Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
umurcan
02 Ocak 2014, 03:38
FB grubu çıktıktan sonra böyle oldu büyük oranda
ondan önce oldukça aktifti konu
Ama FB'nin konu konu tartışma imkanı yaratması oldukça kolaylaştırıyor işleri, burada arapsaçına dönebiliyor mevzu
ayhan.s
02 Ocak 2014, 11:31
141879212 nolu ilanımdaki temiz duke 200 abs satılıktır
"Piyasadaki ABS'si olmayan 2012 model turuncu dukeler ile karşılaştırmayın."
öyle bir yazmışsın ki turuncu ABS'li model yok sanki. Hayırlı satışlar.
ArdaAras
02 Ocak 2014, 23:51
FB grubu çıktıktan sonra böyle oldu büyük oranda
ondan önce oldukça aktifti konu
Ama FB'nin konu konu tartışma imkanı yaratması oldukça kolaylaştırıyor işleri, burada arapsaçına dönebiliyor mevzu
Haklısın hocam, bu arada bu bebe 540 km oldu, havalar düzelsin ehliyet hazır olsun ilk iş Ankaraya geliyorum, uzun yol yapmaya, bir araya gelebiliriz müsait bir vaktin olursa dostum. Bende Ankaralıyım
"Piyasadaki ABS'si olmayan 2012 model turuncu dukeler ile karşılaştırmayın."
öyle bir yazmışsın ki turuncu ABS'li model yok sanki. Hayırlı satışlar.
hocam satışı yapan kişi Muğladan yapıyor satışını bu yüzden orada ilk gelen seri Dukelarda beyaz ABS li model gelmiş olabilir? :silent:
umurcan
03 Ocak 2014, 00:00
Haklısın hocam, bu arada bu bebe 540 km oldu, havalar düzelsin ehliyet hazır olsun ilk iş Ankaraya geliyorum, uzun yol yapmaya, bir araya gelebiliriz müsait bir vaktin olursa dostum. Bende Ankaralıyım
gelirsen bekleriz :wiinkk: şubattan sonra lastiklerimi biraz aşındırasım var benim de :pl:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-2012-duke200-148904392/detay
ilan sahibi buradam mıdır acaba ?,184 cm 120 kg bir insan nasıl durur üstünde :cherry: bana yakın ocağın 15 ine kadar bir motor alacağım.suzuki inazuma malum fiyatı coştu.bende 2.el ktm alır geçerim diye düşünüyorum.
ArdaAras
03 Ocak 2014, 00:30
lastikleri kaç km.de değiştirmek gerek? ya da mevsimi nedir? ankara çok soğuk, hep don; burada daha bir kere don oldu. bende yatırdım motoru :pr:
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:28 ----------
gelirsen bekleriz :wiinkk: şubattan sonra lastiklerimi biraz aşındırasım var benim de :pl:
lastikleri kaç km.de değiştirmek gerek? ya da mevsimi nedir? ankara çok soğuk, hep don; burada daha bir kere don oldu. bende yatırdım motoru :pr:
umurcan
03 Ocak 2014, 00:42
yerler fena değil şu sıralar da yine de 10k km'de değiştirsen fena olmaz
sıfır lastikle gözle görülebilir bir fark oluşmuştu ben değiştirmeden evvel. diablo rosso 2 taktım ben, parlak asfaltta tutuşundan falan memnunum
mustaf_
03 Ocak 2014, 01:20
Turuncularda absli model az var piyasada, o yuzden cumlede hata olabilir belki idare edin arkadaslar ;)
brooklynnn
03 Ocak 2014, 02:40
benim ön freni sıkınca arka stop yanmıyor
motor 40 gundur yatıyor her gun 5 dk calıstırmayla gıdıyor tek mars kapalı alanda
ne yapılabılır bu konuyla alakalı
Fren muşuruna bak deyiyormu.
brooklynnn
03 Ocak 2014, 02:52
baktım bı sıkıntı yok ezıyor olması gerektıgı gıbı ama goruntu yok
ıcı pas yaptı heralde motor yatınca
ArdaAras
03 Ocak 2014, 02:55
ben rodajı yarıladım ve eğitim almak istiyorum en kısa zamanda ama ehliyet almadan ileri eğitim vermiyorlar. kafayı yicem şu mereti tam teknik çözmek istiyorum.
buna neden egzos takılıyor arkadaş? sesi yeterince kendine has ve iyi değil mi? yoksa performansta bir artış mı söz konusu? 1-2 hp motorda çok fark yaratmaz diye düşünüyorum
Turuncularda absli model az var piyasada, o yuzden cumlede hata olabilir belki idare edin arkadaslar ;)
lütfen ucuz satıp piyasayı düşürmeyelim :P
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:56 ----------
ben rodajı yarıladım ve eğitim almak istiyorum en kısa zamanda ama ehliyet almadan ileri eğitim vermiyorlar. kafayı yicem şu mereti tam teknik çözmek istiyorum.
buna neden egzos takılıyor arkadaş? sesi yeterince kendine has ve iyi değil mi? yoksa performansta bir artış mı söz konusu? 1-2 hp motorda çok fark yaratmaz diye düşünüyorum
leo egzoz la daha güzel çıkıyor sesi ve daha cabuk fark ediliyorsun ama malum cezası var o yüzden niyetlendim ama almadım.onun yerine egzoza delik açtım diğer dukelerden biraz daha tok çıkıyor sesi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:01 ----------
baktım bı sıkıntı yok ezıyor olması gerektıgı gıbı ama goruntu yok
ıcı pas yaptı heralde motor yatınca
o kadar çabuk pas yapçanı zanetmiyorum bir kontak sprey sıktır içine oksit varsa gider .
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:03 ----------
lastikleri kaç km.de değiştirmek gerek? ya da mevsimi nedir? ankara çok soğuk, hep don; burada daha bir kere don oldu. bende yatırdım motoru :pr:
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:28 ----------
lastikleri kaç km.de değiştirmek gerek? ya da mevsimi nedir? ankara çok soğuk, hep don; burada daha bir kere don oldu. bende yatırdım motoru :pr:
lastikler gec ısınıyor gec ısınması sıkıntı yaratıyor o yüzden dikkat et.
brooklynnn
05 Ocak 2014, 12:10
Sıktım da fark etmedi maalesef
umurcan
05 Ocak 2014, 15:48
Valla ben egzoz konusunda orjinalin daha iyi olduğunu düşünüyorum.
Sonuçta branda falan çekerken egzozun soğumasını beklemiyorsun, car diye çekmek mümkün, sonra aralara girerken ince geçişlerde egzozun sürtmesi ihtimali yok, bu hali ayrıca daha estetik duruyor vsvs
Ben ses için bunlardan vazgeçmem şahsen, hele üzerine 500tl gibi paralar verip de asla :mrgreen:
Valla ben egzoz konusunda orjinalin daha iyi olduğunu düşünüyorum.
Sonuçta branda falan çekerken egzozun soğumasını beklemiyorsun, car diye çekmek mümkün, sonra aralara girerken ince geçişlerde egzozun sürtmesi ihtimali yok, bu hali ayrıca daha estetik duruyor vsvs
Ben ses için bunlardan vazgeçmem şahsen, hele üzerine 500tl gibi paralar verip de asla :mrgreen:
Trafik cezasını da unutmayalım.
marfatih
12 Ocak 2014, 14:24
Selam Arda bey;
Birliğin bozulduğu filan yok sadece kış ayında pek aktif oldugumuz söylenemez :)
Bir de grubun kurucu abilerimizden iş kuranlar oldu,kaza yapanlar oldu,yarışmak için veya malum distributor yüzünden motoru değiştirenler oldu.
Ve benim gibi daha yeni nişanlanan hazırlıklarla ugrasan ve 3 hafta önce dukemle silivriye davetiye götürmeye gidip hala iyileşemeyen ben :)
Amma velakin benim düşüncem grubun veya forumun kontrolü birilerinin elinde olabilir.Fakat afiş organizasyon beklemeyip kardeşim ben bugün burdan yola çıkıcam buraya gidicem gelmek isteyen falanca saatte şurda olsun demek yeterli, gelen gelir :)
Bu arada şuan fb'da 1 hafta önce eklediğinizi farkettim hoşgeldiniz.
Herkezle aktif günlerde görüşmek dileğiyle !!!
Şükrü SARIAHMET
ArdaAras
12 Ocak 2014, 21:37
Selam Arda bey;
Birliğin bozulduğu filan yok sadece kış ayında pek aktif oldugumuz söylenemez :)
Bir de grubun kurucu abilerimizden iş kuranlar oldu,kaza yapanlar oldu,yarışmak için veya malum distributor yüzünden motoru değiştirenler oldu.
Ve benim gibi daha yeni nişanlanan hazırlıklarla ugrasan ve 3 hafta önce dukemle silivriye davetiye götürmeye gidip hala iyileşemeyen ben :)
Amma velakin benim düşüncem grubun veya forumun kontrolü birilerinin elinde olabilir.Fakat afiş organizasyon beklemeyip kardeşim ben bugün burdan yola çıkıcam buraya gidicem gelmek isteyen falanca saatte şurda olsun demek yeterli, gelen gelir :)
Bu arada şuan fb'da 1 hafta önce eklediğinizi farkettim hoşgeldiniz.
Herkezle aktif günlerde görüşmek dileğiyle !!!
Şükrü SARIAHMET
Teşekkürler hoşbulduk.
Hocam havalar güzelleşir güzelleşmez hemen bir buluşma ve gezi düzenleyelim.
Bu distibütör KTMden bu kadar mı insanları soğutuyor? Benimki daha 700 kmde olduğu için bi tecrübem yok o konuda.
Bütün Dukeçülerle en kısa zamanda bir araya gelmek dileğiyle. Bizimkinin bir büyük abisi olan 390'ıda yolda görmeye başladım. Artık ailecek dolaşırız umarım.
İyi pazarlar herkese
ErtugrulGazi
13 Ocak 2014, 00:26
Değerli arkadaşlar,
Bir süredir 200-250 cc motorsiklet arayışındayım. KTM Duke 200 gerçekten tip olarak beni acaip cezbetti fakat bu forumda konuşulan Türkiye dağıtıcısının çok alakadar olmaması ve daha yeni motorlarda meydana gelen amortisör keçesi, tazyikli su ile yıkandığında orasına burasına su kaçması, parçalarının pahalı olması ve Türkiye mevcudunun genelde olmaması gibi problemler beni biraz üzdü. Bunlar gerçekten genele yayılmış problemler mi yoksa münferit problemler olup motor kullanıcılarının geneli memnun mu? Uzun lafın kısası bu motor bu fiyatı hakediyor mu, alınır mı?
Muadil motor olarak inazuma var aklımda ama bu motoru da aklımdan çıkaramıyorum.
Saygılarımla,
ayhan.s
13 Ocak 2014, 00:48
Değerli arkadaşlar,
Bir süredir 200-250 cc motorsiklet arayışındayım. KTM Duke 200 gerçekten tip olarak beni acaip cezbetti fakat bu forumda konuşulan Türkiye dağıtıcısının çok alakadar olmaması ve daha yeni motorlarda meydana gelen amortisör keçesi, tazyikli su ile yıkandığında orasına burasına su kaçması, parçalarının pahalı olması ve Türkiye mevcudunun genelde olmaması gibi problemler beni biraz üzdü. Bunlar gerçekten genele yayılmış problemler mi yoksa münferit problemler olup motor kullanıcılarının geneli memnun mu? Uzun lafın kısası bu motor bu fiyatı hakediyor mu, alınır mı?
Muadil motor olarak inazuma var aklımda ama bu motoru da aklımdan çıkaramıyorum.
Saygılarımla,
Arada çok fiyat farkı var, Inazuma al kalan parayla güzel kask falan alırsın.
umurcan
13 Ocak 2014, 01:01
ister inazuma al ister cbr istersen de dük, motorunu tazyikli su ile yıkama
AEA'nın canlı yayınlarından birinde değindiler bu konuya, son derece de haklı sebepler belirttiler
ArdaAras
13 Ocak 2014, 01:04
Arada çok fiyat farkı var, Inazuma al kalan parayla güzel kask falan alırsın.
evet haklısın hocam arada çok fark var dediğin gibi. Mesela birisi 180 kg (inazuma) digeri 120 küsur kg KTM Duke 125-200-390. yani her açıdan değerlendirip ihtiyaçlarına göre karar vermesi gerekir diye düşünüyorum.
Duygusal konuya gelince hak veriyorum sana :cat: ama karşılayabilecekse dükü tercih etsin bence ::deliir::
ErtugrulGazi
13 Ocak 2014, 02:00
Arada çok fiyat farkı var, Inazuma al kalan parayla güzel kask falan alırsın.
Aslında bakarsanız ikinci el fiyatları birbirine oldukça yakın. Dedim ya müzmin bir mekanik veya servis problemi yoksa...neden olmasın diyorum.
Duke gerçekten çok güzel.
Saygılarımla.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:57 ----------
Bu arada şu aranıza yeni katılacak ben denize temiz ve ucuzundan motor bulursanız tadından yenmez. :cherry:
ayhan.s
13 Ocak 2014, 12:09
evet haklısın hocam arada çok fark var dediğin gibi. Mesela birisi 180 kg (inazuma) digeri 120 küsur kg KTM Duke 125-200-390. yani her açıdan değerlendirip ihtiyaçlarına göre karar vermesi gerekir diye düşünüyorum.
Duygusal konuya gelince hak veriyorum sana :cat: ama karşılayabilecekse dükü tercih etsin bence ::deliir::
Arda, ben iki motor arasında kaldım diyenlere hep Inazuma diyorum. Zorlayacaksa kendini gerek yok bence Inazuma alsın. Ha gerçekten çok binmek istiyorsa bir iki ay bekler KTM'ye biner. Ama fiyatı olmuş 16 küsür...
İnsanların genel olarak şu sorusuna kılım. "şu ürüne, bu para verilir mi?". Yahu sen cebindeki paraya bakacaksın. Bence BMW mesela bütün fiyat etiketini hakediyor. Ama 70.000 tl motosiklete ben veremem, verene "lan salak mısın, o paraya 5 tane duke alınır" demem.
KTM de aynı mantık. Gerçekten sahip olmak istiyorsan 30.000 tl de verirsin ama muadili de işini görecekse, beğeniyorsan, cebindeki para ona yetiyorsa onu al.
Syanur
13 Ocak 2014, 13:02
Beyler bence Duke200 e en yakın rakip olacak model TR ye adım atmış gibi
http://www.hyosung.com.tr/street/59/x5
Teknik özelliklerde hava soğutmalı ve 5 vites yazıyor ama Su soğutmalı ve 6 vites olması gerek.
http://eng.hisntmotors.com/product/?pCode=10000008
ayhan.s
13 Ocak 2014, 13:31
Beyler bence Duke200 e en yakın rakip olacak model TR ye adım atmış gibi
http://www.hyosung.com.tr/street/59/x5
Teknik özelliklerde hava soğutmalı ve 5 vites yazıyor ama Su soğutmalı ve 6 vites olması gerek.
http://eng.hisntmotors.com/product/?pCode=10000008
Sıkıştırma oranı Duke'tan yukarıda bu CC'de çok az motor var. Hatta üfürmiyim ama olmayabilir. Baya iyiymiş. Vitese de 6 demiş dediğin gibi. Şuradaki bilgiyi bile yazarken saçmalıyorlar ya ben ne diyeyim bu dağıtıcılara.
ayhan.s
13 Ocak 2014, 18:08
Lastik ile ilgili yardımcı olur musunuz arkadaşlar?
Orijinal ebatlar yerne (110/70/17 ve 150/60/17), 120/60/17 ve arkaya 160/60/17 taksam ne olur?
Syanur
13 Ocak 2014, 18:55
Lastik ile ilgili yardımcı olur musunuz arkadaşlar?
Orijinal ebatlar yerne (110/70/17 ve 150/60/17), 120/60/17 ve arkaya 160/60/17 taksam ne olur?
Motor biraz daha az çevik olur, ani manevra kabileyeti ve hissiyatı biraz daha düşer, son sürat ve hızlanma biraz daha düşer, yakıt tüketimi biraz daha artar(çünkü yola sürtünme ve temas artar), asfalta tutunma büyük ihtimalle biraz daha artar, yağmurda kayma ihtimali biraz daha artar, görsel güzellik artar, fiyat olarak da artar...
Tabi sen bunların nekadarını nekadar hissedersin bilemem :wiinkk:
Özellikle ön taraftaki değişim daha çok hissedilir.
ayhan.s
13 Ocak 2014, 19:10
Motor biraz daha az çevik olur, ani manevra kabileyeti ve hissiyatı biraz daha düşer, son sürat ve hızlanma biraz daha düşer, yakıt tüketimi biraz daha artar(çünkü yola sürtünme ve temas artar), asfalta tutunma büyük ihtimalle biraz daha artar, yağmurda kayma ihtimali biraz daha artar, görsel güzellik artar, fiyat olarak da artar...
Tabi sen bunların nekadarını nekadar hissedersin bilemem :wiinkk:
Özellikle ön taraftaki değişim daha çok hissedilir.
Çok sağol.
Micheling Pilot Power 3 alayım dedim ama sıkıntı yaratır bu durmda. Islak havada nispeten daha iyi performans veren bir lastik almak istiyorum. Sanırım Michelin alacaksak o ebatlarda sadece Pilot Power var.
Syanur
13 Ocak 2014, 19:29
Benim bildiğim pilot power ciddi güçlü motorlar için. Senin benim motor bu lastiği doğru düzgün ısıtamıyor ve optimum performansı yakalayamıyor gibi sorunlar olabilir. Bunlar tecrübeli abilerin söyledikleri. Bana da çok mantıklı geldi. Power gibi modeller arka tekere en az 70 hp felan veren motorlar düşünülerek tasarlanıyor, çıkacağı hızlar +250 lere kadar. Frenlerken ki zorlanması ve ısınması da cabası. Duke +150 kmh yapamıyor, güç desen zaten arka tekeri zorlayan bir motor değil. 240 tan 40 kmhye zorlayıcı bir fren yapmıyoruz, motor zaten hafif... Ha takarsın olmaz mı ? Gayet de orjinal lastiklerden iyi olur ona bişey diyemem.
Benim izlenimlerim pilot active modelinin bizim motorlara daha uygun olduğu. Michelinlerin neredeyse hepsi yağmurda başarılı, o konuda aklında sıkıntı olmasın. Hele ki orjinal duke lastiklerine nazaran...
Yada Pirelli sport deamon modeli.
Arkadaş pirelli diablo 2 taktı sanırım duke, denedim, yağmurda inanılmaz farketmiş, çok çok iyi tutuyor. Kuru zeminde de fark var tabi. Ama en çok yağmur performansı etkiledi beni. Michelinlerin de benzer olduğu söyleniyor...
ArdaAras
13 Ocak 2014, 21:07
Beyler bence Duke200 e en yakın rakip olacak model TR ye adım atmış gibi
http://www.hyosung.com.tr/street/59/x5
Teknik özelliklerde hava soğutmalı ve 5 vites yazıyor ama Su soğutmalı ve 6 vites olması gerek.
http://eng.hisntmotors.com/product/?pCode=10000008
bi amorf duruyor. koca memeli küçük popolu (hatta poposuz) bir kadın gibi. orantısız geldi gözüme birde hyosung olması soğuttu kendinden. asyalı kadınlarda çok hastalık oluyormuş. Caponlar hariç :cat:
brooklynnn
13 Ocak 2014, 22:54
Michelin pilot Road 120-160 takılı bende. Orijinalden fark yok. Şekil olarak çok değiştiriyor. Çeviklik azalmış gibi gelmedi bana. Son hız aynı. Memnunum.
ArdaAras
17 Ocak 2014, 01:34
Arkadaşlar selam, bugun bazılarınız bahsetmiş olduğu üzere, atamotoya 1000 km bakımı için gittim. Ahmet ustayla tanıştım ve süper bir adam olduğunu düşünüyorum. Bakımını yaptı ufaklığın ve sağolsun çok ilgilendi. Dedi "şimdi Spormotodaki hıyarlar senin motoru sistemden üstüne de geçirmemiştir. Bir bakalım." ve harbi hala owner kısmında Spormoto gözüküyordu, onu düzeltti. Bir kaç tavsiyede bulundu motorla ilgili, biraz zincir gevşemiş onu gerdirdi.
Çıkıp eve gelirken fark ettim ki biraz tepkileri değişmiş, daha istekli olmuş sanki motor. Bi kendine gelmiş. Tam olarak izlenim edinememe rağmen (kısa mesafe kullandım -karaköy, fulya-) bana öyle geldi.. Sizlerde ne gibi değişiklikler olmuştu detaylı bilgi verebilirseniz sevinirim.
Birde pirelli mt60 corsa lastik al bana dua edersin dedi. Aranızda kullanan varmı ne gibi düşünceleri var o lastikle ilgili paylaşabilirse sevinirim. Dişli bir lastik olduğunu gördüm internette ve beni düşündürdü açıkçası. süpermotor lastiği çünkü.. fikirlerinizi paylaşırsanız memnun olurum arkadaşlar. hepinize iyi geceler.
Bu hafta sonu Ankaraya iş için gidiyorum ancak gelecek hafta içi havalar güzel olduğunda uygun olan arkadaşlarla bir araya gelmek isterim. İsteyenlerle bir plan yapalım derim..
ErtugrulGazi
18 Ocak 2014, 02:48
Değerli arkadaşlar,
Gaziantep'ten KTM kullanıcısı var mı forumda?
Acil...
Bu arada İstanbul'da ikamet eden arkadaşlar ne kadar şanslı...Hem kullanıcıların çoğunluğu orada hem de servis seçeneği var.
ayhan.s
18 Ocak 2014, 11:52
Arkadaşlar selam, bugun bazılarınız bahsetmiş olduğu üzere, atamotoya 1000 km bakımı için gittim. Ahmet ustayla tanıştım ve süper bir adam olduğunu düşünüyorum. Bakımını yaptı ufaklığın ve sağolsun çok ilgilendi. Dedi "şimdi Spormotodaki hıyarlar senin motoru sistemden üstüne de geçirmemiştir. Bir bakalım." ve harbi hala owner kısmında Spormoto gözüküyordu, onu düzeltti. Bir kaç tavsiyede bulundu motorla ilgili, biraz zincir gevşemiş onu gerdirdi.
Çıkıp eve gelirken fark ettim ki biraz tepkileri değişmiş, daha istekli olmuş sanki motor. Bi kendine gelmiş. Tam olarak izlenim edinememe rağmen (kısa mesafe kullandım -karaköy, fulya-) bana öyle geldi.. Sizlerde ne gibi değişiklikler olmuştu detaylı bilgi verebilirseniz sevinirim.
Birde pirelli mt60 corsa lastik al bana dua edersin dedi. Aranızda kullanan varmı ne gibi düşünceleri var o lastikle ilgili paylaşabilirse sevinirim. Dişli bir lastik olduğunu gördüm internette ve beni düşündürdü açıkçası. süpermotor lastiği çünkü.. fikirlerinizi paylaşırsanız memnun olurum arkadaşlar. hepinize iyi geceler.
Lastik dişli ama aşırı yumuşak. O yüzden bizim orijinal lastiklerden çok daha iyi tuttuğunu bir çok insandan duydum. Ama dişli almak istemiyorsan (kaldı ki zaten boyutu yok galiba bize uyan) Pirelli Diablo Rosso iki alabilirsin. Onu da herkes çok methediyor.
ArdaAras
19 Ocak 2014, 03:19
Ankarada bir arkadasim sagliyacak lastikleri, istanbula yollayacak o da direk diablo rossoyu soyledi ancak Ahmet usta inatla onu öneriyor. Bende pahali baska yerden bul takalım dedi. Önümüzdeki aya kadar düşüneceğim.
zanyoscar
24 Ocak 2014, 01:16
Arkadaslar Merhaba.Onumuzdeki fuara gittikten sonra buyuk ihtimal Duke 200 ya da 390 almayi dusunuyorum.Ilk motorum olacak ve 1-2 sene kullanmayi planliyorum.Arkadasimin 125'ligi var onu klullandim ve cok zevk aldim.Bu yuzden duke istiyorum.Fakat sizlere bir sey danismak istiyorum.sahibindene yaklasik 1 aydir bakiyorum 125-200-390 liklara.200luklerin fiyati ortalama 12.000-13.000 civarinda hatta 14.000'e bile satan var. 390 da 18.000 civarinda. Dun de spormotoyla konustum. 2013 modellerin hepsinde kuru 2.7'ye sabitlemisler. dolayisiyla 125lik 12.000 200luk 14.500 ve 390 ise 18.900 e denk geliyor. Simdi sorum su; Bu ikinci el satanlarin bu kur sabitlemeden haberi yok galiba cunku eger olsaydi bu kadar yuksek fiyatlara satacaklarini zannetmiyorum.Sizce fuar sonuna kadar bu ikinci ellerin fiyatinin biraz dusmesini bekleyip ikinci el mi alayim? yoksa direk sifir mi almak mantiklidir? Bu ikinci el fiyatlarini motor sahipleri sizce dusururlermi? Ayrica spormoto bana dun sunu da soyledi; fuara kadar 125 ve 200luklerin ABS'siz modelleri gelecekmis ve fiyatlari ABS'lilere gore cok daha uygun oalcakmis.Ilk motorumu alacagim icin illaki ABS'li mi almaliyim? Cevaplariniz ve onerileriniz icin simdiden tesekkur ederim.
Sana fiyat olarak şöyle izah etmeye çalışayım benim de orada ilanım var 13 bin tl yazdım ,12 bin tl veriyorlar vermedim neden dersen alacağım motorun fiyatı belli değil kur un ne olacağı hiç belli değil satıp alamamak var hemen satılmasın acelem yok sonuçta motordan şikayetim yok.
Motorun fiyatı belli olsa dahi 1,5 ay sonra teslimat diyorlar yani Nisan ortası gibi bu Mayıs'ı bulur kaç ay var yaklaşık 4 ay motorsuz kalmaktansa Hemen satılmasın 4 ay dolmuş binmek eziyet ayda 150 tl yol parası 4 ayda 600 tl yapar artı eziyet zaman kaybı cabası . Ha motor gelir o zaman bakarım piyasa şartlarına daha düşük fiyata bile satarım ama şu anda bende kabul ediyorum fiyatı yüksek yazdım . Tabi diğer ilan sahiplerinde kendilerine göre bir sebebi vardır .
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:39 ----------
Sana uygun olacak derken 500 Euro düşük fiyat söylecek ve şimdi elerinde gecen yıl 2,20 Euro ken gelen motorları sana 2,70 Euro sabit diyor .yoksa 3,00 Euro küsür olmuş kendisi pahalıya alıp sana düşük kur dan vermeyecek.
zanyoscar
24 Ocak 2014, 04:00
Dogru soyluyosun euro 2,20 iken geldigini ben dusunemedim.o zamanlar cok bakmiyodum fiyatlara. Tabi Adamlar her turlu baya kar ediyolar.Suanda ellerinde 8-10 tane hazir motor var satabilecekleri.
Motoru mart sonu nisan basi gibi almak istiyorum havalar iyice isindiktan sonra.oyle subat sonu elime gecsin gibi bi istegim yok.Bi de bu doviz olayi cok muallak dedigin gibi.Ne olacagi belli degil.Ama en azindan sunu tahmin etmek kolay;yil sonuna kadar bunun altina dusmez oynarsa yukari gider gibime geliyo.O yuzden kurun cok degisiecegini zannetmiyorum simdikine kiyasla.Benim kafama takilan olay bekleyip ABS'siz modeli daha ucuza almak. Cunku sifir motor almak istiyorum acikcasi.Zaten cok tecrubem yok motorla ilgili herhangi bir sorun oldugunda servise falan gitmek istemiyorum alir almaz. ABS sence 125 ya da 200luk icin sartmidir?
ayhan.s
24 Ocak 2014, 13:21
Dogru soyluyosun euro 2,20 iken geldigini ben dusunemedim.o zamanlar cok bakmiyodum fiyatlara. Tabi Adamlar her turlu baya kar ediyolar.Suanda ellerinde 8-10 tane hazir motor var satabilecekleri.
Motoru mart sonu nisan basi gibi almak istiyorum havalar iyice isindiktan sonra.oyle subat sonu elime gecsin gibi bi istegim yok.Bi de bu doviz olayi cok muallak dedigin gibi.Ne olacagi belli degil.Ama en azindan sunu tahmin etmek kolay;yil sonuna kadar bunun altina dusmez oynarsa yukari gider gibime geliyo.O yuzden kurun cok degisiecegini zannetmiyorum simdikine kiyasla.Benim kafama takilan olay bekleyip ABS'siz modeli daha ucuza almak. Cunku sifir motor almak istiyorum acikcasi.Zaten cok tecrubem yok motorla ilgili herhangi bir sorun oldugunda servise falan gitmek istemiyorum alir almaz. ABS sence 125 ya da 200luk icin sartmidir?
şart diye bir şey yok ama ben de senin gibi motora Duke 200 ile başlayanlardanım. Faydasını çok gördüm, özellikle ıslak zeminde. O yüzden tavsiyem ikinci el ABS'li bir model bakmanız.
14.500'e satıyorlar bu motorları doğrudur ama benim aldığım motor zaten. 13.250'ye gelmişti bana. Dikkat ettiysen 2014 değil 2013 model zaten bu motorlar. Muhtemelen iki ay sonra ellerindeki motorlar bitince fiyat 18'e dayanır.
Ben her türlü hava şartlarında kullanıyorum hiç bir zaman keşke abs li alsaydım diye düşünmedim .
Hangi önlemi alırsan al fizik kanunlarına bir nebze karşı koyabilirsin tamamen karşı koyamazsın.
ArdaAras
25 Ocak 2014, 21:31
Ben her türlü hava şartlarında kullanıyorum hiç bir zaman keşke abs li alsaydım diye düşünmedim .
Hangi önlemi alırsan al fizik kanunlarına bir nebze karşı koyabilirsin tamamen karşı koyamazsın.
abs şimdilik bir tercih gibi gözüksede sonuçta teknolojiyle beraber bizim de ayak uydurmamız ve ihtiyaç listesine ABSyi standart olarak eklememiz gerektiğine inanıyorum. sürücülükteki acemiliğin daha sağlıklı atılmaya başlanacağının canlı örneği olduğuma inanıyorum. ABSli modellerin kesinlikle hele yeni başlayan sürücü arkadaşlar için öncelik olmasını tavsiye ediyorum. Gelgelelim abs seçeneğini çıkarttığımızda başlangıç motoru olarak alınabilecek motor sayısı artıyor. :bestmt:
sky777
26 Ocak 2014, 07:32
merhaba arkadaşlar bende duke 200 almaya cok yakınım ve ılk motorum olucak inşallah.velasıl kelam alıcaz ya aldım yanıma motordan anlayan bı arkadasımı dustuk yollara bıtane 2.el bakmaya gıttık dedık kullanma imkanımız varmı dedi tabi. neyse ben bekliyorum arkadasım aldı motoru gitti geldi neyse oda hıc abslı bı motor kullanmamıs daha önce akbinde sordum sıkıntı varmı walla dedi arka frene basıyorm hemen devreye gırdı abs ama ön frene yuklendim bı kackere girmedi dedi acaba sadece arkadamı var diye dönduk sahıbıne oda bılmıo:=),daha önce bu formda okumustum sanırm bı arkadasda sadece arkada var yazmıs cevap olarak ondede oldugunu solemıs bı cok kısı.şimdi bu durumda öndeki abs nasıl devreye giriyor yani son raddedemi ? yada ondeki abs nezaman devreye girer? arkadaki gbi basınca neden girmio cahiliyetimi mazur gorunuz. hepinize simdiden tesekkurederim.
umurcan
30 Ocak 2014, 03:08
http://www.youtube.com/watch?v=IUjTVzHIrXE
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:05 ----------
çok da anlatmıyormuş bu
sonuç olarak abs'nin çalışıp çalışmadığını anlamak için tekeri kitlenecek kadar fren yapmak lazım
eğer abs çalışıyorsa sorun yok ama çalışmıyorsa acemi biri yatırabilir motoru
sky777
30 Ocak 2014, 19:20
teşekkürler dostum motoru aldım her hangi bı sıkıntı yokmus, sonrasında owner manuelını okuyunca anladım durumu. Bayardır okuyorm bu formu nerdeyse hersayfasını okumusumdur.Umarım içinizden birileriyle tanışırız ,görüşmek dileğiyle hoşçakalın.
CengizYörük
31 Ocak 2014, 22:52
bazı arkadaşlar hyosungla kıyaslamaya çalışmış bazıları duke 200 ün kalitesini sorgulamış uzun süredir uğramıyorum bi okuyayım dedim kaldığım yerden hüsrana uğradım. neyse selam tekrardan herkese kaldığım yerden tecrübelerimi paylaşayım...motorumu kullandıkça daha da sevdim diyebilirim ama satmayı ve daha güçlü motor almayı düşündüm sürekli yine de vazgeçtim ve aksesuar lastik gibi değişiklikler yaptım...bi 30bin km devirmeden hele ki yeni başlıyorsanız(benim gibi) daha çok şey öğreneceğiniz var diyebilirim. İlk olarak ehliyetsiz kesinlikle kullanmayın derim kaza ve ceza olayları için, tecrübe nasıl kazanılır büyük motora geçmek istiyorum diyenler için de ilk olarak büyük motor büyük güç getirir zaptetmesi zor olabilir şehir içi özellikle eğitimsizsek yandık, kıyafetlerimiz hangimizin tam bu arada büyük motor büyük hızlar ve büyük düşüşler getirir, benim yakında yaşadığım bir kaza olayım var 40 km hız ya var ya yok ticari taksi sol tarafımdan çarptı sağa yatırdı sağ bacağım sıkıştı ve 2 m kadar sürükledi, altımda BMW nin cordura kumaşlı ve kalça diz bölgelerinde ayrıca korumalı pantalonu ve dainese marka goretex bot, üstümde dane marka goretex yine dirsek omuz sırt korumalıklı montu, bmw marka full face kaskım ve ktm marka yazlık eldivenlerim vardı. sonuç ? 5 motorcu birden geldi hemen yardıma tesadüf hepsi o sırada trafikteydiler ve hepsi ortak tek birşey dediler "full donanım giyinmiş olduğun için şanslısın" ayağım acıyordu sadece ama 5 dk içinde o da geçti ve botta hafif burun kısmında çizik vardı ve fiziksel bir yara yoktu. şimdi bunları anlattım çünkü kıyafetlere vereceğimiz değer motordan her zaman daha fazla olmalı çünkü hepsi iki teker ve hepsi trafikte zor görülen araçlar.. paranız varsa motorunuza da para verip ktm gibi kalite birşey alırsınız ekipmanınızı da.. ben motorumu bi 25 bin sürerim diyorum ve ktm den devam edeceğim büyük ihtimal adventure modelleri olabilir naked yüksek hızlarda çok mantıksız geliyor bana ve şimdi duke 200 üm için zevk alacağım uğraşlara gireceğim kıyafet ve aksesuar için... fabrika lastikleri hakikaten kötüymüş bir ara savunuyordum burada ama 10 k gidersiniz tabi kuru havada tavsiye ederim.... ben 8 binde pilot power taktırdım gayet fark etti öyle büyük hızlara gerek yok sitesinde bile model girdiğinizde duke 200 e bu lastiği öneriyor, şimdilik aksesuar olarak orjinal koruma demiri ve topuzunu bi de siyah demirli handguard ını aldım ve çok değişti rengini de beyazdan siyaha dönüştürmeyi planlıyorum fotoları zamanla paylaşmayı da planlıyorum facebooktan zaten sürekli paylaşımda bulunuyorum buradan da eksik etmemeye gayret edeceğim. çok yazdım busefer :) herkese iyi forumlar "Duke ünüzü sevin bol bol gezin dolaşın alman mühendisliğinden şaşmayın", son olarak japon arabalarda yeni yeni çıkmaya başlayan elektronik sistemler ve konfor almanlarda çok öncesinde vardı zaten referans olarak alınabilir hadi iyi geceler :)
zanyoscar
01 Şubat 2014, 00:39
resimleri burada da paylasirsan cok iyi olur.Ben de en kisa zamanda alacagim icin merak ediyorum nasil susleyebilirim diye.yani degisiklik olarak neler yapilabilir gibi. Bu pirellinin mt corsa 60 lastiklerini de cok ovuyolar acaba onlari denedinmi? yakin zamanda ikinci el alacagim icin merak ediyorum acaba alir almaz lastikleri degistirmek gerekirmi diye.Bu yuzden sizin gibi tecrubeli arkadaslara sormak gerek.acaba ikinci el almak icin en dogru zaman hangisidir? fuardan sonrasini beklemek lazimmi? yoksa bu aylarda daha mi uygun olur?
ayhan.s
01 Şubat 2014, 01:47
resimleri burada da paylasirsan cok iyi olur.Ben de en kisa zamanda alacagim icin merak ediyorum nasil susleyebilirim diye.yani degisiklik olarak neler yapilabilir gibi. Bu pirellinin mt corsa 60 lastiklerini de cok ovuyolar acaba onlari denedinmi? yakin zamanda ikinci el alacagim icin merak ediyorum acaba alir almaz lastikleri degistirmek gerekirmi diye.Bu yuzden sizin gibi tecrubeli arkadaslara sormak gerek.acaba ikinci el almak icin en dogru zaman hangisidir? fuardan sonrasini beklemek lazimmi? yoksa bu aylarda daha mi uygun olur?
bazı firmalar kur sabitleme yaptılar. normalde şu an fiyatı 17.500 falan civarı olmasına rağmen 15.500'e veriyorlar 2013 modelleri. ikinci eller de biraz pahalanmıştır. ben mesela 13.500'e aldım bu yaz motoru, satarsam ancak o fiyata satarım. Ben olsam biraz kasar sıfırı alırım 2013 model falan... tercih meselesi.
ikinci el almak için uygun zaman kıştır genelde. yaz olduğunda talep çok olduğu için fiyatlar da biraz artıyor, ya da pazarlık payınız azalıyor diyelim.
Alır almaz lastikleri değiştirmeye gerek yok bence. Hele yaza girişte aldıysan sıfır motoru seni bir tur idare eder bence. 5.000'de falan değiştirirsin ikinci bakım zamanı. mt corsa 60'ın bizim tam ebatlarda lastikleri yok diye biliyorum. pirelli diablo rosso 2 var bize uygun. Süper lastik diyor herkes...
zanyoscar
01 Şubat 2014, 03:52
Evet kuru sabitlediler ama biraz tuzlu gibi yinede sanki.O zaman sifir alirsam lastigi bi sure degistirmeye gerek yok diyosun yani.yazin kullanicam dedigin gibi nisanda falan baslarim insallah kullanmaya.
kafa surekli karisiyo benim ya.Bi diyorum ikinci el aliyim daha ucuz olur.sonra dusunuorum ulan simdi alicaz bi arizasi cikicak ugrasicam falan.bi de suanda 12.000 butcem var. yani bunun kiyafeti falan var. soyle kredi kartina taksitle giriyim diyorum seytan durtuyo ama bilmiyorum ya cok karisik kafa:) muhtemelen fuara kadar bekliycem ben fuardan sonra alicam gibi.
Bi de su kafama takiliyo.Dun kask kiyafet falan bakmaya gittim.Internetten de bayadir arastiriyorum zaten yani bakilmasi gereken her yere bakiyorum .Almisken de iyi bisi almak istiyorum yani kafaya koydum kaska iyi para vericem diye.mont da keza oyle.Simdi carbon kask cok iyi olarak gosteriliyo ya hani daha saglam ve hafif falan. gerci agirlik olarak 200-300 gram fark var bi alt kategorideki kaskla arasinda.Neyse Bell markasin bu m4 ve m5 serilerine baktim.hatta gittim denedim m5 carbonu.bi 20 dakka falan kaski taktim oturdum dukkanda saolsunlar yardimci oldular baya.Dukkana gitmekteki amacim esas kask bedenimi bulmak icindi.Bell serisinde bana x-small oluyo. Small falan oynuyo kafada birazcik. Neyse fiyati da guzel tabi 2100 tl.Simdi M5 serisinin carbon olmayan modeli var bi de biliyosundur. iste bisuru renkleri var kirmizi turuncu fln.Sharp'in sitesinde de baktim butun bu m4 m5 m6 serileri hep 5 yildiz almis ve ust-arka-yan koruma dereceleri en yuksek notu almis. M5 serisinde carbon olmayanlarin fiyatlari 1300-1400 falan.bunlardan da alinabilirmi? sonucta bu model de testten gecmis ve en yuksek puani almislar.sirf carbon alacam diye o kadar para vermeye degermi sence? bir de montla ilgili bisi sorucam. baktim hein gericke falan modeller var.yazin kullanmaya baslayacagim icin tekstil montlara falan bakiorum deri hic bakmiyorum.bitane buldum hani duz siyah guzel bisi 177 euro civari fiyati var.icindeki korumalari degistirip bi de sirt korumasi takarak yani guvenligi biraz daha arttirarak o montu tercih etsemmi yoksa daha yuksek fiyatli olanlara mi baksam? yani montun kumasi cok farkedermi? Acikcasi deri almak istemiorum yazin hem cok terletir hem de naked motor fln kullancam simdi bi garip durur.deri bence racingci isi gibi duruyo biraz. Evet cevaplari bekliyorum:)
sky777
01 Şubat 2014, 20:24
walla dostum bende seninle aynı şeyleri yaşamışım hatta nerdeyse aynı ben 2013 model abslı modeli 800 km de 13000 TL ye adlım,koydum garaja.Bence bulduğun anda içine siniyorsa al.Kanımca daha artacağı görüşündeyim.Kask konusunda kimse sana şunu al bunu al demesine bakma alabildiğin kadar iyisini al bence ayrıca bende agv k-3 serısı kask aldım oda 4 yıldız fiyatıda 200 eoru carbon değil ama bu motor için yeteceğini düşündüğüm bi kask
kaldıki o sharp testi bana pekde inandırıcı gelmiyor arainin kaskı örneğin 4 yıldız almış ???
montta seçenek çok mesela bende senin gibi düşündüğümden gittim yazlık bi mont aldım tercih senin tabikide.dainese montlara bi bak derim gayet şık.birde bence eldiveni unutma nekdar yere gidip sorsam özellikle herkes eldiven kesin al ve deri olsun dedi.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO