PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107

emparor_55
16 Eylül 2013, 15:33
arkadaşlar selamlar baştan sondan okuyabildiğim kadar okudum , bu motor başlangıç motoru olur mu 125 liğide nerdeyse aynı para ? bu arada daha önce hiç motor kullanmadım , böle hız hareket sevdalısı değilim artan benzin fiyatları sonucu çok iyi alternatif olur h.sonları filan danışmak istedim şimdiden teşekkürler...

zombieahmet
16 Eylül 2013, 15:44
Merhabalar,
Motoru yıkattım hafta sonu arıza ışığı yandı yıkandıktan sonra eve geldim birkaç kere çalıştırıp kapattım sönmedi. Motorun çalışmasında bir sıkıntı yok.
Varmıdır başına gelen yoksa servislik bir durummudur?
Sayg.

umurcan
16 Eylül 2013, 16:06
Brandayı örtme, kurusun blok kısmı sonra geçer :wiinkk:

cavitozturk
17 Eylül 2013, 19:11
aynısı başıma geldi, servislik bir durum yok kuruyunca geçicektir

brooklynnn
17 Eylül 2013, 22:05
http://www.ngkbujimarket.com/product.php?id_product=472

merhabalar
yukarıdaki linkteki buji duke 200e olur mu ? bilgisi olan var mı



ayrıca motorda bir parca garantıden degısım kararı alındıgında degısım yapıldıgı ıcın ıscılık odemek zorunda mıyım ?

SudoThrottle
18 Eylül 2013, 11:18
yağmurda kaymayan lastik ne önerirsiniz?

stok lastiklerle dün yağmura yakalandım, her gaz verişimde arkası kaydı.

ayhan.s
18 Eylül 2013, 13:52
http://www.ngkbujimarket.com/product.php?id_product=472

merhabalar
yukarıdaki linkteki buji duke 200e olur mu ? bilgisi olan var mı



ayrıca motorda bir parca garantıden degısım kararı alındıgında degısım yapıldıgı ıcın ıscılık odemek zorunda mıyım ?

Hayır tabii ki, sakın ha. O parça bozulmasaydı değiştirmek zorunda kalmayacaktın. Dolayısı ile işçilik de ödemek zorunda değilsin.

emdr
18 Eylül 2013, 23:17
Hiç Euro'nun düşmesini falan beklemene gerek yok..2012 model ABS siz çok düşük kilometreli 11.000 TL civarında bir tane alıp keyfine bakıyorsun:) Sıfır ile ikinci el arasında gerçekten uçurum var..

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------

olur kardeşim hatta başlangç motoru içinde ideal..

GP500-1st
19 Eylül 2013, 00:46
duke 390 nın fiyatı açıklandımı?

sitesinde açıklanmadı ama ikinci elde bir 390 var 17 bin istemiş sahibi, scooterden buna geçince çok agresif geldi bana göre değil 150 km de satıyorum diyor.

ayhan.s
19 Eylül 2013, 11:12
duke 390 nın fiyatı açıklandımı?

sitesinde açıklanmadı ama ikinci elde bir 390 var 17 bin istemiş sahibi, scooterden buna geçince çok agresif geldi bana göre değil 150 km de satıyorum diyor.

7000 euro olarak açıklandı sanırım. Bu ikinci el alınır sanırım. Camı da var önünde :)

GP500-1st
19 Eylül 2013, 20:10
7000 euro olarak açıklandı sanırım. Bu ikinci el alınır sanırım. Camı da var önünde :)

Şimdi 200 cüler bir muhasebe yapsın, 11 e abs siz duke satılıp 17 ye bu alınırmı:queen:

Yav güzel motorda naked tarzda inat edenlerin ve bu bütçelere çıkanların 3-4 fazla verip 2011 ducati monster 696 düşünmeleri daha doyurucu olur. Hem kimse duke 200 le karıştırmaz hem şase daha güzel 80 beygir ve L2 700 cc nin torku 390' dan ciddi derecede iyi ve egzozla verdiği ses de çok daha karakteristik...

Duke 390'a bu şartlarda en iyi 6. adam pardon en iyi 2. motor ödülünü verebiliyoruz:P

ayhan.s
21 Eylül 2013, 12:54
Şimdi 200 cüler bir muhasebe yapsın, 11 e abs siz duke satılıp 17 ye bu alınırmı:queen:

Yav güzel motorda naked tarzda inat edenlerin ve bu bütçelere çıkanların 3-4 fazla verip 2011 ducati monster 696 düşünmeleri daha doyurucu olur. Hem kimse duke 200 le karıştırmaz hem şase daha güzel 80 beygir ve L2 700 cc nin torku 390' dan ciddi derecede iyi ve egzozla verdiği ses de çok daha karakteristik...

Duke 390'a bu şartlarda en iyi 6. adam pardon en iyi 2. motor ödülünü verebiliyoruz:P

Valla bir 30K km sonra kesin 696 benim hedefim. Aynı kasayı kullanmak bayar açıkçası bir 20-30 km daha.

emdr
21 Eylül 2013, 14:47
Maddi açıdan Vergi dilimide düşünülmeli..390 CC bir motor aldığınızda zaten 250 CC üstü MTV vergilendireceksiniz.Dolayısıyla 600CC bir motor ile Duke 390 vergide aynı.bu büyük bir dezavantaj..Ancak maliyet hesabı yapmasına gerek olmayanların alacağı bir ara motor olarak değerlendiriyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:29 ----------

Motosiklette ABS olmalı mı? Ne düşünüyorsunuz? Şimdiye kadar ben olmalı taraftarıydım. Aslında mantıklı düşününce ABS li bir motorun avantajları;

Sürüş hakimiyetini kaybetmeden istenilen mesafede durabilmek..Ancak ABS siz bir motora göre biraz daha uzun bir mesafede...

Ancak motor kullananlara öğretilen engele yaklaşırken durabilmekten ziyade engelde kaçabilmektir..Dolayısıyla kendi yol şartlarımı düşündüğümde gerçekten panik freni çok nadir kullanıyorum. ABs nerede işime yarar diye soruğumda aklıma gelen tek cevap önüme bir şey atladığında ve kaçabileceğim hiçbir yer kalmadığında panik fren yapmam gerektiğinde oluyor..Ne düşünüyorsunuz?

Bulent78
21 Eylül 2013, 15:26
ABS olmalı mı? Eğer kros, hard enduro kullanıyorsanız olmamalı, ya da bmw deki gibi istenildiğinde kapatılabilmeli, istenildiği zamandan kasıt sadece araziye girildiğinde tabii ki, yoksa stunt falan yapmıyorsanız normal şartlarda kapatmanız mantıklı değil.

Bunun dışında tüm motorlarda bence olmalı, yararını bir iki kez görürüm diye düşünmeyin, kullandıkça görüyorsunuz hem de öyle bir iki kez değil daha sık.

Ayrıca abs olmadan daha kısa mesafe de durabilmekte absden ziyade sürücünün yeteneğiyle alakalı, sen ben gibi normal kullanıcıların aynı makinanın absli versiyonundan daha kısa mesafede fren yapabildiklerini bugüne kadar görmedim. Dolayısıyla abs ye karşı tek ya da en önemli kriterin buysa, salla gitsin :) Abs kazanır :)

umurcan
21 Eylül 2013, 15:27
ABS aslen gerekli değildir ama gerektiği durumda hayat kurtarabilir.
Acil fren yapmıyorsan zaten devreye sokmazsın ABS'i, ama acilde ABS yoksa progressive ön fren esnasında fazla hızlı yaparsan ön tekeri kitlersin, veya ön tekeri kitleme korkusuyla yeterince baskı uygulamazsan duramazsın vs vs

Şahsen ABS'i düz giderken çok gerekli hissetmiyorum ama motor yatıkken fren yapmak zorunda olma düşüncesinde aklıma ilk gelen "ABS olsaydı şu motorda" oluyor.
Sadece arka kaydırma gibi artistik patinaj hareketleri imkansızlaştırıyor

Bulent78
21 Eylül 2013, 15:40
Motor yatıkken abs teker kitlenmesini engelliyo iyi de bu savrulmanı engellemiyo cınım :) öyle abs var diye arka frene abanırsan virajda, yerde kaldırıma doğru kayarken nası oldu bu şimdi diye düşünebilirsin yani :) Fazla fren virajda dengeye zıcan adam etkisi yapıyor abs var ya da yok farketmiyor :)

umurcan
21 Eylül 2013, 15:55
Yine de şu var, diyelim dokunuyoruz kaydırmadan arkaya, sıkıntı yok bu noktada. ABS'siz motorda arka bırakmaya başladı ama yeterince hızlı davranamadık ve geç bıraktık freni. Bu durumda lowside'dan kurtarırken highside ile motordan aşırtma biçimi uçmak var işin ucunda. Dışa açılırken yine daha kontra verip falan müdahale edebilirsin gibi duruma.

Yani kullanıcı saçmalarsa ikisi de kurtarmıyor, kullanıcı iyi ise ikisiyle de sıyırıyor. ABS sadece insan hatasını daha fazla tolare ediyor. Güvenlik açısından düşünürsek viva la abs diye bayrak sallamak lazım :mrgreen:

krd
21 Eylül 2013, 21:31
Sevgili motorcular ABS FREN MESAFESİNİ UZATIR diyen arkadaşlar; içinizde, ıslak-bozuk zeminde (kuru zeminde de olur :) , abs siz bir motoru +100km hızda giderken aynı motorun abs lisinden, daha kısa mesafede motoru tam durduracak bir usta varsa videosunu izlemek isteriz.

Eren Amca
21 Eylül 2013, 22:24
Yapılan yorumlardan sonra boşu boşuna ABS ye para vermişim dicektim neredeyse :queen:

Bu arada bence de ABS en çok virajda işe yarıyor ama olaya niye arka fren yönünden baktınız sadece anlamadım. Bi tek ben mi virajda ön fren sıkma hatasını yapıyorum acaba :pr:

umurcan
21 Eylül 2013, 22:29
virajda ön fren sıkma hatasını yapıyorum

Başka yapan olup olmaması o hareketi daha az tehlikeli yapmaz. Çok sakat iş yapıyorsun hocam aman deyim.

brooklynnn
21 Eylül 2013, 22:51
Bugün 2 aydır Duke 200um için beklediğim speesometer yani km sayacım geldi. Garantiden karşılandığı için para ödemedim. Fakat şunu belirtmek istiyorum. Bir sonraki motorum ktm kesinlikle olmayacak. Spormoto ktmnin arkasında olduğu surece ktmden hayır beklemeyin. 2 aydır atamotodan Ahmet Demirtaş ile birlikte konu üzerindeyiz. Fakat maalesef spormoto benim problemim için sipariş bile geçmemiş. 2 aydır haybeye bekliyormuşum. En son dayanamayıp biraz çıkışınca 2 aydır gelmeyen mal 1 saatte geldi. Almaya gittim baktım başkasının km sayacı. Dedim yapacak bir şey yok alayım taktırayım dedim. Spormotodaki servisin başındaki aksi arkadaş daha önceden benle ilgilenmediği için tartıştığımızı hatırladı heralde ben bu sayacı takamam git Ahmet taksın dedi. Aldım malı götürdüm Ahmet abi sağolsın arkadaşlarla yardımcı oldu taktık. Motor 20 bin kmde ama sayaç 0 kmden başlıyor. Serter bey sağ olsun bu işle uğraşmak yerine bostancıya git orada km ile oynayan yer var orada hallet dedi. Kendi işini bana yaptırmak istedi. Bende aldım taktım öyle kullanıyorum. Atamotoda servis sistemie durumu işlettim. İleride satarken sıkıntı yaşamayacağım inşallah

---------- Post added at 21:51 ---------- Previous post was at 21:49 ----------

Bu arada 20bin bakımı bana 150ye patladı 15-50 yarı sentetik yağ kullandık
motorun sesi daha da hoşuma gitmeye başladı

emdr
22 Eylül 2013, 17:12
arkadaşlar virajda abs olan bir motorla fren yapmak daha mı gvenlidir deniyor yoksa benmi yanlış anladım? prensip olarak viraja girmeden sağlıklı bir şekilde fren yardımı ile hız azaltılır vites düşürülür ve virajın çıkış noktasına girebileceğin hızla girmek zorunda olmalısın.. yani viraj içerisinde fren yapmak yada vites düşürmek zaten başlı başına bir hata..

Abs nin fren mesafesini arttırdığını bilmek için alim olmaya yada pratikte ispata gerek yok.. prensip olarak sistem oto yada motorda aynıdır.. lastiklerin kitlenmeden kademeli olarak yavaşladığın için kontrollü fren ile biraz daha uzun mesafede durursun hepsi bu.. ben zaten işin mesafe kısmına takılmadım..bence motorda öğrenilmesi gereken en önemli şeylerden biri belirli durumlarda engele çarpmamak için durmak yerine engelden kaçabilmeyi öğrenebilmek..bunu otoda yapamassınız ama motorda müsait pozisyonda tecrubeyle rahatça yapabilirsiniz..buda otomobilde abs nin olmazsa olmaz olduğunu ancak motorda ise otoda olduğu kadar spesifik bir öneminin olmadığını gösterir diyorum..doğrukuğunudaviddia etmiyorum kişisel yorumumdur

umurcan
22 Eylül 2013, 17:56
arkadaşlar virajda abs olan bir motorla fren yapmak daha mı gvenlidir deniyor yoksa benmi yanlış anladım? prensip olarak viraja girmeden sağlıklı bir şekilde fren yardımı ile hız azaltılır vites düşürülür ve virajın çıkış noktasına girebileceğin hızla girmek zorunda olmalısın.. yani viraj içerisinde fren yapmak yada vites düşürmek zaten başlı başına bir hata..

Şurada çok haklısın ama işler her zaman öyle ilerlemiyor. Bazen insanın boşluğuna gelebiliyor veya beklenmedik birşey hız düşürmeyi gerektirebiliyor vs.
Engelden kaçma manevrasını da hakimiyet kurslarında gösterirler illa ki. Zaten acil bir durumun sıralası "müsaitsen kaç, ""müsait değilsen frenlere asıl o kurtarmıyosa yine kaç" şeklinde. Yine de çok fazla değişkene göre çok farklı hareketler gerekiyor.

emdr
22 Eylül 2013, 18:16
Kemerburgaz virajında bir kere başıma geldi.viraja hızlı girdim sonunu görememeye başlayınca öğrendiğim 3 şey düşmekten kurtardı

Panikle fren yapma..i

gitmek istediğin noktaya bak..

gazı hafifçe aç ve motoru düzelt...:)

Eminim ki daha hızlı olsaydım yukarıdakilerin hiçbiri işe yaramayacaktı ABS bile:) Onun için ABS Fiyat farkını eğitime harcamak daha akıllıca gibime geliyor..

ayhan.s
23 Eylül 2013, 10:56
Duke çirkinleştirme projeme kışın gelmesi ile beraber ön cam ile devam ediyorum. Hayırlısı :)

http://img203.imageshack.us/img203/474/5wt9.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/203/5wt9.jpg/)

mustaf_
27 Eylül 2013, 02:07
Arkadaslar ben severek kullandığım motorumu daha büyük bir model almak için satıyorum, saygılar
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-aksesuarli-hatasiz-6aylik-137943067/detay/
Ilan No 137943067

ayhan.s
27 Eylül 2013, 12:57
Arkadaslar ben severek kullandığım motorumu daha büyük bir model almak için satıyorum, saygılar
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-aksesuarli-hatasiz-6aylik-137943067/detay/
Ilan No 137943067

Fiyat çok uygun bence hayırlı satışlar... Sıfırı şu an 15.000 TL

mustaf_
27 Eylül 2013, 14:16
teşekkür ederim ayhan bey

ayhan.s
27 Eylül 2013, 14:44
teşekkür ederim ayhan bey

Özelden bir mesaj attım size bakabilir misiniz?

mustaf_
27 Eylül 2013, 21:29
İlan'daki numaramdan arayın görüşelim Ayhan bey

krd
28 Eylül 2013, 20:07
Arkadaslar ben severek kullandığım motorumu daha büyük bir model almak için satıyorum, saygılar
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-aksesuarli-hatasiz-6aylik-137943067/detay/
Ilan No 137943067


Fiyat cidden ucuz. 14000 tl den 1 kuruş aşağı gitmemeli.

mihael
30 Eylül 2013, 15:13
iyi günler duke 200 abs motosikletimin radyatör suyu seviyesi düşmüş tamamlamak için hangi marka antifiriz koymalıyız antifirizle su karışımını ne ölçüde olmalıdır yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

Syanur
30 Eylül 2013, 15:37
iyi günler duke 200 abs motosikletimin radyatör suyu seviyesi düşmüş tamamlamak için hangi marka antifiriz koymalıyız antifirizle su karışımını ne ölçüde olmalıdır yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

Marka farketmez, bir benzinlikten 1lt saf su ve 1lt antifiriz al. Antifiriz/su oranı 50/50 olmalı

ehil
30 Eylül 2013, 18:33
karışım olarak satılmaya başladı. renk önemli diyorlar.

mihael
01 Ekim 2013, 10:43
radyatör suyu rengi niçin önemlidir bir açıklama getirebilirmisiniz.

ehil
01 Ekim 2013, 12:08
mevcut olan karışımın renginden olmalı imiş

brooklynnn
01 Ekim 2013, 19:48
spormoto dediyse bunu yalan demiş
orada servisteki başları fırsatçı zaten bir bakım için 500 istemek nedir yahu

SudoThrottle
07 Ekim 2013, 10:02
beyler motorun sol ktm racing yazan yuvarlak blogun etrafında yeşil yeşil antifriz sızması oluyor sanki, neden olur bu?

ayhan.s
07 Ekim 2013, 10:27
beyler motorun sol ktm racing yazan yuvarlak blogun etrafında yeşil yeşil antifriz sızması oluyor sanki, neden olur bu?

Yan yattı mı motor hiç? Benimki ayaklıktan devrilince olmuştu ama öyle devamlı bir sızma yok.

Bulent78
07 Ekim 2013, 10:35
beyler motorun sol ktm racing yazan yuvarlak blogun etrafında yeşil yeşil antifriz sızması oluyor sanki, neden olur bu?

Muhtemel bir conta problemidir herhalde. Bizim motorlarda da devridaim pompasi civarlarinda olur gelende bahsettiginiz yesilimsi sivi sizdirmasi, once cok az baslayip zamanla artar, sizan yeri bulup ordaki contanin degistirilmesiyle de cozumlenir :)

erro
07 Ekim 2013, 10:39
beyler motorun sol ktm racing yazan yuvarlak blogun etrafında yeşil yeşil antifriz sızması oluyor sanki, neden olur bu?


aynısı kaynımda da var...

şaka bi yana duke 200 sahibisi bi arkadaşımda da olmuştu aynısı..ama büyütülecek bişey değildi sanırım...boyaya zarar vermemesine dikkat etmek gerekir sadece problem çözülene kadar...

umurcan
07 Ekim 2013, 11:05
Muhtemel bir conta problemidir herhalde. Bizim motorlarda da devridaim pompasi civarlarinda olur gelende bahsettiginiz yesilimsi sivi sizdirmasi, once cok az baslayip zamanla artar, sizan yeri bulup ordaki contanin degistirilmesiyle de cozumlenir :)
LAA :sunny: Olm adamın yüreğine indireceğniz, sakin :mrgreen:

Erro haklı, hararet üst seviyelerdeyken bazen kapaklardan atabiliyor bi miktar. Haznedeki seviyenin minimum düzeyin altına inmemesine dikkat et yeter. Tabii bu dediğim ara sıra olan birşey içinse. Hep oluyorsa göstermekte fayda var :wiinkk:

punkestein
10 Ekim 2013, 10:27
Arkadaşlar Selam,
3 hafta önce 2000 km de 2012 bir Duke 200 ile ben de aranıza katıldım, bugüne kadar kazasız belasız alıştım motora, umarım böyle devam eder:)
Motor ile ilgili bir kaç sorum olacak, belki burada daha önce tartışılmıştır ama 113 sayfada aramayı pek gözüm yemedi tecrübesiz bi forum kullanıcısı olarak.

1-Motor sesinde zaman zaman böyle bızzz diye bir ses oluyor, sanırım zincir sesi ve nedense 5. vitese geçince daha belirginleşiyor. Dışarda önümden geçen duke lerde de bunu farkettim, sebebini bilen var mı ya da nasıl önlenir?

2-Motoru bir kez kova-sünger yöntemiyle temizledim ve sanırım su ile yıkama konusu da sıkıntı değil anladığım kadarıyla, sadece sulu-şampuanlı bir yıkamadan sonra herhangi bir yeri zincir vs yağlamak gerekir mi?

3-Özellikle benzin aldıktan sonraki bir kaç kullanışta ara sıra yoğun benzin kokusu alıyorum(çiğ benzin kokuyo diyenler oldu), bunun bi sebebi var mıdır önemli bi durum mudur sizce?

Teşekkürler şimdiden

Erdem

SudoThrottle
10 Ekim 2013, 11:45
yüksek devire çıkarsam o bızzlama bende de oluyor, ama zincirden mi bilemem.

Bazen benzin kapağının üstündeki parçanın bız diye ses çıkartabiliyor. Tek silindirin kötü yanları, bızlatıyor valla.

ayhan.s
10 Ekim 2013, 12:09
Bızlama normal, bende de var. Titrek kardeşimizde bu şekilde sıkıntılar mevcuttur.

Benzin kokusu açıkçası ben hiç duymadım.

acosta
10 Ekim 2013, 15:45
Merhaba,
ilk bakımı gelen arkadaşlar için paylaşayım dedim. Karaköy'de Ata Moto var orda yaptırdım bakımı. 120tl ödedim.

rebelrider
10 Ekim 2013, 17:26
https://www.facebook.com/groups/691392714207985/?notif_t=group_added_to_group
bir sure önce kurmus oldudumuz 250 CC MOTOSIKLET KULLANICILARI facebook grubun da marka model farketmeksizin tum 250 cc segmenti kullanicilarini davet ediyoruz
grubun amaci guzel etkinlikler yapmak, bu segmenteki kullanicilar arasinda bilgi alisverisini saglamak,almak yada satmak isteyen arkadaslara yardimci olmak,kisacasi motosiklet sevdasini hep beraber yasamaktir herkese iyi forumlar kazasiz belasiz bol gunesli gunler dileriz


250 CC MOTOSIKLET KULLANICILARI GURUBU

RAMİREZ
15 Ekim 2013, 19:57
duke 125 sahibiyim, o başlığa yazdığımı kopyalayıp burayada yazayım dedim :)


iyi bayramlar arkadaşlar,

benim bir isteğim olacaktı, motorumu yeni aldım daha 1200 km de, bende 1200 km'deyim (ehliyet yeni) malum masraflar mont eldiven ıvır zıvır derken bir baktım tatil zamanı gelmiş. ama bagaj olayını çözemedim. kamplı bir tatile gidiyorum sahilden antalya'ya oradan istanbul'a dönüş. toplamda 13 gün sürecek.

geleyim istek bölümüne; bizim motorların bazılarında gördüm "topcase" yaptırmış arkadaşlar. eğer onu taktırmak için ekstra bi delik yada ustalık bir iş yoksa topcase i olan arkadaşlardan 15 gün için arka çantasını ödünç olarak istiyorum. istanbulda yaşıyorum bayram boyu çalışıyorum istenilen saatte elden teslim alır elden geri veririm. çantayı çok mutlu edeceğimin garantisinide veriyorum

biliyorum garip bir istek ama şu anda kendim alamıcak durumdayım. yardım edebilecek varsa çok memnun olurum. ister özelden mesaj atın ister buraya yazın.

saygılarımla

ayhan.s
19 Ekim 2013, 20:54
duke 125 sahibiyim, o başlığa yazdığımı kopyalayıp burayada yazayım dedim :)


iyi bayramlar arkadaşlar,



saygılarımla

Kampa gidiyorsan topcase dertlerini çözmez kardeş. Az eşya alması manasında, çoğu insan kampa giderken Topcase'lerini çıkartıyor. Üstelik de topcase bizim motorlarda deli çirkin gözüküyor. (Benim var oradan biliyorum) Yapacağın iş güzel bir kamp tulum çantası alıp (o silindir gibi olanlardan, iki üç tane alabilirsin, yağmur da geçirmiyorlar üstelik nispeten çok daha ucuz) onları arka bölümdeki demirlere lastikle saracaksın. En mantıklısı o şekilde, top case ile uğraşma bir seferlik bir şey ise.

SudoThrottle
22 Ekim 2013, 11:16
http://i44.tinypic.com/2r2q6nb.jpg

sabah geldiğimde motor blogunun üzerinde yeşil antifriz oluyor, bunun bir çözümü var mıdır?