Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
ayhan.s
30 Ağustos 2013, 15:40
Kaynakla çözüldü, aynayı ise çatlak kullanacağım şimdilik. O kadar çok DUKE geliyormuş ki ustaya "feci tecrübe kazandım" dedi. Güzel de bir boya attı sıkıntı yok şu an.
emdr
30 Ağustos 2013, 23:45
Öğrenmek amacı ile soruyorsan panik frende hem debriyaj hem ön hemde arka freni kullanırsın..Hanig durumda durmayı yada yavaşlamayı kastediyorsan sor ona göre cevap vereyim.
Ctlkpr
01 Eylül 2013, 14:01
Sizlere bi sorum olucak duke 200 de rok bagoros motorunun ön far kısmı değişik bunu nerelerden temin ederiz veya yaptırabiliriz ?http://instagram.com/p/ctUvVkPQxa/
Eren Amca
02 Eylül 2013, 10:45
Sizlere bi sorum olucak duke 200 de rok bagoros motorunun ön far kısmı değişik bunu nerelerden temin ederiz veya yaptırabiliriz ?http://instagram.com/p/ctUvVkPQxa/
Hocam dur Allahını seversen yaa biz daha fren pedalı bulamıyoruz.:P
Syanur
02 Eylül 2013, 10:52
Sizlere bi sorum olucak duke 200 de rok bagoros motorunun ön far kısmı değişik bunu nerelerden temin ederiz veya yaptırabiliriz ?http://instagram.com/p/ctUvVkPQxa/
diego dur allahını seversen zaten ortalık karışık
uresulcan
02 Eylül 2013, 15:11
Arkadaşlar merhabalar;
Motorumun 10.000 KM bakımını yaptırdım.
Buradan aldığım tecrübeleri sizinle paylaşmak istiyorum :)
280 TL ismini vermeyeceğim bir yetkili serviste yaptırdım.
Yapılan işlem sadece Yağ,Yağ Filtresi,Hava Filtresi,Buji değişimi.
Zincirim yeni idi öyle bir gereklilik kalmadı değiştirmedim.
Kesinlikle siz bu kadar para vermeyin yağı kendiniz değiştirin bir adet yağ filtresi ve hava filtresi spormoto'dan alıp gidin bildiğiniz bir motorcu değiştirir bu kadar kazık yemiş olmazsınız :)
Ayrıca ekrandaki servis uyarısıda çok kolay kapatılıyor bunu da söyleyebilirim size.
Yani kısacası o kadar para vermeyin bir şey yaptıkları yok ben yandım siz yanmayın. İsteyen özelden mesaj atsın detayları söylebilirim :)
ayhan.s
02 Eylül 2013, 15:35
Valla ben yetkili servise götürdüm adam silemedi servis uyarısını. Youtube'dan baktım kendim sildim :)
mihael
04 Eylül 2013, 13:07
arkadaşlar duke 200abs motosikletimin arka firen kaliperi elimle salladığımda oynuyor bu durum normalmi yoksa gevşemişmidir nasıl sıkılır.
redmachine
04 Eylül 2013, 20:03
İlk defa motor kullandım KTM Duke 200 ile ve moralim bozuldu.
Sebebi ise gazı bir türlü ayarlayamadım, sabitleyemedim bir türlü. Ya elimin ayarı yok ya da çok hassas bir makine bu.
umurcan
04 Eylül 2013, 20:19
Çok tepkisel makinedir. Zamanla alışırsın, o zaman başka motorlara burun kıvırırsın :cat:
İlk 300 km sabredersen alışıyorsun:)
mihael
05 Eylül 2013, 15:58
arkadaşlar duke 200abs motosikletimin arka firen kaliperi elimle salladığımda oynuyor bu durum normalmi yoksa gevşemişmidir nasıl sıkılır.
ayhan.s
05 Eylül 2013, 19:54
arkadaşlar duke 200abs motosikletimin arka firen kaliperi elimle salladığımda oynuyor bu durum normalmi yoksa gevşemişmidir nasıl sıkılır.
ben salladım oynamadı o kadar...
bardaktan
05 Eylül 2013, 20:27
İlk defa motor kullandığına göre sorun nerede olacağı alenen belli.
ayhan.s
05 Eylül 2013, 23:58
Birileri arka çamurluk sormuştu sanırım.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-aksesuar-ekipman-orjinal-ktm-duke-125-duke-200-duke-390-arka-camurluk-127179959/detay
RAMİREZ
06 Eylül 2013, 00:18
Evet Ayhan ben sormuştum. O ilanı gördüm. Fiyat çok gibi geldi ama hem çok faydalı olduğunu duydum hemde çok güzel duruyo. Alıcam sanırım izlenimlerimi paylaşırım.
Vitus
06 Eylül 2013, 01:16
Merhaba arkadaşlar, forumda aranıza yeni katıldım. İlk mesajıma buradan ulaşabilirsiniz :) http://www.motosiklet.net/forum/tanisma/121485-ankara%27dan-selamlar.html
Linkini verdiğim tanışma mesajında bahsettiğim gibi, yakın bir zamanda ilk motosikletimi almak için adım atmayı planlıyorum. İlk hedefim de inşallah KTM 200 Duke ABS :) Tarz ve görünüş olarak çok şık, gerçekten çok hoşuma giden bir motor. Kullanıcı yorumlarına ve sizin burada yazdıklarınıza göre de tam olarak isteklerimi beklentilerimi karşılayacak bir motor olduğunu düşünüyorum. İleride ne olur bilemem ama açıkçası ben Duke'u bir üst hacim sınıfında bir motosiklet almadan önce bir süreliğine tecrübe edip devam edeceğim bir adım görerek değil, hem tecrübe kazanacağım hem de uzun süre kullanacağım bir motosiklet olarak almayı düşünüyorum. Yani tabi ki ileride ne olur bilemem, mutlaka dünya eskiden benim şuan söylediklerimi söyleyip 1-2 sene sonra 600cc lere binen insanlarla doludur :mrgreen: ama işte bunları söylemek için erken olsa da benim iki tekerden istediğim şeyleri bu motor bana en azından yakın gelecekte tamamen sunacakmış gibi geliyor. (şöyle beyaz bir 990 SM T ile Avrupa turuna çıkmadıkça yani :mrgreen:) Bu motorda karar kılmadan önce çok fikir değiştirdim, birkaç bu hacim motorla deneme sürüşü yaptım, okudum, izledim, okudum, izledim, sürekli maymun iştahlı bir şekilde markadan markaya, tarzdan tarza sıçradım ama en sonunda burada kaldım diyebilirim :)
http://static.zigwheels.com/media/content/2012/Apr/ktm-duke-200-road-test_2_560x420.jpg
Motoru almadan önce kendime iki öncelik belirledim. Birincisi, iyi referansları olan bir yerden hakimiyet ve sürüş teknikleri dersi almak. Geçmişte scooter tecrübem, ve çok az miktarda da vitesli motosiklet tecrübem var (yazlıkta arkadaşların YBR veya Titanları ile markete gidip gelmek şeklinde :)) fakat yine de bu dersleri alırsam hem güvenlik hem de motordan alacağım keyif açısından oldukça önemli olacağını düşünüyorum. Birkaç kurs var aklımda ama bunlar arasında eğitim motorları Duke olduğu için GIS Akademi biraz daha ön plana çıkıyor, ama işte onların da Ankara'da grup açmasını beklemem, veya bir şekilde İstanbul'daki eğitimlerine katılmam gerek :)
Dersi aldıktan sonra ikinci önceliğim de koruma ekipmanlarını edinmek olacak. Onlar ile ilgili de sizlerin ve forumdaki diğer arkadaşların fikirlerini yorumlarını başka bir başlıkta rica edeceğim :)
Tüm bunlardan sonra da hayırlısıyla motoru almayı düşünüyorum. Dediğim gibi, bu motoru uzun süre kullanmak niyetiyle almayı düşündüğüm için, bu motoru kişiselleştirmek de planlarım arasında. Hatta alacağım şeylerin bir listesini bile yapmış durumdayım :) Sizlerle de paylaşayım;
Öncelikle motorun görselliğini değiştirmeyi planlıyorum. İnternette araştırdığım kadarıyla çok da pahalı olmayan fiyatlara önce benzin deposu üstü, arka yan taraf ve alt spoiler plastik kaporta parçalarından alınıyor. Bunlar boya, sticker veya kaplama uygulamasına hazır, gri/siyah renkte stok yedek parçalar. Önce bunlardan almayı planlıyorum;
http://www.gear4motorcycles.co.uk/images/ww/product/fromxmlplatinum/90108049000-1_tn.jpg
http://www.gear4motorcycles.co.uk/images/ww/product/fromxmlplatinum/90108042000-1_tn.jpghttp://www.laguna.co.uk/image.php?image=1&id=90108020000&size=med&var=p
Daha sonrasında bu temel parçalar olduktan sonra üstüne rahatlıkla istenilen uygulama yapılabilir fakat KTM'nin kendi grafik kitleri benim çok hoşuma gidiyor. Bunlardan iki tanesinin arasında kalmış durumdayım. Soldaki 'Factory' kit adıyla geçiyor, sağdaki de 'Chrome'. Bunlardan bir tanesini uygulamayı planlıyorum, şimdilik soldaki daha ağır basıyor, hatta açıkçası motorda istediğim görünüş aşağı yukarı o diyebilirim. :) Fiyatları yine çok da fazla denmeyecek seviyelerde gibi, orijinal kiti tekerleklerdeki şeritlere kadar tüm parçalar dahil TL olarak kargo dahil İngiltere'den 150-200 lira civarı, ama işçiliği ne kadar olur bilemiyorum;
http://www.gear4motorcycles.co.uk/images/ww/product/fromxmlplatinum/90608999200-1_tn.jpghttp://www.laguna.co.uk/image.php?image=1&id=90108999100&size=data&var=p
Sonraki adımda da far kiti ve el korumaları almayı düşünüyorum (ikisi de üstte soldaki resimde motorda takılı olan) maalesef bunlar nispeten pahalı gibi;
http://www.gear4motorcycles.co.uk/images/ww/product/fromxmlplatinum/90108904044-1_pu.jpghttp://www.ktm-versand.de/images/product_images/popup_images/638822_0.jpg
Daha sonra da kısmetse bir MIVV Suono egzoz, hem şık, hem de bildiğimiz gibi "loud pipes save lives" :)
http://www.mivv.it/public/COMING_SOON/KTM_DUKE_125_SUONO.jpg
Bunları da edindikten sonra birkaç -bence- önemli aksesuar daha kalıyor. Bunlardan birisi yan crashpadler/takozlar;
http://thumbs2.ebaystatic.com/d/l225/m/mSTLBKsR_nNXs00e9YfgFjg.jpg
Bir diğeri de yolcu ayak peglerinin arka taraflarına takılan ve frenle beraber flaşör şeklinde yanıp sönen LED stoplar. Malumunuz ülkemizdeki şoförlerin motoru görmek için ekstra uyarana ihtiyacı var;
http://i.ebayimg.com/t/Motorcycle-Red-Light-LED-Brake-Rear-Peg-KTM-Super-Duke-Super-Moto-990-690-/00/s/MTAwMFgxMDAw/$T2eC16JHJGQE9noMZMP7BQo1lBTNBQ~~60_35.JPG
Umarım bir sıkıntı çıkmaz da bir gün şu planladıklarımı yapmış şekilde burada aranızda bulunurum. Yani şunları şuraya yazarken bile heyecanlanıyorum ergen gibi, evet birazcık para harcayacak gibi gözüküyorum ama bazı şeyleri göze aldım :cherry:
Sizlerin de fikir ve yorumlarınızı almak istedim.
Herkese kazasız keyifli sürüşler dilerim :) Motoru olmayanlara da hızlı internetler ve takılmayan youtube videoları diliyorum :)
::asker::
Syanur
06 Eylül 2013, 10:44
Birileri arka çamurluk sormuştu sanırım.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-aksesuar-ekipman-orjinal-ktm-duke-125-duke-200-duke-390-arka-camurluk-127179959/detay
Oh oh oh fiyata bak. Tip-şekil olarak da resmen 0 !
ayhan.s
06 Eylül 2013, 15:11
Oh oh oh fiyata bak. Tip-şekil olarak da resmen 0 !
Yurtdışından gönderen adam 100 dolar istiyor, bana Facebook'ta mesaj atmıştı. Bu arada bu meret sanırım sadece Hindistan'daki motorlarda var fabrika çıkışı. Ve galiba yine hindistan'da satılan motorlarda crash bar ile beraber geliyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:09 ----------
Merhaba arkadaşlar, forumda aranıza yeni katıldım. İlk mesajıma buradan ulaşabilirsiniz :) http://www.motosiklet.net/forum/tanisma/121485-ankara%27dan-selamlar.html
Linkini verdiğim tanışma mesajında bahsettiğim gibi, yakın bir zamanda ilk motosikletimi almak için adım atmayı planlıyorum. İlk hedefim de inşallah KTM 200 Duke ABS :) Tarz ve görünüş olarak çok şık, gerçekten çok hoşuma giden bir motor. Kullanıcı yorumlarına ve sizin burada yazdıklarınıza göre de tam olarak isteklerimi beklentilerimi karşılayacak bir motor olduğunu düşünüyorum. İleride ne olur bilemem ama açıkçası ben Duke'u bir üst hacim sınıfında bir motosiklet almadan önce bir süreliğine tecrübe edip devam edeceğim bir adım görerek değil, hem tecrübe kazanacağım hem de uzun süre kullanacağım bir motosiklet olarak almayı düşünüyorum. Yani tabi ki ileride ne olur bilemem, mutlaka dünya eskiden benim şuan söylediklerimi söyleyip 1-2 sene sonra 600cc lere binen insanlarla doludur :mrgreen: ama işte bunları söylemek için erken olsa da benim iki tekerden istediğim şeyleri bu motor bana en azından yakın gelecekte tamamen sunacakmış gibi geliyor. (şöyle beyaz bir 990 SM T ile Avrupa turuna çıkmadıkça yani :mrgreen:) Bu motorda karar kılmadan önce çok fikir değiştirdim, birkaç bu hacim motorla deneme sürüşü yaptım, okudum, izledim, okudum, izledim, sürekli maymun iştahlı bir şekilde markadan markaya, tarzdan tarza sıçradım ama en sonunda burada kaldım diyebilirim :)
Hoşgeldin ve inşallah Duke'una kavuşursun çabucak.
xxmelihxx
06 Eylül 2013, 23:24
Arkadaşlar Merhaba,
Farklı bir marka motorsiklete geçtiğim için,orjinal çok çok az kullandığım,KTM L size kask,KTM kol ver dirsek korumalı ayrılabilir yelekli M size mont ve KTM sırt çantasını satıyorum,özelden ulaşabilirsiniz,buraya resim koymayı beceremedim,,üçüde renkleriyle tam takım,kask kutusu falan hep duruyor,
pessimistil
07 Eylül 2013, 17:35
1600km'dir kymco scooter kullanmaktayim, 183 boy 90 kiloyum (iriyim yani:) gerek goruntu konusu gerekse de istanbula tasinmam ve e5te araclarin sikıstirmasi nedeniyle artik daha hizli ve yakisikli bir motora gecmeyi dusunuyordum. Once yakitlari da ekonomik olduğundan ybr125 ve cbf150lere baktim ama goruntu olarak onlarda çok ufak tefek geldi gozume hem tekerleklei de incecik. Yuksek yakitlari da olsa en azindan yakisikli diye kararim xmax250 ya da gts evo 250den yanaydi. Ama bugun ktm duke'yi gordum.
Beyazitta universiteye giden yolda isiklarda yanimda durdu aşık oldum resmen motora. Hem commuterlar gibi yuksek tekerler hem de maxi scooterlar gobi kalın tekerlek koymuslar makinaya tam benim istedigim gibi diyebilirim.
Sürücünün pozisyonu da epey yüksekteydi, ybr ve cbf150ye gore. Kaçlık oldgunu goremedim ama motor kısmına baktim 250'den daha büyük gibi gelmedi bana. İnternetten arastirinca 200lükleri oldugunu gordum ama daha yüksek cc'leri de varmis. İnsallah benim gordüğüm 200lük olan modelidir daha yuksek cc henu dusunmuyorum zaten sehir içinde kullanacağım genelde. Ya da 200'lük olani ybr'ler kadar alçak değildir ve lastikler gördüğüm motordaki gibidir.
En yakin zamanda karaköy ya da şişlide bayileri varmis gidip bakacağım. Tipi gordüğüm gibiyse gelecek seneye kadar kesinlikle bir duke almayi dusunuyorum. Ama bilgisi olan arkadaslar lastik kalinligi ve surus pozisyonunun yuksekligi (ybr, cbf ve xmaxe gore) ve ile ilgili bilgi verirlerse sevinirim.
Siz dostlarla izlenimimi paylasmak istedim, duke gercekten cok yakisikli bir motor, benim icin tek sıkıntı vitesli olmasi ama ona da alisilir surdukce. Hepinize kazasiz keyifli surusler dilerim.
Saygilar sevgiler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:30 ----------
Bir de bu guzellige çanta takilmaz, sele altina kask siğiyor mu?
İlker Eren
07 Eylül 2013, 19:11
200 ve 125'in her şeyi aynı zaten. Yüksekliği de ortalamanın üzerinde yan tam 180+ birine göre.
pessimistil
07 Eylül 2013, 20:00
Saol hocam uzun uzun anlattigimi iki kelimede ozetlemissin, tam 1.80+ surucuye gore gercekten.
bardaktan
07 Eylül 2013, 21:47
Aklımda benimde bunlar var, takipteyim.
ayhan.s
08 Eylül 2013, 13:19
.
Bir de bu guzellige çanta takilmaz, sele altina kask siğiyor mu?
Sele altında yer yok maalesef. Belki küçük cüzdan sığar...
pessimistil
09 Eylül 2013, 13:43
O sıkıntıymış bak :/
ayhan.s
09 Eylül 2013, 16:24
O sıkıntıymış bak :/
küçücük motor zaten abi çok sıkıntı değil bence, kask sığsın diye kocaman yapamazlardı. Zaten ben sele alında kask sığan naked bilmiyorum, üfürmiyim de.
cavitozturk
10 Eylül 2013, 00:17
selamınaleyküm arkadaşlar
bende ktm 200 ailesine katıldım, yaklaşık 1000 km kadar bende.
Pendik civarında ikamet etmekteyim. Bakımlar için spormotoya gittim 500 tl gibi bir fiyat alınca başka bir motorcuya yaptırdım bakımlarını. 100 110 tl kadar tuttu
Yanlız tazzikli su ile yıkadım zannedersem sokete su girdi yağ ışığı yanıyor
rumelian
10 Eylül 2013, 03:20
Boyu 1.83 olan birine bu motor olur mu? dizleri sığarmı depo boşluğuna?
ayhan.s
10 Eylül 2013, 10:19
selamınaleyküm arkadaşlar
bende ktm 200 ailesine katıldım, yaklaşık 1000 km kadar bende.
Pendik civarında ikamet etmekteyim. Bakımlar için spormotoya gittim 500 tl gibi bir fiyat alınca başka bir motorcuya yaptırdım bakımlarını. 100 110 tl kadar tuttu
Yanlız tazzikli su ile yıkadım zannedersem sokete su girdi yağ ışığı yanıyor
Kaç Km bakımına 500 tl istediler? Spormoto için bile yüksek bir fiyat.
cavitozturk
10 Eylül 2013, 13:07
evet ayhan 14 000 km de suan 15 000 km bakımı için 500 tl istediler
SudoThrottle
10 Eylül 2013, 14:16
Boyu 1.83 olan birine bu motor olur mu? dizleri sığarmı depo boşluğuna?
sığıyorsun, ama dışardan motor küçük duruyor:)
Green Arrow
10 Eylül 2013, 15:39
evet ayhan 14 000 km de suan 15 000 km bakımı için 500 tl istediler
Bu insanlar cidden kafayı yemısler
ayhan.s
10 Eylül 2013, 17:03
Bu insanlar cidden kafayı yemısler
Anlamadığım 5.000 km bakımından farklı ne yapılıyor ki. Belki sübap ayarına bakılıyordur farklı olarak. Pahalıymış oldukça.
sebzelicorba
12 Eylül 2013, 16:43
İnazuma'yla 200duke arasında seçim yapmam gerekirse hangisini seçmeliyim sizce. Genellikle şehir içi kullanıcam ama yılda bir iki kez de ege, akdeniz yapacağım. İstanbul'da oturuyorum. 200cc tek silindir için 5.500euro biraz fazla mı sanki? Ne gibi farklılıkları var inazumadan.
-TAN-
12 Eylül 2013, 17:11
İnazuma'yla 200duke arasında seçim yapmam gerekirse hangisini seçmeliyim sizce. Genellikle şehir içi kullanıcam ama yılda bir iki kez de ege, akdeniz yapacağım. İstanbul'da oturuyorum. 200cc tek silindir için 5.500euro biraz fazla mı sanki? Ne gibi farklılıkları var inazumadan.
ben inazuma kulanıcısıyım. KTM duke sınıfında mükemmeldir. Bagaj ve artçılı yol yapacaksanız konfor kesinlikle inazumada fakat genelde tek başınıza ve bagaj ihtiyacı olmadan kullanacaksanız eğlence makinası KTM tavsiye ederim. Eşimle beraber biniyor olmasak KTM alırdım
umurcan
12 Eylül 2013, 17:14
İnazuma'yla 200duke arasında seçim yapmam gerekirse hangisini seçmeliyim sizce. Genellikle şehir içi kullanıcam ama yılda bir iki kez de ege, akdeniz yapacağım. İstanbul'da oturuyorum. 200cc tek silindir için 5.500euro biraz fazla mı sanki? Ne gibi farklılıkları var inazumadan.
Hafif(2/3 kilosu) ve daha eğlenceli. Arkasını eşşek yüküyle yükleyince (tecrübeyle sabit), çeşitli atraksyonlara girmeye alışmış bünyelerde sabretmesi zor bi akıllı sürüş istiyor ama.
İnazuma konfor olarak daha iyi olabilir, dük şehir içinde ve dar virajlı yollarda daha yetenekli bir makine.
Genel olarak bu kadar.
ayhan.s
12 Eylül 2013, 18:37
Hafif(2/3 kilosu) ve daha eğlenceli. Arkasını eşşek yüküyle yükleyince (tecrübeyle sabit), çeşitli atraksyonlara girmeye alışmış bünyelerde sabretmesi zor bi akıllı sürüş istiyor ama.
İnazuma konfor olarak daha iyi olabilir, dük şehir içinde ve dar virajlı yollarda daha yetenekli bir makine.
Genel olarak bu kadar.
Ancak böyle güzel açıklanırdı. KTM genç işi, Inazuma daha oturaklı.
sebzelicorba
12 Eylül 2013, 22:13
Anladığım kadarıyla birbirlerine epey yakın bu iki motor.
Peki performans olarak bakacak olursak hangisi daha seridir. Daha önemlisi biraz hız seven birisi olarak hangisi otobanda faha çok tatmin eder. İnazuma vs 200duke
(hız istiyorsan ss al demeyin, ben haddimi aşmadan yapabileceğim maksimum hız için soruyorum)
umurcan
12 Eylül 2013, 23:25
KTM de 140 son hız ama 120den sonrasını "yapmadı demesinler" der gibi yapıyor. Son hızda inazuma büyük ihtimalle daha yüksektir.
Ama ktm'nin 120ye kadar olan alanda gaz tepkisi (hele ilk 4 viteste) benzersiz.
Son hızın adı, gaz tepkisinin tadı :P
sebzelicorba
13 Eylül 2013, 12:46
KTM de 140 son hız ama 120den sonrasını "yapmadı demesinler" der gibi yapıyor. Son hızda inazuma büyük ihtimalle daha yüksektir.
Ama ktm'nin 120ye kadar olan alanda gaz tepkisi (hele ilk 4 viteste) benzersiz.
Son hızın adı, gaz tepkisinin tadı :P
Şimdi yutup'da 165 gördüm vallahi, malezyalı bir adam.
zombieahmet
13 Eylül 2013, 22:34
Şimdi yutup'da 165 gördüm vallahi, malezyalı bir adam.
Devir kesiciyi kapattirinca oluyor.175 de goruyor... ama motor icin iyi olmaz...
sebzelicorba
14 Eylül 2013, 12:22
Dün rüyama girdi bu motor.
Siparişi veriyorum ve motor geliyor. Ama bildiğin kondisyon bisikleti geliyor. Ktm duke kondisyon bisikleti. Neymiş, "sen acemisin koşu bisikletiyle başlaman lazım." Neyse onu da sokağa çıkartıyorum pedal basa basa kullanıyorum. Sonra bi ara 120 falan görüyorum, eyvah rodajda bunu yapmamalıydım diye kendi kendime kızıyorum. Motoru at çöpe diye düşünüyorum.
Sonra kalkıp kıçımı örtüyorum tabi.
Her şey bi kenara bu alet 14.750tl eder mi?
ayhan.s
14 Eylül 2013, 16:25
Her şey bi kenara bu alet 14.750tl eder mi?
Eder etmez baya göreceli bir durum. Sen bütçene bakacaksın, malı ne kadar istediğine, ihtiyacına bakacaksın. Ben pahalı bir motor olduğunu düşünüyorum Ama o paraya onu alacağıma gider x'i alırım muhabbeti baya saçma gerçekten.
yiqit
14 Eylül 2013, 18:01
Sizce Absli 125 mi yoksa Abssiz 200 mü almak daha mantıklı. Spormoto ile konustum geçen 125 liklerde hız sınırlaması falan yok motor 140 görüyor en son dediler biraz abarttı bana göre.
ayhan.s
14 Eylül 2013, 18:30
Sizce Absli 125 mi yoksa Abssiz 200 mü almak daha mantıklı. Spormoto ile konustum geçen 125 liklerde hız sınırlaması falan yok motor 140 görüyor en son dediler biraz abarttı bana göre.
İkisi aynı para mı ki anlamadım?
Eren Amca
14 Eylül 2013, 20:42
Sizce Absli 125 mi yoksa Abssiz 200 mü almak daha mantıklı. Spormoto ile konustum geçen 125 liklerde hız sınırlaması falan yok motor 140 görüyor en son dediler biraz abarttı bana göre.
Aynı ikilemde ben de kalmıştım. Sürüş hocam önce ABS önermişti. O zaman 125 lik alıyım dediğimde ise 125 likten çok çabuk sıkılacağımı söylemişti. Sonuçta ne ABS den ne de cc den vazgeçemeyip 200 ABS aldım. Açıkçası diğer nakedlara bakmamamın en başta gelen nedenlerinden biri de abs olmasıydı.
Bu konuda bence 125 lik sahiplerinin yorumu daha önemli olur gibi geliyor bana ama, 125 cc de her 100km/s ye dayandığında ve hıza ihtiyacın olduğunda kendine soracaksın neden 200 lük almadığını. Diğer yandan ABS siz alırsan kendine bu kadar yüklenme fırsatın olmayabilir (Allah göstermesin kötü bir durum olursa)
Eğer 200 abs alamayacak durumdaysan (ki bence sonuna kadar zorla) ve eğer ben motorumu biraz daha az seveyim ama güvenli olsun diyebiliyosan 125 ABS al.
yiqit
16 Eylül 2013, 11:15
İkisi aynı para mı ki anlamadım?
İkisi aynı para olsa zaten sorma gereği duymazdım. Tabi gönül ister 200 Absli almak ama 15bin motor ekipmanlar yaklaşık 2bin500 lira. Bütçemi bayaa bir zorluyor. Bu yüzden sordum Absli 125 mi yoksa Abssiz 200 mü diye. Veya Euro biraz düşsün diye bekleyelim şöyle bi 2.4 falan olsa tadından yenmez :cherry:
umurcan
16 Eylül 2013, 12:22
İkisi aynı para olsa zaten sorma gereği duymazdım. Tabi gönül ister 200 Absli almak ama 15bin motor ekipmanlar yaklaşık 2bin500 lira. Bütçemi bayaa bir zorluyor. Bu yüzden sordum Absli 125 mi yoksa Abssiz 200 mü diye. Veya Euro biraz düşsün diye bekleyelim şöyle bi 2.4 falan olsa tadından yenmez :cherry:
Valla eğer diyorsan ki "4-5 k km kullanıp büyütücem ben", o zaman 125 de sıkıntı yaratmaz. Ama 2. elde çok değer kaybedersin az km yüzünden.
Diyorsan ki "en az 10-15 k km var aklımda", o zaman ya dediğin gibi euro düşüşünü bekle, ya da 2. ellere bakar ol. Çünkü ben de 13k kmlerdeyim. Henüz sıkılmış da değilim motordan ama ufak ufak az geldiğini hissediyorum. Yetersiz değil ama az.
ayhan.s
16 Eylül 2013, 12:33
İkisi aynı para olsa zaten sorma gereği duymazdım. Tabi gönül ister 200 Absli almak ama 15bin motor ekipmanlar yaklaşık 2bin500 lira. Bütçemi bayaa bir zorluyor. Bu yüzden sordum Absli 125 mi yoksa Abssiz 200 mü diye. Veya Euro biraz düşsün diye bekleyelim şöyle bi 2.4 falan olsa tadından yenmez :cherry:
ABS'siz 200'le ABS'li 125 arasında ne kadar fiyat farkı var?
Çünkü sıfırları arasında 2500 TL gibi bir fiyat varkı var. Biri 4500 Euro, Diğeri 5500 euro. Zaten belli bir eşiği geçmiş oluyorsun fiyat konusunda 10 K'yı bayılınca o yüzden (aynı cc'de daha pahalı motor var mı bilmiyorum bu arada galiba yok) sanırım dişimi sıkıp 200 ABS alırdım ben. Alırdım değil öyle yaptım :)
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO