça zevk aldım ama son 50 km sele oldukça rahatsız etti. Ona bir güzellik düşünüyorum.
zaferce
07 Mart 2014, 10:46
KTM 200 Duke'ün üzerinde gelen MRF marka lastikleri 4800 km kullandıktan sonra Pirelli Diablo Rosso 2'lerle değiştirdik. 820 Lastik, 20 TL kargo, 50 takma ve balans olmak üzere toplam 890 TL tuttu.
Çıkardığımız lastiklerde hasar, eskime veya benzeri bir sıkıntı yok. Almak isteyen olursa MRF lastik takımını satabilirim.
Ebatlar ve tarihler
Ön: 110/70 R17 2013 1. hafta
Arka: 150/60 R17 2013 2. hafta
ArdaAras
11 Mart 2014, 02:49
Dostlar gece gece aklıma geldi; şimdi bu bajaj pulsarlar bizim motorlarla aynı ya.. Acaba bazı parçaları daha ucuz olur mu? Olursa (buji vs) bizim motorlara uyar mı? Mantıksız mı oldu soru acaba? İyi geceler diliyorum
Merhaba arkadaşlar,
Motosiklete yeni başlayan (17-18 yaşlarında birkaç ay sürdüğüm peugeot marka mobilet tabir edeceğimiz motoru saymazsak:)biri olarak almayı düşündüğüm birinci model bu motordur. Bu konuda yazılan 120 sayfayı foruma üye olmadan okudum. Çok yararlı bilgiler paylaşılmış herkese teşekkürler. A2 kursuna yazıldım Nisan da sınavım var ayrıca Ankara'da Ulusal Motorda güvenli sürüş eğitimi alıyorum. Teorikler bitti pratik yapıyoruz onun da son seferini duke 200 ile yaptım. Gerçekten başlangıç olarak bana yeterli olacak gibi geldi. Hocamız duke 390 da düşünebilirsin dedi sanırım sürüşümü beğendi ancak ben yinede tedbirli olmak istiyorum. gerçi forumda okuduğum kadarıyla duke 390 ile başlayan arkadaşlarda var. Sonuçta 34 yaşında evli barklı çocuk sahibi bir adamım gaz açıp gezeyip hava yapayım demiyorum :)kanımda çok deli akmıyor tedbirli olmak istiyorum ancak duke 200 den de hemen sıkılırmıyım diye de korkuyorum. sonuçta belli bir bütçe ayıracağım hemen sıkılıp satarsam illa ki zararım olacaktır. sizlerin bu konuda ki düşüncelerini almak istiyorum. Gerçi sürüşümü göremediğiniz için yorum yapmanız da zor olacaktır. Ancak bu motoru kullananların sıkılma sürelerini merak ediyorum. yani büyütmek adına. Eğer becerebilirsem sağlam bir ekipman alacağım paradan ödün vermeyeceğim ve aracımı bırakıp işe gelip giderken(yaklaşık 80km) ve tek yapacağım tüm gezmeleri motorumla yapacağım. şimdiden herkese teşekkürler.
umurcan
12 Mart 2014, 12:46
390 doğrusu bana da çok abartılı gelmiyor başlangıç için
fazla ama çok fazla değil diye düşünüyorum. tabii kullanıcıdan kullanıcıya değişir
eğer her viraja ben limitlerimi göreyim diyerek girmezseniz sıkıntı yaratacağını sanmıyorum.
kendi adıma konuşayım. ben 4k kmden beri ne zaman 2 hafta süre binemesem sıkıldım motordan. ama sonra biner binmez bi şekilde kendine bağladı beni kendine yine :)
uzun yol ve yüksek hızlı (+120) seyahatler harici çok sıkmaz sizi 200. ama 390 da hacim olarak çok tatlı ve tr'de zor bulunan bir aralıkta.
390 doğrusu bana da çok abartılı gelmiyor başlangıç için
fazla ama çok fazla değil diye düşünüyorum. tabii kullanıcıdan kullanıcıya değişir
eğer her viraja ben limitlerimi göreyim diyerek girmezseniz sıkıntı yaratacağını sanmıyorum.
kendi adıma konuşayım. ben 4k kmden beri ne zaman 2 hafta süre binemesem sıkıldım motordan. ama sonra biner binmez bi şekilde kendine bağladı beni kendine yine :)
uzun yol ve yüksek hızlı (+120) seyahatler harici çok sıkmaz sizi 200. ama 390 da hacim olarak çok tatlı ve tr'de zor bulunan bir aralıkta.
Çok teşekkür ederim birde internette çok fazla duke 200 satışı var, yapılan km leri incelediğimde de öyle 10.000km yi deviren pek yok. tamam motorlarda modelli zaten 2012-2013 ama hemen satılığa konması dikkatimi çekip korkuttu açıkçası. Forumlardan videolardan izlediğim kadarıyla motor sürüşünü geliştirmek adına 30.000km felan düşük cc li motorla yol yapın deniyordu. Ondan dolayı birazda kafam karıştı. tabi söylenenle uygulanan bir olmuyor olsaydı zaten bu kadar motor kazası da olmazdı diye düşünüyorum. Neyse Ankaradayım bende umarım ehliyeti de alınca bir organizasyona katılıp tanışma imkanımızda olur. Şimdilik sahibinden.com üzerinden araştırmaya devam edeceğim hangisinden hesaplı mantıklı bütçeme de uygun bir seçenek gelirse onu değerlendireceğim. teşekkürler.
umurcan
12 Mart 2014, 15:43
ikisi de pişman edecek motorlar değil :wiinkk: sıkılma mevzuu da tamamen kişisel. ben ilki 5k kmde olmak üzere birkaç defa büyütme fikrine kapıldım, o veya bu sebeple 17k kmdir de satmadım. kimisi 700kmde satıyor büütmek için. o olay size bağlı :mrgreen:
gelirseniz her çarşamba saat 19dan itibaren anıttepe döngel sokağın köşesindeki sefa cafede buluşuyoruz. bu çaşamba ben de oada olacağım daha ayrıntılı konuşuruz :)
Syanur
12 Mart 2014, 17:16
Merhaba arkadaşlar,
Motosiklete yeni başlayan (17-18 yaşlarında birkaç ay sürdüğüm peugeot marka mobilet tabir edeceğimiz motoru saymazsak:)biri olarak almayı düşündüğüm birinci model bu motordur. Bu konuda yazılan 120 sayfayı foruma üye olmadan okudum. Çok yararlı bilgiler paylaşılmış herkese teşekkürler. A2 kursuna yazıldım Nisan da sınavım var ayrıca Ankara'da Ulusal Motorda güvenli sürüş eğitimi alıyorum. Teorikler bitti pratik yapıyoruz onun da son seferini duke 200 ile yaptım. Gerçekten başlangıç olarak bana yeterli olacak gibi geldi. Hocamız duke 390 da düşünebilirsin dedi sanırım sürüşümü beğendi ancak ben yinede tedbirli olmak istiyorum. gerçi forumda okuduğum kadarıyla duke 390 ile başlayan arkadaşlarda var. Sonuçta 34 yaşında evli barklı çocuk sahibi bir adamım gaz açıp gezeyip hava yapayım demiyorum :)kanımda çok deli akmıyor tedbirli olmak istiyorum ancak duke 200 den de hemen sıkılırmıyım diye de korkuyorum. sonuçta belli bir bütçe ayıracağım hemen sıkılıp satarsam illa ki zararım olacaktır. sizlerin bu konuda ki düşüncelerini almak istiyorum. Gerçi sürüşümü göremediğiniz için yorum yapmanız da zor olacaktır. Ancak bu motoru kullananların sıkılma sürelerini merak ediyorum. yani büyütmek adına. Eğer becerebilirsem sağlam bir ekipman alacağım paradan ödün vermeyeceğim ve aracımı bırakıp işe gelip giderken(yaklaşık 80km) ve tek yapacağım tüm gezmeleri motorumla yapacağım. şimdiden herkese teşekkürler.
:)
Öncelikle duke200 den sıkılmayacağınızı garanti edebilirim :) Kendinizi anlattığınız kadarıyla. Ş.dışı gezileri çok yapacaksanız keşke 390 alsaydım dersiniz belki ama bence bol bol ş.dışı gezisi yapacak adam için ne 200 ne 390 mantıklı motorlar değil. Çok fena rüzgara maruz kalıyoruz çünkü :) Konforlu motorlar değil, bu motorlarla durmadan 100 lerce km yapmak biraz deli:wiinkk: işi. O yüzden daha çok Ş.içinde süreceğinizi düşünerek Duke200 den sıkılmayacağınızı düşünüyorum.
Daha yeni motora başlayacaksınız, belki hoşunuza gitmeyecek, belki kötü bir tecrübe yaşayıp yada bir sebepten motordan vazgeçeceksiniz. Bu hiç belli olmaz. Ozaman 390 alıp satmak size daha çok zarar ettiriri. Duke200 ile çok daha az zarar edersiniz, gerek 2.el gerek 0km alırsanız da.
Millet niye bukadar erken satıyor,,,,? Bana göre maymun iştahlılıktan başka bişey değil. Bu size cevap yazan Umurcan bebesi ile biz tepe tepe geziyoruz, 20.000 km ye yaklaştı motorlar 1~1.5 yılda (benim motor 5ay yattı bu süreçte). Yani motora biniyorsanız bol bol, kmler alıyor başını gidiyor. Millet resmen motora binmeden satıyor :)
Bir de utanmadan 20.000 km çok yapmışsın diyorlar, motor ölmüştür gözüyle bakıyorlar... Gönül gözümle! gülüyorum kendilerine :) Ülkemizin klasik motor kültürü işte... Biz h.sonları fırsat buldukça ş.dışını zorladığımız için büyük hacimli bişeyler ihtiyacı çekiyoruz. Rahat oluyor öyle. Ama buna rağmen 17~18.000 kmdir motorlarımızı da sürüyoruz.
Yani diyeceğim, küçük hacim ile başlayın, 200lüğünü alın. Paranız cebinizde kalsın, kafanız rahat olsun, motor olaylarına alışın, ihtiyaçlarınızı ve keyiflerinizi belirleyin. Ondan sonra istediğiniz motora geçersiniz :wiinkk:
:)
Öncelikle duke200 den sıkılmayacağınızı garanti edebilirim :) Kendinizi anlattığınız kadarıyla. Ş.dışı gezileri çok yapacaksanız keşke 390 alsaydım dersiniz belki ama bence bol bol ş.dışı gezisi yapacak adam için ne 200 ne 390 mantıklı motorlar değil. Çok fena rüzgara maruz kalıyoruz çünkü :) Konforlu motorlar değil, bu motorlarla durmadan 100 lerce km yapmak biraz deli:wiinkk: işi. O yüzden daha çok Ş.içinde süreceğinizi düşünerek Duke200 den sıkılmayacağınızı düşünüyorum.
Daha yeni motora başlayacaksınız, belki hoşunuza gitmeyecek, belki kötü bir tecrübe yaşayıp yada bir sebepten motordan vazgeçeceksiniz. Bu hiç belli olmaz. Ozaman 390 alıp satmak size daha çok zarar ettiriri. Duke200 ile çok daha az zarar edersiniz, gerek 2.el gerek 0km alırsanız da.
Millet niye bukadar erken satıyor,,,,? Bana göre maymun iştahlılıktan başka bişey değil. Bu size cevap yazan Umurcan bebesi ile biz tepe tepe geziyoruz, 20.000 km ye yaklaştı motorlar 1~1.5 yılda (benim motor 5ay yattı bu süreçte). Yani motora biniyorsanız bol bol, kmler alıyor başını gidiyor. Millet resmen motora binmeden satıyor :)
Bir de utanmadan 20.000 km çok yapmışsın diyorlar, motor ölmüştür gözüyle bakıyorlar... Gönül gözümle! gülüyorum kendilerine :) Ülkemizin klasik motor kültürü işte... Biz h.sonları fırsat buldukça ş.dışını zorladığımız için büyük hacimli bişeyler ihtiyacı çekiyoruz. Rahat oluyor öyle. Ama buna rağmen 17~18.000 kmdir motorlarımızı da sürüyoruz.
Yani diyeceğim, küçük hacim ile başlayın, 200lüğünü alın. Paranız cebinizde kalsın, kafanız rahat olsun, motor olaylarına alışın, ihtiyaçlarınızı ve keyiflerinizi belirleyin. Ondan sonra istediğiniz motora geçersiniz :wiinkk:
aynen konuyu toparlamışsın temiz bir duke 200 ile başlayalım pişelim sonrasında hayat neler getirir bakarız. teşekkür ederim. müsait olduğum bir zamanda belirttiğiniz yere gelmek isterim. teşekkürler.
Syanur
12 Mart 2014, 19:08
aynen konuyu toparlamışsın temiz bir duke 200 ile başlayalım pişelim sonrasında hayat neler getirir bakarız. teşekkür ederim. müsait olduğum bir zamanda belirttiğiniz yere gelmek isterim. teşekkürler.
Ben nereyi belirttim bilemedim ama bu akşam ve her çarşamba Gençlik caddesinde buluşuyoruz(döngel sok. girişi). Bekleriz :wiinkk:
Omerselman
13 Mart 2014, 15:43
Dün motoru teslim aldım. Hızlanması - konforu ve sürüşü çok iyi. Frenlemesine bayıldım. Motorun en dikkat çekici yanı hafifliği. Ayakların duruşu kötü diyenlere aklım ermedi. Alışana kadar bir iki bakış atmayı umuyordum ama ne zaman ayağımı vitese frene götürsem hep tam yerinde buldum. Rüzgar aldığı doğru ama naked motor alıp rüzgar alıyor diye şikayet etmek biraz komik. Dün 73 km yol yaptım arada yaklaşık 2 saat cross yapıp tekdar eve motorla döndüm. Hava 5 dereceydi rüzgarla 2-3 derece oldu. Motora bacaklarımı yaslıyayım ısıtayım diyorum nafile. Depo altına soktuğun zaman rüzgarda azalma oluyor onun haricinde tabiri caizse sümüklerim aka aka kullandım. Bir kere bile kullanırken zorlanmadım yada şurası kötü diyeceğim bir sıkıntı olmadı. Yol bilgisayarı ki kendisi göstergeden öte bildiğiniz yol bilgisayarı her haltı gösteriyor. Boyum 183 ve arkadan bakıldığında biraz büyük kalıyorum motora. Görsel olarak öyle ama kullanımda herşey tam bana göre. Oturuş pozisyonumu yol boyu hiç değiştirme gereği duymadım. Yatıp dönüşlerde artistlik vucud konumlandırmalar falan komik ve gereksiz kaçıyor. Kontra ile dönüşler o kadar basit ki. Motorun tepkileri çok başarılı. Size direnmiyor rahatça kullanmanıza izin veriyor. Rodajda olsada yapmadan duramadım. 130 km ye inanılmaz bir sadelikle, kolayca çıktı. 80-120 arası iki kamyon boyu diyebilirim. Çok zorlamak istemediğimden 120 den sonra gazı yavaş açıp 130 a yavaş yavaş vardı. İlk bindiğim zaman 1-2 biraz sorun oldu ama alıştığında sıkıntı olmuyor. Tekleme yapıyordu elim gaza alışkın olmadığından birazda motorun devirli kullanım istemesinden ama yarım - çeyrek debriaj derken onada alışıyorsun. Uzun yol denemesi daha yapmadım ama mecidiyeköy-havalimanı arasında giderken hiç sıkıntı yaşamadım. Hava biraz daha sıcak olsaydı eminim 80-90 yerine 120-130 giderdim. Frenlemesinden bahsetmessem olmaz. Taksici hayvanları dün gecede bir arksiyon yaşattılar. Arabayla önden giden arkadaşımının önüne kırınca bizimkide frenledi. Haliyle kısa sürede 5 den 2 ye düşmek ve frenlemek zorunda kaldım. O kadar basit ve güzel durduki. Motor tam durduğunda arka tekerlek asvalta tekrar oturdu. Ne bir kayma yaşadım nede arka tekerleğin biraz yerden kesildiğini hissettim. O andan sorada zaten motora tam güvenmeye başladım. muhtemelen baska motorla olsam arkadaşın bagajında yada kendi suratımda küçük bi hasar bırakırdım.
Alan biri olarak değil süren biri olarak söylüyorum. Şehir içinde sağa sola gitmek, arada şehir dışında kaçmak, yolda gaz verdiğinde verdiğiniz gaz kadar tepki almak isteyen biriyseniz, konfordu güvenlikti vaz gecilmezim diyorsanız bu motor tam size göre. Performanslı ve konforlu...
ErtugrulGazi
15 Mart 2014, 23:29
Değerli Arkadaşlar,
Bugün yeni aldığım motosikletim ile İzmir'den Konya'ya geldim. Yemek, yakıt ve çay için molalar dahil yaklaşık 7 saat 30 dakika sürdü. Uzun yol için izlenimlerimi sizinle paylaşmak istedim.
Genellikle 100-110 km hızla seyahat ettim. Uzun yolda kulak tıkacı kesinlikle konforu arttırıyor. Motosikletin yan ve ön rüzgar dengesi çok güzel. Konya'ya girerken fırtına vardı resmen, buna rağmen denge sıkıntısı yaşatmadı. Ama daha önce dediğim gibi uzun yolda ön cam stabilite için olumlu olur kanatindeyim. Devam edeceğim. Sorularınız olursa yanıtlarım. saygılarımla.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:11 ----------
Gelelim yolculuk değerlendirmesine...590 km yol yaptım yaklaşık 80 tl ile İzmir'den Konya'da eve geldim. Dedigim gibi ortalama 100 km hız ve karşıdan esen hakim rüzgar ile. Ben oldukça zevk aldım ama son 50 km sele oldukça rahatsız etti. Ona bir güzellik düşünüyorum.
Uzun yol için söylemek istediğim birkaç husus kaldı.
1.Uzun yolda özellikle kış mevsiminde yağmurluk kullanmak zaruri. Yağmurdan ziyade rüzgar için süper koruma oluyor. Üstümde motor montum üzerinde yağmurluk, altımda kayak pantolonu ( :) ) rüzgarlık ve dizlikler ile atmosfer şartlarından etkilenmeden yol alınabiliyor.
2. Kamyon ve TIR'ların arkasında kalınca oldukça dengesiz hava oluyor bildiğiniz üzere. Hafif olması nedeniyle şüpheliydim ama kontrolünün kolay olması sebebi ile sıkıntı yaşatmıyor. sıyrılmak isterseniz 120 km hıza kadar tepkileri süper olduğu için çabuk sıyrılabiliyorsunuz.
3. Viraj almasına hasta oldum. Hafif olduğu için bacaklarınızın arasına sıkıştırıp, sağa sola yatırıyorsunuz. Gidondan verilen yatış kumandalarına tepkisi süper.
(Bir insan motorunu ancak bu kadar över)
4. Uzun yol yakt tüketimi, şehir içine göre daha fazlagibi görünüyor. Rüzgar direncinden olmalı.
5. Fren performansı çok hoşuma gitti. Ama üzerinde gelen lastikler ıslak ve yağmurlu yolda acaip sakat. Hele bazı yerlerde kullanımdan dolayı parlamış asfaltta acaip tedirgin etti beni.
Aklıma geldikçe paylaşırım sizlerle.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:27 ----------
Dün motoru teslim aldım. Hızlanması - konforu ve sürüşü çok iyi. Frenlemesine bayıldım. Motorun en dikkat çekici yanı hafifliği. Ayakların duruşu kötü diyenlere aklım ermedi. Alışana kadar bir iki bakış atmayı umuyordum ama ne zaman ayağımı vitese frene götürsem hep tam yerinde buldum. Rüzgar aldığı doğru ama naked motor alıp rüzgar alıyor diye şikayet etmek biraz komik. Dün 73 km yol yaptım arada yaklaşık 2 saat cross yapıp tekdar eve motorla döndüm. Hava 5 dereceydi rüzgarla 2-3 derece oldu. Motora bacaklarımı yaslıyayım ısıtayım diyorum nafile. Depo altına soktuğun zaman rüzgarda azalma oluyor onun haricinde tabiri caizse sümüklerim aka aka kullandım. Bir kere bile kullanırken zorlanmadım yada şurası kötü diyeceğim bir sıkıntı olmadı. Yol bilgisayarı ki kendisi göstergeden öte bildiğiniz yol bilgisayarı her haltı gösteriyor. Boyum 183 ve arkadan bakıldığında biraz büyük kalıyorum motora. Görsel olarak öyle ama kullanımda herşey tam bana göre. Oturuş pozisyonumu yol boyu hiç değiştirme gereği duymadım. Yatıp dönüşlerde artistlik vucud konumlandırmalar falan komik ve gereksiz kaçıyor. Kontra ile dönüşler o kadar basit ki. Motorun tepkileri çok başarılı. Size direnmiyor rahatça kullanmanıza izin veriyor. Rodajda olsada yapmadan duramadım. 130 km ye inanılmaz bir sadelikle, kolayca çıktı. 80-120 arası iki kamyon boyu diyebilirim. Çok zorlamak istemediğimden 120 den sonra gazı yavaş açıp 130 a yavaş yavaş vardı. İlk bindiğim zaman 1-2 biraz sorun oldu ama alıştığında sıkıntı olmuyor. Tekleme yapıyordu elim gaza alışkın olmadığından birazda motorun devirli kullanım istemesinden ama yarım - çeyrek debriaj derken onada alışıyorsun. Uzun yol denemesi daha yapmadım ama mecidiyeköy-havalimanı arasında giderken hiç sıkıntı yaşamadım. Hava biraz daha sıcak olsaydı eminim 80-90 yerine 120-130 giderdim. Frenlemesinden bahsetmessem olmaz. Taksici hayvanları dün gecede bir arksiyon yaşattılar. Arabayla önden giden arkadaşımının önüne kırınca bizimkide frenledi. Haliyle kısa sürede 5 den 2 ye düşmek ve frenlemek zorunda kaldım. O kadar basit ve güzel durduki. Motor tam durduğunda arka tekerlek asvalta tekrar oturdu. Ne bir kayma yaşadım nede arka tekerleğin biraz yerden kesildiğini hissettim. O andan sorada zaten motora tam güvenmeye başladım. muhtemelen baska motorla olsam arkadaşın bagajında yada kendi suratımda küçük bi hasar bırakırdım.
Alan biri olarak değil süren biri olarak söylüyorum. Şehir içinde sağa sola gitmek, arada şehir dışında kaçmak, yolda gaz verdiğinde verdiğiniz gaz kadar tepki almak isteyen biriyseniz, konfordu güvenlikti vaz gecilmezim diyorsanız bu motor tam size göre. Performanslı ve konforlu...
Arkadaşımın yazdığı tüm hususlara şehiriçi kullanım adına katılıyorum. Güzel yorumlar yapmışsınız. Ağzınıza sağlık.
dioniss
16 Mart 2014, 16:36
söylediklerine kesinlikle katılıyorum, bu yazdıklarına ek olarak ekleyeceğim bikaç sözüm var.
uzun yol denememişsin. 2013 kurban bayramı mağlum 9 gün olunca arkadaşlarla bi akdeniz ege turu atalım dedik. toplamda 2200 km gibi bi yol gittik, günlük ortalama 300 km kadar sürdük. şimdi bu kadar uzun yolda o sele cidden rahatsız edebiliyor ama bunun haricinde tüm bu yoldaki benzin masrafım 320 lira tuttu ki benzin de 4.90 civarlarındaydı. motorun gidişine hiçbi kusur yok, ayılmadı bayılmadı. yokuşlarda arkadaşlar vites düşürürken benim vites yükselttiğim bile oldu. torku motorun çekişi gücü harika, zaten hafif o yüzden hiç zorlanmıyor. bende 70 kiloyum. ilk motorum ve uzunca bi süre duke 200 kullanmayı düşünüyorum. son hızı 138 olsa bile zaten istanbulda nereye hız yapıyorsun. yollarda radarlar var. biraz hızlansan birisi hemen senin şeridine kafasını sokuyor. şehir içi ve uzun yol için harika bi motor. tek bi kötü yanı var. yedek parçaları çok pahalı ve kolay bulunmuyor.
herkese güvenli ve keyifli sürüşler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:33 ----------
Dün motoru teslim aldım. Hızlanması - konforu ve sürüşü çok iyi. Frenlemesine bayıldım. Motorun en dikkat çekici yanı hafifliği. Ayakların duruşu kötü diyenlere aklım ermedi. Alışana kadar bir iki bakış atmayı umuyordum ama ne zaman ayağımı vitese frene götürsem hep tam yerinde buldum. Rüzgar aldığı doğru ama naked motor alıp rüzgar alıyor diye şikayet etmek biraz komik. Dün 73 km yol yaptım arada yaklaşık 2 saat cross yapıp tekdar eve motorla döndüm. Hava 5 dereceydi rüzgarla 2-3 derece oldu. Motora bacaklarımı yaslıyayım ısıtayım diyorum nafile. Depo altına soktuğun zaman rüzgarda azalma oluyor onun haricinde tabiri caizse sümüklerim aka aka kullandım. Bir kere bile kullanırken zorlanmadım yada şurası kötü diyeceğim bir sıkıntı olmadı. Yol bilgisayarı ki kendisi göstergeden öte bildiğiniz yol bilgisayarı her haltı gösteriyor. Boyum 183 ve arkadan bakıldığında biraz büyük kalıyorum motora. Görsel olarak öyle ama kullanımda herşey tam bana göre. Oturuş pozisyonumu yol boyu hiç değiştirme gereği duymadım. Yatıp dönüşlerde artistlik vucud konumlandırmalar falan komik ve gereksiz kaçıyor. Kontra ile dönüşler o kadar basit ki. Motorun tepkileri çok başarılı. Size direnmiyor rahatça kullanmanıza izin veriyor. Rodajda olsada yapmadan duramadım. 130 km ye inanılmaz bir sadelikle, kolayca çıktı. 80-120 arası iki kamyon boyu diyebilirim. Çok zorlamak istemediğimden 120 den sonra gazı yavaş açıp 130 a yavaş yavaş vardı. İlk bindiğim zaman 1-2 biraz sorun oldu ama alıştığında sıkıntı olmuyor. Tekleme yapıyordu elim gaza alışkın olmadığından birazda motorun devirli kullanım istemesinden ama yarım - çeyrek debriaj derken onada alışıyorsun. Uzun yol denemesi daha yapmadım ama mecidiyeköy-havalimanı arasında giderken hiç sıkıntı yaşamadım. Hava biraz daha sıcak olsaydı eminim 80-90 yerine 120-130 giderdim. Frenlemesinden bahsetmessem olmaz. Taksici hayvanları dün gecede bir arksiyon yaşattılar. Arabayla önden giden arkadaşımının önüne kırınca bizimkide frenledi. Haliyle kısa sürede 5 den 2 ye düşmek ve frenlemek zorunda kaldım. O kadar basit ve güzel durduki. Motor tam durduğunda arka tekerlek asvalta tekrar oturdu. Ne bir kayma yaşadım nede arka tekerleğin biraz yerden kesildiğini hissettim. O andan sorada zaten motora tam güvenmeye başladım. muhtemelen baska motorla olsam arkadaşın bagajında yada kendi suratımda küçük bi hasar bırakırdım.
Alan biri olarak değil süren biri olarak söylüyorum. Şehir içinde sağa sola gitmek, arada şehir dışında kaçmak, yolda gaz verdiğinde verdiğiniz gaz kadar tepki almak isteyen biriyseniz, konfordu güvenlikti vaz gecilmezim diyorsanız bu motor tam size göre. Performanslı ve konforlu...
söylediklerine kesinlikle katılıyorum, bu yazdıklarına ek olarak ekleyeceğim bikaç sözüm var.
uzun yol denememişsin. 2013 kurban bayramı mağlum 9 gün olunca arkadaşlarla bi akdeniz ege turu atalım dedik. toplamda 2200 km gibi bi yol gittik, günlük ortalama 300 km kadar sürdük. şimdi bu kadar uzun yolda o sele cidden rahatsız edebiliyor ama bunun haricinde tüm bu yoldaki benzin masrafım 320 lira tuttu ki benzin de 4.90 civarlarındaydı. motorun gidişine hiçbi kusur yok, ayılmadı bayılmadı. yokuşlarda arkadaşlar vites düşürürken benim vites yükselttiğim bile oldu. torku motorun çekişi gücü harika, zaten hafif o yüzden hiç zorlanmıyor. bende 70 kiloyum. ilk motorum ve uzunca bi süre duke 200 kullanmayı düşünüyorum. son hızı 138 olsa bile zaten istanbulda nereye hız yapıyorsun. yollarda radarlar var. biraz hızlansan birisi hemen senin şeridine kafasını sokuyor. şehir içi ve uzun yol için harika bi motor. tek bi kötü yanı var. yedek parçaları çok pahalı ve kolay bulunmuyor.
herkese güvenli ve keyifli sürüşler.
brooklynnn
16 Mart 2014, 18:18
Motora benim gibi 2.5 yaktıran var mı şehir içi. Min 2.3 yaktırdım 30 km yolda
ArdaAras
16 Mart 2014, 18:39
Motora benim gibi 2.5 yaktıran var mı şehir içi. Min 2.3 yaktırdım 30 km yolda
dostum istanbuldan bahsetmiyoruz sanırım? istanbulda el debriyajdan cekilmiyor bazı saatlerde.
ErtugrulGazi
16 Mart 2014, 19:04
Motora benim gibi 2.5 yaktıran var mı şehir içi. Min 2.3 yaktırdım 30 km yolda
İzmir 25 km 2.2 lt
ayhan.s
16 Mart 2014, 19:07
Motora benim gibi 2.5 yaktıran var mı şehir içi. Min 2.3 yaktırdım 30 km yolda
Ben kilyos-kabataş arası 2.7 yakıyorum. Sabah 8-9 akşam 20-21 arası...
esenler capahastanesi arası 2 kişi 2.3 lt 80 km hızı gecmeden.
gecen yılkı buluşmadan sonra yolda haliç köprüsü üstünde 2.0 lt gördüm .
gecen sene iki kere şile gidip geldim 120 km hızın altına düşmeden coğunlukla üstü hızda 2.7 lt.
İststunt
17 Mart 2014, 13:04
ABilerim Merhaba! ARaniza yeni katildim,daha dogrusu katilmayi dusunyorum. Nasip olur ise bu ay KTM DUKE 200 almayi dusunyorum. Ilk motorum olacak,o yuzden ikinci elmi alsam diyorum. Cunku Rodaj yapilcakmis 1000 Km yeni alsam,nasil yapilir,neye dikkat edecegim..bunlari bilmedigim icin 2-el karar verdim. 2-el alsam nelere dikkat etmem lazim? :) Benim gibi 185 Boy,85 kilolarda bu makinayi kullanan varmi?:) Ve Istanbul'dan nerden alabilirim 2-el KTM DUKE :) tesekkur ederimm!
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:00 ----------
Yoksa ilk Motor olsa bile 390 mi alsam?(
umurcan
17 Mart 2014, 13:26
200 iyidir. 390 da kullanılır ama ben daha önce eğitim almama rağmen 200 fazla mı geldi acaba demiştim başlarda
çok rahatlıkla 20k km sıkılmadan kullanabileceğin bir motor :wiinkk:
İststunt
17 Mart 2014, 13:34
EyvALLAH abi. Daha hic dokunmadim motora,biniyim bakiyim İN ŞA ALLAH çok küçük kalmaz altimda :(
Omerselman
17 Mart 2014, 20:08
Vites - devir kullanımlarınızı paylaşırmısınız? 2.2 -2.7 istikrarlı rakamlar mı yoksa öle arada bayır aşağı falan olmuş olaylar mı?
İststunt
17 Mart 2014, 20:19
ABiler 2-el alicaksam nelere dikkat etmem gerekiyor?:)
Omerselman
17 Mart 2014, 20:57
Fren-vites ve ayak padlerine bak. Ezik çizik varmı? Motor yatmışsa genelde gidon uçlarında , fren kollarında vites ve ayak koyma yerinde ezilme kırılma olur. Depoda ezilme çiZilme varmı ona bak.
Kmsi yüksek olursa maalesef satarken millet dır dır ediyor. Nedendir bilmem 10000 den sonra motoru almaya mırın kırın ediyorlar. Biz arkadaşa aldık 5 gün önce 700km de 13750 ye, temiz motor ama iki sıkıntısı çıktı, biri korna, uzun kısa tuş ışıkları yanmıyor diğeri boşa geçerken nazlanıyor. İkiside garanti kapsamı halledilecek şeyler. Ama sen alıcaksan rodajı iyi yapılmış motor al diyecekler ve sen pimpirikleneksin. Rodajın iyi yapılıp yapılmadığını maalesef şak diye anlayamassın. Yağ damlıyor mu? Ne kadar damlıyor? Yakıt kullanımı performansı nasıl gibi şeyleri anlamanın pek bir yolu yok. Zira uzun zamanda küçük küçük gösterir kendini. Ustaya göster dicekler ama hangi usta? Sokakda bulamıyorsun usta. 2. El alacaksan yegane tavsiyem düşük km, mümkünse rodajı bitmemiş, ezik çizik olmayan, ilave şeyler olmayan sade halde olsun. Bir kere bin ama yatırma düşürme. Viteslerin tamamını dene. Kullanırken sıkıntı yasamıyorsan al :)
İststunt
17 Mart 2014, 21:19
tesekkur ederim abi! :) ben galiba ya-kismet diye alirim.. Ezik cizikden ziyade baska birsey anlamam :(
Tesekkur ederim
ErtugrulGazi
18 Mart 2014, 00:07
Vites - devir kullanımlarınızı paylaşırmısınız? 2.2 -2.7 istikrarlı rakamlar mı yoksa öle arada bayır aşağı falan olmuş olaylar mı?
Benim 2.2 lt/100 km izmirde gaziemirden çiğliye gece saat 01:00 gibi yani boş saatte genelde 80 km hız ve 6. vites ile giderken elde edildi. Radar var trafik yok...süper sonuç. :)
brooklynnn
18 Mart 2014, 01:23
Sabah 9-10 beylikduzu - Bayrampaşa trafikte elde edilen değerler 80i geçmeyince böyle oluyor ara ara koklediğim oluyor o şekilde 2.5.
bugüne n 3.5 yaktırdım gerçi
Syanur
18 Mart 2014, 02:22
Fren-vites ve ayak padlerine bak. Ezik çizik varmı? Motor yatmışsa genelde gidon uçlarında , fren kollarında vites ve ayak koyma yerinde ezilme kırılma olur. Depoda ezilme çiZilme varmı ona bak.
Böyle olursa noluyor? Almıyor muyuz motoru ?
Omerselman
18 Mart 2014, 06:08
Çizik ezik kırık varsa ve benim için sıkıntı olmaz diyorsan al. Araba alırkende kaportasına çamurluklarına tamponuna bakıyorsun ona göre fiyat veriyorsun.
Fatihes
20 Mart 2014, 01:28
Merhaba arkadaşlar.
Boyum kısa olduğu için acemilikte rahat olsun diye süspansiyon ayarını(yay ön yükleme) en alçağa getirttim. Konu ile ilgili pek bir bilgim yok, internette de pek anlayacağım bir şey bulamadım. Süspansiyonu en düşükte kullanıyor olmamın bir sakıncası var mı? genel olarak yol tutuş daha iyi olacağından sert süspansiyon severim fakat 100kg biri için kullanıyor olduğum süspansiyon ayarının motora yada kullanıma bir zararo var mıdır? Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
brooklynnn
20 Mart 2014, 03:29
Dun 120 ile kocaelihe giderken otobanda vites düşürme isteği doğdu içimde. Ayağı pege uzattım ama peg yok. Kamyon alıyordu altına.
sonradan ne goreyım peg yerınden çıkmış sallanıyor ikinci viteste kalan 20 kmyp tamamlayıp sabah yaptım ardından motor ustasına gittim. Yağsız kaldığını ondan yaptığını dedi.
ayrıca ktmlerde 30k dan sonra sıkıntılar başlar dedi. Tavsiye etmediğini söyledi. Ne diyorsunuz bu konuda ???
Syanur
20 Mart 2014, 11:15
Merhaba arkadaşlar.
Boyum kısa olduğu için acemilikte rahat olsun diye süspansiyon ayarını(yay ön yükleme) en alçağa getirttim. Konu ile ilgili pek bir bilgim yok, internette de pek anlayacağım bir şey bulamadım. Süspansiyonu en düşükte kullanıyor olmamın bir sakıncası var mı? genel olarak yol tutuş daha iyi olacağından sert süspansiyon severim fakat 100kg biri için kullanıyor olduğum süspansiyon ayarının motora yada kullanıma bir zararo var mıdır? Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
Arka süspansiyonu kastediyorsunuz sanırım. Duke zaten ziyadesiyle alçak oturuşa sahip, sizi boy kaç? Oturunca daha çok alçalması için yumuşatmışsınız amortisörü ama 100 kiloyum diyorsun, o amortisörlerin orjinal ayarı ~75 kglık bir sürücü için yapılmış. Siz daha da sertleştirmeniz gerekirken (ki aslında orj. hali gayet sert) yumuşatmışsınız. Orjinal haline hatta biraz daha sıkı haline getirmenizde fayda var derim. Amortisörü patlatma ihtimaliniz bile var bu durumda.
Dun 120 ile kocaelihe giderken otobanda vites düşürme isteği doğdu içimde. Ayağı pege uzattım ama peg yok. Kamyon alıyordu altına.
sonradan ne goreyım peg yerınden çıkmış sallanıyor ikinci viteste kalan 20 kmyp tamamlayıp sabah yaptım ardından motor ustasına gittim. Yağsız kaldığını ondan yaptığını dedi.
ayrıca ktmlerde 30k dan sonra sıkıntılar başlar dedi. Tavsiye etmediğini söyledi. Ne diyorsunuz bu konuda ???
Peg nerden çıkmış ?? Neresi yağsız kalmış ben anlamadım. Peg'in yağ ile alakası mı var ?? Merak ettim cidden.
Ustanız kim bilmiyorum ama bir sorun 30.000 den sonra ne gibi sıkıntılar çıkartıyormuş bu KTM ler :)
ErtugrulGazi
20 Mart 2014, 18:44
30000 km üzerinde kaç adet Duke 200 var...Meraktan soruyorum. :)
umurcan
20 Mart 2014, 19:32
aynısı bana da oldu o vites olayının. eğer yanlış anlamadıysam. vites pedalının vidası şanzımana giden milden kurtuluyor ve pedal aşağı sallanıyor.
bi civata sıkınca da düzeliyor. şanzıman yağsız kalacak kadar az yağın olsa motoru kitlemen olası olur gibi bir sallamasyon yapayım.
yola çıkmadan önce yağ seviyesini kontrol etmişsindir herhalde? ilk motorun değil sonuçta.
30k km olayı da tamamen lagaluga. ktm ilkbatışını yaşamadan önce ktm : keine tausend meter diye dalga geçelermiş çok bozulduğu için.
batışından kurtarıldıktan sonra taş gibi makineler üretiyor gözümde. sadece hafiflik için biraz narin oluyor dış kısımları.
şanzıman ve motor bloğu olarak sanmıyorum ki ömrü 200 binden az olsun
30binin üzerinde 4-5 tane ancak vardır sanırım. millet genelde syanurun dediği gibi maymun iştahıyla atlamaya çalıştığı için
düşününce ben de yapmaya kalktım aynısını 2 kere. neyse ki olmamış diyorum şimdilerde :) bakalım umarım yaz sonuna 30k kmde "bitmiş" bir duke 200 daha kazandıracağım bu topluluğa
ErtugrulGazi
20 Mart 2014, 20:02
Bu arada arkadaşlar motor yağı ömrünün sonuna geldiğinde titreşimde artış oluyor mu. Benim motorun titreşimi arttı sanki.
Saygılarımla
Fatihes
21 Mart 2014, 13:21
Cevap için teşekkür ederim. Arka Süspansiyon sıkışırsa daha sertleşir diye düşünmüştüm. 3-4 kademe kaldırmayı deneyeceğim.
brooklynnn
23 Mart 2014, 04:04
Pegin bağlı olduğu alıminyum parça ile arada köprü görevi gören baş şeklinde içinde oynayan parça var. Oraya arada yağ sıkmak gerek. Bu şekilde ancak kuruma ve titreşimden kaynaklanan çözülme engellenebilirmiş. Ustaya sağlamlığından dolayı ktm aldığımı söyledim. Fakat ktmler 30kdan sonra sıkıntı çıkartır dedi. Bu arada kendisi kawa servisi.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO